Nee, het moet via normale regels. Op zich is beker regels niet echt een probleem, alleen telt dan de stand na 90 minuten.Dieptriest schreef op 25 december 2003 @ 22:09:
OK...Ik heb nu Garbage? uitgedaagd voor een uitwedstrijd (bekerregels).
Dit is toch de bedoeling zo?
Bekerregels krijgt meer bezoekers en ervaring d8 ik...Dus iedereen kan beter uitdagen met bekerregels en dan de stand t/m 90 minuten telt dan. Beter toch?grooviee17 schreef op 25 december 2003 @ 23:13:
[...]
Nee, het moet via normale regels. Op zich is beker regels niet echt een probleem, alleen telt dan de stand na 90 minuten.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Volgens mij krijg je met bekerregels niet meer ervaring. Alleen iets meer bezoekers. (paar honderd...) Het is volgens mij alleen zo dat bij een internationale friendly er een heel klein beetje meer ervaring aan te pas komt.Brainpower schreef op 25 december 2003 @ 23:46:
[...]
Bekerregels krijgt meer bezoekers en ervaring d8 ik...Dus iedereen kan beter uitdagen met bekerregels en dan de stand t/m 90 minuten telt dan. Beter toch?
Ervaring omhoog:
- 0,1 Friendly
- 0,2 Internationale Friendly
- 1,0 Competitiewedstrijd
- 2,0 Bekerwedstrijd
- 3,0 Interland
Correct me if i'm wrong off course!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ja, das ook wel weer waar. Maar via normale regels is de uitslag makkelijker te zienBrainpower schreef op 25 december 2003 @ 23:46:
[...]
Bekerregels krijgt meer bezoekers en ervaring d8 ik...Dus iedereen kan beter uitdagen met bekerregels en dan de stand t/m 90 minuten telt dan. Beter toch?
Ik wil me er niet teveel mee bemoeien hoor...grooviee17 schreef op 26 december 2003 @ 00:03:
[...]
Ja, das ook wel weer waar. Maar via normale regels is de uitslag makkelijker te zien![]()
. Je mag van mij via bekerregels uitdagen, maar de stand na 90 minuten is de geldende stand.
Hoe kan ik eigenlijk in de Got-Rating lijst komen?
" Iedereen die op 23 december lid was van Gathering of Tweakers Nederland is meegenomen in deze lijst. "
Alleen staat ik der niet in.
Ik bent manager van SC Amsreiw
" Iedereen die op 23 december lid was van Gathering of Tweakers Nederland is meegenomen in deze lijst. "
Unknown
Sorry even een bericht van Grooviee over het hoofd gezien
[ Voor 78% gewijzigd door The_Marsmellow op 26-12-2003 01:18 . Reden: foutje ]
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Ik ben nog geen supporter dus heb ik deze mail niet gehad.Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 21:43:
Deze mail heb ik gehad.... Lijkt me dat jij die dan ook krijgt
Volfgende keer berter den kiik.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Kijk, dan hebben we het probleem al gevonden, je moet gewoon supporter wordenThe Dolf schreef op 26 december 2003 @ 05:13:
[...]
Ik ben nog geen supporter dus heb ik deze mail niet gehad.
Volfgende keer berter den kiik.
Hele strakke TU weer deze week:
verdedigen: +4 (waaronder de eerste speler die door mij naar uitstekend is getraind
)
vorm: +14/-8
value:+205/-87
Ben dus best wel tevreden
verdedigen: +4 (waaronder de eerste speler die door mij naar uitstekend is getraind
vorm: +14/-8
value:+205/-87
Ben dus best wel tevreden
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ik moet woensdag tegen Splash to the future. Deze heeft al een wedstrijd geregeld 
Wat nu groovie?
Gewoon maar een friendly regelen?
Wat nu groovie?
Spits van Formidabel naar Uitmuntend, verder weinig bijzonders... Vormdalingen

1 speler naar goed postiespel
. Verder veel vormdalingen...
Gvd 
Mijn Team spirit weer gedaald na een friendly
al 2e keer dat dit gebeurt.
- geen speler verkocht
- goed leider die aangenaam is
- geen speler gekocht
- geen andere gekke dingen gedaan
en toch na een friendly daling van TS
is dit normaal/....?
- geen speler verkocht
- geen speler gekocht
is dit normaal/....?
Ja, regel maar een andere friendly, Splash to the future krijgt een 5-0 nederlaag(Walk-over) toegewezen.Brainpower schreef op 26 december 2003 @ 11:01:
Ik moet woensdag tegen Splash to the future. Deze heeft al een wedstrijd geregeld
Wat nu groovie?Gewoon maar een friendly regelen?
Trainingsupdate
--------------------
keeper +1 (was verwacht, en ik weet nu zeker dat elk jaar ouder dan 17 een extra trainingsweek betekend)
vorm +7/-7 (jammer dat vooral basisspelers in vorm omlaag gegaan zijn...)
ervaring +1 (ook voor de keeper, is wel mooi
Toto
-----
2 N.V.F. – Ketenix
1 Bacchanaal Un – De Japie's
2 Midgard – TheStommerds
1 Superlekkere – Hottentotse B
2 FC Assassins – FC Basser
2 F.C Blunders – Aristos FC
2 zwaluwen30 – FC P.A.A.R.D
2 TSM – kdbunited
2 hoepie boys - Culpa (v.K.)
2 Losser Warriors - Furious Falcon United
2 - 0 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
[ Voor 50% gewijzigd door grooviee17 op 26-12-2003 13:02 ]
Verwijderd
1 N.V.F. – Ketenix
2 Midgard – TheStommerds
1 FC Assassins – FC Basser
2 TSM – kdbunited
2 - 1 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
mijn 18jarige spits met matig passen naar formidabel scoren voor de rest vormdaling
2 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
2 - 1 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
mijn 18jarige spits met matig passen naar formidabel scoren voor de rest vormdaling
Ja, dat is normaal. Je teamspirit kan ten alle tijde dalen. Die van mij daalt ook constant. Coach niet een goed leider? Veel controversiele personen in je team? Het kan allemaal uitmaken. Ik denk niet dat het veel zin heeft om daar zo over te vloeken...loona35 schreef op 26 december 2003 @ 12:31:
Gvd
- geen speler verkocht
- geen speler gekocht
is dit normaal/....?
edit:
En de toto van mij.
2 N.V.F. – Ketenix
2 Midgard – TheStommerds
2 Superlekkere – Hottentotse B
1 TSM – kdbunited
4 - 1 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
[ Voor 26% gewijzigd door Sandyman538 op 26-12-2003 13:35 ]
Friendly's hebben geen invloed op de teamspirit hoor... Alleen bij bekerwedstrijden en competitie wedstrijden...Sandyman538 schreef op 26 december 2003 @ 13:31:
[...]
Ja, dat is normaal. Je teamspirit kan ten alle tijde dalen. Die van mij daalt ook constant. Coach niet een goed leider? Veel controversiele personen in je team? Het kan allemaal uitmaken. Ik denk niet dat het veel zin heeft om daar zo over te vloeken...
[...]
Btw tis druk @ the moment:
13:45:29
2003-12-26
6 online
[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 26-12-2003 13:46 ]
Ja daarom is het toch gek of nietBrainpower schreef op 26 december 2003 @ 13:43:
[...]
Friendly's hebben geen invloed op de teamspirit hoor... Alleen bij bekerwedstrijden en competitie wedstrijden...
/edit
Kan je tegenstander trouwens na een wedstrijd zien of je gepicced of mots'ed hebt?
[ Voor 17% gewijzigd door Loona35 op 26-12-2003 13:44 ]
Ja.loona35 schreef op 26 december 2003 @ 13:44:
[...]
Ja daarom is het toch gek of niet
/edit
Kan je tegenstander trouwens na een wedstrijd zien of je gepicced of mots'ed hebt?
Nee.
Duidelijk
Form +6/-2
verder niets... al zijn mijn spelers wel 2 ton meer waard bij elkaar
2 N.V.F. ? Ketenix
2 Bacchanaal Un ? De Japie's
2 Midgard ? TheStommerds
2 Superlekkere ? Hottentotse B
2 FC Assassins ? FC Basser
2 F.C Blunders ? Aristos FC
2 zwaluwen30 ? FC P.A.A.R.D
2 TSM ? kdbunited
3 - 1 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
verder niets... al zijn mijn spelers wel 2 ton meer waard bij elkaar
2 N.V.F. ? Ketenix
2 Bacchanaal Un ? De Japie's
2 Midgard ? TheStommerds
2 Superlekkere ? Hottentotse B
2 FC Assassins ? FC Basser
2 F.C Blunders ? Aristos FC
2 zwaluwen30 ? FC P.A.A.R.D
2 TSM ? kdbunited
3 - 1 Valley Warriors - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
hehe
thnx
het heeft waarschijnlijk geen nut als ik bij een game-master ga lopen klagen dat me TS steeds daalt zonder rede na friendly's of wel?
Alleen managers die lid zijn van de hierboven genoemde federatie worden meegenomen. Om van een federatie lid te kunnen worden moet je eerst Supporter aanschaffen, daarvoor kun je contact opnemen met Yared.Quintus schreef op 26 december 2003 @ 00:34:
Hoe kan ik eigenlijk in de Got-Rating lijst komen?
In eerste instantie dacht ik dat ik uit moest spelen, zo stond dat ook in de eerste post en toen heb ik ook de uitdaging aangenomen. Nu blijkt echter dat ik thuis zou moeten spelen (en op de wedstrijd tegen BZF na moet ik telkens thuis spelen). Niet dat het mij uithaalt waar ik speel, want ik heb op een wedstrijd tegen een 2e klasser uit Zuid Afrika na nooit veel toeschouwers gehad in een vriendschappelijk duel.
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
Moet voor de GoT-cup tegen Knights of the Hokey Pokey, maar deze heeft al een friendly, dus ga ik ook maar een friendly regelen
We hebben weer een nieuw lid erbij: Tijny.
Spam zijn gastenboek maar weer
!
Nog even een HT-mail gestuurd omtrent de GoT-Cup:
Vanaf volgende week woensdag(31 december) is de GoT-Cup begonnen. Aangezien je bent ingeschreven, kan je geen andere friendly's regelen dan die voor de GoT-Cup. Indien je dit wel doet, wordt een 5-0 walkover toegewezen aan je tegenstander.
De indeling is hier te vinden: grooviee17 in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..." .
De uiterste datum dat een uitdaging verstuurd moet worden is zaterdagavond om 20:00:00. Uiterlijk zondagavond 22:00:00 uur moet deze aangenomen zijn.
De eerste week kan er nog wel wat geregeld worden, maar daarna is het gewoon keihard, niet aangenomen of verstuurd betekent dat je dan 5-0 verliest.
Spam zijn gastenboek maar weer
Nog even een HT-mail gestuurd omtrent de GoT-Cup:
Vanaf volgende week woensdag(31 december) is de GoT-Cup begonnen. Aangezien je bent ingeschreven, kan je geen andere friendly's regelen dan die voor de GoT-Cup. Indien je dit wel doet, wordt een 5-0 walkover toegewezen aan je tegenstander.
De indeling is hier te vinden: grooviee17 in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..." .
De uiterste datum dat een uitdaging verstuurd moet worden is zaterdagavond om 20:00:00. Uiterlijk zondagavond 22:00:00 uur moet deze aangenomen zijn.
De eerste week kan er nog wel wat geregeld worden, maar daarna is het gewoon keihard, niet aangenomen of verstuurd betekent dat je dan 5-0 verliest.
[ Voor 71% gewijzigd door grooviee17 op 26-12-2003 15:29 ]
Verwijderd
jepVerwijderd schreef op 26 december 2003 @ 14:36:
Moet voor de GoT-cup tegen Knights of the Hokey Pokey, maar deze heeft al een friendly, dus ga ik ook maar een friendly regelen
ow verdorie. Heb tijdje niet op GoT gekeken en al een friendly geregeld. Dacht dat we volgend jaar begonnen. Wat nu???Nog even een HT-mail gestuurd omtrent de GoT-Cup:
Euhm, ik kijk en ik ben verdwenen uit de lijst van deelnemers ???
* Tomba snapt er geen hout van !
edit:
Op http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/ sta ik er wel bij -->
5 BT Entertainment 205907 Tomba Tomm1eD
Maar ik zit niet in een poule ?
Op http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/ sta ik er wel bij -->
5 BT Entertainment 205907 Tomba Tomm1eD
Maar ik zit niet in een poule ?
[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 26-12-2003 15:46 ]
Ik moet zeggen dat er nogal veel zijn die ook de begindatum zijn vergeten. Is het niet een beter en leuker idee om alles nog een week uit te stellen?
Gezocht!
Router
niet mee eensThe Dolf schreef op 26 december 2003 @ 15:51:
Ik moet zeggen dat er nogal veel zijn die ook de begindatum zijn vergeten. Is het niet een beter en leuker idee om alles nog een week uit te stellen?
Verwijderd
wel mee eens
... dan kan ik me alsnog inschrijven...
Was het nu strak vergeten (maakt verder niet uit hoor...)
We moeten deze week beginnen, anders komt het niet uit. Het is vaak genoeg hier gezegd, en er is 2 keer een nieuwsbrief verstuurd. Ook stond het op de inschrijfpagina, dus als je even opgelet had en gelezen, had je geweten dat we op 31 december begonnen. Dat is mijn mening, en als we een week later beginnen, betekent dat er geen finale gespeeld kan worden...The Dolf schreef op 26 december 2003 @ 15:51:
Verwijderd
Ik heb wel het gevoel dat ik in de 'poule des doods' zit. Wellicht volgende keer indelen op A,B,C, en D niveau (net als in het echt) zodat de poules ongeveer even sterk zijn. Verder niets anders dan lof 
Edit: gaan de eerste 2 ploegen door?
Edit: gaan de eerste 2 ploegen door?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 17:49 ]
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik laat de minieme kans op deelname natuurlijk niet onbenut.grooviee17 schreef op 26 december 2003 @ 17:33:
[...]
We moeten deze week beginnen, anders komt het niet uit. Het is vaak genoeg hier gezegd, en er is 2 keer een nieuwsbrief verstuurd. Ook stond het op de inschrijfpagina, dus als je even opgelet had en gelezen, had je geweten dat we op 31 december begonnen. Dat is mijn mening, en als we een week later beginnen, betekent dat er geen finale gespeeld kan worden...
Gezocht!
Router
Kun je mij dan het volgende uitleggen: (heb het hierboven ook gepost maar geen reactiegrooviee17 schreef op 26 december 2003 @ 17:33:
[...]
We moeten deze week beginnen, anders komt het niet uit. Het is vaak genoeg hier gezegd, en er is 2 keer een nieuwsbrief verstuurd. Ook stond het op de inschrijfpagina, dus als je even opgelet had en gelezen, had je geweten dat we op 31 december begonnen. Dat is mijn mening, en als we een week later beginnen, betekent dat er geen finale gespeeld kan worden...
Op http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/ staat mijn team wel tussen de ingeschreven teams (5 BT Entertainment 205907 Tomba Tomm1eD )
Maar noch op
http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/seizoen10.html
noch op
grooviee17 in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
Komt mijn team voor. Ik was me er ook niet van bewust dat we volgende week al beginnen dus als dit rechtgezet is heeft er iemand geluk dat ie een 5-0 wo kado krijgt... Ik neem tenminste aan dat Groovie een voutje heeft gemaakt waardoor mijn team niet mee (mag) doe(t/n)...

Voor jou geldt hetzelfde als voor The Dolf: Je had voor volgende week al een friendly geregeld, en dat betekent dat je niet mee kan/mag doen. Het is spijtig voor jou, maar volgend seizoen maar beter.Tomba schreef op 26 december 2003 @ 19:13:
[...]
Kun je mij dan het volgende uitleggen: (heb het hierboven ook gepost maar geen reactie)
Op http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/ staat mijn team wel tussen de ingeschreven teams (5 BT Entertainment 205907 Tomba Tomm1eD )
Maar noch op
http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/seizoen10.html
noch op
grooviee17 in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
Komt mijn team voor. Ik was me er ook niet van bewust dat we volgende week al beginnen dus als dit rechtgezet is heeft er iemand geluk dat ie een 5-0 wo kado krijgt... Ik neem tenminste aan dat Groovie een voutje heeft gemaakt waardoor mijn team niet mee (mag) doe(t/n)...
Heb je trouwens mijn mailtje nog gekregen?
Gezocht!
Router
Dus deze uitspraak is niet van toepassing ?grooviee17 schreef op 26 december 2003 @ 20:39:
[...]
Voor jou geldt hetzelfde als voor The Dolf: Je had voor volgende week al een friendly geregeld, en dat betekent dat je niet mee kan/mag doen. Het is spijtig voor jou, maar volgend seizoen maar beter.
Vind het al met al erg flauw (zeker omdat er nog 2 teams 'missen' om overal mooi op 6 uit te komen... Nogmaals; ik heb er totaal niet bij stil gestaan dat het volgende week al is (zoals schijnbaar anderen ook) waardoor ik 1 (!!) wedstrijdje zou moeten missen hetgeen me niet erg lijkt. Sterker nog; had ik geen oefenwedstrijd maar accepteer ik de uitdaging ook niet dat is weer WEL toegestaan...De eerste week kan er nog wel wat geregeld worden, maar daarna is het gewoon keihard, niet aangenomen of verstuurd betekent dat je dan 5-0 verliest.
* Tomba is erg teleurgesteld
Verwijderd
GOT CUP
[Amsterdam]
De GOT CUP trekt dit jaar meer gebruikers dan verwacht! Door deze extra toestroom is het lastig voor de organisatie alles soepel te laten verlopen...
Vooral wanneer enkele teams al een andere vriendschappelijke wedstrijd hadden geregeld..
Onze excuses gaat daarom ook uit naar "getroffen" personen en zullen volgend jaar zeker een 2e kans krijgen voor deze fameuze cup!
Want ja wie wil hem niet winnen?!?!
[Amsterdam]
De GOT CUP trekt dit jaar meer gebruikers dan verwacht! Door deze extra toestroom is het lastig voor de organisatie alles soepel te laten verlopen...
Vooral wanneer enkele teams al een andere vriendschappelijke wedstrijd hadden geregeld..
Onze excuses gaat daarom ook uit naar "getroffen" personen en zullen volgend jaar zeker een 2e kans krijgen voor deze fameuze cup!
Want ja wie wil hem niet winnen?!?!
Deze uitspraak is van toepassing op het regelen van de friendly's van de teams die meedoen, voor als het niet lukt om voor zondag de wedstrijd te regelen.De eerste week kan er nog wel wat geregeld worden, maar daarna is het gewoon keihard, niet aangenomen of verstuurd betekent dat je dan 5-0 verliest.
We kunnen jullie 2 wel toelaten, maar dan zijn er nog 4 teams die komen dat ze ook wel mee hadden kunnen doen. Dan komt het weer niet uit, maar het is nu eenmaal zo geregeld, dus that's it. Volgend seizoen kan je gewoon weer meedoen, en dan beginnen we weer in bekerronde 8, dus week 7 vh seizoen.
En natuurlijk sluit ik me volledig aan bij Thije.
Ik heb idd je mailtje gehad, The Dolf. Dit weekend ga ik iedereen die gemaild heeft, een mailtje terug sturen met wat er moet gebeuren e.d.
[ Voor 16% gewijzigd door grooviee17 op 26-12-2003 21:04 ]
OK, ik begrijp het. Er zijn uitzonderingen maar niet op mij van toepassing.grooviee17 schreef op 26 december 2003 @ 21:03:
[...]
Deze uitspraak is van toepassing op het regelen van de friendly's van de teams die meedoen, voor als het niet lukt om voor zondag de wedstrijd te regelen.
We kunnen jullie 2 wel toelaten, maar dan zijn er nog 4 teams die komen dat ze ook wel mee hadden kunnen doen. Dan komt het weer niet uit, maar het is nu eenmaal zo geregeld, dus that's it. Volgend seizoen kan je gewoon weer meedoen, en dan beginnen we weer in bekerronde 8, dus week 7 vh seizoen.
En natuurlijk sluit ik me volledig aan bij Thije.
Prima. Had gehoopt op ENIGE coulance (heb me direct ingeschreven toen het mogelijk was) maar hier hoeft dus niet op gerekend te worden. Zonde !
Mijn zin om evt volgend jaar mee te doen is door deze halstarrige houding wel danig minder natuurlijk. Ik zal er iig wel 2x over nadenken ! (alhoewel ik me afvraag of jullie mijn team zullen missen
Overigens; er waren 53 inschrijvingen waarvan er nu 46 meedoen. Je zou dan kunnen zeggen; de 1e 2 die reageren hebben nog geluk; je toont dan coulance maar boet niet in aan duidelijkheid.
* Tomba houdt nu mee op met dit 'gezeik'
Voor de duidelijkheid; ik probeer niet te flamen en ben erg blij dat er iemand zo gek is om de GoT cup te organiseren.

Verwijderd

Ik ben even "creatief" aan het zijn... En dacht er moet nog wel een leuke banner komen voor 8 Bits of Hattrick...
Wat vinden jullie van deze?? Wat moet ik veranderen? Tips?
Verder zou ik ook eventueel wel een site willen maken (ja heb tijd over nu
Maarja ik zal nog even overleggen met Hoedjevanpapier...
(M'n host heeft af en toe problemen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 22:21 ]
1 N.V.F. – Ketenix
2 Bacchanaal Un – De Japie's
1 Midgard – TheStommerds
1 F.C Blunders – Aristos FC
2 TSM – kdbunited
2-1 Valley Warrio - Slashers FC
1 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
2-1 Valley Warrio - Slashers FC
1 N.V.F. – Ketenix
2 Midgard – TheStommerds
3 FC Assassins – FC Basser
2 TSM – kdbunited
0-3 Valley Warrio - Slashers FC
2 Midgard – TheStommerds
3 FC Assassins – FC Basser
2 TSM – kdbunited
0-3 Valley Warrio - Slashers FC
1 N.V.F. – Ketenix
2 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
1-2 Valley Warrio - Slashers FC
2 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
1-2 Valley Warrio - Slashers FC
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Hehe, dat rode zinnetje staat verkeerd.Tomba schreef op 26 december 2003 @ 21:18:
[...]
OK, ik begrijp het. Er zijn uitzonderingen maar niet op mij van toepassing.
Prima. Had gehoopt op ENIGE coulance (heb me direct ingeschreven toen het mogelijk was) maar hier hoeft dus niet op gerekend te worden. Zonde !
Mijn zin om evt volgend jaar mee te doen is door deze halstarrige houding wel danig minder natuurlijk. Ik zal er iig wel 2x over nadenken ! (alhoewel ik me afvraag of jullie mijn team zullen missen)
Overigens; er waren 53 inschrijvingen waarvan er nu 46 meedoen. Je zou dan kunnen zeggen; de 1e 2 die reageren hebben nog geluk; je toont dan coulance maar boet niet in aan duidelijkheid.![]()
* Tomba houdt nu mee op met dit 'gezeik'
Voor de duidelijkheid; ik probeer niet te flamen en ben erg blij dat er iemand zo gek is om de GoT cup te organiseren.Ik vind het alleen zo raar dat het wel ok is om gewoon niet mee te doen als je ingeschreven bent / geaccepteerd bent door Grooviee17 c.s. terwijl als je niet geaccepteerd wordt je pech hebt... (in 1e geval voel je je voor mijn gevoel nie echt verbonden met (de) GoT (cup) terwijl in 2e geval je gewoon echt effe nie op hebt zitten letten
zoals in mijn geval...)
@groovie: hoeveel teams per poule gaan door naar de 2e ronde?
Vorm +5/-12
2 spelers naar uitstekend verdedigen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 09:52 ]
Cool logo...Maar een site hebben we toch al? We moeten gewoon 1 centrale site hebben waar alles op komt te staan, das veel handiger en overzichtelijkerVerwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:16:
[afbeelding]
Ik ben even "creatief" aan het zijn... En dacht er moet nog wel een leuke banner komen voor 8 Bits of Hattrick...
Wat vinden jullie van deze?? Wat moet ik veranderen? Tips?
Verder zou ik ook eventueel wel een site willen maken (ja heb tijd over nu)...
Maarja ik zal nog even overleggen met Hoedjevanpapier...
(M'n host heeft af en toe problemen/xs4all heeft dat normaal nooit
dus kan zijn dat je even een paar keer moet refreshen
)
De nr. 1 en nr. 2 van elke poule gaan door naar de 1/8e finales, dus blijven er 16 teams over. Daarna is het gewoon knock-out, dus als je verlies, lig je eruit.Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 09:51:
[...]
@grooviee: hoeveel teams per poule gaan door naar de 2e ronde?
Ik zal trouwens binnenkort een schema neerzetten voor de 1/8e finales, dus dat bv. de nr. 1 van poule 1 tegen de nr. 2 van poule 6 speelt, enz.
Gisteren ging de vorm weer omhoog, +5/-3. Voor het eerst heb ik een speler die brilliant is, deze speler is ook de eerste met meer dan 1 miljoen in waarde. 
1 N.V.F. – Ketenix
1 Midgard – TheStommerds
3 TSM – kdbunited
2 - 1 Valley Warrio - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
1 N.V.F. – Ketenix
1 Midgard – TheStommerds
3 TSM – kdbunited
2 - 1 Valley Warrio - Slashers FC (Wordt gespeeld in de USA)
Don't waste your time or time will waste you
Even nog een vraagje over HAM.
Als ik kijk naar de value van een speler loopt er een blauwe lijn Evaluation.
Misschien een domme vraag, maar wat betekend dit?
Als ik bij een speler kijk naar wat voor training hij heeft gehad, zie ik niet de training van verdedigen er bij staan.
Ze hebben wel de laatste wedstrijd van de week als verdediger gestaan.
En dit al enkele weken?
Als ik bij een speler kijk naar wat voor training hij heeft gehad, zie ik niet de training van verdedigen er bij staan.
En dit al enkele weken?
Verwijderd
Domme vragen bestaan nietYorgoB schreef op 27 december 2003 @ 15:44:
Even nog een vraagje over HAM.
De waarde die hij volgens HAM gaat opbrengen als je hem verkoopt. Ik ga nooit op die waarde af, imo klopt er weinig van.
Spelers krijgen alleen training als ze de laatste wedstrijd van de week die ze gespeeld hebben op een trainingspositie hebben gestaan.Als ik bij een speler kijk naar wat voor training hij heeft gehad, zie ik niet de training van verdedigen er bij staan.
En dit al enkele weken?
Bij deze wil ik iedereen even bedanken voor de kerst- en nieuwjaarswensen in m'n gastenboek. 'k Zit nu bij m'n ouders in the middle of nowhere, dus kan niet al te veel online zijn.
Leuk dat de GoT-cup weer begint, ik heb de eerste speelronde 'vrij', dus zal nog maar eens iemand voor een oefenduel uitdagen.
Voor iedereen hier alvast een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst met vele goede (of liever uitstekende) jeugdspelers
Leuk dat de GoT-cup weer begint, ik heb de eerste speelronde 'vrij', dus zal nog maar eens iemand voor een oefenduel uitdagen.
Voor iedereen hier alvast een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst met vele goede (of liever uitstekende) jeugdspelers
2 N.V.F. – Ketenix
2 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
2 - 1 Valley Warrio - Slashers FC
2 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
2 - 1 Valley Warrio - Slashers FC
De laatste tijd merk ik dat vrienden om mij heen steeds meer vormverlies krijgen, kan dat komen doordat ze te lang achter elkaar algemeen trainen? Bij mij is er nog niet echt vormverlies opgetreden, maar bij iemand die algemeen trainde is zijn team in totaal op -7 gekomen. Best een achteruitgang terwijl je algemeen traint?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
De spelers hebben ook de laatste wedstrijd van de week (oefenwedstrijd) als verdediger of als vleugelverdediger gestaan.Spelers krijgen alleen training als ze de laatste wedstrijd van de week die ze gespeeld hebben op een trainingspositie hebben gestaan.
Ik zie echter niets in HAM bij de trainingtab. Ik zie wel de 2 weken van de conditie staan?
Is Hattrick bij jullie ook opeens supertraag?
Krijg weer vele time-outs.
Het aantal online users staat ook maar op 6000.
Of ligt het toch aan mijn pc/verbinding?
Verwijderd
Hier ook... dus ze zijn gewoon traag.-Pjotrski- schreef op 27 december 2003 @ 18:58:
Is Hattrick bij jullie ook opeens supertraag?
edit: en nu zijn ze er compleet uit?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 19:40 ]
Verwijderd
Lang achter elkaar algemeen trainen zorgt uiteindelijk voor vormverlies, ja. Algemeen trainen zorgt er namelijk voor dat bij een vormstijging de vorm harder stijgt, en dat bij een vormdaling de vorm minder veel daalt. Op een gegeven moment komt een speler altijd in een vormdaling, en die gaat zo langzaam, dat het een hele tijd duurt eer dat hij weer gaat stijgen.Royz schreef op 27 december 2003 @ 17:35:
De laatste tijd merk ik dat vrienden om mij heen steeds meer vormverlies krijgen, kan dat komen doordat ze te lang achter elkaar algemeen trainen? Bij mij is er nog niet echt vormverlies opgetreden, maar bij iemand die algemeen trainde is zijn team in totaal op -7 gekomen. Best een achteruitgang terwijl je algemeen traint?
Permanent algemeen trainen is dus dubbel dom, want je mist ook nog eens de beste mogelijkheid om geld te verdienen
Verwijderd
Of je traint per ongeluk op conditie, of HAM heeft kurenYorgoB schreef op 27 december 2003 @ 17:53:
[...]
De spelers hebben ook de laatste wedstrijd van de week (oefenwedstrijd) als verdediger of als vleugelverdediger gestaan.
Ik zie echter niets in HAM bij de trainingtab. Ik zie wel de 2 weken van de conditie staan?
What the f*ck is er met de site van hattrick aan de hand. Ik heb al 4 keer proberen in te loggen (a 5 minuten/keer) en de hele tijd weer een time-out. We zijn toch niet weer terug bij af hoop ik (zoals vorige week dus)....
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Een half uurtje terug stond er de mededeling dat er een wazige overload fout was waardoor alles zo traag liep en dat ze ernaar zouden kijken, maar het lijkt vooralsnog niet te zijn opgelost. Maar... de vele downtime heeft mij een hoop geleerd! Ik heb de wedstrijdopstelling al doorgegeven, ook al voor woensdagdreamtheater schreef op 27 december 2003 @ 20:56:
What the f*ck is er met de site van hattrick aan de hand. Ik heb al 4 keer proberen in te loggen (a 5 minuten/keer) en de hele tijd weer een time-out. We zijn toch niet weer terug bij af hoop ik (zoals vorige week dus)....
Ik wil niet veel zeggen, maar dat gezeik over die downtime moet maar eens afgelopen zijn. Geloof me als ik zeg dat het HT-Team dit ook niet fijn vindt, maar ze proberen echt van alles om dit te voorkomen. Het is nog altijd een GRATIS spel, dus wees daar blij om.dreamtheater schreef op 27 december 2003 @ 20:56:
En heb gewoon wat geduld, je hebt als het goed is de afgelopen tijd geleerd dat je echt op tijd je opstelling moet doorgeven, en dit niet meer op het laatste moment kan doen. Dus maak sowieso een standaardopstelling, en voer evt. wijzigen door op vrijdag na de training.
Verwijderd
grooviee17 schreef op 28 december 2003 @ 00:25:
[...]
Ik wil niet veel zeggen, maar [...]die downtime moet maar eens afgelopen zijn.
Verwijderd
Ja wil je zeuren ga dan naar www.zeuren.nl ofzo... want hier weten we het nou zo langzamerhand wel een keer.....
(Het is heeeeeeel erg OFFtopic om CONSTANT te melden dat je niet blij bent dat de site offline is.. want ja met jou zijn dat er nog 80).
Dus ga gewoon met een
achter je computer zitten en geniet van de mooie kleuren op je beeldscherm
(Het is heeeeeeel erg OFFtopic om CONSTANT te melden dat je niet blij bent dat de site offline is.. want ja met jou zijn dat er nog 80).
Dus ga gewoon met een
Verwijderd
MEGA GOT CUP POLL
Met gepaste trots presenteer ik jullie allen, de grootste poll tot nu toe! (En ook de leukste!)...
Verder wil ik even vragen om niet op jezelf te stemmen..... Das niet leuk weet je wel
Poll: Wie wint de G.O.T cup!?
• White Stripes
• Nobbe United
• Visscher
• Paralympic Tricycle Team
• Frizza United
• OO0nMe's Dreamteam
• Fiets 'm d'r in
• FC Vargo
• Bad Clusters
• Hoedjevanpapier's Xl tal
• Tha Groove's
• [MUG]
• Noobs with Skills
• F.C. GoT
• F.C. FOPPIE
• Watergraafsmeer Wanderers
• Harlem Hattricks
• Sandstorm
• Knallers
• Aristos FC
• Bram United
• BZF
• De Kozakken
• De Superschapen
• De Wotties
• Dieptriest
• F.C. Flower Power
• FC Magic united
• FC Rustig
• FC TikTak over rechts
• FC Zjwame
• Furious Falcon United
• GaMbiNo's
• garbage?
• HARDTRANCE
• kdbunited
• Knights of the Hokey Pokey
• Martinozen
• SC Amsreiw
• SC Uitverkocht
• Splash to the future
• SV - Urk 1
• TCFSL
• Tiel United
• Timberteam
• VV Achteruit

Ook een poll maken? Klik hier
p.s. Frizza United krijgt mijn stem
Met gepaste trots presenteer ik jullie allen, de grootste poll tot nu toe! (En ook de leukste!)...
Verder wil ik even vragen om niet op jezelf te stemmen..... Das niet leuk weet je wel
Poll: Wie wint de G.O.T cup!?
• White Stripes
• Nobbe United
• Visscher
• Paralympic Tricycle Team
• Frizza United
• OO0nMe's Dreamteam
• Fiets 'm d'r in
• FC Vargo
• Bad Clusters
• Hoedjevanpapier's Xl tal
• Tha Groove's
• [MUG]
• Noobs with Skills
• F.C. GoT
• F.C. FOPPIE
• Watergraafsmeer Wanderers
• Harlem Hattricks
• Sandstorm
• Knallers
• Aristos FC
• Bram United
• BZF
• De Kozakken
• De Superschapen
• De Wotties
• Dieptriest
• F.C. Flower Power
• FC Magic united
• FC Rustig
• FC TikTak over rechts
• FC Zjwame
• Furious Falcon United
• GaMbiNo's
• garbage?
• HARDTRANCE
• kdbunited
• Knights of the Hokey Pokey
• Martinozen
• SC Amsreiw
• SC Uitverkocht
• Splash to the future
• SV - Urk 1
• TCFSL
• Tiel United
• Timberteam
• VV Achteruit
Ook een poll maken? Klik hier
p.s. Frizza United krijgt mijn stem
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 01:16 ]
Ik krijg "AAP! Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)" terwijl ik nog nooit op deze poll heb gevoteVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 01:15:
MEGA GOT CUP POLL

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Kreeg ik ookRoyz schreef op 28 december 2003 @ 01:36:
[...]
Ik krijg "AAP! Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)" terwijl ik nog nooit op deze poll heb gevote

Ik wil op Dieptriest stemmen, omdat ik het diep triest vind dat ik niet op mezelf mag stemmen
Vanaf dieptriest werkt de poll niet meer dus... ne0 thx nog voor je uitleg bij het algemeen trainenVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 01:42:
[...]
Kreeg ik ook![]()
Ik wil op Dieptriest stemmen, omdat ik het diep triest vind dat ik niet op mezelf mag stemmen
1 N.V.F. – Ketenix
1 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
1 Losser Warriors - Furious Falcon United
3-1 Valley Warrio - Slashers FC
1 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
1 Losser Warriors - Furious Falcon United
3-1 Valley Warrio - Slashers FC

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
1 N.V.F. – Ketenix
2 Bacchanaal United – De Japie's
1 Midgard – TheStommerds
2 Superlekkere thee in rust – Hottentotse B
2 TSM – kdbunited
3-1 Valley Warriors - Slashers FC
2 Bacchanaal United – De Japie's
1 Midgard – TheStommerds
2 Superlekkere thee in rust – Hottentotse B
2 TSM – kdbunited
3-1 Valley Warriors - Slashers FC
Verwijderd
ben zeer vereerd met de stem op mijn teampje. Heb schijnbaar een stille bewonderaar 
Me jeugdpull heeft wel waarde, maar wat je er echt mee moet:
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 70 000 Euro
Loon: 840 Euro/week
Eigenaar: Bad Clusters
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Zet em maar te koop. Wat kan ik hier voor vragen?????
Verwijderd
Had wel een aardige jeugdpull vandaag :
Brian Rienhart (22520625)
Een populair persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Vastgestelde waarde: 81 000 Euro
Loon: 880 Euro/week
Eigenaar: Noobs with Skills
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Is er iemand die in kan schatten of ie hoog of laag goed is
Ben er nog niet uit wat ik er mee ga doen.
Verwijderd
Zo nou die kan je voor heel wat geld verkopen vriendVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:38:
voor heel veel verkopen en anders zelf trainenVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:38:
Verwijderd
daaaag niet voor 1kVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:49:
gewoon voor 1k op de lijst zetten en kijken wat een gek er voor biedt
Je kan beter het minimum heel hoog zetten! Vooral met die time-outs de laatste tijd.. Dan kan je net hebben dat er weinig is geboden en je speler er voor die prijs uit gaat..
Ik denk dat hij laag goed is.Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:38:
Ik train zelf ook dit soort spelers en hun waarde lag rond de 70k toen ze naar goed PM gingen.
Deze heeft zelfs 2x matig skill, dat hadden mijn spelers niet, dus zijn waarde is hoger relatief.
---
Mijn YP (hoog redelijk
Mike Beers (22486029)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Vastgestelde waarde: 65 000 Euro
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
---
edit:
@MetalMeijer:
Geen idee wat zo'n scheve speler op kan brengen
Misschien dat iemand er 75k voor over heeft als je geluk hebt (hele wilde gok)
[ Voor 37% gewijzigd door -Pjotrski- op 28-12-2003 13:09 ]
Hier ook een aardige jeugdpull maar aangezien ik niet zo veel verstand heb van spitsen vraag ik me af wat ie op kan leveren. Want als dat niet veel is hou ik 'm zelf als reserve.
Marijn Crijnen (22508855)
18 years, passable form, healthy
A popular guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 97 000 Euro
Wage: 980 Euro/week
Owner: The Shamrocks
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: wretched
Verwijderd
Tja... persoonlijk denk ik dat je de 50/75K toch wel moet halen zeker.Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:28:
ben zeer vereerd met de stem op mijn teampje. Heb schijnbaar een stille bewonderaar
Verwijderd
Ik denk dat je hier toch wel 200k (misschien wel 250k) voor kunt krijgen.Hurmen schreef op 28 december 2003 @ 13:05:
Hier ook een aardige jeugdpull maar aangezien ik niet zo veel verstand heb van spitsen vraag ik me af wat ie op kan leveren. Want als dat niet veel is hou ik 'm zelf als reserve.
Verwijderd
370k voor de volgende speler, is dat een goede prijs om te kopen?
19 jaar, goed vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Vastgestelde waarde: 168 000 Euro
Loon: 1 300 Euro/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
ik vind het teveel, 100k minder moet met goed zoeken ook wel lukkenVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 13:26:
370k voor de volgende speler, is dat een goede prijs om te kopen?
Tegenwoordig niet meer... dan moet je wel heel erg lang en heel erg goed zoeken. Ik heb laatst ook geprobeerd om een excellent spits te kopen voor minder dan 250k. Dat is momenteel bijna niet te doen (of hij moet al 35 zijn).loona35 schreef op 28 december 2003 @ 13:55:
[...]
ik vind het teveel, 100k minder moet met goed zoeken ook wel lukken
Mijn beste yp ooit trouwens vandaag:
Jurgen van der Meer (22529144)
A popular guy who is balanced and honest.
Assessed value: 98 000 Euro
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: wretched Defending: solid
Scoring: passable Set Pieces: disastrous
En aangezien ik verdedigen train verkoop ik een oude speler (van 21
[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 28-12-2003 14:28 ]
Mijn youth pull:
Willem Burgemeester
161 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik heb wel eens slechtere gehad :-)
Willem Burgemeester
Ik heb kort geleden nog 2 spelers van 18 en 17 gekocht met solid scoren. Voor samen nog geen 200.000 .. dat zou betekenen dat ik binnen 6/7 weken trainen ze kan verkopen voor het meer dan het dubbele .. lijkt me sterkdreamtheater schreef op 28 december 2003 @ 14:27:
[...]
Tegenwoordig niet meer... dan moet je wel heel erg lang en heel erg goed zoeken. Ik heb laatst ook geprobeerd om een excellent spits te kopen voor minder dan 250k. Dat is momenteel bijna niet te doen (of hij moet al 35 zijn).
nicedied_laughing schreef op 28 december 2003 @ 14:57:
Mijn youth pull:
Willem Burgemeester
wat is je niveau van je jeugdopleiding en hoelang is dat al dat niveau als ik vragen mag?
Mijn niveau is goed, hoelang weet ik niet precies denk iets van 2 maanden.loona35 schreef op 28 december 2003 @ 15:14:
[...]
nice
wat is je niveau van je jeugdopleiding en hoelang is dat al dat niveau als ik vragen mag?
lolVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 15:24:
Nieuw federatielid! Spam zijn gastenboek maar vol!! WGL (143861)
Evertje
die zit in me league en heb ik net 5min geleden getipt om ook maar lid te worden van GoT
nice joh, met investering van 20k per week?died_laughing schreef op 28 december 2003 @ 15:17:
[...]
Mijn niveau is goed, hoelang weet ik niet precies denk iets van 2 maanden.
[ Voor 31% gewijzigd door Loona35 op 28-12-2003 15:27 ]
Woeiii, er hebben al 2 mensen op me gestemt 
Dan moet ik toch maar effe me best doen in de GoT-Cup!
Iedereen veel succes vanavond...
En voor de mensen die de toto nog niet hebben ingevult... DOE HET NU
Dan moet ik toch maar effe me best doen in de GoT-Cup!
Iedereen veel succes vanavond...
En voor de mensen die de toto nog niet hebben ingevult... DOE HET NU
@GoT-cup poll:
Thije heeft 6x op zichzelf gestemd vanaf verschillende computers?
Geinig logo trouwens voor 8bits.
2 N.V.F. – Ketenix
1 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
0 - 0 Valley Warrio - Slashers FC
Geinig logo trouwens voor 8bits.
2 N.V.F. – Ketenix
1 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited
[ Voor 77% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-12-2003 15:37 ]
lolRonald Koeman schreef op 28 december 2003 @ 15:31:
@GoT-cup poll:
2 N.V.F. – Ketenix
1 Midgard – TheStommerds
2 TSM – kdbunited

/edit
me tegenstanders in de cup zijn geen supporter , dacht dat niet kon /... wel jammer iig

[ Voor 11% gewijzigd door Loona35 op 28-12-2003 15:37 ]
nou wordt hij helemaal mooiVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 13:11:
j_du_pee accepteer de wedstrijd eens..
Het is trouwens mijn bedoeling vanaf woensdag ook de ladder van start te laten gaan. Ik heb de formule in mijn hoofd, maar wil het nog ff automatiseren en de regels netjes formuleren. Door alle kerstverplichtingen duurt het wat langer, maar ik ben ermee bezig.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Ik geloof dat het weer tijd wordt voor een nieuw topic (het zijn al weer 40 pagina's) 
Waarschijnlijk wordt hier weer hard aangewerkt...
Waarschijnlijk wordt hier weer hard aangewerkt...
GRRRRR Stomme server. MIjn speler voor vanaaf , die ik wegens blessures moet kopen loopt nu af, maar uitraad ligt de server er weer uit, begin het steeds minder leuk te vinden, je kan nooit een wat doen, zonder bang te zijn dat hij eruit ligt. Dan maar met tien man spelen
Hij doet het weer.koentjuh schreef op 28 december 2003 @ 16:38:
GRRRRR Stomme server. MIjn speler voor vanaaf , die ik wegens blessures moet kopen loopt nu af, maar uitraad ligt de server er weer uit, begin het steeds minder leuk te vinden, je kan nooit een wat doen, zonder bang te zijn dat hij eruit ligt. Dan maar met tien man spelen
Gezocht!
Router
is het slim om 4 van de 5 middenvelders aanvallend te laten spelen? of kun je beter max. 2 doen ofzo?
..
en botst het met elkaar als je veelal aanvallende tacktieken hebt en je vleugelverdedigers verdedigend laat spelen? Of maakt het niet uit hoe de defence zich gedraagt tov midfield?
..
en botst het met elkaar als je veelal aanvallende tacktieken hebt en je vleugelverdedigers verdedigend laat spelen? Of maakt het niet uit hoe de defence zich gedraagt tov midfield?
[ Voor 43% gewijzigd door Loona35 op 28-12-2003 17:24 ]
Verwijderd
hehej_du_pee schreef op 28 december 2003 @ 15:45:
[...]
nou wordt hij helemaal mooiterwijl sv uitverkocht en ik al dagen kibbelen wie er thuis moet spelen (hij natuurlijk, laagst geplaatst
) ga jij me nu ook al uitdagen
we zitten niet eens bij elkaar in de poule
Het is trouwens mijn bedoeling vanaf woensdag ook de ladder van start te laten gaan. Ik heb de formule in mijn hoofd, maar wil het nog ff automatiseren en de regels netjes formuleren. Door alle kerstverplichtingen duurt het wat langer, maar ik ben ermee bezig.

Dit topic is gesloten.