Helaas, ik ben BZF
Zit dus wel bij Schavert in de league
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
idd, een all-time ranglijst is toch leuk!j_du_pee schreef op 23 december 2003 @ 15:08:
in plaats van de cup lijkt mij niet zo nodig... De punten van de cup gaan gewoon mee naar de ladder, maar tellen anders dan in de beker. Het nederlands elftal haalt toch ook de meeste punten bij elkaar op een EK / WK
Verwijderd
mag wel een beetje... maar is eigenlijk niet de bedoeling...Tpn schreef op 23 december 2003 @ 15:15:
heej een hattrick forum,was me nog niet eerder opgevallen,
iemand speler kopen
12832758
verdedigen en positie spel goed
of mag dat hier niet?
Verwijderd
Zeker niet voor deze prijsVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 15:20:
[...]
mag wel een beetje... maar is eigenlijk niet de bedoeling...Laat me het dus niet weer zien!!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
je kunt beter postenTpn schreef op 23 december 2003 @ 15:15:
heej een hattrick forum,was me nog niet eerder opgevallen,
iemand speler kopen
12832758
verdedigen en positie spel goed
of mag dat hier niet?
Verwijderd
mee eens, en het moet ook wel iets serieus zijn en niet je matige youth pull van die weekVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:11:
Eigenlijk vind ik transferads hier wel moeten kunnen. Wel met een limiet (bijv. één speler per persoon per week ofzo), zodat niet het hele forum vol loopt met ads.
Het is toch leuk als GoTters spelers van elkaar kopen?
Oh ja leuk en dan moeten we dus iedereen in de gaten houden of ie wel 1 speler weer week hier niet plant...niet dusVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:11:
Eigenlijk vind ik transferads hier wel moeten kunnen. Wel met een limiet (bijv. één speler per persoon per week ofzo), zodat niet het hele forum vol loopt met ads.
Het is toch leuk als GoTters spelers van elkaar kopen?
Verwijderd
Niet mee eens, je kan je speler genoeg promoten op de verschillende (daarvoor bestemde) hattrick fora. En ook hebben zij nog een hele handige optie toegevoegd! Namelijk Advertenties plaatsen! Kortom je kan ze daar toch neerzetten?loona35 schreef op 23 december 2003 @ 18:14:
[...]
mee eens, en het moet ook wel iets serieus zijn en niet je matige youth pull van die week
Mee eensVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:28:
[...]
Niet mee eens, je kan je speler genoeg promoten op de verschillende (daarvoor bestemde) hattrick fora. En ook hebben zij nog een hele handige optie toegevoegd! Namelijk Advertenties plaatsen! Kortom je kan ze daar toch neerzetten?
Het forum moet wel enigzins niveau houden en niet moet worden gedomineerd door transferads...
Hattrick menu --> Forums --> daaronder Advertenties
hier ben ik het weer niet mee eens. iig niet zolang de toto ook nog hier staat....Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:28:
[...]
Niet mee eens, je kan je speler genoeg promoten op de verschillende (daarvoor bestemde) hattrick fora. En ook hebben zij nog een hele handige optie toegevoegd! Namelijk Advertenties plaatsen! Kortom je kan ze daar toch neerzetten?
Het forum moet wel enigzins niveau houden en niet moet worden gedomineerd door transferads...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Dat vind ik nou wel een goed ideeAlfredt schreef op 23 december 2003 @ 18:41:
[...]
hier ben ik het weer niet mee eens. iig niet zolang de toto ook nog hier staat....
Ik vind het wel leuk om een beetje te zien wat mijn medeGoTters aanbieden.
En als we hier geen adds toestaan waarom blazen we dan de conference daar en voor de toto geen leven in?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Zonar op 23-12-2003 23:06 ]
Don't waste your time or time will waste you
Vraagje: Maak jij je ratings dan niet in Excel, want daar kan je automatisch sorteren op een aantal kolommen, dus dan is het niet zo moeilijk om de divisie's toe te voegen. Ook als je met een database als SQL werkt, kan het ook. Een andere toevoeging die ik wel graag zou willen, is dat je bij de ranglijst per week ook de positie kan zien, maar ik weet niet of dat mogelijk zou zijn...Zonar schreef op 23 december 2003 @ 23:04:
[...]
@Sandyman538: Het nadeel is dat je positie regelmatig verandert (althans die van mij doet dat wel) en met het aanpassen van de divisie waar de ploegen in spelen (degenen die gepromoveerd/gedegradeerd zijn) aan het begin van het seizoen was ik ook een tijdje bezig dus dat laat ik zitten. Wel kan ik aan het einde van het seizoen een keer doen, dan verandert je positie niet meer.
[...]
Betere anti-reclame kan de DFA zich denk ik niet wensenVan: Vollebregt
Naar: Iedereen 737261.1
2003-12-23 11.45
Ik groet een ieder,
De driemaster DFA drijft stuurloos in het schier oeverloze water dat Hattrick heet. Men hangt de keepershandschoen één voor één aan de wilgen en er vertrekken mensen naar de concurrent. Wat gaan wij hier als trouwe DFA-ers aan doen? Hier volgen de meest voor de hand liggende drie opties:
- we zien allemaal af van voortzetting alsmede instandhouding van de eens nog zo wonderbaarlijk groeiende DFA;
- we kiezen democratisch een leider (als Stringa) die de touwtjes fatsoenlijk in handen kan nemen en houden en in staat is een en ander te delegeren, teneinde de DFA weer groots te maken en te houden;
- iemand (als Stringa) pleegt een coup en regeert de DFA voortaan met harde hand.
Met vriendelijke groet,
Maurice, Inexorabilis S.C.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Die doet wel enorm z'n best om er een leuke text van te maken hé...yared schreef op 24 december 2003 @ 01:31:
Lol, post iemand van de DFA federatie per ongeluk op het NL forum:
[...]
Betere anti-reclame kan de DFA zich denk ik niet wensen
Iedereen trouwens alvast een fijne kers enzo. Zal wel weer tussen de gangen vh kerstdiner en de getrouwe familiebezoekjes door even het volgende deel aanmaken.
JP page me ff als je weer online bent.
jij ook goeie aardbeiyared schreef op 24 december 2003 @ 01:31:
Iedereen trouwens alvast een fijne kers enzo.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
[ Voor 28% gewijzigd door j_du_pee op 24-12-2003 13:03 ]
Wacht op antwoord
Ik vind het goedj_du_pee schreef op 24 december 2003 @ 13:02:
de site is idd retesnel(Y)
wat ik me daarover afvraag is dit: zouden er nu niet veel meer mensen veel actiever gaan bieden op spelers = meer vraag = prijzen stijgen
@yared, CC @all: met JP bedoel je mij zekerik zal je contacten; als iedereen het goed vind wil ik graag de ladder verzorgen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
thx, maar even voor de orde; het is niet mijn bedoeling de discussie nogmaals te voeren of het een leuk idee is, ik denk dat er genoeg animo is.Sandyman538 schreef op 24 december 2003 @ 13:06:
[...]
Ik vind het goed
Zonder gekheid, dit maakt de federatie toch alleen maar 'actiever' en dat is toch wat we allemaal zoeken in een federatie?
Wacht op antwoord
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 13:37 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
hoeveel weken is ie er uit? als ie een pleister heeft krijgt ie wel training.dreamtheater schreef op 24 december 2003 @ 14:11:
Vraagje:
Als een speler geblesseerd raakt in een wedstrijd, ontvangt hij dan training (ik train verdedigen, en een verdediger raakte afgelopen wedstrijd geblesseerd)?
En de vervanger van deze speler, ontvangt die training?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 14:17 ]
Verwijderd
ah ja +1 zou ook kunnen maar er moet inderdaad bij staan dat ie wel traint-Pjotrski- schreef op 24 december 2003 @ 14:17:
De vervanger krijgt altijd training.
De geblesseerde krijgt alleen training als hij op vrijdagochtend "+1 kan wel trainen" is.
Correct me if Im wrong
Verwijderd
Als hij bij de TU trainable is (bruised but training of beter) is, dan wel, en de vervanger ook! Dus als je een beetje lucky bent heb je voor een keer een trainee extradreamtheater schreef op 24 december 2003 @ 14:11:
Vraagje:
Als een speler geblesseerd raakt in een wedstrijd, ontvangt hij dan training (ik train verdedigen, en een verdediger raakte afgelopen wedstrijd geblesseerd)?
En de vervanger van deze speler, ontvangt die training?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 14:26 . Reden: 2 late ]
Die tussenevaluatie kan ik nu ook wel posten, er zal niet veel meer veranderen in die paar dagen. Ten eerste, die nieuwe taktieken zijn nagenoeg waardeloos, normal blijft in bijna alle situaties de beste keus. Verder zijn er in mijn poule toevallig 2 teams die ongekend goede vorm hebben, alle basisspelers goed/uitstekend, zelfs nu nog, terwijl mijn vorm kansloos tot het dieptepunt is gedaald. Dit seizoen zit er niet veel meer in dan de 4e plek...Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 13:37:
/me wil toch even melden dat hij zojuist een astronomisch bedrag heeft ontvangen voor zijn jeugdpull.
maarliefst 7k. wat is het leven toch mooi!
Verder iedereen vooral een leuke 2de kerstdag toegewenst door een super update
misschien leuk om na zondag een tussenevaluatie te posten van je seizoen? Omdat we nu op de helft zitten
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Als je daarna wat lichtere wedstrijden hebt en je teamspirit niet TE laag komt zou ik MOTSen..dreamtheater schreef op 24 december 2003 @ 14:50:
Ik heb aanstaande zondag de (waarschijnlijk) belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Uit tegen 1 van 2 voornaamste concurrenten. Als dit gewonnen wordt dan ziet het er goed uit voor de rest van het seizoen. Kampioen zal niet lukken, maar de 2e en 3e plaats komen dan wel in zicht (sta nu 4e). Na zondag kan ik dus pas een volledige evaluatie posten...
Ben er trouwens over het denken om te gaan MOTSen. Het aantal sterren wat mijn tegenstander en ik halen was afgelopen wedstrijd gelijk (31,5) en ik speel uit. MOTS zou dus wel eens de doorslag kunnen geven. Van de andere kant vind ik het nog wel erg vroeg in het seizoen om te gaan MOTSen... Wat zouden jullie in deze situatie doen???
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
hoe kan dat? is daar een schema voor ofzo?The_Marsmellow schreef op 24 december 2003 @ 15:27:
een 2de plek is irritant om te eindigen heb je volgend seizoen meteen de zware wedstrijden als je ts nog *piep* is
je begint tegen de nummer 1 (uit) van vorig seizoen dan een "rustige" wedstrijd en daarna tegen de nummer 3 (uit) van vorig seizoen.. ik had dat geluk ook, ook helaas 2x verloren
Voor het kampioenschap heeft het hoogstwaarschijnlijk geen zin. Het verschil is nu al 7 punten en hij heeft gewoon een beter team (zitten zo'n 3 a 4 sterren in).-Pjotrski- schreef op 24 december 2003 @ 15:12:
Ik MOTS alleen als het echt nodig is voor het kampioenschap en de wedstrijden erna minder zwaar zijn. Ik weet niet of ik zou MOTSen om een tweede plek te behalen.
Ligt erg aan de wedstrijden erna.
Verwijderd
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
stel de ts voor als een getalloona35 schreef op 24 december 2003 @ 17:19:
Ik moet komende 2 weken 2 wedstrijden tegen dezelfde ploeg. Ik moet ze allebei winnen. Wat is nu beter om te doen denken jullie?
Mijn TS = Dolgelukkig
mogelijkheden:
1) 1e wedstrijd (uit) motsen en 2e niet
2) 2e wedstrijd (thuis) motsen en 1e niet
3) allebei motsen
Ik kan het veroorloven om na 2 weken met een lage TS door te spelen en toch te winnen.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Verwijderd
Gelukkig, de kansen voor BZF stijgenXanathorn schreef op 24 december 2003 @ 20:16:
Heb gewonnen met 2-3 in de beker en dat betekent wederom geen GoT-cup voor mij. Beetje zitten spelen met de opstelling en het heeft nog een positief effect gehad ook, behalve dan dat mijn middenveld rating een stuk lager was dan ik dacht. Volgende week tegen FC Basser van Basal, heb gelukje dat zijn keeper Holl voor 3 weken geblesseerd is.
George Bush: 'Saddam verdient de death penalty.'
Saddam Hussein: 'Laat Seedorf 'm dan maar nemen.'
[ Voor 16% gewijzigd door yared op 25-12-2003 00:32 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Daar wil ik me bij aansluiten. Een heel succesvol jaar voor alle GoThattrickers oegewensthoedjevanpapier schreef op 25 december 2003 @ 11:09:
Allereerst een kerstboodschap op persoonlijke titel. Ik ga niet alle gastenboeken langs, om vier iedereen een persoonlijk bericht te tikken. Ik doe het op deze manier. Hele fijne dagen, en dat het maar een succesvol 2004 mag worden...
Ik zal het ook niet te lang maken en me bij alle voorgaande gelukwensen aansluitenBrainpower schreef op 25 december 2003 @ 11:22:
Een mooie zonnige dag op The ArenA, trok een toeschouwersaantal van 3260.
Netjes voor een friendly!
Iedereen fijne kerstdagen en alle mensen die door gaan in de cup, gefeliciteerd!!
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 12:55 ]
Verwijderd
Ik had er gisteren weer 46500 zittenBrainpower schreef op 25 december 2003 @ 11:22:
Een mooie zonnige dag op The ArenA, trok een toeschouwersaantal van 3260.
Netjes voor een friendly!
Iedereen fijne kerstdagen en alle mensen die door gaan in de cup, gefeliciteerd!!
er zitten dan ook 5000 man minder online dan normaal op dit tijdstip van de dagBrainpower schreef op 25 december 2003 @ 13:46:
Damn HT is echt snel @ the momentDie downtime toch niet voor niks geweest...
Verwijderd
pfff wanneer deze er wel waren was HT evengoed nog super snel! Gister tijdens de wedstrijden ook namelijkAlfredt schreef op 25 december 2003 @ 13:50:
[...]
er zitten dan ook 5000 man minder online dan normaal op dit tijdstip van de dag
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 16:55 ]
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 15:06 ]
Loting 1e Ronde GoT-Cup | ||||
Poule 1 | Poule 2 | |||
# | Team | # | Team | |
1 | White Stripes | 1 | Nobbe United | |
2 | Bad Clusters | 2 | Hoedjevanpapier's XI tal | |
3 | Harlem Hattricks | 3 | SandstorM | |
4 | Knallers | 4 | FC Magic united | |
5 | BZF | 5 | FC Zjwame | |
6 | SC Amsreiw | 6 | Martinozen | |
Poule 3 | Poule 4 | |||
# | Team | # | Team | |
1 | Visscher | 1 | Paralympic Tricycle Team | |
2 | Tha Groove's | 2 | [MUG] | |
3 | Dieptriest | 3 | De Wotties | |
4 | garbage? | 4 | HARDTRANCE | |
5 | VV Achteruit | 5 | kdbunited | |
6 | SV - Urk 1 | 6 | TCFSL | |
Poule 5 | Poule 6 | |||
# | Team | # | Team | |
1 | Frizza United | 1 | OO0nMe's Dreamteam | |
2 | Noobs with Skills | 2 | F.C. GoT | |
3 | FC Rustig | 3 | Bram United | |
4 | GaMbiNo's | 4 | FC TikTak over rechts | |
5 | Knights of the Hokey Pokey | 5 | Splash to the future | |
6 | Tiel United | 6 | Timberteam | |
Poule 7 | Poule 8 | |||
# | Team | # | Team | |
1 | Fiets 'm d'r in | 1 | FC Vargo | |
2 | F.C. FOPPIE | 2 | Watergraafsmeer Wanderers | |
3 | Aristos FC | 3 | De Superschapen | |
4 | De Kozakken | 4 | F.C. Flower Power | |
5 | Furious Falcon United | 5 | SC Uitverkocht | |
Wedstrijdschema | |||
Week 7 | 1-6 | 5-2 | 3-4 |
week 8 | 1-2 | 3-5 | 4-6 |
Week 9 | 1-3 | 2-6 | 4-5 |
week 10 | 4-1 | 2-3 | 5-6 |
Week 11 | 5-1 | 3-6 | 2-4 |
Verwijderd
Het team dat in de poule het laagst geplaatst staat? Of op de GoT-ranglijst?grooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 17:10:
Over het uitdagen: De eerst genoemde daagt het andere team uit, en het laagst geplaatste team speelt thuis. Dat kan je gelijk zien als je het team uitdaagt. De wedstrijden worden geregeld volgens normale regels dus niet volgens beker regels.
Gezocht!
Router
Unknown
Verwijderd
Ja, nee het is niet anders, en ja over de kosten: je krijgt toch 50/50.dreamtheater schreef op 25 december 2003 @ 18:50:
Als ik het goed begrijp moet ik (FC Zjwame, 5e in poule 2) Hoedjevanpapier uitdagen voor een thuiswedstrijd in de FC Zjwame Arena???
Ik vind dit best onlogisch omdat Hoedjevanpapier in IV speelt (ik in V) en waarschijnlijk meer toeschouwers zal trekken waardoor de inkomsten hoger worden...
Anderzijds is het wel zo dat het laagst geplaatste team op deze manier het thuisvoordeel krijgt (of dat eerlijk is, is een tweede)...
Ik zou ook graag wat meer duidelijkheid willen. Noem aub een paar voorbeelden
Verwijderd
Nog even een quote voor op de nieuwe paginagrooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 17:10:
[center]***************GoT-Cup***************[/center]
Vanaf volgende week woensdag is het weer zo ver, dan wordt er weer gestreden om de Cup der Cups, de GoT-Cup. Dit jaar doen er 46 teams mee, dus in de eerste ronde wordt een pouleronde gespeeld. De teams zijn verdeeld over 8 poules, met 6 poules met 6 teams, en 2 met 5. Daarvan gaan de nr. 1 en nr. 2 door,
en de beste nr. 3.
De poules zijn als volgt ingedeeld:
1. De teams die vorig jaar ook meededen zijn op volgorde toegevoegd op basis van de ranglijst* van vorig jaar. Dat wil zeggen op plaats 1 in poule 1 is White Stripes, op plaats 1 in poule 2 staat Nobbe United, enz.
2. De overige teams zijn random toegevoegd aan de poules, daar zit geen enkele logica achter.
De ranglijst* van vorig jaar is hier te vinden. De teams van dit seizoen zijn hier.
Nu het belangrijkste, de indeling van dit seizoen:
Loting 1e Ronde GoT-Cup Poule 1 Poule 2 # Team # Team 1 White Stripes 1 Nobbe United 2 Bad Clusters 2 Hoedjevanpapier's XI tal 3 Harlem Hattricks 3 SandstorM 4 Knallers 4 FC Magic united 5 BZF 5 FC Zjwame 6 SC Amsreiw 6 Martinozen Poule 3 Poule 4 # Team # Team 1 Visscher 1 Paralympic Tricycle Team 2 Tha Groove's 2 [MUG] 3 Dieptriest 3 De Wotties 4 garbage? 4 HARDTRANCE 5 VV Achteruit 5 kdbunited 6 SV - Urk 1 6 TCFSL Poule 5 Poule 6 # Team # Team 1 Frizza United 1 OO0nMe's Dreamteam 2 Noobs with Skills 2 F.C. GoT 3 FC Rustig 3 Bram United 4 GaMbiNo's 4 FC TikTak over rechts 5 Knights of the Hokey Pokey 5 Splash to the future 6 Tiel United 6 Timberteam Poule 7 Poule 8 # Team # Team 1 Fiets 'm d'r in 1 FC Vargo 2 F.C. FOPPIE 2 Watergraafsmeer Wanderers 3 Aristos FC 3 De Superschapen 4 De Kozakken 4 F.C. Flower Power 5 Furious Falcon United 5 SC Uitverkocht
De wedstrijden zijn als volgt:
Wedstrijdschema Week 7 1-6 5-2 3-4 week 8 1-2 3-5 4-6 Week 9 1-3 2-6 4-5 week 10 4-1 2-3 5-6 Week 11 5-1 3-6 2-4
In de poules met 5 teams betekend dit dus dat het team dat tegen de nr. 6 speelt geen wedstrijd speelt, dus zelf een andere oefenwedstrijd mag regelen. Voor vragen, opmerkingen e.d. kun je hier een mailtje naar toe sturen.
Over het uitdagen: De eerst genoemde daagt het andere team uit, en het laagst geplaatste team speelt thuis. Dat kan je gelijk zien als je het team uitdaagt. De wedstrijden worden geregeld volgens normale regels dus niet volgens beker regels.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ik kan hier in principe geen uitspraken over doen... De organisatie ligt namelijk geheel bij Grooviee... Dus we wachten zijn reactie even afThe Dolf schreef op 25 december 2003 @ 18:47:
Ik zou toch zweren dat ik me ook had ingeschreven voor de GoT cup. Of is het deze keer alleen toegankelijk voor federatieleden?
Verwijderd
Verwijderd
Welk team is onder jouw hoede?Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:59:
Ik ben er nog steeds niet uit... wie moet ik uitdagen, of word ik uitgedaagd
Verwijderd
Ligt aan de leeftijd van de ongelukkige. Is hij vrij jong, dan zal het iets van 2 weken zijn, is hij ouder dan 30, dan richting de 4 weken, gok ik.Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:59:
Hoe lang duren 4 weken nou met bijvoorbeeld 3 dokters?
Dat wist ik niet. Maar ik neem aan dat ie nu aan het kerstdiner zit en dat zal ik over een uurtje ook wel zijn.Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:49:
[...]
Ik kan hier in principe geen uitspraken over doen... De organisatie ligt namelijk geheel bij Grooviee... Dus we wachten zijn reactie even af
Gezocht!
Router
Verwijderd
Uit bij de Bad Clusters, en ja wie wie uitdaagt maakt in principe niet uit... Het is natuurlijk makkelijk wanneer jij dat alvast doet.
Verwijderd
DoneVerwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:12:
[...]
Uit bij de Bad Clusters, en ja wie wie uitdaagt maakt in principe niet uit... Het is natuurlijk makkelijk wanneer jij dat alvast doet.
De reden dat je er niet tussen zit is dat je al een vriendschappelijke wedstrijd heb geregeld voor volgende week . Je had je wel ingeschreven maar je kan niet meedoen als je al een andere wedstrijd heb staan...The Dolf schreef op 25 december 2003 @ 18:47:
Ik zou toch zweren dat ik me ook had ingeschreven voor de GoT cup. Of is het deze keer alleen toegankelijk voor federatieleden?
Verwijderd
Correctie, dit is de plaatsingslijstVerwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:16:
[...]
Done![]()
Uit speelt dus degene die het hoogst in de GoT-ranking staat, als ik het goed begrepen heb
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 20:25 ]
Je hebt voor volgende week een friendly staan, dus kan je helaas niet meedoen aan de GoT-Cup.The Dolf schreef op 25 december 2003 @ 18:47:
Het team dat in divisie het hoogst speelt, moet thuis spelen. Dat team heeft waarschijnlijk meer supporters, dus zullen er ook meer toeschouwers komen, en verdien je juist meer geld. Dat is hier opgemerkt is door KdB. Aangezien je friendly's speelt voor training en het geld wat je ermee verdient, vind ik thuisvoordeel een ondergeschikt belang. Mocht de divisie gelijk zijn, wordt volgens het schema gespeelt, dus dan speelt bv. team 1 thuis tegen team 6 in de 1e wedstrijd.Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:16:
[...]
Done![]()
Uit speelt dus degene die het hoogst in de GoT-ranking staat, als ik het goed begrepen heb
[ Voor 6% gewijzigd door grooviee17 op 25-12-2003 21:06 ]
Damned. Die had ik woensdag al geaccepteerd.Jammer dat de begindatum niet ff via mail doorgestuurd werd.grooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 21:01:
[...]
Je hebt voor volgende week een friendly staan, dus kan je helaas niet meedoen aan de GoT-Cup.
[...]
Het team dat in divisie het hoogst speelt, moet thuis spelen. Dat team heeft waarschijnlijk meer supporters, dus zullen er ook meer toeschouwers komen, en verdien je juist meer geld. Dat is hier opgemerkt is door KdB. Aangezien je friendly's speelt voor training en het geld wat je ermee verdient, vind ik thuisvoordeel een ondergeschikt belang. Mocht de divisie gelijk zijn, wordt volgens het schema gespeelt, dus dan speelt bv. team 1 thuis tegen team 6 in de 1e wedstrijd.
Dit is inderdaad de plaatsingslijst van dit jaar, waarbij de 1e 19 gelijk verdeeld zijn over de poules, nr. 1 van die lijst in poule 1 op plek 1, nr. 2 op plek 1 in poule 2, enz. De rest is at-random verdeeld over de overige plaatsen in de poules.
Nogmaals over het uitdagen: Het eerst genoemde team, bv. team 1 in de wedstrijd team 1 - team 6 moet team 6 uitdagen. Echter kan team 6 ook team 1 uitdagen, maar team 1 zal aansprakelijk worden gehouden voor een evt walk-over, uitzondering is als team 6 al een (andere) friendly heeft staan.
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
Mocht er nog iemand tijd en zin hebben om mij te helpen met het nalopen van de wedstrijden op uitslag en statistieken, wil diegene dan zich bij mij melden
Gezocht!
Router
Verwijderd
Zekers. Uitdaging ingetrokken, nieuwe gemaakt! Speel nu dus thuis, das mooigrooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 21:01:
[...]
Het team dat in divisie het hoogst speelt, moet thuis spelen. Dat team heeft waarschijnlijk meer supporters, dus zullen er ook meer toeschouwers komen, en verdien je juist meer geld. Dat is hier opgemerkt is door KdB. Aangezien je friendly's speelt voor training en het geld wat je ermee verdient, vind ik thuisvoordeel een ondergeschikt belang. Mocht de divisie gelijk zijn, wordt volgens het schema gespeelt, dus dan speelt bv. team 1 thuis tegen team 6 in de 1e wedstrijd.
[...]
Mij is het nu duidelijk. Alleen verwarrend dat je in je vorige post het tegenovergestelde zegt (wat betreft uit/thuis spelen):grooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 21:01:
[...]
Je hebt voor volgende week een friendly staan, dus kan je helaas niet meedoen aan de GoT-Cup.
[...]
Dit is inderdaad de plaatsingslijst van dit jaar, waarbij de 1e 19 gelijk verdeeld zijn over de poules, nr. 1 van die lijst in poule 1 op plek 1, nr. 2 op plek 1 in poule 2, enz. De rest is at-random verdeeld over de overige plaatsen in de poules.
Nogmaals over het uitdagen: Het eerst genoemde team, bv. team 1 in de wedstrijd team 1 - team 6 moet team 6 uitdagen. Echter kan team 6 ook team 1 uitdagen, maar team 1 zal aansprakelijk worden gehouden voor een evt walk-over, uitzondering is als team 6 al een (andere) friendly heeft staan.
Mocht er nog iemand tijd en zin hebben om mij te helpen met het nalopen van de wedstrijden op uitslag en statistieken, wil diegene dan zich bij mij melden
Ik ga ervanuit dat we bovenstaande quote mogen vergeten en ben het er overigens wel mee eens dat het hoogst geplaatste team (in divisies) thuis speelt. Bedankt voor de ophelderingOver het uitdagen: De eerst genoemde daagt het andere team uit, en het laagst geplaatste team speelt thuis.
Ach, laten we het erop houden dat ik niet zo helder was, en een foutje gemaakt hebdreamtheater schreef op 25 december 2003 @ 21:19:
[...]
Mij is het nu duidelijk. Alleen verwarrend dat je in je vorige post het tegenovergestelde zegt (wat betreft uit/thuis spelen):
[...]
Ik ga ervanuit dat we bovenstaande quote mogen vergeten en ben het er overigens wel mee eens dat het hoogst geplaatste team (in divisies) thuis speelt. Bedankt voor de opheldering
Ik zat inderdaad aan het kerstdiner, aan iedereen nog prettige kerstdagen en een gelukkig, voorspoedig en vooral sportief 2004 gewenst.The Dolf schreef op 25 december 2003 @ 20:07:
[...]
Dat wist ik niet. Maar ik neem aan dat ie nu aan het kerstdiner zit en dat zal ik over een uurtje ook wel zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door grooviee17 op 25-12-2003 21:30 ]
Verwijderd
Zend 2003-12-09 19:21:00The Dolf schreef op 25 december 2003 @ 21:14:
[...]
Damned. Die had ik woensdag al geaccepteerd.Jammer dat de begindatum niet ff via mail doorgestuurd werd.
...en het regent ook nog
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq