xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zou ik zelf hem ook zo mooi wit kunnen krijgen?
Xbox Rosso Pack
• Xbox
• 1 controller S
• Project Gotham Racing 2
• Prijs: € 199,-
Xbox Grand Slam Pack
• Xbox
• 2 controllers S
• Top Spin
Beide bundels zijn verkrijgbaar vanaf 20 februari.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Volgens dit plaatje zie ik bij het rosso pack maar een controllerManiakje schreef op 26 januari 2004 @ 12:37:
Er komen weer twee nieuwe Xbox bundels aan.
Xbox Rosso Pack
• Xbox
• 2 controllers S
• Project Gotham Racing 2
Xbox Grand Slam Pack
• Xbox
• 2 controllers S
• Top Spin
Beide bundels zijn verkrijgbaar vanaf 20 februari.
http://salzburg.com.geizhals.at/a77212.html
Hier enkele screens.Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 23:38:
[...]
ik ben gewoon benieuwd of het er nog redelijk uitziet via een tv-kaart omdat mijn broer die dan zoou willen kopen .

Halo

Halo

Splinter Cell

Splinter Cell

Het boot-schermpje.
Ik wilde ook een light gun aanschaffen en dat speciaal voor House of the Dead III. Gewoon omdat ik op de pc (met muis helaas) die spellen fantastisch vond (blood/virtual cap 1/2/HofD etc).kareltje_de_grote schreef op 24 januari 2004 @ 21:47:
Ik zie op lik-sang ook allemaal lightguns staan. Welke xbox games zijn hiervoor geschikt? LIjkt mij nl wel erg leuk.
offtopic:
posterbovenmij: heb jij een evo? welke?
mail me ff of msn kareltje_is_cool(apestaartje)hotmail.com
Maar na deze review gelezen te hebben heb ik er maar vanaf gezien. Niet omdat HotD een "slecht" cijfer kreeg, maar omdat die lightguns gewoon niet zo goed hun werk deden.
review:
http://www.gamespot.com/x...useofthedead3/review.html
... the Xbox has no official first-party light-gun controller, and Sega has not taken the initiative to manufacture its own. Instead, players will have to either use a standard Xbox controller, which works surprisingly well, or a third-party light-gun controller. Currently, Mad Catz produces the only light gun available for the Xbox. In the right setup, this gun is actually very effective, but it's hard to calibrate and becomes wildly inaccurate if the tip of the barrel is more than three feet away from the screen. The lack of a really good light gun peripheral for the Xbox...
Ik probeer ook zo snel mogelijk in de post te geraken voor je.
[ Voor 77% gewijzigd door Fire69 op 26-01-2004 22:21 ]
25 uur? Das wel erg lang....Chillmeister schreef op 27 januari 2004 @ 08:47:
Yoepie, net alles op silver of hoger gehaald met PGR2, 25 uur om precies te zijn. denk dat platinum halen wel veel langer kan duren dan dat
Ik zat up 16uur. Wanneer doen we een potje Live??
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Thanks!Fire69 schreef op 26 januari 2004 @ 22:19:
RefriedNoodle: Thanx voor de headset, ik zal hem zo snel mogelijk testen!![]()
Ik probeer ook zo snel mogelijk in de post te geraken voor je.
heb ook goud en platina erbij zitten, en nog wat arcade racing en time trails en ook nog live sessiesCaptainM schreef op 27 januari 2004 @ 08:50:
[...]
25 uur? Das wel erg lang....![]()
Ik zat up 16uur. Wanneer doen we een potje Live??
Moeten we zeker een keer doen. moeten een keer 8 tweakers zien te vinden voor een potje.
* Chillmeister moet snel een headset kopen
[ Voor 7% gewijzigd door Chillmeister op 27-01-2004 09:49 . Reden: typo ]
Ik heb alles op Gold behalve 5 Cone Challenges. Ik heb er een stuk of 10 op Platinum. Dus de Mercedes CLK-GTR heb ik bijna in de pocket. Vind ik een goed idee dat van die alleen maar tweakers-competition. Er kwam toch een update voor Live zei AudiRS4 voggus mij, dat je in het Dashboard ook wedstrijden kon opzetten a la xsn.sports?Chillmeister schreef op 27 januari 2004 @ 09:48:
[...]
heb ook goud en platina erbij zitten, en nog wat arcade racing en time trails en ook nog live sessies
Moeten we zeker een keer doen. moeten een keer 8 tweakers zien te vinden voor een potje.
* Chillmeister moet snel een headset kopen
Forever raver!
bij arcade 22 zilver 11 goud en 2 platinum
totaal 133 uur plezier gehad van het spel en het is nog steeds leuk
en al 9999,9km gereden
Dan wordt het echt hoog tijd voor een GoT-toernooi nu iedereen al wat meer ge-oefend is. Jammer dat PGR2 XSNsports niet ondersteund, anders was het in een wip opgezet en werden alle stats netjes bijgehouden.impact99 schreef op 27 januari 2004 @ 19:17:
Ik heb nu 151 goud en 21 platinum bij world series
bij arcade 22 zilver 11 goud en 2 platinum
totaal 133 uur plezier gehad van het spel en het is nog steeds leuk
en al 9999,9km gereden
Forever raver!
Verwijderd
SemTX is de nick en ik speel tot nu toe
Rainbow six
Mech Assault
Top Spin
Moto Gp
Unreal Championship
Ghost recon
En vanaf volgende week
Sega Gt Online
BTW waar kan ik tetris worlds online krijgen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 16:36 ]
Verwijderd
En wat kom ik op een van de sites tegen? Microsoft brengt eind maart een xbox uit met een crystal kleur
Check het nieuws hier: http://www.foregames.nl/nieuwsitem.php?id=222
Hij is wel HEEL erg mooiChillmeister schreef op 28 januari 2004 @ 23:33:
ja ik zag allle pics van de Crystal op de Fok forum. ding gaat 199 euro kosten en sommige zeggen dat het een 20GB HD erin krijgt
Jammer genoeg heb ik net een Xbox gehaald.....
ach wie weet
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Onzin. Is nog niets officieel bekend over de Crystal. Maarja stelletje malloten hebben al te vroeg die shit verpreid. Komt snel genoeg informatie overChillmeister schreef op 28 januari 2004 @ 23:33:
ja ik zag allle pics van de Crystal op de Fok forum. ding gaat 199 euro kosten en sommige zeggen dat het een 20GB HD erin krijgt
Wordt volgens mij gewoon dezelfde Xbox, wat moet je met 20gig?
Anyway, dit is uit een debug...

Veel scherper dus dan capturen van de TV
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 06:32 ]
Zou leuk zijn als ze de crystal case los gaan verkopen?Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 06:21:
[...]
Onzin. Is nog niets officieel bekend over de Crystal. Maarja stelletje malloten hebben al te vroeg die shit verpreid. Komt snel genoeg informatie overCrystal is iig wel mooi. Plaatje wat ik ervan gezien heb is wel beter btw
Anyway, dit is uit een debug...
[afbeelding]
Veel scherper dus dan capturen van de TV
20 Gig is niet veel.. het is veel te weining
Verwijderd
nou, ik heb deze Gun en die werkt perfect! Zelf op een 100hz tv doet ie het, al merk je wel dat het een stuk moeilijker is voor de gun. Gelukkig heb ik 2 tv'sLiquid schreef op 26 januari 2004 @ 18:31:
Maar na deze review gelezen te hebben heb ik er maar vanaf gezien. Niet omdat HotD een "slecht" cijfer kreeg, maar omdat die lightguns gewoon niet zo goed hun werk deden.
review:
http://www.gamespot.com/x...useofthedead3/review.html
[...]
haal Save maar weg.
Ik zet gewoon veel spellen op mijn HD
Dan hang je er waarschijnlijk wel een 120gig in of zo.Macadoshis schreef op 29 januari 2004 @ 09:14:
[...]
haal Save maar weg.
Ik zet gewoon veel spellen op mijn HD
Denk niet dat MS dat gaat doen, zijn een beetje veel save-games.
Verwijderd
Bij play.com, die zitten in de UK en hebben hem nog, dacht ik.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:28:
BTW waar kan ik tetris worlds online krijgen
Met een engels credit card mocht ik niet naar een nederlands adres leveren. waar slaat dat nou weer op. Nederlands credit card wou ook niet lukken een of andere redenen. Toen maar amazon.co.uk gebruikt
Verwijderd
Die 20gig zou je wel mooi kunnen gebruiken voor de downloadble content.Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 06:21:
[...]
Onzin. Is nog niets officieel bekend over de Crystal. Maarja stelletje malloten hebben al te vroeg die shit verpreid. Komt snel genoeg informatie overCrystal is iig wel mooi. Plaatje wat ik ervan gezien heb is wel beter btw
Ik heb er inmiddels al aardig wat op staan. Bv extra levels van Midtown Madness, Splinter Cell en MechAssult.
Er hangt bij mij ook een 120 Gig HD in ...Fire69 schreef op 29 januari 2004 @ 09:32:
[...]
Dan hang je er waarschijnlijk wel een 120gig in of zo.
Denk niet dat MS dat gaat doen, zijn een beetje veel save-games.
Heel handig.... kan er veel nutige dingen op kwijt
Heb ik spijtiggenoeg geen centjes meer voor momenteel.Macadoshis schreef op 29 januari 2004 @ 12:36:
[...]
Er hangt bij mij ook een 120 Gig HD in ...![]()
Heel handig.... kan er veel nutige dingen op kwijt
Werkt hier eigenlijk iemand met xbconnect of xlink?
Het grote tunneling topic is redelijk dood denk ik.
Ik heb ze beide wel, moet ze alleen nog installeren..Fire69 schreef op 29 januari 2004 @ 12:58:
[...]
Heb ik spijtiggenoeg geen centjes meer voor momenteel.
Ik ben "bang" om mijn X-box in mijn netwerk te hangen, want ik wil niet dat hij verbinding gaat zoeken met Live (de reden is wel duidelijk).
Verwijderd
ik las ergens dat er misschien wat kwam in 2004, maar heb tot nu toe nog niks gevonden ;'(
mag ik anders iemand CC nummer even lenen
Verwijderd
een nieuwe livepak kopen en dat nummer bij je oude invullen is het enige alternatiefVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:54:
Weet iemand wanneer er een alternatief op een CC komt voor Xbox live!?
ik las ergens dat er misschien wat kwam in 2004, maar heb tot nu toe nog niks gevonden ;'(
mag ik anders iemand CC nummer even lenen
Check mail.Macadoshis schreef op 29 januari 2004 @ 13:39:
[...]
Ik heb ze beide wel, moet ze alleen nog installeren..
Ik ben "bang" om mijn X-box in mijn netwerk te hangen, want ik wil niet dat hij verbinding gaat zoeken met Live (de reden is wel duidelijk).
Heb je toch nog steeds je CC nodig denk ik, nee?Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 18:45:
[...]
een nieuwe livepak kopen en dat nummer bij je oude invullen is het enige alternatief
Binnen een week ga ik dat doen. Als ik nog een netwerkkaart binnenkrijg.Fire69 schreef op 29 januari 2004 @ 12:58:
[...]
Heb ik spijtiggenoeg geen centjes meer voor momenteel.
Ik was vandaag in Duitsland bij een groot warenhuis waar ze deze "rosso pack" al verkochten (voor 169 euro) en kan melden (jaja) dat er maar 1 controller bij zit. Tenminste volgens de verpakking...niels88 schreef op 26 januari 2004 @ 15:12:
[...]
Volgens dit plaatje zie ik bij het rosso pack maar een controller![]()
![]()
http://salzburg.com.geizhals.at/a77212.html
Iemand trouwens een idee of de X-Box spellen in Duitsland in het Duits zijn, dat zou zonde zijn...
rm -r *
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De 2 maanden gratis xbox live heb ik hier ook liggen, maar ik weet niet of ik die ga gebruiken, aangezien je automatisch na die 2 maanden live blijft gebruiken en ik geen CC heb (kijken of ik me pa over kan halen
* diabyte is dus happy
Ik denk als je echt lol wilt beleven aan MM3, je toch aan het Live! gedoe vast zit, daar is dat spel praktisch voor gemaaktdiabyte schreef op 30 januari 2004 @ 21:08:
Ik heb sinds gister mijn xboxRedelijk laat eigenlijk maarja
Khad weer centjes
Kben er echt rete blij mee, kheb de Limited Editon gekocht + DVD kit ding geval, nog een extra s controller dus nu lekker met ze 2en gamen
Ik speel vooral Midtown Madness 3 (halo kan me zusje geen zak van
loopt ze boos weg omdat ik er afmaak -_-) , Midtown Madness 3 is niet echt dat je zegt WOW! wat een game, ik vind het jammer dat er ook maar 2 steden zijn
Maar die game is echt gewoon grappig met ze 2en
De 2 maanden gratis xbox live heb ik hier ook liggen, maar ik weet niet of ik die ga gebruiken, aangezien je automatisch na die 2 maanden live blijft gebruiken en ik geen CC heb (kijken of ik me pa over kan halen)
* kazuka is dus happy
Geloof me, Live! voegt echt zoveel toe aan de XBOX, vooral omdat het super goed in elkaar steekt! Geen lag, duidelijke menu's, kletsen met elkaar over de communicator, spannende online wedstrijden.
Dit alles maakt voor mij persoonlijk de XBOX de meest onderscheidende van de consoles. Daarnaast is hij grafisch toch wel wat beter dan m'n PS2 en vind ik de controller en console als geheel wat degelijker over komen.
Maar dat Live! is echt een geweldige ervaring!
Hmm, ik kreeg een mail over deze pack van InsideGamer, daar stond dat er 2 controllers in zaten. Zal wel een foutje zijn dan. Post aangepast.ralfbosz schreef op 30 januari 2004 @ 18:37:
[...]
Ik was vandaag in Duitsland bij een groot warenhuis waar ze deze "rosso pack" al verkochten (voor 169 euro) en kan melden (jaja) dat er maar 1 controller bij zit. Tenminste volgens de verpakking...
Iemand trouwens een idee of de X-Box spellen in Duitsland in het Duits zijn, dat zou zonde zijn...
Verwijderd
Live! is zeker leuk, maar ik heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met ping bij livekazuka schreef op 30 januari 2004 @ 23:43:
[...]
Ik denk als je echt lol wilt beleven aan MM3, je toch aan het Live! gedoe vast zit, daar is dat spel praktisch voor gemaakt
Geloof me, Live! voegt echt zoveel toe aan de XBOX, vooral omdat het super goed in elkaar steekt! Geen lag, duidelijke menu's, kletsen met elkaar over de communicator, spannende online wedstrijden.
Dit alles maakt voor mij persoonlijk de XBOX de meest onderscheidende van de consoles. Daarnaast is hij grafisch toch wel wat beter dan m'n PS2 en vind ik de controller en console als geheel wat degelijker over komen.
Maar dat Live! is echt een geweldige ervaring!
Heb je wel een geschikt internetabonnement? Ik heb met @home breedband vrijwel altijd een goede verbinding. Natuurlijk staan er ook zat slechte servers in de lijst, maar ik heb vrijwel altijd de keuze tussen een stuk of 8 goede servers.Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 00:13:
Live! is zeker leuk, maar ik heb eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met ping bij liveservers met meer dan 3 sterren zijn erg zeldzaam bij Unreal Championship of Rainbow six 3
(1 ster i slecht 5 ster is perfect - de snelheid/ping)
Verwijderd
Heb er zelf ook 5 als ik wat opzet
Hoe speelt rainbow six 3 op live? Een beetje tactisch? En is CS ook nog leuk. Echt bagger dat je CS en rainbow six niet met zn 4en kan multiplayeren...
Nog een vraagje, wanneer komt splinter cell pandora tomorrow uit?
Verwijderd
iedereen ging er vanuit dat halo2 dan uit zou komen
bungie heeft dit zelf nooit bevestigt lees maar op hun webpage
Verwijderd
ADSL lite 1024/320 lijkt me wel genoeg heManiakje schreef op 31 januari 2004 @ 01:28:
[...]
Heb je wel een geschikt internetabonnement? Ik heb met @home breedband vrijwel altijd een goede verbinding. Natuurlijk staan er ook zat slechte servers in de lijst, maar ik heb vrijwel altijd de keuze tussen een stuk of 8 goede servers.
via ICS (win98)
maar het is niet bij mij, maar bij een vriend van me.
Ik bedoel dat hun ook in auto's rijden en dat jij achterin kan zitten en kan knallen?
Verwijderd
lijkt me geen fijn idee gaan ze nooit heen waar jij wilt4Real schreef op 31 januari 2004 @ 18:39:
Weet iemand trouwens al of in Halo 2 de AI ook voertuigen kunnen besturen voor jou?
Ik bedoel dat hun ook in auto's rijden en dat jij achterin kan zitten en kan knallen?
tis altijd beter dan niks lijkt mijVerwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 18:53:
[...]
lijkt me geen fijn idee gaan ze nooit heen waar jij wilt
Die BG&E en POP zijn wel erg voordelig om te laten liggen he... heb alleen de komende tijd nogal weinig tijd om te kunnen gamen... dilemmasVerwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 13:44:
Zo maar ff een ordertje bij gcshop geplaatst
Hoop gauw Project gotham racing 2
Prince of persia
Beyond good and evil
en Tetris worlds online te ontvangen (-:
Lang leve het online gamen zullen we maar zeggen
en voor de duidelijkheid beyond good and evil is voor het vrouwtje (-;
Verwijderd
Ow shit wat zeg ik nu Full spectrum warrior natuurlijk van de zomer (-:
pompipompidom wat een drukke zomer word het (-;
Oh... Zoals in het e3 filmpje?4Real schreef op 31 januari 2004 @ 18:39:
Weet iemand trouwens al of in Halo 2 de AI ook voertuigen kunnen besturen voor jou?
Vast wel! ze willen echt erg graag veel verhaal in dit spel kwijt,4Real schreef op 31 januari 2004 @ 18:39:
(niet dat in deel1 geen lijn zat ofzo maar goed..)
ik zie het namelijk echt zo voor me dat een AI een voertuig bestuurd in een scene..
echt waar, durf er zelfs wel om te wedden.
ff iets heel anders;
hoop dat MS nu eens eisen gaat stellen dat bijv. alle (of bijna alle (ok Meer dan)) spellen
voor 4 spelers moeten zijn (waar het kan dan (niet bij splintercell dus bijv.)).
Want met cs @ xbox bijv. ook, dat is maar voor 1 speler
en je maakt mij niet wijs dat het niet voor 2 spelers had kunnen zijn.
Zelfde onzin zit in PGR2, je kan wel met z'n 4en splitscreen, maar als je met 2 of meer xboxen gaat lannen, dan kan je opeens maar met max. 2 mensen per xbox racen,
nou dan vond ik multiplayer-gezien motogp2 toch iets beter hoor
(terwijl ik pgr2 overall toch bter vind maja)
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Xbox aangesloten op de TV kaart van me PC, dat werkt.
TV kaart gebruikt als bron device in me webcam programma
En daarna Game-on
zijn ze wel zo goed dan zit zelf een beetje te twijfelen over PoPAudiRS4 schreef op 31 januari 2004 @ 20:12:
[...]
Die BG&E en POP zijn wel erg voordelig om te laten liggen he... heb alleen de komende tijd nogal weinig tijd om te kunnen gamen... dilemmas
Hoor er alleen maar positieve verhalen over, behoudens de lengte van het spel zelf dan. Wat prijs/kwaliteit betreft kun je het nieuw niet beter vinden lijkt me.ap0stah schreef op 01 februari 2004 @ 15:45:
[...]
zijn ze wel zo goed dan zit zelf een beetje te twijfelen over PoP
(heb nog teveel games liggen die in bijna nog niet aangeraakt heb en zo gek veel heb ik er niet eens)
Verwijderd
Verwijderd
iemand die een internet winkel weet die die heeft?
mag ik wel vragen toch?
Elk merk DVD-drive heeft een ander gleufje. Het verschil in gleuven kan je hieronder zien.
[ Voor 58% gewijzigd door pp_ op 01-02-2004 17:09 ]
Verwijderd
ik had ook al een tijdje geleden een email gestuurt naar een inet winkel maar die reageerde niet
AAAAAAAAAH
Heeeeeel jammer imo
Ik wacht nu al zo lang en ik ben niet alleen..
Nja, zodirect maar Pop en BGaE aanschaffen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
[ Voor 10% gewijzigd door Royz op 01-02-2004 21:32 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kijk dat is het betere werkRoyz schreef op 01 februari 2004 @ 21:31:
Ik heb inmiddels een skin besteld en geplakt, zie hieronder het resultaat! Best leuk
[afbeelding]
Ik heb lkkr een groene (xbox LE)
Maar ja, denk je dat je daar speciaal mee bent,
komt MS opeens aan met nog een witte en een blauwe (blauw toch?)!
gekkenwerk man, maja ik vind 2 xboxe wel zat (ok sorry patsmodus hehe)
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Waar heb je die skin besteld ??Royz schreef op 01 februari 2004 @ 21:31:
Ik heb inmiddels een skin besteld en geplakt, zie hieronder het resultaat! Best leuk
[afbeelding]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat is dus te weinig, alhoewel je uploadsnelheid goed is. Op deze pagina zie je dat geen enkel Lite abbonement wordt ondersteung. Enkel de breedbandservices dus geen Lite-varianten. Ikzelf zit op ADSL Extreme 8196/1024Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 16:32:
[...]
ADSL lite 1024/320 lijkt me wel genoeg he
via ICS (win98)
maar het is niet bij mij, maar bij een vriend van me.
Was dat een moeilijk/precies/priegel/urenvretend werkje? Of zat ie er zo op?Royz schreef op 01 februari 2004 @ 23:29:
[...]
Bij www.skinefx.com. Jammer dat er een beetje stof op zit op die foto trouwens!
[ Voor 20% gewijzigd door Techno Overlord op 02-02-2004 11:57 ]
Forever raver!
Verwijderd
Uh ik wil niet veel zeggen hoor, maar VOOR de snelheidsverhoging van adsl was 386 (oid) / 128 al genoeg dus ik snap niet waarom het nu niet goed is.CaptainM schreef op 02 februari 2004 @ 11:54:
[...]
Dat is dus te weinig, alhoewel je uploadsnelheid goed is. Op deze pagina zie je dat geen enkel Lite abbonement wordt ondersteung. Enkel de breedbandservices dus geen Lite-varianten. Ikzelf zit op ADSL Extreme 8196/1024van SpeedXS en daar heb ik nooit problemen met lag.
Ja ik zeg toch dat je uploadsnelheid aan de eisen voldoet, maar als je op xbox.com kijkt zie je dat alleen breedband-internetverbindingen worden ondersteund. Lite is geen breedband, dus vandaar dat ik zeg dat het niet goed is.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 12:13:
[...]
Uh ik wil niet veel zeggen hoor, maar VOOR de snelheidsverhoging van adsl was 386 (oid) / 128 al genoeg dus ik snap niet waarom het nu niet goed is.
Forever raver!
Verwijderd
hoezo geen breedband? het is dezelfde speed die basic eerst hadCaptainM schreef op 02 februari 2004 @ 12:19:
[...]
Ja ik zeg toch dat je uploadsnelheid aan de eisen voldoet, maar als je op xbox.com kijkt zie je dat alleen breedband-internetverbindingen worden ondersteund. Lite is geen breedband, dus vandaar dat ik zeg dat het niet goed is.
Maar het gaat mij ervooral om dat er zoweinig servers zijn
basic is ook geen breedband hoorVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 12:29:
[...]
hoezo geen breedband? het is dezelfde speed die basic eerst hadalleen een andere naam dus
Maar het gaat mij ervooral om dat er zoweinig servers zijnik had ook wel verwacht dat er per spel een paar offical servers zouden zijn oid. maar nu is hosten voor weinig mensen weggelegd. en deticated hosten met zn xbox zal ook niemand doen.
Ik heb bijvoorbeeld bij Rainbow Six 3 een stuk of 25 servers staan. En de bovenste 5 tot 10 zijn altijd de snelste en ik heb dan ook nooit problemen ermee. Bij PGR2 zie ik een stuk meer servers (rara hoe zou dat nou komen?
Forever raver!
Maar ik zie dat het via ICS gaat. Is die andere pc misschien op het internet aan het rommelen? Je zou eens kunnen proberen om de Xbox rechtstreeks op het internet te zetten en dan kijken of het beter draait.
[ Voor 47% gewijzigd door Maniakje op 02-02-2004 12:52 ]
Hmm ik had het in 20 minuten gedaan denk ik, je moet er wel de tijd voor nemen. De stukken zitten apart geplakt en als je het verkeerd hebt geplakt kan je het makkelijk er weer af halen om alsnog goed te zetten (mits je het hele stuk al hebt geplakt). Ik ben zo niet handig als wat maar het zit goedCaptainM schreef op 02 februari 2004 @ 11:54:
[...]
Was dat een moeilijk/precies/priegel/urenvretend werkje? Of zat ie er zo op?
Verwijderd
iemand info?
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 14:56 ]
Er is inderdaad een project geweest wat zich op DVR richtte, Dreamiz genaamd als ik me niet vergis. Capturing zou dan moeten gaan via een USB capturing device.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 14:55:
dacht ik ook al, maar ik zag het ergens staan geloof ik
Aangezien de Xbox slechts de 1.1 usb standaard ondersteund zou capturing op maximaal vcd kwaliteit kunnen.
Het project is echter in de ijskast beland
GamiQ, de game notes app met game maps!
Forever raver!
Dat zijn wel ff de prijzen voor goede games
Eigenlijk wil ik ook nog alleen de echte toppers halen, maarja als die allemaal worden uitgesteld
Lees maar eens goed, spreekt voor zich denk ik.
Forever raver!
Verwijderd
voor mij dusCaptainM schreef op 03 februari 2004 @ 10:43:
Als je video wilt recorden met je Xbox moet er een ingang opzitten en beslist een grotere HD. Is alleen dus weggelegd voor de lamers/modders.
als je op de achterkant van je xbox kijkt, kijk naar de logo bij je video output.CaptainM schreef op 03 februari 2004 @ 10:43:
Als je video wilt recorden met je Xbox moet er een ingang opzitten en beslist een grotere HD. Is alleen dus weggelegd voor de lamers/modders.
erstaat een logo met ingang/uitgang dus wie weet kan een of andere groep iets hiermee
Ik heb mijn Xbox zelf opgebouwd met een Executer 2 Pro en het bevalt me prima, niet om gekopieerde spellen te spelen, maar op Divx/Xvid films te kunnen kijken met ondertiteling erbij, en al m'n mp3's staan erop, en andere computers in m'n netwerk maken er mooi gebruik van
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Het ligt ook vaak aan degende die de server host. Dat kan ook wel eens zorgen voor dikke lag. Ik heb bijna nooit lag, maar bij PGR2 heb ik inderdaad het minst last ervan. Rainbow Six 3 is daarintegen een stuk lag-gevoeliger, zeg maar.Chillmeister schreef op 03 februari 2004 @ 12:26:
Ik had gisteren onwijs veel lag met Top Spin, terwijl eMule aanstond (niet op volle snelheid), terwijl met PGR2 nooit last heb van lag
Forever raver!
Verwijderd
En zitten in alle nieuwe xboxen nu samsungs?
Maar ik vraag me wel nog steeds af waarom ik een lamer zou zijn omdat er een chip in mijn box zit...
Verwijderd
Zullen we deze discussie ook maar niet starten want ik weet wel 100 redenen te verzinnen waarom jij lame bent omdat je er een modchip in hebt zitten.Fire69 schreef op 03 februari 2004 @ 15:22:
Jongens, ik heb al een PM gehad ivm de modchip-discussie, ik stel voor dat we daar dus niet meer mee verder doen.
Maar ik vraag me wel nog steeds af waarom ik een lamer zou zijn omdat er een chip in mijn box zit...
En zoals al eerder gezegd is er mag niet over modchips gelult worden dus laten we het gezellig houden.
Audi. wat dacht je ervan om binnenkort een pgr2 toernooitje op te zetten
Dat is dus wat ik al een paar keer heb gezegd en zelfs nog enkele pagina's in dit topic terug maargoed... En als je jezelf afvraagt waarom je een lamer bent omdat je een modchip in je XBox hebt dan klopt er toch iets niet.Fire69 schreef op 03 februari 2004 @ 15:22:
Jongens, ik heb al een PM gehad ivm de modchip-discussie, ik stel voor dat we daar dus niet meer mee verder doen.
Dat had ik dus ook al een keer gemeld. Jammer dat PGR2 XSNsports niet ondersteund anders was het in een wip opgezet. Maar ik doe graag mee aan een online toernooitje PGR2. Ik laat mijn Carrera GT1 alvast warm draaien...Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 15:27:
[...]
Zullen we deze discussie ook maar niet starten want ik weet wel 100 redenen te verzinnen waarom jij lame bent omdat je er een modchip in hebt zitten.
En zoals al eerder gezegd is er mag niet over modchips gelult worden dus laten we het gezellig houden.
Audi. wat dacht je ervan om binnenkort een pgr2 toernooitje op te zetten
Forever raver!
ik heb dezelfde bericht gehad.Fire69 schreef op 03 februari 2004 @ 15:22:
maar tournooitje is zekers leuk idee. moet zelf alleen nog een startkit kopen zodat ik mijn gratis headsetje krijg. zit nu op de 2 maanden trail versie
[ Voor 18% gewijzigd door Chillmeister op 03-02-2004 16:27 ]
Verwijderd
nog beter ik zal eerst eens hopen dat ik pgr2 binnenkrijg van gcshop hijs al betaalt en dergelijk nu alleen nog binnen krijgen (-:
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 16:35 ]
Ik wil hier helemaal geen discussie starten, maar als jij mij een verwijt naar het hoofd slingert, heb ik het recht om daarop te antwoorden denk ik, dus bij deze...CaptainM schreef op 03 februari 2004 @ 16:19:
[...]
Dat is dus wat ik al een paar keer heb gezegd en zelfs nog enkele pagina's in dit topic terug maargoed... En als je jezelf afvraagt waarom je een lamer bent omdat je een modchip in je XBox hebt dan klopt er toch iets niet.
[...]
Als je bedoelt dat ik gekopieerde spellen heb, en daardoor een lamer ben, stel ik je voor om alle niet legale soft even van je pc te verwijderen. Waarschijnlijk boot je dan ook niet veel verder dan de bios...
Het is vrij simpel hoor, ik heb een vrouw zonder inkomen, dochter en huis en auto waar ik moet voor betalen.
Als ik iets van hardware koop, heb ik geen geld meer over voor iets anders, en een xbox/pc zonder software, daar ben je niet veel mee...
als ik een spel tegenkom waarvan ik het echt langer dan een week zou spelen, spaar ik er wel voor om het te kunnen kopen...
Gelieve dus mensen geen lamer te noemen zonder een echte gegronde reden, aub.
[/end-of-discussion]
Schijnt leuk te zijn, maar een stuk beter op de cube te lopen..Maniakje schreef op 03 februari 2004 @ 19:01:
Vanaf vandaag is Sonic Heroes in de winkel te vinden. Is er al iemand die dit spel al gespeeld heeft? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen.In de meeste reviews zijn ze gematigd positief.
Stabielere framerates. Nu heb ik het 1 keer gehoord en nog niet duidelijk gelezen (nog geen head2head vergelijking gelezen) maar wel iets om aan te denken
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Dit topic is gesloten.
![]()