I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
5x Nederlander
4x Zweed
3x Duitser
2x Engelsman
2x Noor
1x Italiaan
1x Fransman
1x Fin
1x Oceanier
1x Canadees
1x Spanjaard
1x Roemeen
1x Servier/Montenegrijn
1x Griek
1x Israelier
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 18:10 ]
Verwijderd
Dat komt wel doordat me speler niet is verkocht. Als je een jeugdspeler trekt en binnen 3 dagen op de transferlijst zet, heeft ie geen invloed op de teamgeest. Als hij echter niet verkocht wordt, is dat hetzelfde als dat er een speler bij komt.Ronald Koeman schreef op 19 december 2003 @ 16:55:
Je teamgeest kan best gedaalt zijn, maar dat komt niet doordat je een speler te koop hebt aangeboden en niet hebt verkocht. Daling van je teamgeest rond tranfers komt namelijk alleen voor als er ook echt een speler weggaat of bijkomt.

En de updates kunnen zo wel erg lang gaan duren...
het voordeel is dat je ontzettend goedkoop aan leuke spelers kan komenGaMbiNo schreef op 19 december 2003 @ 18:14:
Ja idd....dat de site ff off moest om die nieuwe server te plaatsen is ok...maar wacht dan ff tot die updates geweest zijn voor je hem online gooit... wat heb je nou aan de site als het zo extreem traag is...?
En de updates kunnen zo wel erg lang gaan duren...
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
"The web site is currently closed for a short while to let the game
engine catch up a little. "
[ Voor 5% gewijzigd door -Pjotrski- op 19-12-2003 18:26 ]
Goede beslissing...volgens mij lezen ze dit topic ook.The web site is currently closed for a short while to let the game engine catch up a little.
Daar dacht ik ook meteen aanGaMbiNo schreef op 19 december 2003 @ 18:26:
[...]
Goede beslissing...volgens mij lezen ze dit topic ook.
Is dat nog niet gebeurd danneudeboules schreef op 19 december 2003 @ 18:23:
Waneer gaan we trainen in Nederland???
[ Voor 32% gewijzigd door Royz op 19-12-2003 18:30 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Waar denk je dat ze nu mee bezig zijn.Royz schreef op 19 december 2003 @ 18:27:
[...]
Daar dacht ik ook meteen aan
[...]
Is dat nog niet gebeurd dan

Verwijderd
Waar heb je dat gevonden?Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:12:
[...]
Dat komt wel doordat me speler niet is verkocht. Als je een jeugdspeler trekt en binnen 3 dagen op de transferlijst zet, heeft ie geen invloed op de teamgeest. Als hij echter niet verkocht wordt, is dat hetzelfde als dat er een speler bij komt.
@Hoedjevanpapier/Grooviee was weer een leuke 8 bits
@Gambino ik slaag om een of andere vreemde manier het vaakst in Polen, zou dat te maken hebben met die invasie waar ze het in de bouwwereld over hebben
Iemand anders nog een specifiek land waar ie opvallend vaak slaagt?
Denk gewoon dat mijn manier van spelen aansluit bij de Poolse voorkeuren
@Iedereen geduld dan maar, uitzitten en zo... klagen heeft weinig nut dus gewoon afwachten, scheelt in de bloeddruk en het word hier alleen maar gezelliger. Ik maak wel alvast me zondag opstelling zsm.
@Metalmeier, volgens mij was het zelfs 1 of 2 weken toch?
Zal wel op hattrix files staan.
LOL, ik zie nu pas het GoT logo

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 19-12-2003 18:42 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Hattrix-files:
De teamgeest kan dalen als :
- je een onpopulaire speler koopt
- je een populaire speler verkoopt
Als je een nieuwe jeugdspeler binnen 3 dagen op de transferlijst zet, zal dat de teamgeest niet beinvloeden.
Ontslag van een speler beinvloedt de teamgeest niet.
Verwijderd
The web site is currently closed for a short while to let the game engine catch up a little.
...
En ik heb een uitmuntende keeper die rond achten afloopt... Ik hoop wel dat ie voor die tijd weer online is!
Ik heb altijd begrepen dat als je een jeugdspeler binnen 3 dagen te koop zet en je verkoopt 'm dat 't dan geen invloed heeft op je teamspirit. Ik blijf er met m'n eigenwijze kop bij dat je teamspirit nooit kan dalen door een speler die op de transferlijst is gezet en niet wordt verkocht. Iemand anders wijsheden hierover?Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:12:
[...]
Dat komt wel doordat me speler niet is verkocht. Als je een jeugdspeler trekt en binnen 3 dagen op de transferlijst zet, heeft ie geen invloed op de teamgeest. Als hij echter niet verkocht wordt, is dat hetzelfde als dat er een speler bij komt.
Verwijderd
Je hebt gelijkRonald Koeman schreef op 19 december 2003 @ 18:48:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat als je een jeugdspeler binnen 3 dagen te koop zet en je verkoopt 'm dat 't dan geen invloed heeft op je teamspirit. Ik blijf er met m'n eigenwijze kop bij dat je teamspirit nooit kan dalen door een speler die op de transferlijst is gezet en niet wordt verkocht. Iemand anders wijsheden hierover?
1 hongaar
1 roemeen
2 belgen
1 ijslander
1 kroaat
1 spanjaard
1 ijslander
1 pool
1 braziliaan
1 noor
2 amerikanen
1 argentijn
1 duits
1 zweed
en de rest nederlands
en onze voertaal is frans.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
ff theoretisch:Ronald Koeman schreef op 19 december 2003 @ 18:48:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat als je een jeugdspeler binnen 3 dagen te koop zet en je verkoopt 'm dat 't dan geen invloed heeft op je teamspirit. Ik blijf er met m'n eigenwijze kop bij dat je teamspirit nooit kan dalen door een speler die op de transferlijst is gezet en niet wordt verkocht. Iemand anders wijsheden hierover?
Als hattrix-files aangeeft dat je teamgeest beinvloed kan worden door een getrokken jeugdspeler, dan kan dat in jouw opvatting op de volgende manier worden voorkomen: Je trekt een speler van bijvoorbeeld een ton en zet em voor 3 mln te koop. Niemand koopt die speler, waardoor je teamgeest niet zakt. Zou toch raar zijn
EDIT: of die 3 dagen moet slechts betrekking op de daling bij verkoop en niet bij aankoop. Dat valt niet uit de tekst op te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 18:59 ]
Verwijderd
Kom ik aan met:
14 Nederlanders
4 Zweden
1 Schot
1 Italiaan
Je teamgeest zakt sowieso niet als je een jeugdspeler binnen 3 dagen na het pullen te koop aanbiedt en vervolgens verkoopt, dat staat er. Als je een jeugdspeler van iemand anders koopt kan dat wel invloed hebben op je teamgeest volgens mij. Een jeugdspeler trekken op zichzelf heeft nooit invloed op je teamspirit.Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:58:
[...]
ff theoretisch:
Als hattrix-files aangeeft dat je teamgeest beinvloed kan worden door een getrokken jeugdspeler, dan kan dat in jouw opvatting op de volgende manier worden voorkomen: Je trekt een speler van bijvoorbeeld een ton en zet em voor 3 mln te koop. Niemand koopt die speler, waardoor je teamgeest niet zakt. Zou toch raar zijn
EDIT: of die 3 dagen moet slechts betrekking op de daling bij verkoop en niet bij aankoop. Dat valt niet uit de tekst op te maken.
edit; site is weer up
Verwijderd
Verwijderd

ook transfers die na de crash zijn uitgevoerd? zijn 2 biedingen die ik tussen 1 voor 5 en half 6 vandaag gewonnen had. Wel spotgoedkoop, maar dat is verder toch geen reden om het me alsnog af te nemen?Ronald Koeman schreef op 19 december 2003 @ 19:22:
door de crash is info verloren gegaan en transfers zijn uitgesteld
brrrr wil iedereen nu uitloggen! gedoe altijd
edit: ik zie dat de update nog bezig is...
Duurt lang zoiets.
[ Voor 31% gewijzigd door GaMbiNo op 19-12-2003 19:50 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Deze deadline is inmiddels al een half uur verstreken maar hij is nog niet toegevoegd aan de hoogste bieder.
Er staat bij dat hij de hoogste bieder is geworden maar hij is officieel nog van mij.
en hoeveel onder de waarde die je verwacht had is hij verkocht?GaMbiNo schreef op 19 december 2003 @ 20:10:
Ik had een speler op de transferlijst staan.
Deze deadline is inmiddels al een half uur verstreken maar hij is nog niet toegevoegd aan de hoogste bieder.
Er staat bij dat hij de hoogste bieder is geworden maar hij is officieel nog van mij.

vanmiddag ging echt alles structureel te goedkoop weg namelijk.
De schade valt gelukkig mee.Alfredt schreef op 19 december 2003 @ 20:16:
[...]
en hoeveel onder de waarde die je verwacht had is hij verkocht?
vanmiddag ging echt alles structureel te goedkoop weg namelijk.
Het ging om een daytrade.
Ik had de speler voor 1000 euro gehaald uit Noorwegen.
Ik verwachtte hem eigenlijk wel voor 15000 euro te verkopen maar hij is op mijn vraagprijs van 7000 blijven hangen.
Al met al kan ik me er niet echt druk om maken, ik heb weer een paarr duizend verdiend..
Wat er toch al niet naar boven komt drijven als de site plat ligt... spelers die we nog niet kenden en die al in de regionen van uitmuntende keepers zittenVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 18:47:
...
The web site is currently closed for a short while to let the game engine catch up a little.
...
En ik heb een uitmuntende keeper die rond achten afloopt... Ik hoop wel dat ie voor die tijd weer online is!
Welkom
Ik heb trouwens 19 spelers momenteel (exclusief coach) met 8 nationaliteiten waarvan er 4 Pools zijn en 4 tot Nederlander genaturaliseerde Polen. Heb zelf helemaal nix met Polen
Ik zie tot nu toe precies 1 speler in waarde omhoog, 2 spelers in ervaring (heel fijn) en verder helemaal nada, nix, noppes

Ook zo bijzonder jammer dat ik een waanzinnig druk weekend heb, me zoontje word twee, dus het opstellen schiet er misschien bij in als ik pech heb.
naja, we merken het wel, het gaat toch niet sneller als we boos worden.
Hoewel, wellicht dat Thije even creatief kan zijn en kan bellen naar Extralives, die zijn vast nog wel aan het werk
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Dat heeft ongeveer een half uur geduurd maar ik heb nog geen 6300 euro voor hem gevangen.
Vage zut...ik wil mijn geld!
Over de update...de +3/-0 vorm en verder niks.

[ Voor 13% gewijzigd door GaMbiNo op 19-12-2003 21:28 ]
Verwijderd
Ik snap wel dat er flinke vertragingen zijn, maar als ie niet meer bij transfers staat, dan is hij toch ook op dat moment onderdeel van mijn team?
Bij mijn verkochte speler liep de deadline om 18:40 af, om een uur of 19:30 werd de speler pas overgeschreven en het geld heb ik nog steeds niet.Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 21:38:
Ik heb 1,5 uur geleden een speler gekocht, die niet meer bij transfers staat. Hij staat nog steeds niet bij mijn spelers en er is ook geen geld af.
Ik snap wel dat er flinke vertragingen zijn, maar als ie niet meer bij transfers staat, dan is hij toch ook op dat moment onderdeel van mijn team?

komt dat mooi uit dan, want doordat ik nu maar 7 wingers heb mag deze 22 jarige fijn tijdelijk meetrainen als wingback
de tu gaat lekker, al 3 spelers in waarde omhoog, 2 in ervaring, en 1 omhoog in vorm, op zich wel spannend als het zo traag gaat
%%@# zie nu pas dat ik zondag me 2 sterspelers moet missen door een verrekte rode kaart in de wedstrijd van het seizoen
Als ik deze verlies ben ik zuur en zijn me kansen op promotie met 50% afgenomen
IK WIL NOU WELEENS MAZZEL HEBBEN!
Begint toch wel erg frustrerend te worden als je qua skills alles in huis hebt om te promoveren maar gewoon telkens door pech moet blijven zitten.
Straks zit ik daar over een paar seizoenen nog in 5 met divine stats

[ Voor 37% gewijzigd door yared op 19-12-2003 21:50 ]
Stats vet betekent, dat dat team de beste stat heeft op dat vlak. Niet vet is even goed... Nogmaals:
Dit zijn mijn stats van de laatste competitiewedstrijd
SandstorM
Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: uitstekend
En dit zijn jou stats van je laatste competitiewedstrijd
Harlem Hattricks
Middenveld: redelijk
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: goed
Centrale Aanval: uitmuntend
O ja, ik speelde Normal.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Dankyared schreef op 19 december 2003 @ 21:06:
[...]
Wat er toch al niet naar boven komt drijven als de site plat ligt... spelers die we nog niet kenden en die al in de regionen van uitmuntende keepers zitten
Welkom![]()
bla bla
Echter, ik ben pas sinds eind september/begin augusts aangemeld, en die uitmuntende (5 sterren) keepert (die dus inderdaad voor 'slechts' 2.2M is verkocht) is dus wel veruit m'n beste speler.
Enige redelijke speler hiernaast is een 18 jarige uitstekende (volgende week formidabele) keepert die spijtig genoeg 5 weken geblesseerd is geweest, waardoor deze zich niet ook al in de regionen van uitmuntend begeeft.
Verder is m'n team pretty bagger, maar met deze bijna 2M inkomsten ga ik m'n team ff opwaarderen. 't Gaat echter wat traag zo met die 40 seconden wachten per pagina
Zo snel heb ik hem nog niet meegemaakt.
En dan wil ik bij deze dan mijn geniale clubwapen onthullen.
Let op mijn 1337 paintskills.:

edit: op een witte achtergrond ziet het er iets beter uit.
[ Voor 13% gewijzigd door GaMbiNo op 19-12-2003 22:51 ]
Een uitmuntende/outstanding keeper verkopen voor 2.2M is niet echt verkeerd, daar heb ik laatst mijn keeper van 22 voor 2.25M verkocht.Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 22:31:
[...]
Dank
Echter, ik ben pas sinds eind september/begin augusts aangemeld, en die uitmuntende (5 sterren) keepert (die dus inderdaad voor 'slechts' 2.2M is verkocht) is dus wel veruit m'n beste speler.
Enige redelijke speler hiernaast is een 18 jarige uitstekende (volgende week formidabele) keepert die spijtig genoeg 5 weken geblesseerd is geweest, waardoor deze zich niet ook al in de regionen van uitmuntend begeeft.
Verder is m'n team pretty bagger, maar met deze bijna 2M inkomsten ga ik m'n team ff opwaarderen. 't Gaat echter wat traag zo met die 40 seconden wachten per pagina
Verwijderd
Nee, het is niet heel erg verkeerd, maar als ik de overige landen bekeek, was mijn 2.2M toch een beetje aan de lage kant... zeker voor een 19 jarige trainable...grooviee17 schreef op 19 december 2003 @ 22:55:
[...]
Een uitmuntende/outstanding keeper verkopen voor 2.2M is niet echt verkeerd, daar heb ik laatst mijn keeper van 22 voor 2.25M verkocht.
Er gingen namelijk 26 jarigen over de toonbank met dezelfde waarde en vorm voor 2.6M...
Maar, ik heb in ieder geval weer ff geld om in te kopen en nou eindelijk te zorgen dat ik een beetje een normaal team krijg
Ik speel Pic en haal solid mf ermee, daarnaast bedoel ik met pech hebben dat vorm weer waardeloos is en blessures altijd op een verkeerd moment komen al is het maar met een +1 net als rode kaarten voor een speler die nog niet eens een mug doodslaat.Sandyman538 schreef op 19 december 2003 @ 22:26:
Heej Yared, even een soort 'tussenpost'. Je hebt het namelijk de hele tijd over promoveren uit de V. Maar als ik jou stats vergelijk met die van mij (ik ben promovendus uit de VI), dan vind ik toch niet echt dat je kan spreken over een duidelijke promotie, kijkend naar je stats he. Neem deze post wel met een
Stats vet betekent, dat dat team de beste stat heeft op dat vlak. Niet vet is even goed... Nogmaals:
Dit zijn mijn stats van de laatste competitiewedstrijd
SandstorM
Middenveld: uitstekend
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: formidabel
Centrale Aanval: goed
En dit zijn jou stats van je laatste competitiewedstrijd
Harlem Hattricks
Middenveld: redelijk
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: goed
Centrale Aanval: uitmuntend
O ja, ik speelde Normal.
Also, ik heb een formidable keeper die nu slechts 3* haalt met weak form en de hele linie defense zou twee stappen omhoog gaan met hem in adequate/solid
Dan heb je ook nog eens dat ik in een hele moeilijke divisie zit (zie aantal mailtjes terug) vergeleken met andere V en dat V en VI tegenwoordig gelijk zijn door de toevoeging van alle nieuwe divs maar dat je vanuit VI gewoon iets langer bezig bent met klimmen. Een jaar geleden kon je naar IV promoveren met een redelijk middenveld.
Alleen me aanval is eigenlijk nooit aan pech onderhevig geweest, tot vandaag dan, rode kaart beste man en topscoorder. Dat is dus precies zo'n moment als ik bedoel, want de nummer 2 topscoorder is me tegenstander van zondag
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
denk het nog lang niet, heb nog amper wijzigingen.Royz schreef op 19 december 2003 @ 23:37:
Is het nou zo dat de trainingsupdate net is voltooid?
Dagelijkse gezondheidupdates in Nederland
Dus training moet wel klaar zijn nu... bagger, nix veranderd.
[ Voor 23% gewijzigd door yared op 19-12-2003 23:49 ]
Ik denk (en hoop) dat hij nog bezig is.
Verwijderd
Ik snap de beoordelingen echt niet, maar ik blijf vasthouden aan mijn verdedigende tactiek en ik hoop dat Hattrick qua middenveld wat realistischer wordt (want dat is het nog steeds bij lange na niet!!!!!!!!!!!(
Verwijderd
Succes iedereen alvast zondag met de wedstrijd. Ik hoop na 5 verliespartijen oprij eindelijk eens een beetje geluk te hebben en minimaal gelijk te spelen.
Ik vrees dat de updates ten einde zijn. Ook bij mij slechts enkele spelers die een update hebben gehad. En het vreemde is dat er een spits met positiespel +1 is gegaam. En ik heb hem alleen als spits opgesteld/Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 05:31:
hmmm nog steeds maar 5 spelers die een update hebben gehad. Wel vreemd, hoe lang duurt die training wel? Ik weet toch zeker dat ik geen Co Adriaanse als coach hebt die zijn spelers 's-nachts een bosloop laten doen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Tiberiu Bãdulescu
37 000 Euro, 21 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
Ga je dit doortrainen???Par_Martinos schreef op 20 december 2003 @ 07:48:
Zo, de site gaat heerlijk vlot. Ik heb de volgende speler voor 6000 pleuroos aangeschaft. De bedoeling is deze door te trainen, ik heb nog meer conditie-training-kandidaten, dus daar val ik niet zo zwaar over. Volgens mij is dit geen laag-redelijk (in vergelijk met mijn eigen spelers) Maar offie hoog-redelijk is, kan ik niet beoordelen, jullie?
Tiberiu Bãdulescu
37 000 Euro, 21 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

Volgens mij is de training nu wel klaar ja, results:
defense: +1 (m'n 30 jarige verdediger
form: +10/-2 (veelal B-team)
experience: +1
redelijke update, maar had toch wel wat meer verwacht eigenlijk.
Ja, deze train ik door. Ik train positiespel, en dus ook af en toe conditie. Al zou ik deze speler maar 1 skill hoger krijgen, dan maak ik er 200% winst mee. Want 12000 kun je allicht wel vangen...Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 08:37:
[...]
Ga je dit doortrainen???21 jaar, slecht conditie
wie het kleine niet eert...Voor het eerst sinds seizoenen heb ik een begin met het op orde krijgen van de financieën. En dat vier ik met een onbezonnen uitgave van 6000,-
[ Voor 16% gewijzigd door Par_Martinos op 20-12-2003 10:19 ]
Verwijderd
Geef mij nog maar even een toto hoor, zolang dat nog voor 6 uur vanavond gebeurt, vind ik het nog wel kunnen.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 10:19 ]
Excuses voor eventueel ongemak.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

FC-Utrèg waor (146730)
Dat komt mij heel mooi uit, ik ben straks richting Utrecht en kom pas zondag middag ofzo weer terugBrainpower schreef op 20 december 2003 @ 11:48:
Ik heb besloten om een weekje de ToTo over te slaan. Het wordt nu wel erg kort dag en ik wil iedereen de kans gunnen om de toto in te vullen. Ook heb ik zelf nauwelijks tijd vandaag. Dus vandaar...Een ToTo vrij weekje...
Excuses voor eventueel ongemak.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Geen positiespel vorderingen, dat is dan wel weer jammer.
vorm +6/-6
wing +2 (weer 2 inner mids)
Verwijderd
vorm +7/-4: baal er vooral van dat juist basis spelers omlaag zijn en 2de elftalk weer omhoog
value: +202/-63: dat gaat wel lekker de laatste tijd. sommige spelers gaan met 50k per week omhoog
Ook heb ik gelijk maar de opstelling voor zowel zondag als woensdag gemaakt
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
Heel, heel, heel verstandigZonar schreef op 20 december 2003 @ 14:47:Ook heb ik gelijk maar de opstelling voor zowel zondag als woensdag gemaakt

Meestal doe ik dit pas later, maar ik vertrouw hattrick voor geen meter op het moment...
FC Zjwame, 147305
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Oh ik doe het altijd het liefst zo snel mogelijk, lekker geen risico nemendreamtheater schreef op 20 december 2003 @ 18:40:
Is er nog iemand die een oefenwedstrijd voor woensdag zoekt?
Meestal doe ik dit pas later, maar ik vertrouw hattrick voor geen meter op het moment...
FC Zjwame, 147305
Btw mun TU:
Vorm: +11 / -3
Value: +223000 / -14000
(Trainde ook effe algemeen)
Btw gister deze speler gekocht voor 399000:
20 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Vastgestelde waarde: 423 000 Euro
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Deze gaan er meestal uit voor rond de 1 miljoen!
Dat is lekker!!!Brainpower schreef op 20 december 2003 @ 19:09:
@ Thije...idd ik regel donderdagochtend al 1...
Btw mun TU:
Deze gaan er meestal uit voor rond de 1 miljoen!Meteen doorverkopen ook...
Ik heb 2 weken geleden nog een uitstekend playmaker (29 jaar) gekocht voor 320.000 Euro... deze is 2 stappen beter!!!
Lekkere TU trouwens; vorm: +8/-2 en 1 speler naar goed verdedigen
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
je bent uitgedaagddreamtheater schreef op 20 december 2003 @ 18:40:
Is er nog iemand die een oefenwedstrijd voor woensdag zoekt?
FC Zjwame, 147305
pff vannacht om 4 uur maar ff kijken of die site dan alweer wat sneller is dit is echt erg
Ik kan nu niet accepteren omdat de site weer een breakje heeft. Ik zal het nog eens na 9 uur proberen...The_Marsmellow schreef op 20 december 2003 @ 19:55:
[...]
je bent uitgedaagd
pff vannacht om 4 uur maar ff kijken of die site dan alweer wat sneller is dit is echt erg
Het is je van harte gegund, maar eigenlijk vind ik het smerig dat mensen op deze manier kunnen profiteren van de downtime van de server. Je directe concurrenten zijn hiervan de dupe en de verkoper ook...Brainpower schreef op 20 december 2003 @ 19:09:
@ Thije...idd ik regel donderdagochtend al 1...
Btw mun TU:
Deze gaan er meestal uit voor rond de 1 miljoen!Meteen doorverkopen ook...
Verwijderd
verder was YP weer zwaar klote. iemand nog een leuke gepulled?
de site is trouwens lekker snel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 15:32 ]
En de site is baggertraag imho.
Gezocht!
Router
Kan ik er wat aan doen dat toevallig deze speler te koop staat als de site niet optimaal is? Er waren genoeg spelers mee aant bieden en ik verwachte ook niet dat ik hem zou krijgen...helemaal niet omdat ik een half uur vantevoren stopte met bieden...Ronald Koeman schreef op 20 december 2003 @ 21:16:
[...]
Het is je van harte gegund, maar eigenlijk vind ik het smerig dat mensen op deze manier kunnen profiteren van de downtime van de server. Je directe concurrenten zijn hiervan de dupe en de verkoper ook...
Dus noem mij niet smerig... Je moet eens leren om niet zo snel overhaaste conclusies te trekken...
Allereerst; no pun intended, de opmerking was niet persoonlijk tegen jou gericht.Brainpower schreef op 21 december 2003 @ 15:48:
[...]
Kan ik er wat aan doen dat toevallig deze speler te koop staat als de site niet optimaal is? Er waren genoeg spelers mee aant bieden en ik verwachte ook niet dat ik hem zou krijgen...helemaal niet omdat ik een half uur vantevoren stopte met bieden...
Dus noem mij niet smerig... Je moet eens leren om niet zo snel overhaaste conclusies te trekken...
Maar zeg nou zelf; als er 'genoeg' mensen mee aan het bieden waren was de prijs toch niet op dat belachelijk lage niveau blijven hangen? Volgens mij is het niet toevallig dat spelers voor lage prijzen weggaan tijdens downtime/slechte performance van de server, wat jij nu wel impliceert.
Eerlijk is eerlijk, als jij niet op die speler had geboden was ie naar een ander gegaan voor veel te weinig geld, de vraag is alleen of het etisch juist is om rond downtime/baggerperformance naar koopjes te gaan zoeken.
Verwijderd
het is dan gewoon de "fout" van de verkopen. Had ie hem maar voor minder op de lijst moeten zetten! Heb het zelf nu ook gehad dat ik maar 60k voor een speler kreeg waar je normaal wel 120k voor moet kunnen krijgen. Is gewoon mijn eigen fout. Het is dus geen misbruik maken maar gebruik maken van de server problemen en foutjes van verkopers.Ronald Koeman schreef op 21 december 2003 @ 16:28:
[...]
Allereerst; no pun intended, de opmerking was niet persoonlijk tegen jou gericht.
Maar zeg nou zelf; als er 'genoeg' mensen mee aan het bieden waren was de prijs toch niet op dat belachelijk lage niveau blijven hangen? Volgens mij is het niet toevallig dat spelers voor lage prijzen weggaan tijdens downtime/slechte performance van de server, wat jij nu wel impliceert.
Eerlijk is eerlijk, als jij niet op die speler had geboden was ie naar een ander gegaan voor veel te weinig geld, de vraag is alleen of het etisch juist is om rond downtime/baggerperformance naar koopjes te gaan zoeken.
Verwijderd
Ik weet niet in welke regio jij speelt maar ik denk niet dat je nu last hebt van een hittegolf.Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 16:38:
Ik speel thuis: WEER REGEN. IK BEN HET SPUUGZAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gezocht!
Router
Btw, iemand interesse in een spits, volgende week gaat mijn allereerste 17-jarige naar wonderbaarlijk, enige spits die het 4 seizoenen heeft uitgehouden bij mijn club.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
En er staat bij 'mijn hattrick' ook niet meer dat de site down gaat om 20.00 uur voor 60 minuten. Dat stond er een paar uurtjes geleden nog wel. Dus dat is ook wel positief in mijn ogen!!
En iedereen natuurlijk veel succes gewenst vanavond.
edit: O ja, een redelijke YP vandaag. Een 17 jarige verdediger, redelijk verdedigen. Nadeeltje is dat hij een gemeen persoon is. Maar hij staat alweer op de transferlijst, dus daar zal ik verder geen last van hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 21-12-2003 16:46 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Renver de Lange (22258640)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 48 000 Euro
Loon: 760 Euro/week
Eigenaar: Wubmastert
Waarschuwingen: 0
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Tevreden, mijn eerste aanvaardbare pull
okay, lijkt me leuk om daar een polletje over te makenVerwijderd schreef op 21 december 2003 @ 16:30:
[...]
het is dan gewoon de "fout" van de verkopen. Had ie hem maar voor minder op de lijst moeten zetten! Heb het zelf nu ook gehad dat ik maar 60k voor een speler kreeg waar je normaal wel 120k voor moet kunnen krijgen. Is gewoon mijn eigen fout. Het is dus geen misbruik maken maar gebruik maken van de server problemen en foutjes van verkopers.
situatie;Je koopt een speler vlak voor downtime of tijdens zeer slechte serverperformance voor minder dan de helft van de normale prijs.
Poll: Dit is;
• fout v/d verkoper; te lage minimumprijs
• fout v/d koper; etisch verkeerd biedmoment
• fout van extralive;downtime komt door hun
• anders, nl;
Ook een poll maken? Klik hier
Tuurlijk is het zo dat wanneer ik niet had geboden hij voor nog minder naar een andere speler zou zijn gegaan. En tuurlijk is het lullig voor de verkoper dat de site zo bagger was omstreeks die tijd. Maar waarom zou je daar als koper niet van mogen profiteren? Moet dan niemand op die speler gaan bieden omdat het anders zo lullig is voor de verkoper dat hij voor weinig weggaat?Ronald Koeman schreef op 21 december 2003 @ 16:28:
[...]
Allereerst; no pun intended, de opmerking was niet persoonlijk tegen jou gericht.
Die downtimes heeft voor iedereen nadelen en soms ook voordelen...Ik heb van deze downtimes de nadelen en de voordelen ondervonden mbt de transfers...
@poll:
Anders, nl.
Zie hierboven...verkoper wist van tevoren niet dat de site op dat moment super kut was, de koper kan je nergens de schuld van geven...en tja extralives kan alleen wat aan de performance doen van de site, maar niet van de transfers oid.
Anders dus
[ Voor 11% gewijzigd door NiMu83 op 21-12-2003 16:55 ]
anybody?
/de minimumprijs is de minimumprijs.... als je vindt dat een speler de marktwaarde moet opbrengen moet je die vragen. Staks is het zeker ook onethisch dat ik probeer uit te zoeken welke landen minder hoge biedingen kennen en welke momenten van de dag de biedingen lager blijven?
[ Voor 46% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-12-2003 17:14 ]
HieroAlfredt schreef op 21 december 2003 @ 17:11:
vraagje.... (n00ballert) ik ben die site/programma kwijt waarmee je de stats van 2 teams tegenover elkaar kon zetten waarmee je de winstkansen kon berekenen.
anybody?
Gezocht!
Router
Ik had per ongeluk op "Fout van extralives" geklikt. Dit was niet mijn bedoeling, streep die dus maar weg (figuurlijk dan).Ronald Koeman schreef op 21 december 2003 @ 16:48:
[...]
okay, lijkt me leuk om daar een polletje over te maken![]()
situatie;Je koopt een speler vlak voor downtime of tijdens zeer slechte serverperformance voor minder dan de helft van de normale prijs.
[sup]
YP van deze week (2e redelijk yp op rij):
Rene Zandvliet (22237411)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 63 000 Euro
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: poor
Volgens HAM zou hij 30.000 Euro moeten opbrengen. Daar ga ik hem dus voor te koop zetten
Verwijderd
moet wel meer kunnen opbrengendreamtheater schreef op 21 december 2003 @ 17:20:
[...]
Ik had per ongeluk op "Fout van extralives" geklikt. Dit was niet mijn bedoeling, streep die dus maar weg (figuurlijk dan).
YP van deze week (2e redelijk yp op rij):
Rene Zandvliet (22237411)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 63 000 Euro
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: poor
Volgens HAM zou hij 30.000 Euro moeten opbrengen. Daar ga ik hem dus voor te koop zetten
Oh ja?
Ik zet hem vanavond gewoon te koop voor 50.000 of zo en dan zien we wel...
Verwijderd
nou ja is en blijft 17 he. anders gewoon 30000 vragen maar denk dat je dus wel meer zult krijgen.dreamtheater schreef op 21 december 2003 @ 17:43:
[...]
Oh ja?
Ik zet hem vanavond gewoon te koop voor 50.000 of zo en dan zien we wel...
Dit topic is gesloten.