Het Grote GameCube Topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.780 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben aardig gechameerd van het kubusje en overweeg het om er eentje te kopen. Aangezien ik een arme student ben wil ik zo goedkoop mogelijk beginnen. Iemand suggesties? De Gamecube haal ik in apeldoorn bij Nedgame....maar verder geen diee, ik zag op de site staan dat de meeste toffe spellen zo'n 55 euro kosten. Dat is me te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Bij MediaMarkt zijn de spellen over het algemeen 5-10 euro goedkoper dan bij andere winkels.. Ook de nieuwe spellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wel/niet in Europa ging over Beyond Good & Evil, of zijn er over PoP ook al twijfels?

F0 comp: Customs/snake/flying zijn vanaf het begin al uitgesloten van de compo. Heb je voor dat vliegen ook niet volle accel nodig? Zo ja dan is dat dus ook te controleren met pics waarop die accell/top speed verhouding staat.
schnumi schreef op 04 januari 2004 @ 18:02:
D³ killzone is dat of niet (je icon?). :)
Yep, Nederlands produkt!

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/pe/rdita/images/vlag.gif

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Nou count me in, ik wil ook wel mee doen met de F-Zero GX competitie!! Net weer ff paar uurtjes zitten doen, de diamond cup unlocked.... omg, moeilijk!!!11 Soms wel de neiging gehad om m'n beeldbuis te bewerken met m'n controller, maar heb me in weten te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Uiteraard doe ik wel mee, alleen denk ik dat ik nogal weinig kans heb met zo'n gek als RedruM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 04 januari 2004 @ 17:49:
aaaaaaaaaaarrrrrggghhhh van http://www.prince-of-persia.com/uk_html/faq.php

[...]

en op http://www.princeofpersiagame.com/index.php

staat de cube en de xbox er weer wel op :)

grrrrrrrrrr
Ik snap nog steeds niet waarom de Gamecube vaak pas later met zijn deel van multiplatform titels komt :S

Dit zal de overstap naar een console als PS2 en Xbox dus erg stimuleren.
Nintendo zal dat echt moeten gaan veranderen.
Want ik ben dus nu alweer van plan om toch maar weer een xbox te gaan kopen :) (Natuurlijk zal ik de Gamecube erbij houden!!)
Speciaal voor zulke titels dus, en Fable, Ninja Gaiden, Sudeki en Halo2 :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Thelema schreef op 04 januari 2004 @ 19:52:
Uiteraard doe ik wel mee, alleen denk ik dat ik nogal weinig kans heb met zo'n gek als RedruM :)
Valt best mee hoor.. :X heb alleen wel alle mogelijke machines tot m'n beschikking })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Heb je die allemaal gekocht? of krijg je die allemaal als je story mode op very hard uitspeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

D³ schreef op 04 januari 2004 @ 19:38:
Wel/niet in Europa ging over Beyond Good & Evil, of zijn er over PoP ook al twijfels?
OP de UK site van Ubi staat er alleen een PS2 logo en een GBA logo
geen xbox/cube

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

philipnorth schreef op 04 januari 2004 @ 19:57:
[...]

OP de UK site van Ubi staat er alleen een PS2 logo en een GBA logo
geen xbox/cube
Dat komt omdat het Exclusive contract met sony van 2003 nogsteeds geld. (was ook zo splinter cell > prescies hetzelfde verhaal maar dan xbox exclusive)
blijkt vaak dat je pas IETS over de andere versies mogen zeggen, als het contract echt is afgelopen (dus niet: ''cube en xbox versie Q1 2004 oid, maar gewoon NIKS)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Thelema schreef op 04 januari 2004 @ 19:57:
Heb je die allemaal gekocht? of krijg je die allemaal als je story mode op very hard uitspeeld?
Als je Story Mode op normal uitspeelt krijg je Dark Schneider(zuigding)...
Op hard krijg Cosmic Dolphin geloof ik.. en voor elk chapter op very hard krijg je ook nog een machine..
Ohja, als je ze geunlocked hebt, moet je ze ook nog kopen.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door RedruM op 04-01-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 22:14
Hmz, weer iets dat ik nog niet had gezien. Ik denk dat je dit soort dingen wel kan herkennen aan de belachelijk snelle tijden.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg die metroid speedrun niet geopend. Tis een mp4 bestand, iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

-Mous- schreef op 04 januari 2004 @ 20:21:
[...]

Hmz, weer iets dat ik nog niet had gezien. Ik denk dat je dit soort dingen wel kan herkennen aan de belachelijk snelle tijden.
even wachten voor de finish, en vlak voor de snelste tijd over de finish gaan ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

codec(pack) zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wow, wat is Zelda een mooi spelletje. Dat ze met een paar kleuren (sommige dingen lijken maximaal 16 kleuren te hebben) zulke mooie dingen kunnen, bijv. die lava-zooi die omhoog schiet. _/-\o_
Daar ben ik nu dan dus ook, bij die eindbaas op het 3e eiland (met dat wormpje die z'n staart irriteert ofzo). :) Snap nog niet helemaal hoe die dood moet, maar dat komt nog wel.

Trouwens, dat spaceflying met F-Zero. Is dat nou een 'fout' in het spel, of hebben de makers dat er in speciaal in gehouden? Heb het spel nog nooit gespeeld overigens.

[ Voor 20% gewijzigd door Aikon op 04-01-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 20:23:
ik krijg die metroid speedrun niet geopend. Tis een mp4 bestand, iemand die me kan helpen?
Quicktime zou het moeten doen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Aikon schreef op 04 januari 2004 @ 20:28:
Trouwens, dat spaceflying met F-Zero. Is dat nou een 'fout' in het spel, of hebben de makers dat er in speciaal in gehouden? Heb het spel nog nooit gespeeld overigens.
Dat is geen fout, maar het is ook niet iets dat de makers erin hebben gestopt, het is min of meer gewoon een manier om te cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 04 januari 2004 @ 19:36:
Bij MediaMarkt zijn de spellen over het algemeen 5-10 euro goedkoper dan bij andere winkels.. Ook de nieuwe spellen..
Klopt van guerillia ofzo toch? :) Schijnt een zeer goede game te worden.

En er zijn idd ook al twijfels over POP. Beide games schijnen in de US zeer slecht te verkopen want BG&E is daar bijv al in de winkels voor 19,99 dollar en dat is wel erg laag na zo'n korte tijd.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het mp4 bestand kun je inderdaad met quicktime afspelen. Om het geluid ook goed te krijgen heb je wel versie 6.5 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 19:33:
ik ben aardig gechameerd van het kubusje en overweeg het om er eentje te kopen. Aangezien ik een arme student ben wil ik zo goedkoop mogelijk beginnen. Iemand suggesties? De Gamecube haal ik in apeldoorn bij Nedgame....maar verder geen diee, ik zag op de site staan dat de meeste toffe spellen zo'n 55 euro kosten. Dat is me te duur.
Ga op Marktplaats kijken en koop hem direct incl. games.
Heb er wel een paar gezien met bijv. NFSU en MKDD en nog wat andere games voor ongeveer 150 euro. Heb je er meteen je memory en een extra controler bij met mazzel.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
schnumi schreef op 04 januari 2004 @ 21:07:
[...]

