4-2 gewonnen
en mijn jeugdkeeper deed het aardig
en mijn jeugdkeeper deed het aardig
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Aristos op 18-12-2003 12:17 ]
Verwijderd
Volgens mij nog niet volgende week, maar die week daarop, maar dat weet ik niet zeker? Wie kan dat ff bevestigen, dan kunnen we eventueel oefenwedstrijden regelen.Aristos schreef op 18 december 2003 @ 12:15:
Sorry, ik had onder de id van mijn huisgenoot gepost...
Maar wanneer start de GoT cup???? Iemand?
In principe zal de cup Woensdag 31 December beginnen, wanneer er zich verder geen problemen voordoen.
Dit staat op de inschrijvingssite.De inschrijving sluit op 27 december om 23:59:59 uur.
Dat mag hier: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/koentjuh schreef op 18 december 2003 @ 13:42:
Ligt het nu aan mij of kan je je neit inloggen op deze site:
http://htinside.bitxs.com/got/
zodoende kan ik me dus ook niet aanmelden voor de GOT cup
Dan staat de link in de eerste post ook verkeerd vrees ik... zo ben ik daar nl gekomenGaMbiNo schreef op 18 december 2003 @ 13:46:
[...]
Dat mag hier: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/
Waar jij je probeert aan te melden is een ouwe site.
Verwijderd
Nee HAM doet het hier ook niet... Connection refusedAristos schreef op 18 december 2003 @ 12:15:
Sorry, ik had onder de id van mijn huisgenoot gepost...
Maar wanneer start de GoT cup???? Iemand?
PS: Doet HAM het bij jullie ook niet?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Jij traint toch ook spitsen, we kunnen nog kiezen om schieten te trainen.Zonar schreef op 18 december 2003 @ 10:44:
Waar ik al bang voor was is ook gebeurd, ik heb met dezelfde opstelling als afgelopen zondag gespeeldHet enige voordeel is dat ik nu weet tot wat mijn beste middenvelders in staat zijn op normaal met een behoorlijke teamgeest. Ook waren er behoorlijk wat toeschouwers, namelijk 6216 (ik speelde tegen een 2e klasser uit Zuid Afrika)
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Dat is inderdaad best een redelijk alternatief! Ik heb twee spelers met uitstekende spelhervatting en reken maar dat zij er aardig wat pingeltjes in schieten. Ik denk dat spelhervatting (heb ik van HT-Johan) een van de meest onderschatte trainingen is. Je hoeft er maar één te hebben en het scheelt je een hoop sprokkelgoaltjes..Jij traint toch ook spitsen, we kunnen nog kiezen om schieten te trainen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 15:47 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
ff het ipnummer aanpassen bij de instellingen ****.157 ligt er uit ****.156 doet het wel
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Thx, nu krijg ik allemaal Time-outsAlfredt schreef op 18 december 2003 @ 17:10:
[...]
ff het ipnummer aanpassen bij de instellingen ****.157 ligt er uit ****.156 doet het wel
[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 18-12-2003 17:55 ]
[ Voor 5% gewijzigd door neudeboules op 18-12-2003 18:18 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
De server heeft er een hele dag uitgelegen waarop veel wedstrijden zijn gespeeld. Iedereen wilt van alles weten en blijft uren hangen. Ik geloof het igg wel! Alhoewel het wel ERG veel isj_du_pee schreef op 18 december 2003 @ 18:45:
74000 zag ik idd voorbijkomen, maar het lijkt me heel sterktot voor kort was het meestal iets van 10-20 duizend en nu zou er op een instabiele server ineens 5 keer zoveel verkeer zijn?
[ Voor 55% gewijzigd door GaMbiNo op 18-12-2003 18:54 ]
Idd...Het is echt niet zo dat er nu 74000 mensen ingelogt zijn hoorGaMbiNo schreef op 18 december 2003 @ 18:49:
Hij telt alleen maar op volgens mij.
Bij iedereen die inlogt is het +1 maar die persoon wordt nooit meer afgetrokken.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
als je naar de snelheid van de site kijkt en het grote aantal time-outs en busy servers zou het me anders niet verbazenBrainpower schreef op 18 december 2003 @ 19:03:
[...]
Idd...Het is echt niet zo dat er nu 74000 mensen ingelogt zijn hoor
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-12-2003 19:25 ]
Dat wordt dus weer een ochtend uitslapen...geen koopjesjacht morgenochtend.2003-12-18 Site closing Friday
We've decided (considering the full hardware picture) to not move to the new database server until Friday morning. The site will be down for 3 (heck, make that 4) hours tomorrow "morning". We cannot be more specific than that - just be warned.
zelfs op dit moment wordt er amper normaal geboden.... heb mijn aanbiedingen die laag normaal geprijst waren allemaal terug gehadGaMbiNo schreef op 18 december 2003 @ 19:40:
[...]
Dat wordt dus weer een ochtend uitslapen...geen koopjesjacht morgenochtend.
Same here, ik had een YP te koop gezet voor €5000,- die normaalgesproken wel verkocht zou worden maar die heb ik ook weer terug gehad.Alfredt schreef op 18 december 2003 @ 19:55:
[...]
zelfs op dit moment wordt er amper normaal geboden.... heb mijn aanbiedingen die laag normaal geprijst waren allemaal terug gehad
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 21:07 ]
bij mij ziet HAM het wel gewoon....Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 21:06:
Wat maf... in HAM ziet hij de wedstrijd van woensdagavond helemaal niet... (ook niet bij Historical Match --> match ID) en mijn spelers die hebbeng gespeeld krijgen (in HAM) ook geen training... brrr hoe is dit bij jullie waarde mede-hattrickers?
edit:
Daarbij is mijn goede (jonge) verdediger er voor vier weken uitgeschopt in de friendly en dat ziet HAM dan wel weer...
heb je het IPadres al veranderd dan?
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-12-2003 21:55 ]
Bij mij welAlfredt schreef op 18 december 2003 @ 21:54:
[...]
heb je het IPadres al veranderd dan?
zoja timed hij op alle 3 out?
hmmm vaag, bij mijn pakt hij **6 wel gewoon.
Een kleine verandering in de planning:GaMbiNo schreef op 18 december 2003 @ 19:40:
"2003-12-18 Site closing Friday
We've decided (considering the full hardware picture) to not move to the new database server until Friday morning. The site will be down for 3 (heck, make that 4) hours tomorrow "morning". We cannot be more specific than that - just be warned."
Dat wordt dus weer een ochtend uitslapen...geen koopjesjacht morgenochtend.
Yep, at 4:30, the new disk cabinet that the Hattrick database is residing on crashed too. We're currently trying to restore the database. Same procedure as last few days, in other words.
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
goh, dit is al de eerste tegenslag vandaaga. Voorspelt niet veel goeds.
nope.....neudeboules schreef op 19 december 2003 @ 06:47:
[...]
goh, dit is al de eerste tegenslag vandaaga. Voorspelt niet veel goeds.
[ Voor 15% gewijzigd door GRUMBLER op 19-12-2003 09:33 ]
Verwijderd
kom ik nog goed weg met een lage redelijke gemene keeper verkocht voor 88KGaMbiNo schreef op 18 december 2003 @ 20:14:
[...]
Same here, ik had een YP te koop gezet voor €5000,- die normaalgesproken wel verkocht zou worden maar die heb ik ook weer terug gehad.
Sterker nog....zo'n spits zou ik heel goed voor mijn basiself kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 10:34:
[...]
kom ik nog goed weg met een lage redelijke gemene keeper verkocht voor 88K![]()
Een vriend van mij kocht nog een 18 jarige goede spits met redelijke conditie,zwak passing voor 63K, als reserve speler toch leuk.
Verwijderd
sterker nog, was dat mijn spits?Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 10:34:
[...]
kom ik nog goed weg met een lage redelijke gemene keeper verkocht voor 88K![]()
Een vriend van mij kocht nog een 18 jarige goede spits met redelijke conditie,zwak passing voor 63K, als reserve speler toch leuk.
Gvd...kan ik vandaag geen TU meer bekijken. Ik begin nu dadelijk aan een biermarathon die de hele dag in beslag gaat nemenAlfredt schreef op 19 december 2003 @ 11:14:
UPDATE 11:10: Estimated time of site opening is "around 3 PM or so, give or take an hour or two".
geef een uur of 2... naja zullen we 5 van maken... tegen 8 uur weer up dus hopelijk
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Waarschijnlijk een Maxtor Quantum Fireball. Die gingen bij mij ook achter elkaar stukdreamtheater schreef op 19 december 2003 @ 11:45:
[...]
Gvd...kan ik vandaag geen TU meer bekijken. Ik begin nu dadelijk aan een biermarathon die de hele dag in beslag gaat nemen
Ik had het in een van mijn laatste posts over kapotte harde schijven. We zitten inmiddels al aan nummer 3 in 1 week...
Ik zou wel eens willen weten wat voor merk en type ze gebruiken, dan hoef ik die zeker niet!
hehe dat hoor ik meer mensen zeggenVerwijderd schreef op 19 december 2003 @ 12:40:
dan kap ik er definitief mee. hmm, waarschijnlijk toch niet. laat maar
[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-12-2003 13:08 ]
[ Voor 3% gewijzigd door -Pjotrski- op 19-12-2003 13:12 ]
Verwijderd
Lijkt mij maar niks dat Ehockey....hockey is zoveel minder dan voetbal dat zo'n spelletje me nooit echt zou kunnen boeien.Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 13:14:
Tja moet toegeven dat het wel afzien is hoor...
Zit hier nu een beetje me tijd te verdoen met Ehockey.... Iemand behoefte om hier een topic over te openen?
Verwijderd
nou ik ben er net mee begonnen en kan wel hulp gebruiken bij mijn opstelling.Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 13:14:
Tja moet toegeven dat het wel afzien is hoor...
Zit hier nu een beetje me tijd te verdoen met Ehockey.... Iemand behoefte om hier een topic over te openen?
Verwijderd
Het is wel icehockey heGaMbiNo schreef op 19 december 2003 @ 13:37:
[...]
Lijkt mij maar niks dat Ehockey....hockey is zoveel minder dan voetbal dat zo'n spelletje me nooit echt zou kunnen boeien.
Nee laat Hattrick maar snel terugkomen en dan lekker stabiel mag zijn op de nieuwe servert.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Nope...toen ik de tijd had lag de site plat, toen ik geen tijd had deed ie het soms weer...Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 13:46:
[...]
Het is wel icehockey heEn tja het idee is vrijwel geheel hetzelfde....
[ontopic]
Toto al bekend ?
[ Voor 9% gewijzigd door -Pjotrski- op 19-12-2003 15:29 ]
[ Voor 13% gewijzigd door -Pjotrski- op 19-12-2003 15:42 ]
Verwijderd
poeh nee denk het niet-Pjotrski- schreef op 19 december 2003 @ 15:41:
Denken jullie dat ik over een week of 2 een uitstekend spits en uitstekend verdediger kan kopen voor 600k bijelkaar? Leeftijd maakt niet zoveel uit (niet om te trainen), maar niet ouder dan 26.
[ Voor 94% gewijzigd door The_Marsmellow op 19-12-2003 15:43 ]
In principe : NEE.-Pjotrski- schreef op 19 december 2003 @ 15:41:
Ok, nog ruim een uur dus, dat overleef ik nog wel.
Denken jullie dat ik over een week of 2 een uitstekend spits en uitstekend verdediger kan kopen voor 600k bijelkaar? Leeftijd maakt niet zoveel uit (niet om te trainen), maar niet ouder dan 26.
[ Voor 15% gewijzigd door -Pjotrski- op 19-12-2003 16:16 ]
Van mij hadden ze die server nog wel een uurtje langer down mogen houden, want zo heb je er niets aan dat ie weer in de lucht isDaily health updates in Malaysia
Daily health updates in Oceania
Daily health updates in España
Daily health updates in Suomi
Daily health updates in Italia
Training in Chile
Training in Canada
Training in Peru
Training in Ireland
Training in Argentina
Training in Colombia
Training in Venezuela
Daily health updates in Chile
Daily health updates in Argentina
Training in Österreich
Training in Uruguay
Training in Polska
Training in France
Daily health updates in Österreich
Training in Danmark
Training in Malaysia
Daily health updates in România
Training in México
Daily health updates in Polska
Daily health updates in France
Training in Brasil
Training in Suomi
Daily health updates in Danmark
Daily health updates in Suomi
Daily health updates in Norge
Training in España
Daily health updates in España
Daily health updates in England
Training in Nederland
Daily health updates in Israel
Training in België
Training in Italia
Daily health updates in Nederland
Training in Deutschland
Training in Singapore
Training in Prathet Thai
Training in Schweiz
Daily health updates in België
Daily health updates in Italia
Daily health updates in Deutschland
Daily health updates in Schweiz
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-12-2003 16:58 ]
Euhm, hier is ie nog steeds bezig...Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 16:45:
Hoera trainingsupdate en alles geweest enzo... toch besloten om een jeugdspeler te verkopen om financieel ff net iets lekkerder ervoor te komen staan, ik hoop dattie een hoop opbrengt (goede conditie, goed vleugelspel).
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 29% gewijzigd door -Pjotrski- op 19-12-2003 17:18 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nogal ja, maar zit te wachten op mij TU.Sandyman538 schreef op 19 december 2003 @ 17:34:
Ik heb er negen...Nutteloze info, op zo'n nutteloze hattrick-is-down-dag
[ Voor 3% gewijzigd door GaMbiNo op 19-12-2003 18:01 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq