Het grote PS2 topic - Part III

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Weet een van jullie of het mogelijk is om via je netwerkverbinding van je PS2 je memory card uit te lezen naar je PC?

Ik heb het wel voor elkaar gekregen om b.v. een film van mijn pc harde schijf te kijken op mijn PS2, via een javaproggie, tevens heb ik de Sharkport. Daarmee kan je via een usb-usb verbinding je memcard uitlezen etc. maar zo'n kabel heb ik nog niet. Netwerkverbinding heb ik wel, dus wellicht is er wel software o.i.d voor

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik heb nog nooit iets gezien wat dat zou kunnen maar als iemand het weet hoor ik het ook graag. Er zijn diverse save games te downloaden op internet die je dan zo op je memorycard kunt installeren. Ook het installeren van media players etc wordt dan een stuk eenvoudiger.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39

SkyStreaker

Move on up!

Mensen, ik heb een vraag: Ik heb SCPH-50004 en nu hoor ikverhalen over dat de laser is beveiligd tegen oververhitting maar dat een of andere chip naar zijn grootje kan gaan... Hoe kan ik dit tegen gaan? Extra koeling (dat lange, smalle frontje) of een koellichaampje op die bewuste chip zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 23-01-2004 13:12 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
marko77 schreef op 23 januari 2004 @ 12:53:
Weet een van jullie of het mogelijk is om via je netwerkverbinding van je PS2 je memory card uit te lezen naar je PC?

Ik heb het wel voor elkaar gekregen om b.v. een film van mijn pc harde schijf te kijken op mijn PS2, via een javaproggie, tevens heb ik de Sharkport. Daarmee kan je via een usb-usb verbinding je memcard uitlezen etc. maar zo'n kabel heb ik nog niet. Netwerkverbinding heb ik wel, dus wellicht is er wel software o.i.d voor
D'r is een progje genaamd nPort, dat je hier kunt vinden. Ik heb 't zelf alleen niet echt aan de praat gekregen. Het programma draait wel enzo, maar aan de PS2 kant krijg ik verder geen files te zien, en aan de PC kant krijg je alleen maar files te zien als je ze hebt ingepakt in een .npo file. Maar hoe je dat programma nu zo ver kunt krijgen om ook daadwerkelijk de boel over te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Weet iemand trouwens waar ik een gameshark kan halen/bestellen in NL???

offtopic:
Ook grappig in mijn zoektocht tegengekomen: http://www.fortek.nl/docs/pi1058443109.htm

Volgens mij je reinste onzin, het Sony logo (rechtsonder) klopt niet... :)

[ Voor 63% gewijzigd door SkyStreaker op 23-01-2004 17:10 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
tranztaz schreef op 23 januari 2004 @ 16:58:
Weet iemand trouwens waar ik een gameshark kan halen/bestellen in NL???

offtopic:
Ook grappig in mijn zoektocht tegengekomen: http://www.fortek.nl/docs/pi1058443109.htm

GameShark heet hier in Europa Action Replay, en die kun je bij iedere normale gamesshop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ahaaa, okidoki dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 21:26

Wom

tranztaz schreef op 23 januari 2004 @ 16:58:

offtopic:

Dat is de ter ziele gegaan Indrema : http://www.newbreedsoftware.com/bill/indrema/

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Er zijn trouwens verschillende versies van Action Replay. De laatste versie kun je via de netwerkkaart -> internet updaten met de laatste codes ipv dat je ze zelf elke keer moet intypen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95814

8 goedwerkende Playstation 2 spellen te koop,
Ze zijn allemaal orgineel met hoesjes (bijna allemaal nog met boekjes)

Het gaat om de volgende spellen:

- Silent Hill 3.
- James Bond - Agent under fire.
- Metal Gear Solid 2.
- GTA 3.
- Quake 3.
- Red Faction.
- Socom (Demo)
- Burnout 2

Iemand een idee wat voor prijs ik hier voor kan vragen?! (voor de verkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Voor de socom demo krijg je helemaal niets.

Kijk anders eens bij dimensionplus of nedgame wat die voor deze games vragen 2e hands. Ik denk niet dat je er veel voor kunt vragen aangezien ze allemaal vrij oud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Van de frontpage:
Een Italiaanse rechtbank heeft het gebruik van modchips in de PS2 toegestaan omdat met deze modchips volgens de rechtbank "monopolistische posities" worden voorkomen. Volgens het Italiaanse recht is het niet toegestaan aan fabrikanten de mogelijkheden tot gebruik van hun producten te beperken na de verkoop. De eigenaar van een product, in dit geval dus de consument met zijn PS2, mag ermee doen wat hij wil. De rechter noemde het absurd dat het bijvoorbeeld niet mogelijk is om DVD's uit andere regio's of zelfgeschreven software af te spelen op de PS2 en stelde dus dat de modchip een toegestane verandering is om de mogelijkheden tot gebruik uit te breiden.

Deze uitspraak zal de producenten van consoles niet vrolijk stemmen; zij verkopen veelal hun consoles met verlies om dan de winst uit de verkoop van spellen te halen. Als het gebruik van modchips in consoles legaal is, staat niets het gebruiken van illegaal gekopieerde spellen in de weg. Deze uitspraak opent ook de weg voor een grote set vergelijkbare zaken. Zo worden er bijvoorbeeld op grote schaal DVD-spelers verkocht die slechts DVD's uit één regio lezen. Eerder werd in Australië het gebruik van modchips ook door de rechter toegestaan, terwijl in de Verenigde Staten modchips wel verboden zijn.
Linkje: nieuws: Italiaanse rechtbank verklaart modchips legaal (daar kun je ook de reacties kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Laatst heb ik een multitap aangeschaft voor de ps2. Voornamelijk om te B0mb3rm@nn3n met zn vijfen, maar we doen ook vaak Tetris World met zn vieren. Nu is mijn vraag, zijn er nog meer toffe multiplayer games die je op één scherm kunt doen voor de ps2 (of ps1 natuurlijk) met een man of 4/5? Input would be appreciated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Laatst online: 10:19
Underscore schreef op 26 januari 2004 @ 12:24:
Laatst heb ik een multitap aangeschaft voor de ps2. Voornamelijk om te B0mb3rm@nn3n met zn vijfen, maar we doen ook vaak Tetris World met zn vieren. Nu is mijn vraag, zijn er nog meer toffe multiplayer games die je op één scherm kunt doen voor de ps2 (of ps1 natuurlijk) met een man of 4/5? Input would be appreciated :)
PES3 kan je met wel 8 man doen geloof ik, moet je wel 2 multi taps hebben ;)

Gauntlet: Dark legacy is ook wel geinig als je het met meerdere mensen speelt (max. 4 spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:54
Als jullie nieuwe spellen gaan kopen.....welke internet shops hebben de laagste prijzen? ook wil ik een netwerk adapter en graag in 1 koop met een spel....welke mogelijkheden zijn er dan?

Ik wil ook graag gebruik maken van de lage US dollar! Maar kan ik uberhaupt games bestellen in de VS en hoe zit dit dan met afspeelbaarheid hier?

Ik ben een n00b dus dont hurt me!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

kRiZzZiZ schreef op 26 januari 2004 @ 13:22:
Als jullie nieuwe spellen gaan kopen.....welke internet shops hebben de laagste prijzen? ook wil ik een netwerk adapter en graag in 1 koop met een spel....welke mogelijkheden zijn er dan?

Ik wil ook graag gebruik maken van de lage US dollar! Maar kan ik uberhaupt games bestellen in de VS en hoe zit dit dan met afspeelbaarheid hier?

Ik ben een n00b dus dont hurt me!
Ik haal mijn spellen bij Media-markt. €50 p.s. vind ik wel een mooie prijs.

Als je spellen uit de VS haalt kan je die niet zomaar afspelen met je Europese PS2. Je hebt dan of een amerikaanse PS2 nodig, of een omgebouwde PS2.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
PES3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Pro Evolution Soccer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Laatst online: 06:13
Ben al een aantal dagen druk bezig met Baldur's Gate : Dark Alliance II (ik heb maar een aantal uurtjes per dag beschikbaar) en het bevalt totnutoe erg goed (ik heb deel 1 nooit gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb FF X-2 uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik het verhaal wel wat kort door de bocht vind. De eindbazen zijn echt een eitje (alles in 1 keer makkelijk gehaald). Niet wat je van een FF titel gewend bent dus. Ik vond hem heel leuk om te spelen. Jammer genoeg zijn dit soort games nooit lang genoeg (ik raak er niet snel zat van). Reden te meer om hem nog eens te spelen. Als je de game helemaal uit hebt gespeeld kun je overnieuw beginnen met een savegame waarin je alle items en skills nog in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20546

Bor_de_Wollef schreef op 26 januari 2004 @ 21:23:
Ik heb FF X-2 uitgespeeld.
...
Hehe! Goed bezig! Hoeveel uur heb je erover gedaan? En op hoeveel procent zat je toen? Ik zit nu op 20% en bijna met Mission 2 klaar... Vind het een vette game, maar idd wel te makkelijk (tot nu toe iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 20546 schreef op 27 januari 2004 @ 00:44:
[...]

Hehe! Goed bezig! Hoeveel uur heb je erover gedaan? En op hoeveel procent zat je toen? Ik zit nu op 20% en bijna met Mission 2 klaar... Vind het een vette game, maar idd wel te makkelijk (tot nu toe iig).
Aan het einde had ik 69 % completed. Je krijgt soms procenten voor de stomste dingen die eigenlijk niets tot nauwlijks met elkaar te maken hebben. Ik heb vrijwel alle side quests gedaan die ik kon vinden. Het eind is echt absurd makkelijk. Ik stelde me heel wat voor van de vegnagun maar die is echt zo verslagen. Het jammere aan deze versie vond ik dat ik geen enkel moment ook maar het gevoel heb gehad dat Spira echt op het randje van de afgrond stond. Daar is het spel te kort voor en niet genoeg uit gediept. Laat niet weg dat ik hem nu weer voor de 2e keer speel. Het is dus wel goed bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Even een korte vraag tussendoor voor de mensen met een netwerkkaart:

Is central station bij jullie ook zo verschikkelijk traag? Ik heb het gevoel dat ik terug ben in de prehistorie als het op snelheid aan komt namelijk. Ik zie het beeld echt worden opgebouwd en moet regelmatig echt even wachten voordat iets binnen wil komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Bor_de_Wollef schreef op 29 januari 2004 @ 19:19:
Even een korte vraag tussendoor voor de mensen met een netwerkkaart:

Is central station bij jullie ook zo verschikkelijk traag? Ik heb het gevoel dat ik terug ben in de prehistorie als het op snelheid aan komt namelijk. Ik zie het beeld echt worden opgebouwd en moet regelmatig echt even wachten voordat iets binnen wil komen.
Mjah, heb ik ook. En dat niet alleen, Central Station heeft bij mij de neiging om om de haverklap vast te lopen. Lekker stukkie software, maar niet heus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Vastlopen doet hij bij mij ook. Ik kan me niet voorstellen dat dit is wat central station hoort te zijn. Echt heel erg brak dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68782

Hoeveel mensen zijn er eigenlijk actief online aan het gamen? Ik heb het zelf gedaan en moet eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk tegen vond vallen.
Heb al een hele tijd alleen nog maar offline gespeeld eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik zit in de groep beta testers en dat is tot nu toe het enige wat ik online doe. De games die nu uit zijn, zijn gewoon niet leuk online. Verder vind ik central station enorm traag en tegenvallen. Online spelen doe ik dus echt heel weinig. Ik gebruik mijn nic wel voor mijn reality media player etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68782

Ben ook beta tester, maar heb door tijd gebrek er eigenlijk niets aan kunnen doen. Ik heb ook niet het idee dat ik er echt veel aan gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Daar heb je zeker niets aan gemist debilio puur. Het valt tot nu toe erg tegen en de demos die ik heb gekregen (destruction derby arenas en socom II) waren echte tegenvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:54
Bor_de_Wollef schreef op 30 januari 2004 @ 12:18:
Daar heb je zeker niets aan gemist debilio puur. Het valt tot nu toe erg tegen en de demos die ik heb gekregen (destruction derby arenas en socom II) waren echte tegenvallers.
VRAAG

A: HOe word ik beta tester?

B: Welke spellem zijn nu aanraders om online te spelen?

Ik heb gister een netwerkadapter gekocht en vond dat Central station inderdaad HEEEEEEEEEL traag...ik vind de bediening ook niet handig en overzichtelijk....
De tweede keer liep CS ook meteeen vast... Niet echt goed uitgedoktert allemaal dus,,

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Beta tester worden kan al heel lang niet meer. Dan had je je ver voor de release van de NIC moeten opgeven. Eerlijk gezegd vind ik geen enkel spel op dit moment een aanrader om online te spelen (jammer genoeg). Hopelijk komt daar snel verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb de NIC eigenlijk gekocht voor GT4. Hopen dat dat ook wat wordt dan. (en niet zo lang op zich laat wachten)
Niet, zoals de meeste spellen, dat er 12 mensen online zijn in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:29
Ben totaal geen ps2 van
maar gt3 _O_ had vanmiddag bijna zo'n ps2 gekocht met gt3 :o

Nu is mij vraag heeft iemand al een lijst welke auto's erin gt4 komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Shyne schreef op 30 januari 2004 @ 15:53:
Ben totaal geen ps2 van
maar gt3 _O_ had vanmiddag bijna zo'n ps2 gekocht met gt3 :o

Nu is mij vraag heeft iemand al een lijst welke auto's erin gt4 komen ?
Normaal rijd ik in een "van" en ben ik een Ps2-fan >:)

Er is een GT4 preview versie. Daar zijn wel reviews van te vinden. Ik denk dat je er op kunt rekenen dat de GT3 auto's er in zitten plus een hele boel extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heeft er trouwens iemand intresse in 2 Platinum-titels? The Getaway & GT3 A-Spec? Ik speel ze niet en ze zijn maar 2, 3 keer gebruikt. Ik ben zelf op zoek naar een leuke adventure/rpg... 2 voor 1 dus. Ik heb adv. sites gebruikt, maar niks... Probeer ik het hier even als men het niet erg vindt.

offtopic:
tekk@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ik ben mijn GT3 kwijt volgens mij...gvd....als ik hem thuis echt nergens kan vinden dan heb ik wel interesse. Hoeveel moet je er voor hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nu ja... Ik wil ze allebei kwijt, zoals ik al zei... Gewoon ruilen voor een leuke adventure of RPG, dan ben ik tevree. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

maar die heb ik nie voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zullen we dit even verder via e-mail onderling afhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Okay, hoe eerder ik ook tegen modden van mijn ps2 was, ga ik het toch doen, er komen toffe spellen uit die gewoon hier niet te krijgen zijn. Hoe ik het ga doen, mag ik hier niet vertellen, maar het wordt geen soldeer werk.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Knife trick, een nieuwe cover etc? Voor alle andere mods heb je zowiezo soldeerwerk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Poll: Heb jij de netwerkkaart voor de PS2 al gekocht?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=6700&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoe vind je de huidige online games?
Gaaf!
Vallen tegen.
Gaat wel...
Ik speel geen games met mijn NIC.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=6701&layout=2&sort=prc

Poll: Hoeveel games koop jij per jaar?
Geen - leecher
1-2
2-4
4-6
6-10
10+
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=6702&layout=2&sort=prc

[ Voor 72% gewijzigd door Bor op 31-01-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Knife trick, neuh, gewoon een nieuwe cover, dat was het beste, aangezien die al wat uurtjes gedraaid heeft. Als mijn lens het begeeft, kan ik een nieuwe ps2 kopen. Nieuwe laser kost 150!
en een nieuwe ps2 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Opvallend dat het grootste deel tot nu toe nog de netwerkkaart niet heeft gekocht. Dat had ik totaal niet verwacht moet ik zeggen. Als ik eerlijk ben gebruik ik hem ook niet vaak, maar ben toch blij dat ik hem heb. Je kunt hem prima gebruiken om je ps2 om te toveren in een mediaplayer (ism de pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik krijg ook de indruk dat de PS2 niet zo wordt gezien als online game machine door de game makers, in tegenstelling tot xdoos geems die kennelijk allemaal online moeten worden gespeeld.

