Hoe moet je een avi bestand en bestand met de ondertiteling erin op cd branden zodat je de film met ondertiteling kan kijken op je dvd speler?
Verwijderd
Matched: dvd
Neen neen neen en nog een keer nee
DivX kan niet in een DVD player
(excuseer voor het afblaffen , maar tis weer een erg UTFS geval ...)
DivX kan niet in een DVD player
(excuseer voor het afblaffen , maar tis weer een erg UTFS geval ...)
1. avi != divx, divx < avi
2. video cd van maken... (kan oa met nero)
3. ondertiteling, hmm dat wordt moeilijk....
2. video cd van maken... (kan oa met nero)
3. ondertiteling, hmm dat wordt moeilijk....
if broken it is, fix it you should
Het kan uiteraard wel, er zijn wel progjes waarmee je uit een .avi en een ondertitel-file een .mpg met daarin de ondertitels kunt bouwen, en die kun je dan als vcd branden, dat kan je dvd speler vast wel afspelen. Maar ik zou gewoon een tv out nemen dan heb je veel betere kwailiteit.
Ik vraag toch nietof ik divx kan afspelen in mijn dvd speler? Jij ziet divx en dvd en denkt direkt: nee!!!!
Ik heb zelf al iets gevonden wat me kan helpen denk ik.
http://www.vcdhelp.com/srtsubsvirtual.htm
Ik heb zelf al iets gevonden wat me kan helpen denk ik.
http://www.vcdhelp.com/srtsubsvirtual.htm
Verwijderd
Geen matches
Dat hangt er sterk vanaf welke videokaart je hebt, met een Matrox zit het wel snor maar bijvoorbeeld Asus is echt kut wat dat betreft (ja, eigen ervarinOp vrijdag 28 december 2001 13:38 schreef Nikel het volgende:
Maar ik zou gewoon een tv out nemen dan heb je veel betere kwailiteit.
het lukt me om de ondertiteling er bij te krijgen maar het komt veel te laat. wie kan me daar bij helpen?
Verwijderd
Matched: dvd
De enigste oplossing lijkt mij, om de ondertiteling met Virual Dub over 't beeld heen te plakke en dan t filmpje als MPEG 2 te saven zodat jouw DVD het als een VCD kan pakke (Als ie dat ondersteunt).
Verwijderd
Geen matches
Post dit anders even op www.divx.com, grote kans dat daar iemand je wel verder kan helpen. (Ja ik weet 't is geen DIVX ! ;-) maar die figuren zitten wel veelmet Virtual Dub te klote)Op zaterdag 29 december 2001 17:58 schreef brianpepejeans het volgende:
Ja dat heb ik gedaan alleen loopt het nou niet gelijk. De ondertiteling begint veel te laat.
Pagina: 1