begint al aardig op een hattrick loze week te lijken zo..Hurmen schreef op 17 december 2003 @ 12:28:
Ik heb er dus niet zoveel last van alleen wordt het wel weer een Hattrick loze dag
[ Voor 3% gewijzigd door Janspj op 17-12-2003 12:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
begint al aardig op een hattrick loze week te lijken zo..Hurmen schreef op 17 december 2003 @ 12:28:
Ik heb er dus niet zoveel last van alleen wordt het wel weer een Hattrick loze dag
[ Voor 3% gewijzigd door Janspj op 17-12-2003 12:36 ]
Wat een vergelijkingdreamtheater schreef op 17 december 2003 @ 12:35:
[...]
Ik begrijp ook niet dat de hard disks met de bosjes tegelijk uitvallen. Ik gebruik inmiddels al 15 jaar een pc en er is nog nooit een hard disk kapot gegaan (maar eerlijk is eerlijk, bij mij draaien die ook niet 24/7).
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Don't waste your time or time will waste you
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat er 2 harde schijven op 1 week kapotgaan blijft toch wel erg vreemd, nietwaar? Ik weet niet hoeveel harde schijven ze hebben, maar dat zal zich lijkt me toch beperken toch maximaal enkele tientallen lijkt me. Die dingen horen toch een levensduur te hebben van een aantal jaren, ook bij intensief gebruik.Brainpower schreef op 17 december 2003 @ 12:38:
[...]
Wat een vergelijking
Bij jou staat er geen database van een paar gig die 24/7 door duizende mensen tegelijk benaderd wordt.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Of je tegenstander moet grotere problemen hebben, zoals daar zijn: helemaal geen opstelling hebbenkoentjuh schreef op 17 december 2003 @ 12:12:
Lekker is dat:( Gisteren was ik niet in staat om de opstelling door te geven en vandaag dus ook al niet. NU had ik al wel mijn B elftal opgesteld met PIC, maar nu wou ik nog een tactiek erbij doen en kijken welke de beste is, maar dit gaat dus niet meerVlieg er vanaaf toch wel uit, uit de beker dan, maar wil dat natuurlijk niet met een goal of tien tegen doen.
Hattrick stilgelegd vanwege spreekkoren
Het bestuur van WWA wil bij deze zijn diepe spijt betuigen voor het feit dat spreekkoren van de harde kern van WWA supporters voor de tweede keer in een week hebben geleid tot de beslissing van Extralives om het HT universum stil te leggen.
Een woordvoerder van Supportersvereniging Klapvee wilde er niet veel over kwijt.
"Schijt aan iedereen. Ik zeg wat ik denk"
Het bestuur verwacht hoge boetes naar aanleiding van dit gebeuren en heeft haar fysio's en doktoren ingeruild voor advocaten.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Advertenties voor niet-supporters dan.. Ik betaal er al voor en wil dan ook geen reclame rotzooi..hoedjevanpapier schreef op 17 december 2003 @ 13:33:
Zou er geen bedrijf zijn dat Extralives wil sponsoren? Die regelen dan alles infrastructureel, met daarbij in de hattrick balk constant een advertentie..
Ach, daar zal al wel vaker over nagedacht zijn. Gelukkig had ik net daarvoor alles geregeld voor mijn opstelling, dus dat zit wel goed. Denk dat er zo wel een aantal beker verrassingen uit zullen rollen...
Yared had nog een verhaal over de mannen van Extralives, dat kan het leed van het wachten voor sommige mensen misschien iets verzachten. Ik laat het hem zelf nog wel posten.
Ook niet, als daardoor hattrick bugvrij en stabiel is?devv05 schreef op 17 december 2003 @ 14:00:
[...]
Advertenties voor niet-supporters dan.. Ik betaal er al voor en wil dan ook geen reclame rotzooi..
Whahah LOLj_du_pee schreef op 17 december 2003 @ 13:59:
nou, als Hattrick weer up is heb ik iig mijn persbericht klaar
[...]
Nee, ben het met hem eens, daar betaal je die € 20 voor.hoedjevanpapier schreef op 17 december 2003 @ 14:02:
[...]
Ook niet, als daardoor hattrick bugvrij en stabiel is?
