Het grote PS2 topic - Part III

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik ben alweer een stuk verder met Ratchet and Clank 2. Echt een heel leuk spel en ik vind hem inderdaad leuker dan Jak en Jak2. Het enige wat ik in beide terug zie en wat mij totaal niet aanspreekt zijn de "spelletjes" die je moet doen -> racen / racen / met ruimteschepen andere ruimteschepen neerschieten in een setting die je eerder op de c64 had verwacht. Gelukkig valt het aantal spelletjes dat je in R&C 2 moet doen heel erg mee. De humor is erg leuk en het spel speelt makkelijk.

Weet iemand of er ook een R&C 3 op de planning staat?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:53
Ja, R&C3 staat ook al in de planning....is zelfs al in ontwikkeling.
Heb alleen even geen bron, maar het heeft op gamer.nl gestaan. Evenals Jak 3.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
R&c 3, krijgt ook netwerk ondersteuning. Je krijgt een extra mode waarmee je ctf kan spelen. met z'n 8e tegelijk! Tevens heeft deel 3 als ondertitel: Up your Arsenal. Hoop dat die titel ook echt houd, want ik elk land heette hij deel 2 Going Commando, of locked and loaded.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik gisteren lekker CMR04 te spelen op mijn PS2, ploft de TV uit. :'(
Onkosten dus. :(
Wat zou dit kunnen zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Even zoeken leverde mij al wat Ratchet and Clank 3 screenshots op:

Singleplayer:

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/43/26/ME0000432689_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/43/26/ME0000432690_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/43/26/ME0000432691_2.jpg

Multiplayer:

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/43/26/ME0000432693_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/43/26/ME0000432694_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/43/26/ME0000432695_2.jpg

Het ziet er erg mooi uit vind ik :)

[ Voor 70% gewijzigd door Bor op 12-04-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Poll: Welke van onderstaande is jouw favouriet?
Ratchet and Clank
Jak and Daxter
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8452&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Afbeeldingslocatie: http://www.btigerlily.net/ratchetandclank.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.btigerlily.net/jakanddaxter2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 11:49:
CMR04 natuurlijk. Je moet ook GT4 prologue rally doen.

Nee lullig voor je man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 11:49:
Natuurlijk is dit niet de plaats hiervoor... :)

Zekering doorgebrand? Heb je je TV wel eens van binnen schoongemaakt? Hoe oud is ie? Kan ie gerepareerd worden?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MarcoM:

Lijkt me sterk dat het aan CMR04 ligt. :?
Wel moet ik zeggen dat het beeld stilstond (uitleg testproef) toen het gebeurde.
Zou het misschien hierdoor kunnen komen? :?

@ tranztaz:

TV komt 7 jaar in december en is nog nooit uitgekuist geweest.
Nu binnen voor reparatie. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
[quote]Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:37:
@ MarcoM:

Wel moet ik zeggen dat het beeld stilstond (uitleg testproef) toen het gebeurde.
quote]

Ik bedoelde het niet serieus, vandaar ook mijn GT4 P opmerking erachteraan. Zou de eerste keer zijn dat een game je TV kapot maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]MarcoM schreef op 13 april 2004 @ 17:51:
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:37:
@ MarcoM:

quote]

Ik bedoelde het niet serieus, vandaar ook mijn GT4 P opmerking erachteraan. Zou de eerste keer zijn dat een game je TV kapot maakt.
Ook niet als het beeld lang stilstaat (uitleg testproef)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
Zit ook met een probleempje, heb een BBA gekocht en geinstalleerd. Ging allemaal goed en hij kwam door die 5 tests heen. Vervolgens wil hij connecten naar Central Station (wat erg traag gaat) en daarna komt hij met een zwart scherm met een wit pijltje (wat ik wel kan bewegen) en daar houdt het verhaal op. Geen Socom II online voor mij dus vanavond ... of weet iemand hier iets wat ik nog kan proberen?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tag

gewoon proberen je game toch online te spelen alleen ff een account registreren bij central station was genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Central station ligt er erg vaak uit is mijn ervaring. Dat het traag gaat is ook niet nieuws. Over het algemeen vind ik het online PS2 gebeuren een grote tegenvaller. Echt goede online games zijn er in mijn ogen ook nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb nu ook sinds kort weer een ps2. (De derde al onderhand :X)

Anyway, ik vroeg me af wat nu een beetje de games zijn voor de ps2 op dit moment. Er zijn zoveel titels, ik zie door de bomen het bos niet meer...

Momenteel heb ik de volgende games:
- Kuri kuri mix
- Jak en Daxter*
- Socom II*
- GTA III
- Prince of Persia (nu mee bezig)
- MGS2
- Burnout2
- GT3
- Silent Hill 2

Spellen met een sterretje erachter zijn die gene welke ik echt leuk vindt. Ben eigenlijk op zoek naar een spel waar ik een tijdje mee bezig zal zijn, een leuke adventure of misschien zelfs rpg? (heb geen enkele ervaring met rpg's...)

Zelf heb ik natuurlijk al wel wat rondgekeken maar verder dan Jak2 (en 3), Ace Combat (en misschien Transformers Armada) ben ik nog niet gekomen :/ Heb al wat demo's gespeeld o.a. van Rachet and Clank echter kan die titel me niet echt boeien en ook sport spellen zijn aan mij niet besteed...

Nu maar hopen dat hier wat goede tips naar voren komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ja... RPG, dan is zijn er enkele leuke keuzes:

Final Fantasy X *
Baldur's Gate I * & II
A Bard's Tale
Arc The Lad *
Dark Cloud

/me = heb ik in bezit

Om maar even een paar ook echt goeien te noemen. Wil je toch en een goed verhaal, een flinke stoot RPG en toch ook platformen? Dan raad ik je Kingdom Hearts * aan. Het is een heel stoer platformgame met duidelijke RPG-elementen, als je dit spel speelt, krijg je toch wat RPG-ervaring (een beetje level-up & inventory gewijs en je moet dingen kopen/ontdekken (als in zoeken)). Wil je een beetje verder gaan, dan raad ik je Baldur's Gate aan (heb 'm zelf), ga je meteen voor hardcore RPG, dan is Suikoden 3 * & 4 meer geschikt (let wel, dit gaat organisatorisch behoorlijk diep in mijn mening, ben zelf diehard rpg-er)

http://www.gamespot.com/ps2/rpg.html Check meteen even deze link, lekker duidelijk, goeie reviews, mooie plaatjes, etc. om je eventueel verder te helpen bij deze keuze.

Op mijn eigen wanted-lijstje staat:

Gladius (supersuperkwijl :9~ )
Kingdom Hearts II (superkwijl :9~)
Bard's Tale
Dark Cloud
Suikoden 4
Baldur's Gate DA 2
Unlimited SaGa (maar dat is een beetje een ache-hebbe game)

[ Voor 31% gewijzigd door SkyStreaker op 16-04-2004 00:12 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
tranztaz schreef op 16 april 2004 @ 00:05:

Om maar even een paar ook echt goeien te noemen. Wil je toch en een goed verhaal, een flinke stoot RPG en toch ook platformen? Dan raad ik je Kingdom Hearts * aan.
Het RPG gedeelte van kingdom hearts vond ik erg tegenvallen hoewel het best een leuke game is. Ik denk dat ik er te veel van heb verwacht. Het is zeker wel een goede instap game als je nog niet echt rpg "ervaren" bent.

Hoe is baldur's gate trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Jij zegt het precies zoals ik bedoel, instapgame :) KH is voor de rest een supergame met erg veel variatie en prachtige gfx & audio.

Baldur's Gate ervaar ik persoonlijk als een leuke en onderhouden game. De klassen zijn leuk (1 verborgen klasse trouwens) en de variatie aan wapens vind ik persoonlijk behoorlijk rijk. De graphics zijn in mijn mening uitmuntend en de gameplay speelt heel lekker. Het is hier en daar niet gemakkelijk hoor :) Het verhaal ervaart een beetje als 13 in een dozijn, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Wat toch een beetje minder is, is de variateit in het spel. Genoeg verschillende vijanden, maar per 'scene', maar een stuk of 3, 4.

Concreet: Een goed onderhouden game. Een must voor de serieuze (rpg-)gamer, maar niet echt uniek in zijn soort. Ik wil het opzettelijk ook niet gaan vergelijken met de PC-versie.

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 16-04-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Leuke RPG's zijn uiteraard alle Final Fantasy* games.
Vroegah ben ik ooit eens op een emulator hiermee begonnen (SNES) en sindsdien ben ik helemaal verslaafd aan deze games.
Als je nog nooit een rpg hebt gespeeld, dan zou ik dus kiezen voor FFX, omdat deze nog het makkelijkst is te verkrijgen en waarschijnlijk leuker is om mee te beginnen dan FFX-2. Tevens zijn de oudere delen ook super, maar omdat je een PS2 hebt wil je natuurlijk ook die graphics en dus is het wel daarom ook wel mooi om het het 'nieuwe' deel te beginnen. Tevens kun je hier ook uren zoet mee zijn.

Voor een adventure is Primal* misschien wel leuk. Deze heb ik zelf gekocht omdat het zo ge-hyped werd en ik moet bekennen dat het ook wel leuk is om te spelen. Jammergenoeg ben ik hier niet zo ver mee gekomen, want ik had ook nog een hele lading andere games die ik nog wilde spelen.

KH* kan ik niet aanbevelen als goede rpg. Tis meer een platform-game. Tuurlijk wordt je wel sterker naarmate je verder komt, maar tis toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Freezer schreef op 16 april 2004 @ 11:15:
KH* kan ik niet aanbevelen als goede rpg. Tis meer een platform-game. Tuurlijk wordt je wel sterker naarmate je verder komt, maar tis toch anders.
Inderdaad, dat is precies wat ik wilde zeggen. Ik vind KH inderdaad meer een platform game dan een rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wil je toch en een goed verhaal, een flinke stoot RPG en toch ook platformen? Dan raad ik je Kingdom Hearts * aan. Het is een heel stoer platformgame met duidelijke RPG-elementen, als je dit spel speelt, krijg je toch wat RPG-ervaring (een beetje level-up & inventory gewijs en je moet dingen kopen/ontdekken (als in zoeken)).
Wat ik dus al zei en nu 4 keer geconformeerd is... :P Is iedereen al wakker?

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 16-04-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
tranztaz schreef op 16 april 2004 @ 11:43:
[...]

Wat ik dus al zei en nu 4 keer geconformeerd is... :P Is iedereen al wakker?
T'is inderdaad nogal vroeg ja ;)

Wat zijn volgens jullie goede party games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ben eigenlijk op zoek naar een spel waar ik een tijdje mee bezig zal zijn, een leuke adventure of misschien zelfs rpg? (heb geen enkele ervaring met rpg's...)
Probeer dan Dark Chronicle is. ik ben er zeker 100 uur mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Bor_de_Wollef schreef op 16 april 2004 @ 12:14:
[...]

T'is inderdaad nogal vroeg ja ;)

Wat zijn volgens jullie goede party games?
Eye-toy lijkt me wel gaaf. Moet hem altijd nog een keer aanschaffen.
Verder heb je toch ook nog parrappa of niet?
Maar dit zijn nogal voor de hand liggende games. Die zijn gemaakt om met z'n allen gezellig te 'gamen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Freezer schreef op 16 april 2004 @ 12:24:
[...]

Eye-toy lijkt me wel gaaf. Moet hem altijd nog een keer aanschaffen.
Verder heb je toch ook nog parrappa of niet?
Maar dit zijn nogal voor de hand liggende games. Die zijn gemaakt om met z'n allen gezellig te 'gamen'.
Eye toy is weer niets voor mij. Ik heb het een keer gedaan maar vond het erg tegenvallen. Ik zoek meer iets in de richting van Amplitude of Fantavision etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het enigste wat ik even snel kan bedenken is CRash Bandicoot Karts of Bomberman Karts 1-4 spelers allebei... Ook Tetris worlds, 4 verschillende tetris-spellen voor 1 - 4 spelers! Heb hem zelf :)

Ziggy, ik hou Dark Chronicle dan ook maar even in mijn achterhoofd :)

(Ben eigenlijk blij dat ik diehard keihard rpg-er ben, vele uurtjes speelplezier gegarandeerd en zie maar of je het spel 100% hebt uitgespeeld :))

[ Voor 42% gewijzigd door SkyStreaker op 16-04-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is V-Rally 3 nog wat?
Ik heb al CMR04 en WRC3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb V-Rally niet gespeeld dus daar kan ik jou niet veel over vertellen.

Mijn vriendin zit er aan te denken om Dogs Life aan te schaffen. Wie heeft dit al gespeeld en kan er iets over vertellen? Hoe is de houdbaarheid van deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik had dus een paar weken geleden een dvd-brander gekocht, dus ik dacht laat ik ff een back-up van een dvdtje van mij maken. Dus ik pak een dvd. kopieer hem, alles ging goed. Ik dacht laat ik het is voor de gein in me ps2 proberen, hij pakte hem nog goed ook. Maar nu is mijn vraag is dit normaal? dat een gebrande DVD het in je PS2 doet. Dus zou het ook kunnen als ik een PS2 game back-up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

LifeTecH schreef op 18 april 2004 @ 14:09:
Ik had dus een paar weken geleden een dvd-brander gekocht, dus ik dacht laat ik ff een back-up van een dvdtje van mij maken. Dus ik pak een dvd. kopieer hem, alles ging goed. Ik dacht laat ik het is voor de gein in me ps2 proberen, hij pakte hem nog goed ook. Maar nu is mijn vraag is dit normaal? dat een gebrande DVD het in je PS2 doet. Dus zou het ook kunnen als ik een PS2 game back-up?
Helaas. PS2 games zijn beveiligt tegen kopieren.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Creepy schreef op 18 april 2004 @ 14:19:
[...]

Helaas. PS2 games zijn beveiligt tegen kopieren.
Maar dat zijn DVD's toch ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

gebrande dvd's deden het bij mij ook maar een gebrand spelletje niet, komt door de beveiliging van een PS2 spel die je niet mee kan kopieeren waardoor je ps2 hem niet opstart en blijkbaar zit dat anders bij een dvd.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
ah k, iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gebrande DVD's zullen het altijd doen, vooral als de DVD booktype bit aangesteld is. Voor hetzelfde geld zit je je homevideo te bekijken, volstrekt legaal. Dus lijkt het mij idd niet meer dan logisch. Ik heb een SCPH5x4 en doet het prima. Alleen de regiovrij truucjes willen niet meer.

Wat ik wel gaar vind is dat met sommige mods, DVD Films (èn backups) niet willen totdat je de mod uitschakelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
In hoeverre bepalen reviews voor jou of je een game aanschaft of niet?

Poll: In hoeverre zijn reviews bepalend?
Totaal niet
Ik let er een beetje op
Slecht cijfer - niet kopen
Alleen doorslaggevend bij twijfel.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8589&layout=1&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik heb op Alleen doorslaggevend bij twijfel. gestemd maar had liever ook op Slecht cijfer - niet kopen gestemd. Een review is bij mij bij twijfel doorslaggevend maar als het een slecht cijfer heeft koop ik hem ook niet :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

ok een beetje afwijkend van het huidige onderwerp.

wat betrefd de externe hardeschijf en de interne hardeschijf van de ps2.
misschien dat sommigen zich nog kunnen herinneren dat de 1e generatie Japanse PS2s een stukje lager was dan de huidige en dus ook geen ruimte hebben voor een interne hdd. die externe hdd is daarvoor bedoeld den ik.
(srry als dit al is besproken, maar ik ben wat te lui om 500 posts door te gaan lezen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mij een Playstation 2 aanschaffen (je moet toch wat als Gran Turismo 4 alleen voor de Playstation 2 uitkomt :) ), maar heb een vraagje omtrent het online spelen. Moet je als je online wilt spelen een maandelijks of halfjaarlijks bedrag betalen, zoals bij Xbox Live, of is dat afhankelijk van een bepaald spel? Zoals bij MMORPG's op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is afhankelijk van een bepaald spel. Tot nu toe zijn er niet veel games waar je maandelijke voor moet betalen op de mmorpg's na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 23:56:
Ik wil mij een Playstation 2 aanschaffen (je moet toch wat als Gran Turismo 4 alleen voor de Playstation 2 uitkomt :) ), maar heb een vraagje omtrent het online spelen. Moet je als je online wilt spelen een maandelijks of halfjaarlijks bedrag betalen, zoals bij Xbox Live, of is dat afhankelijk van een bepaald spel? Zoals bij MMORPG's op de PC.
Alleen bij MMORPG's moet je betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 08:55:
Dat is afhankelijk van een bepaald spel. Tot nu toe zijn er niet veel games waar je maandelijke voor moet betalen op de mmorpg's na.
Das mooi, ik speel toch geen MMORPG's. Het gaat mij vooral om Gran Turismo 4. Dus gelukkig geen extra onkosten om online te kunnen spelen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik wil best een mmorpg spelen maar ga er echt niet dik voor betalen. Dat heb ik er echt niet voorover. Online play moet gratis zijn als je al een dure game hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ja of de eerste 6 a 7 maanden gratis.

Ik snap wel dat er een fee wordt gevraagd, maar niet zo hoog. Voor gemiddelde mmorpg vragen ze ongeveer 12 dollar. En het jammere is dat de meeste zoniet alle wel een credit card nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Bij everquest (oid) heb je toch van die kaarten die je kunt kopen om een maand online te kunnen spelen? Dat zou iig wel een goede actie zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die heb je bij everquest inderdaad. Het nadeel is dat de kaarten echt duur zijn en bijna niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Ik had ze ook nooit zien liggen in een winkel, dus ik dacht eigenlijk dat het niet door was gegaan 8)7 Maar het lijkt me toch dat het de normale prijs is, dus als normaal alleen dan gedeeld door 6 (maanden) of 12 (maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Het is dacht ik net iets duurder dan het betalen met credit card. Maar goed, ik vind de games zowiezo erg duur wat betreft maandelijkse kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ja, ook gewoon jammer dat het extra kost, al was het nou Fair, dus puur onderhoud en upgrading, zou ik er nog over denken.
Ik ben benieuwd of er voor Rachet & clank 3 en burnout 3 een fee betaald moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Waarschijnlijk niet.

Even een vraagje zijn er hier nog veel beta-testers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik ben beta tester, er zijn er meer hier dacht ik. Wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Niks, ik vroeg het me gewoon af :)

* LifeTecH LifeTecH is ook beta-tester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 11:43
En waar zijn jullie allemaal beta-tester van ?
en wat houdt dat in dan ?

arie lijkt het ook wel leuk >:)
of kan dat niet dan :|

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Je kunt je niet meer opgeven als beta tester. De beta testers kregen in het begin de mogelijkheid de netwerkkaart voor de PS2 veel eerder te kopen. Nu krijgen we af en toe een beta game opgestuurd die uitgebreid moeten worden getest online. In dit topic kun je lezen welke games dat tot nu toe waren en welke we op dit moment verwachten. Stel je er niet te veel van voor. Zo hadden we laatst This is Football nieuwste versie maar daar waren alle single player opties uitgehaald / gedisabled. Tot nu toe valt het hele beta programma mij erg tegen moet ik zeggen. Er zijn echt weinig games die online echt leuk zijn en vaak zijn er nogal wat problemen met de beta tests. Je mist wat mij betreft niet echt heel veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 21 april 2004 @ 15:32:
Je kunt je niet meer opgeven als beta tester. De beta testers kregen in het begin de mogelijkheid de netwerkkaart voor de PS2 veel eerder te kopen. Nu krijgen we af en toe een beta game opgestuurd die uitgebreid moeten worden getest online. In dit topic kun je lezen welke games dat tot nu toe waren en welke we op dit moment verwachten. Stel je er niet te veel van voor. Zo hadden we laatst This is Football nieuwste versie maar daar waren alle single player opties uitgehaald / gedisabled. Tot nu toe valt het hele beta programma mij erg tegen moet ik zeggen. Er zijn echt weinig games die online echt leuk zijn en vaak zijn er nogal wat problemen met de beta tests. Je mist wat mij betreft niet echt heel veel dus.
idd, de enige echt leuke game was Socom II. Ik heb volgens mij TiF2004 niet eens in me ps2 gehad O-) Mij lijkt Syphon Filter eigenlijk wel leuk en ik wil wel is weten hoe dat online gedoe gaat met Splinter Cell 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
TIF2004 heb ik wel in de PS2 gestopt maar nadat ik zag dat alles single player gedisabled was ging hij er direct weer uit. Je kunt niet eens een exhibition met iemand spelen omdat dat niet via internet gaat. Ja, daar hebben we wat aan....

Syphon filter ben ik ook benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Grappig nieuws. Bron: webwereld
Woensdag, 1 oktober 2003 - Sony heeft een overwinning geboekt op de Europese Commissie. De rechtbank van de EU bepaalde dat de Playstation 2 een computer is, en geen game.

