Dus jij bepaalt wanneer een discussie afgelopen is???Fire69 schreef op 03 februari 2004 @ 19:10:
[...]
Ik wil hier helemaal geen discussie starten, maar als jij mij een verwijt naar het hoofd slingert, heb ik het recht om daarop te antwoorden denk ik, dus bij deze...
Als je bedoelt dat ik gekopieerde spellen heb, en daardoor een lamer ben, stel ik je voor om alle niet legale soft even van je pc te verwijderen. Waarschijnlijk boot je dan ook niet veel verder dan de bios...
Het is vrij simpel hoor, ik heb een vrouw zonder inkomen, dochter en huis en auto waar ik moet voor betalen.
Als ik iets van hardware koop, heb ik geen geld meer over voor iets anders, en een xbox/pc zonder software, daar ben je niet veel mee...
als ik een spel tegenkom waarvan ik het echt langer dan een week zou spelen, spaar ik er wel voor om het te kunnen kopen...
Gelieve dus mensen geen lamer te noemen zonder een echte gegronde reden, aub.
[/end-of-discussion]
Toch vine ik het erg sneu dat je het op zo'n manier bekijkt er zijn mensen die erg hard werken om games te maken en te verkopen en daar steel jij het brood dus van.
Misschien dat die mensen het nu dus wel net zo moeilijk als jou hebben.
Ow en als ik alles verwijder dan boot mijn pc helaas voor jou nogsteeds netjes op.
Denk dus na voordat je wat zegt want er zijn een hoop mensen in dit topic die alles origineel kopen inplaats van te downloaden (Audirs, CaptainM, Ikzelf en vast nog een hoop meer)
Ow en demo cds kosten nog geen 5 euro
Zijn er trouwens nogmeer mensen die morgen sega gt online binnen krijgen???
Zoja let me know kunnen we misschien een potje racen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 19:51 ]