Klopt van guerillia ofzo toch? :) Schijnt een zeer goede game te worden.

En er zijn idd ook al twijfels over POP. Beide games schijnen in de US zeer slecht te verkopen want BG&E is daar bijv al in de winkels voor 19,99 dollar en dat is wel erg laag na zo'n korte tijd.
Even ter aanvulling :)
Prince of Persia and Beyond Good and Evil, two highly anticipated games with good reviews, both only on PS2 at the moment. And it may stay that way.

Towards the end of last year Sony obtained the rights for both of these games to be exclusive for the PS2 during 2003 in Europe. This was seen as a good thing for them, but the titles have not been selling well.

Ubisoft's official website have removed the Xbox and GameCube game pages for these two titles, and Amazon do not have them listed either.

Ubisoft seem to have cancelled both of these titles for the Xbox and GameCube. The only way you can buy them is to import them or buy the PS2 versions.

Ubisoft have not officially spoken about it yet.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Klinkt mij een beetje als bull shit in de oren, want PoP & BG&E zijn ook te verkrijgen voor de PC. Als Sony het alleenrecht zou hebben op deze games zou er toch ook geen PC release mogelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

CyberTijn schreef op 04 januari 2004 @ 22:27:
Klinkt mij een beetje als bull shit in de oren, want PoP & BG&E zijn ook te verkrijgen voor de PC. Als Sony het alleenrecht zou hebben op deze games zou er toch ook geen PC release mogelijk zijn ?
exclusive geldt sowieso alleen voor console versies in dit soort gevallen.

Maar ach, we zullen t allemaal zien.

Maarruh, dat BG&E 19,99 in de US kost in sommige winkels is idd wel erg, da's nog geen 16€ namelijk :D

* philipnorth gaat een online shop zoeken die m voor 19.99 heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws zeg. Dat soort games vind ik waardeloos spelen op PC .... en ik wil perse de Cube versie ;). beter nieuws: Ik heb mijn 'Locked Door' gescanned hehe in Metroid Prime, ben nu de 50% grens gepasseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

CyberTijn schreef op 04 januari 2004 @ 22:27:
Dit heeft niks met exclusiviteit te maken, maar gewoon slechte verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:01
Ik heb trouwens vorige week Billy Hatcher zitten spelen en dat is best wel een erg leuk spel. Enige dat me opviel is dat na een half uurtje spelen en 3-4 levels ik nog niets tegen was gekomen dat ook maar half lastig leek, dus ik denk dat het snel uit te spelen is. De gameplay is wel erg leuk, vooral dat rollen met zo'n ei :) Alleen als het main spel inderdaad vrij makkelijk is dan gaat de lol er vrij snel vanaf: de multiplayer is niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 05 januari 2004 @ 09:06:
[...]

Dit heeft niks met exclusiviteit te maken, maar gewoon slechte verkopen.
Voor alle consoles he! Dus niet alleen voor de GC en Xbox maar ook in amerika verkoopt hij slecht op de PS2.

Maarja Sony heeft de rechten gekocht dus ze zullen hem ook wel uitbrengen anders was dat voor niets geweest. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
schnumi schreef op 05 januari 2004 @ 11:12:
Maarja Sony heeft de rechten gekocht dus ze zullen hem ook wel uitbrengen anders was dat voor niets geweest. :P
Op de PS2 is BG&E allang uit in Nederland! Dus ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm toch maar eens online gaan shoppen voor $20+verzendkosten wil ik BG&E ook wel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

PoP ook wel...

Voor +40$ en dan een freeloadertje :)

2 games :)

Als iemand die games gaat bestellen waarschuw mij dan ff ik wil dan wel mee bestellen ...

[ Voor 50% gewijzigd door NoTimeRemains op 05-01-2004 12:15 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hoe groot is XIII eigenlijk? Ik ben nu bij het level dat je met die oude bok uit de kabelbaan bent gesprongen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Cube-Europe just got off the phone with Ubisoft and we are happy to announce that Prince of Persia and Beyond Good & Evil will be released for the GameCube and Xbox in Europe. The company didn't say why the game pages were removed from the official website.

Ubisoft promised it would soon inform us of the official European release date for both titles. So stay tuned to Cube-Europe for more...
bron: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5933

woei :D

[ Voor 3% gewijzigd door philipnorth op 05-01-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zei het toch :)
Nou iedereen weer blij?
/me *is niet onder de indruk van POP en BGeE

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 17-09 10:40
Nog even een vraagje over de RGB kabel... als ik met de kabel die ik er nu op heb zitten (standaardkabel) op 60hz speel heb ik nogal last van zaagtandlijntjes ed (letters zijn minder goed leesbaar), is dit weg (of verminderd) met een RGB kabel?

[ Voor 8% gewijzigd door BlubberZwijn op 05-01-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
TheEvilCuber schreef op 05 januari 2004 @ 13:17:
[...]

Nou iedereen weer blij?
/me *is niet onder de indruk van POP en BGeE
Zelf ben ik ook niet echt onder de indruk van beide games, heb ze wel al even gespeeld en ze zien er goed uit en het speelt lekker weg. Maar het kon me dus totaal niet meer boeien na een paar uur.
Het zou mooi zijn als BGE hier ook niet zoveel gaat kosten, voor 20 euro zal ik hem waarschijnlijk wel kopen.

edit:
Nieuw MGS filmpje, weet nog niet of die gepost was:
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS.wmv

[ Voor 10% gewijzigd door Koffiezuiper op 05-01-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Weet iemand waar ik VJ rondom Den Haag kan bemachtigen? Het begint me onderhand een beetje te frustreren dat ik'em gewoon nog nooit ergens heb zien liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net even iets aan het lezen over Harvest Moon.
Dat lijkt me echt een gaaf spel!!

Zowel sociaal als i je werk moet je alles perfect uitwerken want een mensenleven is maar kort. Babbel wat emt de dorpsbewoners en flikflooi wat met de meisjes in de hoop dat ze je leuk vinden en je zelfs met één van de dames kunt trouwen en misschien zelfs een gezinnetje beginnen.

--You will be part of the drama, not just a spectator of it! You will interact with the many people around you, including your wife and son.
--The characters will not act in a repetitive fashion...however their actions will constantly change with the environment that you create.
--A variety of fruits and vegetables added to increase the quality of the game.
--More home extension...more tools...
--A new chapter system will be incorporated into the Harvest Moon series for the first time:
--Your life on the farm will be for 30 years, divided into 6 chapters.
--The story starts when you meet your future wife and begin to raise a family. Each chapter will represent different parts of your life.
--It will take roughly 40 hours to complete the game.
--In addition, there will be multiple endings...increasing the replay value.
--A new mode will be added to the game, Free Play Mode will let you play as long as you want on the farm!
--Harvest Moon: A Wonderful Life will communicate with the new Harvest Moon title for the Game Boy Advance. By linking these two games together new events and items will become available!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TheEvilCuber schreef op 05 januari 2004 @ 13:17:
[...]

Nou iedereen weer blij?
*is niet onder de indruk van POP en BGeE[/me]
En waarom dan niet?
Qua spelen? of qua uiterlijk?

BG&E lijkt mij persoonlijk ook niet echt wat, maar POP lijkt mij wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

philipnorth schreef op 05 januari 2004 @ 14:27:
[...]

En waarom dan niet?
Qua spelen? of qua uiterlijk?

BG&E lijkt mij persoonlijk ook niet echt wat, maar POP lijkt mij wel leuk
Ik weet het niet prescies. maar op een éen of andere manier zit ik niet ecth wow te roepen.
het ziet er gewoon niet uit als iets bijnzonders en meer iets als een standaard platform spelletje/tomb raider clone.
Ik heb ik bij de PU awards POP gespeeld, en toen vond ik het al geen zak aan, en de graphics zien er zo blurry uit :|

BGaE, lijkt me nu nog niks, maar daar heb ik nog NIKS van gezien, naast een trailer. dus daar weet ik niks over.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
BlubberZwijn schreef op 05 januari 2004 @ 13:46:
Nog even een vraagje over de RGB kabel... als ik met de kabel die ik er nu op heb zitten (standaardkabel) op 60hz speel heb ik nogal last van zaagtandlijntjes ed (letters zijn minder goed leesbaar), is dit weg (of verminderd) met een RGB kabel?
Persoonlijk vind ik die RGB kabel een grote vooruitgang! Met die RGB kabel worden de kleuren een stuk levendiger en het beeld aanzienlijk scherper. Ikzelf merk dit vrij sterk bij Metroid Prime. Het is allemaal net even wat duidelijker te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz wil ik vandaag een cube kopen bij nedgame apeldoorn, is ie uitverkocht :(

Nu maar wachten tot woensdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Zijn er niet meer winkels bij jou in de buurt die de cube verkopen :? Ze gaan idd wel hard. Ik kocht mijn cube bij de mediamarkt een tijdje terug ruim voor de feestdagen, en toen hadden ze er nog maar een paar! een stuk of 5 zelda packs en 1 MK:DD pack. De "losse" cubes waren al helemaal pleite.

En dat tegenover de gigantische stapel Xboxen en PS2's die ze aan de straatstenen niet kwijt raakte. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nedgame is een stuk goedkoper dan de meeste winkels die de gamecube verkopen (99>89)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik heb BG&E op de PC behoorlijk ver gespeeld en ik vind he dus echt zwaar vet. Zelfs al wordt hij 60 Euri ga ik hem nog halen. Het is echt geen platformspel, veel meer een adventure zoals Zelda maar dan SciFi. Heeft echt een heerlijke sfeer.
En wat ik van PoP heb gezien ga ik die ook absoluut kopen.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 05 januari 2004 @ 15:51:
Nedgame is een stuk goedkoper dan de meeste winkels die de gamecube verkopen (99>89)
In Apeldoorn nog 79,-

Dan is 20 euro makkelijk verdiend toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

ja want apeldoorn roeleert ;) _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ben de afgelopen paar dagen Waverace: Blue Storm aan het spelen... echt een coole game joh!! Hij is moelijker dan ik dacht... wat het natuurlijk alleen maar leuker maakt.. en de graphics zijn ook wel goed... maar het speelplezier is echt enorm vind ik bij deze game... en dat voor 15 eurootjes op Schiphol (maar dat had ik eerder al gepost :P)

heb trouwens net de hard mode gehaald... ga nu maar es ff expert proberen :P die Final was trouwens wel errug shit, Canals ofzoiets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een beetje leuke goedkope multiplayer game... Tony Hawk 4 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 19-09 13:07
Wat is nou leuker? SSX 3 of 1080 avalanche, ik heb wel flinke gameskills dus moeilijkheidsgraad is belangrijk.. ook 2 speler plezier weegt zwaar :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

DKasemier schreef op 05 januari 2004 @ 16:58:
Wat is nou leuker? SSX 3 of 1080 avalanche, ik heb wel flinke gameskills dus moeilijkheidsgraad is belangrijk.. ook 2 speler plezier weegt zwaar :)
1080: Weinig realisme, mooie omgevingen
SSX3: Meer realisme, dus moeilijker, meer voor de echte snowboard fanaat, wat minder mooi

Bron: Gamekings (1 van de laatste afleveringen)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Dat ligt er maar net aan wat je leuker vind. Als jij puur voor het racen gaat, dan kun je denk ik beter voor 1080 Avalanche gaan. Ikzelf hou nogal van vette tricks dus daarom heb ik SSX3 gekocht. Absoluut geen spijt van gehad en het is moeilijk zat. Sommige absurde scores waarvan je eerst denkt "nahh, dat haal ik nooit!", blijk je toch later wel te kunnen halen na veeeeel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Righteye schreef op 05 januari 2004 @ 17:13:
[...]

1080: Weinig realisme, mooie omgevingen
SSX3: Meer realisme, dus moeilijker, meer voor de echte snowboard fanaat, wat minder mooi

Bron: Gamekings (1 van de laatste afleveringen)
Uhm het is serieus andersom
1080: Meer realisme, mooie natuur omgevingen
SSX3: Doe de flipflappowertriplejump 380 in een hobbeltje van de weg terwijl je kroket even rustig op eet. Graphics? geen mening, ik vind ze in ieder geval niet zo bijsterend mooi. Replay value zal wel in orde zijn aangezien er allemaal kleine dingetjes te unlocken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hehe ff pauze :)

heb er gisteren dus ook 1tje gehaald.
het kleine pakketje met mario en zelda.
extra controller, geheugen kaartje,RGB kabel en eternal darkness :P

leuk dat de kerst is geweest want hier in de buurt (oosterhof) is er dus helemaal niets meer te vinden wat controllers en geheugen betreft, alle zaken geweest en steevast kreeg je als antwoord : nee sorry alles uitverkocht over 2 weken weer :(
toen snel naar de stad (rotterdam) had nog 20 minuten daar.
ook overal uitverkocht :?
eindelijk bij dixons (diegene die verstopt zit in de koopgoot) hadden ze eindelijk alles staan :P

dus daarna gelijk naar huis en gamen maar.
me vriendin blij met mario nu kan ik heel de tijd gaan sturen en zij lekker slaan en gooien ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik speel me ook helemaal de tyfus :D

Heb al Soul Calibur 2 en Resident Evil bijgekocht, vandaag Super Smash Bros: Melee en Starfox Adventures (Players Choice) besteld... Cube ownt :)

Met name Metroid Prime en Zelda tot nu toe.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide games zijn erg onrealistisch.
Mijn voorkeur gaat naar 1080 avalanche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

BlubberZwijn schreef op 05 januari 2004 @ 13:46:
De beeldkwaliteit wordt echt stukken beter. Ook zijn alle vage lijntjes enzo weg. De 60Hz mode werkt trouwens alleen goed met een RGB kabel.

En probeer even op welke SCART aansluiting op de TV je de kabel moet aansluiten. Bij mij is het wereld van verschil of ik EXT1 of EXT3 neem. Ik dacht dat die SCART aansluiting hetzelfde waren, maar daar zit dus echt verschil in. Ik heb trouwens een Philips Matchline breedbeeld tv.

Ik kan je echt aanraden om zo'n kabel te halen. En haal dan wel een officiele Nintendo kabel, en niet zoals ik een of andere prutskabel van 6,99 ;-) Ik heb nu toch nog een officiele kabel gehaald, en het verschil is enorm.

Bij Nedgame is de officiele kabel maar € 19,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12:15
TaZz schreef op 05 januari 2004 @ 20:50:En probeer even op welke SCART aansluiting op de TV je de kabel moet aansluiten. Bij mij is het wereld van verschil of ik EXT1 of EXT3 neem. Ik dacht dat die SCART aansluiting hetzelfde waren, maar daar zit dus echt verschil in. Ik heb trouwens een Philips Matchline breedbeeld tv.
Dat is omdat meestal maar 1 scartingang RGB ondersteunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
TaZz schreef op 05 januari 2004 @ 20:50:
[...]

De beeldkwaliteit wordt echt stukken beter. Ook zijn alle vage lijntjes enzo weg. De 60Hz mode werkt trouwens alleen goed met een RGB kabel.

En probeer even op welke SCART aansluiting op de TV je de kabel moet aansluiten. Bij mij is het wereld van verschil of ik EXT1 of EXT3 neem. Ik dacht dat die SCART aansluiting hetzelfde waren, maar daar zit dus echt verschil in. Ik heb trouwens een Philips Matchline breedbeeld tv.

Ik kan je echt aanraden om zo'n kabel te halen. En haal dan wel een officiele Nintendo kabel, en niet zoals ik een of andere prutskabel van 6,99 ;-) Ik heb nu toch nog een officiele kabel gehaald, en het verschil is enorm.

Bij Nedgame is de officiele kabel maar € 19,99.
ik had de officiele kabel voor 30 euro gekocht en wat krijg je een flut kabeltje met alleen scart, nog niet eens aparte aansluitingen voor het geluid aan een versterker te hangen

dat had een kabel van 8 euro dus wel, en die heeft ook nog vergulde pluggen (niet dat dat wat uitmaakt maar toch)

ik zie dus echt geen verschil qua beeld met de nintendo kabel en de bokkiewokkie kabel

de laatste gebruik ik nu dus fijn :)

het maakt idd uit welke scart vd tv je gebruikt, ik heb nl een breedbeeld met 3 ingangen waarvan er maar 1 RGB ondersteunt....

[ Voor 6% gewijzigd door Noedelsupke op 05-01-2004 20:58 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb zowel PoP:SoT en BG&E en ik kan beide games aanraden. PoP is subliem en BG&E speelt als Zelda en is erg leuk.

Wat mij steekt is dat de games dus niet verkopen. Ik krijg sterk het idee dat originele en goede games gewoon niet meer aanslaan. Er MOET echt realistisch geweld of zo inzitten. Ubi- Soft heeft echt goede games gemaakt en alleen Splinter Cell (geweld) heeft verkocht. Ook bij Nintendo vallen de verkopen terug. Super Monkey ball is briljante software maar wordt weggewuifd door het "grote publiek" als Kiddy etc. Ik begin er serieus van te balen. Ik hoop dan ook dat gameplay niet het onderspit zal gaan delven tov andere triviale zaken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 17-09 10:40
Kan ik nog ergens aan zien of mijn tv wel rgb ondersteund? is al wel wat jaartjes oud namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

@Deddiekoel: Zo origineel zijn ze nu ook weer niet op enkele onderdelen na, je geeft bij BG&E al aan dat het op Zelda lijkt.

Ikzelf ga wel voor Beyond Good & Evil, heb gewoon zin in een leuke adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Aaarggg ik wordt ge0wned door een of andere boss in Metroid Prime :(
In de eerste echte "map", Talon ofzo kom je op een gegeven moment bij een of ander beest die uit een grote plant komt. Ik blijf dus op dat figuur schieten maar er komt geen einde aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

CyberTijn schreef op 05 januari 2004 @ 21:17:
Aaarggg ik wordt ge0wned door een of andere boss in Metroid Prime :(
In de eerste echte "map", Talon ofzo kom je op een gegeven moment bij een of ander beest die uit een grote plant komt. Ik blijf dus op dat figuur schieten maar er komt geen einde aan :S
Metroid (Prime) (eind) bazen moet je altijd op een bepaalde manier verslaan, dwz bijvoorbeeld op een bepaalde plaats met een bepaald wapen raken of gebruik maken van iets in de omgeving.
Het is meestal niet zomaar bruut erop los schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 05 januari 2004 @ 21:04:
Ik heb zowel PoP:SoT en BG&E en ik kan beide games aanraden. PoP is subliem en BG&E speelt als Zelda en is erg leuk.

Wat mij steekt is dat de games dus niet verkopen. Ik krijg sterk het idee dat originele en goede games gewoon niet meer aanslaan. Er MOET echt realistisch geweld of zo inzitten. Ubi- Soft heeft echt goede games gemaakt en alleen Splinter Cell (geweld) heeft verkocht. Ook bij Nintendo vallen de verkopen terug. Super Monkey ball is briljante software maar wordt weggewuifd door het "grote publiek" als Kiddy etc. Ik begin er serieus van te balen. Ik hoop dan ook dat gameplay niet het onderspit zal gaan delven tov andere triviale zaken.
Het probleem is dat de casual gamer geen uitgediepte games wil waar ie uren achter moet zitten en voor na moet denken.

