Het grote PS2 topic - Part III

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.220 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Wat is de beste rally simulator op PS2?Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7850&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik heb niet gestemd, ik vind rally simulatoren echt ff te moeilijk om met je controller te spelen!

Daarom ga ik ook binnenkort eens een stuurtje halen! Zeker voor GT4.

heb trouwens voor gister voor weinig Soul Caliber II gekocht! Is een heerlijk button bash spel!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Soul Calibur II is echt een aanrader inderdaad. Ik vind hem veel leuker dan tekken. Het ziet er super uit en reageert ook nog eens heel goed.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 11-09 16:33
Even een quote van mijn topique (staat wat duurder) wat White Dust gesloten heeft (en waar hij nog gelijk in heeft ook:
Hoi Allen,

Mijn vriendin vroeg een paar weken geleden wat ik voor mijn verjaardag wilde (over een paar weken). Na lang nadenken, dacht ik : playstation 2 lijkt me wel aardig. Nu is mijn vriendin slechts een studente, dus besloot ik een gedeelte mee te betalen. Na enige tijd zoeken, blijkt zo'n dingetje rond de 200 euro te zitten. Op zich geen probleem, maar nu heb ik een paar weken geleden ergens gelezen dat de PS2, rond de E3 in prijs zou gaan zakken. Nu kan ik er natuurlijk niets meer over terug vinden (Google, got en op de bekende PS sites gezocht, maar helaas.)

Kan iemand mij bevestigen(of niet bevestigen) of die bakkies inderdaad gaan zakken qua prijs en of dat dat ook rond de E3 zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb zaterdag SOCOMII gekocht incl. headset. Wat een _vet_ spel!
Vind het jammer dat er hier relatief weinig aandacht voor is (of ik lees erover heen :))

Iig, zal eens even mijn bevindingen vertellen :D

In deze game ben je een popje van de US-SEALs (olv. US Special Operations Command = SOCOM). Je leid een groep van 4 speciale eenheden. Opgedeeld in een 'squad' van 2 personen elk (makende Able en Bravo). Vervolgens kun je doormiddel van een menu (maar de headset is VEEL leuker) commando's geven aan jou eigen teammembers. Missies varieren van het opdoen van relevante informatie tot het 'cleanen' van een fabriekscomplex. Redelijk standaard missies voor zo een type spel.

Echter wat deze game zo anders maakt is het kunnen geven van commando's dmv een headset, tevens komt op de headset de informatie en gewauwel binnen van je teammembers. Dit zorgt ervoor dat je echt in de game gesleurt wordt, vooral wanneer je wat ervaring hebt met het geven van opdrachten aan je team.

Voorbeeld van een commando: 'Bravo stealth to delta'. Met dit commando vertrekken de 2 seals in het Bravo team naar de(het?) waypoint Delta.

Maar het mooiste zijn toch de berichten van je teammembers zelf, wat voorbeelden van zowel ingekomen berichten als acties :) (In dit geval ben ik zelf dus Spectre, de andere mensen zijn teampopjes).

Sabre: *pliep-pliep* 'Tango at 5 o'clock'
Spectre: 'Bravo fire at target'
Sabre: *pliep-pliep* 'Yes sir'
--- VRRRT, VRRRT ----
Sabre: *pliep-pliep* 'That one isn't getting up again'

Zelfde soort situaties komen voor wanneer je het commando 'Team fire at will' geeft. Echter hoor je dan alleen het zachte gereutel van een silenced m4a1 of mp5 om vervolgens het bericht te krijgen 'Tango down'... heerlijk :D

Het doorgeven van commando's gaat bijna altijd goed, wanneer je rustig en duidelijk spreekt komen de commando's 99% van de tijd goed aan. Anders moet je het gewoon nog een keer zeggen.

Al met al een super game, heb het online gebeuren nog niet kunnen testen maar ook dat lijkt me erg leuk. Vooral omdat ik minder cheaters / lamers verwacht dan bij bijvoorbeeld CS. Tevens is het spelen rank gerelateerd, dus hoe meer en beter je speelt des te meer toegang je krijgt tot games met gelijk gerankte (gestemde) mensen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ge-flopt]

Volgens mij geldt dat niet voor europa.
Met een beetje geluk misschien na de zomer of met de kerstdagen.

Bij Nedgame in Groningen heb je een 'kale' Playstation 2 voor 169 euro.

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Woei, SocomII is echt top spel :)
zijn er meer mensen die hem spelen, en is 't mischien een idee om een clan op te zetten ? of ben ik de enige die nog niet in een clan zit ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

The_eYe schreef op 23 maart 2004 @ 16:56:
Woei, SocomII is echt top spel :)
zijn er meer mensen die hem spelen, en is 't mischien een idee om een clan op te zetten ? of ben ik de enige die nog niet in een clan zit ? :+
Meer mensen die SOCOMII spelen!?

Kijk eens een paar posts omhoog aap en lees mijn relaas! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
omg 8)7

ik zal voortaan eens wat meer opletten, het loopt iig nog niet storm met spelers volgens mij....zie veel dezeflde mensen online altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 18:09:
Is GT4 Prologue gebaseerd op de definitieve code van GT4?
Ja, en dat voel je ook. Damn wat is die game lekker. Ik heb een review gemaakt van de Asiatische versie: http://www.gamevillage.nl/show.php/act/ST/f/87/t/16583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

The_eYe schreef op 23 maart 2004 @ 19:59:
omg 8)7

ik zal voortaan eens wat meer opletten, het loopt iig nog niet storm met spelers volgens mij....zie veel dezeflde mensen online altijd
Jij speelt em al online? Heb zelf nog geen netwerk adapter! Kun je misschien je online bevindingen posten? Like, hoe speelt het, het aantal lamers, wordt er goed geteamed? Zijn voor mij wel belangrijke factoren namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op 23 maart 2004 @ 20:03:
[...]

