Het Grote GameCube Topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.783 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:30
Nou dat Doshin the Giant maar is getest (bedoel het ligt toch in het cd rek), na meteen al 40 blocks van mijn memorycard te zijn kwijtgeraakt werd ik al wat voorzichtig. Na 10 min spelen had ik het wel weer gezien, beetje boompjes slepen en grond omhoog/omlaag trekken :z . Het kan mij ontgaan zijn maar dit is toch wel erg simpel en ik heb niet het idee dat dit een erg diepgaand spel is. Toegegeven die Giant ziet er gewoon fun uit, maar daar houdt het wel op. Het ging mij erom dat het een Nintendo titel is en vandaar dat hij in mijn collectie zit, maar voor de random gamer is dit echt niks zelfs niet voor 12,50 denk ik.
Echt zo'n spel voor freaky japanners, het had wat mij betreft dan ook mooi op de 64DD mogen blijven :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 22:03:
Iemand Gamekings net gezien! Een of andere sukkel had een mail gestuurd of ze alsjeblieft duidelijk wilden maken dat de Gamecube niet alleen voor kinderen is. LOL! Ik weet niet wat ik grappiger vond, dit stukje of vorige week het 'flapperende wapperende jas' gedeelte van Max Payne 2 ;)!

Die show is echt schitterend. Volgens mij heet 'ie gast nog echt 'Skate the Great' ook hehe! Beste gameshow ooit!
Het blijven in mijn ogen ontzettende n00bs! Kunnen met z'n allen niet 1 zin normaal Nederlands lullen. Proberen een btje "gamer"-taal te spreken, maar dat overtuigd mij ook niet echt.
Zijn allemaal ex-WW-ers en denken nu dat ze "the shizzle" zijn.......... 8)7

N00bs......

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het is gewoon zo fout dat het weer grappig wordt imo:
"Ja, dit is echt een dope game" "Ja, echt vet man, die moves zijn echt tha bomb" "Nja, ik ga hem dan nu chillen met deze moeilijke game, check je laterzzzz!!"
Ofzo :+

Maarja, genoeg Gamekings > terug naar de cube :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01
Gisteren drie uur lang Smash Bros. Melee zitten spelen met vier personen. Erg gaaf! Wat me vooral opvalt is dat het spel leuk is om zo voor het eerst mee te spelen maar dat na een paar uur wel duidelijk is dat er enorm veel achter zit. Ik krijg alleen voorlopig die Smash attacks er maar zelden uit in stress situaties (lees: met drie actieve human players niet in slow-motion mode :))

Oh en heb tegelijk zo'n Wavebird erbij gehaald: super! Ding is helemaal niet veel zwaarder dan een gewone controller, voornamelijk omdat je daar de kabel voor een deel ook voelt en er geen rumble-functionaliteit inzit. Wel jammer dat laatste maar de voordelen zijn hier groter dan de nadelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietPrecies schreef op 13 januari 2004 @ 08:29:
[...]Het blijven in mijn ogen ontzettende n00bs! Kunnen met z'n allen niet 1 zin normaal Nederlands lullen. Proberen een btje "gamer"-taal te spreken, maar dat overtuigd mij ook niet echt.
Zijn allemaal ex-WW-ers en denken nu dat ze "the shizzle" zijn.......... 8)7

N00bs......
Het feit dat ze zo praten en zo .... is volgens mij juist de kracht van het programma. En je moet dat echt niet serieus nemen.

Ik hoor het liever dan die gast bij Gammo die tekst op zit te lezen. En waar je die term 'noobs' nu vandaan haalt. En jij bekritiseert hen op het gebruiken van gamertaal? Ik zie in jouw zinnen nu ook niet bepaald allemaal volledige woorden (ik zal over het correcte Nederlands maar niet beginnen hehe ;))! Oh oops, ik had even je naam gemist, verklaart een hoop ;) j/k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Gamekings is een goed programma, ze hebben de laatste tijd leuke ´locatie´-specials, maar het taalgebruik is af en toe echt om je aan dood te ergeren.
Als ze dat zouden verbeteren, vooral in de (p)reviews, dan wordt het nog wat. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat taalgebruik doen ze niet speciaal om stoer te zijn, maar omdat ze gewoon echt zo praten. Ze komen bijna allemaal uit Amsterdam en schrijven al vanaf 1992 ofzo de Power Unlimted.
Ze hebben dus echt wel heel wat games gespeeld, en zijn gewoon super grappig..

''Ohh check die dope shit man.. dit is echt een vette game mensen :D''

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Ik erger me aan alle gaming tv-programma's. Er is maar een goed gaming programma geweest en dat was PowerPlay op de Tros jaren terug.
De meeste gaming programma's en bladen zijn volgens mij helemaal niet objectief, het gaat immers om reclamezendtijd of -ruimte te verkopen. Een uitgever van een spel gaat niet zomaar zendtijd kopen tijdens een tv-programma om voor een spel te adverteren als dat spel 5 minuten later in dat programma volledig wordt afgekraakt. Hetzelfde geldt voor gamebladen. Het blad Hoog Spel moest al stoppen omdat uitgevers geen ruimte in het blad meer wilden kopen omdat de redactie van Hoog Spel ze niet wilde garanderen dat het te adverteren spel dan een goede beoordeling zou krijgen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 12:43:
[...]

Het feit dat ze zo praten en zo .... is volgens mij juist de kracht van het programma. En je moet dat echt niet serieus nemen.

Ik hoor het liever dan die gast bij Gammo die tekst op zit te lezen. En waar je die term 'noobs' nu vandaan haalt. En jij bekritiseert hen op het gebruiken van gamertaal? Ik zie in jouw zinnen nu ook niet bepaald allemaal volledige woorden (ik zal over het correcte Nederlands maar niet beginnen hehe ;))! Oh oops, ik had even je naam gemist, verklaart een hoop ;) j/k.
En toch blijven het allemaal lutsers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

godver degodver

capcoms grootste hobby blijft gamers in europa pesten geloof ik.
RECVX is nu ALWEER verderop geschoven. Release staat nu in maart gepland.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
MetroidPrime schreef op 13 januari 2004 @ 14:05:
Ik erger me aan alle gaming tv-programma's. Er is maar een goed gaming programma geweest en dat was PowerPlay op de Tros jaren terug.
De meeste gaming programma's en bladen zijn volgens mij helemaal niet objectief, het gaat immers om reclamezendtijd of -ruimte te verkopen. Een uitgever van een spel gaat niet zomaar zendtijd kopen tijdens een tv-programma om voor een spel te adverteren als dat spel 5 minuten later in dat programma volledig wordt afgekraakt. Hetzelfde geldt voor gamebladen.
Powerplay heerste vroegah :) Het is inderdaad jammer dat er niet veel programma's zijn die goed zijn. Gamekings vind ik helemaal niets, Gammo wel oké, maar er springt werkelijk niets boven uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
TheEvilCuber schreef op 13 januari 2004 @ 13:51:
Dat taalgebruik doen ze niet speciaal om stoer te zijn, maar omdat ze gewoon echt zo praten. Ze komen bijna allemaal uit Amsterdam

Sorry, vrind?? Ik kom ook uit Amsterdam en met mij vele anderen. En ik kan je 1 ding verzekeren; in Amsterdam praten weinig mensen zo bloedirritant als deze "game-intelectuelen"!!
Wellicht dat zij indruk maken op kleine kinderen met hun "heftige tatoo's en kapsels :P", maar ik krijg kriebels van deze gasten en heftige neigingen om naar de studio's te gaan en iedereen die aan het programma meewerkt ter plekke een nekschot te geven.

En het blijven ook nog steeds "n00Bs" (1. Afkorting van nieuwkomers red. newbies in gamerjargon.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

PietPrecies schreef op 13 januari 2004 @ 14:15:
[...]

Sorry, vrind?? Ik kom ook uit Amsterdam en met mij vele anderen. En ik kan je 1 ding verzekeren; in Amsterdam praten weinig mensen zo bloedirritant als deze "game-intelectuelen"!!
Wellicht dat zij indruk maken op kleine kinderen met hun "heftige tatoo's en kapsels :P", maar ik krijg kriebels van deze gasten en heftige neigingen om naar de studio's te gaan en iedereen die aan het programma meewerkt ter plekke een nekschot te geven.

En het blijven ook nog steeds "n00Bs" (1. Afkorting van nieuwkomers red. newbies in gamerjargon.)
Ik kom ook uit amsterdam en ik ken zat mensen die prescies zo praten hoor.

E N00bs kunnen ze niet zijn want ze spelen al hun hele leven games.
Ik wee tniet wat jij loopt te zeuren maar er is niks nooberigs aan ze.
Ze praten alleen niet op een manier die jij prettig vind.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
TheEvilCuber schreef op 13 januari 2004 @ 14:17:
[...]

Ik kom ook uit amsterdam en ik ken zat mensen die prescies zo praten hoor.
Je komt cker uit Noord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 13 januari 2004 @ 13:51:
Dat taalgebruik doen ze niet speciaal om stoer te zijn, maar omdat ze gewoon echt zo praten. Ze komen bijna allemaal uit Amsterdam en schrijven al vanaf 1992 ofzo de Power Unlimted.
Ze hebben dus echt wel heel wat games gespeeld, en zijn gewoon super grappig..

Vreselijk dat poopie jopie taalgebruik van hun :r
Maargoed verder wel leuk programma, ben ook al sinds 93 lid van de PU, kan de humor altijd erg waarderen.

Aan hun reviews hecht ik echter wat minder waarde. (bjorn die toen der tijd mario kart op de snes uitmaakte tot pulp game waar ie later spijt van kreeg :+ )

Ontopic, heb gister samen met mijn broer eindelijk MK:DD helemaal uitgespeeld, man wat is die laatste cup moeilijk@150cc zeker met alle 16 circuits pffffffff.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

PietPrecies schreef op 13 januari 2004 @ 14:21:
[...]

Je komt cker uit Noord?
:P
Ja (woon er nog net 2 jaar)
en niet in Tuindorp/Molenwijk of Nieuwendam want daar wonen volgendsmij alleen maar sjakies
Maar hoezo?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Nuff said!

Maar persoonlijk vind ik het gewoon erg nep hoe deze gasten praten. Want van sommige uit mijn omgeving kan ik het hebben, maar niet wanneer het nadrukkelijk gespeeld wordt en ontzettend wordt overdreven.

But who am I? De Nederlandse taal verloederd en dat komt door die bloody noobs, Spijkerman! (W. Oltmans. Jounalist in ruste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor de mensen die op zoek zijn naar een breedband adapter; Ik heb er net een gehaald voor 30,-(!) bij Tracks op Schiphol Plaza.
Dus ik zo zeggen; mensen wonend in de buurt van Schiphol, sla je slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:53

Willybubba

Nut up or shut up.

Sodekneiter, Thardus is best lastig! Iemand tips?

En erhm, ik vroeg dat over gamerelease omdat ik daar SSB:Melee en Starfox Adventures heb besteld, en ook al betaald, maar nog niks van gehoord op een bevestiging na. Ik heb al een mailtje gestuurd maar ook daarop geen antwoord...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
.Sachiel schreef op 13 januari 2004 @ 14:52:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een breedband adapter; Ik heb er net een gehaald voor 30,-(!) bij Tracks op Schiphol Plaza.
Dus ik zo zeggen; mensen wonend in de buurt van Schiphol, sla je slag ;)
Ik heb hem daar een paar weken terug ook gehaald, ze waren toen nog de enige winkel die ze massaal op voorraad had.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 22:14
BrbZrk schreef op 13 januari 2004 @ 14:47:
1080 - White Storm
[..filmpjes..]
Kom ik eindelijk weer Baten Kaitos filmpjes tegen, werken ze niet... :'(
edit:
AHA! doel opslaan als dus. :) Lekker dom dat ik dat net niet probeerde. :o

[ Voor 21% gewijzigd door -Mous- op 13-01-2004 15:12 . Reden: werken toch! ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Willybubba schreef op 13 januari 2004 @ 14:53:
Sodekneiter, Thardus is best lastig! Iemand tips?

En erhm, ik vroeg dat over gamerelease omdat ik daar SSB:Melee en Starfox Adventures heb besteld, en ook al betaald, maar nog niks van gehoord op een bevestiging na. Ik heb al een mailtje gestuurd maar ook daarop geen antwoord...
Raar, mijn ervaringen zijn daar erg goed juist. En elke keer als ik een mail naar hun stuurde kreeg ik binnen 24 uur antwoord en heb zelfs een keer korting gekregen omdat ze te laat waren met leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmmm... dan zal er vast iets aan de hand zijn ofzo... ik stuur nog wel een mailtje.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 13 januari 2004 @ 14:05:
De meeste gaming programma's en bladen zijn volgens mij helemaal niet objectief, het gaat immers om reclamezendtijd of -ruimte te verkopen. Een uitgever van een spel gaat niet zomaar zendtijd kopen tijdens een tv-programma om voor een spel te adverteren als dat spel 5 minuten later in dat programma volledig wordt afgekraakt. Hetzelfde geldt voor gamebladen. Het blad Hoog Spel moest al stoppen omdat uitgevers geen ruimte in het blad meer wilden kopen omdat de redactie van Hoog Spel ze niet wilde garanderen dat het te adverteren spel dan een goede beoordeling zou krijgen.
Ik erger me ook heel erg aan programma's zoals Gammo. Reviews bestaan voornamelijk uit een opsomming wat je kunt doen in een spel, verder nauwelijks een technische beoordeling (optimalisatie niveau, gebruikte surround technologie, voice-acting kwaliteit, kwaliteit van lokalisatie, etc.). Verder wordt er vaak een of ander top-40 dreuntje ondergezet i.p.v. de originele spelmuziek. In het retro-gedeelte worden vaak dingen gezegd die feitelijk onjuist zijn "Samba de Amigo was het eerste spel in zijn genre" :(. Ze weten ook niet waar Japan ligt, ze bespreken altijd alleen maar spellen die in Europa uitgebracht zijn. Meestal krijg je dus iets te zien wat al maanden elders in de wereld te koop is. Gewoon oud nieuws dus.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik ben het eens met de kritiek op gameprogramma's. Zelf kijk ik er wel naar als ik er toevallig langszap, maar dan voornamelijk om gewoon wat games in actie te zien. Voor een indruk van of iets je uberhaupt kan aanspreken is zoiets wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
ari3 schreef op 13 januari 2004 @ 16:44:
[...]

Reviews bestaan voornamelijk uit een opsomming wat je kunt doen in een spel...
Dat noemen ze nou objectief zijn, toch veel beter dan die hotshots die lekker een game de grond inboren door hun eigen mening in een review te drammen.

Maar over de betrouwbaarheid bij Gammo kun je idd je vraagtekens zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Japanese GameCube Instruction Manual:
Do not attempt to stick head inside deck, which may result in injury.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Goudstof schreef op 13 januari 2004 @ 19:17:
[...]

Dat noemen ze nou objectief zijn, toch veel beter dan die hotshots die lekker een game de grond inboren door hun eigen mening in een review te drammen.

Maar over de betrouwbaarheid bij Gammo kun je idd je vraagtekens zetten.
Ik ben het helemaal met je eens dat een opbjectieve review bestaat uit een opsomming van feiten (mening telt niet echt in reviews)
Maar gamekings is zowizo meer grappig bedoelt dan om echt kids te informeren of een game goed is of niet.

Gamekings moet je ook alleen kijken als je :
-de PU niet al meerdere jaren volgt
of
-niet uit amsterdam komt/de humor niet leuk vind

Ik volg de pu al sinds ik klein ben en wist nooit hoe ze in het echt waren (DAT zijn MIJN idols :)) en nu zijn ze op tv, waar ze nog grappiger kunnen zijn dan in hun blad _/-\o_

Trouwens echt lol tijdens die tripjes van ze:
Ze gingen naar een vliegtuig beurs/show vanwege de viering van zoveel jaar MS flightsimulator (ging over FS 2004)
Hebben ze daar dus bijna een kwartier gestaan en het gewoon geen seconde over die game zelf gehad en alleen maar over dat daar alle vliegtuigen sneaky aan irak e.d verkocht werden (liepen veel buitanlandse zakenlieden met zonnebrillen op)
Ik ging echt helemaal dood van het lachen :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

ari3 schreef op 13 januari 2004 @ 16:44:
[...]
Ze weten ook niet waar Japan ligt, ze bespreken altijd alleen maar spellen die in Europa uitgebracht zijn.
Vind ikzelf vrij logisch hoor.... het gaat toch om een NL-games programma?
Niet om een: wat-is-er-nu-in-japan-uit-en-komt-misschien-nooit-van-zijn-leven-hier-maar-je-zou-het-natuurlijk-altijd-even-kunnen-importeren-games-programma

De meeste mensen die games volgen weten de dingen die bij dat soort programma's verteld worden toch wel, dat soort shws is meer gericht op mensen die lekker bij de lokale intertoys/bart smit/frs hun spelletje willen halen en dus niet op mensen die inderdaad verder kijken dan hun neus lang is

verder ben ik het met het commentaar op game shows eens hoor :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb Gamekings dus nog nooit gezien, maar de PU kan ik niet echt waarderen. Helaas zijn er echter geen Nerderlands alternatieven. Ik hou echt van de britse bladen. De humor die ze daar hebben kan ik zo enorm waarderen. Het enige nederlandtalige blad dat zo schrijft is DVD Valley (en gaat dus over films). Daar ben ik dan ook op geabonneerd. Als er een NL (en het liefst Nintendo) gamesblad kwam met die humor was ik daarvan ook abonnee.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Op welke zender komt Gamekings en wanneer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken dat gamekings ook niet maar dit is de website http://gamekings.ownage.nl je kan er afleveringen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Reignman schreef op 13 januari 2004 @ 20:26:
Op welke zender komt Gamekings en wanneer??
The Box - word elke dag herhaald. (elke maandag nieuwe ep :P)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

TheEvilCuber schreef op 13 januari 2004 @ 20:32:
[...]

The Box - word elke dag herhaald. (elke maandag nieuwe ep :P)
vandaar, die hebben we niet op de kabel zitten ;)

als je zo'n breedband adapter neemt kan je die dan aan een router hangen in je netwerk en dan online gamen ?
via adsl.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Engelse spellenbladen zijn idd cool... vooral reviews van slechte games...
BeyBlade Supertournament For € 50,- we`ll come round and cheesegrater you eyeballs. It`s more fun and lasts longer than this frikkin` spinning top sim.
Uit NGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

chucky666 schreef op 13 januari 2004 @ 20:38:
[...]

vandaar, die hebben we niet op de kabel zitten ;)

als je zo'n breedband adapter neemt kan je die dan aan een router hangen in je netwerk en dan online gamen ?
via adsl.
als games het ondersteunen wel
zie openingspost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

philipnorth schreef op 13 januari 2004 @ 20:57:
[...]

als games het ondersteunen wel
zie openingspost :)
ja oke.
maar ik bedoelde meer dat je hem gewoon aan de router kan hangen ?
waarschijnlijk moet je dan nog wel het 1 en ander instellen in de cube ofzo ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

chucky666 schreef op 13 januari 2004 @ 20:59:
[...]

ja oke.
maar ik bedoelde meer dat je hem gewoon aan de router kan hangen ?
waarschijnlijk moet je dan nog wel het 1 en ander instellen in de cube ofzo ?
dat zal denk ik per game verschillen, of het rechtstreeks is of via een netwerk (zo'n blergh centre ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

voorbeeld van hun humor (PU):
De ''gesprekken'' klinken soms alsof twee hamsters elkaar oraal verwennnen.
-Jurjen over Banjo-Kazooie Grunties revenge (GBA)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 13 januari 2004 @ 21:07:
voorbeeld van hun humor (PU):

[...]

-Jurjen over Banjo-Kazooie Grunties revenge (GBA)
haha, hij heeft daar wel een punt.

Maar ik heb het programma eigenlijk nog nooit gezien, The Box zit helaas niet op de satteliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

TheEvilCuber schreef op 13 januari 2004 @ 20:18:
[...]

Trouwens echt lol tijdens die tripjes van ze:
Ze gingen naar een vliegtuig beurs/show vanwege de viering van zoveel jaar MS flightsimulator (ging over FS 2004)
Hebben ze daar dus bijna een kwartier gestaan en het gewoon geen seconde over die game zelf gehad en alleen maar over dat daar alle vliegtuigen sneaky aan irak e.d verkocht werden (liepen veel buitanlandse zakenlieden met zonnebrillen op)
Ik ging echt helemaal dood van het lachen :D
Rofl :D Ze ownen idd.. Hebben jullie de aflevering met de PowerAwards gezien? :)
Daar kom ik nog in beeld.. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Booth schreef op 13 januari 2004 @ 21:20:
[...]

Rofl :D Ze ownen idd.. Hebben jullie de aflevering met de PowerAwards gezien? :)
Daar kom ik nog in beeld.. |:( |:(
Ik was ook bij de PU awards :w
was echt grappig :) proberen t-shirts te vangen. ving alleen niks :S

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, voor elk programma staat ook tijdens de reclame in beeld 'vette shi*' .... da's een beetje de sfeer van het programma ;). Je moet dat niet serieus nemen, als je dat doet, ja, dan kun je het op het bot toe afkraken.

Ik kon ook wel lachen om de afkrakende woorden van de Counterstrike community, en die gasten dat serieus nemen, mijn God hoe zielig ben je dan?

Ook het feit dat ze elkaars reviews gewoon af zitten te kraken 'hoe kun je dat nu zo'n hoog cijfer geven?' etc .... vorige week was Skate's 'Ik zit in de belanghrijke stoel, dus mijn mening doet ertoe' was ook wel erg komisch. Ik kan wel erg lachen om die onzin-humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thelema schreef op 13 januari 2004 @ 21:20:
[...]

haha, hij heeft daar wel een punt.

Maar ik heb het programma eigenlijk nog nooit gezien, The Box zit helaas niet op de satteliet.
Ik heb ook The Box niet, maar je kunt afleveringen downloaden vanaf de GameKings website. De site werkt jammer genoeg alleen goed in Internet Explorer. Ik zit nu een aflevering te downloaden, om te kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 13 januari 2004 @ 21:47:
[...]

Ik heb ook The Box niet, maar je kunt afleveringen downloaden vanaf de GameKings website. De site werkt jammer genoeg alleen goed in Internet Explorer. Ik zit nu een aflevering te downloaden, om te kijken of het wat is.
Tering wat een slome site, he bah inschrijven om een aflevering te kunnen downloaden wat kinderachtig stik d'r dan maar mooi in :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik heb IE6 en heb net streaming aflevering 10 zitten bekijken. Eigenlijk vind ik het een goed magazine: ze geven duidelijke meningen, het zijn allesbehalve noobs op het gebied van games (vooral de discussie over Ghost Recon tov de nieuwe Rainbow Six op de XBox is zeer goed). Ook over F1 games kunnen ze van alles vertellen. Erg compleet!

En dat ze een beetje l33t praten, ach, de verpakking vergeef ik ze zolang de inhoud er is.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenB op 13-01-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

JeroenB schreef op 13 januari 2004 @ 21:54:
Ik heb IE6 en heb net streaming aflevering 10 zitten bekijken. Eigenlijk vind ik het een goed magazine: ze geven duidelijke meningen, het zijn allesbehalve noobs op het gebied van games (vooral de discussie over Ghost Recon tov de nieuwe Rainbow Six op de XBox is zeer goed). Ook over F1 games kunnen ze van alles vertellen. Erg compleet!

En dat ze een beetje l33t praten, ach, de verpakking vergeef ik ze zolang de inhoud er is.
Het taalgebruik is inderdaad soms echt tjsa irritant, maar desondanks vind ik de humor in het programma zit toch wel geinig. Verder hebben ze gewoon meningen die ze onderbouwen. Zowel positief als negatief. Hierom vind ik ze al vele malen beter dan de rest van de gamesprogramma's. Maar ja ik kan verder eigenlijk alleen gammo verzinnen, waarover ik wel moet zeggen dat ze nu ook buiten europa krijgen 'deze game krijgt in amerika goede recensies....' :+
Op tv5 (franse zender) was trouwens op zaterdag ochtend een spellen programma, maar die presentator word continu visueel bewerkt zoals in the mask. Ik heb geen idee of ie nog wat zinnigs zegt, maar dan zie ik toch liever skate en zijn tatoo gang :P

oh en ik heb wat online shops getjekt bekeken, maar ik zag nog niets over bg&e of pop voor de cube en de SC actie, iemand die hier al iets meer van weet?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zijn er al mensen die genetwerkt hebben met de GC? en hoe speeld dat?

heb mijn BBA die ik vorige week gescoor had verkcoht namelijk voor 49 (had ik er ook voor betaald) en heb gisteren op Schiphol Centrum weer een nieuwe gekocht voor 30 euro dit keer :D

wil van het weekend ff wat proberen maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Het is nu twee maanden sinds Mario Kart: Double Dash!! uit is en een week of twee langer sinds F-Zero GX uitkwam (hier in Nederland). Goed moment misschien om terug te kijken :)

Ik moet bekennen MKDD te hebben onderschat, een paar delen van dit topic terug schreef ik nog dat ik het erg vond tegenvallen omdat de computerplayers cheaten zoals vroeger en dat de bonusverdeling nogal non-random lijkt te zijn etc. Achteraf vind ik dat, ook al is het opzich waar, het allesbehalve afbraak doet aan de kwaliteit van de gameplay. Vooral in multiplayer mode!

F-Zero GX ben ik een beetje dubbel over. Enerzijds vind ik het een enorm gave game: zeer coole storymode. Het spel is daarnaast ook supermooi afgewerkt met veel mogelijkheden, veel spelopties en veel filmpjes. De moeilijkheidsgraad is hoog maar daar klaag ik niet over (ik vind het wel goed als je een paar dagen nodig hebt om een level te beaten ipv zoals steeds vaker voorkomt het meer een kwestie is van 10 uur tijd vinden en voila: uitgespeeld).

Mijn enige probleem met F-Zero GX is tegelijkertijd mijn belangrijkste voordeel van MKDD: multiplayer! Altijd als ik met vier personen aan het cuben ben dan komt altijd MKDD langs. We hebben wel een paar keer F-Zero gespeeld maar ruim twee maanden later is dat niet meer aan de orde. MKDD echter wel, sterker nog, dat spelen we nog steeds erg veel!

Conclusies: Het jammere aan de MKDD multiplayer is dat er geen leuke battlemode is. Het jammere aan de F-Zero multiplayer is dat het eigenlijk helemaal niet leuk is: de hogesnelheidservaring is veel beter fullscreen. Verder is F-Zero een supergave singleplayer game en MKDD een supergave multiplayer racer. Allebei de moeite waard dus! Wat er nou achteraf leuker is weet ik niet, hangt er vanaf of je meer multiplayer speelt of meer singleplayer denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

-=BoKKiE=- schreef op 14 januari 2004 @ 08:50:
zijn er al mensen die genetwerkt hebben met de GC? en hoe speeld dat?

heb mijn BBA die ik vorige week gescoor had verkcoht namelijk voor 49 (had ik er ook voor betaald) en heb gisteren op Schiphol Centrum weer een nieuwe gekocht voor 30 euro dit keer :D

wil van het weekend ff wat proberen maar ben benieuwd wat de ervaringen zijn
Komend weekend ga ik met wat vrienden de LAN mode proberen met 4 cubes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Rainbow Six 3 voor Cube bevestigd

Een paar dagen geleden meldden we het al als gerucht, maar nu is het zeker: Rainbow Six 3 komt naar de GameCube!

Rainbow Six 3 is de ideale tactische shooter voor Xbox Live spelers en werd recentelijk ook aangekondigd voor Playstation 2. Over een GameCube versie bleef het tot voor kort stil, maar na een bericht op diverse sites dat de game naar de GameCube zou komen, ontstond er weer de nodige ophef.

Inmiddels heeft Ubisoft het derde deel voor de GameCube inderdaad bevestigd. Over het feit of de game online gaat op de GameCube (waar eerder over gespeculeerd werd), wilde de publisher nog niet reageren. "We richten ons nu op de Playstation 2 versie", aldus een woordvoerder.

We houden je op de hoogte van deze nieuwe Cube-game!

Door: Olivier de Neve op 14-01-2004
Mooi :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor! GVD! Beyond Good & Evil .... Dimplus heeft de datum ook al verplaatst naar 27/02 ipv 15/01 .... ik moet maar eens stoppen met het naar spellen uitkijken!

Gisteren Spyro gekocht voor 19.99, maar die gaat terug, zelfs voor dat geld. Man, hebben die lui wel eens van framerates gehoord? Leuk spel, dat wel, maar loopt voor geeeeeeeen meter!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Kun je met twee cubes met BBAs ook MKDD met twee personen spelen waar ieder zijn eigen scherm heeft? Of is het alleen voor massieve multiplayer acties?

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat gedoe met crosscables hebben gedocumenteerd, of claimen ze dat je altijd een switch nodig hebt? :) Niet dat het zo lastig is, maar ik zie een Nintendo manual nou niet direct beginnen over crosscables.

[ Voor 45% gewijzigd door JeroenB op 14-01-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

JeroenB schreef op 14 januari 2004 @ 12:48:
Kun je met twee cubes met BBAs ook MKDD met twee personen spelen waar ieder zijn eigen scherm heeft? Of is het alleen voor massieve multiplayer acties?

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat gedoe met crosscables hebben gedocumenteerd, of claimen ze dat je altijd een switch nodig hebt? :) Niet dat het zo lastig is, maar ik zie een Nintendo manual nou niet direct beginnen over crosscables.
Bij 2 cubes voldoet een kabel, maar bij 3 t/m 8 cubes heb je wel een switch nodig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 12:41:
En ja hoor! GVD! Beyond Good & Evil .... Dimplus heeft de datum ook al verplaatst naar 27/02 ipv 15/01 .... ik moet maar eens stoppen met het naar spellen uitkijken!
Helaas klopt die datum ook niet. BG&E komt hier in de eerste week van Maart pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zo mooi vind ik dat "we richten ons nu op de PS2 versie" niet klinken eigenlijk.
Ik zou er niet van staan kijken als die cube versie gewoon een PS2 port wordt.
Reignman schreef op 14 januari 2004 @ 14:00:
offtopic:
Thelema... probeer je hits te scoren of ken je de edit knop niet???
Lekker interessant gast, wat kunnen bij die hits nou interesseren, maar speciaal voor jou gebruik ik nu WEL de edit-knop! ;)

[ Voor 38% gewijzigd door SD5k op 14-01-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Heeft iedereen dat eigenlijk dat je de minidvd disc af en toe erg goed hoort?? Dus niet de fan maar echt het accessen van een disc tijdens een game...

offtopic:

[ Voor 24% gewijzigd door Reignman op 14-01-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Reignman schreef op 14 januari 2004 @ 14:00:
Heeft iedereen dat eigenlijk dat je de minidvd disc af en toe erg goed hoort?? Dus niet de fan maar echt het accessen van een disc tijdens een game...

offtopic:
Dat geluid tijdens het laden heeft iedereen... die krijg je er gratis en voor niks bij :Y)

Maar kan soms wel f eng klinken.. gaat er op los dan... Maar ik denk dat het het laser motortje is ofzo... zo klinkt het wel... maar dan 1 die flipt... :)

En bij sommige spellen is het erger dan bij andere... dus ik weet nie hoe het komt

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Das idd gewoon het motortje die de lens verplaatst. En die maakt wat herrie als 'ie snel kleine stukjes moet verplaatsen ja, dat doet iedere cd-speler.

Overigens zorgen slimme spelmakers (Nintendo ;)) dat de data zoveel mogelijk achter elkaar staat zodat de lens niet de hele tijd heen en weer hoeft. Scheelt ook veel in laadtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 14:48

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Heb net voor €15 Eternal Darkness eens aangeschaft. Even uitgeprobeerd en volgens mij zit het allemaal erg goed in elkaar, goed sfeertje, en het verhaal begint zich ook te ontwikkelen.

Voorlopig geen tijd om te spelen alleen, netjes achter aan sluiten (MP moet nog af, en dan komt Zelda nog eens).

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Teken van leven: Star Fox 2

Het is een tijd angstvallig stil geweest rondom Star Fox 2, maar nu is er dan eindelijk weer iets over de titel bekend gemaakt!

In Star Fox 2 worden Fox McCloud, Peppy Hare, Slippy Toad en Falco Lombardi opgeroepen om een vijand uit de weg te ruimen, maar de missie blijkt moeilijker te worden dan van te voren verwacht. Je zult, behalve het vliegen in je Arwing, ook rond moeten lopen om vijanden uit de weg te ruimen en in een Landmaster Tank rondscheuren. Dit alles kan zowel in je eentje als in co-op.

Vandaag werd bekend dat de game in juli van dit jaar in Japan zal verschijnen. Amerika volgt hoogstwaarschijnlijk in augustus en september, met een Europese release nog ergens later in 2004. Voorlopig is alleen de Japanse datum nog zeker, dus blijven we je op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen rondom (de releasedates van) Star Fox 2!
:)
Ik vond de e3 versie er al best leuk uitzien (battlefield/halo MP >starfox style)
lekker rondkarren/vliegen in grote maps

Ideaal multiplayer spel!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar Billy Hatcher een beetje leuk is geprijsd? Wel in de Randstad natuurlijk ;)! Dimplus zit in Groningen!

Dit is trouwens een leuk 'gratis internet' spelletje!

http://www.snoozleberg.com/jeux/snooz1/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 14 januari 2004 @ 15:21:
[...]

:)
Ik vond de e3 versie er al best leuk uitzien (battlefield/halo MP >starfox style)
lekker rondkarren/vliegen in grote maps

Ideaal multiplayer spel!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Starfox ownage.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ja Starfox ownage idd. Over verdomme 10 maanden ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 14 januari 2004 @ 15:54:
Ja Starfox ownage idd. Over verdomme 10 maanden ofzo :(
Ach heb ik er wel voor over, toen ik het eerste filmpje van starfox dinosaur planet had gedownload duurde het nog 6 maand voor de cube uberhaupt uitwas en toen nog eens 7 maand gewacht tot ik de game kon kopen.

Ik heb het er wel voor over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zolang de graphics maar wel iets verbeterd worden. De E3 versie was echt slecht. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo slecht nu ook weer niet, oevrdrijven is ook een vak!

Trouwens .... Billy Hatcher net gehaald. En ik vind het echt wel een lachuh game! Die Multiplayer is ook erg kickuh, volgens mij vooral met 4 spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Net Burnout 2 gekocht, als je deel 1 al tof vond dan vindt je deze helemaal te gek volgens mij (ik iig wel :)), heb je nog niet zoiets dan zeker checken als je van arcade racers houdt _/-\o_

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 19:00:
Zo slecht nu ook weer niet, oevrdrijven is ook een vak!

Trouwens .... Billy Hatcher net gehaald. En ik vind het echt wel een lachuh game! Die Multiplayer is ook erg kickuh, volgens mij vooral met 4 spelers!
is die ergens afgeprijsd? billy bedoel ik?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 14 januari 2004 @ 19:04:
Net Burnout 2 gekocht, als je deel 1 al tof vond dan vindt je deze helemaal te gek volgens mij (ik iig wel :)), heb je nog niet zoiets dan zeker checken als je van arcade racers houdt _/-\o_
En dan uiteraard de vraag: voor hoeveel en waar?

Niet persoonlijk, maar algemeen bedoeld:
Misschien een idee om dat er altijd bij te vermelden want er is altijd wel iemand die het wil weten eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
2e hands voor 41,99 - 10% aktiekorting = 37 euro (jaja, volgens de kassabon iig wel :)) bij Nedgame Enschede.
Kwestie van geluk hebben wat ze binnen krijgen aan inruil natuurlijk, van Burnout 2 lag maar 1 exemplaar, regelmatig checken dus bij dat soort dingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy op 14-01-2004 20:35 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TAG_Speedy schreef op 14 januari 2004 @ 20:34:
2e hands voor 41,99 - 10% aktiekorting = 37 euro (jaja, volgens de kassabon iig wel :)) bij Nedgame Enschede.
Kwestie van geluk hebben wat ze binnen krijgen aan inruil natuurlijk, van Burnout 2 lag maar 1 exemplaar, regelmatig checken dus bij dat soort dingen.
Das wel heel erg duur voor een 2ehands spel.
Bij Dixons is ie nu 29,99 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28

NoTimeRemains

I know

Ik ga morgen dan maar eens ED kopen voor 12,50 - 15,00 bij dixons/bart smit
En BO2 waar was die cheap?
Billy zou ik ook wel eens willen hebben voor een laag prijsje

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TAG_Speedy schreef op 14 januari 2004 @ 19:04:
Driften is geil!!! Ik vind de bsturing van burnout 2 de beste die ik ooit gevoeld heb... krijg bijna zin om te gaan gamen.... maar foei... ik moet verder aan school ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Thelema schreef op 14 januari 2004 @ 21:53:
[...]

Das wel heel erg duur voor een 2ehands spel.
Bij Dixons is ie nu 29,99 geloof ik.
Standaard voor een 2e handsspel waarvan de nieuwe nog 55 euro kost. Sja en Dixons 30 euro stond hier al eerder, maar beide Dixons hier in de stad hadden hem niet (en op de site staat nog 60 euro) en ik zie hem verder ook nergens (al een hele tijd niet), vandaar de aanschaf.
Ach en die 7 euro gaat een mens ook nog niet dood aan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 14-01-2004 23:45 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Zelda TWW vraagje:

Moet nu naar 2 eilanden, boven Gale Island en onder Headstone Island... heeft met die sages te maken...

Mijn vriend de pratende boot zegt dat ik goed moet kijken naar het teken op de stenen deur... het moet schijnbaar bekend voorkomen maar ik heb ECHT GEEN idee... zijn de tekens op de 2 deuren vormen van eilanden ofzo??

Kan iemand mij een SUBTIELE :P :P hint geven aub???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 14 januari 2004 @ 19:10:
[...]

is die ergens afgeprijsd? billy bedoel ik?
Niet supersterk afgeprijs. 50 Euro ipv 60, maar toch. Dimplus was geloof ik 47,xx euro, maar met verzendkosten zit ik op hetzelfde. Bij MM gehaald! ERG origineel spel, leuk om te spelen, kan er nog niet al te veel over zeggen natuurlijk.

Replay value ligt hoger dan je denkt denk ik, want ik gok dat aangezien je punten per missie krijgt (o.a. tijd die je erover gedaan hebt), een eindcijfer, bekend van meerdere Sega games (Otogi bijvoorbeeld) je dingen unlocked. Vooral levels voor de Multiplayer, en die Multiplayer is zo f**** kickuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Reignman schreef op 14 januari 2004 @ 23:43:
Zelda TWW vraagje:

Moet nu naar 2 eilanden, boven Gale Island en onder Headstone Island... heeft met die sages te maken...

Mijn vriend de pratende boot zegt dat ik goed moet kijken naar het teken op de stenen deur... het moet schijnbaar bekend voorkomen maar ik heb ECHT GEEN idee... zijn de tekens op de 2 deuren vormen van eilanden ofzo??

Kan iemand mij een SUBTIELE :P :P hint geven aub???
Je moet de knakker vinden met dezelfde symbool als op de deur. (Eigenlijk 2 knakkers die je moet zoeken :P).
Als je niet weet waar je ze moet zoeken, dan moet je maar effe gaan vissen ofzo ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Elroy schreef op 15 januari 2004 @ 01:23:
[...]

Je moet de knakker vinden met dezelfde symbool als op de deur. (Eigenlijk 2 knakkers die je moet zoeken :P).
Als je niet weet waar je ze moet zoeken, dan moet je maar effe gaan vissen ofzo ;)
Die zal dan vast op Windfall Island wonen... :P... die vissen rond het eiland zeggen nix iig... ga het vanavond wel ff verder proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 15 januari 2004 @ 09:10:
[...]

Die zal dan vast op Windfall Island wonen... :P... die vissen rond het eiland zeggen nix iig... ga het vanavond wel ff verder proberen
De ene woont op Dragon Roost Island (geloof ik) en de andere knakker woont achter de waterval in Forrest heaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, is het forum op zwart gegaan :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Wat vooral leuk is met Billy Hatcher in multiplayer is om de puntenmode te spelen: je loopt dan in een vrij kleine arena eieren te rollen. Als je een ei hebt met een dier erin dan krijg je (meestal) 3 punten. De grap is alleen dat als je elkaar afmaakt (door herhaaldelijk te pletten met zo'n ei of je dieren op elkaar af te sturen) je de punten krijgt van die speler! Dus behalve als een gek rond te rennen loop je ook het risico dat al je werk wordt gejat. Aan het einde van het spel is er meestal een speler met veel punten waar iedereen dan jacht op maakt, die meestal zijn punten uberhaupt heeft verdiend door de rest (herhaaldelijk) te slachten.

Gevolg is dat mensen veel tactischer gaan spelen omdat ze niet voor anderen willen werken. Daarnaast is het natuurlijk sowieso dikke pret om elkaars unhatched eieren te jatten, vooral als je wat beter wordt in het herkennen van de textures en dus weet wie er een dier (en dus punten) in zijn ei heeft zitten.

Als je veel met meerdere spelers speelt dan is het absoluut aan te raden, met 4 is het chaos (in positieve zin), met 3 is het heel erg leuk en met 2 ook enorm amusant.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenB op 15-01-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Thelema schreef op 14 januari 2004 @ 13:57:
[...]

Bij 2 cubes voldoet een kabel, maar bij 3 t/m 8 cubes heb je wel een switch nodig ja.
Ja volgens mij gaat dat niet werken. Volgens Nintendo heb je namelijk een hub nodig, dat is natuurlijk veel geschikter omdat toch alles naar iedere cube gebroadcast moet worden. Het kan zijn dat ik me vergis en dat het ook met een switch werkt, maar switch != hub.

edit:
Ik lees net bij Nintendo dat een switch ook moet werken. Maar ik meende dat daar de problemen door kwamen toen Mario Kart getest werd en ze zwarte schermen enzo hadden. Blijkbaar vergis ik me dus :P

[ Voor 21% gewijzigd door Ecco op 15-01-2004 10:54 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ecco schreef op 15 januari 2004 @ 10:49:
Ja volgens mij gaat dat niet werken. Volgens Nintendo heb je namelijk een hub nodig, dat is natuurlijk veel geschikter omdat toch alles naar iedere cube gebroadcast moet worden. Het kan zijn dat ik me vergis en dat het ook met een switch werkt, maar switch != hub.
Lijkt me niet dat Nintendo hun protocol zo heeft lopen implementeren dat ze afhankelijk zijn van de sniff-gevoeligheid van een HUB. Ook met een switch is het nog steeds mogelijk om al je pakketjes naar iedereen te broadcasten en als dat nodig is dan lijkt me dat ze dat ook gewoon doen. Maargoed, ik zal het eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Tuurlijk werkt dat ook met een switch. Beter zelfs me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenB schreef op 15 januari 2004 @ 10:49:
Wat vooral leuk is met Billy Hatcher in multiplayer is om de puntenmode te spelen: je loopt dan in een vrij kleine arena eieren te rollen. Als je een ei hebt met een dier erin dan krijg je (meestal) 3 punten. De grap is alleen dat als je elkaar afmaakt (door herhaaldelijk te pletten met zo'n ei of je dieren op elkaar af te sturen) je de punten krijgt van die speler! Dus behalve als een gek rond te rennen loop je ook het risico dat al je werk wordt gejat. Aan het einde van het spel is er meestal een speler met veel punten waar iedereen dan jacht op maakt, die meestal zijn punten uberhaupt heeft verdiend door de rest (herhaaldelijk) te slachten.

Gevolg is dat mensen veel tactischer gaan spelen omdat ze niet voor anderen willen werken. Daarnaast is het natuurlijk sowieso dikke pret om elkaars unhatched eieren te jatten, vooral als je wat beter wordt in het herkennen van de textures en dus weet wie er een dier (en dus punten) in zijn ei heeft zitten.

Als je veel met meerdere spelers speelt dan is het absoluut aan te raden, met 4 is het chaos (in positieve zin), met 3 is het heel erg leuk en met 2 ook enorm amusant.
Zeker een waar punt! Multiplayer is erg leuk in dit spel. Ik moet nog wel beginnen aan de rest van het spel om de nieuwe levels te unlocken. Ik had ook gehoopt op een race-gametype, maar ja, je kunt niet alles verwachten.

Het schijnt ook mogelijk te zijn mini-games met je GBA te unlocken, door specifieke dingen te vinden in bepaalde eieren te vinden.

Daarnaast is replay value van levels wel groot, omdat je ze zo snel moet kunnen spelen, alle muntjes oppakken en zo. Het is inderdaad jammer dat je ei hoog blijft liggen als je een springfoutje maakt, maar ja, hoort erbij, gewoon oefenen denk ik. Ik heb gisteren op zich nog maar 1 level gespeeld moet ik erbij zeggen. Ik hoop dat je levels gewoon opnieuw kunt selecteren. Al met al is de game veel beter dan ik gedacht had na het horen van de review bij o.a. Gammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Misschien is het al een keer aangegeven, maar kan je met TH underground nou ook online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ajampaniki schreef op 15 januari 2004 @ 13:54:
Misschien is het al een keer aangegeven, maar kan je met TH underground nou ook online spelen?
Nee dit kan helaas niet.

Online is ps2 excusive (%^*(#)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 09:21:
[...]

De ene woont op Dragon Roost Island (geloof ik) en de andere knakker woont achter de waterval in Forrest heaven

lekker subtiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 09:21:
[...]

Hoe had ik dat ooit kunnen vinden joh... heb nog nergens een hint gekregen daarvan... ook niet van de vissen om de desbetreffende eilanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Reignman schreef op 15 januari 2004 @ 14:29:
[...]

Hoe had ik dat ooit kunnen vinden joh... heb nog nergens een hint gekregen daarvan... ook niet van de vissen om de desbetreffende eilanden..
Als het goed is stond het op de deuren van die temples (plaatje met instrument)

Als je dan ff terugdenkt weet je hem vanzelf weer.

EDIT:

Ik wist het trouwens zelf ook niet :P :X
en heb het toen gevraagd aan een vriend die zelda allang heeft uitgespeeld (ik heb hem nogsteeds niet uit)

Ik heb trouwens eindelijk Splinter Cell uit! (droog einde trouwens)
en ben nu bezig met Resident Evil 2! is een vetter en enger spel dan ik had gedacht :)

Was vannacht om 2 uur aan het spelen in mn bed (op een 72 cm breedbeeld met 5.1 geluid 8) )
Ik zit nu in dat politiebureau, en ik liep langs zon raam waar ik ineens iets langs zag schieten :X
bleek later dus die leuke baas te zijn ;) maar mn hart ging echt sneller kloppen (pff vet spel)
Heb dus RE 1 2x uitgespeeld. ben bezig met RE0 en met RE2 (graphics stoor ik me eigenlijk helemaal niet aan) en RE 3 heb ik op de psx uitgespeeld (ga ik nog wel een keertje op de Gamcube doen.

Wat me trouwens opviel in RE2 is dat veel ruimtes me (te) bekend voorkomen uit RE3 (zelfde Politiebureau?) want ik zag zelfs het gangetje waar in RE3 nemesis mij weer eens te pakken nam _/-\o_ (heilig stukje)

[ Voor 57% gewijzigd door Collaborator op 15-01-2004 14:51 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
ja... het is dat mijn vriendin zei dat het een viool was... maar anders.. :P en die harp... daar kon ik me nix meer van herinneren :'(

maarja... mag toch wel een keertje om hulp vragen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat voor kabel in de digitale AV uitgang gaat? Kan op nintendo.nl er weinig over vinden en ook in het boekje zeggen ze er weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het is zoals gezegd een digitale video uitgang. Het mooie van deze uitgang is dat je er een progressive video (dus niet interlaced zoals bij je TV) uit kan krijgen bij spellen die dit ondersteunen (bijv. Wave Race). Nintendo heeft twee kabeltjes uitgebracht in Japan voor de digitale uitgang.

Voor Japan:
Een progressive video signaal kan middels een D-connector (digitaal) of via YPbPr (3x RCA pluggen) op een HDTV aangesloten.

Voor Europa:
In Europa bestaat HDTV nagenoeg niet. Een progressive video signaal kun je ook niet via een SCART aansluiting tonen. Dat moet via een VGA aansluiting (DB9 connector) of YPbPr (3x RCA pluggen). Alleen de duurdere televisies (> 1500 euro) en beamers hebben dit soort aansluitingen.

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 15-01-2004 17:38 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 15 januari 2004 @ 17:35:
Het is zoals gezegd een digitale video uitgang. Het mooie van deze uitgang is dat je er een progressive video (dus niet interlaced zoals bij je TV) uit kan krijgen bij spellen die dit ondersteunen (bijv. Wave Race). Nintendo heeft twee kabeltjes uitgebracht in Japan voor de digitale uitgang.

Voor Japan:
Een progressive video signaal kan middels een D-connector (digitaal) of via YPbPr (3x RCA pluggen) op een HDTV aangesloten.

Voor Europa:
In Europa bestaat HDTV nagenoeg niet. Een progressive video signaal kun je ook niet via een SCART aansluiting tonen. Dat moet via een VGA aansluiting (DB9 connector) of YPbPr (3x RCA pluggen). Alleen de duurdere televisies (> 1500 euro) en beamers hebben dit soort aansluitingen.
Dan wordt het ook wat duidelijker waarom die niet op de markt is hier idd. dankl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28

NoTimeRemains

I know

Ik wacht nog met Splinter Cell spelen, ALS die actie uitkomt met BG&E / PoP komt dan heb ik uhm tog :P

Vandaag Eternal Darkness gekocht, dalijk ff mee beginnen ...

De RE serie wil ik ook wel maar dan alleen de hermaak series :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Hoewel het toch triest is, vnd ik de acties met BG&E en PoP wel erg soepel!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 16 januari 2004 @ 00:22:
Hoewel het toch triest is, vnd ik de acties met BG&E en PoP wel erg soepel!
Als die prijzen kloppen hoor je mij niet klagen, het trieste is dat het weer lang wachten wordt ;)!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.