Geef mij maar een banner waarmee HT echt altijd stabiel en snel is.GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 14:11:
[...]
Nee, ben het met hem eens, daar betaal je die € 20 voor.
nee hoor, die betaal je voor de extra's die aangegeven zijn. In de voorwaarden staat nadrukkelijk dat ze zich het recht op advertenties voorbehouden. En bij het aangaan van het suporterschap staat er nergens dat je een addvrije site krijgt.GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 14:11:
[...]
Nee, ben het met hem eens, daar betaal je die € 20 voor.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kan (met ad-blocker ofzo) maar ik vind eigenlijk dat ze bij hattrick maar eens moeten investeren in goede en stabiele hardware gezien de mega-groei van de hattrick deelnemers en daarmee de verhoogde reclame inkomsten en de mogelijke aantallen extra supporters maken zo'n investering mogelijk én noodzakelijk.Brainpower schreef op 17 december 2003 @ 14:14:
[...]
Geef mij maar een banner waarmee HT echt altijd stabiel en snel is.
Dan maakt mij die banner geen fuck uit...Gewoon blocken met een proggie
Ik kan me wel iets dergelijks herinneren iig op de (onbereikbareAlfredt schreef op 17 december 2003 @ 14:21:
[...]
nee hoor, die betaal je voor de extra's die aangegeven zijn. In de voorwaarden staat nadrukkelijk dat ze zich het recht op advertenties voorbehouden. En bij het aangaan van het suporterschap staat er nergens dat je een addvrije site krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door GRUMBLER op 17-12-2003 14:25 ]
Crashes komen te vaak voor, punt. Maar de groei van hattrick betekent niet dat de reclame inkomsten groeien. En je moet je ook maar afvragen, of al die nieuwe landen en users supporter zullen worden...GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 14:21:
[...]
...de mega-groei van de hattrick deelnemers en daarmee de verhoogde reclame inkomsten en de mogelijke aantallen extra supporters maken zo'n investering mogelijk én noodzakelijk.
De crashes komen me nu toch iets te vaak voor....
Nee dat is waar vandaar "mogelijke supporters", maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet meer reclame inkomsten binnenhalen veel meer mensen maken gebruik van hattrick dan in het verleden aantal clicks op de banners zullen ook wel toenemen etc.hoedjevanpapier schreef op 17 december 2003 @ 14:26:
[...]
Crashes komen te vaak voor, punt. Maar de groei van hattrick betekent niet dat de reclame inkomsten groeien. En je moet je ook maar afvragen, of al die nieuwe landen en users supporter zullen worden...
Nee maar die kleine landen hebben dus ook niet veel users...Het gaat met name om de grote aantallen users...Ronald Koeman schreef op 17 december 2003 @ 14:33:
Goed bezig Hoedjevanpapier, leuk die proefballonnetjes enzo, en denk inderdaad dat landen als egypte en ivoorkust (of whatever) niet echt veel supporters voort zullen brengen.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
OVERLOPER!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 14:51:
Nu Hattrick zo vaak down is ben ik maar ook met een ander spel begonnen: Ehockey. Volgens mij is het hier al in deel 10 ooit genoemd, maar het is dus hetzelfde als hattrick maar dan voor ehockey. Gelukkig nog niet veel gebruikers, dus als je er snel bij bent dan hoor je gelijk bij de beste. Moet zeggen dat er wel leukere dingen inzitten dan bij hattrick: zoals de bij ijshockey gebruikelijke 3 opstellingen voor 1 wedstrijd. Helaas is nog niet alles zo goed als bij hattrick maar denk dat daar wel verandering in gaat komen. Ik speel nu pas 2 dagen maar ben nu al verslaafd![]()
mochten er meer mensen interesse hebben: www.ehockey.nu
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Verwijderd
nee ik doe het ernaast he! Ik heb gewoon een minares naast mijn vrouw 'hattrick'. Schijnt dat 75% van de bevolking vreemd gaat en ik wil meedoen met de massa.
Verwijderd
Had me ook al eens ingeschreven maar kreeg constant ERRORS e.d. heb jij daar geen last van?Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 14:59:
[...]
nee ik doe het ernaast he! Ik heb gewoon een minares naast mijn vrouw 'hattrick'. Schijnt dat 75% van de bevolking vreemd gaat en ik wil meedoen met de massa.
Verwijderd
nee nu niet meer. Ik had me volgens mij 2 maanden geleden ook al aangemeld maar niets meer vernomen. Heb toen maandag nogmaals aangemeld en ik kreeg dinsdag al een team. Verder geen errors ofzo. Ik gebruik zelfs al een soort HAM ideaal want die maakt ook gelijk je beste opstelling. Wel handig voor op het begin. Nou ja als er meer mensen zijn die dit gaan spelen dan hoor ik het wel, wellicht dat er dan een apart topic over gemaakt kan worden.Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:01:
[...]
Had me ook al eens ingeschreven maar kreeg constant ERRORS e.d. heb jij daar geen last van?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 15:06 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
2de kerstdag trainingsupdate! toch?The Dolf schreef op 17 december 2003 @ 15:45:
Ik denk dat het met de feestdagen wel wat minder word. Wie gaat er nou met kerstmis GoT'en?
Ik heb me ook eens ingeschreven voor dat spelletje. het grote probleem is dat die site nog trager is dan Hattrick. Ging me erg snel de nek uithangen (ik heb volgens mij geen enkele wedstrijd gevolgd). Maar als je er echt mee bezig bent zal het best leuk zijnVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 14:51:
Nu Hattrick zo vaak down is ben ik maar ook met een ander spel begonnen: Ehockey. Volgens mij is het hier al in deel 10 ooit genoemd, maar het is dus hetzelfde als hattrick maar dan voor ehockey. Gelukkig nog niet veel gebruikers, dus als je er snel bij bent dan hoor je gelijk bij de beste. Moet zeggen dat er wel leukere dingen inzitten dan bij hattrick: zoals de bij ijshockey gebruikelijke 3 opstellingen voor 1 wedstrijd. Helaas is nog niet alles zo goed als bij hattrick maar denk dat daar wel verandering in gaat komen. Ik speel nu pas 2 dagen maar ben nu al verslaafd![]()
mochten er meer mensen interesse hebben: www.ehockey.nu
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door SindaPaus op 17-12-2003 16:40 . Reden: Ik ben immers blij! ]
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:05:
[...]
nee nu niet meer. Ik had me volgens mij 2 maanden geleden ook al aangemeld maar niets meer vernomen. Heb toen maandag nogmaals aangemeld en ik kreeg dinsdag al een team. Verder geen errors ofzo. Ik gebruik zelfs al een soort HAM ideaal want die maakt ook gelijk je beste opstelling. Wel handig voor op het begin. Nou ja als er meer mensen zijn die dit gaan spelen dan hoor ik het wel, wellicht dat er dan een apart topic over gemaakt kan worden.
Prying open my Third Eye
Verwijderd
das vaag mijn fout denk ik. Ik heb nu een nieuw team in 1.ethirdeye schreef op 17 december 2003 @ 16:53:
[...]
offtopic:
Ik ben Tilburg Trappers in 2.b4, en daar staat jouw oude team (inmiddels zonder trainer, net zoals 90 % van de teams in mijn divisie) tussen. 't Is een leuk spel, maar kan nog niet tippen aan Hattrick
Klote zeg, ik had nog geen friendly ge-accepteerd, en 3 spelers waar ik op aan het bieden was en waar ik er benieuwd naar ben of ik er een van heb...
[ Voor 28% gewijzigd door .GoO op 17-12-2003 17:04 ]
[ Voor 39% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-12-2003 17:28 ]
Leuk
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 17:59 ]
JaVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:57:
heb trouwens nooit dat plaatje van het manneetje in hangmat begrepen. Betekent dat dat ze daar aan het luieren zijn, met ons geld veel vrouwen en drankjes regelen en ons vandaar hard uitlachen?
Verwijderd
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hattrick is nuttig!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door koentjuh op 17-12-2003 19:36 ]
Verwijderd
Nu hattrick er toch uitligt, zou iemand mij advies willen geven?YorgoB schreef op 16 december 2003 @ 18:15:
Even een vraagje.
Zondag tegen de nummer 1, sta zelf 2e. Tegenstander heeft iets meer sterren dan mij. Hij speelt altijd 4-3-3 met de 2 backs verdedigend, 1 middenvelder aanvallend 1 wing ook aanvallend en 1 wing als extra aanvaller
Wat is de beste tacktiek die ik hierop zou kunnen spelen?
Verwijderd
Verwijderd
Eitje lijkt mij. Ik denk dat je dan gewoon een sterker middenveld moet nemen, dan krjig jij veel meer kansen dan hij. Uiteraard moet je ze dan wel kunnen afmaken door zelf ook een goede aanval te hebben. Zijn middeveld is gewoon enorm zwak nu, maak er gebruik van!YorgoB schreef op 17 december 2003 @ 19:39:
[...]
Nu hattrick er toch uitligt, zou iemand mij advies willen geven?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 19:50 ]
3-5-2 met twee aanvallende middenvelders... Heb je meeste balbezit, dus meeste kansen, alleen zorgen dat ze erin gaan...YorgoB schreef op 17 december 2003 @ 19:39:
[...]
Nu hattrick er toch uitligt, zou iemand mij advies willen geven?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 20:45 ]
uh Frizza, weet jij nog hoe laat wij vanochtend zaten te pagen met mekaar toen ik aan het bieden was?GRUMBLER schreef op 17 december 2003 @ 19:08:
(we have lost some time between 11.00 and 11.15 today)
en om 11.56 krijg ik een time-out en om 11.12 kapte ie er helemaal mee een kreeg ik een error, dus het hangt erom of ik mijn nieuwe speler mag behouden/verwelkomen of dat ie zijn jas mag aanhouden17-12-2003 10:54:56 Yared (so) Harlem Hattricks (so) (·.·´¯`·)»..(Ŝĩŕ)FŘîzZå..åķå..Ðî3gØ(MåRåкÑå).. ||(D12-TheRapGame (
hij is van mij
![]()
[ Voor 32% gewijzigd door yared op 17-12-2003 21:25 ]
Kom er niet echt opVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 20:43:
Al knarsetandend dood ik nu de tijd met Roberto Baggio's vrijetrappenspelletje
Waarschuwing: dit is op de korte termijn verslavender dan hattrick
Gezocht!
Router
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 21:40 ]
Ja alle hattrickers zitten nu daar, zo pakken we alle servers een voor een
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
Het kan ff duren voordat de swf ingeladen is, maar dan is het laden ook echt gebeurd.
en natuurlijk de wekker op 2 uur vannacht om eens te kijken of er nog leuke koopjes zijnyared schreef op 17 december 2003 @ 21:31:
Ik heb gelukkig nog meer hobbies dus verveel me zekers niet, F5, en moet oook nog de bedden opmaken, F5, de droger uitruimen, F5, de fotoos van vandaag op schijf zetten, F5, de afwasmachine inruimen, F5, de kids toedekken, F5 F5 F5 F5 F5 en dan natuurlijk slaapie doen.
Neeeuh, ik heb gelukkig nog meer hobbies
heb je je vermaaktdevv05 schreef op 17 december 2003 @ 17:04:
Wedstrijden begonnen en HT nog plat... Pff slecht hoor dit..
Maar ik ga naar Amsterdam....
AJAX!!!
Naja dan morgen maar ff zien hoe ik gespeeld heb.UPDATE 22:15: As stated previously, the site is not estimated to come up until around noon Thursday. The game engine is currently catching up and thos who have ordered SMS Tracking have noticed that that is now working.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ReminderVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:32:
Ontopic blijven graag.
Je bent blijkbaar niet zo'n Hattrick fan. Zoals je kon lezen ligt ie weer plat en je moet ergens over kunnen pratenVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:32:
Ontopic blijven graag.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 15:54 ]
Gezocht!
Router
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door hoedjevanpapier op 18-12-2003 09:26 ]
Verwijderd
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
mja ik ben bang dat de servers dat niet prettig vinden....Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 10:25:
BZF ligt uit de cup met 0-1Waarom ben ik de dupe van die stomme crash? Waarom stelden ze de wedstrijden niet een dag uit
![]()
![]()
Verwijderd
zou kunnen... maar op donderdag hebben de servers niet veel te doen toch?Alfredt schreef op 18 december 2003 @ 10:32:
[...]
mja ik ben bang dat de servers dat niet prettig vinden....
Verwijderd
Don't waste your time or time will waste you
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq