Het Grote GameCube Topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 17:59:
[...]

Damn das lekker goedkoop, ff kijken of mijn creditcard nog zin heeft :X
mag ik mee bestellen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ik ben nou een spel aan het streamen naar m'n NGC, maar ik heb alleen maar initialising in beeld. Iemand een idee hoe lang ik hier op moet wachten of doe ik iets fout :?

[ Voor 3% gewijzigd door Copycat op 19-01-2004 20:05 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Broken Saints lijkt me een erg koele game. Het is volgens mij ook de eerste game die "officieel" voor de N5 gepland staat.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Deddiekoel schreef op 19 januari 2004 @ 20:10:
Broken Saints lijkt me een erg koele game. Het is volgens mij ook de eerste game die "officieel" voor de N5 gepland staat.
Ja, en dus ook weer niet, want er wordt wel degelijk gesproken over een NGC versie...

ook wel lachen, als je de links checked po die site, allemaal naar aparte dingen, en ineens: www.planetgamecube.com :D

en niks naar xdoos/playstation :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Copycat schreef op 19 januari 2004 @ 20:05:
Ik ben nou een spel aan het streamen naar m'n NGC, maar ik heb alleen maar initialising in beeld. Iemand een idee hoe lang ik hier op moet wachten of doe ik iets fout :?
Volgens mij is discussie over warez verboden op Gathering of Tweakers.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01
Ik heb de Panasonic Gamecube Q en ik
vroeg me af of ISO's daarvoor te branden
zijn. Weet iemand daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Metal Gear Solid - The Twin Snakes krijgt naar goede traditie ook een premium editie. Het pakket omvat een Metal Gear-stijl Game Cube, het spel (duh), een boek en een speciale disc met een kijkje achter de schermen en de Famicom klassieker Metal Gear.

Damn, ik moet hem gewoon hebben!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
superpolm schreef op 19 januari 2004 @ 20:18:
Ik heb de Panasonic Gamecube Q en ik
vroeg me af of ISO's daarvoor te branden
zijn. Weet iemand daar meer over?
Ik zal het nog eens herhalen:
MetroidPrime schreef op 19 januari 2004 @ 20:15:
[...]

Volgens mij is discussie over warez verboden op Gathering of Tweakers.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

MetroidPrime schreef op 19 januari 2004 @ 20:24:
[...]

Ik zal het nog eens herhalen:

[...]
En als die jongen nou net zoals ik homebrewn games wil spelen dan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Copycat schreef op 19 januari 2004 @ 20:26:
[...]

En als die jongen nou net zoals ik homebrewn games wil spelen dan :z
Homebrew games download je niet als een iso-bestand. Geripte GameCube spellen wel. Er zijn volgens mij niet eens zoveel homebrew games in omloop voor de GameCube, hoogstens een stuk of 5.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 19-01-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

MetroidPrime schreef op 19 januari 2004 @ 20:27:
[...]

Homebrew games download je niet als een iso-bestand. Geripte GameCube spellen wel. Er zijn volgens mij niet eens zoveel homebrew games in omloop voor de GameCube, hoogstens een stuk of 5.
En waar je haal je die vandaan :? Juist ja :z

Mijn laatste woorden hierover want volgens mij ben jij geen modje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01
Copycat schreef op 19 januari 2004 @ 20:32:
[...]

En waar je haal je die vandaan :? Juist ja :z

Mijn laatste woorden hierover want volgens mij ben jij geen modje
tjek meel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

ari3 schreef op 19 januari 2004 @ 20:21:
Metal Gear Solid - The Twin Snakes krijgt naar goede traditie ook een premium editie. Het pakket omvat een Metal Gear-stijl Game Cube, het spel (duh), een boek en een speciale disc met een kijkje achter de schermen en de Famicom klassieker Metal Gear.

En weet je wat dat bastArd-ding ongeveer gaat kosten? Ongeveer 155 Euri. Import dan he?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

GolbeZeromus schreef op 19 januari 2004 @ 21:01:
[...]

En weet je wat dat bastArd-ding ongeveer gaat kosten? Ongeveer 155 Euri. Import dan he?
maar hij's wel kewl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
En erg Japans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
155 euro voor een GC + spel + bonus disc + boek is juist goedkoop. :)
150 euro is de standaard prijs voor een GC + spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Copycat ik ken je probleem wel! Heb er zelf geen last van, maar het kan je firewall zijn zet deze is uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Als je ze bij bijvoorbeeld Lik-Sang wilt kopen gaat dat al snel iets van 200euro kosten (exl verzend- en invoerkosten). Is meestal bij gelimmiteerde Gamecubes.
Zie bijvoorbeeld die van Tales of Symphonia maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 22:49:
@ Copycat ik ken je probleem wel! Heb er zelf geen last van, maar het kan je firewall zijn zet deze is uit?
Nee , lag aan m'n DNS en Gateway moest bij beide niets staan en toen werkte het wel :) .
Stiekum nog ff FFCC (Weet het geen homebrewn O-) ) gecheckt en dat ziet er toch erg mooi uit. Ik werd ondanks dat ik er geen bal van begreep toch direct door de magie het spel aangetrokken _/-\o_
Kortom must buy :)

Is er trouwens al wat over Tales of Symphonia bekend kwa release voor Europa :?

Oh ja speciale F-Zero GC-uitvoering op E-bay: http://www.gamer.nl/nieuws/20516
vindt hem zelf niet bijzonder maarja.

[ Voor 10% gewijzigd door Copycat op 19-01-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, hij ziet er afgrijselijk uit ;). Misschien als er wat meer kleur in zat?

Ik ben nu mega-verslaafd aan Viewtiful Joe. Toch apart, Gamecube heeft toch al een paar redelijk goeie oldskool games. Ik ben geen fanboy of zo, maar je ziet het toch niet bij de anderen. Lekker moeilijk spel dit, maar echt eindelijk eentje die me doet denken aan de oudere platform actie games, met een newage tintje natuurlijk. Graphics zijn ook schitterend. Petje af voor Capcom, ERG gewaagd ook, dus toch zijn er nog developpers die dit soort kansen aandurven.

Over Rainbow Six 3 .... erg mooi spel, maar kans is klein dat het zo mooi als de Xbox versie is. Ik hoop dat het op PS2 en Cube speelbaar is, oftewel geen brakke port. Ik wacht liever ff op RS3:Athena's Sword. Sinds de SAS-mod voor UT2k3 ben ik me wel meer gaan verdiepen in tactical shooters. Ik speel die (SAS) eigenlijk alleen met maten, en dan is het toch het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
shit ik wilde billy hatcher bestellen maar hij staat niet meer op de site van game.net :( althans niet voor die supergoedkoper prijs

iemand die trailers van MGS:TTS al gezien van dik een kwartier ?

vette shit... nog maar 5 weken ofzo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad 'Vette shit' ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Teveel GameKings gekekene ;)

Maarja Die trailer is er wel vet. Ookal spoilert hij meteen alles van het begin tot het eind |:(

Kopen die hap :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

Grrtrrrr
hoe lang moet ik wel niet op die verrekte Zelda disc wachten? Over 2 dagen mag ik pas een mailtje versturen, hoop dat ze een beetje opschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ari3 schreef op 19 januari 2004 @ 20:21:

Ik denk dat die bonus-disc Europa niet zal halen. Computer & Video Games heeft de woordvoerder van Konami Europe gevraagd of ze daar iets over een Europese release wisten. Het antwoord was dat ze ergens in maart een beslissing gaan maken over het uitbrengen van de disc. Deze beslissing komt dus pas als het spel allang uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zijn er hier nog andere mensen die BG&E al hebben (US versie dan)?

Ik vind dat deze game hoe dan ook gesteund moet worden. Het is echt een erg leuke game. Als hij idd zo goedkoop op de markt komt moeten we hem allemaal massaal kopen om ervoor te zorgen dat Ubi-soft kwaliteit BLIJFT maken. Ik weet dat wij als GoTers weinig impact zullen hebben maar je houdt op zijn minst een goede titel aan over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Leejow(saait) schreef op 20 januari 2004 @ 14:57:
Grrtrrrr
hoe lang moet ik wel niet op die verrekte Zelda disc wachten? Over 2 dagen mag ik pas een mailtje versturen, hoop dat ze een beetje opschieten :)
Ik heb hem ook nog niet ontvangen, morgen is het voor mij 28 dagen nadat ik hem besteld heb. Ik hem vanochtend maar een mailtje verstuurd naar zowel sterrencatalogus als contact bij nintendo.nl. Ik hoop daar vanmiddag nog een antwoord op te krijgen. Dit gaat in ieder geval weer net zo als bij de eerste Game Boy Players in de sterrencatalogus, toen kwamen ze er na 28 dagen ook achter dat ze die dingen vergeten waren te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
BG&E staat bij bol.com op binnenkort leverbaar. Prijs is €29,99

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Videogamesplus.ca heeft Beyond Good & Evil (NTSC) voor ~€18,50. GC versie is wel backorder. Verzendkosten ~3,30 per titel.

Zelf nooit daar besteld, maar hoor positieve geluiden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 20 januari 2004 @ 15:01:
Zijn er hier nog andere mensen die BG&E al hebben (US versie dan)?

Ik vind dat deze game hoe dan ook gesteund moet worden. Het is echt een erg leuke game. Als hij idd zo goedkoop op de markt komt moeten we hem allemaal massaal kopen om ervoor te zorgen dat Ubi-soft kwaliteit BLIJFT maken. Ik weet dat wij als GoTers weinig impact zullen hebben maar je houdt op zijn minst een goede titel aan over...
Ik heb hem! :) Het is idd een hele goede game kan hem ook aanraden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Deddiekoel schreef op 20 januari 2004 @ 15:01:
Als hij idd zo goedkoop op de markt komt moeten we hem allemaal massaal kopen om ervoor te zorgen dat Ubi-soft kwaliteit BLIJFT maken. Ik weet dat wij als GoTers weinig impact zullen hebben maar je houdt op zijn minst een goede titel aan over...
Ik ga hem ieg halen als hij uit is :) Lijkt me idd heel leuk en heel leuke spellen moeten gekocht worden :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, net wat geinigs gebeurd: Voor het eerst Celebi tegengekomen bij SSB:M. Toen een paar matches later, weer :o Gewoon de zeldzaamste pokemon uit het spel binnen een half uur, 2x tegengekomen.... Hoe groot is de kans daarop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28

Willybubba

Nut up or shut up.

Is FF:CC eigenlijk alleen multiplayer of kan die ook gewoon normaal singleplayer (zonder GBA) gespeeld worden?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Willybubba schreef op 20 januari 2004 @ 19:32:
Is FF:CC eigenlijk alleen multiplayer of kan die ook gewoon normaal singleplayer (zonder GBA) gespeeld worden?
Nee kan ook gewoon single player. De bedoeling van die GBA link is dat dan niet steeds het spel op pauze hoeft als je je stats wilt bekijken.
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 19:28:
Hmm, net wat geinigs gebeurd: Voor het eerst Celebi tegengekomen bij SSB:M. Toen een paar matches later, weer :o Gewoon de zeldzaamste pokemon uit het spel binnen een half uur, 2x tegengekomen.... Hoe groot is de kans daarop :o
Moest eerst googelen wie Celebi was :X maar die zie ik hier toch wel regelmatig langskomen hoor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Aikon schreef op 19 januari 2004 @ 22:36:
155 euro voor een GC + spel + bonus disc + boek is juist goedkoop. :)
150 euro is de standaard prijs voor een GC + spel.
Oh, ik had de indruk dat dit alles 155 Euro was zonder GC. My bad.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 18:13:
Ik had gehoord datt Viewtiful Joe goed was, maar het is echt SUPER! Nog ff de movies uitvinden. Ik neem aan dat de bepaalde moves dat je iemand voor en achter slaat/schopt nog komt, zag ik het voorfilmpje zoiets .... ook dat er van die groene soort 'crosshairs' verschijnen in vertraging, die je ook ziet bij vertraagde vallende bijlen. Maaruh, amazing! Lekker moeilijk ook, ben wel op Adults begonnen, maar ik las dat er nog een paar moeilijkheidsgraden bijkomen!
Die crosshair komt als je een move hebt gedogded (TOOO SLOW!) van een vijand.. vijand krijgt dan sterretjes voor z'n hoofd, als je dan diegene raakt dan krijgen alle vijanden (+ wat dingen in de achtergrond) een crosshair en dan kan je combo's maken wat resulteert in heel veel viewtifulls :) Het hoogste wat mij ooit gelukt is 3508 VJ's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 19:28:
Ik heb Celebi nog nooit gezien. Ik wist niet eens dattie in de game zat. Ik dacht dat Mewtwo de zeldzaamste was (pokemon character that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 20 januari 2004 @ 14:52:
[...]

Teveel GameKings gekekene ;)

Maarja Die trailer is er wel vet. Ookal spoilert hij meteen alles van het begin tot het eind |:(

Kopen die hap :P
ik zei al "vette shit" toen die blije pipo's van gamekings alleen nog maar konden kwijlen van een megadrive :D

iemand nog tips voor goedkope billy hatcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Wilde ff kwijt dat UFC Throwdown een erg vet spel is.............

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Hmm, de Nederlandse taal wordt een beetje dubbelzinnig met de nieuwste termen:

"Vette shit" betekent dat iets heel erg leuk is in het ouderwets Nederlands.
"Dikke stront" betekent dat iets heel erg stom is in het ouderwets Nederlands.

Even een observatie :+

edit:

Tikvout

[ Voor 10% gewijzigd door Twee Dee op 21-01-2004 10:46 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo kondigt net ineens ff hun nieuwe product aan:
In an official press release from Nintendo today, we can announce with both wonder and astonishment the latest Nintendo machine: The Nintendo DS portable!

In a shocking announcement which is set to rock the gaming world, Nintendo have released details of their forthcoming DS Portable gaming system. Rumours began flying a few weeks ago after mysterious words were uttered from Nintendo spokes people regarding a new machine. Some thought the machine would be the fabled “Game Boy Enhanced” with the mighty power to play Game Boy Advance AND Gamecube games, however this is not the case.

This surprising move from Nintendo sees them releasing a third stand-alone portable system to take games playing and interactivity to a completely different plane of existence! This new machine will feature not one but two 3” TFT LCD screens to allow for greater scope and perspective on the games. The two screens will be backlit to allow for poor-light play. The main processor is pparently an "ARM 9" with the Sub-processor an "ARM 7".

Here’s the official word from Nintendo:

”Players can look forward to being able to manage their game progress from two different perspectives, enhancing both the speed and strategy of the challenge. For example in a football game, you can view the whole game on one screen, while simultaneously focusing on an individual footballer's tackle or goal on the other screen. Players will no longer be forced to interrupt game play to shift perspective, such as moving from a wide shot to a close up, or alternating between a character's ongoing battle and a map of their environment. Nintendo DS makes it possible to perform the tasks in real time by simply glancing from one screen to the other.”

Self-styled “Funny Man of Gaming” and Nintendo president Satoru Iwata had this to say on the new product:

"We have developed Nintendo DS based upon a completely different concept from existing game devices in order to provide players with a unique entertainment experience for the 21st century"

The Nintendo DS will feature two separate screens, separate processors and a semiconductor memory of up to 1 gigabit. It will be marketed and sold as a separate entity to Game Boy Advance and the Gamecube systems. More information will be available at E3 when the system will be fully unveiled for the first time. Nintendo says we can expect a world-wide launch before the end of the year!
Ziet er goed uit, ben benieuwd of het leuk wordt!

van www.cube-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 10:37:
Nintendo kondigt net ineens ff hun nieuwe product aan:

[...]
Ziet er goed uit, ben benieuwd of het leuk wordt!
KLINKT idd goed.
er is trouwens ook een topic over Nintendo DS (nieuwe console aangekondigd) Persbericht!

offtopic:
geld nog binnengehad?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

EDIT =! QUOTE |:(

[ Voor 98% gewijzigd door Twee Dee op 21-01-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 20 januari 2004 @ 20:55:
[...]

Oh, ik had de indruk dat dit alles 155 Euro was zonder GC. My bad.
:D
Ik baseer me alleen op jouw uitspraak dat het 155 euro gaat kosten hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben echt heel benieuwd naar die Nintendo DS (dual screen?). Het concept komt op mij over als soort integratie van de GC-GBA connectivity. Op zich is dit weer net zo gewaagd als de (jammerlijk gefaalde) Virtual Boy. Ik heb vertrouwen in Nintendo en hun ideeen, maar ik denk toch echt wel dat zien hier echt pas geloven is. Laat die E3 maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Inderdaad, dat wordt een goede E3 dit jaar. Zowel kwa spellen als kwa hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Deddiekoel schreef op 21 januari 2004 @ 13:08:
Ik ben echt heel benieuwd naar die Nintendo DS (dual screen?). Het concept komt op mij over als soort integratie van de GC-GBA connectivity. Op zich is dit weer net zo gewaagd als de (jammerlijk gefaalde) Virtual Boy. Ik heb vertrouwen in Nintendo en hun ideeen, maar ik denk toch echt wel dat zien hier echt pas geloven is. Laat die E3 maar komen!
Komt nu misschien over als GC-GBA connectivity, maar strax kun je deze vast ook op je cube aansluiten. Gokje: FF-CC2; Ene venstertje je stats, de andere je kaart... Minimaal 4 nodig :/ Ik hoop dat Nintendo inziet dat connectivity een extraatje moet zijn bij een game, niet het hoofdelement.

En ik hoop dat we wat Metroid Prime 2 nieuws krijgen op de E3 :9~ :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Ecco op 21-01-2004 15:49 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die DS wel leuk klinken, kan je weer flink nieuwe spelideeën mee krijgen. Interfaces wegduwen op het tweede scherm bijvoorbeeld of compleet nieuwe dingen, Nintendo zal vast wel weer wat leuks ervoor bedacht hebben.

en ja EvilCuber, je geld is veilig aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik vind het alleen erg jammer dat er zo'n ouderwetse cpu's inkomen...
ik bedoel 1 scherm wordt al nutteloos door de standaard GBA processor, dus daarop moet je niet veel grafische pracht en praal verwachten
en het anders scherm, ok dat kan dan misschien nog net mee, maar tegen de tijd dat het uitkomt is het toch echt achterhaald.

op zich leek het me wel cool om bij bepaalde spellen 2 schermen te hebben, maar ja dan moet er ook een goede cpu en grafische chipset inzitten om dat soort spellen aan te kunnen
denk aan een flightsim met 1 scherm je cockpit en op het andere je radar, of missile guidance system

of een tactital shooter met op 1 scherm je first person view en op het andere een soort map en plan van je missie

of een racegame met 1 scherm je gewone view en andere scherm kun je switchen tussen rearview mirror/map/damage&fuel status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 21 januari 2004 @ 15:55:
hmm ik vind het alleen erg jammer dat er zo'n ouderwetse cpu's inkomen...
ik bedoel 1 scherm wordt al nutteloos door de standaard GBA processor, dus daarop moet je niet veel grafische pracht en praal verwachten
en het anders scherm, ok dat kan dan misschien nog net mee, maar tegen de tijd dat het uitkomt is het toch echt achterhaald.

op zich leek het me wel cool om bij bepaalde spellen 2 schermen te hebben, maar ja dan moet er ook een goede cpu en grafische chipset inzitten om dat soort spellen aan te kunnen
denk aan een flightsim met 1 scherm je cockpit en op het andere je radar, of missile guidance system

of een tactital shooter met op 1 scherm je first person view en op het andere een soort map en plan van je missie

of een racegame met 1 scherm je gewone view en andere scherm kun je switchen tussen rearview mirror/map/damage&fuel status
Ja, dan kunnen ze die oudere processor met het 2e scherm toch mooi gebruiken voor simpele dingen als maps, stats enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 15:58:
[...]
Ja, dan kunnen ze die oudere processor met het 2e scherm toch mooi gebruiken voor simpele dingen als maps, stats enzo?
ja da's waar, maar bij een racegame kun je dus geen rearview mirror verwachten in je 2e scherm

tenzij ze met van die lelijke racegames komen zoals nu op de gba
ik verwacht tot eigenlijk wel dat dit dind graphics heeft van laten we zeggen playstation 1 kwaliteit (minimaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder een stukje van CVG wat mijn gevoelens mooi weergeeft:
The reaction in the industry this morning has been one of shock, with many seeing DS as a knee-jerk reaction to Sony's PSP. But with the focus ostensibly purely on games, Nintendo could conceivably do more damage in undermining it's exisiting GBA hardware than seriously rivalling Sony's handheld device.

But with so many question marks lingering, it's hard to gauge the announcement with any degree of certainty. As one senior industry insider told us earlier today: "I really can't understand what they're thinking with this, but we do need more details. I thought it was a joke at first."