De Japanse elektronicafabrikant draagt al sinds een aantal jaar invoerrechten af voor zijn spelconsoles. De Europese Commissie bepaalde namelijk dat de PS2 een spelletje is en geen computer. Voor spelen die naar landen van de Europese Unie worden verscheept, moeten importrechten worden betaald. Dit in tegenstelling tot computers, die importvrij zijn.

Sony ging in juli 2001 in beroep tegen deze beoordeling. Dinsdag is het concern in het gelijk gesteld door de European Court of First Instance. De commissie is veroordeeld tot het betalen van alle proceskosten.

Daarnaast zal de Europese Commissie de teveel ontvangen belasting moeten terugbetalen aan Sony. Hoeveel dit precies is, wil de commissie nog niet zeggen. "We zullen de beslissing moeten bestuderen", zo zegt commissie-woordvoerder Jonathan Todd.

De zegsman voegt eraan toe dat de hele kwestie binnenkort een academische zal zijn, aangezien de tarieven voor games de komende tijd in rap tempo worden gereduceerd. In 2000 moesten fabrikanten nog 2 procent van de handelsprijs van een product afdragen, dit jaar is dat 0,6 procent en begin volgend jaar niets.
Link naar het hele artikel: http://www.webwereld.nl/nieuws/16396.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 11:43
Bor_de_Wollef schreef op 29 april 2004 @ 10:06:
Grappig nieuws. Bron: webwereld

[...]
Link naar het hele artikel: http://www.webwereld.nl/nieuws/16396.phtml
Kan ik nu mijn teveel betaald geldt terug gaan eisen, bij Sony of de Europese Unie.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Het mooie is dus nu, dat je met een pc prive project dus een ps2 kan kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Arie26 schreef op 29 april 2004 @ 10:09:
[...]

Kan ik nu mijn teveel betaald geldt terug gaan eisen, bij Sony of de Europese Unie.
... Mijn idee

Echter, wat gaat dit nu betekenen? IPV. 59 € 49€? of 39€? Bij lange na niet... Het vermoeden dat de winkels gewoon lekker de prijs vasthouden gaat er bij mij niet uit... Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat doen de winkels inderdaad. Het blijkt dat dit artikel al komt uit Woensdag, 1 oktober 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil voor een kennis van me een coole Party/Multiplayer game kopen voor zijn PS2. Bijvoorbeeld een beetje alla Fuzion Frenzy (XBOX) of een niet te pittige multiplayer shooter. Ik hoorde dat james bond wel leuk zou zijn maar het is lastig om elders duidelijkheid te krijgen wat nou echt een toffe game is en daarom de vraag aan jullie:

Wat is een goede/toffe/coole Party of Multiplayer game voor de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viking_warlord
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:23
Worms 3d is zeker relaxt als je met eenpaar man ben. En anders Midway arcade treasures. Allerlijk oude spellen van c64 en atari. Paperboy, beer tender, the gaunlet ook wel relaxt om met meerdere mensen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viking_warlord schreef op 29 april 2004 @ 13:45:
Worms 3d is zeker relaxt als je met eenpaar man ben. En anders Midway arcade treasures. Allerlijk oude spellen van c64 en atari. Paperboy, beer tender, the gaunlet ook wel relaxt om met meerdere mensen te doen.
I'll keep that in mind. En wat denken jullie van Burnout 2? Is die een beetje tof om met je maten te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Burnout 2 is heel leuk maar om die met echt veel te spelen? Ik zat ook niet echt te denken aan worms 3d (alhoewel deze goed te multiplayeren is vond ik hem erg tegenvallen). Hoe "advanced" of moeilijk moet een game zijn? Zoek je een echte party game -> fantavision (al wel oud maar dat zie je er niet aan af, is voor erg weinig geld te koop bij de free record shop). Anders, amplitude (muziek spel), eye toy etc. Als je wilt gaan racen met 4 players tegerlijkertijd heb je aan 1 ps2 en tv niet echt genoeg, het beeld is dan zoooo klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Nazzgul
Het enigste wat ik even snel kan bedenken is CRash Bandicoot Karts of Bomberman Karts 1-4 spelers allebei... Ook Tetris worlds, 4 verschillende tetris-spellen voor 1 - 4 spelers! Heb hem zelf
@ Bor

ROFL, Woensdag 2003? :P Oeps Bor, ik zat even niet op de datum te letten... ahum... :/

Evengoed, nu vindt ik het natuurlijk helemaal niet gek dat sommige mensen (waaronder ikzelve) denken van: op deze manier contributeer je alleen maar meer aan het succes van piraterij. Ik ga niet en zal ook niet een 10-uur spel kopen van 69€, bekijk het even.

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 29-04-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Zal je GT4: Prologue kopen?Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8935&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
heb nee gestemd, omdat ie hier gewoon niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik vind er gewoon niets aan....de hele GT serie btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Ik heb op nee gestemd, omdat ik het eigenlijk een beetje jammer vindt om nu al zo veel van de game te zien :) (qua gameplay/graphics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik vind GT-series een beetje steeds meer van precies hetzelfde worden... Ik heb GT1 altijd met veel plezier gespeeld, maar de opvolgende series... Trokken mij nooit echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
LifeTecH schreef op 29 april 2004 @ 21:57:
Ik heb op nee gestemd, omdat ik het eigenlijk een beetje jammer vindt om nu al zo veel van de game te zien :) (qua gameplay/graphics)
Idd maar ik denk toch dat ik me niet kan beheersen als hij in winkel ligt. :p
Maar weet iig zeker dat ik hem niet koop als je de volle prijs moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Albinoraptor schreef op 29 april 2004 @ 22:00:
[...]

Ik ook niet, maar dan laat ik me iig nog (deels) verrassen :)
tranztaz schreef op 29 april 2004 @ 21:59:
Ik vind GT-series een beetje steeds meer van precies hetzelfde worden... Ik heb GT1 altijd met veel plezier gespeeld, maar de opvolgende series... Trokken mij nooit echt aan.
Daar zit het probleem bij mij, ik heb nooit GT1 en 2 uitvoerig gespeeld (alleen bij een vriend een paar keer) GT3 heb ik wel veel gespeeld op me ps2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 29 april 2004 @ 22:00:
[...]

45 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
de prologue van gt4 heeft alleen die toyota erin, daar heb je niets aan.

kheb m al wel een tijdje liggen hier :P

-edit

kwas in de war met de trial van GT4, daar zit alleen een toyota in:P

[ Voor 27% gewijzigd door marko77 op 01-05-2004 15:42 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
tranztaz schreef op 29 april 2004 @ 21:59:
GT is gewoon hét autospel. Er is niets beters punt.

GT3 is t.o.v. 1 en 2 een verbetering qua banen en moeilijkheid. En meer van hetzelfde.... kan ik daaruit opmaken dat jij dus niet meer wilt van het beste op dit gebied? ik heb liever meer van GT3 dan een ander gaar racespel >:)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik heb de Asia versie sinds januari. Het ownt gewoon. GT4 Prologue is uitgebreider en beter dan menig ander full racing game.

Check mijn review hier: http://www.gamevillage.nl....php?act=ST&f=87&t=16583&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
In hoeverre kun je de prologue vergelijken met de full version die nog moet komen? Wat zit er bv in de full wel wat er in de prologue niet zit?

Verder kwam ik dit tegen:
Analisten voorspellen dat de consumenten binnenkort kunnen genieten van een prijsdaling van de Playstation 2. Deze prijsdaling is naar verluid nodig om stand te kunnen houden tegen de Xbox.

De Xbox, die nog niet erg lang geleden in prijs is gedaald, is deze maand al 275.000 maal verkocht. Dit in tegenstelling met de 200.000 exemplaren van de Playstation 2 die verkocht werden. Sony laat in dit verband erg weinig los, maar wist wel reeds te melden dat de omzet op de verkoop van de Playstation 2 volgend jaar met 30 procent zal dalen.

[ Voor 68% gewijzigd door Bor op 01-05-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 01 mei 2004 @ 12:50:
In hoeverre kun je de prologue vergelijken met de full version die nog moet komen? Wat zit er bv in de full wel wat er in de prologue niet zit?
Meer (gelicenseerde!) auto's en banen, online spelmode en installeerbaar op HD (lekker snel laden).

Ik heb de Prologue disc (Japanse versie). Wat mij meteen opviel was dat in deze versie het breedbeeld anamorfisch is _/-\o_ Dit in tegenstelling tot GT3 waar het breedbeeld als brievenbus was uitgevoerd.

Er was een tijdje sprake van dat GT4 ook progressive scan zou ondersteunen, maar als ik moet afgaan op de Prologue disc hebben ze dit toch maar niet gedaan :( Erg jammer, maar mischien heeft de uiteindelijke versie het wel...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor, ik heb liever een duurdere playstation en goedkopere spellen... Ik weet niet of het hier opgaat dat de spellen het systeem moeten gaan verkopen. Een opmerking die ik naar drang toch moet plaatsen is dat ze op deze manier echt piraterij in de hand werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb ook liever een duurdere ps2 en goedkopere spellen maar zie even niet wat deze opmerking op dit moment in het topic doet? Ik had het gezellig over GT4 prologue of doel jij op een eerder onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 01 mei 2004 @ 19:33:
Ik heb ook liever een duurdere ps2 en goedkopere spellen maar zie even niet wat deze opmerking op dit moment in het topic doet? Ik had het gezellig over GT4 prologue of doel jij op een eerder onderwerp?
http://gathering.tweakers...ssages/854518/23#20634731

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat linkt hier naar de opmerking "Aan de achterkant staat een sticker bij je on/off knop... " :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 01 mei 2004 @ 19:55:
[...]

Dat linkt hier naar de opmerking "Aan de achterkant staat een sticker bij je on/off knop... " :?
Bor_de_Wollef schreef op 01 mei 2004 @ 12:50:
Verder kwam ik dit tegen:

[...]

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ik heb gisteren het inmiddels beruchte Xenosaga binnengekregen die ik uit Canada had besteld. Nou is het algemeen bekend dat dat een dual-layer DVD is, en in tegenstelling tot de meeste import games dus niet te booten is met behulp van de Swap Magic DVD. Het is echter mogelijk om de DVD op te splitsen in drie afzonderlijke DVD's, die dan dus wel afspeelbaar zijn.

Op hoop van zegen heb ik die methode gisteren dus uitgevoerd, waarbij ook nog het nodige hex editing aan te pas komt, en tot mijn grote vreugde startte Xenosaga na drie pogingen op. Hij boot jammer genoeg niet direct vanuit Swap Magic, je moet eerst ook nog een progje genaamd CD Loader booten, die vervolgens wel het spel weet te booten. Het is dus nogal wat gehannes om Xenosaga op te starten (drie keer swappen!)

Maar als hij dan eenmaal opstart... Daaamn, wat een spel! Zoals de meesten waarschijnlijk wel weten is Xenosaga zeer sterk gericht op verhaal en bevat dus gigantisch veel (lange) cutscenes. Nou, daarmee is niks te weinig gezegd. Ik ben nou al bijna 5 uur bezig, en de hoeveelheid gameplay is tot nu toe schaars. Dit klinkt misschien als een negatief punt, maar het verhaal is dusdanig intrigerend en goed uitgewerkt dat dat absoluut niks uitmaakt. En bovendien, wat er aan gameplay in zit is ook flink uitgebreid. Het combat systeem heeft veel weg van Xenogears, wat natuurlijk niet zo verwonderlijk is, maar de algemene opbouw van het spel lijkt meer op een Final Fantasy. Met dat laatste ben ik wel blij, ik voelde me tenminste meteen vertrouwd met alle menu's en dergelijke.

Maar het grootste deel van de tijd zit je toch te kijken naar cutscenes, en sjonge, wat 'n cutscenes. Niet alleen is het verhaal zelf boeiend om te volgen, het is ook zeer strak vormgegeven met mooie special effects en cinematografie die Metal Gear Solid waardig is. En de filmpjes zijn lang. Lang lang lang. Zo lang zelfs, dat er zo nu en dan savepoints tussen de cutscenes door zitten. Ik zit nu al iets van een half uur naar één lange cutscene te kijken, en bij het tweede savepoint besloot ik maar even een pauze te nemen. :)

Verder, wat betreft de voice acting, die is helemaal niet slecht. 't Zit wel aardig op hetzelfde niveau als bijvoorbeeld Final Fantasy X. Sommige stemmen zijn wat minder, maar de meeste stemmen komen toch goed over. 't Schijnt dat een aantal karakters wat last hebben van overacting, maar daar heb ik nog niet veel van gezien. De muziek is wat aan de magere kant, wat er in zit is zeer zeker goed, maar er zijn ook grote gedeelten die volkomen in stilte gehuld zijn.

Anyways, ik ben dus wel in m'n nopjes over het feit dat ik de ever elusive Xenosaga toch kan spelen, en ik voel me toch steeds meer schuldig dat ik nog steeds niet Xenogears heb uitgespeeld :/. Maar goed, dat komt ook uiteindelijk wel. Ik zal binnenkort ook wel eens kijken of ik een stukje van het spel kan capturen, zodat jullie kunnen meegenieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

quote:
Analisten voorspellen dat de consumenten binnenkort kunnen genieten van een prijsdaling van de Playstation 2. Deze prijsdaling is naar verluid nodig om stand te kunnen houden tegen de Xbox.

De Xbox, die nog niet erg lang geleden in prijs is gedaald, is deze maand al 275.000 maal verkocht. Dit in tegenstelling met de 200.000 exemplaren van de Playstation 2 die verkocht werden. Sony laat in dit verband erg weinig los, maar wist wel reeds te melden dat de omzet op de verkoop van de Playstation 2 volgend jaar met 30 procent zal dalen.

Ik doelde daarop :)

...Heeft xenosaga bekeken....screenshots/trailers.... :9~ :Y) .... Verdriet ;( :'( .... Moet... hebben.... 0wnage... _/-\o_

@ Farting bob: [img=600] gebruiken ipv. [img] dan hou je de layout mooi :)

[ Voor 21% gewijzigd door SkyStreaker op 02-05-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand over Devil May Cry 3? Well, check this out:

http://www.gamer.nl/nieuws/21832

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200405/1083420514_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200405/1083420667_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200405/1083420667_1.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 20:24 . Reden: Subtiele resize ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Ik kom net in Xenosaga een wel heel directe verwijzing tegen naar een zekere film waar het spel sowieso wel aardig wat overeenkomsten mee heeft:

Afbeeldingslocatie: http://users.lichtsnel.nl/~nldp/images/nexus6.jpg

Wie ziet ook naar welke film verwezen wordt? :)

Morgen heb ik trouwens een aantal filmpjes van het begin van Xenosaga gereed.

[ Voor 5% gewijzigd door Devil N op 02-05-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iemand toevallig al Transformers gespeeld. Heb het gisteren bij een kennis mogen spelen en wat een fantastisch spel......grafisch is het zeer indrukwekkend (door de amazone, met zeer dichte begroeing en geen laadtijden) en ook het rondrennen/schieten/transformen sprak mij zeer aan. Plus er zitten een hoop leuke unlockables in (prototypes van speelgoed, comics, tv spots, designtekeningen)......wat mij betreft een aanrader die ik zeker ga aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een RGB-kabel nut met een VGA-box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:12
Hey, ik heb een probleem met Socom 2. Als ik probeer online te gaan en dan een account en password aanmaak en dan probeer te connecten krijg ik eerst die agreement. Als ik dan op accept druk zegt ie Player name not registrated do you want to registrate it? en als ik dan op yes druk gaat ie um proberen te registreren maar dan zie ik bovenin Registration Failure en kom ik weer bij het connect screen. NFS:Underground doet het wel gewoon online maar deze heeft steeds dat probleem. Iemand een idee wat het kan zijn?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:08:
Eeeh..... met de VGA box sluit je de PS2 aan op je pc monitor.
Met een RGB-Kabel sluit je de PS2 aan op je TV.

Ik gok dat jouw VGA Box ook TV outputs heeft? Mocht je VGABox ook een Scart-RGB uitgang hebben dan zou ik geen losse RGB kabel kopen nee, anders wel. (note: een Scart uitgang is niet automatisch een Scart-RGB uitgang!)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op 04 mei 2004 @ 07:20:
Iemand toevallig al Transformers gespeeld. Heb het gisteren bij een kennis mogen spelen en wat een fantastisch spel......grafisch is het zeer indrukwekkend (door de amazone, met zeer dichte begroeing en geen laadtijden) en ook het rondrennen/schieten/transformen sprak mij zeer aan. Plus er zitten een hoop leuke unlockables in (prototypes van speelgoed, comics, tv spots, designtekeningen)......wat mij betreft een aanrader die ik zeker ga aanschaffen...
Wel zien staan, ik vroeg me af .... is het meer dan rondrennen/rijden + schieten? Wa's precies de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Devil N schreef op 02 mei 2004 @ 22:41:
Ik kom net in Xenosaga een wel heel directe verwijzing tegen naar een zekere film waar het spel sowieso wel aardig wat overeenkomsten mee heeft:

[afbeelding]

Wie ziet ook naar welke film verwezen wordt? :)

Morgen heb ik trouwens een aantal filmpjes van het begin van Xenosaga gereed.
Wat heeft dat met mij te maken, en is dat spel als eens pal of alleen nog ntsc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
ari3 schreef op 01 mei 2004 @ 16:05:
[...]
Meer (gelicenseerde!) auto's en banen, online spelmode en installeerbaar op HD (lekker snel laden).
Dat installeren op HD hoop ik ook dat in de europese versie zit, alleen weet iemand wanneer je de HD hier kan kopen? Of werkt een HD uit Amerika hier ook?
En hoe is het snelheidsgevoel met GT4, zelfde als GT3 (eigenlijk geen snelheidsgevoel, zeker als je achter de auto hing) of lijkt het nu is ergens op :)
Ga zelf iig wel Prologue halen, autofreak en GT liefhebber, het kost wat extra maar dat heb ik er wel voor over om nu eindelijk is het vervolg te zien op de game waarvoor ik m'n PS2 heb gekocht.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Dj_Neo_Ziggy schreef op 04 mei 2004 @ 17:51:
[...]

Wat heeft dat met mij te maken, en is dat spel als eens pal of alleen nog ntsc?
:P

Ziggy is een van de (speelbare) karakters uit Xenosaga, dit verhaaltje verwijst naar een van de cutscenes in het spel over zijn verleden.

En helaas, het lijkt er niet op dat Xenosaga ooit nog naar Europa zal komen :/. En een import versie spelen is ook niet zo makkelijk als met de meeste andere games. Daarom dus ook dat ik 'm nu pas heb.

[edit]
Oh ja, filmpjes!

Deze filmpjes bevatten verder geen spoilers, mochten iemand zich daar nog druk om willen maken, aangezien ze van 't begin van het spel zijn.

Intro, tweede deel (26,4 MB)
Credits en de boot-up sequence van het KOS-MOS testprogramma.

Intro, derde deel (21,9 MB)
Kennismaking met KOS-MOS.

Stukje gameplay (24,4 MB)
Spreekt voor zich. Wat rondlopen en een paar battles.

Alle filmpjes gebruiken de XviD codec en MP3 geluid.

[ Voor 39% gewijzigd door Devil N op 04-05-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Hmm ja er wordt namelijk wild geadverteerd in mijn transformer comic, net als FFXI. maar zie dat maar eens hier te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
M'n "gewone" 40gieg ibm hardeschijf kan ik nu ook gebruiken bij spellen dankzij update van DMS3 van paar dagen geleden. Binnenkort maar eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 16:42:
[...]

Wel zien staan, ik vroeg me af .... is het meer dan rondrennen/rijden + schieten? Wa's precies de gameplay?
Wat ik heb gezien is het alleen rondrennen/rijden en schieten. Je kan verschillende minicons aan je robot hangen (afhankelijk hoeveel energie ze kosten en welke character je hebt) en je dus enigzins aanpassen aan een level.....
Gameplay gaat vooral om het redden van die minicons die natuurlijk door de decepticlones gevangen zijn......het is af en toe ook een beetje zoeken omdat de maps zeer groot zijn en er geen kaartje is om te checken waar je zit....maar ik vind het een prachtig spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:08:
Hangt er vanaf welke RGB-kabel je bedoelt.... Er zijn verschillende soorten RGB-kabels:
- een VGA aansluiting geeft een RGB-signaal waarvan de horizontale sync op 31kHz ligt.
- een SCART aansluiting geeft een RGB-signaal waarvan de horizontale sync op 15.750kHz (NTSC) of 15.625kHz (PAL) ligt.

Televisies kunnen doorgaans alleen synchroniseren op +/- 15kHz.
PC Monitors kunnen doorgaans alleen synchroniseren op 31kHz en hoger.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.