De casual gamer wil een spel dat ie ff een uurtje kan spelen en er later weer mee verder kan gaan zonder dat ie moeite hoeft te doen.
Dat zijn dus games zoals GTA3 , racegames, beat-em ups en 3D-shooters .

Dat de die-hard er zijn neus voor ophaald en liever de hele avond zelda,metroid prime of iets als POP of BG&E speelt zal de spelfabricant worst wezen omdat de casual gamer is waar het geld te verdienen valt, de die-hards blijven wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
is prince of persia al uit op de cube???

geweldige game heb m nu op de pc en ik blijf maar spelen, denk dat t op de gamecube nog vele malen lekkerder speelt.....en mooier en sneller aangezien mijn pc vrij klassiek is ;)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:57:
Wat is een beetje leuke goedkope multiplayer game... Tony Hawk 4 ofzo?
Ligt bij Intertoys voor € 15,= en is waarschijnlijk wel de moeite om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
SSBM? 25 euro media markt? nog toffer imo.
OF Timesplitters 2!!
15 euro media markt (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Jan Laros schreef op 05 januari 2004 @ 21:34:
[...]

Ligt bij Intertoys voor € 15,= en is waarschijnlijk wel de moeite om te proberen.
idd en ik denk super monkey ball ook wel wat dat betreft
(heb m niet, dus durf dat niet voor de volle 100% te zeggen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
JeroenB schreef op 05 januari 2004 @ 13:54:
Weet iemand waar ik VJ rondom Den Haag kan bemachtigen? Het begint me onderhand een beetje te frustreren dat ik'em gewoon nog nooit ergens heb zien liggen :(
Dat "probleem" heb ik ook.
Hoe lang is dat spel nu al wel niet uit??
Maar misschien is hij wel helemaal niet uit, hij licht toch niet in de winkel. >:)

Best wel slecht beschrikbaar lijkt me zo!
Maar misschien is hij wel te populair. 8)
SSX 3!!

Echt _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Vanitas op 05-01-2004 22:11 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
UbiSoft ontkent dat de Europese versies van PoP en BG&E voor de X-Box en de GC geannuleerd zijn: http://www.computerandvid...s/news_story.php?id=99849

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 05-01-2004 22:08 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nou ja, zolang een spel dat er zo uitziet

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/graphics/animal4.jpg

en waar je bezigheden bestaan uit fruit plukken, visjes vangen, schelpen verzamelen, gaten graven en brieven schrijven tegen de 500.000 kan verkopen in de US zal het allemaal toch wel meevallen?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Thelema schreef op 05 januari 2004 @ 21:14:
@Deddiekoel: Zo origineel zijn ze nu ook weer niet op enkele onderdelen na, je geeft bij BG&E al aan dat het op Zelda lijkt.

Ikzelf ga wel voor Beyond Good & Evil, heb gewoon zin in een leuke adventure.
Wat maakt het nou uit dat het genre niet erg origineel is. Als ze het maar goed uitwerken, en dat is waar Ubi Soft erg goed mee bezig is. Het is misschien wel hetzelfde soort spel als Zelda op veel punten, maar das alleen maar het soort spel. Dat is ook meteen waar de overeenkomsten ophouden. Het is verder een heerlijk origineel spel met een hele goeie sfeer.
Adventures zijn er zat, maar het gebeurt maar zelden dat het zo goed uitgewerkt wordt imo.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Hey!.......

M'n GC heeft oren gekregen!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/GC1.jpg

Nee grapje, het zijn twee 80mm fans die ik eraan heb gehangen!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/GC2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/GC3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/GC4.jpg

Ik ben namelijk een beetje in de sferen van het maken van een stille pc, en dan kan je spelcomputer natuurlijk niet achterblijven. Ik vond namelijk dat er wel wat aan dat geloei van die irritante 50mm fan gedaan kon worden. (alhoewel dat in geen verhouding staat tot de herrie die een Xbox 1.0 produceert, maar goed). Bovendien dacht ik dat m'n GC er wel wat stoerder uit zou gaan zien.

Daarom had ik twee 80mm alu Titan fan's besteld, past mooi qua kleur.

Toen m'n GC opengehaald (met de gamebit).

Toen eerst maar 's goed m'n speeltje van binnen bestudeerd, helemaal uitelkaar
gehaald (echt interessant).

Anyway ik probeerde dingen te verzinnen om de airflow een beetje optimaal te houden. Hoe ik dat precies heb gedaan is moeilijk uit te leggen, en ik heb ook geen zin om 'm weer helemaal uitelkaar te schroeven en foto's te maken, want ik heb 'm net weer goed immekaar (misschien een andere keer). Laten we zeggen dat een dremel (hobbyboor) met drie slijpsteentjes (en een hele hoop vonken (en veiligheidsbril!!)) wonderen deden, een stevige dikke tang kwam ook goed van pas.

Vervolgens aan beide kanten in de case een grote blowhole gemaakt, en natuurlijk kleine gaatjes voor de boutjes.

Fan's vastgezet en aangesloten. Omdat de originele fan 12V gebruikt (dat rechtstreeks van de adaptor word afgetapt), besloot ik de twee fan's in serie te schakelen. Dit resulteert in dat ze allebij op 6 Volt draaien, wat een aangename stilte te weeg brengt en toch een leuk briesje geeft voor de koeling.

Ze blazen aan beide kanten, daarom heb ik achter een gat gemaakt waar de lucht weer uit kan, dat kan ik redelijk voelen dat dat ook gebeurt. Uiteraard is het wel zo dat het grootste gedeelte van het fanoppervlak gewoon tegen stukken plastic aanblaast, maar een fractie wordt effectief benut. Ik heb natuurlijk wel geprobeerd dit zo groot mogelijk te maken.

Ik ben er in totaal 3 dagen meet aan het kloten geweest om het allemaal een beetje goed te krijgen, maar ik ben tevreden met het resultaat. Jammer genoeg heeft 1 fan een beetje last van geratel, maar het valt gelukkig wel mee. Het valt eigenlijk niet zo op omdat je er nu pas achterkomt hoeveel herrie het loopwerk van de DVD eigenlijk maakt (maak de drive maar 's open en dicht). Het geluid van die drive komt nu boven de rest uit dus wat dat betreft was het een geslaagd project (en het ziet er stoer uit).

Hier nog een pic terwijl ie aanstaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/GC5.jpg

Nadeel van de fan's is wel dat je GC er wel een stukje breder van wordt. Omdat het frame van de fan's van aluminium zijn is ie ook wel een stukje zwaarder geworden.

Ter vergelijking heb ik er daarom ook een Zalman OP1 fan opgezet, met de originele 50mm fan ernaast. De Zalman fan is de helft dunner dan een standaardfan (en de Titan fan's zijn juist een stukje breder dan een standaardfan). Voordeel van deze fan is ook dat ie niet ratelt op lage snelheden, omdat ie daarvoor gemaakt is. Wat ik probeer te zeggen is dat dit wel een geschikte fan is voor mensen die dit eventueel ook zouden willen doen (vooral ideaal voor bij de zwarte gamecube natuurlijk).

Jammer genoeg is de vakantie voorbij en moet ik mij weer in de studieboeken storten. Als ik nog 's wat tijd heb ga ik nog wat extra LEDjes erinstoppen ofzo, lijkt me wel lache.

Qua games stort ik mij nu in F-Zero, wil die vijfde cup halen, moet daarom de laatste 2 cups nog Expert uitspelen, ga nu beginnen met practicen voor de 3e cup. Ik doe altijd gewoon practice tegen 29 tegenstanders. Ik race net zolang door totdat ik eerste lig en ik iedere ronde weer een grotere voorsprong krijg. De cups zelf zijn dan makkelijker dan het practicen (denk omdat je dan niet gelijk boost heb bij de start). Wat ik probeer te zeggen is: heb de eerste twee cups op expert met 400 punten uitgespeeld, dus overal eerste, dit geeft namelijk hoop omdat er ook nog Master komt..., dan wordt ik vast niet overal eerste meer :(

Verder heb ik ook nog VJ liggen, MKDD, Zelda OOT... ik koop voorlopig nog geen nieuwe games, eerst deze uitspelen, want ik ben Groninger, en die zeggen:
Ons binn'n zuunig! Doe most tevre'n wes'n mit was't he'st!

En trouwens heb ik ook nog 's heel weinig tijd om te gamen, en dat vind Jan niet leuk :'(

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 21:21:
[...]

Het probleem is dat de casual gamer geen uitgediepte games wil waar ie uren achter moet zitten en voor na moet denken.

De casual gamer wil een spel dat ie ff een uurtje kan spelen en er later weer mee verder kan gaan zonder dat ie moeite hoeft te doen.
Dat zijn dus games zoals GTA3 , racegames, beat-em ups en 3D-shooters .

Dat de die-hard er zijn neus voor ophaald en liever de hele avond zelda,metroid prime of iets als POP of BG&E speelt zal de spelfabricant worst wezen omdat de casual gamer is waar het geld te verdienen valt, de die-hards blijven wel kopen.
Yip dat klopt. Maar aan de andere kant zeiken die lui ook dat een spel zo kort is. Ze willen dus EN iets dat lekker makkelijk speelt EN dat het nog 40 uur duurt ook. Dan zijn ze wel ff met ontwikkelen bezig, al die apart gebieden, achtergronden etc.

Kijk, een spel als Myst speel je ook zo uit als je alle puzzels zonder nadenken zou kunnen doen, denkende aan shooters, waar het gemiddelde niveau ligt op 'vind de sleutel' of iets om een deur mee te openen. Splinter Cell wordt al weer moeilijker, en dan willen ze ook om de seconde kunnen saven .... en maar zeiken dat het spel zo kort is. En als je dat dan meegeeft als argument, dan vinden ze dat ook onzin. Ja, save maar lekker zou ik zeggen, maar zeik niet over de kortheid dan zeg ik op mijn beurt.

Metroid heeft al backtracking, oh oh oh, je zou eens moeten onthouden waar ook al weer dat ene punt was waar je nog niet doorkon en nu ineens wel. Daarnaast, net als in een postje hierboven .... een baas is niet als in andere spellen, schiet maar raak, nee, ff nadenken. Dan kunnen ze nog wel vervelend zijn hoor, ik heb net weer die grote golem achter de rug, en het is maar goed dat ik een paar energy tanks gepakt heb.

Natuurlijk moet je er ook wel van houden, van het type game, ik bedoel, ik kan zo spellen afkraken hoor als ik wil, maar ik ga geen moeite besteden aan een spel van een gametype wat me toch niet aanspreekt, da's makkelijk afkraken. Zo van 'Ja, ik vind Call of Duty een slecht spel .... maar ik hou toch al niet van shooters bla bla bla'.

Maar als de massa wint, en dat doen ze altijd, omdat er geld aan ze verdiend wordt, dan worden games nog makkelijker. Ze zeiden het bij Gammo al, de ECHTE kiddy games worden nog makkelijker ook, terwijl ze vroeger toch echt pittiger waren. Als ik Windwaker al met Zelda I vergelijk, ik had die nooit gespeeld, maar .... da's pas een groot verschil. Ik heb toch liever zo'n moeilijkheidsgraad. Windwaker was leuk, maar het was ook makkelijk.

Ik zou overigens geen genres compleet voor de casual gamers willen toeschrijven, 3D shooters, racegames, dat zijn er veel hoor ;). Maar ik vind het zelf ook wel eens leuk hoor, ff een spelletje zonder me nodeloos zorgen te maken over dingen, maar ik heb toch liever een beetje pit erin. Toch denk ik dat de games een kant op gaan, waarbij ik op een gegeven moment uitgekeken raak op de games.

Niet omdat ze niet origineel meer zijn, maar omdat ze te makkelijk zijn en niets speciaals meer hebben. Kijk, als je echt elke game origineel wil en MOET zijn, dan houdt het echt op een gegeven moment op. Kijk naar shooters, je kunt een slimmere shooter maken, misschien kan de AI als enige nog bijgewerkt worden, maar die is en zal nooit perfect worden. Maar echt origineel constant, jaar na jaar, dan komt er een einde aan. Van mij hoeft dat ook niet, sommige gamers en reviewers zijn dan ook VEEL en veel te zeikerig over games, dan vraag ik me af 'hebben die nog wel lol, ga lekker een andere hobby zoeken of zo'.

Dan is er nog het grafische gedeelte, VEEL en veel te snel gaat men weer door naar de volgende engine, terwijl je ook eens een paar jaar goed gebruik kunt maken van de engine en gewoon goede games te maken. Natuurlijk niet stilstaan met ontwikkelen, maar niet iedere 2 jaar een nieuwe engine, echt onzin. Ik denk dat een engine net zo lang mee kan als bijvoorbeeld een console. Maar ook die snelheid van vervangen versnelt volgens mij.

Dit had korter gekund .... ik had ook kunnen zeggen 'mensen zijn niet meer snel tevreden', maar ja, zo heb ik wat te doen om de tijd door te komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 23:35:
[...]

Dit had korter gekund .... ik had ook kunnen zeggen 'mensen zijn niet meer snel tevreden', maar ja, zo heb ik wat te doen om de tijd door te komen ;).
Het probleem is buiten de discussie casual <-> hardcore en massaproductie vs originaliteit (in bestaande genres). Dat er volgens mij gewoon niet veel meer te doen is wat nog niet gedaan is. Wat was de laatste game waarbij je echt 'wow' ging. Waarbij je echt had van 'dit heb ik nog nooit gezien' Ik weet het echt niet....ik heb me dan ook voorgenomen om niet veel meer te kopen totdat ik echt iets zie wat ik moet hebben. pop&bgNe is splinter cell vind ik een mega pack. Maar ik weet eigenlijk dat ik bgNe en splinter cell waarschijnlijk amper zal spelen, en dan is 120 euro voor alleen pop toch wel weer veel geld :P
Dus toch maar weer meer games gaan huren, hoewel dat inhoudt dat ik dus mijn ps2 moet gebruiken :( (wat eigenlijk niet erg is, maar ik zou gewoon graag de keuze hebben om ook cube games te testen, of gewoon de cube versies van multiformat games)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Ik ben gisteren een beetje echt begonnen met Metroid Prime. Geweldig mooi spel natuurlijk, maar soms een beetje onoverzichtelijk. Ook erg lastig dat je niet overal kan saven maar dat je in sommige gevallen een tyfus eind terug moet naar een save point. Verder is het ook een erg "eenzame" game.
Ben erg positief over het spel, heb me er ook best mee vermaakt, alleen als je het mij vraagt krijgt MP net iets teveel credit. Meer dan het verdient imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 23:35:
[...]

Een heel verhaal waar ik me prima in kan vinden
Ik vind zelf het heerlijk als een spel je lang bezig houdt, ik weet nog dat zelda op de snes mij echt dik een jaar heeft bezig gehouden (ok, niet elke dag spelen, maar toch)

Net als nu ED op de cube, ik zit nu halverwege ofzo, maar het is wel een spel dat ik speel en erg echt voor na moet denken (ben ook nooit zo geweldig goed geweest in van die adventure games, te weinig geduld misschien ;) maar dat gaat nu stukken beter)
Ik vind het geweldig om te spelen, er niet uit te komen, ff niks te doen, rustig nadenken tijdens de afwas ofzo en dan ineens wel langs dat gekke beest te komen :D

Maar daarnaast vind ik een lekker simpel spel ook heerlijk, inderdaad iets wat je even een uurtje kan gaan spelen.
En daar lenen sportspellen/fighters e.d. zich perfect voor vind ik.

Ik ben wel van mening dat ik als ik 60€ uitgeef aan een spel er ook wat speeltijd van terug mag verwachten.
Oftewel: 60€ voor een spel dat mij misschien 10 uurtjes speelplezier geeft vind ik een belachelijke prijs!

Er zijn/zullen dus ook vrij weinig spellen zijn die ik voor die volle prijs zal kopen, mits er (voor mij) voldoende speelplezier/tijd in zit om die kosten te rechtvaardigen.
En dat zullen dus alleen spellen zijn die lang speelbaar zijn (alleen of met meer mensen, zoals ik bijv SSX3 heb gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ach, een bioscoopje kost je zo'n 8 euro tegenwoordig en dat komt neer op 2 uur entertainment. Dus vanuit dat perspectief is 60 euro geen slechte prijs voor 15 uur entertainment. Althans, als je het eens bent met de prijs van een bioscoopkaartje.

Zelf vind ik dat de lengte van een spel een belangrijke factor is, maar dat het niet de enige bepalende factor is. Om een voorbeeld te noemen: toen Max Payne op de PC uitkwam heb ik het gekocht en ben ik een week lang bezig geweest om er doorheen te komen. In totaal heb ik er denk ik een uur of 15 in gestopt. Achteraf was ik enorm tevreden en had ik het gevoel dat ik een enorm avontuur had meegemaakt in dat spel.

Aan de ene kant baalde ik dat het al voorbij was, aan de andere kant vind ik dat Max Payne elke cent waard was omdat het gewoon enorm gaaf was om te spelen.

Qua lengte was Sonic 2 op de Megadrive (we gaan ff terug in de tijd :)) vergelijkbaar - ook daar was ik een weekje mee bezig. Alleen na het spelen van dat spel baalde ik wel: eigenlijk was ik niet echt enorm gave dingen tegengekomen en vond ik het spel niet echt een uitdaging. Het was meer een kwestie van door wat triviale dingen heenkomen. De uitdaging van Sonic 1 was er nergens in terug te vinden.

Zo zie je dat de lengte niet altijd de belangrijkste factor is: entertainment kan lengte onbelangrijk maken. Andersom echter niet. Als een spel niet leuk is, dan maakt lengte het alleen maar erger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Oeps :) (drukte op quote ipv edit hehe)

[ Voor 170% gewijzigd door JeroenB op 06-01-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

JeroenB schreef op 06 januari 2004 @ 10:20:
Ach, een bioscoopje kost je zo'n 8 euro tegenwoordig en dat komt neer op 2 uur entertainment. Dus vanuit dat perspectief is 60 euro geen slechte prijs voor 15 uur entertainment. Althans, als je het eens bent met de prijs van een bioscoopkaartje.

Zelf vind ik dat de lengte van een spel een belangrijke factor is, maar dat het niet de enige bepalende factor is. Om een voorbeeld te noemen: toen Max Payne op de PC uitkwam heb ik het gekocht en ben ik een week lang bezig geweest om er doorheen te komen. In totaal heb ik er denk ik een uur of 15 in gestopt. Achteraf was ik enorm tevreden en had ik het gevoel dat ik een enorm avontuur had meegemaakt in dat spel.

Aan de ene kant baalde ik dat het al voorbij was, aan de andere kant vind ik dat Max Payne elke cent waard was omdat het gewoon enorm gaaf was om te spelen.

Qua lengte was Sonic 2 op de Megadrive (we gaan ff terug in de tijd :)) vergelijkbaar - ook daar was ik een weekje mee bezig. Alleen na het spelen van dat spel baalde ik wel: eigenlijk was ik niet echt enorm gave dingen tegengekomen en vond ik het spel niet echt een uitdaging. Het was meer een kwestie van door wat triviale dingen heenkomen. De uitdaging van Sonic 1 was er nergens in terug te vinden.

Zo zie je dat de lengte niet altijd de belangrijkste factor is: entertainment kan lengte onbelangrijk maken. Andersom echter niet. Als een spel niet leuk is, dan maakt lengte het alleen maar erger :)
Ja ok, ik moet het even nuanceren :)

10-15 uur is prima, als het ook een belevenis is :)
voorbeeld: Call of Duty: te kort, maar wel best intense momenten (zeker aangezien ik helemaal niet zo van shooters houdt)
Zelfde met ED: denk dat ik op 15-20 uur kom (misschien) maar dat zijn hele andere uren dan 15-20 uur fifa 2004 (om maar wat te noemen) voor 60€ (jaja, ED was maar 15 maar toch)

Maar kortere speeltijd maar wel intens/bevredigend gevoel erbij rechtvaardigt nog niet altijd de hoge prijs!
(en ik ben het zeker niet eens met die prijs van bioscoopkaartjes ;) belachelijke bedragen, vroegah ging ik voor 7 gulden 50 naar de film, waarom moet ik nu 7,50€ betalen????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hehe, leuke mod hoor.. ziet er wel een beetje lomp uit idd :D
Je beseftwel dat je garantie vervalt he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Trouwens, ik wil ook wel meedoen met een F-Zero competitie. Is het de bedoeling dat ik dan steeds een tijd inlever van alle tracks die we spelen? Of kan ik me ook concentreren op een enkele (weinig tijd en niet zo goed nog hehe)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Ik ben het wel met philipnorth eens. Wil zelf ook altijd 2 verschillende soorten spellen hebben. Namelijk een sportsgame of een racegame die je gewoon even snel aan kan zetten als je een half uurtje niks te doen heb. SSX3 is een ideaal voorbeeld daarvan. Gewoon effe fijn een half uurtje je duimen kapot duwen op een Super Pipe, of even lekker een race doen ofzo.
De andere game moet dan een adventure of een shooter zijn ofzo, Metroid Prime bijvoorbeeld. Dat ga ik niet "even" doen, maar daar ga ik echt voor zitten, en als je daar eenmaal in zit ben je zo anderhalf uur verder.

Bovendien vind ik de lengte van een game vrij relatief. Als jij door een spel heen rusht, en daar in 15 uur mee klaar bent, kan het natuurlijk zo zijn dat je 30% van de hele map nog niet gezien heb, of nog niet alles voltooid hebt. Het is maar net waar je tevreden mee bent. Persoonlijk wil ik altijd alles zien en alles mee maken binnen een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

JeroenB schreef op 06 januari 2004 @ 10:30:
Trouwens, ik wil ook wel meedoen met een F-Zero competitie. Is het de bedoeling dat ik dan steeds een tijd inlever van alle tracks die we spelen? Of kan ik me ook concentreren op een enkele (weinig tijd en niet zo goed nog hehe)?
Daarom dacht ik ook aan zo'n opzet:

Gewoon om de 2 weken random een andere track (Geen AX tracks) zodat je je gewoon kan concentreren op 1 track. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik vind het best schnumi.. dan hoeven we ook geen ruzie te maken over welke tracks we gaan spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Is er al een website voor die nieuwe competitie ? En wanneer begint ie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
is er hier iemand die harvest moon al heeft gespeeld?

of iemand die em heeft gepreordert?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 06 januari 2004 @ 11:11:
is er hier iemand die harvest moon al heeft gespeeld?

of iemand die em heeft gepreordert?
Is die al uit dan? Volgens mij komt hij pas later in 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 06 januari 2004 @ 11:19:
[...]

Is die al uit dan? Volgens mij komt hij pas later in 2004.
15 januari... volgens dvdboxoffice

maar ja er zijn ook soms mensen die jap orderen of die em als preview hebben gespeeld ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Volgens mij was Harvest Moon in VS in ieder geval uitgesteld en kwam die pas in maart. Hier komt die dus gelukkig eerder als ik alle release lijsten mag geloven, ze moeten hem echt niet uitstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 06 januari 2004 @ 11:39:
[...]

15 januari... volgens dvdboxoffice

maar ja er zijn ook soms mensen die jap orderen of die em als preview hebben gespeeld ofzo
Ik heb de JAP versie al gespeeld, maar ik begreep er helemaal niks van. Ik wacht wel op de US/EU versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat wel 1337 die 2 koelers :)
Hoe heet dat type schroevendraaier waarmee je dat ding kunt open maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 12:35:
Staat wel 1337 die 2 koelers :)
Hoe heet dat type schroevendraaier waarmee je dat ding kunt open maken?
torx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

RedruM schreef op 06 januari 2004 @ 10:53:
Ik vind het best schnumi.. dan hoeven we ook geen ruzie te maken over welke tracks we gaan spelen :p
Gaan we trouwens de compo door elkaar spelen? of is PAL en US nogsteeds apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb thuis torx om me xbox mee open te halen, maar die passen niet in de cube.
Welk nummer is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:10:
[...]

Ik heb thuis torx om me xbox mee open te halen, maar die passen niet in de cube.
Welk nummer is het dan?
Volgens mij moet je iets van gamebit hebben ofzo... althans, dat stond in de post met die plaatjes van die cube met die 80mm fans aan de zijkant (wat er zeer netjes uit ziet overigens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik las op IGN dat in de VS BG&E op alle consoles vanwege de tegenvallende verkopen nu al in prijs verlaagd is naar $19.99! Niet dat dat iemand ervan gaat weerhouden om hem voor 59 euro in Nederland op de markt te brengen natuurlijk, maar misschien is het nu wel de moeite om hem alsnog in het buitenland te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wee, net Thardus verslagen in Metroid Prime :7

Wat is dit toch een vet spel. In het begin was het best wennen, aangezien ik normaal niet van 1st person perspectief houd. Maar als je erin komt laat het niet meer los :)

En nu niet verder spelen maar leren (tentamens :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

JeroenB schreef op 06 januari 2004 @ 13:31:
Ik las op IGN dat in de VS BG&E op alle consoles vanwege de tegenvallende verkopen nu al in prijs verlaagd is naar $19.99! Niet dat dat iemand ervan gaat weerhouden om hem voor 59 euro in Nederland op de markt te brengen natuurlijk, maar misschien is het nu wel de moeite om hem alsnog in het buitenland te bestellen.
was al eerder gemeld maar toch ;)

Alleen geen online shop te bekennen die m voor 19,99 heeft hoor

Nieuwe Tales of.... in de maak
Tales of Symphonia is in Japan een groot succes. De game kreeg bij de release een speciale kleur GameCube, werd enorm goed verkocht en werd door Japanse gamers in Famitsu onlangs uitgeroepen tot beste game van 2003.

Niet verwonderlijk dus ook dat maker Namco heeft besloten een nieuw deel te gaan maken. Dat zei Akira Yoshizumi van Namco tegen het Japanse magazine Nintendo Dream. Hoe de game gaat heten, op welk(e) platform(s) hij verschijnt en wanneer we 'm kunnen verwachten, is nog niet bekend. Wij moeten sowieso nog wachten op de Europese versie van Tales of Symphonia, dus wij zijn voorlopig nog wel even zoet met de serie.
bron: www.cubezone.nl

[ Voor 39% gewijzigd door philipnorth op 06-01-2004 13:57 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.