Gebruikerservaring met KiSS DivX spelers Deel II

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 09:47

Pietertje

The Rock

Op de Kiss website http://www.kiss-technology.com/?p=profile&v=company staat nu de volgende product line-up:

DVD-players
•DP-450 – DivX compatible DVD-player
•DP-470 – DVD Reciever DivX compatible with built-in 5x50 watt surround amp and AM/FM receiver.
•DP-500 – DivX compatible DVD-player with Ethernet, PC-Link software and KiSS WebRadio
•DP-508 – DP-500 + 80GB harddrive
•DP-1000 –A4 size DVD Player with DiVX support
•DP-1500- A4 Size DivX compatible DVD-player with Ethernet/Wireless, PC-Link software and KiSS WebRadio
•DP-1504- A4 Size DivX compatible DVD-player with Ethernet/Wireless, PC-Link software and KiSS WebRadio + 80GB Hard drive
•DP-558 – DVD Harddisk recorder
•DP-568 – DVD Harddisk Recorder in MPEG-4
•DP-600 – DVD Player compatible with WM9 and DivX and Ethernet/Wireless
•DP-608 – DVD Player compatible with WM9 and DivX and Ethernet/Wireless + 80GB Hard drive

Echte data van leverbaarheid van de laatste drie kan ik niet vinden. Ze schijnen vlak na elkaar uit te komen. Nomatica mailde mij:

Wij hebben van Kiss bericht gekregen dat de door u bestelde DVD-speler (DP-558) niet voor eind maart leverbaar zal zijn. Zoals u kunt zien op de site hebben we inmiddels alle Kiss DVD-spelers die wij niet in voorraad hebben uit de verkoop gehaald. Uiteraard onze excuses voor het ongemak.

Nu is de DP-568 weer interessanter... En als je die bestelt komt er natuurlijk weer een model dat nog leuker is 8)7.

Heeft iemand nieuws over wanneer de DP-558 of DP-568 nu echt leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieter_Stoffelen schreef op 24 februari 2004 @ 09:00:
Op de Kiss website http://www.kiss-technology.com/?p=profile&v=company staat nu de volgende product line-up:

DVD-players
•DP-450 – DivX compatible DVD-player
•DP-470 – DVD Reciever DivX compatible with built-in 5x50 watt surround amp and AM/FM receiver.
•DP-500 – DivX compatible DVD-player with Ethernet, PC-Link software and KiSS WebRadio
•DP-508 – DP-500 + 80GB harddrive
•DP-1000 –A4 size DVD Player with DiVX support
•DP-1500- A4 Size DivX compatible DVD-player with Ethernet/Wireless, PC-Link software and KiSS WebRadio
•DP-1504- A4 Size DivX compatible DVD-player with Ethernet/Wireless, PC-Link software and KiSS WebRadio + 80GB Hard drive
•DP-558 – DVD Harddisk recorder
•DP-568 – DVD Harddisk Recorder in MPEG-4
•DP-600 – DVD Player compatible with WM9 and DivX and Ethernet/Wireless
•DP-608 – DVD Player compatible with WM9 and DivX and Ethernet/Wireless + 80GB Hard drive

Echte data van leverbaarheid van de laatste drie kan ik niet vinden. Ze schijnen vlak na elkaar uit te komen. Nomatica mailde mij:

Wij hebben van Kiss bericht gekregen dat de door u bestelde DVD-speler (DP-558) niet voor eind maart leverbaar zal zijn. Zoals u kunt zien op de site hebben we inmiddels alle Kiss DVD-spelers die wij niet in voorraad hebben uit de verkoop gehaald. Uiteraard onze excuses voor het ongemak.

Nu is de DP-568 weer interessanter... En als je die bestelt komt er natuurlijk weer een model dat nog leuker is 8)7.

Heeft iemand nieuws over wanneer de DP-558 of DP-568 nu echt leverbaar zijn?
heeft de DP558 geen netwerkmogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het antwoord op m'n eerste vraag vond ik in de press releases:
The TV Tuner enables TV programmes to be recorded with incredible convenience: programmes can be selected in advance for recording, or recorded directly by pressing the Record button while watching. Selected programmes are recorded at high quality for later viewing. The DP-558 offers 40 hours of non-stop recording in DVD quality or 80 hours of recording in VCR quality.

Wie kan m'n tweede vraag beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Ik ben van plan om een Kiss 1000 te kopen maar ik zou graag willen zien hoe hij van achter eruit ziet. Heeft iemand een foto van de aansluitingen achter?
Op de site van DivxPlayer staat het volgende op maar volgens mij heeft hij geen 5.1 'aansluiting'. Klopt dat?

Audio-uitgangen
Digitaal:
- optisch S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface)
- coaxiaal S/PDIF
Analoog:
- 4 kanaals stereo over twee uitgangen
Digitale audio:
- AC3, ook in DivX / XviD
- Dolby surround
- Dolby Digital 5.1
- DTS

Is deze te vergelijken met de Philips 737?

_/-\o_

Dank en groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Kan iemand mij vertellen wat voor alternatieven er zijn voor PClink ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:59
Spam schreef op 25 februari 2004 @ 22:04:
Kan iemand mij vertellen wat voor alternatieven er zijn voor PClink ?
ezlink? jlink?

as far as i know

https://wren.co/join/Devian

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:02
Kan iemand een screen-shot plaatsen van de bijbehorende Kiss PC-Link, want ik ben wel nieuwsgierig naar de gebruiksvriendelijkheid van het programma.

p.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:43
RedHead schreef op 26 februari 2004 @ 22:11:
Kan iemand een screen-shot plaatsen van de bijbehorende Kiss PC-Link, want ik ben wel nieuwsgierig naar de gebruiksvriendelijkheid van het programma.

p.s.
Screenshots van ez-link kun je vinden op http://www.kiss-ezlink.com/?action=information.

PC-Link van kiss heeft een stuk minder mogelijkheden. Screenshots staan ergens aan het einde van de manual, http://www.kiss-technolog...ls/Manual_DP500_Dutch.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Heeft iemand ervaringen met een de DP-1000?

Ik wou deze aanschaffen maar omdat iemand in deze thread zei dat de hitte een probleem kan geven twijfel ik...
Zou deze dp-1000 de moeite zijn of is de DP-450 beter in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoshi_rules schreef op 29 februari 2004 @ 16:25:
Heeft iemand ervaringen met een de DP-1000?

Ik wou deze aanschaffen maar omdat iemand in deze thread zei dat de hitte een probleem kan geven twijfel ik...
Zou deze dp-1000 de moeite zijn of is de DP-450 beter in dit geval?
Ik heb hier een DP-1000 en heb tot nu toe weinig problemen. Heel af en toe bij een film heb ik het weleens dat de film even hapert maar dat is maar zelden en is misschien wel verholpen met de nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje denk ik met de ondertitels, voordat ik de Kiss 450 kocht had ik al veel films op dvd gebrand als data.
Niet in elk mapje op de dvd staan de ondertitels met dezelfde naam als het videobestand.

Is het mogelijk om toch de .srt dezelfde naam te geven zonder dat alle films opnieuw gebrand moeten worden?

De dvd's zijn gebrand met multisessie.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik ben van plan om "iets" bij de tv te zetten. Het "iets" zou in staat moeten zijn om iig films/muziek/foto's af te spelen. Het liefst zou ik ook nog een soort van recorder functionaliteit willen, maar geen peperdure dp-558. Er zijn twee dingen die in aanmerking komen om het woordje "iets" te vervangen: :P

VIA Epia 800mhz (zonder hdd) + server (1600mhz + Suse)
+ Je kan de hele server bedienen met de tv. Het is dus mogelijk om te surfen, e(/a/x)mule te gebruiken, en belangrijkst: om een opneemprogramma te bedienen via de tv. De epia pc (icm de server met tvkaart) functioneert dan als een videorecorder.
+ prijs: = 206 euro --> 93 euro voor epia 800mhz (met tv-out), + voeding (bij myelectronics, inc btw) 70 euro, afstandbediening 30euro, rembours (13euro), 192 mb (sdr) sdram heb ik nog, kast maak ik zelf wel
Hierbij moet ik wel even vertellen, dat ik momenteel geen dvd speler heb. Een losse dvd speler, zou het prijsverschil 53 euro dus ruimschoots compenseren
- Moeilijker te gebruiken voor de rest van het gezin.

KISS dp-500 + server
+ Makkelijk te gebruiken (voor het hele gezin). Hoewel ik niet heb opgezoht hoe de interface werkt, zal dit ongetwijfeld stukken gemakklijker gaan dan met losse programmas onder linux.
+ DVD-speler
- prijs = 259 euro (incl verzendkosten bij pixmania.nl)
- Je kan niet opnemen. Je kan natuurlijk wel een server + tvkaart gebruiken en dan de opgenomen files streamen naar de kiss. Volgensmij (???) is het dan niet mogelijk om een opneemprogramma die op je server draait, te bedienen vanaf je Kiss. Als je iets wilt opnemen, moet je dus steeds apart naar je server toegaan om het opneemprogramma te bedienen.

Ik zou eigenlijk nog 4 dingen willen weten:
• Heeft iemand nog bepaalde argument waarom ik de kiss zou moeten kopen (of juist niet)
• Zijn er mensen met ervaringen met een tv-out en een kiss? Ik ben dan voornamelijk geïnteresseerd in het verschil tussen de pc en de kiss wat betreft beeld- en geluidskwaliteit.
• Is het absoluut niet mogelijk om met de kiss een beeld te streamen (van een opneemprogramma) en tegelijkertijd dat beeld te bedienen? M.a.w: Is het mogelijk om met de kiss een remote desktop te bedienen, die op de server draait?
• Had ik hier beter een nieuw topic voor kunnen openen? :P

Alvast bedankt voor de reacties :)

[ Voor 10% gewijzigd door Herr Muller op 01-03-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Herr Muller schreef op 01 maart 2004 @ 15:26:

.
.
.

Ik zou eigenlijk nog 4 dingen willen weten:
• Heeft iemand nog bepaalde argument waarom ik de kiss zou moeten kopen (of juist niet)
• Zijn er mensen met ervaringen met een tv-out en een kiss? Ik ben dan voornamelijk geïnteresseerd in het verschil tussen de pc en de kiss wat betreft beeld- en geluidskwaliteit.
• Is het absoluut niet mogelijk om met de kiss een beeld te streamen (van een opneemprogramma) en tegelijkertijd dat beeld te bedienen? M.a.w: Is het mogelijk om met de kiss een remote desktop te bedienen, die op de server draait?
• Had ik hier beter een nieuw topic voor kunnen openen? :P

Alvast bedankt voor de reacties :)
Wat die laatste 4 punten betreft:
* De Kiss is ontzettend makkelijk in gebruik (la open, CD/DVD erin, la dicht en spelen maar :Y)
* Beeldkwaliteit van de Kiss vind ik tot nu toe beter dan ieder tv-out die ik van een PC heb gezien (zowel Nvidia als Ati)
* Het is niet mogelijk om met de kiss een remote desktop te bedienen. De firmware voorziet eigenlijk alleen in het afspelen van van alles en nog wat.
* Tja.... ;)

[ Voor 43% gewijzigd door ToriHino op 01-03-2004 18:45 ]

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is opgelost met een gehackte versie van de firmware

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 20:44:
Het probleem is opgelost met een gehackte versie van de firmware

Groetjes
Ik heb hier ook verschillende bestanden waar de ondertitels anders noemen. Is het mogelijk met de Kiss (DP-1000) om de ondertitels te selecteren op een of andere manier?

Hoe werkt het trouwens als je meerdere bestanden op 1 cd of dvd hebt staan, kan je het gewenste bestand gewoon selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijvoorbeeld 5 a 6 films op een dvd staan in verschillende mapjes, met de kiss 450 kan je in elk mapje kijken en dan het videobestand selecteren

http://www.acomp.cz/kiss/dp1000-fw.asp

Hier staat wat orginele en gehackte firmware voor de dp1000

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Zijn er al Kiss toestellen waarmee je op DVD kan opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Allemaal leuk en aardig maar is DivX niet achterhaald inmiddels? Volgens mij komen deze apparaten een aantal jaren te laat.

De opmars van de DVD is zo sterk dat er over pakweg 2 jaar geen DivX meer te vinden is denk ik. Dan zal het allemaal DVD zijn wat de klok slaat.

Ik zie ook geen enkel voordeel meer van DivX tov DVD. Het is een stuk kleiner ja, maar binnen een paar uur haal ik ook een volledige DVD binnen. Verder is de kwaliteit van de laatste natuurlijk vele malen beter zowel op beeld- als op geluidsvlak.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

FaceDown schreef op 05 maart 2004 @ 13:41:
Allemaal leuk en aardig maar is DivX niet achterhaald inmiddels? Volgens mij komen deze apparaten een aantal jaren te laat.

De opmars van de DVD is zo sterk dat er over pakweg 2 jaar geen DivX meer te vinden is denk ik. Dan zal het allemaal DVD zijn wat de klok slaat.

Ik zie ook geen enkel voordeel meer van DivX tov DVD. Het is een stuk kleiner ja, maar binnen een paar uur haal ik ook een volledige DVD binnen. Verder is de kwaliteit van de laatste natuurlijk vele malen beter zowel op beeld- als op geluidsvlak.
Ik denk dat je DivX met MP3 kan vergelijken. Het is een stuk kleiner dan het origineel, maar met nauwelijks kwaliteitverlies.
Je kan wel zeggen dat je een DVD in 4 uur download en een DivX in 1 uur, maar de uploader (in geval van nieuwsgroepen, zoals waar de meesten van downloaden) doet er dan ook 4x zo lang over he.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op 05 maart 2004 @ 13:41:

Ik ben het met je eens dat deze apparaten wat aan de late kant komen.
Ik verwacht echter niet dat de opmars van DVD zo sterk zal zijn dat er over enkele jaren geen DivX meer te vinden is:
- MP3 bestaat ook al weer enkele jaren, is niet meer de beste compressiemethode, maar nogsteeds het meest gebruikt voor audio op internet.
- Wanneer een persoon / bedrijf o.d. vlug een videobestand wil downloaden of aanbieden, dan blijft compressie toch belangrijk. Het scheelt bandbreedte & dus tijd + geld. Voorlopig verwacht ik dan ook niet dat DivX/XviD snel zal verdwijnen.
- Het kwaliteitsverlies tussen DivX en MPEG2/VOB kun je zo groot of klein maken als je wilt, naarmate je meer / minder comprimeert. Dus het is maar net waar je voor kiest: meer kwaliteit, en iets meer downloaden of iets sneller downloaden, maar iets minder kwaliteit. Ik denk dat er ook altijd nog mensen voor die laatste optie zullen kiezen.
- Het binnenhalen van een DVD kost nog altijd enkele Gb'tjes. Voor de Jan-met-de-pet in NL is dat nog altijd niet zomaar eventjes te downloaden. De breedband-verbindingen worden wel steeds sneller / goedkoper, maar ik verwacht niet dat dit zo snel gaat dat we allemaal over twee jaar 100Mbit-lijntjes of sneller naar de desktop-pc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:44
Heeft trouwens alleen de dp-470 een am-fm tuner?
Ik zou graag een divx/dvd-speler willen hebben, maar aangezien ik ook geen radio heb, zou zo'n tuner wel handig zijn. En dat kiss-webradio lijkt me nou net niets.
Zijn er anders ook andere divx/dvd-spelers die ook nog een am-fm tuner hebben?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Freezer schreef op 07 maart 2004 @ 17:17:
Heeft trouwens alleen de dp-470 een am-fm tuner?
Ik zou graag een divx/dvd-speler willen hebben, maar aangezien ik ook geen radio heb, zou zo'n tuner wel handig zijn. En dat kiss-webradio lijkt me nou net niets.
Zijn er anders ook andere divx/dvd-spelers die ook nog een am-fm tuner hebben?
Je hebt toch ook een versterker nodig voor het geluid bij de film. En volgens mij zijn zo 'n beetje alle dolby digital versterkers receivers (maw er zit een radio in)

Ik ken verder geen divx/dvd spelers met radio tuner erin iig.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Ik heb mij dus gisteren een kiss dp-1000 gekocht in de carrefour in Hasselt.
Ik had de laatste firmware gebrand op rw, maar deze wou niet updaten.

Ik geloof dat ik ergens zag staan dat er "version 2.8.3" opstond, en daarmee niet wou updaten. Dit vind ik wel raar aangezien op de site van kiss alleen de 2.8.0 staat...
Iemand enig id of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
er zijn idd wel meer problemen met het updaten vanaf cdrw, dus ik zou het nog een keer via cd-r proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Laatst online: 05:43
yoshi_rules schreef op 08 maart 2004 @ 07:55:
Ik heb mij dus gisteren een kiss dp-1000 gekocht in de carrefour in Hasselt.
Ik had de laatste firmware gebrand op rw, maar deze wou niet updaten.

Ik geloof dat ik ergens zag staan dat er "version 2.8.3" opstond, en daarmee niet wou updaten. Dit vind ik wel raar aangezien op de site van kiss alleen de 2.8.0 staat...
Iemand enig id of dat mogelijk is?
2.8.3 is idd niet bij ze te downloaden, maar zit wel op sommige nieuwe spelers.

Heb je wel gekeken welke toshiba drive er in je DP-1000 zit? (eject-clear-2-7-6?)
Als dit de 1812 is raden ze af om firmware <2.8.2 te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
Iemand heeft een DVDtje gebrand maar die werkte niet in zijn DVD speler.
Nu probeerde ik hem in mijn KISS 500, daar deed ie het ook niet.
Maar ik krijg het laatje ook niet meer open.
Moet ik hem nu uit elkaar schroeven of is er een "code" ofzo hoe je hem ter aller tijden kan open maken?

Graag jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
zit er geen klein knopje op wat je met een vulpotlood oid moet indrukken, net zoals vaak op CD-Romspelers zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
The Evil Brain schreef op 09 maart 2004 @ 16:49:
zit er geen klein knopje op wat je met een vulpotlood oid moet indrukken, net zoals vaak op CD-Romspelers zit?
Ik heb hem al eens open gemaakt om een koeling in te bouwen en er zit inderdaad een knopje, maar daarvoor moet ie wel open.
Dat wil ik als laatste optie gebruiken.
Misschien kan het wel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al eens open gemaakt om een koeling in te bouwen en er zit inderdaad een knopje, maar daarvoor moet ie wel open.
Dat wil ik als laatste optie gebruiken.
Misschien kan het wel anders?
met stroomknop uitzetten, eject ingedrukt houden en weer aanzetten. Dat werkt bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:27:
[...]

met stroomknop uitzetten, eject ingedrukt houden en weer aanzetten. Dat werkt bij mij ;)
Thanx!
Het werkt!!!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmwares :
DP-450 2.8.3
DP-500 2.8.3
DP-1000 2.8.4

Firmware 2.8.4
- Fixed VCD and SVCD playback for DVS 710A
- Fixed Audio CD playback for DVS 710A

Firmware 2.8.3
- Support for Toshiba 1802 DVD Drive

Niet echt de moeite om te upgraden?

Download: http://194.192.15.20/files/firmware/?M=D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 23:23

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Ik heb die dp500 al een tijdje staan en pclink software vervangen door ezlink wat een verademing is. Waar ik echter wel van baal is dat ik het niet vor elkaar krijg om svcd en dvd die op de server staan vie hetnetwerk af te spelen op mijn dp500.

Tot nu toe kan ik wat films betreft eigelijk alleen divxjes spelen, de rest moet ik branden. Doodzonde, van de cd's & dvd's hiervoor. Daarnaast heb je soms ook svcd die NET NIET op een normale cd passen en waardoor je dus wee rloopt te kloten met overburning etc.

bstard had het eerder over het feit dat hij er ene dp500 server van had gemaakt via linux ofzo????

Heeft iemand andere ervaringen ??? ik snap geen moer van dat linux/programmeer gedoe en wil gewoon eigelijk ALLEs via het netwerk draaien zonder er appart te moeten branden....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 23:28:
Nieuwe firmwares :
DP-450 2.8.3
DP-500 2.8.3
DP-1000 2.8.4

Firmware 2.8.4
- Fixed VCD and SVCD playback for DVS 710A
- Fixed Audio CD playback for DVS 710A

Firmware 2.8.3

Niet echt de moeite om te upgraden?

Download: http://194.192.15.20/files/firmware/?M=D
Ik heb de kiss dp 1000.
Vandaag de nieuwe firmware geinstaleerd.Nu heb ik het probleem dat ik geen ondertiteling meer heb.
Wie kan mij helpen.
Ook blijven sommige divx films haperen.
Is daar een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Laatst online: 20-07 11:04
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 20:08:
[...]

Ik heb de kiss dp 1000.
Vandaag de nieuwe firmware geinstaleerd.Nu heb ik het probleem dat ik geen ondertiteling meer heb.
Wie kan mij helpen.
Ook blijven sommige divx films haperen.
Is daar een oplossing voor
Ik las net ergens anders dat het idd het geval is dat met de nieuwe firmware subs niet meer werken.

http://www.mpeg-playcente...file=viewtopic&t=695#4686

In mijn geval niet zo erg want ik gebruik nooit subs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Firmware 2.8.3

Daar hebben we dus niets aan lol! Die firmware zit dus in de nieuwe Kissplayers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Nieuws van het geen subs front.

http://www.mpeg-playcente...file=viewtopic&t=701#4735

stukje uit die thread:

KiSS heeft afspraken gemaakt met een organisatie (GPL) dat zij in deze firmware versie de ondertitel support voor DivX/XviD er uit laten. In een nieuwe firmware zal KiSS een eigen en verbeterde versie implementeren. Als u 2.8.0 op uw speler heeft staan, dan is het raadzaam om deze niet te updaten. Klanten met de 2.8.3 firmware op de speler dienen zelf de afweging te maken om de speler wel of niet te updaten. U kunt in het menu linksboven de firmare versie vinden, of in het hidden menu (OPEN - CLEAR - 2 - 7 - 6) De nieuwe firmware met ondertitel ondersteuning zal na ongeveer 2 weken beschikbaar komen. Let op! U kunt de speler niet meer terug flashen naar een oudere versie, dus éénmaal geupdate naar 2.8.4 kunt u niet meer terug.

[ Voor 82% gewijzigd door Kid_E op 11-03-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
doeme toch he...

Ik ga hier voor de eerste keer een divxje kijken met m'n nieuwe divxspeler... Gauw nog even updaten voor zeker de laatste versie te hebben....
Hebben we geen subs...
Kunnen ze toch wel in hun release notes zetten zeker... Wat een amateuristisch gedoens...

En m'n vriendin kijk niet graag films zonder ondertiteling...

kiss technology is toch serieus gedaald in m'n achting, ik hoop dat ze het goedmaken met hun eigen sub support...

[edit] blijkbaar gaan ze toch niet hun eigen subtitle support inbouwen maar gaat het om een bug die int kort zou opgelost worden...
http://www.mpeg-playcente...rums&file=viewtopic&t=710

[ Voor 24% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 13-03-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
ik vond toch ook wel dat ze iets over die subs mochten vertellen. In ieder geval is het wel goed dat ze die gpl code eruit halen (beter was de hele firmwire onder gpl te brengen, maar daar zien ze blijkbaar de vele voordelen niet van in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier een paar filmpjes met AC3 encoding maar de DP-500 geeft een melding dat dat niet wordt ondersteund/verkeerde codoc. iemand anders problemen met AC3/iets bekend over de ondersteuning door de kiss speler? ik kan iig niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 23:22:
ik heb hier een paar filmpjes met AC3 encoding maar de DP-500 geeft een melding dat dat niet wordt ondersteund/verkeerde codoc. iemand anders problemen met AC3/iets bekend over de ondersteuning door de kiss speler? ik kan iig niets vinden
Yep, heb ik ook, films met AC3 ondersteunt ie niet. 'k heb ook de DP-500

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Gompy58 schreef op 10 maart 2004 @ 17:18:
Ik heb die dp500 al een tijdje staan en pclink software vervangen door ezlink wat een verademing is. Waar ik echter wel van baal is dat ik het niet vor elkaar krijg om svcd en dvd die op de server staan vie hetnetwerk af te spelen op mijn dp500.

Tot nu toe kan ik wat films betreft eigelijk alleen divxjes spelen, de rest moet ik branden. Doodzonde, van de cd's & dvd's hiervoor. Daarnaast heb je soms ook svcd die NET NIET op een normale cd passen en waardoor je dus wee rloopt te kloten met overburning etc.
Je moet er wel voor zorgen dat die svcd bestanden .mpg zijn. Even Daemon installeren. Cue inlezen en dan het .mpg bestand uit de vcd dir kopieren. Dan kun je gewoon via het netwerk je film bekijken. Hoef je niets te branden.
DVD wordt iets lastiger, .VOB bestanden zijn niet te lezen via de speler. Waarom koop je niet een paar DVD-RW's, die kun je tenminste vaker gebruiken dan 1x.

[ Voor 28% gewijzigd door fulgore op 15-03-2004 00:42 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Ik heb hier een dp-1000 met de bewuste geen-subs firmware. Ik was gisteren een mp3 cd-tje aan 't luisteren, maar hij crasht regelmatig. Ik heb een uurtje geluisterd, en 4keer dat hem niet meer reageerde, en 2 keer dat hem wel reageerde maar niets speelde.

Die 4 keren ging dan ineens beeld weg en deed hem niets meer.
Die 2 keren spoelde hij nog door naar het volgende liedje, maar op het beeld bleef vanboven het liedje staan waardat hij op "hing". Aan en uitzetten op afstandsbediening helpte niet.
Alleen stroom uittrekken...

Nog iemand hier last van? Is dit normaal voor een kiss-apparaat of heb ik een defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De KISS ondersteund geen AC3? Dus je hebt nooit Dolby via een DivX met AC3?
Dat is even naar om te horen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
fulgore schreef op 15 maart 2004 @ 00:36:
[...]

Yep, heb ik ook, films met AC3 ondersteunt ie niet. 'k heb ook de DP-500
fout, ij ondersteunt WEL ac3, al mijn films met ac3 speelt tie perfect af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet natuurlijk in je setup je audio op PCM hebben staan ipv RAW anders hoor je idd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
ik heb trouwens wel een tijdje gedacht dat tie bepaalde films niet afspeelde en dat dat idd kwam door ac3.. echter het bleek dat deze films niet een *standaard* grootte hadden.. en die wilde de kiss niet afspelen. (del engte en breedte van de film waren in een ander formaat dan de rest van mijn films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch191
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04-2006
Devian schreef op 15 maart 2004 @ 12:08:
ik heb trouwens wel een tijdje gedacht dat tie bepaalde films niet afspeelde en dat dat idd kwam door ac3.. echter het bleek dat deze films niet een *standaard* grootte hadden.. en die wilde de kiss niet afspelen. (del engte en breedte van de film waren in een ander formaat dan de rest van mijn films)
Ik heb 't ook pas voor de eerste keer gehad met mijn DP500-tje. Een flinke tegenvaller. Het was een film in Xvid, AC3 5.1 channels. Hij klaagde over niet ondersteunde codec. Terwijl eerdere films met AC3 en 5.1 channels gewoon prima afspeelden. Ik had even het idee dat het wellicht aan de manier van Xvid codering kon liggen ( nieuwere versie) en dat kiss hier nog geen support voor had gemaakt in de firmware. Wat is het 'standaard formaat' waar jij het over hebt??

Ik haat snelheidsbelasting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
quote niet werkende xvid:
File: C:\divxspeler\Films\The League Of Extraordinary Gentleman\The.League.Of.Extraordinary.Gentlemen.2003.AC3.5.1CH.cd1-WAF.avi
Total Streams: 2
Running Time: 0:54:59
Index Chunk: Yes
Interleaved: Yes
Max Bytes Per Sec: 0
AUDIO: 0 - AC3 (0x2000)
Average Bitrate Per Sec: 448 kb/s
Samples Rate: 48000 Hz
Channels: 5
Bits Per Sample: 0
VIDEO: XVID
B-VOP: No
S(GMC)-VOP: No
QuarterPixel: No
Frame Size: 800 x 336
Frames Rate: 23.976
Color Depth: 12
Total Frames: 79120

Elapsed Time 00:01
quote werkende xvid:
File: C:\divxspeler\Films\S.W.A.T.DVDRip.XviD-iMBT\imbt-xvid-swat-cd1.avi
Total Streams: 2
Running Time: 0:57:25
Index Chunk: Yes
Interleaved: Yes
Max Bytes Per Sec: 0
AUDIO: 0 - AC3 (0x2000)
Average Bitrate Per Sec: 448 kb/s
Samples Rate: 48000 Hz
Channels: 5
Bits Per Sample: 0
VIDEO: XVID
B-VOP: No
S(GMC)-VOP: No
QuarterPixel: No
Frame Size: 640 x 272
Frames Rate: 23.976
Color Depth: 12
Total Frames: 82606

Elapsed Time 00:00
zoals je ziet is het enigste verschil de size, en dat was ook het enigste verschil met 2 andere films die niet spelen wouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch191
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04-2006
Devian schreef op 15 maart 2004 @ 14:46:
quote niet werkende xvid:

[...]

quote werkende xvid:

[...]

zoals je ziet is het enigste verschil de size, en dat was ook het enigste verschil met 2 andere films die niet spelen wouden :)
Mmm. volgens mij moet ik dus even gaan resizen...'t lijkt er inderdaad op dat je gelijk hebt..

Ik heb nog even op de K|I|S|S site Faq gekeken en hier is wellicht iets dat er mee te maken zou kunnen hebben:

<quote www.kiss-technology.com>
Question: Some of my JPEG images will not be shown on my DP-500? #Q21
Answer: This can be because the pictures are larger than 720 x 576, the player can only handle pictures which are similar to this resolution or smaller.
<end quote>

Ik haat snelheidsbelasting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 18:14
op het forum van divxspeler.nl stond deze modded firmware voor de DP 1000:
This is my one-time work to correct KiSS once more. But I'm getting really tired dear KiSS

It's FW 2.8.4 for DP-1000 (PAL version) with following features:

1. Subtitles support !!!!
2. Subtitles display time fixes based on ET patch.
3. MacroVision Free
4. Full ISO-8859-1 charset support (national characters for Western Europe) in filenames, menu and subtitles.

That's enough I hope.

So here it is - http://www.pcu.nl/download/KiSS_FW_2.8.4_SUB_MVFree_ISO1.zip

Good luck and as always I'm not responsible for any demage done by this FW - I've no DP-1000 so I cannnot check anything myself.
alleen als ik mijn speler probeer up te graden gaat dit fout en wel met error code 15. Hij begint dus niet met installen.
Doet deze firmware het bij anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 21:29
fulgore schreef op 15 maart 2004 @ 00:39:
[...]
...
.VOB bestanden zijn niet te lezen via de speler...
Op welke manier kan dat wel? Kan een .PDI's of .IMG wel ingelezen worden of is het onmogelijk om DVD's (op hdd) via het netwerk af te spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Drogo op 16-03-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er waarschijnlijk naar uit dat er medio April een nieuwe IA komt met de nieuwe KiSS spelers:

-DP1500
-DP1504

Ook de oudere modellen zullen nog van de partij zijn!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik w8 nog maar "even" op de 558 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Cochrane schreef op 16 maart 2004 @ 22:58:
[...]

Op welke manier kan dat wel? Kan een .PDI's of .IMG wel ingelezen worden of is het onmogelijk om DVD's (op hdd) via het netwerk af te spelen?
Kan wel , maar 'ruwe' onbewerke vob's zal je geen geluid hebben. Sloop je alle navigatie packetten uit je vob stream krijg je pure mpeg2 eruit, dan speelt de kiss het wel gewoon zoals het hoort. Nadelen zijn dat je geen audio/video angles/subtiles kan kiezen, de kiss speelt gewoon audio channel 0, video angle 0 en geen subs af dan.
Ik was een tijdtje terug begonnen aan nette dvd support voor dp500serv, maar daar zijn meer practische problemen aan dan ik verwachtte. Hopelijk nog eens zin/tijd om dit af te maken..

Over svcd's over het netwerk spelen, ik heb in dp500serv niet zoveel spannend gebouwd: er wordt gewoon een tooltje aangeroepen die de mpeg2 uit de svcd image trekt, en dp500serv biedt dit aan de kiss aan. Je kan dus ook gewoon die svcd's leegtrekken, image weggooien, en die mpeg2 met elk willekeurig pc-link compatible tooltje afspelen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hoop ellende met ffwd op m'n dp500, zodra ik dat doe over een langere tijd raken geluid en beeld a-synchroon of ik word keihard naar de volgende film gestuurd.
Ik zit nu niet thuis dus ik weet niet uit het hoofd welke firmware ik heb maar ik heb 'm 2 maanden geleden geupdate.
Hebben er meer mensen deze ellende?
Vanavond wil ik die tinystocks-firmware er over heen jagen, hoop maar dat dat het oplost.
Nou ja, wat wil je nog meer in je leven als je kunt patiencen op je dvd-speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Nieuwe firmware voor de dp-1000 :)

KiSS DP-1000:

Firmware 2.8.5
- Subtitles re-enabled
- Playtime shown on display on SVCD playback
- General Improvements

Hier te vinden:

http://www.kiss-technolog...S_DP-1000_FW2.8.5_PAL.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In 3 topics reclame maken voor je IA. :/

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

en wanneer komt die [censuur] DP-558 nou eens uit :/

Neo2001, komt de coolview 3 ook in aanmerking voor de IA?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Homedisc schreef op 26 maart 2004 @ 10:41:
en wanneer komt die [censuur] DP-558 nou eens uit :/

Neo2001, komt de coolview 3 ook in aanmerking voor de IA?
Yep die is nu ook toegevoegd alsmede nog wat extra KiSS spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Kreeg net een mail binnen waar in staat dat de DP-558 pas rond eind april begin mei komt :(

Lekker als je deze al op 14 januari besteld heb ;(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
seninha schreef op 26 maart 2004 @ 15:21:
Kreeg net een mail binnen waar in staat dat de DP-558 pas rond eind april begin mei komt :(

Lekker als je deze al op 14 januari besteld heb ;(
En wat gaan wij met ons vakantiegeld doen dit jaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:31:
[...]

Yep die is nu ook toegevoegd alsmede nog wat extra KiSS spelers!
heb je zelf al een gespeeld met de coolview 3 ? en wat zijn je bevindingen ervan?

Of heeft iemand anders hier ervaring met de coolview3?

ook schijnt er een 19" versie van de coolview 3 te zijn, kan Divxplayer.nl daar ook eventueel aan komen?

Dan nog een laatste vraag, ondersteunt de Coolview 3 ook Component YpbPr Progressive Scan, ik zie het niet 1 2 3 zo snel staan :?
Ik hoop van wel, aangezien het anders een beetje vreemd is dat elk apperaat die ze uitbrengen het ondersteunt maar het scherm niet.
Wie kan mij helpen?

[ Voor 43% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2004 20:41 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spam

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:35:
De IA is nu geopend. [Modbreaked]
en
PCMCIA slot voor WiFi kaart (Alleen de ZyXEL ZyAIR B-120 werkt op dit moment in de speler, kijk voor speciale aanbieding onderaan)
En we kijken onderaan en zien.... niets? Kan deze pcmcia kaart worden meegeleverd?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje. Op mijn 737 krijg ik alleen ondertiteling als ik die expliciet selecteer voordat ik de film start. Het is dus niet zoals met de meeste software players, dat hij automatisch de ondertiteling met dezelfde naam als de avi pakt.

Kiest de kiss wel automatisch ondertiteling met dezelfde naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 22:54
Met de IA kan de dp 1500 kopen. Maar het is me niet echt duidelijk of er wel een display op zit. Ik kan het er niet aan zien. Verder, is deze speler net zo goed als de dp 500? Of heeft deze nog kinderziektes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 12:26:
Kiest de kiss wel automatisch ondertiteling met dezelfde naam?
Ja dat doet mijn Kiss wel! (dp-450)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Vraagje:
Kan een KISS met netwerk aansluiting DivX bestanden van een netwerk schijf of ftp server afspelen, of is er speciale software voor nodig?

Ik heb namelijk een Asus WL-500g router met ingebouwde ftp/samba server. Aan deze router hangt een 160 Gb HD. De router draait 'gewoon' Linux en de firmware kan worden aangepast, dus er kunnen extra drivers/applicaties worden 'geinstalleerd'.

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
de KISS heeft inderdaad eigen software nodig, maar er zijn ook speciale homemade versies voor linux, ik ben alleen ff de naam kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware voor DP-450:

Firmware 2.8.5
- Player model corrected on display
- Playtime shown on display on SVCD playback
- General Improvements

Link: http://www.kiss-technolog...SS_DP-450_FW2.8.5_PAL.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Divxplayer.nl, over wanneer de 558 nu eindelijk eens uitkomt, aangezien de toegezegde 1e week van maart net niet meer gehaald is...
Hallo,

Eerste week mei.
Wij moeten uitgaan van wat KiSS zegt.
Wij houden u op de hoogte

Met vriendelijke groet,
DivXPlayer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 22:54
Ik wil graag ook zon player maar ik zit met een groot probleem.
Als ik de dp 1500 neem dan zitten daar geen knoppen op de voorkant (play,stop,next enz.).
Aangezien ik deze player ook wil gebruiken als cd speler vraag ik me af of ik deze knoppen dan echt nodig heb.
En kan ik deze player ook upgraden naar een 1508, dus een harde schijf erbij instoppen net zoals de dp500>dp508.
Als het kan, kan iemand dan een foto posten van de binenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:10

Ankh

|true

jammer dat er geen nieuwe FW is voor de 500 ? omdat deze gestopt is bij de productie betekent nog niet dat ze er meteen moeten stoppen.. dit vind ik nogal waardeloos :(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

SCaRaBaeuS schreef op 05 april 2004 @ 11:45:
jammer dat er geen nieuwe FW is voor de 500 ? omdat deze gestopt is bij de productie betekent nog niet dat ze er meteen moeten stoppen.. dit vind ik nogal waardeloos :(
AMEN to that!

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

okay ik hou me mond maar:
support@divxplayer.nl
Natuurlijk niet!

KiSS blijft de DP-500 ondersteunen.

De DP-450 heeft de 2.8.5 en die is al eerder gestopt dan de DP-500

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DP-500 is niet uit productie want hij staat ook weer in de IA

http://inkoopacties.net/ia/9c445s01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobDay
  • Laatst online: 11-08 21:02
Ok, nu de DP-500 ook aan de inkoopactie is toegevoegd zit ik met het dilemma dat ik niet weet of ik de DP-500 of de DP-1500 moet gaan nemen.

Een belangrijke rol hierin speelt bij mij of er voor de DP-1500 ook ge-tune-de FW's beschikbaar komen en andere third party software. Hoe schatten jullie de kansen in dat ook voor de DP-1500 deze 'extra's' beschikbaar gaan komen?
(De mogelijkheid van het inbouwen van een HD vind ik niet belangrijk.)

43% of all statistics are worthless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
de hardware van de DP500 en DP1500 zijn toch gewoon gelijk aan elkaar, het enige verschil was dacht ik de grootte van de behuizing? :? Zo ja, dan kun je namelijk gewoon de (gemodde) DP500-firmwares gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon voor de 500 gaan aangezien je van deze serie sowieso een 508 kan maken !! (op eigen risico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 16:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 18:55:
Ik zou gewoon voor de 500 gaan aangezien je van deze serie sowieso een 508 kan maken !! (op eigen risico)
In de c't staat dat de 500 een kleinere voeding heeft dan de 508, dus dat zou met bepaalde HDs problemen kunnen geven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op 07 april 2004 @ 09:55:
[...]

In de c't staat dat de 500 een kleinere voeding heeft dan de 508, dus dat zou met bepaalde HDs problemen kunnen geven.
Zolang je de DvD speler en de HDD maar niet tegelijk gebruikt gaat het meestal wel goed. Als je een Western Digital HDD neemt gaat het soewieso goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee dagen zielsgelukig met mijn 500. Alles werkt prima, behalve....
Webradio.
Ligt het aan mij of is de site (http://webradio.kiss-technology.com) niet meer bereikbaar om je aan te melden?
Dit is toch nodig om webradio te kunnen gebruiken (en Tinystocks ook)?
Heet iemand een oplossing?

Mijn eerste POST, so "be gentle with me" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Laatst online: 02-07 10:04
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:25:
Sinds twee dagen zielsgelukig met mijn 500. Alles werkt prima, behalve....
Webradio.
Ligt het aan mij of is de site (http://webradio.kiss-technology.com) niet meer bereikbaar om je aan te melden?
Dit is toch nodig om webradio te kunnen gebruiken (en Tinystocks ook)?
Heet iemand een oplossing?

Mijn eerste POST, so "be gentle with me" :)
Welke firmware versie heb je? probeer eens de laatste, die is in veel opzichten toch al beter...

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Laatst online: 02-07 10:04
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 10:07:
[...]

Zolang je de DvD speler en de HDD maar niet tegelijk gebruikt gaat het meestal wel goed. Als je een Western Digital HDD neemt gaat het soewieso goed!
DVD en HDD niet tegelijk gebruiken he? Dat zou ook knap zijn lijkt me, volgens mij kan dat niet namelijk want je kan niet bij de HDD komen als je iets met de DVD speler afspeelt denk ik... (Ik heb die combo niet dus ik weet 't niet zeker maar 't lijkt mij vrij logisch...)

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino

ToriHino

Eg wel!

lowrider schreef op 09 april 2004 @ 23:56:
[...]

DVD en HDD niet tegelijk gebruiken he? Dat zou ook knap zijn lijkt me, volgens mij kan dat niet namelijk want je kan niet bij de HDD komen als je iets met de DVD speler afspeelt denk ik... (Ik heb die combo niet dus ik weet 't niet zeker maar 't lijkt mij vrij logisch...)
Ik bij mij in m'n DP-500 gewoon een Seagate Barracuda 120GB gezet. Geen enkel probleem en hij is echt STIL :9 !

FF 508 firmware erop gezet en werk perfect. Staat ondertussen al zo'n 20GB aan MP3's op en nog een aantal divx'en :)

Overigens gaat die harddisk pas echt lopen op het moment dat je hem ook gebruikt, dus bij opstarten van de Kiss blijft ie initieel gewoon uit.

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ik begrijp echt niet waarom jullie mede-DP-500-bezitters er steeds een HD in willen proppen. ;)

Halloooooo, er zit een Ethernet-poort op om ze van je pc te streamen! Ik stream me films en muziek van m'n 0.5 TB file server! :9 Daar kan ik tenminste wat kwijt.
Geen kleine hard disks in mijn DP-500! >:)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowrider schreef op 09 april 2004 @ 23:55:
[...]

Welke firmware versie heb je? probeer eens de laatste, die is in veel opzichten toch al beter...
Ik gebruik 2.8.3_PAL_TS, dus de TinyStocks versie.
Da's ook niet het probleem, ik kom via mijn PC gewoon niet op de Webradiosite om me aan te melden.
En da's wel nodig, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:51:
[...]

Ik gebruik 2.8.3_PAL_TS, dus de TinyStocks versie.
Da's ook niet het probleem, ik kom via mijn PC gewoon niet op de Webradiosite om me aan te melden.
En da's wel nodig, toch?
Als je gewoon de Firmware 2.8.3. met TS installeert kan je gewoon webradio, weathermanager en IMDB database raadplegen.
Aanmelden heb ik nog nooit van gehoord en ik gebruik mijn DP-500 al maanden op deze manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf wat probleempjes op dit moment met de DP-1000.
Haast geen enkele film is goed te kijken. Hierover ben ik al druk in de mail met de support afdeling van divxplayer.nl Alleen heb ik nu een mailtje gehad met het volgende:

"Zou je even met behulp van Gspot (te downloaden op onze link pagina) wat films willen kunnen testen, en als het mogelijk is een screendump te sturen van de uitkomst? Groeten, DivXplayer.nl"

Echter kan ik het programma GSpot niet terug vinden op hun site 8)7 . Iemand enig idee waar men het over heeft en waar ik dat programma vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 11:42:
Ik heb zelf wat probleempjes op dit moment met de DP-1000.
Haast geen enkele film is goed te kijken. Hierover ben ik al druk in de mail met de support afdeling van divxplayer.nl Alleen heb ik nu een mailtje gehad met het volgende:

"Zou je even met behulp van Gspot (te downloaden op onze link pagina) wat films willen kunnen testen, en als het mogelijk is een screendump te sturen van de uitkomst? Groeten, DivXplayer.nl"

Echter kan ik het programma GSpot niet terug vinden op hun site 8)7 . Iemand enig idee waar men het over heeft en waar ik dat programma vandaan kan halen?
Gewoon ff googlen lijkt me he. Eerste link gelijk prijs.

http://www.headbands.com/gspot/download.html

Lijkt me toch niet zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er werdt al de vraag gesteld of je in de DP1500 zelf een harddisk kunt inbouwen.
Echter nog niet beandwoord voor zo ver ik kon bepalen.

Ik verwacht van wel want er zijn de DP-1504 en de DP-1508.

Weet toch iemand het antwoord?

En wat is het verschil dat deze player zo'n € 200,- goedkoper maakt dan de 508?
Een 80 Gb HDD is toch niet zo duur?

En de inkoop actie die loopt?
Ik zie daar toch een aantal vragen van "potentiele kopers" welke nog niet beantwoord zijn.

Bv.

Hoe zit het met de € 8,- verzend kosten, en krijg je meteen je player, of moet je de actie afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 11:11:
Er werdt al de vraag gesteld of je in de DP1500 zelf een harddisk kunt inbouwen.
Echter nog niet beandwoord voor zo ver ik kon bepalen.

Ik verwacht van wel want er zijn de DP-1504 en de DP-1508.

Weet toch iemand het antwoord?

En wat is het verschil dat deze player zo'n € 200,- goedkoper maakt dan de 508?
Een 80 Gb HDD is toch niet zo duur?

En de inkoop actie die loopt?
Ik zie daar toch een aantal vragen van "potentiele kopers" welke nog niet beantwoord zijn.

Bv.

Hoe zit het met de € 8,- verzend kosten, en krijg je meteen je player, of moet je de actie afwachten?
Als je hem op laat sturen dan moet je de € 8 betalen, anders niet. Volgende week zullen de eerste spelers worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem?:

Ik heb mijn DP-500 met een crosscable aangesloten op mijn PC (win2K).
Werkt allemaal prima, audio/video/foto's, alles via EZlink.
Alleen webradio wil niet opstarten. Ik krijg de melding dat er geen connetie met internet kan woren gemaakt.

Op mijn PC heb ik mijn ADSL-verbinding (USB, sorry :( ) uiteraard ingesteld op "netwerkverbinding delen". Op de DP-500 draait FW 2.8.3_PAL_TS.

Dit zou toch voldoende moeten zijn om webradio te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 14:31:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem?:

Ik heb mijn DP-500 met een crosscable aangesloten op mijn PC (win2K).
Werkt allemaal prima, audio/video/foto's, alles via EZlink.
Alleen webradio wil niet opstarten. Ik krijg de melding dat er geen connetie met internet kan woren gemaakt.

Op mijn PC heb ik mijn ADSL-verbinding (USB, sorry :( ) uiteraard ingesteld op "netwerkverbinding delen". Op de DP-500 draait FW 2.8.3_PAL_TS.

Dit zou toch voldoende moeten zijn om webradio te gebruiken?
Heb je "internet delen" ook aan staan (dat is wat anders dan "netwerk delen") ?
Heb je geen vervelende softewarematige firewalls aanstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Heb vandaag de kiss 1500 binnen gekregen echt een super ding.

toch even een paar vragen:

Is de hardware nou gelijk aan de 500 of aan de 1000
(dit ivm met de firmware update om subtitle's af te kunnen spelen, want dat doet hij nu niet)

En kan er nou wel of niet een hd in gemod worden (ik weet het, hij heeft ethernet, en ik heb er zelfs zo'n pc-card in zitten voor wireless lan, maar als ik dat ding meeneem naar iemand anders is het wel gaaf als er al wat divx-en opstaan.

BTW, er zitten wel knoppies op de voorkant voor stop en pauze enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 16:14

Exirion

Gadgetfetisjist

macmouse schreef op 17 april 2004 @ 14:08:
Heb vandaag de kiss 1500 binnen gekregen echt een super ding.
Prijs? En werkt ie makkelijker/sneller dan de oudere modellen? Ik begin er steeds meer belangstelling voor te krijgen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Exirion schreef op 17 april 2004 @ 14:10:
[...]

Prijs? En werkt ie makkelijker/sneller dan de oudere modellen? Ik begin er steeds meer belangstelling voor te krijgen :P
Prijs was inclusief pmcia wifi card en verzenden 346 euro...

Of hij makkelijker en sneller werkt, dat weet ik natuurlijk niet echt, want ik heb er geen ervaring mee.
Maar ik kan je wel zeggen dat het ideaal apparaat is.
keek hiervoor altijd via tv-out, en dan met de muis naast me bed, maar dit werkt veel beter...
en wireless he, dus geen kabels meer over de vloer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 11:24:
[...]

Heb je "internet delen" ook aan staan (dat is wat anders dan "netwerk delen") ?

Heb je geen vervelende softewarematige firewalls aanstaan ?
Internet delen, yep, die bedoelde ik ook eigenlijk

Ik heb wel een firewall (sygate personal firewall) maar die vraagt of ik zaken wel of niet door wil laten. Maar ik krijg niet eens een vraag als ik webradio start.

Ik hoef op mijn DP-500 toch niks in te stellen voor webradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

ik heb pas een irritant probleem, ik heb al lange tijd mijn divxplayer dp500. maar nu ineens kan hij mijn se7en niet meer lezen.. hij blijft in een altijd bestaande loop draaien op het brein logo.. 1 keer okay.. achter elkaar door? is dat een nieuw brein manier ofzo :S anywayz.. zwaar irritant.. iemand die dit ook heeft gehad? volgens mij komt het door de laatste firmware ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino

ToriHino

Eg wel!

SCaRaBaeuS schreef op 19 april 2004 @ 18:23:
ik heb pas een irritant probleem, ik heb al lange tijd mijn divxplayer dp500. maar nu ineens kan hij mijn se7en niet meer lezen.. hij blijft in een altijd bestaande loop draaien op het brein logo.. 1 keer okay.. achter elkaar door? is dat een nieuw brein manier ofzo :S anywayz.. zwaar irritant.. iemand die dit ook heeft gehad? volgens mij komt het door de laatste firmware ofzo...
Als je denkt dat het aan de firmware ligt, probeer dan eens een vorige versie. Ikzelf had met een firmware upgrade opeens dat m'n audio cd's op halve snelheid werden afgespeeld :? 'T was net een 45 toeren plaatje op 33 toeren (voor wie nog weet wat singeltjes zijn, van die 'zwarte cd's dus' ;) )

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.