"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Lijkt mij wel een leuke game, lekker losgaan in een kooi!
Too many freaks, not enough circuses!
Verwijderd
Verwijderd
Ben er gister nog even geweest maar viel me erg tegen wat ze aan goedkope games hadden.
Had wel wat meer verwacht, maar heb iig Devil May Cry voor mijn PS2 erbij
van mijn werkgever een iris cheque gehad van 15€ voor mijn verjaardag
(yup, 27 alweer, wat vliegt de tijd toch)
Eens kijken wat we daar van gaan kopen
Ik zag bij de intertoys BMX XXX liggen voor 15€.
Kent iemand dit spel?
Is het wat? Lijkt mij een soort Matt Hoffman kloon ofzo?
Maar we gaan maar eens kijken voor welk spel we die cheque gaan gebruiken:D
15€ korting is altijd leuk
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Geloof me maar BMX XXX wil je niet hebben, koop dan voor die 15e Eternal darkness.philipnorth schreef op 09 januari 2004 @ 09:41:
zo,
Kent iemand dit spel?
Verwijderd
Inderdaad. Ik zal BG&E wel voor 29.99 liggen voor PS2 .... maar toch maar wachten op die Cube versieVerwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 09:08:
De site van de media markt klopt wel vaker niet qua games die er op staan.
Ben er gister nog even geweest maar viel me erg tegen wat ze aan goedkope games hadden.
Had wel wat meer verwacht, maar heb iig Devil May Cry voor mijn PS2 erbij
Hebbem kopen ?philipnorth schreef op 09 januari 2004 @ 09:41:
zo,
Kent iemand dit spel?
is echt een ballen spel BLjeach !
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Tsja die hadden ze al eeuwen terug gevonden alleen toen werd Rainbow Six 3 ineens "xbox exclusief".
Dus waarschijnlijk heeft Microsoft ze toen weer geld toegestopt aangezien hij in het begin voor alle platformen ontwikkeld werd.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
die heb ik dus alVerwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 09:55:
[...]
Geloof me maar BMX XXX wil je niet hebben, koop dan voor die 15e Eternal darkness.
hmmmm ga m denk ik maar als korting op een players choice ofzo gebruiken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Waar? Want als het goed is komen ze idd nu weer ongeveer op de markt.-=BoKKiE=- schreef op 09 januari 2004 @ 12:32:
Yessnet eindelijk een BBA kunnen scoren
was alleen wel 49 euro
beetje prijzig maarja
Hoofddorp heb ik hem gehaaldAikon schreef op 09 januari 2004 @ 12:38:
[...]
Waar? Want als het goed is komen ze idd nu weer ongeveer op de markt.
heb em maar gewoon meteen meegenomen, want ik wil geen risico lopen dat ik straks toch nog misgrijp in mijn zoektocht naar een goedkopere winkel
In PSO kan je bijna alles zelf instellenCyberTijn schreef op 09 januari 2004 @ 12:41:
Hoe zit het met die BBA ? Kan die gewoon IP krijgen van DHCP server of moet je alles handmatig configureren ?
DHCP ip dns alles eigenlijk
This space is occupied
Verwijderd
Resident evil is ook 15 ephilipnorth schreef op 09 januari 2004 @ 11:15:
[...]
die heb ik dus al
hmmmm ga m denk ik maar als korting op een players choice ofzo gebruiken
ff mezelf quoten-=BoKKiE=- schreef op 09 januari 2004 @ 12:44:
[...]
Hoofddorp heb ik hem gehaald
heb em maar gewoon meteen meegenomen, want ik wil geen risico lopen dat ik straks toch nog misgrijp in mijn zoektocht naar een goedkopere winkel
op gcshop is ie nu ook leverbaar zeggen ze
nope... heb hem ook nog niet... ik heb de MK + MP5 combo...Thelema schreef op 09 januari 2004 @ 13:47:
Heeft iemand die dmv 2 games (MKDD, MP5 en/of 1080) te registeren zn bonusdisc nu al thuis gekregen?
[ Voor 11% gewijzigd door Kentut op 09-01-2004 14:18 ]
Het is ook nooit een supermooi spel geweest, ook niet toen het net uitkwam. (was btw geen launch titel).Kentut schreef op 09 januari 2004 @ 14:16:
Nog een tip: Eternal Darkness weer in prijs verlaagd (€12.50) bij de Dixons. Ik heb hem heel even gespeeld, ik moet zeggen dat het wel duidelijk een 'first generation' game is. De (beeld)kwaliteit (vooral van de filmpjes) valt toch wat tegen. Maar ik verwacht nog dat de spelervaring alles doet vergeten
Het spel was eerst in ontwikkeling voor de N64 maar is later doorgestroomd naar de gamecube.
Ikzelf vind de graphics erg sfeervol, maar de gameplay is top natuurlijk
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
toen ik mijn cube ging halen begin december, hadden ze er hier in gouda bij de intertoys sowieso nog 3 liggen ofzo.
Hmmmm misschien die kopen?
Verwijderd
Heb hem al een weekje of zo!Reignman schreef op 09 januari 2004 @ 13:59:
[...]
nope... heb hem ook nog niet... ik heb de MK + MP5 combo...
Farting Bob: ook middels de combo besteld, of via de sterrencatalogus voor 4500 sterren?
... en oranje! :P
Ik heb hem zelf besteld middels MK:DD + 1080, maar ik moet hem ook nog krijgen. Een vriend van me die hem twee weken na mij via de sterrencatalogus heeft besteld heeft de disc begin deze week binnen gekregen. Toen ik de Game Boy Player heb besteld in de sterrencatalogus duurde het ook de volledige 4 weken voor ik hem kreeg.iNSaNe-oNe schreef op 09 januari 2004 @ 14:53:
Nope, nog geen disc gehad. Ook MK + MP5...
Farting Bob: ook middels de combo besteld, of via de sterrencatalogus voor 4500 sterren?
[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 09-01-2004 14:58 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
heb hem niet gehaald, omdat ik niet helemaal wist wat voor spel het was, maar nu zat ik te kijken naar filmpjes en op cubezone en het moet een meesterspel zijn...
moet ik mezelf nu voor mijn kop slaan?
Verwijderd
Nee want je gaat morgen naar free record shop en die game kopen!daFubar schreef op 09 januari 2004 @ 17:56:
ik zag net sega soccer slam staan bij de free record shop voor 15 euro.
heb hem niet gehaald, omdat ik niet helemaal wist wat voor spel het was, maar nu zat ik te kijken naar filmpjes en op cubezone en het moet een meesterspel zijn...
Verwijderd
Waarom niet, als ze er de engine van Ruby/Sapphire achter plakken, zijn er genoeg mensen die het nog een keer willen spelen, en ik denk dat ze ook mikken op spelers die nog te jong waren toen het origineel uitkwam.Glitch schreef op 08 januari 2004 @ 20:05:
[...]
Ja, tof![]()
Kheb hier Red liggen met 56 uur speeltijd en een volle Pokédex (ja ook Mew), ik heb echt zin om dat nog een keer te doen
Wedden dat je mijn team niet beat trouwens, 2x Mewtwo, Mew, Blastoise, Venesaur, Charizard en als dubbele niet mogen zet ik Snorlax in
Ik heb sega soccer slam gekocht toen ik nog duur was (40 geloof ik) en ik heb er geen spijt van, single player vind ik het niet geweldig, maar net zoals met veel nintendo spellen is ie multi player erg geinig. Ik zelf vind het eigenlijk een soort nba jam maar dan met voetbaldaFubar schreef op 09 januari 2004 @ 17:56:
gads hoe lang ben je in vredesnaam bezig met het handmatig training van een pokemon naar level 100?
10 second ninja DONE
Pokemon leage 100x doen ofzoSagat schreef op 09 januari 2004 @ 19:06:
offtopic:
gads hoe lang ben je in vredesnaam bezig met het handmatig training van een pokemon naar level 100?
per leage gaat je PokËmon wel 1 level opmhoog
This space is occupied
ik hoorde net van mijn pa dat ie morgen naar de winkels gaat... ff een ordertje maken dan maarVerwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 18:02:
[...]
Nee want je gaat morgen naar free record shop en die game kopen!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Je kan er trouwens ook Mario Kart + bonusdisc kopen voor 69,99.
[ Voor 16% gewijzigd door Ecco op 09-01-2004 20:25 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Geldt dat ook voor spellen van 15, 25 euro? Dan kan ik wel ff budgetgames inslaan natuurlijkEcco schreef op 09 januari 2004 @ 20:20:
Weet niet of het al voorbij is geweest, maar bij Nedgame.com krijg je de bonusdisc als je 3 willekeurige spellen koopt. Je krijgt hem in houdertje, dus ze zijn pakketten wezen slopen
Je kan er trouwens ook Mario Kart + bonusdisc kopen voor 69,99.
ik vond dat spel geen fuck aan.. maar da's mijn meningdaFubar schreef op 09 januari 2004 @ 17:56:
Ik weet hoe die smaak van jou heet, hij is namelijk nogal bekend:Glorix Jim schreef op 09 januari 2004 @ 20:54:
[...]
ik vond dat spel geen fuck aan.. maar da's mijn meningEn die is wel best wel apart aangezien ik hier ook de enige ben die Metroid Prime niet echt zoveel aan vond. Dus.........
geen smaak
nee hoor geintje, iedereen meg vinden van games wat ie wil.
Sega Soccer slam heb ik voor 25 euro gekocht
nog maar 1 keer multiplayer gespeeld, maar het verschil in skilz was nogal groot, dus ik speel liever tegen de cpu.
erg leuk spel, met geinig minigames (hot potato 0wnt)
This space is occupied
Verwijderd
Sinds wanneer ben jij de enige die dat vondGlorix Jim schreef op 09 januari 2004 @ 20:54:
[...]
ik vond dat spel geen fuck aan.. maar da's mijn meningEn die is wel best wel apart aangezien ik hier ook de enige ben die Metroid Prime niet echt zoveel aan vond. Dus.........
Yup, als je op de banner drukt ga je automatisch naar de pagina met aanbiedingen, dus het maakt niet uit hoe goedkoop ze zijn.Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 20:42:
[...]
Geldt dat ook voor spellen van 15, 25 euro? Dan kan ik wel ff budgetgames inslaan natuurlijk
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
ok dan...ik vind dit eigenlijk een hele slechte zaak, maar goed, op de hcc dagen kon je mariokart+bonusdisc ook al kopen dus er zijn er meer die het zo doen, en eerlijk is eerlijk, als ik mk niet op de release had gekocht dan had ik echt wel zo'n bundel meegenomen.Ecco schreef op 09 januari 2004 @ 22:38:
[...]
Yup, als je op de banner drukt ga je automatisch naar de pagina met aanbiedingen, dus het maakt niet uit hoe goedkoop ze zijn.
Ik heb uiteindelijk de bonusdisc maar voor mijn sterren gekocht, maar ik vraag me dus af of er 'later' nou niet iets mooiers in gaat zitten........Maar ja misschien komt dat dan ook wel weer beschikbaar bij nedgame 'voor weinig'
Mijn zeldadisc- bestel-confirmation- emailtje (mooi scrabble woord?) was trouwens gedateerd op 29-12-03......en NOG niks gehoord
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 10-01-2004 10:16 ]
10 second ninja DONE
Wou ik zeggen. Ik heb vond er helemaal geen ruk aan... heb hem een uurtje gespeeld, en that's it.
Geef mij maar Tony Hawk
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Mijn meeltje kreeg ik op 7-12-03 en ik heb mijn disc 3 dagen geleden gekregen, dus je zult nog ff geduld moeten hebben ben ik bangSagat schreef op 10 januari 2004 @ 10:15:
[...]
ok dan...ik vind dit eigenlijk een hele slechte zaak, maar goed, op de hcc dagen kon je mariokart+bonusdisc ook al kopen dus er zijn er meer die het zo doen, en eerlijk is eerlijk, als ik mk niet op de release had gekocht dan had ik echt wel zo'n bundel meegenomen.
Ik heb uiteindelijk de bonusdisc maar voor mijn sterren gekocht, maar ik vraag me dus af of er 'later' nou niet iets mooiers in gaat zitten........Maar ja misschien komt dat dan ook wel weer beschikbaar bij nedgame 'voor weinig'
Mijn zeldadisc- bestel-confirmation- emailtje (mooi scrabble woord?) was trouwens gedateerd op 29-12-03......en NOG niks gehoord
Ik heb er overigens nog geen hol aan want mijn tv doet geen 60Hz
Maar ja het discje was meer voor het hebben natuurlijk, alle spellen heb ik toch kapot gespeeld
Waar ik bang voor ben is dat er strax iets in de sterrencatalogus komt dat andere winkels niet zomaar kunnen gaan verkopen, zoals t-shirts of posters gesigneerd door Myamoto ofzo... dan ga ik echt huilen
hmmm.. en maar denken dat ik de enige wasDynaMikeY schreef op 10 januari 2004 @ 10:19:
[...]
Wou ik zeggen. Ik heb vond er helemaal geen ruk aan... heb hem een uurtje gespeeld, en that's it.
Geef mij maar Tony Hawk
Tony Hawk Underground roelt idd !
Update IGN
De AI schijnt echt een heel stuk beter te zijn en ook de in-game cut scenes schijnen echt briljant te zijn echt een meesterwerkje, dit bijvoorbeeld lijkt me ook geweldig:
The most impressive graphic enhancements in the part we played were the added snow effects. Snow constantly falls, but the flakes billow and swirl around Snake thanks to the wind (which also makes his bandanna flap wildly).
Gewoon even lezen dus.
Hier nog een paar nieuwe screens:

Dan ben ik op mijn beurt waarschijnlijk een van de weinigen die THUG een slap spel vind.DynaMikeY schreef op 10 januari 2004 @ 10:19:
[...]
Geef mij maar Tony Hawk
niet duur...
You're on bitchVerwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 18:18:
[...]
Waarom niet, als ze er de engine van Ruby/Sapphire achter plakken, zijn er genoeg mensen die het nog een keer willen spelen, en ik denk dat ze ook mikken op spelers die nog te jong waren toen het origineel uitkwam.
Wedden dat je mijn team niet beat trouwens, 2x Mewtwo, Mew, Blastoise, Venesaur, Charizard en als dubbele niet mogen zet ik Snorlax inAllemaal handmatig naar lvl 100 getrained, dus zonder rare candy cheat bullshit.
Tegen mijn Charizard, Blastoise, Mew, Mewtwo, Jolteon en Pidgeot
Zou een lange pot worden
Verwijderd
... Die ik zou winnen omdat mijn Mewtwo's recover hebben en de PP van alle Pokemon helemaal heb geboostGlitch schreef op 10 januari 2004 @ 17:27:
[...]
You're on bitch![]()
Tegen mijn Charizard, Blastoise, Mew, Mewtwo, Jolteon en Pidgeot
Zou een lange pot worden
ojah, verder heb ik ze ook nog HP up's, proteïn's en carbossen gevoerd tot ze niet meer konden.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 22:34 ]
Too many freaks, not enough circuses!
Verwijderd
Hulk zelf zag er wel net zo goed uit als op de andere versie! Het is geen wereldgame, maar ik ben een Hulk fan. Het is gewoon lekker rammen. Ze hebben goed over de moves nagedacht in tegenstelling tot sommige andere games van superheldenfilms .... die moves zijn echt moves die bij de Hulk horen, niet zomaar wat fictie moves.
Das een mooie prijs voor dit spel, zelf zoek ik nog steeds een intertoys die LOTR the two towers voor dat bedrag verkoopt.Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:30:
Ik had Hulk ooit voor de Xbox gekocht, maar uiteindelijk weggedaan. Voor 15 Euro lag hij bij de FRS voor de Cube, kon het niet laten .... en ja, gelukkig zoals verwacht .... controls zijn echt VEEL beter. Ze zullen best wel wat details verwijderd hebben, maar hij had wel een constantere framerate tot nu toe, en da's veel belangrijker.
Hulk zelf zag er wel net zo goed uit als op de andere versie! Het is geen wereldgame, maar ik ben een Hulk fan. Het is gewoon lekker rammen. Ze hebben goed over de moves nagedacht in tegenstelling tot sommige andere games van superheldenfilms .... die moves zijn echt moves die bij de Hulk horen, niet zomaar wat fictie moves.
Net trouwens even de pc demo van beyond good & evil gedaan en ik vond hem echt erg netjes, mooie graphix en de voice acting paste er ook goed bij, ik vind het vreemd dat dit spel zo slecht verkoopt in de states. Ik hoop dan ook echt dat wij hier ook die pop+bg&e=splinter cell graties actie krijgen
En een pokemon is misschien fox kids, het spel is natuurlijk gewoon goed, alleen het in de winkel kopen ervan is meestal zo'n 'euh hij is voor mijn kleine broetje/zusje/neefje' actie
10 second ninja DONE
Bij die actie hoef je niet beide spellen te kopen hoor. 1 is al genoeg (kijk maar op alle sites)Sagat schreef op 11 januari 2004 @ 16:11:
[...]
Ik hoop dan ook echt dat wij hier ook die pop+bg&e=splinter cell graties actie krijgen
This space is occupied
nog beter als we die hier krijgenTheEvilCuber schreef op 11 januari 2004 @ 16:15:
[...]
Bij die actie hoef je niet beide spellen te kopen hoor. 1 is al genoeg (kijk maar op alle sites)
PoP kopen en splinter cell erbij
PS heeft iemand nog zo'n flashy koele icon van het cube logo, als ik die zou mogen hebben
[ Voor 40% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-01-2004 18:56 ]
This is the Way.
Want aangezien hij bij bol.com maar 19,99euro kost denk ik dat ik hem wel ga proberen.
Verwijderd
Hmm voor 19,99 wil ik hem eigenlijk ook best wel hebben.Thelema schreef op 11 januari 2004 @ 20:40:
Heet iemand hier Megaman Network Transmission?
Want aangezien hij bij bol.com maar 19,99euro kost denk ik dat ik hem wel ga proberen.
Maar ben wel een beetje huiverig richting het spel omdat ze die stomme upgarde/card gevallen gebruiken uit de GBA games en dat vond ik niet erg veel aan, doe mij de oude vertrouwde megaman.
Zou dus gewoon een saaie pot worden totdat we niet verder kunnen omdat alle pp op isVerwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 22:33:
[...]
... Die ik zou winnen omdat mijn Mewtwo's recover hebben en de PP van alle Pokemon helemaal heb geboostNu jij weer
ojah, verder heb ik ze ook nog HP up's, proteïn's en carbossen gevoerd tot ze niet meer konden.
Verwijderd
Ben nu bezig met die zelda bonusdisc, ocarina of time, had hem helaas zelf nooit op me n64. Kan ik het nu mooi ff inhalen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 22:13 ]
Bij welke (stad) Free Record Shop heb je die gehaald??Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:30:
Ik had Hulk ooit voor de Xbox gekocht, maar uiteindelijk weggedaan. Voor 15 Euro lag hij bij de FRS voor de Cube, kon het niet laten .... en ja, gelukkig zoals verwacht .... controls zijn echt VEEL beter. Ze zullen best wel wat details verwijderd hebben, maar hij had wel een constantere framerate tot nu toe, en da's veel belangrijker.
Verwijderd
Rotterdam, Lijnbaan! Ze liggen er voor 19.95, maar zijn dus zelfs 14.95, aangezien hij dit bij afrekening aangaf ;)!Reignman schreef op 11 januari 2004 @ 23:15:
[...]
Bij welke (stad) Free Record Shop heb je die gehaald??
Verwijderd

Verwijderd
Saven doe je door op start te drukken en dan op het rode knopje.hoedjevanpapier schreef op 12 januari 2004 @ 09:46:
Ik heb nog een vraag over de Zelda bonus disc. Ik was bezig met ocarina of time, maar heb werkelijk geen idee hoe ik moet saven. En om Zelda nou steeds van dat paard af te zien vallen..... Ik weet trouwens ook niet hoe het spel werkt hoor, maar dat komt wel.
Heb je eigenlijk ook wel een memcard gekocht? Zonder memcard geen savegames, en dan wordt het ook wel errug lastig om Zelda uit te spelen...hoedjevanpapier schreef op 12 januari 2004 @ 09:46:
Ik heb nog een vraag over de Zelda bonus disc. Ik was bezig met ocarina of time, maar heb werkelijk geen idee hoe ik moet saven.
(Lastig, niet onmogelijk
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Daar moet je je niet door laten misleiden. Vooral die lui van de frs zetten er gewoon niet de meest recente prijzen op, maar als je naar de kassa gaat om te vragen hoe duur het is is het toch gewoon 20 euro.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 09:32:
Valt me op dat de aanbiedingen weer wisselen per filiaal, hier in enschede hadden ze bijvoorbeeld re0 gewoon voor 59e terwijl ik hem in hengelo bij de frs had zien liggen voor 19,99
Zo had ik al bijvoorbeeld:
- Myst III Exile voor 9,99 ipv 19,99 (frs)
- RE0 had als prijs iets van 40 euro maar ik had de prijs gevraagd en is idd 20 (frs)
- RE1 voor 15 ipv 30 (intertoys)
En ik weet dat ze veeeeel meer fouten maken. Of eigenlijk is het volgens mij zo dat de prijzen zo snel veranderen dat ze geen zin/tijd meer hebben om iedere keer de nieuwe prijzen erop te zetten.
[ Voor 29% gewijzigd door Ecco op 12-01-2004 11:33 ]
Verwijderd
Neem ik meteen voor dezelfde prijs ff RE mee bij Intertoys.. die zitten toch naast elkaar
Doshin the Giant - 12,50
Eternal Darkness - 12,50
NBA Courtsite - 12,50
FIFA 2002 World Cup - 5 (
Helaas vond ik niet de Burnout 2 voor 30 euro waar hier eerder sprake van was
Met zulke prijzen kan je je Cube verzameling nog een keer uitbreiden, nu nog is de tijd/zin vinden om alles te spelen ... moet Metroid nog uitspelen dus kan je nagaan
Welke 3 spellen moest je trouwens hebben voor die bonuspunten? Eternal Darkness, Mario Sunshine en ... ?
[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 12-01-2004 16:33 ]
Verwijderd
Beyond Good & Evil voor €29.99 en Prince of Persia voor €44.99 in Europa!
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5978
[ Voor 14% gewijzigd door Kentut op 12-01-2004 16:40 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dus wat kan dan zulke enorme slechte verkopen veroorzaken dat ze dat hele spel op 50% van de normale prijs introduceren in Europa? Volgens mij komt dat doorgaans niet weinig maar zelfs niet voor!
Ik had daar een BB-adapter besteld en daar hadden ze vertraging bij hun leverancier... Heb wel gewoon m'n geld terug gestort gekregen, prima serviceWillybubba schreef op 12 januari 2004 @ 16:40:
Is Gamerelease.nl een beetje te vertrouwen wat online bestellen / kopen betreft?
Verwijderd
Beter dan 120 euro ja! Erg goed nieuws! Beter nieuws zou zijn 'SC' er gratis bij krijgen hehe! Ja, ik ben een echte Nederlander.Kentut schreef op 12 januari 2004 @ 16:39:
Groots nieuws:
Beyond Good & Evil voor €29.99 en Prince of Persia voor €44.99 in Europa!
Ik had me n64 verkocht voordat zelda daarvoor uitkwam, dit is echt een goeie gelegenheid om dat in te halen, zelda is meesterlijk
why de prijsverlaging?
This is the Way.
Alle GameBoy Zelda's mis je dan:Manie Riets schreef op 12 januari 2004 @ 19:05:
Als ik een gamecube mario kart pack koop, waar een zelda bonus disk bij zit en los the windwaker erbij koop, welke van de zelda's die op de gamecube te verkrijgen is mis ik dan?
Ik had me n64 verkocht voordat zelda daarvoor uitkwam, dit is echt een goeie gelegenheid om dat in te halen, zelda is meesterlijk
The Legend of Zelda: Link's Awakening
The Legend of Zelda: Oracle of Seasons
The Legend of Zelda: Oracle of Ages
The Legend of Zelda: A Link to the Past (ook op de SNES uitgekomen)
Maar deze kun je ook spelen dmv de GameBoyPlayer. Je moet dan wel alle cassettes erbij kopen, maar alle 8-bit Zelda avonturen zijn wel voor 25-30 Euro te vinden in de winkel. De laatste titel is een GBA titel en deze kost meestal 45 Euro. Er zit dan ook nog The Four swords bij. Dat is een multiplayer Zelda
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Omdat ze slecht verkopen in de US en dat hier niet nog een keer willenHIValicious schreef op 12 januari 2004 @ 19:17:
nu worden die beide cker gekocht![]()
why de prijsverlaging?
This space is occupied
Link to the past heb ik nog op de snes gehad, mooi spel ook maar wat is dan die Master Quest ofzo? Zag dat staat bij die platinum gamecubeGolbeZeromus schreef op 12 januari 2004 @ 19:17:
[...]
Alle GameBoy Zelda's mis je dan:
The Legend of Zelda: Link's Awakening
The Legend of Zelda: Oracle of Seasons
The Legend of Zelda: Oracle of Ages
The Legend of Zelda: A Link to the Past (ook op de SNES uitgekomen)
Maar deze kun je ook spelen dmv de GameBoyPlayer. Je moet dan wel alle cassettes erbij kopen, maar alle 8-bit Zelda avonturen zijn wel voor 25-30 Euro te vinden in de winkel. De laatste titel is een GBA titel en deze kost meestal 45 Euro. Er zit dan ook nog The Four swords bij. Dat is een multiplayer Zelda
Ik weet niet echt wat ik hier van moet denken. De meest innovatieve en goed uitgewerkte games die ik in tijden heb gezien worden bij release al op de markt gedumpt voor weggeefprijzen en een spel als Bey-Blades (ofzo) wordt voor de volle pond verkocht terwijl het spel gemaakt had kunnen worden door een gorilla met downsyndroomKentut schreef op 12 januari 2004 @ 16:39:
Groots nieuws:
Beyond Good & Evil voor �29.99 en Prince of Persia voor �44.99 in Europa!

Ik heb prima ervaringen met ze. Leveren netjes op tijd enzoWillybubba schreef op 12 januari 2004 @ 16:40:
Is Gamerelease.nl een beetje te vertrouwen wat online bestellen / kopen betreft?
Starfox Adventures,TAG_Speedy schreef op 12 januari 2004 @ 16:06:
Welke 3 spellen moest je trouwens hebben voor die bonuspunten? Eternal Darkness, Mario Sunshine en ... ?
alleen geldt die actie allang niet meer.
5€ voor fifa 2002 world cup?TAG_Speedy schreef op 12 januari 2004 @ 16:06:
Weet niet of het al gemeld was, maar goed het was zo cheap dat ik het hier nog maar is doe voor de liefhebber bij de Dixons:
Doshin the Giant - 12,50
Eternal Darkness - 12,50
NBA Courtsite - 12,50
FIFA 2002 World Cup - 5 ()
Helaas vond ik niet de Burnout 2 voor 30 euro waar hier eerder sprake van was
Met zulke prijzen kan je je Cube verzameling nog een keer uitbreiden, nu nog is de tijd/zin vinden om alles te spelen ... moet Metroid nog uitspelen dus kan je nagaan
Die Doshin, als ik dat zo zie doet t me een beetje aan black & white denken....of zit ik er dan wel heel erg naast?
Verwijderd
Die show is echt schitterend. Volgens mij heet 'ie gast nog echt 'Skate the Great' ook hehe! Beste gameshow ooit!
Doshin IS zegmaar b&W maar dan van Nintendophilipnorth schreef op 12 januari 2004 @ 21:51:
[...]
5€ voor fifa 2002 world cup?
Die Doshin, als ik dat zo zie doet t me een beetje aan black & white denken....of zit ik er dan wel heel erg naast?
This space is occupied
Richard Simon is zijn echte naam, maar zijn artiesten naam is Skate The Great. Heeft ook een plaatje uit genaamd 'Joyride'. Maar inderdaad die show wordt steeds beter gaandeweg.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 22:03:
Iemand Gamekings net gezien! Een of andere sukkel had een mail gestuurd of ze alsjeblieft duidelijk wilden maken dat de Gamecube niet alleen voor kinderen is. LOL! Ik weet niet wat ik grappiger vond, dit stukje of vorige week het 'flapperende wapperende jas' gedeelte van Max Payne 2 ;)!
Die show is echt schitterend. Volgens mij heet 'ie gast nog echt 'Skate the Great' ook hehe! Beste gameshow ooit!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
BG&E is een erg goede game. Ik speel hem nog maar sporadisch (weinig tijd) maar ik geniet er wel van!
Met het geringe verschil dat B&W zoog, maar Doshin the Giant extreem hard zoog
B&W zoog niet, maar viel tegen.Ecco schreef op 12 januari 2004 @ 23:13:
[...]
Met het geringe verschil dat B&W zoog, maar Doshin the Giant extreem hard zoog
Doshin The Giant is gewoon vet, maar net als pikmin een chill echt nintendo spel.
This space is occupied
MQ is een moeilijkere versie van OoT.Manie Riets schreef op 12 januari 2004 @ 19:22:
[...]
Link to the past heb ik nog op de snes gehad, mooi spel ook maar wat is dan die Master Quest ofzo? Zag dat staat bij die platinum gamecube
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dit topic is gesloten.