Op zich vind ik dat een goed ding, dat de PS2 games niet zo online georienteerd zijn, want dan steekt men meer tijd in het bouwen van een goede SP ervaring. Ik heb geen netwerkkaart erbij gekocht omdat ik dan een utp kabel naar boven moest leggen (en dat was wat veel werk ;) ) en online gamen met de PC eigenlijk leuker is, plus de games op de PS2 zo ook erg leuk zijn, dus online gamen heb je eigenlijk niet nodig.

(edit)
Ps: iemand R-Type Final al ergens gesignaleerd?

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 01-02-2004 21:31 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
R-type final ligt al tijden bij nedgame en dim plus (import). Ik heb (had) hem en kan je verzekeren dat ie erg tegen valt. Tenminste, dat is mijn mening. Ik had een meer C64 r-type ervaring verwacht maar werd negatief verrast door voorspelbare gameplay, logge (en soms zelfs een beetje schokkende) graphics. Ik zou eerst een paar reviews er op na slaan om te checken of dit wel de r-type opvolger / versie is die je verwacht.

Over het online gamen heb je absoluut gelijk. Ik vindt de controllers van de consoles ook niet echt geschikt vaak voor online games. Het FPS genre wat op de PC zo inmens populair is kun je op de console zowiezo wel afschrijven is mijn ervaring. Daar heeft een console gewoon geen goede controls voor.

Screenshotjes uit het begin van het spel:

Afbeeldingslocatie: http://www.thorpedo.us/screens/rtf5a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.thorpedo.us/screens/rtf1a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.thorpedo.us/screens/rtfa.jpg

Doordat alles zo groot is opgezet heb je minder bewegingsvrijheid dan ik had gedacht.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 01-02-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Bor_de_Wollef schreef op 27 januari 2004 @ 10:05:
[...]

Aan het einde had ik 69 % completed. Je krijgt soms procenten voor de stomste dingen die eigenlijk niets tot nauwlijks met elkaar te maken hebben. Ik heb vrijwel alle side quests gedaan die ik kon vinden. Het eind is echt absurd makkelijk. Ik stelde me heel wat voor van de vegnagun maar die is echt zo verslagen. Het jammere aan deze versie vond ik dat ik geen enkel moment ook maar het gevoel heb gehad dat Spira echt op het randje van de afgrond stond. Daar is het spel te kort voor en niet genoeg uit gediept. Laat niet weg dat ik hem nu weer voor de 2e keer speel. Het is dus wel goed bevallen :)
Vermeld voortaan je spoilers even :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 41239 schreef op 02 februari 2004 @ 00:04:
[...]

Vermeld voortaan je spoilers even :/
Sorry, maar hier zitten echt geen spoilers in hoor. Veel speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Hmm ik kan niet wachten op de Pal versie van Castlevania - Loi! nog even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dj_Neo_Ziggy schreef op 02 februari 2004 @ 12:52:
Hmm ik kan niet wachten op de Pal versie van Castlevania - Loi! nog even wachten dus
Ik zit die ook met spanning af te wachten. Eindelijk een Castlevania voor de PS2.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 01 februari 2004 @ 21:54:
R-type final ligt al tijden bij nedgame en dim plus (import). Ik heb (had) hem en kan je verzekeren dat ie erg tegen valt. Tenminste, dat is mijn mening. Ik had een meer C64 r-type ervaring verwacht maar werd negatief verrast door voorspelbare gameplay, logge (en soms zelfs een beetje schokkende) graphics. Ik zou eerst een paar reviews er op na slaan om te checken of dit wel de r-type opvolger / versie is die je verwacht.
Ik heb geen modchip dus moet wachten op non-import exemplaar, vandaar mijn vraag :P

R-type ken ik alleen van de MSX versie, dus als het wat schokt, dat zal me niet zo boeien ;) Maar wat je zegt heb ik inderdaad in meer reviews gelezen, het is dus de vraag in hoeverre het gameplay beinvloed...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Hier weer een lijstje van de binnenkort te releasen games:

Celebrity Deathmatch 30/1/2004
Todd McFarlane's Evil Prophecy 31/1/2004
Everquest Online Playtime 6/2/2004
Sonic Heroes 6/2/2004
Conan: The Dark Axe 6/2/2004
Fallout: Brotherhood of Steel 6/2/2004
Legacy of Kain: Defiance 6/2/2004
Rogue Ops 6/2/2004
Carmen Sandiego 6/2/2004
Midway Arcade Treasures 6/2/2004
Colin McRae 3 -platinum- 6/2/2004
Baldurs Gate Dark Alliance 2 6/2/2004
The haunted mansion 13/2/2004
Castlevania: Lament of Innocence 13/2/2004
Nightshade (Kunoichi) 13/2/2004
I-ninja 13/2/2004
Sphinx and the Shadow of Seth 20/2/2004
Pitfall Harry 20/2/2004
Final Fantasy X-2 20/2/2004
Wrath Unleashed 20/2/2004
Kill.Switch 26/2/2004
Ghost Recon: Jungle Storm 27/2/2004
Syphon Filter: Omega Strain 27/2/2004
Bad boys 2 27/2/2004
Virtua Tennis -platinum- 27/2/2004
Maximo vs army of zin 27/2/2004
Puyo Pop 27/2/2004
Megaman X-7 27/2/2004
Rise to Honor 27/2/2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Sonic Heroes lijkt me wel grappig.
Eindelijk een Sonic game in europa voor de PS2. Ik was er al echt vanuit gegaan dat het sonic-team alleen maar voor Nintendo zou gaan developen, totdat ik zag waar deze game op uit kwam.
Moet maar ff kijken of het ook een beetje leuk wordt. De delen op de DC waren iig wel leuk en die op de oudere Sega's waren gewoon de bom.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Sonic Heroes schijnt behoorlijk brak te zijn. Tot nu toe geen enkele review gezien die echt helemaal positief was.

Mijn eerstvolgende aankoop zal Legacy of Kain: Defiance zijn. Als trouwe volgeling van de series (ik heb zelfs Blood Omen 2 uitgespeeld, wat echt een gigantische misser is in de anders briljante serie) moet ik dat nieuwste deel natuurlijk ASAP hebben. Nou kwam ik er alleen vanmiddag bij thuiskomst achter dat Dimension Plus 'm al binnen heeft. Als ik dat nou op school had ontdekt, had ik 'm nu al in huis kunnen hebben. Oh well, dan wordt 't waarschijnlijk wel morgen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Devil N schreef op 02 februari 2004 @ 17:00:
Sonic Heroes schijnt behoorlijk brak te zijn. Tot nu toe geen enkele review gezien die echt helemaal positief was.

Mijn eerstvolgende aankoop zal Legacy of Kain: Defiance zijn. Als trouwe volgeling van de series (ik heb zelfs Blood Omen 2 uitgespeeld, wat echt een gigantische misser is in de anders briljante serie) moet ik dat nieuwste deel natuurlijk ASAP hebben. Nou kwam ik er alleen vanmiddag bij thuiskomst achter dat Dimension Plus 'm al binnen heeft. Als ik dat nou op school had ontdekt, had ik 'm nu al in huis kunnen hebben. Oh well, dan wordt 't waarschijnlijk wel morgen... :/
Sonic is _nooit_ brak :) ;) Moet ik wel vertellen dat er in mijn mening geen Sonic beter is dan Sonic 2 / 2 Beta

/me Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg Sonic-Fan :P

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 02-02-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Sonic heroes:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/11/04/sonicheroes/sonicheroes_screen022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/11/04/sonicheroes/sonicheroes_screen023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/11/04/sonicheroes/sonicheroes_screen024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/11/04/sonicheroes/sonicheroes_screen026.jpg
De game krijgt trouwens een 6.2 (fair) op gamespot.

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 03-02-2004 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vindt de 3d versies van de sonic games toch eigenlijk niet zo leuk.....dus zit hier niet echt op te wachten......

I-ninja is wel een leuke platformer, ook wel een aanrader.....naast platformen is het ook een beetje monkey ball :) en maximo is ook leuk...

Kill switch is ook wel aardig (het is niet het soort spel dat ik echt leuk vindt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
3d paltform games hebben ook niet mijn voorkeur op Ratchet and Clank na. Jammer dat er geen 2d platform games meer worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Op zich zou het wel net zo kunnen als bij R-Type. Mooi 2D game met 3D elementen er in.
Zo zou je ook een 'moderne' 2D platformer kunnen maken.
Zou ik iig wel zin in hebben.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Inderdaad. Ik moet zeggen dat ik niet echt warm word van de screenshots van Sonic, hoewel ik de vorige sonics erg leuk vond.

Ik ben op dit moment aan het prutsen met een super nes emulator op de PS2. Dat werkt echt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik vindt 3d platforms niet zo erg, vondt jak and daxter bv. heel goed (deel 2 niet, lijkt meer op r&c(ratchet & clank is gewoon een schietspel, niet een platformer))... maar sonic trekt me op een of andere manier niet erg meer. Voor een semi 2d platformer raadt ik klonoa aan....die vondt ik wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ratchet and clank is wel degelijk een platformer, net zoals j&d. Deze laatste vond ik erg tegen vallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Woei, ik heb Legacy of Kain: Defiance vanmiddag gekocht. Nou nog ff wachten totdat school voorbij is :/, dan kan ik 'm ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Bor_de_Wollef schreef op 03 februari 2004 @ 13:12:
Ratchet and clank is wel degelijk een platformer, net zoals j&d. Deze laatste vond ik erg tegen vallen eigenlijk.
Ik kan nu al niet wachten op een deel 3! En die zal echt wel komen!

[ Voor 63% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 03-02-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81305

Ik weet het zeker, moet snel weer een ps2 kopen, destijds ene omgebouwde incl. dtt3500 verkocht.. had ik nooooit moeten doen... hoewel..met de nieuwe mogelijkheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Sonic in 2D blijft het leukst :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nog even de beschrijving van Sonic voor de liefhebbers:
Sonic is al jaren het icoon als het gaat om daverende, doordenderende, duizelingwekkend snelle platform actie! De blauwe, rollende en rennende egel is wereldberoemd en in zijn nieuwe avontuur zijn alle goede elementen van de bekende Sonic Gameplay behouden. Vrienden en vijanden spelen een rol aangezien de speler drie personages tegelijk onder zijn of haar hoede neemt.

Naast het Sonic Team met Knuckles en Tails als bondgenoten zijn er nog drie andere teams waar mee gespeeld kan worden, met allemaal andere kwaliteiten. Het loont dus zeer de moeite om de game opnieuw te spelen, alleen dan met een ander team.

Sonic Heroes is het eerste nieuwe Sonic avontuur in 5 jaar dat door de legendarische studio SONIC TEAM is ontwikkeld. En dat is terug te zien! Naast een hoge replay waarde, staat het spel weer garant voor uitdagende levels, grappige power-ups, pittige tegenstanders en maffe levelbazen.

Daarnaast zit de game boordevol geheime missies, bonussen en verschillende manieren om het spel te spelen. De multiplayer mode voor vier spelers tegelijk maakt Sonic Heroes helemaal af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj_Neo_Ziggy schreef op 03 februari 2004 @ 15:43:
[...]

Ik kan nu al niet wachten op een deel 3! En die zal echt wel komen!
Me 2! Ik heb alleen R&C2 gespeelt, maar ga snel ook R&C1 spelen. Ik zat toch al snel zo'n 45 uurtjes achter R&C2.... Zie je tegenwoordig niet vaak meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 03 februari 2004 @ 09:56:
Inderdaad. Ik moet zeggen dat ik niet echt warm word van de screenshots van Sonic, hoewel ik de vorige sonics erg leuk vond.

Ik ben op dit moment aan het prutsen met een super nes emulator op de PS2. Dat werkt echt perfect :)
Wat gebruik je daarvoor dan..? Ik heb Snes-station (wel de nieuwste) laatst gebruitkt, maar het loopt niet echt goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 20546 schreef op 05 februari 2004 @ 01:04:
[...]

Wat gebruik je daarvoor dan..? Ik heb Snes-station (wel de nieuwste) laatst gebruitkt, maar het loopt niet echt goed bij mij.
Inderdaad snes station. Tot nu toe doet alles het nog goed bij mij. Ik las inderdaad al op het forum dat er problemen mee waren met o.a. geluid en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het geluid (muziek bijv.) lijkt soms op een soort 'orgel' als je een savestate hebt geladen... Soms ligt de framerate wel eens te hoog. Evengoed, je speelt wel lekker snes op je PS2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
Anoniem: 20546 schreef op 05 februari 2004 @ 01:04:
[...]

ik heb ook die snes station met iets van 400 spellen ofzo, maar het viel me erg tegen. Ik probeerde mario kart uit en het bewoog lang niet zo vloeiend als op de oude SNES, daar kwam nog bij dat het geluid af en toe haperde.

Ik heb het maar bij één spel gehouden, wellicht dat andere games wel goed lopen, maar ik wilde m vooral voor die kart he :9

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Mario Kart heb ik niet gespeeld. De games die ik wel heb gespeeld deden het goed, af en toe een heel klein foutje in de muziek maar voor de rest heb ik nergens last van gehad. Heeft iemand de commodore 64 emulator al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Laatst online: 06:13
- Edit -

Laat maar, ik heb hem al!

[ Voor 93% gewijzigd door AnotherFruitcake op 08-02-2004 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Dark Alliance 2 en Castlevania staan op mijn lijstje, maar met Castlevania wacht ik. Ik ga geen 60 Euro neerleggen voor dit korte spel, de helft hooguit in de winkel, of tweedehands, maakt mij niet zoveel uit. Maar ik heb geduld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Okay, de kogel is door de kerk Burnout3 wordt gemaakt met een parnterschap van EA.
Ze kijken nu of er online mogelijk heden zijn. Wordt een crossplatform game, dus ook op GC, en Xbox. En alleen op ps2 online mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

Appie

F1RST Racing

Ik heb een 30004 PS2 (oudje dus, maar goed ook 2,5jr geleden gekocht). Probleem is alleen dat de nieuwe DVD+/-RW kunnen lezen en de mijne niet. (DVD+/-R weer wel) Nu kan ik een afstandbediening met nieuwe software erbij kopen, alleen gerbuik ik de dvd functie van de ps2 niet, dus een beejte een dure optie.

Is het mogelijk om deze firmwareupgrade voor de DVD funtionaliteit ook zo weg te halen bij sony? (Ik kan hem niet vinden) Of heb ik pech en zit het alleen bij de afstandsbediening?

Heb btw versie 1.20E.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag een Scorpion 3 Gun gekocht... Dus een lightgun met laser.. Maar het valt me nogal tegen. Ik krijg de laser niet goed gecalibreerd. Ik zie de kogels gewoon naast de rode stip vallen. Heb alleen nog maar Time Crisis 3 gespeelt.

