[PC] EVE Online deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

oef Cu² , kut dat je je MOA nu al kwijt bent. Ik heb ooit hetzelfde gehad met een Maller en alleen guns. Volgens de GM kwam het omdat de GATE-sentry gun van de pirates was en daarom mij aan gort schoten. Het feit dat de sentry gun "Gallente Sentry gun" heette en de eigenaar "Concord" was was een "Not yet finished feature" en geen bug, dus geen geld/maller trug :X :X :X

Mjah, idd hard gaan minen voor een nieuwe en daarna mij de 5 mil terugbetalen voor je huidige MOA :X :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52896

als er iemand nog ammo nodig heeft ... ik heb alle blueprints en kan ze vast wel met korting maken als het grote hoeveelheden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

CU2morO schreef op 14 december 2003 @ 14:08:
[...]

Wat bedoel je? dat we nu ook bistot in 1.0 space gaan vinden? :+

Oproep aan alle lieve EVE tweakers: Ik, Cindy Goodwill, ben mijn MOA kwijtgeraakt in een ongeluk zoals hier boven te lezen is. Help deze arme EVE spe(e)l(st)er en stort ISK's op mijn rekening, dank u :w
Moet je nog meer geld :P Ga het maar aan de corp chef vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
HitmanWVU schreef op 14 december 2003 @ 14:40:
[...]

Volgens mij moet FlamerX de volgende regel:

[...]

ff veranderen in:

[...]

;) :P
Nee joh, het moet dit worden:
Overigens is het NIET de bedoeling dat CU2morO zowel in-game als in dit topic gaat vragen om ISK (credits) als ie ze niet kent.
;) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Voor iedereen die nogal tegen de reistijd veranderingen op zag:
We have found a much better way to address the issue here. As of next reboot Chaos will no longer have SWDF in 0.3 and below. There will be no automatic warp disruption fields around gates anywhere.

What we will do is to release anchorable Warp Disruptors. We had already started work on them for Shiva so we are in fact back-porting them from the future.

If someone for any reason wants to "camp a gate" they will have to invest in said anchorable Warp Disruptors and place then around the gate, you will likely need 6 to eliminate all instant warp in and out. Ships jumping in still have a chance due to great many fixes to JIP and entry cloaking.

This also fixes the issue were the gate campers just run away when anti-campers come to greet them. The Warp Disruptor has considerable value and is worth fighting to protect.

We will not be able to open Castor with the disruptor in so there will be a period of 2-3 days were gate camping will be a challenge.

This will be a taste of Shiva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

hmm. 't is maandag de 15e :).. dacht dat castor vandaag uit zou komen?! (niet dus)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
is het een patch, of allemaal upgrades waar wij als gebruiker geen last van hebben.

tis btw al 1uur geweest, dus als het een patch moest zijn, zou die nu toch beschikbaar moeten zijn??

Oh ja,.. en heb nu een caldari bantam voor mining etc,... welk ship kan ik het beste gaan kopen uit jullie ervaring om een beetje op pirates etc te gaan hunten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Erikie schreef op 15 december 2003 @ 13:01:
hmm. 't is maandag de 15e :).. dacht dat castor vandaag uit zou komen?! (niet dus)
Wij zitten GMT+1, zij GMT-6

Dus het is bij hun nu 04:19, even geduld dus nog ;)

[ Voor 16% gewijzigd door zion op 15-12-2003 13:19 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hmmm.. :) ze zijn nog aan 't testen.. volg t allemaal hier (inloggen verplicht geloof ik). maargoed : quote :

Castor deployment update

Just to keep you updated, we are working fevereshly on testing the new patch, commonly called Castor. It will be deployed as soon as we consider it healthy enough today or the next couple of days. We will have a special downtime for the update so you don't need to wait for the next scheduled downtime.
And as with large patches, expect a bumpy ride the next couple of days - so be careful out there ;-)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Zojuist Eve gedownload... en zal zo eens kijken of dat betalen per bank werkt...

Eerst een goed deze draadjes doorgelezen al wordt er (natuurlijk) nogal met termen gegooit die ik als newbie niet echt begrijp maar dat gaat hoop ik veranderen zodra ik met de game begin.

Iemand nog tips en een corp die ik zou moeten joinen? (ja, nogmaals, ik heb de draadjes al doorgenomen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Word een "Caldari Deteis" dan kom je bij veel andere mede tweakers in buurt, en dat is misschien wel makkelijk om het spel te leren, ze hebben mij ook al aardig geholpen.

als je een ander ras of class neemt, moet je heel veel jumps maken om bij ons te komen,... corp heet btw "Hazard Opps" en onze CEO is onze eigen Terr :P

[ Voor 34% gewijzigd door Loadichus op 15-12-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45473

zion schreef op 15 december 2003 @ 13:19:
[...]
Wij zitten GMT+1, zij GMT-6

Dus het is bij hun nu 04:19, even geduld dus nog ;)
Zij zitten in IJsland, dus GMT ;)
En zoals elke grote patch word het even uitgesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 45473 schreef op 15 december 2003 @ 17:20:
Oops, my bad

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Anoniem: 45473 schreef op 15 december 2003 @ 17:20:
[...]

ik had begrepen dat de servers in engeland stonden? hmm, ijsland dus :> vaag land om servers te hebben staan maar ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 47289 schreef op 15 december 2003 @ 18:36:
[...]

ik had begrepen dat de servers in engeland stonden? hmm, ijsland dus :> vaag land om servers te hebben staan maar ok :D
servers staan ook in london, maar CCP bevind zich in iceland ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Ik wil net zeggen... in Ijsland is het wel makkelijk om servers cool te houden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
Betaling gedaan via PayByCash... nu ff zien hoelang het duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Hey mensen,

ga vanaf zondag ook EVE spelen. Ben een bekende van Criminal! :X
Was vandaag aan het zoeken, en vond dit topic, incl. een bekende van me! :D

Speelde EVE een half jaar BETA, en liked it... op de bugs na! Vind het nu tijd om eens echt te beginnen met spelen, en daarom ga ik zondag beginnen. Een mooie start van de kerstvakantie, zullen we maar zeggen.

Ik zal tegen die tijd wel weer posten wat me ingame charname is! (waarschijnlijk Coreantes, net als mijn nick hier!)

Ondertussen, veel succes met ondernemen in de wereld van EVE, en doe het rustig aan!

Kzie jullie soon(tm)! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Weer een nieuwe speler erbij \o/

De kerstvakantie is inderdaad een mooie tijd om te beginnen. Aan het begin, als het trainen van begin skills maar een paar kwartiertje/paar uur kosten kan je dan snel een nieuwe skill kiezen. Tijdens de kerstdagen / Oud en nieuw laat je gewoon de langere skills doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Anoniem: 12316 schreef op 16 december 2003 @ 01:10:
Weer een nieuwe speler erbij \o/

De kerstvakantie is inderdaad een mooie tijd om te beginnen. Aan het begin, als het trainen van begin skills maar een paar kwartiertje/paar uur kosten kan je dan snel een nieuwe skill kiezen. Tijdens de kerstdagen / Oud en nieuw laat je gewoon de langere skills doen :)
ik heb er al eentje uitgekozen voor mijn vakantie met oud&nieuw: Refining Efficiency lvl 5 (Advanced Refining zeg maar) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
dat mocht eigenlijk ook wel eens :P ,.... als je die ore ziet in de corp hangar

ik ga waarschijnlijk spaceship command omhoog halen,.. iets van 36uur

[ Voor 32% gewijzigd door Loadichus op 16-12-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Vanavond NET als ik thuis kom zal minmatar bs lvl 3 klaar zijn en heb ik level 3 Large projectile binnen 1 uur klaar. :9~

Kan niet wachten! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29819

Mag ik ook op het lijstjes van Eve GoT players? :P

Ingame name: Will McBlack (Gallente), member of HHI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog een screenshot op de test server gemaakt van alle onderdelen die nodig zijn voor het maken van tech 2 stuff.

http://www.xgn.nl/newstuff.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ben nu aan het sparen voor een Osprey Cruiser, iemand ervaringen daarmee en is het een beetje waard voor zijn geld. Heb op moment een bantam en wil eigenlijk een beetje groter schip

Osprey "Caldari Cruiser"

Cpu: 275
Power: 475
Cargo 485
Ar: 625
Struc: 700
Shield: 750
Speed: 150
Cap: 675

High Slots: 4
M- Slots : 4
Low Slots: 3
Missile Slots: 2
Turret Slots: 3

Dronebay: 400

Prijs: 5.750.000 ISK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Anoniem: 52896 schreef op 16 december 2003 @ 12:08:
ik heb nog een screenshot op de test server gemaakt van alle onderdelen die nodig zijn voor het maken van tech 2 stuff.

vette stuf,... die komen dus allemaal in de normale server.
zoals die; deep core mining laser en allemaal implants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, meeste van die dingen zijn nodig voor het maken van tech 2 items en het upgraden van tech 1 items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
5,7 Mil voor een osprey? dat is een beetje ERG veel :) ik heb de mijne gekocht voor 2,5 Mil wat de standaard marktwaarde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Anoniem: 52896 schreef op 16 december 2003 @ 12:08:

corp hangar -> 24 mil megacyte, 9000 implants? :X wtf is dat voor corp? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is "Fight club co." corperation op de testserver ;) van alles wat er in het spel is zijn er 1000 units beschikbaar ofzo. Als het op is spawned een gm het gewoon weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hmm. ik heb ook effetjes op de testserver gespeeld, maar ik kon de 'corp' hangar niet vinden, en het was erg stil (mabnen). waar o waar is de fun @ chaos?!.. en vette icoonjes zeg :) d'r heeft iemand rood geintroduceerd bij ccp :) en die ion thrusters / magpulse thruster, zijn dat de nieuwe mwd's? en ik zie nieuwe ore en minerals Mercoxit / merphite ofzo, beetje waardevol?!?! ps, gui van chaos (castor) is wel verbeterd!

/edit

WTF 62.98 MILLION MEGACYTE in die hangar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Erikie op 16-12-2003 13:39 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 12:11:
Ben nu aan het sparen voor een Osprey Cruiser, iemand ervaringen daarmee en is het een beetje waard voor zijn geld. Heb op moment een bantam en wil eigenlijk een beetje groter schip

Osprey "Caldari Cruiser"
-break-
Prijs: 5.750.000 ISK
Ik vlieg een Osprey.

Voordeel:
3 cannon turrets (mining/attack)
Genoeg CPU

Nadeel:
Traag
Weinig Cargo

Ik gebruik hem als miner atm, en haul met mijn Bestower.

Je moet er trouwens ABSOLUUT geen 5.750.000 voor betalen. Met een beetje zoeken haal je hem voor 2.5M (ik voor 2.4M 1 week geleden)

Voor 5.75M heb je een MOA, en dat is een UBERschip tov de Osprey, dus als je daar geld voor hebt, ga daar voor!!!!

[ Voor 14% gewijzigd door zion op 16-12-2003 13:54 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Coreantes schreef op 16 december 2003 @ 00:02:

[.....]

ga vanaf zondag ook EVE spelen. Ben een bekende van Criminal! :X
Was vandaag aan het zoeken, en vond dit topic, incl. een bekende van me! :D

[.....]
HELP 'k heb een stalker :+
Erikie schreef op 16 december 2003 @ 13:30:
hmm. ik heb ook effetjes op de testserver gespeeld, maar ik kon de 'corp' hangar niet vinden, en het was erg stil (mabnen). waar o waar is de fun @ chaos?!.. en vette icoonjes zeg :) d'r heeft iemand rood geintroduceerd bij ccp :) en die ion thrusters / magpulse thruster, zijn dat de nieuwe mwd's? en ik zie nieuwe ore en minerals Mercoxit / merphite ofzo, beetje waardevol?!?! ps, gui van chaos (castor) is wel verbeterd!

/edit

WTF 62.98 MILLION MEGACYTE in die hangar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lol, jah dat vinden de dev's leuk, maar je heb er nix aan, ze zetten het er alleen in zodat iedereen de TL 2 Manufacturing kan testen. En de rede dat jij nix zag, is omdat je eerst "EVE-CHAOS" moet joinen en dan aan een BH (BugHunter) moet vragen of ze je naar het FCC system willen transporten, want op dat ene systeem na is het universe daar nogal leeg jah ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-12-2003 13:48 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
zion schreef op 16 december 2003 @ 13:41:
Ik vlieg een Osprey.

Voordeel:
3 cannon turrets (mining/attack)
Genoeg CPU

Nadeel:
Traag
Weinig Cargo

Ik gebruik hem als miner atm, en haul met mijn Bestower.

Je moet er trouwens ABSOLUUT geen 5.750.000 voor betalen. Met een beetje zoeken haal je hem voor 2.5M (ik voor 2.4M 1 week geleden)

Voor 5.75M heb je een MOA, en dat is een UBERschip ivm de Osprey, dus als je daar geld voor hebt, ga daar voor!!!!
Thx fore the info,... die kosten heb ik van eve-i.com ...., maar bedankt voor de tip scheelt weer 2.5 miljoen , ben nu bijna wel zeker dat ik hem ga kopen...

En de cargo vind ik al meevallen, is iedergeval dubbele van bantam,.. en dan een cargo upgrade is ook weer +50 = +/- 530 en dat is eerst wel voldoende.
En dan nog het voordeel van een dronebay ,... heavy drones nemen toch 250 in ??
kan ik net niet 2 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 13:54:
[...]

Thx fore the info,... die kosten heb ik van eve-i.com ...., maar bedankt voor de tip scheelt weer 2.5 miljoen , ben nu bijna wel zeker dat ik hem ga kopen...

En de cargo vind ik al meevallen, is iedergeval dubbele van bantam,.. en dan een cargo upgrade is ook weer +50 = +/- 530 en dat is eerst wel voldoende.
En dan nog het voordeel van een dronebay ,... heavy drones nemen toch 250 in ??
kan ik net niet 2 hebben
Als je het geduld hebt zou ik je sterk adviseren om voor de MOA te gaan. Deze is in alle opzichten aantrekkelijker.

Realiseer je tevens dat met één expanded cargo bay je schip ook meteen NOG 10% langzamer is. (en met 4 dus niet vooruit te branden!)

De maximaal realiseerbare ruimte met basics is +- 750 cargo. (4x xp. cargo)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Unscheduled downtime - Dear players, the servers will be down for four hours today for updates. The unshceduled downtime will begin in 50 minutes at 16:00 GMT. The servers will be back up again four hours later at 20:00 GMT.
Eindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
4 uur?? en mijn stats dan? :P

@Ghostie: hoofdrekenen is niet je beste vak hé :P als de server 4 uur down is, is mijn skill 4 uur later klaar, en dat gooit mijn planning door de war. Ik kies mijn skills namelijk (indien mogelijk) zodat ze precies/bijna klaar zijn als ik thuiskom...

Maakt verder niet uit, je kan hem altijd interupten, maar het is zo fijn als je thuiskomt met een volle nieuwe skillpoint :P

[ Voor 56% gewijzigd door zion op 16-12-2003 16:58 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Dat is jouw probleem :P kheb voor de zekerheid maar een skill van een paar dagen aangezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
sorry voor het requesten van ISK :+ was meer als geintje bedoeld. zal het niet meer doen ;)

Wat is trouwens die 'deep core mining' waar iedereen het over heeft, maar waar ik op eve-online en eve-i nix over kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 16:54:
sorry voor het requesten van ISK :+ was meer als geintje bedoeld. zal het niet meer doen ;)

Wat is trouwens die 'deep core mining' waar iedereen het over heeft, maar waar ik op eve-online en eve-i nix over kan vinden? :)
Zal wel een hogere yield hebben bij de rare asteroids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
hmm, waarom noemen ze het dan geen Miner III ? :) bij 'deep core' denk ik meer aan iets wat meteen de minerals uit de asteroids haalt ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Deep core mining [SKILL + speciale laser] heb je nodig om de nieuwe mineral uti roids te extracten. Zonder Deep Core Mining spul kan je er niet aan komen iirc.

@ Zion: Skills trainen gewoon door tijdens server downtimes :Y)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
16.12.2003
Techlevel 2 is here

Today EVE Online is being upgraded one Techlevel. Yes Techlevel 2 is hitting the world of EVE. We expect the servers to be back online, fully upgraded at 20:00 GMT. Use the time to patch to version 1-11-1352
Denk niet dat het castor is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zion skill training gaat gewoon door als de server uit staat

dus je planning klopt nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
nimmolon schreef op 16 december 2003 @ 17:33:
Denk niet dat het castor is ;)
Is dit nou cynisch bedoeld??

Castor == Tech lvl 2

@Silent: dank je, maar dat was 2 reply's eerder ook reeds gemeld :)

[ Voor 17% gewijzigd door zion op 16-12-2003 17:38 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat doen agents of spies nou eigenlijk? bij grote corps infiltreren en bp's stelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Sorry, zal het er ff bij zetten :p Was misschien niet zo duidelijk, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Anoniem: 47289 schreef op 16 december 2003 @ 18:30:
wat doen agents of spies nou eigenlijk? bij grote corps infiltreren en bp's stelen ofzo?
agents zijn gewoon npc's met geld teveel die je nutteloze missies laten doen en heel af en toe een waardevol item laten vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 18:48:
[...]

agents zijn gewoon npc's met geld teveel die je nutteloze missies laten doen en heel af en toe een waardevol item laten vallen
En laten die agents je nu toch tech2 bp's en tech2 skills gaan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, SPIES dan... dat is echt een beroep volgens EVE Guardian... geen Agent dus, maar een SPY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
hmmm geen idee indi. linkje naar die spies?

ik heb nu net een lvl 3 agent 'unlocked' na 80 lvl 2 missies te doen in 2 dagen :o maar deze heeft maar steeds 1 missie en dan 'come back later'. (denk dat ik mijn reputation nog iets verder moet boosten door meer missies voor die lvl2 agent te doen?)
maar als het officieel bekend is dat tech2 stuff via agents verstrekt gaat worden, gaat iedereen agent missies doen, en wordt de markt toch snel genoeg overspoeld met tech2 goodies? in ieder geval de trade channel(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 19:02:
hmmm geen idee indi. linkje naar die spies?

ik heb nu net een lvl 3 agent 'unlocked' na 80 lvl 2 missies te doen in 2 dagen :o maar deze heeft maar steeds 1 missie en dan 'come back later'. (denk dat ik mijn reputation nog iets verder moet boosten door meer missies voor die lvl2 agent te doen?)
maar als het officieel bekend is dat tech2 stuff via agents verstrekt gaat worden, gaat iedereen agent missies doen, en wordt de markt toch snel genoeg overspoeld met tech2 goodies? in ieder geval de trade channel(s)
1. Level 3 agents geven maar 1 nieuwe missie iedere 15 minuten.

2. Blueprints worden verstrekt via speciale researchagents. Om deze agents te gebruiken moet je bepaalde skills hebben en door missies voor ze te doen scoor je zogenoemde 'researchpoints' en met deze punten maak je kans om een tech2 bp te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghostie schreef op 16 december 2003 @ 18:50:
[...]

En laten die agents je nu toch tech2 bp's en tech2 skills gaan geven :)
Erg leuk ja, vooral dat als je geen agent missies wilt doen je geen bp's op enkele andere manier kan krijgen dan ze te kopen van players die dit wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ghostie schreef op 16 december 2003 @ 19:04:
[...]

1. Level 3 agents geven maar 1 nieuwe missie iedere 15 minuten.
is dat 15 min na het accepteren of completen van een missie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 19:12:
[...]

is dat 15 min na het accepteren of completen van een missie? :)
15 minuten na het accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nog een uurtje en we kunnen castor verkennen!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
CCP kennende zal het wel een paar keer verlengd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ghostie schreef op 16 december 2003 @ 20:16:
CCP kennende zal het wel een paar keer verlengd worden :P
op de chat is gezecht dat de database al succesvol aangepast is en ze nu alleen maar wachten om em om te starten om ongeveel kwart voor :)
maargoed .... we zullen wel zien

ik zei nix :X

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-12-2003 20:39 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
iedereen al gepatched ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jup... nog 10 minuten !! 'k ben dr klaar voor, 'k ben dr klaar voor, 'k ben dr klaar voor!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
20:55 hhmm, ben benieuwd :p

Heb al gepatched idd :D

[ Voor 4% gewijzigd door nimmolon op 16-12-2003 20:52 . Reden: ff me systeem klok wat terug zetten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Dear customers, there will be a special downtime between GMT 16:00 - 22:00 today to deploy Castor.
wat zei ik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
die server is nog niet open grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 21:05:
die server is nog niet open grrrrrr
nee dat duurt nog minstens 2 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Special downtime today at GMT 16:00 - 22:00 due to the release of Castor

:'( :'( + 1000 x ctrl c + v :P

[ Voor 51% gewijzigd door Erikie op 16-12-2003 21:23 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
dan icoontje ( |:( ) is hier wel van toepassing ,... volgens mij lopen ze in ijsland daar wat achter,...

wat was oude patch nummer ?? dit is 1352 ,... heb niet verkeerd gepatches ofzo toch ?
Erikie schreef op 16 december 2003 @ 21:08:
Special downtime today at GMT 16:00 - 22:00 due to the release of Castor

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wij zijn toch GMT+1 ,.... dat zou betekenen 23:00 ??

edit ... ja dus :(

[ Voor 72% gewijzigd door Loadichus op 16-12-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
jep 23:00 zou hij weer aan moeten gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 21:08:
dan icoontje ( |:( ) is hier wel van toepassing ,... volgens mij lopen ze in ijsland daar wat achter,...

wat was oude patch nummer ?? dit is 1352 ,... heb niet verkeerd gepatches ofzo toch ?

[...]

Wij zijn toch GMT+1 ,.... dat zou betekenen 23:00 ??

edit ... ja dus :(
BINGO

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Hoezo verwacht die 2 uur verlenging :D

En dan vind ik het toch wel jammer dat ze er een grap van maken, dat we de komende dagen een "bumpy ride" gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Dan maar optijd naar bed :(

:P :P :P

[ Voor 15% gewijzigd door nimmolon op 16-12-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

zit hier gewoon al dik 4 uur op het puntje van me stoel alle site's met info te checken als een kleuter die op z'n sinterklaas kado'tjes zit te wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-12-2003 21:17 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*reacties trash*

Posts met meer smilies dan tekst horen ook in dit topic niet thuis. Ook weten we wel dat iedereen het jammer vindt dat er en vertraging opgelopen is.

Geduld, geduld. Mocht je niets te doen hebben, dan kan je altijd nog screenshots beoordelen op EVE-Online.com :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-12-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

CRiMiNaL schreef op 16 december 2003 @ 21:17:
zit hier gewoon al dik 4 uur op het puntje van me stoel alle site's met info te checken als een kleuter die op z'n sinterklaas kado'tjes zit te wachten.
juist ja :) maar ik leg me er toch maar bij neer, ik ga afwassen :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
trouwens... hoe denken jullie 'castor te gaan verkennen' vanavond? de eerste paar weken zullen er hoogstens een aantal bp's in de omloop zijn waar woekerprijzen op worden gehouden net als met de miner II's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
*Gaat morgenvroeg EVE spelen*

Aangezien ik alleen de eerste mission van mijn agent nog maar gedaan heb, zal het nog wel ff duren voordat ik tech II materiaal ga zien... En zal daarom met open ogen naar de corp hangar kijken, als er weer iets waardevols binnen stroomt ,......

maar snel gaan minen met de rest van tweakers,.... voor een cruiser [skills duren ook nog ff maar goed]

Die items zullen eerst wel gigantisch veel geld opleveren, maar de markt waarde zal op den duur wel zakken, zoals het in de echte wereld ook gaat ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Loadichus op 16-12-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Loadichus schreef op 16 december 2003 @ 22:11:
Aangezien ik alleen de eerste mission van mijn agent nog maar gedaan heb zal het nog wel ff duren... En zal ik met open ogen naar de corp hangar kijken, als er weer iets waardevols binnen stroomt ,......

maar snel gaan minen met de rest van tweakers,.... voor een cruiser [skills duren ook nog ff maar goed]
wat vervolgens bedoeld is voor leden die er zelf ook iets instoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 22:05:
trouwens... hoe denken jullie 'castor te gaan verkennen' vanavond? de eerste paar weken zullen er hoogstens een aantal bp's in de omloop zijn waar woekerprijzen op worden gehouden net als met de miner II's :)
Tsja dat wordt mindless agentmissions doen om die BP's te pakken te krijgen.

En dan moet er nog de overweging gemaakt worden of je zelf gaat produceren of dat je het voor een belachelijkeprijs gaat verkopen aan een grote corp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ik kan iedereen sterk afraden die dingen te verkopen aan players die je niet kent, kans is groot dat ze in handen van Techell vallen (grootste corp) en dan krijgen we een 2e Miner II monopolie

[ Voor 9% gewijzigd door CU2morO op 16-12-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 22:12:
wat vervolgens bedoeld is voor leden die er zelf ook iets instoppen ;)
Dat idee had ik al door,... en heb er ook al aardig wat ingestopt,... wat voor jullie vast geen waarde zal hebben. als ik 10 mining ladingen er in gooi,... is dat voor jullie 1 :S
CU2morO schreef op 16 december 2003 @ 22:16:
Ik kan iedereen sterk afraden die dingen te verkopen aan players die je niet kent, kans is groot dat ze in handen van Techell vallen (grootste corp) en dan krijgen we een 2e Miner II monopolie
Hadden Techell eerst alle Miner II ?? ,... maar zo te zien hebben ze die monopoly situatie verloren omdat ik wel meer miner II zie,.... of gaat het om de BP's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Techell had de enige ORGINELE blueprint, hiervan kun je copy's maken en verspreiden (d8 ik) maar dit deden ze uiteraard niet omdat ze er een monopolie op wilden hebben, toen kosten ze rond de 5~6 miljoen per stuk. Op een gegeven moment kreeg een verder onbelangrijke speler in een corp een 2e orginele miner 2 blueprint in ze handen gedrukt van zijn agent na 300 missies te hebben gedaan. Na enkele weken was de prijs gedaald rond de 150~200K, nu kosten ze rond de 100~150K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
* Padme zit nog steeds te wachten tot zijn betaling door is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ik voel een 23:00 of 24:00 aankomen ...... :O

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Is die server al bij jullie op? ik blijf een down status krijgen.....

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nog 12 minuten jongens :) en dan ga ik vuurwerk afsteken :P ..

maar nog effetjes iets anders :
--
NPC's have also had a considerable boost so watch out if you are traveling in 0.4 space or less, they can be quite a handful.
--

betekend dit dat deze systemen wat gevaarlijker gaan worden voor pvp pirates OF dat de npc pirates sterker zijn?

ps.. is www.eve-i.com bij jullie ook plat?!

[ Voor 8% gewijzigd door Erikie op 16-12-2003 22:52 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben het over NPCs, dus dat zullen dan wel de NPC pirates zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://42.110110.org/eve/castor.html

hier kan je alle veranderingen vinden van gemini naar castor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voordat we de nieuwe versie kunnen aanschouwen...

[edit]
countdown started...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 16-12-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

starting up : 170 seconden :) !!!!!11

ik ben benieuwd hoeveel mensen er zijn ingelogd om deze tijd na de start up :) (welke freaks nog meer hebben lopen kwijlen en wachten :) )

[ Voor 66% gewijzigd door Erikie op 16-12-2003 23:23 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

at last ... justice

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Zijn wel hele lange seconden btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
En we zijn weer terug ;)
Dus niet, full cluster (0) error :'(

[ Voor 49% gewijzigd door Postman op 16-12-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

lol .... fulllcluster(0)

volgens mij vinden ze dit leuk ofzo :/

[ Voor 48% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-12-2003 23:26 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

full cluster :'( wat nu weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

erm.. full cluster [0] ?!? zijn ze een server vergeten aan te zetten oid :?

[ Voor 109% gewijzigd door Erikie op 16-12-2003 23:28 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

nou (0) is wel beetje erg weinig .. :/

'k had gewoon om 22:00 me bed in moeten duiken .... dis eerlijk waar niet leuk meer

[ Voor 57% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-12-2003 23:29 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
CRiMiNaL schreef op 16 december 2003 @ 23:25:
volgens mij vinden ze dit leuk ofzo :/
Als dat zo is dan speel ik dit spel niet lang meer... Ik ben al gestopt met Ragnarok Online omdat die honden bij Gravity het leuk vonden de servers om de zoveel dagen te laten crashen (en down te houden voor uren) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

erhm... volgens mij gaat er iets vreselijks fout daar haha ... ik kan me al voorstellen hoe die admin daar met natte plekken onder z'n arm aan het rondrennen is !!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Full cluster (0),

Leuk, meer training tijd kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Ik denk dat alleen de login server online is, de proxy's nog niet (dat zijn dus de machines in de cluster, en te zien aan de test server kan 1 machine 50 clients aan (kan ook aan de test machine liggen, anders heb je een hoop server nodig :+))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Erikie schreef op 16 december 2003 @ 23:29:
erhm... volgens mij gaat er iets vreselijks fout daar haha ... ik kan me al voorstellen hoe die admin daar met natte plekken onder z'n arm aan het rondrennen is !!
Als ie dat in Ijsland doet heeft dat niet veel zin hoor. De servers staan in London en voordat ie daar heen is gevlogen zijn we weer een halve dag verder ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.