Acer Ferrari 3000/3200 Ervaringen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik riep wéken terug dat de 3400 over een maand uit zou komen, nou ik heb Acer maar eens gecontacteerd, en hij komt pas 2e kwartaal... Dus voor diegene die een Ferrari willen: ff wachte nog....

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb hem ondertussen al weer 3maand ongeveer ;) gekregen omdat men 3200 brak was B)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Acolyte57 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:17:
De run is practisch op, bijna geen enkele winkel heeft ze meer op voorraad. Ik heb toevallig voor m'n pa bij de lokale Dynabyte het laatste (vitrine) exemplaar dat ze hadden meegenomen. Mss dat een andere Dynabyte filiaal ze nog heeft? Bel ze eens op...
Ik zou zeggen probeer daarnaast dan ook de pricewatch en mail die winkels dan ook ff.

offtopic
Hey Ziggy hoe is het man? Druk als penningmeester? Jammer dat je niet op de borrel bij kobus was. Maar binnenkort komen er nog een paar aan. Erik moet als het goed is deze maand nog afstuderen. ET01, de andere Guy. :)

[ Voor 7% gewijzigd door FongWan op 09-01-2005 11:10 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2004 @ 21:49:

Sinds een paar dagen verschijnt de kalender niet meer op mijn ferrari 3000 als ik opgestart ben. Weet iemand in welk programma deze wallpaper zit?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliencowfarm
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59

aliencowfarm

ˑ•●☻

langezwieper schreef op zondag 09 januari 2005 @ 10:41:
Ik heb hem ondertussen al weer 3maand ongeveer ;) gekregen omdat men 3200 brak was B)
Acer heeft men 3200 zoek gemaakt... ik heb nu een 3400 gekregen :) Lol
Ze heb er zelfs iemand voor ontslagen maar dat mag ook wel na een half jaar touw trekken.

Ik vind 3400 vele malen beter lopen dan de 3200 :) veel minder lawaai dan 3200. Toch nog een plus puntje in dit verhaal... :*)

[ Voor 6% gewijzigd door aliencowfarm op 14-01-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

langezwieper schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:21:
[...]

Ja idd amd laptop werkt niet met dual-channel |:(

Jammer dat de ondersteuning maar tot 333mhz is en niet 400mhz :|
Ik hou jullie nog wel verder op de hoogte van wanneer wat en hoe (voor de geintresseerde ;) )

*update* een mail gehad van acer (nu met verkopen zijn ze wel snel :9 )

Geachte heer

Voor dit product zijn de volgende opties beschikbaar:
LC.DDR01.003 256MB DDR333 so-DIMM € 99,-
LC.DDR01.004 512MB DDR333 so-DIMM € 239,-
LC.1GB01.001 1024MB DDR333 so-DIMM € 799,-

Alle prijzen zijn excl. B.T.W.

Het betreft hier Acer certified geheugen, enkel hiermee werkt het gegarandeerd probleemloos. Met andere merken zou u compabiliteitsproblemen kunnen krijgen.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Anyway, nu xp 64 RC1 los is, stel ik nogmaals de vraag of iemand de 3200 al volledig op XP64 heeft draaien?

Ik ga er vanavond mee aan de gang, zal de voortgang hier posten :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEEEEEllllluppp....

Ik heb de Ferrari 3000 met 3 jaar garantie... dus mij kan er niks overkomen zolang er garantie is... :D
Maar om hem nu elke x weg te sturen das wel een probleem... want der is al een nieuw moederbord ingekomen omdat deze defect was... waarschijnlijk te warm... en hij is al eens terug geweest vanwege het terugzetten van een cardreader tijdens de vorige reperatie, en nou moet hij waarschijnlijk nogmaals terug omdat hij gewoon de hele tijd vast loopt.
Dit doet hij alleen wanneer hij op de netvoeding gaat. Waarschijnlijk heeft dit met powernow te maken of windows xp, want ik heb zelf windows xp prof er overheen gezet. alles werkt bluetooth zelfs. Nou loopt hij zelfs vast met de originele windows xp home van acer. Probleem ???

Iemand hier misschien ervaring mee en zo ja wat moet ik tegen acer zeggen want dit is wel de 4e x dat mijn laptop terug moet na acer... helaas heb ik er geen goeie ervaring mee, maar voor de rest is deze laptop een super ding...

Yax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Dreigen met de consumentenbond en een 3400 eisen ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Laatst online: 27-08 21:01
Heeft iemand de wallpaper van de 3200 of 3400 serie? SInds 1 januari blijft mn kalender hangen van mn 3000 omdat hij maar tot 2004 gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
R-Adioactive schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:44:
Heeft iemand de wallpaper van de 3200 of 3400 serie? SInds 1 januari blijft mn kalender hangen van mn 3000 omdat hij maar tot 2004 gaat ;)
Ga naar de dir. Program Files\FerrariWallPaper, maak een nieuwe sub aan die je Ferrari2005 noemt.
Je hebt dan Program Files\FerrariWallPaper\Ferrari2005.
Kopieer alle JPGtjes uit de dir van b.v. Ferrari2004 daar naartoe.
Bewerk de JPGtjes met een editor zodat de datums kloppen met het huidige jaar.
Zo kun je b.v. ook een eigen walpaper nemen met de juiste datum erop.

Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb me ferrari 3200 dus ook terug gestuurd, omdat de mijne dus ook telkens bij een koude start vastliep.

Afgelopen dinsdag heb ik hem terug gekregen, maar nog steeds het probleem.
Ik heb dus de winkel gebelt en die zeiden dat Acer de hardeschijf heeft vervangen...
(op de afhaaldbon die ik moest tekenen stond ook dat ze de laptop hadden getest en dat het defect was verholpen) Niet Dus!

Ik moet nu weer naar de winkel om de laptop weg te geven...
En hopelijk vervangen ze deze keer wel het moederbord of geven ze me een ferrari 3400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb buiten de problemen met de kalender van mijn F3000 ook nog eens problemen met de bluetooth module. ( Geeft aan "geen apparaat") Na retourtje (ups) repaircenter Hamburg kreeg ik te horen dat er nietsaan de hand was met mijn laptop maar dat de bluetooth device niet met sp2 van windows overweg kan en dus niet meer werkt. Laptop is standaart met xphome geleverd, is het dan normaal dat je deze niet kunt updaten omdat anders applicaties niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Ik gebruik geen WinXP maar ik raad aan eens de ACER site te doorzoeken naar nieuwe Bluetooth drivers, bijv. bij de drivers van nieuwere notebooks. Daar is tevens een nieuwe Launchmanager te vinden.

Wel spijtig voor alle mensen met problemen. Ik heb nog nooit problemen gehad (3000). Als test een weekje koetjes laten grazen, gloeiend heet maar geen problemen. Ook zware games zijn geen probleem.
Ff afkloppen. :P

Ik heb ook de laatste ATI Catalist drivers omgebouwd voor de Ferrari. Ik zal ze maandag hier posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wodde2 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:26:
[In ieder geval hartelijk dank voor je reaktie, maar waar zit die zgn editor. Van alles geprobeerd

Ga naar de dir. Program Files\FerrariWallPaper, maak een nieuwe sub aan die je Ferrari2005 noemt.
Je hebt dan Program Files\FerrariWallPaper\Ferrari2005.
Kopieer alle JPGtjes uit de dir van b.v. Ferrari2004 daar naartoe.
Bewerk de JPGtjes met een editor zodat de datums kloppen met het huidige jaar.
Zo kun je b.v. ook een eigen walpaper nemen met de juiste datum erop.

Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodde2
Paint, Paintshop, Photoshop, AcDsee etc. etc.
Elke editor waar je jpg-tjes (foto's of plaatjes) mee kunt bewerken!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodde2
Natuurlijk krijg je die cijfers niet verandert, maar je gaat als volgt te werk.
Neem b.v de maand 4 van 2003, die komt overeen met de datums (en dus HEEL belangrijk de posite van die datum) van de maand feb. 2005.
Open 4.jpg van 2003 in paint, selecteer het vlak rechtsbovenaan van het scherm, dus de dagen en de cijfers. Kopieer de selectie.
Sluit bestand, en open de maand 2.jpg van 2005.
Plak hier de eerder gekopieerde selectie. Als je nu de comp. reboot kun je het wonder aanschouwen.
Zo moet je dus wel even elke maand van dit jaar aanpassen, maar je bent in ieder geval van de straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wodde2 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 02:12:
[...]

IK GA HET ONMIDDELLIJK PROBEREN!!
BEDANKT WEDEROM !!!!!!!!

Natuurlijk krijg je die cijfers niet verandert, maar je gaat als volgt te werk.
Neem b.v de maand 4 van 2003, die komt overeen met de datums (en dus HEEL belangrijk de posite van die datum) van de maand feb. 2005.
Open 4.jpg van 2003 in paint, selecteer het vlak rechtsbovenaan van het scherm, dus de dagen en de cijfers. Kopieer de selectie.
Sluit bestand, en open de maand 2.jpg van 2005.
Plak hier de eerder gekopieerde selectie. Als je nu de comp. reboot kun je het wonder aanschouwen.
Zo moet je dus wel even elke maand van dit jaar aanpassen, maar je bent in ieder geval van de straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je wacht een maand want dan komt er een nieuwe kalender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:23:
Of je wacht een maand want dan komt er een nieuwe kalender :P
Da's natuurlijk ook een oplossing, maarre....... de kalender staat nu mooi op 6 feb zondag!

Heb nu weer een maand de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LX.FR306.008 (NL)/LX.FR306.009 (BE/LU), oftewel de Ferrari 3400LMib, is vandaag gelanceerd in de Benelux.
Adviesprijs is € 1999,- :)

AMD 64-bit 3000+ /512MB/80GB/XPPROF/SuperMulti DVD-RW/128MB ATi 9700/802.11G

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook (met m'n 3200) de welbekende koude boot vastlopers en ook wel de blauwe schermen, maar vond dat niet genoeg reden om hem terug te laten sturen. (ken m'n schatje natuurlijk ook niet zo lang missen :) )

Maar sinds vandaag doet mijn scherm ook erg vreemd. Het was al duidelijk tijdens het booten in het acer ferrari plaatje aan het begin van de boot trekken de delen die zwart zijn groen weg. Dat gebeurd voor de rest ook alles wat in het beeld zwart is krijgt een soort groene zweem met verticle lijntjes. Bepaalde andere kleuren en delen zijn ook raar; een andere kleur of flikkeren.
Ik heb het idee dat het een connectie probleem is (heb zoiets welleens eerder gehad met een crt monitor die door een brakke kabel aansluiting rood weg trok).

Een paar maanden geleden had ik hetzelfde ook al, maar had ff geen tijd om er naar te kijken en toen ik verolgens de volgende dag opnieuw opstarten was het effect weg. Ik hoop dus dat het morgen weer ok is, maar heb al met al de neiging om hem toch maar te laten terug sturen.

Mijn vraag is dus eigenlijk hoe lang duurt dat ongeveer, zodat ik iets anders kan regelen ofzo, aangezien ik hem ook voor mijn werk gebruik. Ik heb verder geen acer advantage ofzo gewoon 2 jaar garantie gekregen van de winkel waar ik hem heb laten besellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was maar heel goed oppassen met het terug sturen van je laptop naar ACER !!!

Ik zelf heb nou 3x de Ferrari 3000 naar acer toegestuurd en hij staat nou voor de 3e x er nog steeds... 2 weken geleden heb ik deze op gestuurd.... vorige week maandag belde ik of er al wat gebeurt was aan mijn laptop... --> ja meneer deze is in reparatie en kan vrijdag 4 februari of maandag 7 februari opgestuurd worden.... !

Bel ik vandaag 8 februari op .... ik wou graag weten hoe het met mijn laptop zat ??? Nou deze staat in duitsland meneer.... :( nou ze hebben mij nog nooit zo kwaad aan de telefoon gehad... Ik werk bij een computer bedrijf en deze had maandag 31 januari een laptop opgestuurd en deze al op 4 februari retour gekregen....

Ja dat kan denk je dan, maar ik heb deze laptop gekocht voor een behoorlijk bedrag, inclusief 3 jaar all-onsite garantie ofzo.... de 1e x kreeg ik mijn laptop niet goed terug want de kaartreader was niet terug geplaatst... nou opgestuurd 2e x terug .. behuizing na de klote, en zwart scherm tft deed het soms niet... en liet ik de pc 5 min aanstaan zonder er wat mee te doen dan kreeg ik een blauw scherm van geheugen blablabla.....!!!!
MOoiste van het hele verhaal ... bij de vorige reparatie kreeg ik mijn behuizing 60% inorde terug, want ik kon de rechterkant zo open trekken dat ik mijn moederbord zag.... :(

:r acer stik maar lekker dood.... :(

ben benieuwd wat ik terug krijg van acer.....

--wordt vervolgt--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 23:49
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:54:
De LX.FR306.008 (NL)/LX.FR306.009 (BE/LU), oftewel de Ferrari 3400LMib, is vandaag gelanceerd in de Benelux.
Adviesprijs is € 1999,- :)

AMD 64-bit 3000+ /512MB/80GB/XPPROF/SuperMulti DVD-RW/128MB ATi 9700/802.11G
De-laptopper heeft 'm nu ook http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=3660
Vind het toch een pittig geprijst beestje, maar dan heb je ook wat....nog ff over nadenken.

Specs

• Sjoerd
  • Niet online
Voor alle mensen met problemen met hun 3200 EIS gewoon een nieuwe laptop!!! "wat 3200 niet meer op voorraad :o zegt u? DAN een 3400, vind dit echt geen stijl jullie laten me al zo lang wachten schieten jullie nu echt pas in actie wanneer ik die brieven die ik hier heb klaar liggen voor Tros Radar en dergelijke verstuur?!" ;) dit deed het bij mij. al 3 maanden ongeveer een fijne 3400 gratis in ruil voor mijn 3200.
Ahja nog een tip schrijf elk gesprek ALLE namen op van de mensen met wie je praat!
Misschien kennen jullie hun systeem nog niet: ze werken dus met 3 telefoon centrales waarvan er 1 zit in Den Bosch een ander in Duitsland,... en wat is het mooie elke keer dat je belt weet je niet waar je uit gaat komen!!! en doorschakelen kunnen ze ook niet! ;( trieste boel maar voor de mensen die nog problemen hebben met hun laptop het is echt wel een geweldig ding wanneer hij het goed doet ;) suc6 (dat lucht op ook al is het 3 maand geleden van mijn avontuur >:) )

Verwijderd

ParoXysm schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:17:
[...]

Vind het toch een pittig geprijst beestje, maar dan heb je ook wat....nog ff over nadenken.
De 3200 was destijds duurder.. ik meen 2199 advies :)

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
ParoXysm schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:17:
Blijft leuk, helemaal gezien de optie dat je hem kan voorzien van de zuinigere, maar krachtigere 3400+ :) Maar tsjing tsjing idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAUKstEr schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:38:
[...]

Blijft leuk, helemaal gezien de optie dat je hem kan voorzien van de zuinigere, maar krachtigere 3400+ :) Maar tsjing tsjing idd...
En daarmee je garantie kwijt bent _/-\o_

Top :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:09:
[...]

En daarmee je garantie kwijt bent _/-\o_

Top :Y)
volgens mij komt de garantie vanaf dat moment bij de laptopper te liggen. maar wat ik lees over die zaak, maak ik me daar alles behalve druk over.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat snap ik, maar je hebt toch liever je fabrieksgarantie toch?
Al dat gezeik als het zover is, en dan moet een webshop met zolderwinkeltje je notebook gaan testen als er iets defect is, en dan is het CPU vervangen, of mainboard vervangen.

Scheelt je een hoop gezeik, voor dat beetje snelheidswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Goed punt. Dan kan je net zo goed zelf die 3400+ erin zetten! Mijn schroefjes zien er altijd als nieuw uit... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan zien ze nog dat die CPU er in heeft gezeten....

Is altijd terug te zien, ook al maak je je schroefjes als nieuw... of whatever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
BAUKstEr schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:38:
[...]

Zuinigere? Hij gebruikt toch evenveel als de 3200 en 3000+? 81.5W toch?

• te33ar
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-03-2005
Aloha!

Ik heb sinds augustus 2004 een FERRARI 3000 en gebruik hem vanwege mijn werk als Projectmanager intensief! sinds enkele weken heb ik een groot probleem! na enkele uren gebruik wordt hij kokend heet en "freezed" het beeldscherm :( Het beeldscherm blijst aan, de muisaanwijzer is zichtbaar, maar doet niets meer, de fan zoemt lekker door, maar je kan niets anders meer doen dan herstarten... werk weg, baaluh! Herkent iemand dat probleem? Kan het zijn, dat de hitte de videokaart op het moederboard crasht?

Ik heb de harde schijf op een andere 3000 van een kennis gezet en daar gebeurt het ook :? Is het dan de harde schijf of het OS? Ik kom er niet uit en hoor liever jullie reactrie dan de bedenkelijke support van ACER 8)7

Daar bij komt, dat mijn explorer retetraag is geworden. het openen van een folder duurt minuten :( en ook het openen van een website heeft minuten nodig. Weet iemand daar de oorzaak van? _/-\o_ . Verder is het een waanzinnig apparaat en heb ik er veel suc6 mee.

Volgens de leverenacier is er geen intern geheugen meer verkrijgbaar? Weet iemand nog wat te vinden. Ik wil hem upgraden naar 1 gig.Ben ook opzoek naar een extra batterij en een tweede harde schijf. Waar kan ik daarvoor het best terecht?

Wees gegroet _/-\o_

Te33ar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al nieuws over een eventuele 3600 ? Of kan dat nog lang duren. Ik wil liever niet een 3400 kopen als er kort nadien een nieuwere uitkomt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok that's it,....ik heb al eens eerder gepost in dit topic over mijn 3200 problemen, maar nu is het toch echt mis.

Start vanochtend op, na gister avond gewoon gewerkt te hebben en nu kan mijn bios m'n harde schijf niet meer vinden! Staat gewoon niets bij HDD model en HDD serial in de bios.

Hij maakt geen rare geluiden ofzo helemaal stil, maar hij probeert nog ff via de netwerk kaart te booten en dan zegt ie natuurlijk: "no operating system found".

Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen zodat ik (zonder m'n garantie te verliezen) bij mijn data kan.

Ik ga dit ook nog wel even posten in een apart topic want ik MOET dingen van die schijf hebben voor mijn afstuderen en niet over 6 weken als ie terug komt van acer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 23:33

996

|:( 't Zal me toch niet gaan gebeuren . . .

Heb sinds december 2003 een Acer Ferrari 3000, zojuist reageerde mijn touchpad heel raar. Als ik de cursor beweeg naar een icoon til ik m'n vinger op (om te gaan dubbelklikken) springt de cursor telkens een centimer naar links of rechts, iedere keer verschillende richtingen op.
Ook geeft de tft een wel heel raar beeld: iconen worden wazig, letters zijn bijna niet meer leesbaar . . .

Gelukkig lijkt alles weer normaal na een koude herstart waarbij mijn laptop 15 minuten uit heeft gestaan. Ik hoop maar dat dit een eenmalige hapering was . . . :?

Gebruikt één van jullie een tooltje om temperaturen (cpu, schijf, etc.) in de gaten te houden ? Welke is aan te raden ?

Via de Acer site zijn de laatste paar maanden geen driver of bios updates meer bijgekomen. Kan ik ook zomaar een update van Via Hyperion 4in1 drivers (voor de KM400 chipset) op mijn laptop zetten of is dat niet aan te raden omdat die niet specifiek door Acer zijn bewerkt/op maat gemaakt voor de Acer Ferrari ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodde2
Waar heb je dan ooit een driver- of Bios-Update voor nodig gehad?
Je hebt toch neem ik aan nooit nieuwe hardware tooegevooegd?
Ik kan niet anders zeggen dan dat alles probleemloos werkt met alle orginele drivers, en het oorspronkelijke BIOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Niet zozeer nodig . . . meer uit nieuwsgierigheid of er nog veranderingen/verbeteringen worden doorgevoerd. ;) Als dat al mogelijk is, want inderdaad: out-of-the-box werkt de Acer Ferrari 3000 nagenoeg probleemloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik gebruik up to date drivers, maar dat lost mijn USB muis probleem niet op. Ook een nieuwe bios doet niets. Als ik een start/ reboot doet, dan wordt mijn muis niet herkend, zodra er spanning op de laptop staat moet ik m'n usb connector ff ontkoppelen en weer aankoppelen.

Irritant probleem, daarom laat ik 'm maar 24/ 7 aan staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodde2
Misschien moet je in het bios je muis/touchpad eerst uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodde2
996 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:14:
Niet zozeer nodig . . . meer uit nieuwsgierigheid of er nog veranderingen/verbeteringen worden doorgevoerd. ;) Als dat al mogelijk is, want inderdaad: out-of-the-box werkt de Acer Ferrari 3000 nagenoeg probleemloos!
Nou, de veranderingen heb je dus zelf kunnen constateren.
Dus lekker weer terug naar het orgineel zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik heb de Ferrari 3000 en ik zou willen weten of ik de geluidskaart drivers van de realtek website af kan halen en of dat werkt. Zo ja, welke moet ik dan hebben?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

leonvanderbeek schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 00:53:
Ik heb de Ferrari 3000 en ik zou willen weten of ik de geluidskaart drivers van de realtek website af kan halen en of dat werkt. Zo ja, welke moet ik dan hebben?
meuktracker: Realtek AC'97 A3.70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej,

Ik had altijd op mijn ferrari 3000 bluetooth zitten. Om een of onverklaarbare reden (misschien p.o. removed) ben ik bluetooth kwijt. Als ik op het knopje druk aan de voorkant van de 3000 dan krijg ik als antwoord No Device. Ik weet echt niet hoe ikdat weer terug kan krijgen. Weet iemand dat?
In ieder geval vriendelijk dank vast
leo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:22:
Hej,

Ik had altijd op mijn ferrari 3000 bluetooth zitten. Om een of onverklaarbare reden (misschien p.o. removed) ben ik bluetooth kwijt. Als ik op het knopje druk aan de voorkant van de 3000 dan krijg ik als antwoord No Device. Ik weet echt niet hoe ikdat weer terug kan krijgen. Weet iemand dat?
In ieder geval vriendelijk dank vast
leo
Installeer de Launchmanager eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBorg schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:20:
[...]

Installeer de Launchmanager eens opnieuw.
hej bedankt voor de reaktie, maar nu is de launch manager ook foetsie. hoe krijg ik die weer zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:35:
[...]

hej bedankt voor de reaktie, maar nu is de launch manager ook foetsie. hoe krijg ik die weer zichtbaar?
Ik heb inmiddels het zaakje weer kunnen herstellen door via acer de launch manager te kunnen downloaden. Het blauwe lichtje knippert weer. Da's weer fijn en vertrouwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou eve een reactie op mijn vorige antwoord....

Ik heb dan uiteindelijk een Ferrari 3400 gekregen omdat mijn Ferrari 3000 voor de 4e x kapot was...

ACER bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:20:
Nou eve een reactie op mijn vorige antwoord....

Ik heb dan uiteindelijk een Ferrari 3400 gekregen omdat mijn Ferrari 3000 voor de 4e x kapot was...

ACER bedankt ;)
Alaaf... _/-\o_ Is het allemaal toch nog ergens goed voor geweest.... :P

Nog immer geen troubles met mijn 3200 gelukkig :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door mbvisiontt op 01-04-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daank
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:40

daank

Internet _H3nk

weet iemand of ik zomaar de processor van de 3000 kan vervangen door een sneler type?
en welke kunnen er dan in , ik neem namelijk aan dat je er niet zomaar een athlon 64 mobile in kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Ferrari 3000 en wil de software weer orgineel hebben. Nu zit er op de acer partitie wel van alles, maar hoe gebruik je dit en hoe kun je de orginele software weer terug installeren?

Ik zie het nergens in de handleiding staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Nu is mijn Ferrari 3400 ook weer kapot...Hij laad niet meer op... geen enkel stukje leven zit er meer in dat ding...
Zit gewoon normaal te internetten en dan in 1x boem.. foetsie...
Niksssss waarddddddddddd ACERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |:( RR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan, heb je al een reactie op jouw bericht over het vervangen van jouw
amd processor. Ik heb een ferrari 3200 en wil er een 3200+ processor in zetten.
Ik hoop dat ik er achter kom of dit kan of niet,

De Acer documentatie laat nogal wat te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daank

daank

Internet _H3nk

nope .. ik heb er helemaal geen reactie op gehad.

De docs laat inderdaad behoorlijk wat te wensen over.
De acer support is ook niet erg behulpzaam :(

ik heb pas gelden wel de behuizing open gehad , en gezien dat het niet makelijk zal zijn om een andere cpu derin te zetten.
Ik gaat ondertussen dan maar een kijken wat er nog meer te vinden is in laptop-land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 3000 valt nu elke keer uit als ik via een Ghost bootable cd een image wil maken in dosomgeving :?

In windows valt de laptop (nog) niet uit..
Is dit ook het welbekende uitval ferrari syndroom? of zal dit met ghost te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:08:
Ik heb een Ferrari 3000 en wil de software weer orgineel hebben. Nu zit er op de acer partitie wel van alles, maar hoe gebruik je dit en hoe kun je de orginele software weer terug installeren?

Ik zie het nergens in de handleiding staan :/
Niemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mensen ik heb de NIEUWE ferrari gespot!
Met een Turion 64 Processor, 15,4" WSXGA+ scherm en een X700 met 128 Mbram! Daarnaast standaard met 1 Gb DDR333 Geheugen.

Afbeeldingslocatie: http://www.amdboard.com/acer_ferrari_4000_1b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.amdboard.com/acer_ferrari_4000_7b.jpg

http://www.amdboard.com/ferrari_4000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG Wat is dat een mooi ding :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Dit is ook super wreed natuurlijk:

Display
- 15.4" WSXGA+ TFT LCD, 1680 x 1050 resolution
- 16.7 million colors

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daank

daank

Internet _H3nk

wow .. da's een stoere bak ... ziet er mooi uit .. en de specs mogen er ook wezen ..
iemand iets van een richtprijs gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Gewoon de Recovery CD erin doen en booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:41:
Mijn 3000 valt nu elke keer uit als ik via een Ghost bootable cd een image wil maken in dosomgeving :?

In windows valt de laptop (nog) niet uit..
Is dit ook het welbekende uitval ferrari syndroom? of zal dit met ghost te maken hebben?
Dat heb ik dus ook. Onder Windows draait het prima, onder Dos loopt het ding telkens vast. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

De ATI Catalyst 5.2 drivers heb ik omgebouwd speciaal voor de Ferrari 3000:
Click (36 Mb)

Ik zal binnenkort ook wel een 5.5 versie maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Geinig ding die nieuwe Ferrari. Ik heb problemen met de hdd van m'n Ferrari 3200. Het zal me niets verbazen als tie er de geest aan geeft. Liever niet terug naar Acer, ik woon in het buitenland en kan 'm best wel niet missen. Nooit problemen, nu de hdd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daank

daank

Internet _H3nk

TheBorg schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:16:
De ATI Catalyst 5.2 drivers heb ik omgebouwd speciaal voor de Ferrari 3000:
Click (36 Mb)

Ik zal binnenkort ook wel een 5.5 versie maken. :)
kijk aan , dat is nog eens super!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Waarom zit de LAN poort nu in godsnaam aan de linkerkant? Bijna alles is van de achterkant weg, wat is dat voor een onzin?! |:( Ik zat laatst met een Paradigit laptop van iemand te kijken, die heeft geen enkele aansluiting aan de achterkant, vet irritant want kabeltjes zijn bij mij op lengte en dan zitten ze niet in de weg en het ziet opgeruimd uit. Why oh why veranderen ze dit?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
mbvisiontt schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:36:
Waarom zit de LAN poort nu in godsnaam aan de linkerkant? Bijna alles is van de achterkant weg, wat is dat voor een onzin?! |:( Ik zat laatst met een Paradigit laptop van iemand te kijken, die heeft geen enkele aansluiting aan de achterkant, vet irritant want kabeltjes zijn bij mij op lengte en dan zitten ze niet in de weg en het ziet opgeruimd uit. Why oh why veranderen ze dit?? :?
Ik denk om jou te plagen :P

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:15
heb je ibm laptops wel eens gezien ? er zit alleen een voeding aan de achterkant en aan de zeikant zitten alle overige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Mijn 3000 is nu ook gaar. :(
Na een tijdje raakt hij oververhit en gaat hij vanzelf uit.
Heb net gebeld en morgen komen ze hem ophalen. Ik hoop dat Acer zich aan de afspraak houdt, en binnen 5 dagen weer bij mij aan de deur staan (AcerAdvantage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
G4E-PARAD0X schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:13:
heb je ibm laptops wel eens gezien ? er zit alleen een voeding aan de achterkant en aan de zeikant zitten alle overige delen.
Ik vind het idioot, ik zie het voordeel er niet van in. Het zal wel weer goedkoper te produceren zijn ofzo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Laatst online: 19:18
Dit Ferrari 4000 zit er echt super vet uit. Volgende jaar heb ik waarschijnlijk een laptop nodig voor school IVM met dat we alles digitaal gaan doen. Nou ik weet al wat op mijn verlanglijstje staat helemaal boven aan. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Had iemand nu nog de wallpaper van 2005 :+ voor de ferrari laptops want die gaat maar maart 2005 8)7
en waar vind ik mijn mooie opstart geluidjes terug op de system cd :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Sjoerd op 07-06-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Wil die Acer Ferrari 4000 wel hebben met 3 jaar pick up and return :9~

Hoeveel zou ik nog terug kunnen vragen voor een ferrari 3000 helemaal compleet met 3 jaar pick up and return?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Stel je van de waarde van die Acer Ferrari 3000 niet teveel voor, kijk maar naar mijn vraag hier

Oh ja, dat was in september 2004, kun je ongeveer nagaan wat nu de waarde nog is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
996 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:40:
Stel je van de waarde van die Acer Ferrari 3000 niet teveel voor, kijk maar naar mijn vraag hier

Oh ja, dat was in september 2004, kun je ongeveer nagaan wat nu de waarde nog is. :|
Wil 1000 euro vragen. Omdat er 1 GB geheugen in zit. Hij gaat over 2 weken even naar Acer terug omdat er een nieuw toetsenbord in komt (toetsen zijn versleten :P )

Redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hehe, mijn toetsen zijn ook totaal versleten. Ik heb grotere problemen, het ding wordt zo ontzettend warm dat ik bang ben dat ie de geest eraan geeft.

Nog 9 weken volhouden, dan gaat ie toch echt terug naar Acer, want ik vertrouw het voor geen meter. De HDD heeft het begeven onder de hitte (zit nu andere in).

M'n hand doet zeer na een uurtje gamen, en m'n tafel van 2 cm dik hout is aan de onderkant ook loeiheet. Heb 'm al open gehad, maar kan geen vastgelopen fan vinden, de fans lopen allemaal zoals het hoort, maar het harde schijf gedeelte wordt me echt veel te warm :(

Geeft Acer al 4000's weg voor terugkomende 3200's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

@R-Adioactive

Het lijkt mij wat veel, maar goed het is niet de bedoeling dat ik hier taxeer. Dat hoort via het grote "Hoeveel is dit nog waard" topic te lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door 996 op 09-07-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Heb een hoop gezeiks gehoord over de nieuwe 4000.

Over de videokaart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor gezeik heb je dan zogenaamd gehoord? Ze worden pas sinds deze week verkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:53:
Wat voor gezeik heb je dan zogenaamd gehoord? Ze worden pas sinds deze week verkocht :?
nieuws: Acer komt met nieuwe generatie Ferrari-notebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gezeik over de videokaart, waar :?

In heel het artikel staat er niks over een slechte videokaart, het enige wat over de videokaart gepost is, is dit.
Gepost door Gordijnstok - zondag 29 mei 2005 - 17:20 Score: 4 (Inzichtvol)
Knap dat de first posters in deze thread het apparaat meteen bestempelen als te duur, en voorzien van middelmatige hardware. Ten eerste is de prijs nog niet eens genoemd dus waar praat je dan over, en ten tweede is de X700 in alle test de ultieme winnaar (kijk eens naar de benches van de 8103 en 8104) en veegt de kaart alle concurrentie van tafel.
Dus ik snap je niet helemaal.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:44:
Ja, gezeik over de videokaart, waar :?

In heel het artikel staat er niks over een slechte videokaart, het enige wat over de videokaart gepost is, is dit.

[...]

Dus ik snap je niet helemaal.... 8)7
Even 2 postst er onder lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Weet iemand hoe ik het geheugen van mijn 3200 kan vervangen. Ik heb twee reepjes van 512mb

www.acerferrari.com is down...

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

JorisdeKloris schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:01:
Weet iemand hoe ik het geheugen van mijn 3200 kan vervangen. Ik heb twee reepjes van 512mb

www.acerferrari.com is down...
Ja, je schroeft de 4 schroefjes achter je scherm los (2 links, 2 rechts). Dan klap je je scherm helemaal naar achteren, en dan kan je het plaatje rond je aan/ uit knop enzo voorzichtig los maken (soms beetje trekken, zit flink vast).

Onderop je laptop de schroefjes van je toetsenbord losschroeven. Als je die los hebt moet je nog 1 schroefje los maken onder het verwijderde kapje (ook schroefje voor toetsenbord).

Dan kun je je toetsenbord eruit wippen en zie je vanzelf een reepje geheugen zitten.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Bolk schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:57:
[...]

Ja, je schroeft de 4 schroefjes achter je scherm los (2 links, 2 rechts). Dan klap je je scherm helemaal naar achteren, en dan kan je het plaatje rond je aan/ uit knop enzo voorzichtig los maken (soms beetje trekken, zit flink vast).

Onderop je laptop de schroefjes van je toetsenbord losschroeven. Als je die los hebt moet je nog 1 schroefje los maken onder het verwijderde kapje (ook schroefje voor toetsenbord).

Dan kun je je toetsenbord eruit wippen en zie je vanzelf een reepje geheugen zitten.

Succes :)
Thanks

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

ATI Mobility Radeon 9200 driver voor de Ferrari 3000 versie 5.7
Nog geen win2k support maar ik post ze alvast want de performance boost is niet normaal. :D

De Contol Panel kun je bij ATI neerhalen.

[ Voor 9% gewijzigd door TheBorg op 18-07-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Ik heb mijn Acer Ferrari 3000 sinds december 2003, gebruik hem dagelijks. De accu wordt dus zo goed als elke dag ontladen en weer opgeladen.
Blijkbaar bereikt deze nu zijn einde. Als hij helemaal opgeladen is kan ik er nu nog ca. 40 minuten mee werken. Dan moet ik wel het energieverbruik op minimaal zetten.
Ik heb wel eens gelezen dat zo'n accu ca. 500 keer ont- en opgeladen kan worden en dan "op" is. Dat klopt dan aardig met mijn situatie.
Is er een calibratieprogramma of zo waar ik de accu nieuw leven mee kan geven ? Of werkt dat niet zo en moet ik een nieuwe accu aan gaan schaffen ? Errugg duur :'(
Heeft één van jullie ervaring met een calibratieprogramma ? Durf niet zomaar een programma te gebruiken. In de bios kan ik niets vinden waar je de accu mee kunt calibreren.
Zijn er goedkope adressen voor alternatieve accu's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Bolk schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:56:
Hehe, mijn toetsen zijn ook totaal versleten. Ik heb grotere problemen, het ding wordt zo ontzettend warm dat ik bang ben dat ie de geest eraan geeft.

Nog 9 weken volhouden, dan gaat ie toch echt terug naar Acer, want ik vertrouw het voor geen meter. De HDD heeft het begeven onder de hitte (zit nu andere in).

M'n hand doet zeer na een uurtje gamen, en m'n tafel van 2 cm dik hout is aan de onderkant ook loeiheet. Heb 'm al open gehad, maar kan geen vastgelopen fan vinden, de fans lopen allemaal zoals het hoort, maar het harde schijf gedeelte wordt me echt veel te warm :(

Dit heb ik ook met mijn 3200. Als ik zit te bf2-en loopt hij zelfs vast van de hitte met een HD melding in de eventviewer. Ik heb mijn schijf gedefragmenteerd, dit hielp een beetje, niet tegen het de hitte, maar het duurde langer voordat hij crashte :P

Edit: Als ze 4000 weg geven stuur ik hem vandaag nog op :P

[ Voor 5% gewijzigd door jorisdekloris op 09-08-2005 16:44 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Bolk schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:56:

Heb je de klantenservice al gebeld?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Nee, die schijf is zowiezo dood, dus ik ga 'm RMA doen. Ik ga Acer niet bellen, een klasgenoot van me wordt een uur in de wacht gezet en om 6 uur verbreken ze de verbinding omdat ze naar huis gaan. Ding gaat terug zodra ik terug in Nederland ben, wat over 3 weken is. Alleen ff vervangend materiaal regelen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Weet er iemand of ik gewoon 1gb rammetje erin kan knallen (Ferrarie 3200). Ik heb het gister gedaan en nu wil hij niet booten. Ik heb hem achterin gedaan en voorin zat een 256 reepje. De gebruikte reepjes waren allemaal PC2700

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Ik heb inmiddels Ubuntu 5.10 (Breezy Badger) geïnstalleerd op een vrije partitie van mijn Acer Ferrari 3000.
Om mijn GSM met Ubuntu te kunnen laten praten heb ik al verschillende HowTo's gevolgd. Als ik dan bij het punt aankom om de laptop te laten scannen op bluetooth apparaten in de buurt krijg ik een foutmelding. No such device (of iets dergelijks). Ik denk dat dat komt omdat de bluetooth hotkey niet werkt ?! :'( Bluetooth staat dus niet aan en dan lijkt het me logisch dat ik zo'n melding krijg . . .
Heeft één van jullie die hotkeys (bluetooth en wlan) misschien wel werkend gekregen onder Ubuntu (of een andere versie Linux) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

En weer stuk. :(
Ventilator draaid, alle lampjes branden (dus ook de lampjes die niet horen te branden) en geen beeld.
Gelukkig heb ik Acer Advantage. Binnen 5 dagen gerepareerd. Hopelijk komt er een 3400 retour. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Al een tijdje weer gemaakt. Nieuw mobo, koeler en video kaart. Bizar, het ding wordt bijna niet meer warm, ook niet onder full load.

Hier een nieuwe versie drivers voor de video kaart:
Acer Ferrari ATI Mobility Radeon 9200 v5.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

@JorisdeKloris:
Ik overweeg om ook het geheugen te upgraden (1 reepje van 256MB vervangen door 1 reepje van 1GB), ben jij er inmiddels uit wat er bij jouw upgrade fout ging, welk geheugen heb je gekocht ?

@TheBorg:
Lukte het installeren bij jou wel ? Ik krijg allerlei foutmeldingen:

Error Number: 0x80040707
Description:

dan:

ISLAYER.DLL not loaded into memory

dan:

Error Number: 0x80040702
Description: Failed to load dll: ISLAYER
Setup will now terminate.

Zal grote vriend google maar eens raadplegen . . . 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door 996 op 26-01-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

1GB PC2700 SoDimm (Kingston, KVR333X64SC25/1G) pricewatch ca. 104 euro

deze geheugenmodule moet toch werken in mijn laptop ?

(als ik op diverse sites de Kingston configurator gebruik komt er een duurdere module uit de bus . . vandaar dat ik twijfel)

EDIT:
deze module heb ik inmiddels aangeschaft en hij werkt perfect

[ Voor 13% gewijzigd door 996 op 25-04-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Ik had ook SoDIM PC2700. Ik had er eerst langzamer geheugen erin zitten en het leek wel alsof het bankje weer moest wennen aan de snelheid.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
996 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:04:
Error Number: 0x80040707
Description:

dan:

ISLAYER.DLL not loaded into memory

dan:

Error Number: 0x80040702
Description: Failed to load dll: ISLAYER
Setup will now terminate.

Zal grote vriend google maar eens raadplegen . . . 8)7
Ik heb dan wel niet deze laptop (heb de 5024) maar had het zelfde probleem.
Ik ben vervolgens dus overal op internet gaan zoeken naar oplossingen voor mijn probleem
en ben er uit eindelijk uitgekomen. (ik had btw het probleem bij zowel de omega als de gewone ati drivers)

ik het het volgende eerst geprobeerd
-heb de drivers verwijderd
-toen een reboot naar veilige modus
-daar heb ik driver cleaner gedraaid
-weer een reboot en geprobeerd te installeren maar dat werkte dus niet

dat was wat ik eerst heb geprobeerd en toen heb ik nog de ati catalyst remover geprobeerd, in veilige modus installeren, in normala windows enz enz enz maar dat werkt allemaal niet...

totdat ik een stukje las op internet dat er in de folder C:\Documents and Settings\All Users\ de map desktop hoort te staan. Als die er niet staat dan gaat hij bij de installatie dus errors geven.

Omdat ik dit probleem had op windows 32bit nl (heb dual boot) is dat niet de map desktop maar de map Bureaublad die je moet toevoegen. Nadat ik die had toegevoegd stond er automatish in het register (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Current Version\Explorer\User Shell) de verwijzing naar de map: C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad. achter Common Desktop

Wat je dus ff moet doen is kijken of er bij All Users wel de map Bureaublad staat en het register ff checken. Dan rebooten en installeren maar. (het kan ook zo zijn dat Dekstop/Bureaublad er wel staat maar dat het probleem word veroorzaakt door een andere map die er niet staat, zie link onder)

Hier nog een linkje waar ik de oplossing vandaan had:
Unhandled Exception 0x80040707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

@maxjuh: Perfecte tip, het werkt !! _/-\o_

Ik had al wel de oplossing met betrekking tot de map Desktop/Bureablad gevonden maar dat loste mijn probleem niet op. In de link die jij geeft staan inderdaad meerdere registry-keys die aanwezig moeten zijn. Eentje ontbrak er, die heb ik toegevoegd en nu lukt het installeren wel (zonder te hoeven herstarten nadat ik het register heb aangepast)

Nogmaals dank !
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste