Toon posts:

Het Grote XBOX Topic deel 7

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.660 views sinds 30-01-2008

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
Fire69 schreef op 03 februari 2004 @ 19:10:
[...]

Ik wil hier helemaal geen discussie starten, maar als jij mij een verwijt naar het hoofd slingert, heb ik het recht om daarop te antwoorden denk ik, dus bij deze...
Als je bedoelt dat ik gekopieerde spellen heb, en daardoor een lamer ben, stel ik je voor om alle niet legale soft even van je pc te verwijderen. Waarschijnlijk boot je dan ook niet veel verder dan de bios...

Het is vrij simpel hoor, ik heb een vrouw zonder inkomen, dochter en huis en auto waar ik moet voor betalen.
Als ik iets van hardware koop, heb ik geen geld meer over voor iets anders, en een xbox/pc zonder software, daar ben je niet veel mee...
als ik een spel tegenkom waarvan ik het echt langer dan een week zou spelen, spaar ik er wel voor om het te kunnen kopen...
Gelieve dus mensen geen lamer te noemen zonder een echte gegronde reden, aub. :/

[/end-of-discussion]
Dus jij bepaalt wanneer een discussie afgelopen is???

Toch vine ik het erg sneu dat je het op zo'n manier bekijkt er zijn mensen die erg hard werken om games te maken en te verkopen en daar steel jij het brood dus van.
Misschien dat die mensen het nu dus wel net zo moeilijk als jou hebben.
Ow en als ik alles verwijder dan boot mijn pc helaas voor jou nogsteeds netjes op.

Denk dus na voordat je wat zegt want er zijn een hoop mensen in dit topic die alles origineel kopen inplaats van te downloaden (Audirs, CaptainM, Ikzelf en vast nog een hoop meer)

Ow en demo cds kosten nog geen 5 euro

Zijn er trouwens nogmeer mensen die morgen sega gt online binnen krijgen???
Zoja let me know kunnen we misschien een potje racen

[Voor 5% gewijzigd door Semmy op 03-02-2004 19:51]

• Ereinion
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08-04-2017

Ereinion

Don Rosa!

Semmy schreef op 03 februari 2004 @ 19:51:
[...]

Toch vine ik het erg sneu dat je het op zo'n manier bekijkt er zijn mensen die erg hard werken om games te maken en te verkopen en daar steel jij het brood dus van.
Misschien dat die mensen het nu dus wel net zo moeilijk als jou hebben.
Ow en als ik alles verwijder dan boot mijn pc helaas voor jou nogsteeds netjes op.

Denk dus na voordat je wat zegt want er zijn een hoop mensen in dit topic die alles origineel kopen inplaats van te downloaden (Audirs, CaptainM, Ikzelf en vast nog een hoop meer)
Dit ben ik niet met je eens. Ik heb zelf legale, maar soms ook illegale spellen. Ik vind het pas 'brood stelen' als je een spel illegaal hebt dat je, als het niet mogelijk was illegale spellen te hebben, legaal zou hebben gekocht. Ik heb best veel cd's of spellen illegaal, maar ik zou ze anders toch nooit in de winkel gekocht hebben, want ik vind ze het geld niet waard. Maar dan heb ik geen geld gestolen of zo van een bedrijf, want ze zouden dat geld toch nooit hebben gekregen. Ik heb wel een paar keer een spel eerst illegaal uitgeprobeerd, toen vond ik het leuk, en toen in de winkel gekocht. Nu weet ik best dat de meeste mensen er niet zo over denken, en het vaak als een goed alternatief zien voor een spel kopen, maar ik denk dat er zeker wel situaties zijn waarin een spel niet origineel hebben gerechtvaardigt is (omdat niemand er nadeel aan heeft.)

A Turin Turambar turun ambartanen

• Semmy
Ereinion schreef op 03 februari 2004 @ 22:25:
[...]

Dit ben ik niet met je eens. Ik heb zelf legale, maar soms ook illegale spellen. Ik vind het pas 'brood stelen' als je een spel illegaal hebt dat je, als het niet mogelijk was illegale spellen te hebben, legaal zou hebben gekocht. Ik heb best veel cd's of spellen illegaal, maar ik zou ze anders toch nooit in de winkel gekocht hebben, want ik vind ze het geld niet waard. Maar dan heb ik geen geld gestolen of zo van een bedrijf, want ze zouden dat geld toch nooit hebben gekregen. Ik heb wel een paar keer een spel eerst illegaal uitgeprobeerd, toen vond ik het leuk, en toen in de winkel gekocht. Nu weet ik best dat de meeste mensen er niet zo over denken, en het vaak als een goed alternatief zien voor een spel kopen, maar ik denk dat er zeker wel situaties zijn waarin een spel niet origineel hebben gerechtvaardigt is (omdat niemand er nadeel aan heeft.)
Tuurlijk is dat ook stelen als jij een fiets meeneemt en er vervolgens niks mee doet en hem dus BV bij het station achterlaat is het toch ook diefstal.

Gekopierde software is ten aller tijde diefstal in mijn mening.
En als je het toch niet gekocht had waarom het je het dan.

* Semmy heeft trouwens de crystal xbox bestelt (-:

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:33
Semmy schreef op 03 februari 2004 @ 19:51:
[...]

Dus jij bepaalt wanneer een discussie afgelopen is???
Ik bepaal wanneer mijn deel aan de discussie afgelopen is ja.
En meer woorden ga ik er nu niet meer aan vuil maken...

• _Fonz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-05-2005

_Fonz

Dream on

@ Semmy

Waar kun je de Crystal Xbox bestellen.

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 06:29
Fire69 schreef op 04 februari 2004 @ 07:02:
[...]

Ik bepaal wanneer mijn deel aan de discussie afgelopen is ja.
En meer woorden ga ik er nu niet meer aan vuil maken...
Doe niet zo kinderachtig dude :{

Maargoed, kappen nu met de legaal/illegaal discussie, die is al honderden malen gevoerd en daarmee verpest je alleen maar een topic...

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08-12 14:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Fire69 schreef op 03 februari 2004 @ 19:10:
[...]

