Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Hurmen schreef op 17 december 2003 @ 12:28:
Ik heb er dus niet zoveel last van alleen wordt het wel weer een Hattrick loze dag :'(
begint al aardig op een hattrick loze week te lijken zo.. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Janspj op 17-12-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

dreamtheater schreef op 17 december 2003 @ 12:35:
[...]

Ik begrijp ook niet dat de hard disks met de bosjes tegelijk uitvallen. Ik gebruik inmiddels al 15 jaar een pc en er is nog nooit een hard disk kapot gegaan (maar eerlijk is eerlijk, bij mij draaien die ook niet 24/7).
Wat een vergelijking :D
Bij jou staat er geen database van een paar gig die 24/7 door duizende mensen tegelijk benaderd wordt.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
GRMBL, net nu ik nog geen opstelling heb gemaakt vliegt de site er op woensdag uit :( Nu maar hopen dat ik de opstelling van afgelopen zondag niet als standaardopstelling heb ingesteld, dan train ik tenminste nog 4 spelers i.p.v. 3. Voortaan maak ik mijn opstelling wel direct na de wedstrijd van zondag 8)7

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
Brainpower schreef op 17 december 2003 @ 12:38:
[...]

Wat een vergelijking :D
Bij jou staat er geen database van een paar gig die 24/7 door duizende mensen tegelijk benaderd wordt.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat er 2 harde schijven op 1 week kapotgaan blijft toch wel erg vreemd, nietwaar? Ik weet niet hoeveel harde schijven ze hebben, maar dat zal zich lijkt me toch beperken toch maximaal enkele tientallen lijkt me. Die dingen horen toch een levensduur te hebben van een aantal jaren, ook bij intensief gebruik.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Hmm dit is kut, heb geloof ik een speler opgesteld waarvan ik niet weet of hij al genezen is en ik heb MOTS ingesteld, maar dat wil ik vanavond eigenlijk toch niet spelen :( Maar misschien win ik dan wel van Korreweg Sport. Verder weet ik niet eens of ik mijn nieuw aangekochte middenvelder heb opgesteld, hopen op het beste dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 17 december 2003 @ 12:12:
Lekker is dat:( Gisteren was ik niet in staat om de opstelling door te geven en vandaag dus ook al niet. NU had ik al wel mijn B elftal opgesteld met PIC, maar nu wou ik nog een tactiek erbij doen en kijken welke de beste is, maar dit gaat dus niet meer :( Vlieg er vanaaf toch wel uit, uit de beker dan, maar wil dat natuurlijk niet met een goal of tien tegen doen.
Of je tegenstander moet grotere problemen hebben, zoals daar zijn: helemaal geen opstelling hebben B) En dan win je toch mooi. Het gaat er niet om hoe mooi je wint, als je maar wint.

Is mij ook overkomen, omdat ik nooit het vakje standaardopstelling aanvink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zou er geen bedrijf zijn dat Extralives wil sponsoren? Die regelen dan alles infrastructureel, met daarbij in de hattrick balk constant een advertentie..
Ach, daar zal al wel vaker over nagedacht zijn. Gelukkig had ik net daarvoor alles geregeld voor mijn opstelling, dus dat zit wel goed. Denk dat er zo wel een aantal beker verrassingen uit zullen rollen...

Yared had nog een verhaal over de mannen van Extralives, dat kan het leed van het wachten voor sommige mensen misschien iets verzachten. Ik laat het hem zelf nog wel posten.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

nou, als Hattrick weer up is heb ik iig mijn persbericht klaar :)
Hattrick stilgelegd vanwege spreekkoren

Het bestuur van WWA wil bij deze zijn diepe spijt betuigen voor het feit dat spreekkoren van de harde kern van WWA supporters voor de tweede keer in een week hebben geleid tot de beslissing van Extralives om het HT universum stil te leggen.

Een woordvoerder van Supportersvereniging Klapvee wilde er niet veel over kwijt.
"Schijt aan iedereen. Ik zeg wat ik denk"

Het bestuur verwacht hoge boetes naar aanleiding van dit gebeuren en heeft haar fysio's en doktoren ingeruild voor advocaten.

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
hoedjevanpapier schreef op 17 december 2003 @ 13:33:
Zou er geen bedrijf zijn dat Extralives wil sponsoren? Die regelen dan alles infrastructureel, met daarbij in de hattrick balk constant een advertentie..
Ach, daar zal al wel vaker over nagedacht zijn. Gelukkig had ik net daarvoor alles geregeld voor mijn opstelling, dus dat zit wel goed. Denk dat er zo wel een aantal beker verrassingen uit zullen rollen...

Yared had nog een verhaal over de mannen van Extralives, dat kan het leed van het wachten voor sommige mensen misschien iets verzachten. Ik laat het hem zelf nog wel posten.
Advertenties voor niet-supporters dan.. Ik betaal er al voor en wil dan ook geen reclame rotzooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

devv05 schreef op 17 december 2003 @ 14:00:
[...]

Advertenties voor niet-supporters dan.. Ik betaal er al voor en wil dan ook geen reclame rotzooi..
Ook niet, als daardoor hattrick bugvrij en stabiel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 17 december 2003 @ 13:59:
nou, als Hattrick weer up is heb ik iig mijn persbericht klaar :)

[...]
Whahah LOL :P
Sja je moet wat zonder HT he ;)

@dreamtheater
Idd, die hdd's horen idd gewoon stabiel te zijn, maar hoe weet je dat de afgelopen 2 hdd's niet al een tijdje oud zijn? Ook ik vind het zwaar irri dat HT weer offline is... Hopen op betere tijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 30-09 14:00
hoedjevanpapier schreef op 17 december 2003 @ 14:02:
[...]

Ook niet, als daardoor hattrick bugvrij en stabiel is?
Nee, ben het met hem eens, daar betaal je die € 20 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 14:11:
[...]

Geef mij maar een banner waarmee HT echt altijd stabiel en snel is.
Dan maakt mij die banner geen fuck uit...Gewoon blocken met een proggie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 14:11:
[...]

nee hoor, die betaal je voor de extra's die aangegeven zijn. In de voorwaarden staat nadrukkelijk dat ze zich het recht op advertenties voorbehouden. En bij het aangaan van het suporterschap staat er nergens dat je een addvrije site krijgt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Brainpower schreef op 17 december 2003 @ 14:14:
[...]

Geef mij maar een banner waarmee HT echt altijd stabiel en snel is.
Dan maakt mij die banner geen fuck uit...Gewoon blocken met een proggie :P
Kan (met ad-blocker ofzo) maar ik vind eigenlijk dat ze bij hattrick maar eens moeten investeren in goede en stabiele hardware gezien de mega-groei van de hattrick deelnemers en daarmee de verhoogde reclame inkomsten en de mogelijke aantallen extra supporters maken zo'n investering mogelijk én noodzakelijk.
De crashes komen me nu toch iets te vaak voor.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Alfredt schreef op 17 december 2003 @ 14:21:
[...]

nee hoor, die betaal je voor de extra's die aangegeven zijn. In de voorwaarden staat nadrukkelijk dat ze zich het recht op advertenties voorbehouden. En bij het aangaan van het suporterschap staat er nergens dat je een addvrije site krijgt.
Ik kan me wel iets dergelijks herinneren iig op de (onbereikbare ;) ) site

++edit was het niet zoiets van niet steeds wisselende reclame++

[ Voor 8% gewijzigd door GRUMBLER op 17-12-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 14:21:
[...]

...de mega-groei van de hattrick deelnemers en daarmee de verhoogde reclame inkomsten en de mogelijke aantallen extra supporters maken zo'n investering mogelijk én noodzakelijk.
De crashes komen me nu toch iets te vaak voor.... :(
Crashes komen te vaak voor, punt. Maar de groei van hattrick betekent niet dat de reclame inkomsten groeien. En je moet je ook maar afvragen, of al die nieuwe landen en users supporter zullen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 13:13
Goed bezig Hoedjevanpapier, leuk die proefballonnetjes enzo, en denk inderdaad dat landen als egypte en ivoorkust (of whatever) niet echt veel supporters voort zullen brengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
hoedjevanpapier schreef op 17 december 2003 @ 14:26:
[...]

Crashes komen te vaak voor, punt. Maar de groei van hattrick betekent niet dat de reclame inkomsten groeien. En je moet je ook maar afvragen, of al die nieuwe landen en users supporter zullen worden...
Nee dat is waar vandaar "mogelijke supporters", maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet meer reclame inkomsten binnenhalen veel meer mensen maken gebruik van hattrick dan in het verleden aantal clicks op de banners zullen ook wel toenemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ronald Koeman schreef op 17 december 2003 @ 14:33:
Goed bezig Hoedjevanpapier, leuk die proefballonnetjes enzo, en denk inderdaad dat landen als egypte en ivoorkust (of whatever) niet echt veel supporters voort zullen brengen. :P
Nee maar die kleine landen hebben dus ook niet veel users...Het gaat met name om de grote aantallen users...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik heb ook nog een proefballonnetje :P Wij tweakers staan erom bekend om oude hardware te hebben rondslingeren die we niet vaak gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld nog een hub en een 56K6 modem die ik van ze lang zal ze leven niet meer ga gebruiken. Kunnen we niet een:
Load om oud ijzer - inzamelingsactie doen :?

je verkoopt een stuk hardware welke je nooit meer gaat gebruiken en stuurt de opbrengst naar extralives :) Moeten we dan wel wat naamsbekendheid voor de fed voor terug krijgen uiteraard ;) (en zij beloven het in de performance te investeren...)

/proefballonnetje

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Hattrick zo vaak down is ben ik maar ook met een ander spel begonnen: Ehockey. Volgens mij is het hier al in deel 10 ooit genoemd, maar het is dus hetzelfde als hattrick maar dan voor ehockey. Gelukkig nog niet veel gebruikers, dus als je er snel bij bent dan hoor je gelijk bij de beste. Moet zeggen dat er wel leukere dingen inzitten dan bij hattrick: zoals de bij ijshockey gebruikelijke 3 opstellingen voor 1 wedstrijd. Helaas is nog niet alles zo goed als bij hattrick maar denk dat daar wel verandering in gaat komen. Ik speel nu pas 2 dagen maar ben nu al verslaafd :D

mochten er meer mensen interesse hebben: www.ehockey.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 14:51:
Nu Hattrick zo vaak down is ben ik maar ook met een ander spel begonnen: Ehockey. Volgens mij is het hier al in deel 10 ooit genoemd, maar het is dus hetzelfde als hattrick maar dan voor ehockey. Gelukkig nog niet veel gebruikers, dus als je er snel bij bent dan hoor je gelijk bij de beste. Moet zeggen dat er wel leukere dingen inzitten dan bij hattrick: zoals de bij ijshockey gebruikelijke 3 opstellingen voor 1 wedstrijd. Helaas is nog niet alles zo goed als bij hattrick maar denk dat daar wel verandering in gaat komen. Ik speel nu pas 2 dagen maar ben nu al verslaafd :D

OVERLOPER!!!!!!!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
daag biggust uit als je druft :*)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik doe het ernaast he! Ik heb gewoon een minares naast mijn vrouw 'hattrick'. Schijnt dat 75% van de bevolking vreemd gaat en ik wil meedoen met de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 14:59:
[...]

nee ik doe het ernaast he! Ik heb gewoon een minares naast mijn vrouw 'hattrick'. Schijnt dat 75% van de bevolking vreemd gaat en ik wil meedoen met de massa.
Had me ook al eens ingeschreven maar kreeg constant ERRORS e.d. heb jij daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:01:
[...]

Had me ook al eens ingeschreven maar kreeg constant ERRORS e.d. heb jij daar geen last van?
nee nu niet meer. Ik had me volgens mij 2 maanden geleden ook al aangemeld maar niets meer vernomen. Heb toen maandag nogmaals aangemeld en ik kreeg dinsdag al een team. Verder geen errors ofzo. Ik gebruik zelfs al een soort HAM ideaal want die maakt ook gelijk je beste opstelling. Wel handig voor op het begin. Nou ja als er meer mensen zijn die dit gaan spelen dan hoor ik het wel, wellicht dat er dan een apart topic over gemaakt kan worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
* yared speelt vanavond tegen een oud-bekerfinalist
ik hoop dat die nu ook zit te schuimbekken want ik counter met pic en dat kan leuke taferelen oproepen als hij een bagger opstelling heeft.

Tenzij hij die van zondag als standaard opstelling heeft, dan ben ik zuur.
Verwacht trouwens niet zoveel vanavond, heb me er al bij neergelegd dat ik volgende week een friendly moet spelen.

@Hoedjevanpapier, zal dat vanavond vanaf me desktop even mailen, of post jij het gerust maar, ik heb het hier niet bij de hand.

