Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 14:25:
FC Schavert jij hier? :p

HARDTRANCE ;)
Helaas, ik ben BZF :o >:)
Zit dus wel bij Schavert in de league :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk juist dat dit heel mooi gecombineerd kan worden met de GOT Cup.

Zo kan je heel leuk zien wat verrassingen/underdogs zijn of niet... etc.. bevorderd het interactieve weer wat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

in plaats van de cup lijkt mij niet zo nodig... De punten van de cup gaan gewoon mee naar de ladder, maar tellen anders dan in de beker. Het nederlands elftal haalt toch ook de meeste punten bij elkaar op een EK / WK :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 23 december 2003 @ 15:08:
in plaats van de cup lijkt mij niet zo nodig... De punten van de cup gaan gewoon mee naar de ladder, maar tellen anders dan in de beker. Het nederlands elftal haalt toch ook de meeste punten bij elkaar op een EK / WK :?
idd, een all-time ranglijst is toch leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

heej een hattrick forum, :) was me nog niet eerder opgevallen,

iemand speler kopen :)

12832758

verdedigen en positie spel goed :)

of mag dat hier niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
O, je bedoelt dat meedoen aan de ladder niet verplicht is (elk week).
Dat is wel leuk om te doen dan zo.
Begreep het verkeerd sorry :X
Geeft wel weer een extra activiteit aan de federatie en dat is altijd goed.
Mits goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op 23 december 2003 @ 15:15:

12832758

of mag dat hier niet?
mag wel een beetje... maar is eigenlijk niet de bedoeling... :D Laat me het dus niet weer zien!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 15:20:
[...]

mag wel een beetje... maar is eigenlijk niet de bedoeling... :D Laat me het dus niet weer zien!!! ;)
Zeker niet voor deze prijs :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ik vind die ladder ook wel een geinig idee. Alleen is het niet echt realistisch aangezien ik (en vele anderen) in onderlinge wedstrijden hun B-team op stellen.

Btw vanavond de toto, jaja hij is er weer :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
Tpn schreef op 23 december 2003 @ 15:15:

12832758

of mag dat hier niet?
je kunt beter posten

"wat moet ik vragen voor deze speler (ID) want deze ga ik morgen te koop zetten.."

dat mag namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk vind ik transferads hier wel moeten kunnen. Wel met een limiet (bijv. één speler per persoon per week ofzo), zodat niet het hele forum vol loopt met ads.

Het is toch leuk als GoTters spelers van elkaar kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:11:
Eigenlijk vind ik transferads hier wel moeten kunnen. Wel met een limiet (bijv. één speler per persoon per week ofzo), zodat niet het hele forum vol loopt met ads.

mee eens, en het moet ook wel iets serieus zijn en niet je matige youth pull van die week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:11:

Oh ja leuk en dan moeten we dus iedereen in de gaten houden of ie wel 1 speler weer week hier niet plant...niet dus :)

Ik ben tegen transferads hier. Dit is een discussieforum, geen verkoopforum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 23 december 2003 @ 18:14:
[...]

mee eens, en het moet ook wel iets serieus zijn en niet je matige youth pull van die week :)
Niet mee eens, je kan je speler genoeg promoten op de verschillende (daarvoor bestemde) hattrick fora. En ook hebben zij nog een hele handige optie toegevoegd! Namelijk Advertenties plaatsen! Kortom je kan ze daar toch neerzetten?

Het forum moet wel enigzins niveau houden en niet moet worden gedomineerd door transferads...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:28:
[...]

Niet mee eens, je kan je speler genoeg promoten op de verschillende (daarvoor bestemde) hattrick fora. En ook hebben zij nog een hele handige optie toegevoegd! Namelijk Advertenties plaatsen! Kortom je kan ze daar toch neerzetten?

Het forum moet wel enigzins niveau houden en niet moet worden gedomineerd door transferads...
Mee eens 8)7

maar wat zijn die sites dan..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

loona35 schreef op 23 december 2003 @ 18:39:
[...]

Mee eens 8)7

maar wat zijn die sites dan..? :)
Hattrick menu --> Forums --> daaronder Advertenties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:28:
[...]

hier ben ik het weer niet mee eens. iig niet zolang de toto ook nog hier staat....

Ik vind het wel leuk om een beetje te zien wat mijn medeGoTters aanbieden.

En als we hier geen adds toestaan waarom blazen we dan de conference daar en voor de toto geen leven in?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op 23 december 2003 @ 18:41:
[...]

hier ben ik het weer niet mee eens. iig niet zolang de toto ook nog hier staat....

Ik vind het wel leuk om een beetje te zien wat mijn medeGoTters aanbieden.

En als we hier geen adds toestaan waarom blazen we dan de conference daar en voor de toto geen leven in?
Dat vind ik nou wel een goed idee :), maak daar maar een transferad topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is alleen nut voor de verkopen bij een transferad. Als je een speler zoekt, kun je dat gewoon doen bij hattrick -> land -> transfers . gewoon even die moeite nemen zeg. kost nog minder tijd dan posts in dit topic te lezen. Ik vind het echt totaal niet kunnen hier transferads te plaatsen. Ik denk niet dat die 60 users hier een verschil zullen maken in je transferinkomsten als je kijtk hoeveel gebruikers er totaal zijn.

Dit is duidelijk een discussie forum: GoT > Spielerij - Games & Discussies > Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 13

zoals je ziet, de naam zegt het al.

Ben zoals iedereen wel heel blij met de snelle servers. Nu hopen dat het goed blijft gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

De ToTo komt echt binnenkort op onze site te staan waardoor de toto hier niet meer gepost wordt. Ik heb er nu nog geen tijd voor om dit te maken maar zal hier over een maandje ongeveer mee beginnen.

Btw:
Transfers voor Clas Sundman
2003-12-23 F.C. GoT Atlantid 1 463 000 Euro (423 000 Euro)
2003-12-19 Respiro F.C. GoT 399 000 Euro (378 000 Euro)

Meer dan een miljoen winst gewoon :D :D (in 4 dagen nog wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Oke mensen, na een rommelige en frusterende HT week is het weer tijd voor de toto!

N.V.F. – Ketenix
Bacchanaal Un – De Japie's
Midgard – TheStommerds
Superlekkere – Hottentotse B
FC Assassins – FC Basser
F.C Blunders – Aristos FC
zwaluwen30 – FC P.A.A.R.D
TSM – kdbunited
hoepie boys - Culpa (v.K.)
Losser Warriors - Furious Falcon United

Valley Warrio - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
Ben ik een tijdje weg, krijg ik gelijk allerlei reacties over mijn GoT Ratings. Om deze ratings met die op HRN te kunnen vergelijken hou ik dezelfde puntentelling aan zodat je kunt zien waar je ongeveer staat als je in een lagere divisie speelt dan de IV. Het is mij eigenlijk niet eens opgevallen dat ik nog steeds naar de oude site link, maar dat zal ik met ingang van volgende week veranderen.

