kan aan mij liggen maar ik zie nergens op bitz.nl staan dat ie morgen leverbaar is...?McBBvB schreef op 01 maart 2004 @ 09:19:
bitz krijgt de iaudio 4 morgentenminste volgens de site...
Dit product wordt op dinsdag 02 maart, 2004 verwacht.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 21:48:
[...]
kan aan mij liggen maar ik zie nergens op bitz.nl staan dat ie morgen leverbaar is...?
Hoe lang is jouw neus?
Nog ff een quotje van jou m.b.t. naaierij:McBBvB schreef op 29 februari 2004 @ 19:43:
[...]
2. het zijn omstandigheden die door iaudio erkent worden, eerst door een hardware probleem en toen door vervoerings problemen (dacht ik...) dus moet mmport wel de datum veranderen en ze weten dat natuurlijk ook niet van te voren (behalve dan de datum van 16 februari, daar naaien ze ons wel)
Weet je nog? Dat ze zeiden dat de kleine voorraad, die was binnengekomen, al was uitverkocht... Yeah whatever...McBBvB schreef op 18 december 2003 @ 17:18:
[...]
er staat boven dat door de vracht van 23 december al is uitverkocht, dus als je um al gekocht hebt krijg jij hem waarschijnlijk wel gewoon in december, maar ik geloof dat ze dat er gewoon boven hebben gezet omdat ze het niet opnieuw willen uitstellen en dat de verwachte datum (19-12-2003) gewoon niet waar is en een soort lokkertje dat je um alvast besteld...
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
oww ja helemaal vergeten..dat was idd ook zeer vaag...SindaPaus schreef op 02 maart 2004 @ 02:18:
Weet je nog? Dat ze zeiden dat de kleine voorraad, die was binnengekomen, al was uitverkocht... Yeah whatever...
oke dan...Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 21:48:
kan aan mij liggen maar ik zie nergens op bitz.nl staan dat ie morgen leverbaar is...?
[ Voor 28% gewijzigd door McBBvB op 02-03-2004 07:53 ]
op bitz.nl staat nou geen verwachtdatum meer..
maar waarom zwijg je dan niet sowieso, heeft niemand meer last van je...El Cid schreef op 02 maart 2004 @ 12:11:
* El Cid kan beter zwijgen om Excidium niet op z'n *** te trappen.
idd, bij de speler zelf niet nee, maar op de homepage nog wel, staat 02/03
[ Voor 37% gewijzigd door McBBvB op 02-03-2004 15:22 ]
Je hoeft van mij niet te zwijgen hoor, maar als je onzin gaat lopen verkondigen mag ik het gewoon weerleggen, niet waar? Maar als je nog een heel sterk punt hebt, mag je dat best posten, maar gezien het feit dat je het om de een of andere reden niet wil posten, krijg ik een vermoeden van niet. Bovendien hoef je niet over de levertijd te beginnen, want als je een IOPS wil kopen heb je hetzelfde probleem.El Cid schreef op 02 maart 2004 @ 12:11:
* El Cid kan beter zwijgen om Excidium niet op z'n *** te trappen.
En wat bitz betreft: ze hebben het nu inderdaad gewijzigd, maar nu staat er helemaal niets meer. Ach ja, dat is inderdaad het veiligste, maar wij worden er geen steek wijzer van. Ik ga dus lekker van de 2e week van maart uit, want dat is wat ze bij iAudio zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 19:25 ]
Uw wens is mijn bevel! Mij zie je hier niet meer.McBBvB schreef op 02 maart 2004 @ 15:20:
[...]
maar waarom zwijg je dan niet sowieso, heeft niemand meer last van je...
Iemand?Graham schreef op 01 maart 2004 @ 21:31:
Ding zie er wel erg stoer uit maar zou iig wel voor 512 MB of 1 GB gaan, mocht ik er een kopen...denk namelijk al een tijdje aan het verkopen van mij Sony MZ-N10 NetMD voor een mp3 speler.
Kan je op zo'n ding eigenlijk mappen aan maken voor diverse artiesten of werkt het anders?
Volgens mij wel, maar ik durf niets te garanderen. Zo werkt het wel in ieder geval, je kunt zelf een x aantal mappen met een x aantal nummers maken tot je flash geheugen volzit.
K thx....dat wilde ik namelijk wel zeker weten. Vind dat toch wel een handig iets.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 22:29:
Volgens mij wel, maar ik durf niets te garanderen. Zo werkt het wel in ieder geval, je kunt zelf een x aantal mappen met een x aantal nummers maken tot je flash geheugen volzit.
Check anders ff de online manuals. 
Easy to make Folders and navigation
Provides enough room for many folders to categorize and create at your preference.
Bron...

