Het Grote GameCube Topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.614 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 34169 schreef op 26 januari 2004 @ 19:43:
[...]
Argh, welke zak hooi heeft dit bedacht |:( Zelda stond dacht ik garant voor kwaliteits games waar je U tegen zegt, nu komt er een beat'm-up, argh nee :( What's next, Hyrule Tycoon waarbij je de shops van Hyrule goed moet laten lopen :? :X
Ah crap waarom vernaggelen ze nu de hele zelda reeks door dit soort crap uit te brengen.
Ik wil gewoon eens lekker een zelda zoals het spaceworld 2001 filmpje lekker full 3D super realistisch geen slap aftreksel met snes graphics, daar heb ik m ijn gba voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Bij Lik-Sang kan je naruto games (JAP) bestellen heb zelf die 2e game daar besteld maar is daar de deur nog niet uit gegaan omdat het een Backorder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 54938 schreef op 26 januari 2004 @ 21:29:
Bij Lik-Sang kan je naruto games (JAP) bestellen heb zelf die 2e game daar besteld maar is daar de deur nog niet uit gegaan omdat het een Backorder is geworden.
Hmm, die wou ik daar ook bestellen. Playasia.com verkoopt naruto 2 wel. Iets ietsjes duurder d8 ik. Ik wou hem zelf daar ook bestellen.

Jan, je mag ook via mij bestellen. Ik ga die game namelijk ook binnenkort bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat zijn die HGCTers toch aardig voor elkaar he :Y)

Aikon, HIV en Jan hebben mail als het goed is.

offtopic:
wtf is Naruto eigenlijk? Zie de helft met die icons :P Soort DBZ ofzo?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het heeft wel iets weg van dbz alleen is het vele malen beter uitgewerkt.

Erg verslafende anime serie en helemaal hot in Japan op dit moment. Herinnert u zich de term 'megaton' nog? Dat is deze game dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

hey even een vraagje over die 60 hertz functie.. ik las laatste dat iemand zei "ja alleen de oudere tv's van 10 jaar en ouder ondersteunen dat niet". Maar volgens mij zijn de meeste tv's 50 hertz. En zijn de good-ass tv's 100 hz! Dus houdt dat dan in dat als je een 50 hz hebt, je die 60 hz functie niet kan doen? Of heeft dat weer met iets anders te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Anoniem: 25534 schreef op 26 januari 2004 @ 21:59:
hey even een vraagje over die 60 hertz functie.. ik las laatste dat iemand zei "ja alleen de oudere tv's van 10 jaar en ouder ondersteunen dat niet". Maar volgens mij zijn de meeste tv's 50 hertz. En zijn de good-ass tv's 100 hz! Dus houdt dat dan in dat als je een 50 hz hebt, je die 60 hz functie niet kan doen? Of heeft dat weer met iets anders te maken?
PAL is standaard 50Hz, dus dat zal je meestal op je tv zien, maar dat houdt niet in dat hij geen 60Hz aankan :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

[...]
Argh, welke zak hooi heeft dit bedacht |:( Zelda stond dacht ik garant voor kwaliteits games waar je U tegen zegt, nu komt er een beat'm-up, argh nee :( What's next, Hyrule Tycoon waarbij je de shops van Hyrule goed moet laten lopen :? :X
Wat is het probleem? Het zijn gewoon andere concepten waarvanuit ze werken, in een Zelda jasje gegoten. Het lijkt mij een leuk setje spellen.

Overigens doet Nintendo dit zo vaak, denk maar eens hoeveel verschillende genres Mario games er zijn (of Donkey Kong bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 23844 schreef op 26 januari 2004 @ 21:43:
het heeft wel iets weg van dbz alleen is het vele malen beter uitgewerkt.

Erg verslavende anime serie en helemaal hot in Japan op dit moment. Herinnert u zich de term 'megaton' nog? Dat is deze game dus ;)
Shite. Heb ik net alle 357 Pokemons uit mijn hoofd geleerd, kan ik weer allerlei namen gaan leren. Oh well.

Maarre, is het vechten? Adventure?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

[...]
Maar goed nieuws voor sommige mensen: je kan alles dus in principe ook single player doen :D
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:37

Sagat

Is pappa x2!

philipnorth schreef op 26 januari 2004 @ 23:01:
[...]

Maar goed nieuws voor sommige mensen: je kan alles dus in principe ook single player doen :D
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ach nintendo kan in sommige gevallen niet winnen, bij the wind waker hoorde je regelmatig, het lijkt zoveel op occarina, geen innovatie. Nu is het iets compleet anders en dan wijkt het te veel af.
Maar goed, wat ik wel een valide punt vind, is dat het wel 2d gfx lijken te worden. Nou vind ik dit niet bezwaarlijk, maar het is gewoon waar dat dit verouderd is. Wanneer deze spellen als bonus uitgebracht worden dan vind ik niet erg, maar als dit gewoon een full price game word, of erger 3 full price games.......hmmz.

Oh en vorige week is mijn zelda bonusdisc ook binnengekomen, eind december bestelt, met sterren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

philipnorth schreef op 26 januari 2004 @ 23:01:
[...]

weeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan verkoopt het beter.... :X

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe kom ik er in hemelsnaam achter of mijn TV 60 Hz pakt? Staat niks over in de handleiding.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:42

NoTimeRemains

I know

bij starten van game 'B' vast houden komt een schermpje met select herz pak 60 en als ie t niet doet dan werkt 60 hz niet

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 25534 schreef op 26 januari 2004 @ 21:59:
En om het nog leuker te maken: als je een 100Hz TV hebt wil dit NIET automatisch zeggen dat ie ook 60Hz aankan ;) (een tv werkt niet helemaal hetzelfde als een monitor ;) ).

Ik heb zelfs een extra tv van meer dan 10 jaar oud, een sony, en die kan zonder problemen PAL 60 aan, en NTSC met een Scart-RGB kabel. Een bekende van me heeft een mooie 100Hz TV... 1 van de eerste... en die kan dus geen NTSC of PAL-60 games spelen ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

lol dat lijkt me zwaar K*T :)
Nou het komt zo omdat ik toevallig een breedbeeld had besteld voor op me kamer (geen super dure) maar een goedkope finlux.. en nu dacht ik shit... dalijk doet die 60 hz stand het niet. Maar dat zal wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Sagat schreef op 26 januari 2004 @ 23:20:
[...]

Ach nintendo kan in sommige gevallen niet winnen, bij the wind waker hoorde je regelmatig, het lijkt zoveel op occarina, geen innovatie. Nu is het iets compleet anders en dan wijkt het te veel af.
Maar goed, wat ik wel een valide punt vind, is dat het wel 2d gfx lijken te worden. Nou vind ik dit niet bezwaarlijk, maar het is gewoon waar dat dit verouderd is. Wanneer deze spellen als bonus uitgebracht worden dan vind ik niet erg, maar als dit gewoon een full price game word, of erger 3 full price games.......hmmz.

Oh en vorige week is mijn zelda bonusdisc ook binnengekomen, eind december bestelt, met sterren.
die 2d graphics vind ik zelf geen probleem, krijg mijn snes niet echt meer aan de praat, en vind t dus erg leuk om te zien dat er zo'n classic snes stijl achtig zelda spel komt, of ik m full-price koop is een ander verhaal.

Over 60Hz tv's, ik heb een bakbeest van 12-13 jaar oud, medion tv (ooit bij aldi gekocht) en ik kan eternal darkness prima in 60Hz spelen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Zoals altijd met de typisch Nintendo games; eerst zien dan geloven.

Hoewel Nintendo niet meer 100% zeker topgames maakt hebben ze me tot nu toe nog niet ECHT teleurgesteld...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 23844 schreef op 26 januari 2004 @ 21:35:
[...]
Hmm, die wou ik daar ook bestellen. Playasia.com verkoopt naruto 2 wel. Iets ietsjes duurder d8 ik. Ik wou hem zelf daar ook bestellen.

Jan, je mag ook via mij bestellen. Ik ga die game namelijk ook binnenkort bestellen.
Graag, maar dit gaat alles wel een dure grap worden :X Naja, met de Freeloader worden de teksten toch Engels, of niet? Naja, JAP is ook cool :Y)
GolbeZeromus schreef op 26 januari 2004 @ 22:59:
[...]

Shite. Heb ik net alle 357 Pokemons uit mijn hoofd geleerd, kan ik weer allerlei namen gaan leren. Oh well.

Het is een ninja anime, de game is een beat-m-up. Er zijn trouwens niet veel belangrijke characters, dus dat valt mee in vergelijking met Pokemon :P
D³ schreef op 26 januari 2004 @ 21:39:
Wat zijn die HGCTers toch aardig voor elkaar he :Y)

Aikon, HIV en Jan hebben mail als het goed is.

offtopic:
wtf is Naruto eigenlijk? Zie de helft met die icons :P Soort DBZ ofzo?
GoT it :) Zie voor uitleg van mij quote hierboven :)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-01-2004 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 09:36
Anoniem: 34169 schreef op 27 januari 2004 @ 08:58:
[...]
Graag, maar dit gaat alles wel een dure grap worden :X Naja, met de Freeloader worden de teksten toch Engels, of niet? Naja, JAP is ook cool :Y)
[...]
Het is een ninja anime, de game is een beat-m-up. Er zijn trouwens niet veel belangrijke characters, dus dat valt mee in vergelijking met Pokemon :P
[...]
GoT it :) Zie voor uitleg van mij quote hierboven :)
De Freeloader kan alleen de regiocodering omzeilen en je tv op PAL60 instellen, hij gaat niet het spel voor je vertalen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Op bijvoorbeeld sites als IGN kan je wel vertaalgidsen downloaden voor de tekst/menu's die in het japans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 26-05 21:32
Aloha!

Blakez is weer terug in het koude Nederland! :*) Ik weet niet of iemand me nog kent hier, want ik zie weer al een heleboel nieuwe namen in dit topic, maar ik was degene die eind juli 03' was vertrokken voor 6 maanden stage op een schip... Ben nu dus eindelijk weer thuis! Ik moet wel weer een beetje wennen aan de kou hier zeg... Waar ik gevaren heb was het steeds een graadje of 30 á 35!! 8)7 Voornamelijk in het Caribisch gebied en aan de West kust van Latijns Amerika...
Nu ben ik weer thuis voor een weekje of 4 en dan kan ik m'n koffer weer pakken voor m'n volgende stage die iets korter zal duren, zo'n 4 á 5 maanden... :) Toch wel blij dat ik weer in dit koude kikkerlandje ben, kan ik eindelijk weer gamecuben! :)
Om deze post dan toch nog een beetje on-topic te maken, wil ik nog even zeggen dat ik zojuist F-Zero GX en Tony Hawk Underground gekocht heb! Echt wel twee vette spellen, maar ik heb denk ik nog wel 400 euro nodig, wil ik de rest van al die gave spellen die uit zijn gekomen kunnen kopen!!! :P

[ Voor 6% gewijzigd door blakez op 27-01-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe welkom terug. :) Idd je hebt een hoop gemist maarja dan kun je wel weer even vooruit. :)

Damn en dan straks weer een stage van 4-5 maanden lucky bastard. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 27-05 23:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

De unieke F-Zero GX Cube is inmiddels verkocht voor het luttele bedrag van 351 Engelse pondjes! 8)
Je moet toch wel wat centen (of ponden) over hebben wil je zo'n bedrag uitgeven voor een Cube...

Ben wel benieuwd wat een one-of-a-kind XBox of PS2 zou opbrengen, vast niet zoveel natuurlijk :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Welkom terug Blakez. Ik hoop dat die stage je wat euri heeft opgeleverd want je zult ze nodig hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:59

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op 26 januari 2004 @ 16:02:
[...]

Mijn bestelling daar staat nog steeds op "Wordt verwerkt". Hopelijk hebben ze de spellen weer op voorraad, dan hoef ik alleen nog Code Veronica X en heb ik de serie compleet.
Ik heb vandaag een mailtje binnen gehad dat mn bestelling is verstuurd, die zal ik dan morgen wel binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 27 januari 2004 @ 10:06:
[...]

De Freeloader kan alleen de regiocodering omzeilen en je tv op PAL60 instellen, hij gaat niet het spel voor je vertalen.
Hm oke, en hoe zit het met saven, kan dat op dezelfde memory card als al je andere spellen of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 00:10
http://cube.ign.com/articles/475/475636p1.html

Hier meer details over al die Zelda games. Het is dus 1 spel met allemaal verschillen modes. Oftewel: zeker waar voor je geld. ;)

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Mous- schreef op 27 januari 2004 @ 15:17:
http://cube.ign.com/articles/475/475636p1.html

Hier meer details over al die Zelda games. Het is dus 1 spel met allemaal verschillen modes. Oftewel: zeker waar voor je geld. ;)
Hoezo is dat zeker waar voor je geld, 3x niks is nog steeds niks. Get off it, niet alles waar je Zelda voor zet veranderd automatisch in goud, en ik heb het gevoel dat dit wel eens slecht af kan lopen qua reputatie. Toegegeven, Mario Kart bleek een gouden greep, alhoewel die ook een beetje dof is geworden met het laatste deel...

ds, ik bestel Naruto toch maar niet, $65 is met toch net ff iets teveel op het moment. Toch bedankt voor het aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Begrijp ik wel dat dit DE Zelda game is die men nog dit jaar in de planning had voor de Cube, en niet een vervolg op Windwaker? Of komt die ook nog?

Ik wacht ff de game af, maar ik vind inderdaad dat men een beetje te veel van dit soort ideeen daar heeft, ik wil EINDELIJK weer eens een super Nintendo single player spel, en wie niet? Met Donkey Kong gaan ze ook al weer een andere kant op, schiet niet op zo .... maarja, als ze DK64 erbij doen, vind ik het best.

Ik begrijp dat je het spel niet met 4 Cube controllers kunt spelen? Jammer indien ik het toch leuk ga vinden, ik ga echt geen 3 GBAs aanschaffen ;). En nee, ik ken niet veel mensen met een GBA.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-01-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 86074 schreef op 27 januari 2004 @ 15:34:
Ik begrijp dat je het spel niet met 4 Cube controllers kunt spelen? Jammer indien ik het toch leuk ga vinden, ik ga echt geen 3 GBAs aanschaffen ;). En nee, ik ken niet veel mensen met een GBA.
Dat begrijp je dus verkeerd. Als je géén GBA gebruikt kun je het in een venster op het scherm volgen. En deze spellen hebben ook allemaal single-player versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-05 20:08
Anoniem: 34169 schreef op 27 januari 2004 @ 15:24:
[...]
Hoezo is dat zeker waar voor je geld, 3x niks is nog steeds niks. Get off it, niet alles waar je Zelda voor zet veranderd automatisch in goud, en ik heb het gevoel dat dit wel eens slecht af kan lopen qua reputatie. Toegegeven, Mario Kart bleek een gouden greep, alhoewel die ook een beetje dof is geworden met het laatste deel...

ds, ik bestel Naruto toch maar niet, $65 is met toch net ff iets teveel op het moment. Toch bedankt voor het aanbod :)
Zeker nog nooit Four Swords gespeeld? Ik vind de cube versie fantastisch, echt mp madness en Zelda hoeft voor mij echt niet altijd een adventure te zijn om zijn naam eer aan te doen. Mario Party is toch ook niet kut? :/

En de 2d style vind ik geweldig eruit zien, het heeft wel wat en ik vind het nou niet bepaald lelijk ofzo alleen maar omdat het 2d is. Ik denk dat het een erg leuk spel gaat worden, en staat zeker op mijn verlang lijstje.

Maar zoals altijd, eerst spelen dan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710 schreef op 27 januari 2004 @ 15:49:
[...]

Dat begrijp je dus verkeerd. Als je géén GBA gebruikt kun je het in een venster op het scherm volgen. En deze spellen hebben ook allemaal single-player versies.
Ok, maar ik bedoelde o.a. Four Swords met z'n 4-en spelen op de Cube met 4 Cube controllers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koffiezuiper schreef op 27 januari 2004 @ 15:54:
[...]

Zeker nog nooit Four Swords gespeeld? Ik vind de cube versie fantastisch, echt mp madness en Zelda hoeft voor mij echt niet altijd een adventure te zijn om zijn naam eer aan te doen. Mario Party is toch ook niet kut? :/

En de 2d style vind ik geweldig eruit zien, het heeft wel wat en ik vind het nou niet bepaald lelijk ofzo alleen maar omdat het 2d is. Ik denk dat het een erg leuk spel gaat worden, en staat zeker op mijn verlang lijstje.

Maar zoals altijd, eerst spelen dan beoordelen.
Ligt het aan mij, of is four swords gewoon Zelda met 4x Link :? Iets anders is het als je een Zelda pretpark tycoon, een Zelda racer (met paarden natuurlijk) of een Super Zelda Fighter gaat uitbrengen... Mario Party... Tja... IMO is dat nou niet echt geweldig, komt nog eens bij dat het een 'doldwaze partygame' is, en geen puzzelspelletje, zoals Tetra's Navi's Trackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 27 januari 2004 @ 15:11:
[...]
Hm oke, en hoe zit het met saven, kan dat op dezelfde memory card als al je andere spellen of niet :?
Ja, bij de meeste spellen kan je JAP savegames gewoon naast je normale saves zetten (d'r zijn een paar uitzonderingen).
[...]
Geen probleem, ik bestel over ongeveer 3 a 4 weken dus mocht je je nog bedenken dan geef maar een gil. Ik zit zelf namelijk ook krap bij kas :+.
T'is zeker wel waar voor je geld. Multiplayer op z'n best. Dit vereist pas echt samenwerking! ;)
Anoniem: 86074 schreef op 27 januari 2004 @ 15:34:
Begrijp ik wel dat dit DE Zelda game is die men nog dit jaar in de planning had voor de Cube, en niet een vervolg op Windwaker? Of komt die ook nog?
Die komt nog, op E3 wordt die officieel onthuld.
Klopt, voor 2 of meer personen heb je dus 3 GBA's nodig.
Question: Can I play this game alone? And does it require a GBA?

Answer: You can play Hyrule Adventure alone, without the need for a Game Boy Advance. Whenever you go into an area that would normally be displayed on the GBA screen, it will simply be overlaid over the main screen, as shown in the screenshot on the right. But if you want to play with two or more players, you have to use GBAs. Shadow Battle requires two to four GBAs to be connected to the GameCube. As it's basically Four Swords +'s versus mode, you cannot play this game alone. You can, however, play Navi Trackers alone. But it looks like that you will still need a GBA because all of the gameplay takes place on the small screen.
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.
blakez schreef op 27 januari 2004 @ 12:55:
Aloha!

Blakez is weer terug in het koude Nederland! :*) Ik weet niet of iemand me nog kent hier, want ik zie weer al een heleboel nieuwe namen in dit topic, maar ik was degene die eind juli 03' was vertrokken voor 6 maanden stage op een schip... Ben nu dus eindelijk weer thuis! Ik moet wel weer een beetje wennen aan de kou hier zeg... Waar ik gevaren heb was het steeds een graadje of 30 á 35!! 8)7 Voornamelijk in het Caribisch gebied en aan de West kust van Latijns Amerika...
Nu ben ik weer thuis voor een weekje of 4 en dan kan ik m'n koffer weer pakken voor m'n volgende stage die iets korter zal duren, zo'n 4 á 5 maanden... :) Toch wel blij dat ik weer in dit koude kikkerlandje ben, kan ik eindelijk weer gamecuben! :)
Om deze post dan toch nog een beetje on-topic te maken, wil ik nog even zeggen dat ik zojuist F-Zero GX en Tony Hawk Underground gekocht heb! Echt wel twee vette spellen, maar ik heb denk ik nog wel 400 euro nodig, wil ik de rest van al die gave spellen die uit zijn gekomen kunnen kopen!!! :P
Welcome back, en have fun met F-zero. Pittig spelleke ;)
GolbeZeromus schreef op 26 januari 2004 @ 22:59:
[...]

Don't worry, er komen geen Pokemon achtige figuren invoor (gelukkig niet, zou anders de zoveelste kloon zijn).

Naruto gaat over een Jongetje die geen vrienden heeft, niemand mag hem en hij haalt altijd de raarste grappen uit om op te vallen. Deze jongen heeft een grote droom en dat is om de leider van het dorp te worden maar hiervoor moet hij heel wat examens afleggen, bizarre testen maken en gevaarlijke missies uitvoeren.

Langzaam aan krijgt hij steeds meer ervaring en begint hij door te krijgen waarom iedereen zo bot tegen hem doet. Hij blijkt namelijk over gehei... naja, ga zelf ook maar kijken ;)

T'is een hele toffe anime serie met actie, avontuur, humor maar ook serieus. Het verhaal is vrij diep en de gevechten zijn niet zo langdradig als bij DBZ. Absolute aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 25-05 00:10
[...]

Ik weet niet of je 4 swords voor de GBA wel eens hebt gespeeld. Maar het feit dat je eindelijk eens met een zooitje vrienden zelda kon spelen was heel cool. Het enigste nadeel was dat je ieder een GBA moest hebben en ieder een gamepack en dan zat je nog steeds aan dat kleine schermpje vast. Met 4 swords op de cube kan je lekker op de bank achter een groot scherm gaan zitten en met je mede-zelda fans een zelda game spelen met dungeons enz.

Een van de vereisten is natuurlijk wel dat je een paar vrienden hebt die dit ook willen spelen. In je eentje moet je dit niet gaan spelen natuurlijk. Ten minste, dat lijkt me weinig aan. Dat is net zo iets als SSB:M of Mario Party in je eentje spelen.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 34169 schreef op 27 januari 2004 @ 16:20:
[...]
Ligt het aan mij, of is four swords gewoon Zelda met 4x Link :? Iets anders is het als je een Zelda pretpark tycoon, een Zelda racer (met paarden natuurlijk) of een Super Zelda Fighter gaat uitbrengen... Mario Party... Tja... IMO is dat nou niet echt geweldig, komt nog eens bij dat het een 'doldwaze partygame' is, en geen puzzelspelletje, zoals Tetra's Navi's Trackers.
Even voor de duidelijkheid, alledrie die spellen spelen ongeveer als Zelda voor de SNES, dus geen Zelda vechtspel of party spel, maar gewoon multiplayer Zelda spelen met verschillende opzetten. En Four Swords is veel meer dan alleen Zelda met 4x Link, alle puzzels zijn ingesteld op meerdere players, dus je moet samenwerken om er doorheen te komen. Mij lijkt 't heel leuk, met meerdere mensen Zelda spelen, ik zie niet in hoe Nintendo hier iets mee om zeep zou kunnen helpen, Wind Waker krijgt nog steeds gewoon een 3D vervolg.

IMO zeurt iedereen iets te snel als er niet precies wordt aangekondigd wat ze verwachten, maar da's mijn mening maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, mij lijkt dat four swords geweldig, reden om mijn gba weer af te stoffen en altijd in mijn rugzak te hebben + link kabeltje =)

ow en naruto is cool ja, alleen al die icons gaan irriteren =P

naruto 2 (het spel) is ook best wel stoer btw, lamsh had hem, en die is nog redelijk wat gespeeld op yamlan, zusje was er erg goed in .. grrr .. to be young and free again ! .. grrrr !!

[ Voor 33% gewijzigd door yamAUchi op 27-01-2004 18:47 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 25-05 18:16

RSP

Ik haal Naruto 2 wel samen met 4 Swords NTSC editie, met een freeloader uiteraard, ben ik daar ook vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Als je nog dringend op zoek bent naar een BBA, Futurezone (koopgoot Rdam) heeft ze weer voor €50,- en ook Platinum GC's voor €109,-, of zijn die laatste sowieso nog redelijk te verkrijgen?

De Japanse Biohazard/Resident Evil Collectors box hebben ze voor het schamele bedrag van €265,- :P Wel een leuk ding :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thelema schreef op 27 januari 2004 @ 14:38:
[...]

Ik heb vandaag een mailtje binnen gehad dat mn bestelling is verstuurd, die zal ik dan morgen wel binnenkrijgen.
Hmm, bij mij is de bestelstatus nog steeds niet veranderd, hopelijk worden ze morgen verstuurd.

Worden er nog memory cards van 1000+ blocks verkocht? Ik zoek er eentje voor onder andere mijn Mario Kart/F-Zero/1080 ghosts en replays en ik kan ze nergens vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
D³ schreef op 27 januari 2004 @ 19:57:
Als je nog dringend op zoek bent naar een BBA, Futurezone (koopgoot Rdam) heeft ze weer voor €50,- en ook Platinum GC's voor €109,-, of zijn die laatste sowieso nog redelijk te verkrijgen?

De Japanse Biohazard/Resident Evil Collectors box hebben ze voor het schamele bedrag van €265,- :P Wel een leuk ding :)
Khad ze begin van de maand gemaild :
Beste Hidde,

Wij hebben helemaal geen Breedband adapters teruggehaald? Ze zijn
gewoon momenteel uitverkocht. Einde van deze maand komen ze weer
beschikbaar en zijn ze dus gewoon te koop (in ieder geval van een
retailer ze gewoon bestellen, ook nu al).

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
:) ja dan komen ze wel in winkels te voorschijn nu hehe :)

maar mooi hoor, even wat geld inzamelen en dan online spelen enz :D
(PSO ook maar es zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
deze gast die op GameQube.nl een erg goed en up-to-date topic heeft lopen over budget cube titels (alle titels onder de 40 euro) gaat er daar waarschijnlijk mee kappen omdat GameQube.nl zelf een shop gaat beginnen...

Nu heeft ie ook al een begin gemaakt met een eigen site... misschien iets om hier ook een topic erover te zetten waar mensen de budget titels kunnen melden ofzo??

GQ topic: http://www.gameqube.nl/topic.php?topicID=4223&page=1

Beta site Wings: http://home.planet.nl/~sever198/Budget/home.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 27 januari 2004 @ 19:57:De Japanse Biohazard/Resident Evil Collectors box hebben ze voor het schamele bedrag van €265,- :P Wel een leuk ding :)
Inderdaad een heel gaaf ding. Ik kreeg pas bijna een hartaanval toen ik las dat er ook een amerikaanse versie van zal komen. Gelukkig was dat maar een flauw gerucht van een of andere grappenmaker. Zou lullig zijn nu ik alle delen los bij elkaar heb gekocht :).

Vanochtend kreeg ik bericht dat mn zending van RE 2 en 3 van Bol.com was verzonden, en vanmiddag had ik het al binnen. Dat gaat wel erg snel!
Heb jij ze ook al binnen gekregen MetroidPrime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Weet iemand of er een GC game van Futurama is? Ik ben helemaal verzot op die serie en de eerste 4 seizoenen zijn al onderweg. Nu nog een spelleke en ik heb zowaar een collectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Spel is gecancelled voor zover ik me kan herrineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Heb net RE Zero bij Bol.com besteld en had hem na 1 dag binnen, zeer netjes dus :)
Tot nu toe roeleert hij hard. Had verwacht dat hij wel een stukje minder zou zijn dan 1 maar tot nu toe is het meer het tegenovergestelde :D

Toch zou Eternal Darkness 2 helemaal de pan uit rulen _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ecco schreef op 27 januari 2004 @ 22:16:
Heb net RE Zero bij Bol.com besteld en had hem na 1 dag binnen, zeer netjes dus :)
Tot nu toe roeleert hij hard. Had verwacht dat hij wel een stukje minder zou zijn dan 1 maar tot nu toe is het meer het tegenovergestelde :D

Toch zou Eternal Darkness 2 helemaal de pan uit rulen _/-\o_
Inderdaad, RE0 is heel erg gaaf, ik vind hem persoonlijk ook leuker dan RE1.
Eternal Darkness is bij mij naar een 3e plaats afgezakt :)

Maar ik weet ook dat er kwa gameplay, graphics en sfeer nog veel kan worden verandert voor Eternal Darkness 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Reignman schreef op 27 januari 2004 @ 22:05:
deze gast die op GameQube.nl een erg goed en up-to-date topic heeft lopen over budget cube titels (alle titels onder de 40 euro) gaat er daar waarschijnlijk mee kappen omdat GameQube.nl zelf een shop gaat beginnen...

Nu heeft ie ook al een begin gemaakt met een eigen site... misschien iets om hier ook een topic erover te zetten waar mensen de budget titels kunnen melden ofzo??

en ligt t nou aan mij of zie ik niks op die beta site? :?

en nieuwe/oude zelda lijkt mij dus echt wel kewl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

heeft iemand de zelda promo disk al binnen van de sterrencatalogus?
Hij zou binnen 28 dagen terecht zijn maar ik zit nu op 5,5 week alweer.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
Anoniem: 51617 schreef op 28 januari 2004 @ 01:32:
Hij zou binnen 28 dagen terecht zijn maar ik zit nu op 5,5 week alweer.. iemand?
kdenk dat ze nu bezig zijn met nieuwe Nintendo site.... komt binnenkort online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 27-05 19:53
philipnorth schreef op 27 januari 2004 @ 23:05:
[...]

en nieuwe/oude zelda lijkt mij dus echt wel kewl :D
dat ligt aan je resolutie denk k
Ik draai hiero ook 800x600, en zie dan nix, maar als je naar 1024x768 overschakeld, dan komt er onder de ''balk'' op de site opeens vanalles te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Schumi_2002 schreef op 28 januari 2004 @ 07:53:
[...]

dat ligt aan je resolutie denk k
Ik draai hiero ook 800x600, en zie dan nix, maar als je naar 1024x768 overschakeld, dan komt er onder de ''balk'' op de site opeens vanalles te staan ;)
suf, want hier op mijn werk (1024x768) deed ie t eerst ook niet, en nu wel :?
Ach ja, hij doet t dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 22:02

TdV

Thelema schreef op 27 januari 2004 @ 22:21:
[...]

Inderdaad, RE0 is heel erg gaaf, ik vind hem persoonlijk ook leuker dan RE1.
Eternal Darkness is bij mij naar een 3e plaats afgezakt :)

Maar ik weet ook dat er kwa gameplay, graphics en sfeer nog veel kan worden verandert voor Eternal Darkness 2.
Volgens mij mis ik iets dan, ik vond ED geweldig. RE1 heb ik zaterdag gekocht maar ik denk dat ik hem terugbreng, ik heb de lol er nog niet in ontdekt. De sfeer en graphics zijn echt prachtig, maar de controls en moeilijkheidsgraad zorgen ervoor dat ik niet echt fijn kan spelen. Kan iemand me nog op andere gedachten brengen? Ik ga het vanavond nog eens spelen en als er ik er dan nog niet wordt "ingezogen" breng ik hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
ED en RE lijken totaal niet op elkaar.. Ik speelde eerst ED.. vond ik helemaal geweldig..daarna RE en ik vond er om dezelfde redenen geen fuck aan. Maar als je verder speelt vallen de controls best mee. De sfeer is echt super eng..anders dan die van ED, maar nog wel enger denk ik. Verder zal je zien dat er een heel cool verhaal in RE zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
TdV schreef op 28 januari 2004 @ 09:22:
[...]

Volgens mij mis ik iets dan, ik vond ED geweldig. RE1 heb ik zaterdag gekocht maar ik denk dat ik hem terugbreng, ik heb de lol er nog niet in ontdekt. De sfeer en graphics zijn echt prachtig, maar de controls en moeilijkheidsgraad zorgen ervoor dat ik niet echt fijn kan spelen. Kan iemand me nog op andere gedachten brengen? Ik ga het vanavond nog eens spelen en als er ik er dan nog niet wordt "ingezogen" breng ik hem terug.
De controls wen je echt snel genoeg aan. Vooral het feit dat je automatisch richt scheelt heel veel; je mist bijna geen kogel dus je kan mooi doorknallen. Verder vond ik dat ze bij RE1 de easy-mode wel een stukje easier hadden kunnen maken ja. De moeilijkheidsgraden lijken nu meer op Difficult, Extreme en Near-Impossible :P Vooral het feit dat je maar beperkt kunt healen en niet echt een soort 'save-haven' hebt waar je altijd vrijuit kunt healen maakt het zwaar pittig. Heb ik het nog niet eens over de 'poisoned'-status. Komt ook nog eens bij dat alle zombies die je neerknalt later weer vrolijk opstaan en 2 keer zo sterk zijn :/ Gelukkig zijn ze daarna wel echt dood.

Oh wacht, je wou argumenten voor RE1 :P
Mijn strategie was: Speel een stuk van het spel door tot je een belangrijk stuk gedaan hebt zoals een eindbaas ofzo. Druk dan op reset en speel hetzelfde stuk weer; je weet nu waar alles zit en je zult zien dat je dan ineens bergen herbs enzo overhoudt. Dan is het ineens best goed speelbaar en erg voldoenend als je ineens een eindbaas neerknalt met het geschikte wapen en ineens erachter komt dat je bijna al je kogels en healing-spul nog hebt na het gevecht.

* Ecco moet toegeven dat hij ook wel een paar keer de AR erin heeft gehad omdat hij geen zin had overnieuw te beginnen :X

Maar komt het nou omdat ik RE1 eerst heb gespeeld of is RE0 echt tien keer makkelijker?

Eternal Darkness kon je zo relaxed spelen als je wou; je kon als het echt pittig werd altijd even in een kamertje blijven staan jezelf healen en je magie ging vanzelf weer omhoog (maar niet zo snel dat het spel geen uitdaging meer was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Hidde schreef op 27 januari 2004 @ 21:22:
[...]

:) ja dan komen ze wel in winkels te voorschijn nu hehe :)

maar mooi hoor, even wat geld inzamelen en dan online spelen enz :D
(PSO ook maar es zoeken)
Dikke voor nintendo. Gewoon uitverkocht.
Nee, ze leveren ze gewoon al maanden niet, en ja dan zijn ze snel uitverkocht:
Beste Aikon,

Ook wij vinden het heel vervelend. Om de een of andere reden is de levering met een maand vertraagd. De laatste informatie die wij hebbben ontvangen meldt dat we medio januari weer gaan uitleveren.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
En daarvoor zouden ze 14 dec komen. Uiteindelijk komen ze nu, eind jan., dus pas. Beetje jammer van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
philipnorth schreef op 27 januari 2004 @ 23:05:
[...]

ligt denk ik aan jou :P... ik kom er gewoon op

maar kunnen we hier iets mee in het HGGCT?? Want die knakker stopt er dus mee op gameqube.nl omdat die een eigen shop gaan beginnen en dus zo'n budget lijst niet kunnen gebruiken... er staan echt veel goede dingen op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Thelema schreef op 27 januari 2004 @ 22:15:
Spel is gecancelled voor zover ik me kan herrineren.
Alleen voor de Cube, is wel voor de PS2 en X-Box uitgekomen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tuurlijk kunnen we daar iets mee, ik heb al regelmatig op zn lijst gekeken toen die nog op GQ stond.
Anoniem: 51765 schreef op 28 januari 2004 @ 13:28:
[...]
Alleen voor de Cube, is wel voor de PS2 en X-Box uitgekomen :\
Dat maakt eigenlijk ook niet veel uit, het spel kreeg nogal matige reviews. Allemaal zo rond de 6. Ik vind de serie geweldig hoor, maar dit spel is weer een typisch voorbeeld van iets uitmelken.

[ Voor 65% gewijzigd door SD5k op 28-01-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Ik heb nu ook Viewtiful Joe eindelijk te pakken (Media Markt Den Haag) en begrijp meteen de hype: wat een geniaal spel! Vanavond snel mee verder :)

(En na zo'n 4-5 HGGCT topics begin ik ook bij te raken qua actuele games :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Doos poseert bij SpellenDoos.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 28-01-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
JeroenB schreef op 28 januari 2004 @ 13:44:
Ik heb nu ook Viewtiful Joe eindelijk te pakken (Media Markt Den Haag) en begrijp meteen de hype: wat een geniaal spel! Vanavond snel mee verder :)

wat kost ie bij de MediaMarkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

JeroenB schreef op 28 januari 2004 @ 13:44:

* Twee Dee is een beetje jaloers...

Ik wil ook nog steeds VJ hebben, maar ik wil niet meer dan ongeveer 35 euro ervoor neer leggen. Heb pas sinds vorige week het spel echt in actie gezien (met geluid dan ook) en echt dat ie ooit nog in mijn collectie komt!
VJ is voorlopig nog het enige spel dat op mijn "seriously-wanted" lijstje staat, want Soul Calibur 2 is onderweg!! Voor een prijs onder de 35 euro dus ook :)

Gisteravond weer Eternal Darkness verder gespeeld :) 's avonds of 's nachts als het buiten donker is komt de sfeer echt het best tot z'n recht, veeeeel beter dan een zonnige zondagmiddag dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Op de vraag aan Nintendo waarom mijn mail over de Zelda Bonusdisc niet behandeld werd kreeg ik dit antwoord vandaag....

We hebben wel degelijk op je e-mail geantwoord. De disk wordt deze week
en volgend week verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thelema schreef op 27 januari 2004 @ 22:08:
[...]

Inderdaad een heel gaaf ding. Ik kreeg pas bijna een hartaanval toen ik las dat er ook een amerikaanse versie van zal komen. Gelukkig was dat maar een flauw gerucht van een of andere grappenmaker. Zou lullig zijn nu ik alle delen los bij elkaar heb gekocht :).

Vanochtend kreeg ik bericht dat mn zending van RE 2 en 3 van Bol.com was verzonden, en vanmiddag had ik het al binnen. Dat gaat wel erg snel!
Heb jij ze ook al binnen gekregen MetroidPrime?
Bij mij kwamen ze rond 11 uur vanochtend, ik kreeg pas tegen 1 uur een mailtje dat ze verzonden waren. Ik ga meteen deel 2 even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Anoniem: 51617 schreef op 28 januari 2004 @ 01:32:
Ik had hem een week geleden binnen gekregen. Was precies 28 dagen, dus op tijd. Ik zou ze een email sturen en zeggen dat de 28 dagen voorbij zijn en dat je Zelda nog steeds niet hebt gekregen.

Ik heb de N64 versies van Zelda nooit gespeelt, maar ik wist niet dat ze zo leuk zijn. Echt zeer cool, en het ziet er ook nog mooi uit, dat had ik ook niet verwacht. Zeer blij met deze gratis spellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Reignman schreef op 28 januari 2004 @ 14:20:
Op de vraag aan Nintendo waarom mijn mail over de Zelda Bonusdisc niet behandeld werd kreeg ik dit antwoord vandaag....

We hebben wel degelijk op je e-mail geantwoord. De disk wordt deze week
en volgend week verstuurd.
Ik had drie mailtjes gestuurd, en in de derde vroeg ik waarom ze niet reageerden. Ik kreeg toen dezelfde reactie terug. De 28 dagen zijn nu al een week om en nog steeds geen Zelda. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op 28 januari 2004 @ 14:24:
[...]

Bij mij kwamen ze rond 11 uur vanochtend, ik kreeg pas tegen 1 uur een mailtje dat ze verzonden waren. Ik ga meteen deel 2 even uitproberen!
Ik ben zelf momenteel bezig met RE3 omdat ik die echt nog nooit had gedaan. Valt me allemaal erg mee, graphics kunnen er wel mee door, niet storend lelijk in ieder geval. Geen geklooi met inktlinten omdat je die oneindig hebt. Verhaal en gameplay zijn nogsteeds geweldig. Hoewel de controls af en toe houterig aanvoelen.

Ben ook bezig in RE0 op hard:

op een gegevenmoment kom je 2 Leech Zombies vlak achter elkaar tegen (vlak nadat je de blauwe facility key voor het eerst hebt gebruikt), maar daar kom ik maar niet voorbij, en als het al lukt ga ik vlak daarna dood door een overgebleven leech.
Iemand een tip om daar voorbij te raken? Voorbij rennen is geen optie omdat ik ze dan later weer tegenkom. Ik heb vooral problemen met de ontploffende benen, ik kan er maar niet snel genoeg vandaan rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thelema schreef op 28 januari 2004 @ 15:18:
[...]

Ik ben zelf momenteel bezig met RE3 omdat ik die echt nog nooit had gedaan. Valt me allemaal erg mee, graphics kunnen er wel mee door, niet storend lelijk in ieder geval. Geen geklooi met inktlinten omdat je die oneindig hebt. Verhaal en gameplay zijn nogsteeds geweldig. Hoewel de controls af en toe houterig aanvoelen.

Ben ook bezig in RE0 op hard:

op een gegevenmoment kom je 2 Leech Zombies vlak achter elkaar tegen (vlak nadat je de blauwe facility key voor het eerst hebt gebruikt), maar daar kom ik maar niet voorbij, en als het al lukt ga ik vlak daarna dood door een overgebleven leech.
Iemand een tip om daar voorbij te raken? Voorbij rennen is geen optie omdat ik ze dan later weer tegenkom. Ik heb vooral problemen met de ontploffende benen, ik kan er maar niet snel genoeg vandaan rennen.

Ik geloof dat ik mijn flame grenades tot dat stuk heb bewaard. Als ik me het goed herinner ontploffen de benen niet als je die tegen de leech zombies gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Viewtiful Joe _/-\o_

Wat een brute stijl zeg... Echt gewoon mooi :) En erg vette moves enzo... Henshin A Gogo baby!!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:59

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Over mail van Nintendo:

Ik kreeg vandaag netjes na drie dagen op mijn eerste vraag over de Zelda Bonus disc onderstaande mail:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Beste Nintendo-fan,

Heb je je Zelda Collector's disk via de sterrencatalogus besteld, dan
heb je deze onlangs ontvangen.
Heb je mee gedaan aan de 2-uit-3 actie en twee van de volgende 3 games
(Mario Kart, Mario Party, 10 80 Avalanche) voor 10 december
geregistreerd hebben op je account, dan kun je de disk vanaf deze week
verwachten. 
Er is eninge vertraging ontstaan en onze excuses hiervoor. Mocht je je
Zelda Collector's disk over twee weken nog niet hebben ontvangen, stuur
dan even een mailtje naar contact@nintendo.nl.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team 

>>> insane 01/25/04 13:43 >>>

Goedendag,

Tot op de dag van vandaag (meer dan 28 dagen geleden) heb ik helaas nog
geen Zelda bonusdisc mogen ontvangen. Aangezien er onderaan dit mailtje staat
dat ik dan contact kan opnemen met jullie, doe ik dat hierbij. :)

Kunt u mij vertellen wanneer deze op de post gaat?

Alvast bedankt! :)

-- 
Met vriendelijke groet,
   iNSaNe-oNe

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmmz. En meteen vast zitten ook in Viewtiful Joe :P

Dat gedeelte met die bus... ik kom nooit niet ver genoeg :(

EDIT: Nevermind, heb et al...

[ Voor 13% gewijzigd door Willybubba op 28-01-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Willybubba schreef op 28 januari 2004 @ 18:46:
Hmmz. En meteen vast zitten ook in Viewtiful Joe :P

Dat gedeelte met die bus... ik kom nooit niet ver genoeg :(
Zit ook op precies dezelfde plekje vast. Denk dat je precies op de juiste moment op speed moet drukken. Ik was er bijna, maar net niet ver genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

*hint* Juist NIET speed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er alweer iemand voor het nieuwe topic ?
Ben wel benieuwd of iemand de mega start post kan evenaren :P

Moet weer eens wat vaker in het topic komen, heb helaas al 2 week ofzo niet meer gecubed op wat mario kart :dd multiplayer na dan , grrrr moet nog zoveel uitspelen, ED,zelda,MP :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Net toch maar Eternal Darkness gehaald, tsja voor 15 euro kon ik hem niet laten liggen.
Maar nu kan ik al de hele dag m'n sterren niet registreren. Zolang ik er kom is ie eigenlijk al traag, wanneer gaan ze de bandbreedte eens een keer vergroten... vuile Nintendo site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869 schreef op 28 januari 2004 @ 18:52:
[...]

Zit ook op precies dezelfde plekje vast. Denk dat je precies op de juiste moment op speed moet drukken. Ik was er bijna, maar net niet ver genoeg. :P
De truck met veel stukjes in het spel, net als met slow, is dat je het JUIST niet de hele tijd indrukt, maar ook loslaat, en op tijd weer aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Reignman schreef op 28 januari 2004 @ 13:52:
[...Viewtiful Joe...]
wat kost ie bij de MediaMarkt??
57 euro :( Maar zelf vind ik dit 1 van de weinige spellen die de volle prijs wel waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Wisten jullie dat je je GC kunt resetten met start+b+x? Bijzonder handig voor het betere MP speed run werk :Y)

Wat is Thardus trouwens een mietje zeg! Volgens mij ben ik nog nooit bij die prutser doodgegaan. Heb hem net op Hard, zonder Energy Tanks, zonder Thermal Visor en maar 5 missiles de eerste keer al platgelegd. Suuuukkkkeeeel!!!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:42

NoTimeRemains

I know

met of zonder powerbombs?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik was die Zelda disc eigenlijk vergeten. Ik heb er wel erg zin in. Majora's mask nl. nog nooit gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zonder powerbombs.

www.therage.com heeft de indigo Japanse Gameboy player in de aanbieding, incl shipping voor ~30 euro. Denk niet dat er veel animo is voor Japanse GB Player, maar goed wie weet maak ik iemand blij met deze mededeling. In je eentje bestellen is dit keer goedkoper trouwens :)

Ik twijfel nog, mn GC kan JPN software aan als het goed is, maar een GBA SP is toch ook wel erg lekker. Om ze nou allebei te kopen is ook weer zo overdreven.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 28 januari 2004 @ 21:20:
Zonder powerbombs.

www.therage.com heeft de indigo Japanse Gameboy player in de aanbieding, incl shipping voor ~30 euro. Denk niet dat er veel animo is voor Japanse GB Player, maar goed wie weet maak ik iemand blij met deze mededeling. In je eentje bestellen is dit keer goedkoper trouwens :)

Ik twijfel nog, mn GC kan JPN software aan als het goed is, maar een GBA SP is toch ook wel erg lekker. Om ze nou allebei te kopen is ook weer zo overdreven.
Ik heb ze allebei, vooral om multiplayer GBA spellen te doen dan. Maar ik zou toch zowieso eerst een SP halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

kNarf schreef op 28 januari 2004 @ 19:40:
Net toch maar Eternal Darkness gehaald, tsja voor 15 euro kon ik hem niet laten liggen.
Maar nu kan ik al de hele dag m'n sterren niet registreren. Zolang ik er kom is ie eigenlijk al traag, wanneer gaan ze de bandbreedte eens een keer vergroten... vuile Nintendo site :(
Hmmm, bij mij zaten er geen sterren bij Eternal Darkness :(

Ik heb ook nog steeds geen reactie gehad over mijn punten van Zelda:TWW die niet zijn geregistreerd door een of andere storing :X

Maarrrrrr, nu net wel Soul Calibur al binnen!! Die punten nu meteen maar even registreren dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder powerbombs.

Alleen als je hem gemod hebt, anders heb je nog steeds die freeloader nodig. (schijnt niet moeilijk te zijn).

En ga eens een ander spel doen dan Metroid.. D'r is meer dan alleen MP. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zonder powerbombs.

Ik heb ze ook allebei. Ik heb zelf de SP gekocht en de GBP via de sterrencatalogus besteld. Ik ben blij dat ik ze allebei heb, sommige spellen spelen makkelijker op de SP dan op de GBP(met Hori Digital controller!) en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Net mijn eerste keer RE game gespeeld.. ben begonnen met RE1.. maar heb RE0 ook liggen... ziet er errug mooi uit moet ik zeggen... lopen is ff wennen.. maar tis toch niet echt een shoot & run game..

erg spannend sfeertje iig... probeerde net ff de voordeur uit te lopen... springt er een of andere dog op me die me opvreet :P

heb wel het gevoel dat ik redelijk zuinig aan moet doen met mijn ink ribbons?? of liggen die er zat verspreid?

oh.. en wat ik me ook afvroeg is wat die vraag aan het begin te betekenen heeft... moet je kiezen tussen mountain climbing & hitchhiking.. heb voor de eerste gekozen.. heeft het met de moeilijkheidsgraad te maken...??

Want volgens mij heb ik nog niet kunnen kiezen tussen easy, medium of hard?? klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Ja, dat klopt dat geeft de moeilijkheidsgraad aan.
Hard mode krijg je volgens mij pas als je hem uitgespeeld hebt.
Je kan iig zien welke moeilijkheid je speelt als je het spel opslaat.
Groene kleur is easy en rood is hard ofzo, weet het ook niet meer uit mijn hoofd, is al zo lang geleden dat ik dat spel gespeelt heb. ;) :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Mountain Climbing is Normal. Ik zou met Hitch Hiking beginnen, das al moeilijk zat :)

En je moet inderdaad heel zuinig zijn met alles in RE1. In RE Zero maakt het allemaal niet zo uit. Die heb ik op easy uitgespeeld met nog in tegen de 40 Ink Ribbons over. Echt een geniale serie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Mijn neefje stelde vanmiddag voor om mij Zelda eens uit te lenen.....

had niet gedacht dat ik t zo vet zou vinden
3 uur vanmiddag aangezet en meteen doorgespeeld tot een uur of half 7 :P

en nu ga ik weer!! ben bij dat forsaken eiland ergens

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Woei, tijd niet meer gepost in dit topic :/ Ook mijn gc niet veel meer aangeraakt. Ben nog wel 3e geworden @ gx-webstrijdje (toch?) :P

Ik denk dat ik binnenkort viewtiful Joe ga kopen, misschien morgen al :) Of is ie al ergens goedkoper geworden?

Ik heb blijkbaar ook veel gemist :( * NvE gaat lezen :9

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder powerbombs.

Ik heb al sinds ie uit een een japanse gameboy player een mooie spice orange :P
Gewoon met de freeloader de bootdisc van de player booten en gaan met die banaan, al mijn GBA/gameboy games werken prima de hardware is toch regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Twee Dee schreef op 28 januari 2004 @ 13:52:
[...]
Soul Calibur 2 is onderweg!! Voor een prijs onder de 35 euro dus ook :)
PAL? zo ja, waar vandaan? :D
Of 2ehands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

philipnorth schreef op 29 januari 2004 @ 09:25:
[...]

PAL? zo ja, waar vandaan? :D
Of 2ehands?
Bij Game.net. Moet je wel Creditcard hebben. En yup, PAL! Vorige week donderdag besteld, en gisteren (woensdag) binnen. Een stuk sneller dan wat ik tot nu toe heb ontvangen van bij Play.com. Over het algemeen is play.com wel wat goedkoper dan Game.net, behalve nu bij Soul Calibur :)

Oja, gewoon nieuw dus ook, cellofaan verpakt + sterren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Twee Dee schreef op 29 januari 2004 @ 11:17:
[...]

Bij Game.net. Moet je wel Creditcard hebben. En yup, PAL! Vorige week donderdag besteld, en gisteren (woensdag) binnen. Een stuk sneller dan wat ik tot nu toe heb ontvangen van bij Play.com. Over het algemeen is play.com wel wat goedkoper dan Game.net, behalve nu bij Soul Calibur :)

Oja, gewoon nieuw dus ook, cellofaan verpakt + sterren 8)
hmmm omgerekend 29€
5€ bezorgkosten ofzo

idd nette prijs :)

topic deel 41 iemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
SC2 is de full price ook nog wel waard vind ik. Ik las op IGN dat het trouwens het enige niet door Nintendo zelf ontwikkelde GC spel was dat in 2003 in de top 100 game sales stond in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Zo net Burnout 2 en 2xAnimal Crossing besteld en Burnout 2 en BG&E voor HIValicious, en gister 2 Freeloaders.

Kan niet wachten, vooral Animal Crossing; kheb echt geen idee of ik het leuk ga vinden of niet, maar hoor alleen goede dingen erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 27-05 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

Vol is vol, graag verder in Het Grote Gamecube Topic deel 41

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.