A work of visionary genius by the most innovative company in the industry, or a hopelessly shortsighted move by a one-time industry leader now outmanouevred by the opposition and getting desperate? Only time will tell; we'll bring you everything on this one as it breaks, possibly in stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
allemaal leuk en aardig wat ze beweren, dat dit een verkrampte reactie is op sony's PSP...
ja op sony's wat eigenlijk?

meer dan wat concept art heb ik nog niet gezien, en ik betwijfel of sony hier iets fatsoenlijks van gaat maken want het lijkt akelig stil
maar nee als sony een gba concurrent aankondigd dan is het allemaal geweldig, maar ik zie de PSP juist als een verkrampte poging van sony om ook geld te verdienen in de sector waar Nintendo nog altijd heer en meester is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 21 januari 2004 @ 16:10:
allemaal leuk en aardig wat ze beweren, dat dit een verkrampte reactie is op sony's PSP...

meer dan wat concept art heb ik nog niet gezien, en ik betwijfel of sony hier iets fatsoenlijks van gaat maken want het lijkt akelig stil
maar nee als sony een gba concurrent aankondigd dan is het allemaal geweldig, maar ik zie de PSP juist als een verkrampte poging van sony om ook geld te verdienen in de sector waar Nintendo nog altijd heer en meester is...
Typisch dat jij in de verdediging schiet maargoed ... ik heb er persoonlijk gemengde gevoelens bij en dat las ik ook terug in het stukje van CVG, die trouwens helemaal niks beweren maar alleen het gevoel en de twijfel van bepaalde 'industry insiders' weergeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Phusebox schreef op 21 januari 2004 @ 16:10:

Computer and Video Games is bekend om zijn pro-Sony-anti-Nintendo houding. De meeste kritiek die tot nu toe op de NDS is gericht is ook op de PSP van toepassing. Het probleem met beide systemen is dat je er eigenlijk nog geen echte kritiek op kan hebben, er is over beide nog helemaal niets bekend. Het kan best zijn dat de NDS geen opvolger op de GBA wordt omdat er een compleet nieuw soort spel voor uitkomt, dat op systemen met een enkel scherm onmogelijk zou zijn. Nintendo heeft ook gezegd dat het systeem een "unieke combinatie van hardware en software" zou zijn. Over het hardware deel is dan nu eindelijk wat bekend, over het software deel helemaal niets.

EDIT:Voorbeeldje van C&VG's anti-Nintendo houding:
However, considering Nintendo is already blighted by a conspicuous lack of third-party support on the more standard platforms of GBA and GameCube, it remains to be seen whether publishers will leap on board a venture which looks likely to require a some significant change in development practices.
Het klopt inderdaad dat er een gebrek aan third-party spellen is op de GameCube, maar op de GBA komen bijna alleen maar third-party spellen uit. Er zijn namelijk meer dan 400 spellen (is een beetje een ruwe schatting) uit op de GBA, waarvan er misschien maar 20-30 niet third-party spellen tussen zitten.

Het feit dat ze de PSP de hemel inprijzen terwijl daar ook netzoveel over bekend is als de NDS geeft ook misschien al aan dat ze niet helemaal onpartijdig zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 21-01-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:00
Tegelijkertijd staat het wel ongeveer vast dat de PSP performance krijgt dat boven die van een PSOne ligt, of althans, ik verwacht niet minder van Sony! Dus dan is dit allicht een curieuze stap van Nintendo. Vooral omdat de GBA juist heel succesvol is. Met de GBA SP zouden ze in deze markt nog jaren vooruit kunnen.

Als je dan als Nintendo op voorhand terug wilt slaan naar Sony, ga dan in alle stilte een GBA SP-achtig device ontwikkelen met de performance van een GameCube en maak het compatible met de GBA.

C&VG heeft gelijk dat het de vraag is of veel developers hierin geinteresseerd zijn. Vooral vanuit het oogpunt dat veel games multiplatform zijn tegenwoordig en de handheld markt op het punt staat om door Sony ook multiplatform gemaakt te worden. Het is dan de vraag of veel third-party developers specifieke twee-scherm games willen maken.

Aan de andere kant, misschien zit er een 3d accelerator in? Als dat zo is dan zie ik het wel helemaal voor me, een FPS op een handheld met twee schermpjes. Ze moeten echter niet over een jaar uitkomen met een handheld die de 3d performance van de N-Gage niet eens kan evenaren, want je kunt er sowieso vanuit gaan dat Sony daar met de PSP dik overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
• December NPD Hardware Sales (USA)

GBA: 2,316,000 [+75% over November sales]
PS2: 1,970,000 [+132%]
GCN: 1,163,000 [+54%]
Xbox: 1,122,000 [+129%]

Cumulative Installed Base

PS2: 22,258,000
GBA: 19,949,000
Xbox: 7,791,000
GCN: 6,865,000

Cube is dus nog steeds ruim #3, die #2 claim gold alleen voor de sales in 2003, niet totaal.

• GAMECUBE December software sales (USA)

Pos. Titel Publisher Umsatz USD * Verkaufte Einheiten *
----------------------------------------------------------------------
1 MARIO KART: DOUBLE Nintendo $36,232,280 729,797
2 MARIO PARTY 5 Nintendo $16,029,730 329,331
3 LORD RING:RETURN KING Electronic Arts $7,103,540 143,397
4 NEED SPEED: UNDERGRND Electronic Arts $6,586,333 133,134
5 TONY HAWK UNDERGROUND Activision $6,539,699 142,434
6 SUPER SMASH BRO MELEE Nintendo $6,350,120 215,340
7 YU-GI-OH! FALSEBOUND Konami $5,281,479 133,553
8 KIRBY AIR RIDE Nintendo $4,871,833 98,983
9 MADDEN NFL 2004 Electronic Arts $4,699,136 95,532
10 SIMPSONS: HIT & RUN Vivendi $4,664,722 93,886

MKDD doet het dus erg goed, in de USA staat ie nu totaal op ~1,3M (Japan ~800.000)

[url=#]Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_title_4.gif[/url] * Dyxtra Prime Newsflash *

• Handige tip voor het gevecht tegen Meta-Ridley:
From: CtrlAltDestroy2 | Posted: 12/21/2003 5:28:48 AM | Message Detail

Today, I was trying to re-do the end of my speed run mentioned above, and I made a very embarressing discovery while fighting Ridley.

Ahem. Do you remember that P-bomb Ridley trick I discovered?

IT HAS NOTHING TO DO WITH THE P-BOMBS.

Now then, here's the proper way to burn his wings off early first time, every time:

BOOST INTO HIS BUTT.

That's it! Can you believe that?!?
And after *even more* research, You don't need to boost into Ridley from behind, any direction is okay. But if you do it from behind it's easier because you take less damage. And I think that's how it was origionally designed, too. Because if you hit him from behind you take no damage.
Filmpje (Power bomb is dus niet nodig)

Getest en het werkt uitstekend :D Meteen naar de 2e fase van het gevecht dus, schiet lekker op :)

MP door Gspot lezers gekozen tot 1 van de beste eindbazen ooit
Like Kefka, Metroid Prime made it onto this list through the write-in form on our ballot. The hulking monstrosity of a Metroid must have left a real impression on you guys (it sure did on us).

"It forced you to think about what weapon would work on her and what strategy to use to hit her with the weapon. A great boss is one that makes you think, not just shoot." -Nicholas Pylypiw

"Ridiculously huge. Ridiculously hard. An epic marathon of boss fighting" -Ted

"The graphics are insane and the boss himself is absolutely massive. Switching between colours for the effective gun is a nice gimmick and creates more of a challenge. Almost every offensive attack is needed for this boss and all defense moves are required too like changing into ball form. It was the best boss fight ever, bar none." -Michael Corr

"Everyone I knew thought the final boss of Metroid Prime would be Meta Ridley. I didn't expect to battle a giant spider-like creature named Metroid Prime. After I beat Metroid Prime in its first form, I thought the battle was over. I already had only two energy tanks left. Then I was freaked out when the true Metroid Prime came out of its shell. Luckily you could get about three energy tanks during the battle. After I had hit it a couple of times it started sending out different types of metroids. I died once. When I finally won I had less than one energy tank left. It was the most challenging and awesome battle ever! The graphics were awesome too! " -monkeynerd

"He's big. He's scary. He shoots nasty balls of energy fire at you. He's also a spider. What more could you want from a boss?" -Kevin Connell

"Metroid Prime just had a great storyline, not just because of the believable sci-fi but also because of the ingenious foreshadowing. I was surprised to say the least when I first witnessed the exo-skeleton fall away from Metroid Prime's initial form...that was also when I began to understand how epic this battle would be. But what really takes the cake is when I first realized the potential of the Phazon Beam in conjunction with the Phazon Suit. Genius mechanics...simply genius." -Daniel
Vind zelf de eerste fase geweldig, maar de 2e nogal :Z Doe mij het emotionele Mother Brain gevecht uit Super Metroid maar. *snif* die arme Metroid :'( Andross uit Starfox vond ik ook altijd erg gaaf, al stelt het gevecht zelf weinig voor.

De rest (willekeurige volgorde)

Bowser (Super Mario Bros.)
Ganon (Ocarina of Time)
Mother Brain (Super Metroid)
M.Bison (SF2)
Psycho Mantis (Metal Gear Solid)
Sephiroth (FF VII)
Mike Tyson (Mike Tyson's Punch Out!!)
Ugh-Zan III (Serious Same: The First Encounter)
Kefka (FF VI)
Metroid Prime (Metroid Prime)

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JeroenB schreef op 21 januari 2004 @ 17:03:
Als je dan als Nintendo op voorhand terug wilt slaan naar Sony, ga dan in alle stilte een GBA SP-achtig device ontwikkelen met de performance van een GameCube en maak het compatible met de GBA.

C&VG heeft gelijk dat het de vraag is of veel developers hierin geinteresseerd zijn. Vooral vanuit het oogpunt dat veel games multiplatform zijn tegenwoordig en de handheld markt op het punt staat om door Sony ook multiplatform gemaakt te worden. Het is dan de vraag of veel third-party developers specifieke twee-scherm games willen maken.
Mischien is het juist de niche waar de handheld markt op zit te wachten. Bovendien denk ik dat het dubbele scherm veel mensen aanspreekt die vroeger die Nintendo Game & Watch spelletjes hadden.

Ik vermoed dat Nintendo voor een lagere prijsklasse gaat dan Sony. Op dezelfde manier dat de GameCube ook veel goedkoper is dan de PS2. De PS2 en PSP zijn immers ook filmafspelers terwijl de Nintendo apparaten gewoon spelmachines zijn.
Aan de andere kant, misschien zit er een 3d accelerator in? Als dat zo is dan zie ik het wel helemaal voor me, een FPS op een handheld met twee schermpjes. Ze moeten echter niet over een jaar uitkomen met een handheld die de 3d performance van de N-Gage niet eens kan evenaren, want je kunt er sowieso vanuit gaan dat Sony daar met de PSP dik overheen gaat.
Tja, er zal vast wel een vorm van 3D-processor aanwezig zijn. Stiekem, hoop ik dat ze het gewoon 2D houden. Het 3D-effect komt toch niet echt goed tot zijn recht op een klein schermpje.

Ik lees dat ze herschrijfbare media gaan gebruiken. Hoop wel dat het cartridge-based is. Flash-geheugens zijn immers zo betaalbaar geworden dat het niet langer zinvol is optische media te gaan gebruiken. Een portable met een drive loopwerk zoals de PSP zie ik niet zitten. Dat vreet batterijen en is bovendien erg kwetsbaar.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 20 januari 2004 @ 21:10:
[...]Die crosshair komt als je een move hebt gedogded (TOOO SLOW!) van een vijand.. vijand krijgt dan sterretjes voor z'n hoofd, als je dan diegene raakt dan krijgen alle vijanden (+ wat dingen in de achtergrond) een crosshair en dan kan je combo's maken wat resulteert in heel veel viewtifulls :) Het hoogste wat mij ooit gelukt is 3508 VJ's..
Ja, ik had gisteren ineens begrepen dat die 'doodskopjes' boven/onder aangaven waar ze zouden slaan.

3508 VJs in een keer??? Hmmm ....

Met die move bedoelde ik die move die je in het voorfilmpje doet, met die twee letters uit Capcom. Zal wel een move zijn die je aan moet schaffen ;). Ik heb net die vleermuismeneer omgelegd ;). Lekkere game, ik kijk al uit naar de hogere moeilijkheidsgraden.

Trouwens, de boss fights zijn pittig en ook erg strak in elkaar gezet (m.a.w. erg goeie special attacks van de Boss waar je op moet reageren). Daarnaast wel leuke platform stukjes ook.

Deze game zit ECHT in de gradatie Metroid Prime en Zelda WW voor mij, geen idee hoe populair 'ie is, zo niet, dan is het VER onderschat. Superspel! Ik wil meer van dei Oldskool games op de Cube, misschien moeten ze daar toch gamers meer mee trekken, aangezien het oldskool spelgehalte in het algemeen niet hoog ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Nou, ik heb dus Soul Calibur 2 gehaald en het is idd een geweldig spel _/-\o_
Ik zocht vooral een spel om vaak even tussendoor een paar minuten te spelen en wat dat betreft is het zeker geslaagd, maar die weapon master mode houd je ook zeker wel een tijdje zoet :)
Het is niet zomaar een dom knokspel (wat MKDA misschien wel is), maar heeft echt
diepgang. Prachtige graphics, en hoewel de muziek in een aantal reviews als matig wordt omschreven vind ik het juist een van de sterkere punten van het spel :?
Het speelt enorm lekker, alleen krijg ik er wel een beetje RSI verschijnselen in m'n
vingers van :+

Volgende spel wordt denk ik Pikmin, dat is een Nintendo klassieker die ik gewoon
moet hebben. (ik zag hem bij Intertoys nog in orgineel doosje) Daar kan ik
ook niet echt een miskoop mee doen denk ik? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Een woordvoerder van Nintendo heeft in een interview met GameSpot gezegd dat de GBA2 al in ontwikkeling is en dat het niets, maar dan ook echt niets te maken zal hebben met de NDS. Hmm, dat gaat lang wachten worden tot E32K4.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 22-01-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weet iemand toevallig of i-ninja hier nog uitkomt of zelfs al uit is :? Deze namco game vind ik er weer leuk uitzien en ik heb inmiddels alle andere leuke platformers voor m'n cube al uitgespeeld. Voor degenen die het niet kennen: www.ininjagame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Heeft er iemand al wat van Nintendo gehoord met betrekking tot de Zelda Collector's Edition disc via de MK:DD + 1080 of MK:DD + MP5 of MP5 + 1080 actie? Ik hoor hem nu al gehad te hebben, maar heb nog niets ontvangen. Ik heb Nintendo Benelux al twee keer hierover gemaild, maar waar ik in het verleden dezelfde dag nog een reactie kreeg, heb ik tot nu toe geen reactie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 22 januari 2004 @ 11:05:
Heeft er iemand al wat van Nintendo gehoord met betrekking tot de Zelda Collector's Edition disc via de MK:DD + 1080 of MK:DD + MP5 of MP5 + 1080 actie? Ik hoor hem nu al gehad te hebben, maar heb nog niets ontvangen. Ik heb Nintendo Benelux al twee keer hierover gemaild, maar waar ik in het verleden dezelfde dag nog een reactie kreeg, heb ik tot nu toe geen reactie gekregen.
Bij het 'gewoon' betalen met de VIP punten duurde het bij mij ook meer dan een maand voor ik 'm in huis had, hoe lang geleden heb je beide games geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
johnnyv.nl schreef op 22 januari 2004 @ 11:10:
[...]

Bij het 'gewoon' betalen met de VIP punten duurde het bij mij ook meer dan een maand voor ik 'm in huis had, hoe lang geleden heb je beide games geregistreerd?
Ik heb op 29 november 1080, de laatste van de twee games, geregistreerd. Ik kreeg toen ergens in de dagen voor kerst een mailtje dat ik mijn adres op de site in kon vullen voor de disc. Ik kreeg op 24 december een mailtje dat ik de disc binnen 28 dagen zou krijgen en anders moest ik maar mailen. Ik had dit ook met een van de eerste Game Boy Players uit de sterrencatalogus, toen waren ze simpelweg vergeten die dingen te versturen, maar toen werd er wel op direct op mijn mailtjes gereageerd en verstuurden ze de GBP de volgende dag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:00

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik vond Metroid prime gweldig totdat ineens een kamer donker werdt en van die witte wezens voorbij kwamen en weer weg gingen en weer opdoken. Wat een k*twezens d8 ik nog toen ik ze had afgemaakt. Maar nu kom ik ze zowat overal wel een x tegen.
Ik heb er genoeg van. Ze zijn moeilijk te verslaan en volgens mij is wegrennen de enigste oplossing. Of zie ik weer wat over het hoofd?

Ik heb nu al 1,5 mnd niet meer geMP'ed en dat vind ik dan toch jammer. Want tot die witte mafkezen vond ik het een meesterlijke game.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:14:
[...]

Ja, ik had gisteren ineens begrepen dat die 'doodskopjes' boven/onder aangaven waar ze zouden slaan.

3508 VJs in een keer??? Hmmm ....

Met die move bedoelde ik die move die je in het voorfilmpje doet, met die twee letters uit Capcom. Zal wel een move zijn die je aan moet schaffen ;). Ik heb net die vleermuismeneer omgelegd ;). Lekkere game, ik kijk al uit naar de hogere moeilijkheidsgraden.

Trouwens, de boss fights zijn pittig en ook erg strak in elkaar gezet (m.a.w. erg goeie special attacks van de Boss waar je op moet reageren). Daarnaast wel leuke platform stukjes ook.

Deze game zit ECHT in de gradatie Metroid Prime en Zelda WW voor mij, geen idee hoe populair 'ie is, zo niet, dan is het VER onderschat. Superspel! Ik wil meer van dei Oldskool games op de Cube, misschien moeten ze daar toch gamers meer mee trekken, aangezien het oldskool spelgehalte in het algemeen niet hoog ligt.
Die move die je bedoelt die krijg je (of heb je al), dat is namelijk de zoom functie (C knop (gele joystickje :))) en dan op kick drukken. Maar als je van t begin af aan speelt dan wordt ook alles uitgelegd he? :) Bijv met die doodskopjes die aangeven of ie hoog of laag komt zit gewoon in het 1e level in de eerste 5mins van het spel geloof ik.
De eindbazen worden wel een stuk makkelijker als je eenmaal doorhebt hoe je ze moet aanpakken. Ik speel het spel opnieuw maar dan nu in kids en het is gewoon zo makkelijk :) Die helicopter had ik nu dus in 1 combo kapot gemaakt terwijl toen ik voor het eerst die helicopter kreeg alleen maar doodging.

Ik denk dat veel winkels VJ niet in voorraad hebben of niet verkopen omdat het niet typisch een spel is wat veel verkocht wordt. Echt zonde want het is idd echt een heel vet spel om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Glorix Jim schreef op 22 januari 2004 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat veel winkels VJ niet in voorraad hebben of niet verkopen omdat het niet typisch een spel is wat veel verkocht wordt. Echt zonde want het is idd echt een heel vet spel om te spelen.
Was het niet zo dat Namco Capcom gewoon niet had verwacht dat het spel ZO zou aanslaan?
Ik geloof dat iemand hier al had gemeld dat alle voorraden simpelweg snel uitverkocht waren, en er plotsklaps een nieuwe partij Discs moest worden geproduceerd...

Helaas heb ik nergens bronnen of iets dergelijks :)

edit:

En mezelf als bron aanputten werkt ook niet altijd even goed :+

[ Voor 9% gewijzigd door Twee Dee op 22-01-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Boely schreef op 22 januari 2004 @ 11:27:
Ik vond Metroid prime gweldig totdat ineens een kamer donker werdt en van die witte wezens voorbij kwamen en weer weg gingen en weer opdoken. Wat een k*twezens d8 ik nog toen ik ze had afgemaakt. Maar nu kom ik ze zowat overal wel een x tegen.
Ik heb er genoeg van. Ze zijn moeilijk te verslaan en volgens mij is wegrennen de enigste oplossing. Of zie ik weer wat over het hoofd?

Ik heb nu al 1,5 mnd niet meer geMP'ed en dat vind ik dan toch jammer. Want tot die witte mafkezen vond ik het een meesterlijke game.
Heb je het over de Metroids? Die zijn redelijk simpel te verslaan, zeker als je de goede wapens gebruikt. En als je die nog niet hebt moet je er gewoon hard voorbij rennen.
Twee Dee schreef op 22 januari 2004 @ 11:44:Was het niet zo dat Namco gewoon niet had verwacht dat het spel ZO zou aanslaan?
Of Namco dat niet had verwacht weet ik niet, maar Capcom in ieder geval niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik nba street vol2. Ik heb me echt in lange tijd niet meer zo vermaakt met een spel. Spel zit goed in elkaar met leuke modes en het is gewoon vrij verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bdegooij/blog/jan04/gclinuxpreview.jpg
http://www.gc-linux.org

Na Xbox is de GameCube dus aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Thelema schreef op 22 januari 2004 @ 12:01:
[...]

Heb je het over de Metroids? Die zijn redelijk simpel te verslaan, zeker als je de goede wapens gebruikt. En als je die nog niet hebt moet je er gewoon hard voorbij rennen.
Mmm ik bedenk me nu. Dat ik ze eerst nog moet scannen :P Ik heb iig de icebeam en die 'gele' met die 'oplaad raketcombo' IIG zal ik vandaag Metriod er weer eens inhangen... kijken of ik uiteindelijk verder kom. Zonder dat ik er genoeg van krijg.....

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 22 januari 2004 @ 11:29:
[...]

Die move die je bedoelt die krijg je (of heb je al), dat is namelijk de zoom functie (C knop (gele joystickje :))) en dan op kick drukken. Maar als je van t begin af aan speelt dan wordt ook alles uitgelegd he? :) Bijv met die doodskopjes die aangeven of ie hoog of laag komt zit gewoon in het 1e level in de eerste 5mins van het spel geloof ik.
De eindbazen worden wel een stuk makkelijker als je eenmaal doorhebt hoe je ze moet aanpakken. Ik speel het spel opnieuw maar dan nu in kids en het is gewoon zo makkelijk :) Die helicopter had ik nu dus in 1 combo kapot gemaakt terwijl toen ik voor het eerst die helicopter kreeg alleen maar doodging.

Ik had al een vermoeden dat die move ging komen. Vlak voor ik hem kreeg, zag ik iets in een tunnel waarbij ik meteen dacht, hier zal ik hem wel nodig hebben .... en ja hoor ;).

Die uitleg had ik wel begrepen, ik had alleen niet op de doodshoofdjes gelet, maar op de animatie van het karaktertje, daarom maakte ik het mezelf al een stuk moeilijk.

Laatste Captain Blue stukje is ook vervelend trouwens ;). Maar zoals me alle bazen, als je eenmaal de attacks weet, wordt het makkelijk. Easy moet ik nog doen, ik geloof dat het iets unlocked .... jammer, aangezien het volgens mij niet iets voor mij is, ik heb liever die hardere modes. Dat zoomen is ook erg kickuh, wel meer leuke moves dan die ene, vooral die air moves.

Ja onderschat spel van de eerste orde zullen we maar zeggen .... helaas is de marketting ook BAR en BAR slecht, en niet iedereen koopt een spel op de gok. GCN aanbod is ook slecht in de meeste zaken, als het verkocht is, zie je het niet meer terug, althans, die niet-voor-het-grote-publiek-toppers .... dit spel is zeker een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boely schreef op 22 januari 2004 @ 12:55:
[...]Mmm ik bedenk me nu. Dat ik ze eerst nog moet scannen :P Ik heb iig de icebeam en die 'gele' met die 'oplaad raketcombo' IIG zal ik vandaag Metriod er weer eens inhangen... kijken of ik uiteindelijk verder kom. Zonder dat ik er genoeg van krijg.....
Metroids pak ik altijd met die paarse beam, volgens mij stunt dat ding namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 12:56:
[...]

Ik had al een vermoeden dat die move ging komen. Vlak voor ik hem kreeg, zag ik iets in een tunnel waarbij ik meteen dacht, hier zal ik hem wel nodig hebben .... en ja hoor ;).

Die uitleg had ik wel begrepen, ik had alleen niet op de doodshoofdjes gelet, maar op de animatie van het karaktertje, daarom maakte ik het mezelf al een stuk moeilijk.

Laatste Captain Blue stukje is ook vervelend trouwens ;). Maar zoals me alle bazen, als je eenmaal de attacks weet, wordt het makkelijk. Easy moet ik nog doen, ik geloof dat het iets unlocked .... jammer, aangezien het volgens mij niet iets voor mij is, ik heb liever die hardere modes. Dat zoomen is ook erg kickuh, wel meer leuke moves dan die ene, vooral die air moves.

Ja onderschat spel van de eerste orde zullen we maar zeggen .... helaas is de marketting ook BAR en BAR slecht, en niet iedereen koopt een spel op de gok. GCN aanbod is ook slecht in de meeste zaken, als het verkocht is, zie je het niet meer terug, althans, die niet-voor-het-grote-publiek-toppers .... dit spel is zeker een topper.
tip : inzoomen en alleen maar punch inhouden (dus geen airmove)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28

Willybubba

Nut up or shut up.

Over Metroid: volkgens mij heb je het over de Chozo Ghosts. Die zijn vrij simpel eigenlijk, gewoon een Super Missile opladen en dan wachten tot ze verschijnen, locken en knallen. Een hit of 2 en ze zijn nog doder.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 12:58:
[...]

Metroids pak ik altijd met die paarse beam, volgens mij stunt dat ding namelijk ook.
owjah die paarse :D Die heb ik ook nog.. nog 3,5 uur werken en dan hoppa gelijk MP'en. Ik wil het toch uitspelen. Het is tenslottetoch wel zonde om z'n vet spel om zo iets kleins te laten stofhappen...toch?.....

@Willybubba: IDD volgens mij heetten die zo jah. En idd zo doe ik het ook. Alleen als er 3 van die mafkezen rond mee heen rennen. Dan kan ik nooit m'n rocket combo opladen voordat ik geraakt wordt. Dus leek mij rennen de enigste optie.

[ Voor 24% gewijzigd door Boely op 22-01-2004 13:08 ]

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 22 januari 2004 @ 13:05:
Over Metroid: volkgens mij heb je het over de Chozo Ghosts. Die zijn vrij simpel eigenlijk, gewoon een Super Missile opladen en dan wachten tot ze verschijnen, locken en knallen. Een hit of 2 en ze zijn nog doder.
Mochten ze te vaak wegschieten .... charge beam werkt ook sneller ;)! Ze zijn alleen gevoelig voor je standaard beam. Momenteel ben ik net op het stukje dat ik ze volledig kan volgen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 12:56:
[...]

En als je de reviews checked, zie je dat elke review echt superpositief is.
Dus ik denk toch dat het spel best ok verkoopt :)

* philipnorth heeft t nog nooit gespeeld, maar lijkt me wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 22 januari 2004 @ 13:10:
[...]

En als je de reviews checked, zie je dat elke review echt superpositief is.
Dus ik denk toch dat het spel best ok verkoopt :)

* philipnorth heeft t nog nooit gespeeld, maar lijkt me wel leuk :)
Ja reviews zijn goed, maar ik weet niet wat de verkoopcijfers zijn. Toch .... ik hoor bijna niemand erover, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Klein schopje voor mijn vraag: weet iemand of i-ninja nou nog komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 22 januari 2004 @ 14:05:
Klein schopje voor mijn vraag: weet iemand of i-ninja nou nog komt :?
Komt niet uit, helaas. Op de XBox en Cube komtie alleen in de US uit, op de PS2 weer wel gewoon hier geloof ik. Ik heb de US versie op de XBox gespeeld en ik kan je zo vertellen dat het een erg leuk spel is. Heel erg afwisselend, platform, vechten, skaten, bowlen (jaja), monkey ball stukjes en nog meer zit er allemaal in. Wordt dus alleen wel importeren als je 'm wil, ga ik ook nog maar een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 14:29:
[...]
Komt niet uit, helaas. Op de XBox en Cube komtie alleen in de US uit, op de PS2 weer wel gewoon hier geloof ik. Ik heb de US versie op de XBox gespeeld en ik kan je zo vertellen dat het een erg leuk spel is. Heel erg afwisselend, platform, vechten, skaten, bowlen (jaja), monkey ball stukjes en nog meer zit er allemaal in. Wordt dus alleen wel importeren als je 'm wil, ga ik ook nog maar een keer doen.
Mmmm, das minder... Ben nooit echt fan geweest van import games, maar als ik geen keus heb zal het toch moeten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 13:12:
[...]

Ja reviews zijn goed, maar ik weet niet wat de verkoopcijfers zijn. Toch .... ik hoor bijna niemand erover, vandaar.
enige mensen die ik er verder over hoor zitten in dit topic te spammen hoe briljant t spel is ;)

wat??? I-Ninja niet op cube hier? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

ik heb VJ ik vind uhm super ik ben bezig met alles op Viewtiful aan t halen :D das egt lastig

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 22 januari 2004 @ 15:24:
[...]enige mensen die ik er verder over hoor zitten in dit topic te spammen hoe briljant t spel is ;)

wat??? I-Ninja niet op cube hier? :(
Hehe! Zal ik het nog een keer zeggen?

Inderdaad, I-Ninja, had ik me echt op verheugd! GVD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

d3 : ik vond zelf de bazen in yoshi's island (SNES) erg cool, allemaal best wel origineel, en de allereindbaas is echt stoer, echt vaak in dat spel gewoon doodgegaan bij de baas om het nog een keertje te kunnen spelen/zien =)

(die kikker ! =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MetroidPrime schreef op 22 januari 2004 @ 11:16:
[...]

Ik heb op 29 november 1080, de laatste van de twee games, geregistreerd. Ik kreeg toen ergens in de dagen voor kerst een mailtje dat ik mijn adres op de site in kon vullen voor de disc. Ik kreeg op 24 december een mailtje dat ik de disc binnen 28 dagen zou krijgen en anders moest ik maar mailen. Ik had dit ook met een van de eerste Game Boy Players uit de sterrencatalogus, toen waren ze simpelweg vergeten die dingen te versturen, maar toen werd er wel op direct op mijn mailtjes gereageerd en verstuurden ze de GBP de volgende dag nog.
Ik heb eindelijk een reactie teruggekregen van Nintendo: ze gaan die disc pas volgende week versturen. Ze weten kennelijk dus niet dat ze beloven dat de disc er binnen 28 dagen zal zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk als ze dat nu eens doorzetten hebben we straks een mega cheap ass linux server die ook nog eens geen ruimte inneemt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het betere werk:

Behold..

Afbeeldingslocatie: http://magicodie.free.fr/MGS/savefile01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://magicodie.free.fr/MGS/savefile02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://magicodie.free.fr/MGS/items01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://magicodie.free.fr/MGS/items02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://magicodie.free.fr/MGS/items03.jpg

Als het goed is zit dit bij de normale US versie (geen special edition, maar weet het niet 100% zeker). En het spel kost iets van like... euhm 40 euro? ;)

Konami en Nintendo hebben zo te zien grootste plannen.. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al heb ik MGS al op de Playstation 1000x gespeeld, op de cube ga ik hem ook zeker halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die pics MGS zien er erg af uit. Is de game al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:07:
Als het goed is zit dit bij de normale US versie (geen special edition, maar weet het niet 100% zeker). En het spel kost iets van like... euhm 40 euro? ;)

Zag hem bij gamerelease.nl staan voor 55 euro....

Heb hem nu maar gepreordered bij dvdboxoffice.com voor 38 euro.... heb ik hem wel een weekje later.. maar scheelt wel 17 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serious sam naar de cube !!!

De volledige titel van de nieuwe Serious Sam game is: Serious Sam: Word to the Mothership. De game wordt ook ontwikkeld voor de PlayStation 2. Ook zal de game waarschijnlijk al in het voorjaar verschijnen in de VS. De game zal waarschijnlijk niet voor de volledige prijs verkocht worden, maar voor een zacht prijsje van rond de $20 over de toonbank gaan.

Of de game online modi zal bevatten is helaas nog niet helemaal duidelijk, het zou er in ieder geval wel een geschikt spel voor zijn. Er zal wel in ieder geval een 4 spelers optie aanwezig zijn. Het wordt dus weer afwachten en gokken totdat de ontwikkelaar ons zekerheid geeft. We vertellen het je natuurlijk zodra we meer weten

Eindelijk een fatsoenlijke no-brainer shooter voor de cube _/-\o_
Heb serious sam al helemaal te pletter gespeeld op mijn x-box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:07:
Dit is het betere werk:

Behold..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat is dat schijfje dat daar ligt? Het lijkt mij niet een game disc, er lijkt iets van Asset Disc op te staan. Is dit soms de bonusdisc ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Iemand enig idee waar ik Resident Evil 2 en 3 nog voor een redelijke prijs kan krijgen? Ik kan hem echt nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
* Resident Evil 0 € 12,99 Mediamarkt
* Resident Evil 1 € 15,00 Intertoys
* Resident Evil 2 € 19,95 Mediamarkt/ Bol.com
* Resident Evil 3 € 19,95 Mediamarkt/ Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik zou ook nog wel wat meningen willen horen over RE 2 en 3.. ik weet dat ze grafisch echt weinig voorstellen, maar ik heb de beide nooit gespeeld (nouja, niet langer dan een half uurtje bij iemand thuis).

Is het dan de moeite waard voor mij om ze aan te schaffen? Ik vond RE Remake erg leuk en heb afgelopen week echt zwaar genoten van RE Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb RE2 ooit gespeeld dacht ik zelfs op PC, vond het toen helemaal niets.

Ik geef toe, ik was nooit echt onder de indruk van RE .... ik wil een eng spel, en het deed me nooit echt wat .... geluid doet veel, maar graphics ook, zeker bij enge games. RE 0 en 1 trokken mijn aandacht, en puur om de graphics als eerste. Normaal ben ik niet puur voor dat soort dingen, maar ik kon het niet laten. Ik zag een boss fight met die schorpioen, en eentje met een gigantische slang .... en ik was verkocht.

Misschien is het ook, als je eenmaal vooruit gaat of begint bij RE0 en 1 dat je dan geen objectieve mening van 2 en 3 kunt geven. Het is bijna zoeits als na Doom III spelen vragen of Doom I en II wel de moeite waard zijn. Voor mij wel, maar dat is omdat ik er mee begonnen ben (wolfenstein was zelfs eerder). Maar voor iemand die begint met gamen, zal het misschien niet echt de moeite waard zijn.

Ik weet niet hoe de gameplay is. Besturing wordt met het spel beter, hoewel capcom er een handje van heeft onorthodoxe controls erop na te houden. Nooit perfect (op sommige games na), maar voor mij maakt dat het ook wel weer boeiend.

Volgens mij liep je wel veel sneller in die RE2 en 3 games right? Ik heb ff die laatste PS2 RE gespeeld, en toen viel me dat ook op. Het langzame lopen echter, voegt veel toe aan de sfeer.

Ik speelde REo en 1 puur voor graphics en verhaal, dus gewoon lekker op easy. Hoewel, easy was het dus echt niet, maar die kritieken had ik al gelezen. Vond ik niet erg, maar ik heb geen zin om TE veel op mijn munitie te letten, dus kies ik voor easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Thelema schreef op 22 januari 2004 @ 22:11:
Ik zou ook nog wel wat meningen willen horen over RE 2 en 3.. ik weet dat ze grafisch echt weinig voorstellen, maar ik heb de beide nooit gespeeld (nouja, niet langer dan een half uurtje bij iemand thuis).

Is het dan de moeite waard voor mij om ze aan te schaffen? Ik vond RE Remake erg leuk en heb afgelopen week echt zwaar genoten van RE Zero.
Heb je RE0 in een weekje uitgespeeld??

Heb net RE0 en RE1 aangeschaft.... nog niet gespeeld... met welke kan ik het beste beginnen??
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.