Het Grote GameCube Topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Reignman schreef op 22 januari 2004 @ 22:04:
* Resident Evil 0 € 12,99 Mediamarkt
* Resident Evil 1 € 15,00 Intertoys
* Resident Evil 2 € 19,95 Mediamarkt/ Bol.com
* Resident Evil 3 € 19,95 Mediamarkt/ Bol.com
Ik heb 2 en 3 vorige week donderdag besteld bij bol.com, tot nu toe is de status van mijn bestelling op "wordt verwerkt" blijven staan. Ik weet dat je hem bij de FRS niet meer kan bestellen omdat het spel niet meer in produktie is, ik hoop dus dat ze hem bij bol.com nog kunnen leveren. Amazon heeft ze nog wel, alleen vraagt er 40 Euro per stuk voor.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Reignman schreef op 22 januari 2004 @ 22:26:
[...]

Heb je RE0 in een weekje uitgespeeld??

Heb net RE0 en RE1 aangeschaft.... nog niet gespeeld... met welke kan ik het beste beginnen??
Ik zou zelf vanwege het verhaal met 1 beginnen, anders kunnen er dingen voor je gespoilerd(hee een nieuw woord!) worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben pas met RE begonnen met de REmake. Daarna RE0 gehad. Maar RE2 en RE3 wisten mij toch welerg goed te boeien. Ik speel ze ook alleen voor het verhaal (easy dus) maar ik vind het stuk voor stuk degelijke titels. Ik heb laatst ook RE:CV in een ruk uitgespeeld. Als het verhaal je trekt zou ik het zeker doen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:34

SD5k

>4&X

Reignman schreef op 22 januari 2004 @ 22:26:
[...]

Heb je RE0 in een weekje uitgespeeld??

Heb net RE0 en RE1 aangeschaft.... nog niet gespeeld... met welke kan ik het beste beginnen??
Ik had RE0 op easy in ongeveer 8:30u uitgespeeld. De 2e keer op normal deed ik er ongeveer 6uur over. Niet echt een lang spel dus, maar wel erg de moeite waard.

Maar ik zou zowieso beginnen met RE1, als je daarna RE0 speelt heb je echt alsmaar zoiets van "ahaaaa, zo is dat dus gebeurt". Er gaaf verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:47
Reignman schreef op 22 januari 2004 @ 19:11:
[...]

Zag hem bij gamerelease.nl staan voor 55 euro....

Heb hem nu maar gepreordered bij dvdboxoffice.com voor 38 euro.... heb ik hem wel een weekje later.. maar scheelt wel 17 euro :P
hoezo een week later?
ik dacht dat hij in de US 2 weken eerder uitkwam dan in Europa?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vanmorgen heb ik dan eindelijk maar eens Soul Calibur 2 besteld bij game.net!
Inclusief verzendkosten iets van 23 Engelse Pondjes, 33 eurootjes dus :) .

Ik had het niet gedacht, maar spelletjes kopen is eigenlijk best verslavend, al heb ik er nu al een aantal die ik nauwelijks nog heb aangeraakt, zoals Zelda TWW en Eternal Darkness...

Maarja, als luxepaard wil je nu eenmaal graag veel keus hebben niewaar :*)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Twee Dee schreef op 23 januari 2004 @ 11:23:
Ik had het niet gedacht, maar spelletjes kopen is eigenlijk best verslavend, al heb ik er nu al een aantal die ik nauwelijks nog heb aangeraakt, zoals Zelda TWW en Eternal Darkness...
zonde man, dat zijn allebei spellen die je echt een voldaan gevoel geven als je ze hebt uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Thelema schreef op 23 januari 2004 @ 11:38:
[...]

zonde man, dat zijn allebei spellen die je echt een voldaan gevoel geven als je ze hebt uitgespeeld :)
Ja maar dat komt heus nog wel! ED heb ik pas net gekocht (15 euro bij E-plaza Rotterdam) en Zelda ga ik pas spelen als Metroid Prime helemaal uit is... Ik moet alleen Prime zelf nog neerknallen, maar heb er steeds geen zin in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Phusebox schreef op 23 januari 2004 @ 11:14:
[...]

hoezo een week later?
ik dacht dat hij in de US 2 weken eerder uitkwam dan in Europa?
hij staat daar op 3 maart... + een dag of 6 verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Anoniem: 50245 schreef op 17 januari 2004 @ 20:00:
Ik heb deze middag een BBA opgehaald. Deze heb ik bij dimension plus gekocht, geef ik duidelijk een doosje van een BBA geven ze me eerst een modem adapter. Ik weer terug, kreeg ik netjes een BBA voor de prijs van een modem adapter.

Nu zoek ik iemand om eens MK:DD te spelen, wie o wie.....
Ik zoek ook nog een BBA, kun je daarmee dan ook over internet spelen of is het lan only? Oh ja en wat kost zoiets nou?

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Je kunt je nu bij de nedgame inschrijven voor het pre-orderen van final fantasy CC meen dat de release datum ergens op 12 maart stond ?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 23-01-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb net vanmorgen Viewtiful Joe besteld. Ben er erg benieuwd naar na alle verhalen die ik lees en hoor :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik vind de screens allesbehalve overtuigend, je ziet een cube staan, 2 monitoren en een laptop, er is niet te zien waar de kabels vandaan komen of naartoe lopen en de foto's zijn uitermate wazig. Klinkt als bullshit, alhoewel het me niet heel erg zou verbazen, Linux op een cube.
Anoniem: 23844 schreef op 22 januari 2004 @ 18:07:
Dit is het betere werk:

Behold..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Als het goed is zit dit bij de normale US versie (geen special edition, maar weet het niet 100% zeker). En het spel kost iets van like... euhm 40 euro? ;)

Konami en Nintendo hebben zo te zien grootste plannen.. _/-\o_
Argh *kwijl* :9~ :9~ hebbuh hebbuh hebbuh :9~
Constructiever commentaar:
WOOWW Vet, waar heb je deze gehaald? Pre-order bij DVDBox of wat :? Anyway, misschien moet ik dit ook maar kopen, ookal heb ik m op de PSX/PC stukgespeeld :9
Heb je al wat meer info, is het een regelrechte port me mooiere graphics, of zitten er ook leuke twists in?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 23-01-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:X

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 23-01-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 11-06 10:58

Woohooo

Smilie, James Smilie

Wat maakt metroid prime een goeie game? en zit dr ook een multiplayer optie bij?

kwil mss nog gaan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohooo schreef op 23 januari 2004 @ 13:50:
Wat maakt metroid prime een goeie game? en zit dr ook een multiplayer optie bij?

kwil mss nog gaan kopen..
Iets meer zoeken is wel gewenst ;) Metroid heeft geen multiplayer, en tjah... Wat het een goed spel maakt... Zeg even Metroid tegen D3, dan vertelt ie de komende 3 uur wat er zo goed aan is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Laten we hopen dat Bol.com RE 2 en 3 nog kan leveren. Ik MOET die spellen echt hebben, al was het alleen maar om up-to-date te zijn kwa verhaal voor RE4.

RE: Code Veronica X staat een beetje los van het gewone verhaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.gamer.nl/nieuws/20571

MGS:TS staat voor 26 maart las ik net, zal al wel oud nieuws zijn maar dacht het toch maar ff te melden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 23 januari 2004 @ 13:43:
[...]
Ik vind de screens allesbehalve overtuigend, je ziet een cube staan, 2 monitoren en een laptop, er is niet te zien waar de kabels vandaan komen of naartoe lopen en de foto's zijn uitermate wazig. Klinkt als bullshit, alhoewel het me niet heel erg zou verbazen, Linux op een cube.
:?
Waarom, ign, zou dit bullshit zijn? Beetje paranoia?
Op de PS2 en XBox kan je ook gewoon Linux draaien en op de cube dus ook. Ze zijn alleen met de XBox begonnen om Mircosoft te narren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Thelema schreef op 23 januari 2004 @ 14:25:
Laten we hopen dat Bol.com RE 2 en 3 nog kan leveren. Ik MOET die spellen echt hebben, al was het alleen maar om up-to-date te zijn kwa verhaal voor RE4.

RE: Code Veronica X staat een beetje los van het gewone verhaal toch?
RE:CVX is in optiek een direct vervolg op RE2. Dus het past prima in de lijn van het verhaal. Leon uit RE2 is de hoofdpersoon in deeltje 4 dus ik denk dat hij gewoon prima past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren SSX3 en NHL Hitz 2002 binnengekregen :D ik vermaak me wel dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Aikon schreef op 23 januari 2004 @ 15:01:
[...]

:?
Waarom, ign, zou dit bullshit zijn? Beetje paranoia?
Op de PS2 en XBox kan je ook gewoon Linux draaien en op de cube dus ook. Ze zijn alleen met de XBox begonnen om Mircosoft te narren natuurlijk.
Je kunt wat op het beeldscherm staat downloaden en draaien als je PSO en een BBA hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 08:33
ATL schreef op 23 januari 2004 @ 15:20:
[...]

Je kunt wat op het beeldscherm staat downloaden en draaien als je PSO en een BBA hebt.
Is het ook mogelijk om linux truukjes uit te halen
met die 'Panasonic GameQube'? Gewoon op cd/dvd
branden bv..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MetroidPrime schreef op 22 januari 2004 @ 11:16:
[...]

Ik heb op 29 november 1080, de laatste van de twee games, geregistreerd. Ik kreeg toen ergens in de dagen voor kerst een mailtje dat ik mijn adres op de site in kon vullen voor de disc. Ik kreeg op 24 december een mailtje dat ik de disc binnen 28 dagen zou krijgen en anders moest ik maar mailen. Ik had dit ook met een van de eerste Game Boy Players uit de sterrencatalogus, toen waren ze simpelweg vergeten die dingen te versturen, maar toen werd er wel op direct op mijn mailtjes gereageerd en verstuurden ze de GBP de volgende dag nog.
Al wat gehoord?

Ik ga van het weekend (als ie dan nog niet binnen is) een mailtje sturen
de mijne zou 24 december verstuurd zijn namelijk
en heb er nog niets van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:02

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 23 januari 2004 @ 15:03:
[...]

RE:CVX is in optiek een direct vervolg op RE2. Dus het past prima in de lijn van het verhaal. Leon uit RE2 is de hoofdpersoon in deeltje 4 dus ik denk dat hij gewoon prima past...
RE3 valt er meer een beetje buiten. Het echte verhaal dat met 1 en 2 is ingezet gaat juist verder in RECV. Aan het einde van 2 geeft claire aan naar europa te gaan achter chris aan en RECV begint op dat punt.
RE3 speelt zich rond de tijd van re2 af. iets erna dacht ik. Maar dat hebben ze ertussen gezet omdat RECV dreamcast exclusive werd en ze nog een RE op de PSX wilden uitbrengen.

[ Voor 40% gewijzigd door rajackar op 23-01-2004 17:22 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Zo, eindelijk NFS2:HP uitgespeeld. Wat een kutspel is dat eigenlijk zeg :P
Gigantische slechte framerate, geregeld 15fps, irritante tegenstanders (opeens remmen op een recht stuk bijv.) en lange laadtijden (ook menu'tjes gaan tergend langzaam).
Maar toch is het best vermakelijk voor 20euro. :)
Alles op goud gehaald, behalve 1, die heb ik met veel moeite op zilver gehaald. Maar de bonus als je alles op goud haalt is geloof ik dat je dan Platinum krijgt, nog een moeilijkheidsgraad erbij dus. Daar zit ik echt op te wachten :D

Nou maar eens echt aan ED beginnen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 34169 schreef op 23 januari 2004 @ 13:43:
Argh *kwijl* :9~ :9~ hebbuh hebbuh hebbuh :9~
Constructiever commentaar:
WOOWW Vet, waar heb je deze gehaald? Pre-order bij DVDBox of wat :? Anyway, misschien moet ik dit ook maar kopen, ookal heb ik m op de PSX/PC stukgespeeld :9
Heb je al wat meer info, is het een regelrechte port me mooiere graphics, of zitten er ook leuke twists in?
Ik heb meer info, t'is alleen niet wat je wilt horen. :P

Die disk is een PR asset disc (staat erop) die uitgedeeld is tijdens Konami Gamer's Day. Dat papiertje met alle characters erop zijn magneetjes enzo. Spel komt uit in de US en Japan op 11 maart. 26 maarT in Europa.

de muziek van de trailers kan je nu ook downloaden:

trailer 1
trailer 2

Anyway, Metroid Zero mission site is ook officieel open. zie Metroid.com voor een paar uber wallpapers.. De tekenstijl is echt mooi :9~. Meer is verder trouwens ook niet te doen :+.

Verder heeft EGM de game ook al beoordeeld:
Metroid Zero Mission: 9.5, 9.0, 9.0 GAME OF THE MONTH

D3 kan weer aan de slag ;)

Goed, tijd voor een zelda blow-out:

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/25.jpg

Shadow battle:

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/zeldafour/44.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/41/18/ME0000411834_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/41/18/ME0000411831_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/41/18/ME0000411835_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/41/18/ME0000411871_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/41/18/ME0000411876_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/41/18/ME0000411868_2.jpg

en de Japanse box: :9~

:9~ Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/41/18/ME0000411821_2.jpg :9~

Het verhaal van Four swords plus:

Long ago, in the kingdom of Hyrule, there appeared a Wind Sorcerer named Vaati. Vaati could bend the wind to his will and used this awful power to terrorize many villages of Hyrule. In his assaults on the villages, Vaati would kidnap any beautiful girls who caught his fancy.

Many knights from the castle and other brave men set out to subdue the sorcerer and rescue the girls, but each one fell in turn to Vaati's awesome power. Just as the people had begun to lose hope, a lone young boy traveling with little but a sword at his side appeared.

When this boy heard what was happening, he said only, "I will defeat the sorcerer." He boldly entered Vaati's palace, mystically trapped the evil sorcerer inside the blade of his sword, and returned the young girls to their villages. The boy then went deep into the forest and disappeared.

The villagers asked the girls how a boy so young could have saved them all and defeated the sorcerer when no one else coud. The young girls told a story of how with just a wave of his sword, the boy's body shattered into four pieces, each of which then formed a complete copy of the boy. These four young boys then worked together to defeat the sorcerer. The people did not believe the story, but called it the Four Sword nonetheless. As rumors of the blade's power to divide a person into four entities spread, the people built a shrine to protect it.

Princess Zelda of the land of Hyrule was a beuatiful young girl born with the mysterious power to sense approaching forces of evil. For this reason, she was assigned with the sacred duty of protecting the shrine of the Four Sword and the blade itself. One day, Zelda was in Hyrule Castle when she sensed that something unusual was occuring at the Four Sword Shrine. She asked a boy named Link, whom she trusted above anyone else, to accompany her to investigate the happenings at the shrine...

Helaas nog steeds geen zekerheid of de GBA verplicht is voor multiplayer. Famitsu zegt van wel, een ander Japans blad zegt van niet. Ik denk dat Famitsu gelijk heeft :X.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 23-01-2004 20:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-=BoKKiE=- schreef op 23 januari 2004 @ 16:35:
[...]

Al wat gehoord?

Ik ga van het weekend (als ie dan nog niet binnen is) een mailtje sturen
de mijne zou 24 december verstuurd zijn namelijk
en heb er nog niets van gehoord
Ze hebben mij in ieder geval verteld dat ze de schijfjes volgende week gaan versturen, dus voorlopig krijg je hem als het goed is nog niet.

Er is trouwens een officiele aankodiging van Nintendo geweest waarin vermeld werd dat er voor Four Swords+ geen GBA meer nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 23 januari 2004 @ 20:12:
[...]

Ze hebben mij in ieder geval verteld dat ze de schijfjes volgende week gaan versturen, dus voorlopig krijg je hem als het goed is nog niet.

Er is trouwens een officiele aankodiging van Nintendo geweest waarin vermeld werd dat er voor Four Swords+ geen GBA meer nodig was.
Waar staat die officiele aankondiging dan? Heb daar namelijks niks van mee gekregen en de rest van de wereld zo te zien ook niet :+.

Anyway, ik d8 al.. was wat vergeten: Final fantasy!

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012204_x1.jpg

En hier staan een zooi nieuwe filmpjes: blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 23844 schreef op 23 januari 2004 @ 20:25:
[...]
Waar staat die officiele aankondiging dan? Heb daar namelijks niks van mee gekregen en de rest van de wereld zo te zien ook niet :+.

Anyway, ik d8 al.. was wat vergeten: Final fantasy!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En hier staan een zooi nieuwe filmpjes: blaat
Ik blijk het hier vandaan te hebben. Ik dacht zelf dat het ergens bij Planet GameCube of IGN vandaan kwam, maar daar kan ik het bericht niet vinden. Je zult in ieder geval geen GBA nodig hebben voor de single player mode, omdat dan alle voordelen van de GBA-linkup nutteloos zijn. Ik vind het bericht net terug bij GameSpot met een beschrijving van hoe de multiplayer mode werkt zonder GBA, dus ik denk dat het wel klopt.

In ander slecht nieuws:

Metal Gear Solid is met twee weken uitgesteld tot 26 maart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 13:00
Final Fantasy - Crystal Chronicles
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_09_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_10_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_11_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...gcnf_012303_12_wmvlow.wmv

http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_09_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_10_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_11_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_12_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...cgcn_012204_13_wmvlow.wmv

Soulcalibur 2
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/soulcalisales2004chart.jpg

Resident Evil series USA
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/repiechart_sales_460.jpg

Console Sales 2003 USA
GBA---8,194,904
PS2---6,395,872
NGC---3,284,322
XBX---3,189,394

Total Console Sales USA
PS2---22.228.000
GBA---19.893.000
XBX---7.749.000
GCN---6.862.000

Nintendo Press News
-No. 1 Selling System: Game Boy Advance, with 8.1 million sold in 2003
-No. 1 Fastest-Growing System: Nintendo GameCube, with a 40 percent unit sales increase over 2002 (compared to a 25 percent decline for Sony's PlayStation 2, and flat sales for Microsoft's Xbox)
-No. 1 Fastest-Growing Game Seller: Nintendo GameCube, with a 77 percent unit sales increase over 2002
-No. 1 Hit Maker: Four of the year's top seven sellers played only on Nintendo (Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire for Game Boy Advance; The Legend of Zelda: The Wind Waker and Mario Kart: Double Dash!! for Nintendo GameCube)
-No. 1 Sales Growth: Corporate retail revenues increased 16 percent over 2002
-No. 1 Landmark: Game Boy Advance just sold its 20 millionth system in America!

Starcraft : Ghost
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/2004gmsghost_012304_x1.jpg

Splinter Cell : Pandorra Tomorrow
http://streamingmovies.ig...dora_011404_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...dora_011404_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...dora_011404_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...ercellthree_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...ercellthree_02_wmvlow.wmv

Gakuen Toshi Vara Noir
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/gakuen/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/gakuen/13.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door BrbZrk op 24-01-2004 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Woei
zit er goed uit :D

Nu ook echt hopen dat ie normal met de controller single player te spelen is :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ziet er leuk uit. :) Trouwens ook goede sales van SCII voor de cube. Toch de PS2 en de Xbox verslagen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ah had ik toch gelijk dat metal gear 2 weken later pas in europa komt... of zelfs 3 weken dus
dan laat ik mijn preorder bij dvdboxoffice mooi staan

en final fantasy cc... zo jammer van die zooi dat je eigenlijk moet multiplayeren om er het beste van te maken
deze titel was eerst een van mijn langverwachte musthaves... nu blijft het gewoon een game die ik niet ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 24 januari 2004 @ 10:26:
ah had ik toch gelijk dat metal gear 2 weken later pas in europa komt... of zelfs 3 weken dus
dan laat ik mijn preorder bij dvdboxoffice mooi staan

en final fantasy cc... zo jammer van die zooi dat je eigenlijk moet multiplayeren om er het beste van te maken
deze titel was eerst een van mijn langverwachte musthaves... nu blijft het gewoon een game die ik niet ga kopen
Waarom dan niet? Omdat hij niet meer goed te multiplayeren is? Dat de mogelijkheid er is vind ik super. Maar met 1 GBA kun je toch met zijn tweeen gamen. Ik zal al moeite hebben om 1 iemand te vinden en zeker 1 iemand waarmee ik de hele game kan doorspelen. Volgens mij is de game singlepayer nog steeds super en daarvoor wil ik hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd hier nog een paar nieuwe screens. Deze game ziet er gewoon zeer goed uit. Als je de video's kan bekijken moet je het vooral doen! Er word zelfs gebruik gemaakt van fur shading enz. :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012304_x7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012304_x10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012304_x1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012304_x12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgcn_012304_x2.jpg

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

Jeuj! Net bij ForeGames in Tilburg geweest en daar Resident Evil Zero meegnenomen :). Lekker spelen vanavond in een donkere kamer en mijn vriendin die is werken >:). Heb wel een verrassing voor haar: Super Mario Sunshine :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Deddiekoel schreef op 24 januari 2004 @ 14:21:
[...]

Waarom dan niet? Omdat hij niet meer goed te multiplayeren is? Dat de mogelijkheid er is vind ik super. Maar met 1 GBA kun je toch met zijn tweeen gamen. Ik zal al moeite hebben om 1 iemand te vinden en zeker 1 iemand waarmee ik de hele game kan doorspelen. Volgens mij is de game singlepayer nog steeds super en daarvoor wil ik hem hebben.
heb ik dus ook.
iemand vinden wordt moeilijk, en mijn vriendin hoef ik sowieso niet op te rekenen.
zou voor mij dus om de singleplayer gaan.

En voor mij hoeven niet alle spellen om multiplayer te draaien, geef me gewoon lekker een uitgebreide singleplayer en ik vind t prima :D

Zoals de oudere zelda's bijvoorbeeld (TWW ook, maar die ken ik niet verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Hmm welke technieken worden hier gehanteerd om met Mario Party de a-knop-ram-spellen te winnen?
Zelf gebruik ik altijd een trillende wijsvinger maar ik leg het bijna altijd af tegen de "wrijvers", die met drie vingers tegelijk over de a-knop heen wrijven :(

[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 24-01-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

RedruM schreef op 24 januari 2004 @ 17:14:
Hmm welke technieken worden hier gehanteerd om met Mario Party de a-knop-ram-spellen te winnen?
Zelf gebruik ik altijd een trillende wijsvinger maar ik leg het bijna altijd af tegen de "wrijvers", die met drie vingers tegelijk over de a-knop heen wrijven :(
Ik span m'n onderarm keihard aan waardoor ie supersnel gaat trillen, ik win dan ook meestal :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844 schreef op 23 januari 2004 @ 19:44:
[...]
Ik heb meer info, t'is alleen niet wat je wilt horen. :P

Die disk is een PR asset disc (staat erop) die uitgedeeld is tijdens Konami Gamer's Day. Dat papiertje met alle characters erop zijn magneetjes enzo. Spel komt uit in de US en Japan op 11 maart. 26 maarT in Europa.

de muziek van de trailers kan je nu ook downloaden:

trailer 1
trailer 2
Hmm nee niet echt wat ik zou willen horen nee :P Jammer maar helaasch... 26 maart pas ;(
Anyway, Metroid Zero mission site is ook officieel open. zie Metroid.com voor een paar uber wallpapers.. De tekenstijl is echt mooi :9~. Meer is verder trouwens ook niet te doen :+.
Nintendo heeft een patent op nutteloze sites jah :X
Verder heeft EGM de game ook al beoordeeld:
Metroid Zero Mission: 9.5, 9.0, 9.0 GAME OF THE MONTH

D3 kan weer aan de slag ;)

Goed, tijd voor een zelda blow-out:

[Heel Veel Images]

Het verhaal van Four swords plus:

[...]

Helaas nog steeds geen zekerheid of de GBA verplicht is voor multiplayer. Famitsu zegt van wel, een ander Japans blad zegt van niet. Ik denk dat Famitsu gelijk heeft :X.
Hmm, strak :9 Een beetje Wind Waker stijl, met die wolkjes e.d. Schaduwen in het bos zijn echt meesterlijk gedaan _/-\o_ Hulde, ook voor de rest van de graphics, zulke mooie isometrische graphics heb ik nog niet eerder gezien :)

Wat betreft de GBA voor multiplayer: :X Maak er nou gewoon extra functionaliteit van Nintendo, dit is echt niet leuk :X Doe gewoon net zoiets als met de Tingel Tuner alleen dan spannender, maar maak het niet verplicht...
Kijk, dat is nu het betere werk, alhoewel ik wel m'n vraagtekens zet bij de press release van Nintendo, Sony had toch ook een 20 mil landmark :? |:( Naja niet teveel bij stil staan, Nintendo heeft het goed gedaan en de SCII sales zijn zeer goed, developers zullen het nu wel laten games voor de cube te cannen :)
Deddiekoel schreef op 24 januari 2004 @ 14:21:
[...]

Volgens mij bedoelt Phuse juist dat ie m niet gaat kopen, omdat de multiplayer zo prominent aanwezig is, en dat je wel moet multiplayen, wil je het maximale uit de game halen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 24-01-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
schnumi schreef op 24 januari 2004 @ 15:54:
Idd hier nog een paar nieuwe screens. Deze game ziet er gewoon zeer goed uit. Als je de video's kan bekijken moet je het vooral doen! Er word zelfs gebruik gemaakt van fur shading enz. :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3e plaatje van onder: De moogles zijn weer terug O+
Nu nog chocobo's en ik ga hem zeker halen :D

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

filmpjes FFCC zien er zeker vet uit, beetje donker alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 34169 schreef op 24 januari 2004 @ 18:13:
[...]
[...]
Volgens mij bedoelt Phuse juist dat ie m niet gaat kopen, omdat de multiplayer zo prominent aanwezig is, en dat je wel moet multiplayen, wil je het maximale uit de game halen.
jep dat bedoelt phuse

singleplayer schijnt deze game niet meer te zijn dan een average game

en dan wacht ik liever op Tales of Symphonia... daar wacht ik nu al 1,5 jaar op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Phusebox schreef op 25 januari 2004 @ 03:16:
[...]

