Toon posts:

AVI op DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraagje: Ik heb nu al een hele zooi .avi films gedownload (Xvid) kan ik deze gewoon op een dvd fikken en kijken? lijkt me dat het niet zo simpel ligt... B) owh en mijn ondertiteling gaat via microdvd extern erin... kan ik dan ook zorgen dat mijn DVD speler die ondertiteling eronder propt?!

Grtz,

Lars

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Hele zooi avi's en ondertitels op 1 dvd is geen probleem, je kunt het gewoon zien als grote cd-r

Verwijderd

Ik denk wel dat de topicstarter wil hebben dat hij de DVD's erna in een (standalone) DVD-speler wil afspelen...?
mss even wat duidelijker zijn...
maar als dat je bedoeling is,dan gaat dat niet zomaar werken...

Verwijderd

Topicstarter
nee ok, maar speelt mijn dvd speler dit dan ook gewoon af?? ik bedoel hoe weet die speler nou welke ondertitel erbij moet? en kan hij wel een .srt bestand lezen?

Verwijderd

Topicstarter
wanneer gaat het wel werken? weet iemand dat? (wil voor de kerst graag paar leuke filmpies op dvd hebben ;) )

• Ganja-Cape
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Je kan wel meerdere avi's op je dvdtje gooien, maar je standalone dvd speler kan er zo nix mee. Als je ze op je dvd speler wilt bekijken moet je ze eerst encoden naar mpeg, maar dan kan je beter ff op http://www.doom9.nl/ kijken.

edit:
link deed vaag

[ Voor 11% gewijzigd door Ganja-Cape op 23-12-2003 17:22 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Nee, dat gaat niet werken.

De enige DVD spelers waarmee dat kan zijn spelers die DivX/Xvid compatible zijn zoals de Kiss.

De computer kan het wel afspelen - daar is het gewoon een grote CD voor ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 17:24 ]

Verwijderd

Door het mooie merk van Microkid is het toch nog voor jou een nuttig topic geweest. Voor de rest van alle users vooral niet.

Dat laatste is een beetje jammer. :P

grmmbll euss, laat eerst een echte AV mod een poging wagen alvorens je uit te leven. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 17:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.