Het grote PS2 topic - Part III

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.220 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Shiver23 schreef op 07 juni 2004 @ 16:39:
Het rijdt gewoon enorm slecht. Het lijkt net of de auto's niet sturen ofzo.
Ook het menu was niet te snappen.

Ik heb het spel na 2 uur geruild voor CMR3 toen. Geen minuut spijt van gehad.
Maar is het net zo arcade als Burnout 2? of is het gewoon nog erger. Heb nu wel wat ervaren met race spellen, ook wipeout fusion vond ik een wereld spel. Dus...

Is kijken of ik het eerst kan huren.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Albinoraptor schreef op 08 juni 2004 @ 13:24:
[...]

NL winkels zijn gewoon niet goed snik om er 45 euro voor te vragen. Ik heb hem zelf gekocht voor 28 euro en dat is helft van gewone prijs van een PS2 spel dus dat vind ik nog gaan. Maar idd 45 euro. 7(8)7
Zelfs €28,- heb ik er nog niet voor over, het is gewoon een iets uitgebreide demo. Ik wacht wel op de full version :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Ik sla stijl acterover van de kwaliteit van deze informatie. Bronvermelding, hoe en wat, waarom. Specs en nog veel meer..... _/-\o_ _/-\o_

Dit is dus waardeloos :D Geef eens wat meer info! :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
psst...

Xbox 2 => 2006
Nintendo "cube 2" => 2006

vette insider info man

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamespot.com/p...derman2/news_6100018.html

bogus :P

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:27
vraagje: welke resident evil games zijn er op de playstation 1 en 2 verschenen? nemesis op ps1, code veronica en dead aim op ps2. verder nog games? is het nu nog waard om RE nemesis te kopen?

ook resident evil survivor was er op de ps1. waar kan je deze ps1 games nog kopen?

[ Voor 19% gewijzigd door wei_zhu op 11-06-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Je kan even een kijkje nemen op www.gamefaqs.com :)

ARC
Resident Evil: Survivor 2

DC
Resident Evil 2
Resident Evil 3: Nemesis
Resident Evil Code: Veronica

GBC
Resident Evil Gaiden

GC
Resident Evil
Resident Evil 0
Resident Evil 2
Resident Evil 4 (komt nog)
Resident Evil Code: Veronica X

GCOM
Resident Evil 2

N64
Resident Evil 2

PC
Resident Evil
Resident Evil 2
Resident Evil: Survivor

PS1
Resident Evil
Resident Evil 2
Resident Evil 2: Dual Shock Edition
Resident Evil: Director's Cut
Resident Evil: Survivor

PS2
Resident Evil Outbreak
Resident Evil Outbreak File #2
Resident Evil Survivor 2: Code Veronica
Resident Evil: Dead Aim
SAT Resident Evil

[ Voor 91% gewijzigd door SkyStreaker op 11-06-2004 14:28 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet er iemand wat het verschil is met de originele Resident Evil en de Directors Cut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
-ETz-Memphis Z schreef op 11 juni 2004 @ 14:34:
Weet er iemand wat het verschil is met de originele Resident Evil en de Directors Cut?
Zelf google gebruiken is ook niet zo moeilijk hoor: eerst hit...
Capcom has wisely decided to fill the space between the original Resident Evil and its forthcoming sequel with Resident Evil: Director1s Cut. A collection of different versions, Director1s Cut contains the Japanese (or easy) version, the original US version, plus the Arrange mode, with new camera angles, rearranged scenes, and more gore.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me a.u.b. een lijstje geven met de toppers per genre?

Dank bij voorbaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gamefaqs heeft al leuke toplijsten en ik meende gamespot ook.

toppers per genre is ook weer heel persoonlijk.

Btw, wat vind iedereen van Unlimited Saga? Ligt nu voor 30€ ipv. 80€!!!!! bij intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik hoor hele wisselende verhalen over Unlimited Saga. Wie heeft het al gespeeld? Mijn vriendin is nu bezig met Smash Court tennis 2. Op zich ziet het er leuk uit maar het speelt wel vrij traag. Ik vrees dat de PS2 nu echt een beetje aan zijn max zit wat betreft de performance voor sommige nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Jammer dat je een PS2 niet kan OC'-en :P

@ Snake: Overklokken, mijn beste ;)

[ Voor 39% gewijzigd door SkyStreaker op 11-06-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op 11 juni 2004 @ 18:26:
Jammer dat je een PS2 niet kan OC'-en :P
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
tranztaz schreef op 11 juni 2004 @ 14:23:
Je kan even een kijkje nemen op www.gamefaqs.com :)
PS