@Foray begin een nieuw topic ;)

@JduPee, denk dat mijn 200Mb hd's niet genoeg opleveren en betwijfel of het met een extra cabinetje hds of servertje erbij het probleem oplost. IMO is het gewoon een database ooit geschreven voor een kleine groep die lang niet zo scalable was als ze hadden gehoopt, laat staan voor 200.000 gebruikers wereldwijd. Basseer trouwens het hele gevoel van onproffesionaliteit ook op het feit dat hun corporate site ook plat ligt. Die zet je toch niet op dezelfde server :?

IMO moeten ze gewoon op een schaduwsite helemaal opnieuw beginnen met de inrichting van de database en de infrastructuur en langzaam aan een scalable oplossing 1 op 1 integreren met het huidige spul en desnoods 2 weken eind vh seizoen eruit gaan.

Op global staat een linkje naar de HT site in 1997, zou die lekker snel geweest zijn? :P
is iets van hattrick.org/museum of extralives.com/museum.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zoals gezegd, een citaat van Yared: Dit was naar aanleiding van mijn vraag of hij wist hoeveel procent van alle gebruikers supporter was.

Nee, ik weet helaas geen exact getal, maar HT-Bjorn heeft ooit in een
pittige discussie met Goran (van Hattrick Buddy) eruit geflapt dat ze blij
mochten zijn als zelfs maar 10% supporter was.

Daarnaast weet ik uit eerste hand dat Lokee de maker van HAM, van de 7,50
registratiekosten er netto echt maar een biertje aan overhoudt en vandaar de
uitdrukking BEERWARE :)

Hattrick draait in ieder geval kostendekkend, maar van winst is nog absoluut
geen sprake.
Eveneens rijden de HT jongens niet in dikke wagens heb ik me door diverse
mensen op Global laten vertellen die bij Extralives op bezoek zijn geweest.
Tis ook pas sinds dit jaar ofzo dat sommige mensen hun andere
baan/bezigheden konden opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Stel dat 8% betaald dan is dat 16.000 x 20e = 320.000 pjr / 26.666 pmnd

Nou ben ik niet zo goed in het inschatten van serverkosten, maar schat dat ze maximaal drie man full time in dienst kunnen hebben en de rest op project/oproepbasis.

Iemand een idee wat zo'n serverpark als dit per maand kost met traffic erbij?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Doordat Hattrick er relatief veel overdag uit ligt, betekent dit wel dat we op een recordschema zitten in het GoT forum. Startdatum van de eerste post was 9 december. Het is nu 17 december, en we zitten al over de 430 posts. Als we zo door gaan, is het snel over met dit deel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk dat het met de feestdagen wel wat minder word. Wie gaat er nou met kerstmis GoT'en?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 17 december 2003 @ 15:45:
Ik denk dat het met de feestdagen wel wat minder word. Wie gaat er nou met kerstmis GoT'en?
2de kerstdag trainingsupdate! toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:05
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 14:51:

Ik heb me ook eens ingeschreven voor dat spelletje. het grote probleem is dat die site nog trager is dan Hattrick. Ging me erg snel de nek uithangen (ik heb volgens mij geen enkele wedstrijd gevolgd). Maar als je er echt mee bezig bent zal het best leuk zijn ;)
Ik hou het voorlopig gewoon op Hattrick...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HT is nog steeds down... Hoe zit het eigenlijk met de bekerwedstrijden? Worden die uitgesteld? Als dit niet zo is heb ik een probleem want ik heb een (eigelijk twee) open plek in mn opstelling waar ik een speler in moet zetten die ik nog moet kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 16:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

O ja! Dan heb je een probleem, mocht ie nu elk moment weer online komen. Moet je een Btje inzetten.

Stel dat je nu offline moet, om weet ik veel wat voor reden en de beker is 3 uren verplaatst...

En.. ik ben blij dat ik gister mijn opstelling al heb doorgegeven.

[ Voor 16% gewijzigd door SindaPaus op 17-12-2003 16:40 . Reden: Ik ben immers blij! ]

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb mijn opstelling ook doorgegeven... Maar met een open plek een een plek waar nu een 1,5* speler in staat...

Ik vind dat ze de bekerwedstrijden in zulke gevallen een dag op moeten schuiven... moet kunnen lijkt me, de servers hebben vrijdagnacht weer werk met de TU's (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 21:23

thirdeye

tool

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:05:
[...]

nee nu niet meer. Ik had me volgens mij 2 maanden geleden ook al aangemeld maar niets meer vernomen. Heb toen maandag nogmaals aangemeld en ik kreeg dinsdag al een team. Verder geen errors ofzo. Ik gebruik zelfs al een soort HAM ideaal want die maakt ook gelijk je beste opstelling. Wel handig voor op het begin. Nou ja als er meer mensen zijn die dit gaan spelen dan hoor ik het wel, wellicht dat er dan een apart topic over gemaakt kan worden.
offtopic:
Ik ben Tilburg Trappers in 2.b4, en daar staat jouw oude team (inmiddels zonder trainer, net zoals 90 % van de teams in mijn divisie :() tussen. 't Is een leuk spel, maar kan nog niet tippen aan Hattrick

Klote zeg, ik had nog geen friendly ge-accepteerd, en 3 spelers waar ik op aan het bieden was en waar ik er benieuwd naar ben of ik er een van heb...

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hattrick :( ,ehockey :) vanavond tegen een duitse club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thirdeye schreef op 17 december 2003 @ 16:53:
[...]

offtopic:
Ik ben Tilburg Trappers in 2.b4, en daar staat jouw oude team (inmiddels zonder trainer, net zoals 90 % van de teams in mijn divisie :() tussen. 't Is een leuk spel, maar kan nog niet tippen aan Hattrick

Klote zeg, ik had nog geen friendly ge-accepteerd, en 3 spelers waar ik op aan het bieden was en waar ik er benieuwd naar ben of ik er een van heb...
das vaag mijn fout denk ik. Ik heb nu een nieuw team in 1.e :) foray fighters en dat ga ik wel actief managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wedstrijden begonnen en HT nog plat... Pff slecht hoor dit..

Maar ik ga naar Amsterdam....

AJAX!!!

[ Voor 28% gewijzigd door .GoO op 17-12-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL Hattrick reminder werkt nog steeds :D

Ik krijg nu net een mail binnen over een speler

[ Voor 39% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-12-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 09:54
Alfredt schreef op 17 december 2003 @ 17:27:
LOL Hattrick reminder werkt nog steeds :D
Leuk :) Ahhh ik wordt gek, ik wil weten hoe de beker ervoor staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 13:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm de Ehockey site ligt ook al plat. Zou er een verband zijn? 'Alien attack on swedish Internet and database servers' zal zo wel op cnn.com komen te staan.

heb trouwens nooit dat plaatje van het manneetje in hangmat begrepen. Betekent dat dat ze daar aan het luieren zijn, met ons geld veel vrouwen en drankjes regelen en ons vandaar hard uitlachen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:57:
heb trouwens nooit dat plaatje van het manneetje in hangmat begrepen. Betekent dat dat ze daar aan het luieren zijn, met ons geld veel vrouwen en drankjes regelen en ons vandaar hard uitlachen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE: We're not going to be able to bring the site up right now - it will take a lot longer. More information shortly.

deze update is net 1 minuut geleden op de site geplaatst dus dat wordt geen wedtrijden vanavond nou ja dan ga ik maar iets nuttigs doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Toch ben ik wel blij dat ze je zo op de hoogte houden, alhoewel het wel klote nieuws is natuurlijk. 1 keer is ok, de 2e keer wordt het al wat minder en alles wat daarna komt daar wordt men heel boos over. Dus de spirit van de spelers van HT staat al op Geirriteerd :P . Jammer want Hattrick ownt echt, ik spoor mensen aan om te gaan kijken en ik krijg als reactie; uhhh de site is down hoor! :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 18:06:
nou ja dan ga ik maar iets nuttigs doen :P
Hattrick is nuttig!

* yared pleegt tenminste nu geen bankoverallen ofzo of overvalt oude vrouwtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik net supporter... gaan ze de site om de haverklap down gooien. Tsssssssssssssssssssss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Nieuws flits*

ongekende grote misdaadgolf is deze week aan de gang. Vooral oude vrouwtjes lijden eronder. de piek van deze misdaadgolf was op woensdagavond. geruchten zeggen dat dit komt omdat www.hattrick.org down is, maar dit zijn geruchten die niemand kan bevestigen. later meer over de misdaad golf die de hele wereld in de ban heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
UPDATE 1900: Since the server went down just before lunch, we have been working on two parallell tracks: First of all, to get the existing server configuration back online and working. Secondly, to take our new database server into commission a week earlier than planned so that it can replace the server that have been troubling us for the past few weeks. Unfortunately, neither of these alternative systems are ready to handle a full-scale opening of the site at this point.

Rather, Hattrick is now running on a reserve system. The database is more or less intact (we have lost some time between 11.00 and 11.15 today) and the program is running as it should. While it would be possible to open the site now, the reserve system couldn´t possible handle the number of users we can expect if we open tonight. If we did, we would risk new problems. This means that all games today are being played as they would have, while the transfer market is on hold.

Also, we would like to say that we are as frustrated about these server closings as you are. The recent problems are all - ironcially - related to major investments on our part to make the site faster and more stable. That may not be too comforting right now, but it should still be said that we will overcome these problems in time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kortom, de wedstrijden worden gewoon gespeeld. Dan hoop ik maar dat mijn standaardopstelling een beetje goed is ivm de training... verdorie. Lastig hoor, maar net zo lastig voor het HTteam natuurlijk. Hopen dat ze alles snel weer up-and-running hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik mag inderdaad ook blij zijn dat ik vanmorgen mijn opstelling heb opgemaakt in plaats van vanmiddag zoals ik van plan was.

Naja laten we met zijn allen maar hopen dat dit (voorlopig) de laatste downtime was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:47

GaMbiNo

1337

Naja, hij werkt iig weer ook al hebben wij er zo weinig aan.
Gelukkig heb ik gisteravond al mijn opstelling gemaakt. :D

En aan dat bericht te lezen word er ook al heel druk gewerkt aan een structurele oplossing in de vorm van een nieuwe server.
Alleen maar goed nieuws dus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
wel kut.dat je nu niet weet of je in of uit de beker ligt :(

zeker uit dat wel, aangezien ik mijnopstelling zwaar klote heb :( maarja, doe je niks aan, kans dat ik door ging was toch al heel erg klein

[ Voor 55% gewijzigd door koentjuh op 17-12-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een nieuwe server, nu hopen dat die wel het grote aantal gebruikers aankan!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had gelukkig gister mijn opstelling voor vandaag al neergezet dus daar heb ik geen problemen mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 15:11
YorgoB schreef op 16 december 2003 @ 18:15:
Even een vraagje.
Zondag tegen de nummer 1, sta zelf 2e. Tegenstander heeft iets meer sterren dan mij. Hij speelt altijd 4-3-3 met de 2 backs verdedigend, 1 middenvelder aanvallend 1 wing ook aanvallend en 1 wing als extra aanvaller
Wat is de beste tacktiek die ik hierop zou kunnen spelen? :?
Nu hattrick er toch uitligt, zou iemand mij advies willen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker ziek dat de wedstrijden gewoon gespeeld worden :( :r

Hopelijk heeft mijn tegenstander in de beker ook zn opstelling niet gemaakt, maar waarschijnlijk betekent dit exit beker... belachelijke klotestreek vind ik dit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YorgoB schreef op 17 december 2003 @ 19:39:
[...]

Eitje lijkt mij. Ik denk dat je dan gewoon een sterker middenveld moet nemen, dan krjig jij veel meer kansen dan hij. Uiteraard moet je ze dan wel kunnen afmaken door zelf ook een goede aanval te hebben. Zijn middeveld is gewoon enorm zwak nu, maak er gebruik van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen meteen mijn opstelling voor zondag vastleggen,verwacht dat hattrick nog wel enkele keren down gaat :(
wat een rotdag,verlies ik ook nog met 0-1 van een duitser (ehockey) :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-10 17:32
YorgoB schreef op 17 december 2003 @ 19:39:
[...]

3-5-2 met twee aanvallende middenvelders... Heb je meeste balbezit, dus meeste kansen, alleen zorgen dat ze erin gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al knarsetandend dood ik nu de tijd met Roberto Baggio's vrijetrappenspelletje :O

Waarschuwing: dit is op de korte termijn verslavender dan hattrick :9~

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 19:08:
(we have lost some time between 11.00 and 11.15 today)
uh Frizza, weet jij nog hoe laat wij vanochtend zaten te pagen met mekaar toen ik aan het bieden was?

Krijg een bruin vermoeden dat ik fijn afstand mag nemen van me nieuwe middenvelder en zijn plaats in de bekermatch van vandaag :|

Heb helaas geen historie file kunnen vinden in dat pokke msn.

Gevonden
17-12-2003 10:54:56 Yared (so) Harlem Hattricks (so) (·.·´¯`·)»..(Ŝĩŕ)FŘîzZå..åķå..Ðî3gØ(MåRåкÑå).. ||(8) D12-TheRapGame (8) hij is van mij :D :D
en om 11.56 krijg ik een time-out en om 11.12 kapte ie er helemaal mee een kreeg ik een error, dus het hangt erom of ik mijn nieuwe speler mag behouden/verwelkomen of dat ie zijn jas mag aanhouden :|

[ Voor 32% gewijzigd door yared op 17-12-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 20:43:
Al knarsetandend dood ik nu de tijd met Roberto Baggio's vrijetrappenspelletje :O

Waarschuwing: dit is op de korte termijn verslavender dan hattrick :9~
Kom er niet echt op

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yared oke das dan duidelijk :P

ik heb volgens mij me opstelling gemaakt precies in dat kwartiertje :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja alle hattrickers zitten nu daar, zo pakken we alle servers een voor een :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Laatst online: 00:54

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

ik had gelukkig zondag al een opstelling naar voren gebracht... mede doordat ik zondag een WO had.... as. zondag tegen de nummer 2 die nu al een dik seizoen niet meer inlogt :s maja daar moet wel van te winnen zijn thuis.... nu maar hopen dat de nummer 1 punten verspeeld dan schop ik hem van zijn eerste plek af!

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ff duren voordat de swf ingeladen is, maar dan is het laden ook echt gebeurd.

En je kan gewoon direct onder "Play now!" op submit klikken, via guest account.

De site zelf is ook vrij traag... maar het is het wachten waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik heb gelukkig nog meer hobbies dus verveel me zekers niet, F5, en moet oook nog de bedden opmaken, F5, de droger uitruimen, F5, de fotoos van vandaag op schijf zetten, F5, de afwasmachine inruimen, F5, de kids toedekken, F5 F5 F5 F5 F5 en dan natuurlijk slaapie doen.

Neeeuh, ik heb gelukkig nog meer hobbies 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
yared schreef op 17 december 2003 @ 21:31:
Ik heb gelukkig nog meer hobbies dus verveel me zekers niet, F5, en moet oook nog de bedden opmaken, F5, de droger uitruimen, F5, de fotoos van vandaag op schijf zetten, F5, de afwasmachine inruimen, F5, de kids toedekken, F5 F5 F5 F5 F5 en dan natuurlijk slaapie doen.

Neeeuh, ik heb gelukkig nog meer hobbies 8)7
en natuurlijk de wekker op 2 uur vannacht om eens te kijken of er nog leuke koopjes zijn

en daarna om 4 uur en om 6 uur.... nee hoor ik ben niet raar, IK BEN NIET RAAR!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de F5 het sinds eind vanmiddag niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
devv05 schreef op 17 december 2003 @ 17:04:
Wedstrijden begonnen en HT nog plat... Pff slecht hoor dit..

Maar ik ga naar Amsterdam....

AJAX!!!
heb je je vermaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:47

GaMbiNo

1337

UPDATE 22:15: As stated previously, the site is not estimated to come up until around noon Thursday. The game engine is currently catching up and thos who have ordered SMS Tracking have noticed that that is now working.
Naja dan morgen maar ff zien hoe ik gespeeld heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wel :D :D :D :D :D whahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 03-10 18:39

Distortion

Bottle to Throttle

aah gut...ajax..... :O

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en PSV heeft al zo weinig tegenstand in de beker
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we het toch over offline-voetbal hebben.

Het is niet aah gut... Ajax, het is aah gut... Amstel CUp. Trieste gebeurtenis. Of Ajax dat ding nou wint of niet. Als iets op SBS wordt uitgezonden, heb ik eigenlijk altijd het idee dat de wedstrijd er niet om doet. heel raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Laatst online: 03-10 15:11
:r :r :'( :'( :'( :'( :(
Dan alleen maar kampioen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik blij dat ik tegen een Hongaar speelde.
En dus vanmorgen om 9.30u mijn opstelling al klaar moest hebben.

Mijn wedstrijd is echter wel een kwartier voor tijd gestaakt en wordt nu een keer afgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontopic blijven graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reminder ;) Na 12 topics over hattrick te hebben gepraat willen we dat graag zo houden :P Aldus de MOD's :D

• The Dolf
  • Niet online
Je bent blijkbaar niet zo'n Hattrick fan. Zoals je kon lezen ligt ie weer plat en je moet ergens over kunnen praten >:).

ff serieus, wat voor servers hebben ze eigenlijk tot hun beschikking?

Edit
Als je niets ontopics te melden hebt, post dan gewoon niet. Je bent niet verplicht om te posten oid :)
-Terr

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 15:54 ]

Gezocht!
Router

• .GoO
pff AJAX was weer waardeloos... Maar 410 was ERG gezellig :D

en van die site... ach ik ga er geen eens woorden meer aan vuil maken... :/

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 16:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ach je moet maar zo denken, de delen die ze nu vervangen zullen weer jáááren meegaan. O-)

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

• GRUMBLER
UPDATE Thursday 07:15: The game engine has now caught up and during the night the disks that Hattrick will run on have initialized. During the next few hours, we will be moving the database to the new disks. Later today, the new server will be ready and currently the plan is to close the site again for about 3 hours as soon as the new server is ready, and then move Hattrick to it.

UPDATE Wednesday 22:15: As stated previously, the site is not estimated to come up until around noon Thursday. The game engine is currently catching up and thos who have ordered SMS Tracking have noticed that that is now working.

• GRUMBLER
HT doet het weer!!

2003-12-18 Up again, but...
The site is now up again following yesterday's crash. However, a few warnings:
1. After restore of the database, the events between 11:00 and 11:15 yesterday morning were lost.
2. We're running on a temporary and somewhat shaky system. We will not say that it won't crash again today. It might. It also has limited capacity.
3. Tonight (probably) we will shut down the site with little warning for 3 or 4 hours to move the database to our new database server.

Verwijderd

hmm jammer 1-2 verloren in de cup maar maakt niet uit ik heb iig gepict en me stadion zat vol met 50000 man :D

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Heeft er al iemand beker uitslagen binnen dmv sms?

Edit: Ik zie dat het weer online is, maar vraag niet hoe.... Nadeel vind ik wel dat de transfers opgeschoven worden. Als je zo plant, dat iemand op woensdagavond 8 uur afloopt. En het wordt 13 uur opgeschoven, kom je om 9 uur 's ochtends uit. Lijkt mij niet bevordelijk voor de verkoop. Doe dan maar 24 uur..

[ Voor 76% gewijzigd door hoedjevanpapier op 18-12-2003 09:26 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
bij mij werkt het echt waardeloos, time out na time out :(

Verwijderd

gewoon weer een trainee geblesseerd. Is al maanden dat elke wedstrijd wel een trainee uitvalt. Snap er niets meer van, de wanhoop nabij.

• GRUMBLER
via http://195.149.159.156/Common/default.asp wel traag maar geen time outs ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
jammer geen transfers voor 14:00

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Jongens, hoe zit het met de GoT-cup, anders daag ik iemand anders uit!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

BZF ligt uit de cup met 0-1 :r Waarom ben ik de dupe van die stomme crash? Waarom stelden ze de wedstrijden niet een dag uit :( :( :(

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 10:25:
BZF ligt uit de cup met 0-1 :r Waarom ben ik de dupe van die stomme crash? Waarom stelden ze de wedstrijden niet een dag uit :( :( :(
mja ik ben bang dat de servers dat niet prettig vinden....

Verwijderd

Alfredt schreef op 18 december 2003 @ 10:32:
[...]

mja ik ben bang dat de servers dat niet prettig vinden....
zou kunnen... maar op donderdag hebben de servers niet veel te doen toch?

ik vind zoals het nu gegaan is wel erg makkelijk voor ze iig

Verwijderd

Nouuu... gisteravond met 1-7 verloren, en exact dezelfde spelers als zondag stonden erin dus mijn dure aankopen hebben geen training gehad. Fijn... ik heb maar meteen alvast de wedstrijdopstelling voor zondag ingevuld.

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 13:18
Waar ik al bang voor was is ook gebeurd, ik heb met dezelfde opstelling als afgelopen zondag gespeeld :( Het enige voordeel is dat ik nu weet tot wat mijn beste middenvelders in staat zijn op normaal met een behoorlijke teamgeest. Ook waren er behoorlijk wat toeschouwers, namelijk 6216 (ik speelde tegen een 2e klasser uit Zuid Afrika) :)

Don't waste your time or time will waste you

• koentjuh
hMMM, 1-0 verloren en de tegenstander had 90 en 97 procent balbezit :+ Was erg slecht, maarja had alle kneusjes opgesteld en pic omdat ik er toch uit zou vliegen. Valt me dus nog mee, want hij heeft door een penalty gewonnen
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.