Zijn er mensen met een Scorpion 3 Gun en die deze hebben vergeleken met eentje van Namco? Ik ben nu van plan hem in te ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Appie_Pils schreef op 11 februari 2004 @ 14:46:

Is het mogelijk om deze firmwareupgrade voor de DVD funtionaliteit ook zo weg te halen bij sony? (Ik kan hem niet vinden) Of heb ik pech en zit het alleen bij de afstandsbediening?

Heb btw versie 1.20E.
Bij de remote control zit ook geen firmware upgrade hoor. Alleen een driver voor de remote omdat deze functie niet standaard in de Ps2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51

Appie

F1RST Racing

Bor_de_Wollef schreef op 11 februari 2004 @ 17:43:
[...]

Bij de remote control zit ook geen firmware upgrade hoor. Alleen een driver voor de remote omdat deze functie niet standaard in de Ps2 zit.
Tot zover ik weet wordt ook de dvd driver verhoogd naar 1.30E. Ik neem hierbij dus aan dat dit een soort van firmware upgrade is, maar als het alleen een driver betreft voor de remote dan is het idd niet voldoende.

Overigens zijn alle (orginele) afstandsbediendingen tegenwoordig voor de nieuwere versies (staat overigens wel op de verpakking dat deze voor de ps2's zijn met ingebouwde IR). Verder las ik in pdf'sjes op www.playstation.nl dat voor de lagere versies updaten van 1.20 naar hogere versies noodzakelijk is voor extra dvd functionaliteiten. Ik vermoed dus dat het hier o.a. gaat om de ondersteuning van DVD+-RW media.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb ook een oude PS2 en bij mij werd de driver ook niet geupdate. Ik heb ook 1.20E dacht ik. Voor zover ik weet is het niet mogelijk de rw ondersteuning toe te voegen met een firmware upgrade. De install cd van de dvd remote gooit gewoon een (enorm grote) driver op de memory card. Als je die er weer af haalt ben de de ir ondersteuning ook kwijt.

Anoniem: 105805

Hoi,

Ik hoor jullie over de ' knife trick' om op een niet omgebouwde PS2 toch gekopieerde spellen te spelen. Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt?

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik hoor jullie over de ' knife trick' om op een niet omgebouwde PS2 toch gekopieerde spellen te spelen. Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt?
Dat kunnen we wel maar dat mag hier op GoT niet. Lees ook de startpost hierover.

Ik heb net even Teenage mutant ninja turtles gespeeld. Wat je ook doet, laat deze game links liggen. Het idee is op zich een beetje hetzelfde als de oude beat em ups, het geheel is cell-shaded en ziet er aardig uit. Het jammere is dat het spel echt belachelijk makkelijk is. Ik liep de eerste 4 levels door door alleen maar op het kruisje te drukken (elke level bestaat uit ongeveer 6 subdelen). Zo iets heb ik nog nooit gezien. De reviews zijn ook niet al te lovend.

[ Voor 89% gewijzigd door Bor op 12-02-2004 21:04 ]

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

En deze prachtige game met sublieme graphics en unieke, fantastische gameplay gaat over de toonbank voor een Europese zachte prijs van 65€?

(stiekem vindt ik het niet zo heel erg vreemd dat RPG's veel verkocht wordt en dat adventures weer terugkomen...)

• Bor

Bor

Topicstarter
27/2/2004 komt hij in europa uit. Ik had hem GELUKKIG geleend -> en gelijk weer weggebracht. Zijn er nog echte aanraders op dit moment?

Anoniem: 105805

Kan je het dan in een mailtje formuleren?
Bor_de_Wollef schreef op 12 februari 2004 @ 21:02:
[...]

Dat kunnen we wel maar dat mag hier op GoT niet. Lees ook de startpost hierover.

Ik heb net even Teenage mutant ninja turtles gespeeld. Wat je ook doet, laat deze game links liggen. Het idee is op zich een beetje hetzelfde als de oude beat em ups, het geheel is cell-shaded en ziet er aardig uit. Het jammere is dat het spel echt belachelijk makkelijk is. Ik liep de eerste 4 levels door door alleen maar op het kruisje te drukken (elke level bestaat uit ongeveer 6 subdelen). Zo iets heb ik nog nooit gezien. De reviews zijn ook niet al te lovend.

Anoniem: 105805 schreef op 12 februari 2004 @ 22:06:
Kan je het dan in een mailtje formuleren?

[...]
Probeer google eens... luilak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb gisteren Mafia gehuurd en ik vindt het spel een beetje tegenvallen. Qua verhaal zit het leuk in elkaar maar besturing is frustrerend. Zit nu in de eerste missie dat je moet schieten en ik weet niet hoeveel keer ik al neergeschoten ben. Het is erg frustrerend. Iemand anders het spel al wat meer gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Voor de mensen die hem nog niet hebben als import: 18 februari 2004 FFX-2. Absoluut een aanrader voor iedereen die FF-X heeft gespeeld!

Walkman -> Mafia heb ik nog niet gespeeld. Er zijn jammer genoeg hier bijna geen videotheken die games verhuren behalve een videoland met ongeveer 20 oude games :'( Ik vind het altijd een mooie manier om een game die je wilt kopen even uit te proberen.

Wie heeft trouwens Amplitude gespeeld? Hij lijkt me wel grappig maar weet niet zeker wat ik er moet van verwachten. Parappa the rapper en Rez hebben mij bijvoorbeeld nooit echt geboeid. Ik zoek als het ware een verslavend maar simpel spel wat je het liefts ook nog met 2 mensen kunt spelen. Een beetje ala fantavision dus.

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/amplitude_020303_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/amplitude_020303_2.jpg

Het ziet er nou niet echt afwisselend uit. Helaas heb ik Frequency, de voorganger van Amplitude, ook nooit gespeeld.

[ Voor 47% gewijzigd door Bor op 13-02-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16151

Is er eigenlijk wat te doen aan dat irritante geluid van de Ps2?? deze is namelijk nogal aanwezig als je hem aan laat staan tijdens je spel en even TV gaat zitten kijken ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Heb je een netwerkkaart? Dan wordt het geluid echt stukken erger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16151

Ehmm.. nee :), blijkbaar wil ik er dus ook geen :)

Ik vind het ding altijd overdreven tekeer gaan.

Maar ik dacht misschien ligt het wel aan die van mij. Is dit een vaak voorkomend probleem bij de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
De PS2 maakt zowiezo veel lawaai door de koeling. Als je er een NIC in stopt zal dit "geluid" nog harder worden. Daar stond ik echt van te kijken. Bij mij was het een factor 1.5 /2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Mischien dat dit al is langs gekomen maar vind het wel het posten waard :7

http://gearhead.bravepages.com/gt4cars.txt.html
Gt4 Carlist _/-\o_

Ken alleen geen ferrari vinden :{
Ook geen porsche :{

[ Voor 6% gewijzigd door Shyne op 13-02-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nu we het toch even over koeling hebben, op de SCPH-50004 zit tegenwoordig een beveiliging dat voorkomt dat de laser-diode niet oververhit. Nu heb ik mij laten vertellen dat er op deze nieuwe typen een chip zit die dan kan oververhitten. Zou het zin hebben om op deze chip een passieve koeling te zetten? En welke chip is het overigens?
Of helpt misschien dit al genoeg: http://www.hotbit.nl/product_info.php?products_id=167\

Extra lawaai boeit me niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 13-02-2004 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Shyne schreef op 13 februari 2004 @ 11:33:
Mischien dat dit al is langs gekomen maar vind het wel het posten waard :7

http://gearhead.bravepages.com/gt4cars.txt.html
Gt4 Carlist _/-\o_

Ken alleen geen ferrari vinden :{
Ook geen porsche :{
Ferrari heeft exclusieve contracten met andere ontwikkelaars.

Porsche zelf zit er niet bij maar RUF wel. Dit zijn gewoon porsche's maar dan nog extra opgevoerd en visueel aangekleed. (zaten in GT3 ook al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 13 februari 2004 @ 10:01:

Walkman -> Mafia heb ik nog niet gespeeld. Er zijn jammer genoeg hier bijna geen videotheken die games verhuren behalve een videoland met ongeveer 20 oude games :'( Ik vind het altijd een mooie manier om een game die je wilt kopen even uit te proberen.

Wie heeft trouwens Amplitude gespeeld? Hij lijkt me wel grappig maar weet niet zeker wat ik er moet van verwachten. Parappa the rapper en Rez hebben mij bijvoorbeeld nooit echt geboeid. Ik zoek als het ware een verslavend maar simpel spel wat je het liefts ook nog met 2 mensen kunt spelen. Een beetje ala fantavision dus.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het ziet er nou niet echt afwisselend uit. Helaas heb ik Frequency, de voorganger van Amplitude, ook nooit gespeeld.
Ik heb dan geluk, de videotheek bij mij in de buurt heeft altijd de nieuwste games :)

Amplitude vindt ik best een leuk spel, het is te vergelijken met dingen zoals Parappa, dance dance revolution. Je moet op de beat knoppen indrukken en daarmee bouw je een nummer op. Je 'speelt' bijvoorbeeld de bassline, daarna ga je naar een andere track voor de zang etc. Ik vind het persoonlijk een heerlijk spel maar kan me voorstellen dat je het niets vindt als je niet van muziek games houdt. Wat bij mij altijd de populairste spellen zijn voor meer personen, zijn toch PES3, Soul Calibur 2 en Super Puzzle Fighter II turbo (PS1 spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik ben meer op zoek naar een type spel wat je gewoon "even" kunt spelen. Voordat de mensen PES3 een beetje onder de knie hebben ben je tijden verder. Meer het soort party game maar daar zijn er echt zo weinig goede van. Als voorbeeld neem ik inderdaad Fantavision. Die heb ik al heel erg lang maar de game doet het altijd weer goed als je even een half uurtje oid wilt gamen met een paar vrienden. Je hoeft er niets voor te leren en uitleg is bijna ook overbodig. Toch is het leuk en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Soul Calibur 2 vindt ik ook zo'n spel, want bij dat spel kan je zelfs als button basher nog prima winnen en de moves zien er fantastisch uit.
Verder kan ik niet zo snel op wat andere titels komen (virtua tennis, maar daar heb je ook een leercurve)....natuurlijk zoiets als eyetoy :) Zelf mensen die niet van games houden of er geen zin in hebben krijg je daarmee nog aan het spelen.

Zelf ben ik op het moment een beetje een verslaving aan het ontwikkelen voor Dance dance revolution. Goed voor je conditie ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Bor : wellicht bombastic? Staat in de Veronica-gids :)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.