Gebruikerservaring met KiSS DivX spelers Deel II

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Neobahamuth schreef op 02 juni 2004 @ 18:12:
@Mayco

Ik heb echter één probleem: telkens ik de file server reboot zijn mijn lijsten van audio/video/pictures terug leeg!
Ik moet dan steeds opnieuw alle mappen toevoegen vooraleer ik ze met m'n DP500 kan zien!
Ook heb ik aangevinkt dat het programma automatisch met Windows opstart.

Ligt dit aan mij? (Ik gebruik WinXP Home NL SP1 + alle updates.)

Ik weet niet waar de lijsten van video/audio/pictures worden opgeslagen, maar bij PC-Link waren dat 3 aparte txt files.
de lijsten worden niet opgeslagen, want anders zou je dus elke keer met de hand nieuwe mappen moeten toevoegen, waneer de dvdspeler een request van een folderlisting stuurt, dan gaat hij deze opvragen en direct doorsturen, de data word nergens opgeslagen of gecacht. Dat rebootprobleem lijkt me vreemd, ben je zeker dat je server berijkbaar is op het moment dat de kiss de files request? normaal gezien zou alles moeten gaan omdat er dus zoals ik al zei altijd word gekeken wat er in die folder staat waneer de kiss dat nodig heeft. Heb je de shares toegevoegd via drive mapping (dus zo'n netwerkstation), of vial \\pcnaam\muziek\liedje.mp3?
Neobahamuth schreef op 02 juni 2004 @ 18:12:
Ook heb ik aangevinkt dat het programma automatisch met Windows opstart.
start het dan niet automatisch op? (gebeurt bij het inloggen, niet bij het opstarten eigenlijk, daar ben ik nog mee bezig, als het lukt)

[ Voor 12% gewijzigd door Mayco op 02-06-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

1. De server is bereikbaar wanneer ik via m'n DP500 bezig ben.

2. De shares zijn via drive mapping toegevoegd:
bv:
code:
1
2
3
4
F:\movies\
G:\movies2\
H:\movies3\
Z:\

--> waarbij F, G en H lokale harde schijven zijn op de file server zelf en Z een gedeelde map op een ander workstation.

3. Het start wel automatisch op dus da's geen probleem, enkel dat ie met 'lege' lijsten opstart. (Ik moet trouwens niet inloggen dus da's ook geen probleem.)

[ Voor 6% gewijzigd door Neobahamuth op 03-06-2004 10:21 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
hmm, mjah, heb niet direct een idee hoe het komt, maar je zegt dat het al opstart ook als je niet inlogt, dat is vreemd, ben je zeker dat die drives dan toegangkelijk zijn waneer je nog niet bent ingelogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

a) Ik gebruik geen username/paswoord om in te loggen op de file server. Ik log automatisch aan als Administrator. (Ik ben toch de enige die aan die pc kan!)

b) Het programma start perfect mee op wanneer Windows geladen wordt. Enkel de te updaten en te delen mappen voor video/audio/pictures zijn steeds opnieuw empty.

c) Zoals je eerder zei wordt nergens een lijst opgeslagen van wat er gedeeld wordt (cfr. PC-Link) omdat de inhoud dynamisch geüpdate wordt maar er moet toch wel ergens opgeslagen worden WELKE MAPPEN hij dan dynamisch moet updaten en delen?!?!
Die lijst wordt blijkbaar niet onthouden wanneer ik reboot.

ter verduidelijking:

1. Ik voeg de te updaten en te delen mappen toe in FreeKISS:
code:
1
2
3
4
F:\movies\
G:\movies2\
H:\movies3\
Z:\

2. Ik klik op "apply" en vervolgen op "ok". FreeKISS minimaliseert tot systray icon.

3. Ik zet m'n DP500 aan en ik kan al mijn films/muziek/foto's afspelen. Woepie!

4. Ik reboot file server. (want ik voer een update uit of installeer iets nieuws)

5. Bij FreeKISS staat er bij video/audio/pictures absoluut niets (leeg dus) bij de te delen mappen.

6. Ik zet m'n DP500 aan en ik zie 0 films/muziek/foto's. --> best logisch dan Crap!

7. Ik voeg opnieuw de te updaten en te delen mappen toe in FreeKISS. (zie punt 1)
Vervolgens klik ik opnieuw op "apply" en dan op "ok". FreeKISS minimaliseert tot systray icon.

8. Ik zet m'n DP500 aan en ik kan weer mijn films/muziek/foto's afspelen.

--> Kan iedereen nog volgen?
(Btw, ik had PC-LINK eerst volledig verwijderd vooraleer ik FreeKISS installeerde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardVdV
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 07:17

edwardVdV

I shall say this only once!

Zoals je eerder zei wordt nergens een lijst opgeslagen van wat er gedeeld wordt (cfr. PC-Link) omdat de inhoud dynamisch geüpdate wordt maar er moet toch wel ergens opgeslagen worden WELKE MAPPEN hij dan dynamisch moet updaten en delen?!?! Die lijst wordt blijkbaar niet onthouden wanneer ik reboot.
Kijk eens in HKEY_CURRENT_USER\Software\Mayco\freeKISS\ daar staan alle opties. :)

Knockwurst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Tip:

:7

Pak gewoon tooltje uit de MS resource kit; srvany.exe. Is nog veel makkelijker.
Even zoeken op technet naar srvany en je hebt hem zo te pakken :) Hoef je ook geen extra software te installeren.
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 14:11:
[...]

Je kan eens hier naar kijken: http://www.firedaemon.com/
maakt van bijna iedere applicatie een service

en op zich is het idd niet moeilijk om een service te bouwen in delphi.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven met FreeKiss. Telkens als ie opnieuw opstart zijn er geen gedeelde media folders meer...

Overigens start ie bij mij ook niet automatisch op nadat windows opnieuw gestart is (de optie hiervoor is ook telkens niet aangevinkt als ik FreeKiss start). Het lijkt dus wel of ie niets kan 'onthouden' :?

Verder niets dan lof, als 't eenmaal draait is het veruit de beste manier om bestanden voor de Kiss bereikbaar te maken tot nu toe _/-\o_

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

PROBLEEM OPGELOST

Even de situatie schetsen:

1. file server staat aan
2. FreeKISS draait
3. alle video/audio/pictures mappen zijn ingevoerd
4. ik open regedit en zie dat de registersleutels die edwardVdV vermeldt LEEG zijn
5. ik sluit regedit
6. ik sluit FreeKISS af (rechtsboven op "x" geklikt)
7. ik open regedit opnieuw en zie dat de registersleutels nu WEL correcte waardes hebben
8. ik hestart FreeKISS (movies/audio/picturesmappen staan nog correct in het programma)
9. ik herstart file server
10. bij FreeKISS staan NOG STEEDS DE MAPPENLIJST van video/audio/pictures.
11. Hoera!

-->conclusie: ik moest FreeKISS sluiten nadat ik de mappen toegevoegd had. Blijkbaar volstonden "ok" en "apply" niet om het te bewaren voor na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
hmm, het zou kunnen dat wanneer windows afsluit, het freekiss direct afsluit zonder het de kans te geven de settings te saven, ik zal het eens bestuderen hoe ik dat nu kan fixen, normaal gezien zou het moeten goed gaan (het zit toch in de OnClose van de form, en die word, tot zover ik weet, ook getriggerd bij het afsluiten van windows).
Maja, toch goed dat er (tijdelijke) een oplossing is.

edit: heb juist een aanpassing gemaakt zodat de settings altijd worden gesaved als je op apply klikt, dus de "bug" is gefixt in de volgende versie.

[ Voor 17% gewijzigd door Mayco op 04-06-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Ben hier nieuw maar zal ier wel vrij geregeld komen ivm vragen of commentaar ivm de KISS dp 1000 die ik vandaag aangeschaft heb.