Provides enough room for many folders to categorize and create at your preference.
Bron...
[ Voor 81% gewijzigd door SindaPaus op 03-03-2004 13:08 . Reden: extra info ]
edit: woopz foutje
eind volgende week kan die er al zijn
Hi!
Yes, we goanna ship iAUDIO 4 to the Netherlands on next week. So, may be able to purchase it on end of next week.
Regards,
Admin
eind volgende week kan die er al zijn
Hi!
Yes, we goanna ship iAUDIO 4 to the Netherlands on next week. So, may be able to purchase it on end of next week.
Regards,
Admin
[ Voor 135% gewijzigd door MaiorDomus op 04-03-2004 14:04 ]
zoals je hierboven ziet
ik heb een antwoord op mijn vraag terug, wat wel goed antwoord is
en iemand vroeg ook wanneer die in amerika komt en ze zeggen dattie daar pas begin april komt...
wel grappig dat die eerder hier komt dan in Amerika
idd, zal wel komen omdat ze nog niet genoeg mp3spelers hebben geproduceerd na die bugs en willen ze niet europa nog langer laten wachten...
Juich nou maar niet te vroeg...
die kreeg je alleen maar als je voor 16 februari had bestelt...
Verwijderd
misschien is het al een keer langsgekomen,maar wat is het verschil tussen
- USB-adapter
- USB-kabel
deze twee (zie mmport)?
- USB-adapter
- USB-kabel
deze twee (zie mmport)?
het lijkt mij dat dat een foutje is... ik zie iig alleen maar een kabeltje bij het plaatje van meegeleverde spulletjes... misschien bedoelen ze gewoon de aansluiting op de mp3speler zelf
zoals je op de iaudio site kan zien bij accessoires kan zien heb je een usb KABEL, dus gewoon een kabeltje en een usb port, dat is een verlengstukje, dus die zet je op je mp3speler en doet de andere kan in je computer, dus hetzelfde als een usb kabel maar dan zonder kabel
ik vroeg aan iaudio wat de precieze datum is van vervoeren:
Hello!
Yes, it is this week. And, our distributor will decide launching date.
You may able to get that info from below site.
http://www.iaudio.nl/dealers
ook kreeg ik een mailtje van mmport die zegt de speler midden maart te krijgen, maar onder voorbehoud, die zijn nu ook wel op hun hoede
Hello!
Yes, it is this week. And, our distributor will decide launching date.
You may able to get that info from below site.
http://www.iaudio.nl/dealers
ook kreeg ik een mailtje van mmport die zegt de speler midden maart te krijgen, maar onder voorbehoud, die zijn nu ook wel op hun hoede
Sinds er vraag is naar een review, hier is er 1tje van de importeur. Wel kort maar toch 
http://www.2comst.com/com...p?strNewsFileName=18.news
http://www.2comst.com/com...p?strNewsFileName=18.news
Niet echt wat je zegt een onafhankelijk onderzoek...
I know, maar het is tenminste iets...SindaPaus schreef op 08 maart 2004 @ 15:14:
Niet echt wat je zegt een onafhankelijk onderzoek...
Maar dat was gewoon een opsomming van de beschikbare feitjes, niet iets om wakker van te liggen dus. Gewoon wat zoeken op de koreaanse iAudio site en er dan met Babelfish overheen gaan, zelfs daar word je nog veel wijzer van.
Nou zet dat er ff op danVerwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 19:09:
Maar dat was gewoon een opsomming van de beschikbare feitjes, niet iets om wakker van te liggen dus. Gewoon wat zoeken op de koreaanse iAudio site en er dan met Babelfish overheen gaan, zelfs daar word je nog veel wijzer van.
Mp3cdspeler:
Hallo Bob,
Helaas zou juist weer een bericht ontvangen dat de speler uitgesteld is tot zeker eind Maart begin April .Deze speler moet wel heel erg speciaal zijn ,want dit hebben we nog bij geen enkel ander product mee gemaakt :-)
Ze konden ons eerst vertellen dat deze op 8-3-2004 eindelijk verzonden zouden kunnen gaan worden naar de leveranciers ,maar dit is wederom uitgesteld naar laatste week van Maart en dan moet het nog naar en in NL bezorgt gaan worden duurt gemiddeld ook 5 werkdagen .
GDVD!!!!
Hallo Bob,
Helaas zou juist weer een bericht ontvangen dat de speler uitgesteld is tot zeker eind Maart begin April .Deze speler moet wel heel erg speciaal zijn ,want dit hebben we nog bij geen enkel ander product mee gemaakt :-)
Ze konden ons eerst vertellen dat deze op 8-3-2004 eindelijk verzonden zouden kunnen gaan worden naar de leveranciers ,maar dit is wederom uitgesteld naar laatste week van Maart en dan moet het nog naar en in NL bezorgt gaan worden duurt gemiddeld ook 5 werkdagen .
GDVD!!!!
wat een kut bedrijf is het dan eigenlijk...maar het probleem is als ik deze speler niet neem is het de iops maar die is er ook niet meer!! oftewel shit happens, maar soms wel iets te vaak...

ik heb het net gevraagd op het iaudio forum...GoTAProblem schreef op 10 maart 2004 @ 15:06:
toch zou ik het slechte nieuws graag dan ook nog van MMport willen horen... of op het iaudio forum
Dit kreeg ik van MMPort:GoTAProblem schreef op 10 maart 2004 @ 15:06:
toch zou ik het slechte nieuws graag dan ook nog van MMport willen horen... of op het iaudio forum
L.S.
Zoals het nu lijkt, komen ze eind volgende week binnen.
Met vriendelijke groet,
Sales Support
Maar ik heb zo'n voorgevoel dat dit ook niet klopt...
volgens iaudio is dat ook zo en volgens de leverancier 2comst ook, en mmport ook, dus ik volg het niet meer...DeBob schreef op 10 maart 2004 @ 15:37:
Dit kreeg ik van MMPort:
L.S.
Zoals het nu lijkt, komen ze eind volgende week binnen.
Met vriendelijke groet,
Sales Support
Maar ik heb zo'n voorgevoel dat dit ook niet klopt...
Nou ik heb er niet zo veel vertrouwen meer in. Straks is het april en dan stellen ze m weer uit...

iAUDIO forever... 
Het is inderdaad vreemd. De producent iAUDIO, de importeur 2comst en een dealer MMport zeggen dat het half maart in ons bezit zal zijn. Hoe komt een mp3cdspeler.nl er dan weer bij dat het nog eens 2 á 3 weken duurt? Waarom zou de rest liegen, mocht het waar zijn?

Het is inderdaad vreemd. De producent iAUDIO, de importeur 2comst en een dealer MMport zeggen dat het half maart in ons bezit zal zijn. Hoe komt een mp3cdspeler.nl er dan weer bij dat het nog eens 2 á 3 weken duurt? Waarom zou de rest liegen, mocht het waar zijn?
importeur altijd en iaudio ook...Grindtegel schreef op 10 maart 2004 @ 17:12:
Hoevaak hebben de importeur en mmport al de waarheid gesproken
Ja, precies. MMport kan er vaag in om lullen, maar de importeur is goudeerlijk.
Laatste nieuws van MP3cdspeler:
Hallo Bob
Net nog maar eens gebeld ,want we worden nu zelf ook aardig ongeduldig De
datum staat nu voor 22-28 Maart
Mocht ik ondertussen meer info hebben mail ik je deze weer direct door
Dus ik heb weer goede hoop op mn precious
Hallo Bob
Net nog maar eens gebeld ,want we worden nu zelf ook aardig ongeduldig De
datum staat nu voor 22-28 Maart
Mocht ik ondertussen meer info hebben mail ik je deze weer direct door
Dus ik heb weer goede hoop op mn precious
Nog ééntje om het af te leren...
http://eng.iaudio.com/zer...desc=asc&no=22479&bmenu=B
Hilarisch eigenlijk
ware het niet dat ook ik reeds m'n centjes heb verstuurd voor deze speler
Hilarisch eigenlijk
ware het niet dat ook ik reeds m'n centjes heb verstuurd voor deze speler

wel kutgedoe... dacht ik dat ik hem maandag ofzo zou krijgen...

wat wil je hiermee zeggenSurfHenk schreef op 10 maart 2004 @ 18:49:
Nog ééntje om het af te leren...
Hilarisch eigenlijk![]()
ware het niet dat ook ik reeds m'n centjes heb verstuurd voor deze speler![]()
![]()
Dat ik deze speler reeds heb besteld en op voorhand betaald bij mmport en ik dus geen enkel idee heb wanneer ik eindelijk ga krijgen waarvoor ik betaald heb.
En dan te zeggen dat ik enkele maanden geleden hoopte dat hij voor Nieuwjaar zou worden opgestuurd, aangezien het een cadeautje was (en nog steeds is) voor m'n vriendin...
En dan te zeggen dat ik enkele maanden geleden hoopte dat hij voor Nieuwjaar zou worden opgestuurd, aangezien het een cadeautje was (en nog steeds is) voor m'n vriendin...

das bij mij ook zo, het is bij mij mijn kerstcadeauSurfHenk schreef op 10 maart 2004 @ 21:54:
Dat ik deze speler reeds heb besteld en op voorhand betaald bij mmport en ik dus geen enkel idee heb wanneer ik eindelijk ga krijgen waarvoor ik betaald heb.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn geld ook allang overgemaakt. Nu loop ik weer rente mis. 
SurfHenk, let je er wel ff op dat je nog geld van MMport terug krijgt!!! 5% = 11 euro ofzo

SurfHenk, let je er wel ff op dat je nog geld van MMport terug krijgt!!! 5% = 11 euro ofzo
ik heb net een mailtje gekregen van 2comst de leverancier:
Het is inderdaad allemaal erg verwarrend aan het worden.
Wij kunnen gaan leveren in de week van 22-27 maart. Welke dag is nog niet concreet te zeggen. iAudio neemt een slag om de arm. Ze hebben trouwens wel op hun site meegedeeld dat Nederland geleverd krijgt. Dat klopt in zoverre dat het alleen bij ons nog moet binnenkomen.
Het is nog een kwestie van een ruime week wachten. Wij vragen je begrip voor de situatie.
Het is inderdaad allemaal erg verwarrend aan het worden.
Wij kunnen gaan leveren in de week van 22-27 maart. Welke dag is nog niet concreet te zeggen. iAudio neemt een slag om de arm. Ze hebben trouwens wel op hun site meegedeeld dat Nederland geleverd krijgt. Dat klopt in zoverre dat het alleen bij ons nog moet binnenkomen.
Het is nog een kwestie van een ruime week wachten. Wij vragen je begrip voor de situatie.
Ja het BLIJFT maar een ruime week wachten..
Ik begin nou toch wat ongeduldig te worden, maar je zal altijd zien, als ik een andere bestel dan is de iAudio 4 een week later uit en spring ik van een flatgebouw.
Ik begin nou toch wat ongeduldig te worden, maar je zal altijd zien, als ik een andere bestel dan is de iAudio 4 een week later uit en spring ik van een flatgebouw.
McBBvB,
Rembours was inderdaad een betere optie geweest, maar naar België was dat dus niet mogelijk. Ik denk echter niet dat ik ooit nog zoiets doe voor een nog niet gereleased product. En dus zeker niet voor een nog niet gereleased iAudio product!!!
SindaPaus,
Bedankt voor de tip. Moet ik inderdaad niet vergeten.
aaahhhhhhhhh
ik word gek
van iedere dag al die forums af te schuimen naar dat ding
en nu wéér lijkt alles met minimaal een week op te schuiven. Volgens het laatste bericht van iAudio moesten we hun nieuwe speler namelijk eind deze week in onze handen hebben...
Ik denk dat ik gewoon nu spring!
Rembours was inderdaad een betere optie geweest, maar naar België was dat dus niet mogelijk. Ik denk echter niet dat ik ooit nog zoiets doe voor een nog niet gereleased product. En dus zeker niet voor een nog niet gereleased iAudio product!!!
SindaPaus,
Bedankt voor de tip. Moet ik inderdaad niet vergeten.
aaahhhhhhhhh
ik word gek
van iedere dag al die forums af te schuimen naar dat ding
en nu wéér lijkt alles met minimaal een week op te schuiven. Volgens het laatste bericht van iAudio moesten we hun nieuwe speler namelijk eind deze week in onze handen hebben...
Ik denk dat ik gewoon nu spring!
Misschien viel er dan nog wat te erven? Of heb je geen intresse, _dude_?
Volgens iAudio wordt de speler nu écht volgende week naar NL verscheept.
http://eng.iaudio.com/zer...desc=asc&no=22660&bmenu=B
http://eng.iaudio.com/zer...desc=asc&no=22660&bmenu=B
[ Voor 13% gewijzigd door DeBob op 12-03-2004 09:09 ]
Verwijderd
is dit nou echt een distributieprobleem, of zijn er ook problemen met de speler zelf... zijn ze nog wat extra's aan het inbouwen? digitale camera ofzo 
EDIT:
nog ff vraagje: is het wat betrefd hardware specs mogelijk dat de iaudio4 ogg vorbis zal gaan ondersteunen? zie op hun site nix staan over processor of sdram
EDIT:
nog ff vraagje: is het wat betrefd hardware specs mogelijk dat de iaudio4 ogg vorbis zal gaan ondersteunen? zie op hun site nix staan over processor of sdram
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 18:52 ]
zoals je hierboven kan zien heb ik antwoord op mijn vraag en ik heb meteen even gevraagd wat deze keer de reden is en of het nu echt 100% zeker is dat de speler volgende week wordt verscheept...
Als je topic even leest voortaan...Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:41:
is dit nou echt een distributieprobleem, of zijn er ook problemen met de speler zelf... zijn ze nog wat extra's aan het inbouwen? digitale camera ofzo
EDIT:
Er is support mogelijk in de toekomst (staat ook op hun forums) en als je even een paar pagina'tjes terugbladert, kun je een heel theoretisch verhaal lezen over de DAC en het geheugen.
Heb je daar geen zin in, dan kan ik je zeggen dat er volgens mij 8mb Sdram inzit en dit is dus meer dan genoeg voor ogg lijkt mij.
Verwijderd
Juist, en 8 MB is volgens mij te weinig om zowel wma,mp3 en ogg tegelijk te ondersteunen. Hiervoor wilde ik eigenlijk de iriver kopen, en daar wordt het volgende over gezegd:Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 21:01:
[...]
Als je topic even leest voortaan...
Er is support mogelijk in de toekomst (staat ook op hun forums) en als je even een paar pagina'tjes terugbladert, kun je een heel theoretisch verhaal lezen over de DAC en het geheugen.
Heb je daar geen zin in, dan kan ik je zeggen dat er volgens mij 8mb Sdram inzit en dit is dus meer dan genoeg voor ogg lijkt mij.
Voor mij zou het toch zeker irri zijn als de iaudio4 alleen of ogg&mp3 of mp3&wma kan spelen, aangezien ik altijd wel alle 3 formaten gebruik. (ik weet natuurlijk niet of voor beide merken hetzelfde geldt...)The iFP-300T series users are required to make a selection between Ogg/MP3 firmware and MP3/WMA/ASF firmware. The 8MB flash memory is not enough to stably support all the audio formats.
The iFP-500T series is capable of supporting all types of audio formats simultaneously because of 16MB flash memory.
Nee weet ik idd ook niet, maar zou wel interessant zijn. Voor mij maakt het niet uit, want ik verafschuw wma en zal het ook nooit gebruiken.
Maar het is wel beetje raar ja. En ik snap ook niet waarom er 4 maanden na koreaanse release nog steeds geen ogg firmware is..
Maar het is wel beetje raar ja. En ik snap ook niet waarom er 4 maanden na koreaanse release nog steeds geen ogg firmware is..
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 16:19:
Nee weet ik idd ook niet, maar zou wel interessant zijn. Voor mij maakt het niet uit, want ik verafschuw wma en zal het ook nooit gebruiken.
Dat eerste. WMA is klein maar wordt zo erg gecomprimeerd dat het ten koste gaat van de geluidskwaliteit.jan-martenB schreef op 14 maart 2004 @ 21:42:
sorry, ik deed iets fout
mijn vraag was: is WMA kwalitatief slechter dan MP3 of Ogg, of heeft het met een hekel aan Microsoft te maken?
Verwijderd
vindt ik behoorlijk subjectief: ik persoonlijk vind wma een veel diepere bas hebben, alleen is wma minder helder in de hogere frequenties dan ogg. Voor een trance of dance nummer zou ik eerder kiezen voor wma (VBR natuurlijk)Ojjorz schreef op 15 maart 2004 @ 06:49:
[...]
Dat eerste. WMA is klein maar wordt zo erg gecomprimeerd dat het ten koste gaat van de geluidskwaliteit.
ik heb net mailtje gestuurd naar EN iaudio EN mmport EN bitz EN mp3spelers ( ja ik had niks te doen) en tha answers:
iaudio:
It is depend on Netherlands distributor's situation. We will send out iAUDIO 4 shipment tomorrow.
Hence distributor will get it in this week.
Kind Regards,
Kevin
mp3spelers:
Deze worden verwacht tussen 22 en 28 Maart
Met vriendelijke groet,
mmport:
Zoals het nu lijkt begin volgende week.
Met vriendelijke groet,
bitz:
Deze is eind maart verkrijgbaar.
Groeten,
Kijk daar hebben we nou eindelijk eens wat aan, niemand die elkaar tegenspreekt voor de verandering! Nou, dan gaan we maar hopen he? Was al hard aan het twijfelen om toch maar niet een CW300 aan te schaffen..maar in dit geval wacht ik nog wel even. 
Inderdaad niets te doen McBBvB, maar je hebt je hier wel even nuttig gemaakt.
Oh en _dude_: hoe hoog is jouw vbr bitrate dan? Want ik vind het nog steeds niet lekker klinken op VBR ~180kbps en dan is het ruimtevoordeel ook teniet gedaan. Dat de bass wat harder is, zegt naar mijn mening meer over de loss in een nummer dan over de fantastische compressie. Zoals je zelf aangeeft komt dit er gewoon op neer dat je heel veel midden en hoog bereik mist en zelfs met hardstyle vind ik dat vervelend. Maar smaken verschillen eenmaal.
Inderdaad niets te doen McBBvB, maar je hebt je hier wel even nuttig gemaakt.
Oh en _dude_: hoe hoog is jouw vbr bitrate dan? Want ik vind het nog steeds niet lekker klinken op VBR ~180kbps en dan is het ruimtevoordeel ook teniet gedaan. Dat de bass wat harder is, zegt naar mijn mening meer over de loss in een nummer dan over de fantastische compressie. Zoals je zelf aangeeft komt dit er gewoon op neer dat je heel veel midden en hoog bereik mist en zelfs met hardstyle vind ik dat vervelend. Maar smaken verschillen eenmaal.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 17:54 ]
Verwijderd
Ik rip altijd direct van een originele (!!!) cd met deze instellingen (windows media player 9.0):Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:49:
Oh en _dude_: hoe hoog is jouw vbr bitrate dan? (...)
(beetje offtopic ja

goed nieuws idd volgende week dan eindelijk! misschien wacht ik eerst even op een reviewtje van één van jullie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 20:04 ]
Inderdaad een beetje offtopic ja, maar ik rip van 'diezelfde' originele (ja, ze bestaan nog mensen) cd's tegenwoordig met FLAC (oooooooh...Free lossless audio codec!), maar die zijn beetje groot, dus comprimeer ik het meestal maar naar ~160kbps VBR mp3s of naar ogg. De bitrate die jij gebruikt irriteert mijn oortjes met mijn huidige dopjes..helaas, want 22 tot 42 mb per cd is zo fantastisch. 
Maar goed, genoeg gezegd. Thanks voor de uitleg in ieder geval.
Maar goed, genoeg gezegd. Thanks voor de uitleg in ieder geval.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 20:24 ]
Verwijderd
waar wordt eigenlijk vanuit gegaan bij 15 uur batterijspeelduur: 800 of 600 mah batterijen?
ze zullen die hoeveelheid uren wel zo hoog mogelijk in hun specificaties willen dus ik gok op 800
ik vraag me alleen al tijden af hoelang hij aan kan blijven met constant backlight aan...
heb even iets gevraagd aan iaudio
(of de spelers al verstuurd zijn en hoelang het ongeveer duurt voordat 2comst ze heeft) :
het goede antwoord:
Hi~
1. Yes, it's been sent out from us yesterday.
2. normally, 3~4 days.
Regards,
Admin
ME IS HAPPY!!!!
EDIT: alleen heeft bitz net de iaudio 4 van hun site gehaald
het goede antwoord:
Hi~
1. Yes, it's been sent out from us yesterday.
2. normally, 3~4 days.
Regards,
Admin
ME IS HAPPY!!!!
EDIT: alleen heeft bitz net de iaudio 4 van hun site gehaald

[ Voor 13% gewijzigd door McBBvB op 17-03-2004 09:13 ]
O ja, die waren er ook nog; mensen die de IAUDIO4 constant verlicht aan hun nek willen hebben hangen.GoTAProblem schreef op 16 maart 2004 @ 18:37:
ze zullen die hoeveelheid uren wel zo hoog mogelijk in hun specificaties willen dus ik gok op 800ik vraag me alleen al tijden af hoelang hij aan kan blijven met constant backlight aan...
hehehehe
tja misschien niet de hele tijd iig maar wel als ik hem voor me heb..

en dan kan ik hem mooi multifuncioneel gebruiken
als leeslampje bijvoorbeeld... of discolichtje
en dan kan ik hem mooi multifuncioneel gebruiken
[ Voor 39% gewijzigd door MaiorDomus op 17-03-2004 22:56 ]
ik heb WEER even rondgemaild ( ja iemand moet het doen) en 2comst (leverancier) en mmport verwachten de speler in week 13, dus 22 tot 28 maart, oftewel volgende week, maar iaudio heeft al een keer tegen de leverancier gezegd dat de spelers zijn verstuurd terwijl dat helemaal niet het geval was...dus ik houd jullie op de hoogte
me zoekt voort...
me zoekt voort...
Verwijderd
leuk ja zo'n lampje, maar ik had toch liever een OLED display gehad...dat heeft een nog iets hoger gadget gehalteGoTAProblem schreef op 17 maart 2004 @ 22:34:
hehehehetja misschien niet de hele tijd iig maar wel als ik hem voor me heb..
![]()
en dan kan ik hem mooi multifuncioneel gebruikenals leeslampje bijvoorbeeld... of discolichtje
![]()
ik vind het design wel heel mooi en dit scherm lijkt me mooier dan het oled scherm van iops (die ik al gezien heb dus vergelijking komt
)
en bitz had de speler van hun site gehaald maar dat is een foutje
hij staat nu weer op de site...
en bitz had de speler van hun site gehaald maar dat is een foutje
Verwijderd
de iops alleen gezien of ook gehoord?McBBvB schreef op 18 maart 2004 @ 15:27:
ik vind het design wel heel mooi en dit scherm lijkt me mooier dan het oled scherm van iops (die ik al gezien heb dus vergelijking komt)
en bitz had de speler van hun site gehaald maar dat is een foutjehij staat nu weer op de site...
Verwijderd
mp3cdspeler.nl heeft de iaudio 4 binnen
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=496
maar het duurde mij te lang, ik ga nu voor de xclef hd800 moet nog even wachten om een beetje bij te sparen.
maar het duurde mij te lang, ik ga nu voor de xclef hd800 moet nog even wachten om een beetje bij te sparen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 18:34 ]
beide, zelf aangeraakt
Verwijderd
Lees nu trouwens op mp3cdspelers.nl dat er wel Remote bij zit? 
Dan zal mmport hem ook wel snel binnenkrijgen! Toch maar eens dat geld van de bank gaan halen dan
Dan zal mmport hem ook wel snel binnenkrijgen! Toch maar eens dat geld van de bank gaan halen dan
Ik heb m nu besteld bij mp3speler.nl 
Nu maar hopen dat ik m gauw heb, maak dan meteen wel ff fotos
Nu maar hopen dat ik m gauw heb, maak dan meteen wel ff fotos
Verwijderd
Eindelijk goed nieuws dan ik dacht hij komt nooit meerVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 18:33:
mp3cdspeler.nl heeft de iaudio 4 binnen![]()
![]()
YES!
hehe wanneer verwachten jullie dat MMPort hem nou gaat leveren?
hehe wanneer verwachten jullie dat MMPort hem nou gaat leveren?
Verwijderd
graag! ik zit nu toch te twijfelen of ik niet eerst een zal wachten op jouw reviewtje/vergelijking voor ik 'm bestel.McBBvB schreef op 18 maart 2004 @ 18:40:
[...]
beide, zelf aangeraaktals je er iets over wilt horen zeg het maar, als ik mijn i4 heb vraag ik ook even aan die vriend of ik een vergelijking mag maken...
Alleen er staat: tot 23 maart 299 euro, dus op 23 maart wordt hij pas geleverd of daarvoor ook al?
trouwens wel

EDIT:
en nog goedkoper ook zie ik
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 19:33 ]
waar zie jij dat staan danVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 18:41:
Lees nu trouwens op mp3cdspelers.nl dat er wel Remote bij zit?
en je krijgt er een AA batterij bij, wel handig aangezien je AAA nodig hebt
ze hebben de speler al dat zie je aan het pijltje, klik er maar is op.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 19:32:
[...]
graag! ik zit nu toch te twijfelen of ik niet eerst een zal wachten op jouw reviewtje/vergelijking voor ik 'm bestel.
Alleen er staat: tot 23 maart 299 euro, dus op 23 maart wordt hij pas geleverd of daarvoor ook al?
trouwens welvoor degene die hem besteld hadden bij mmport.nl omdat hij daar eerder zou zijn, en nu blijkt mp3cdspelers.nl hem nog eerder te hebben ook...
EDIT:
en nog goedkoper ook zie ik
mmport zal de speler ook niet veel later krijgen...ik heb net mailtje gestuurd naar 2comst.
en ik heb de speler voor 228 euro + oplader en batterijen, dus uiteindelijk ben ik toch bij mmport goedkoper uit...
Verwijderd
bij mp3cdspelers kost de iaudio 327,95 met GP opladerMcBBvB schreef op 18 maart 2004 @ 19:36:
[...]
(...)en ik heb de speler voor 228 euro + oplader en batterijen, dus uiteindelijk ben ik toch bij mmport goedkoper uit (...)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 19:44 ]
dit is niet om te patsen hoor
€ 261,90 toch?Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 19:40:
[...]
bij mp3cdspelers kost de iaudio 327,95 met GP oplader+ batterijen
Product Aantal Prijs/stuk Totaalprijs
AAA 800mAh GP 4 stuks - 1 + € 13,95
€ 13,95
GP Powerbank AAA - 1 + € 28,95
€ 28,95
iAudio 4 256MB - 1 + € 219,-
€ 219,-
Subtotaal: € 261,90
naja.. het is iig nogal wat verschil...
ik krijg dat voor 228 euro (ik neem de 256 mb versie) en bij mp3spelers kost dat 219 + 28,95 = 247.95 dus nog steeds goedkoper...Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 19:40:
[...]
bij mp3cdspelers kost de iaudio 327,95 met GP oplader+ batterijen
EDIT: gotaproblem, ik weet niet of je nou batterijen EN oplader krijgt, want bij de oplader zitten ook al 4 batterijen...
[ Voor 18% gewijzigd door McBBvB op 18-03-2004 20:04 ]
Verwijderd
Zo te zien heeft mp3spelers de iaudio 4 alleen in het zilvergrijs. Zowel de 256mb versie als de 512mb versie. Toch jammer...
ja dat vind ik dus ook, ik vind de zwarte mooier...Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:05:
Zo te zien heeft mp3spelers de iaudio 4 alleen in het zilvergrijs. Zowel de 256mb versie als de 512mb versie. Toch jammer...
EDIT: mp3spelers alert!!!!!! ik heb net een mailtje van 2comst terug:
Ik denk dat ze de iAudio-4 alvast op de site hebben gezet. We hebben de iaudio-4 zelf ook nog niet.
ook zeiden ze dit:
Vanaf volgende week maandag is de iAudio-4 leverbaar voor de winkels.
We gaan gelijk onze site bijwerken.
ook mp3spelers nept ons dus...
[ Voor 38% gewijzigd door McBBvB op 18-03-2004 20:46 ]
en dan zetten ze er leverbaar bij.. diep triest dit

Verwijderd
Vaag? Nu staat het er inderdaad niet meer bijMcBBvB schreef op 18 maart 2004 @ 19:34:
[...]
waar zie jij dat staan dan![]()
en je krijgt er een AA batterij bij, wel handig aangezien je AAA nodig hebt

Heb het idee dat ook mp3cdspelers niet helemaal eerlijk is
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 21:48 ]
dit kan ook komen dat ze gewoon de font van de cw300 hebben gekopierd en veranderd wat veranderd moest worden en dat vergeten zijn, en zoals ze nog steeds vergeten zijn dat je een AAA batterij krijgt en geen AAVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 21:47:
[...]
Vaag? Nu staat het er inderdaad niet meer bijIk weet echt 100% zeker dat er vanmiddag bij de specifiacties stond "*afstandsbediening bijgeleverd"
![]()
![]()
Heb het idee dat ook mp3cdspelers niet helemaal eerlijk is
Ik zie net dat de iAudio 4 al op voorraad is bij www.mp3spelers.nl 
sorry
sorry

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 19-03-2004 10:53 ]