Het Grote GameCube Topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.784 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

K*t, K*t... KKKKKKKKKKKKKKK***********TTTTTTTTTTTTTT....
Zo.... Pfff moest er ff uit... damnzzzz....
Nu kan ik er wel om lachen, maar wat was dat toch frustrerend. Jullie denken waar heeft hij het nou weer over.... Over SSB:M. Heb hem weer uit de kast gehaald om alle trophies en stages te halen, zit net 15 multi man melee te doen... Zit ik een kwartier lang met donkey op de grond te bonken, en jah hoor dan komt er een bommetje zomaar onder mijn handjes :( .... pffff... Zo die Wavebird ging bijna echt vliegen door de kamer...
Dan maar nog een keer.... FAILURE...... Auuuwwww :+

[ Voor 2% gewijzigd door Sur_G op 16-01-2004 03:15 . Reden: Frustratiegehalte was te hoog.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Sur_G schreef op 16 januari 2004 @ 02:29:
K*t, K*t... KKKKKKKKKKKKKKK***********TTTTTTTTTTTTTT....
Zo.... Pfff moest er ff uit... damnzzzz....
Nu kan ik er wel om lachen, maar wat was dat toch frustrerend. Jullie denken waar heeft hij het nou weer over.... Over SSB:M. Heb hem weer uit de kast gehaald om alle trophies en stages te halen, zit net 15 multi man melee te doen... Zit ik een kwartier lang met donkey op de grond te bonken, en jah hoor dan komt er een bommetje zomaar onder mijn handjes :( .... pffff... Zo die Wavebird ging bijna echt vliegen door de kamer...
Dan maar nog een keer.... FAILURE...... Auuuwwww :+
LOL :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's nog niks. Ik heb gisteren een half uur lang twee levels van SSX3 opnieuw moeten doen omdat deze crashte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gisteren eindelijk Eternal Darkness gekocht nadat ik hem een tijd geleden geleend had (thanks Rajackar) In het weekend maar effe gaan spelen. Nu nog een aantal RE delen en dan heb ik een mooie collectie games liggen die helemaal voor mij zijn :) Kan eindelijk die GBA disc eruit. Nu alleen nog kijken of ik mijn vrouw Pokemon kan laten spelen op de SP...Anders moet ik een nieuwe Cube gaan kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Is er hier iemand die bekend is met de GC versie van Hitman 2?

Ik zit vast in het St. Petersburg revisited level. Als ik naar de sluipschutter sluip om hem te wurgen met het Fibrewire, dan rent hij op me af nog voordat ik in de kamer ben waar hij staat, dus voordat hij me zelfs kan zien. Volgens de walkthroughs voor de PS2 versie zou hij het niet moeten merken dat je op hem afsluipt. Wat doe ik verkeerd?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 10:38:
da's nog niks. Ik heb gisteren een half uur lang twee levels van SSX3 opnieuw moeten doen omdat deze crashte....
Ja maar SSZ is nog relaxed spelen, 15 minuten button bashen is gewoon pijnlijk aan je handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Mensen, ik ben alweer een tijdje op zoek naar Super Monkey Ball deel 1. Die wil ik als aanvulling op deel 2 die ik al heb, dus om de collectie ervan compleet te maken. Helaas kan ik geen enkele webshop of gewone winkel vinden die deze game voor een beetje een aantrekkelijke prijs verkoopt. Heeft iemand misschien een tip om die game voor op de Cube te krijgen?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 16 januari 2004 @ 11:43:
Mensen, ik ben alweer een tijdje op zoek naar Super Monkey Ball deel 1. Die wil ik als aanvulling op deel 2 die ik al heb, dus om de collectie ervan compleet te maken. Helaas kan ik geen enkele webshop of gewone winkel vinden die deze game voor een beetje een aantrekkelijke prijs verkoopt. Heeft iemand misschien een tip om die game voor op de Cube te krijgen?
Ik zag hem vandaag nog bij de bart smit liggen in Papendrecht, voor iets in de 20 euro geloof ik. Echt veel heb je er waarschijnlijk niet aan :) of je moet hier in de buurt wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
MetroidPrime schreef op 16 januari 2004 @ 11:15:
Is er hier iemand die bekend is met de GC versie van Hitman 2?

Ik zit vast in het St. Petersburg revisited level. Als ik naar de sluipschutter sluip om hem te wurgen met het Fibrewire, dan rent hij op me af nog voordat ik in de kamer ben waar hij staat, dus voordat hij me zelfs kan zien. Volgens de walkthroughs voor de PS2 versie zou hij het niet moeten merken dat je op hem afsluipt. Wat doe ik verkeerd?

Bij de PC versie kwam ik niet verder dan dat level, ik had het zelfde probleem,w urgen werkte niet, sluipen ook niet, hij kwam niet op me af, maar m'n touwtje ging door z'n nekkie heen. Vond ik zeer irritant want kon niet verder zonder cheats. Blijven proberen denk ik? hoort ie ook niet een deur opengaan?

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 16-01-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

volgens mij heb ik m voor 15€ bij of de bart smit of de intertoys gezien....

Zal morgen wel ff kijken als ik in de stad ben, heb nog een vvv-bon van 15€ liggen en misschien is SMB1 wel wat :)

Welke spellen had de dixons nou ook al weer voor weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:31:
[...]

Ja maar SSZ is nog relaxed spelen, 15 minuten button bashen is gewoon pijnlijk aan je handen!
Nou met SSX3 als je veel goeie tricks wil doen druk je ook je hele linker duim kapot op die vier punts druktoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De intertoys in hengelo heb ik hem vandaan gehaald voor 15e , dus mischien geldt het wel voor alle intertoys ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

CyberTijn schreef op 16 januari 2004 @ 13:03:
[...]

Nou met SSX3 als je veel goeie tricks wil doen druk je ook je hele linker duim kapot op die vier punts druktoets.
yup :D

Na een paar uurtjes fanatiek spelen (met z'n 2en bijv) merk je dat zeker wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:00
Ik zag'em onlangs voor 15 euro bij de Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
SMB 1 rokt zo enorm hard. Deel 2 is ook super, maar de singleplayer levels van deel 1 zijn IMO wel beter. In 2 moet jeje toch vaak beroepen op geluk, in deel 1 is dat naar mijn mening nauwelijks het geval!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

JeroenB schreef op 16 januari 2004 @ 15:02:
[...]

Ik zag'em onlangs voor 15 euro bij de Intertoys.
nadeel is wel dat het aanbod zo enorm verschilt per intertoys....
ook qua leveren.

En ze zouden een online winkel moeten hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r is ook al een paar dagen een 27 minuten durende filmpje van Metal gear solid uit. Klik. Heb 'm zelf niet gezien aangezien er behoorlijk wat spoilers in schijnen te zitten. Maar voor de mensen die echt niet tot maart kunnen wachten.

Enne, Metroid Prime 2 is uitgesteld en is nu een launchtitel voor de N5.

That's all enzo.. Ohja, Nintendo maakt trouwens verlies op haar hardware met een prijskaartje van 99 euro (had ik niet verwacht). Zie ook het interview op cube.ign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 16:24:
D'r is ook al een paar dagen een 27 minuten durende filmpje van Metal gear solid uit. Klik. Heb 'm zelf niet gezien aangezien er behoorlijk wat spoilers in schijnen te zitten. Maar voor de mensen die echt niet tot maart kunnen wachten.

That's all enzo.. Ohja, Nintendo maakt trouwens verlies op haar hardware met een prijskaartje van 99 euro (had ik niet verwacht). Zie ook het interview op cube.ign.
bron?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 16:24:

lees net op CE dat die geruchten van MP2 op de N5 juist niet waar zijn en dat het spel in een vergevorderd stadium is en eind 2004 in de US uitkomt.

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron was idd C-E.. Ze hebben het zo te zien alweer rechtgezet.

Over het verlies:
IGNcube: Okay. Now GameCube is selling for $99 and it's doing great. But is Nintendo losing money on each unit sold?

Perrin: I would say that our losses are really negligible. It's such a small amount
klein verliesje.. 1 spel erbij of zo en ze maken alweer winst. :z

http://cube.ign.com/articles/463/463155p1.html

Ze staan nu ook in de US op nummer 2 ;). Xbox is verstoten naar #3 (zal wel voor even zijn maar toch..)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
C-E wordt echt steeds slechter en slechter qua nieuwsgeving. Ene gerucht na de andere eigenlijk. Vooral de Q&A sectie is een bende, zoveel vreemde en domme vragen en de antwoorden zijn echt gebaseerd op onzinnige dingen, ze maken er altijd haarfijn feiten van.

Zo kan ik echt niet geloven dat "Mario 128" en MP2 launchtitels voor de "N5" zijn, tot het moment dat ook daadwerkelijk vermeld is in een press release. Zo zijn ook veel andere sites hoor maar C-E springt er soms echt boven uit.

Erg storend dus :{ :+

Het 30 minuten MGS filmpje is echt geweldig, het zijn gewoon 30 minuten aan spoilers zelfs als je MGS al gedaan hebt maar goed het blijft een geweldig filmpje. Kan echt niet wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Koffiezuiper op 16-01-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 16:36:
bron was idd C-E.. Ze hebben het zo te zien alweer rechtgezet.

Over het verlies:

[...]

klein verliesje.. 1 spel erbij of zo en ze maken alweer winst. :z

http://cube.ign.com/articles/463/463155p1.html

Ze staan nu ook in de US op nummer 2 ;). Xbox is verstoten naar #3 (zal wel voor even zijn maar toch..)
Is toch mooi nieuws dat nintendo toch nog de x-box voorbij is, en met een aardige line-up voor dit jaar komen ze een heeeel eind. :P

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Net weer ff verder gegaan met Zelda. Heb de 2e eindbaas verslagen (in het bos), en zit nu op dat eiland met die 'zakenlui' en de bombshop enzo (windfall?). Daar zijn de piraten ook. Ik moet nu info over de piraten gaan vergaren.
Maar hoe? De piraten vragen om een wachtwoord op hun boot en in het dorp heb ik iedereen al aangesproken geloof ik.
Dus wie kan me een hele subtiele hint geven, moet ik toch gewoon iemand aanspreken of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
ja.. volgens mij wel... in, op, aan & naast het eiland maak je het meeste kans... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 16 januari 2004 @ 17:05:
ja.. volgens mij wel... in, op, aan & naast het eiland maak je het meeste kans... :P
Ik weet wat je moet doen maar deze hint snap ik zelf niet eens 8)7.

Anyway, ga je stealth kunsten maar eens tevoorschijn toveren, dan kom je er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Hmmm, wat veel Naruto fans hier, ik ga er ook maar eens een icon van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 16 januari 2004 @ 17:03:
Net weer ff verder gegaan met Zelda. Heb de 2e eindbaas verslagen (in het bos), en zit nu op dat eiland met die 'zakenlui' en de bombshop enzo (windfall?). Daar zijn de piraten ook. Ik moet nu info over de piraten gaan vergaren.
Maar hoe? De piraten vragen om een wachtwoord op hun boot en in het dorp heb ik iedereen al aangesproken geloof ik.
Dus wie kan me een hele subtiele hint geven, moet ik toch gewoon iemand aanspreken of wat?
Ga eens achter die bomb shop langs en klim via die klimop naar boven en kruip door het gat heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Wat is daar subtiel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Vandaag gamecube eindelijk gehaald, alleen hadden ze geen memory cards op voorraad, morgen ff naar de stad om die te halen en een spel past ook nog binnen het budget, hierover een vraag:

Welke resident evil kan is het mooist/best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 17:44:
[...]

Ga eens achter die bomb shop langs en klim via die klimop naar boven en kruip door het gat heen ;)
niet echt subtiel maar goed.. wist het zelf ook niet echt meer... maar had beter kunnen zeg dat je ergens op het eiland mensen moest afluisteren ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Manie Riets schreef op 16 januari 2004 @ 18:26:
Vandaag gamecube eindelijk gehaald, alleen hadden ze geen memory cards op voorraad, morgen ff naar de stad om die te halen en een spel past ook nog binnen het budget, hierover een vraag:

Welke resident evil kan is het mooist/best?
Resident Evil 1 is (imo) het best.
Resident Evil 0 (prequel van 1) is iets mooier, maar is veel minder eng, omdat je met 2 characters spelt (je voelt je niet meer alleen)

Ik zou beginnen met RE 1 en later RE 2 kopen. (voor het verhaal)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gewoon de hele serie aanschaffen. Ik vermaak me uitstekend met die games en met de huidige prijzen kun jeje geen buil meer vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:40
Vanmiddag zijn m'n wavebird en RGB kabel binnen gekomen. De beeldkwaliteit is echt enorm verbeterd, had niet verwacht dat het zoveel zou schelen :) En ben ook heel tevreden over de wavebird, ligt lekker in de hand en zonder snoer speelt het echt heel lekker... wel jammer van de ontbrekende rumble functie maar dat neem ik maar op de koop toe. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik wacht nog op mn Platinum wavebird, en emarald green en spice orange controllers. Besteld bij lik-sang. Zo heb ik gelijk 8 controllers, voor mn 2 cubes. Alleen nog steeds 2 BBA vinden :'( . Jammer dat ik niet in de buurt van schiphol woon, anders had ik ze daar wel gehaald voor 30euro--> is erg mooie prijs. Komt iemand van jullie daar misschien nog binnenkort in de buurt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die ook Billy Hatcher hebben .... hoe zit dat nu met die combo's? Ik heb al een paar keer wel wat succesvolle dingen gehad, maar ik weet nog ff niet precies hoe ik dat consequent ga doen. Ik weet wel dat dat springen met je eitje meerdere keren achter elkaar kan, en de bekende 'Wario-duik' kun je ook met je eitje maken. Maar hoe het nu zit met die combo's?

Die missie extra is bij bosses standaard 1500 punten zag ik. Is dat per level een andere 'doel' dus 'snelheid' of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

philipnorth schreef op 16 januari 2004 @ 15:18:
[...]

nadeel is wel dat het aanbod zo enorm verschilt per intertoys....
ook qua leveren.

En ze zouden een online winkel moeten hebben :D
Helemaal mee eens. Ben inmiddels bij twee Intertoys winkels hier in de omgeving geweest, maar geen van tweeen had SMB1 liggen. Ben dus na mijn werk vandaag naar Amersfoort maar eens gegaan. Daar ligt de game in overvloed, alleen voor meer geld dan dat SMB2 nu kost, namelijk €59,95. Vind ik voor een oude game toch wel even iets te gortig. Zag hem ook nog ergens voor €39,95, maar ja, ook dat was niet echt de prijs die ik zocht. Denk dat ik hem van amazon.co.uk haal of zo, daar is de game £15,00 (excl. verzendkosten). Helaas hebben ze hem bij Play.com ook niet :( .
TheEvilCuber schreef op 16 januari 2004 @ 18:34:
[...]

Resident Evil 1 is (imo) het best.
Resident Evil 0 (prequel van 1) is iets mooier, maar is veel minder eng, omdat je met 2 characters spelt (je voelt je niet meer alleen)

Ik zou beginnen met RE 1 en later RE 2 kopen. (voor het verhaal)
Resident Evil 1 en 0 kosten beiden geen drol meer, heb ze in meerdere winkels voor €19,99 zien liggen. Heb momenteel Resident Evil 0 van iemand geleend, maar wat een heerlijk spel, alleen de besturing is heel erg wennen. Deel 1 en 0 ga ik zeer zeker binnenkort aanschaffen, want voor die prijs hoef je het echt niet te laten.

[ Voor 30% gewijzigd door Godjira op 16-01-2004 19:18 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net op http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12073 dat een soortgelijk spel als REZ (PS2) voor de gamecube uitkomt. Dat is wel heel verbazingwekkend nieuws voor mij:

Met nieuwjaarsnacht was ik met me broer en vriend/buurjongen + zijn vriendin echt ontzettend stoned als een banaan. We gingen daarna ff chillen op zijn kamer met zijn PS2. Daar liet hij mij ff REZ spelen, we hebben 2 uur met open mond zitten kijken naar zijn mooie breedbeeld tv :). Wat was dat een ervaring zeg, om dat te spelen! Ik was dus meteen ontmaagd door dit spel en ben nu ff aan het sparen voor een PS2 (niet alleen voor dit spel natuurlijk...).

Maar ik ben nu echt heel erg blij dat zo'n spel ook voor de gamecube komt. Allemachtig, wat was dat een mooi hallucinerend spel zeg.

*PCG is erg blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 19:43:
Ik las net op http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12073 dat een soortgelijk spel als REZ (PS2) voor de gamecube uitkomt. Dat is wel heel verbazingwekkend nieuws voor mij:

Met nieuwjaarsnacht was ik met me broer en vriend/buurjongen + zijn vriendin echt ontzettend stoned als een banaan. We gingen daarna ff chillen op zijn kamer met zijn PS2. Daar liet hij mij ff REZ spelen, we hebben 2 uur met open mond zitten kijken naar zijn mooie breedbeeld tv :). Wat was dat een ervaring zeg, om dat te spelen! Ik was dus meteen ontmaagd door dit spel en ben nu ff aan het sparen voor een PS2 (niet alleen voor dit spel natuurlijk...).

Maar ik ben nu echt heel erg blij dat zo'n spel ook voor de gamecube komt. Allemachtig, wat was dat een mooi hallucinerend spel zeg.

*PCG is erg blij :*)
Dat de graphics erop lijken wil niet zeggen dat de gameplay er ook op lijkt. Het kan wel echt een compleet ander spel zijn, dat weet je nooit met zulke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, iets te veel gezegt..... :X

Maar nu een ander vraagje?

Ik ben sinds eind november in het bezit van een gamecube. Ik ben er erg over te spreken. Zelfs mijn ouders zijn er aan verslaafd.

Maar toen ik net ff beneden kwam om koffie te halen waren mijn ouder met Mario Kart bezig. En in eens doet de eerste controler raar. Hij gaat de hele tijd van scrollen van beneden naar boven....

Weet iemand wat dit is???? heb ik er garantie op of zo iets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 20:05:
[...]

Sorry, iets te veel gezegt..... :X
Mja, idd.
Weet iemand wat dit is???? heb ik er garantie op of zo iets.....
Al gereset? Kan verkeerde calibratie zijn. En uiteraard heb je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 16 januari 2004 @ 20:13:
[...]

Mja, idd.

[...]

Al gereset? Kan verkeerde calibratie zijn. En uiteraard heb je garantie.
Ik heb als een paar keer gereset, uitgehad etc maar niets helpt.

Mocht het toch zo zijn dat hij stuk is. Hoe gaat de garantie in zijn werk.....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
:? wtf

Terug gaan naar waar je hem gekocht hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
hahahaahahaaa...

door een fout van de Free Record Shop heb ik Soul Calibur 2 voor 14.99 - 10% = € 13,50 gekocht 8) 8) kwam eigenlijk voor Sega Soccer Slam :P :P

mijn weekendje is weer helemaal goed!!!!!!!!! :7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
een vraagje over SSX3: ik wilde gisteren eens wat 'Big Challenges' gaan proberen

het spel geeft dan aan dat bv een baan 5 van die challenges zou moeten hebben, maar ik vind er maar meestal 1 of hoogstens 2 :?

ook als ik ze gehaald heb, vind ik die anderen niet

ben ik nu zo scheel ofwat want die groene stralen zijn niet echt te missen toch :?

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 16 januari 2004 @ 20:47:
hahahaahahaaa...

door een fout van de Free Record Shop heb ik Soul Calibur 2 voor 14.99 - 10% = € 13,50 gekocht 8) 8) kwam eigenlijk voor Sega Soccer Slam :P :P

Leg eens uit. Is dat te dupliceren? ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hahahaahahaaa...

Das nog ns geluk hebben. Zo heb ik er ns een stapel van ongeveer 10 cds gekocht waarvan ze de helft waren vergeten aan te slaan in de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

hahahaahahaaa...

waaaaaaaaaaaah wtf????

verkeerd stickertje ofzo???

* philipnorth zal morgen dan ook eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
ViperGTS schreef op 16 januari 2004 @ 21:11:
een vraagje over SSX3: ik wilde gisteren eens wat 'Big Challenges' gaan proberen

het spel geeft dan aan dat bv een baan 5 van die challenges zou moeten hebben, maar ik vind er maar meestal 1 of hoogstens 2 :?

ook als ik ze gehaald heb, vind ik die anderen niet

ben ik nu zo scheel ofwat want die groene stralen zijn niet echt te missen toch :?
Dat dacht ik eerst ook, maar het heeft te maken dat er per straal meerdere Challenges zitten.

De eerst is b.v dat je 250.000 punten moet halen en de tweede (Blauw) dat je 300.000 punten moet halen.
Dan kan hij ook nog rood worden.
Niet iedere heeft dit maar sommige wel.

Ik heb trouwens overal een medaille gehaald, en al 15 van de 20 secret characters. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 16 januari 2004 @ 19:50:
[...]

Dat de graphics erop lijken wil niet zeggen dat de gameplay er ook op lijkt. Het kan wel echt een compleet ander spel zijn, dat weet je nooit met zulke dingen.
Maar op dat moment maken alleen de graphics me uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb zojuist Made In Wario en Castle Of Shikigami 2 besteld bij Lik-Sang.

Vooral Made In Wario lijkt me geweldig (aangezien ik de GBA rom echt al maandenlang speel). Ik weet dat de SP minigames heel erg hetzelfde zijn, maar volgens mij is dit echt de ultieme party game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
philipnorth schreef op 16 januari 2004 @ 21:28:
[...]

waaaaaaaaaaaah wtf????

verkeerd stickertje ofzo???

* philipnorth zal morgen dan ook eens kijken
Ja... sticker van Sega Soccer Slam zat op SC2.... toen kreeg ik dus een SC2 exemplaar met SSC disc erin... ik volgende dag terug dat er de verkeerde inzat.... en omdat ze dus nog een SC2 disc hadden en geen SC2 hoesje meer zagen ze dat er iets verkeerd was en gaf ie me SC2 mee.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Reignman schreef op 17 januari 2004 @ 00:05:
[...]

Ja... sticker van Sega Soccer Slam zat op SC2.... toen kreeg ik dus een SC2 exemplaar met SSC disc erin... ik volgende dag terug dat er de verkeerde inzat.... en omdat ze dus nog een SC2 disc hadden en geen SC2 hoesje meer zagen ze dat er iets verkeerd was en gaf ie me SC2 mee.... :*)
da's idd mazzel hebben zeg

Net ED weer zitten spelen, zit nu in dat level met die architect...spel is echt vet, hoe het je steeds verder in het verhaal zuigt enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr
  • Laatst online: 19-09 18:43

mbr

Op Shacknews staat een verwijzing naar een nieuwe trailer van Metal Gear Solid: The Twin Snakes !:

Huge Metal Gear Solid: TTS Trailer
Konami definitely takes the cake for the most insane gameplay trailer ever released, as yesterday they posted a new trailer for Metal Gear Solid: The Twin Snakes on their web site that's a whopping 27 minutes long (a 14 minute version is also available). The version available directly from Konami is in streaming media format only, but we've got the big one available for download over at FileShack.

Spoiler Warning: this trailer should not be watched by anyone who hasn't played through the original MGS on either PC or PSOne, as it gives away virtually the entire storyline. Unless of course you don't care and just want to laugh at the ludicrous plot twists, in which case go nuts (it's still less silly than MGS2).

Ook hier te downloaden:

http://www.aixgaming.com/...ear_solid-twin_snakes.wmv

[ Voor 3% gewijzigd door mbr op 17-01-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
De release date van PoP:SoT is toch 27 februari??
Reignman schreef op 17 januari 2004 @ 00:05:
[...]

Lucky bastard!! >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
philipnorth schreef op 17 januari 2004 @ 00:23:
[...]

da's idd mazzel hebben zeg

Net ED weer zitten spelen, zit nu in dat level met die architect...spel is echt vet, hoe het je steeds verder in het verhaal zuigt enzo...
Daar zeg je zoiets, ik neem aan dat ik niet de enige ben die meteen hondsdol het spel 3 keer uitspeelde :) Ik blijf hem persoonlijk echt veel beter vinden dan de RE reeks, maar das heel persoonlijk natuurlijk. Wát een spel zeg, ik kan echt niet wachten op een vervolg. Weet iemand of die er misschien ook komt?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06
Ik heb ook sinds 3 weken een gamecube, het mariokart pakket.
Ik moet zeggen dat het erg leuk vind, zeker om eens keer tussendoor te doen :D
Alleen ik blijf €60,- te veel vinden voor een spel. Dus ik ben op zoek naar de budget titels.

Ik las in dit topic dat Tony Hawk Pr Skater 4 bij de intertoys voor €15,- lag.
Maar hier in het zuiden, ligt maar 1 intertoys in de buurt, en raad es, daar hadden ze em niet :(.

Ik ben toen ook nog ff naar de Bart Smit geweest, daar lag ie wel, maar voor €40.- Wat ik toch wel erg veel vind.

Maar ik kom aan mn games, door ze van anderen te lenen ;)
Zo krijg ik komende week ook eens RE, kan ik eens kijken of ik dat leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ecco schreef op 17 januari 2004 @ 17:07:
[...]

Daar zeg je zoiets, ik neem aan dat ik niet de enige ben die meteen hondsdol het spel 3 keer uitspeelde :) Ik blijf hem persoonlijk echt veel beter vinden dan de RE reeks, maar das heel persoonlijk natuurlijk. Wát een spel zeg, ik kan echt niet wachten op een vervolg. Weet iemand of die er misschien ook komt?
Er komt in ieder geval een film of tv-serie gebaseerd op Eternal Darkness. Er gaat zelfs een gerucht dat Silicon Knights in het geheim aan Eternel Darkness II: Sanity's Redemption aan het werken is. Het kan zijn dat dit maar een gerucht is want:

(Eternal Darkness SPOILER hieronder)

Halverwege het spel komt er na het uitspelen van een level komt er de volgende melding op het scherm: "To be continued... Coming soon:Eternal Darkness:Sanity's Redemption". Een paar tellen later flitst de melding weg en blijkt het een insanity effect te zijn. Het kan dus zijn dat deze melding een hint was, of niet meer dan een grap.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op 17 januari 2004 @ 18:24:
[...]

Er komt in ieder geval een film of tv-serie gebaseerd op Eternal Darkness. Er gaat zelfs een gerucht dat Silicon Knights in het geheim aan Eternel Darkness II: Sanity's Redemption aan het werken is. Het kan zijn dat dit maar een gerucht is want:

(Eternal Darkness SPOILER hieronder)

Halverwege het spel komt er na het uitspelen van een level komt er de volgende melding op het scherm: "To be continued... Coming soon:Eternal Darkness:Sanity's Redemption". Een paar tellen later flitst de melding weg en blijkt het een insanity effect te zijn. Het kan dus zijn dat deze melding een hint was, of niet meer dan een grap.
"Sanity's Redemption" lijkt me een beetje een te voor de hand liggende titel. Ik hoop en denk dat er wel een vervolg komt, en daar kijk ik ook erg naar uit. ED was een van mn eerste GC titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Schumi_2002 schreef op 17 januari 2004 @ 17:56:
Alleen ik blijf €60,- te veel vinden voor een spel. Dus ik ben op zoek naar de budget titels.
Koop een BBA en PSO 1&2...dan ben je klaar in 1 keer klaar >:)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Ecco schreef op 17 januari 2004 @ 17:07:
[...]

ik hoop het wel.
Heb wel het een en ander gezien over een ander spel wat er wat van weg heeft, is in productie en wordt hopelijk 2005/2006 verwacht.
Ben alleen ff de titel kwijt....trailer heb ik op mijn werk namelijk :D

Is game die waarschijnlijk op alle consoles komt
Al dan niet de nieuwe zeg maar :)

ennuh 3x achter elkaar spelen, heeft dat nou nog echt veel toegevoegde waarde?
Ben m nu voor t eerst aan t spelen dus vandaar.
Ja ik snap dat je m met elke alignment kan spelen, maar verandert er echt iets bijzonders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Schumi_2002 schreef op 17 januari 2004 @ 17:56:

Ik las in dit topic dat Tony Hawk Pr Skater 4 bij de intertoys voor €15,- lag.
Maar hier in het zuiden, ligt maar 1 intertoys in de buurt, en raad es, daar hadden ze em niet :(.

Ik ben toen ook nog ff naar de Bart Smit geweest, daar lag ie wel, maar voor €40.- Wat ik toch wel erg veel vind.

Maar ik kom aan mn games, door ze van anderen te lenen ;)
Zo krijg ik komende week ook eens RE, kan ik eens kijken of ik dat leuk vind :D
balen he, dat er bij st. gietere niks van fatsoenlijke winkels in de buurt is.....bij groeselt ook niet trouwens :+

maar je kunt eens kijken op www.cdwow.com.hk let op de HK erachter dat scheelt je geld ;)

daar kosten nieuwe spellen rond de 40 euro, en budget titels rond 10 a 15 euro

ik heb pas een gamecube, dus nog niks daar bestelt, ben het wel van plan
de spellen moeten dan wel helemaal uit HongKong komen, dus kan best ff duren
(het zijn trouwens wel gewoon de PAL versies)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze middag een BBA opgehaald. Deze heb ik bij dimension plus gekocht, geef ik duidelijk een doosje van een BBA geven ze me eerst een modem adapter. Ik weer terug, kreeg ik netjes een BBA voor de prijs van een modem adapter.

Nu zoek ik iemand om eens MK:DD te spelen, wie o wie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
philipnorth schreef op 17 januari 2004 @ 19:42:
[...]

ik hoop het wel.
Heb wel het een en ander gezien over een ander spel wat er wat van weg heeft, is in productie en wordt hopelijk 2005/2006 verwacht.

Ja ik snap dat je m met elke alignment kan spelen, maar verandert er echt iets bijzonders?
Het verschil is niet denderend groot, alleen de vijanden zijn anders (vooral de "Guardian") en de volgorde van de spells die je krijgt is anders. Maar niet veel anders. Ik vond het spel alleen zo heeeerlijk spelen dat ik er even geen genoeg van kreeg :) En je unlocked natuurlijk opties.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op dit moment is SSX3 in de aanbieding op amazon.co.uk:
SSX 3 (GameCube)
Our Price: £23.99 You Save: £16.00 (40%) Used & New from £23.45
http://www.amazon.co.uk/e...49071/026-8910458-6093225

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

ik hoop het wel.

Bedoel je soms The Suffering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06
ViperGTS schreef op 17 januari 2004 @ 19:44:
balen he, dat er bij st. gietere niks van fatsoenlijke winkels in de buurt is.....bij groeselt ook niet trouwens :+
Hoe weet jij dat k uit segietere kom?
Ken k jouw soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Vanitas schreef op 16 januari 2004 @ 22:47:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar het heeft te maken dat er per straal meerdere Challenges zitten.

De eerst is b.v dat je 250.000 punten moet halen en de tweede (Blauw) dat je 300.000 punten moet halen.
Dan kan hij ook nog rood worden.
Niet iedere heeft dit maar sommige wel.

Ik heb trouwens overal een medaille gehaald, en al 15 van de 20 secret characters. >:)
ow bij mij worden de stralen tot nu toe alleen maar doorzichtig (met dezelfde challenge)

ik zit nu eerst mijn character alle krachten op te pompen tot het hoogste en kwam er gisteren pas achter dat je voor veel geld ook nieuwe characters kunt kopen :P

hebben die dan uithun eigen al veel meer strength en speed enzo :?

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op 17 januari 2004 @ 20:35:
[...]

Bedoel je soms The Suffering?
Die is gecanceld voor de cube dus dan kun je lang wachten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

hhmmm nee volgens mij niet the suffering

* philipnorth gaat eens kijken of ie t nog vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ViperGTS schreef op 17 januari 2004 @ 21:00:
[...]

ow bij mij worden de stralen tot nu toe alleen maar doorzichtig (met dezelfde challenge)

ik zit nu eerst mijn character alle krachten op te pompen tot het hoogste en kwam er gisteren pas achter dat je voor veel geld ook nieuwe characters kunt kopen :P

hebben die dan uithun eigen al veel meer strength en speed enzo :?
Aan die secret characters heb je niet veel.
Volgens mij hebben ze gewoon dezelfde eigenschappen als je huidige karakter.
Ik had er een gekocht (Marty) maar daar heb ik maar een keer mee gespeelt.
Komt ook doordat ze geen stem hebben (de karakters van Tricky) en die je zomaar kan kopen zijn niet echt speciaal. :(
En je kan de kleren enz ook niet veranderen.

Als je wat verder komt dan komen er steeds leukere beschrikbaar.
Deze kan je dan niet kopen maar door veel medailles te halen krijg je ze.
Vooral het skelet op de doodskist is leuk ( _/-\o_ ), en zo'n robot.

Je kan je geld veel beter uitgeven aan b.v. Stats en kleren oid.

En niet bij elke challenge krijg je een tweede of derde moeilijkheidsgraad.
Meestal is dat enkel bij "Haal zoveel punten"en "grind zoveel meter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice schreef op 17 januari 2004 @ 20:34:
Op dit moment is SSX3 in de aanbieding op amazon.co.uk:

[...]

http://www.amazon.co.uk/e...49071/026-8910458-6093225
Bah, is natuurlijk weer alleen voor credit card houders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 09:28:
[...]
Bah, is natuurlijk weer alleen voor credit card houders :(
beterz :)

vanavond ff bestellen.

UK GC games kunnen gewoon in een NL cube neem ik aan?

Ik zie ook NHL Hitz staan, iemand ervaring met dat spel? is het wat?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 18 januari 2004 @ 10:47:
[...]

vanavond ff bestellen.

Uk games kunnen gewoon in een NL cube ze zijn toch beiden PAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een logitech stuurtje gekocht voor mijn Cube voor de vette prijs van 30 euro bij Mediamarkt! Moet zeggen dat het allemaal erg lekker werkt, Burnout 2 is un heel stuk leuker. Gister aardig lang zitten racen met een paar vrienden die waren ook onder de indruk! aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
-=BoKKiE=- schreef op 18 januari 2004 @ 10:47:
[...]

vanavond ff bestellen.

uk = pal = nl :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PAL=UK, EU, AU
en
USA, JAP+Freeloader= PAL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 12:06:
PAL=UK, EU, AU
en
USA, JAP+Freeloader= PAL ;)
met als voorwaarde dat je tv 60hz ondersteund volgens mij :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 18 januari 2004 @ 12:48:
[...]

met als voorwaarde dat je tv 60hz ondersteund volgens mij :P :)
Ja dat is waar! Maar een beetje nieuwe tv ondersteund dat wel, mijne is ongeveer 4/5 jaar oud en die ondersteund het ook. Dus dat zal niet veel problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb trouwens ook nog maar weinig mensen gehoord over de aankondiging dat Splinter Cell 2 ook op de Cube online zal zijn. Ik weet niet wat Ubi-soft aan het doen is maar zijn zich sterk aanhet ontwikkelen tot mijn favoriete third-party. Want als SC2 goede ( en daarmee betaalbare) online mogelijkheden kent dan zullen veel andere ontwikkelaars dit ook wel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Zeg, zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met zowel Soul Calibur 2 als Mortal Kombat DA? Ik wil namelijk graag een knokspel hebben maar ik twijfel tussen deze twee. Persoonlijk heb ik wat meer met MK omdat ik die vroeger ook altijd speelde. Is SC2 echt veel beter of valt het verschil in kwaliteit wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

kNarf schreef op 18 januari 2004 @ 21:35:
Zeg, zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met zowel Soul Calibur 2 als Mortal Kombat DA? Ik wil namelijk graag een knokspel hebben maar ik twijfel tussen deze twee. Persoonlijk heb ik wat meer met MK omdat ik die vroeger ook altijd speelde. Is SC2 echt veel beter of valt het verschil in kwaliteit wel mee?
SC2 all the way!!! Ik was vroeger echt een master in MKII maar deadly alliance heeft hier weinig meer mee te maken. De combo's enzo zijn echt veelsss te moelijk(en dat is nog zwak uitgedrukt) plus dat die vierpuntsdruktoets gewoon veel te klein is :( Daarnaast heeft SC2 wat my betreft veel meer replay value. Speel ook nog steeds deeltje 1 op m'n Dreamcast :P

<edit> En ik heb gister nog een verstokte Tekken fan aan een nieuwe verslaving geholpen :Y) :P </edit>

[ Voor 11% gewijzigd door Copycat op 18-01-2004 22:06 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 18 januari 2004 @ 21:35:
SC2 is 1000000000x beter dan MK:DA.

SC2 is gewoon de beste beat-em up ooit, prachtige graphics, geweldige charactres meer moves dan je kunt tellen en zelfs in single player ben je eeuwen bezig voordat je alle extra's/characters en spel modusen binnen hebt.

En net zoals copycat speel ik SC nog steeds op mijn dreamcast, gewoon super game :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ok thx voor de reacties, dat wordt dus SCII halen :)
Was ook vooral omdat MKDA nog maar 30 euro kost bij dimplus, maar het verschil in prijs is het dus wel waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat je nog dwars kan zitten is het verschil zwaardvechten en vuistvechten. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van het genre, maar volgens mij mogen beide games er zijn op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

kNarf schreef op 18 januari 2004 @ 22:08:
Ok thx voor de reacties, dat wordt dus SCII halen :)
Was ook vooral omdat MKDA nog maar 30 euro kost bij dimplus, maar het verschil in prijs is het dus wel waard :P
Tuurlijk Link zit er ook in en hij roeleert de pan uit _/-\o_
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:23:
Het enige wat je nog dwars kan zitten is het verschil zwaardvechten en vuistvechten. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van het genre, maar volgens mij mogen beide games er zijn op dit gebied.
Ehmmm in MKDA zitten ook wapens hoor :/
Reignman schreef op 18 januari 2004 @ 22:24:
Heb nog geen tijd gehad om SC2 te spelen.. maar wat me erg cool lijkt is als het mogelijk zou zijn om in verschillende hoogte levels te spelen.... maw... dat je dus naar beneden kunt vallen en daar dan verder kunt vechten..
Sorry maar das alleen zo in Dead or Alive . maar ik kan je vertellen dat het niet veel meer voorstelt na de eerste 3 keer ofzo

[ Voor 61% gewijzigd door Copycat op 18-01-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Heb nog geen tijd gehad om SC2 te spelen.. maar wat me erg cool lijkt is als het mogelijk zou zijn om in verschillende hoogte levels te spelen.... maw... dat je dus naar beneden kunt vallen en daar dan verder kunt vechten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

sorry quote ipv edit

[ Voor 97% gewijzigd door Copycat op 18-01-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht wel dat MK meer fysieke gevechten erin had met vuist/schoppen dat SCII? Althans, ik heb ff SCII gespeeld bij MM, en ik heb vroeguh ooit wel eens MK zien draaien ergens, was toch niet dezelfde opzet, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:31:
Ik dacht wel dat MK meer fysieke gevechten erin had met vuist/schoppen dat SCII? Althans, ik heb ff SCII gespeeld bij MM, en ik heb vroeguh ooit wel eens MK zien draaien ergens, was toch niet dezelfde opzet, vandaar.
Ja daar heb je wel gelijk. Maar hij moet ze dan daar maar ff spelen.
wedden dat ie met SC2 naar buiten loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Heb de gamecube nu sinds 5 December, en heb ondertussen aardig wat games aangeschaft :)

- Mario Kart Double Dash (Tesamen met Gamecube)
- 1080 Avalance ( 59,99 euro @ FRS )
- Tony Hawk Pro Skater 3 ( 14,99 euro @ Intertoys )
- Resident Evil 1 ( 14,99 @ Intertoys )
- Resident Evil zer0 ( 16,99 @ Lukas Kramer ) :D
- MX Superfly ( 16,99 @ Lukas Kramer / KUT GAME! )
- Dragon Ball Z - Budokai ( 49,99 @ FRS )

Aardig wat games zoals je ziet :D

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:31:
Ja inderdaad, dat vechten zonder wapens leek me eigenlijk wat leuker dan met. En ook die dingen als vuurballen gooien en bevriezen enzo vind ik altijd wel grappig aan MK (en Street Fighter), dat zie je eigenlijk nooit meer in vechtspellen van nu.
Maarja, MKDA heeft ook wapens en SCII zal wel niet voor niets door iedereen beter worden gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

[...]

ik hoop het wel.

ok,
ff mezelf quoten :)

www.brokensaints.com
dat is m :D
Kies wel voor de grote site, want dan kun je de trailer downloaden :D

info:
There has been furore surrounding the brilliance of Broken Saints, an online chilling tale of four troubled protagonists answering a "spiritual call-to-arms", created by Brooke Burgess, that has now attracted over two million readers and many fans throughout not only the general populace of the world, but across the media industry as a whole since its initial inception roughly two years ago. Now that the actual online section has concluded with a full 24 Chapters now available for free download at the Official Broken Saints Website, other side-projects are appearing, such as extra soundtracks, a special DVD, TV & film negotiations and an already in-progress video game, the latter of which could very well be of interest to GBA and GC owners. Each month Saintly fans receive an newsletter updating all on the goings-on in the world of BS. This is what was included in the latest newsletter from the clever Canadians:

"On the VIDEOGAME front:

The BS LEVEL DEMO is in production, with the game design finalized, the schedule mapped, and the demo's dev team locked down.

We've got a handful of major game publishers eager to see what interactive magic can be crafted, so the heat is officially on! Assets are WELL underway as you read this, and you'll be happy to hear that the full flavour of BS will remain absolutely intact.

As previously revealed, the genre is ADVENTURE (with some key moments of action!)
Inspired by such classics at Shadowrun, Sierra's Quest games, Broken Sword, and Silicon Knight's Eternal Darkness!

And yes, for all you hardcores out there desperate to know what and WHO the demo focuses on, this much can be revealed...sandstorms are a nifty particle effect, and a certain bleach-headed rebel looks dope in 3D!!!"

Currently it is unclear whether Nintendo's systems will actually see the game at some point - but as the BS clan are big Nintendo fans and have been hinting at the story appearing on one or both Nintendo systems at some point right from Chapter One all that time ago, it would be extremely surprising if we did not see BS: TVG in the near future! Below we at C3 can bring you the first screens from this potentially lovely game. If the quality of the final title is anywhere near the level the story reached in its conclusion, then we are all in for a very special treat. Anyway, for now click the picture below to be taken to the C3 Screens Gallery for Broken Saints: The Video Game, and/or download the trailer in either AVI/DivX or QuickTime format (each comes in three download sizes)!
bron:
http://www.cubed-3.co.uk/.../article.php?storyid=1521
http://www.nintendohead.com/news/36/

ff wat shots:
Afbeeldingslocatie: http://www.cubed-3.co.uk/staff/jesusraz/bs05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubed-3.co.uk/staff/jesusraz/bs04.jpg

en mij lijkt ie dus echt wel vet :D

en nog meer:

Harvest Moon: for girls
De koeien melken, de boerderij aan kant maken, de hooistapel op peil houden... je kunt het allemaal in een speciale meisjes-versie van Harvest Moon: A Wonderful Life...

Harvest Moon: A Wonderful Life is de eerste inspanning van de Japanse ontwikkelaar Natsume voor Nintendo's GameCube. Het spel, dat je de controle geeft over een boer, verlangt van je dat je een welvarend bedrijf ontwikkelt. Dit kun je doen door gewassen te verbouwen of door dieren te houden. Op 18 maart aanstaande ligt de game bij ons in de winkels.

Enkele maanden geleden ontstonden er geruchten die erop duidden dat er een speciale versie van Harvest Moon op de markt zou komen. Deze speciale editie zou speciaal voor meisjes gemaakt zijn. Inmiddels is er meer duidelijkheid over. Natsume werkt er inderdaad aan en heeft bevestigd de game zowel naar Japan als naar Amerika te brengen. Een Westerse release, in Amerika dus, zou kunnen betekenen dat we ook in Europa binnenkort de boer op kunnen als meisje. Echter, niets is nog zeker omtrent een Europese release. Niet te vroeg juichen dus.

In de speciale versie Harvest Moon: A Wonderful Life for Girls speel je met een boerin. In principe is de kern van de game hetzelfde, alleen doe je nu meer vrouwenklussen (zoals, jaja, bedden opmaken, kinderen baren, enzovoort) en kun je een boer in plaats van een boerin daten. We houden je op de hoogte van nieuwtjes omtrent deze speciale uitvoering...
bron: cubezone

[ Voor 22% gewijzigd door philipnorth op 19-01-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
*KNIP*

Dit is inderdaad niet de bedoeling van dit topic. Je kan beter eens een kijkje nemen in Vraag & Aanbod

[ Voor 223% gewijzigd door Fuelke op 19-01-2004 11:14 ]

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

PietPrecies schreef op 19 januari 2004 @ 10:17:
Ik heb diverse Cube games in de aanbieding:

bla bla bla

Alles games zijn compleet met handleiding etc. Verkeren allemaal in perfecte
staat.
volgens mij is dit topic hier niet voor :?
dit topic is voor discussie/ helpen bij problemen voor de gamecube en spellen voor de gamecube.
niet om spellen te koop aan te bieden.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
I know, maarre wilde het toch ff laten weten. ;)

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Game heeft Billy Hatcher (PAL) voor £9.99, rond de €15

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik had al van Broken Saints gehoord toen ze er net mee begonnen waren, ik wist wel dat ze van plan waren om er een game van te laten maken. Ik wist nog niet dat er al een game van in ontwikkeling was. Jammer genoeg zal de game pas op de N5 uitkomen. :-(

Wel stoer dat de makers van het spel beinvloed zijn door onder andere het SNES-spel ShadowRun, dat was een van mijn favoriete RPG's op de SNES(Secret of Mana vond ik de beste RPG op de SNES).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn das lekker goedkoop, ff kijken of mijn creditcard nog zin heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ze hebben ook Soul Calibur 2 voor £19,98, ongeveer €30 !
Zo'n lage prijs heb ik nog nergens anders gezien...

Iemand ervaring(en) met deze shop (positief of negatief)?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord datt Viewtiful Joe goed was, maar het is echt SUPER! Nog ff de movies uitvinden. Ik neem aan dat de bepaalde moves dat je iemand voor en achter slaat/schopt nog komt, zag ik het voorfilmpje zoiets .... ook dat er van die groene soort 'crosshairs' verschijnen in vertraging, die je ook ziet bij vertraagde vallende bijlen. Maaruh, amazing! Lekker moeilijk ook, ben wel op Adults begonnen, maar ik las dat er nog een paar moeilijkheidsgraden bijkomen!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.