jep dat bedoelt phuse

singleplayer schijnt deze game niet meer te zijn dan een average game

en dan wacht ik liever op Tales of Symphonia... daar wacht ik nu al 1,5 jaar op :(
Als het met 2 spelers kan heb ik mazzel ;)! Ik kijk ook al een tijd uit naar die game, had wel verwacht dat 'ie ook goed in SP was. Vreemde zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 21:36

Leejow(saait)

Blater

nog steeds GEEN bonusdisc.. ik ga nu echt een mailtje sturen, ik voel me erg genaaid door nintendo (voor het eerst :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 19:13

TdV

Jan Laros schreef op 24 januari 2004 @ 16:07:
Jeuj! Net bij ForeGames in Tilburg geweest en daar Resident Evil Zero meegnenomen :). Lekker spelen vanavond in een donkere kamer en mijn vriendin die is werken >:). Heb wel een verrassing voor haar: Super Mario Sunshine :).
Grappig, ik heb daar dezelfde dag Re1 gehaald. Ik vind hem trouwens behoorlijk moeilijk maar misschien moet ik er nog even aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leejow(saait) schreef op 25 januari 2004 @ 12:18:
nog steeds GEEN bonusdisc.. ik ga nu echt een mailtje sturen, ik voel me erg genaaid door nintendo (voor het eerst :X)
Zou ik ook doen, er is vast een vergissing gemaakt. Ik heb de mijne al een tijd binnen, ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Gewoon een helder, duidelijk mailtje sturen, mét je adres en alias. Meestal kom je er dan wel uit, NoE is in dat opzicht de kwaadste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Leejow(saait) schreef op 25 januari 2004 @ 12:18:
Same here - nog geen disc gezien!

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:11
Volgens mij komt de bonus disc via de koop 2 van de 3 spellen manier pas volgende week binnen hoor :? Ik dacht ook deze week maar ze zouden pas verstuurd worden in het nieuwe jaar dacht ik ineens aan. Waar het dus op neerkomt is dat het woensdag pas echt 28 dagen later is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
DVDSOON heeft Burnout 2 (NTSC) voor ~€14 en Beyond Good & Evil (NTSC) voor ~€17

Standaard shipping is €5, bij 5 of meer titels gratis shipping.

BG&E heb ik gewarezed op de PC, maar voor deze prijs kan ik hem niet laten liggen, Burnout 2 ook niet eigenlijk :P

BG&E deed mij denken aan een combinatie van een flinke schep The Wind Waker (water wereld, dungeons, NPCs, gameplay), een snufje GTA3 (per voet of voertuig, vrijheid in wat je gaat doen), een eetlepel No One Lives Forever (De stijl, locaties, het verhaal en stealth gedeeltes) en een toefje Metroid Prime ('scannen' met je fototoestel).

Enig minpunt vond ik de camera die af en toe echt super vervelend was en daardoor ook de controls. Vandaar dat alle games eigenlijk First Person moeten zijn! ;) :P Maar misschien is dat op de GC beter.

Geen bijster origineel spel kwa gameplay oid, maar het zit gewoon goed in elkaar en speelt lekker weg.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/reviews/561645_20031202_screen002.jpg

yam: Yoshi's Island had idd geweldige bossfights. Sowieso een geweldig spel :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Damn, ik wil ook erg graag Burnout 2, maar dan wel PAL. Zie hem af en toe wel staan, maar is veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik ben net even wat Eternal Darkness gaan spelen en wat een geniaal spel zeg! Een grandioze verhaalontwikkeling. Goeie opbouw van steeds nieuwe Runes en Spells.

En de effecten... Wilde ik een spel opslaan... Zie ik ineens "Are you sure you wish to delete all save games? OK! Deleting save games ......"
Ik: :? HUH? Dat heb ik toch niet gekozen?
Audio: "This isn't happening!@$" :)

Echt zeer zeer cool!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gisteren naar de MM geweest voor RE0, maar hij was er niet meer (Rijswijk). Kan iemand mij misschien vertellen bij welke MM hij zo goedkoop was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aikon schreef op 25 januari 2004 @ 14:28:
[...]

Damn, ik wil ook erg graag Burnout 2, maar dan wel PAL. Zie hem af en toe wel staan, maar is veel te duur.
Ik wil m ook wel NTSC met BG&E, maar dan moet ik eerst aan een CC zien te komen :X Die 2 games en een freeloader is goedkoper dan die twee games PAL kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Koffiezuiper schreef op 25 januari 2004 @ 13:39:
Volgens mij komt de bonus disc via de koop 2 van de 3 spellen manier pas volgende week binnen hoor :? Ik dacht ook deze week maar ze zouden pas verstuurd worden in het nieuwe jaar dacht ik ineens aan. Waar het dus op neerkomt is dat het woensdag pas echt 28 dagen later is.
Ja, ze zouden het nieuwe schijfje in het nieuwe jaar sturen, maar het nieuwe jaar is al 25 dagen bezig. Als het goed is hoor je hem binnen te hebben de dag nadat ze hem versturen. Volgens de email die ze versturen hoor je het schijfje binnen 28 dagen te hebben, ze zeggen nooit dat die 28 dagen pas vanaf 1 januari ingaan. Als dat de bedoeling is geweest, hadden ze het wel wat duidelijker mogen omschrijven in de email:
Q. Hoe lang gaat het duren voor ik m'n item in huis heb?
A. We moeten een berg items versturen, dus ga ervan uit dat het zo'n 28 dagen kan duren. Mocht je na die periode nog steeds niks ontvangen hebben, stuur dan a.u.b. een e-mail naar blablabla@blablabla.blablabla en we zoeken het onmiddellijk voor je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:46

NoTimeRemains

I know

Zijn er hier mensen die een CC hebben en samen willen bestellen bij buitenlandse webshops?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Twee Dee schreef op 25 januari 2004 @ 14:58:
Ik ben net even wat Eternal Darkness gaan spelen en wat een geniaal spel zeg! Een grandioze verhaalontwikkeling. Goeie opbouw van steeds nieuwe Runes en Spells.

En de effecten... Wilde ik een spel opslaan... Zie ik ineens "Are you sure you wish to delete all save games? OK! Deleting save games ......"

Echt zeer zeer cool!!
Haha idd meesterlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Op CD-Wow (HongKong) staat de Freeloader voor 145HK$ / 15euro: klik.
Burnout 2 PAL kost daar 37euro.

Dus kan je daar de Freeloader bestellen, en in Amerika de NTSC Burnout2 (die trouwens 18euro kost, niet 14) dan ben je 33euro kwijt. :P

Hmmm... zit nu toch te twijfelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Aikon op 25-01-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
HIV: je kan met mij meebestellen hoor, Jan ook evt? Scheelt mij weer shipping kosten :Y)
Aikon schreef op 25 januari 2004 @ 19:01:
Op CD-Wow (HongKong) staat de Freeloader voor 145HK$ / 15euro: klik.
Burnout 2 PAL kost daar 37euro.

Dus kan je daar de Freeloader bestellen, en in Amerika de NTSC Burnout2 (die trouwens 18euro kost, niet 14) dan ben je 33euro kwijt. :P

Hmmm... zit nu toch te twijfelen.
Bij DVDSOON is ie echt 14 euro hoor (excl verzend), zijn CAD niet USD.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
O, CAD, ja dan issie 14 idd :)

Kan ik misschien ook mee bestellen D³, wanneer wil je het ongeveer definitief weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ik: HUH? Dat heb ik toch niet gekozen?
Audio: "This isn't happening!@$"
Die heeft er bij mij voor gezorgd dat ik bijna mn cube op de grond trok. Uit reactie schoot ik overeind toen ik dat in beeld zag komen, maar ik had mn controller nog vast. Alles is goed afgelopen gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb BG&E net uitgespeeld. Het is geen moeilijke titel maar wel enorm goed. Gameplay zit erg goed in elkaar en biedt genoeg afwisseling. Erg veel vrijheid en goede besturing. Verhaal is ook nog eens super. Erg leuke game.

offtopic:
Alleen moet ik nog een paper maken over logistiek en informatie (laatste vak) en dat is er nu een beetje bij ingeschoten. Hier iemand die een logistieke studie doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan me de release date vertellen van sonic heroes ? zat dat de ps2 versie voor maart gepland staat, is het spel alweer uitgesteld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
6 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Hmm, zie net dat CD-Wow HongKong 23 feb. aanhoudt. :?
Cubezone zegt iig 6feb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Komt die nieuwe game van Akklaim ,Juiced naar de GC ? Zoniet wordt ik helemaaaaaal booss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 91491 schreef op 25 januari 2004 @ 21:54:
Komt die nieuwe game van Akklaim ,Juiced naar de GC ? Zoniet wordt ik helemaaaaaal booss...
Ik verwacht het niet, het gaat financieel zeer slecht met Akklaim en volgens Akklaim is dat de schuld van de GameCube. Nu weten we hier wel beter, het gaat slecht met Akklaim omdat ze geen goede spellen uitbrengen(op Burnout na, maar die serie is nu van EA). Akklaim wil voor ieder spel kijken op welke platforms het spel het meest succesvol zal zijn en alleen daarop uitbrengen. Aangezien ze de schuld van hun problemen bij de GC neerleggen en er al lange tijd geen GC-spellen meer zijn geweest van Akklaim zou ik er niet op rekenen.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 25-01-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

_o_ D3 _o_
Wanneer wil je dan bestellen...?

Weet iemand of er een site is wat een lijst heeft met alle games die die FreeLoader ondersteunt, want als die games niet ondersteunt worden gaat voor Ome HIV het verhaaltje niet door...

- http://chrisjm.myby.co.uk/fl/eu.htm

Moet je TV ook NTSC aankunnen om deze games af te spelen?

[ Voor 21% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-01-2004 15:30 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
HIValicious schreef op 25 januari 2004 @ 23:18:
_0_ D3 _0_
Wanneer wil je dan bestellen...?

Weet iemand of er een site is wat een lijst heeft met alle games die die FreeLoader ondersteunt, want als die games niet ondersteunt worden gaat voor Ome HIV het verhaaltje niet door...

- [link]http://chrisjm.myby.co.uk/fl/eu.htm
Moet je TV ook NTSC aankunnen om deze games af te spelen?[/quote]
Ik geloof dat je tv alleen PAL60 aan moet kunnen om de Freeloader te kunnen gebruiken. De Freeloader zet alleen PAL60 aan voordat een game wordt geboot, hij zorgt er niet voor dat je PAL GC ook ineens NTSC kan weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

misschien is het al bekent, maar ik vraag het toch even, aangezien ik hier niet meer regelmatig kom... druk druk druk....

de gameboy player..komt die ook in "platium versie" want dat zou ik wel gaaf vinden voor mijn Platium GC & GBA : SP :) alles lekker zilver

weet iemand dat ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Geloof dat er alleen gekleurde gba-players op de japanse markt verschenen zijn: http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=2465& met een freeloader werkt deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 54938 schreef op 26 januari 2004 @ 00:08:
Geloof dat er alleen gekleurde gba-players op de japanse markt verschenen zijn: http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=2465& met een freeloader werkt deze wel.
Ik weet niet of het hier in Nederland ook zo is, maar in de VS kon je de boot-up disc van de GBP los bestellen. Deze werkt dan ook in combinatie met een GBP uit een andere regio(de regio code zit alleen op het schijfje, niet in de GBP zelf), dus je hebt de Freeloader dan niet eens nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 16:02

rajackar

Blood Minister

Pewwy schreef op 25 januari 2004 @ 16:47:
Gisteren naar de MM geweest voor RE0, maar hij was er niet meer (Rijswijk). Kan iemand mij misschien vertellen bij welke MM hij zo goedkoop was?
Ik dacht dattie bij MM rotterdam alexander nog wel te koop was maar dan zou je ff moeten bellen voor de exacte prijs want ik weet niet of ie daar ook zo goedkoop was.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Twee Dee schreef op 25 januari 2004 @ 14:58:

Echt zeer zeer cool!!
absoluut meesterlijk ja

ik schrok me kapot toen ik een BSOD kreeg :D

[ Voor 8% gewijzigd door philipnorth op 26-01-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Hoe kom ik erachter of mijn tv geschikt is voor de Freeloader? Want CD-WOW zegt:
Note: This game is in the NTSC format and will NOT work on European/PAL consoles unless used with Freeloader 1.06b and an NTSC compatible TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Aikon schreef op 26 januari 2004 @ 10:12:
Hoe kom ik erachter of mijn tv geschikt is voor de Freeloader? Want CD-WOW zegt:
Kun je PAL spellen in 60Hz mode draaien? zo ja, dan is je TV geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 11:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Thelema schreef op 26 januari 2004 @ 10:16:
[...]

Kun je PAL spellen in 60Hz mode draaien? zo ja, dan is je TV geschikt.
Let er wel op dat je met NTSC een zwart/wit beeld kan krijgen als je geen RGB kabel gebruikt. De meeste TV's snappen het NTSC kleursignaal niet helemaal als dat via een compositiet ingang komt (zoals de 3 tulips stekkers, al dan niet in een Scart blok gestopt, die standaard wordt meegeleverd bijvoorbeeld).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Creepy schreef op 26 januari 2004 @ 10:21:
[...]

Let er wel op dat je met NTSC een zwart/wit beeld kan krijgen als je geen RGB kabel gebruikt. De meeste TV's snappen het NTSC kleursignaal niet helemaal als dat via een compositiet ingang komt (zoals de 3 tulips stekkers, al dan niet in een Scart blok gestopt, die standaard wordt meegeleverd bijvoorbeeld).
Bij mij werkt het gewoon met beide kabels hoor, met RGB heb je gewoon wat mooier beeld, maar het werkt voor allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
philipnorth schreef op 26 januari 2004 @ 08:59:
[...]

absoluut meesterlijk ja

ik schrok me kapot toen ik een BSOD kreeg :D
BSOD?? :? Waz da?

Ik schrok het meeste van die lijken, zoals dat Alex in de badkuip vol met bloed ligt.
Loop je die badkamer in, "Hmm, wat is dat dan"
klik B, lig je daar zelf in, en dat geluid dan, dat is wel briljant. _/-\o_

"No! This isn't happening!!" :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
hey dudes... werk ff met spoiler balkjes plz..

niet echt lache voor die mensen die ED nog moeten spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

kom je nog wel achter ;)

spoiler balkske:

zo'n mooi blauw scherm, je kent m wel van windows :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Yeah, ik zie net op Bol.com dat de levertijd van RE 2 en 3 is verkort van 5-10 dagen naar 3-4 dagen. Dus blijkbaar hebben ze hem weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Mijn TV ondersteunt 60 Hz games ... dus hij kan NTSC aan?

Maar volgens mij ondersteunt deze geen RGB :'( Hoe kan ik dat zien?
Heeft een RGB kabel gewoon een SCART aansluiting op je TV? En hoe zit dat met het geluid?

Mijn dank is alvast groot ;)

PS.
Extra vraagje:
Weet iemand wat over de boxen van Logitech? Ik bedoel de X-220 / X-620 / Z-640?
Is dat wat? Vooral de Z-640's eigenlijk want die kan ik nu voor 45 euri kopen

Nog eentje dan ...
D3 ga jij nog games preorderen?
En dan heb ik t over MGS:TTS / FF:CC

[ Voor 40% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-01-2004 12:32 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

als je tv RGB aankan staat er naast de scart aansluiting een plaatje van een beeldscherm met daarop 3 puntjes (staan voor de 3 hoofdkleuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik zie op de plaatjes van de RGB stekker alleen een soort van SCART stekker zitten...
wat is het wezelijke verschil tussen de SCART en RGB dan? Buiten de kwaliteit

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

HIValicious schreef op 26 januari 2004 @ 13:54:
Ik zie op de plaatjes van de RGB stekker alleen een soort van SCART stekker zitten...
wat is het wezelijke verschil tussen de SCART en RGB dan? Buiten de kwaliteit
Een scart aansluiting is een scart aansluiting ;)
Ok, ook niet helemaal waar. Een RGB kabel is eigenlijk altijd een Scart-RGB kabel. Heb je 1 scart aansluiting op je TV dan is dit nagenoeg altijd een Scart RGB aansluiting. Heb je er meerdere (ik heb er hier bijv. 2) dan zijn dit meestal niet allemaal Scart-RGB aansluitingen, maar dit is echt afhankelijk van je TV. In de handleiding van je TV staat dan mooi vertelt welke Scart aansluiting RGB ondersteunt en welke niet. (op mijn TV is alleen de onderste Scart aansluiting een Scart-RGB).

Even voor de duidelijkheid: Het verloop blokje van de 3 tulip stekkertjes naar Scart is GEEN Scart-RGB.

Een Scart aansluiting heeft meerdere mogelijkheden voor beeld input. Een Scart aansluiting heeft redelijk wat pinnetjes waarvan lang niet elke pin gebruikt wordt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Thelema schreef op 26 januari 2004 @ 10:26:
[...]

Bij mij werkt het gewoon met beide kabels hoor, met RGB heb je gewoon wat mooier beeld, maar het werkt voor allebei.
PAL-60 is NIET hetzelfde als NTSC. De 60Hz optie bij de meeste Europese games zijn meestal PAL-60, en geen NTSC. Uiteraard zijn er TV''s die het NTSC kleursignaal prima snappen, echter naar mijn ervaring zijn er maar weinig TV's in Europa die dit goed ondersteunen. Meestal de duurdere TV's ondersteunen dit wel. Mijn 3 jaar oude TV (en niet al te dure) snapt het NTSC kleursignaal in elk geval niet, en geeft bij echte NTSC games een mooi zwart-wit beeld als ik dit via de normale kabel aansluit. De scart RGB kabel geeft dan wel kleur.

Mocht je een Amerikaans spel te pakken kunnen krijgen, en kunnen draaien, dan heb je gegarandeerd een NTSC beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je hebt ook verschillende soorten NTSC he. 3.58 en 4.47.

Alle gameconsoles gebruiken 3.58 omdat het echte NTSC signaal is. 4.47 is gesimuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Aikon & HIV: ik heb geen haast :) Zoek maar even uit of werkt kwa TV en Freeloader en stuur dan maar een mail of je wel/niet wilt mee bestellen.
HIValicious schreef op 26 januari 2004 @ 12:19:
Nog eentje dan ...
D3 ga jij nog games preorderen?
En dan heb ik t over MGS:TTS / FF:CC
Die ga ik beide niet preorderen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens Nintendo heeft weer een nieuwe gamesstudio opgericht met hele getalenteerde mensen van onder andere deze bedrijven:

- Konami
- Sega
- Capcom
- Namco
- Square-Enix

Toch wel een leuk rijtje. :)
According to reports, Nintendo of Japan have created a new development studio in the heart of Tokyo.

This new development studio will be dedicated to developing games exclusively for Nintendo machines. Comprised of around 60 persons, the team is rather excitingly composed of former employees of many large and proliferous development and publishing houses, including:
*Capcom
*Namco
*Konami
*Square-Enix
*SEGA

Good news indeed! Although there are no firm announcements regarding specific titles or platform of development, rumour has it that two titles are currently in the pipeline. With the recent announcement of the Nintendo DS Portable, could this studio be designed to get the best out of Nintendos new machine? With a team such as this, it would be hard to imagine anything other than top-quality titles –unless the development team ritualistically smeared themselves with banana peel and sang about custard all day.

[ Voor 73% gewijzigd door schnumi op 26-01-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thelema schreef op 26 januari 2004 @ 11:14:
Yeah, ik zie net op Bol.com dat de levertijd van RE 2 en 3 is verkort van 5-10 dagen naar 3-4 dagen. Dus blijkbaar hebben ze hem weer op voorraad.
Mijn bestelling daar staat nog steeds op "Wordt verwerkt". Hopelijk hebben ze de spellen weer op voorraad, dan hoef ik alleen nog Code Veronica X en heb ik de serie compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Maar ja, hoe kom ik er nu achter of die Freeloader gaat werken? In de boekjes van de video en tv staat niks over RGB iig. 60Hz Kan ik wel aan, maar dat heeft er dus niks mee te maken.
NTSC games on PAL Gamecubes
The games are output in PAL 60Hz mode, so essentially, all this means for PAL Gamecube owners is that to get the most out of Freeloader, you must own a television capable of displaying PAL signals at 60Hz (as well as the usual 50Hz).
PAL games on NTSC Gamecubes
The not so great news is that when a PAL game is tried in an NTSC machine, the Gamecube tries to output the signal in NTSC, but at 50Hz. This format is incredibly rare and will appear as a black and white picture on most televisions when using composite or svideo connections. There is a way around this issue.

If the PAL game supports a 60Hz mode, thus providing the more common NTSC 60Hz signal, this option will provide a colour picture on fully NTSC compatible TV's.
Oftewel; wij, de PAL GC bezitters, zouden geen problemen moeten hebben. Hopelijk klopt dat, iemand die het nog kan bevestigen? :)

[ Voor 75% gewijzigd door Aikon op 26-01-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 26 januari 2004 @ 15:17:
Trouwens Nintendo heeft weer een nieuwe gamesstudio opgericht met hele getalenteerde mensen van onder andere deze bedrijven:
Volgens mij was dit vorig jaar tijdens de E3 al bekend gemaakt.
The studio opened in June 2003 with 30 developers transplanted from the Kyoto plant and 20 "veteran recruits" from famous Japanese developers. Since June Nintendo has addded another 10-15 "veteran recruits" from outside developers.

Nintendo has kept everything hush as to who the General Manager / Producer leading the team will be, what games they are making, and who is on the team.
Zo te zien maken ze dus games voor de Nintendo DS.
Aikon schreef op 26 januari 2004 @ 16:43:
Maar ja, hoe kom ik er nu achter of die Freeloader gaat werken?
Als je een tv hebt die 60 hertz ondersteund dan kan je rustig gaan importeren. Hoe kom je daar nu achter? Heel simpel, door een GC spel met 60hz ondersteunig te laden (SSBM ofzo), op b drukken tijdens het starten en de game op 60hz mode zetten. Werkt alles? Zo ja, dan kan je gaan bestellen :)

- News flash
• Namco maakt een nieuwe 'tales of' game voor de GC, deze keer onder de naam: Tales of Legendia.
- 3D cellshading graphics
- Storyline of Tales of Symphonia
- Connectivity

• Volgens Nintendo Dream zal Zelda:Fours Swords plus de volgende beschrijving hebben.

The Legend of Zelda: Hyrule Adventure
Classic Zelda adventure full of an exciting new story, new gigantic overworld with new dungeons and new bosses. Also competitive and cooperative sidequests alongside the main quest.
1 Player No GBA Required
2-4 Player GBA Required

The Legend of Zelda: Navi Trackers
The Legend of Zelda scavenger hunt where players will compete against each other on a massive scavenger hunt based on the clues and directions given to them. Directions will be given through an audio voice and it will give specific hints to players by their name (no matter what name you type in, it will say it in voice to refer to you).
1 Player No GBA Required
2-4 Player GBA Required

The Legend of Zelda: Shadow Battle
Players are pit in a one screen battle field where they will battle each other while avoiding the obstacles and traps in the battle arena. Special items and powerups will be available.
1-4 Player NO GBA REQUIRED

Ik denk dat we nu wel met zekerheid kunnen zeggen dat de GBA wel nodig is voor multiplayer (muz Shadow Battle). De game komt in Japan ook met een GBA-GC kabel.

• Enne, het is nu ook mogelijk om op GC spellen op je Xbox je te spelen. Welliswaar met 2 FPS en GFX fouten, maar het is wél mogelijk!

Afbeeldingslocatie: http://www.dolphin-emu.com/screenshots/01262004/supersmash_03.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Anoniem: 23844 schreef op 26 januari 2004 @ 18:04:

• Enne, het is nu ook mogelijk om op GC spellen op je Xbox je te spelen. Welliswaar met 2 FPS en GFX fouten, maar het is wél mogelijk!

[afbeelding] :+
Wel eerlijk blijven he. 3 FPS :D

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Dat zijn gewoon GC-emu-op-een-PC shots hoor.

*denkt terug aan de gekte rond UltraHLE*
Aikon schreef op 26 januari 2004 @ 16:43:
Maar ja, hoe kom ik er nu achter of die Freeloader gaat werken? In de boekjes van de video en tv staat niks over RGB iig. 60Hz Kan ik wel aan, maar dat heeft er dus niks mee te maken.
Als je TV 60Hz aan kan zoals je zegt zit je goed volgens mij, voor zover ik die pagina goed begrijp.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 26 januari 2004 @ 14:53:
Aikon & HIV: ik heb geen haast :) Zoek maar even uit of werkt kwa TV en Freeloader en stuur dan maar een mail of je wel/niet wilt mee bestellen.

[...]
Die ga ik beide niet preorderen.
D³, voor mij ook gaag _/-\o_ Bij welke shop wilde je bestellen, dan heb ik voor morgen een lijstje games *wrijft zich in handen* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844 schreef op 26 januari 2004 @ 18:04:
• Volgens Nintendo Dream zal Zelda:Fours Swords plus de volgende beschrijving hebben.

The Legend of Zelda: Hyrule Adventure
Classic Zelda adventure full of an exciting new story, new gigantic overworld with new dungeons and new bosses. Also competitive and cooperative sidequests alongside the main quest.
1 Player No GBA Required
2-4 Player GBA Required

The Legend of Zelda: Navi Trackers
The Legend of Zelda scavenger hunt where players will compete against each other on a massive scavenger hunt based on the clues and directions given to them. Directions will be given through an audio voice and it will give specific hints to players by their name (no matter what name you type in, it will say it in voice to refer to you).
1 Player No GBA Required
2-4 Player GBA Required

The Legend of Zelda: Shadow Battle
Players are pit in a one screen battle field where they will battle each other while avoiding the obstacles and traps in the battle arena. Special items and powerups will be available.
1-4 Player NO GBA REQUIRED
Argh, welke zak hooi heeft dit bedacht |:( Zelda stond dacht ik garant voor kwaliteits games waar je U tegen zegt, nu komt er een beat'm-up, argh nee :( What's next, Hyrule Tycoon waarbij je de shops van Hyrule goed moet laten lopen :? :X
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.