Het Grote GameCube Topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Ik zit op dit moment erg te twijfelen om een console aan te schaffen en dan met name een Cube.
Ik beschik al over een optimale pc om mee te kunnen gamen.

De reden dat ik de Cube aantrekkelijk vind is vanwege zijn lage aanschafwaarde.
Maar misschien kunnen een aantal mensen nog wat dingen verduidelijken.

Namelijk wat de "levensduur" van de Cube is?
Sony komt eind 2005 met de ps3 en MS in 2006 met de 2e box. Wanneer komt er een vervanger van de Cube?

De games die ik graag speel zijn voornamlijk sport-en actiongames. Verder lijkt mij Harvest Moon ook wel erg geinig. Aangezien veel van deze games op alle consoles uitkomen, rest mij 1 vraagje. Hoeveel doet de Cube te onder qua gfx ten opzichte van de Xbox en PS2.........
Zag ook de releaselijst van Cube en ziet er allemaal leuk uit.

Ik ga waarschijnlijk mijn Cube aan mijn flatscreen pc-monitor hangen, iemand ervaringen ermee hoe dit eruit ziet?

Aangezien de Sega Megadrive mijn laatste console was, ben ik eigenlijk weer een btje terug bij af. Ik hoop dat de "Cube" fans mij een beetje kunnen sturen......thnx

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm action en sport games zijn meer in de richting van de Xbox ben ik bang. Maar veel action en sport games komen ook op de pc uit en zijn daar nog mooier dus. :)

De opvolger voor de gamecube komt ook zo rond 2005/2006 uit zelfde als Xbox/PS2. Kwa graphics komt de GC net achter de Xbox (niet veel verschil) en wat voor de PS2. :)

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 06-01-2004 14:36 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

WAT?
minstends 2x zo mooi man.
de ps2 komt niet eens in de buurt (en als het al in de buurt komt bij sommige spellen is het ''kartels all over the place''

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, qua spellen kan je zelf ff kijken natuurlijk welke console je het meest aanspreekt. En releaselijsten doornemen.

Qua graphics is het allemaal hetzelfde imo. Ene keer is xbox mooier, dan de cube, en de PS2 blijft ook niet dramatisch ver achter ofzo.

Over de levensduur; dit jaar wordt de opvolger bekend gemaakt als het goed is en die zal dan wel in 2005 uitkomen hiero. Dus laten we zeggen 1.5 jaar :)

Uiteraard raad ik je aan om er 1 te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

PietPrecies schreef op 06 januari 2004 @ 14:23:

De games die ik graag speel zijn voornamlijk sport-en actiongames.
Sport zoals in?
Als je de EA sports/EA big spellen bedoelt (dus FIFA, NHL, NBA en SSX3) maakt het denk ik erg weinig uit welke je kiest.

De keuze ligt idd erg aan de games die je leuk vind, ikzelf heb een maandje geleden voor de cube gekozen omdat de meeste spellen toch op alle consoles uitkomen, de prestatie verschillen tussen de cube en de xbox klein zijn (cube heeft snelle laadtijden) en vooral dan de prijs!

En heb er geen moment spijt van!

Daarnaast heeft de cube ook meer originele spellen, die je niet snel op andere consoles tegenkomt (Pikmin, Super Monkey Ball).

En bij IGN ging de voorkeur voor een PoP versie uit naar die van de cube (is wel een actiongame toch?)

Succes met je keuze en hopelijk mogen we je straks verwelkomen als nieuw lid van de familie :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 22:14
TheEvilCuber schreef op 06 januari 2004 @ 14:38:
[...]

WAT?
minstends 2x zo mooi man.
de ps2 komt niet eens in de buurt (en als het al in de buurt komt bij sommige spellen is het ''kartels all over the place''
Hier ben ik het niet mee eens. Spellen als Soulcalibur 2 en Def Jam Vendetta zien er nagenoeg hetzelfde uit op de PS2 en de Cube. We (een vriend van me en ik) hebben het zelfs een keer getest.

2 consoles aansluiten op 1 scart aansluiting door middel van zo'n switchbox en dan allebei de consoles starten en tussendoor even switchen van aansluiting. Er is wel wat verschil, maar dat is meer anders dan minder mooi.

Bij Splinter Cell is het verschil weer wat groter had ik gelezen, maar 2 keer zo mooi vind ik nog steeds een beetje overdreven.

P.S. we hadden geen beschikking over een Xbox met SC2, dus dat hebben we niet kunnen testen. We hebben voor beide consoles de orginele RGB kabel gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door -Mous- op 06-01-2004 15:23 . Reden: typo ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

-Mous- schreef op 06 januari 2004 @ 15:21:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens. Spellen als Soulcalibur 2 en Def Jam Vendetta zien er nagenoeg hetzelfde uit op de PS2 en de Cube. We (een vriend van me en ik) hebben het zelfs een keer getest.

2 consoles aansluiten op 1 scart aansluiting door middel van zo'n switchbox en dan allebei de consoles starten en tussendoor even switchen van aansluiting. Er is wel wat verschil, maar dat is meer anders dan minder mooi.

Bij Splinter Cell is het verschil weer wat groter had ik gelezen, maar 2 keer zo mooi vind ik nog steeds een beetje overdreven.

P.S. we hadden geen beschikking over een Xbox met SC2, dus dat hebben we niet kunnen testen. We hebben voor beide consoles de orginele RGB kabel gebruikt.
Het voorbeeld dat jij geeft (SC2) is dus wel het beste voorbeeld wat je maar kan geven.
Deze geeft dus mooi weer war ik bedoel met die uitzondering, en dat het dan ''kartels all over the place'' is. Net als bij deff jam.

De ps2 versie van SC2 heeft veel framedrops, en ziet hij er zelfs slechter uit dan de DC 1e deel (bron: een aantal reviews + zelf gespeeld in de winkel)

En ja ik weet niet hoe het eruit ziet met RGB, maar ik ga even uit van hoe het er ''out of the box'' uitziet.

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 06-01-2004 15:32 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 06 januari 2004 @ 15:31:
[...]

Het voorbeeld dat jij geeft (SC2) is dus wel het beste voorbeeld wat je maar kan geven.
Deze geeft dus mooi weer war ik bedoel met die uitzondering, en dat het dan ''kartels all over the place'' is. Net als bij deff jam.

De ps2 versie van SC2 heeft veel framedrops, en ziet hij er zelfs slechter uit dan de DC 1e deel (bron: een aantal reviews + zelf gespeeld in de winkel)

En ja ik weet niet hoe het eruit ziet met RGB, maar ik ga even uit van hoe het er ''out of the box'' uitziet.
Ik heb SC2 op de ps2 en cube, moet zeggen dat ik de cube versie velen malen mooier is.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn cube een officiele RGB kabel heeft en dat ik voor de PS2 geen moeite heb gedaan omdat ik persoonlijk de PS2 niet de moeite waard vind om een dure kabel voor te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tuurlijk vaak is de cube een stuk beter maar als je bijv naar 1st party titels gaat kijken dan doet de PS2 niet heel veel onder voor de GC.

Overall gezien is de GC idd wel een stuk beter als de PS2 laat ik dat even duidelijk maken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietPrecies schreef op 06 januari 2004 @ 14:23:

Hoeveel doet de Cube te onder qua gfx ten opzichte van de Xbox en PS2.........
Zag ook de releaselijst van Cube en ziet er allemaal leuk uit.
De Cube doet niet ten onder qua gfx aan een andere console.
Volgens mij heeft de Cube zelfs de mooiste gfx van de 3 de consoles.
De xbox en de Cube zijn bijna even krachtig.
De ps2 is grafisch het minst mooi van deze 3.
Dat zie je ook in de specificaties terug. (spellen zijn nog vaak best blokkerig)

Ik heb een xbox en Gube, puur omdat de xbox zoveel meer mogelijkheden heeft (HD, DVD Xbox-live)en de cube veel mooie top titels in huis heeft die niet op andere consoles uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Tuurlijk heeft de GC een betere beeldkwaliteit. Dat is ook niet vreemd als je de feiten naast elkaar legt. De cube heeft een snellere CPU & GPU, het zijn puur de technische specs waarmee de cube de PS2 verslaat, en dat zie je terug in image quality en framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

* philipnorth vindt dat dit wel een beetje erg de verkeerde kant opgaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

philipnorth schreef op 06 januari 2004 @ 16:00:
* philipnorth vindt dat dit wel een beetje erg de verkeerde kant opgaat....
hoezo? ik zie geen flames, we zetten het alleen even recht dat de ps2 grafisch veel minder is dan de cube,
En dast ALS hij in de buurt komt (Metal gear Solid 3 ofzo) dat je dan vaak ongelovelijk veel kartels krijgt, of een lage framerate.

Ik probeer de ps2 echt niet te dissen ofzo, maar ik spreek echt uit ervaring.

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 06-01-2004 16:07 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah precies :) het zijn gewoon harde feiten die niet leuk zijn voor ps2 bezitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom Philip?
Als iemand zijn keuze baseert op pure graphics, dan zal ook een PS2 fan moeten bekennen dat op dat punt de PS2 niet voorop loopt.
Het is hetzelfde als wij zeggen dat de Gamecube qua action en sports niet de eerste keus is, of dat de controller minder geschikt is voor beat 'm ups. :)

Iedere console heeft een aantal sterke punten en ieder mag voor zichzelf uitmaken welke voor hem het zwaarste gelden. Dat lijkt mij geen flame. :)

Mijn keuze voor de Gamecube was gebaseerd op het verleden (Nes, Snes), Zelda+Mario, Partygames (4 player fun games) en het design.
Ieder zijn ding :)

Op de PS2 heb ik in een deuk gelegen toen we met de familie met die Eye-Toy bezig waren. De zus van mijn vriendin heeft zo'n ding. Zoiets mag van mij ook op de cube komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:17:

Iedere console heeft een aantal sterke punten en ieder mag voor zichzelf uitmaken welke voor hem het zwaarste gelden. Dat lijkt mij geen flame. :)
Helemaal mee eens, maar om daarna in een discussie te springen welke de vetste graphics heeft vind ik dus de verkeerde kant opgaan, want dat voegt voor de persoon die de vraag stelt welke hij moet kiezen op basis van soorten games niks toe :)
dat bedoelde ik.

En idd een eye-toy achtig iets voor de cube zou briljant zijn :)
Of Karaoke of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 06 januari 2004 @ 16:25:
[...]

Helemaal mee eens, maar om daarna in een discussie te springen welke de vetste graphics heeft vind ik dus de verkeerde kant opgaan, want dat voegt voor de persoon die de vraag stelt welke hij moet kiezen op basis van soorten games niks toe :)
dat bedoelde ik.

Ach who needs eye-toy als je donkey konga kunt kopen :P conga conga conga :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 16:59

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Theoretisch zou de PSII in staat moeten zijn om veel beter graphics dan zowel de Xbox als GameCube te moeten kunnen produceren, ik heb er ooit wel eens een lang, saai technisch artikel over gelezen, maar omdat het programmeren van de PSII op die manier ongelofelijk moeilijk is valt het niet aan de spellen te zien.

Een console kan nog zo krachtig zijn, maar uiteindelijk zijn het toch de programeurs van spellen die de graphics bepalen.
philipnorth schreef op 06 januari 2004 @ 16:25:
[...]
Het is niet onmogelijk, zoiets zou den via een opzet stuk net als de Game Boy Player moeten gaan via de Hi Speed Port aan de onderkant omdat de GameCube nu eenmaal geen USB poorten.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Johnny schreef op 06 januari 2004 @ 16:42:
Theoretisch zou de PSII in staat moeten zijn om veel beter graphics dan zowel de Xbox als GameCube te moeten kunnen produceren, ik heb er ooit wel eens een lang, saai technisch artikel over gelezen, maar omdat het programmeren van de PSII op die manier ongelofelijk moeilijk is valt het niet aan de spellen te zien.

Een console kan nog zo krachtig zijn, maar uiteindelijk zijn het toch de programeurs van spellen die de graphics bepalen.

[...]

Het is niet onmogelijk, zoiets zou den via een opzet stuk net als de Game Boy Player moeten gaan via de Hi Speed Port aan de onderkant omdat de GameCube nu eenmaal geen USB poorten.
Kan makkelijk misschien komt er nog wel zoiets. Trouwens dat is toch niet hetzelfde artikel wat beweert dat de PS2 krachtiger is als de Xbox? :+

Tsja je kunt wel eeuwig blijven volhouden dat het moeilijk programmeren is maar dan is het gewoon Sony's eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnny schreef op 06 januari 2004 @ 16:42:

Ach ja kan best, kijk maar eens naar de Saturn van sega, tering moeilijk om voor te programeren maar de bedrijven die het konden maakt titels waar de Playstation 1 toendertijd u tegen zei. (o.a Radient silvergun ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 22:14
Ik heb maar even wat screenshots opgezocht van hetzlefde SC2 level om te kunnen vergelijken:

PS2
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~mmansour/rommel/ps2.jpg

Gamecube
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~mmansour/rommel/gc.jpg

Hier is te zien hoe klein het verschil is. Helaas kon ik geen goede screens vinden met Spawn er op en dat is de enigste manier om er zeker van te zijn dat het Xbox screens zijn.

p.s. op een TV ziet dit er dus veel minder kartelig uit. ;) De kwaliteitsverschillen komen volgens mij veel meer door de RGB kabel en de TV dan door de console. Daarom hadden wij voor onze vergelijking dezelfde TV gebruikt en meteen heen en weer geswitcht met de scart switch. Ook hebben we toen voor beide consoles RGB kabels gebruikt en het verschil was echt miniem (zoals je aan de screens kan zien).

[ Voor 145% gewijzigd door -Mous- op 06-01-2004 18:22 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
IGN Sonic Heroes review, best positief.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sonicheroes_052703_09.jpg

* Dyxtra propt de demo er nog maar eens in

[ Voor 41% gewijzigd door Dyxtra op 06-01-2004 19:13 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
D³ schreef op 06 januari 2004 @ 18:58:

* Koffiezuiper propt de demo er nog maar eens in
Ik zou die link weghalen als ik u was. Staat nog andere dingen op die niet mogen ;)
Van die soundtrack dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Koffiezuiper op 06-01-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
ISOs is idd niet de bedoeling :+ Thanks KZ, had ik niet gezien.

[ Voor 74% gewijzigd door Dyxtra op 06-01-2004 19:12 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Wat een geouwehoer over de beeldkwaliteit v/d consoles zeg ;)

De ene keer is een spel mooier op de PS, dan weer op de cube en dan weer op de xbox. Ligt maar net aan het spel op welk systeem 'ie het mooist is (daarom heeft het ook geen nut om plaatjes van 1 spel te vergelijken). Overall genomen zijn ze alledrie even mooi.
Het gaat sowieso niet echt om de graphics, meer om de spellen zelf. Ben je Zelda fan koop je een cube, ben je weet-ik-veel fan koop je een xbox.
We gaan er toch niet uitkomen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oordeel zelf:
POP screens:
Afbeeldingslocatie: http://www.htvi.org/BMH/pics/16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 06 januari 2004 @ 18:58:

[afbeelding]

/me propt de demo er nog maar eens in
Eikel ik wil ook een speelbare demo !!!!!! :( :( :( :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

wow, dat scheelt echt behoorlijk. stuk sfeervoller op gamecube :)

alleen verneukt je plaatje de layout nogal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn kijk es naar die muur aan de rechterkant.
Die ziet er op de Cube echt wel het mooist uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
<Hier stond blaat> Ging over C-E site ;) En hun nieuwe layout

En voor de graphics praat, ach wat maakt het uit. Ik ben in ieder geval niet zo mieren neukerig over dat soort dingen :P Heb liever dat iets op 60 fps draait (vloeiend) en dat het iets lelijker is dan mooier en minder vloeiend.

[ Voor 33% gewijzigd door Koffiezuiper op 06-01-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

-Mous- schreef op 06 januari 2004 @ 17:56:
Ik heb maar even wat screenshots opgezocht van hetzlefde SC2 level om te kunnen vergelijken:

PS2
[afbeelding]

Gamecube
[afbeelding]

Hier is te zien hoe klein het verschil is. Helaas kon ik geen goede screens vinden met Spawn er op en dat is de enigste manier om er zeker van te zijn dat het Xbox screens zijn.

p.s. op een TV ziet dit er dus veel minder kartelig uit. ;) De kwaliteitsverschillen komen volgens mij veel meer door de RGB kabel en de TV dan door de console. Daarom hadden wij voor onze vergelijking dezelfde TV gebruikt en meteen heen en weer geswitcht met de scart switch. Ook hebben we toen voor beide consoles RGB kabels gebruikt en het verschil was echt miniem (zoals je aan de screens kan zien).
De kartels zijn dus duidelijk te zien.
+ (het ergste) de ps2 versie heeft veel framedrops (iig een slechtere framerate)
zonde dus.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
kan ik een mem card tijdens het spelen in pluggen? dan kan ik weer saven >:)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Djeeez, net begonnen aan mijn nieuwe baan (en mijn eerste echte). Maar gamen zit er voorlopig niet in vrees ik. Maar even doorbikkelen en als ik het niet trek kom ik weer lekker thuis achter mijn kubusje zitten!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Deddiekoel schreef op 06 januari 2004 @ 21:56:
Djeeez, net begonnen aan mijn nieuwe baan (en mijn eerste echte). Maar gamen zit er voorlopig niet in vrees ik. Maar even doorbikkelen en als ik het niet trek kom ik weer lekker thuis achter mijn kubusje zitten!
Congratulations met je new job. Wat heb je voor werk?

Nou, ds, ik ben nu ook aan SoA begonnen. (nee, niet die ziekte daFubar ;) ) Skies of Arcadia heet het en ik heb het al 45 minuten gespeeld. :D Ben benieuwd of ik het spel met mijn rijke RPG ervaring (ahum) net zo tof vind als jou. If not, dan weet ik je te vinden he :P. Niet dat ik daar helemaal heenga, ik me toch iets te ver reizen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Deddiekoel schreef op 06 januari 2004 @ 21:56:
gefeli met job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 06 januari 2004 @ 22:04:
[...]

Nou, ds, ik ben nu ook aan SoA begonnen. (nee, niet die ziekte daFubar ;) ) Skies of Arcadia heet het en ik heb het al 45 minuten gespeeld. :D Ben benieuwd of ik het spel met mijn rijke RPG ervaring (ahum) net zo tof vind als jou. If not, dan weet ik je te vinden he :P. Niet dat ik daar helemaal heenga, ik me toch iets te ver reizen.
Als SoA niet bevalt kan je hem altijd nog uitlenen (of verkopen) aan D³ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 19:56

admiral866

The King Personality Disorder

DKasemier schreef op 06 januari 2004 @ 21:56:
kan ik een mem card tijdens het spelen in pluggen? dan kan ik weer saven >:)
afaik kan dat gewoon hoor. Als je maar niet tijdens het saven of loaden er eentje uithaalt of in doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
GolbeZeromus schreef op 06 januari 2004 @ 22:04:
[...]

Ik heb behoorlijk wat ervaring met RPG's en heb er toch een dikke 60 uur over gedaan. Het is redelijk simpel van opzet maar het is echt een heerlijk spel met superdroge humor :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Voor de geinteresseerden: bij de Intertoys (iig bij de Intertoys in Veldhoven) liggen een paar cubegames voor 14,95. Waaronder de door mij vandaag aangeschafte Resident Evil :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
The GameCube version of Prince looks slightly better than the PlayStation 2 one, and the Xbox better still. GCN and Xbox sport marginally crisper textures and more stable framerates. The Xbox incarnation features higher polygon counts, too. In the PS2 and GameCube builds, Prince's fingers are little more than a texture, but in the Xbox one the fingers are individually modeled and animated. On top of this, Ubisoft has implemented advanced lighting effects in the Microsoft version and as a result the world that Prince inhabitants looks slightly richer and more atmospheric, if that's possible.

bron: ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Ga waarschijnlijk aan het einde van de maand aan de "Cube".
Reden hiervoor is de lage aanschafwaarde, nintendo-games en mogelijkheid om imports zonder al te veel gezeik te spelen. Daar komt ook nog eens bij dat veel games die ik graag wil spelen op alle consoles uitkomen.
Tevens heb ik al een leuke pc staan, welke mij weer voorziet van online-mogelijkheden........
Dus binnenkort treedt ik toe tot de "Cube-family"........

Misschien heeft iemand nog wat adviezen voor games die ik mee zou moeten nemen vanuit de "States"?...............(Zoiezo een baseball-game, maarre das logisch! :P)

[ Voor 8% gewijzigd door PietPrecies op 07-01-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

Animal Crossing?

verder komen bijna alle games ook wel uit in europa. voor de echt vage games moet je bij de oosterburen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 10:15:
Reden hiervoor is de lage aanschafwaarde, nintendo-games en mogelijkheid om imports zonder al te veel gezeik te spelen. Daar komt ook nog eens bij dat veel games die ik graag wil spelen op alle consoles uitkomen.
Tevens heb ik al een leuke pc staan, welke mij weer voorziet van online-mogelijkheden........

Misschien heeft iemand nog wat adviezen voor games die ik mee zou moeten nemen vanuit de "States"?...............(Zoiezo een baseball-game, maarre das logisch! :P)
Je zou kunnen zoeken naar BG&E en POP:Sands of Time. Die kun je al vinden voor 19,99 dollar.

En bovendien krijg je bij POP gratis Splinter Cell cadeau in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 10:15:

gefeliciteerd met je keuze :)

Tsja, games die je vanuit de US mee kan nemen.... Ik zou echt kijken naar games die je leuk vindt, en dan kijken wanneer ze evt hier uit komen :)
Misschien dat je m een half jaartje eerder hebt ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Ik heb ff een vraagje.............

Ik kan van een vriend van me een cube aanschaffen incl:

- 2 controllers (1 draadloos)
- memorycard
- rgb-kabel
- 20 games (alle toptitels)

Dit voor € 350,-

Doen of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 12:35:

- memorycard
- rgb-kabel

Dit voor € 350,-

Doen of nie?
_/-\o_
zeker doen! 20 games!
kan je een paar noemen die er tussen zitten? (zelda metroid mario?)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Hij valt in de categorie "hardcore"............. dus echt alle goede titels........

Metriod prime, zelda, beach spikers, etc ect.......

Maarre hij vind de cube niks meer (:?)........

En aangezien ik er 1tje wil aanschaffen,...........wel een goeie deal alleen wel in 1 keer 350 euri lichter en moet ook nog een Mini- Ipod halen in de States...............pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 12:41:
Hij valt in de categorie "hardcore"............. dus echt alle goede titels........

Metriod prime, zelda, beach spikers, etc ect.......

Maarre hij vind de cube niks meer (:?)........

En aangezien ik er 1tje wil aanschaffen,...........wel een goeie deal alleen wel in 1 keer 350 euri lichter en moet ook nog een Mini- Ipod halen in de States...............pffffff
Hoe haalt die gozer het in z'n hoofd! De cube weg doen, what's not to like about a GC. Eigenlijk zou je hem voor straf voor hem NIET moeten kopen ;)

Neh, ff serieus, is een goeie deal man! 350 euro is een flinke smak geld, maar 20 titels is heel erg veel geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:01
400! Oh kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 12:35:

- memorycard
- rgb-kabel

Dit voor € 350,-

Doen of nie?
doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Ik ben nu met SSX3 bij Peak 3, maar bij de eerste track waar je tricks moet doen heb je voor de nummer 1 positie tussen 600.000 en 700.000 punten nodig! Ik kom echt niet hoger dan 200.000 punten! Is er iemand van jullie die dat wel gehaald heeft ? Ik kan wel wat tips gebruiken. De races en de "trick attacks" op de eerdere peaks zijn me allemaal wel goed afgegaan, alleen op Peak 3 wordt het me echt TE moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

CyberTijn schreef op 07 januari 2004 @ 15:42:
Ik ben nu met SSX3 bij Peak 3, maar bij de eerste track waar je tricks moet doen heb je voor de nummer 1 positie tussen 600.000 en 700.000 punten nodig! Ik kom echt niet hoger dan 200.000 punten! Is er iemand van jullie die dat wel gehaald heeft ? Ik kan wel wat tips gebruiken. De races en de "trick attacks" op de eerdere peaks zijn me allemaal wel goed afgegaan, alleen op Peak 3 wordt het me echt TE moeilijk.
gewoon de track of de pipe?
Moet ik ook eens naar kijken wat ik daar heb hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

als je een paar games hebt wat je niet wilt meel me dan ... dan neem ik ze van je over voor een zacht prijsje ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
HIValicious schreef op 07 januari 2004 @ 16:54:
als je een paar games hebt wat je niet wilt meel me dan ... dan neem ik ze van je over voor een zacht prijsje ;)
Waarschijnlijk word dat dan aan het einde van de maand..............ik zal je dan wel ff een mailtje sturen als ik games heb die ik nie wil.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Wisten jullie al dat de Gameshop in Den Haag wat probleempje had met Nintendo Benelux en daarom geen Gamecubes meer verkoopt?
In ieder geval, ze doen de Gamecubes weg voor 88 euro per stuk. Dat is bijna net zoveel als een PS2 spelletje. Bijna schandalig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 07 januari 2004 @ 17:50:
Wisten jullie al dat de Gameshop in Den Haag wat probleempje had met Nintendo Benelux en daarom geen Gamecubes meer verkoopt?
In ieder geval, ze doen de Gamecubes weg voor 88 euro per stuk. Dat is bijna net zoveel als een PS2 spelletje. Bijna schandalig. :)
88 pleuro vind ik niet echt bijzonder ofzo hoor.
Is normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Gisteren ff 3 uurtjes bezig geweest met Star Fox Adventures.
Maar ik kom dus niet verder bij die achtervolging in de bergen :(
Heb het nu al 8 x gedaan maar kan ze maar niet inhalen.
ik bedoel het gedeelte als je de 2 in moet halen voordat ze die kleine dino ingehaald hebben.
Maar ik kom dus steeds te laat :'(
Iemand nog tips waar je op moet letten of trucjes er voor :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen trucs of zo, gewoon kijken welk pad je het beste kunt nemen. Ik heb het ook een x-aantal keer gereden, 8 keer is leuk, maar probeer nog maar een paar keer hehe! Frustrerend stukje gewoon, behalve waarschijnlijk voor de race-die-hards, maar toen ik het speelde, had ik nooit Mario Kart of F-Zero gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 07 januari 2004 @ 17:50:
Vanwaar de problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

PietPrecies schreef op 07 januari 2004 @ 17:10:
[...]

Waarschijnlijk word dat dan aan het einde van de maand..............ik zal je dan wel ff een mailtje sturen als ik games heb die ik nie wil.........
heb je msn? dan add me even ... mijn msn adres staat @ profiel

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gokje:
Ze leveren elk spel voor de releasedate, vaak uit Engeland (geen VIP codes dus toen die in Engeland nog niet waren)

Iedereen trouwens al de nieuwe c-e layout gezien?
kben natuurlijk zwaar bevooroordeeld maar kvind 'm best strak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ik had me mening al gegeven op C-E. De site had ik zelfs al 3,5 uur van tevoren al gezien. De nieuwe site vind ik verschrikkelijk. Het draait niet lekker en het gebruikt erg veel recourses van mijn pc. In het begin zag ik niet eens het nieuws, na een melding op het forum was het snel gefixed geloof ik. Me CPU load is ook enorm...70 a 90 % in Mozilla en 40 a 50% in IE....

C-E link komt dus iets verder in me favorite lijstje die ik dagelijks af werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 07 januari 2004 @ 19:38:
Ik had me mening al gegeven op C-E. De site had ik zelfs al 3,5 uur van tevoren al gezien. De nieuwe site vind ik verschrikkelijk. Het draait niet lekker en het gebruikt erg veel recourses van mijn pc. In het begin zag ik niet eens het nieuws, na een melding op het forum was het snel gefixed geloof ik. Me CPU load is ook enorm...70 a 90 % in Mozilla en 40 a 50% in IE....

C-E link komt dus iets verder in me favorite lijstje die ik dagelijks af werk.
Tsja, kheb hier nergens last van

en dat berichtje had je weggehaald, dus wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Heb ook nergens last van... aardig snelle site zelfs...
en zeker een goede verbetering!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
CyberTijn schreef op 07 januari 2004 @ 15:42:
Ik heb met zeer veel moeite brons gehaald, maar als je meer punten wilt hebben dan moet je echt super stunts doen en in combi met 10x of 5x je punten.
Dat is de enige manier.

M'n record op een track (weet niet meer welke) was iets van 550.000, maar dat was niet op peak 3 dacht ik.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op 07 januari 2004 @ 18:35:
Gisteren ff 3 uurtjes bezig geweest met Star Fox Adventures.
Maar ik kom dus niet verder bij die achtervolging in de bergen :(
Heb het nu al 8 x gedaan maar kan ze maar niet inhalen.
ik bedoel het gedeelte als je de 2 in moet halen voordat ze die kleine dino ingehaald hebben.
Maar ik kom dus steeds te laat :'(
Iemand nog tips waar je op moet letten of trucjes er voor :?
Je kan wel een viese truk toepassen om dit level heel makkelijk te halen :). Zoals je wel weet zitten er enkele smalle tunnels in dit level. Zodra je een vijand in hebt gehaald voordat je en zo'n tunnel komt moet je gewoon stil staan. De vijand zal dan steeds tegen je aan knallen (omdat die er langs veel waar geen plek voor is) en zichzelf vernietigen. Verder is het gewoon oefenen :) en tegen de vijand aanrammen steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Tony Hawk 4 gescoord bij de lokale Intertoys. Best cool om wat uurtjes mee door te komen en dat voor 15 euro's :).

De volgende worden Metroid Prime + Zelda TWW. Die horen gewoon bij een cube wmb.

Totaal geen spijt van mijn kubus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik voel me vereerd door de aandacht die mijn job heeft gekregen. Ik ben nu Analyst bij Accenture en heb een dikke laptop gekregen om mee te spelen.

Ik vind C-E er wel op vooruit gegaan maar dat ook bijna niet anders. Content was altijd al goed maar die oude lay-out vond ik ruk. Is die "magic bar" er nog steeds? Want zonder wordt het moeilijk bijhouden waarik al ben geweest. Verder een prima verbetering!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Resident Evil 4 blijft Exclusief voor de NGC :)
Last week, rumors circulated among media outlets, fan sites, and forums that Resident Evil 4 was no longer exclusive to the GameCube. This would be sad news indeed, since RE4 was announced as one of the Capcom Five (of which we've already seen the death of one project, Dead Phoenix). However, we went to the source, Capcom, to find out whether there was any validity to these rumors. A Capcom representative told IGNcube today that Resident Evil 4 is wholly exclusive to the GameCube (which means it won't be showing up on other consoles).

RE4 is the long awaited fourth installment of Capcom's "Survival Horror" series, which follows the tale of Resident Evil 2 survivor Leon S. Kennedy's quest to wipe out the Umbrella corporation. As he delves deeper into the corporation, Leon discovers that he may be the next subject in the company's genetic mutation research. RE4 will also be the first installment in the series that's in true 3D -- keeping the REmake's stunning visuals while losing the stagnant environments.

Capcom remains quiet about further RE4 details, including the release date. IGNcube will fill you in on any new info as soon as Capcom reveals more juicy tidbits.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

zojuist advertentie MM r'dam gezien
cube games vanaf 15€ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
philipnorth schreef op 08 januari 2004 @ 08:32:
stond er ook bij welke??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Weet je ook welke? Of kan je vertellen waar je dat hebt gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Gisteren heb ik Super Smash Bros. Melee gekocht. Erg leuk spel! Ik heb het nog niet echt kunnen testen aangezien het duidelijk een partygame is en ik het nu alleen nog in mijn eentje heb zitten spelen maar volgens mij is dit dikke pret met z'n vieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

philipnorth schreef op 08 januari 2004 @ 08:32:
Ik ben ook erg benieuwd. Ga denk ik zo uit mijn werk even kijken. Dan weet ik het vanavond.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Op www.dvdboxoffice.com is Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike nu afgeprijsd naar € 25,99 (incl. verzendkosten)...

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdboxoffice.com/images/90041119.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenB schreef op 08 januari 2004 @ 09:10:
Gisteren heb ik Super Smash Bros. Melee gekocht. Erg leuk spel! Ik heb het nog niet echt kunnen testen aangezien het duidelijk een partygame is en ik het nu alleen nog in mijn eentje heb zitten spelen maar volgens mij is dit dikke pret met z'n vieren :)
waar hebbie die gekocht die zoek ik al een tijdje maar kan nergens vinden hier in veghel of omstreken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Reignman schreef op 08 januari 2004 @ 10:23:
Op www.dvdboxoffice.com is Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike nu afgeprijsd naar € 25,99 (incl. verzendkosten)...

[afbeelding]
Bij de Bart Smit zag ik hem geloof ik voor 20 liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Aikon schreef op 08 januari 2004 @ 11:16:
[...]

Bij de Bart Smit zag ik hem geloof ik voor 20 liggen :)
Das wel ERRUG goedkoop :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 10:52:
[Super Smash Bros. Melee]
waar hebbie die gekocht die zoek ik al een tijdje maar kan nergens vinden hier in veghel of omstreken :(
Geen idee voor Veghel en omstreken maar meestal ligt'ie wel bij de Dixons. Media Markt heeft veel Player's Choice titels voor 25 euro, dus misschien is er een MM bij je in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Aikon schreef op 08 januari 2004 @ 08:56:
Weet je ook welke? Of kan je vertellen waar je dat hebt gelezen?
stond in metro/spits

en was opruimactie voor beide vestigingen in r'dam

Gaat om demo's en overschot ofzo

stonden geen specifieke titels bij

[ Voor 15% gewijzigd door philipnorth op 08-01-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 14:57

ddZ

Zonet Burnout 2 meegenomen voor €30,- :Y)

Ik had hem al gespeeld bij mijn broertje (hij heeft een Ps2), dus het was een kwestie van tijd voordat ik die game ook voor de Cube ging aanschaffen ;)

* ddZ gaat nu weer eventjes de wegpiraat uithangen >:) >:) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Reignman schreef op 08 januari 2004 @ 11:17:
[...]

Das wel ERRUG goedkoop :P :*)
Kan me ook vergissen hoor, dat het een andere Star Wars was ;)
ddZ schreef op 08 januari 2004 @ 11:50:
Zonet Burnout 2 meegenomen voor €30,- :Y)[/me]
Waarrrr? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
ohhh Burnout 2 die wil ik ook! waar heb je die vandaan voor zo'n strak prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Aikon schreef op 08 januari 2004 @ 12:09:
[...]

Ik denk dat je clone wars bedoelt
die heb ik zelf ook voor 30 gezien.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 14:57

ddZ

Aikon schreef op 08 januari 2004 @ 12:09:
[...]

[...]

Waarrrr? :)
Dixons, Utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:41
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screens/MC_28-Dezember_03.jpg

PS2: 189'645 (160'100) + 29'500 [2'995'200]
GSP: 168'084 (132'400) + 35'700 [2'347'200]
GCN: 154'519 (95'100) + 59'400 [1'027'200]
GBA: 28'828 (23'000) + 5'800 [1'180'800]
Xbox: 3'017 (2'400) + 600 [101'400]

PSone: 884 (560) + 320 [64'200]
CWS: 512 (280) + 230 [35'000]

- Here are the Top 10 Game Publishers in Japan for 2003, ranked by the software sales:

1. Nintendo - 6,399,400 units
2. Square Enix - 5,659,000 units.
3. Konami - 4,874,000 units.
4. Bandai - 3,640,400 units.
5. Capcom - 3,000,000 units.
6. Namco - 2,840,100 units.
7. Sony - 2,638,500 units.
8. Pokemon Co. - 2,415,300 units
9. Koei - 2,286,2000 units.
10. Sega - 2,344,500 units.
...
33.Microsoft - 144.200

2003 Top 30 Best Selling Japanese Console Games
From: Jan 1, 2003 - Dec 31, 2003

Sold in 2003 - Total Sold
1 Final Fanasy X-2 Square Enix PS2 RPG 1,941,727 1,941,727
2 **Pocket Monster Ruby / Sapphire Pokemon GBA RPG 1,704,458 4,902,220
3 Shin Sangoku Musou 3 Koei PS2 ACT 1,178,455 1,178,455
4 World Soccer Winning Eleven 7 Konami PS2 SPT 1,085,082 1,085,082
5 Everybody's Golf 4 Sony PS2 SPT 875,252 875,252
6 Dragon Quest Monsters: Caravan Heart Square Enix GBA RPG 593,458 593,458
7 Mobile Suit Gundam: Megurial Sora Bandai PS2 ACT 577,972 577,972
8 Mario Kart: Double Dash!! Nintendo GC RAC 567,849 567,849
9 Made in Wario Nintendo GBA ETC 556,806 556,806
10 Dragon Ball Z: Budokai Bandai PS2 FIG 543,312 543,312
11 Rockman EXE 4 Tournament: Red Sun / Blue Moon Capcom GBA A.RPG 535,836 535,836
12 Mobile Suit Gundam Z: AEUG Vs Titan Bandai PS2 ACT 535,115 535,115
13 Star Ocean: Till the End of Time Square Enix PS2 RPG 533,373 533,373
14 The 2nd Super Robot Taisen Alpha Banpresto PS2 S.RPG 511,517 511,517
15 Let's Make the J. League Pro Soccer Club 3 Sega PS2 SLG 507,873 507,873
16 Jikkyou Powerful Pro Baseball 10 Konami PS2 SPT 505,313 505,313
17 Shin Sangoku Musou 3 Moushouden Koei PS2 ACT 491,359 491,359
18 Gran Turismo 4 Prologue Sony PS2 RAC 491,181 491,181
19 Pokomon Colosseum Pokemon GC RPG 485,686 485,686
20 Mario Party 5 Nintendo GC VAR 481,053 481,053
21 Super Mario Advance 4 Nintendo GBA ACT 457,095 457,095
22 Devil May Cry 2 Capcom PS2 ACT 456,824 456,824
23 Final Fantasy Tactics Advance Square Enix GBA S.RPG 441,926 441,926
24 Taikou no Tetsujin 3rd Generation Namco PS2 MUS 437,918 437,918
25 **Taikou no Tetsujin Namco PS2 MUS 433,013 722,797
26 Taikou no Tetsujin: Doki! Shinkyoku Darakeno Haru Matsuri Namco PS2 MUS 373,205 373,205
27 Kirby Air Ride Nintendo GC RAC 357,886 357,886
28 Final Fantasy Crystal Chronicles Square Enix GC RPG 354,991 354,991
29 Biohazard Outbreak Capcom PS2 A.AVG 334,462 334,462
30 Pokemon Pinball Ruby & Sapphire Pokemon GBA TBG 316,971 316,971
31 Tales of Symphonia Namco GC RPG 311,473 311,473
32 Grand Theft Auto III Capcom PS2 ACT 308,764 308,764
33 **Kirby Star: Fountain of Dreams Nintendo GBA ACT 300,973 781,711
34 Legend of Stafi 2 Nintendo GBA ACT 298,967 298,967
35 Atsumare! Made in Wario Nintendo GC ETC 296,811 296,811
36 Legend of Zelda: A Link to the Past Nintendo GBA A.RPG 293,989 293,989
37 Mother 1 + 2 Nintendo GBA RPG 278,225 278,225
38 Nechu Professional Baseball 2003 Namco PS2 SPT 278,079 278,079
39 Shinyaku Seiken Densetsu Square Enix GBA A.RPG 277,634 277,634
40 Mario & Luigi RPG Nintendo GBA RPG 274,810 274,810
41 Animal Forest e+ Nintendo GC ETC 267,243 267,243
42 Initial D: Special Stage Sega PS2 RAC 267,091 267,091
43 Fire Emblem: Rekka no Ken Nintendo GBA S.RPG 265,286 265,286
44 Naruto: Narutimet Hero Bandai PS2 FIG 263,980 263,980
45 **Ratchet & Clank Sony PS2 ACT 262,289 538,029
46 **Legend of Zelda: Wand of Wind Nintendo GC A.RPG 252,064 700,670
47 Tenchu 3 From Software PS2 ACT 250,383 250,383
48 Hamtaro 4 Nintendo GBA AVG 248,645 248,645
49 Shin Megami Tensei III: Nocturne Atlus PS2 RPG 245,520 245,520
50 Drag-on Dragoon Square Enix PS2 A.RPG 241,014 241,014
51 Pawapuro Kun Pocket 5 Konami GBA SPT 239,979 239,979
52 Donkey Konga Nintendo GC MUS 238,400 238,400
53 Slime Morimori Dragon Quest Square Enix GBA A.AVG 237,652 237,652
54 Sakura Taisen: Atsuki Chishioni Sega PS2 AVG 235,622 235,622
55 Summon Night 3 Banpresto PS2 S.RPG 230,299 230,299
56 Let's make a Pro Baseball Team 2 Sega PS2 SLG 226,151 226,151
57 **Winning Eleven 6 Final Evolution Konami PS2 SPT 224,559 630,793
58 **Mario Party 4 Nintendo GC VAR 224,458 902,348
59 **Momotaro Dentetsu 11 Hudson PS2 TBG 223,781 463,492
60 Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2 Tomy GC FIG 223,321 223,321
61 One Piece Grand Battle 3 Bandai PS2 FIG 220,723 220,723
62 Mobile Suit Gundam Seed Bandai PS2 ACT 219,102 219,102
63 Samurai Michi 2: Way of the Samurai Spike PS2 A.AVG 214,801 214,801
64 **Rockman EXE 3 Capcom GBA A.RPG 210,650 500,001
65 Momotaro Dentetsu 12 Hudson PS2 TBG 206,064 206,064
66 Shutokou Battle 01 Genki PS2 RAC 201,001 201,001
67 Pokemon Box Ruby & Sapphire Pokemon GC ETC 199,633 199,633
68 Super Robot Taisen D Banpresto GBA S.RPG 199,607 199,607
69 **Kingdom Hearts: Final Mix Square Enix PS2 A.RPG 194,462 358,130
70 SD Gundam G Generation Advance Bandai GBA S.RPG 192,114 192,114
71 Naruto: Aino Hectar Senki Tomy GBA ACT 191,577 191,577
72 Arc the Lad: Twilight of the Spirits Sony PS2 RPG 185,862 185,862
73 Monster Farm 4 Tecmo PS2 BSLG 183,784 183,784
74 Naruto: Gekitou Ninja Taisen Tomy GC FIG 182,420 182,420
75 Mario Golf: Family Tour Nintendo GC SPT 175,741 175,741
76 Prince of Tennis: Blue & Red Konami GBA SPT 172,134 172,134
77 Front Mission 4 Square Enix PS2 S.RPG 169,606 169,606
78 Hanjuku Eiyuu Vs 3D Square Enix PS2 S.RPG 169,421 169,421
79 Rockman EXE 3: Black Capcom GBA A.RPG 168,946 168,946
80 Pachislot Salaryman Kintaro Sammy PS2 SLG 166,641 166,641
81 Evangelion 2: Shinseiki Evangelions Bandai PS2 SLG 166,529 166,529
82 **Mario Advance 3: Yoshi's Story Nintendo GBA ACT 165,635 515,633
83 **Unlimited: SaGa Square Enix PS2 RPG 165,506 438,413
84 Tengai Makyou II Hudson PS2 RPG 162,314 162,314
85 Armored Core 3: Silent Line From Software PS2 ACT 162,143 162,143
86 Final Fantasy X (Mega Hits) Square Enix PS2 RPG 159,640 159,640
87 Rockman Zero 2 Capcom GBA ACT 158,479 158,479
88 Metroid Fusion Nintendo GBA ACT 155,528 155,528
89 **Everybody's Golf 3 (Mega Hits) Sony PS2 SPT 153,118 304,574
90 Super Donkey Kong Nintendo GBA ACT 148,285 148,285
91 Wild Arms Alter Code: F Sony PS2 RPG 145,126 145,126
92 Soul Calibur II Namoc PS2 FIG 144,948 144,948
93 Kaido Battle Genki PS2 RAC 140,047 140,047
94 Sanyo Pachinko Paradise 8 Irem Soft Eng. PS2 SLG 137,635 137,635
95 Pawapuro Kun Pocket 6 Konami GBA SPT 136,435 136,435
96 Ratchet & Clank 2 Sony PS2 ACT 136,230 136,230
97 Tales of Phantasia Namco GBA RPG 134,608 134,608
98 Final Fantasy XI: Rise of the Zilart Square Enix PS2 MMORPG 132,055 132,055
99 Gold Gashbell Banpresto GBA ACT 131,168 131,168
100 **Legend of Stafi Nintendo GBA ACT 130,920 422,536
--------------------------------------------------------------------------------

2003 Hardware Sales

Rank Console Sales
1 PlayStation 2 2,994,000
2 GameBoy Advance SP 2,433,000
3 GameBoy Advance 1,180,000
4 GameCube 1,040,000
5 Xbox 97,000
6 PSone 61,000
7 WonderSwan Crystal 47,000
--------------------------------------------------------------------------------

2003 Software Sales by Platform

Rank Console Sales %
1 PlayStation 2 19,007,243 57.2
2 GameBoy Advance 9,618,796 28.3
3 GameCube 4,619,029 14.5

Tengai Makyou III - Namida
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.net/gamenews/a002/603/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.net/gamenews/a002/603/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.net/gamenews/a002/603/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.net/gamenews/a002/603/04.jpg

Blowout ($9.99)
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/blowoutgcn_010704_x4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/blowoutgcn_010704_x2.jpg

Metal Gear Solid - The Twin Snakes
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/877320040107_004240_15_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/877320040107_004239_9_big.jpg

IQue
Afbeeldingslocatie: http://www.ique.com/images/img_game/home/news/031122/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ique.com/images/img_game/home/news/031122/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ique.com/images/img_game/home/news/031122/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ique.com/images/img_game/home/news/031122/4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ique.com/images/img_game/home/news/031122/5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ique.com/images/img_game/home/news/031122/6.jpg

NFL Street
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_nflstreet_3.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_nflstreet_2.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_nflstreet_gi.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_nflstreet_doc.wmv

Splinter Cell - Pandora Tomorrow
http://download.games.tis...omorrow-trailer-hires.zip

http://www.doupe.cz/Download/details.asp?NFIID=1120 (big)
mirror
http://www.3dgamers.com/games/splintercell2/
http://www.aixgaming.com/...ora_tomorrow-trailer2.zip
http://www.gamershell.com...er2BSplinterCellPan.shtml
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=15323
ign movies
http://streamingmovies.ig...ercellthree_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...ercellthree_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...ercellthree_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...plintercell_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...plintercell_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...plintercell_03_wmvlow.wmv

James Bond 007 - Everything Or Nothing
trailer
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_007_eon_5.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_007_eon_gp.wmv

http://streamingmovies.ig...deon_111304_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...deon_111304_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...deon_111304_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...deon_111304_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...deon_111304_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...deon_111304_06_wmvlow.wmv

Phantasy Star Online III - Card Revolution
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_01_qthigh.mov
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_02_qthigh.mov
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_03_qthigh.mov
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_04_qthigh.mov
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_05_qthigh.mov
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_06_qthigh.mov
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_07_qthigh.mov
http://cubemovies.ign.com...ttle_011504_08_qthigh.mov

Baten Kaitos
http://streamingmovies.ig...itos_010704_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_010704_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_010704_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_010704_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_010704_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_010704_06_wmvlow.wmv

Worms 3D
http://streamingmovies.ig...dgcn_011504_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...dgcn_011504_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...dgcn_011504_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...dgcn_011504_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...dgcn_011504_05_wmvlow.wmv

Ultimate Video Game Countdown Videos (MTV)
#4: Final Fantasy (Series) http://gogojoe.nintendoinsider.com/mtvff.avi
#3: The Sims (Series) http://gogojoe.nintendoinsider.com/mtvsims.avi
#2: Halo http://gogojoe.nintendoinsider.com/mtvhalo.avi
#1: Legend Of Zelda (Series) http://gogojoe.nintendoinsider.com/mtvzelda.avi

Gameboy Advance
Pokemon Fire Red / Leaf Green
http://www.nintendo.co.jp/n08/bprj/pokemon.wmv

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/1750420040108_160155_12_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/1750420040108_160155_13_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/1750420040108_160157_20_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/1750420040108_160157_19_big.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door BrbZrk op 17-01-2004 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ik vind het een topjaar voor Nintendo, samen met Pokémon top gedaan, #1 publisher en GBA en GC samen ownen de PS2. :)
Imo een goed jaar in Japan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Toch nog een miljoen cubes verkocht. :) Trouwens xbox doet het echt dramatisch in Japan nog geeneens 100.000. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gisteren ook de folder van mediamarkt gehad.

ik ga zo ff kijken wat ze hebben liggen voor de GC en GBA :)
Het is mooi dat ze nu ook koopavond hebben op oosterhof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Pokemon Fire Red en Leaf Green is gewoon een remake van Red en Green? (Hier Red en Blue) Bah.

Wel cool dat je draadloos tegen anderen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Glitch schreef op 08 januari 2004 @ 18:40:
Pokemon Fire Red en Leaf Green is gewoon een remake van Red en Green? (Hier Red en Blue) Bah.

Wel cool dat je draadloos tegen anderen kan.
Bah? ik ga ze lekker weer halen :) (meteen draadloos link ding erbij)
lekker weer mn Venusaur naar level 100 trainen.
en meteen checken of de Mew bug er nog inzin

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Wat zijn nu die aanbiedingen bij MM? We hadden de folder wel binnen maar die is nu pleite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Koffiezuiper schreef op 08 januari 2004 @ 18:50:
Wat zijn nu die aanbiedingen bij MM? We hadden de folder wel binnen maar die is nu pleite :P
als je ff wacht, ik ga er nu heen :P
er staat in het krantje :

xbox games vanaf 20,-
playstation games vanaf 19,-
gamecube games vanaf 15,-
gameboy advance games vanaf 15,-
pc games vanaf 2,50

oja en :
dvd's vanaf 1,99
cd's vanaf 0,49
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 08 januari 2004 @ 18:44:
[...]

Bah? ik ga ze lekker weer halen :) (meteen draadloos link ding erbij)
lekker weer mn Venusaur naar level 100 trainen.
en meteen checken of de Mew bug er nog inzin
Ja, tof :O

Kheb hier Red liggen met 56 uur speeltijd en een volle Pokédex (ja ook Mew), ik heb echt zin om dat nog een keer te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

gerucht:
[Nieuws] Rainbow Six 3 naar GameCube?

Na Pandora Tomorrow alweer een online game van Ubi Soft naar GameCube. Althans dat beweert de betrouwbare Franse website Jeux France.

Jeux France brengt heugelijk nieuws! De Franse website stelt namelijk dat Ubi Rainbow Six 3 ontwikkelt voor GameCube. Rainbow Six 3 is de tactische shooter voor Xbox Live spelers en werd recentelijk ook aangekondigd voor Playstation 2. Over een GameCube versie blijft het tot op heden stil, maar Jeux France zegt nu dat Ubi de GameCube versie in de zomer uit wil brengen.

Dat lijkt misschien een vreemde zet van Ubi, maar het bedrijf kondigde onlangs ook al aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow online uit te brengen voor GameCube. Met Rainbow Six kan dus zowaar gesproken worden van een online offensiefje!
Hopen dat het waar is (helemaal als hij online word)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

eindelijk, ubi vind een gat in de markt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hehe ben weer terug van de MM.
Die op de oosterhof heeft in ieder geval niet veel of intresants liggen :(
ik heb alleen :
the scorpion king en bubble bobble (voor me vriendin) meegenomen.
en die waren alle 2 €15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Had je beter voor 30euro een echt goede game kunnen halen. Super Monkey Ball 2 bijvoorbeeld, of een players choice titel die je nog niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm super monkey ball 2 leek me niets aan.
heb ik nog wel in me handen gehad.
en tja de enigste player choice titel die ik leuk vind heb ik al, en dan om de andere te gaan kopen terwijl ik er niets aan vindt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

chucky666 schreef op 08 januari 2004 @ 21:34:
mmm super monkey ball 2 leek me niets aan.
heb ik nog wel in me handen gehad.
en tja de enigste player choice titel die ik leuk vind heb ik al, en dan om de andere te gaan kopen terwijl ik er niets aan vindt :?
Geloof me, Super Monkey Ball (2) is echt de meest pure vorm van gameplay die verkrijgbaar is voor de Gamecube. :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.