Zo, sinds vrijdag mijn s5200NP...wat een S5600 zou moeten zijn..tis beetje vaag maar hij is idem aan de getoonde foto's hierzo
Even wat eerste indrukken, heb geen digicam bijdehand helaas. Voor het geval iemand nog foto's wil van bepaalde onderdelen:let me know, vanaf dinsdag ga ik het ding eens helemaal fotograferen
De laptop is extreem luxe verpakt en komt met de berg extra's zoals vermeld. Het enige knullige vind ik dat de wireless muis zonder batterijen wordt geleverd, doh

Ook zou een apart tasje voor de externe cdrom/dvdrom drive misschien een optie zijn geweest, maar daar lig ik niet zo heel erg wakker van. De algemene degelijkheid van het ding is echt geweldig! Zeer netjes afgewerkt, geen rare uitsteeksels. De laptop heeft eigenlijk alle opties die ik wil, de tv-out en interne drive mis ik totaal niet. Het scherm is scherp, helder en prima geschikt voor wat epjes CSI op te loeren
Het toetsenbord vergt wel even wat tijd om eraan te wennen, maar het gaat nu al vrij rap met mijn typkunsten. Ook vind ik de semi transparante toetsen erg mooi. Het gewicht (of meer het gebrek aan) is ook heerlijk om mee te werken, je neemt em op 1 hand zo even snel ergens mee. Wel even wennen bij het oppakken, vooral als je een 15" gewend bent. Kortom: geen moment spijt van mijn aankoop tot nu toe, ik raad em van harte aan.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |