Het Grote Gamecube topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

kingnbajam schreef op 17 december 2003 @ 20:04:
een vriend heeft een 'streek' uitgehaald door me op m'n verjaardag Metroid Prime cadeau te doen, terwijl ik geen gamecube had! 8) Hij dwong me dus om er één te halen en wist dat ik echt dolgraag Metroid Prime wilde spelen. :9~

Ik heb er nu eindelijk dus één! Naast m'n xbox nu ook een cube, erg tof moet ik zeggen.

Ik heb alleen een vraag. M'n xbox heb ik aangesloten op m'n surround receiver en nu weet ik ook dat de gamecube Dolby Surround Prologic II ondersteunt. Hoe kan ik m'n cube aansluiten op m'n receiver?? Ik ben een leek op dit gebied helaas... :/

Ook heb ik nog geen RGB kabel, maar dat ga ik binnenkort fixen.

Ik ga ook maar eens Eternal Darkness checken, ik ben lekker gemaakt door deze posts hier. 8)7 _/-\o_
De rode en de witte plug van de kabel (het geluid dus) die knal je ff de receiver/decoder in... Dan doet de decoder het werk en fixt er PL2 van ;)

Succes! en welkom bij de club :Y)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
omg de victorie.. fzero story mode chapter 9 gehaald op very hard.. 45 creditz en groovy taxi unlocked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Splinter Cell Pandora Tomorrow online voor de Cube

• Donkey Konga wil niet met Freeloader
Donkey Konga and FreeLoader 1.06B have some issues.

For starters, you can't save. Konga will read the memory card as corrupt, regardless of it's region or if it has saves on it. It will then ask you to format the card. If you choose yes, it will format and then attempt to save Donkey Konga data to the card. While save data will be created, it will be (suprise!) corrupt. The game will attempt to write to the memory card twice, failing each time. Furthermore, after you complete a single-player song or change any of the options, you will be asked to attempt to save again, where you will repeat this whole process.

Appeareantly, this is the same problem that plagued copies of Mr Driller : Driller Land; the only work around was to mod your Cube.

If you are going to import Konga, either mod your Cube or wait and see if CodeJunkies issues a FreeLoader update.
Bron GA forum

• Nog wat sales

Rare's eerste Xbox titel doet het niet zo goed (november sales):
GCN STAR FOX ADVENTURES $730,838 38038
XBX GRABBED BY GHOULIES $384,288 9866
*gniffel* (flauw he :+)

Nintendo gooit er ook meteen een PR praatje tegen aan
Dec. 16, 2003

Did You Know?

In the race to be the best-selling video game this holiday, only
one competitor can get the checkered flag. In November, that game was
Mario Kart : Double Dash!!(TM), exclusively for Nintendo
GameCube(TM). According to NPDFunworld's November Toy Retail Sales
Tracking Service (TRSTS), approximately 528,000 copies of Mario Kart:
Double Dash!! were sold, easily besting
any other video game on any
system.

This feat is even more remarkable when you realize that Mario
Kart: Double Dash!! was in stores for only 14 days in November,
following its launch on Nov. 17.
Additional Nintendo highlights from the November TRSTS data include:

-- 754,000 Nintendo GameCube systems were sold in November, making it
the best-performing month in the system's history. The strong
sales propelled Nintendo GameCube past Microsoft's Xbox in
YEAR-TO-DATE SALES.

-- Sales of hardware and software for Nintendo GameCube have
increased at a faster rate than either
of its console competitors
so far this year.

Console sales, YTD versus 2002
------------------------------
-- Nintendo GameCube: +61 percent
-- Xbox: +5 percent
-- PlayStation 2: -36 percent

Software sales, YTD versus 2002
-------------------------------
-- Nintendo GameCube: +60 percent
-- Xbox: +59 percent
-- PlayStation 2: +21 percent

-- As for Game Boy Advance, more than 1.3 million units were sold
in November, beating the nearest console competitor by more than
50 percent.

-- When combined, Nintendo hardware accounted for 57 percent of total
hardware units sold in November.
Top 10 Selling Games for GameCube for November 2003 (Retail Sales $)

Title Publisher Projected $'s Projected Units
1 MARIO KART: DOUBLE Nintendo 25,731,300 $ 527,742
2 MARIO PARTY 5 Nintendo 10,513,050 $ 213,495
3 YU-GI-OH! FALSEBOUND Konami 3,796,675 $ 95,891
4 LORD RING:RETURN KING Electronic Arts 3,784,515 $ 76,841
5 KIRBY AIR RIDE Nintendo 3,426,500 $ 69,311
6 TONY HAWK UNDERGROUND Activision 3,392,970 $ 69,290
7 SW :ROGUE SQUADRON III LucasArts Entertainment 2,893,335 $ 59,851
8 TRUE CRIME:STREETS LA Activision 2,492,181 $ 50,435
9 SUPER SMASH BRO MELEE Nintendo 2,314,935 $ 83,056
10 MEDAL HONOR RISING Electronic Arts 2,208,762 $ 44,859

Nintendo published software (LTD for all)

Super Smash Bros. Melee: 1,855,725
The Wind Waker: 1,311,256
Super Mario Sunshine: 1,224,562
Luigi's Mansion: 1,067,377
Metroid Prime: 1,007,944
Mario Party 4: 859,468
Star Fox Adventures: 603,099
Animal Crossing: 567,086
Pikmin: 552,218
Mario Kart: Double Dash!!: 527,742
Wave Race: 301,258
Eternal Darkness: 243,082
Mario Golf: Toadstool Tour: 231,073
Mario Party 5: 213,495
Wario World: 157,891
Preview Disk: 156,599
F-Zero GX: 152,407
NBA Courtside 2002: 138,498
Kirby Air Ride: 130,894
Magical Mirror: 89,378

F0GX valt me tegen. Toch wel 1 vd beste Cube games van jaar, een Nintendo franchise en een racer waar er zo weinig van zijn op de Cube. Jammer.
Hmm Sonic Heroes weer vertraagd? Was 31/1 en nu Q1 2004. Niet echt hoopgevend.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
hey thanx voor de info!

alleen nog een probleem.... als ik de rode en witte plug in de receiver stop, waar moet die gele dan in? Die zit namelijk vast aan die andere 2.......... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op 17 december 2003 @ 20:39:
hey thanx voor de info!

alleen nog een probleem.... als ik de rode en witte plug in de receiver stop, waar moet die gele dan in? Die zit namelijk vast aan die andere 2.......... :X
Die gele moet in je tv ;)
Je kan die kabels netzoals een snoepveter zo vanelkaar af trekken en dan via het scart blokje je tv in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
yes!!! Gelukt!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu nog RGB en m'n geluk kan niet meer op :*) :*) :*)

Thanx bro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
shit..... te vroeg gejuichd. Ik kan nog steeds alleen maar MONO en STEREO selecteren in de geluidsopties bij cube opstart-menu.... terwijl ik wel geluid hoor. (geluid tv staat helemaal uit, komt nu uit surround speakers)

Ah, toch gelukt. :z

[ Voor 5% gewijzigd door kingnbajam op 17-12-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Inderdaad heel erg jammer dat F-Zero GX niet zo heel goed is verkocht, maar het is nou niet bepaald een spel voor de massa natuurlijk 8)
De gameplay ligt ver boven het niveau van de casual gamers, en daarbij is er ook bijna geen reclame voor gemaakt. Stom natuurlijk als je het mij vraagt, want naar mijn mening is het de op 1 na beste Gamecube game. :)

Overgens heb ik nog Animal Crossing te ruil.
mail me als je iets te ruil hebt: dophemont @ yahoo . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

kingnbajam schreef op 17 december 2003 @ 20:49:
yes!!! Gelukt!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu nog RGB en m'n geluk kan niet meer op :*) :*) :*)

Thanx bro's.
Ik wens u wederom veel succes met RGB en DPL2 tegelijk ;) begin je maar vast af te vragen hoe je dat gaat aanpakken... er is een third party kabel voor... en je kan zelf wat knutselen... ik zal je alvast een eindje op weg helpen ;)
ReCreator schreef op 01 november 2003 @ 19:58:
Hmmz jah ik weet niet of die kabel goede kwaliteit is...
Ik heb het opgelost met een scart splitter (goedkooste die bestaat HCC 5 euro)
en een Stereo scart kabel... zo kan het ook.. De stereo kabel pinnetjes het geluid laten aftappen van de orginele RGB kabel... en het geluid komt ook nog op de TV :D

kleine voorstelling hoe het nu zit:
Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/pl2.jpg

Ik filter dan het geluid eruit en gaat de decoder in :) werkt prima
Dus hier kun je ff knutselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon als je een RGB kabel hebt vanuit je televisie z'n koptelefoon-uitgang een kabeltje leggen naar je stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:07:
Kan je niet gewoon als je een RGB kabel hebt vanuit je televisie z'n koptelefoon-uitgang een kabeltje leggen naar je stereo?
Dan blijft er maar weinig van je PL2 geluid over ;)

Ik heb het geluid nu ook via m'n versterker (geen PL2), maar de originele rgb-kabel is daar dus niet echt geschikt voor. Ik heb ook geen scart in m'n versterker...

Als je er weer een scart verdeler tussen zet kan je netzogoed geen rgb-kabel kopen, want dan maak je het signaal toch weer slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke |:(

Wie speelt er op dit moment XIII? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:29:
[...]

bullshit

Jack is ook gewoon sterio geluid, net als 2x tulp
En DPL2 word uit het sterio signaal gehaald.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:29:
[...]

Ik heb het geluid nu ook via m'n versterker (geen PL2), maar de originele rgb-kabel is daar dus niet echt geschikt voor. Ik heb ook geen scart in m'n versterker...

Als je er weer een scart verdeler tussen zet kan je netzogoed geen rgb-kabel kopen, want dan maak je het signaal toch weer slechter.
Nou bij mij is het beeld net zo scherp als zonder die scart splitter ertussen. De scart naar stereo plug heeft alleen nog maar de pinnetjes erin die dus het geluid onderscheppen van de RGB kabel... met het RGB signaal gebeurt dus niks... een prima oplossing ;)
TheEvilCuber schreef op 17 december 2003 @ 23:37:
[...]

bullshit

Jack is ook gewoon sterio geluid, net als 2x tulp
En DPL2 word uit het sterio signaal gehaald.
Dit klopt idd... maar ik weet niet zeker of bij elle tv's ook het PL2 signaal door de hoofdtelefoon aansluiting (goed) wordt meegegeven... er komt iets meer bij kijken dan een stereo-signaal, maar dat begrijp je natuurlijk...

Sowieso lijkt het mij geen goede oplossing omdat het signaal door ik weet niet hoeveel printplaten en chips gaat in je tv voordat het uit die hoofdtelefoonaansluiting komt... niet echt kwaliteitsvriendelijk... wel leuk om een keer te proberen en ik zal dat ASAP ff doen....

meer info?
Pro Logic II

[ Voor 37% gewijzigd door ReCreator op 17-12-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even gezocht met google:
1. Dolby Pro Logic is the simplest, cheapest format. It has 4 channels that are compressed into two analog channels, so you can record it on your stereo VCR and it can also broadcasted even over analog radio or cable TV. Another advantage – Dolby Pro Logic can be easily downconverted from a Dolby Digital signal.

These are 2 discrete and 2 matrixed channels:
2 discrete, full-bandwidth channels (left front, right front),
1 matrixed full-bandwidth center channel,
1 matrixed, limited-width channel that goes to 2 surround speakers.

The Dolby Pro Logic encoder takes 4 channels (L, R, C, S) and creates two output channels (Lt, Rt). L goes to Lt and R goes to Rt without modifications, C, after a 3dB level reduction, gets divided equally between Lt and Rt. The bandwidth of S gets limited to 100Hz - 7 kHz range, it is encoded with a form of Dolby B noise reduction. After that it gets divided between Lt and Rt but with a +90 and -90 degree phase shifts.

During the playback, the surround is extracted by analyzing the difference between Lt and Rt.

Disadvantages are: both surround speakers produce the same sound from the same channel (mono sound) and are limited in bandwidth. Additionally, there is no discrete subwoofer channel specified in the standard, so subwoofer channel can extracted from other channels rather than specified explicitly.

Sources for Dolby Pro Logic include TV shows and movies, videotapes, other analog sources and downconverted signal from Dolby Digital (DVD for example).
stond op: http://www.epinions.com/content_1190305924

Dus het kan wel met een koptelefoonuitgang

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:45:
even gezocht met google:

[...]

stond op: http://www.epinions.com/content_1190305924

Dus het kan wel met een koptelefoonuitgang
Ik kon het natuurlijk niet laten om het even te gaan testen...
En inderdaad het werkt... :) dus er blijft wel veel van je PL2 over...
Wel moet ik even zeggen dat de kwaliteit een stuk achteruit gaat... en het volume kun je ook ineens regelen via de tv enzo... (weer een paar chips)

Maar dat terzijde het kan wel :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:35:

heb het even gespeeld, je moet er van houden denk ik...

op zich was het idee wel aardig, maar de graphics en uitvoering vond ik toch wat minder, gameplay wise was het ook niet top notch

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Heb gladius op dit moment maar het is naar mijn mening niks. Dus wil ik die gaan inruilen voor XIII. Dus vandaar

• Sagat
  • Laatst online: 15:26

Sagat

Is pappa x2!

wooooooooo na enige uren werk ben ik eindelijk weer helemaal up to date met HGGT :)
Het valt me op dat niemand dit heeft opgepakt....ik vind het toch wel een grote ontwikkeling! Volgens mij zag ik op gamekings een paar weken terug al zo'n pik van ubisoft die op de vraag of gamecube versie van splinter cell pandora's ook online kon fijn antwoordde: 'alle grote platformen' Bah how annoying. Maar eigenlijk bedoelde hij dat de cube ook bij de grote game platformen hoort? hmmmm
Misschien komt het (geen ophef hierro over deze melding) omdat de nintendo gamer online niet zo heel erg belangrijk vindt? Persoonlijk vind ik het niet zo spannend iig.
Mocht de warppipe ooit goed van de grond komen dan ga ik me nog wel is verdiepen in een manier om online te kunnen mariokarten of soul caliburren. Alleen om de bb adapter nu alleen daarvoor te kopen? (en ik wil geen cube rips via mijn pc inladen dus dat valt ook af, mocht het uberhaupt kunnen met de nieuwe adaptertjes :P )

10 second ninja DONE

Verwijderd

aaargh!! kom net 50 punten te kort voor "The Legend of Zelda Collector's Edition " bij nintendo-vip. Hoop dat ze weer kerstpunten geven. Zat er eigenlijk ook punten bij Rebel Strike? Bij mij had ik geen punten.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 01:44:
aaargh!! kom net 50 punten te kort voor "The Legend of Zelda Collector's Edition " bij nintendo-vip. Hoop dat ze weer kerstpunten geven. Zat er eigenlijk ook punten bij Rebel Strike? Bij mij had ik geen punten.
Of je wacht gewoon nog 10 dagen :?

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:35:

Ik heb het op de Xbox gespeeld, en ik vond het wel een leuk spel.
Echt heel leuk gedaan met die graphics.

Alleen zijn soms de omgevingen wel een beetje kaal.

Ga hem iig nu nog niet kopen, geld gebrek. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 18-12-2003 09:00 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

Aikon schreef op 18 december 2003 @ 08:46:
[...]

Of je wacht gewoon nog 10 dagen :?
En wat is er dan over 10 dagen ?

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

D³ schreef op 17 december 2003 @ 20:34:

F0GX valt me tegen. Toch wel 1 vd beste Cube games van jaar, een Nintendo franchise en een racer waar er zo weinig van zijn op de Cube. Jammer.
Dat valtwel mee hoor, dit zijn de totale verkopen sinds het begin. F-zero is pas een klein tijdje uit. Valt het je niet op dat de meestverkochte spellen launch titels zijn? (paar uitzonderingen daargelaten)

Fzero gaat echt nog wel stijgen, misschien gooien ze hem nog wel in de players choice.

Over dat rgb/dpl verhaal, de beeldkwaliteit springt niet zover achteruit met een scart verdeel blokje t.o.v. een 3rd party kabel (trust me, ik heb ze beide). Dit is echt de beste oplossing zodat je goed beeld en geluid hebt. Misschien ga ik die blaze rgb kabel nog eens mollen om een hoge kwaliteitskabel aan de connector te maken. De nintendo kabel is ook vrij dun vind ik.

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 09:00:
[...]

En wat is er dan over 10 dagen ?
Nou, dan heb je 50 sterren erbij. 5 per dag dat je de Nintendo site bezoekt en inlogt.

• Phusebox
[beetje offtopic]
ik vind ze bij play.com niet echt vriendelijk; heb ze gemaild dat ik mijn bestelling nooit ontvangen heb, maar ze reageren gewoon niet
[/beetje offtopic]

• kingnbajam
fieuw, dat was even een lang verhaal over RGB en PL2....... raar dat je niet op een simpele manier EN de beste beeldkwaliteit EN de beste geluidskwaliteit kunt regelen.... :X

over die service bij play.com..... je moet ze gewoon even bellen, je hoeft nauwelijks te wachten aan de lijn en wordt gelijk geholpen. Ze sturen een nieuwe game op als het VEEL langer dan 7 werkdagen duurt. :*)

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met Play.com. Eigenlijk altijd binnen 5 werkdagen mijn pakketje binnen. Soms duurt het wel eens langer. Ook over terugsturen doen ze niet moeilijk...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Phusebox
kingnbajam schreef op 18 december 2003 @ 09:38:
fieuw, dat was even een lang verhaal over RGB en PL2....... raar dat je niet op een simpele manier EN de beste beeldkwaliteit EN de beste geluidskwaliteit kunt regelen.... :X

over die service bij play.com..... je moet ze gewoon even bellen, je hoeft nauwelijks te wachten aan de lijn en wordt gelijk geholpen. Ze sturen een nieuwe game op als het VEEL langer dan 7 werkdagen duurt. :*)
hmm is al meer dan 2 weken onderweg

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 18 december 2003 @ 10:15:
[...]

hmm is al meer dan 2 weken onderweg
Then you know what you must do 8)

This space is occupied

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Voor de liefhebbers wat nieuwe Starcraft: ghost screens:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scraftghost_121703_x7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scraftghost_121703_x6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scraftghost_121703_x5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scraftghost_121703_x4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scraftghost_121703_x3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scraftghost_121703_x2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scraftghost_121703_x1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scghost_092903_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scghost_092903_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scghost_092903_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scghost_092903_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/scghost_092903_06.jpg

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 17 december 2003 @ 16:29:
[...]

Ik moet tot mijn grote spijt bekennen dat ik hem nog niet heb gespeeld. Maar ik heb hem net even erin gegooid om te testen. Wat me nu opvalt is dat het 2 discs zijn. Maar verder lijkt alles perfect te werken. More as it breaks...

Ik heb inmiddels een stuk gespeeld (zit alweer vast) maar alles werkt als een zonnetje!
TNX,

Ik denk dat ik em toch maar ga bestellen. Dat gewacht op capcom tot ze in hun oneindige goedheid eens een keer iets in europa uitbrengen ben ik ondertussen wel zat.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

wow wat een euh ongeinspireerde artwork in starcraft ghost. Ben ik de enige die een beetje skeptisch tegen het spel aankijkt?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ik weet het ook niet helemaal. Ik denk dat het heel erg van de sfeer af gaat hangen.
Als het zo'n creepy sfeertje ala MP / Unreal 1 (ik hoop dat jullie je in deze vergelijking kunnen vinden ;)) wordt denk ik dat ik wel eens helemaal uit m'n bol kan gaan. Als het een standaard shooter wordt zal het wel eens enorm suf kunnen worden.
Maar volgens mij weet blizzard zijn games altijd wel iets speciaals mee te geven dus ik maak me nog niet zo'n zorgen.

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 00:13:
Heb gladius op dit moment maar het is naar mijn mening niks. Dus wil ik die gaan inruilen voor XIII. Dus vandaar
Een mening is een mening, maar volgens mij ben je geen RPG liefhebber als je Gladius niet goed vindt.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

gladius heeft toch ook niet zo'n groot RPG element?

Verwijderd

Is een beetje onzin hè, Skies of arcadia legends, golden sun, etc. allemaal toppertjes en ook met veel plezier mee lopen spelen. Bij Gladius kreeg ik het gevoel dat ik aan een stuk door zat te levellen, steeds weer hetzelfde met maar weinig vooruitgang in het verhaal. Had het natuurlijk langer kunnen proberen, maar zoveel tijd heb ik nou ook weer niet.

Maar heb XIII nu hier liggen, bevalt tot nu toe goed. alleen is de besturing ff wennen.

Toen ik gladius ging omruilen bleek ik al de 6de te zijn die het spel ging ruilen deze week....

• Slurpie Blauw
rajackar schreef op 18 december 2003 @ 12:32:
gladius heeft toch ook niet zo'n groot RPG element?
au contraire, het is meer een turnbased RPG dan het is een strategische game.
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 13:30:
Is een beetje onzin hè, Skies of arcadia legends, golden sun, etc. allemaal toppertjes en ook met veel plezier mee lopen spelen. Bij Gladius kreeg ik het gevoel dat ik aan een stuk door zat te levellen, steeds weer hetzelfde met maar weinig vooruitgang in het verhaal. Had het natuurlijk langer kunnen proberen, maar zoveel tijd heb ik nou ook weer niet.

Toen ik gladius ging omruilen bleek ik al de 6de te zijn die het spel ging ruilen deze week....
Tja, is natuurlijk een kwestie van smaak, maar de battles zijn zeker niet telkens dezelfde. Dat had je later kunnen ontdekken en RPG's duren nu eenmaal lang.
Het lijkt wel of iedereen het maar om het verhaal(dus filmpjes) gaat zoals in FF, en die heeft Gladius niet in die mate.

[ Voor 80% gewijzigd door Slurpie Blauw op 18-12-2003 13:42 ]

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

rajackar schreef op 18 december 2003 @ 12:08:
ik weet het ook niet helemaal. Ik denk dat het heel erg van de sfeer af gaat hangen.
Als het zo'n creepy sfeertje ala MP / Unreal 1 (ik hoop dat jullie je in deze vergelijking kunnen vinden ;)) wordt denk ik dat ik wel eens helemaal uit m'n bol kan gaan. Als het een standaard shooter wordt zal het wel eens enorm suf kunnen worden.
Maar volgens mij weet blizzard zijn games altijd wel iets speciaals mee te geven dus ik maak me nog niet zo'n zorgen.
Het ziet er wel ok uit, ben benieuwd wat blizzard er van gemaakt heeft :)
(qua sfeer+gameplay e.d.)

-Xbox Gamertag: Dbongers

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Goudstof schreef op 18 december 2003 @ 13:31:

au contraire, het is meer een turnbased RPG dan het is een strategische game.
hmmm,ik lees net een review op IGN waar ze het omgekeerde beweren. Maar ja ik ben al niet zo'n fan van turn based.
Ik vind het nog steeds erg jammer dan er nauwelijks goed adventures / rpg's meer zijn die nog real time knokken hebben zonder meteen hack & slash te worden.
Neem oude games als sword of vermillion op de mega drive.
Een morrowind release op de cube zou leuk zijn maar ik denk niet dat ik daarop hoef te hopen.
Ik nodig jullie btw allemaal uit om mijn ongelijk te bewijzen en mij tegelijkertijd heel erg blij te maken door goed adventures / rpg's op de cube te roepen ;)

(ennuh....zelda heb ik al :P)
philipnorth schreef op 18 december 2003 @ 14:16:
[...]

Het ziet er wel ok uit, ben benieuwd wat blizzard er van gemaakt heeft :)
(qua sfeer+gameplay e.d.)
Ik denk dat het wel iets speciaals wordt. Blizzard is nou eenmaal geen developer die bakken met titels per jaar op de markt gooit van middelatige tot slechte kwaliteit. want hoeveel titels hebben ze nou in totaal gemaakt? Dat zijn er niet echt heel veel volgens mij.
Het zal dus iig een game worden waar een hoop aandacht aan is besteed.

[ Voor 27% gewijzigd door rajackar op 18-12-2003 14:21 ]

Verwijderd

Ik denk dat het wel iets speciaals wordt. Blizzard is nou eenmaal geen developer die bakken met titels per jaar op de markt gooit van middelatige tot slechte kwaliteit. want hoeveel titels hebben ze nou in totaal gemaakt? Dat zijn er niet echt heel veel volgens mij.
Het zal dus iig een game worden waar een hoop aandacht aan is besteed.
helemaal mee eens, maar hoeveel 3D-shooters/stealth spellen heeft blizzard gemaakt?

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 14:42:
[...]

helemaal mee eens, maar hoeveel 3D-shooters/stealth spellen heeft blizzard gemaakt?
volgens mij nog geen...

Maar dat had retro ook niet voordat ze MP uitbrachten ;)

Verwijderd

rajackar schreef op 18 december 2003 @ 14:54:
[...]

volgens mij nog geen...

Maar dat had retro ook niet voordat ze MP uitbrachten ;)
touche ;)

Verwijderd

Goudstof schreef op 18 december 2003 @ 12:09:
[...]

Een mening is een mening, maar volgens mij ben je geen RPG liefhebber als je Gladius niet goed vindt.
Wat een onzin zeg. Ik ben ook een RPG liefhebber, maar vind echt niet alle RPG games leuk hoor. Ik zag een stukje van Gladius bij Gammo, vond het maar brak .... ik heb ook Knights of the Old Republic een kans gegeven, wederom niets. Nee, geef mij maar echt fantasy RPGs, Neverwinter Nights e.d..

Verwijderd

volgens mij nog geen...

Maar dat had retro ook niet voordat ze MP uitbrachten
Ok die is raak!

Om mn eigen achterwerk te redden heb ik als verdediging:
MP was de allereerste titel van retro, en blizzard heeft een redelijke naam wat betreft warcraft, starcraft en diablo. Geheel andere genres dan wat ze nu gaan maken.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 17:02:
[...]

Ok die is raak!

Om mn eigen achterwerk te redden heb ik als verdediging:
MP was de allereerste titel van retro, en blizzard heeft een redelijke naam wat betreft warcraft, starcraft en diablo. Geheel andere genres dan wat ze nu gaan maken.
Met 3d engines kunnen ze in ieder geval goed overweg, dat bewijst WC3 maar weer... Ik vind persoonlijk dat Blizzard gewoon de beste PC spellen maakt... Ook kwa systeemeisen enzovoort... Hun zorgen er ook voor dat een spel goed en mooi blijft spelen op een "Verouderde" PC... Nou dat vind ik een slimme zet, want dat verkoop natuurlijk ook beter...

Ik heb helemaal vertrouwen in Blizzard, en ook in StarCraft Ghost... Deze mensen zijn kunstenaars... Al screens gezien van World Of Warcraft... niet normaal.... :O

• Dyxtra
  • Niet online
Bij Retro zit/zat wel een aantal mannen dat heeft gewerkt aan titels als Half-Life, Quake, Turok etc. :P
TdV schreef op 18 december 2003 @ 09:02:
Dat valtwel mee hoor, dit zijn de totale verkopen sinds het begin. F-zero is pas een klein tijdje uit. Valt het je niet op dat de meestverkochte spellen launch titels zijn? (paar uitzonderingen daargelaten)

Fzero gaat echt nog wel stijgen, misschien gooien ze hem nog wel in de players choice.
Ik heb het over F0 op zich, ik trek geen vergelijkingen met de launch titels. 150.000 in meer dan 3 maanden vind ik niet veel om de genoemde redenen. I blame SEGA ;)

f.k.a D³

• Deddiekoel
rajackar schreef op 18 december 2003 @ 11:01:
[...]
TNX,

Ik denk dat ik em toch maar ga bestellen. Dat gewacht op capcom tot ze in hun oneindige goedheid eens een keer iets in europa uitbrengen ben ik ondertussen wel zat.
Kun je gerust doen. Ik heb mijn slome start ingehaald en ben inmiddels op disc 2 beland. Alles werkt helemaal foutloos! Ik moet wel zeggen dat ik deze RE niet zo leuk vind als de rest. De bewegende camera biedt overigens wel perspectieven voor RE4. Ik denk dattik hem morgen wel rond heb. BTW ik heb er bij DVDsoon uiteindelijk 28 euro een beetje voor betaald inc verzending (DVDsoon zet trouwens een waarde 12 canadese dollars op het pakketje).

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22-09 21:27
http://jpn01.konami.co.jp/movie/news_release/031218_h.asx

een nieuw (streaming MP9) filmpje van Metal Gear: TTS... lijkt me een "making of" filmpje, maar waar ze het over hebben... :?:+

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 16:12:
[...]

Wat een onzin zeg. Ik ben ook een RPG liefhebber, maar vind echt niet alle RPG games leuk hoor. Ik zag een stukje van Gladius bij Gammo, vond het maar brak .... ik heb ook Knights of the Old Republic een kans gegeven, wederom niets. Nee, geef mij maar echt fantasy RPGs, Neverwinter Nights e.d..
Ok, heb je gelijk in. maar oordelen op basis van een filmpje van 3 minuten is geen onzin zeker.
Filmpjes en trailers zijn de grootste factoren om een gamer verkeerd te beinvloeden. (MOH Rising sun is een goed en recentelijk voorbeeld daarvan)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 18 december 2003 @ 17:24:
Bij Retro zit/zat wel een aantal mannen dat heeft gewerkt aan titels als Half-Life, Quake, Turok etc. :P

[...]
Ik heb het over F0 op zich, ik trek geen vergelijkingen met de launch titels. 150.000 in meer dan 3 maanden vind ik niet veel om de genoemde redenen. I blame SEGA ;)
Volgens mij lopen alle F-zero's nooit zo super. In iedergeval niet in de orde van 300,000 tot 500,000.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• SD5k

SD5k

>4&X

Boeien, het is een topspel en wij kunnen ervan genieten! :)

Ik las trouwens dat de europese releasedate van Harvest Moon naar voren is geschoven, het staat nu op 15 februari.

Verwijderd

Wie wil er morgen (vrijdag) om 20:00 ff mario kart online spelen?
Check http://www.chelloo.com/mk/ voor IP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry als ze al langs zijn gekomen, maar hebben jullie die direct-feed filmpjes van Pokemon Colosseum op c-e gezien? Ik had 't niet zo verwacht, maar vind 't er erg cool uitzien, fijn rpg sfeertje.

http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pokemoncol-1.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pokemoncol-2.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pokemoncol-3.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

PokÉmon Gotta Catch Em All!!

kopen die hap, het 0wnt en het is van nintendo :P

/Pokemon fanboy

Ziet er mooi uit (effecten vooral, models vallen wel mee)
lijkt me vet als er een 4 player mode in zit (2 vs 2 of free for all :P)

En weer lekker je PokÉmon uit Ruby en Saphire meenemen en in 3d aars laten schoppen!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TheEvilCuber schreef op 19 december 2003 @ 01:57:

/Pokemon fanboy

En weer lekker je PokÉmon uit Ruby en Saphire meenemen en in 3d aars laten schoppen!
En zoals ik begrepen heb zit er ook een mode in om dus rond te lopen en ze te verzamelen, dus niet alleen maar vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vandaag de Resident evil gamecube pack,dat houd in :een zwarte cube +memorycard+resident evil 0 + resident 1. Daarbij heb ik ook zelda erbij aangeschaft.

Ik vroeg mij dus af met welke resident evil ik zowiezo beter kan beginnen... (resident evil 1 heb ik ook op psx gespeeld) dus beginnen met 0 of met 1? vraag dit omdat 0 aannemelijker lijkt maar 0 kwam ook later uit dan 1... :)

greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 13:10:
(resident evil 1 heb ik ook op psx gespeeld) dus beginnen met 0 of met 1? vraag dit omdat 0 aannemelijker lijkt maar 0 kwam ook later uit dan 1... :)

greetzz
Welkom bij de club :)

Resident evil 1 op cube is totaal anders, is namelijk helemaal aangepast (correct me if im wrong, ben sowieso niet zo'n RE-fan)

Volgens mij kun je idd t best 1 en dan 0 spelen, maar verteld 0 niet t verhaal ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40

NoTimeRemains

I know

_0_ W0000t! @ SC:G screens _0_

neej mij lijkt dat egt een tof spel man...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

33% van de puzzels van REmake zijn hetzelfde, maar er zijn zoveel andere nieuwe dingen _/-\o_

Ik raad je aan eerst 1 te spelen en daarna 0

0 legt een boel uit over 1, en verklapt daarmee ook een boel (en als je eenmaal de nieuwere hebt gespeeld, wil je niet meer een oudere spelen)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zo eindelijk de GBA player in huis vanuit de sterrencatalogus :) Heeft rond de 34 dagen geduurd, mwah oke het valt nog mee aangezien het gratis was :P

Tot nu toe vind ik het een erg leuk ding en de kwaliteit is erg goed al zeg ik hetzelf. Klein beetje pixel achtig zodra je het spel helemaal over je tv uitstrekt maar als je dat niet gebruikt is het erg strak 8) Zelfs color games zien er fraai uit (Zelda OoA&OoS).

Yup niet verkeerd, vooral omdat het me 5k aan sterren koste ipv 50 a 55 euro :) Leuke gadget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 19 december 2003 @ 13:40:
Zo eindelijk de GBA player in huis vanuit de sterrencatalogus :) Heeft rond de 34 dagen geduurd, mwah oke het valt nog mee aangezien het gratis was :P

Tot nu toe vind ik het een erg leuk ding en de kwaliteit is erg goed al zeg ik hetzelf. Klein beetje pixel achtig zodra je het spel helemaal over je tv uitstrekt maar als je dat niet gebruikt is het erg strak 8) Zelfs color games zien er fraai uit (Zelda OoA&OoS).

Yup niet verkeerd, vooral omdat het me 5k aan sterren koste ipv 50 a 55 euro :) Leuke gadget :P
Ja de GBA Player is idd een erg leuk ding, ik heb zelf een japanse in de mooi spice color, enige nadeel is iedere keer als ik een andere gba game wil spelen moet eerst de freeloader er weer door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 13:57:
[...]

Ja de GBA Player is idd een erg leuk ding, ik heb zelf een japanse in de mooi spice color, enige nadeel is iedere keer als ik een andere gba game wil spelen moet eerst de freeloader er weer door :(
Je kunt gewoon de "stop" kiezen in het menu en dan kun je gewoon de cartridge wisselen zonder opnieuw de GBA Player disc te hoeven starten. Als je het menu niet kan lezen, dan kijk ik vanavond wel even wat de Japanse text precies is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 19 december 2003 @ 14:16:
[...]
Je kunt gewoon de "stop" kiezen in het menu en dan kun je gewoon de cartridge wisselen zonder opnieuw de GBA Player disc te hoeven starten. Als je het menu niet kan lezen, dan kijk ik vanavond wel even wat de Japanse text precies is.
Als je wilt graag want ik wordt er niet erg wijs van, terwijl de meeste japanse games die ik heb ik me prima in kan redden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
Prince Of Persia
making of
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pop-makingof.wmv
vision
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pop-vision.wmv
time
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pop-time.wmv
action
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pop-action1.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pop-action2.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pop-action3.wmv

Donkey Konga
super mario theme
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkgj/play_supermario.wmv

Metal Gear Solid - The Twin Snakes
making of
http://jpn01.konami.co.jp/movie/news_release/031218_l.asx (streaming lo-res)
http://jpn01.konami.co.jp/movie/news_release/031218_h.asx (streaming hi-res)

The Sims Bustin' Out
US commercial
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_sims_bo_tv.wmv

Metroid Prime
Jap commercial
http://metroid.jp/prime/movie/metroid_prime_cm30_1.mpg
http://metroid.jp/prime/movie/metroid_prime_cm30_2.mpg
trailer
http://metroid.jp/prime/movie/metroid_prime_trailer.mpg
http://metroid.jp/prime/movie/metroid_prime_trailer2.mpg

Metroid Fusion
trailer
http://metroid.jp/fusion/movie/metroid_fusion_trailer.mpg
Jap commercial
http://metroid.jp/fusion/movie/metroid_fusion_cm30.mpg

Nintendo Puzzle Collection
Dr. Mario
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpzj/movie/tehon_m.wmv
Yoshi's Cookie
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpzj/movie/tehon_y.wmv
Panel De Pon
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpzj/movie/tehon_p.wmv

Kirby's Air Ride
trailer
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkyj/movies/htp.mpg
Jap commercial
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkyj/movies/cm.wmv

Final Fantasy: Chrystal Chonicles
promo
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gccj/ffcc_vp.mpg

Atsumare! Made In Wario
Jap commercial
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm01.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm02.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm03.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm04.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm05.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm06.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm07.wmv
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gzwj/cm/cm08.wmv

Pokemon Colosseum
trailer
http://www.nintendo.co.jp/ngc/qc6a/mov.wmv
Jap commercial
http://www.nintendo.co.jp/ngc/qc6a/cmmov.wmv

Mario Kart : Double Dash!!
time attack
http://stream.zdnet.co.jp/games/movies/mario/movie01.mpg
http://stream.zdnet.co.jp/games/movies/mario/movie02.mpg

[ Voor 55% gewijzigd door BrbZrk op 19-12-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 19 december 2003 @ 01:57:

/Pokemon fanboy

What he says! Als er echt een echte RPG mode inzit dan is dit gewoon must-buy _/-\o_ Ik denk dat de cube dik zal gaan verkopen iedereen wil natuurlijk Pokémon in 3D hebben, denk je eens in hoeveel Nintendo aan Pokémon heeft verdiend...
Dit spel komt er sowieso in bij mij, ik heb net die feeds bekeken en echt, ik kan niet anders zeggen dan _/-\o_ _/-\o_ Heel erg veel respect.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb net RE:CV uitgespeeld en daarmee heb ik alle RE games uitgespeeld (behalve de FPS spin-offs). Nu ben ik zelf heel benieuwd hoe je aan de Wesker reports kunt komen. Ik heb geen flauw idee wat het zijn maar als het een uitdieping is van het verhaal wil ik ze erg graag hebben.

Ik vond RE:CV toch stiekem wel erg leuk. Grafisch vond ik hem een beetje tegenvallen voor een DC/PS2 game. Maar het verhaal rokte weer als vanouds en deze is moeilijker dan zijn voorgangers. Ik ben iig klaar voor RE4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje....
Zou ik de Logitech Speed Force aanschaffen (stuurwiel voor cube) ?
Ik kan eraan geraken voor 29 euro.
Volgens ign is ie goed = 8.75

Heeft er iemand ervaring mee? Gaat ie ook goed zonder de pedalen erbij?

Racegames die ik heb : NFS U, Burnout 2, MK DD, F Zero GX, F1 2002, Wave Race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 19 december 2003 @ 17:42:
Ik heb net RE:CV uitgespeeld en daarmee heb ik alle RE games uitgespeeld (behalve de FPS spin-offs). Nu ben ik zelf heel benieuwd hoe je aan de Wesker reports kunt komen. Ik heb geen flauw idee wat het zijn maar als het een uitdieping is van het verhaal wil ik ze erg graag hebben.

...
Op gamefaqs staat geloof ik een vertaling van een van die reports, bij de faqs&guides van RE Remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk weer viewtiful joe kunnen kopen!:) Hij ligt bij Nedgame in Apeldoorn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen met Animal Crossing? Heb hem geruild met Thelema en ben net ingetrokken in mn huisje. Als er mensen in een gulle bui zijn, alles is welkom :) Al is het een stuk fruit :)

U kunt uw kerstgift richten aan Sander in Animity.
schnumi schreef op 18 december 2003 @ 19:57:
Volgens mij lopen alle F-zero's nooit zo super. In iedergeval niet in de orde van 300,000 tot 500,000.
F-Zero X staat op bijna 400.000 duizend in de US (wel jaren van sales natuurlijk). Hopelijk trekt GX nog wat bij als ie PC wordt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Gaat F-Zero GX op de PC komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Reignman schreef op 19 december 2003 @ 19:44:
Gaat F-Zero GX op de PC komen???
players choice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 19 december 2003 @ 19:28:
Zijn er hier nog mensen met Animal Crossing? Heb hem geruild met Thelema en ben net ingetrokken in mn huisje. Als er mensen in een gulle bui zijn, alles is welkom :) Al is het een stuk fruit :)

U kunt uw kerstgift richten aan Sander in Animity.

