Okies :)! U zijt een held!
Om dan maar ff over Castlevania door te tetteren .... ehhh .... House of the Sacred Remains (allereerste dungeon, die waar de kaart voor ligt) heeft niet dat rotsmonster als eindbaas, meer een slangmonster, met wat undead meneertjes die erdoorheen wandelen. Ik gok dat we het beide over verschillende lokatie's hebben hehe! Ik doel op de allereerste dungeon. Ik moet nog 1 deur openkrijgen, ik heb al 2 drukknoppen gevonden, maar hij gaat nog niet open. Het is de driehoekversie, de andere deur had ik al open.
Maar ik gok dat er nog ergens iets is wat ik niet gezien heb. De Executioner is trouwens vervelend, maar dat verdedigen gaat me steeds beter af. Je moet er wel goed voor staan, kwestie van reactiesnelheid, die wordt bij mij beter naar mate ik minder health heb, erg vreemd, maar ik hou het met weinig health altijd langer zonder damage uit :)!
Vijanden zijn stuk voor stuk leuke vondsten, spel heeft echt stijl en sfeer! Nu nog een manier te vinden om hoge hits te krijgen. Het is vreemd genoeg niet als met DMC, dat íe doortelt als je binnen bepaalde tijd weer een volgende vijand slaat.
EDIT: Ik heb het, het bleek een verborgen ruimte te zijn. Verdulleme

. boekenkast, lamaar weten als je niet weet wa'k bedoel, het is de moeite waard :)!.
[
Voor 83% gewijzigd door
Verwijderd op 02-03-2004 22:23
]