@Sandyman538: Het nadeel is dat je positie regelmatig verandert (althans die van mij doet dat wel :P ) en met het aanpassen van de divisie waar de ploegen in spelen (degenen die gepromoveerd/gedegradeerd zijn) aan het begin van het seizoen was ik ook een tijdje bezig dus dat laat ik zitten. Wel kan ik aan het einde van het seizoen een keer doen, dan verandert je positie niet meer.

@j_du_pee: Je kunt binnenkort mail verwachten, heb je wat te doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zonar op 23-12-2003 23:06 ]

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Zonar schreef op 23 december 2003 @ 23:04:
[...]
@Sandyman538: Het nadeel is dat je positie regelmatig verandert (althans die van mij doet dat wel :P ) en met het aanpassen van de divisie waar de ploegen in spelen (degenen die gepromoveerd/gedegradeerd zijn) aan het begin van het seizoen was ik ook een tijdje bezig dus dat laat ik zitten. Wel kan ik aan het einde van het seizoen een keer doen, dan verandert je positie niet meer.
[...]
Vraagje: Maak jij je ratings dan niet in Excel, want daar kan je automatisch sorteren op een aantal kolommen, dus dan is het niet zo moeilijk om de divisie's toe te voegen. Ook als je met een database als SQL werkt, kan het ook. Een andere toevoeging die ik wel graag zou willen, is dat je bij de ranglijst per week ook de positie kan zien, maar ik weet niet of dat mogelijk zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Lol, post iemand van de DFA federatie per ongeluk op het NL forum:
Van: Vollebregt
Naar: Iedereen 737261.1
2003-12-23 11.45
Ik groet een ieder,

De driemaster DFA drijft stuurloos in het schier oeverloze water dat Hattrick heet. Men hangt de keepershandschoen één voor één aan de wilgen en er vertrekken mensen naar de concurrent. Wat gaan wij hier als trouwe DFA-ers aan doen? Hier volgen de meest voor de hand liggende drie opties:

- we zien allemaal af van voortzetting alsmede instandhouding van de eens nog zo wonderbaarlijk groeiende DFA;
- we kiezen democratisch een leider (als Stringa) die de touwtjes fatsoenlijk in handen kan nemen en houden en in staat is een en ander te delegeren, teneinde de DFA weer groots te maken en te houden;
- iemand (als Stringa) pleegt een coup en regeert de DFA voortaan met harde hand.

Met vriendelijke groet,
Maurice, Inexorabilis S.C.
Betere anti-reclame kan de DFA zich denk ik niet wensen :P

Iedereen trouwens alvast een fijne kers enzo. Zal wel weer tussen de gangen vh kerstdiner en de getrouwe familiebezoekjes door even het volgende deel aanmaken.

JP page me ff als je weer online bent. ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
yared schreef op 24 december 2003 @ 01:31:
Lol, post iemand van de DFA federatie per ongeluk op het NL forum:

[...]
Betere anti-reclame kan de DFA zich denk ik niet wensen :P

Iedereen trouwens alvast een fijne kers enzo. Zal wel weer tussen de gangen vh kerstdiner en de getrouwe familiebezoekjes door even het volgende deel aanmaken.

JP page me ff als je weer online bent. ;)
Die doet wel enorm z'n best om er een leuke text van te maken hé...

wat is DFA trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
yared schreef op 24 december 2003 @ 01:31:
Iedereen trouwens alvast een fijne kers enzo.
jij ook goeie aardbei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn redelijk scoren spits is aan vervanging toe in div V. Hij krijgt er geen bal meer in, met al die defensive minded coaches. Maar een goed scoren spits presteert niets beter, zie ik. Dat wordt ff doorsparen voor een uitstekend. Misschien dat die potten kan breken.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ratings: ikzelf bereken de ratings voor een andere federatie. Hiervoor gebruik ik inderdaad een excel sheet, dat alles voor me uitrekent. Maar dan nog blijft het een hoop werk. Ik programmeer m'n site via HTML, zodat ik makkelijk en overzichtelijk kan knippen en plakken, maar het blijft een flinke klus elke keer. Ik ben blij dat ik het niet voor zoveel mensen als jij moet doen Zonar :) Ik heb er maar 24 te doen. Klasse dus! _/-\o_

@ ladder: doen, lijkt me gewoon leuk. Je kan het altijd proberen en mislukt het, dan hebben we pech en cancelen we het project.

@ transfer-adds: absoluut niet doen, ik zie er totaal het nut niet van in. Spelers worden toch wel gevonden op de transferlijst. Koopjes zal je hier echt niet aantreffen want er wordt dan toch wel overheen geboden. Sterker nog: spelers die hier worden gepromoot zullen alleen maar duurder zijn omdat er dan nóg meer mensen in geinteresseerd zijn. En hoe meer interesse, hoe hoger de prijs.
Dit moet dus gewoon een echt forum blijven! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
Ik vind ook dat dit een echt forum moet blijven. Als je die transferads hier toestaat zie op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer.
Maw, het wordt dan een puinzooi...
Als is het idee wel leuk dat je spelers van mede-GoTers koopt.

En dit moet ik toch ook nog ff kwijt:
Wat is die site inmiddels retesnel :)
Dat is weer wennen, maar het went snel moet ik zeggen :*)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

de site is idd retesnel :) (Y)
wat ik me daarover afvraag is dit: zouden er nu niet veel meer mensen veel actiever gaan bieden op spelers = meer vraag = prijzen stijgen :?

@yared, CC @all: met JP bedoel je mij zeker :P ik zal je contacten; als iedereen het goed vind wil ik graag de ladder verzorgen

[ Voor 28% gewijzigd door j_du_pee op 24-12-2003 13:03 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:11
j_du_pee schreef op 24 december 2003 @ 13:02:
de site is idd retesnel :) (Y)
wat ik me daarover afvraag is dit: zouden er nu niet veel meer mensen veel actiever gaan bieden op spelers = meer vraag = prijzen stijgen :?

@yared, CC @all: met JP bedoel je mij zeker :P ik zal je contacten; als iedereen het goed vind wil ik graag de ladder verzorgen
Ik vind het goed ;)

Zonder gekheid, dit maakt de federatie toch alleen maar 'actiever' en dat is toch wat we allemaal zoeken in een federatie?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Sandyman538 schreef op 24 december 2003 @ 13:06:
[...]

Ik vind het goed ;)

Zonder gekheid, dit maakt de federatie toch alleen maar 'actiever' en dat is toch wat we allemaal zoeken in een federatie?
thx, maar even voor de orde; het is niet mijn bedoeling de discussie nogmaals te voeren of het een leuk idee is, ik denk dat er genoeg animo is.
Ik wilde meer vragen of ik het mag doen of dat er mensen zijn die me dat niet toe vertrouwen/zelf willen doen ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ik heb alle vertrouwen in je skills, je kan het ! _/-\o_
Ik zou het niet kunnen denk ik, dus van mij mag jij het doen, je bent toch altijd al actief op het forum en met Hattrick.
Maar ik wil wel eerst een prototype zien ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil toch even melden dat hij zojuist een astronomisch bedrag heeft ontvangen voor zijn jeugdpull.
maarliefst 7k. wat is het leven toch mooi!

Verder iedereen vooral een leuke 2de kerstdag toegewenst door een super update :)

misschien leuk om na zondag een tussenevaluatie te posten van je seizoen? Omdat we nu op de helft zitten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Vraagje:
Als een speler geblesseerd raakt in een wedstrijd, ontvangt hij dan training (ik train verdedigen, en een verdediger raakte afgelopen wedstrijd geblesseerd)?
En de vervanger van deze speler, ontvangt die training?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

m0nk

16-09-2003 15.15

nog iemand een trainings partijtje nodig? challenge de ubern00b -> Wing United

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 24 december 2003 @ 14:11:
Vraagje:
Als een speler geblesseerd raakt in een wedstrijd, ontvangt hij dan training (ik train verdedigen, en een verdediger raakte afgelopen wedstrijd geblesseerd)?
hoeveel weken is ie er uit? als ie een pleister heeft krijgt ie wel training.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
De vervanger krijgt altijd training.
De geblesseerde krijgt alleen training als hij op vrijdagochtend "+1 kan wel trainen" is.
Correct me if Im wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Pjotrski- schreef op 24 december 2003 @ 14:17:
De vervanger krijgt altijd training.
De geblesseerde krijgt alleen training als hij op vrijdagochtend "+1 kan wel trainen" is.
Correct me if Im wrong :)
ah ja +1 zou ook kunnen maar er moet inderdaad bij staan dat ie wel traint :) Ik zelf maak het noooit mee omdat mijn spelers er altijd 5 weken uit zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 24 december 2003 @ 14:11:
Vraagje:
Als hij bij de TU trainable is (bruised but training of beter) is, dan wel, en de vervanger ook! Dus als je een beetje lucky bent heb je voor een keer een trainee extra :)

Over de ads: mijn mening is bijgedraaid tot de algemene mening hier O-) :P

Edit: oops, beetje heel erg laat :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 14:26 . Reden: 2 late ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 13:37:
/me wil toch even melden dat hij zojuist een astronomisch bedrag heeft ontvangen voor zijn jeugdpull.
maarliefst 7k. wat is het leven toch mooi!

Verder iedereen vooral een leuke 2de kerstdag toegewenst door een super update :)

misschien leuk om na zondag een tussenevaluatie te posten van je seizoen? Omdat we nu op de helft zitten :)
Die tussenevaluatie kan ik nu ook wel posten, er zal niet veel meer veranderen in die paar dagen. Ten eerste, die nieuwe taktieken zijn nagenoeg waardeloos, normal blijft in bijna alle situaties de beste keus. Verder zijn er in mijn poule toevallig 2 teams die ongekend goede vorm hebben, alle basisspelers goed/uitstekend, zelfs nu nog, terwijl mijn vorm kansloos tot het dieptepunt is gedaald. Dit seizoen zit er niet veel meer in dan de 4e plek...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik heb aanstaande zondag de (waarschijnlijk) belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Uit tegen 1 van 2 voornaamste concurrenten. Als dit gewonnen wordt dan ziet het er goed uit voor de rest van het seizoen. Kampioen zal niet lukken, maar de 2e en 3e plaats komen dan wel in zicht (sta nu 4e). Na zondag kan ik dus pas een volledige evaluatie posten...

Ben er trouwens over het denken om te gaan MOTSen. Het aantal sterren wat mijn tegenstander en ik halen was afgelopen wedstrijd gelijk (31,5) en ik speel uit. MOTS zou dus wel eens de doorslag kunnen geven. Van de andere kant vind ik het nog wel erg vroeg in het seizoen om te gaan MOTSen... Wat zouden jullie in deze situatie doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
dreamtheater schreef op 24 december 2003 @ 14:50:
Ik heb aanstaande zondag de (waarschijnlijk) belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Uit tegen 1 van 2 voornaamste concurrenten. Als dit gewonnen wordt dan ziet het er goed uit voor de rest van het seizoen. Kampioen zal niet lukken, maar de 2e en 3e plaats komen dan wel in zicht (sta nu 4e). Na zondag kan ik dus pas een volledige evaluatie posten...

Ben er trouwens over het denken om te gaan MOTSen. Het aantal sterren wat mijn tegenstander en ik halen was afgelopen wedstrijd gelijk (31,5) en ik speel uit. MOTS zou dus wel eens de doorslag kunnen geven. Van de andere kant vind ik het nog wel erg vroeg in het seizoen om te gaan MOTSen... Wat zouden jullie in deze situatie doen???
Als je daarna wat lichtere wedstrijden hebt en je teamspirit niet TE laag komt zou ik MOTSen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ik MOTS alleen als het echt nodig is voor het kampioenschap en de wedstrijden erna minder zwaar zijn. Ik weet niet of ik zou MOTSen om een tweede plek te behalen.
Ligt erg aan de wedstrijden erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

een 2de plek is irritant om te eindigen heb je volgend seizoen meteen de zware wedstrijden als je ts nog *piep* is :s

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
The_Marsmellow schreef op 24 december 2003 @ 15:27:
een 2de plek is irritant om te eindigen heb je volgend seizoen meteen de zware wedstrijden als je ts nog *piep* is :s
hoe kan dat? is daar een schema voor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

loona35 schreef op 24 december 2003 @ 15:39:
[...]

hoe kan dat? is daar een schema voor ofzo?
je begint tegen de nummer 1 (uit) van vorig seizoen dan een "rustige" wedstrijd en daarna tegen de nummer 3 (uit) van vorig seizoen.. ik had dat geluk ook, ook helaas 2x verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Dat is waar. Ik werd vijfde vorig seizoen en had dus een perfect speelschema dit seizoen.
Mede daarom sta ik nu bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
-Pjotrski- schreef op 24 december 2003 @ 15:12:
Ik MOTS alleen als het echt nodig is voor het kampioenschap en de wedstrijden erna minder zwaar zijn. Ik weet niet of ik zou MOTSen om een tweede plek te behalen.
Ligt erg aan de wedstrijden erna.
Voor het kampioenschap heeft het hoogstwaarschijnlijk geen zin. Het verschil is nu al 7 punten en hij heeft gewoon een beter team (zitten zo'n 3 a 4 sterren in).
Na de wedstrijd van zondag komt de thuiswedstrijd tegen die zelfde tegenstander (ook een pittige wedstrijd dus) en daarna 2 eenvoudigere wedstrijden...
De TS in mijn team is zojuist gedaald (na aankoop van een nieuwe speler) naar composed, dus niet al te best.
Ik denk dat ik niet ga MOTSen, maar eens kijk wat het wordt. En misschien die 2 eenvoudigere wedstrijden ga PICcen. Dat zou wel eens voor een verrassing kunnen zorgen (negatief/positief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen prettige kerstdagen toegewenst (hoe komen we ze door...). Ben blij dat ik de tweede kerstdag bij me pa en Preddie zit ipv me 'schoonouders', want dan kan ik daar ongestoord van me trainingsupdate genieten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik moet komende 2 weken 2 wedstrijden tegen dezelfde ploeg. Ik moet ze allebei winnen. Wat is nu beter om te doen denken jullie?

Mijn TS = Dolgelukkig

mogelijkheden:

1) 1e wedstrijd (uit) motsen en 2e niet
2) 2e wedstrijd (thuis) motsen en 1e niet
3) allebei motsen

Ik kan het veroorloven om na 2 weken met een lage TS door te spelen en toch te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
lol :D
Ik ga wel naar de schoonfamilie maar daar zitten ook vier Hattrickers in (twee actieve) dus daar vinden we ook wel een gaatje in het programma voor.
Zomenteen begint mijn laatste friendly voor de GoT cup, tegen een zweed uit III die daar op nummer 1 staat. Haalt normaal briljant middenveld in zijn friendlies.
Dat wordt een bloedbad, maar financieel gezien waarschijnlijk wel aardig :)

Prettige feestdagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

BERICHT: GoT - HT Federatie

Even een berichtje voordat iedereen zich op zijn kerstdiners stort.

Het is bijna exact een jaar geleden dat ik met de federatie begonnen ben en de originele starttopic deel 1 overnam van Thije en begon met deel 2. Nu binnen een weekje zullen we alweer op deel 14 van dit topic zitten en het tijdstip van een jaar leek me dan ook een goed moment om wat meer afstand te nemen van de stoel van Supern00b en de uitdaging over te dragen.

Dit wou ik graag doen aan de oorspronkelijke starter van dit topic en enthousiast federatielid Thije die zich als Meester-Feut (plan 37 :))verder zal in gaan zetten om hier een nog gezelligere en nog actievere federatie van te maken.

Daarnaast zal voortaan Grooviee die mij altijd al hielp met de openingsposts in de nieuwe functie van Forum-Jockey en aanspreekpunt forumzaken zich volledig bezighouden met het nog mooier, better, strakker, etc te maken van de openinsposts per direct ingaande met deel 14!

Zelf zal ik me iets meer op de achtergrond bezig gaan houden en hopelijk de tijd en energie hebben om wat van de projecten die langsgekomen zijn, zoals de TOTOTOOL, proberen nieuw leven in te blazen.

Het is zeker niet over, maar toch wou ik de gelegenheid gebruiken om te zeggen dat het me een genoegen was en jullie allemaal bedanken voor telkens de vele inzet die iedereen toch weer geheel vrijwillig toont en ik wens Thije en Grooviee veel succes met het verder uitbouwen van onze federatie!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif
En iedereen denk er ook in de toekomst aan, tis een spelletje, dus heb lol! _/-\o_

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 24 december 2003 @ 17:19:
Ik moet komende 2 weken 2 wedstrijden tegen dezelfde ploeg. Ik moet ze allebei winnen. Wat is nu beter om te doen denken jullie?

Mijn TS = Dolgelukkig

mogelijkheden:

1) 1e wedstrijd (uit) motsen en 2e niet
2) 2e wedstrijd (thuis) motsen en 1e niet
3) allebei motsen

Ik kan het veroorloven om na 2 weken met een lage TS door te spelen en toch te winnen.
stel de ts voor als een getal :)

optie 1: 1e wedstrijd TS 8, 2e wedstrijd TS 3 -> gemiddeld 5,5
optie 2: 1e wedstrijd TS 6, 2e wedstrijd TS 7 (een daling meegerekend) -> gemiddeld 6,5
optie 3: 1e wedstrijd TS 8, 2e wedstrijd TS 5 -> gemiddeld 6,5

ik zou dus zeker voor optie 2 gaan omdat je teamspirit dan na de twee matches het beste zal zijn (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 02-10 20:53

Xanathorn

Mmorpg addict

Heb gewonnen met 2-3 in de beker en dat betekent wederom geen GoT-cup voor mij. Beetje zitten spelen met de opstelling en het heeft nog een positief effect gehad ook, behalve dan dat mijn middenveld rating een stuk lager was dan ik dacht. Volgende week tegen FC Basser van Basal, heb gelukje dat zijn keeper Holl voor 3 weken geblesseerd is :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanathorn schreef op 24 december 2003 @ 20:16:
Heb gewonnen met 2-3 in de beker en dat betekent wederom geen GoT-cup voor mij. Beetje zitten spelen met de opstelling en het heeft nog een positief effect gehad ook, behalve dan dat mijn middenveld rating een stuk lager was dan ik dacht. Volgende week tegen FC Basser van Basal, heb gelukje dat zijn keeper Holl voor 3 weken geblesseerd is :).
Gelukkig, de kansen voor BZF stijgen :D

@Yared: Bedankt! En veel sterkte met het overleven van de post-supern00b-depressie :P

@Thije en Grooviee: veel geluk bij deze schandelijk zware opgave _/-\o_

@Iedereen: Goede Kerst en de Beste Wensen alvast voor volgend jaar :P

• yared
George Bush: 'Saddam verdient de death penalty.'
Saddam Hussein: 'Laat Seedorf 'm dan maar nemen.'

[ Voor 16% gewijzigd door yared op 25-12-2003 00:32 ]

• .GoO
1337s heeft voor de beker weer gewonnen tegen een IIIe divisionist. 2-1 was de uitslag in een uitverkocht eigen stadion...

Stats op normaal (counter-aanval):

1337s United
Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: uitmuntend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: formidabel
Linker Aanval: matig

Dus dat wordt komende week weer cashen

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

@yared :D
@devv05 succes komende bekerwedstrijd nu je de got-cup mis moet je de beker dan maar winnen

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe zit het nou eigenlijk met de GoT cup? Ik ben nl weer een paar dagen weg geweest en zodoende een aantal posts gemist.
Is er ergens een site waar alle info te vinden is? Zou nl wel makkelijk zijn.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Mijn toto voor deze week :) Hoop dat ik nu wel een keer een beetje fatsoenlijke resultaten krijg...

2 N.V.F. – Ketenix
2 Bacchanaal Un – De Japie's
1 Midgard – TheStommerds
2 Superlekkere – Hottentotse B
3 FC Assassins – FC Basser
1 F.C Blunders – Aristos FC
2 zwaluwen30 – FC P.A.A.R.D
2 TSM – kdbunited
3 hoepie boys - Culpa (v.K.)
2 Losser Warriors - Furious Falcon United

1 - 3 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Allereerst een kerstboodschap op persoonlijke titel. Ik ga niet alle gastenboeken langs, om voor iedereen een persoonlijk bericht te tikken. Ik doe het op deze manier. Hele fijne dagen, en dat het maar een succesvol 2004 mag worden...

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

8 Bits of Hatttrick

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Sandyman538

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jacobonline/SandstorM.jpg

Opgericht op 9 april 2003 is Sandyman 538 ook al weer een paar seizoenen bezig met Hattrick. Na een begin in de VI divisie, is het vorig seizoen eindelijk gelukt om te promoveren naar de vijfde. Daar houdt hij zich goed staande in een poule waar alle kansen nog open liggen. Hoogtepunt was het bereiken van de vijfde ronde van de beker dit jaar. Dit was een personal best wat betreft bekerrondes. Wij gaan allemaal volgen hoe hij het dit jaar zal vergaan. Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Eigenlijk al op de middelbare school. Die tijd heb ik trouwens al ver achter me gelaten, maar aangezien mijn naam IRL Sander is, en er een periode op onze school was dat iedereen een ‘roepnaam’ kreeg, is de naam Sander verbasterd tot Sandyman. Deze naam wordt nog steeds gebruikt om mij te roepen (ach ja, soms blijft zo’n naam hangen). Dus dat was mijn username, en toen moest ik daar een mooie teamnaam bij bedenken. Dat werd toen SandstorM, om het toch een beetje stoer te laten klinken ;)

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Ik denk dat ik zo iemand ben die de standaardfouten een beetje gedaan heeft. Mijn stadion bijvoorbeeld uitgebreid naar 8000, en een paar weken later naar 15.000. Dat heeft toen aardig wat geld gekost, en iedereen weet, hoe lager je speelt, hoe minder geld je te besteden hebt. Nu ik zo eens terug denk, weet ik eigenlijk zeker dat dit de echte blunder is geweest die echt veel geld gekost heeft. Ik heb nog wel veel specialisten ingehuurd en dergelijke die ik niet nodig had enzo, maar dat zijn nou niet echt blunders…

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Dat zijn eigenlijk 2 momenten geweest. Het meest recente moment was toen ik in de vierde ronde van een divisie III team won met 2 – 1. Echt een hele mooie overwinning. Het tweede moment was toen ik mijn kwalificatiewedstrijd speelde. Ik had die avond een verjaardag, en werd mobiel door een vriend steeds op de hoogte gebracht. Toen ik de 4 – 1 kreeg doorgebeld, en dat ik dus ging promoveren heb ik de hele kamer vol met visite even op de hoogte gebracht, en hebben we gezamenlijk even geproost!

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Ik zou op de transfer pagina graag een zoekitem terug willen vinden met ‘leiderschap’. Aangezien er nu ook al 1 waar je mee op ervaring kunt zoeken vind ik dit ook wel een belangrijk item. Misschien nog wel belangrijker, omdat als je een toekomstig coach koopt, je de ervaring nog wel iets op kunt krikken soms, maar dat is met het leiderschap natuurlijk nooit het geval. Zou dus wel handig zijn als we daar ook op kunnen zoeken.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Dat is denk mijn internationale mobiele telefoongesprek met een vriend over een wedstrijd die ik moest spelen tegen de nummer 2. Ik was op dat moment koploper, en als ik zou winnen zou ik op een onoverbrugbare voorsprong komen. Helaas, uiteindelijk met 1 – 0 verloren, maar dat seizoen nog wel gepromoveerd. Kwam het telefoongesprek laatst tegen op een rekening a 27 euro… Toen had ik wel even het gevoel van, dat is 1 jaar en 3 maand supporter…

6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Zou iets gestructureerder met mijn jeugdopleiding beginnen. Dat heeft toch eigenlijk wel 10 weken op zijn gat gelegen. En het is nu nog steeds niet je van het. Ik heb ook maar een matig coach, dat scheelt ook. Ik heb nu in ieder geval wel gewoon genoeg trainee’s enzo, dus dat zit wel goed. Ik zou ook meteen mijn stadion naar de juiste grootte uitbreiden, en tevens een paar goede spelers aantrekken. Heb toch nog wel wat kneusjes gekocht de afgelopen jaren ;)

7. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Ben er nog niet echt kapot van. Heb eerst AoW geprobeerd, omdat ik 2 naar mijn idee goede wingers heb, maar dat scheelt echt enorm in je wing back ratings. Dat heb ik dus maar weer overboord gezet. Ik speel nu meestal gewoon normal. Omdat ik over de gehele linie, van keeper tot aanval dan naar mijn idee toch de beste stats haal. Toch denk ik dat het wel weer een extra dimensie aan het spel geeft, en dat mensen die bijvoorbeeld niet zo’n goed middenveld hebben wel zouden kunnen winnen met een counter attack strategie.

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Nooit meer. Dit spel blijft gewoon, dat is een ding dat zeker gaat. Het idee gaat nooit verloren, dus mocht ooit in de verre toekomst de stekker uit hattrick gaan, dan komt er absoluut weer een online spel dat beter is dan hattrick, en wat gewoon op dezelfde manier werkt!

De wisselvraag van de vorige week

Welke tools/programma’s gebruik je naast Hattrick voor je team, en waarom gebruik je juist deze en niet iets anders?

Ik gebruik Hattrick Poli. En dit gebruik ik alleen om de verandering van de spelers te bekijken op vrijdag (na de training). Verder gebruik ik het helemaal nergens voor, dus niet om te kijken hoeveel training mensen hebben gehad. Dat vind ik niet zo interessant om te vertellen dat ik over 3 weken en 4 dagen een nieuwe formidabele positiespeler heb. Ik vind het leuker als het me overkomt als het ware. En ik gebruik juist deze omdat die gratis 'was'. Daarom gebruikte ik niet HAM. Vindt het een beetje onzinnig om voor iets te betalen wat je maar heel weinig gebruikt. Ik download daarom ook manueel mijn .hrf file vanaf de hattrick site. Omdat je niet meer kunt inloggen. Als ik het programma meer zou gebruiken zou ik er wel voor willen betalen, maar ik betaal niet zolang ik het op deze manier gebruik. Voor die 7.5 euro zet ik het dan nog liever in excel ;)

De nieuwe wisselvraag

Zijn er mensen die hun geld sparen, en het bij wijze van spreken op de bank laten staan? En dus niet gaan investeren in een speler, omdat ze hun team wel goed genoeg vinden?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Frizza

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• ArthurMorgan
  • Niet online
hoedjevanpapier schreef op 25 december 2003 @ 11:09:
Allereerst een kerstboodschap op persoonlijke titel. Ik ga niet alle gastenboeken langs, om vier iedereen een persoonlijk bericht te tikken. Ik doe het op deze manier. Hele fijne dagen, en dat het maar een succesvol 2004 mag worden...
Daar wil ik me bij aansluiten. Een heel succesvol jaar voor alle GoThattrickers oegewenst :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Een mooie zonnige dag op The ArenA, trok een toeschouwersaantal van 3260.

Netjes voor een friendly! :)
Iedereen fijne kerstdagen en alle mensen die door gaan in de cup, gefeliciteerd!! :)

• dreamtheater42
Brainpower schreef op 25 december 2003 @ 11:22:

Iedereen fijne kerstdagen en alle mensen die door gaan in de cup, gefeliciteerd!! :)
Ik zal het ook niet te lang maken en me bij alle voorgaande gelukwensen aansluiten :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh20-1.jpg

Reminder GOT CUP

De inschrijving van de GoT-Cup blijft open tot donderdag 25 december 12:00:00 uur, dus mocht je jezelf nog niet ingeschreven hebben, schrijf je dan zo snel mogelijk in, en doe mee met deze prestigieuze cup!

Regel dus nog GEEN friendly's want de poule's zullen vandaag worden gemaakt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 12:55 ]

Verwijderd

Yared: onwijs bedankt, je was van grote waarde voor deze federatie! _/-\o_ (en zal dat vast nog wel blijven :))

Thije en Groovie: héél veel succes met deze belangrijke taken bij zo'n geweldige federatie, vol met uitdagingen.

Ik had 3583 toeschouwers (en dat met slechts tevreden supporters): toch mooi 11 628 eurootjes :)

• .GoO
Brainpower schreef op 25 december 2003 @ 11:22:

Ik had er gisteren weer 46500 zitten ;) :P

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damn HT is echt snel @ the moment :) Die downtime toch niet voor niks geweest...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Brainpower schreef op 25 december 2003 @ 13:46:
Damn HT is echt snel @ the moment :) Die downtime toch niet voor niks geweest...
er zitten dan ook 5000 man minder online dan normaal op dit tijdstip van de dag ;)

Verwijderd

Alfredt schreef op 25 december 2003 @ 13:50:
[...]

er zitten dan ook 5000 man minder online dan normaal op dit tijdstip van de dag ;)
pfff wanneer deze er wel waren was HT evengoed nog super snel! Gister tijdens de wedstrijden ook namelijk :P

FACE THE TRUTH!! :)

--------------------------------------------------------------------------------------

Poll: Wie heeft er zin in een meeting?
mm nee
JA!
weet niet..
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=5945&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Omdat er nu al heel wat nieuwe leden zijn, misschien wat meer interesse :).

--------------------------------------------------------------------------------------

Toto

3 N.V.F. – Ketenix
2 Bacchanaal Un – De Japie's
1 Midgard – TheStommerds
2 FC Assassins – FC Basser
2 TSM – kdbunited
2 hoepie boys - Culpa (v.K.)

1 - 2 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 16:55 ]

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 N.V.F. – Ketenix
1 Bacchanaal Un – De Japie's
1 Midgard – TheStommerds
2 FC Assassins – FC Basser
2 TSM – kdbunited
2 hoepie boys - Culpa (v.K.)

3 - 2 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Verwijderd

Transferlijst is best wel dood :), traders??? :P

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 15:06 ]

• grooviee17
[center]***************GoT-Cup***************[/center]
Vanaf volgende week woensdag is het weer zo ver, dan wordt er weer gestreden om de Cup der Cups, de GoT-Cup. Dit jaar doen er 46 teams mee, dus in de eerste ronde wordt een pouleronde gespeeld. De teams zijn verdeeld over 8 poules, met 6 poules met 6 teams, en 2 met 5. Daarvan gaan de nr. 1 en nr. 2 door,
en de beste nr. 3.

De poules zijn als volgt ingedeeld:

1. De teams die vorig jaar ook meededen zijn op volgorde toegevoegd op basis van de ranglijst* van vorig jaar. Dat wil zeggen op plaats 1 in poule 1 is White Stripes, op plaats 1 in poule 2 staat Nobbe United, enz.
2. De overige teams zijn random toegevoegd aan de poules, daar zit geen enkele logica achter.

De ranglijst* van vorig jaar is hier te vinden. De teams van dit seizoen zijn hier.

Nu het belangrijkste, de indeling van dit seizoen:

Loting 1e Ronde GoT-Cup
Poule 1Poule 2
#Team#Team
1White Stripes1Nobbe United
2Bad Clusters2Hoedjevanpapier's XI tal
3Harlem Hattricks3SandstorM
4Knallers4FC Magic united
5BZF5FC Zjwame
6SC Amsreiw6Martinozen
Poule 3Poule 4
#Team#Team
1Visscher1Paralympic Tricycle Team
2Tha Groove's2[MUG]
3Dieptriest3De Wotties
4garbage?4HARDTRANCE
5VV Achteruit5kdbunited
6SV - Urk 16TCFSL
Poule 5Poule 6
#Team#Team
1Frizza United1OO0nMe's Dreamteam
2Noobs with Skills2F.C. GoT
3FC Rustig3Bram United
4GaMbiNo's4FC TikTak over rechts
5Knights of the Hokey Pokey5Splash to the future
6Tiel United6Timberteam
Poule 7Poule 8
#Team#Team
1Fiets 'm d'r in1FC Vargo
2F.C. FOPPIE2Watergraafsmeer Wanderers
3Aristos FC3De Superschapen
4De Kozakken4F.C. Flower Power
5Furious Falcon United5SC Uitverkocht

De wedstrijden zijn als volgt:
Wedstrijdschema
Week 71-65-23-4
week 81-23-54-6
Week 91-32-64-5
week 104-12-35-6
Week 115-13-62-4

In de poules met 5 teams betekend dit dus dat het team dat tegen de nr. 6 speelt geen wedstrijd speelt, dus zelf een andere oefenwedstrijd mag regelen. Voor vragen, opmerkingen e.d. kun je hier een mailtje naar toe sturen.

Over het uitdagen: De eerst genoemde daagt het andere team uit, en het laagst geplaatste team speelt thuis. Dat kan je gelijk zien als je het team uitdaagt. De wedstrijden worden geregeld volgens normale regels dus niet volgens beker regels.

• ^^0nMe
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

*edit*

Vage shit, even op een andere manier

[ Voor 105% gewijzigd door ^^0nMe op 25-12-2003 18:09 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

grooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 17:10:
Over het uitdagen: De eerst genoemde daagt het andere team uit, en het laagst geplaatste team speelt thuis. Dat kan je gelijk zien als je het team uitdaagt. De wedstrijden worden geregeld volgens normale regels dus niet volgens beker regels.
Het team dat in de poule het laagst geplaatst staat? Of op de GoT-ranglijst?

• The Dolf
  • Niet online
Ik zou toch zweren dat ik me ook had ingeschreven voor de GoT cup. Of is het deze keer alleen toegankelijk voor federatieleden?

Gezocht!
Router

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Ok White Stripes ik heb je uitgedaagd

Volgens normale regels en in de SC Amsreiw Arena

Op naar het eerste verlies voor White Stripes 8)7 :) :)

Succes

Unknown

• dreamtheater42
Als ik het goed begrijp moet ik (FC Zjwame, 5e in poule 2) Hoedjevanpapier uitdagen voor een thuiswedstrijd in de FC Zjwame Arena???
Ik vind dit best onlogisch omdat Hoedjevanpapier in IV speelt (ik in V) en waarschijnlijk meer toeschouwers zal trekken waardoor de inkomsten hoger worden... 8)
Anderzijds is het wel zo dat het laagst geplaatste team op deze manier het thuisvoordeel krijgt (of dat eerlijk is, is een tweede)...
Ik zou ook graag wat meer duidelijkheid willen. Noem aub een paar voorbeelden

Verwijderd

dreamtheater schreef op 25 december 2003 @ 18:50:
Als ik het goed begrijp moet ik (FC Zjwame, 5e in poule 2) Hoedjevanpapier uitdagen voor een thuiswedstrijd in de FC Zjwame Arena???
Ik vind dit best onlogisch omdat Hoedjevanpapier in IV speelt (ik in V) en waarschijnlijk meer toeschouwers zal trekken waardoor de inkomsten hoger worden... 8)
Anderzijds is het wel zo dat het laagst geplaatste team op deze manier het thuisvoordeel krijgt (of dat eerlijk is, is een tweede)...
Ik zou ook graag wat meer duidelijkheid willen. Noem aub een paar voorbeelden
Ja, nee het is niet anders, en ja over de kosten: je krijgt toch 50/50.
Het het maakt niet uit of je tegen een HOOG geplaatst team speelt of een LAAG geplaatst team. (met de financiën dus)..

Verwijderd

grooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 17:10:
[center]***************GoT-Cup***************[/center]
Vanaf volgende week woensdag is het weer zo ver, dan wordt er weer gestreden om de Cup der Cups, de GoT-Cup. Dit jaar doen er 46 teams mee, dus in de eerste ronde wordt een pouleronde gespeeld. De teams zijn verdeeld over 8 poules, met 6 poules met 6 teams, en 2 met 5. Daarvan gaan de nr. 1 en nr. 2 door,
en de beste nr. 3.

De poules zijn als volgt ingedeeld:

1. De teams die vorig jaar ook meededen zijn op volgorde toegevoegd op basis van de ranglijst* van vorig jaar. Dat wil zeggen op plaats 1 in poule 1 is White Stripes, op plaats 1 in poule 2 staat Nobbe United, enz.
2. De overige teams zijn random toegevoegd aan de poules, daar zit geen enkele logica achter.

De ranglijst* van vorig jaar is hier te vinden. De teams van dit seizoen zijn hier.

Nu het belangrijkste, de indeling van dit seizoen:

Loting 1e Ronde GoT-Cup
Poule 1Poule 2
#Team#Team
1White Stripes1Nobbe United
2Bad Clusters2Hoedjevanpapier's XI tal
3Harlem Hattricks3SandstorM
4Knallers4FC Magic united
5BZF5FC Zjwame
6SC Amsreiw6Martinozen
Poule 3Poule 4
#Team#Team
1Visscher1Paralympic Tricycle Team
2Tha Groove's2[MUG]
3Dieptriest3De Wotties
4garbage?4HARDTRANCE
5VV Achteruit5kdbunited
6SV - Urk 16TCFSL
Poule 5Poule 6
#Team#Team
1Frizza United1OO0nMe's Dreamteam
2Noobs with Skills2F.C. GoT
3FC Rustig3Bram United
4GaMbiNo's4FC TikTak over rechts
5Knights of the Hokey Pokey5Splash to the future
6Tiel United6Timberteam
Poule 7Poule 8
#Team#Team
1Fiets 'm d'r in1FC Vargo
2F.C. FOPPIE2Watergraafsmeer Wanderers
3Aristos FC3De Superschapen
4De Kozakken4F.C. Flower Power
5Furious Falcon United5SC Uitverkocht

De wedstrijden zijn als volgt:
Wedstrijdschema
Week 71-65-23-4
week 81-23-54-6
Week 91-32-64-5
week 104-12-35-6
Week 115-13-62-4

In de poules met 5 teams betekend dit dus dat het team dat tegen de nr. 6 speelt geen wedstrijd speelt, dus zelf een andere oefenwedstrijd mag regelen. Voor vragen, opmerkingen e.d. kun je hier een mailtje naar toe sturen.

Nog even een quote voor op de nieuwe pagina :), zodat het bij niemand aan de neus voorbij gaat :)

• The Dolf
  • Niet online
@Thije: Gaarne antwoorden op mijn opmerking eerder deze pagina.

Gezocht!
Router

Verwijderd

The Dolf schreef op 25 december 2003 @ 18:47:
Ik zou toch zweren dat ik me ook had ingeschreven voor de GoT cup. Of is het deze keer alleen toegankelijk voor federatieleden?
Ik kan hier in principe geen uitspraken over doen... De organisatie ligt namelijk geheel bij Grooviee... Dus we wachten zijn reactie even af :)

Verwijderd

Hoe lang duren blessures nou eigenlijk? Er staat vaak wel aantal weken geblesseerd maar dat kan toch beinvloed worden door dokters??

Hoe lang duren 4 weken nou met bijvoorbeeld 3 dokters?

Bvd

Verwijderd

Ik ben er nog steeds niet uit... wie moet ik uitdagen, of word ik uitgedaagd :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:59:
Ik ben er nog steeds niet uit... wie moet ik uitdagen, of word ik uitgedaagd :?
Welk team is onder jouw hoede?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:59:
Hoe lang duren 4 weken nou met bijvoorbeeld 3 dokters?
Ligt aan de leeftijd van de ongelukkige. Is hij vrij jong, dan zal het iets van 2 weken zijn, is hij ouder dan 30, dan richting de 4 weken, gok ik.

Mijn coach (48) was eerst 2 weken geblesseerd, maar dat werden er steeds meer, is nu 9 weken... Die wordt nooit meer beter :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:03:
[...]

Welk team is onder jouw hoede?
O sorry, ehm, BZF, poule 1, plek 5 :)

edit:
Staat hieronder, in mn sig ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 20:13 . Reden: Staat ook hieronder, in mn sig ;) ]

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:49:
[...]

Ik kan hier in principe geen uitspraken over doen... De organisatie ligt namelijk geheel bij Grooviee... Dus we wachten zijn reactie even af :)
Dat wist ik niet. Maar ik neem aan dat ie nu aan het kerstdiner zit en dat zal ik over een uurtje ook wel zijn.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:06:
[...]
O sorry, ehm, BZF, poule 1, plek 5 :)
Uit bij de Bad Clusters, en ja wie wie uitdaagt maakt in principe niet uit... Het is natuurlijk makkelijk wanneer jij dat alvast doet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:12:
[...]

Uit bij de Bad Clusters, en ja wie wie uitdaagt maakt in principe niet uit... Het is natuurlijk makkelijk wanneer jij dat alvast doet.
Done 8)
Uit speelt dus degene die het hoogst in de GoT-ranking staat, als ik het goed begrepen heb B)

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

De reden dat je er niet tussen zit is dat je al een vriendschappelijke wedstrijd heb geregeld voor volgende week . Je had je wel ingeschreven maar je kan niet meedoen als je al een andere wedstrijd heb staan...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:16:
[...]
Done 8)
Uit speelt dus degene die het hoogst in de GoT-ranking staat, als ik het goed begrepen heb B)
Correctie, dit is de plaatsingslijst :) > http://wwwhome.cs.utwente...e/hattrick/seizoen10.html

p.s. alles wat ik zeg is nog onder voorbehoud hoor!! (Grooviee heeft laatste woord )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 20:25 ]

• grooviee17
Je hebt voor volgende week een friendly staan, dus kan je helaas niet meedoen aan de GoT-Cup.
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:16:
[...]
Done 8)
Het team dat in divisie het hoogst speelt, moet thuis spelen. Dat team heeft waarschijnlijk meer supporters, dus zullen er ook meer toeschouwers komen, en verdien je juist meer geld. Dat is hier opgemerkt is door KdB. Aangezien je friendly's speelt voor training en het geld wat je ermee verdient, vind ik thuisvoordeel een ondergeschikt belang. Mocht de divisie gelijk zijn, wordt volgens het schema gespeelt, dus dan speelt bv. team 1 thuis tegen team 6 in de 1e wedstrijd.

Dit is inderdaad de plaatsingslijst van dit jaar, waarbij de 1e 19 gelijk verdeeld zijn over de poules, nr. 1 van die lijst in poule 1 op plek 1, nr. 2 op plek 1 in poule 2, enz. De rest is at-random verdeeld over de overige plaatsen in de poules.

Nogmaals over het uitdagen: Het eerst genoemde team, bv. team 1 in de wedstrijd team 1 - team 6 moet team 6 uitdagen. Echter kan team 6 ook team 1 uitdagen, maar team 1 zal aansprakelijk worden gehouden voor een evt walk-over, uitzondering is als team 6 al een (andere) friendly heeft staan.

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

Mocht er nog iemand tijd en zin hebben om mij te helpen met het nalopen van de wedstrijden op uitslag en statistieken, wil diegene dan zich bij mij melden

[ Voor 6% gewijzigd door grooviee17 op 25-12-2003 21:06 ]

• The Dolf
  • Niet online
grooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 21:01:
[...]

Je hebt voor volgende week een friendly staan, dus kan je helaas niet meedoen aan de GoT-Cup.

[...]

Het team dat in divisie het hoogst speelt, moet thuis spelen. Dat team heeft waarschijnlijk meer supporters, dus zullen er ook meer toeschouwers komen, en verdien je juist meer geld. Dat is hier opgemerkt is door KdB. Aangezien je friendly's speelt voor training en het geld wat je ermee verdient, vind ik thuisvoordeel een ondergeschikt belang. Mocht de divisie gelijk zijn, wordt volgens het schema gespeelt, dus dan speelt bv. team 1 thuis tegen team 6 in de 1e wedstrijd.

Dit is inderdaad de plaatsingslijst van dit jaar, waarbij de 1e 19 gelijk verdeeld zijn over de poules, nr. 1 van die lijst in poule 1 op plek 1, nr. 2 op plek 1 in poule 2, enz. De rest is at-random verdeeld over de overige plaatsen in de poules.

Nogmaals over het uitdagen: Het eerst genoemde team, bv. team 1 in de wedstrijd team 1 - team 6 moet team 6 uitdagen. Echter kan team 6 ook team 1 uitdagen, maar team 1 zal aansprakelijk worden gehouden voor een evt walk-over, uitzondering is als team 6 al een (andere) friendly heeft staan.

Mocht er nog iemand tijd en zin hebben om mij te helpen met het nalopen van de wedstrijden op uitslag en statistieken, wil diegene dan zich bij mij melden
Damned. Die had ik woensdag al geaccepteerd.Jammer dat de begindatum niet ff via mail doorgestuurd werd.

Gezocht!
Router

Verwijderd

[...]

[...]

Zekers. Uitdaging ingetrokken, nieuwe gemaakt! Speel nu dus thuis, das mooi :9

Eerst nog even een saaie competitiewedstrijd, en dan gaan we knallen :+

• dreamtheater42
[...]

[...]

Mij is het nu duidelijk. Alleen verwarrend dat je in je vorige post het tegenovergestelde zegt (wat betreft uit/thuis spelen):
Over het uitdagen: De eerst genoemde daagt het andere team uit, en het laagst geplaatste team speelt thuis.
Ik ga ervanuit dat we bovenstaande quote mogen vergeten en ben het er overigens wel mee eens dat het hoogst geplaatste team (in divisies) thuis speelt. Bedankt voor de opheldering ;)

• grooviee17
dreamtheater schreef op 25 december 2003 @ 21:19:
[...]

Mij is het nu duidelijk. Alleen verwarrend dat je in je vorige post het tegenovergestelde zegt (wat betreft uit/thuis spelen):

[...]

Ik ga ervanuit dat we bovenstaande quote mogen vergeten en ben het er overigens wel mee eens dat het hoogst geplaatste team (in divisies) thuis speelt. Bedankt voor de opheldering ;)
Ach, laten we het erop houden dat ik niet zo helder was, en een foutje gemaakt heb :). De vorige quote heb ik idd niet gemaakt ;).
The Dolf schreef op 25 december 2003 @ 20:07:
[...]

Dat wist ik niet. Maar ik neem aan dat ie nu aan het kerstdiner zit en dat zal ik over een uurtje ook wel zijn.
Ik zat inderdaad aan het kerstdiner, aan iedereen nog prettige kerstdagen en een gelukkig, voorspoedig en vooral sportief 2004 gewenst.

[ Voor 25% gewijzigd door grooviee17 op 25-12-2003 21:30 ]

Verwijderd

The Dolf schreef op 25 december 2003 @ 21:14:
[...]

Damned. Die had ik woensdag al geaccepteerd.Jammer dat de begindatum niet ff via mail doorgestuurd werd.
Zend 2003-12-09 19:21:00
Van grooviee17
Onderwerp Newsletter from Gathering of Tweakers Nederland

Vanaf vandaag is de inschrijving voor de meest prestigeuze cup van HT, de GoT-Cup, geopend.
Het is de bedoeling om het als in seizoen 20 te beginnen in de 8e ronde van de beker, dus op Woensdag 31 December. De inschrijving zal daarom sluiten op Zaterdag 27 December om 23:59:59.

Inschrijven kan op: http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/

Deze mail heb ik gehad.... Lijkt me dat jij die dan ook krijgt ;)

• Dieptriest340
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

OK...Ik heb nu Garbage? uitgedaagd voor een uitwedstrijd (bekerregels).
Dit is toch de bedoeling zo?

...en het regent ook nog

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.