PS2
Resident Evil: Dead Aim
mss outbreak
thnx hey, dit zijn de titels die ik nog wil hebben. kheb net pas een ps2 en ik kom dus net binnenvallen in dit topic, ff toevoegen aan favorieten :). kheb nog geen memorycard, lol en pas 1 spel euro2004 portugal, tgaat snel vervelen. kheb ook nog een verticale stand nodig voor mn ps. kga straks ff rondkijken in Utrecht. maar waar kan ik nog re3 (ps1) kopen, behalve marktplaats? dead aim en veronica zijn voor 30 euro ongeveer per stuk te verkrijgen nog via internet. mss moet ik alle budgetbakken afzoeken voor re3 :O :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Je hoeft niet echt een stand te hebben om em recht te zetten hoor ;)

Hij blijft stevig staan zonder stand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Overigens is hem vertikaal zetten sterk af te raden, staat wel mooi, maar de lade gaat heel, heel erg snel slijten op deze manier. Dat je het maar even weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag bij Gamekings een stukkie van een nieuwe Contra game. Is die vorige een beetje kick? Ik heb net ff op gamespot wat movies zitten kijken, zag er wel old skool uit, en ik hou erg van old skool games. Beetje pittig? Hopelijk wel, ik ben niet zo voor de simpele games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op 11 juni 2004 @ 18:26:
@ Snake: Overklokken, mijn beste ;)
Weet ik ook wel hoor. :w
Ik kan gewoon niet geloven dat er nog niemand zijn PS2 overclockt heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel zijn WRC3 en CMR04 tweedehands nog waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Tweedehands? Niet veel. 2nd hand games zijn zowiezo niet veel waard imho. De meeste games (wat oudere) liggen voor lage prijzen in de winkels. 50 % daarvan zou ik nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu met Co-Op BAldur's Gate 2 bezig, maar ik heb Contra en Kuri Kuri Mix heel goedkoop via marktplaats kunnen bemachtigen. Contra leek mij wel een aardige old skool game, Kuri Kuri Mix herinner ik me uit een Gammo uitzendig dit jaar, uit de Refresh, leek me erg apart. Ik hou wel van old skool games, en zeker unieke gameplay games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Hoe is Kuri Kuri Mix? Die ligt hier voor weinig in de winkel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan daar nog niet veel over zeggen, alleen wat anderen geschreven hebben. Je kunt het alleen spelen, of met z'n 2-en. Alleen is het moeilijkst, dus daar ga ik voor. Je moet met beide stick link en rechts twee figuurtjes bewegen naar de 'finish' en met L1/L2 en R1/R2 actie's uitvoeren om door te kunnen. Is vrij moeilijk zeiden ze bij Gammo en las ik in diverse reviews. Ik hou van moeilijke games, dus vandaar dat het in mijn straatje ligt. Ik laat van de week als ik hem binnen heb wel weten hoe moeilijk 'ie echt is.

Is 'ie niet in de US uitgebracht of zo, ik kon op gamespot en IGN geen reviews vinden, op gamespot stond 'ie helemaal niet trouwens.

Check trouwens die filmpjes van Contra ook, ze lieten een stukje zien van de nieuwe Contra game bij Gamekings, en ik zag meteen dat het een toffe old skool game was. Die Steven van GK heeft wel een beetje mijn smaak!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
kan ik ps1 memory cards ook gebruiken op de ps2? de ps2 memorycard werkt niet op ps1 games, heb ik net gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
wei_zhu schreef op 15 juni 2004 @ 15:48:
kan ik ps1 memory cards ook gebruiken op de ps2? de ps2 memorycard werkt niet op ps1 games, heb ik net gemerkt.
kan, maar dan ook alleen voor ps1 spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
LifeTecH schreef op 15 juni 2004 @ 15:57:
[...]

kan, maar dan ook alleen voor ps1 spellen ;)
thnx, ik heb zojuist ps1 memorycards gehaald. Bij dixons utrecht werd mij hoofdschuddend verteld dat ps1 memorycards niet op de ps2 konden, ik zou dus nooit mijn ps1-games kunnen saven. Toen ben ik ff naar de e-plaza gegaan. Dixons........ |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wei_zhu schreef op 15 juni 2004 @ 16:44:
[...]thnx, ik heb zojuist ps1 memorycards gehaald. Bij dixons utrecht werd mij hoofdschuddend verteld dat ps1 memorycards niet op de ps2 konden, ik zou dus nooit mijn ps1-games kunnen saven. Toen ben ik ff naar de e-plaza gegaan. Dixons........ |:( |:(
Rotterdam zeker? Heb ik hem ook bij E-plaza gehaald. Ik heb alleen Rayman 1, maar toch :). Dixons .... ja ach .... niet echt snugger soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:24:
Ik kan daar nog niet veel over zeggen, alleen wat anderen geschreven hebben. Je kunt het alleen spelen, of met z'n 2-en. Alleen is het moeilijkst, dus daar ga ik voor. Je moet met beide stick link en rechts twee figuurtjes bewegen naar de 'finish' en met L1/L2 en R1/R2 actie's uitvoeren om door te kunnen. Is vrij moeilijk zeiden ze bij Gammo en las ik in diverse reviews. Ik hou van moeilijke games, dus vandaar dat het in mijn straatje ligt. Ik laat van de week als ik hem binnen heb wel weten hoe moeilijk 'ie echt is.

Is 'ie niet in de US uitgebracht of zo, ik kon op gamespot en IGN geen reviews vinden, op gamespot stond 'ie helemaal niet trouwens.
Ik heb de Japanse versie. Het is best een origineel spelidee. Je bestuurt inderdaad twee figuurtjes: één analoge stick per figuurtje. Het is behoorlijk wennen want je moet de figuurtjes gelijktijdig onafhankelijk van elkaar laten lopen. Het is een race om zo snel mogelijk van A naar B te lopen. Hierbij komen beide figuurtjes obstakels tegen en hebben elkaars hulp nodig om de obstakels te omzeilen. Er zit tijdsdruk achter :)

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:20:
[...]

Rotterdam zeker? Heb ik hem ook bij E-plaza gehaald. Ik heb alleen Rayman 1, maar toch :). Dixons .... ja ach .... niet echt snugger soms.
In Utrecht heb ik ze gehaald. Ik heb nu van die madcatz cards, blauw en *paars* voor 7,50. Bij dixons waren van die kaartjes voor 10,-, 3 stuks van big one ofzo. Gelukkkig zijn die ps1 kaartjes niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 14 juni 2004 @ 12:54:
Hoe is Kuri Kuri Mix? Die ligt hier voor weinig in de winkel namelijk.
Hij is echt super :). Als je van puzzel games als Lemmings en zo houdt, is dit wel wat voor je :). Het begint makkelijk, maar wordt al snel pittig. Contra is btw helemaal moeilijk, maar echt super! Op de Cube heb ik Ikaruga, Contra en Ikaruga kunnen een beetje met elkaar vergeleken worden, beide old skool, beide supermoeilijk! Ik had de games voor bij elkaar 27 euro, niet slecht :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste combinatie?

1) PS2+ Logic3 Scart Cable with RGB/AV Switch + SBR 70 WA 9412/11
2) PS2 + Logic3 LG1700 VGA Box + Philips 107Sx

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:41:
Wat is de beste combinatie?

1) PS2+ Logic3 Scart Cable with RGB/AV Switch + SBR 70 WA 9412/11
2) PS2 + Logic3 LG1700 VGA Box + Philips 107Sx

1) Alleen 15kHz RGB, dus interlaced en lage resolutie, geen progressive scan
2) Wazig beeld door upscan naar 31kHz. Nep-progeressive scan dus.

Betere suggestie:

3) PS2 + Sony D-video cable + Micomsoft XSelect D4 + 25inch Hantarex Polostar monitor

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 17 juni 2004 @ 20:14:
[...]

1) Alleen 15kHz RGB, dus interlaced en lage resolutie, geen progressive scan
2) Wazig beeld door upscan naar 31kHz. Nep-progeressive scan dus.

Betere suggestie:

3) PS2 + Sony D-video cable + Micomsoft XSelect D4 + 25inch Hantarex Polostar monitor
En als je zou moeten kiezen tussen 1 en 2?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Voor diegene die nog op zoek zijn naar een goed motor sim, check mijn review van Riding Spirits II:

http://www.gamevillage.nl...php?act=ST&f=133&t=21842&

Echt een soort GT op 2 wielen. Ik amuzeer me er heel erg mee tot GT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
Ben zeer benieuwd wanneer nou de HD Loader PAL versie uitkomt! Eindelijk eens snel een spel opstarten. NTSC versie is al uit iig.

120gb schijfje is in bestelling 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik heb nog geen hd in de ps2 gestopt omdat ik steeds meer verhalen hoor van games die absoluut niet booten met een non sony/ ps2 harddisk erin (nieuwe versie dnas?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 20:59:
[...]
En als je zou moeten kiezen tussen 1 en 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Snake, je hoeft eerder gestelde vragen niet te herhalen hoor. Niet iedereen leest dit topic elke dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 19 juni 2004 @ 19:47:
Snake, je hoeft eerder gestelde vragen niet te herhalen hoor. Niet iedereen leest dit topic elke dag...
juist daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Juist daarom niet. Herhalen heeft geen enkele zin. Mensen die jouw vraag eerder niet hebben beantwoord doen dat nu ook niet vrees ik.

Maar goed, mijn ps2 begint meer en meer stof te vergaren helaas. Mijn Ps2 gebruik word minder en minder op een paar periodes na. Er komen te weinig goede games uit om het echt boeiend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy gamet nog rustig aan door :)

Vandaag net eindelijk FFX-2 uitgespeeld. Meteen maar een FFX-2 guide besteld en binnenkort dus opnieuw beginnen om de 100% te halen ;)

Snake: wat het "beste" is is persoonafhankelijk natuurlijk. Maar de PS2 games worden gemaakt voor de TV. Dus ikzelf zou er nooit voor kiezen om een VGA box te gebruiken om zo je PS2 op een monitor aan te sluiten. Daarnaast is een 17" monitor een stuk kleiner dan een beetje TV ;) En als je onderuit gezakt op de bank wilt gamen is een wat groter beeld toch echt wel lekkerder

offtopic:
En binnen 5 posts je eigen post herhalen lijkt me ook enigzins wat overbodig ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Creepy op 20-06-2004 20:58 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor_de_Wollef schreef op 20 juni 2004 @ 20:53:
[...]

Juist daarom niet. Herhalen heeft geen enkele zin. Mensen die jouw vraag eerder niet hebben beantwoord doen dat nu ook niet vrees ik.

Maar goed, mijn ps2 begint meer en meer stof te vergaren helaas. Mijn Ps2 gebruik word minder en minder op een paar periodes na. Er komen te weinig goede games uit om het echt boeiend te houden.
Enigzins eens, enigzins oneens. Er zijn genoeg games die ik wil spelen en die ook leuk zijn om te doen. Het probleem is echter, wat mijn mening betreft en ik wil zeggen problemen eigenlijk:

1) Er wordt maar op los geproduceerd en kwaliteit is ver te zoeken, 1 op 20 keer vind ik een juweeltje en dat zorgt ervoor dat ik nog ps2 speel
2) Zelfs de juweeltjes houden het soms maar 10 - 12 uur speeltijd lang vol en klaar
3) Ik betaal heel, heeeeel erg moeilijk 40 tot 70 Euro voor 10 - 12 speeltijd.

Maar ja, ik herhaal alleen hier wat iedereen al tig keer zegt eigenlijk... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Welke games hebben jullie als laatste gekocht als ik vragen mag? Voor mij is dat best een tijd geleden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
mijn laatste game, moet Final Fantasy X-2 zijn geweest, op de release datum gekocht. Dus ook al een tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Zelfde hier. Sinds dien niet meer echt iets gevonden wat de aanschaf waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Waar ik op dit moment toch wel van geniet is Haven: Call Of The King en Maximo. Maar verders ook niet iets bijzonders. Kopen doe ik sporadisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 20 juni 2004 @ 20:53:
[...]

In de FAQ staat dat het mag. :)
9 juli: RBR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe Metal Gear Solid. Eerder wachte ik ook op GT4 maar na de prologue is dat een beetje over. Heeft iemand hier trouwens singstar als eens gespeeld?

offtopic:
Dat is niet bedoelt voor berichten in dit soort topics. Maar laten we er maar over op houden. Ik krijg niet het idee dat je naar ons luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
@ Bor: Anders zet je even een aanpassing neer in de topicpolicy

Nou zei ik in een vorige post lekker maximo te spelen natuurlijk en Call of The King, maar da's ook niet zo bijster lang achter elkaar. Ik zit dan ook met smart te wachten op FFXII (niet FFX-II/FFX-2) en andere games die veel speeltijd hebben (ik denk dan ook aan adventures en rpg's en puzzelgames (ik zou kulaworld wel op de ps2 willen zien))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 21 juni 2004 @ 09:20:
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe Metal Gear Solid. Eerder wachte ik ook op GT4 maar na de prologue is dat een beetje over. Heeft iemand hier trouwens singstar als eens gespeeld?
Not representative of final game quality. ;)
offtopic:
Dat is niet bedoelt voor berichten in dit soort topics. Maar laten we er maar over op houden. Ik krijg niet het idee dat je naar ons luistert.
Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te replien met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ach ja, volgens mij gaat dat voor GT4 niet echt op. De game die er nu ligt (prologue) zal volgens mij in hoofdlijnen hetzelfde zijn (wbt quality) als de final. Ik kan me niet voorstellen dat men eerst een game uit wil brengen van mindere kwaliteit.

offtopic:
Ik zal de topicpolicy aanpassen tranztaz, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
(vraag ik mij ff af wat je precies hebt aangepast, dan lees ik het even overnieuw, vooralsnog enige nieuwe regels heb ik gemist)

Wat mij trouwens op dit moment heel, heel erg interreseert is het feit dat er gewerkt wordt aan het feit dat de ps2 samen zal kunnen werken met de psp (of andersom, daar de psp krachtiger is dan de ps2). Ik vraag mij af wat dit precies in gaat houden, dan alleen het verplaatsen van multimedia-bestanden. Automapping, meer verwerkingskracht of weet ik het.

Even wat anders, welke ps2 games hebben nu al dual-layer in gebruik? ipv. 4.7Gig naar ~ 8Gig lijkt mij ook wat meer te leiden tot meer graphics, langere speelduur en FMV en extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ehh. Aanpassingen moeten nog gebeuren. Dual layer is zowiezo Metal Gear Solid substance. Dat is ook gelijk de enige die ik ken trouwens. Volgens mij wordt de extra capaciteit daar niet echt benut maar is het meer als copieer beveiliging. Ik kreeg net een preview van drakenguard oid te leen. Zo meteen eens even bekijken. Als ik het goed heb is het een actie titel van square maar ik weet het mijne er nog niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT4 Final is in alle opzichten beter. Het heeft 3D publiek i.p.v. 2D kartonnen-bord publiek. Het heeft volledig geanimeerde coureurs die schakelen. Het heeft tig circuits, auto's, speel-modussen meer. Het heeft de nieuwe echte AI (GT4 P heeft d eoude AI engine), het heeft de nieuwe physics engine etc etc.

Eigenlijk is Prologue GT 3,5.

GT4 zit in een totaal andere klasse. Prologue is maar een uitklede demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik hoop dat je gelijk hebt Michelos. Als dit namelijk de kwaliteit is van het echte spel (of maar enigzins in de buurt) dan koop ik hem zeker niet. Prologue was voor mij echt een enorme tegenvaller die er voor gezorgd heeft dat ik niet meer zo uitkijk naar GT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb in een zekere hub op DC toch wat leuks gehoord... Een devver wil een tooltje maken waarmee je PS1 games kan booten op een PS2, maar in een hogere resolutie (of scherper) :) Ik ben benieuwd of het BS is ja of nee, ik hou jullie op de hoogte. Het wordt voor mij dan meteen een stuk interresanter om weer ps1 games te gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bor_de_Wollef schreef op 21 juni 2004 @ 17:50:
Ik hoop dat je gelijk hebt Michelos. Als dit namelijk de kwaliteit is van het echte spel (of maar enigzins in de buurt) dan koop ik hem zeker niet. Prologue was voor mij echt een enorme tegenvaller die er voor gezorgd heeft dat ik niet meer zo uitkijk naar GT4.
Heb je geen impressies gelezen van de E3 dan?
GT4 P is niet te vergelijken met GT4. Ik vraag me af of het slim was om GT4 P nog uit te geven hier, omdat erg veel mensen teleurgesteld zijn en (onterecht) GT4 links laten liggen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Die impressies zeggen mij meestal niet zo veel. Het uitbrengen van Prologue was inderdaad zowiezo een domme zet. Ik hoor eigenlijk alleen maar teleurgestelde mensen namelijk. Toch heb ik nog een beetje hoop op een goede game. Ik koop hem zeker niet gelijk, dat is wel een ding wat zeker is. Prologue heeft me daarvoor te wakker geschut.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 21-06-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heeft iemand al Driv3r aangeschaft? Zit nog te twijfelen omdat ik bang ben dat het te vergelijken is met stuntman.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Nou ik ben wel blij met GT4:Prologue :) En er zijn zeker meer mensen blij met GT4. Het is normaal dat je de negatievelingen het meest hoort... Dat het publiek nu 3D wordt ipv 2D boeit me eigenlijk helemaals niets, laat ze eerst maar eens alle pop-up weghalen uit die new york course :)

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ach ja meningen verschillen nou eenmaal he :)

Er ligt nu heel goedkoop Ministry Of Sound voor de ps2 in de intertoys-schappen. Ik vindt het wel leuk om een beetje simplistisch muziek te maken, is dit wat mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Walkman schreef op 21 juni 2004 @ 20:36:
Heeft iemand al Driv3r aangeschaft? Zit nog te twijfelen omdat ik bang ben dat het te vergelijken is met stuntman.....
Wat ik lees op internet is dat Driv3r erg schijnt tegen te vallen. Graphics vallen tegen, lopen en mikken/schieten schijnt erg k*t te zijn en het spel is ook vrij kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Walkman schreef op 21 juni 2004 @ 20:36:
En is dat erg ofzo ;), ik vond stuntman juist een leuk en verslavend spel :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die draken game al gespeeld? *Ben naam vergeten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:02:
Heeft iemand die draken game al gespeeld? *Ben naam vergeten*
Drakengard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En iemand al gespeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Dreamcatcher, door de reply van Snake begrijpen wij het wel inmiddels, dus is het een beetje zinloos de, in feite zelfde vraag, zo snel alweer te stellen.

Het is een beetje van die 'ongeschreven, maar bekende' regeltjes hier :)

offtopic:
FF7 Advent Children, daar komt dus ook een game van, alleen komt deze op de PSP en niet op de PS2 - Ik vind het helemaal niet leuk! Wheeeeeeeeeeeh!!! :'(

[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 22-06-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
heeft iemand hier resident evil3 (ps1) uitgespeeld? ik heb nu eagle partsA gevonden, het is volgens mij het eerste stuk van een wapen. welk wapen kan je hieruit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op 22 juni 2004 @ 13:42:
@ Dreamcatcher, door de reply van Snake begrijpen wij het wel inmiddels, dus is het een beetje zinloos de, in feite zelfde vraag, zo snel alweer te stellen.

Het is een beetje van die 'ongeschreven, maar bekende' regeltjes hier :)

offtopic:
FF7 Advent Children, daar komt dus ook een game van, alleen komt deze op de PSP en niet op de PS2 - Ik vind het helemaal niet leuk! Wheeeeeeeeeeeh!!! :'(
Vandaar dat :P tekentje, ook een van die ongeschreven regeltjes op het internet in het algemeen dat als je een bepaalde situatie grappig wilt maken, je een smilie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dat had ik allang begrepen hoor, mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit... :) Echter, het kan helaas bij sommigen evengoed zeurderig overkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik speel Drakengard op dit moment maar het valt me niet mee. Het verhaal is nogal slap, de gameplay herhaalt zich steeds (level lopen en hakken - level vliegen en schieten - level lopen en hakken - etc - etc). De graphics zijn aardig goed maar ik ben meer gewend van een square titel. Ik zou zeker een stapel reviews lezen voor ik deze titel zou aanschaffen (ik heb hem te leen). Mijn ervaring is dat ie nogal snel gaat vervelen.

Gamespot beoordeling:

Gameplay - 6
Graphics - 6
Sound - 8
Value - 7
Tilt - 8

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 22-06-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook even wat reviews zitten lezen en klinkt allemaal niet al te best voor Drakengard, jammer... Leek me wel een coole game.

Wat ik zeker wil hebben is een game die heet God of War of iets dergelijks waarin je je eigen moves en combo's kan maken in een vage wereld die op de rug van een reus is. Maar deze komt 2005 pas uit, dus zoek ik iets anders om te spelen... Het aantal goeie titels valt me wel zwaar tegen, iig geen titels die 70 euro'tjes waard zijn.

Heb wel al Dark alliance 2 en Lord of the rings (vriendin wou een game kopen... :( ) en need for speed underground, maar andere games zie ik zo snel niet. (splintercell pandora iets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Review van Driv3r op IGN, oeps...laten liggen maar in de winkel, denk ik zo...

http://ps2.ign.com/articles/525/525181p1.html

Ratings: Description:
out of 10 click here for ratings guide

7.0 Presentation
The dull story is presented well, and the menu system is revamped for better use. But the levels are often unexplained, and seemingly randomly completed.

6.0 Graphics
On both systems, you'll see aliasing, shimmering and pop-in, but the excellent lighting and shadowing and the great particle system make up for it, mostly.

6.0 Sound
The voice acting is superb, despite the boring dialog and story. The rock-heavy music is better than average.

4.0 Gameplay
Simple levels are made difficult due to poor execution, mission designs are the same as before, with a few exceptions, and the "open" design hasn't helped make the game any more fun. The AI is awful.

6.0 Lasting Appeal
What you'll do is replay the same level over and over again, despite the relative ease of the levels. The mini-games might be more fun, though they're all very familiar.

5.4 OVERALL:
(out of 10 / not an average)

8.7 Average Reader Score Write your own review or Rate it now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb die ook van IGN gelezen....denk dat ik dit spel maar een weekendje huur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Gameplay een 4, graphics een 6? Overal 5.4? Man, ik had echt meer verwacht. Wat is er toch aan de hand in game-land op dit moment? Zo veel slechte games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat er aan de hand is? Volgens mij is gewoon de koek een beetje op... We hebben alles gehad, het is gewoon moeilijk om innovatief te zijn, vernieuwend te zijn. Het moet steeds beter, mooier, langer, groter... Dat kan, helaas gaat dit ook tijd kosten en meer geld. Het is niet alleen de fabrikant, maar ook de consument die dreigt het onmogelijke te gaan vragen. De ontwikkeling staat stil qua games (dit zeg ik heel voorzichtig), gelukkig niet de techniek.

Het resultaat lijkt mij: Beter = duurder, minder = goedkoper, treuriger = koopje.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 23-06-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Wat ik wel een aanrader vindt is Psi-Ops.....vond ik wel redelijk origineel (alhoewel het concept wel eerder gedaan is). Je kan met je gedachten voorwerpen en mensen oppakken en ze tegen muren smijten.....of terwijl je ze in de lucht laat zweven je gun op ze gebruiken.....best brute dingen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 20 juni 2004 @ 22:10:
Welke games hebben jullie als laatste gekocht als ik vragen mag? Voor mij is dat best een tijd geleden namelijk.
Beatmania IIDX (volle mep betaald: 7800yen!), Soul Calibur II (progressive scan! 1500yen), Jak II (ook progressive scan, 1500yen) en Final Fantasy X-2 International (3500yen). Alles is import uit Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Soul Calibur II is wel een topper vind ik. FFX-2 vond ik niet zo goed als het origineel FFX maar dat was te verwachten. Toch heb ik er nog best lang plezier van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Soul Calibur 2 is zeker een topper.....dat is een spel dat leuk voor iedereen is omdat je ook wel redelijk ver met knoppen rammen kan komen.....

Beatmania is wel leuk (heb de ps1 versie met twee draaitafels), maar ik speel toch liever DDR.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een paar goede horror games. Silent Hill 2 & 3 heb ik al uitgespeeld, ben nu bezig met the Suffering.

Iemand tips? Liefst games met een beetje zoekwerk alla Silent Hill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb Soul Calibur 2 en het is inderdaad een heel lekker spel, al mis ik toch mijn favo uit het overige spel, met die hele grote hamer :) Maar precies hetdezelfde heerlijke gevoel en uiterlijk van zijn voorganger. Ik krijg gewoon zin om het nu weer te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 09:41:
Ik ben op zoek naar een paar goede horror games. Silent Hill 2 & 3 heb ik al uitgespeeld, ben nu bezig met the Suffering.

Iemand tips? Liefst games met een beetje zoekwerk alla Silent Hill.
resident evil-serie, IMHO beter dan Silent Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wei_zhu schreef op 24 juni 2004 @ 13:38:
[...]

resident evil-serie, IMHO beter dan Silent Hill
Welke van de RE serie zijn aanraders op de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
volgens mij zijn de survivor-delen niet zo goed, dus die moet je niet kopen. resident evil code veronica x is een hele goede, het is alleen best wel oud: het is nu platinum. ik heb hem bij een vriend gespeeld, ik ga hem nu zelf kopen. ik ga dead aim ook kopen, heb die nog niet gespeeld. dus ik kan daarover niet oordelen. het laatste deel outbreak volgens mij, moet nog uitkomen. ik heb overigens alleen silent hill 2 gespeeld. resident evil 2 en 3 op de ps1 waren erg goed, maar het was nogal kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand had het een keer over een horror game met vampieren, weerwolfen etc. waarbij je een meisje uit een kasteel moest redden.. komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wei_zhu schreef op 24 juni 2004 @ 15:07:
volgens mij zijn de survivor-delen niet zo goed, dus die moet je niet kopen. resident evil code veronica x is een hele goede, het is alleen best wel oud: het is nu platinum. ik heb hem bij een vriend gespeeld, ik ga hem nu zelf kopen. ik ga dead aim ook kopen, heb die nog niet gespeeld. dus ik kan daarover niet oordelen. het laatste deel outbreak volgens mij, moet nog uitkomen. ik heb overigens alleen silent hill 2 gespeeld. resident evil 2 en 3 op de ps1 waren erg goed, maar het was nogal kort.
Code Veronica X heb ik ook, en als dat een hele goede RE is dat niet mijn type of game denk ik :). Vond het iig niet echt boeiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:58:
[...]

Code Veronica X heb ik ook, en als dat een hele goede RE is dat niet mijn type of game denk ik :). Vond het iig niet echt boeiend..
wil je hem verkopen dan? :P :> :)

[ Voor 3% gewijzigd door wei_zhu op 24-06-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat HDLoader nou? Op de site staat dat het via een netwerkadaptor gaat, maareh deze hebben toch helemaal geen ide / molex aansluiting :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:59:
Hoe werkt dat HDLoader nou? Op de site staat dat het via een netwerkadaptor gaat, maareh deze hebben toch helemaal geen ide / molex aansluiting :/
Oh jazeker wel, haal de netwerkadapter maar eens uit je PS2 en kijk eens goed aan de kant die binnen de PS2 zit. En let op de gigantische ruimte die daar onderin je PS2 zit. De normale Sony HDD wordt op dezelfde manier aangesloten.

Ik heb HDLoader ook, met een 120 GB Maxtor HDD, en dat werkt ideaal. Sommige games profiteren echt heel erg van de versnelde laadtijden, en wat nog mooier is is dat ik op deze manier mijn imports kan spelen zonder dat ik een swap trick hoef uit te voeren. Ja, alleen als ik ze wil installeren moet ik de PS2 even foppen, maar als een game eenmaal op de HD staat, dan wordt ie direct opgestart.

Best wel een aanrader iig, ook als je niet aan imports doet en alleen geinteresseerd bent in snellere laadtijden voor je games. Het is ontzettend simpel en zeer effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren aangeschaft:

The Legacy of Kaine en Summoner 2.

Nu heb ik Summoner 2 nog niet gespeeld, maar wat is Kaine een VETTE GAME zeg! :D Echt ziek in die schaduw wereld, en het voeden op slachtoffers die in de kettingen hangen! :D

Heb nu al de dark reaver met Kaine, en zit nu vast in de kamer waar je deze moet upgraden. Echt moeilijk af en toe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Devil N schreef op 25 juni 2004 @ 10:07:
[...]

Oh jazeker wel, haal de netwerkadapter maar eens uit je PS2 en kijk eens goed aan de kant die binnen de PS2 zit. En let op de gigantische ruimte die daar onderin je PS2 zit. De normale Sony HDD wordt op dezelfde manier aangesloten.

Ik heb HDLoader ook, met een 120 GB Maxtor HDD, en dat werkt ideaal. Sommige games profiteren echt heel erg van de versnelde laadtijden, en wat nog mooier is is dat ik op deze manier mijn imports kan spelen zonder dat ik een swap trick hoef uit te voeren. Ja, alleen als ik ze wil installeren moet ik de PS2 even foppen, maar als een game eenmaal op de HD staat, dan wordt ie direct opgestart.

Best wel een aanrader iig, ook als je niet aan imports doet en alleen geinteresseerd bent in snellere laadtijden voor je games. Het is ontzettend simpel en zeer effectief.
Kan je dan je saved games ook op HD zetten of moet je die dan nog steeds op eem memcard zetten? (euro2004 doet er eeuwen over om je memcard te vinden, saven zelf gaat wel snel).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
MeNTaL_TO schreef op 25 juni 2004 @ 11:26:
[...]

Kan je dan je saved games ook op HD zetten of moet je die dan nog steeds op eem memcard zetten? (euro2004 doet er eeuwen over om je memcard te vinden, saven zelf gaat wel snel).
Dat helaas dan weer niet. Zou wel leuk zijn, maar daar zullen we nog altijd op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

wei_zhu schreef op 24 juni 2004 @ 17:41:
[...]

wil je hem verkopen dan? :P :> :)
Je mag hem komen ophalen bij mij voor nop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
RickJansen schreef op 25 juni 2004 @ 12:26:
[...]

Je mag hem komen ophalen bij mij voor nop... :)
serieus, of neem je me nou in de zeik 8)7 ? ben jij TheSnake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is wel sweet. :) Waar heb jij HDLoader vandaan gehaald?

Dis wel handig voor mij aangezien de lens van mijn PS2 langzaam aan het aftakelen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 16:56:
[...]

Dat is wel sweet. :) Waar heb jij HDLoader vandaan gehaald?

Dis wel handig voor mij aangezien de lens van mijn PS2 langzaam aan het aftakelen is :+
Ik heb HDLoader bij FutureMax besteld, maar ik heb 'm inmiddels ook al bij HotBit zien staan. Uiteraard is ie ook via import wegen te krijgen, maar ik ben niet zo op de hoogte van al die ietwat vagere adresjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Heeft iemand al een HDLoader voor Japanse PS2s ergens te koop gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
[...]

hoe doe je dat dan met die import games? hoe installeer je ze dan want ik ben erg geinteresseerd in import games maar wil mijn ps2 niet ombouwen o.i.d.

daarom dacht ik ; fijn installeren met de hd-loader, maar dan heb je blijkbaar nog een trucje nodig?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.