Ik heb er gisteren ook al over geklaagd in het IRC kanaal, maar ik wil het toch nog een keer doen. Het gaat over mijn toeschouwers aantal.
Ik heb nu rond de 1650 supporters, en ze zijn allemaal in de wolken. Eind vorig jaar, kwamen er bijna altijd 30000 man in het stadion, en dat was nog voor de promotie. Maar dit jaar slaat werkelijk nergens op, ik heb nog geen enkele keer de 30000 gehaald. Wel mijn stadion in de zomerstop laten vergroten naar 55000, met de verwachting dat de supportersaantallen zouden groeien.
Gisteren was het dieptepunt, er kwamen nog geen eens 20000 man in. OK, het regende. Maar zo slecht speel ik ook niet. Zelfs als ik 15 x mijn supp. aantal doe, mis ik er nog steeds een hoop. Heeft iemand dit probleem nog meer? Of is er wat aan te doen?
* hoedjevanpapier is diep teleurgesteld over zijn eigen Toto inzicht, maar 4 punten
* hoedjevanpapier heeft echter wel gewonnen met 3-2, en is daar wel weer blij mee.
Nog even wat anders. Er is nog steeds wat raars met de oefenwedstrijd van woensdag aan de hand. Er staat al een uitwedstrijd tegen Martinozen in mijn programma, maar die heb ik nog nooit geaccepteerd. Het gekke is ook, dat ik bij Uitdagingen nog steeds aanvragen binnen krijg. En ik had zelf nog een uitdaging gedaan naar Martinozen, en die staat er ook nog. Dit komt doordat het uit en thuis spelen om was gedraaid. Ik heb al wel de wedstrijd van woensdag ingevuld qua opstelling, maar het kan zo zijn, dat alles er alsnog uit geflikkert wordt. Zijn er wederom meer mensen die dit hebben?
[
Voor 28% gewijzigd door
hoedjevanpapier op 12-01-2004 09:42
]