Gebruikerservaring met KiSS DivX spelers Deel II

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.832 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:48:
Ik heb een vraagje.
Ik ben van plan een Kiss DP-450 over te kopen van iemand. Nu was ik op internet
wat informatie aan het inwinnen over deze player en kwam ik dit plaatje tegen.
Het lijkt of er meerdere ide apparaten op aangesloten kunnen worden (2 poorten). Kan dit echt of zijn er beperkingen aan?
Die connector (pinnetjes) aan de linker kant is geen IDE connector., dat is waarschijnlijk voor het testen van dat apparaat of voor een of andere uitbreiding, die uiteindelijk nooit gekomen is.

Als je een DP500 zou hebben zou je wel de IDE kabel kunnen vervangen voor 1 met drie connectoren om er dan vervolgens een HDD bij in te bouwen., je zult dan wel de firmware van de DP508 erin moetten flashen en de HDD op een bepaalde manier moetten formateren, maargoed je bent een tweaker of je bent het niet.... :Y)

Helaas heb ik voor de DP450 nog nooit iets gezien omtrend het plaatsen van een HDD oid. dus ik denk dat je met die DP450 niet veel meer zal kunnen doen dan dat waar hij voor gemaakt is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-07 22:27
dat plaatje is trouwens van een apparaat voor de release, je kan bevoorbeeld een compoort zien, de "final" 450 heeft dat niet, dus wss heeft die ook die extra "pinnetjes" niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zich geroepen voelt mag een 2e deel openen, maar als je dat doet verwachten we wel een uitgebreide startpost natuurlijk. :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.