Bij deze dan even een paar fotootjes. Sommige zijn een beetje bewogen maar ik had nog een beetje last van mijn zaterdagochtendparkinson. Als iemand echt HEEEEL graag wil dat ik een foto overnieuw neem dan zal ik er nog eens over na denken
Dit is dus gewoon de laptop zoals men hem het meestal zal zien; open vanaf de voorkant. Niets schokkends denk ik.
Iets meer detail op het fijne toetsenbordje. Je ziet het hier niet zo heel goed maar de toetsen zijn een soort heel licht alpha transparant zwart. Als je er goed naar kijkt kun je er door heen kijken.
Dit is hem gesloten van de bovenkant. Het enige dat er over de bovenkant te vertellen valt is de ledjes. De ledjes die dus als de laptop open is links onder het touchpad zitten (power, battery charging, ide activity en wlan) schijnen als hij gesloten is door glaasjes heen waardoor de ledjes aan de buitenkant ook zichtbaar zijn. Heel fraai gedaan van asus.
De linkerkant, met vlnr: VGA-out, 2x usb 2.0, power conn t.b.v. optical drive, fan-roostertje, vakje voor memsticks, microfoon, hoofdtelefoon.
Niet echt een beste foto maar dit is dus de achterkant waar niets aan te zien is behalve de aansluiting voor de lader. Van de achterkant kijk je eigenlijk tegen de accu op een latere foto (met de grotere accu) kun je dit beter zien.
Ook niet zo'n hele beste foto, maar aan de rechterkant is dus het volgende te vinden: pcmcia, firewire, 1x usb 2.0, lan, modem.
Zo is ie op z'n mooist

open vanaf de zijkant. Dunner kan bijna niet.
Nog zo'n mooie foto van de schuin van de zijkant.
Dit is hem helemaal opengeklapt, hij gaat das helemaal vlak. Let hier op de vette vlekken op en rond het touchpad en de plekken waar je je polsen steunt. Dit vind ik zelf vrij hinderlijk. Het materiaal, een soort titaniumkleurig kunststof, is echt heel mooi, maar je ziet alle vette vlekjes goed zitten.
Dit zijn de standaard meegeleverde accessoires, de (mini) draadloze optische muis en daarnaast zijn usb ontvanger, een 64mb memstick, en de optical drive (cdrw,dvd). Ook zijn er standaard twee tassen meegeleverd waarvan ik vergeten ben foto's te maken; een mooie kleine draagtas en heel bijzonder een soort beschermdraaghoes. Daarin ziet hij er echt behoorlijk cool uit, alleen kun je daar geen andere dingen in meenemen, zoals de muis en de lader.
De optische drive gesloten.
De optische drive geopend.
De connector van de optische drive met spanning en usb aan elkaar zodat ie niet nog eens los in het stopcontact moet of te weinig spanning van de usb krijgt.
Op deze manier zit ie dan aangesloten aan de laptop.
De twee standaard meegeleverde batterijen. Een kleine en een wat grotere.
Zo ziet de laptop eruit zonder batterij. De batterij zit onder het beeldscherm geklikt, zonder accu houdt je dus een gat over.
Dit is de laptop van de achterkant met de grotere batterij, deze steekt dan een stukje uit. Opzich niet hinderlijk, maar ik vindt dat er persoonlijk niet uit zien. Terwijl de kleinere batterij echt een belachelijk korte levensduur heeft, de 2 uur redt ie niet. Dat vind ik dus echt het grootste nadeel van deze machine. Maar dat heeft niet opgewogen tegen het fantastische uiterlijk en de enorme prestaties van dit kleine apparaatje, want ik ben er nog steeds supertevreden over.