Ja, en dat voel je ook. Damn wat is die game lekker. Ik heb een review gemaakt van de Asiatische versie: http://www.gamevillage.nl/show.php/act/ST/f/87/t/16583
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Vraagje, doet een usb stuurtje het met GT4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Dj_Neo_Ziggy schreef op 21 maart 2004 @ 22:44:
Ik heb niet gestemd, ik vind rally simulatoren echt ff te moeilijk om met je controller te spelen!

Daarom ga ik ook binnenkort eens een stuurtje halen! Zeker voor GT4.

heb trouwens voor gister voor weinig Soul Caliber II gekocht! Is een heerlijk button bash spel!
Waar heb je Soul Calibur 2 voor weinig dan? :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
kixor schreef op 23 maart 2004 @ 20:31:
[...]

Jij speelt em al online? Heb zelf nog geen netwerk adapter! Kun je misschien je online bevindingen posten? Like, hoe speelt het, het aantal lamers, wordt er goed geteamed? Zijn voor mij wel belangrijke factoren namelijk. :)
Sure, Weinig lamers tot nu toe, soms een iemand die met een M63A, of een M60E3 speelt terwijl dat niet mag op die server. Maar dat soort problemen zijn snel opgelost want je kan door voten die mensen eruit kicken

Headset is uiteraard een must, en het zal ook vaak niet op prijs worden gesteld als je er niet een hebt ;)
teamplay is erg goed, mede door de headset wordt er goed overlegd.
Dit is ook echt nodig, vooral in de gamemode "Extraction" waar je een groep VIP's naar een extraction point moet brengen als Seal, of dat tegengaan als Terrorist.
Als je hier niet overlegd en het tactisch aanpakt zal je niet snel winnen.

Wat niet vaak gebeurd, is dat als het 3 vs 1 is bijvoorbeeld, en je die laatste enemy niet kan vinden, dat iemand het ff meld als hij 'm wel vindt, dit is jammer want als die persoon neergeknald wordt kunnen de laatste 2 blijven zoeken...

verder niets dan lof voor dit spel, het is vreselijk verslavend, en iedereen speelt serieus, weinig gekloot dus.

ohja, ff eYe's recomended wapens :*) :

=Seals=
M4A1
M14
M16A2 <- mijn favoriet
M87ELR <- zware sniper

=Terrorists=
AKS-74
M16A2
M14
M82A1A <- zware sniper
DE.50 <- handgun 1 shot kill

als meer mensen 't gaan spelen, wordt 't mischien tijd voor een eigen topic ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

The_eYe schreef op 24 maart 2004 @ 09:49:
[...]

Sure, Weinig lamers tot nu toe, soms een iemand die met een M63A, of een M60E3 speelt terwijl dat niet mag op die server. Maar dat soort problemen zijn snel opgelost want je kan door voten die mensen eruit kicken

Headset is uiteraard een must, en het zal ook vaak niet op prijs worden gesteld als je er niet een hebt ;)
teamplay is erg goed, mede door de headset wordt er goed overlegd.
Dit is ook echt nodig, vooral in de gamemode "Extraction" waar je een groep VIP's naar een extraction point moet brengen als Seal, of dat tegengaan als Terrorist.
Als je hier niet overlegd en het tactisch aanpakt zal je niet snel winnen.

Wat niet vaak gebeurd, is dat als het 3 vs 1 is bijvoorbeeld, en je die laatste enemy niet kan vinden, dat iemand het ff meld als hij 'm wel vindt, dit is jammer want als die persoon neergeknald wordt kunnen de laatste 2 blijven zoeken...

verder niets dan lof voor dit spel, het is vreselijk verslavend, en iedereen speelt serieus, weinig gekloot dus.

ohja, ff eYe's recomended wapens :*) :

=Seals=
M4A1
M14
M16A2 <- mijn favoriet
M87ELR <- zware sniper

=Terrorists=
AKS-74
M16A2
M14
M82A1A <- zware sniper
DE.50 <- handgun 1 shot kill

als meer mensen 't gaan spelen, wordt 't mischien tijd voor een eigen topic ? :)
Stijl, stijl :D

Vind het eigenlijk nu al tijd voor een eigen topic! Deze game is zoo verslavend, begrijp niet dat er zo weinig over gesproken wordt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
kixor schreef op 24 maart 2004 @ 11:46:
[...]
Deze game is zoo verslavend, begrijp niet dat er zo weinig over gesproken wordt! :)
hehe, komt omdat iedereen het aan 't spelen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
OK, ik ga me ook een PS2 kopen en ik heb wat vraagjes:
• Kan ik een PS1 memory card gebruiken? Veel plaats heb ik niet nodig.
• Kan ik PS1 Controlers gebruiken, en zo ja, zijn die van de PS2 beter?
• Kunnen jullie me een winkel aanraden waar ik dit alles goedkoop en veilig kan kopen?
Bij voorbaad dank :)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

The_Dud3 schreef op 24 maart 2004 @ 20:45:
OK, ik ga me ook een PS2 kopen en ik heb wat vraagjes:
• Kan ik een PS1 memory card gebruiken? Veel plaats heb ik niet nodig.
Voor PS2 games niet nee. Voor PSX games moet je er 1 hebben aangezien de PSX games niet met de PS2 memcard overweg kunnen.
• Kan ik PS1 Controlers gebruiken, en zo ja, zijn die van de PS2 beter?
Kan ja. Standaard zit er bij de PS2 al in elk geval 1 PS2 controller bij. Met de aanbiedingen van tegenwoordig vast al wel weer twee.

Bij de PS2 zijn alle knoppen analoog (ja, ook de normale buttons en de shoulder buttons). Een ps1 controller is echter ook gewoon te gebruiken, alleen kan het bij sommige games iets minder lekker spelen omdat de normale + shoulder buttons niet analoog zijn.
• Kunnen jullie me een winkel aanraden waar ik dit alles goedkoop en veilig kan kopen?
Bij voorbaad dank :)
Geen idee meer van, maar een beetje rondstruinen op internet en je komt waarschijnlijk genoeg tegen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
tranztaz schreef op 23 maart 2004 @ 20:47:
[...]

Waar heb je Soul Calibur 2 voor weinig dan? :)
E-plaza was iets van € 30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
kixor schreef op 24 maart 2004 @ 11:46:
[...]

Vind het eigenlijk nu al tijd voor een eigen topic!
ja dat vond ik dus ook, dus heb ik er maar een gemaakt >:)
[rml][ PS2] SocomII: U.S Navy Seals[/rml]

Echt veel info kon ik niet vinden, maar zal nog even wat over de maps toevoegen later...

ondertussen al een netwerkadapter gehaald ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik heb de beta disk van socom II liggen maar eigenlijk heb ik het nog nooit gespeeld omdat ik socom I nogal vond tegenvallen. Hoe vergelijkt deel II zich tot zijn voorganger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Wat ik me afvraag is of het een beetje te spelen is met de PS2 controller, kan je een beetje fatsoenlijk richten ?

Socom I vond ik niet echt denderend, maar goed toen had ik ook niet echt tijd om me er in te verdiepen.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Zelfde idee had ik ook marko77. Ik vind consoles niet echt geschikt voor dit soort games. Socom I heb ik ook bijna niet gespeeld. Ik vraag me dus af of Socom II echt anders zal zijn in dit opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
mwa, ik heb deel 1 zelf nooit gespeeld. maar de controls wennen wel....
voordeel is wel dat sprayen niet echt veel zin heeft, dan raak je al helemaal niets >:)
FPS op een console moet je gewoon een beetje liggen denk ik, maar om meteen op te geven omdat je pc gewend bent is zonde imo, want je mist een spel met erg strakke gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Zoals ik al zei, ik heb de beta disk vanuit het betatest programma maar nog nooit gespeeld. Ik zal een dezer dagen eens een gokje wagen. Ik hoop dat het me meer kan behagen dan deel I.

Iemand die Tak and the Power of Juju eens gespeeld heeft? Het lijkt me echt wat voor mijn vriendin die gek is op platform games.

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/ps2/boxes/361726.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.latestscreens.com/playstation2/screenshots/takandthepowerofjuju/takandthepowero_scrn21229.jpg

edit:

Hier stonden screenshots. Helaas werken ze niet meer.

In ieder geval een gezonde dosis humor zo te zien :)

[ Voor 99% gewijzigd door Bor op 25-03-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37
Dit is echt kut :(

Net nu ik MOH rising sun heb binnengehaald om te spelen..is mijn playstation ermee opgehouden!!!!!!!

Ik was rustig een ander spelletje aan het spelen..toen opeens de playstation uitviel....ik probeer mijn playstation te restarten..maar er gebeurt nada...me led licht ook niet op..en ruik een soort branderige geur.....en playstation vertoont geen teken van leven meer...

Nu komt alleen het probleem :)

Ik heb deze playstation bij de auto die mijn vader heeft gekocht gekregen van de officiele landrover dealer (dit was in augustus 2003)....nu staat er alleen op de aankoopfactuur van de landrover geen playstation vermeld....ik heb ze opgebeld of ze mij de factuur van de playstation kunnen faxen zodat ik er mijn garantie mee kan verhalen...... Maar ik denk door slordige administratie heb ik tot nu nog geen factuur kunnen ontvangen,waardoor ik naar mijn garantie kan fluiten :( :(

Wat kan ik nu doen? Helemaal niks!

Verhaal uitgelegd aan sony..maar zonder factuur kunnen ze niks voor mij betekenen....Blggg....
Wat een kutzooi..en ik moest het even kwijt!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Een beetje administratie bewaart bescheiden 5 jaar, op zijn minst vind ik. Weet je zeker dat je gewoon niet met luie donders te maken heb? Nog een keer bellen, hatseeee!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Voor de beta testers:
As confirmed on the Beta Trial Forum yesterday, Syphon Filter: Omega Strain will be the next Beta Trial game you will all receive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 11-09 16:33
Kun je ze niet net zals b.v. een harddisk naar de fabrikant toe sturen. Als het goed is heb je er gewoon fabrieks garantie bij toch ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 25 maart 2004 @ 20:14:
Zoals ik al zei, ik heb de beta disk vanuit het betatest programma maar nog nooit gespeeld. Ik zal een dezer dagen eens een gokje wagen. Ik hoop dat het me meer kan behagen dan deel I.

Iemand die Tak and the Power of Juju eens gespeeld heeft? Het lijkt me echt wat voor mijn vriendin die gek is op platform games.

[afbeelding]

[afbeelding]

edit:

Hier stonden screenshots. Helaas werken ze niet meer.

In ieder geval een gezonde dosis humor zo te zien :)
Oeh dit spel ziet er zeker funny uit :) Wil ik ook wel eens proberen. Waar ik nu het meest plezier aan heb gehad is:

Ratchet and Clank
Jak and Daxter
Maximo.

Ik ben alweer een tijdje aan het zoeken naar een spel in dat genre en hoop dat dit spel dat is wat ik weer met net zoveel lol kan spelen als bovenstaande spellen, m'n ps2 staat nu namelijk onder een laagje stof, omdat ik niks leuks meer kan vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

heeft er iemand trouwens een idee wanneer Hyper Street Fighter II: Anniversary Edition op PAL uitkomt (als ie uberhaupt al uitkomt)?

Ben nogal een SF fan maar de PS2 heeft niet echt veel op dat gebied helaas ;(

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
AntiPasta schreef op 29 maart 2004 @ 00:10:
heeft er iemand trouwens een idee wanneer Hyper Street Fighter II: Anniversary Edition op PAL uitkomt (als ie uberhaupt al uitkomt)?

Ben nogal een SF fan maar de PS2 heeft niet echt veel op dat gebied helaas ;(
Capcom Europe has today announced that it will publish Hyper Street Fighter II for the PlayStation 2 across all PAL territories this April. The game will retail for only 19.99 pounds ($36) and will ship with a free copy of the feature-length anime movie Street Fighter II: The Animated Movie.
Dat was althans 't nieuws laatst op Gamespot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37
ge-flopt schreef op 26 maart 2004 @ 19:26:
[...]

Kun je ze niet net zals b.v. een harddisk naar de fabrikant toe sturen. Als het goed is heb je er gewoon fabrieks garantie bij toch ?!
Jammer genoeg niet :(

Verplicht met kassabon OF factuur...zat er al over te denken om zelf ff factuur te vervalsen zodat het geregeld kan worden..maar we gaan het maar op de nette manier doen! Dit betekent steeds weer bellen naar autodealer :(

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 01:57:
[...]

Oeh dit spel ziet er zeker funny uit :) Wil ik ook wel eens proberen. Waar ik nu het meest plezier aan heb gehad is:

Ratchet and Clank
Jak and Daxter
Maximo.
Dat was precies mijn idee toen ik de screenshots zag. Heb je Jax 2 en Ratchet and Clank 2 al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNAS = GEKRAAKT

"google"..dnas cracked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Nou je het daar over hebt:
Also to let the modchip users know, most of you know already but for those who don't know about it. You will not be able to use your modchip if you install the HDD. Because the HDD will simply lock out your chip and the only way to get around it is by pulling out the official HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op 29 maart 2004 @ 13:20:
Nou je het daar over hebt:

[...]
Heb je al een poging gedaan? Ik lees op sommige plaatsen dat het niet werkt: Een pc kan de id niet uitlezen van de dvd (anders kon je de dvd zowiezo al in 1 keer copieren). Daarnaast moet je de modchip uitzetten om de backup te spelen. Deze "patch" werkt alleen voor de cd content check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het aan het proberen.
ik heb de game op mn HDD gezet. ID van het spel heb ik van internet geplukt.
Ik heb de bestanden van het ps2 op mn hdd staan, daar moet je een ISO van maken. Dat heb ik gedaan, dan moet je het DNAS bestandje patchen. Dus gewoon kopieren en plakken. En dan moet je hem weer branden zodat je ps2 het kan lezen.Het belangrijkste is dat je een Goed ISO programma heb, ik gebruik bijvoorbeeld UltraISO alleen ik heb geen serial voor de nieuwste versie. Als je niet bent geregistreed, kan je geen ISO maken boven de 350 mb. Dus kan ik mijn ISO niet re-builden. Een ps2 spel is véél groter als dat. Ik maak gebruik van een Slide Card, ik heb gelezen dat het werkt.
Ook zelfs al een filmpje gezienZijn er nog andere mensen die het hebben geprobeert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik heb het niet gebruikt omdat het vrijwel niet KAN werken zonder een swap-trick. DNAS detecteerd gelijk je modchip, dan heeft het weinig zin om de cd content check te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar, ik speel spellen d.m.v. slide-card, ik heb dus geen gemodicificeerde chip. Mijn ps2 is niet omgebouwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
Zou je door dat dnas filetje aan te passen ook een LEGAAL (ja ik koop spellen) spel kunnen spelen ? mbv een Swap magic dvd ?

want ik hoorde dat je error 833 ofzo krijgt als je ntcs spellen online wil spelen op PAL ps2... het spel start dus wel, online werkt niet

nu dacht ik dus, als je nou de "id" van ntcs naar pal veranderd, zou dat werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
Bor_de_Wollef schreef op 29 maart 2004 @ 15:14:
Ik heb het niet gebruikt omdat het vrijwel niet KAN werken zonder een swap-trick. DNAS detecteerd gelijk je modchip, dan heeft het weinig zin om de cd content check te patchen.
Dat is niet waar, sommige spellen doen dat maar lang niet allemaal, een erger probleem is de PAL en NTSC check (833 error) daar is nog geen patch o.i.d. voor.

en nee, een legaal spel patchen heeft geen zin, Mr Sony heeft voor ons allemaal besloten dat wij spellen uit Amerika of Japan niet online mogen spelen |:(

[ Voor 16% gewijzigd door marko77 op 29-03-2004 16:49 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
kut :(

ik wilde FFXI met een HD erbij kopen uit de vs, want dat gaat eeuwen duren tot 't hier is

[edit] ik hoor nu zelfs dat er geen EU release gaat komen op de ps2 :| :r

[ Voor 31% gewijzigd door The_eYe op 29-03-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behulp van een slide-card kan je kopies spelen. Als je online wilt gaan met een spel krijg je natuurlijk te maken met DNAS-error. Er is een europese patch al uit, om via het internet te spelen. Meer informatie http://www.ps2ownz.com/
Alleen jammer genoeg dat de forum-servers offline zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
The_eYe schreef op 29 maart 2004 @ 16:58:
kut :(

ik wilde FFXI met een HD erbij kopen uit de vs, want dat gaat eeuwen duren tot 't hier is

[edit] ik hoor nu zelfs dat er geen EU release gaat komen op de ps2 :| :r
Waar heb je dat gehoord dan? Linkje naar een officieel bericht?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
marko77 schreef op 29 maart 2004 @ 16:48:
[...]

Dat is niet waar, sommige spellen doen dat maar lang niet allemaal, een erger probleem is de PAL en NTSC check (833 error) daar is nog geen patch o.i.d. voor.
DNAS is een standaard waar de modchip detectie gewoon bij in zit voor zover ik het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

/me Foei Bor.... 2 posts vlak achter elkaar aan :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Of je mod je PS2 niet / koopt het spel gewoon. Veel gemakkelijker *

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
tranztaz schreef op 29 maart 2004 @ 18:45:
/me Foei Bor.... 2 posts vlak achter elkaar aan :P :P :P
Bugje :P

Ik zou trouwens dat niet laten staan lovelyday. Het posten van dit soort info wordt niet gewaardeerd op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik zit even te dromen....

Tweakers.net PS2 DemoDisk / DevDisk - By Tweakers 4 Tweakers....

Allemaal demo's (van gamefabrikanten en door ons) en tooltjes (voor en door ons) voor de PS2... op een Tweakersschijffie....

<zucht>....<dubbelzucht>.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
marko77 schreef op 29 maart 2004 @ 16:48:
[...]

en nee, een legaal spel patchen heeft geen zin, Mr Sony heeft voor ons allemaal besloten dat wij spellen uit Amerika of Japan niet online mogen spelen |:(
De oudere Amerikaanse online PS2 games maken nog geen gebruik van DNAS, dus die kan je gewoon online spelen hier. Ik heb de Amerikaanse versies van Tribes Aerial Assault en Twisted Metal Black Online op, ahum, 'minder legale' manier weten te bemachtigen, en met behulp van de knifetrick (zelfde idee als slide card) kan ik die gewoon online spelen. Wel een beetje lag op die Amerikaanse servers, ongeveer 150 ms, maar 't is best speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Laatst online: 09:50

P-ter

...

Na wat rondsurfen op internet kwam ik dit tegen:

Game Over Playstation2 - trosradar.nl
Op het moment van schrijven ontving de Radar-redactie al 85 klachten over de Sony Playstation 2 (PS2). De spelcomputer draait de schijfjes wel, maar kan de spellen niet meer lezen.
Ik heb hier niet eerder over gehoord, ik heb mn ps2 nu een half jaar.
Staat dit mijn ps2 ook te wachten ?
Of is dit enkel van toepassing op een bepaalde serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
p-ter schreef op 29 maart 2004 @ 21:57:
Na wat rondsurfen op internet kwam ik dit tegen:

Ik heb hier niet eerder over gehoord, ik heb mn ps2 nu een half jaar.
Staat dit mijn ps2 ook te wachten ?
Of is dit enkel van toepassing op een bepaalde serie?
Van de radar site:
Het lijkt erop dat de lens of de laser snel kapot gaat, of dat er stof in de machine komt. We vroegen Sony Playstation2 wat de oorzaak kan zijn. 'Een verkeerd gebruik van de disc', luidt hun commentaar.
Het is algemeen bekend dat de laser / lens absoluut het zwakke deel is van de PS2. Veel "ombouw" winkels raden het verticaal plaatsen van de PS2 ook af omdat dit het effect alleen maar zou verergeren. Overigens een handige link naar de "cleaning guide". Ik zal de startpost even aanpassen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 29-03-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Update van de startpost:

Stof en het schoonmaken van de PS2
Relatief veel mensen krijgt last van problemen met hun PS2 door de bergen stof die zich in het systeem ophopen. Deze problemen varrieren van "disc read errors" tot (nog) erger. Het is dan ook aan te raden de PS2 op een zo stofvrije plaats neer te zetten. Let bijvoorbeeld op met vloerbedekking / hoogpolig tapijt en andere plaatsen waar stof zich gaat ophopen. Maak de PS2 (ook de achterkant) regelmatig en voorzichtig schoon door het stof te verwijderen.

Hieronder is informatie te vinden voor de mensen die echt last hebben van defecten veroorzaakt door stofophopingen. Let wel: voor veel van de handelingen is enige technische kennis nodig en bij het open maken van de PS2 vervalt de garantie! Het gebruik van deze informatie is dus voor eigen risico!

How to Fix Dust Problems with the Playstation 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Laatst online: 09:50

P-ter

...

Die van mij staat gewoon horizontaal, en ben nu dus niet meer van plan hem verticaal te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Hmm wel bekend probleem, ik heb alleen het probleem dat mijn cd's aanlopen, en dat daarna slijpsel op de cd ligt. (niet erg leuk met een FFVII) cd.

Tevens is ie net een week uit de garantie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

quote:
AntiPasta schreef op 29 maart 2004 @ 00:10:

Ben nogal een SF fan maar de PS2 heeft niet echt veel op dat gebied helaas

quote:
Capcom Europe has today announced that it will publish Hyper Street Fighter II for the PlayStation 2 across all PAL territories this April. The game will retail for only 19.99 pounds ($36) and will ship with a free copy of the feature-length anime movie Street Fighter II: The Animated Movie.

Dat was althans 't nieuws laatst op Gamespot...
Wooooooo, mooie deal denk ik, maar wat is hyper street fighter precies?
na snel googlen zie ik dat een versie zou zijn met all streetfighter 2 characters....err net zoals super streetfighter 2 dus? Of ook met de alfa/zero chars erbij?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Nog een keer dan, ik ben erg benieuwd:
Bor_de_Wollef schreef op 29 maart 2004 @ 18:24:
[...]

Waar heb je dat gehoord dan? Linkje naar een officieel bericht?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van V-Rally 3?
Kan het de concurrentie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 13:09:
Met? :?

[ Voor 93% gewijzigd door SkyStreaker op 30-03-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
De andere kanidaten uit de poll van een tijdje terug:

World Rally Championship 3
Colin McRae Rally 04
V-Rally 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Sagat schreef op 30 maart 2004 @ 11:37:
[...]

Wooooooo, mooie deal denk ik, maar wat is hyper street fighter precies?
na snel googlen zie ik dat een versie zou zijn met all streetfighter 2 characters....err net zoals super streetfighter 2 dus? Of ook met de alfa/zero chars erbij?
Nee, je hebt alleen de Street Fighter 2 characters, maar je kunt ook kiezen uit alle verschillende gameplay types die de Street Fighter 2 games hebben gekend. Zo kun je dus bijvoorbeeld vechten met Ryu zoals ie in de originele versie was tegen Fei Long uit de Super Turbo editie. 't Is voornamelijk bedoeld voor de Street Fighter die-hards, maar 't is ook een leuk naslagwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
Bor_de_Wollef schreef op 30 maart 2004 @ 12:03:
Nog een keer dan, ik ben erg benieuwd:

[...]
hehe srry :)

ik hoorde het in een irc chan, EFNET #ps2ownz
maar na nog wat rondvragen, heb zo mijn twijfels over die gast die het zei...
zal dus wel gewoon gelul zijn.

iig, moet er of een soort patch/workaround komen voor DNAS error 833.
het slaat totaal nergens op, dat als ik een LEGAAL spel uit de Vs haal, dat hij het hier niet "mag" doen online.

ik gebruik niet eens een modchip om 't spel te starten, dus 't is gewoon een flauwe actie van sony :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door The_eYe op 30-03-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Zo had ik ook iets gelezen dat Street Fighter III 3rd Impact ook naar ps2 komt. Het schijnt dat je hem in japan al kan krijgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik las zojuist een preview door Edge magazine over Burnout 3 en ik vondt dit wel een heel erg interessante quote :

'The current Burnout 3 is in fact a considerable evolution from its immediate predecessor and judging from the 'before and after' demonstration we've just witnessed the work the team has achieved in the last four weeks is remarkable - there isn't a better-looking racing game on Xbox. Which is high praise considering the version we're currently playing is running on a PS2. '

Dat belooft veel goeds....de screenshots zien er ook fantastisch uit. Verhaal is op gamesradar na te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Walkman schreef op 31 maart 2004 @ 09:25:
Ik las zojuist een preview door Edge magazine over Burnout 3 en ik vondt dit wel een heel erg interessante quote :

'The current Burnout 3 is in fact a considerable evolution from its immediate predecessor and judging from the 'before and after' demonstration we've just witnessed the work the team has achieved in the last four weeks is remarkable - there isn't a better-looking racing game on Xbox. Which is high praise considering the version we're currently playing is running on a PS2. '

Dat belooft veel goeds....de screenshots zien er ook fantastisch uit. Verhaal is op gamesradar na te lezen.
Jah, Burnout 2 was al briljant, nou moet Burnout 3 echt de beste arcade racer ever worden, want anders zal het universum imploderen. De enige die nog roet in het eten kan gooien is EA Games, laten we hopen dat ze zich ook daadwerkelijk beperken tot de rol van uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ach voor Eagames ben ik niet zo bang hoor. Zo goed vond ik burnout 2 ook niet eigenlijk. Ik ben wel benieuwd naar deel 3. Ik heb er erg goede dingen over gehoord :)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/02/09/burnout3/burnout3_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/02/09/burnout3/burnout3_screen004.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Bor op 31-03-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
Bor_de_Wollef schreef op 29 maart 2004 @ 15:14:
de DMS chip heeft er geen problemen mee. :)
fast boot methode, en je kan gewoon spellen online spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
ook met een HDD geinstalled ? vast niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Nee, met HDD geinstalleerd begeeft de DMS chip het ook (dwz, je kunt geen backups meer spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Geen officiele bevestiging, maar dit wilde ik jullie niet onthouden:
Het was weer heel lang geleden dat de prijzen van de consoles omlaag gingen. Microsoft heeft weer zin om te stunten en heeft aangekondigd dat de Xbox in de Verenigde Staten morgen $150 dollar gaat kosten.
Ook in Canada en Mexico worden de prijzen van de Xbox verlaagt.

Microsoft verwacht dat Sony, de prijs van de Playstation 2 ook binnenkort zal verlagen. Heel waarschijnlijk zal de prijsverlaging ook in Europa doorgevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
DMS3 related:
31.03.2004
We have decided to release a 2.0 flash instead of 1.9, which has added features as well as the DVD-r boot fix. We are in the initial stages of testing at the moment. The following features have been added:

*Configuration menu (acess by pushing L1+L2+R1+R2) during boot sequence.
You can turn on and off different boot functions and view version data here.

*USA HDD support
We're adding support for the newly released USA HDD

As promised we've also resolved the boot bug from Standby for DVD-r. We'll release the flash just as soon as we've tested it thoroughly.
goed nieuws lijkt me. ben benieuwd naar et config menutje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Maar ook met de dms kun je volgens mij geen backup booten als het officiele hd in het station zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Metal Gear Solid 3 preview: http://www.computerandvid.../news_story.php?id=102934

Registratie is helaas verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ligt het nou aan mij of is het op het moment een beetje rustig op het gebied van goede nieuwe spellen......of begint het langzaam een end-of-life periode aan te breken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Daar zeg je trouwens zowat... Op welke generatie zitten we? De 4e al? Ik heb zo een beetje het gevoel dat FFX-2 en I-ninja alle registers opentrekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Walkman schreef op 05 april 2004 @ 09:00:
Ligt het nou aan mij of is het op het moment een beetje rustig op het gebied van goede nieuwe spellen......of begint het langzaam een end-of-life periode aan te breken.....
De zomer komt er weer aan. De drukke tijd met nieuwe games is rond de kerst / winter. Dat is elk jaar zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dat kan zijn, maar dit is echt de eerste keer dat ik het gevoel hebt dat er bijna niets uitkomt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Laten we vooral wachten op GT4, dat zal me ps2 aan het werken zetten :)
Anyway op gamers.nl staat een trailer van BO3 Burn + impact..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Jak 3 aangekondigd:

http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=768

Afbeeldingslocatie: http://gamesarefun.com/games/playstation2/jak3/04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamesarefun.com/games/playstation2/jak3/07.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 06-04-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Jak 3 zit ik niet zo op te wachten....vond dat twee al te veel op Ratchet & clank was gaan lijken.....niet zo leuk als het eerste spel (vooral elke keer door heel die stad...heb het niet eens uitgespeeld).......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dat het op Ratchet & clank lijkt is voor mij alleen maar een voordeel. Die vond ik veel leuker namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Het is wat je leuk vindt.....las trouwens dat PSTwo waarschijnlijk ook op de E3 wordt geintroduceerd...ben benieuwd hoe klein die is geworden.....waarschijnlijk een stuk omdat PSP dezelfde technologie gebruikt.

Verder is dit ook wel interessant:

Want to see what the next generation of console games will look like? Canadian game developer Digital Extremes has a trailer out for its upcoming project Dark Sector that is rendered in real-time on next-generation hardware, with a catch: it's not the Playstation 3 or the Xbox 2, but instead the company's approximation (using PC hardware, presumably) of what their new engine will look like on future console hardware. Still, the 45-second clip isn't pre-rendered, and does look awfully pretty, with all the requisite real-time fanciness you'd expect:

http://www.darksector.com/

Dat ziet er prima uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 13:09:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb net Everything Or Nothing gespeeld, de nieuwe James Bond game.

Ik moet zeggen dat het er erg gelikt uitziet. De animatie is lekker om naar te kijken, alhoewel complexe scenes (uitgezoomd en helikopter) ervoor zorgen dat actors (de heli, npc's, etc.) soms wat haperend over komen.

De controls zijn even wennen, maar logisch. Er is redelijk veel instelbaar.

Leuke bijkomstigheid is NL ondertiteling, dit mag wel vaker als optie gegeven worden (eindelijk erkenning dat NL ook een flink gamersland is :D)

Het geluid is goed en helder, de voice-acting komt zeer natuurgetrouw over.

Ik speel het nog maar net een kwartier, maar het boeit me nu al (ik heb voorheen altijd bondgames keihard geweigerd te spelen eigenlijk) en het is anders dan overige bond-games in mijn bescheiden mening. De gameplay is interresant, maar ik weet niet of ik het er nog mee eens ben of het spel als een 'film speelt' zoals de reclame zich uit. Het heeft wel een beetje de zogeheten 'feeling'.

http://www.gamespot.com/ps2/action/007nothing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ligt het aan mij of dreigt het topic een beetje dood te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Nee hoor, dat ligt aan jou ;)

Ik ben op dit moment lekker bezig met Ratchet and Clank 2. Een erg leuke game vind ik en zeker goed als sequel. De humor is ook weer flink aanwezig en dat vind ik ook belangrijk in een game. De moeilijkheidsgraad is tot nu toe ook perfect voor mij. Ik ben al redelijk ver. Gisteren ook amplitude nog eens geprobeerd maar die vind ik eigenlijk iets te moeilijk.

Everything or nothing heb ik nog niet gespeeld en eerlijk gezegt trekt me die ook totaal niet. Tot nu toe waren alle bond games een flop in mijn ogen (ik hou zowiezo al niet van james).

Welke games spelen jullie verder op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratchet & Clank 2 is echt super, daar heb ik echt heel veel uur aan besteed, volgens mijn vriend soms iets te veel :P

Laatste tijd vind ik het moeilijk om een spel te vinden wat me nog kan boeien. Ik ben nu bezig met Tak and the Power of Juju, is wel geinig maar niet echt spannend, omdat je gewoon niet kapot kan gaan. Als je af gaat, gaat het spel rustig verder waar je was zonder dat je bijvoorbeeld dingen opnieuw moet doen. Maar goed, je moet toch wat met je vrije tijd.

Ook ben ik net begonnen met Malice, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen omdat ik daar nog niet lang genoeg mee bezig ben geweest, maar ziet er wel veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor_de_Wollef schreef op 08 april 2004 @ 18:25:
Nee hoor, dat ligt aan jou ;)

Ik ben op dit moment lekker bezig met Ratchet and Clank 2. Een erg leuke game vind ik en zeker goed als sequel. De humor is ook weer flink aanwezig en dat vind ik ook belangrijk in een game. De moeilijkheidsgraad is tot nu toe ook perfect voor mij. Ik ben al redelijk ver. Gisteren ook amplitude nog eens geprobeerd maar die vind ik eigenlijk iets te moeilijk.

Everything or nothing heb ik nog niet gespeeld en eerlijk gezegt trekt me die ook totaal niet. Tot nu toe waren alle bond games een flop in mijn ogen (ik hou zowiezo al niet van james).

Welke games spelen jullie verder op dit moment?
Je zegt dus precies wat ik dacht, alle bond games waren ruk en ik hou perosonlijk ook niet zo heel erg van James hoor, hahahaha :P Maar deze game is toch net dat tikkeltje anders. Is er niet misschien een demootje beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Er is inmiddels een preview filmpje van Jak3 te downloaden. Grafisch is de game ongeveer gelijk aan Jak2.

Kijk hier voor de preview: http://www.worthplaying.c...17129&mode=thread&order=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het einde van PS2 in zicht? Is er al een release datum van de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:50:
Waar baseer je dat nu weer op :?

Over de PS3 is niets tot nauwlijks wat bekend behalve een paar geruchten. Volgens Sony zal de PS2 er nog een tijd zijn hoor.

Releaselijst:

Pool Paradise 9/4/2004
1945 16/4/2004
Serious Sam: Word to the Mothership 16/4/2004
Outlaw Volleyball 16/4/2004
Fire Fighter FD18 23/4/2004
Aquanox 2 23/4/2004
Hyper Street Fighter 2 30/4/2004
Knights of the Temple 30/4/2004
Hitman 3 30/4/2004
Syberia 2 30/4/2004
Conan: The Dark Axe 30/4/2004
Champions of Norrath 30/4/2004
Headhunter 2 30/4/2004
Teenage Mutant Ninja Turtles 30/4/2004
Red Dead Revolver 30/4/2004
Fight Night 2004 30/4/2004
Way of the Samurai 2 30/4/2004
Riding Spirits II 30/4/2004
Project Zero 2: Crimson Butterfly 30/4/2004
Gradius 5 7/5/2004
Transformers: Armada 7/5/2004
Euro 2004 (UEFA Euro 2004) 7/5/2004
The Suffering 14/5/2004
Deadly Skies 3 14/5/2004
Pro Evolution Soccer 3 -platinum- 14/5/2004

[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 09-04-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:50:
zie Sony: PlayStation 2 wordt in 2010 nog steeds verkocht

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

/me Kwijlt al op: Transformers: Armada 7/5/2004

Snake, ik wil zelfs erbij zeggen dat de PS1 nog steeds goed verkoopt als instapmodel :) Het zal mij dan ook zeker niet verbazen als je de PsOne over een jaar of 2 nog wel ziet liggen...

[ Voor 66% gewijzigd door SkyStreaker op 09-04-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik ben wel benieuwd eigenlijk waarom dreamcatcher die vraag stelt. Zou je dat misschien kunnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Weer goed nieuws voor de beta testers: 2 games komen onze kant op!
Dear Trial Member,

As confirmed on the Beta Trial Forum yesterday, Splinter Cell: Pandora Tomorrow will also be sent out to all trial members at the same time as the Syphon Filter Beta disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hoe kan je je nou voor die leuke zooi aanmelden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
tranztaz schreef op 10 april 2004 @ 11:37:
Hoe kan je je nou voor die leuke zooi aanmelden? :)
Dat kan helaas al lang niet meer. Voor dat de netwerkkaart werd gereleased kon je je aanmelden als beta tester. Je kon de netwerkkaart dan goedkoper en veel eerder kopen en deed automatisch mee als beta tester voor veel games.

De games die ik tot nu toe heb gehad zijn:

This is football 2004
Destruction Derby arena's
Socom II

en straks dus

Splinter Cell: pandora tomorrow
Syphon Filter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 09 april 2004 @ 13:50:
Releaselijst:
Gradius 5 7/5/2004
Yes, na R-Type, vampire killer, is het nu de beurt aan Gradius om de oude MSX tijden te doen herleven! :) Kewl!

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.