Ja, bij de meeste spellen kan je JAP savegames gewoon naast je normale saves zetten (d'r zijn een paar uitzonderingen).
Geen probleem, ik bestel over ongeveer 3 a 4 weken dus mocht je je nog bedenken dan geef maar een gil.
Ik zit zelf namelijk ook krap bij kas
.Hoezo is dat zeker waar voor je geld, 3x niks is nog steeds niks. Get off it, niet alles waar je Zelda voor zet veranderd automatisch in goud, en ik heb het gevoel dat dit wel eens slecht af kan lopen qua reputatie. Toegegeven, Mario Kart bleek een gouden greep, alhoewel die ook een beetje dof is geworden met het laatste deel...
T'is zeker wel waar voor je geld. Multiplayer op z'n best. Dit vereist pas echt samenwerking!

Die komt nog, op E3 wordt die officieel onthuld.
Ik begrijp dat je het spel niet met 4 Cube controllers kunt spelen? Jammer indien ik het toch leuk ga vinden, ik ga echt geen 3 GBAs aanschaffen

. En nee, ik ken niet veel mensen met een GBA.
Klopt, voor 2 of meer personen heb je dus 3 GBA's nodig.
Question: Can I play this game alone? And does it require a GBA?
Answer: You can play Hyrule Adventure alone, without the need for a Game Boy Advance. Whenever you go into an area that would normally be displayed on the GBA screen, it will simply be overlaid over the main screen, as shown in the screenshot on the right. But if you want to play with two or more players, you have to use GBAs. Shadow Battle requires two to four GBAs to be connected to the GameCube. As it's basically Four Swords +'s versus mode, you cannot play this game alone. You can, however, play Navi Trackers alone. But it looks like that you will still need a GBA because all of the gameplay takes place on the small screen.
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.
blakez schreef op 27 januari 2004 @ 12:55:
Aloha!
Blakez is weer terug in het koude Nederland!

Ik weet niet of iemand me nog kent hier, want ik zie weer al een heleboel nieuwe namen in dit topic, maar ik was degene die eind juli 03' was vertrokken voor 6 maanden stage op een schip... Ben nu dus eindelijk weer thuis! Ik moet wel weer een beetje wennen aan de kou hier zeg... Waar ik gevaren heb was het steeds een graadje of 30 á 35!!

Voornamelijk in het Caribisch gebied en aan de West kust van Latijns Amerika...
Nu ben ik weer thuis voor een weekje of 4 en dan kan ik m'n koffer weer pakken voor m'n volgende stage die iets korter zal duren, zo'n 4 á 5 maanden...

Toch wel blij dat ik weer in dit koude kikkerlandje ben, kan ik eindelijk weer gamecuben!
Om deze post dan toch nog een beetje on-topic te maken, wil ik nog even zeggen dat ik zojuist F-Zero GX en Tony Hawk Underground gekocht heb! Echt wel twee vette spellen, maar ik heb denk ik nog wel 400 euro nodig, wil ik de rest van al die gave spellen die uit zijn gekomen kunnen kopen!!!

Welcome back, en have fun met F-zero. Pittig spelleke

Don't worry, er komen geen Pokemon achtige figuren invoor (gelukkig niet, zou anders de zoveelste kloon zijn).
Naruto gaat over een Jongetje die geen vrienden heeft, niemand mag hem en hij haalt altijd de raarste grappen uit om op te vallen. Deze jongen heeft een grote droom en dat is om de leider van het dorp te worden maar hiervoor moet hij heel wat examens afleggen, bizarre testen maken en gevaarlijke missies uitvoeren.
Langzaam aan krijgt hij steeds meer ervaring en begint hij door te krijgen waarom iedereen zo bot tegen hem doet. Hij blijkt namelijk over gehei... naja, ga zelf ook maar kijken
T'is een hele toffe anime serie met actie, avontuur, humor maar ook serieus. Het verhaal is vrij diep en de gevechten zijn niet zo langdradig als bij DBZ. Absolute aanrader