Ik wil hier helemaal geen discussie starten, maar als jij mij een verwijt naar het hoofd slingert, heb ik het recht om daarop te antwoorden denk ik, dus bij deze...
Als je bedoelt dat ik gekopieerde spellen heb, en daardoor een lamer ben, stel ik je voor om alle niet legale soft even van je pc te verwijderen. Waarschijnlijk boot je dan ook niet veel verder dan de bios...

Het is vrij simpel hoor, ik heb een vrouw zonder inkomen, dochter en huis en auto waar ik moet voor betalen.
Als ik iets van hardware koop, heb ik geen geld meer over voor iets anders, en een xbox/pc zonder software, daar ben je niet veel mee...
als ik een spel tegenkom waarvan ik het echt langer dan een week zou spelen, spaar ik er wel voor om het te kunnen kopen...
Gelieve dus mensen geen lamer te noemen zonder een echte gegronde reden, aub. :/

[/end-of-discussion]
:Z :Z

Anywayz...

Mijn beste rallygame ervaring tot nog toe is Collin McRea Rally 3.0. Een erg strakke game en een waar gevoel van realisme. Lekker moeilijk daar houd ik wel van. Maar de graphics van XPand Rally zien er dus echt botergeil en heerlijk sfeervol uit. Tsjek zelf maar:

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_002.jpg

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_003.jpg

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_006.jpg

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_006.jpg

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_011.jpg

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_016.jpg

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_018.jpg

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/xpandrally_019.jpg

:9~

Als de controls dan ook nog zo lekker zijn als in CMR 3.0 en het een echte simulatie wordt dan is dit een game waar ik zeker in geintresseerd ben.

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• Chillmeister
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08-12 16:44
Ik heb alle versies van Colin McRae rally.
Deel 1 was zeker leuk, had de PC versie
Deel 2 (CMR 2.0) blijft voor mij de beste, jammer dat Force Feedback soms wel soms niet aan de gang kreeg. ook PC versie
Deel 3. Echt super BAGGER, zo'n slecht spel. Graphics waren inderdaad mooi, maar de besturing was zo slecht. Het leek net alsof je auto om een verticale reed. Heb de promo edition voor de PC
Deel 4. Ik heb hem op de xbox. superleuk spel, vele malen beter dan deel 3. Vindt hem toch qua gameplay en besturing minder dan CMR 2.0, misschien komt dit omdat ik FF stuurtje heb voor de PC en met deel 4 vast zit met een xbox controller.

ik snap niet hoe je CMR3, leuk kan vinden. Maar de pics die je hebt gepost zien er inderdaad geil uit!!
is overigens WRC2 uit op de xbox? ik weet dat hij te koop is voor de PS2

[Voor 11% gewijzigd door Chillmeister op 04-02-2004 11:45]

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Chillmeister schreef op 04 februari 2004 @ 11:42:
Deel 3. Echt super BAGGER, zo'n slecht spel. Graphics waren inderdaad mooi, maar de besturing was zo slecht. Het leek net alsof je auto om een verticale reed. Heb de promo edition voor de PC

ik snap niet hoe je CMR3, leuk kan vinden. Maar de pics die je hebt gepost zien er inderdaad geil uit!!
is overigens WRC2 uit op de xbox? ik weet dat hij te koop is voor de PS2
Ik heb hem op de Xbox en hij is echt niet bagger hoor. De controls zijn gewoon heel realistisch hoe de auto reageert op verschillende ondergronden. Het is geen arcade zoals WRC maar echt simulatie, daar houd ik van. 8)

• Chillmeister
heb nooit gevonden dat de Colin McRae serie simulatie was, maar een beetje van een mix van acrade simulatie.
Rally championship 2000, dat was simulatie

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

In de meeste reviews van toendertijd werd vaak een vergelijking gemaakt met een andere rallygame zoals WRC of Ralli Sport Challenge. CMR 3.0 werd steeds als meest realistisch genoemd.

De moeilijkheidsgraad vond ik ook heerlijk. Precies goed. Je moet echt zeer je best doen wil je het Championship winnend afsluiten. En dan ben je pas op de eerste moeilijkheidsgraad. Bij Ralli Sport Challenge werd ik gelijk de eerste keer met een dikke voorsprong eerste. Niet leuk want dan speel je hem nog eens op het moeilijkst en daarna speel je hem nooit meer.

• Semmy
Sega gt online is leuk!!!!!!!

Later zal ik jullie wat meer vertellen.
Moet nu alles vrij spelen.
Enige wat jammer is is dat je na een multyplayer game helemaal terugboot

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Semmy schreef op 04 februari 2004 @ 13:57:
Sega gt online is leuk!!!!!!!

Later zal ik jullie wat meer vertellen.
Moet nu alles vrij spelen.
Enige wat jammer is is dat je na een multyplayer game helemaal terugboot
Hmmz, mijn favo genre is racen. Maar toch heb ik Sega GT Online niet aangeschaft. Ik denk niet dat het zoveel toevoegd aan mijn Sega GT die ik bij mijn Xbox kreeg. Maar ook omdat ik ook al PGR2 in mijn bezit heb.

• Thunderbolt
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 24-06-2016
Thunderbolt schreef op 03 februari 2004 @ 15:04:
Als je xbox ombouwd, kan je dan ook via netwerk gebrande spellen op de hdd zetten. Of moet je ze eerst altijd nog branden om ze op xbox hdd te zetten?
En zitten in alle nieuwe xboxen nu samsungs?
*kuch

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

WTF is dit voor een post??

• Gaara464
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-07-2004

Gaara464

Puri Puri 0.0

CaptainM schreef op 04 februari 2004 @ 15:27:
[...]

WTF is dit voor een post??
een kick :?

We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing I was good at, but at least I always fought for what I believed in. -Gray Fox

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Een kick van een post waarvoor ie vast een PM voor heeft gekregen? Lijkt me niet zo slim he... 8)7 :?

• Chillmeister
CaptainM schreef op 04 februari 2004 @ 12:38:
In de meeste reviews van toendertijd werd vaak een vergelijking gemaakt met een andere rallygame zoals WRC of Ralli Sport Challenge. CMR 3.0 werd steeds als meest realistisch genoemd.

De moeilijkheidsgraad vond ik ook heerlijk. Precies goed. Je moet echt zeer je best doen wil je het Championship winnend afsluiten. En dan ben je pas op de eerste moeilijkheidsgraad. Bij Ralli Sport Challenge werd ik gelijk de eerste keer met een dikke voorsprong eerste. Niet leuk want dan speel je hem nog eens op het moeilijkst en daarna speel je hem nooit meer.
misschien dat het een slechte port was voor de PC. maar heb je cmr 4 al geprobeerd?

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Chillmeister schreef op 04 februari 2004 @ 16:09:
[...]

misschien dat het een slechte port was voor de PC. maar heb je cmr 4 al geprobeerd?
Volgens mij was CMR3.0 eerder uit op de Xbox dan op de PC, correct me if I'm wrong. Ik heb CMR4 nog niet geprobeerd aangezien ik CMR2 op mijn oude PSX had en ik eens een keer een andere rallygame wil proberen dan die uit de CMR-serie. XPand Rally wordt denk ik mijn volgende rallygame.

Rally racen = stoer!

• Semmy
Voor de prijs van sega gt was het niet te doen. Lekker goedkoop.

En aangezien ik de eerste niet had heb ik deze online versie maar bestelt.
En ik vermaak me er feestelijk mee
Alleen die license testen erger ik me dood aan krijg ze nooit in de beste tijd

• Chillmeister
CaptainM schreef op 04 februari 2004 @ 16:22:
[...]

Volgens mij was CMR3.0 eerder uit op de Xbox dan op de PC, correct me if I'm wrong. Ik heb CMR4 nog niet geprobeerd aangezien ik CMR2 op mijn oude PSX had en ik eens een keer een andere rallygame wil proberen dan die uit de CMR-serie. XPand Rally wordt denk ik mijn volgende rallygame.

Rally racen = stoer!
precies zoals ik eerder zei, een slecht port voor de PC. maar we zijn het allebei eens. Rally racen is inderdaad stoer! nu heb ik alleen nog een extra stuurtje nodig voor mijn xbox, tenzij ik die van mijn pc een of andere manier aan de gang zou kunnen krijgen op mijn xbox

• Hiro Shima
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2008
http://www.gamespy.com/pr...ary04/steelbattalionxbox/

http://www.gamespy.com/previews/february04/steelbattalionxbox/01.jpg
http://www.gamespy.com/previews/february04/steelbattalionxbox/05.jpg
http://www.gamespy.com/previews/february04/steelbattalionxbox/09.jpg

lees maar, enuhh Semmy, ben je al aan het oefenen? ;)

Behold Googlezon
Firefox, the only way to surf

• Okyah
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Die mech ziet er ERG koel uit :D
Maar het scherm is weer zo klein, das wel jammer... Nja, vind ik wel jammer.. :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

Zijn die screens nou in breedbeeld?

want zon game + breedbeeld + 5.1 + controller = ultimate game experiance :D

We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing I was good at, but at least I always fought for what I believed in. -Gray Fox

• Semmy
Ik wou dat dat kon maar het speelt nogal moeilijk steel batellion (-:

moet binnenkort maar eens een tvkaart aanschaffen of een tftje met svideo in (-:

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
wanneer komt dat Xpand Rally uit dan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

Semmy schreef op 04 februari 2004 @ 18:03:
Ik wou dat dat kon maar het speelt nogal moeilijk steel batellion (-:

moet binnenkort maar eens een tvkaart aanschaffen of een tftje met svideo in (-:
Ik bedoel ook die reuzecontroller ;) dat ding lijkt me echt ultimate :D

Ik zoek hem al een tijdje maar kan hem nergens een beetje redelijk geprijsd vinden (100 euro ofzo / 2e hands)

• Semmy
hij is inderdaad fantastish.
Mijn neefje komt dikwijls langs slepen we de breedbeeld tv uit mijn kamer naar de huiskamer en zetten we hem op de eettafel
joystick ervoor en rammen maar

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:19

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Woei! :D

Thnx AudiRS4 :)

* Okyah is vereerd door deze post :D

_/-\o_

Ik ga het goed doornemen :)
Nu weinig tijd helaas, maar over een paar weken...

Alone at last
Just nostalgia and I

• 25287
  • Registratie: december 2021
  • Niet online
Jaja de eerste beelden uit MechAssault 2! :) Ziet er zeer vet uit als je het mij vraagt. Meer details in de Mech's en natuurlijk nieuwe Live functies zoals clan vorming e.d.

Zijn wel vroege screenshots natuurlijk, maar het ruikte naar meer.

http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/mechassault_001.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/mechassault_002.jpg

bron

• sjarreltje
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 31-07-2007
Hoe moet je eigenlijk je pc en xbox connecten via FTP. Ik heb nu wel EvoX erop en een crosscable ertussen en hij wil niej connecten. Heb wel het ip-adres maar werkt gewoon niej. Heeft iemand hier ervaring meej. als je replied moet je ff erbij zetten welke prog je gebruikt en welke instellingen.
Greetz Sjarrel*(tje)*

http://specs.tweak.to/7671 <-- mijn pc'tje

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
sjarreltje schreef op 05 februari 2004 @ 10:07:
Hoe moet je eigenlijk je pc en xbox connecten via FTP. Ik heb nu wel EvoX erop en een crosscable ertussen en hij wil niej connecten. Heb wel het ip-adres maar werkt gewoon niej. Heeft iemand hier ervaring meej. als je replied moet je ff erbij zetten welke prog je gebruikt en welke instellingen.
Greetz Sjarrel*(tje)*
ik geloof niet dat het de bedoeling is dat men hierover praat op dit forum
check de faq maar eens

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• Nevada
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 30-11 09:12
toch maar ff het linkje weggehaald

Hier staat dus dat je je xbox kan upgraden naar 1400 mhz en 128 mbram? Toch wel vreemd is gewoon het de dubbele cpu snelheid van het orgineel . En of dat ook in Nederland kan

offtopic:
mag ik dit linkje nu posten :X :?

[Voor 10% gewijzigd door Nevada op 05-02-2004 10:37]

Unreal Tournament '99

• Eeruku
  • Laatst online: 13-09 19:46
Nevada schreef op 05 februari 2004 @ 10:28:
<linkje wat nog niet confirmed "legaal" is>

Hier staat dus dat je je xbox kan upgraden naar 1400 mhz en 128 mbram? Toch wel vreemd is gewoon het de dubbele cpu snelheid van het orgineel . En of dat ook in Nederland kan

offtopic:
mag ik dit linkje nu posten :X :?
die 128MB ram kan wel, heb ik al eens eerder over gelezen.. maar die CPU speed? O.O ik heb er mn twijfels bij

en et is beter dat je het linkje even wegedit geloof ik :P

[Voor 15% gewijzigd door Eeruku op 05-02-2004 10:33]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Chillmeister
3CLipZ schreef op 05 februari 2004 @ 10:32:
[...]

die 128MB ram kan wel, heb ik al eens eerder over gelezen.. maar die CPU speed? O.O ik heb er mn twijfels bij

en et is beter dat je het linkje even wegedit geloof ik :P
upgraden kan altijd, maar of er gebruik van wordt gemaakt, geen flauw idee. Voor spellen maakt het niks uit want die zijn allemaal ontworpen voor de 700Mhz cpu en 64mb ram, alles wat extra is wordt niet gebruikt.

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 25-11 12:14
Goeiedag.... ik ben sinds vandaag ook trotse bezitter van de X-doos....
Speelt fantastisch maar ik MOET echt aan een cordless controller.
Ik ken verde niemand in mijn omgeving met zo'n beestje dus d8 laat ik het hier eens vragen.
Welke valt aan te raden?
Zal ongetwijfeld al eens langsgekomen zijn maar via de search kom ik alleen in dit topic terecht en 6 delen hiervoor maar das wel erg veel leesvoer.
Heb via google geprobeerd wat reviews te vinden maar echt heel veel wijzer werd ik daar niet van.
Nou zag ik dat Dixons een 4gamers uitvoering heeft voor 55€ meen ik, is dat wat?
Of is een Logitech aan te raden oid?
Las trouwens wel in 1 review dat ze niet in de S grootte zouden komen (zijn), is dat zo?
Of is dat ouwe koek?

• Wom
Logitech heeft er een en dat moet best een goeie zijn naar het schijnt. Hoe groot oid weet ik niet, want heb hem zlef nog nooit in mijn handen gehad. Heeft wel force feedback ed. dus dat is wel positief, en hij werkt op de 4ghz frequentie geloof ik.

http://www.nomad-village.it/immagini/logitech-xbox2.jpg

• Semmy
THQ heeft een datum geprikt voor de tactische militaire simulatie Full Spectrum Warrior. De Xbox versie van dit spel zal namelijk op 8 juni in de schappen liggen. Nog onduidelijk is of deze datum wereldwijd geldt, of dat het een Amerikaanse datum betreft. Een PC versie zal pas in de loop van september verschijnen, dus de Xbox gamers hebben in de zomers iets om mee te pronken. Of het spel het pronken waard is, is nog even afwachten. Het concept klinkt alvast veelbelovend en doordat het puur draait om het tactisch aspect weet het spel zich van de massa te onderscheiden. Zal dit eindelijk de doorbraak voor de quasi-RTS op de console betekenen? Met dank aan gamer.nl

• -SaveMe-
  • Laatst online: 08-12 01:28

-SaveMe-

-klik-

Hmmmmmm,

na het zien van wat filmpjes en previews komt er binnenkort eindelijk eens een
gruwelijk zwaar scary gampie aan:

"With a compelling story that'll keep you guessing until the very end, The Suffering threatens to offer gamers a rollercoaster ride through hell and back. - Gamespy"

'The Suffering' dus. Bloedstollend gewoon!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Maniakje
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 07-12 20:36
-SaveMe- schreef op 06 februari 2004 @ 21:26:
Hmmmmmm,

na het zien van wat filmpjes en previews komt er binnenkort eindelijk eens een
gruwelijk zwaar scary gampie aan:

"With a compelling story that'll keep you guessing until the very end, The Suffering threatens to offer gamers a rollercoaster ride through hell and back. - Gamespy"

'The Suffering' dus. Bloedstollend gewoon!
Niks voor mij dus. :+

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• Wom
Heb nu dus eindelijk maar PoP besteld, BG&E laat ik netjes liggen, heb hem bij iemand kunnen proberen en het is niet mijn pakkie an. :)

Enne, voor een PGR2 toernooi oid ben ik wel te vinden, maar dan wel ná carnaval. :) Heb daar nu niet echt de tijd voor.

• Maniakje
AudiRS4 schreef op 07 februari 2004 @ 22:47:
Heb nu dus eindelijk maar PoP besteld, BG&E laat ik netjes liggen, heb hem bij iemand kunnen proberen en het is niet mijn pakkie an. :)
Ik riep al de hele tijd dat ik PoP voor de Xbox zou gaan kopen. Maar het duurde me toch iets te lang voordat ie uitkwam. Inmiddels heb ik hem al voor de PC en ben ik al over de helft van het spel. Voor de Xbox ga ik hem dan ook niet meer kopen, want hoewel het een mooi spel is, heeft een replay value van nul komma nul.

• 19339
  • Laatst online: 25-07-2014
ScooBY_DoO schreef op 05 februari 2004 @ 20:09:
Speelt fantastisch maar ik MOET echt aan een cordless controller.
Ik ken verde niemand in mijn omgeving met zo'n beestje dus d8 laat ik het hier eens vragen.
Welke valt aan te raden?
Congrats met je aanschaf! :) Ik weet niet of je ook nog op Live wilt, maar zo ja, let even op bij aanschaf van een cordless controller. De communicator-headset plug je normaliter achtering je controller, maar die aansluitingen zitten dus niet op een cordless controller. Dan moet je de communicator op het 'basisstation' van de controller aansluiten, en heb je alsnog een draad.

Je wisselt de ene draad in voor de andere, zeg maar. Dus als je Live wilt, denk hier even aan voordat je geld neerlegt voor wireless.

• zanac331
  • Laatst online: 09-12-2005

zanac331

digitaal analoog

Ik heb een "nep" xbox controller gekocht laatst. Kostte 25 euro ofzo nieuw. Maar dat ding vertoont nu al kuren: de linker thumbstick gaat de hele tijd naar rechts. Of in ieder geval de thumbstick zelf blijft wel op zijn plek, maar het commando naar rechts lopen (ligt aan het spel offcourse wat het commando is :)) staat de hele tijd aan.
Iemand een idee hoe ik dat kan fixen?

[Voor 3% gewijzigd door zanac331 op 08-02-2004 11:32]

World of Warcraft heerscht!

• Semmy
zanac schreef op 08 februari 2004 @ 11:32:
Ik heb een "nep" xbox controller gekocht laatst. Kostte 25 euro ofzo nieuw. Maar dat ding vertoont nu al kuren: de linker thumbstick gaat de hele tijd naar rechts. Of in ieder geval de thumbstick zelf blijft wel op zijn plek, maar het commando naar rechts lopen (ligt aan het spel offcourse wat het commando is :)) staat de hele tijd aan.
ja een originele controller kopen en laten weten welke jij nu hebt die focked is zodat niemand em meer koopt

• Farting Bob
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-06-2011

Farting Bob

Have a rotten day

Semmy schreef op 08 februari 2004 @ 12:48:
[...]ja een originele controller kopen en laten weten welke jij nu hebt die focked is zodat niemand em meer koopt
Ik koop nooit meer een nep-controler voor welke console er is. Tot nu toe vertonen ze allemaal kuren. Voor de Xbox heb ik dan ook een S-controler gekocht. Ik hehb voor de PS2 wel redelijk neppers, maar toch niet zo goed als de originele, voor de Cube, die kon ik na 1 minuut al wegdonderen :). Dan maar wat geld meer, je hebt wel een goeie controler.

En wachten op PoP en BG&E lang? Ik vind het wachten op het beste spel van het jaar (voor mij dan) lang .... Ninja Gaiden!

[Voor 10% gewijzigd door Farting Bob op 08-02-2004 13:20]

'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'

• Sperenvanger
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:16
Ik heb het ook met mijn 2 Xbox S-Type controllers en de grote (allemaal orgineel). Erg vervelend bij sommige spellen. Maar je voelt het ook een beetje aan het pookje, dat hij niet helemaal in het midden staat. Er staat nog een beetje speling op. Vind ik erg jammer, maar het is maar heel zelden dat ik het merk.

• The Specialist
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-08-2017
Ik heb zojuist de XBox verbonden met mijn router (Sitecom DC-202v3) en alles ingesteld (ip adres, dns etc.). Wanneer hij de boel gaat checken geeft hij aan:
- Cables connected
- IP settings OK
- DNS resolved
- XBox Live not found

Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb de firewall van mijn router uitgezet, heb DMZ gebruikt, niets mocht baten. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features

• Beakz
  • Laatst online: 05-10-2007
Lol licht er niet een ander contoller op zijn kop naast of klem ? :)

tja en anders gewoon ruilen .

quote]Farting Bob schreef op 08 februari 2004 @ 13:17:
[...]

Ik koop nooit meer een nep-controler voor welke console er is. Tot nu toe vertonen ze allemaal kuren. Voor de Xbox heb ik dan ook een S-controler gekocht. Ik hehb voor de PS2 wel redelijk neppers, maar toch niet zo goed als de originele, voor de Cube, die kon ik na 1 minuut al wegdonderen :). Dan maar wat geld meer, je hebt wel een goeie controler.

En wachten op PoP en BG&E lang? Ik vind het wachten op het beste spel van het jaar (voor mij dan) lang .... Ninja Gaiden![/quote]

En dat gelul over orginele beter valt ook over te twisten ,want ik heb ook zat kuren met orginele gehad en laat zo,n merk ook even opbouwen je hebt het ook over een prijsverschil.

Daarnaast heeft mijn joytech de xboxcontoller allang naar de gasten doorgeschoven .

iedereen zijn ervaringen :)

[Voor 26% gewijzigd door Beakz op 08-02-2004 15:13]

Steady on demon

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

The Specialist schreef op 08 februari 2004 @ 14:58:
Ik heb zojuist de XBox verbonden met mijn router (Sitecom DC-202v3) en alles ingesteld (ip adres, dns etc.). Wanneer hij de boel gaat checken geeft hij aan:
- Cables connected
- IP settings OK
- DNS resolved
- XBox Live not found

Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb de firewall van mijn router uitgezet, heb DMZ gebruikt, niets mocht baten. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Als je je ISP ook even zou vermelden dan zou dat wel een beetje helpen. Anywayz... Probeer om al je settings automatisch uit te laten delen. Dus IP en DNS automatisch en als je bijvoorbeeld @home gebruikt, moet je de computernaam van je PC invullen bij host (computernaam is een CP-nummer).

Ik gebruik ADSL Extreme van SpeedXS met alle settings automatisch op een Micronet SP3350A Modem/Router en het loopt als een tiet!

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 06:29
microsoft bellen, krijg je ook een nieuwe :), hoef je de oude waarschijnlijk niet eens te laten zien

• The Specialist
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-08-2017
CaptainM schreef op 09 februari 2004 @ 09:33:
[...]

Als je je ISP ook even zou vermelden dan zou dat wel een beetje helpen. Anywayz... Probeer om al je settings automatisch uit te laten delen. Dus IP en DNS automatisch en als je bijvoorbeeld @home gebruikt, moet je de computernaam van je PC invullen bij host (computernaam is een CP-nummer).

Ik gebruik ADSL Extreme van SpeedXS met alle settings automatisch op een Micronet SP3350A Modem/Router en het loopt als een tiet!
ISP: Wanadoo Cable Basic
Modem: Com21

Ik heb de settings handmatig ingevoerd omdat hij bij automatisch ook hetzelfde probleem aangeeft. Wanneer ik het modem direct verbindt met mijn xbox, dan kan ik geen verbinding krijgen terwijl ik toch alles goed instel............Kan iemand helpen?

Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

The Specialist schreef op 09 februari 2004 @ 11:44:
[...]

ISP: Wanadoo Cable Basic
Modem: Com21

Ik heb de settings handmatig ingevoerd omdat hij bij automatisch ook hetzelfde probleem aangeeft. Wanneer ik het modem direct verbindt met mijn xbox, dan kan ik geen verbinding krijgen terwijl ik toch alles goed instel............Kan iemand helpen?
Gebruik je op je PC een computernaam? Ik had namelijk met @home breedband via de cable met hetzelfde modem dat ik de computernaam van mijn PC moest invullen bij "host-name'' in het Xbox Live Dashboard.

[Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 09-02-2004 12:09]

• Farting Bob
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-06-2011

Farting Bob

Have a rotten day

warmonger schreef op 08 februari 2004 @ 15:12:
[...]En dat gelul over orginele beter valt ook over te twisten ,want ik heb ook zat kuren met orginele gehad en laat zo,n merk ook even opbouwen je hebt het ook over een prijsverschil.

Daarnaast heeft mijn joytech de xboxcontoller allang naar de gasten doorgeschoven .

iedereen zijn ervaringen :)
ALLES kn kuren hebben uiteindelijk, daar valt niet over te twisten. De kans dat een nepperd waardeloos is, is alleen wat groter. En ik dacht dat je op een Cube controler 1 jaar garantie had, ik gok ook op die van de PS2 en Xbox, dat heb je met die nepperds ook niet. Je mag hopen dat 'ie binnen 2 weken verrot gaat, anders heb je pech.

'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'

• Fire69
Blijkbaar is de geupgrade Xbox minder illegaal dan we allemaal denken, gezien de review op de frontpage. :)

nieuws: Xbox upgrade: Friendtech DreamX-1480 review

• Chillmeister
Fire69 schreef op 10 februari 2004 @ 06:58:
Blijkbaar is de geupgrade Xbox minder illegaal dan we allemaal denken, gezien de review op de frontpage. :)

het lijkt mij wel leuk om sommige spellen 2x zo snel te spelen

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Fire69 schreef op 10 februari 2004 @ 06:58:

Ik zie nergens iets staan dat ie illigaal is hoor. En de games zijn geoptimaliseerd voor een 733MHz. dus wtf heb je eraan? 8)7

• Fire69
Ik zeg toch ook nergens dat je er wat aan hebt? ;)

Maar zoals 3Clipz hier zegt, wordt het hier nogal als illegaal beschouwd. :)

• Eeruku
  • Laatst online: 13-09 19:46
Fire69 schreef op 10 februari 2004 @ 09:50:
Ik zeg toch ook nergens dat je er wat aan hebt? ;)

Maar zoals 3Clipz hier zegt, wordt het hier nogal als illegaal beschouwd. :)
mwa, dat niet echt... ging meer om andere illegale zaken op die site :P (lees: modchipjes) (er staat op de FP niet voor niets GEEN linkje naar de officiele dreamx site :P)

[Voor 11% gewijzigd door Eeruku op 10-02-2004 10:12]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Fire69
oh, ok, dat was me niet echt opgevallen. :z

• Maniakje
3CLipZ schreef op 10 februari 2004 @ 10:08:
[...]

mwa, dat niet echt... ging meer om andere illegale zaken op die site :P (lees: modchipjes) (er staat op de FP niet voor niets GEEN linkje naar de officiele dreamx site :P)
Het is niet zozeer illegaal, maar wel illegaal op GoT. Dat kun je lezen in de FAQ.

Een aantal mensen (waaronder ik) hameren er steeds op dat de modchip discussies moeten stoppen, want anders komt er een grote boze mod, en die doet dan het topic op slot. B) Maar helaas begint er iedere keer wel weer iemand over die modchips.

offtopic:
En meer zeg ik er niet over, anders begin ik ik teveel te lijken op een wannabe-mod. ;)

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hoe zit het eigenlijk met dat PGR2-toernooitje? Weet je al wat meer Semmy??

• Zondagskindje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08-12 15:43

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

CaptainM schreef op 10 februari 2004 @ 16:25:
Hoe zit het eigenlijk met dat PGR2-toernooitje? Weet je al wat meer Semmy??
Ik hoop dat er ook genoeg meiden zijn op GoT die net zoals ik gek zijn op racen.
Misschien kan Semmy, in dat geval, ook een LadiesCup organiseren?
Want CaptainM rijdt (nog) iets te hard voor mij ;(

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zondagskindje schreef op 10 februari 2004 @ 16:32:
[...]

Ik hoop dat er ook genoeg meiden zijn op GoT die net zoals ik gek zijn op racen.
Misschien kan Semmy, in dat geval, ook een LadiesCup organiseren?
Want CaptainM rijdt (nog) iets te hard voor mij ;(
Nou is alweer een tijdje geleden dat we tegen elkaar geracet hebben, ofniet? Waar was je dan al die tijd? Maargoed, we moeten gewoon met z'n allen tegen elkaar, dus 8 man max. En een goede datum + tijd afspreken dan komt het wel goed denk ik.

• Chillmeister
ik wil ook wel meedoen

• Macadoshis
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09-01 22:12

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik wil ook wel meedoen, maar dat kan dan alleen via Bo-Xlink... Want heb geen Xbox live account

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

• pp_
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-11 08:24
Xbox Link werkt niet bij mij om de een of andere reden. Ik behoor een poort te forwarden, maar dat kan niet als je ICS gebruikt. :S

• Maniakje
pp_ schreef op 10 februari 2004 @ 17:51:
Xbox Link werkt niet bij mij om de een of andere reden. Ik behoor een poort te forwarden, maar dat kan niet als je ICS gebruikt. :S
Poorten forwarden met ICS. :Y)

Link komt rechtstreeks uit de FAQ van Network Troubleshooting. :)

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Asobo werkt aan een nieuwe offroad racer: Grand Raid Offroad
Grand Raid Offroad moet gaan lijken op het beter bekende 4x4 Evolution. Met een van de meer dan 30 verschillende auto's en trucks kun je door de ruige wildernis racen. Het idee erachter is dat de landschappen werkelijk onbegrensd zijn. Zo ver als het oog kan zien moet er gereden kunnen worden op een van de 40 banen die verdeeld zijn over 6 verschillende 'omgevingen'. De feiten die Asobo noemt zijn indrukwekkend. ze claimen namelijk dat er meer dan 10.000 vierkante kilometer landschap per omgevinge aanwezig is. Aan wegen is er zelf nog meer, maximaal 20.000 kilometer aan stoffige of geasfalteerde wegen, en bruggen is haalbaar in Grand Raid Offroad. Grafisch moet het ook goed komen volgens volgens de positieve ontwikkelaar. Zo zal elke boom, steen, grasspriet en wolk in het spel anders zijn, en zal het klimaat in real-time veranderen terwijl je aan het crossen bent.

Grand Raid Offroad zal voor de Xbox en de PC uitkomen, en ook over Xbox Live speelbaar zijn. Spelmodi die je kunt proberen zijn 'Race', 'Specials', 'Freerun', 'Stunt', 'Catch the Flag', 'Keep the Flag' en 'Baja'. Wat deze allemaal inhouden kunnen we je nog niet vertellen, maar het klinkt allemaal veelbelovend.
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/groffroad_000.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/groffroad_002.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/groffroad_010.jpg
http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/groffroad_016.jpg
Bron: Xboxworld.nl

Er staat duidelijk bij de screens 'work in progress' maar voor dit vroege stadium van ontwikkeling mogen de screens er best wel zijn. Ook is er nog geen releasedate en uitgever bekend gemaakt dus is maar even afwachten of deze game wordt uitgebracht.

Lekker vrij rondrijden lijkt me wel wat met een 4x4. Lekker cruisen en over randjes van afgronden balanseren! :o

• pp_
Maniakje schreef op 10 februari 2004 @ 20:51:
[...]
Poorten forwarden met ICS. :Y)

Link komt rechtstreeks uit de FAQ van Network Troubleshooting. :)
Bedankt. :+

• Chillmeister
off road racer vindt ik opzich wel een leuk idee. origineel want het is niet hetzelfde als een rally game als ik zo naar die pics kijk

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Chillmeister schreef op 11 februari 2004 @ 12:50:
off road racer vindt ik opzich wel een leuk idee. origineel want het is niet hetzelfde als een rally game als ik zo naar die pics kijk
Precies. Het lijkt mij meer een game waarin je meer moet trail rijden. Maar gewoon door zo'n ontzettend grote omgeving cruisen lijkt mij ook wel top.

• Chillmeister
maar dit is wel zo'n spel dat ik eerst zou downloaden voordat ik er overna zal denken om hem te kopen of niet

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Chillmeister schreef op 11 februari 2004 @ 13:16:
maar dit is wel zo'n spel dat ik eerst zou downloaden voordat ik er overna zal denken om hem te kopen of niet
:Z

Ik download nooit games. Ik oordeel op previews/reviews op websites en magazines. En voordat ik een game koop vraag ik meestal in de winkel of ik hem even mag spelen. Meestal is dat geen probleem en krijg je een goed oordeel over een game.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Als je het toch koopt (als je het leuk vindt) is het toch niet erg om het eerst te downloaden :? Doe ik met CDs vaak bijvoorbeeld. Vind ik het niet leuk, dan gooi ik het weer weg, vind ik het wel leuk, dan koop ik het :)
En ik bestel spellen voornamelijk online, dan gaat "even vragen om te proberen" niet zo makkelijk ;)

//Bij spellen (vooral pc spellen) zijn er wel vaak demos, trailers en reviews. Dat helpt idd ook wel ;)

[Voor 16% gewijzigd door Okyah op 11-02-2004 16:41]

Alone at last
Just nostalgia and I

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Okyah schreef op 11 februari 2004 @ 16:38:
Als je het toch koopt (als je het leuk vindt) is het toch niet erg om het eerst te downloaden :? Doe ik met CDs vaak bijvoorbeeld. Vind ik het niet leuk, dan gooi ik het weer weg, vind ik het wel leuk, dan koop ik het :)
En ik bestel spellen voornamelijk online, dan gaat "even vragen om te proberen" niet zo makkelijk ;)

//Bij spellen (vooral pc spellen) zijn er wel vaak demos, trailers en reviews. Dat helpt idd ook wel ;)
Ja maar ik bedoel dus eigenlijk dat je gedownloade games niet kunt spelen op je Xbox. De rest vul je zelf maar in...

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ohzo :P

Alone at last
Just nostalgia and I

• Zondagskindje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08-12 15:43

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

CaptainM schreef op 10 februari 2004 @ 16:44:
[...]

Nou is alweer een tijdje geleden dat we tegen elkaar geracet hebben, ofniet? Waar was je dan al die tijd? Maargoed, we moeten gewoon met z'n allen tegen elkaar, dus 8 man max. En een goede datum + tijd afspreken dan komt het wel goed denk ik.
Dat klinkt alsof je mij gemist heb :+ :>
Ik probeer zo min mogelijk door de weeks te racen want het kost me mijn nachtrust. (ik kan gewoon niet ophouden, het is zoooo verslavend)
Dus ik heb al die tijd hier op GoT rondgehangen.
Een PGR2-toernooi lijkt me heel leuk....zolang het maar in het weekend is ivm mijn nachtrust... dus wanneer Semmy?

[Voor 10% gewijzigd door Zondagskindje op 11-02-2004 17:36]

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

• Wom

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

:D

Handig dit stukje, er worden nu ook tips gegeven over welke auto's je aan moet schaffen.
Nja, welke handig zijn om aan te schaffen om het iets makkelijker te maken ;)

Nu nog het laatste stukje afwachten en dan ga ik weer proberen :D
Nu een beetje druk maar na morgen heb ik weer tijd :Y)

Tnx voor melden :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Chillmeister
CaptainM schreef op 11 februari 2004 @ 16:46:
[...]

Ja maar ik bedoel dus eigenlijk dat je gedownloade games niet kunt spelen op je Xbox. De rest vul je zelf maar in...
nee, je hebt zelf gezegd dat er ook een PC versie komt. dus het is niet meteen wat je denkt

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zondagskindje schreef op 11 februari 2004 @ 17:34:
[...]

Dat klinkt alsof je mij gemist heb :+ :>
Ik probeer zo min mogelijk door de weeks te racen want het kost me mijn nachtrust. (ik kan gewoon niet ophouden, het is zoooo verslavend)
Dus ik heb al die tijd hier op GoT rondgehangen.
Een PGR2-toernooi lijkt me heel leuk....zolang het maar in het weekend is ivm mijn nachtrust... dus wanneer Semmy?
Maak je borst maar alvast nat dan. Ik heb de Mercedes CLK-GTR in de pocket en ik moet zeggen dat ik op sommige circuits sneller ben met de CLK-GTR dan met de Porsche GT1. Maar vooralsnog ligt mijn voorkeur bij de GT1. Die TVR Cerbera Speed12 is mijn volgende doel. Alles op Platinum is echt wel pittig.

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik ben er net achter gekomen dat mijn profile op PGR 2 kapot is....
Ik kan de profile niet meer loaden.. dat beteknt dat 32 uur racen WEG is... ik was aardig op weg om alles op zilver te halen ... en ook af en toe wat gouden en platina races gewonnen....

• Yoda
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 14-06-2018

Yoda

Can you feel it?

Macadoshis schreef op 13 februari 2004 @ 17:28:
Ik ben er net achter gekomen dat mijn profile op PGR 2 kapot is....
Ik kan de profile niet meer loaden.. dat beteknt dat 32 uur racen WEG is... ik was aardig op weg om alles op zilver te halen ... en ook af en toe wat gouden en platina races gewonnen....
PGR 1 had het nare dat wanneer je eerst op 50Hz speelt (dwz xbox staat ingesteld op 50Hz) en later op 60Hz dan kan je het profile waarmee je op 50Hz gespeeld hebt niet meer openen. Tenzij je je Xbox weer op 50Hz zit. De logica snap ik hier ook niet van, maar misschien dat het in PGR2 weer zo is??

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

Yoda schreef op 13 februari 2004 @ 17:40:
[...]

PGR 1 had het nare dat wanneer je eerst op 50Hz speelt (dwz xbox staat ingesteld op 50Hz) en later op 60Hz dan kan je het profile waarmee je op 50Hz gespeeld hebt niet meer openen. Tenzij je je Xbox weer op 50Hz zit. De logica snap ik hier ook niet van, maar misschien dat het in PGR2 weer zo is??
Dit komt waarschijnlijk door slecht (of lui) programmeerwerk. hierdoor is 50HZ langzamer dan 60 HZ en dan kloppen tijden nietmeer enzo

bij Phantasy Star online kan je op 50 hz bijvoorbeeld alleen op 50hz servers en met 60 hz allen op 60hz servers omdat het anders niet synchroon loopt (letterlijk :P)

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Yoda schreef op 13 februari 2004 @ 17:40:
[...]

Ik heb helemaal niks geks gedaan... gewoon effe spelen.... en toen heb ik hem uitgezet :?

• 19339
  • Laatst online: 25-07-2014
Dat 50/60Hz-verhaal schijnt ook de reden te zijn dat het niet mogelijk is om PAL en NTSC-versies tegen elkaar in een systemlink (of systemlink-via-internet-tunnel) te spelen.

• pp_
Ik heb de poorten geforward voor Xlink, maar het werkt nog steeds niet. :(

Wel is het gelukt om via XBC te spelen. Ik heb momenteel Halo, Midtown Madness 3 en Amped 2 om te multiplayen. Is er hier iemand die ook XBC doet en één van deze spellen heeft? Zo ja zou ik daar graag tegen spelen. :*) Voeg me toe aan MSN of stuur me een e-mail.

• Fire69
Ik heb ook XBC en die games, maar krijg XBC niet aan de praat! :(

• Bizzarro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 14:19

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik heb vanmiddag Panzer Dragoon Orta gekocht (15 euro bij e-plaza), en die is erg leuk, niet helemaal mijn ding, maar voor deze prijs een geweldig spel.

Ook zag ik bij de Mediamarkt Dead or Alive Xtreme Beach Volleybal liggen voor 19.99, dus die heb ik ook maar meegenomen, conclusie: rukspel (letterlijk >:) :9 ) met mooie graphics, aardige gameplay, en een leuke vrolijke soundtrack.

al met al een geslaagd weekend :)

• Semmy
Helaas voor mij een baggerweekend na 2 weken nog geen pgr2 van gcshop binnen.
Al 5 keer gemailed en al 5 keer een baggerandwoord terug gehad.

Leuke goedkope shop maar 2 weken is toch wat anders als 1 a 2 werkdagen levertijd

• Maniakje
Bizzarro schreef op 14 februari 2004 @ 23:40:
Ook zag ik bij de Mediamarkt Dead or Alive Xtreme Beach Volleybal liggen voor 19.99, dus die heb ik ook maar meegenomen, conclusie: rukspel (letterlijk >:) :9 ) met mooie graphics, aardige gameplay, en een leuke vrolijke soundtrack.
Mja, DOAX Beach Volleyball is een leuk spel om eens met een paar vrienden te spelen, maar ik was er zo op uitgekeken. Geile graphics, maar verder heeft het weinig te bieden.

Het leukste van het spel vind ik de reclame die op XboxTV te vinden is. >:)

• Bizzarro
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 14:19

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

whehehe, die is wel grappig ja, die hoofden die zo meebewegen :P

• Gaara464

Gaara464

Puri Puri 0.0

"play with a friend or play with yourself :X "

ze maken er gewoon reclame mee dat het een rukgame is

[Voor 22% gewijzigd door Gaara464 op 15-02-2004 12:00]

• Maniakje
Ik heb ook wel eens een interview met Itagaki (van Tecmo) over dit spel gelezen. Zaten ook wel leuke stukjes bij. :)
XBN: Is it true that DOAX can be played entirely one-handed? Leaving the other hand….err… free?

Itagaki: Yes. But that’s more to do with keeping the control simple. I have a five year old daughter. I want her to be able to play this game easily.
:)

• pp_
Fire69 schreef op 14 februari 2004 @ 20:51:
Ik heb ook XBC en die games, maar krijg XBC niet aan de praat! :(
Bij mij lukte het eerst ook niet, omdat ik de firewall niet uitgezet had. Als dit niet het geval bij jou is, wat lukt er dan niet?

• ErectionJackson
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Wom
Haha, wilde hem net posten :D

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wat een lieverdjes zijn jullie allemaal toch :>
Ik ga weer lezen en dan zo proberen :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee