Voicecom is dat niet alleen handig bij teamgames? Ik bedoel, is het anders niet elkaar afblaffen als je tegen elkaar speelt? Je hebt er de meest irritante kinders tussen zitten.
Zullen we met z'n allen eens RainbowSix 3 co-op doen ? 
Max met z'n 4en en dat zijn toch mooie teams.
Voice Com is de énige manier om met elkaar te communiceren via Xbox Live, en dus noodzakelijk. Met elkaar praten maakt bovendien deel uit van de multiplayerbeleving. Het maakt het spelen een stuk leuker.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 10:10:
Voicecom is dat niet alleen handig bij teamgames? Ik bedoel, is het anders niet elkaar afblaffen als je tegen elkaar speelt? Je hebt er de meest irritante kinders tussen zitten.
De sfeer is op de meeste servers wel goed te noemen. Gewoon wat lol trappen met elkaar, maar je krijgt ook vaak een compliment van de tegenpartij als je iets goed doet. Natuurlijk zit er altijd wel ergens een rotte appel tussen, maar als iemand vervelend is dan kun je die gewoon muten en negatieve feedback geven.
Prik maar een datum en tijd. Als ik kan, dan doe ik mee.M@NIC schreef op 22 december 2003 @ 13:22:
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Daar ben ik altijd wel voor te vinden !M@NIC schreef op 22 december 2003 @ 13:22:
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Kan een omgebouwde Xbox gebrande dvd's lezen, of moet de dvd-drive dan ook van een speciaal merk zijn?
En wat is het geluidsniveau van zo'n doos? Komt het overeen met een pc?
Het geluidsniveau is minder als dat van een gemiddelde PC, maar hij is wel hoorbaar als je niks van geluid aan hebt staan.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:54:
Kan een omgebouwde Xbox gebrande dvd's lezen, of moet de dvd-drive dan ook van een speciaal merk zijn?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik lees dus in de openingspost dat ik kan kiezen uit 3 verschillende aansluitingen om het beeld en geluid te verbeteren. Nu valt de High Definition AV cable/connector denk ik af omdat hij niet heel geschikt is voor de PAL Xbox. Er blijven er dus 2 over namelijk: Advanced AV cable/connector en Advanced scart cable. Welke van de twee moet ik kiezen, als ik beneden Xbox speel op de home ciname set (DD5.1 en DTS) met breedbeeld (82cm) beeld?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
De AV cable is de standaard kabel en dus niet echt super.
De Advaced scart Cable geeft veel scherper beeld (en betere heldere kleuren)
This space is occupied
Ok thx en die zijn gewoon bij Media Markt te koop neem ik aan voor een redelijk (TheEvilCuber schreef op 22 december 2003 @ 18:47:
De AV cable is de standaard kabel en dus niet echt super.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
jah hor, meestal wel, mediamarkt wil nog wel eens helemaal door die dingen heen zijn (zeker met feestdagen, controllers gaan erg hard altijd daaro), en anders kan je m ook op www.gcshop.nl bestellen, issie waarschijnlijk nog goedkoper ook
Hmmzz ik ben benieuwd ik ga wel woensdag middag langs MM om even te gaan kijkenBizzarro schreef op 22 december 2003 @ 18:51:
jah hor, meestal wel, mediamarkt wil nog wel eens helemaal door die dingen heen zijn (zeker met feestdagen, controllers gaan erg hard altijd daaro), en anders kan je m ook op www.gcshop.nl bestellen, issie waarschijnlijk nog goedkoper ook
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zit er ook over te denken om het te doen. Maar ik weet niet of het veel uithaald. Post je hier je bevindingen.Royz schreef op 22 december 2003 @ 18:56:
[...]
Hmmzz ik ben benieuwd ik ga wel woensdag middag langs MM om even te gaan kijken. Ik hou niet zo van internet bestellen (gedoe...). Ben benieuwd of ik het verschik goed ga zien aangezien ik een redelijk goede home cinema set heb!
Hoe zit het trouwens met het hosten via Xbox Live, host je zelf of maak je gewoon een game op een server van MS. ?
Ik neem aan dat je ze zelf host, maar dat houd dus in dat ik ook weer moet gaan poortmappen ?
En waar kan ik al die poortnummers dan vinden ? Want voor de PC houden ze daar nog wel rekening mee, met de Xbox neem ik aan van niet.
En met TopSpin kun je emotie tonen, WTF heeft het voor nut ?
Beinvloed dat je ITZ meter ? En wat doet die meter eigenlijks ?
Het werd mij niet helemaal duidelijk na het lezen van de manual.
Ik neem aan dat je ze zelf host, maar dat houd dus in dat ik ook weer moet gaan poortmappen ?

En waar kan ik al die poortnummers dan vinden ? Want voor de PC houden ze daar nog wel rekening mee, met de Xbox neem ik aan van niet.
Als je ITZ meter helemaal vol is dan kun je makkelijker de 'superslagen' slaan. Je kunt dan makkelijker het midden van dat metertje raken. En het tonen van emotie is alleen puur voor het dissen van je tegenstander via Live, verder totaal nutteloosM@NIC schreef op 22 december 2003 @ 21:27:
Hoe zit het trouwens met het hosten via Xbox Live, host je zelf of maak je gewoon een game op een server van MS. ?
Dat van de poorten is de eerste keer dat ik daar iemand over hoor, maar het is wel zo dat je zelf de games host. Maar ik heb geen idee of je daar nog bepaalde poorten voor moet opengooien. Het lijkt me echter niet omdat MS het naar mijn idee 'idotproof' wil houden.
Ik heb geprobeerd gebrande audio cd's af te spelen in mijn XBOX maar zelfs dat lukt me niet, kon het bijna niet geloven. Of zijn die cd's gewoon klote?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:54:
Kan een omgebouwde Xbox gebrande dvd's lezen, of moet de dvd-drive dan ook van een speciaal merk zijn??
Bepaalde merken doen het wel, en andere weer niet. Ligt ook aan wat voor type DVD speler je in je Xbox hebt zitten.Royz schreef op 22 december 2003 @ 21:32:
[...]
Ik heb geprobeerd gebrande audio cd's af te spelen in mijn XBOX maar zelfs dat lukt me niet, kon het bijna niet geloven. Of zijn die cd's gewoon klote?
Hoe zie je dat en hoe zie je welke versie XBOX je hebt? Las dat je 1.1 t/m 1.5 hebt dacht ik. Ben wel benieuwd eigenlijk.AudiRS4 schreef op 22 december 2003 @ 21:35:
[...]
Bepaalde merken doen het wel, en andere weer niet. Ligt ook aan wat voor type DVD speler je in je Xbox hebt zitten.
Dat kun je herleiden aan de hand van de productcode op de onderkant van je Xbox. Ik weet die verder ook niet uit mijn hoofdRoyz schreef op 22 december 2003 @ 21:36:
[...]
Hoe zie je dat en hoe zie je welke versie XBOX je hebt? Las dat je 1.1 t/m 1.5 hebt dacht ik. Ben wel benieuwd eigenlijk.
En het type DVD speler kun je herleiden aan de hand van hoe de lade eruit ziet. Dubbele ringen, geen ringen, twee extra gaten etc.
Bizzarro schreef op 19 december 2003 @ 19:56:
in het nieuwe US Live paket zit een communicator, een jaar lang live, en een volledige game, namelijk MechAssault. of dit ook in europa komt weet ik niet, maar ik denk het haast wel. Het zal rond 14 maart komen.
(of krijgen wij dan 2 spellen lieve MS)
[/offtopic]
mmm, die heb ik al ! Via de KPN, die leverde aan het personeel 2000 refurbished xboxen met 1 jaar live en communicator en Mech Assault en Quantum Redshift + 2 Controllers en de dvd kit met Afstandsbediening voor alles bij elkaar 199 euroVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 21:55:
[...]
Zal ik je eens wat vertellen, vanaf 2 januari heb ik ook zo'n usa starterskit
[ Voor 35% gewijzigd door fulgore op 23-12-2003 00:54 ]
* Knip. Site bevat ook links over het modden van Xboxen * kan je kijken welke versie van DVD je hebt.Royz schreef op 22 december 2003 @ 21:36:
[...]
Hoe zie je dat en hoe zie je welke versie XBOX je hebt? Las dat je 1.1 t/m 1.5 hebt dacht ik. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Da's eigenlijk het enige belangrijke. De versie van je XBOX (1.0-1.5) moet je enkel weten als je een chip wil plaatsen.
(Ik ben de gelukkige eigenaar van een Samsung-drive
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 07:29 ]

Ik heb helaas een Thomson, dit zou de slechtste moeten zijn.
Verwijderd
En samsung de beste, dus als je een xbox met samsung-drive hebt die is omgebouwd kun je er zeker weten gebrande dvd's en cd's mee afspelen?M@NIC schreef op 23 december 2003 @ 14:01:
[afbeelding]
Jammer, ik dan ook. Heb net gekeken, heb je er erg veel nadeel vanM@NIC schreef op 23 december 2003 @ 14:01:
[afbeelding]
ik hoop dat ik een xbox krijg met een samsung speler erin, maar dat kan je niet van te voren weten. inderdaad de Thompson speler kan geen gebrande media leven. misschien cd-rw maar voor de rest niks denk ik.Royz schreef op 23 december 2003 @ 14:20:
[...]
Jammer, ik dan ook. Heb net gekeken, heb je er erg veel nadeel van. Zou wel nep zijn, misschien dat hij daarom niet mijn gebrande cd's leest?
Hij zou iets meer geluid maken, en niet echt geschikt zijn om om te bouwen.Royz schreef op 23 december 2003 @ 14:20:
[...]
Jammer, ik dan ook. Heb net gekeken, heb je er erg veel nadeel van. Zou wel nep zijn, misschien dat hij daarom niet mijn gebrande cd's leest?
Maar ach, ik bouw 'm toch niet om.
Had ik eerst ook, ben gewoon teruggegaan naar ExtraZone met de uitleg dat ik hierop mijn vakantie-VCD/DVD's niet kon lezen en dat ik er eentje nodig had met een specifieke drive erin.M@NIC schreef op 23 december 2003 @ 14:01:
[afbeelding]
Toen hebben ze een andere uit een doos gehaald en getest, bleek dus een Samsung te zijn.
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 14:13:
[...]
En samsung de beste, dus als je een xbox met samsung-drive hebt die is omgebouwd kun je er zeker weten gebrande dvd's en cd's mee afspelen?
Yep, enkel Samsung leest alles, Philips leest beetje, thomson enkele originelen en cd-rw.Royz schreef op 23 december 2003 @ 14:20:
[...]
Versie 1.0 maakt idd iets meer lawaai, heb ik persoonlijk dus gemerkt, maar het valt wel mee.M@NIC schreef op 23 december 2003 @ 14:25:
[...]
Hij zou iets meer geluid maken, en niet echt geschikt zijn om om te bouwen.
Maar ach, ik bouw 'm toch niet om.
Ombouwen kan je met elke versie, no problemo
Hij leest geen cd-r en cd-rw heb ik nog niet geprobeerd. Toch wel lastig danChillmeister schreef op 23 december 2003 @ 14:23:
[...]
ik hoop dat ik een xbox krijg met een samsung speler erin, maar dat kan je niet van te voren weten. inderdaad de Thompson speler kan geen gebrande media leven. misschien cd-rw maar voor de rest niks denk ik.
Dus Thompson dvd-spelers zijn versie 1.0?Fire69 schreef op 23 december 2003 @ 14:31:
[...]
Versie 1.0 maakt idd iets meer lawaai, heb ik persoonlijk dus gemerkt, maar het valt wel mee.
Ombouwen kan je met elke versie, no problemo
Ombouwen is best interessant
[ Voor 27% gewijzigd door Royz op 23-12-2003 14:43 ]
ja ik denk dat pas na versie 1 de verschillende spelers begonnen te verschijnen. nu is het dus maar geluk om te krijgen wat je gebruikt. je kan ook voor die samsung spelers zoeken op het net, die kan je namelijk er gewoon in plaatsen zonder te chippenRoyz schreef op 23 december 2003 @ 14:41:
[...]
Hij leest geen cd-r en cd-rw heb ik nog niet geprobeerd. Toch wel lastig dan. Ach ja ik kreeg hem ook maar gratis die XBOX
. Geen geklaag!
[...]
Dus Thompson dvd-spelers zijn versie 1.0?
Ombouwen is best interessant
Ik heb een thomson drive en ik moet zeggen CD-r leest ie absoluut niet !
Maar met dvd-r heb ik enkel en alleen nog maar moeite gehad met princo's.
That's write en imation leest ie perfect geen problemen mee.
En ook heb ik ervaren dat het met de samsung ook niet altijd koek en ei is hoor.
Al met al is het dus geluk hebben maar met de samsung heb je de grootste kans van slagen.
Maar met dvd-r heb ik enkel en alleen nog maar moeite gehad met princo's.
That's write en imation leest ie perfect geen problemen mee.
En ook heb ik ervaren dat het met de samsung ook niet altijd koek en ei is hoor.
Al met al is het dus geluk hebben maar met de samsung heb je de grootste kans van slagen.
Verwijderd
Hmmm, gaat al een tijdje hier over branden enzo .... ik wil niet lullig doen, maar over gekopieerde games heeft het forum een duidelijk beleid toch? Geldt toch ook voor gebrande CDs etc? Lijkt me niet echt een onderwerp voor hier. Dus hij leest geen gebrande CDs? Daar issie ook niet voor bedoeld toch
Ik vermoed dat ik een Thomson heb, want ik kan enkel cdrws lezen en hij heeft soms zelfs moeite met DVDs en xboxDVDs
/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
En als je nou zelf zingt en jezelf terug wilt horen beneden? Moet je hem dan eerst laten drukken voordat het pas kan? Wat een onzin is dat zegVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:10:
Hmmm, gaat al een tijdje hier over branden enzo .... ik wil niet lullig doen, maar over gekopieerde games heeft het forum een duidelijk beleid toch? Geldt toch ook voor gebrande CDs etc? Lijkt me niet echt een onderwerp voor hier. Dus hij leest geen gebrande CDs? Daar issie ook niet voor bedoeld toch

Verwijderd
Onzin? Lijkt me niet. Als ik een topic open over gebrande troep, moet je de replies eens zien. Het stikt hier van de wannabe-mods en dit mag kennelijk wel? De onzin komt echt van jou.Royz schreef op 23 december 2003 @ 16:11:
[...]
En als je nou zelf zingt en jezelf terug wilt horen beneden? Moet je hem dan eerst laten drukken voordat het pas kan? Wat een onzin is dat zeg
Nja, ik meldde voornamelijk welke player ik had omdat ik zelfs met officiele/legale spellen/DVDs problemen had..
Maar het is idd NIET de bedoeling om het hier over modden van xboxen te hebben, noch over het branden van xboxspellen!!
Maar het is idd NIET de bedoeling om het hier over modden van xboxen te hebben, noch over het branden van xboxspellen!!
Alone at last
Just nostalgia and I
Het verschil is dat ik niet vraag waar ik dingen kan downloaden ik vind dat je het recht hebt om je eigen cd's te kunnen beluisteren! Er zijn zat mensen die zelf muzikaal zijn ingesteld en de eigen muziek hebben, waarom zouden zij niet mogen klagen over het feit dat hun xbox geen gebrande cd-r's leest???Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:15:
[...]
Onzin? Lijkt me niet. Als ik een topic open over gebrande troep, moet je de replies eens zien. Het stikt hier van de wannabe-mods en dit mag kennelijk wel? De onzin komt echt van jou.
Verwijderd
Dit is ook een games forum
. Mij boeit het geen drol hoor, maar kennelijk is het forum soms erg vast aan de regel, en op bepaalde punten weer erg soepel. Oh .... gebrande CDs .... is volgens mij illegaal .... daar doelde ik op. Niet dat het mij boeit hoor. Heb je geen CD speler?
Daar doel ik dus op, is het illegaal als je een zelfgemaakt muziekstuk op cd brandt en vervolgens af wilt spelen op je xbox? Deze discussie leidt tot niets dus dat is het laatste wat ik erover zeg verder...Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:22:
Oh .... gebrande CDs .... is volgens mij illegaal .... daar doelde ik op. Niet dat het mij boeit hoor. Heb je geen CD speler?
Verwijderd
Same here! Nee da's niet illegaalRoyz schreef op 23 december 2003 @ 16:24:
[...]
Daar doel ik dus op, is het illegaal als je een zelfgemaakt muziekstuk op cd brandt en vervolgens af wilt spelen op je xbox? Deze discussie leidt tot niets dus dat is het laatste wat ik erover zeg verder...

Bij Bart Smit ligt Panzer Dragoon Orta voor € 15,- .
maw, KOPEN !!!
[ Voor 12% gewijzigd door Wom op 23-12-2003 18:29 ]
Ninja Gaiden? Gaat dat iets worden? Me er nog totaal niet in verdiept eik 
De eerste screenshots hier doen me denken aan een fighter, maar die laatste shot lijkt van een ander type spel.. * Okyah gaat info halen...
De eerste screenshots hier doen me denken aan een fighter, maar die laatste shot lijkt van een ander type spel.. * Okyah gaat info halen...
Alone at last
Just nostalgia and I
U heeft nooit een Nes gehad met één van de Ninja Gaidens ?Okyah schreef op 23 december 2003 @ 18:30:
Ninja Gaiden? Gaat dat iets worden? Me er nog totaal niet in verdiept eik
Komt erop neer dat je een Ninja bent (goh...), welke met werpsterren en allerlei wapens zich een baan door een hoop enemies baant op zoek naar zijn ultieme doel, terwijl hij de meest bizarre moves doet om dit te bereiken.
Denk aan de moves van POP:SOT, maar dan nóg beter en spectaculairder. Wordt gewoon een topper, en Tecmo kennende zal het er ook nog eens super uitzien.
// Hier vind je nog wat meer en andere screenshots : http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4574
[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 23-12-2003 18:35 ]
U?
Zeg maar jij hoor 
Ik ken Ninja Gaiden voor de nes wel, maar ik zie niet hoe dit een xbox spel zou moeten worden
En deze screens doen me denken aan een fighter..
PoP heb ik nog niet
Ik vind het nog steeds stom dat die er niet nu al voor de xbox is 
En het is ook stom dat PoP niet breedbeeld kan (en BGAE wel, tis van dezelfde maker en gebruikt dezelfde engine).
Maar misschien dat dit wel iets wordt
* Okyah houdt het in de gaten 
//Ja, khad het artikeltje @ XBW gevonden, thx
Ik ken Ninja Gaiden voor de nes wel, maar ik zie niet hoe dit een xbox spel zou moeten worden
PoP heb ik nog niet

En het is ook stom dat PoP niet breedbeeld kan (en BGAE wel, tis van dezelfde maker en gebruikt dezelfde engine).
Maar misschien dat dit wel iets wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Okyah op 23-12-2003 18:37 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Zoals je op die screens ook wel kan zien is het geen Fighter, maar een soort van 3D aktie adventure in de stijl van spellen als Otogi, Shinobi enz. Ik heb er wel eens filmpjes van gedownload, die waren behoorlijk bevordelijk voor de speekselproductie. Eens kijken of ik die nog kan vinden...Okyah schreef op 23 december 2003 @ 18:36:
U?Zeg maar jij hoor
Ik ken Ninja Gaiden voor de nes wel, maar ik zie niet hoe dit een xbox spel zou moeten wordenEn deze screens doen me denken aan een fighter..
PoP heb ik nog nietIk vind het nog steeds stom dat die er niet nu al voor de xbox is
Maar misschien dat dit wel iets wordt* Okyah houdt het in de gaten
// Trailer 1 - 17.1 MB
En nee, hij wordt niet versneld afgespeeld
[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 23-12-2003 18:46 ]
Je hoeft niet boos te wordenAudiRS4 schreef op 23 december 2003 @ 18:41:
[...]
Zoals je op die screens ook wel kan zien is het geen Fighter, maar een soort van 3D aktie adventure in de stijl van spellen als Otogi, Shinobi enz.
Maar een beetje hack und slash kan natuurlijk nooit kwaad
//Kga de trailer kijken
Ik denk dat dit de verkeerde trailer is > geen actie en slechts 3.x mb.. Maar ik zal op die site even zoeken naar een andere
Ik ben nu een quicktime filmpje aant kijken
[ Voor 35% gewijzigd door Okyah op 23-12-2003 18:54 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Het mooie voor de mensen (zoals ik) die dit nooit op de NES gespeeld hebben .... is dat die er ook allemaal op komen te staan. Ik hoop echt dat dit spel niet 6 maanden na US release hier uitkomt, damn ik wacht al lang op dit spel!
Het zou zomaar kunnen, DOAX was ook redelijk snel na de US release in Europa te krijgen.Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:50:
Het mooie voor de mensen (zoals ik) die dit nooit op de NES gespeeld hebben .... is dat die er ook allemaal op komen te staan. Ik hoop echt dat dit spel niet 6 maanden na US release hier uitkomt, damn ik wacht al lang op dit spel!
En Okyah, het was idd net de verkeerde trailer, excuus
Geen ramp, hoorAudiRS4 schreef op 23 december 2003 @ 18:55:
[...]
En Okyah, het was idd net de verkeerde trailer, excuus
Maarja, even de ingame trailer bekeken, zag er wel mooi uit allemaal. Zat ook een koele attack tussen (opladen en iedereen om je heen electrocuteren
Alone at last
Just nostalgia and I
Zitten zeker wel puzzels in, maar dan vooral in combinatie met je moves (ravijnen overbruggen door een move waarbij je op een dwarsliggende muur zijdelings loopt), veel aktie dus.Okyah schreef op 23 december 2003 @ 18:59:
[...]
Geen ramp, hoor
Maarja, even de ingame trailer bekeken, zag er wel mooi uit allemaal. Zat ook een koele attack tussen (opladen en iedereen om je heen electrocuteren). Maar is het niet een beetje teveel vechten? PoP heeft bijvoorbeeld ook puzzels en verplichte acrobatische kunsten enzo.. Maarja, misschien is dat hier ook het geval, maar is dit het leukst om te laten zien
Ohja, raad eens wat er nu op mij int postkantoor ligt te wachten, AudiRS4... 
Khad hem anders vandaag gehad, maarja, naar ROTK
Morgen een update
Morgen een update
Alone at last
Just nostalgia and I
Je wilt zeggen dat een flutfilm als dat Lord of the rings belangrijker is als het goddelijke Project Gotham Racing 2...Okyah schreef op 23 december 2003 @ 19:26:
Ohja, raad eens wat er nu op mij int postkantoor ligt te wachten, AudiRS4...
Morgen een update
Is het postkantoor morgen wel open eigenlijk ?
Ik hoop wel dat het open is 
Er staat op dat briefje dat ik het de volgende werkdag na 10 uur kan ophalen en volgens mij is morgen de laatste werkdag van deze week
Dus dat zou moeten kunnen 
En de film was heel koel btw

Maar ik hoop dat ze niet moeilijk zullen doen over id-bewijs enzo.. aangezien ik het onder pseudoniem heb besteld
Maarja, ik geef ze het geld gewoon
Moet goed genoeg zijn 
Er stond btw op het briefje dat het een cent meer kost dan dat het werkelijk kost
Maarja, Trackmania, Burnout2 en Kirby komen ook nog mee, dus ik vraag me af of ik wel tijd heb voor PGR2..
stang, stang
Nee, ik probeer het morgen direct en post hier mijn bevindingen (en in het PGR2 topique, jaja, crossposten galore
)
Er staat op dat briefje dat ik het de volgende werkdag na 10 uur kan ophalen en volgens mij is morgen de laatste werkdag van deze week
Maar ik hoop dat ze niet moeilijk zullen doen over id-bewijs enzo.. aangezien ik het onder pseudoniem heb besteld

Er stond btw op het briefje dat het een cent meer kost dan dat het werkelijk kost
Maarja, Trackmania, Burnout2 en Kirby komen ook nog mee, dus ik vraag me af of ik wel tijd heb voor PGR2..

stang, stang

Alone at last
Just nostalgia and I
Zolang je betaald geen probleem, als je adres maar kloptOkyah schreef op 23 december 2003 @ 19:39:
Ik hoop wel dat het open is
Er staat op dat briefje dat ik het de volgende werkdag na 10 uur kan ophalen en volgens mij is morgen de laatste werkdag van deze weekDus dat zou moeten kunnen
Maar ik hoop dat ze niet moeilijk zullen doen over id-bewijs enzo.. aangezien ik het onder pseudoniem heb besteldMaarja, ik geef ze het geld gewoon
Moet goed genoeg zijn
Als je ook maar erover denk om Kirby (wtf....Okyah schreef op 23 december 2003 @ 19:39:
stang, stang

Tsss, de gedachte alleen al...
PGR2, PGR2, PGR2, PGR2 , Burnout 2, PGR2, PGR2, PGR2, PGR2, Trackmania, PGR2, PGR2, dat is de volgorde en als je dan nog tijd hebt ga je maar een beetje Kirby doen !
En nee, ik overdrijf niet
// officieel is morgen geen werkdag, gemeentekantoren ed. zijn allemaal gesloten op de 24ste. Ik duim wel voor je
[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 23-12-2003 19:46 ]
Zo ik kan me vanaf vandaag ook de trotse eigenaar van een Xbox noemen.. Het is uiteindelijk het Xmen 2 pakket (179 Euro bij Mediamarkt) geworden samen met de spellen Rayman 3 en Voodoo Vince (eerst het meissie laten zien dat het echt leuk is zo'n xbox)...
Binnenkort zeker nog SSX3 en PGR2 halen, verplichte kost ben ik inmiddels wel achter.... Verder staat Blinx ook nog wel op mijn verlanglijstje, maar rustig aan..
Hoe kan ik zien welk merd DVD speler erin zit??
Binnenkort zeker nog SSX3 en PGR2 halen, verplichte kost ben ik inmiddels wel achter.... Verder staat Blinx ook nog wel op mijn verlanglijstje, maar rustig aan..
[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 23-12-2003 19:46 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Blader eens terug naar de reacties van gisteren, daar staat een plaatje afgebeeld met de diverse modellen.Macer schreef op 23 december 2003 @ 19:46:
Zo ik kan me vanaf vandaag ook de trotse eigenaar van een Xbox noemen.. Het is uiteindelijk het Xmen 2 pakket geworden samen met de spellen Rayman 3 en Voodoo Vince (eerst het meissie laten zien dat het echt leuk is zo'n xbox)...
// deze dus :

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 23-12-2003 19:47 ]
AudiRS4 schreef op 23 december 2003 @ 19:45:
[...]
Als je ook maar erover denk om Kirby (wtf....) eerder in je NGC te steken dan PGR2 in je Xbox dan zorg ik persoonlijk ervoor dat er een persoonlijke ban optie in Parse komt waardoor ik je posts nóóit meer hoef te lezen...
Tsss, de gedachte alleen al...
PGR2, PGR2, PGR2, PGR2 , Burnout 2, PGR2, PGR2, PGR2, PGR2, Trackmania, PGR2, PGR2, dat is de volgorde en als je dan nog tijd hebt ga je maar een beetje Kirby doen !
En nee, ik overdrijf niet
Het gaat om een conversie van een nes spel voor de gba!!
Kirby: Nightmare in dreamland
Leuk, iemand die zo fanatiek is om een spel
Maar ik beloof je eerst PGR2 in m'n xbox te gooien
//NEEEE

[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 23-12-2003 19:48 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik dacht dat het die Kirby game voor de NGC was, dat dreamride oid.Okyah schreef op 23 december 2003 @ 19:48:
[...]
![]()
![]()
Het gaat om een conversie van een nes spel voor de gba!!
Kirby: Nightmare in dreamland
Leuk, iemand die zo fanatiek is om een spel
Maar ik beloof je eerst PGR2 in m'n xbox te gooienEn dan zet ik gasgeven snel naar A, anders gaan m'n wijsvingers er aan
//NEEEEAls morgen geen werkdag is, kan ik het pas volgende maandag ophalen
Maargoed, ik zie dat je de devvers van Parse weer wat tijd bespaart
Goedzo
HeheAudiRS4 schreef op 23 december 2003 @ 19:49:
[...]
Ik dacht dat het die Kirby game voor de NGC was, dat dreamride oid.
Maargoed, ik zie dat je de devvers van Parse weer wat tijd bespaart
Goedzo
Maar ik lig morgen om 10 uur voor het postkantoor
Tja, ik help de devvers altijd graag een handje
Alone at last
Just nostalgia and I
Oeps Sorry, was te enthousiast en wou gelijk posten dat ik nu ook in het bezit ben van een Xbox...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Net even gekeken, kheb idd een thomson
Tis toch wat...
Ik hoop maar dat de xbox2/next/tever backwardcompatible is
En dat die wel een goede DVDspeler heeft
Ik hoop maar dat de xbox2/next/tever backwardcompatible is
Alone at last
Just nostalgia and I
Gerucht gaat dat er een eigen medium komt voor de Xbox, was een week terug te lezen op al die nieuwsite's.Okyah schreef op 23 december 2003 @ 19:57:
Net even gekeken, kheb idd een thomsonTis toch wat...
Ik hoop maar dat de xbox2/next/tever backwardcompatible isEn dat die wel een goede DVDspeler heeft
Niet dat het ook maar iets zegt, maar het hoeft dus niet persé een DVD speler te worden
Ja, ik had het ook gelezen, maar er werd ook gezegd dat het prob backwardscompatible zou worden.. (Daarvoor dan). Imo is dat wel erg handig, kijk naar de ps2. Ik zou het ook wel prettig vinden om niet meerdere apparaten onder de tv te hebben staan. Nja, niet meer dan 2 dan
Alone at last
Just nostalgia and I
Vind ik ook, als de Xbox 2 backwards compatible zou zijn zou het zeker een pluspunt zijn bij de overweging tot aanschafOkyah schreef op 23 december 2003 @ 20:08:
Ja, ik had het ook gelezen, maar er werd ook gezegd dat het prob backwardscompatible zou worden.. (Daarvoor dan). Imo is dat wel erg handig, kijk naar de ps2. Ik zou het ook wel prettig vinden om niet meerdere apparaten onder de tv te hebben staan. Nja, niet meer dan 2 dan
Ik heb ook een Thomson...
Maar lekker boeiend op dit moment eerst maar een alles uitvinden... Vindt het menu van de Xbox trouwens erg gaaf.
Ik heb achter op mijn Sony TV 3 scart aansluitingen... 2 oranje en 1 zwarte. Als ik de Advance Scart cable in de oranje doe heeft ie heel slecht beeld, in de zwarte is het beeld gewoon goed.. Weet iemand of de zwarte de RGB is??
Ik heb achter op mijn Sony TV 3 scart aansluitingen... 2 oranje en 1 zwarte. Als ik de Advance Scart cable in de oranje doe heeft ie heel slecht beeld, in de zwarte is het beeld gewoon goed.. Weet iemand of de zwarte de RGB is??
Als je het model geeft van je tv wil ik het best even uitzoeken
Maar ga er maar van uit dat je minder wel-RGB dan niet-RGB aansluitingen hebt. Dus dat de zwarte idd de RGB aansluiting is 
Bij mij maakte het btw niet heel veel uit of ik de xbox met de advanced scart cable op de wel of niet-RGB aansluiting aansloot...
Bij mij maakte het btw niet heel veel uit of ik de xbox met de advanced scart cable op de wel of niet-RGB aansluiting aansloot...
Alone at last
Just nostalgia and I
bc moet er gewoon in imho, anders blijf ik lekker met mn xbox "1" zitten en kunnen ze t bekijken met de xbox 2, ik heb nu €923,50 uitgegeven aan de xbox, en dan zou ik die games niet kunnen spelen op de xbox 2, waardoor ze in de kast verdwijnen, puur zonde.
beetje boutargument natuurlijk
, maar toch, ze moeten t maar gewoon bc maken, leidt imho ook tot veel meer verkoop.
beetje boutargument natuurlijk
Jup, daar had je het laatst al over op MSN.AudiRS4 schreef op 23 december 2003 @ 18:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Bart Smit ligt Panzer Dragoon Orta voor € 15,- .
maw, KOPEN !!!
Ik kreeg een telefoontje van m'n zus dat de Bart Smit goedkope Xbox spellen had, dus ik ff kijken en ja hoor.
Maar ff zien of ik 'm kan regelen, OV is momenteel niet echt geldig geloof ik.
Anyway, vandaag ff verdiept in Fable en GODDAMN! wat lijkt me die vet zeg.
Oh en m'n bestelling bij GCShop.nl staat op "Bestelling verzonden" en hopelijk heb ik die morgen binnen.
Erg snel, want er stond bij bijvoorbeeld Morrowind dat het minstens 5 dagen zou duren.
Beter!
[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 23-12-2003 20:55 ]
http://www.petitiononline.com/xbox2/petition.html al getekend? Als je het er mee eens bent dat de xbox opvolger bc moet worden, kan je dit even tekenen
[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 23-12-2003 20:55 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik moest bij BC eerst denken aan die prehistorie game

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte eik 
Maarja, gelukkig is * Okyah begrijpend-lezen master
Maarja, gelukkig is * Okyah begrijpend-lezen master
Alone at last
Just nostalgia and I
3 quotes.
M@NIC schreef op 22 december 2003 @ 21:27:
AudiRS4 schreef op 22 december 2003 @ 21:31:
Dat van de poorten is de eerste keer dat ik daar iemand over hoor, maar het is wel zo dat je zelf de games host. Maar ik heb geen idee of je daar nog bepaalde poorten voor moet opengooien. Het lijkt me echter niet omdat MS het naar mijn idee 'idotproof' wil houden.
Duidelijk?Bron:
http://www.xbox.com/nl-nl/live/start/connect/faq/default.htm
Moeten de drie poorten die in de Probleemoplossing worden vermeld (UDP 88, UDP 3074, and TCP 3074) echt worden geopend voor een juiste werking van Xbox Live?
Bij de meeste kabel- en ADSL-routers wordt Network Address Translation (NAT oftewel netwerkadresomzetting) geïmplementeerd, net zoals bij Internet-verbinding delen van Windows. Voor NAT-apparaten is doorsturen via poorten niet vereist voor een juiste werking van Xbox Live. Doorsturen via poorten is alleen noodzakelijk als je een proxyserver of echte firewall uitvoert in plaats van of naast NAT.
[ Voor 28% gewijzigd door Maniakje op 23-12-2003 21:34 ]
Weer wat geleerd
Valt wel mee hoor. Cd-r inderdaad niet, maar wel cd-rw en dvd-r/+rChillmeister schreef op 23 december 2003 @ 14:23:
[...]
ik hoop dat ik een xbox krijg met een samsung speler erin, maar dat kan je niet van te voren weten. inderdaad de Thompson speler kan geen gebrande media leven. misschien cd-rw maar voor de rest niks denk ik.
Die samsung is moeilijk aan te komen. Ook de nieuwere xbox hebben weer of een philips of een thomson drive. De samsung is maar in een beperkt aantal xboxen
ingebouwd 9afkomstig van een bepaalde fabriek)
GamiQ, de game notes app met game maps!
Zit wel achter NAT, maar ik gooi ze lekker open.
[EDIT]
Woei! MotoGP2 weten te strikken voor 30 euro, tweedehands.
Zit het een beetje mee dan heb ik in anderehalve week 10 Xbox titels in huis.

En dan ff rustig aan doen en alles uitspelen.
[ Voor 33% gewijzigd door M@NIC op 24-12-2003 00:08 ]
Als je router Virtual Server ondersteund hoef je helemaal nix open te gooien. Dan regelt ie alles zelf.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Is er iemand die al meer weet over die wireless kit van XBOX zelf? Hier een linkje ter ondersteuning. Zou rond kerst uit moeten komen volgens het bericht! En Hier een officiele link.
[ Voor 20% gewijzigd door Royz op 24-12-2003 02:47 ]
Verwijderd
Over het backwards compatible zijn van de XBOX2, dat zit er wel in... Sony heeft laten zien dat je hiermee je klanten behoud, en Microsoft heeft het al een keer toegezegt, lang geldeden.
Toen bekent werd dat het systeem ATI graphics zou krijgen gingen er opeens een zooi mensen paniek zaaien en zeuren en petities opzetten en nog meer paniek zaaien, en dat nam alleen maar toe toen bekent werd dat IBM de proc zou gaan leveren. Microsoft heeft het afgelopen jaar een aantal Virtual Machine / Emulator software bedrijfjes gekocht. er is nog geen officele statment, maar het lijkt me wel voor zich spreken.
Daar naast, hoeveel denk je dat een petitie gaat teweeg brengen bij Microsoft?
precies!
Gamespy's GotY is bekent en in de top tien domineerd de XBOX als platform met de meeste top titels:
http://www.gamespy.com/goty2003/overall/index12.shtml
Ik denk dat ik Beyond Good & Evil toch maar eens ga proberen, en ook KoTOR maar eens, en Deus Ex:IW en Prince of Persia en en en
Toen bekent werd dat het systeem ATI graphics zou krijgen gingen er opeens een zooi mensen paniek zaaien en zeuren en petities opzetten en nog meer paniek zaaien, en dat nam alleen maar toe toen bekent werd dat IBM de proc zou gaan leveren. Microsoft heeft het afgelopen jaar een aantal Virtual Machine / Emulator software bedrijfjes gekocht. er is nog geen officele statment, maar het lijkt me wel voor zich spreken.
Daar naast, hoeveel denk je dat een petitie gaat teweeg brengen bij Microsoft?
Gamespy's GotY is bekent en in de top tien domineerd de XBOX als platform met de meeste top titels:
http://www.gamespy.com/goty2003/overall/index12.shtml
Ik denk dat ik Beyond Good & Evil toch maar eens ga proberen, en ook KoTOR maar eens, en Deus Ex:IW en Prince of Persia en en en
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 09:08 ]
Nja, domineren..domineren... 
Er staan vooral multiplatform titels in eik
True de xbox heeft er de meeste titels instaan, maar het is geen superoverwinning ofzo
Maar idd, er zijn nog meerdere spellen die ik halen wil voor de xbox. Kotor, bgae, pop. Maar die zijn of multiplatform, of er ook voor de pc! Nu denk ik dat prince en beyond wel echt consoletitels zijn (en bgae heeft breedbeeld ondersteuning
) dus die haal ik denk ik voor de xbox.
Kotor weet ik het nog niet zeker van, op de pc heb je wel updates/downloads enzo
Extra omgevingen bijv.
Pop ga ik misschien toch maar gewoon voor de pc halen eik, de andere prince spellen heb ik ook op de pc gespeeld en er is geen bb of andere reden om het op de xbox te hebben. Tja, dat je het met een pad kan spelen ipv met het toetsenbord. Maar ik heb hier een Thrustmaster Dual Power blabla pad liggen die erg prettig is
//En m'n pc is grafisch tot meer in staat (, zeker als ik er nog een videokaartupgrade tegen aan gooi
), wel leuk voor kotor en pop
Er staan vooral multiplatform titels in eik
True de xbox heeft er de meeste titels instaan, maar het is geen superoverwinning ofzo
Maar idd, er zijn nog meerdere spellen die ik halen wil voor de xbox. Kotor, bgae, pop. Maar die zijn of multiplatform, of er ook voor de pc! Nu denk ik dat prince en beyond wel echt consoletitels zijn (en bgae heeft breedbeeld ondersteuning
Kotor weet ik het nog niet zeker van, op de pc heb je wel updates/downloads enzo
Pop ga ik misschien toch maar gewoon voor de pc halen eik, de andere prince spellen heb ik ook op de pc gespeeld en er is geen bb of andere reden om het op de xbox te hebben. Tja, dat je het met een pad kan spelen ipv met het toetsenbord. Maar ik heb hier een Thrustmaster Dual Power blabla pad liggen die erg prettig is
//En m'n pc is grafisch tot meer in staat (, zeker als ik er nog een videokaartupgrade tegen aan gooi
[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 24-12-2003 10:02 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik heb die gister gekregen. Inderdaad inclusief MechAssault, gewoon in Nederland.Bizzarro schreef op 19 december 2003 @ 19:56:
in het nieuwe US Live paket zit een communicator, een jaar lang live, en een volledige game, namelijk MechAssault. of dit ook in europa komt weet ik niet, maar ik denk het haast wel. Het zal rond 14 maart komen.
(of krijgen wij dan 2 spellen lieve MS)
Juist die dus. Alleen betaalde ik er €179,-fulgore schreef op 23 december 2003 @ 00:43:
mmm, die heb ik al ! Via de KPN, die leverde aan het personeel 2000 refurbished xboxen met 1 jaar live en communicator en Mech Assault en Quantum Redshift + 2 Controllers en de dvd kit met Afstandsbediening voor alles bij elkaar 199 euro
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 24-12-2003 10:12 ]
AudiRS4.... Raad eens wat ik nu in mijn kleine tweakerhandjes heb 
Hint: Het begint met een P en het eindigt op roject Gotham Racing 2
Het schijfje staat op het punt m'n xbox in te vliegen en ik zal zo mijn bevindingen posten
Het schijfje staat op het punt m'n xbox in te vliegen en ik zal zo mijn bevindingen posten
Alone at last
Just nostalgia and I
Reken er maar op dat je daar niet meer aan toekomt als je eenmaal aan het spelen bentOkyah schreef op 24 december 2003 @ 10:34:
AudiRS4.... Raad eens wat ik nu in mijn kleine tweakerhandjes heb
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
pop IS er wel voor de xbox net als bgae. Sterker nog ik heb ze beide al uitgespeeld.Okyah schreef op 23 december 2003 @ 18:36:
U?Zeg maar jij hoor
Ik ken Ninja Gaiden voor de nes wel, maar ik zie niet hoe dit een xbox spel zou moeten wordenEn deze screens doen me denken aan een fighter..
PoP heb ik nog nietIk vind het nog steeds stom dat die er niet nu al voor de xbox is
Maar misschien dat dit wel iets wordt* Okyah houdt het in de gaten
PoP is PS2 exclusive in Europa voor een aantal maanden.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Okyah blijft wel lang weg, vinden jullie niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 24-12-2003 11:57 ]
Die is niet meer achter PGR2 weg te slaan. Na de kerstdagen post hij weer eens waarschijnlijk
Ik ben er weer, hoor 
en ik m'n xbox niet gemod/gechipt/geteverd heb kan ik dus beide spellen nog niet spelen.. Ik zal moeten wachten tot januari ergens 
Maarja, PGR2.... moeilijk
Kheb net in de kudos world series in de compact sport series eerst alle races op steel gehaald en daarna op brons. Het gaat al iets beter, maar het is zo onvergevend. Als ik een beetje probeer te sliden, vlieg ik meestal tegen een rail aan > byebye kudos puntjes
Maar het ziet er wel ok uit.
Ik probeerde eerst zomaar wat te racen, ik nam een extreme car, maar ik kon geen enkele bocht nemen
Stinkzooi
Ik wil bredere wegen 
Ik heb geprobeerd gas te geven met a, maar die moet je totaal indrukken wil je vol gas geven. Wel lastig. Dus nu ben ik even met de trigger aan het gas geven
En volgens mij is het idd echt breedbeeld, jeee
Maar ik vind het idd wel doenbaar op dit niveau, zo kan ik ieg een beetje oefenen en zo steeds een stapje hoger gaan
Maar ik vind het verdwijnen van kudos, als je botst tegen de muur wel oneerlijk
OcNewB schreef op 24 december 2003 @ 11:43:
[...]
pop IS er wel voor de xbox net als bgae. Sterker nog ik heb ze beide al uitgespeeld.
En aangezien ik een pal xbox heb, gewoon hier in nederland aangeschaft enzoD³ schreef op 24 december 2003 @ 11:53:
PoP is PS2 exclusive in Europa voor een aantal maanden.

Kheb net in de kudos world series in de compact sport series eerst alle races op steel gehaald en daarna op brons. Het gaat al iets beter, maar het is zo onvergevend. Als ik een beetje probeer te sliden, vlieg ik meestal tegen een rail aan > byebye kudos puntjes
Ik probeerde eerst zomaar wat te racen, ik nam een extreme car, maar ik kon geen enkele bocht nemen
Stinkzooi
Ik heb geprobeerd gas te geven met a, maar die moet je totaal indrukken wil je vol gas geven. Wel lastig. Dus nu ben ik even met de trigger aan het gas geven
Maar ik vind het idd wel doenbaar op dit niveau, zo kan ik ieg een beetje oefenen en zo steeds een stapje hoger gaan
[ Voor 27% gewijzigd door Okyah op 24-12-2003 12:08 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
n00bOkyah schreef op 24 december 2003 @ 12:06:
Ik ben er weer, hoor
[...]
[...]
En aangezien ik een pal xbox heb, gewoon hier in nederland aangeschaft enzoen ik m'n xbox niet gemod/gechipt/geteverd heb kan ik dus beide spellen nog niet spelen.. Ik zal moeten wachten tot januari ergens
StinkzooiIk wil bredere wegen
Maar ik vind het idd wel doenbaar op dit niveau, zo kan ik ieg een beetje oefenen en zo steeds een stapje hoger gaanMaar ik vind het verdwijnen van kudos, als je botst tegen de muur wel oneerlijk
Oefening baart kunst, dus zet hem op
En gewoon net zo veel proberen totdat je perfect met een handrembocht een kudo of 100 meepakt, vroeg insturen, kont je laten inhalen en gaan
Ja, ik ben wel aan het oefenen nuOefening baart kunst, dus zet hem opEn daarbij, alleen de kudo's die je zou krijgen met je slip waar je tegen de kant komt worden niet bij het totaal opgeteld, wat je daarvoor haalde in dezelfde combo blijven gewoon tellen. Alleen de combobonus krijg je dan niet.
Dat overtaken in de 2e autoklasse lukt me btw niet

En dat van die tokens en rankings enzo

Bij dit spel scheelt RGB/non-RGB trouwens wel
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Wou ik ook nog vragen: ik heb wel een s-video kabel, maar zie toch naast de rode naald van de toerenteller rechtsonder, een donkerrode 'schaduw'. Ik vroeg me af of dit 'by design' is, of dat het toch door een brak videosignaal komt?
Als je bij het begin van een race zorgt dat je alle wagens inhaalt (wat in steel niet zo'n probleem mag zijn op steel) dan heb je al zoveel punten dat je de race al op je gemak kan uitrijden. Moet je wel zorgen dat je nergens tegenaanbeukt dusOkyah schreef op 24 december 2003 @ 13:05:
[...]
[...]
Ja, ik ben wel aan het oefenen nuMaar ik krijg maar zo weinig tokens, ik haal te weinig kudos points, omdat ik gewoon niet zo mooi rijd. Als ik namelijk ga sliden, dan eindig ik in een bocht heel gek en verlies ik de race. Maar laat ik gewoon m'n gas los en gebruik ik m'n standaard rem ipv handrem, dan win ik de race, maar met te weinig kudos.
Dat overtaken in de 2e autoklasse lukt me btw nietEnkel @ steel...
En dat van die tokens en rankings enzoIk moet het nog even doorkrijgen
Bij dit spel scheelt RGB/non-RGB trouwens wel
En na verloop van tijd krijg je in de gaten waar je wat kan doen, dan weet je alle plekken waar je eens flink dwars kan gaan.
Maar goed, dat kudoranking systeem is eigenlijk heel simpel. Je moet een bepaald aantal kudo's halen om een ranking hoger te komen, met deze kudos kun je dan weer auto's unlocken. Hoe hoger je ranking, hoe sneller de auto, hoe vlugger je een klasse hoger kan in principe.
Verwijderd
Kotor op de Xbox ondersteunt wel dlc, dus wie weet wat er nog gaat komen. Maar een reden om PoP voor de Xbox te kopen ipv de pc, is voor mij toch wel dat PoP1 en 2 er als unlockable extra bij zitten (tegenover alleen PoP1 op de PS2, en helemaal geen extra's op de pc). (Maar als je fan bent, heb je 1 en 2 toch al op je pc, dus eventueel toch niet zo'n voordeel voor jou.)Okyah schreef op 24 december 2003 @ 09:59:
Kotor weet ik het nog niet zeker van, op de pc heb je wel updates/downloads enzoExtra omgevingen bijv.
//En m'n pc is grafisch tot meer in staat (, zeker als ik er nog een videokaartupgrade tegen aan gooi), wel leuk voor kotor en pop
Trouwens, we zijn nu toch ver op het einde van het jaar, dus ik zou graag jullie top 5 van beste games voor de Xbox van 2003 zien 
De mijne :
1. Project Gotham Racing 2
2. Top Spin
3. Soul Calibur 2
4. MotoGP2
5. Otogi
Die eerste springt er met kop en schouders bovenuit trouwens, zit al op een uur of 90 speeltijd daarbij
De mijne :
2. Top Spin
3. Soul Calibur 2
4. MotoGP2
5. Otogi
Die eerste springt er met kop en schouders bovenuit trouwens, zit al op een uur of 90 speeltijd daarbij

...
...
...
2. Counter-Strike
3. Rainbow Six 3
4. Yager
5. Top Spin
Xbox Live games zijn goed vertegenwoordigd in deze top 5.
...
...
...
2. Counter-Strike
3. Rainbow Six 3
4. Yager
5. Top Spin
Xbox Live games zijn goed vertegenwoordigd in deze top 5.
[ Voor 25% gewijzigd door Maniakje op 24-12-2003 13:34 ]
Net even gekeken en ik zie het niet. Op het stuk waar de naald over het doorzichtige gaat zie je helemaal niets geks, op het stuk waar het over het donkergrijs gaat zie je een heel klein beetje een randje, maar het viel me nog niet op. Kans dus dat bij jou idd het niet optimaal is.Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 13:09:
[...]
Wou ik ook nog vragen: ik heb wel een s-video kabel, maar zie toch naast de rode naald van de toerenteller rechtsonder, een donkerrode 'schaduw'. Ik vroeg me af of dit 'by design' is, of dat het toch door een brak videosignaal komt?
Maar een s-video aansluiting > dat is een soort ps/2 achtig ding he. Dat is een stuk minder dan scart, hoor
//Ik ben trouwens net even de auto's wezen uitproberen in de showroom. Eerst was ik maar 1 kant opgelopen, dus ik vond het aantal cars wat mager. En toen liep ik door het Live gedeelte, waarna ik in een stuk met auto's kwam dat ik nog neit eerder had gezien
Ik ga gewoon veel oefenen AudiRS4
Top 5 van dit jaar.. Tja, ik heb niet echt veel spellen gekocht uit 2003, ik koop ook wel spellen iets later of op budget.. Hier moet ik dus nog even op terugkomen. Ik kan misschien wel een top 5 gespeeld-in-2003 geven
[ Voor 31% gewijzigd door Okyah op 24-12-2003 14:08 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Mijn Xbox Top 5 van 2003 is:
2. Midtown Madness 3
3. MotoGP 2
4. Rainbow Six 3
5. Top Spin
Mijn Alltime Top 5 van 2003 ziet er toch heel wat anders uit.
Ik heb PGR2 bijna uitgespeeld ik moet alleen nog een deel van de arcade en een deel van de time attack. Ik heb overigens bijna alles op goud gehaald. Mijn laagste is Silver bij enkele cone challenges. Die Cone Challenges vind ik nog het moeilijkste en het meest irritant om te doen.
2. Midtown Madness 3
3. MotoGP 2
4. Rainbow Six 3
5. Top Spin
Mijn Alltime Top 5 van 2003 ziet er toch heel wat anders uit.
Ik heb PGR2 bijna uitgespeeld ik moet alleen nog een deel van de arcade en een deel van de time attack. Ik heb overigens bijna alles op goud gehaald. Mijn laagste is Silver bij enkele cone challenges. Die Cone Challenges vind ik nog het moeilijkste en het meest irritant om te doen.
[ Voor 44% gewijzigd door Techno Overlord op 24-12-2003 14:11 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Nou, dan ligt het dus aan mijn kabel dus...Okyah schreef op 24 december 2003 @ 14:06:
Net even gekeken en ik zie het niet. Op het stuk waar de naald over het doorzichtige gaat zie je helemaal niets geks, op het stuk waar het over het donkergrijs gaat zie je een heel klein beetje een randje, maar het viel me nog niet op. Kans dus dat bij jou idd het niet optimaal is.
Maar een s-video aansluiting > dat is een soort ps/2 achtig ding he. Dat is een stuk minder dan scart, hoor
Maar je gooit een paar dingen door elkaar: je hebt 3 manieren van beeld in een electrisch signaal stoppen: composite, s-video, en rgb. Scart is de stekker waar het uit komt: er zijn pennetjes voor composite, s-video EN rgb aanwezig in een scart-kabel, welke je gebruikt hangt af van de apparatuur en/of de instelling van de apparatuur.
Mijn tv heeft bijvoorbeeld 2 scart-aansluitingen, allebei ondersteunen composite (doet elke scart), maar eentje doet daarnaast desgewesnt rgb, en de ander s-video. Maar laat nou net de rgb bezet worden door mijn dvd-speler...
haha! stop ik turtles maar weer eens een keer in mn xbox zie ik opeens dat alle turtles kerstmutsjes dragen 
wel grappige feature dacht ik zo
(je ziet games niet zovaak gebruik maken van tijd/datum settings in je xbox)
wel grappige feature dacht ik zo
Hehe, nice.Bong-One schreef op 24 december 2003 @ 15:17:
haha! stop ik turtles maar weer eens een keer in mn xbox zie ik opeens dat alle turtles kerstmutsjes dragen
wel grappige feature dacht ik zo(je ziet games niet zovaak gebruik maken van tijd/datum settings in je xbox)
Nee, ik weet wel hoe het zit, maar je kan ook s-video hebben via 1 kleine kabel, direct uit je videokaart bijv. en dat is minder. Daarom vroeg ik ook of het via een kabel met een wat ps/2 achtige plug kwamVerwijderd schreef op 24 december 2003 @ 14:16:
[...]
Maar je gooit een paar dingen door elkaar: je hebt 3 manieren van beeld in een electrisch signaal stoppen: composite, s-video, en rgb.
Maar je gebruikt dus ieg al scart. Tja, het scheelt wel een beetje met RGB lijkt het, maar het is niet zo'n verschrikkelijk verschil.
[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 24-12-2003 15:27 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Mijn Top 5:
1. Otogi
2. Crimson Sea
3. Dungeons and Dragons
4. Indiana Jones and the Emperor's Tomb
5. Panzer Dragoon Orta
Runner Up: Metal Gear Solid 2: Substance en Colin McRae 4.
1. Otogi
2. Crimson Sea
3. Dungeons and Dragons
4. Indiana Jones and the Emperor's Tomb
5. Panzer Dragoon Orta
Runner Up: Metal Gear Solid 2: Substance en Colin McRae 4.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 15:47 ]
Dit topic is gesloten.