Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 11:39
Vanaf 22 maart zal de iAUDIO 4 volop leverbaar zijn bij MMPORT als eerste in Nederland!

Product is leverbaar vanaf:
22-03-2004

staat op MMport :)

[ Voor 18% gewijzigd door MaiorDomus op 19-03-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@McBBvB: dat is ook een optie :P

Anyway heb hem toch bij mmport besteld :) Volgende week lopen er heel veel gelukkige tweakertjes over straat met hun nieuwe iAudio 4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Iemand dit al gezien?

http://www.max-star.com/

Goeie namaak of gewoon een ander merkje erop geplakt?

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Scharnout schreef op 19 maart 2004 @ 18:15:
Iemand dit al gezien?

http://www.max-star.com/

Goeie namaak of gewoon een ander merkje erop geplakt?
onder het merk jnc wordt de i4 uitgebracht in oceanie als ik het goed heb, ik weet zeker dat het gewoon een iaudio 4 is maar weet niet waar precies ook alweer, iig zeker in australie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 20:32

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ja klopt wel.. zoiets las ik ook op het forum van iaudio.

Hello!

We sell out the iAUDIO 4 to China, Hong Kong and Australia through the co-brand name "JNC".

So, actually iAUDIO 4 and JNC SSF-805 are same unit.
And, we are the manufacture of iAUDIO series.

Thanks,
Admin

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm... mmport beweert hem 22 maart te leveren, mp3cdspelers laat na 23 maart de aanbieding van 299 vallen, dan hebben jullie dus één dag om een reviewtje te schrijven...bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 22:47:
hmm... mmport beweert hem 22 maart te leveren, mp3cdspelers laat na 23 maart de aanbieding van 299 vallen, dan hebben jullie dus één dag om een reviewtje te schrijven...bij voorbaat dank :)
als ik de speler dinsdag krijg zal ik als ik tijd heb een review schrijven, helaas heb ik de dag erna wel een frans pw en daar ben ik niet zo goed in dus ik weet niet of ik veel tijd heb. anders maak ik wel een korte review zodat je een indruk krijgt en later maak ik betere review....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04 21:25
Maakt het ook uit of je 800mAh of 600mAh batterijen gebruikt voor de speler?

[ Voor 94% gewijzigd door DeBob op 20-03-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
DeBob schreef op 20 maart 2004 @ 11:54:
Maakt het ook uit of je 800mAh of 600mAh batterijen gebruikt voor de speler?
ja lijkt mij wel, met 800 zal je het wel langer kunnen uithouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBBvB schreef op 20 maart 2004 @ 11:41:
[...]

als ik de speler dinsdag krijg zal ik als ik tijd heb een review schrijven, helaas heb ik de dag erna wel een frans pw en daar ben ik niet zo goed in dus ik weet niet of ik veel tijd heb. anders maak ik wel een korte review zodat je een indruk krijgt en later maak ik betere review....
dat zou prettig zijn. Ik ben namelijk toch wat achterdochtig tegenover de iaudio. De verhalen over dat met de standaard eqlzr de cw300 beter klonk en die uitstel van levering... ik heb namelijk mijn ibead verkocht omdat ik niet helemaal tevreden was over de vlakke bas, dus het zou zonde zijn als deze speler ook weer matig is(en 256 mb was toch te weinig :/ ). Heb je zelf ook andere spelers gehad? misschien kun je dan dinsdag daar ff mee vergelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook mijn ervaringen met het apparaatje hier met jullie delen, het enige grote nadeel is dat ik geen ervaring heb met enige andere spelers.. Een vergelijking maken zit er dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:49:
[...]

dat zou prettig zijn. Ik ben namelijk toch wat achterdochtig tegenover de iaudio. De verhalen over dat met de standaard eqlzr de cw300 beter klonk en die uitstel van levering... ik heb namelijk mijn ibead verkocht omdat ik niet helemaal tevreden was over de vlakke bas, dus het zou zonde zijn als deze speler ook weer matig is(en 256 mb was toch te weinig :/ ). Heb je zelf ook andere spelers gehad? misschien kun je dan dinsdag daar ff mee vergelijken...
de andere mp3spelers die ik heb gehoord zijn de msi megastick, philips hd060, iops mfp-350 en de I-bead 150 en de packerd bell :P

dus ik kan wel kijken of deze beter is dan de I-bead 150...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik heb zelf een CW300 gehad, zou daarmee dus kunnen vergelijken. Ik zal hem ook vergelijken met de Iriver 3**-serie en de I-beat 150. Verder heb ik bijna elke mp3-speler die in Nederland te krijgen is gehoord, op de IOPS na, dus wat mijn kennis betreft zit het wel goed. Hopelijk heb ik dinsdag mijn spelertje binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Een vriend van me heeft een Ibead 100. Misschien mag ik die ff lenen voor een vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mp3cdspelers krijgt maandag of dinsdag ook de zwarte, maar dan is de introductieprijs wel opgeheven.

Ik heb hem bij mp3cdspelers besteld en heb hem als het goed is dan ook dinsdag of woensdag binnen. Ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 17:50:
Mp3cdspelers krijgt maandag of dinsdag ook de zwarte, maar dan is de introductieprijs wel opgeheven.

Ik heb hem bij mp3cdspelers besteld en heb hem als het goed is dan ook dinsdag of woensdag binnen. Ik ben zeer benieuwd!
Ik heb mp3cdspelers gemaild en zei zeiden dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

In dat geval verwacht ik hem zekers maandag al. Niet alleen omdat MMport gezegd heeft dat ze de eerste zouden zijn, maar ook omdat ik al sinds half december vorig jaar wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
SindaPaus schreef op 20 maart 2004 @ 19:43:
In dat geval verwacht ik hem zekers maandag al. Niet alleen omdat MMport gezegd heeft dat ze de eerste zouden zijn, maar ook omdat ik al sinds half december vorig jaar wacht...
ik heb um ook bij mmport besteld en ze zeiden dat ze de spelers maandag krijgen en de spelers meteen opsturen zodat wij de speler dinsdag hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeBob schreef op 20 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Ik heb mp3cdspelers gemaild en zei zeiden dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten...
Verzending geschiedt met PTT pakketdienst en zal binnen 1 tot 2 werkdagen bij u worden aangeboden. Indien u op het moment van aflevering niet thuis bent dan kunt uw alsnog de bestelling ophalen bij het postkantoor in uw woonplaats.

Met vriendelijke groet,

H.Oostdijck
Sales MP3CDSPELER
www.mp3cdspeler.nl
Vandaag gehad, dus ik weet niet in hoeverre het klopt, maar maandag of dinsdag is inderdaad de verwachte leverdatum. Zou mmport dan toch weer de boel belazeren door te zeggen dat ze de eerste zijn of is het mp3cdspeler.nl die het doet? Ze hebben hun introductiekorting ook wonderbaarlijk snel afgerond, dus dat snap ik ook niet. Niet dat dat voor mij in dit geval een probleem is, omdat ik de bestelling al heb staan, maar niet zo klantvriendelijk voor de rest die hem nog moet bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD! :( Ze hebben de introductieprijs weggehaald, terwijl er stond "tot 23 maart tegen de introductieprijs van 299 euro" :( Wat een ******* :X Waarom hebben ze hem zo snel weggehaald???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
euh apart ja :? ik vat het ook niet helemaal... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
gewoon even mailen dat bijvoorbeeld je verjaardag net is geweest en je wist niet hoeveel geld je zou krijgen dus je moest nog even wachten, je kreeg 310 euro ofzo en wilde de speler net bestellen en wat zie je daar nou...de introductie prijs is weggehaald!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh... ervaring? ;)

kiest iedereen hier zwart? of ook nog mensen die zilver kiezen, ik vind zelf namelijk dat zwart nogal afsteken tegen het zilver van de rest van de speler

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 12:01:
goh... ervaring? ;)

kiest iedereen hier zwart? of ook nog mensen die zilver kiezen, ik vind zelf namelijk dat zwart nogal afsteken tegen het zilver van de rest van de speler
*pats mode* ja al is geprobeerd met succes, de introductie korting van de IOPS was aan mij te danken *pats mode*

ik kies zwart, ik vind de zilver te onopvallend en te duf. ook vind ik dat bij zwart meer kleuren van het beeldscherm passen en bij zilver eigenlijk alleen blauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
Ik heb de zilveren gedaan, gelukkig nog op tijd voor de introductieprijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
:*) :*) de speler is hier nog niet eens uit en er is al een firmware beschikbaar :*) :*) zie www.iaudio.com...

hij staat er al een tijdje maar kom er net achter en hoorde er niemand over:

What’s New in Firmware 1.23 (for COWON iAUDIO 4 all models and JNC iAUDIO SSF-800/802/805 series)

[New Feature]
- Display name of FM Radio station. (Edit from Radio.ini or edit by JetShell 3.12)
- Save settings of FM Preset, JetEffect, Backlight Color separately.
(Radio.ini, Effect.ini, Color.ini files will be created under ‘system’ folder.
- Added function that delete all dynamic playlist at once. (Press REC button a while in Playlist Navigator)

[Upgraded Features]
- Fixed that toggle Play/Pause if you press FF button after focusing music which playing in Navigator.
- Fixed that maintain Pause state when switch to Intro, Delete, Boundary at Pause.
- Added window that confirm your order when you try to delete file or all Dynamic Playlist.
- Fixed that on shuffle mode if music ended to list, start again with re-shuffle.
- Fixed that entering Navigator from Record mode -> Enter the Voice recorder to voice folder, Line-in recorder to linein folder. (Can’t move to another folder from current folder)

[Fixed Bug]
- Fixed that resume location was incorrect with MP3 VBR or long MP3 file.
- Fixed that resume location was not refreshed after entered Mode selector or Navigator.
- Fixed that some Chinese characters not displayed. (eg. 六, 不, etc)
- Fixed that focusing to (B) when entered Navigator if you have same name file (B) exist in another folder while same name file (A) played.

[Etc]
- Changed default level of contrast. (Contrast 4 -> 5)

[Reference]
- Above contents fixed from firmware version 1.22.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon de zwarte voor de introductieprijs gekregen. :P Gewoon niet moeilijk doen hehe..maar ik zag het gisteren ook al. Heel raar dat ze dat opeens weggehaald hebben, maar als je ze even mailed zullen ze je hem toch wel voor 299 geven denk ik.

Oh en die firmware is al "oud". En als ik me niet vergis is dat ook de firmware die al enige tijd beschikbaar is voor JNC, maar dan is dit de iAudio versie..

*edit* ja er staat idd dat hij er al een tijdje staat :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 13:29:
Ik heb gewoon de zwarte voor de introductieprijs gekregen. :P Gewoon niet moeilijk doen hehe..maar ik zag het gisteren ook al. Heel raar dat ze dat opeens weggehaald hebben, maar als je ze even mailed zullen ze je hem toch wel voor 299 geven denk ik.

Oh en die firmware is al "oud". En als ik me niet vergis is dat ook de firmware die al enige tijd beschikbaar is voor JNC, maar dan is dit de iAudio versie..
klopt, je kan er ook twee downloaden, de i4 versie en JNC versie...

EDIT: en ik zei toch al dat ie ''oud'' is :P

[ Voor 6% gewijzigd door McBBvB op 21-03-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
wist niet dat pcm hem al uitgecheckt had... :)

http://www.pcmweb.nl/nieuws/artikels/98920289028.htm

:Y)

beetje vage prijzen... en waarom JNC? naja.. iig is het 'probleem' totaal geen probleem voor mij vind het alleen maar fijner dat ik batterijen kan gebruiken :Y)

[ Voor 43% gewijzigd door MaiorDomus op 21-03-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, maar een reviewer die 128 kbps gelijk stelt aan cd-kwaliteit, neemt de verstandige tweaker dan ook niet serieus.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
daarom heb ik ook, onder hevige druk van excidium ff mailtje naar hun gestuurd dat 128 Kbps geen cd kwaliteit is, JNC alleen zo heet in hongkong, china en australie, en niet maxstar de distributeur is maar 2comst en de prijs niet bepaald 249 euro is voor de 128 mb versie :P

EDIT: en morgen is de grote dag...of is dinsdag groter, naja dat moet je zelf maar meten...

[ Voor 20% gewijzigd door McBBvB op 21-03-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte review zeg! wel 'beangstigend' dat deze persoon zegt dat de speler moeite heeft met de zware bassen. En 8 uur batterijduur :'( als dat echt zo is is dat behoorlijk bedroevend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
ik geloof er niet echt in dat hij goede batterijen heeft gebruikt... (hij vermeld het niet eens |:( )
en met die basssen.. hij zal wel niet echt met de opties bezig zijn geweest lijkt mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

En dan is het nog de vraag of de oordopjes of de speler de bassen niet aan kan :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
ja je moet gewoon niet kijken naar die review want die slaat gewoon nergens op, ze vergelijken de spelers zelfs met een creative rhomba...ja dan ga je bij mij over de grens en neem ik je even serieus als feyenoord die kampioen kan worden, of dat minardi in de punten rijdt, of dat pittsburgh penguins de eastern conference wint, of...oke nu draai ik door :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

McBBvB schreef op 21 maart 2004 @ 22:16:
ja je moet gewoon niet kijken naar die review want die slaat gewoon nergens op, ze vergelijken de spelers zelfs met een creative rhomba...ja dan ga je bij mij over de grens en neem ik je even serieus als feyenoord die kampioen kan worden, of dat minardi in de punten rijdt, of dat pittsburgh penguins de eastern conference wint, of...oke nu draai ik door :X
Of gaan wij gewoon een kat in de zak kopen :) Haha, wel leuk jullie reacties ookal geloof ik er ook niks van hoor! Ik hoop morgen of overmorgen de trotse bezitter te zijn, en zal mijn (wat professionelere) bevindingen snel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
En... al iemand die m heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
woehoe, krijg net een mailtje van mmport:

Geachte klant,

Na vele malen uitstel is de introductie van de iAUDIO 4 in Nederland nu toch een feit. Vanaf vandaag gaan wij uw iAUDIO 4 uitleveren!

Degenen die voor 16 februari vooruit betaald hebben, verzoeken wij even hun bankgegevens aan ons door te geven zodat wij het verschil dat door de korting ontstaan is terug kunnen storten op hun rekening.

Hartelijk dank voor uw geduld en veel luisterplezier gewenst,

Met vriendelijke groet,

op de site staat dat de speler ook leverbaar is dus degene die al besteld hebben, we hebben de i4 MORGEN!!!!!!!!!!!!! 8)

ps. vandaag al ff patsen op school ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmport.nl
overige funcies:
Line-in encoder - SRS WoW :? , TruBass :? -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gaan vanmiddag de 512MB versie ophalen bij MP3CDspeler.nl in Oisterwijk voor 299,- :p :p .... kan ik mooi nog even de kleur uitzoeken want welke zou het mooiste zijn de zilveren of zwarte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schrijf dan meteen een reviewtje aub vergelijken met andere spelertjes, bas, helderheid, batterijduur. Dan zou ik hem namlijk vanmiddag nog kunnen bestellen. ik kan nl. niet meer wachten :9~ :9~ :9~

edit
van ongeduldigheid ga ik een beetje veel overbodige posts plaatsen, ik moet mijn kalmte bewaren :X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hm, zowel mmport als mp3cdspeler hebben hem nu op voorraad, het gaat nu toch wel kriebelen! :). Ik denk dat ik, als er wat positieve reviews zijn, toch maar tot bestellen overga! Het liefst zou ik een USB2.0 spelertje hebben maarja, zo is er elke keer wel wat om op te wachten he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:20:
Wij gaan vanmiddag de 512MB versie ophalen bij MP3CDspeler.nl in Oisterwijk voor 299,- :p :p .... kan ik mooi nog even de kleur uitzoeken want welke zou het mooiste zijn de zilveren of zwarte ?
Ik ga hem straks ook ophalen (rond 17:00) bij mp3cdspeler misschien zien we elkaar nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
wil 1 van julllie dan een review schrijven? :Y)

enne kan het niet dat mmport vandaag nog leverd? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
GoTAProblem schreef op 22 maart 2004 @ 15:17:
wil 1 van julllie dan een review schrijven? :Y)

enne kan het niet dat mmport vandaag nog leverd? :*)
dat mailtje was s'ochtends dus als ze de spelers dan ook hebben verstuurd kan dat wel maar reken er maar niet op, reken wel zeker op morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

McBBvB schreef op 22 maart 2004 @ 09:08:
woehoe, krijg net een mailtje van mmport:

Geachte klant,
-knip-
Met vriendelijke groet,
Vreemd. Ik heb nog geen electronische post van ze mogen ontvangen. En dat terwijl ik één van de eersten ben geweest die 'm bij hen heeft besteld. :?
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 10:00:
mmport.nl
overige funcies:
Line-in encoder - SRS WoW :? , TruBass :? -
Eerste klopt, de rest is zoals ze het eerst zouden gaan gebruiken.

Line-in encoder:
Direct MP3 encoding
Records directly into MP3 files from CDP or Walkman thru the cable.

SRS WoW en TruBass:
We considered SRS and TruBass as the EQ for iAUDIO 4 at the beginning of the development, like we posted on our website earlier. When we were working on that project, we happened to find out there's something else we could possibly think over.

That was BBE sound system.

The world famous company in USA, BBE Sound Inc. (www.bbesound.com) has perfect technology for us to improve the quality. We can take their technology and try to tune up, mix, for better sound for iAUDIO 4.

Therefore, we made a contract with BBE Sound and started up. Our company is the very first one who takes the sound system from BBE directly in MP3 fields.

All these EQs can be performing at the same time, or you can choose one or more of them so you can enjoy your own style.
McBBvB schreef op 22 maart 2004 @ 16:02:
[...]

dat mailtje was s'ochtends dus als ze de spelers dan ook hebben verstuurd kan dat wel maar reken er maar niet op, reken wel zeker op morgen :)
's Middags nog in huis? :+ Met een koerier misschien, maar zie je dat MMport of een andere dealer al doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
SindaPaus schreef op 22 maart 2004 @ 16:28:
Vreemd. Ik heb nog geen electronische post van ze mogen ontvangen. En dat terwijl ik één van de eersten ben geweest die 'm bij hen heeft besteld. :?

[...]

's Middags nog in huis? :+ Met een koerier misschien, maar zie je dat MMport of een andere dealer al doen? :P
vaag er staat nog boven geachte klant, dus niet speciaal voor mij maar algemeen mailtje...

naja het kan op zich wel :+ maar dat kan dan tot half 6 ofzo en dat is al laat voor de ptt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had bij line in ecoding ook geen " :? " staan :P
Met een beetje mazzel kan ik 'm vandaag dus nog bestellen, als de heren/dames die hem vandaag gaan afhalen in oisterwijk ff een reviewtje zouden willen schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:07
F5
...
F5
...
F5
...

ook ik ben dus benieuwd naar de bevindingen van de gelukzakken die hem vandaag reeds zijn gaan halen

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ aan de eerste die hier wat pics en een review kan tevoorschijn toveren

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
hehehhee precies wat ik zowat al elke dag doe... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
ja idd, vooral pics :9~

die ene dude ging toch de speler 5 uur halen, issie nog niet terug 8)7 ;)

EDIT: bitz heeft de speler nu ook voor dezelfde prijzen en dezelfde kleuren oftewel onbelangrijk :P

[ Voor 34% gewijzigd door McBBvB op 22-03-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was de introductieprijs voor de 256mb versie bij mp3cdspelers eerst? Even vragen of ik 'em nog voor die prijs kan krijgen, aangezien de actie eerst tot 23 maart geldig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warommm zijn er nog geen reviews ... ?? ?
please review gimme gimme enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:24:
Wat was de introductieprijs voor de 256mb versie bij mp3cdspelers eerst? Even vragen of ik 'em nog voor die prijs kan krijgen, aangezien de actie eerst tot 23 maart geldig was.
volgens mij 219,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:26:
warommm zijn er nog geen reviews ... ?? ?
please review gimme gimme enzo
Weet niet of iemand het al gepost had maar, zie hier

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
jepz 219 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graham schreef op 22 maart 2004 @ 19:41:
[...]

Weet niet of iemand het al gepost had maar, zie hier
Jeps en die review is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht. :)
Maar toch bedankt.

Ik ben benieuwd of ik hem dan morgen krijg van mp3cdspelers.nl
Introductieprijs voor 256mb was inderdaad 219 euro en voor de 512mb 299 euro. Deze prijzen golden niet voor de zwarte versie. Hoop dat je er nog wat mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:57:
[...]

Jeps en die review is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht. :)
Maar toch bedankt.

Ik ben benieuwd of ik hem dan morgen krijg van mp3cdspelers.nl
Introductieprijs voor 256mb was inderdaad 219 euro en voor de 512mb 299 euro. Deze prijzen golden niet voor de zwarte versie. Hoop dat je er nog wat mee kan!
idd erg slecht....maar goed, was worth a try...

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
De mp3-speler is ook verkrijgbaar als de iAudio4. Deze wordt gedistribueerd door importeur 2comst.
Via de site van 2comst kunt u een dealerlijst vinden waarbij de speler voor een veel aantrekkelijkere prijs wordt aangeboden.
Website 2comst: www.2comst.com

muhahahaha, mijn informatie, heb ik hun gemaild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JIJNIET en frederik01 zijn natuurlijk nog vrolijk aan het spelen met hun i4 en denken er natuurlijk totaal niet aan om ons arme tweakertjes met een reviewtje van dienst te zijn (de F5 toets van m'n medion toetsenbord begint er nu toch heel losjes bij te hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:01:
JIJNIET en frederik01 zijn natuurlijk nog vrolijk aan het spelen met hun i4 en denken er natuurlijk totaal niet aan om ons arme tweakertjes met een reviewtje van dienst te zijn (de F5 toets van m'n medion toetsenbord begint er nu toch heel losjes bij te hangen)
ja of ze patsen gewoon en doen net of ze er één halen maar hebben er helemaal geeneen omdat ze geen geld hebben, maar mogen 100% zeker een review from moi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we hopen dat mijn 'verjaardagtruuc' dan nog werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
is het nou zeker dat we hem morgen van MMport binnen krijgen dan? :*) wel extreem cool 8) :Y)

mijn eerste mp3speler.... een historisch moment :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door MaiorDomus op 22-03-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dit mensen! nog steeds geen review!........
dat kan natuurlijk niet .
We kunnen er nu alleen maar van uit gaan dat geen 1 tweaker de iaudio 4 al in handen heeft.
Zo simpel ligt het !

Btw als je bij mmport de gp powerbank AAA samen besteld met je iaudio is de powerbank nog maar 19,95. Wat overigens de adviesprijs is volgens gppowerbank.nl

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
GoTAProblem schreef op 22 maart 2004 @ 22:24:
is het nou zeker dat we hem morgen van MMport binnen krijgen dan? :*) wel extreem cool 8) :Y)

mijn eerste mp3speler.... een historisch moment :Y)
voor mij ook, mijn eerste spelertje :)

maar 2 vrienden van mij hebben ook bij mmport besteld en hadden de speler de volgende dag dus... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou wordt het wel tijd :( ... de postbode bezorgt rond 11 uur... heeft er dan niemand een tussenuur/pauze op het werk? plz pics + review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Zo kom ik veel te veel in de verleiding er dan zelf maar 1 te bestellen! :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:58:
Btw als je bij mmport de gp powerbank AAA samen besteld met je iaudio is de powerbank nog maar 19,95. Wat overigens de adviesprijs is volgens gppowerbank.nl
Waar zie jij die actie?
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 11:18:
nou wordt het wel tijd :( ... de postbode bezorgt rond 11 uur... heeft er dan niemand een tussenuur/pauze op het werk? plz pics + review
Zo zeg, stuk ongeduld! >:) Mag niemand meer ff genieten van zijn aanwinst. Be patient... het komt vandaag nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
11 uur is mss bij jou normale tijd maar de postbode komt gewoon tussen 9 uur en 9 uur s'avonds ofzo...dus gewoon geduld en als ik um heb dan ga ik niet meteen naar forum alleen ff zeggen dat ik um heb maar eerst ontdekken en dan pas posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
ik heb um!!!!!!!!!!!! en hij ziet er echt ontzettend mooi uit en klein en licht!!!

meer volgt... :*) :*) :*)

EDIT: ff inhoud: oplader met4 600 mah batterijen
usb kabel
hoesje
line in kabel
riempje
oordopjes
mooi snoer
en 2 beschermlaagjes die je op je scherm kan doen :)

het geluid is subliem echt prachtig!!!! scherm zeer mooi en alles ziet er zeer luxieus uit...

als je vragen hebt stel ze :)

[ Voor 64% gewijzigd door McBBvB op 23-03-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Fotowwwwwww! 8-).

-- en, wat mij nog een kleeeeeein beetje tegenhoudt: de dikte. Hoe zit het daar mee? Het lijkt op de foto's nog een aardige bult te zijn, zo achterop?

[ Voor 82% gewijzigd door Servor op 23-03-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Jarno schreef op 23 maart 2004 @ 13:07:
Fotowwwwwww! 8-).

-- en, wat mij nog een kleeeeeein beetje tegenhoudt: de dikte. Hoe zit het daar mee? Het lijkt op de foto's nog een aardige bult te zijn, zo achterop?
naja ik vind het niet dik maar ja hij is mss iets dikker dan andere maar ik vind um zeer klein en sorry heb geen digitale camera, me ouders zjin niet zo gadget en zelf vind het te duur sorry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry voor mijn ongeduld... :) misschien heb je nog wat vergelijkingsmaterie, dat geeft een beter beeld, misschien ooit andere mp3 spelers gehoord? en is de bas vol of toch wat mp3speler achtig (zwakke bas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:21:
ja sorry voor mijn ongeduld... :) misschien heb je nog wat vergelijkingsmaterie, dat geeft een beter beeld, misschien ooit andere mp3 spelers gehoord? en is de bas vol of toch wat mp3speler achtig (zwakke bas)
bass is goed lekker vol, en ik heb de iops, i-bead 150, philips hdd069, philips keyring gehoord en msi megastick en ik vind de iaudio het beste, vergeleken met de iops klinkt ie veel voller....

EDIT: hoesje past ook :) alleen zie je dan niet meer hoe mooi die is...

[ Voor 9% gewijzigd door McBBvB op 23-03-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Iops is mijn alternatief ja, maarja, levertijd he. Vind 'm eerlijk gezegd (zo van een foto) ietsjes mooier dan de iAudio, maar qua merk heb ik meer vertrouwen in iAudio eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Hoe is de kwaliteit van de radio? Ontvangst e.d.

Zit er eigenlijk een armband bij? Ik wil er namelijk mee gaan rennen.

[ Voor 44% gewijzigd door Scharnout op 23-03-2004 13:38 ]

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Scharnout schreef op 23 maart 2004 @ 13:33:
Hoe is de kwaliteit van de radio? Ontvangst e.d.

Zit er eigenlijk een armband bij? Ik wil er namelijk mee gaan rennen.
jepz zit een armband bij, weet niet hoe die werkt maar zit erbij:) en radio ga ik nu voor je proberen :)

ik woon vlak naast een toren van ptt met vele schotels dus mijn radio ontvangst is sowieso niet super maar ik vind het wel goed...ik luister dan 538, yorin en id&t hij zoekt ook zelf de zenders die die goed ontvangt

[ Voor 26% gewijzigd door McBBvB op 23-03-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Knoop doorgehakt, de zwarte 512MB speler is besteld. Ik ga m'n best doen om op korte termijn een review te schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Ik ben best wel een zeikerd :) Maar hoe is 3fm (96.8) en ID&T. Daar luister ik voornamelijk naar en ik begreep dat de IOPS nogal een slechte radioontvangst had namelijk. Als de iAudio wel ok is, doe ik de iAudio (zeker nadat jij zegt dat die ook beter klinkt als de IOPS)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Scharnout schreef op 23 maart 2004 @ 14:10:
Ik ben best wel een zeikerd :) Maar hoe is 3fm (96.8) en ID&T. Daar luister ik voornamelijk naar en ik begreep dat de IOPS nogal een slechte radioontvangst had namelijk. Als de iAudio wel ok is, doe ik de iAudio (zeker nadat jij zegt dat die ook beter klinkt als de IOPS)
id&t kan ik hier goed ontvangen ondanks de toren en 3fm kan ik niet vinden sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Hmm.. net ff naar huis gebeld, maar mijn broertje kon me niet helpen: hij zag geen doos en ook geen afhaalbriefje van TPG zo snel. En mijn moeder, die rond levertijd thuis was, was net de deur uit. Ik ben benieuwd als ik strax thuis kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik heb hem ook nog niet, maar er is nog hoop dat ie vandaag nog komt :*)
Ik wacht nu toch wel met spanning af naar de eerste grote review(s)!

Hoe zit het met de oordopjes? beetje comfortabel? Goed geluid? PIX!~! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:01:
Damn ik heb hem ook nog niet, maar er is nog hoop dat ie vandaag nog komt :*)
Ik wacht nu toch wel met spanning af naar de eerste grote review(s)!

Hoe zit het met de oordopjes? beetje comfortabel? Goed geluid? PIX!~! :9~
Oordopjes zijn opzich wel goed, alleen ze hebben niet bepaald veel bass. (Kunnen ze ook niet aan).
Ik heb de speler ook nog met van die philips oorddopjes getest, die basswave dingen. Daarmee komt er heel veel bass uit, dus de speler kan het zowieso wél aan. Hij kan zowieso meer aan dan de oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opmerkelijk, want de dopjes die bij de CW300 geleverd werden konden WEL enorm veel bass aan en die lijken me toch hetzelfde?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
staat mach3bass wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
ik heb hem :*) :Y)

SUPER DING :D

heb er al van alles op gezet...

maar over die bass.. als je over de 34 gaat kunnen de oordopjes het niet goed meer aan... maar.. euh.. dan zijn het meer boxjes :+ :D dus lijkt me ook niet echt nodig... ben nou een beetje aan het spelen met de kleuren... best wel irri.. hoe krijg ik strak geel? :)

naja blijf nog wel ff doorpielen... fantastisch ding dit :Y) _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nog een beetje te twijfelen, maarja, vandaag moet de knoop wel doorgehakt worden als ik nog korting wil krijgen. Ik had gehoopt dat de geluidskwaliteit als 'fenomenaal' zou worden betiteld... ik wacht nog ff tot 5 uur op meer reacties (vooral over het geluid) en dan mail ik naar mp3cdspelers (heeft iemand de zwarte? zo ja: is dat mooi of valt het tegen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
Ik heb de zwarte...fantastisch mooi ding :9~ en ik vind het geluid super... ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTAProblem schreef op 23 maart 2004 @ 16:24:
Ik heb de zwarte...fantastisch mooi ding :9~ en ik vind het geluid super... ;) :*)
heb je ook vergelijkingsmaterie (ik ben aan het zeuren, dat weet ik :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
Geluid is ook zeker heel goed, heel helder. Alleen de oordopjes klinken voor mij een beetje schel, ook met mach3bass op vol.
Nu ik zelf mn equilizer heb ingesteld is het al een stuk beter.
Toch vind ik wel dat de cresyn oordopjes beter klinken dan die van philips, ondanks de bass. Die van cresyn geven een heldereder geluid en lijken meer gemaakt voor de speler.
Begrijp me niet verkeerd, de speler heeft fantastisch geluid en ziet er heel goed uit. Hij is veel kleiner dan ik had verwacht en heel licht. Zeker om aan te raden voor de mensen die hem nog niet hebben besteld!
Vanavond ga ik nog meer fotos maken van de speler, dan komt het licht ook meer tot zn recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook net binnen, hij is echt perfect, alleen... Als ik het geluid harder zet dan 20 ofzo, dan gaat het beeldscherm aan en uit flikkeren. Dit doet ie een tijdje en dan stopt ie ermee. Iemand die hetzelfde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens een f/w update? en hoe vind je het geluid, goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al gedaan, niks veranderd.. en ja het geluid vind ik echt heel erg goed, je moet wel ff wat equalizers inschakelen maar daarna is het genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 16:52:
Ik heb m ook net binnen, hij is echt perfect, alleen... Als ik het geluid harder zet dan 20 ofzo, dan gaat het beeldscherm aan en uit flikkeren. Dit doet ie een tijdje en dan stopt ie ermee. Iemand die hetzelfde heeft?
Dit probleem heb ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
ik ook niet.. probeer eens een andere batterij? misschien ligt het daaraan... en ander vergelijkingsmateriaal.. tja ik vergelijk het met een packerd belletje :D en een MobiBlu en dan is deze toch echt beter... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie pics, jammer dat ze niet helemaal scherp zijn... ik denk dat ik er maar een bestel, als ik hem tenminste nog voor de introductieprijs mag bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBob
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:59:
mooie pics, jammer dat ze niet helemaal scherp zijn... ik denk dat ik er maar een bestel, als ik hem tenminste nog voor de introductieprijs mag bestellen...
Ja klopt, ik krijg die kl*te camera niet goed scherp meer. Geloof dat ie op de een of andere manier stuk is gegaan. Tis n Medion camera, maar dr zit wel n sony lens in, die dus nu niet meer goed scherp kan stellen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je ook wat line-in muziekjes kunnen opnemen en op internet kunnen plaatsen?
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste