Ben benieuwd of de site er om 20:00 uitvliegt.... Hoop van niet... Wat moet ik dat uur nou doen?????
TV kijken, naar de kroeg gaan met een paar vrienden, bioscoopje pakken, ....Aristos schreef op 21 december 2003 @ 19:49:
Wat moet ik dat uur nou doen?????
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
De site gaat er niet uitvliegen als ik het goed begrijp.
Hij is wel megatraag, maar ivm de league wedstrijden in Nederland en de zeer beperkte hardware kan ik me dat voorstellen.
Hij is wel megatraag, maar ivm de league wedstrijden in Nederland en de zeer beperkte hardware kan ik me dat voorstellen.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Vandaag de hele dag druk gehad, en in de minuutjes tussendoor niet kunnen inloggen op zowel HT als GOT, bagger dus.
Zit nu naar 5 reloadende tabjes te kijken, wachtend op tenminste eentje die uitgeladen is zodat ik op zijn minst een yp kan doen.
Ik doe af en toe moeite het zwartkijken niet te laten overheersen
Heb gestemd fout verkoper, maar ben het helemaal met Brainpower eens qua stelling.
Tis een fout vd verkoper en je kan het Brainpower zelfs al zou ie wel bewust geboden hebben (wat ie nooit van tevoren had kunnen weten bij deze speler) dan nog kan ik het hem absoluut niet kwalijk nemen.
De een zijn brood is de ander zijn dood.. vandaar dat je ook gewoon in de krant een advertentie ziet van een begrafenisonderneming en twee pagina's verder de rouwberichten.
Dat heet marktwerking, commerie, handelsgeest, noem maar op.
LOL, nieuwe text die ik nog nooit had gehad en eigenlijk ook nooit meer wil hebben:
Zit nu naar 5 reloadende tabjes te kijken, wachtend op tenminste eentje die uitgeladen is zodat ik op zijn minst een yp kan doen.
Ik doe af en toe moeite het zwartkijken niet te laten overheersen
Heb gestemd fout verkoper, maar ben het helemaal met Brainpower eens qua stelling.
Tis een fout vd verkoper en je kan het Brainpower zelfs al zou ie wel bewust geboden hebben (wat ie nooit van tevoren had kunnen weten bij deze speler) dan nog kan ik het hem absoluut niet kwalijk nemen.
De een zijn brood is de ander zijn dood.. vandaar dat je ook gewoon in de krant een advertentie ziet van een begrafenisonderneming en twee pagina's verder de rouwberichten.
Dat heet marktwerking, commerie, handelsgeest, noem maar op.
LOL, nieuwe text die ik nog nooit had gehad en eigenlijk ook nooit meer wil hebben:
Rico Caffe dacht gescoord te hebben voor Hattricks na een counter over de rechtervleugel. Maar de grensrechter stak zijn vlag omhoog en de scheidsrechter keurde het doelpunt af wegens buitenspel.

[ Voor 17% gewijzigd door yared op 21-12-2003 20:30 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
1-0 voor tegen koploper uit onterechte strafschop....heb wel gemotst...
...en het regent ook nog
De zakenwereld is inderdaad hard, maar daarom hoef je niet alle acties even sympathiek te vinden.yared schreef op 21 december 2003 @ 20:19:
De een zijn brood is de ander zijn dood..
Ik ken bijvoorbeeld iemand met 'handelsgeest' die, op z'n eigen 25-jarig huwelijksfeestje, nog in onderhandeling met de band ging om nog wat van de prijs af te snoepen voor het optreden, terwijl van te voren al een prijs was afgesproken. Hij vond doekoe dus belangrijker dan genieten van z'n eigen feestje, op en top triest vind ik dat eerlijkgezegd.
Maar weer ontopic; in hattrick draait alles om geld, en om beter te worden zul je geld moeten verdienen, maar er zijn natuurlijk verschillende manier om dit te doen. Daytraden vind ik één van de minst sympathieke manieren van geld verdienen, en koopjes jagen rond downtime/baggerperformance hoort daar ook een beetje bij. Waarom? Omdat ik het oneerlijk vind ten opzichte van mensen die minder tijd hebben om transfermarkten af te struinen, of te wachten op een reactie van de server na elke searchquery. (om niet te spreken over de direct-gedupeerden, concurrenten van de koper, en de verkoper zelf)
[ Voor 8% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-12-2003 21:00 ]
Als een goede speler (iemand met main skills die solid of hoger zijn) op de transferlijst wordt geplaatst voor 0 Euro, dan zijn er altijd mensen die een "bod" doen (vaak al 2 dagen van te voren) van bijvoorbeeld 5000 Euro of zo.Ronald Koeman schreef op 21 december 2003 @ 20:50:
[...]
De zakenwereld is inderdaad hard, maar daarom hoef je niet alle acties even sympathiek te vinden.
Ik ken bijvoorbeeld iemand met 'handelsgeest' die, op z'n eigen 25-jarig huwelijksfeestje, nog in onderhandeling met de band ging om nog wat van de prijs af te snoepen voor het optreden, terwijl van te voren al een prijs was afgesproken. Hij vond doekoe dus belangrijker dan genieten van z'n eigen feestje, op en top triest vind ik dat eerlijkgezegd.
Maar weer ontopic; in hattrick draait alles om geld, en om beter te worden zul je geld moeten verdienen, maar er zijn natuurlijk verschillende manier om dit te doen. Daytraden vind ik één van de minst sympathieke manieren van geld verdienen, en koopjes jagen rond downtime/baggerperformance hoort daar ook een beetje bij. Waarom? Omdat ik het oneerlijk vind ten opzichte van mensen die minder tijd hebben om transfermarkten af te struinen, of te wachten op een reactie van de server na elke searchquery. (om niet te spreken over de direct-gedupeerden, concurrenten van de koper, en de verkoper zelf)
Als je gaat bieden op die speler, bijvoorbeeld 2 uur voordat de deadline afloopt, dan gaat de prijs tenminste omhoog. Als daar dan niemand meer overheen biedt heb je gewoon enorm veel geluk gehad! Ik denk niet dat er veel mensen "ethisch verantwoord" genoeg zijn (ik in elk geval niet) om dan nog eens over hun eigen bod heen te bieden om de prijs "acceptabel" te maken.
Je kunt dan dus moeilijk zeggen dat jij, als koper, de verkoper dupeert. Als jij dat bod niet had gedaan, was de speler voor nog minder geld weggegaan!
Als er iets is dat de verkoper dupeert, dan is het de downtimes en de slechte performance van de servers momenteel (en daar wordt hard aan gewerkt).
Ik vind dat die verkopers zichzelf duperen door in de huidige situatie een speler op de transfermarkt te gooien zonder een redelijke minimumprijs. Maar ja, van je fouten leer je!
Overigens ben ik geen voorstander van fanatiek daytraden, maar iedereen heeft wel eens geluk en iedereen heeft wel eens pech!
edit:
overigens: die gast met zijn handelsgeest op zijn huwelijk, dat is idd diep triest. Maar niet te vergelijken met deze situatie (vind ik althans).
overigens: die gast met zijn handelsgeest op zijn huwelijk, dat is idd diep triest. Maar niet te vergelijken met deze situatie (vind ik althans).
[ Voor 5% gewijzigd door dreamtheater42 op 21-12-2003 21:11 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Bedankt voor je reactie, eigenlijk ben ik het wel eens met je verhaal.dreamtheater schreef op 21 december 2003 @ 21:10:
[...]
Als een goede speler (iemand met main skills die solid of hoger zijn) op de transferlijst wordt geplaatst voor 0 Euro, dan zijn er altijd mensen die een "bod" doen (vaak al 2 dagen van te voren) van bijvoorbeeld 5000 Euro of zo.
Als je gaat bieden op die speler, bijvoorbeeld 2 uur voordat de deadline afloopt, dan gaat de prijs tenminste omhoog. Als daar dan niemand meer overheen biedt heb je gewoon enorm veel geluk gehad! Ik denk niet dat er veel mensen "ethisch verantwoord" genoeg zijn (ik in elk geval niet) om dan nog eens over hun eigen bod heen te bieden om de prijs "acceptabel" te maken.
Je kunt dan dus moeilijk zeggen dat jij, als koper, de verkoper dupeert. Als jij dat bod niet had gedaan, was de speler voor nog minder geld weggegaan!
Als er iets is dat de verkoper dupeert, dan is het de downtimes en de slechte performance van de servers momenteel (en daar wordt hard aan gewerkt).
Ik vind dat die verkopers zichzelf duperen door in de huidige situatie een speler op de transfermarkt te gooien zonder een redelijke minimumprijs. Maar ja, van je fouten leer je!
Overigens ben ik geen voorstander van fanatiek daytraden, maar iedereen heeft wel eens geluk en iedereen heeft wel eens pech!
edit:
Verwijderd
ja hoor na 5 verliespartijen weer eens gewonnen (met 2-1) ! wat is 4-4-2 toch mooi soms
Midfield: solid
Right Side Defence: extra-terrestrial
Central Defence: mythical
Left Side Defence: supernatural
Right Side Attack: excellent
Central Attack: excellent
Left Side Attack: weak
41.5 sterren
Midfield: solid
Right Side Defence: extra-terrestrial
Central Defence: mythical
Left Side Defence: supernatural
Right Side Attack: excellent
Central Attack: excellent
Left Side Attack: weak
41.5 sterren
Verwijderd
3-1 gewonnen vanavond. Sta nog steeds 5e met 4 gewonnen wedstrijden van de 6
Naja, het staat wel lekker gezellig dicht op elkaar.

Gelukkig een punt gepakt met een bloedeloz 0-0
Nu 2 weken achter elkaar tegen de onklopbare nummer 1. Twee keer PIC dus.
8-0
maar niet zoveel sterren als normaal
maar niet zoveel sterren als normaal
Verwijderd
speel jij toevallig ook ehockey?hoedjevanpapier schreef op 21 december 2003 @ 21:57:
Gelukkig een punt gepakt met een bloedeloz 0-0
Gelukkig weer gewonnen (2e op rij). Inmiddels staat mijn ploeg 4e met 3 gewonnen en 3 verloren. Enigszins vreemd is wel dat mijn ploeg in de ongeveer 2 seizoenen dat ik nu speel nog nooit heeft gelijkgespeeld (nog niet eens vriendschappelijk) en we hebben het over 55 wedstrijden!
Nu 2 weken lang een dubbelconfrontatie met 1 van mijn 2 grootste rivalen; dat wordt spannend
Nu 2 weken lang een dubbelconfrontatie met 1 van mijn 2 grootste rivalen; dat wordt spannend
ff een vraagje, ik heb een speler die er vanavond met een rode kaart uitgestuurd is. Nu speelt deze speler op een trainbare positie, ik geloof alleen dat hij door zijn rode kaart GEEN training ontvangt, klopt dat?
3-2 gewonnen van koploper.....we hebben weer aansluiting bij de top 3...yes...
...en het regent ook nog
Verwijderd
1-7 winst... met PIC, op de nr. 2. Ikzelf ben nu dus nr 1 met 6 punten los van de nummer twee. We blijven hoge verwachtingen houden!
Verwijderd
bij rood krijgt ie wel trainingAristos schreef op 21 december 2003 @ 22:12:
ff een vraagje, ik heb een speler die er vanavond met een rode kaart uitgestuurd is. Nu speelt deze speler op een trainbare positie, ik geloof alleen dat hij door zijn rode kaart GEEN training ontvangt, klopt dat?
Woei! Wat een dag 
2003-12-21 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 279 148 Euro aan entreegeld.
2003-12-21 Je hebt een speler verkocht en 1 101 600 Euro ontvangen
Kapitaal: 524 001 Euro (1 852 593) Euro
Voor het eerst in mijn HELE HT carriere over de miljoen!!!
Over 2 dagen gaat de ver bovenstaande speler eruit die ik voor een schijntje met mazzel heb gekocht voor hoop ik ook 1.2 miljoen.
Ik ga nu op zoek naar een middenvelder die minstens 4 sterren haalt met matig vorm ofzo...
Ook nipt van de voormalig gedeeld (met mij) nummer 1 gewonnen met 1-0. In de 87ste minuut scoorde ik pas
2003-12-21 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 279 148 Euro aan entreegeld.
2003-12-21 Je hebt een speler verkocht en 1 101 600 Euro ontvangen
Kapitaal: 524 001 Euro (1 852 593) Euro
Voor het eerst in mijn HELE HT carriere over de miljoen!!!
Over 2 dagen gaat de ver bovenstaande speler eruit die ik voor een schijntje met mazzel heb gekocht voor hoop ik ook 1.2 miljoen.
Ik ga nu op zoek naar een middenvelder die minstens 4 sterren haalt met matig vorm ofzo...
Ook nipt van de voormalig gedeeld (met mij) nummer 1 gewonnen met 1-0. In de 87ste minuut scoorde ik pas
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Vandaag weer gewonnen, met 3-1 bij een ploeg die uit de 3e divisie komt. Die ploeg staat nu troosteloos onderaan met 2 punten. Doordat de nummer 1 gelijkspeelde sta ik met 12 punten weer op de 1e plaats
Het staat wel allemaal dicht bij elkaar, want de nummer 7 heeft maar 5 punten minder dan mij. Volgende week tegen een ploeg die slecht begonnen is, maar vandaag wel een world class middenveld haalde. Gelukkig speel ik volgende week thuis en is zijn beste middenvelder voor 3 weken geblesseerd geraakt.
Don't waste your time or time will waste you
4-1 gewonnen. Volgende twee weken moet ik tegen de nr 7 van de poule (staat maar 5 punten achter op mij en ik sta 1st)
Gezocht!
Router
5-2 met pic tegen de nummer 2
verder weinig te melden naja ik sta nu 2de op naar de koppositie
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
4-1 verloren en mijn beste verdediger moest geblesseerd uitvallen.
Die ben ik nu 2 weken kwijt
Die ben ik nu 2 weken kwijt
Klopt ja, ik zit er in. Ga zo opstelling maken voor eerste wedstrijd vanavond
Mag nog steeds geen nieuwe YP trekken, iemand anders daar ook last van?
Ze gaan vanmiddag om 14.00 weer eens 6 uur plat, dus maak je woensdag opstelling maar vast
@EHockey kan dat offtopic geleuter ophouden ajb, start een nieuw draadje als je wilt.
Ze gaan vanmiddag om 14.00 weer eens 6 uur plat, dus maak je woensdag opstelling maar vast
@EHockey kan dat offtopic geleuter ophouden ajb, start een nieuw draadje als je wilt.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
wat leuter je dan zelf over een YP? dat kon gisterenmiddag al.yared schreef op 22 december 2003 @ 09:38:
Mag nog steeds geen nieuwe YP trekken, iemand anders daar ook last van?
Idd had gister nergens last van....Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 10:18:
[...]
wat leuter je dan zelf over een YP? dat kon gisterenmiddag al.
@yared....Wrom mag je niet dan? Staat er dat je er al 1 hebt gepullt?
Hoorde van mijn neefje gisteren ook dat ie nog niet kon pullen. Hij logt niet zo vaak in, ik instrueer m altijd. Ik zeg dus, trek eens een jeugdspeler.. Hij zegt kan niet meer, heb ik al gedaan staat er? Ik vond het maar gek, maar aangezien Yared dat dus ook heeft...
Weten jullie die uitmuntend middenvelder nog die ik voor 350k kocht vrijdag?
Die gaat nu iig weg voor 1.2 miljoen...zow das effe lekker...900k verdienen
Dat is het betere werkBrainpower schreef op 22 december 2003 @ 11:19:
Weten jullie die uitmuntend middenvelder nog die ik voor 350k kocht vrijdag?Die gaat nu iig weg voor 1.2 miljoen...zow das effe lekker...900k verdienen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Yessss 3-4 gewonnen tegen de nummer 2.
Wat een spanning, middenvelder eraf geschopt halverwege de eerste helft (gelukkig maar 1 weekje), zijn vervanger was een stuk zwakker, maar heb het net gehaald.
Zat me nagels op te kluiven.
Nu een marge van 5 punten en nog geen verliespunten.
Wat een spanning, middenvelder eraf geschopt halverwege de eerste helft (gelukkig maar 1 weekje), zijn vervanger was een stuk zwakker, maar heb het net gehaald.
Zat me nagels op te kluiven.
Nu een marge van 5 punten en nog geen verliespunten.
Ja man, heb als ik hem verkoop morgen 3 miljoen te besteden! Zo hoog ben ik nog nooit geweest
Ik heb nog wel wat spelers te koop staan, dus als je van gekkigheid niet weet wat je er mee moet doen, be my guestBrainpower schreef op 22 december 2003 @ 12:44:
[...]
Ja man, heb als ik hem verkoop morgen 3 miljoen te besteden! Zo hoog ben ik nog nooit geweestTrouwens niet eens op de 1 miljoen!
wel ff een gm mailen dat je gewoon voor sinterklaas speelt
hhaha nee ik ga op zoek naar een middenvelder, clown en coachAlfredt schreef op 22 december 2003 @ 12:49:
[...]
Ik heb nog wel wat spelers te koop staan, dus als je van gekkigheid niet weet wat je er mee moet doen, be my guest
wel ff een gm mailen dat je gewoon voor sinterklaas speelt
Gisteren weer met 3-2 een redelijk moeilijke uitwedstrijd gewonnen. 
Ik sta nu met 18 uit 6 bovenaan, nog steeds geen verliespunten dus.
Ik sta nu 6 punten los van de nummer 2 en 8 punten van de nummer 3.
Nu moet ik 2 keer tegen de nummer 6 dus dat moet ook weer 6 punten opleveren.
Mijn YP was behoorlijk bagger, hij had een waarde van 3000 euro.
Dus deze heb ik maar weer direct ontslagen...
Al met al moet het wel heel raar lopen wil ik promotie nog mislopen.
Ik sta nu met 18 uit 6 bovenaan, nog steeds geen verliespunten dus.
Ik sta nu 6 punten los van de nummer 2 en 8 punten van de nummer 3.
Nu moet ik 2 keer tegen de nummer 6 dus dat moet ook weer 6 punten opleveren.
Mijn YP was behoorlijk bagger, hij had een waarde van 3000 euro.
Dus deze heb ik maar weer direct ontslagen...
Al met al moet het wel heel raar lopen wil ik promotie nog mislopen.
[ Voor 9% gewijzigd door GaMbiNo op 22-12-2003 13:18 ]
Ik betwijfel dus zeer sterk dat ik dat al gedaan heb. Er staat idd dat ik er al eentje heb gepulled.Brainpower schreef op 22 december 2003 @ 10:37:
[...]
Idd had gister nergens last van....
@yared....Wrom mag je niet dan? Staat er dat je er al 1 hebt gepullt?
Dat kan je toch zien in je berichten bij De Club?yared schreef op 22 december 2003 @ 13:20:
[...]
Ik betwijfel dus zeer sterk dat ik dat al gedaan heb. Er staat idd dat ik er al eentje heb gepulled.
2003-12-21 Je hebt een speler gepromoveerd en 2 000 Euro is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.
[ Voor 17% gewijzigd door NiMu83 op 22-12-2003 13:25 ]
Staat al een paar dagen niks meer bij me club, heb het dan ook even doorgemaild naar devs.Brainpower schreef op 22 december 2003 @ 13:24:
[...]
Dat kan je toch zien in je berichten bij De Club?
2003-12-21 Je hebt een speler gepromoveerd en 2 000 Euro is aan je tijdelijke uitgaven toegevoegd.
Bij Bram staat nog helemaal nix in zijn gastenboek!!! (behalve ik zei de gek)
Als ik geen kampioen word weet ik het echt niet meer
. Ik sta nu met 6 wedstrijden bovenaan dus 18 punten met een doelsaldo van 37 - 6. Nummer 2 heeft 15 punten (verloren met 6-2 van mij 2 weken geleden) en een doelsaldo van 26 - 10. Ook wel leuk ik haalde 27,5 ster gisteren, middenveld zwak met een pic in VIII
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
wauw.
Na de downtimes van afgelopen week had ik geen zin meer om in te loggen. Ik stond 2e in de poule met 15 uit 5 maar slechter doelsaldo. Ik moest tegen de #1.
Ik had orders gegeven, maar mijn spits had rode kaart en buitenspeler geblesseerd. Nouja, op zeker maar Mots gedaan.
Kijk ik net hoe de wedstrijd is verlopen:
FC Rustig
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: zwak
Centrale Aanval: zwak
Linker Aanval: slecht
mijn beste was redelijk op middenveld ooit. Maar normaal haal ik matig. Nu gewoon formidabel. Uitstekende verdediging heb ik ook nog nooit gehad
Ik heb 3-0 gewonnen, dus das wel nijs. Nu promoveer ik sowieso wel naar VI.
Na de downtimes van afgelopen week had ik geen zin meer om in te loggen. Ik stond 2e in de poule met 15 uit 5 maar slechter doelsaldo. Ik moest tegen de #1.
Ik had orders gegeven, maar mijn spits had rode kaart en buitenspeler geblesseerd. Nouja, op zeker maar Mots gedaan.
Kijk ik net hoe de wedstrijd is verlopen:
FC Rustig
mijn beste was redelijk op middenveld ooit. Maar normaal haal ik matig. Nu gewoon formidabel. Uitstekende verdediging heb ik ook nog nooit gehad
Ik heb 3-0 gewonnen, dus das wel nijs. Nu promoveer ik sowieso wel naar VI.
Zijn er meer mensen die een heel gek wedstrijdverslag hadden? Ik zal die van mij eens posten, alles wordt geknipt, geplakt, weggehaald en ga zo maar door. En dan toch geen doelpunten...
Het gewraakte verslag
14076 fans kwamen naar Amarena op deze bewolkte dag. Ipstjits koos voor een strategische 3-5-2 formatie. 14076 fans kwamen naar Amarena op deze bewolkte dag. De volgende spelers zullen beginnen: Knight - Grendel, Marijnissen, Bontekoning - Hoogerheide, Wallborg, Beudeker, Haverkamp, Hoogerheide - de Visser, Conde Quintero.
Hoedjevanpapier's begon de wedstrijd met een 4-5-1 formatie. Ipstjits koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: den Heijer - Beijerink, Bloemen, Eckskog, Geyer - Entralgo, Larsson, Schwarzer, Johnston, Vanamets - Griller.
De volgende spelers zullen beginnen: Knight - Grendel, Marijnissen, Bontekoning - Hoogerheide, Wallborg, Beudeker, Haverkamp, Hoogerheide - de Visser, Conde Quintero.
Velen dachten dat Denny Grendel een penalty had moeten krijgen in de 7e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Robert-Jan den Heijer toen hij deze wilde omzeilen. Hoedjevanpapier's begon de wedstrijd met een 4-5-1 formatie. Hoedjevanpapier's leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. De volgende spelers zullen beginnen: den Heijer - Beijerink, Bloemen, Eckskog, Geyer - Entralgo, Larsson, Schwarzer, Johnston, Vanamets - Griller.
En zo gaat dat nog wel even door, dubbel dubbel enz..
Het gewraakte verslag
14076 fans kwamen naar Amarena op deze bewolkte dag. Ipstjits koos voor een strategische 3-5-2 formatie. 14076 fans kwamen naar Amarena op deze bewolkte dag. De volgende spelers zullen beginnen: Knight - Grendel, Marijnissen, Bontekoning - Hoogerheide, Wallborg, Beudeker, Haverkamp, Hoogerheide - de Visser, Conde Quintero.
Hoedjevanpapier's begon de wedstrijd met een 4-5-1 formatie. Ipstjits koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: den Heijer - Beijerink, Bloemen, Eckskog, Geyer - Entralgo, Larsson, Schwarzer, Johnston, Vanamets - Griller.
De volgende spelers zullen beginnen: Knight - Grendel, Marijnissen, Bontekoning - Hoogerheide, Wallborg, Beudeker, Haverkamp, Hoogerheide - de Visser, Conde Quintero.
Velen dachten dat Denny Grendel een penalty had moeten krijgen in de 7e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Robert-Jan den Heijer toen hij deze wilde omzeilen. Hoedjevanpapier's begon de wedstrijd met een 4-5-1 formatie. Hoedjevanpapier's leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. De volgende spelers zullen beginnen: den Heijer - Beijerink, Bloemen, Eckskog, Geyer - Entralgo, Larsson, Schwarzer, Johnston, Vanamets - Griller.
En zo gaat dat nog wel even door, dubbel dubbel enz..
[ Voor 62% gewijzigd door hoedjevanpapier op 22-12-2003 16:08 ]
Verwijderd
Hey ppl...
gister uit bij nr 1 gepicced en 1 - 1 gespeeld
... nooit verwacht daar met een punt weg te komen...
Yared, ik kon gister ook geen YP doen (stond niets bij club) maar nu net weer wel... zal bij jou ook wel een foutje zijn dat zo opgelost is... Het was jammergenoeg wel een waardeloos ventje dus die is nu een baan in de automatisering aan het zoeken (hoorde dat hij bij een zweeds bedrijfje heeft gesolliciteerd...)
gister uit bij nr 1 gepicced en 1 - 1 gespeeld
Yared, ik kon gister ook geen YP doen (stond niets bij club) maar nu net weer wel... zal bij jou ook wel een foutje zijn dat zo opgelost is... Het was jammergenoeg wel een waardeloos ventje dus die is nu een baan in de automatisering aan het zoeken (hoorde dat hij bij een zweeds bedrijfje heeft gesolliciteerd...)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 16:05 ]
Als ik de hoeveelheid sterren bekijk dan snap ik niet echt hoe je ooit een formidabel middenveld heb kunnen halen.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 15:44:
FC Rustig
Gezocht!
Router
Verwijderd
misschien dat het vertalen niet goed gaat want ik zelf heb bij mezelf en bij anderen nog niet dit soort fouten gelezen (in het Engels).hoedjevanpapier schreef op 22 december 2003 @ 16:04:
....wedstrijdverslag...
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 16:33 ]
Verwijderd
tjah, ik heb ook niet echt een idee. Ik heb wel 12 sterren op het middenveld staan, maar ik heb te weinig ervaring om te weten wat je nodig hebt voor een formidabel middenveld. Ik had wel een superhoge teamspirit en Mots... Ik weet niet hoeveel invloed dat heeft..The Dolf schreef op 22 december 2003 @ 16:21:
[...]
Als ik de hoeveelheid sterren bekijk dan snap ik niet echt hoe je ooit een formidabel middenveld heb kunnen halen.
Ik weet wel dat middenveld dit seizoen minder invloed heeft, das wel enigzins jammer omdat ik in het vorige seizoen begonnen ben en toen iedereen me heeft verteld middenveld te trainen enzo.
trouwens
In het wedstrijdverslag las ik dit:
"Rustig probeert steeds door te breken via het midden, maar liep telkens weer stuk op de verdediging van de bezoekers."
maar ik heb niet orders doorgegeven om via het midden te spelen. Ik heb gewoon normaal gedaan. Ik dacht dat je dat alleen maar te lezen kreeg als je aanvallen via het midden had doorgegeven?
Ik zoek nog een friendly
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 16:52 ]
Verwijderd
voglens mij is het 50% gaat door midden 25% via rechts en 25% via links. BIj een normale tactiek.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:34:
[...]
tjah, ik heb ook niet echt een idee. Ik heb wel 12 sterren op het middenveld staan, maar ik heb te weinig ervaring om te weten wat je nodig hebt voor een formidabel middenveld. Ik had wel een superhoge teamspirit en Mots... Ik weet niet hoeveel invloed dat heeft..
Ik weet wel dat middenveld dit seizoen minder invloed heeft, das wel enigzins jammer omdat ik in het vorige seizoen begonnen ben en toen iedereen me heeft verteld middenveld te trainen enzo.
trouwens
In het wedstrijdverslag las ik dit:
"Rustig probeert steeds door te breken via het midden, maar liep telkens weer stuk op de verdediging van de bezoekers."
maar ik heb niet orders doorgegeven om via het midden te spelen. Ik heb gewoon normaal gedaan. Ik dacht dat je dat alleen maar te lezen kreeg als je aanvallen via het midden had doorgegeven?
@the dolf: sterren zeggen niets over je ratings als jij motst gaat je middenveld 1/2 stappen omhoog en als je thuis speelt kan dit ook nog een stap schelen...
ik had gister met pic een inadequite midfield thuis als ik uitspeel is dat met pic weak als ik op normal thuis speel is het passable/solid...
ik had gister met pic een inadequite midfield thuis als ik uitspeel is dat met pic weak als ik op normal thuis speel is het passable/solid...
Verwijderd
ff over de got cup op die site staat dat je voor zondagavond 12uur ingeschreven moet zijn aangezien die woensdag erop de 1e ronde al plaats vind moeten de friendly's in 3 dagen geregelt zijn is dat niet een beetje kort
vind het best wel risicovol eigenlijk....
Je TS maakt erg veel uit, een aantal stappen omhoog haal je gemakkelijk met Paradijs op Aarde (PoE)The Dolf schreef op 22 december 2003 @ 16:21:
[...]
Als ik de hoeveelheid sterren bekijk dan snap ik niet echt hoe je ooit een formidabel middenveld heb kunnen halen.
Ja, daar heb je eigelijk wel gelijk in. Had er ff niet bij nagedacht dat je dan maar 3 dagen had, en dat is wel heel erg kort dag.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:48:
ff over de got cup op die site staat dat je voor zondagavond 12uur ingeschreven moet zijn aangezien die woensdag erop de 1e ronde al plaats vind moeten de friendly's in 3 dagen geregelt zijn is dat niet een beetje kortvind het best wel risicovol eigenlijk....
De inschrijving is nu geopend tot Donderdag 25 december 12:00:00. Dezelfde dag zal ik proberen de poules op GoT proberen te zetten, zodat de wedstrijden geregeld kunnen worden. Als HT weer up is, zal ik ook nog een Nieuwsbrief sturen, zodat iedereen op de hoogte is
Het was me niet eens opgevallen, maar nu je het zegt, 3 dagen is te krap, gezien de ervaringen met de vorige edities. Het lijkt me handiger om de deadline een stuk naar voren te schuiven, zondag zouden de friendly's al geaccepteerd moeten zijn, zodat je nog 2 dagen hebt om een andere friendly te zoeken, mocht je tegenstander nog niet geaccepteerd hebben.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:48:
ff over de got cup op die site staat dat je voor zondagavond 12uur ingeschreven moet zijn aangezien die woensdag erop de 1e ronde al plaats vind moeten de friendly's in 3 dagen geregelt zijn is dat niet een beetje kortvind het best wel risicovol eigenlijk....
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ben ik het mee eens, misschien woensdag al geen inschrijvingen meer accepteren?
Men heeft tijd genoeg gehad en volgens mij hebben we meer dan genoeg inschrijvingen.
Doe weer eens te lang over mijn tekst. Alles is al geregeld.
Wat een geweldige community
Ben benieuwd naar de loting, de laatste paar weken op woensdag wel eens gewonnen van teams uit 2/3 divisies hoger.
Je bent gewaarschuwd
Men heeft tijd genoeg gehad en volgens mij hebben we meer dan genoeg inschrijvingen.
Doe weer eens te lang over mijn tekst. Alles is al geregeld.
Wat een geweldige community
Ben benieuwd naar de loting, de laatste paar weken op woensdag wel eens gewonnen van teams uit 2/3 divisies hoger.
Je bent gewaarschuwd
[ Voor 46% gewijzigd door -Pjotrski- op 22-12-2003 17:31 ]
Als ik in de cup speel dan speel ik toch alleen maar om te trainen... Dus als je dan van me wint, doe ik daar niet moeilijk over
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ja, ik speel ook altijd met mijn volledige B-team op woensdag.
Ga geen training opgeven of A spelers blessures laten riskeren op woensdag denk ik.
Misschien als ik in de finale sta
Heb wel zin in de cup, vorig seizoen was ik net te laat aan Hattrick begonnen om met de cup mee te kunnen doen.
Ga geen training opgeven of A spelers blessures laten riskeren op woensdag denk ik.
Misschien als ik in de finale sta
Heb wel zin in de cup, vorig seizoen was ik net te laat aan Hattrick begonnen om met de cup mee te kunnen doen.
Idem hier....Sandyman538 schreef op 22 december 2003 @ 17:38:
Als ik in de cup speel dan speel ik toch alleen maar om te trainen... Dus als je dan van me wint, doe ik daar niet moeilijk over![]()
Ik zal dan ook niet erg hoge ogen gooien als VII'er
Diegene die niet van mij wint mag zich best gaan schamen.
In underdog positie manoevreert

Ik trainde eerst nog middenveld, dan is je B-middenveld ook wel redelijk. Nu train ik voortaan wingers, dus mijn middenveld bestaat nu uit mijn reservemid, coach, clown en mezelf (Heb een speler met mijn eigen naam! ). Dus mijn middenveld zuigt echt enorm...Sandyman538 schreef op 22 december 2003 @ 17:38:
Als ik in de cup speel dan speel ik toch alleen maar om te trainen... Dus als je dan van me wint, doe ik daar niet moeilijk over![]()
Verwijderd
Zondag 3-0 verloren van iemand met een uitstekend middeveld. Ik zelf had een slecht middeveld door blesure van drie middevelders. Ik counteren dus maar het hielp niet, nou ja volgende keer beter.....
Ik heb dit seizoen al een wedstrijd verloren met een uitstekend middenveld tegen een zwak middenveld. En die counterde niet eens...Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 19:19:
Zondag 3-0 verloren van iemand met een uitstekend middeveld. Ik zelf had een slecht middeveld door blesure van drie middevelders. Ik counteren dus maar het hielp niet, nou ja volgende keer beter.....
Als je gaat counteren is het wel erg belangrijk dat je ook goede counterskills hebt, anders is het nut een heel stuk minder (stukje hierover kun je vinden bij hattrick---> about hattrick ---> tactics (of zoiets)).
JezusUpdate 20.15: Seems like we've underestimated the time required to do the installations and new estimated time of completion is around 23.00 HT-Time. It is not really any additional problem, just things taking longer than expected.
Update 19.00: Installation is taking a bit longer than previously estimated. The site is now estimated to open at 21.00 HT-Time.
The site is currently down because we are installing new hardware.
Initially we thought we would only do a minor upgrade today, but it seems it will be possible to do more. The site will therefore be closed until approximately 19.30 HT-Time.
Ach ja, je raakt eraan gewend, nietwaar?
Ach, je moet wel. Maar je moet gewoon niet zo zeuren, als het goed is, moet na deze hardware upgrade alles weer goed werken, dus gewoon even geduld hebben...
Verwijderd
Alleen jammer dat ik net dit weekend m'n uitmuntende keeper heb verkocht, een aantal versterkingen heb aangekocht en 7 spelers vanavond in de verkoop heb staan (rond achten...).grooviee17 schreef op 22 december 2003 @ 20:38:
[...]
Ach, je moet wel. Maar je moet gewoon niet zo zeuren, als het goed is, moet na deze hardware upgrade alles weer goed werken, dus gewoon even geduld hebben...
Ben zeer benieuwd wat er met die transfers gebeurt
daar gaan mijn zorgvuldig voorbereide transfers.....
kost me bakken met geld als de transfers op de normale tijd worden vastgesteld
kost me bakken met geld als de transfers op de normale tijd worden vastgesteld
Update 21:50: The new disks are now online and ready for our database. There should not be any further delays now. We are currently in the process of copying files and will begin starting the applications shortly. When all is up and running smoothly the web will open.
en de biedingen zijn uitgesteeeeeld 
* ArthurMorgan blij
je mag bieden tot morgenmiddag een uur of 4
* ArthurMorgan blij
je mag bieden tot morgenmiddag een uur of 4
Verwijderd
Hey wat raar... een van mijn trainnees stond te koop en momenteel was het hoogste bod 150.000 (waarmee ik HEEL blij was)... maar nu de website weer ge-restored is staat hij niet meer onder "bids". Dat is wel vreemd, want volgens de spelergegevens staat hij nog wel steeds te koop en is er een bod op geplaatst... heel vreemd. Hopen maar dattie niet opeens niet meer te koop is ofzo...
nee dat komt wel weer goed, ging de vorige keer ook raar
Verwijderd
Je hebt het recht niet om te klagen, ze hebben toch hun excuus aangeboden, en ik ben ook supporter en klaag toch ook niet!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 18:19:
Ben ik net supporter... gaan ze de site om de haverklap down gooien. Tsssssssssssssssssssss.
Verwijderd
Ik weet wel dat mijn speler verkocht was voor 130000 euro maar door die restore stond hij ineens weer tussen mijn spelerlijst..... Dus het gaat niet altijd goed.....Alfredt schreef op 22 december 2003 @ 23:19:
nee dat komt wel weer goed, ging de vorige keer ook raar
ja maar er is nu geen sprake van een datalossVerwijderd schreef op 22 december 2003 @ 23:56:
[...]
Ik weet wel dat mijn speler verkocht was voor 130000 euro maar door die restore stond hij ineens weer tussen mijn spelerlijst..... Dus het gaat niet altijd goed.....
Verwijderd
Nee oke dat klopt, maar ik baalde daar wel ff van want nu is hij voor 92000 euro weggegaan dat is dus een dikke 38000 verschil. Maar ja je kunt er nu eenmaal niets aan doen.....
We zijn er nog niet... nog lang niet, dus maak je opstelling voor woensdag ASAP! 
Aankondigingen voor Hattrick
2003-12-22 Sluiting server uitgesteld
Om 14:00 HT-tijd zou de site dichtgaan, maar we hebben dit uitgesteld. De sluiting van de server staat nu ingeroosterd voor morgen (dinsdag), maar ook dit is nog niet zeker.
Aankondigingen voor Hattrick
2003-12-22 Sluiting server uitgesteld
Om 14:00 HT-tijd zou de site dichtgaan, maar we hebben dit uitgesteld. De sluiting van de server staat nu ingeroosterd voor morgen (dinsdag), maar ook dit is nog niet zeker.
Verwijderd
Nee die sluiting van morgen gaat niet door denk ik.
Ze zouden eigenlijk vanmiddag dicht gaan, dat deden ze niet en verschoven ze het naar morgen maar toen gingen ze alsnog vandaag met de hardware bezig.
En hij loopt nu lekker snel.
Ze zouden eigenlijk vanmiddag dicht gaan, dat deden ze niet en verschoven ze het naar morgen maar toen gingen ze alsnog vandaag met de hardware bezig.
Dat kan je wel zeggen!!! Maar het is ook wel laat nuVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 00:38:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Mijn internationale friendly is pleite 
Iemand nog interesse in een oefenwedstrijd morgen avond?
Oefenwedstrijd geregeld, Yellow Madness en SuriBoys bedankt!
Iemand nog interesse in een oefenwedstrijd morgen avond?
Oefenwedstrijd geregeld, Yellow Madness en SuriBoys bedankt!
[ Voor 25% gewijzigd door IWriteCode op 23-12-2003 10:11 ]
Less = more
het is nu natuurlijk vakantie en er zijn minder mensen al wakker, maar de site is echt bloedje snel
Als dit zo blijft stuur ik ze een ecard of digitaal bloemetje ofzo 
edit: ik zie nu ook ineens dat ik op IP ***.158 zit, een extra server lijkt me
edit: ik zie nu ook ineens dat ik op IP ***.158 zit, een extra server lijkt me
[ Voor 22% gewijzigd door j_du_pee op 23-12-2003 10:38 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Die .158 server is retesnel atm
Als dit zo blijft was het die downtime echt wel waard !
Je hoeft niet eens te wachten op een pagina.
Als dit zo blijft was het die downtime echt wel waard !
Je hoeft niet eens te wachten op een pagina.
Ik zit op .156 en die is ook heerlijk !!! Wat een kerstkado is dit zeg. Als we maar niet te vroeg juichen...
Ik ben al eerder op .158 geweest, volgens mij was dat op zondag.
Nu Hattrick eindelijk weer behoorlijk snel is ben ik ook weer verder gegaan met de GoT-Ratings, en die van ronde 6 staan weer online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk bram113 (Bram United) en Dieptriest (Dieptriest).
Ook is er een lid vertrokken, namelijk newdesign (MLK magnets). 
Deze week zijn Knights of the Hokey Pokey en foray 4ever een plaats gestegen ten koste van 1337s United. Ook Visscher doet het goed met 2 plaatsen winst. Fiets 'em d'r in zakt daarentegen 4 plaatsen (van 35 naar 39). Grootste stijger is Noobs with Skills met 4 plaatsen winst (van 55 nar 51). De 2 nieuwe leden vinden we onderaan de ranglijst, maar deze zijn aan hun eerste seizoen in Hattrick bezig.
Nu Hattrick eindelijk weer behoorlijk snel is ben ik ook weer verder gegaan met de GoT-Ratings, en die van ronde 6 staan weer online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk bram113 (Bram United) en Dieptriest (Dieptriest).
Deze week zijn Knights of the Hokey Pokey en foray 4ever een plaats gestegen ten koste van 1337s United. Ook Visscher doet het goed met 2 plaatsen winst. Fiets 'em d'r in zakt daarentegen 4 plaatsen (van 35 naar 39). Grootste stijger is Noobs with Skills met 4 plaatsen winst (van 55 nar 51). De 2 nieuwe leden vinden we onderaan de ranglijst, maar deze zijn aan hun eerste seizoen in Hattrick bezig.
Don't waste your time or time will waste you
Thanks voor de ratings Zonar, echt een leuk initiatief.
Sta gelijk met MUG. Nog maar 1 team uit VI boven mij.
Wordt lastig die in te halen.
Sta gelijk met MUG. Nog maar 1 team uit VI boven mij.
Wordt lastig die in te halen.
[ Voor 9% gewijzigd door -Pjotrski- op 23-12-2003 12:09 ]
heel cool Zonar thx 
Ik vroeg me af trouwens of je die ratings in een databaseje hebt oid. Het lijkt me wel leuk om grafiekjes te klussen van de voortgang van mijn team.
Lijkt me bijvoorbeeld ook leuk om mijn team te kunnen vergelijken met hoe ik het na x weken doe in vergelijking met b.v. eredivisieteams nadat zij lang geleden in hun week x zaten
(de data van die teams vul ik dan zelf wel aan hoor 
Ik wil niet aan jouw kindje komen, maar ik hou wel van statistiekjes en heb volgende week vakantie dus zoek een bezigheidstherapie
Ik vroeg me af trouwens of je die ratings in een databaseje hebt oid. Het lijkt me wel leuk om grafiekjes te klussen van de voortgang van mijn team.
Lijkt me bijvoorbeeld ook leuk om mijn team te kunnen vergelijken met hoe ik het na x weken doe in vergelijking met b.v. eredivisieteams nadat zij lang geleden in hun week x zaten
Ik wil niet aan jouw kindje komen, maar ik hou wel van statistiekjes en heb volgende week vakantie dus zoek een bezigheidstherapie
Wacht op antwoord
Verwijderd
Hu, hoe werken die ratings nou?Zonar schreef op 23 december 2003 @ 11:59:
Ik ben al eerder op .158 geweest, volgens mij was dat op zondag.
Nu Hattrick eindelijk weer behoorlijk snel is ben ik ook weer verder gegaan met de GoT-Ratings, en die van ronde 6 staan weer online. Deze week hebben we twee nieuwe leden, namelijk bram113 (Bram United) en Dieptriest (Dieptriest).Ook is er een lid vertrokken, namelijk newdesign (MLK magnets).
Voor de puntentelling kun je kijken op Hattrick ranglijsten Nederland
Staat ook op de ratings pagina bovenaan
tjah ik vind nogsteeds dat 3x midfield wel erg zwaar is met die nieuwe tacktieken want je ziet steeds vaker een minder midfield winnen van een sterker midfield... maja je moet ergens vanuit gaan he-Pjotrski- schreef op 23 december 2003 @ 12:46:
Voor de puntentelling kun je kijken op Hattrick ranglijsten Nederland
Verwijderd
Dit is de nieuwe site van Hattrick Ranglijsten Nederland: http://hattrick.student.utwente.nl/~jernst/hrn/ al een tijd ...
Verwijderd
Mijn wedstrijd van zondag (PIC
):
FC Schavert
Player rating and Team formation
Midfield: outstanding
Right Side Defence: world class
Central Defence: world class
Left Side Defence: titanic
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: formidable
Left Side Attack: inadequate
BZF
Midfield: formidable
Right Side Defence: solid
Central Defence: solid
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: solid
Central Attack: weak
Left Side Attack: passable
En wat zie ik in het verslag??? Dit:
1e helft: BZF held the ball, with a clear 53 percent possession rate.
2e helft: BZF held the ball, with a clear 58 percent possession rate.
Juist ja
Snapt iemand dit?

FC Schavert
Midfield: outstanding
Right Side Defence: world class
Central Defence: world class
Left Side Defence: titanic
Right Side Attack: outstanding
Central Attack: formidable
Left Side Attack: inadequate
BZF
Midfield: formidable
Right Side Defence: solid
Central Defence: solid
Left Side Defence: passable
Right Side Attack: solid
Central Attack: weak
Left Side Attack: passable
En wat zie ik in het verslag??? Dit:
1e helft: BZF held the ball, with a clear 53 percent possession rate.
2e helft: BZF held the ball, with a clear 58 percent possession rate.
Juist ja

He Zonar, voor de GoT-ratings, hulde 
Maar ik had een vraagje, ik heb geen idee hoe je dat allemaal in elkaar klust, maar is het misschien leuk om de positie (nogmaals, geen idee of dat realiseerbaar is) van het team in de competitie er bij te zetten. Dus zeg maar voor mij dan V.80 #5
Of is dat lastig/moeilijk/niet realiseerbaar/niet leuk/of iets anders?
Maar kan het niet vaak genoeg zeggen, fantastisch die ratings
Maar ik had een vraagje, ik heb geen idee hoe je dat allemaal in elkaar klust, maar is het misschien leuk om de positie (nogmaals, geen idee of dat realiseerbaar is) van het team in de competitie er bij te zetten. Dus zeg maar voor mij dan V.80 #5
Of is dat lastig/moeilijk/niet realiseerbaar/niet leuk/of iets anders?
Maar kan het niet vaak genoeg zeggen, fantastisch die ratings
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Aangeschaft voor 6000, nu een eerste bod van 26000. Nee, ik ga deze speler dus niet doortrainen...Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 08:37:
[...]
Ga je dit doortrainen???21 jaar, slecht conditie
Dit lijkt weinig winst, maar voor iemand die eindelijk in de plus staat een aardig beginnetje.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Zou het trouwens mogelijk / een idee zijn om een GoT ladder te maken
Dus dat je punten krijgt voor wedstrijdpunten tegen gotters?
Ik heb geen idee hoe zo'n ding in elkaar zou moeten zitten maar aangezien iedere tennisvereniging het kan moet het ons ook lukken toch
Ik heb geen idee hoe zo'n ding in elkaar zou moeten zitten maar aangezien iedere tennisvereniging het kan moet het ons ook lukken toch
Wacht op antwoord
Het kan wel alleen er zit wel veel werk in... een lager geplaatst team zou bijvoorbeeld meer punten moeten krijgen als ze tegen een hoger team spelen ea.j_du_pee schreef op 23 december 2003 @ 14:15:
Zou het trouwens mogelijk / een idee zijn om een GoT ladder te makenDus dat je punten krijgt voor wedstrijdpunten tegen gotters?
bij clanbase had je vroeger (misschien nu nogsteeds) ook zo'n soort ladder het is opzich wel leuk voor de statistiek mensen.
precies, zoals ikThe_Marsmellow schreef op 23 december 2003 @ 14:19:
[...]
opzich wel leuk voor de statistiek mensen.
Poll: Een GoT ladder?
• Ja leuk :)
• Niet nog meer statistieken :(
• weet niet :/
Ook een poll maken? Klik hier
Wacht op antwoord
Verwijderd
FC Schavert jij hier? 
HARDTRANCE
HARDTRANCE
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 14:25 ]
Verwijderd
Ja het kan met een formule he, de DFA federatie gebruikt deze:
De DFA Cup is een 'ladder' van DFA-leden. Door onderlinge confrontaties kan een club klimmen en dalen op de 'ladder'. De puntentelling geschied op basis van de volgende berekening:
1/(1+10^(-(X-Y)/400))
waarbij X=Punten van thuisspelend team en Y=Punten van uitspelend team. Met deze formule bereken je vervolgens het aantal punten dat X krijgt als hij wint (en dus als Y verliest). Als het andersom is krijgt Y 100-Z waarbij Z=1/(1+10^(-(X-Y)/400)). Samengevat voor de wat minder wiskundigen onder ons: Je kan van 50 tot maximaal 100 punten krijgen (tegen een (veel) hoger geplaatste tegenstander). Als jij dat krijgt, verliest de tegenstander dat. En omgekeerd natuurlijk. Je tegen een hoog geplaatst team, krijg je meer punten. Voordeel is dat je niet elke week een DFA-lid hoeft uit te dagen. Alle DFA'ers kunnen dus meedoen.
Lijkt me dat wij deze formule dan ook kunnen gebruiken niet?
De DFA Cup is een 'ladder' van DFA-leden. Door onderlinge confrontaties kan een club klimmen en dalen op de 'ladder'. De puntentelling geschied op basis van de volgende berekening:
1/(1+10^(-(X-Y)/400))
waarbij X=Punten van thuisspelend team en Y=Punten van uitspelend team. Met deze formule bereken je vervolgens het aantal punten dat X krijgt als hij wint (en dus als Y verliest). Als het andersom is krijgt Y 100-Z waarbij Z=1/(1+10^(-(X-Y)/400)). Samengevat voor de wat minder wiskundigen onder ons: Je kan van 50 tot maximaal 100 punten krijgen (tegen een (veel) hoger geplaatste tegenstander). Als jij dat krijgt, verliest de tegenstander dat. En omgekeerd natuurlijk. Je tegen een hoog geplaatst team, krijg je meer punten. Voordeel is dat je niet elke week een DFA-lid hoeft uit te dagen. Alle DFA'ers kunnen dus meedoen.
Lijkt me dat wij deze formule dan ook kunnen gebruiken niet?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 14:40 ]
perfect, die formule kan zeker
Hieruit volgt dus wel dat er altijd bekerregels moet worden gespeeld (geen gelijk spel).
Enige nadeel is dat thuisspelen misschien wat voordeel oplevert, maar daar lig ik niet wakker van in eerste instantie. Ik zal eens kijken of ik hier iets moois voor kan knutselen
Enige nadeel is dat thuisspelen misschien wat voordeel oplevert, maar daar lig ik niet wakker van in eerste instantie. Ik zal eens kijken of ik hier iets moois voor kan knutselen
Wacht op antwoord
Ik vind de ladder eigenlijk ook wel leuk. Vroeger deed ik altijd mee bij Fifabenelux.com met een ladder, daar zat ook een heel erg mooie berekening in. Hoe en wat weet ik niet..
Dit topic is gesloten.