Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:49

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 13 januari 2004 @ 10:52:
Overigens is op mn uitstekend aanvaller die ik hier laatst neerzette al 612k geboden, en hij loopt morgen af :P
Ik had tijdens het zoeken naar iets wat ik kon kopen voor die 4m ook al gezien dat mensen ineens getikte bedragen dokte voor relatief matige spelers. Inmiddels is er 400k geboden op mijn winger met goed passen , redelijk positiel/vleugelspel
en 200k op een dooie oudje. Straks kan ik met bijna 5m inkopen gaan doen, nu weet ik ook hoe mankit zich voelt na een goede daytrade periode. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8964

nu al weer 2 walk overs gehad op rij :(

sta wel 1e in m'n league maar wil liever gewoon wedstrijden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Zo.. ff bezig geweest met een websiteje voor m'n team:

Knallers website... graag opbouwende kritiek :)

[ Voor 4% gewijzigd door IWriteCode op 13-01-2004 16:19 . Reden: typo ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Anoniem: 23522 schreef op 13 januari 2004 @ 12:02:
17 years, passable form, healthy

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: solid Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: poor

Deze speler had ik te koop gezet voor 75.000... maar ik begin nu te vermoeden dat dit eigenlijk te veel was... klopt dit? Want Hattrick Buddy gaf aan dat ik er wel 140K voor zou moeten kunnen krijgen dus ik dacht dat die 75K niet zo overdreven veel was om te vragen.
Tja..

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en rechtvaardig.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Dat pleit niet echt voor hem... die helpt zo je clown om zeep...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jamal schreef op 13 januari 2004 @ 14:23:
[...]
Tja..

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en rechtvaardig.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Dat pleit niet echt voor hem... die helpt zo je clown om zeep...
dat maakt toch niet uit? naast de discussie of een clown werkt of niet, maakt het toch niet uit dat er meer mensen zijn met een goed leiderschap. Al die leiderschappen zijn toch gehele getallen? Alleen vroeger waren ze toch komma getallen waarbij je dus niet wist welke hoger was?

en @bram333654, als ik het geld had, was het wel een goede trainee voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Cyclops10 schreef op 13 januari 2004 @ 15:48:
[...]

dat maakt toch niet uit? naast de discussie of een clown werkt of niet, maakt het toch niet uit dat er meer mensen zijn met een goed leiderschap. Al die leiderschappen zijn toch gehele getallen? Alleen vroeger waren ze toch komma getallen waarbij je dus niet wist welke hoger was?

en @bram333654, als ik het geld had, was het wel een goede trainee voor mij...
als je meerdere spelers hebt met de hoogste leiderschap dan zal er 1 daarvan de "leider'" zijn. Mocht dit dan een populair persoon zijn dan is het een clown anders is het geen clown en heeft ie geen positieve invloed op je TS.

woei net een Indonesier gekocht. Totaal aantal nationaliteiten 17 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 13-01-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 13 januari 2004 @ 15:53:
[...]

als je meerdere spelers hebt met de hoogste leiderschap dan zal er 1 daarvan de "leider'" zijn. Mocht dit dan een populair persoon zijn dan is het een clown anders is het geen clown en heeft ie geen positieve invloed op je TS.

woei net een Indonesier gekocht. Totaal aantal nationaliteiten 17 :P
Ik denk dat bvb een sympatiek persoon ook een soort clown is, alleen niet de 'hoogst' haalbare. Deze 'semi' clown zal iets minder positieve invloed op de TS hebben dan de Populaire clown.
Dat denk ik tenminste....

Btw 17 nationaliteiten? wtf... :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 08:29
Ik vind dat clown verhaal zo'n onzin.... Als het al helpt (waar ik heeeel erg aan twijfel) is het heel minimaal, voor mij de moeite niet... Heb een tijd zo'n clown gehad maar merkte echt geen verschil... Maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 13 januari 2004 @ 16:06:
Ik vind dat clown verhaal zo'n onzin.... Als het al helpt (waar ik heeeel erg aan twijfel) is het heel minimaal, voor mij de moeite niet... Heb een tijd zo'n clown gehad maar merkte echt geen verschil... Maarja..
nou ja de coach heeft veel meer invloed. Hoeveel dus een 100% clown bijdraagt aan een positieve TS is niet duidelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Er zijn nog steeds mensen die erin geloven.
Iemand heeft al 79501 euro geboden op de clown die ik
zondag uit mijn jeugd had gehaald :)

Ik denk dat de invloed van een clown wel meevalt.
Leiderschap van de coach is veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Nieuw GoT federatielid, dus spam even zijn gastenboek met hallootjes!

19 spelers (inc. coach) 8 nationaliteiten, waaronder 9 Nederlanders en favoriete vakantieland vd coach (niet van mij :P) 4 Polen.

Ik slaag op een of andere manier regelmatig in Polen, kweetutookniewaarum :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922

Anoniem: 23522 schreef op 13 januari 2004 @ 12:02:

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: solid Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: poor

Deze speler had ik te koop gezet voor 75.000... maar ik begin nu te vermoeden dat dit eigenlijk te veel was... klopt dit? Want Hattrick Buddy gaf aan dat ik er wel 140K voor zou moeten kunnen krijgen dus ik dacht dat die 75K niet zo overdreven veel was om te vragen.
Op zich geen slechte prijs, alleen jammer dat hij controversieel is en een goed leider... veel mensen zullen hem daarom misschien niet willen... (als je in clowns geloofd :))
edit:
dit is dus al aan bod gekomen hierboven :P

Over het effect van een clown... ik weet het niet, heb eigenlijk geen effect gezien tot nu toe :(. Wat ik wel zag is dat mijn teamspirit één niveau daalde toen ik een andere speler haalde (aangenaam persoon) met goed leiderschap.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 13-01-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 73922 schreef op 13 januari 2004 @ 17:20:
[...]

Op zich geen slechte prijs, alleen jammer dat hij controversieel is en een goed leider... veel mensen zullen hem daarom misschien niet willen... (als je in clowns geloofd :))
edit:
dit is dus al aan bod gekomen hierboven :P

Over het effect van een clown... ik weet het niet, heb eigenlijk geen effect gezien tot nu toe :(. Wat ik wel zag is dat mijn teamspirit één niveau daalde toen ik een andere speler haalde (aangenaam persoon) met goed leiderschap.
TS daalt altijd een klein beetje wanneer je iemand koopt of verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 19:32
Hoeft niet, het KAN. 't Is een random event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ronald Koeman schreef op 13 januari 2004 @ 18:27:
Hoeft niet, het KAN. 't Is een random event.
ohja? hoe kom je daarbij?

Ik deel de mening van Brainpower namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:57

GaMbiNo

1337

Ik heb net weer een speler gekocht, mijn tweede deze week en voor de tweede keer krijg ik dit:
Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
:/
Aaargh, staat mijn TS ineens weer op geïrriteerd...en dat net voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen... denk dat ik deze maar ff moet pic'en aangezien ik nu niet echt kans zie om deze nog te winnen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GaMbiNo schreef op 13 januari 2004 @ 18:30:
Ik heb net weer een speler gekocht, mijn tweede deze week en voor de tweede keer krijg ik dit:

[...]

:/
Aaargh, staat mijn TS ineens weer op geïrriteerd...en dat net voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen... denk dat ik deze maar ff moet pic'en aangezien ik nu niet echt kans zie om deze nog te winnen. ;(
Ja nouja zo een grote invloed heeft het niet hoor... misschien maar 0,1 ofzo..

Dus wanneer je teamgeest net toevallig op Bedaard 0.0 staat en je dan die speler koopt heb je dus dat het zichtbaar Geïrriteerd 0.9 word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05 23:53

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Mijn TS staat nu nog op PoE dat zal zondag wel weer satisfied zijn... Wel lekker al die wedstrijden PiC-en...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Je TS daalt/stijgt random met random beetjes is me ooit uitgelegd dus iedereen heeft gelijk.

Mijn TS is bagger alweer, zakt twee stappen halverwege de week dus ik haal nooit de volgende match met PoE :(

Heb bijna het geld binnen voor een goede coach (750K)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 28-05 16:53
Anoniem: 34339 schreef op 13 januari 2004 @ 18:33:
[...]

Ja nouja zo een grote invloed heeft het niet hoor... misschien maar 0,1 ofzo..

Dus wanneer je teamgeest net toevallig op Bedaard 0.0 staat en je dan die speler koopt heb je dus dat het zichtbaar Geïrriteerd 0.9 word.
geïrriteerd blijft geïrriteerd of ie nu 0.1 of 0.9 is hé... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Niet online
Mijn teamgeest heeft altijd op composed (bedaard) gestaan en is nooit (zichtbaar) gezakt door een koop of verkoop van een speler, terwijl ik wel al iets van 6 keer die melding heb gekregen dat een nieuwe speler niet goed is begonnen bij de club (ook bij koop populaire speler). Weet niet of dat aan mijn clown ligt of niet, maar zolang hij ook nog redelijk kan voetballen in mijn b-team hou ik hem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi moment om hier even een poll om te houden... Wat is het clown-gehalte onder de GoTters? :)

Poll: Heeft jouw team een clown? (Populair, Goed Leiderschap)
Ja
Nee
Wel gehad, maar nu niet meer..
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=6299&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

(Ik heb er een )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 13-01-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Ik weet niet of ik er een gekocht zou hebben, maar ik heb er 2 uit de jeugdopleiding, 1 is door een getikte Rus ofzo gekocht voor 140k dacht ik. :P
TS sucked btw met een slecht leiderschap coach...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mijn weten is de speler die populair is en goed leider nog niet per se clown toch? ik heb bv nog een andere goede leider die nasty is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 17731 schreef op 13 januari 2004 @ 20:49:
bij mijn weten is de speler die populair is en goed leider nog niet per se clown toch? ik heb bv nog een andere goede leider die nasty is :)
da's dan meer de Adriaan van de twee hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Niet online
Anoniem: 17731 schreef op 13 januari 2004 @ 20:49:
Das toch precies de definitie waaraan een clown moet voldoen, goed leider en populair. Voldoet hij daar niet aan, is het ook geen clown.
Heb zelf ook nog twee andere spelers met goed leiderschap en mindere populairiteit, wat dus volgens mij niet uitmaakt voor de (eventuele) werking van de clown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
@ Olav: ja, je kan't hebben om te promoveren :)
@ Thije, ik heb dat uit de regels:
De verkoop van een speler waarvan het langer dan 6 dagen geleden is dat hij uit de jeugdopleiding is gepromoveerd, kan resulteren in een daling van de teamgeest. Koeman: KAN, random event dus.
[..]
Als je uiteindelijk de speler hebt gekocht en het blijkt dat de speler niet goed met zijn nieuwe teamgenoten kan opschieten, zal de teamgeest dalen. Koeman: Ook dit wijst op een random event.
Als je zinnen uit de regels kan halen die erop duiden dat de teamgeest bij elke transfer (een beetje) daalt, hoor ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronald Koeman schreef op 13 januari 2004 @ 22:17:
@ Olav: ja, je kan't hebben om te promoveren :)
@ Thije, ik heb dat uit de regels:

[...]

Als je zinnen uit de regels kan halen die erop duiden dat de teamgeest bij elke transfer (een beetje) daalt, hoor ik het wel ;)
Jup je hebt gelijk, je hebt me overgetuigd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

De verkoop van een speler waarvan het langer dan 6 dagen geleden is dat hij uit de jeugdopleiding is gepromoveerd, kan resulteren in een daling van de teamgeest. Koeman: KAN, random event dus.
[..]
Als je uiteindelijk de speler hebt gekocht en het blijkt dat de speler niet goed met zijn nieuwe teamgenoten kan opschieten, zal de teamgeest dalen. Koeman: Ook dit wijst op een random event.
Ik heb de laatste tijd redelijk wat gehandelt (niet bepaalt succesvol, maar goed) en ik kan vanuit de praktijk bevestigen dat het een random event is, soms daalt ie 2x achter elkaar, soms daalt ie 10 transacties niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Me coach is weer gezakt in leiderschap, het is nu waardeloos :( Tijd voor een nieuwe dus!

Nu is de vraag, gezien ik niet té diep in de buidel kan en wil tasten:
Welke zal ik nemen ? (verdedigend staat vast)
- Een zwakke leider, redelijke coach (182k) óf
- Een slecht leider, goede coach (268k)

Veel beter kan ik me dus niet veroorloven. Bij een goede coach gaat mijn trainen sneller (heb nu nog redelijke) maar heb je wel weer de kans dattie snel zakt naar waardeloos leiderschap.

Edit: Stel ik heb een nu met een aanvallende coach een solid verdediging, hoe goed zal dat nu worden met een verdedigende ?

[ Voor 12% gewijzigd door Katala op 13-01-2004 22:48 ]

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Katala schreef op 13 januari 2004 @ 22:47:
Me coach is weer gezakt in leiderschap, het is nu waardeloos :( Tijd voor een nieuwe dus!

Nu is de vraag, gezien ik niet té diep in de buidel kan en wil tasten:
Welke zal ik nemen ? (verdedigend staat vast)
- Een zwakke leider, redelijke coach (182k) óf
- Een slecht leider, goede coach (268k)

Veel beter kan ik me dus niet veroorloven. Bij een goede coach gaat mijn trainen sneller (heb nu nog redelijke) maar heb je wel weer de kans dattie snel zakt naar waardeloos leiderschap.

Edit: Stel ik heb een nu met een aanvallende coach een solid verdediging, hoe goed zal dat nu worden met een verdedigende ?
Heb je niet een bestaande speler? Die kan dan ook al word ie coach gewoon meeblijven spelen. Een slecht leider kan theoretisch morgen of binnen een seizoen omlaag gaan. Neem minimaal een redelijk leider of spaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
yared schreef op 13 januari 2004 @ 22:51:
[...]

Heb je niet een bestaande speler? Die kan dan ook al word ie coach gewoon meeblijven spelen. Een slecht leider kan theoretisch morgen of binnen een seizoen omlaag gaan. Neem minimaal een redelijk leider of spaar door.
Ik wou een matig leider, goed ervaring speler tot coach maken maar dat kost echt enorm veel. Heel stuk meer dan een externe coach pakken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

Je moet wachten totdat hij meer ervaring heeft, hoe meer ervaring hoe goedkoper en beter een coach wordt (uitstekend coach maximaal haalbare)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
De meest geschikte speler die ik heb is er een met een zwakke ervaring, dat schiet dus niet op. Het wordt echt een externe aannemen. Een volgende coach kan dan wel van een speler worden omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op 14 januari 2004 @ 09:58:
De meest geschikte speler die ik heb is er een met een zwakke ervaring, dat schiet dus niet op. Het wordt echt een externe aannemen. Een volgende coach kan dan wel van een speler worden omgezet.
mijn coach is ook wretched leider. Het is natuurlijk niet fijn ivm TS maar zo erg is het ook weer niet. Het nadeel is dat het zo super duur is om extern een goede coach aan te nemen. wat vele anderen doen is een speler met passable experience en passable leader kopen. Die prijzen rijzen ook wel de pan uit en het duurt het tijdje. Maar als jij nu een coach aan neemt met poor leader of wretched maakt ook niet veel meer uit. Dan kun je net zo goed de oude houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 17731 schreef op 14 januari 2004 @ 10:41:
[...]

mijn coach is ook wretched leider. Het is natuurlijk niet fijn ivm TS maar zo erg is het ook weer niet. Het nadeel is dat het zo super duur is om extern een goede coach aan te nemen. wat vele anderen doen is een speler met passable experience en passable leader kopen. Die prijzen rijzen ook wel de pan uit en het duurt het tijdje. Maar als jij nu een coach aan neemt met poor leader of wretched maakt ook niet veel meer uit. Dan kun je net zo goed de oude houden.
Je kan ook gewoon een solid/passable kopen, schijt als ie dan 450k kost, 1.750.000-(450k+800k) , dan heb je nog steeds 500k bespaard. Als je zeker van je zaak bent kan je die cheapste solid coach nemen, en ondertussen snel eentje vinden solid/passable is, 1 seizoen gaat ie nog wel mee. Ik zou dan ook nooit een redelijk kopen en wat training opgeven, tenzij het financieel zo slecht gaat...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mn uitstekend spits (25 jaar) die jullie tussen de 300k en 450k schatten is uiteindelijk voor 802k!! verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
500k ga ik mooi niet uitgeven aan dat soort spelers/coaches :)
Een verdedigende coach is gewoon beter dan een aanvallende, dat is de hoofdreden dat ik een nieuwe wil.

Als ik het dus zo hoor is het het beste om een goede coach te kopen met poor leiderschap, aangezien dat toch niet zo heeel veel boeit. Het voordeel is dan dat al me trainies weer een week eerder klaar zijn en mijn verdediging oppeens een enorme boost krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Katala schreef op 14 januari 2004 @ 12:20:
500k ga ik mooi niet uitgeven aan dat soort spelers/coaches :)
Een verdedigende coach is gewoon beter dan een aanvallende, dat is de hoofdreden dat ik een nieuwe wil.

Als ik het dus zo hoor is het het beste om een goede coach te kopen met poor leiderschap, aangezien dat toch niet zo heeel veel boeit. Het voordeel is dan dat al me trainies weer een week eerder klaar zijn en mijn verdediging oppeens een enorme boost krijgt.
Scheelt dat echt zo veel? Ik dacht dat he weinig uitmaakte wat voor coach je hebt... :'(

Heb laatst een goed coach met slecht leiderschap gekocht... en die niet aanvallend of verdedigend laten zijn... leek me het beste...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:13
Veel scheelt het niet, maar er is wel een klein vershcil merkbaar. Overigens is een noch noch coach op beide vlakken een hele kleine verbetering, dus je hebt er wel iets aan.

Aanvallende coach zal de aanval iets meer helpen en verdedigende coach de verdedigign, maar verwacht geen enorme verschillen, tis een kleine invloed.

Overigens baal ik zelf wel dat mijn verdediger uit vorm is, met zijn redelijk leiderschap en al dichjt bij goed aan zittende ervaring, gaat dit mijn nieuwe coach worden, maarja, zolang die niet in vorm is speelt die op woensdag, wat dus stagnatie betekend in zijn ervaringstoename :(, wat hij in 1 zondag haalt aan punten doet hij nu in tienwedstrijden :( dus hopelijk is die slen weer in vorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397

Even een vraagje:
Wat zou deze speler kunnen opbrengen?

A nasty fellow who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Assessed value: 122 000 Euro

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: poor

Wat kan ik voor hem vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
150.000 ofzo? zou ik als startprijs doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 09:36
150K is denk wat hoog gegrepen. HAM geeft nl. 52K aan, met 522 vergelijkbare transfers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
grooviee17 schreef op 14 januari 2004 @ 13:20:
150K is denk wat hoog gegrepen. HAM geeft nl. 52K aan, met 522 vergelijkbare transfers...
Mwah hijs 17 en redelijk scoren... kan je leuk doortrainen en niet meteen te laag inzetten... Sinds ik vandaag 802k gevangen heb voor een uitstekend spits kijk ik nergens meer van op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

devv05 schreef op 14 januari 2004 @ 13:22:
[...]

Mwah hijs 17 en redelijk scoren... kan je leuk doortrainen en niet meteen te laag inzetten... Sinds ik vandaag 802k gevangen heb voor een uitstekend spits kijk ik nergens meer van op :P
zeker iemand die vanavond beker speelt en een blessure heeft in de spits :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
en wat voor stats/leeftijd had die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

devv05 schreef op 11 januari 2004 @ 11:12:
[...]
Xander Bosch
241 000 Euro, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider [Snelheid]

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 76
Hattricks in carrière: 8
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1

Wat zou ik hier trouwens voor krijgen? Ik heb maar plaats voor 5 spitsen dus de oudste moet eruit... :P
ik denk een Ton of acht ;)

@koentje, beantwoordt dit je vraag :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zn stats dus zie boven... :P

Ennuhm nee niet iemand die gauw een spits nodig had... Ze hebben iets van 20 keer tegen elkaar op lopen bieden vlak voor de deadline tot iemand m uiteindelijk voor 802k had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik wordt wel vrolijk van dit soort prijzen btw, ik verwacht binnen twee weken een formidabel spits van 26 te gaan verkopen :)
(mag ik de userid's van de gasten die achter het net visten bij je bid-war ;) )

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

zijn er nog een beetje echte thrillers vanavond in de GoT-cup?? heb er wel zin in, ga alleen verliezen denk van Brainpower :( Dat wordt dus flink zakken op de ladder.

Gaat wel lekker in de toto, als ik een week geen punten haal sta ik nog steeds bovenaan volgens mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Userid's heb ik niet meer, heb ik al gewist.. Sowry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Helaas ga ook ik vanavond (dik) verliezen. Vorige week wist ik nog met 2-1 te stunten tegen Splash to the future door (voor mijn doen) geweldige stats te halen. Deze week echter moet ik het doen zonder 2x 3ster spelers. Hiervoor in de plaats komen mijn 2x 1ster (denk ik) trainnee's. Doordat ik de spelers pas na zondag kocht MOETEN ze vandaag wel meespelen om toch nog training te krijgen. Toch erg jammer, want wellicht stond ik anders een kans. Volgende week weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Waar staan de wedstrijden van speelronde 3 van de GoT-Cup eigenlijk?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
The Dolf schreef op 14 januari 2004 @ 14:15:
Waar staan de wedstrijden van speelronde 3 van de GoT-Cup eigenlijk?
gewoon op de site v/d cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Koel..dus dit wil zeggen dat ik veel cash kan vangen voor een soort gelijke speler en mijn twee formibale spitsen... zitten bijna aan het eidne van een trainings leeftijd, dus mogen daarna weer vertrekken :) leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
loona35 schreef op 14 januari 2004 @ 14:37:
[...]

gewoon op de site v/d cup
Ik zie alleen de uitslagen van de eerste speelronde staan en de stand per poule.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 08:55
koentjuh schreef op 14 januari 2004 @ 14:42:
Koel..dus dit wil zeggen dat ik veel cash kan vangen voor een soort gelijke speler en mijn twee formibale spitsen... zitten bijna aan het eidne van een trainings leeftijd, dus mogen daarna weer vertrekken :) leuk :)
Wat beschouwen jullie als het einde van de trainingsleeftijd?
Ik denk zelf dat 21 eigenlijk het maximum is waarop een speler nog enigszins redelijk getraind kan worden.
Om een speler naar hele grote hoogten (tot divine) te krijgen heb je nog wel een paar jaartjes extra nodig, maar dat rendeert niet echt.

Ik zit momenteel namelijk opgescheept met een 22-jarige verdediger die altijd in redelijke/goede vorm is. Ik train verdedigen en hij traint dus altijd mee. Verder is hij een sympathiek persoon met goed leiderschap (hij is duidelijk mijn teamleider, nl. de enige met goed leiderschap). Inmiddels is hij al een tijdje een basisspeler doordat al mijn trainee's uit vorm zijn.
Zouden jullie deze gast verkopen?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op 14 januari 2004 @ 14:43:
[...]

Ik zie alleen de uitslagen van de eerste speelronde staan en de stand per poule.
De eerste 2 wedstrijden had Groovie voor het gemak even opgezocht..

De andere ronde's kun je zelf achterhalen door naar: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/cup.html
te gaan en dan naar TEAMS... Daar zie je een overzichtje van tegen wie je speelt per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
dreamtheater schreef op 14 januari 2004 @ 14:52:
[...]

Ik denk zelf dat 21 eigenlijk het maximum is waarop een speler nog enigszins redelijk getraind kan worden.
Om een speler naar hele grote hoogten (tot divine) te krijgen heb je nog wel een paar jaartjes extra nodig, maar dat rendeert niet echt.

Ik zit momenteel namelijk opgescheept met een 22-jarige verdediger die altijd in redelijke/goede vorm is. Ik train verdedigen en hij traint dus altijd mee. Verder is hij een sympathiek persoon met goed leiderschap (hij is duidelijk mijn teamleider, nl. de enige met goed leiderschap). Inmiddels is hij al een tijdje een basisspeler doordat al mijn trainee's uit vorm zijn.
Zn skills vermelden zou wel handig zijn.. Ik zou basisspelers niet zomaar verkopen.. Geld hebben is leuk, maar je team moet er uiteindelijk wel beter op worden want daar gaat het hele spelletje om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102727

Mijn naam is Jan Meijland en ben sinds vandaag lid van jullie federatie.
Ik ben 18 jaar en volg op school het OJKL(orientatiejaar Koninklijke Landmacht)

Ik speel dit spel bijna een jaar nu en speel in divisie VI 812. Vorig seizoen was me team gedegradeerd uit V.28(de poule van FC Got). Toen ik 2 seizoenen geleden nog in dezelfde poule kampioen werd, en net aan een kwalificatiewedstrijd verloor voor de IV, degradeerde ik dat seizoen daarna.

Ik ben al is eerder lid geweest van de federatie maar toen snapte ikde ballen er niet van en was ermee gestopt.
Ik train op dit moment playmaking, maar zit er sterk aan te denken om over te stappen naar het trainen van scoren na een tip van Thije.

Me doel in hattrick is om ooit in de divisie III te spelen en een international voort te brengen.(ook moet ik ooit beter zijn dan FC Got en Nobbe United:P). Op korte termijn wil ik eerst lekker door blijven trainen en volgend seizoen voor de V gaan.(Afgelopen zondag heb ik door een tactische blunder het kampioenschap weggegooid.
Na volgend seizoen als het lukt om kampioen te worden wil ik graag gelijk gaan voor de IV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dreamtheater schreef op 14 januari 2004 @ 14:52:
[...]

nee niet doen pas als hij echt een sta-in-de-weg is voor nieuw talent of als hij een bak met geld kan opbrengen (vanaf brilliant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
zou hem ook niet verkopen, vooral niet als hij basisspeler is.
Zelf beschouw ik einde trainingsjaar ook rond 21. De spelers mijn basis 3 kunnne nog 1 jaar en 2 jaar getraind worden, maar er kloppen al weer 1 17 jarige goede en 1 18 jarige uitstekende op de deur, met betere bijstats, dus die zullen zodra ze rond formidabel zitten het eerste elftal aantreden (1á 2 seizoenen dus nog) dan zullen 2 spitsen verkocht worden, die dan tegen die tijd boven de uitmuntend zullen zitten, en dus wel wat geld in het laatje zullen brengen, en dan begint de hele cirkel weer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 14 januari 2004 @ 14:03:
ik wordt wel vrolijk van dit soort prijzen btw, ik verwacht binnen twee weken een formidabel spits van 26 te gaan verkopen :)
(mag ik de userid's van de gasten die achter het net visten bij je bid-war ;) )
Idd... ik heb strax ook wel een uitmuntend spits van 19 te koop... laat ze dan maar bieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
koentjuh schreef op 14 januari 2004 @ 16:13:
zou hem ook niet verkopen, vooral niet als hij basisspeler is.
Zelf beschouw ik einde trainingsjaar ook rond 21. De spelers mijn basis 3 kunnne nog 1 jaar en 2 jaar getraind worden, maar er kloppen al weer 1 17 jarige goede en 1 18 jarige uitstekende op de deur, met betere bijstats, dus die zullen zodra ze rond formidabel zitten het eerste elftal aantreden (1á 2 seizoenen dus nog) dan zullen 2 spitsen verkocht worden, die dan tegen die tijd boven de uitmuntend zullen zitten, en dus wel wat geld in het laatje zullen brengen, en dan begint de hele cirkel weer opnieuw :)
Op zich is die 22-jarige verdediger 'maar' goed, dus echt indrukwekkend is hij niet en brilliant zal hij zeker nooit worden :P
Ik denk dat hij, zodra hij uit vorm raakt, verkocht wordt. Ook zal het niet lang meer duren voordat de jeugd hem voorbij streeft. 1 is nu halverwege excellent, 2 zijn er bijna excellent en een stuk of 3 zijn solid.
Ben nu eens aan het kijken voor een nieuwe keeper. Helaas heb ik maar een budget van rond de 200 k. Ik wilde graag een keeper die 3,5 ster haalt in solid vorm. Dan kom je al snel bij een excellent keeper of beter uit, en dat kan ik nu niet betalen. Wat misschien wel een mogelijkheid zou zijn, is een solid keeper met minimaal weak experience, maar die zijn vrijwel niet te vinden! Vrijwel alle keepers hebben disastrous/wretched experience. De meeste jonge solid keepers doen het slechter of net zo goed als mijn high passable keeper met weak experience!
Ik denk dat ik nog maar ff doorspaar...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397 schreef op 14 januari 2004 @ 13:14:
Even een vraagje:
Wat zou deze speler kunnen opbrengen?

A nasty fellow who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Assessed value: 122 000 Euro

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: poor
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: poor

Wat kan ik voor hem vragen?
Hij is natuurlijk wel 17, met redelijk scoren en al €122.000... Volgens mij is hij met twee weken trainen ongeveer goed scoren, dus ik zou m voor zeker €100.000 te koop zetten.

edit:
komt stukje bij :P

Zelf heb ik 2 spelers die ik kwijt kan, heeft iemand enig idee wat ze kunnen opbrengen?

510.000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

49 000 Euro, 17 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 14-01-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 73922 schreef op 14 januari 2004 @ 16:38:
[...]

Hij is natuurlijk wel 17, met redelijk scoren en al €122.000... Volgens mij is hij met twee weken trainen ongeveer goed scoren, dus ik zou m voor zeker €100.000 te koop zetten.
Dat kon nog wel eens vies tegenvallen. Hij heeft nl. ook inadequate defending en playmaking waardoor zijn waarde royaal hoger is dan normaal...

[ Voor 6% gewijzigd door dreamtheater42 op 14-01-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
dreamtheater schreef op 14 januari 2004 @ 16:35:
[...]

Op zich is die 22-jarige verdediger 'maar' goed, dus echt indrukwekkend is hij niet en brilliant zal hij zeker nooit worden :P
Ik denk dat hij, zodra hij uit vorm raakt, verkocht wordt. Ook zal het niet lang meer duren voordat de jeugd hem voorbij streeft. 1 is nu halverwege excellent, 2 zijn er bijna excellent en een stuk of 3 zijn solid.
Ben nu eens aan het kijken voor een nieuwe keeper. Helaas heb ik maar een budget van rond de 200 k. Ik wilde graag een keeper die 3,5 ster haalt in solid vorm. Dan kom je al snel bij een excellent keeper of beter uit, en dat kan ik nu niet betalen. Wat misschien wel een mogelijkheid zou zijn, is een solid keeper met minimaal weak experience, maar die zijn vrijwel niet te vinden! Vrijwel alle keepers hebben disastrous/wretched experience. De meeste jonge solid keepers doen het slechter of net zo goed als mijn high passable keeper met weak experience!
Ik denk dat ik nog maar ff doorspaar...
Hmm..dan zal ik gewoon zloang hij nog in vorm is houden en zodra de jeugd hem dol speeld goed duidelijk maken aan meneer dat ie het advontuur kan gaan zoeken bij een andere club.

Overigens zou ik voor de keeper nog maar even door sparen jah, 200k is simpel weg niet geneog, of je moet een koopje tegen komen ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 73922 schreef op 14 januari 2004 @ 16:38:
[...]

edit:
komt stukje bij :P

Zelf heb ik 2 spelers die ik kwijt kan, heeft iemand enig idee wat ze kunnen opbrengen?

510.000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Dit is wel een hele beste allrounder! Vind het erg lastig om in te schatten wat hij moet opbrengen, maar mij lijkt rond de 750k (misschien zelfs 1 miljoen of nog meer als je geluk hebt).
49 000 Euro, 17 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Deze speler kan een aardige innermid worden. Als je geluk hebt krijg je er rond de 100 k voor lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Nederland
Assessed value: 42 000 Euro

Stamina: wretched Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: inadequate Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: poor
Dit is nou al de derde keer dat ik deze speler probeer te verkopen. Volgens HAM was ie 550K waard. Ik heb hem weggezet voor 300K maar nog steeds niet verkocht. Hoeveel is ie eigenlijk echt waard? Ik heb helemaal geen ervaring met verdedigers,

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmm..pielewiepers heeft een makkelijke wedstrijd, 1-0 voor en speelt nu al tegen 10 man... eitje lijkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

LOL, mn tweede keeper scoort 1-0 _/-\o_

Ik moet deze wedstrijd redelijk makkelijk kunnen winnen, hoewel dat de twee vorige keren ook zo was, maar het begint iig goed :7

@Knallers: sorry :o voor je aanvaller + invaller :o

het staat alweer 1-1 :|
eindelijk... 2-1 :)
aarrgghh 2-2 :(

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 43846 op 14-01-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Pielewiepers, and they seem passable at it.

+

Pielewiepers, bringing the final ball possession rate to 60 percent, dominated the battle.

=

:?

2-0 nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij krijgt Yared's Harlem Hattricks een beetje voetballes van the White Stripes... ;)

edit:
oei! al 6-0 voor de white stripes (voor rust!)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 14-01-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hahaha... en toen, na een 0-2 achterstand, maakte Garbage? kennis met mijn formidabele spits ;) >:) 3-2 plus ene hatrrickje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 14 januari 2004 @ 17:42:
[...]

Dit is nou al de derde keer dat ik deze speler probeer te verkopen. Volgens HAM was ie 550K waard. Ik heb hem weggezet voor 300K maar nog steeds niet verkocht. Hoeveel is ie eigenlijk echt waard? Ik heb helemaal geen ervaring met verdedigers,
Ik train verdedigers en kan je vertellen dat 300k niet echt een hele slechte prijs is voor een 17jarige solid verdediger. Z'n waarde is alleen wat laag door de waardeloze conditie, en dat schrikt kopers af. HAM geeft bij mij 383k waarde aan, en da's dus eigenlijk een gemiddelde verkoopprijs voor een 17-jarige solid def met winger bijstats (matig-goed winger). Door z'n lage waarde denken veel managers dat je speler laag-solid is (zelf denk ik mid-solid),en door z'n matige vleugelspel behoort ie tot de minste uit z'n categorie in HAM (solid def + winger bijstat van minimaal matig). Biedt 'm voor nog iets minder aan (200-250k) en je zult hem wel kunnen verkopen. Succes! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-01-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Beide teams gingen de rust in met een stand van 4-2"

Het zou wel grappig zijn als daar een keer staat; "team x koos voor een ruststand van 4-1 terwijl team y zijn voorkeur uitsprak voor een ruststand van 2-3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hahaha jah.. dat zou wle koel zijn jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 17:28
Ik moet tegen Ronald_Koeman van Fiets 'm d'r in... Maar hij speelt 4-4-1 tegen mijn 3-5-2.. Wordt dus een eitje en ben ik dus gekwalificeerd voor de volgende ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Is de startpost van deel 15 al bijna gereed?
Dit topic is bijna ten einde.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
grrr... 3-3.. volgens speelt hij met zijn basis ofzo.... raar

achja... zo geweldig speel ik natuurlijk ook niet, dat mag er wel bij gezegt worden....

4-3 voorsprong inmimddels..maar kijk nergens meer vna op :)

[ Voor 61% gewijzigd door koentjuh op 14-01-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 73922 schreef op 14 januari 2004 @ 18:10:
volgens mij krijgt Yared's Harlem Hattricks een beetje voetballes van the White Stripes... ;)

edit:
oei! al 6-0 voor de white stripes (voor rust!)
En 8 minuten na rust al 8-0. :o
Op naar de tien! _/-\o_

Rare uitslag dit hoor...

Ik sta zelf nu met 4-1 achter...een redelijk resultaat, ik had vooraf op een ruime nederlaag gerekend en dat wordt het ook. :+

[ Voor 17% gewijzigd door GaMbiNo op 14-01-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Man man... fijn elftal dat BZF... Schoppen ze eerst mn topscoorder er uit... is zijn vervanger nog niet in het veld... of wordt die er ook uitgeschopt...

En bedankt he!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100871

Sta gewoon al 10-1 voor tegen Tiel United

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 100871 schreef op 14 januari 2004 @ 19:09:
Sta gewoon al 10-1 voor tegen Tiel United

8)7
Ik verbaasde mij vorige week ook al toen ik tegen Tiel United met 4-1 wist te winnen terwijl hij enkele klasses hoger dan mij voetbalt. 8)7
Het lijkt erop dat zijn b-elftal niet erg sterk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Aristos schreef op 14 januari 2004 @ 18:28:
Ik moet tegen Ronald_Koeman van Fiets 'm d'r in... Maar hij speelt 4-4-1 tegen mijn 3-5-2.. Wordt dus een eitje en ben ik dus gekwalificeerd voor de volgende ronde...
Lol, ja, de vijfde verdediger is inmiddels verkocht en z'n vervanger arriveerde te laat op m'n club om 'm op te kunnen stellen, dus je speelt met een mannetje meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sueno
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het lijkt erop dat zijn b-elftal niet erg sterk is. :)
B-team is inderdaad niet best... de gemiddelde vorm van het middenveld is slecht, dus dat helpt ook al niet :)

Warning: objects in mirror are dumber than they appear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm... 5-3 gewonnen, met 4 doelpunten van mijn formidabelespits, was zeker pissed dat die afgelopen zondag niet gespeeld had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jamal schreef op 14 januari 2004 @ 18:48:
Man man... fijn elftal dat BZF... Schoppen ze eerst mn topscoorder er uit... is zijn vervanger nog niet in het veld... of wordt die er ook uitgeschopt...

En bedankt he!
Nogmaals mijn excuses :o Dit overkwam mij vorige woensdag ook trouwens...

Ik heb in ieder geval mn eerste punt 8)7

Waar ik alleen totaal niks van snap, is dat ik met een aanvallend coach, wingers + wingbacks aanvallend en 12* op de vleugel slechts een 2x matige vleugelaanval haal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100871

Sueno schreef op 14 januari 2004 @ 19:14:
[...]

B-team is inderdaad niet best... de gemiddelde vorm van het middenveld is slecht, dus dat helpt ook al niet :)
10-1 was misschien ook wel een wat overdreven score :D

...maar 3 wedstrijden 3 gewonnen gaat lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Een evenaring van mijn grootste overwinning is eenn feit, ik heb Harlem Hattricks even met 9-0 afgedroogd :D Helaas ging het in de 2e helft wat minder snel en vonden ze het na 9 doelpunten (na 61 minuten) blijkbaar wel genoeg.

Normaal gesproken had ik niet met een winger tm gespeeld maar mijn enige winger was licht geblesserd en ik wilde geen risico met hem nemen. Daardoor had ik vandaag een brilliant middenveld >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Zonar op 14-01-2004 19:42 ]

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Godver zeg. Mijn keeper is er voor 5 weken uit getrapt. En omdat ik geen reservespelers had opgestelt is 1 van mijn middenvelders maar gaan keepen. Een week training naar de klote.
Waarom kan je de wedstrijd niet zonder keeper spelen?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Anoniem: 43846 schreef op 14 januari 2004 @ 19:21:
[...]
Nogmaals mijn excuses :o Dit overkwam mij vorige woensdag ook trouwens...

Ik heb in ieder geval mn eerste punt 8)7

Waar ik alleen totaal niks van snap, is dat ik met een aanvallend coach, wingers + wingbacks aanvallend en 12* op de vleugel slechts een 2x matige vleugelaanval haal :(
Ik snap niet dat jij met een uitstekend middenveld... maar 1 puntje hebt... man man...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Alweer met 3-0 gewonnen in de GoT cup...
Snap er niets van; al 3 overwinningen en ik speel toch echt met mijn B-team. Ik heb een beetje het idee dat mijn B-team beter is dan de B-teams van de meeste anderen...
Kan dus nog leuk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 17:28
Haha, ik heb een speler die Tom Smulders heet (dat ben ík dus...) en ik ben dus vandaag met een rode kaart uit het veld gestuurd door een kopstoot....

haha... Had ook een kutdag

[ Voor 7% gewijzigd door Aristos op 14-01-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
@Groovie: Mijn stats komen vanavond laat. Nu heb ik echt geen tijd.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 11:35

Xanathorn

Mmorpg addict

Anoniem: 43846 schreef op 14 januari 2004 @ 18:06:
Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Pielewiepers, and they seem passable at it.
+
Pielewiepers, bringing the final ball possession rate to 60 percent, dominated the battle.
=
:?
2-0 nu _/-\o_
Ik wist niet welk middenveld ik ging halen omdat ik met mindere mids moest doen vanwege 2 blessures en een 3-4-3 opstelling dus heb ik voor de zekerheid maar counter-attack ingesteld. Heb uiteindelijk met 4-0 gewonnen dus echt nodig was het dus niet :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Xanathorn, feli man! Echt goed bezig! :)

Ennuh de ToTo komt morgen mensen...had beetje weinig tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xanathorn schreef op 14 januari 2004 @ 22:06:
[...]

Ik wist niet welk middenveld ik ging halen omdat ik met mindere mids moest doen vanwege 2 blessures en een 3-4-3 opstelling dus heb ik voor de zekerheid maar counter-attack ingesteld. Heb uiteindelijk met 4-0 gewonnen dus echt nodig was het dus niet :).
mwa ik speel ook vaak counter en dat mijn middenveld toch beter is. maakt niet zoveel uit :) het kan een nadeel vormen als je middenveld beter is maar het hoeft niet :) nog niet veel meegemaakt dat ik er nadeel van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jamal schreef op 14 januari 2004 @ 19:42:
[...]

Ik snap niet dat jij met een uitstekend middenveld... maar 1 puntje hebt... man man...
Tja, ik had eigenlijk 9 (of iig 7) punten moeten hebben, moet je mn eerste wedstrijd eens kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xanathorn schreef op 14 januari 2004 @ 22:06:
[...]

Ach, de winnende coach heeft altijd gelijk he :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.