Mijn eerste indruk over dit toestel: Fantastisch aparaat! Heb een steekproef van een goei 10 divx en xvid (paar met ogg vorbis vermoed ik (manga's)) en hij slikte het allemaal! uitmuntend gewoon. Kwas bereid een 90% slaagkans te aanvaarden maar dees is ook wel aanvaardbaar :)
Hij verslikt zich wel even bij een paar manga tekenfilms, waarschijnlijk niet goed gecodeerd volgens de divx standaard ofzo (op de pc speelden ze wel goed). Het was zo even haperen dus nix heel erg.
mp3, audiocd en dvd was ook feilloos.
lawaai? nix van gemerkt; vrijwel geruisloze werking van de speler (ge moet er wel ni met uw oor tegegeplakt zitte :)
lekker desing. Veel kleiner dan verwacht. Ook vind ik dat de foto van de dp-1000 in hun brochures een beetje bedrieglijk is. de dp100 is daar een beetje uitgerokken zodanig dat die vierkantiger lijkt, terwijl ie eigenlijk een bijna perfect a4 formaat heeft. en de cdlader zit aan de korte kant van dat het a4. De knoppen lichten blauw op. Dit is gewoon puur objectief gezien. Ik ben helemaal niet telleurgesteld over de aankoop en raad hem iedereen aan.

nog een klein akkefietje: na aansluiting moest volgens handleiding direct het talkeuze menu enzo verschijnen. Ik kreeg daarentegen enkel het blauwscherm van kiss op mn scherm (dat met die screensaver). helemaal geen probleem, maar wle beetje verwarrend als ge dus ffectief zon menu verwacht. maar tis snel opgelost door ff op setup knop op de afstandsbediening te klikken.
greetz.

*edit: ik gebruik het tot nu toe met de standaard firmware (die dat eindigt op .4 dacht ik) Mis ik iets heel belangrijk als ik niet update naar de .5? Ik bedoel ondertitels enzo werken. alles lijkt te werken atm.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben hier ook nieuw, en wil volgend bericht posten van de Kiss DP 1000; Ik heb hem deze week aangekocht, maar de meeste films (Divx) blokkeren, ook het geluid stottert, het is werkelijk niet te doen om naar te kijken!! :(
De firmware versie die erop staat is de 2.8.5, De verkoper raadde me aan de nieuwste firmware te halen op hun site, dit heb ik ook gedaan, maar er is geen verschil! Ik heb +- 15 cd's geprobeerd, enkel tekenfilms gaan redelijk goed.
Het hierboven gepost bericht is juist het tegenovergesteld van mijn ervaringen. Heeft iemand dergelijke ervaring zoals ik heb?
Ik ben enorm teleurgesteld in deze player! (8>

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:32:
Hoi, ik ben hier ook nieuw, en wil volgend bericht posten van de Kiss DP 1000; Ik heb hem deze week aangekocht, maar de meeste films (Divx) blokkeren, ook het geluid stottert, het is werkelijk niet te doen om naar te kijken!! :(
De firmware versie die erop staat is de 2.8.5, De verkoper raadde me aan de nieuwste firmware te halen op hun site, dit heb ik ook gedaan, maar er is geen verschil! Ik heb +- 15 cd's geprobeerd, enkel tekenfilms gaan redelijk goed.
Het hierboven gepost bericht is juist het tegenovergesteld van mijn ervaringen. Heeft iemand dergelijke ervaring zoals ik heb?
join the club... :( had je van te voren gekeken naar de hoeveelheid bugs (confirmed en wel.. ergens in deze draad ook te lezen)?..
Aan de andere kant.. welke divx versie is er gebruikt bij coderen? Divx3.1 toevallig? Daar kunnen wat problemen mee zijn.. ook bepaalde cdr's en dvdr's wil de kiss spelers niet pakken (afhankelijk van de dvd rom spelers gebruikt in de speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Nou bij mij doet de DP-1000 het ook uitstekend. Ok niet al mijn films zijn aftespelen en bij divx 3.11 heeft ie soms wat moeite.

Xvid films daarentegen gaan als een speer. Geweldig beeld en fijn 5.1 geluid. Mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkleerssen schreef op 05 juni 2004 @ 16:07:
[...]

join the club... :( had je van te voren gekeken naar de hoeveelheid bugs (confirmed en wel.. ergens in deze draad ook te lezen)?..
Aan de andere kant.. welke divx versie is er gebruikt bij coderen? Divx3.1 toevallig? Daar kunnen wat problemen mee zijn.. ook bepaalde cdr's en dvdr's wil de kiss spelers niet pakken (afhankelijk van de dvd rom spelers gebruikt in de speler).
Dit is wat de Kiss 1000 moet doen, daar hoeft toch niet meer uitleg bij denk ik he!
ONDERSTEUNING VAN :
- CD, CD-R, CD-RW
- HDCD
- DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
Buiten audio cd's ondersteund de DP-1000 ook:
- MP3 (ook VBR=Variabele birate)
- OGG Vorbis
Buiten DVD ondersteund de DP-1000 ook:
- VCD en SVCD
- MPEG 1 en 2
- MPEG 4 / AVI
- DivX 3.11, KiSS is als enige officieel DivX certified!
- DivX Alle ISO-MPEG 4 waaronder DivX 4.x en 5.x* zijn af te spelen
- Xvid
- MPEG
- Realmagic 4
----------------

Ik heb alle divx versies geprobeerd en ik had van tevoren deze forum geraadpleegd, maar zoveel staat hier niet van de DP 1000 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik de DP-508 versie 2.8.3 Firmware van ET?

Ik heb gisteren een DP-500 aangeschaft en daar heb ik vervolgens een WD 80 Gig HD ingezet. De firmare versie 2.8.3 van de DP-508 van de site van KiSS afgehaald en spelen maar. :*) Alles werkt als een zonnetje!

Maar nu lees ik dat het mogelijk moet zijn om een FTP sessie naar de DP-508 op te zetten. Maar dat de firmware dit moet ondersteunen. Dat zou eventueel kunnen kloppen want met mijn huidge firmware krijg ik de volgende error:

~ Connecting...
! Socket Error: no connection
~ Could not login to 192.168.0.2

Ik las overal dat de firmware 2.8.3 van ET dit probleem zou kunnen verhelpen. Maar er staat nergens aangegeven waar je deze firmware van ET kan downloaden, kan iemand aangeven waar ik deze firmware kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ET site ligt precies plat maar je kan deze ook gebruiken: http://swryby.sotiko.pl/kiss/
Gebaseerd op ET met grotere ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank HBB

ik kan er nu wel bij met LeechFTP echter...

wanneer ik nu een file mark vanuit het bedieningspaneel van mijn DP508 dan gaat de speler onderuit en moet ik hem opnieuw aanzetten. Heb m'n HD al gecleaned en een volledige FW upgrade gedaan.

Met FTP lukt het niet om een file over te zetten en niet om in de folder HDD een map aan te maken die "video" heet, zag ik ergens anders in dit forum.

Iemand anders nog suggesties voor andere FW met FTP support of weet misschien iemand waar de FW van Dracula te vinden is.

Sorry hoor ben een newbie in dit soort zaken :? en via diverse forums wordt vaak alleen de link gegeven van de FW van KiSS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:32:
misschien helpt het niets, maar als ik het zo lees (haperende films), zou je misschien eens moeten kijken naar de warmteafvoer van je apparaat. Het is natuurlijk maar een klein ding, dus je moet hem voldoende ruimte geven eromheen om de warmte af te voeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ben aan het overwegen om een DP-1500W te kopen aangezien 300€ofzo wel meevalt. Maar ik vraag mij af hoe het zit met de ondertiteling als er via netwerk gestreamed wordt .. hoe zit dat dan ? Moet je die dan aan je avifile binden in dat programma ? of gewoon dezelfde naam geven ? .. ze mochten het wel wat duidelijker maken op hun site want imho is dit toch erg belangrijk als je je KiSS player in netwerk wilt zetten :/

by the way is dit een goeie player ? Geen minpunten aan ofzo ? Kan alles draaien ?

edit: zit er ook een Accespoint & Wirelesskaart bij ? ? ?
staat zo op hun site :/ voor 300€ is dat dan wel cheapo. Of staat die W voor Without extras :) prolly wel .. kan niet anders :/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 06 juni 2004 @ 15:30:
[...]

misschien helpt het niets, maar als ik het zo lees (haperende films), zou je misschien eens moeten kijken naar de warmteafvoer van je apparaat. Het is natuurlijk maar een klein ding, dus je moet hem voldoende ruimte geven eromheen om de warmte af te voeren. :)
Player staat in geen kast of niks, gewoon naast TV (op enige afstand )!
hij produceert inderdaad wel warmte. (8>

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:38
Even mijn vraag opnieuw
Erikjebaldie schreef op 30 mei 2004 @ 13:53:
Weet iemand hoe het komt dat ik bij sommige films geen geluid heb als ik mn dp-500 digitaal aansluit? Het helpt ook niet als ik de output op RAW of PCM zet. Ik gebruik ET 2.83. firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch191
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04-2006
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 19:49:
Ok ik ben aan het overwegen om een DP-1500W te kopen aangezien 300€ofzo wel meevalt. Maar ik vraag mij af hoe het zit met de ondertiteling als er via netwerk gestreamed wordt .. hoe zit dat dan ? Moet je die dan aan je avifile binden in dat programma ? of gewoon dezelfde naam geven ? .. ze mochten het wel wat duidelijker maken op hun site want imho is dit toch erg belangrijk als je je KiSS player in netwerk wilt zetten :/

by the way is dit een goeie player ? Geen minpunten aan ofzo ? Kan alles draaien ?

/
Ondertitels: how to? - geef ze gewoon dezelfde naam als die van je film. Gebruik .srt formaat, die werken zeker (misschien andere ook). Bijvoorbeeld Sjakie_chocolade_fabriek_CD1.avi dan wordt ondertitel naam: Sjakie_chocolade_fabriek_CD1.srt. Voor de rest hoef je niets te doen. Het zelf op maat maken/synchroniseren van ondertitles, lees: juiste fps, goed beginpunt, juiste splitsing als er bijv meerdere CD's zijn. Zie bijvoorbeeld: http://users.pandora.be/black.phantom/ voor info. De ondertitel zet je in dezelfde map als waar de film in staat. Dit kan op een CD /DVD zijn maar ook op je HD die je mbv. een kiss-programma kunt streamen naar je player.. Hiervan zijn, behalve de standaard bijgeleverde, verschillende modificaties verkrijgbaar.
Let wel op: gebruik geen extreem lange namen als titel. Als 'ie de ondertitel niet weergeeft heb je grote kans dat 't dan daardoor komt.

Verder minpunten: ik heb zelf een dp-500 met een extra koelblok op de dsp (en ventilator maar dat is meer hobby en niet nodig). De speler speelt Xvid en Divx5.0 perfect af. Divx 3 wat minder, namelijk bij grote framerate gaat 't mis (schokken e.d.) Hierbij moet je denken aan iets van zo'n 800 kbit/s en hoger? Vaak wanneer er intensieve schermwisselingen komen (zoals bv stukjes natuur, heldere zee etcetera) dan gaat het fout. Remedie: nooit divx3 gebruiken of omzetten. Is bovendien toch al oud. Verder de 'width' van je film moet lager zijn dan +/- 700. Bijv 680 x iets.. Anders kan 'ie het niet weergeven. Dit geldt tenminste voor de dp-500.

Pluspunten: het is gewoon een mega speler die verder ongeveer alles afspeelt. Met de tinystocks firmware heb je ook nog eens iets van 4000 radiostations erbij + weather online + tvgids etcetera. :9~

[ Voor 8% gewijzigd door snitch191 op 08-06-2004 10:31 ]

Ik haat snelheidsbelasting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 09:47

Pietertje

The Rock

De Kiss DP-558 is sinds 7 juni 2004 in productie! :Y) Bericht van Kiss:

Waiting for the DP-558 Digital Video Recorder

The DP-558 Digital Video Recorder has been a long time coming and we think it is appropriate to give you an explanation of the reasons behind the late launch despite of the huge demand.

During the development of the DP-558 Digital Video Recorder we realized how big a task it was to couple our well-known features with the recording of TV. However we believe that it is extremely important, that products leaving our hands fulfill your expectations and needs. Compromises on features and quality are simply not an option for us.

We have been very discreet about this project. Mainly due to the impact we wanted to give the market with the introduction of the DP-558 Digital Video Recorder.

It has been a tough time waiting, but now is the time. We are ready to disclose some of the features we will introduce – we are confident that you will agree that good things really do come to those who wait.

Recording your favorite program should be as easy as possible, so along with the launch, KiSS introduces an EPG (Electronic Program Guide) for the Digital Video Recorder. It is implemented as an Internet service giving you all program information on the TV screen, far superior to old-fashioned TV magazines and facilitating easy TV recording.

The decision to wait for this service meant that we needed to make many changes to our software, so we decided to give the user interface a “fresh up” at the same time, to apply an even easier navigation along with the new features.

In addition the DP-558 Digital Video Recorder will be the first DVD-player in the world with High Definition support for DivX playback, establishing KiSS as the preferred choice for quality and certified DivX playback. The High Definition support for DivX playback display your movies in a quality very near to the quality know from ordinary DVD’s. An astonishing feature you will not find anywhere else for a long time.

At the launch of the DP-558, online games are implemented to all our players with network capabilities. Constructed in KML2, as the existing SHOUTcast WebRadio. A few games will come to this platform with the expectation of many more to join very soon.

We have also implemented an Online Weather Report, giving you an easy accessible weather forecast on your demand.

The DP-558 Digital Video Recorder is everything you never knew you always wanted. It has been a long waiting period, but we are happy to announce, that the DP-558 will be launched in July.

Please take a moment to have a look at the PDF files attached to this email and become as exited as we are.

We are sure that you will see that the extra time we have spent has made a difference.

En om lekker even warm te lopen :9~ : deze pdf link. Echt leverbaar is hij waarschijnlijk in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Pfff, typisch marketing verhaal. We willen een perfect product afleveren wat aan alle verwachtingen voldoet, etc, etc. Heeft KISS ooit een product geleverd dat vanaf het begin niet vol met vervelende bugs en niet-werkende features zat?

Anyway, eerst zien dan geloven. :)

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:59

Exirion

Gadgetfetisjist

Pieter_Stoffelen schreef op 09 juni 2004 @ 08:02:
Please take a moment to have a look at the PDF files attached to this email and become as exited as we are.
Wat een doorzichtig overdreven crapverhaal zeg :r

Maar goed, zo werkt marketing :7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
en dat te bedenken dat de 558 al maaaaaaanden in vele prijslijsten staat...
Koppeling met een internet tv gids is wel errug handig maarja gaat dat ook werken in nederland ?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:52
Erikjebaldie schreef op 30 mei 2004 @ 13:53:
Weet iemand hoe het komt dat ik bij sommige films geen geluid heb als ik mn dp-500 digitaal aansluit? Het helpt ook niet als ik de output op RAW of PCM zet. Ik gebruik ET 2.83. firmware
Als je hem optisch aanluit is dit een bugje geloof ik bij divx3.11 ac3 geluid. Je hoort dan helemaal niets. Bij coax werkt alles goed.

BTW wanneer krijgen we weer eens een nieuwe firmware voor de dp500 :|. Meer dan de helft van de nieuwe XVID films werken niet (goed) meer. Qpel en fourcc ?? snapt tie niet helemaal niet (zal dat ooit gaan werken ?) en andere speelt hij haperig af 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
snitch191 schreef op 08 juni 2004 @ 10:25:
[...]

Ondertitels: how to? - geef ze gewoon dezelfde naam als die van je film. Gebruik .srt formaat,
Mijn probleem met mijn 1500 is juist dat hij geen .srt afspeelt.
Heb hier wel 100 divx cd's liggen met subtitle .srt en die pakt hij dus niet (de film uiteraard wel)
.sub gaat wel goed..

(.srt gewoon hernoemen naar .sub werkt btw ook uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

ik krijg onderhand een punthoofd van de support / hotline afdeling van kiss..
ik heb tijden geleden de Special Edition DVD van se7en gekocht. was toendertijd zo'n 50 euro ofzo (begin tijd perk van dvd ofzo :P) en hij werkte op me FW van 2.6.6 en eerder. maar sinds 2.6.7 werkt het niet meer.

Na het schijnt, is er een lijst (waro?) waarop DVD's staan welke niet gesupport worden. En dan krijg je zo'n kut antwoord van ze terug. Dat gaan wij niet meer oplossen ofzo..

wat een achterlijke mensen zijn het ook :( 50 euro zo weg gooit en maar 1 keer gezien :(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:47
BTW wanneer krijgen we weer eens een nieuwe firmware voor de dp500 . Meer dan de helft van de nieuwe XVID films werken niet (goed) meer. Qpel en fourcc ?? snapt tie niet helemaal niet (zal dat ooit gaan werken ?) en andere speelt hij haperig af .
Hier heb ik ook last van, wanneer komt er inderdaad een nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieter_Stoffelen schreef op 09 juni 2004 @ 08:02:
De Kiss DP-558 is sinds 7 juni 2004 in productie! :Y) Bericht van Kiss:

[i]Waiting for the DP-558 Digital Video Recorder
Hij heeft alles behalve dat ie de opgenomen programma's ook op DVD kan bakken :( ...... dat zou pas echt handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:14:
[...]

Hij heeft alles behalve dat ie de opgenomen programma's ook op DVD kan bakken :( ...... dat zou pas echt handig zijn.
Branden doe je toch gewoon via de pc dit apparaat heeft niet voor niets een netwerk aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Laatst online: 14-09 18:58
Heb net een samsung 80GB in mijn DP500 geplugd en deze firmware erop gezet met ET firmware (2.8.3-mv-sub-8859-1 van http://www.jacek.it.pl/kiss/index_en.html). Alles goed, geen macrovision, regiovrij, ftp-en als een tierelier enz.

Echter een paar vragen :
1) De 80GB van samsung word wel warm. Heeft iemand daar ooit problemen mee gehad of de temp gemeten ?
2) Als ik naar hdd ga en ik klik op INFO dan zie ik dat ik maar 30GB free heb terwijl de goeie type Samsung erin zit (SP-0802N) en ik de firmware goed heb zien uitvoeren. Moet ik nog iets prepareren op de hdd ?
3) Ik zoek nog steeds naar een resume functie op de kiss (zowel dvd als DIVX). Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt ? Misschien een toetsencombinatie op het bord ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moest je HD op een speciale manier partitioneren, zoals in de startpost van dit topic in een guide te lezen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

Double J schreef op 10 juni 2004 @ 09:32:
[...]

Hier heb ik ook last van, wanneer komt er inderdaad een nieuwe firmware?
ik heb er van gehoord dat hij nog niet gepland staat, omdat ze geen incompatibliteit zien |:(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ik lees in deze guide (http://www.audiomap.com/artikel/kiss/index-en.htm)

for information:
While deleting or preparing the HDD the player setups 2 ext2fs partitions, the first one is from 0 to 1000 cylinder and the second one is the rest of the Disk, it seems to be a kind of Ext2FS.

Voor de rest kan ik _alleen_ informatie vinden over speciale preparatie als de hdd groter is dan 80GB :

HowTo use a larger HDD than 80Gig, it cames from Dracula from the Goodstuff Board
The Kiss makes a standard partition table since it expects only one type of hd.... This tabe exists at 2 partitons ext2 first partition 1-1000 second partition 1-65535 If you got a pigger disk 65536 will NOT be the last cylinder of you Disk So that explains that only 40 gig is used..... The bigger the disk the less is used so the smaller the disk is made... What you do is delete the second partition... whitin fdisk while running linux.... and put a new pertition in covering ALL the cylinders... Reformat the new partition with ext 2 and the disk will be seen as a whole disk 200 GIG or more

Of lees ik de verkeerde guide :? Ik heb geen linux klaar staan dus dat zou wel effe kut zijn. Iemand anders die mij kan vertellen wat hier word bedoeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

De HD moet helemaal LEEG zijn, dus ook GEEN partities.
Na het Flashen, zal de firmware de HD automatisch partitioneren en formateren.

Eenmaal gepationeerd & geformateerd zal de firmware het herkennen, mocht je dan een ander firmware willen installeren, zal je HD niet meer geformateerd worden.

1) natuurlijk wordt een HD warm ? Ik heb zelfs een 80 GB WD 7200RPM erin gestopt, geen problemen tot nu toe.
2) Zie top: waarschijnlijk heb je zelf een 50 GB partitie aangemaakt. Alle partities weghalen en opnieuw flashen.
3) Resume op DivX werkt niet !, je kan wel op Pause drukken.

[ Voor 34% gewijzigd door GoT op 12-06-2004 10:16 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ik heb ff een ander type vraag. Ben namelijk net terug van vakantie en daar heb ik een originele versie gekocht van Matchstick Men.

Nou heeft deze alleen engels ondertiteling. Op zich is dat geen probleem maar mn vrouwtje houdt er van om nederlands erbij te hebben.

Nou weet ik dat je de ondertiteling in een nieuwe DVD mee kan bakken maar aangezien ik dus een DP-508 had ik een ander idee.
Weet niet of dat wel kan :?

Ik wil namelijk de film rippen, deze dan via FTP in een map stoppen in mn Kiss player.
Dan wil ik gewoon de nederlandse .SUB erbij doen.

Is dit mogelijk of droom ik 8)7

De film heb ik trouwens al geript met Smartripper

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
jah, waarom niet :). 't Ligt er denk ik wel aan of je hem naar .vobs ript of helemaal naar divx/xvid. In dat laatste zou het gewoon moeten werken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Dat is nou het probleem, de film worden als .vobs geript.

Naar DivX converteren wil ik niet. Kost ff te veel tijd.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

De 508 heeft een maximum van 2GB per file... een file mag dus niet groter zijn dan 2GB.
Er is ook een maximum van 2GB per folder/directory. Ik wilde ooit 3 Divx films op 1 directory plaatsen, maar dat lukte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Thijs B schreef op 09 juni 2004 @ 09:50:
en dat te bedenken dat de 558 al maaaaaaanden in vele prijslijsten staat...
Koppeling met een internet tv gids is wel errug handig maarja gaat dat ook werken in nederland ?!?!?!
Jep, ik heb alle rommel die over de kabel binnenkort gebookmarkt. En tja.. er is dan nog steeds nix leuks op te kijken, maar dat zou dan een kwestie van smaak zijn heb ik horen zeggen ;)

Dat weather dingetje is stuk bruikbaarder.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft zo'n 558 ook een timeslip functie? Dus opnemen en afspelen tegelijk? Dat zou wel relaxed zijn :) Ik kan er zo 1-2-3 niks over vinden in die PDF van net :X

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 15-06-2004 12:45 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Voor het geval andere mensen tegen een DP-500@508 probleem aanlopen en ze gebruiken de originele samsung hdd : eerst even goed de handleiding lezen. Dat deed ik dus niet 8)7

Ik dacht dat (vanuit historie) een hdd slave instelling de jumper op de tweede plek moest zitten. Dat werkt ook wel, maar dan is de hdd ruimte tot 32 GB beperkt. Misschien om een bepaald operating systeem te ondersteunen of zo ? Kan geen FAT zijn want dat is 2GB.

Dus GoT : dat was het probleem :D

Afijn, wat je dus moet doen is de jumper helemaal weglaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Flexibele dingen hoor, die kiss spelers....

Moest even me nieuwe schermpje testen, en vond de kiss daar uitermate geschikt voor. en hij heeft de test doorstaan >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.dghostingworld.com/~sander/gallery/data/media/2/HPIM0666.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de infrarood code die kiss gebruikt voor zn afstandbediening. Ik heb namelijk een programmeerbare afstandsbediening maar ik kan de codes nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Als je dit topic doorgelezen had, dan had je ook mijn post gelezen.

AB codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Wat is trouwens de maximale resolutie die JPEG foto's mogen hebben om via een 508 op TV vertoond te worden :?

Ik kan dat namelijk nergens vinden bij KISS op hun site :(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neobahamuth schreef op 18 juni 2004 @ 09:14:
Als je dit topic doorgelezen had, dan had je ook mijn post gelezen.

AB codes
Ok, maar zo'n programmeerbare afstandsbediening heb ik ook weer niet, en ik heb ook niet echt de tools om mijn rc5 te herprogrammeren. Ik heb een sony tv afstandsbediening waarbij ik de video / dvd functie zelf kan instellen met een 3 cijferige code. Maar dit zullen dan waarschijnlijk wel voorgeprogrammeerde codes zijn. (Er zat een boekej bij met codes voor een hoop merken, maar natuurlijk geen kiss). Is er anders niet toevallig een groot merk dat ongeveer dezelfde codes gebruikt? (als ik play, stop, ff en fwd kan aansturen is t genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch191
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04-2006
Spam schreef op 17 juni 2004 @ 11:13:
Voor het geval andere mensen tegen een DP-500@508 probleem aanlopen en ze gebruiken de originele samsung hdd : eerst even goed de handleiding lezen. Dat deed ik dus niet 8)7

Ik dacht dat (vanuit historie) een hdd slave instelling de jumper op de tweede plek moest zitten. Dat werkt ook wel, maar dan is de hdd ruimte tot 32 GB beperkt. Misschien om een bepaald operating systeem te ondersteunen of zo ? Kan geen FAT zijn want dat is 2GB.
Nee dat is volgens mij niet zo; Een aantal 'oude' Biosen (Pentium II tijdperk grofweg) kon niet meer dan 32Gig aan. Om nu toch een eventuele kapotte HD te vervangen met een grotere (<=32Gig is immers niet meer verkrijgbaar) is er dus deze optie van cilinderbeperking. 't Zit volgens mij op meerdere merken HD's (o.a. Maxtor). Op je PC kon je dan volgens mij vervolgens weer met een klein progje de overige cilinders (en daarmee de extra Gigs) beschikbaar krijgen.

Ik haat snelheidsbelasting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 12:17:
[...]

Ok, maar zo'n programmeerbare afstandsbediening heb ik ook weer niet, en ik heb ook niet echt de tools om mijn rc5 te herprogrammeren. Ik heb een sony tv afstandsbediening waarbij ik de video / dvd functie zelf kan instellen met een 3 cijferige code. Maar dit zullen dan waarschijnlijk wel voorgeprogrammeerde codes zijn. (Er zat een boekej bij met codes voor een hoop merken, maar natuurlijk geen kiss). Is er anders niet toevallig een groot merk dat ongeveer dezelfde codes gebruikt? (als ik play, stop, ff en fwd kan aansturen is t genoeg)
Die universele AB's kunnen ook automatisch zoeken, dan druk je op de "standby" knop op de AB tot hij uit gaat, zodra de DVD speler dan uit gaat heb je de goede code waarschijnlijk gevonden. Misschien dat dat een optie is? Meestal heb je de juiste code dan in een paar minuten gevonden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
  • Laatst online: 10-09-2024
Oké, ik heb nu een maandje mijn DP-1500, dus hierbij mijn ervaringen met deze speler:

Ik heb de speler bij Divxplayer.nl gekocht, via rembours. Bestellen ging prima, binnen drie dagen lag er een TPG bonnetje op de mat. Speler opgehaald, quick setup gedraaid en een dvd-tje met een paar DivX filmpjes erop erin gepropt. De films spelen goed af en de beeldkwaliteit is erg mooi! :)

Vervolgens een UTP kabeltje getrokken en de speler in mijn netwerk gekoppeld. Dat programmaatje op een pc geinstalleerd en een paar verschillende filmpjes erin gezet. Vervolgens via het netwerk menu de pc toegevoegd en jawel, ik kon netjes mijn films zien die ik toegevoegd had. Maar op het moment dat ik een film kies loopt de hele speler vast! Stekker eruit en weer erin, booten en een andere film kiezen. Weer een lockup, zelfs die scrollende tekst op het display van de speler staat stil! :( Ik heb van alles geprobeerd, andere kabel, een crosscable direct naar de PC met een fixed IP adres. Ik heb zelfs speciaal een accesspoint gekocht om te kijken of ie het via WiFi wel doet. Het mocht allemaal niet baten. Ondertussen kwam ik er ook achter dat webradio ook helemaal niet werkt. Op het moment dat ik een station kies loopt ie ook helemaal vast! Als ik aan de achterkant kijk bij de NIC zie ik dat er twee LED's continue branden, terwijl dat er volgens mij maar één moet zijn. Eén als je een link heb en één voor traffic. Bij de paar keer dat ik dit bij andere NIC's heb gezien (in gewone PC's) was altijd de netwerkkaart kapot.

Verder lijkt de speler sowieso niet stabiel. Bij het booten loopt ie ook regelmatig vast en ook als ik een orginele DVD in de speler doe. Na een (of meerdere) reboots doet 'ie het dan weer wel. Voor de duidelijkheid, de speler staat op een metalen (open) rooster en heeft genoeg frisse lucht om zicht heen. Ondertussen ook een net-filter geinstalleerd en zelfs de speler op een UPS aangesloten. Misschien wordt de speler onstabiel door een slechte stroom voorziening. Helaas, geen verbeteringen.

Nouja, kan gebeuren, dus ik maar de support gemaild van Divxplayer.nl... De eerste mailuitwisseling waren meer standaard andwoorden en vragen. Kan ik begrip voor opbrengen, er zullen genoeg n00bs zijn die door een stomme fout de boel niet aan de praat krijgen. Maar daarna bleek wel dat mijn probleem vreemd was. Ze boden aan om bij KISS een beta-firmware aan te vragen voor mijn probleem, welke ik na een paar dagen ook netjes via de mail ontving. In eerste instantie leek de speler stabieler, maar bij enige functionaliteit waar het NIC werd aangesproken liep ie onherroepelijk weer vast! De support van Divxplayer.nl heeft nu geen idee wat het kan zijn en wat hun betreft houdt hier de support ook op. Ze bieden niet aan om het apparaat om te wisselen ofzo. Dus ik heb uiteindelijk zelf maar aangeboden om langs te komen. Nu kreeg ik zojuist een mailtje dat de call al een tijdje open stond en dat ze er maar vanuit gingen dat het probleem is opgelost! Hell no! Spijkenisse is niet naast de deur en ik heb nou geen zeeen van tijd om er ff naar toe te rijden. Beetje makkelijke instelling om je hoeveelheid calls te verminderen als je het mij vraagt! :(
Over een anderhalve week kom ik er in de buurt en zal ik eens kijken of de service in de winkel zelf wél goed is.

Wordt vervolgd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin was DivX player.nl een hele fijne winkel, goede support gemotiveerde mensen!

Ik heb er nu echter ook allee nog maar slechte ervaringen mee. Ik wacht al 3 maanden op een kap en voeding en hoor telkens dat het al is opgestuurd etc etc.

Dan had ik er inmiddels al wel 4 moeten hebben! Kortom vermijden als consument deze winkel. Je bent dus niet de eerste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Bummer,
Mijn neef heeft het voor mij aangeschaft, die is daar langs geweest, volgens hem is het niet eens een winkel, meer een "zolder" met 1 persoon.

Je weet pas wanneer een "winkel" goede service levert als je iets van ze nodig hebt na aanschaf.
Mijn 500 heb ik geen problemen mee gehad, dus ik kan niet vertellen of Divxplayer goede service levert of niet. Ik heb het inmiddels omgebouwd naar 508, dus als er iets kapot gaat mag ik het zelf oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:38
Ik heb sinds kort ook mn divxen op een dvd gebrand. Alleen ik krijg bij de fims zonder subs, de subs van een andere film. Ik heb ze op deze manier gebrand:

Film1.avi
Film1.srt
Film2.avi
Film2.srt
Film3.avi

Bij Film 3 kijg ik dan de subs van 2. Kan ik dit verhelpen door elke fim in een aparte map te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT schreef op 25 juni 2004 @ 13:24:
Bummer,
Mijn neef heeft het voor mij aangeschaft, die is daar langs geweest, volgens hem is het niet eens een winkel, meer een "zolder" met 1 persoon.

Je weet pas wanneer een "winkel" goede service levert als je iets van ze nodig hebt na aanschaf.
Mijn 500 heb ik geen problemen mee gehad, dus ik kan niet vertellen of Divxplayer goede service levert of niet. Ik heb het inmiddels omgebouwd naar 508, dus als er iets kapot gaat mag ik het zelf oplossen.
Het is inderdaad echt triest dat "bedrjiven" als divxplayer.nl zich groot en professioneel voordoen. Verkopen willen ze wel maar service ho maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Laatst online: 26-06 11:35
@ Mayco....

Is het misschien mogelijk om een functie aan je programma toe te voegen.

Ik heb iets van 10 HDD's, allemaal gevult met speelfilms, iets van 2100 stuks
(die m'n KiSS player door jou software eindelijk allemaal ziet _/-\o_ )
nou rangschikt jou software al die films heel mooi op alfabetische volgorde in
m'n KiSS player, zou jij een functie kunnen maken waarmee ik die lijst die
FreeKiSS naar de KiSS player stuurt ook naar HDD kan schrijven.
Een txt bestand ofzo, hoeft wat mij betreft niet gelijk een locatie info e.d. bij ofzo,
(hoewel dat misschien wel handig zou zijn)

Waarom ik dit graag zou zien..:

Die lijst is makkelijk uitwisselbaar met andere mensen.
Het vergemakelijkt het zoekken naar dubbele films.
enz.

Lukt het niet, of heb je geen tijd/zin, even goeiie vrienden...

[ Voor 6% gewijzigd door digital8 op 27-06-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
je wil dus een filelist van je hdd's? :? Waarom moet dat met een KiSS-programma? Kan ook met Start -> Uitvoeren -> cmd -> 'dir [opties] > filelist.txt' :) (tip: eerst 'dir help' typen om de opties te bekijken)

Kijk anders ook hier:
http://www.mvps.org/winhelp2002/filelist.htm
[search=filelist]
[search=bestandslijst]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
Je kan het doen via de dir >> filelist (twee >> anders overschrijft dir de output file telkens), of via netcat connecten naar je eigen pc op poort 8000, en dan LIST VIDEO || ingeven met een enter. Dan zal mijn programma alles doorsrturen wat er normaal naar de kiss word gestuurd, je zal wel zelf de andere dingen uit de textfile moeten halen zoals andere overbodige dingen (de syntax is filename|path+filename|boolean (waarbij 0 een file is en 1 een directory (of omgekeerd, ben niet 100% meer zeker)). Als je dus de wat speelt met pipes en je gooit de output van die netcat in een file, dan heb je wat je nodig hebt.

ff een vraagje, duurt het eigenlijk lang voordat al die 2100 films op je scherm staan? of zitten die in folders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

seninha schreef op 18 juni 2004 @ 11:51:
Wat is trouwens de maximale resolutie die JPEG foto's mogen hebben om via een 508 op TV vertoond te worden :?

Ik kan dat namelijk nergens vinden bij KISS op hun site :(
Heb van 't weekend dikke jpgs van 2560xnogwat (dat standaard formaat van digi camera's) op me kiss zitten kijken. Werkte OK, maar nogal traag. Gelukkig verkleint m'n PC-Link achtig proggie (KMA) de pictures naar 720x(aspect Y), dan gaan ze lekker vlot.

Lijkt me dus geen prob de resolutie. Alleen hoe groter hoe trager.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Laatst online: 26-06 11:35
The Evil Brain schreef op 28 juni 2004 @ 10:47:
je wil dus een filelist van je hdd's? :? Waarom moet dat met een KiSS-programma? Kan ook met Start -> Uitvoeren -> cmd -> 'dir [opties] > filelist.txt' :) (tip: eerst 'dir help' typen om de opties te bekijken)

Kijk anders ook hier:
http://www.mvps.org/winhelp2002/filelist.htm
[search=filelist]
[search=bestandslijst]
TnX, voor de info, 'k wist wel dat dat kon maar ik wist niet meer hoe... :D
Mayco schreef op 28 juni 2004 @ 11:15:
Je kan het doen via de dir >> filelist (twee >> anders overschrijft dir de output file telkens), of via netcat connecten naar je eigen pc op poort 8000, en dan LIST VIDEO || ingeven met een enter. Dan zal mijn programma alles doorsrturen wat er normaal naar de kiss word gestuurd, je zal wel zelf de andere dingen uit de textfile moeten halen zoals andere overbodige dingen (de syntax is filename|path+filename|boolean (waarbij 0 een file is en 1 een directory (of omgekeerd, ben niet 100% meer zeker)). Als je dus de wat speelt met pipes en je gooit de output van die netcat in een file, dan heb je wat je nodig hebt.

ff een vraagje, duurt het eigenlijk lang voordat al die 2100 films op je scherm staan? of zitten die in folders?
Het duurt ong. 30 seconden voordat hij die lijst helemaal heeft, alleen duurt het een eeuwigheid om een film te vinden zeker als die begint met een "s" of een "t" ofzo.... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door digital8 op 29-06-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

bstard schreef op 29 juni 2004 @ 15:45:
[...]

Heb van 't weekend dikke jpgs van 2560xnogwat (dat standaard formaat van digi camera's) op me kiss zitten kijken. Werkte OK, maar nogal traag. Gelukkig verkleint m'n PC-Link achtig proggie (KMA) de pictures naar 720x(aspect Y), dan gaan ze lekker vlot.

Lijkt me dus geen prob de resolutie. Alleen hoe groter hoe trager.
Ik heb via Smart FTP de foto's in de player gestopt (zoals ik ook met mn films doe) maar als ik dan mn player aan doe en naar AFBEELDINGEN ga dan staat er niets :?

Ik gebruik trouwens EZlink (ten minste die draait in de achtergrond)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Laatst online: 15-09 14:47
Ik heb de DP-1500 onlangs bij een vriend gezien en wilde hem bijna aanschaffen ... totdat ik merkte dat elke film die ik naar hem had meegenomen niet goed werkte wat ondertiteling betreft. Bij elke divx/xvid film liepen de subtitles ongeveer 1 seconde voor op de film.

Hebben meer mensen hier last van? Het viel me direct op dus vreemd dat ik er nog niets over heb gelezen ... misschien dat zijn exemplaar niet deugt?
Misschien overbodig, maar de films die ik testte werkten allemaal goed op diverse PC's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
met ezlink kun je dat aanpassen :)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
Devian schreef op 30 juni 2004 @ 18:52:
met ezlink kun je dat aanpassen :)
Ja, daar dacht ik ook gelijk aan ;)
Maar is niet netjes he, het hoort gewoon vanaf CD *ook* goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 00:55

PoweRoy

funky!

Trenzer schreef op 01 juli 2004 @ 13:02:
[...]

Ja, daar dacht ik ook gelijk aan ;)
Maar is niet netjes he, het hoort gewoon vanaf CD *ook* goed te werken.
bij mij lopen ze allemaal goed :? misschien ligt t aan de pc waar je controleerd misschien zit daar bij vobsub een auto delay van 1sec dat zien sommige mensen niet :P

een andere verklaring zou ik er niet voor hebben, misschien ligt t aan de firmware...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
PoweRoy schreef op 01 juli 2004 @ 14:00:
[...]
bij mij lopen ze allemaal goed :? misschien ligt t aan de pc waar je controleerd misschien zit daar bij vobsub een auto delay van 1sec dat zien sommige mensen niet :P
:) Ik gebruikte vobsub (werkte goed) maar nu speel ik de films af met BSplayer (en ingebouwde ondertitel-shower) en ook daar geen tijdsverschillen. Zowel op laptop als desktop als bij andere mensen doen ze het gewoon goed.

Andere vraag: de 1500 ondersteunt geen QP en nog wat gekke technieken. Zijn er toch al aardig wat films met deze technieken ge'encodeerd, of valt dat tot nu toe mee? Ik voel er weinig voor om divx films opnieuw te encoden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Trenzer schreef op 03 juli 2004 @ 16:20:
[...]

:) Ik gebruikte vobsub (werkte goed) maar nu speel ik de films af met BSplayer (en ingebouwde ondertitel-shower) en ook daar geen tijdsverschillen. Zowel op laptop als desktop als bij andere mensen doen ze het gewoon goed.

Andere vraag: de 1500 ondersteunt geen QP en nog wat gekke technieken. Zijn er toch al aardig wat films met deze technieken ge'encodeerd, of valt dat tot nu toe mee? Ik voel er weinig voor om divx films opnieuw te encoden ...
ik had ergens gelezen(dag in dit topic) dat QP nog niet wordt ondersteunt door de huidige:? chips :/ wat ik zou doen is naar een andere versie zoeken of reencoden

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

is er al wat meer bekend over de dp558?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:41

Jis

Bron: http://www.kiss-shop.ch/kiss/
Information aus Dänemark vom 8. Juli:
Die DP-558 für die Schweiz werden ab 26. Juli produziert, bereits mit der neusten Firmware, womit Daten vom DP-558 via LAN auf einen PC kopiert werden können (weltweit einzigartig !)
Echt veel wijzer vwb de levering in NL worden we er niet van denk ik, maar tis iig iets. :) Hiermee is wel bevestigd dat het mogelijk zal zijn om de opnames te kopieren naar de pc. Das natuurlijk altijd handy om de reclame eruit te knippen en dan op cd/dvd te zetten. :Y)

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Hiermee is wel bevestigd dat het mogelijk zal zijn om de opnames te kopieren naar de pc. Das natuurlijk altijd handy om de reclame eruit te knippen en dan op cd/dvd te zetten. :Y)
De firmware is open-source.
Als de 558 uitkomt zal er wel weer "gemodde" firmwares uitkomen met TELNET/FTP etc.
Wat belangrijker is is wanneer het uitkomt en hoeveel het kost.

PS: weet iemand wat voor chipset erin zit ? En welke HD ? Is het soms nog steeds een Samsung 5400 RPM ?

[ Voor 20% gewijzigd door GoT op 11-07-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
GoT schreef op 11 juli 2004 @ 18:25:
[...]

De firmware is open-source.
Als de 558 uitkomt zal er wel weer "gemodde" firmwares uitkomen met TELNET/FTP etc.
Wat belangrijker is is wanneer het uitkomt en hoeveel het kost.

PS: weet iemand wat voor chipset erin zit ? En welke HD ? Is het soms nog steeds een Samsung 5400 RPM ?
en kan jij mij dan eens een linkje geven naar de source ervan? en nee, niet enkel de culinux kernel die op hun website staat, dat is niet de source van de firmwire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Mayco schreef op 11 juli 2004 @ 22:47:
[...]en kan jij mij dan eens een linkje geven naar de source ervan? en nee, niet enkel de culinux kernel die op hun website staat, dat is niet de source van de firmwire :)
Om eerlijk te zijn: dat boeit mij toch niet, het gaat erom dat er wel weer "gemodde" firmwares uitkomen, dus dat kopieren naar PC kon allang al.
Wat ik liever wil weten: wanneer komt het uit ? hoeveel kost het ? Wat voor chipset ? wat voor HD ? Qpel? specs ? reviews ?

Als jij wel wilt gaan programmeren, dan vraag je dat toch op: http://www.mpeg-playcenter.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 23:59

Exirion

Gadgetfetisjist

GoT schreef op 11 juli 2004 @ 18:25:
Is het soms nog steeds een Samsung 5400 RPM ?
Is daar iets mis mee dan? Ik heb zelf ook bewust een Samsung 5400rpm gekocht (160GB) voor in m'n eigen PVR systeem. Heerlijk stil ding :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samsung is volgens mij ook de stilste hd die er is (die 160GB versie, serienummer weet ik ff niet) welke het is kun je checken bij Tom's Hardware. Deze schijf is namelijk speciaal voor dit soort doeleinden op de markt gebracht. Hij is namelijk niet alleen stil maar ook erg koel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
hmm, binnenkort komt ezlink met een nieuwe versie uit.. met ondersteuning voor on the fly transcoding.. zodat elk formaat wat je kiss speler niet kan afspelen on-the-fly geencode wordt naar een formaat wat je kiss speler wel kan afspelen.. zo wordt het dus ook mogelijk om divx met qmc enzo te kijken (en ogg files, wmv, quicktime.. zolang de codec maar op je pc staat)

dit is dus alleen voor de kiss spelers met een netwerkkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Devian schreef op 12 juli 2004 @ 11:05:
hmm, binnenkort komt ezlink met een nieuwe versie uit.. met ondersteuning voor on the fly transcoding.. zodat elk formaat wat je kiss speler niet kan afspelen on-the-fly geencode wordt naar een formaat wat je kiss speler wel kan afspelen.. zo wordt het dus ook mogelijk om divx met qmc enzo te kijken (en ogg files, wmv, quicktime.. zolang de codec maar op je pc staat)

dit is dus alleen voor de kiss spelers met een netwerkkaart.
Kijk, daar zat ik nu al een hele tijd op te wachten! Dan kan ik eindelijk m'n mov's en wmv's zien. Hopelijk heb ik dan ook geluid bij m'n films die "DivX" audio codec hebben. Die gaven namelijk geen geluid, enkel beeld. En Qpel wil ik ook kunnen zien.

Twee vraagjes echter:
1) Waar haalde je deze info vandaan?
Op http://www.kiss-ezlink.com/ zie ik niets staan (ik heb het misschien gemist).

2) Zijn deze functies ook voor de "gewone" versie of enkel voor de "pro" versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Interessant apparaat om mijn bejaarde dvd speler op te volgen maar het antwoord op volgende vraag kan ik nergens vinden;
Wat als ik een DVD vol divxjes wil afspelen met bijbehorende subs ? Moet elk divxje in een apart mapje met de sub erbij of kan alles éénzelfde map en gaat die de bijbehorende sub vinden aan de hand van de naam? (à la bsplayer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 09:47

Pietertje

The Rock

Van divxplayer.nl kreeg ik het bericht dat KiSS heeft aangegeven dat de DP-558 productie medio Juli zal aanvangen, en de uitlevering zal dan plaatsvinden na de 3de week Juli. De speler is standaard niet regio-vrij.
}:O
Als je kijkt op http://www.kiss-shop.ch/kiss/ staat er een ISO boot image dat de Regio lock in de Toshiba DVD speler wegpatched. De vraag is alleen of de DP-558 dezelfde Toshiba DVD speler heeft als de andere Kiss spelers. Weet iemand of deze ISO het ook op de DP-558 doet of gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
Neobahamuth schreef op 12 juli 2004 @ 19:02:
[...]

Kijk, daar zat ik nu al een hele tijd op te wachten! Dan kan ik eindelijk m'n mov's en wmv's zien. Hopelijk heb ik dan ook geluid bij m'n films die "DivX" audio codec hebben. Die gaven namelijk geen geluid, enkel beeld. En Qpel wil ik ook kunnen zien.

Twee vraagjes echter:
1) Waar haalde je deze info vandaan?
Op http://www.kiss-ezlink.com/ zie ik niets staan (ik heb het misschien gemist).

2) Zijn deze functies ook voor de "gewone" versie of enkel voor de "pro" versie?
1)
Van de maker van ezlink, ik ben een beta tester (alheowel er nog geen beta van is op dit moment) hier een stukje van de log:
19:38:58] Devian : what kind of file types will be possble? will quicktime also work? and i read that divx with qmc and qpel also will be possible?
[19:39:32] fclage : Re-encoding object will be available in EZK scripting
[19:39:42] fclage : any codec can be used as long as it's installed in the system
[19:40:01] fclage : by default XVID is used since it's freeware... but the developer defines that in the script itself
2)
De pro versie zover ik weet.

Op het forum van mpeg-playcenter is er ook wel info over te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Exirion schreef op 12 juli 2004 @ 10:26:
[...]

Is daar iets mis mee dan? Ik heb zelf ook bewust een Samsung 5400rpm gekocht (160GB) voor in m'n eigen PVR systeem. Heerlijk stil ding :)
Geen problemen mee hoor :)
Maar ik vroeg mij alleen af of ze nog steeds die 80GB Samsung 5400 gebruiken voor de 558. Aangezien je nu kan opnemen mogen ze wel een iets grotere HD instoppen. Maar de 8 in 558 zal wel staan voor 80 GB.

PS: Zo te zien zit er een 8560 chipset in.

[ Voor 22% gewijzigd door GoT op 13-07-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen de dp1000 en de dp1500 maar wat ik me nu afvraag (het staat hier af en toe wel min of meer maa rniet echt duidelijk) is er nu al een goede firmware die ook srt files ondersteund? Ik heb nl. bijna alleen maar srt en txt subtitles en één van de belangrijkste reden dat ik een kiss wil aanschaffen is zodat ik eindelijk met het hele gezin mijn nieuwstte films kan kijke op de tv MET ondertiteling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry,

Met ff wat meer moeite had ik zelf dit al eerder kunnen vinden op de site van divxplayer.nl:

Subtitels:
Sinds de 2.6.8. firmware, spelen de DP-450 en de DP-500 en vanaf het begin de DP-470, DP-508 en de DP-1000, nu ook ondertitels af van het .SRT, .SUB en .SAMI formaat af, en vanaf 2.7.0 op elke framerate. Als u ondertitels op een CD bij de film zet, dient de naam van de ondertitel file voor de extentie dezelfde te zijn als de naam van de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de introductie van de 558 (29/7/2004 las ik ergens) zou er een nieuwe firmware voor alle modellen moeten komen die de "algemene stabiliteit" verbetert.
Er zou ook een nieuwe versie van PC-link verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteund de dp 1500 ook xvid 1.01? Want deze heb ik op de pc voor sommige films al nodig omdat ze anders niet mooi soepel lopen (bijf. you got served & mindhunters)

En een beetje of topic, maar heeft deze opp de ethernet na zo veel voordelen vergeleken met de yamada en de telta ofzoiets waar nu ook topics over open staan? deze zijn nl. nogal niet wat goedkoper moet ik toch eerlijk zeggen (maar allicht moet ik deze ook vergelijken met de dp1000:P maar die is nog een stuk duurder dan die andere 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Die film over FBI agenten werkt op mijn Kiss Player.

Op de netwerkverbinding na is het een "gewone" kwalitatief hoogwaardige DVD/DivX speler, maar het draait juist om de netwerkverbinding dat onderscheidt de Kiss Player van alle andere DivX players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand ervaringen met de speakers voor o.a. KiSS DP-470 en de KiSS DP-470 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:08:
Heeft er al iemand ervaringen met de speakers voor o.a. KiSS DP-470 en de KiSS DP-470 zelf?
wat :?
speakers voor de KISS zelf :? je moet zelf een receiver/versterker aanschaffen en speakers en die aansluiten op de kiss :)
of bedoel je of het een goed geluid doorgeeft, zoja, ja, dit wordt gewoon digitaal raw doorgestuurd :)

en:
...o.a. KiSS DP-470 en de KiSS DP-470 zelf?
:+

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
de dp470 heeft toch een ingebouwde receiver ;) en je kunt er bijpassende speakers bij bestellen

geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist toch maar de dp1000 besteld aangezien ik net ff niet genoeg geld had voor de 1500 (tja de vakantie is vandaag ook begonnen voor mij :P )
EN ik al die goedkope andere spelertjes als de yamada toch niet helemaal vertrouw qua FW upgrades en het feit dat je ze af en toe moet rebooten...

Is de dp1000 trouwens ook om te bouwen naar 1005 of 1008 zoals dat ook kan met de 500? Denk het haast niet vanwege het kleinere formaat van de 1000??

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de DP1000 vandaag binnen gekregen en meteen maar ff de modded firmware met goede arial font subtitle van http://www.blokjes.com er ingeladen.

En ik ben echt helemaal tevreden. Werkelijk alles pakt ie gewoon (alleeen nog niks heeel ouds getest, maar zelfs nieuwe films als you got served die op mijn pc alleen met xvid 1.01 normaal wil draaien pakt ie gewoon.

En doordat de resolutie van de tv natuurlijk lager is als de pc geeft ie zelfs bij mijn iet wat minder kwaliteit friends series 10 afleveringen nog prachtig beeld. Daar kna de VCR niet tegen op.....

En nu maar de tijd zien te vinden om alle series en films eindelijk eens te gaan kijken met het hele gezin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een testfirmware 2.8.7 voor wie niet kan wachten: http://www.gooddvdstuff.com/kissdvd/viewtopic.php?t=3811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 19:46:
Ik heb zojuist toch maar de dp1000 besteld aangezien ik net ff niet genoeg geld had voor de 1500
Jammer, de netwerkverbinding is juist dat wat de Kiss Player onderscheidt.
Ook het streamen van films naar de Kiss-player is zeer handig.
en als EZlink zijn beloftes waar kan maken, dan maakt het ook niks meer uit wat je download, dan "pakt" de Kiss Player alle formaten, maar ja je hebt dan wel een netwerkverbinding nodig.

Er bestaan geen 1004/1008 modellen.
Als je een 1500 had gekocht dan had je het wel om kunnen bouwen naar 1504.
http://www.mpeg-playcente...file=viewtopic&t=974#6773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Hallo,

Is de time-server soms eruit ? Ik zie geen klok meer op mijn Kiss-player ?
Nu weet ik niet of het aan de firmware (ET 2.8.3) ligt of dat het eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
heeft iemand toevallig al een prijsindicatie gezien voor de dp600?
moet nl een dezer dagen uitkomen. zag 'm wel ergens staan voor rond de 350 $
maar ben er benieuwd wat de euro prijs wordt
(wil 'm hebben voor de 11g ondersteuning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 14:27

Borry

prutsen is mijn leven

Pffff......., ik heb het hele topic doorgelezen en blijf toch nog met een vraag zitten.
Ik zoek als vervanger voor mijn video-recorder een HD-recorder met een netwerkaansluiting.
Hiervoor komt de KISS DP-558 in beeld.
Voor het DIVX gebeuren heb ik nu nog geen interesse, misschien later.

Mijn vraag is, kan ik een film die ik van de TV heb opgenomen op de KISS HD via het netwerk naar mijn PC sturen en op een DVD branden en hem dan op elke willekeurige DVD-speler afspelen?

Is het ook mogelijk de 80Gb te vervangen voor b.v. 160Gb schijf?(heb ik iets over gelezen maar snap het niet helemaal)

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:41

Jis

Borry schreef op 03 augustus 2004 @ 20:53:
[..]
Hiervoor komt de KISS DP-558 in beeld.
Voor het DIVX gebeuren heb ik nu nog geen interesse, misschien later.

Mijn vraag is, kan ik een film die ik van de TV heb opgenomen op de KISS HD via het netwerk naar mijn PC sturen en op een DVD branden en hem dan op elke willekeurige DVD-speler afspelen?
Volgens die zwitserse site wel iig en anders kan het nog via 3rd party software, zie ook de vorige pagina van dit draadje...
Is het ook mogelijk de 80Gb te vervangen voor b.v. 160Gb schijf?(heb ik iets over gelezen maar snap het niet helemaal)
Volgens mij gaan ze niet geleverd worden met 160GB. Je zult em dan dus zelf moeten plaatsen en daarmee je garantie opgeven. En als je 160GB meer stroom vraagt dan de originele, loop je het risico om de voeding te overbelasten. En of de speler em dan uberhaupt gaat herkennen weten we pas als iemand het geprobeerd heeft.

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT schreef op 31 juli 2004 @ 10:42:
Hallo,

Is de time-server soms eruit ? Ik zie geen klok meer op mijn Kiss-player ?
Nu weet ik niet of het aan de firmware (ET 2.8.3) ligt of dat het eruit ligt.
Ik dacht dat ik de enige was met dat probleem, mijn klokkie doet het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
dat ligt aan de ntp-servers die down zijn, in 2.8.7 die binnenkort uitkomt (er is al een test te vinden ook), is dat opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die KISS DP-558 trouwens al uit?
Ik dacht dat hij ergens in juli uit zou komen?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.