Het grote PS2 topic - Part III

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
TAG_Speedy schreef op 04 mei 2004 @ 18:19:
[...]
En hoe is het snelheidsgevoel met GT4, zelfde als GT3 (eigenlijk geen snelheidsgevoel, zeker als je achter de auto hing) of lijkt het nu is ergens op :)
Je moet wel gas geven he.

GT blinkt juist uit door het verfijnde physics model. Hierdoor is er een realistisch snelheidsgevoel. Kleine koerswijzigingen kunnen daardoor grote gevolgen hebben. De Grand Canyon track in GT4 P zal je verstel doen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 04 mei 2004 @ 18:19:
[...]

Dat installeren op HD hoop ik ook dat in de europese versie zit, alleen weet iemand wanneer je de HD hier kan kopen? Of werkt een HD uit Amerika hier ook?
En hoe is het snelheidsgevoel met GT4, zelfde als GT3 (eigenlijk geen snelheidsgevoel, zeker als je achter de auto hing) of lijkt het nu is ergens op :)
Ga zelf iig wel Prologue halen, autofreak en GT liefhebber, het kost wat extra maar dat heb ik er wel voor over om nu eindelijk is het vervolg te zien op de game waarvoor ik m'n PS2 heb gekocht.
Het wordt een goed jaar voor race spellen. Konami probeert de GT-serie in te halen met Enthusia Professional Racing. Ziet er net als GT4 geweldig uit!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43
ari3 schreef op 05 mei 2004 @ 20:19:
[...]Het wordt een goed jaar voor race spellen. Konami probeert de GT-serie in te halen met Enthusia Professional Racing. Ziet er net als GT4 geweldig uit!
Ziet er idd erg goed moet alleen nog even geduld hebben, helaas

Release: Winter 2004 (Japan), 2005 (US)

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De E3 komt er ook weer aan, dus ik denk dat we weer veel moois zullen zien over wat er te verwachten valt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT4: Prologue op 28 mei, spel zelf in september

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Heeft er iemand ervaring met deze ps2 naar pc converters?
De
EMS USB 2 (2x PS/PS2 controller to PC USB)
http://www.futuremax.nl/images/cv/bg/1103.jpg

en

Super Dual Box (2x PS/PS2 controller to PC USB)

http://www.futuremax.nl/images/cv/bg/1101.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoLiMiTSoLDieR schreef op 07 mei 2004 @ 19:23:
Heeft er iemand ervaring met deze ps2 naar pc converters?
De
EMS USB 2 (2x PS/PS2 controller to PC USB)
http://www.futuremax.nl/images/cv/bg/1103.jpg

en

Super Dual Box (2x PS/PS2 controller to PC USB)

http://www.futuremax.nl/images/cv/bg/1101.jpg
Reviews for EMS USB2
Reviews for Super Dual Box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar waarvoor dient de "SELECT" toets eigenlijk? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Thanx ;)
Ik ga denk ik maar voor de Super Dual Box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
En de eerste screenshots van de niewe grand theft zijn uit......het zijn er maar drie waarop niet al te veel te zien is maar zo te zien wordt het een beetje gangrelated.....wordt weer geduld hebben :)

E3...altijd veel te veel nieuws in zo'n korte tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dus :)
Ziet er cool uit, en een fiets zie ik :? Mannetjes die staand vanuit een auto schieten, toch wel wat dingetjes die in Vice City nog onmogelijk leken.. Grafisch is het verschil niet zo heel erg groot..

[edit]
Dat gang-related valt trouwens wel mee denk ik; San Andreas = LA = The Bronx, dus moet je sowieso van die gangsta-thug-wiggers zien. Vice City had ook Haitians en Cubans :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:04:
Hier dus :)
Ziet er cool uit, en een fiets zie ik :? Mannetjes die staand vanuit een auto schieten, toch wel wat dingetjes die in Vice City nog onmogelijk leken.. Grafisch is het verschil niet zo heel erg groot..

[edit]
Dat gang-related valt trouwens wel mee denk ik; San Andreas = LA = The Bronx, dus moet je sowieso van die gangsta-thug-wiggers zien. Vice City had ook Haitians en Cubans :)
The Bronx ligt in newyork....jij bedoelt eerder compton/long beach etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ik heb sinds kort een PS2 demo kast. Omdat de PS2 achter slot zit gebruik ik de stekker van de kast (die doorverbonden zit naar een stekkerdoos naar de PS2 en televisie) om de kast stroom te geven.
Nu is mijn vraag: elke keer als ik de stekker eruit trek - krijgt de PS2 dan niet een enorme opdonder en is het beter om het apparaat netjes uit te zetten?

(op dit moment gebruik ik een afstandsbediening voor het stopcontact en dat is wel handig, zou alleen niet willen dat mijn PS2 sneller kapot gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 18:29:
Misschien een stomme vraag, maar waarvoor dient de "SELECT" toets eigenlijk? :o
Is gewoon een toets die ook door een gamedeveloper voor iets ingesteld kan worden. Meestal wordt hij (door oa de locatie op de controller) voor menu achtige dingen gebruikt. Vandaar ook de naam, maar ze hadden hem eigenlijk net zo goed R4 ofziets kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft iemand enig idee waar en wanneer de ps2 voor de nieuwe prijs te koop zal zijn in nl :?

edit:
En kom niet met de pricewatch aan, die is leeg ;)

[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 13-05-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Devil N schreef op 02 mei 2004 @ 15:17:
Ik heb gisteren het inmiddels beruchte Xenosaga binnengekregen die ik uit Canada had besteld. Nou is het algemeen bekend dat dat een dual-layer DVD is, en in tegenstelling tot de meeste import games dus niet te booten is met behulp van de Swap Magic DVD.
Maar als hij dan eenmaal opstart... Daaamn, wat een spel! Zoals de meesten waarschijnlijk wel weten is Xenosaga zeer sterk gericht op verhaal en bevat dus gigantisch veel (lange) cutscenes. Nou, daarmee is niks te weinig gezegd. Ik ben nou al bijna 5 uur bezig, en de hoeveelheid gameplay is tot nu toe schaars. Dit klinkt misschien als een negatief punt, maar het verhaal is dusdanig intrigerend en goed uitgewerkt dat dat absoluut niks uitmaakt.
:) gaat nog veel leuker worden , kan niet wachten op de volgende delen

Wat ik alleen niet snap is dat mensen niet meteen een US ps2 kopen , maar ietsjes duurder en veel meer games (en veel eerder) :P

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
dontcare schreef op 13 mei 2004 @ 20:56:
[...]

:) gaat nog veel leuker worden , kan niet wachten op de volgende delen

Wat ik alleen niet snap is dat mensen niet meteen een US ps2 kopen , maar ietsjes duurder en veel meer games (en veel eerder) :P
Hehe, inmiddels ben ik alweer 34 uur bezig en op de derde van de drie DVD's. Met andere woorden: Ik heb Xenosaga al bijna uitgespeeld. En ja, het was zeker de moeite waard om dit spel te importeren en aan de praat te krijgen. Jammer op zich dat op veel aspecten van het verhaal nog niet echt diep wordt ingegaan, maar ja, daarvoor is het nou eenmaal een zesdelige serie. Ik hoop in ieder geval dat 't wat makkelijker wordt om Episode II te spelen, die waarschijnlijk begin volgend jaar in Amerika uit zal komen.

Enne, ik was allang van plan om mijn volgende console een Amerikaanse import te laten worden. ;) Ik heb echt geen zin meer in brakke PAL conversies, vertraagde releases, of geweldige games die gewoon helemaal niet uitkomen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
GT4 gaat de Nordschleife bevatten. 13 km.... 176 bochten.... je maakt er altijd wel een foutje. Lees het op ign: http://ps2.ign.com/articles/515/515023p1.html

zie hier een filmpje met die baan erin. Ik viel zowat flauw toen ik het zag:
http://perso.club-interne...es-meca/GT4/pv_gt4_e3.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MarcoM schreef op 14 mei 2004 @ 19:33:
GT4 gaat de Nordschleife bevatten. 13 km.... 176 bochten.... je maakt er altijd wel een foutje. Lees het op ign: http://ps2.ign.com/articles/515/515023p1.html

zie hier een filmpje met die baan erin. Ik viel zowat flauw toen ik het zag:
http://perso.club-interne...es-meca/GT4/pv_gt4_e3.wmv
AAAAAAA!!!!!! :9~

Mijn hemel wat een gfx. Echt gewoon TV beeld. Dat publiek ook wat wegstapt bij die rallyautos...

*noteert onder Must Have(tm)*

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
MarcoM schreef op 14 mei 2004 @ 19:33:
Dat is heel mooi. :9~

In PGR2 is het ook 1 de leukste baan om op te rijden. :)
Lekker met zijn 2-en racen dan de ene weer flink voorop, maakt fout weer kort bij elkaar, heerlijk. :D

[ Voor 17% gewijzigd door Albinoraptor op 14-05-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Albinoraptor schreef op 14 mei 2004 @ 21:33:
[...]

Dat is heel mooi. :9~

In PGR2 is het ook 1 de leukste baan om op te rijden. :)
Lekker met zijn 2-en racen dan de ene weer flink voorop, maakt fout weer kort bij elkaar, heerlijk. :D
Dat jij PGR2 in een post over GT4 haalt..... tsk tsk tsk.... Als je nou Grand Prix Legends noemde.

In het bericht op IGN hebben ze het over een usb printer? Die heb ik nog niet gezien in ps2 uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
MarcoM schreef op 14 mei 2004 @ 23:04:
[...]

Dat jij PGR2 in een post over GT4 haalt..... tsk tsk tsk.... Als je nou Grand Prix Legends noemde.
Volgens mij had ik het alleen over de baan. ;)
Niet over gehele spel. Al hoewel PGR2 op zijn tijd ook leuk is, maar idd nooit zo goed als GT reeks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:08
MarcoM schreef op 05 mei 2004 @ 19:24:
[...]

Je moet wel gas geven he.

GT blinkt juist uit door het verfijnde physics model. Hierdoor is er een realistisch snelheidsgevoel. Kleine koerswijzigingen kunnen daardoor grote gevolgen hebben. De Grand Canyon track in GT4 P zal je verstel doen staan.
Hmm inderdaad

Ik vind snelheidsgevoel juist zeer aanwezig in GT3

Net weer hele tijd gespeeld en had auto met zeer hoge toeren en dat merk je echt..

En ik ben niet zo maar tevreden, vooral niet na 2 jaar lang Grand Prix Legends :)

OMG WAT LEES IK NU!!

De nordschleife!

_/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Hertog_Martin op 14-05-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trailer Devil may Cry 3: http://media.ps2.ign.com/media/640/640426/vids_1.html

Het ziet ernaar uit, dat dit inderdaad meer weg gaat hebben van het betere DMC-1, ik vond DMC-2 nog steeds acceptabel, maar niet de top-game die DMC-1 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:03
Gisteren een van de leukste fps-spellen ooit gespeeld: Red Dead Revolver.

Het speelt zich af in The Wild West, ziet er goed uit en speelt lekker weg (Rockstar).

http://www.rockstargames.com/reddeadrevolver/index2.htm voor info en screenshots!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ik wil deze remote bij play.com kopen maar volgens de beschrijving is deze alleen voor de SCPH-50000 of hoger te gebruiken. Nu ben ik er via deze site achter dat ik een 'versie 7' PS2 heb maar heb nog geen info of de remote nu wel of niet op mijn PS2 kan werken. Iemand anders die deze in zijn bezit heeft en kan vertellen of het wel of niet zal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vraagje tussendoor (het is denk ik geen eigen topic waard).

Heeft iemand het spel K-1 World Grand Prix (2003) en weet hoe die alle vechters kan krijgen? Tot nu toe heb ik Bonjasky en Kakuda erbij door het winnen van toernooien, maar volgens mij moet er nog een speler bij kunnen. Ik heb me helemaal gek gegoogled en op andere fora gevraagd, maar daar werd ik dus niet wijzer van.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

www.gamefaqs.com biedt ook geen soelaas?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op 16 mei 2004 @ 16:58:
Ik wil deze remote bij play.com kopen maar volgens de beschrijving is deze alleen voor de SCPH-50000 of hoger te gebruiken. Nu ben ik er via deze site achter dat ik een 'versie 7' PS2 heb maar heb nog geen info of de remote nu wel of niet op mijn PS2 kan werken. Iemand anders die deze in zijn bezit heeft en kan vertellen of het wel of niet zal werken?
Als het nummer lager is dan 50000 werkt het niet, dus deze remote werkt niet op je PS2. De versie die je hier ziet is dan ook de versie met aan/uit en eject-button geloof ik, voor de oudere PS2's is er een remote zonder deze knopjes.. Deze heb ik zelf ook. Kan het typenummer wel een keer voor je opzoeken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dank je... Ik was er al bang voor. Dan ga ik maar voor deze. Is ook weer wat goedkoper :)

Is er trouwens iemand die een PS2 al eens wireless online heeft gekregen? Heb een adapter erin maar sinds kort niet meer de mogelijkheid om een draad aan te sluiten (zie posting een paar reacties terug). Nu heb ik wel een Wireless netwerkje thuis dus mijn simpelste idee is om een USB Wireless Netwerkkaartje te kopen... gaat dit lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

De USB van een PS2 kan je niet zomaar allerhande spul op aansluiten, de eye-toy heeft bijv. een driver nodig ;) en die zit in het eye-toy spel verwerkt. Echter, ik heb wel gehoord van een soort wireless-achtig iets voor de PS2, dat moet in 1 van deze topics over de ps2 staan.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
tranztaz schreef op 17 mei 2004 @ 07:31:
Echter, ik heb wel gehoord van een soort wireless-achtig iets voor de PS2, dat moet in 1 van deze topics over de ps2 staan.
Had ik wel verwacht maar kon 1,2,3 niet is duidelijks vinden. Daarom maar ff opnieuw de vraag gesteld. Hopelijk heeft iemand de link naar de juiste reply of wat meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op 17 mei 2004 @ 08:34:
[...]

Had ik wel verwacht maar kon 1,2,3 niet is duidelijks vinden. Daarom maar ff opnieuw de vraag gesteld. Hopelijk heeft iemand de link naar de juiste reply of wat meer info
Directe verbinding: draadloos
Routerverbinding: draadloos

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dank je! Het lijkt erop dat ik een Ethernet naar draadloze brug adapter moet hebben.

quote:
Dit een speciaal type draadloze transmitter, die via een Ethernet-netwerkkabel aangesloten wordt op een apparaat zoals een computer of een PS2. Deze adapters worden gebruikt als je niet kunt of wilt verbinden met een gewone draadloze transmitter. Een draadloze transmitter kan bijvoorbeeld niet in een PlayStation 2 geïnstalleerd worden en daarom moet je een brugadapter gebruiken en deze aansluiten op een netwerkadapter (Ethernet) voor PlayStation 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

helaas, geen reviews. faqs, codes, cheats, niks noppes nada.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op 17 mei 2004 @ 09:53:
Het lijkt erop dat ik een Ethernet naar draadloze brug adapter moet hebben.
Zoals bv E-Tech Accesspoint + Wireless Bridge. Kan dit zonder problemen werken in een Sweex wireless netwerk of is Sweex dan echt een noodzaak?

(het netwerk gaat verder zonder problemen dus alles vervangen voor alleen de PS2 is eigenlijk ook geen optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Lunatic -------> http://dlh.net/chtdb/psxfaq.php?plain=25498

Ik hoop, hoop dat je hier iets aan hebt. het is idd gigamoeilijk te vinden. Heb je geen cheat-cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Ok mensen ik heb nu al een tijdje geleden een PS2 laten ombouwen, maar dat bleek slecht te zijn voor je laser en die is nu idd ook kapot. Nu heb ik die chip er dus uitgerukt, maar leest de dvd-speler nog steeds geen enkele cd/dvd. Nu heb ik uiteraard rondgezocht om een nieuwe laser te vinden of een adres te vinden die dat kan repareren, maar ik heb NIKS gevonden. Iemand een idee?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

www.hotbit.nl / www.lik-sang.com

Eerst even, welke SCPH playstation heb je?

Want in nieuwere versies van de ps2 is de lens (Sanyo lens (HD-5 of HD-7)) beveiligd tegen oververhitting, maar is het weer een chip die naar zijn grootje gaat.

De chip waarover het gaat in dit geval is ALS het goed is (kan me niet goed herinneren) http://www.gocybershop.ca/product_details.asp?ID=2100

[ Voor 118% gewijzigd door SkyStreaker op 20-05-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Ik heb een SCPH-30004, waarvan ik NU pas weet dat wordt afgeraden deze te modden, omdat de laser te slecht is. Nu zag ik alleen op die liksang.com een laser van €50,- maar is dat nou wel wat ik nodig heb, en zo ja is het inbouwen te doen. En kan ik daarna eventueel de boel nog laten ombouwen?

Vervangende Lens + Behuizing.

Let op !! Je moet wel weten wat je doet, technische kennis is vereist! Als je een Sanyo lens(HD-5 of HD-7) in je PS2 hebt dan werkt deze lens niet!

hoe kom ik erachter welke ik heb? Het eruit halen is simpel dus dat zal geen probleem mpeten zijn (denk ik)

[ Voor 35% gewijzigd door Jilvoos op 21-05-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
De lasers van alle modellen PS2's zijn zwak. Daarom wordt ook aangeraden alleen goede dvd-r's en cd-r's te gebruiken (de niet doorzichtige).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
tis idd een bekend probleem dat die ps2 laser gewoon echt heel slecht is, ik snap niet dat sony dat gedaan heeft. Een gemiddelde cdrom bij de mediamarkt presteert al 10 x beter.

Als je goede backup media gebruikt hoeft de laser iig minder hard te werken en hoef je m niet zo snel te vervangen.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bij typen als 50004 brandt de laser niet door, maar de controller-chip. Laser is beveiligt tegne oververhitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Singstar is vandaag uitgekomen....iemand toevallig al gekocht? Ben benieuwd naar de ervaringen. Voor degenen die het spel niet kennen, het is een karaoke spel voor de PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

tranztaz schreef op 17 mei 2004 @ 12:21:
@ Lunatic -------> http://dlh.net/chtdb/psxfaq.php?plain=25498

Ik hoop, hoop dat je hier iets aan hebt. het is idd gigamoeilijk te vinden. Heb je geen cheat-cd?
Helaas, dat is K-1 spel uit 2001, en ik moet die van 2003 hebben.

Niettemin bedankt voor je zoektocht, het is echt amper te vinden (ook niet op de konami site zelf, of het nou Japans of Amerikaans is, ook niet op hun eigen forum, echt nergens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik weet niet of je weet wat een newsserver is (NNTP), maar je zou het e v e n t u e e l daar kunnen proberen. Eerlijkerwijs moet ik zeggen, dat je hier soms ook niet veel succes zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
marko77 schreef op 21 mei 2004 @ 10:21:
tis idd een bekend probleem dat die ps2 laser gewoon echt heel slecht is, ik snap niet dat sony dat gedaan heeft. Een gemiddelde cdrom bij de mediamarkt presteert al 10 x beter.

Als je goede backup media gebruikt hoeft de laser iig minder hard te werken en hoef je m niet zo snel te vervangen.
Nou, mijn Japanse PS2 (SCPH-18000) is niet omgebouwd en die is ook doorgebrand door het spelen van originelen. Hier was vooral het probleem dat dual layer originelen moeilijk waren te lezen... Metal Gear Solid 2 Substance en Densha de Go! Ryo no Hen zijn dual layer en na veelvuldig herstarten wilde geen enkele DVD meer lezen... Moest heel vaak de calibratie uitvoeren. Nu speelt ie alleen nog maar CDs :r

Het is natuurlijk erg slecht dat een PS2, die toen nog 30000yen (300 euro) koste maar 1.5jaar meegaat.... Maarja, garantie voorbij he... Heb ik weer een nieuwe moeten importeren :(

Als iemand trouwens een legitieme site weet waar nieuwe lasers voor de SCPH-18000 kan kopen hoor ik dat graag. De meeste sites verkopen gewoon tweede hands lasers uit afgedankte PS2s voor $50. Dat is echt teveel geld voor zoiets.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

www.hotbit.nl wellicht, zit in Leeuwarden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
tranztaz schreef op 21 mei 2004 @ 22:12:
www.hotbit.nl wellicht, zit in Leeuwarden trouwens.
Ja zeg, 75 euro voor een lensje! Dat kan dus echt niet, als je een hele IDE DVD drive voor 19 euro kan kopen, kun je wel nagaan dat een lensje niet meer dan een paar euro hoeft te kosten. Afzetterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Als jij een betere plaats weet om het weg te halen, sta ik open voor suggesties. Ik heb mij ook al eens rotgezocht voor iemand anders om een lens en geloof mij, hij is redelijk goedkoop. En anders wordt het toch echt importeurs afgaan.

[ Voor 50% gewijzigd door SkyStreaker op 21-05-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik heb sinds enkele dagen pas een PS2... heeft iemand nog tips qua musthaves?

momenteel heb ik:
- PES3
- GT3: Concept
- Final Fantasy X
- Parappa 2
- Auto Modellista > bagger spel ga ik verkopen
- The Getaway > niet mijn ding, verkoop ik ook

ik zoek nog GrandPrix Challenge
en wanneer komt GT4:prologue uit?

: weet iemand waar ik Dance Dance Revolition Max ofzo kan kopen voor mijn vriendin??

edit: damn dit topic is dood...

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2004 11:09 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Phusebox:

GT4: Prologue eind mei in de Europese winkel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
thanks... maar ik had 't ook net al gevonden en meteen gepre-ordered...

ps. waar kan ik een RGB scart kabel kopen voor de PS2, en maakt dat veel uit in kwaliteit?

ik vind het wel jammer dat ik mijn PS2 niet op mijn surround set kan aansluiten... coax en optical in zitten al vol

of zijn er ook optical splitters?

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Phusebox schreef op 23 mei 2004 @ 12:51:
[...]

thanks... maar ik had 't ook net al gevonden en meteen gepre-ordered...

ps. waar kan ik een RGB scart kabel kopen voor de PS2, en maakt dat veel uit in kwaliteit?

ik vind het wel jammer dat ik mijn PS2 niet op mijn surround set kan aansluiten... coax en optical in zitten al vol

of zijn er ook optical splitters?
RGB SCART kabels kun je bij iedere redelijke gameswinkel wel krijgen, dus zoekt en gij zult vinden, en qua kwaliteit maakt 't zeker een hoop uit. In de startpost staat een vergelijking tussen Composite en SCART.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Phusebox schreef op 22 mei 2004 @ 14:13:

momenteel heb ik:
- PES3
- Final Fantasy X
- Parappa 2

ik zoek nog GrandPrix Challenge
en wanneer komt GT4:prologue uit?

: weet iemand waar ik Dance Dance Revolition Max ofzo kan kopen voor mijn vriendin??

edit: damn dit topic is dood...
Als je Final Fantasy wel leuk vindt is Kingdom Hearts zeker een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Hertog_Martin op 23-05-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Phusebox schreef op 22 mei 2004 @ 14:13:

momenteel heb ik:
- PES3
- Final Fantasy X
- Parappa 2
Als je racen leuk vind koop dan ook GT3, stukken beter dan GT3:Concept. :)
En natuurlijk Metal Gear Solid 2: Substance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Laatst online: 16-06 11:00
Als mijn PS2 geen dvd's meer pakt maar nog wel CD's.

Moet ik dan de lens af laten stellen of kan het een stof probleem zijn dat de lens vuil is?
Lens aflaten stellen kost 70 euro :( beetje duur. Of weet iemand een goedkoper adres in Rotterdam. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Als eerste, bekijk eens de cooler achterin de PC. Zit deze vol met stof? Zoja, dan heb je heel goed kans dat je lens ook vuil is. Probeer eerst een gewone lens-schoonmaakset. Haalt dat niks uit, als er geen garantie opzit, dan zou je hem zelf kunnen schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
komt Final Fantasy XI eigenlijk ook naar Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Phusebox schreef op 24 mei 2004 @ 22:26:
komt Final Fantasy XI eigenlijk ook naar Europa?
Yup, ergens eind dit jaar, als ik 't me goed herinner. Het is in ieder geval officieel aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Enigzins OT: JE hebt hem ook voor de PC. En nu van horen zeggen zijn er gratis servers. Is dit waar en zo ja, ook voor de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
FF een leuk nieuwtje voor personen die zitten te kloten met draden van controllers (struikelen, honden of konijnen die ze naar de filistijnen knagen)

Er is een nieuw model logitech wireless action controller uitgebracht:

http://www.logitech.com/i...NL,CRID=97,CONTENTID=8157

Het is een verbeterde versie van het oudere model:

http://www.logitech.com/i...NL,CRID=97,CONTENTID=5030

Nieuwe model is echt een heerlijk controllertje :)

Dikke aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy aait z'n Air Style Pad. Voelt hetzelfde aan als een originele PSX controller.

Ik zie wel dat die logitech 50 uur doet met vibratie ingeschakeld (volgens logitech zelf dan..) De Air Style pad haalt dat (volgens de makers zelf) ook maar dan zonder vibratie.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Creepy schreef op 28 mei 2004 @ 12:49:
* Creepy aait z'n Air Style Pad. Voelt hetzelfde aan als een originele PSX controller.

Ik zie wel dat die logitech 50 uur doet met vibratie ingeschakeld (volgens logitech zelf dan..) De Air Style pad haalt dat (volgens de makers zelf) ook maar dan zonder vibratie.
Mwoah... Die uitspraak moet je denk ik wel met een korreltje zout nemen, denk dat hij met vibratie ongeveer de helft van de tijd meegaat.

Er zitten nog 2 verschillende vibratie-niveaus op dus daar is het ook weer van afhankelijk.

Heb er gelijk maar 4 oplaadbare batterijtjes bijgekocht :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Uit ervaring kan ik vertellen dat de Airstylepad de 30-35 uur haalt, in eco mode met vibratie uit. Games zoals Final Fantasy zijn zo heerlijk speelbaar. Maar zelfs wat meer actie gerichte games ala MGS en Castlevania reageren prima in de eco mode.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Heeft iemand al zo'n HDLoader disc geprobeerd? Het klink als een goede oplossing om slijtage aan de PS2 drive tegen te gaan aangezien die maar 6 maanden mee gaan.

Er is alleen nog een Amerikaanse versie, maar als de Japanse versie uitkomt ga ik die zeker pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
ari3 schreef op 29 mei 2004 @ 12:30:
Heeft iemand al zo'n HDLoader disc geprobeerd? Het klink als een goede oplossing om slijtage aan de PS2 drive tegen te gaan aangezien die maar 6 maanden mee gaan.

Er is alleen nog een Amerikaanse versie, maar als de Japanse versie uitkomt ga ik die zeker pakken!
hmm ja als er een Europese versie komt ga ik dit ook halen ... niet alleen laad alles dan sneller, bovendien lijkt het me makkelijker en veiliger voor je PS2

edit: ik zie dat de PAL versie midden juli uitkomt... zou je hiermee nu ook NTSC spellen kunnen draaien op een PAL PS2?

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 29-05-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van een non-Sony harddisk in de PS2? Ik hoor verhalen dat de nieuwste games dan niet meer willen booten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 29 mei 2004 @ 13:27:
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van een non-Sony harddisk in de PS2? Ik hoor verhalen dat de nieuwste games dan niet meer willen booten namelijk.
De FAQ zegt dat je gewoon een IDE HD kan aansluiten. Maximaal 120GB groot. De nieuwste Seagate drives zijn incompatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Inderdaad maar de faq zegt niets over de copieerbeveiliging van de nieuwe games. Inmiddels hoor ik het verhaal vaker -> eigen hd in de PS2 zorgt voor een rood scherm en niet booten bij nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Bor_de_Wollef schreef op 29 mei 2004 @ 17:20:
Inderdaad maar de faq zegt niets over de copieerbeveiliging van de nieuwe games. Inmiddels hoor ik het verhaal vaker -> eigen hd in de PS2 zorgt voor een rood scherm en niet booten bij nieuwe games.
hoezo hoor je dat vaker?
dit product is toch nog helemaal niet op de markt?

of hoe bedoel je dat met die hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat met die hd hoor ik vaker. Dan heb je eigenlijk aan dit product ook niet veel ism een niet sony hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Bor_de_Wollef schreef op 29 mei 2004 @ 18:44:
Dat met die hd hoor ik vaker. Dan heb je eigenlijk aan dit product ook niet veel ism een niet sony hd.
ja maar ik snap je niet

je zegt je hoort vaker van mensen met een niet sony hd dat hun spellen niet booten...

- niet booten vanaf hd? maar dat kan niet want de hdloader is nog niet eens uit
- niet booten in het algemeen; waarom zou een spel de hd uberhaupt nodig hebben dan want die spellen zijn er nog niet dacht ik
- waarom zou iemand dan ook een hd in zijn ps2 hebben als er toch nog niks is wat je er mee kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik bedoel niet booten in het algemeen als beschermingsmaatregel tegen het gebruik van non sony harddisks. De games hebben de harddisk niet nodig maar weigeren gewoon te booten met "vreemde hardware" in de PS2. Er zijn veel mensen die al een hd in hun ps2 hebben gestopt omdat je er in combinatie met sommige modchips wel dingen mee kunt zoals mp3's etc opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Bor_de_Wollef schreef op 29 mei 2004 @ 23:30:
Ik bedoel niet booten in het algemeen als beschermingsmaatregel tegen het gebruik van non sony harddisks. De games hebben de harddisk niet nodig maar weigeren gewoon te booten met "vreemde hardware" in de PS2. Er zijn veel mensen die al een hd in hun ps2 hebben gestopt omdat je er in combinatie met sommige modchips wel dingen mee kunt zoals mp3's etc opslaan.
aha lekker dan...
vieze trucjes van sony allemaal... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
In Japan zijn er al redelijk wat spellen die van harddisk draaien ondersteunen (zonder de HDLoader dus)... werkt erg prettig... Het laden in Final Fantasy X, Virtua Fighter 4 en Beatmania IIDX is erg snel!

Ik geloof overigens niet dat ontwikkelaars met opzet niet-Sony harddisks blokkeren. Er zijn gewoon veel ATAPI commando's, snelheden, addresseringsmethoden (LBA, CHS enz.) Het is een complex geheel en het is absoluut niet triviaal om een driver te schrijven die met elke IDE harddisk kan omgaan.

(EDIT) Ik heb net mail gekregen van hdloader dat ze ook bezig zijn met een NTSC-J versie voor de Japanse PS2. Wanneer die uitkomt is nog niet bekend. (/EDIT)

[ Voor 15% gewijzigd door ari3 op 30-05-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
De ontwikkelaars blocken de niet sony-hd's ook niet echt, ik heb begrepen dat het een soort dnas systeem is , of zelfs onderdeel van DNAS wat momenteel door vrijwel alle producenten wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

ari3 schreef op 29 mei 2004 @ 12:30:
Tjah.. 6 maanden.. mijn PS2 heb ik toch echt al "iets" langer en dat ding doet het nog perfect. Ik snap vrij weinig van al dat gezeur over de PS2 lens, want ik heb er nog 0,0 problemen mee gehad.

HDLoader klinkt overigens wel interresant. Aantal games op een HD zetten en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
6 maanden vind ook ik echt onzin. Ik heb een gemodde PS2 en mijn lens doet het ook nog prima. Wel ken ik anderen die last van defecte lensen hebben gehad maar dat was meestal alleen na heeeeel erg veel gebruik en eigenlijk nooit binnen de eerste 2 jaar. Maar goed, het is inderdaad een erg zwakke plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 30 mei 2004 @ 19:23:
6 maanden vind ook ik echt onzin. Ik heb een gemodde PS2 en mijn lens doet het ook nog prima. Wel ken ik anderen die last van defecte lensen hebben gehad maar dat was meestal alleen na heeeeel erg veel gebruik en eigenlijk nooit binnen de eerste 2 jaar. Maar goed, het is inderdaad een erg zwakke plek.
Ik heb idd gehoord, dat de PS2 een heel gevoelige lens zou hebben. Vooral cd-roms lezen leverde wat problemen bij sommige op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
het lijkt er op dat Sony t te druk heeft met beveiligingen (die imo toch wel gekraakt worden) dan met een goede lens bij de playstation te leveren :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ach, over een tijdje zijn er goeie ps2-emu's :) En anders zal de ps3 wel backward compatible wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op 01 juni 2004 @ 10:10:
Ach, over een tijdje zijn er goeie ps2-emu's :) En anders zal de ps3 wel backward compatible wezen.
De PS3 is backward compatible. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dat was bevestigend bedoeld :) Maar niet als zodanig overgekomen :P.

Evengoed, als PS3 -> PS2 emulatie de boel ook nog eens opkrikt. Toen ik dus mijn PS2 had, dacht ik: vet ps1 spellen spelen in ps2 resoluties! NOT!. Ik hoop dat dit niet weer het geval zal zijn, ps2 in 1024x768 is toch lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

tranztaz schreef op 01 juni 2004 @ 14:44:
Dat was bevestigend bedoeld :) Maar niet als zodanig overgekomen :P.

Evengoed, als PS3 -> PS2 emulatie de boel ook nog eens opkrikt. Toen ik dus mijn PS2 had, dacht ik: vet ps1 spellen spelen in ps2 resoluties! NOT!. Ik hoop dat dit niet weer het geval zal zijn, ps2 in 1024x768 is toch lekker?
Jammer dat je TV dat alleen niet aankan. De meeste PS2 games spelen al op een max PAL of max NTSC resolutie.

Overigens, wordt de PS3 ook PS1 compatible? Ik meende ergens gelezen te hebben dat dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mijn TV kan 1024x768 aan hoor :) op PAL 50/60 & NTSC :D

Wat betreft de PS1 emulatie, gebeurd op de PS2 ook softwarematig, dus een softwareboer zal wellicht emusoftware uitbrengen op een CD. Hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

tranztaz schreef op 02 juni 2004 @ 13:31:
Mijn TV kan 1024x768 aan hoor :) op PAL 50/60 & NTSC :D

Wat betreft de PS1 emulatie, gebeurd op de PS2 ook softwarematig, dus een softwareboer zal wellicht emusoftware uitbrengen op een CD. Hoop ik...
Dat je een TV out op je videokaart hebt die een 1024x786 van je monitor omzet naar een TV signaal wil niet zeggen dat je TV ook die resolutie heeft.

PAL heeft een resolutie van 720 x 576. Niet meer, niet minder ;) NTSC heeft zelfs nog een wat lagere resolutie (minder beeldijnen).

En de PS1 "emu" in de PS2, daar heeft de PS2 dedicated hardware voor ;) (de I/O processor is in feite een Ps1).

Edit: op het moment dat je een VGA box gebruikt is het geen TV meer :P

[ Voor 17% gewijzigd door Creepy op 02-06-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb gisteren even GT4:Prologue mogen spelen.....maar ik eigenlijk een beetje teleurgesteld....ten eerste vind ik 'm grafisch nagenoeg hetzelfde als GT3 (new york ziet er wel goed uit) en ook qua spel is het meer een demo dan echt een spel....maar 4 tracks, geen multiplayer en verder alleen maar driving lessons.... ik ga nog lekker wachten op GT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb het inmiddels ook even gespeeld en ook mij viel het tegen, enorm zelfs. De graphics zijn niets beter dan gt3 (tenminste wat ik heb gezien) en een complete game kun je het eigenlijk niet noemen imho. Mijn PS2 begint een beetje stof te verzamelen. Ik wacht op een echt goede game die me weer uren kan bezighouden maar tot nu toe tevergeefs. Komen er nog echt goede games uit binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 06 juni 2004 @ 21:44:
Ik heb het inmiddels ook even gespeeld en ook mij viel het tegen, enorm zelfs. De graphics zijn niets beter dan gt3 (tenminste wat ik heb gezien) en een complete game kun je het eigenlijk niet noemen imho. Mijn PS2 begint een beetje stof te verzamelen. Ik wacht op een echt goede game die me weer uren kan bezighouden maar tot nu toe tevergeefs. Komen er nog echt goede games uit binnenkort?
Ik kijk nog steeds uit naar de nieuwe MGS :). Heb de oude wel helemaal niet gespeeld, maar wat ik van Snake Eater heb gezien.. :9
Deze komt in het 3e of 4e kwartaal van dit jaar, zover ik weet.. :)

Voor de rest is die van mij idd ook een beetje stof aan het happen. Ik had laatst GT3 Platinum gekocht, maar toch kan die game me ook niet echt boeien.. Na een tijdje ken je die banen wel, en de tegenstand is ook maar zwak.. Wel leuk om een keer te spelen, maar geen game waar je echt uuuuuuuren aan gaat zitten, imo. Daarvoor mist het gewoon een verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Even een vraagje, Ik zag laatst Auto Modellista staan. Waarom is dit zo'n kutspel? ik hoor het iedereen zeggen, maar kom eens met wat goede onderbouwingen. Stond laatst bij eplaza voor €20,-

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Zelf vond ik het niet leuk omdat het totaal geen realistische handling is....grafisch is het wel leuk, maar de lol gaat er heel snel vanaf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het rijdt gewoon enorm slecht. Het lijkt net of de auto's niet sturen ofzo.
Ook het menu was niet te snappen.

Ik heb het spel na 2 uur geruild voor CMR3 toen. Geen minuut spijt van gehad.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Grafisch gezien is het leuk, maar dan meer als "gimmick". Ik vind het niet echt een serieuze game eigenlijk. Geen enkel gevoel van realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Walkman schreef op 05 juni 2004 @ 08:19:
Ik heb gisteren even GT4:Prologue mogen spelen.....maar ik eigenlijk een beetje teleurgesteld....ten eerste vind ik 'm grafisch nagenoeg hetzelfde als GT3 (new york ziet er wel goed uit) en ook qua spel is het meer een demo dan echt een spel....maar 4 tracks, geen multiplayer en verder alleen maar driving lessons.... ik ga nog lekker wachten op GT4
meer demo dan spel, zou het daarom prologue heten?? >:)

dat kon je toch eigenlijk al van tevoren weten :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik denk dat gt4 er toch een stuk mooier uit gaat zien dan gt3 ondanks dat de prologue er niet heel veel mooier uitziet dan gt3.

Het schijnt dat gt3 maar 30/40 % gebruikte van de ps2 en gt4 90% ofzo dus het moet er wel mooier uitzien :D

[ Voor 31% gewijzigd door bAdmuTs op 08-06-2004 11:06 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
marko77 schreef op 08 juni 2004 @ 10:15:
[...]

meer demo dan spel, zou het daarom prologue heten?? >:)

dat kon je toch eigenlijk al van tevoren weten :P
Dat kon je misschien wel van te voren weten maar ik vind het geheel zoals dat nu in prologue in de winkels ligt niet echt zijn geld (vergelijkbaar met andere "complete" games) waard. Een demo dvd was beter geweest, incl bijbehorende prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Bor_de_Wollef schreef op 08 juni 2004 @ 13:10:
[...]

Dat kon je misschien wel van te voren weten maar ik vind het geheel zoals dat nu in prologue in de winkels ligt niet echt zijn geld (vergelijkbaar met andere "complete" games) waard. Een demo dvd was beter geweest, incl bijbehorende prijs.
NL winkels zijn gewoon niet goed snik om er 45 euro voor te vragen. Ik heb hem zelf gekocht voor 28 euro en dat is helft van gewone prijs van een PS2 spel dus dat vind ik nog gaan. Maar idd 45 euro. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 => 2007
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.