[...]
F-Zero X staat op bijna 400.000 duizend in de US (wel jaren van sales natuurlijk). Hopelijk trekt GX nog wat bij als ie PC wordt.
Inderdaad, gelijk voor fruit gaan! En veel vissen als je geld wilt verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Het zal toch nog wel even duren voordat ie PC wordt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:53
Voor diegenen die zitten te wachten op de Zelda Collectors edition. Ik heb em 1 december besteld en heb em vandaag binnen gekregen.

* -Mous- gaat weer verder met Zelda:MM :P

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoe is "De Sims: erop uit!" ?
Ik zag hem gisteren liggen, leek me wel een leuk spel waarbij je rustig achterover kunt zitten spelen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mous- schreef op 19 december 2003 @ 20:53:
Voor diegenen die zitten te wachten op de Zelda Collectors edition. Ik heb em 1 december besteld en heb em vandaag binnen gekregen.

* -Mous- gaat weer verder met Zelda:MM :P
Hoe? Pakje waar voor getekend moet worden :? Gewoon pakje :? Bubbeltjesenvelop? Ik heb de 3e besteld, maar ik heb nog niks ;( Dus dat wordt na het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Canaria schreef op 19 december 2003 @ 20:55:
Hoe is "De Sims: erop uit!" ?
Ik zag hem gisteren liggen, leek me wel een leuk spel waarbij je rustig achterover kunt zitten spelen.
Heb je een memory card over? :X
Hij heeft namelijk iets van 160 blocks nodig :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

Eindelijk het einde gezien van Metroid prime, lekker open mooi voor een 2e deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Zelda collector's edition?? Is dat die bonusdisk met alle oudere Zelda games? :| :9~

Als dat zo is, dan wist ik niet dat je die ook los kon krijgen. (d8 dat je die alleen met Mario Kart: Double Dash!! kon krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kingnbajam schreef op 19 december 2003 @ 22:16:
Zelda collector's edition?? Is dat die bonusdisk met alle oudere Zelda games? :| :9~

Als dat zo is, dan wist ik niet dat je die ook los kon krijgen. (d8 dat je die alleen met Mario Kart: Double Dash!! kon krijgen)
Ja dat is hem. :) Je kan hem ook los krijgen check bij ebay of marktplaats maar eens.

Op het internet is hij ook wel te vinden dacht ik.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

kingnbajam schreef op 19 december 2003 @ 22:16:

Hij bedoelt waarschijnlijk bestellen met VIP sterren, je kreeg hem ook als je 2 van de 3 (mario kart: DD, 1080 avalanche, en Mario Party 5) kocht

By the way
http://www.lik-sang.com/i...gory=52&products_id=4054&
Silver storm is dat de japanse naam ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door Leejow(saait) op 19-12-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

TheEvilCuber schreef op 19 december 2003 @ 22:08:
[...]

Heb je een memory card over? :X
Hij heeft namelijk iets van 160 blocks nodig :X
Ja ik zag het, nouja ik heb nog 251-7-3 over, dus lijkt me genoeg.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de zelda disc ook 1 december besteld :)

Zou de kerstman ook al vroeg komen bij mij :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ook :)
Ik hoop dat hij er morgen is :)
ben nu Naruto 2 aan het spelen (streamend enzo :Z)
Kan niet wachten tot ik de echte binnenheb!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Ik heb dus 1080 avalanche gekocht en MK:DD krijg hem pas in january :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:32

Tarin

Just plain weird.

Tof :).

Dat valt me best wel 200% mee, ik had verwacht dat ze die dingen ook pas tegen januari gingen versturen.. maar goed, we zien wel. Voorlopig heb ik nog even vakantie, dus als het even kan zou het wel leuk zijn alstie een dezer dagen binnen is.

En anders doe ik ze wel op de ouderwetse manier :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/19317/full.jpg

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 13:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Na heel lang twijfelen tussen ps2, xbox & de gamecube vandaag de mario kart dd cube gekocht.
Ben d'r zeer happy mee, net een paar uur zitten karten echt een leuk spel (nooit eerder een concole gehad dus snel tevreden ;))

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op 19 december 2003 @ 23:38:
Na heel lang twijfelen tussen ps2, xbox & de gamecube vandaag de mario kart dd cube gekocht.
Ben d'r zeer happy mee, net een paar uur zitten karten echt een leuk spel (nooit eerder een concole gehad dus snel tevreden ;))
welkom bij de club :) Als ik je nog wat advies mag geven wat betreft games, Zelda The Wind Waker en Super Smash Bros. zijn games die je niet mag missen :) Ook als je niet zo'n verleden met Nintendo hebt trouwens. Andere toppers zijn Mario Sunshine, Metroid Prime en F-Zero, hoewel de laatste wel erg moeilijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

TheEvilCuber schreef op 19 december 2003 @ 22:52:
Ik ook :)
Ik hoop dat hij er morgen is :)
ben nu Naruto 2 aan het spelen (streamend enzo :Z)
Kan niet wachten tot ik de echte binnenheb!
Hoe is die game eigenlijk? ik vind 'm wel heel tof enzo maar ik twijfel toch 'n beetje, de actie lijkt me toch een beetje te veel smash brothers maar dan met naruto characters... ik wilde de game aan m'n vriendin geven voor d'r verjaardag maar ik twijfel nu 'n beetje tussen Naruto en Baten Kaitos

zou je 'n beetje meer info kunnen geven over gameplay e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 13:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 23:44:
[...]
welkom bij de club :) Als ik je nog wat advies mag geven wat betreft games, Zelda The Wind Waker en Super Smash Bros. zijn games die je niet mag missen :) Ook als je niet zo'n verleden met Nintendo hebt trouwens. Andere toppers zijn Mario Sunshine, Metroid Prime en F-Zero, hoewel de laatste wel erg moeilijk wordt.
Dank je :) Metroid Prime zat ik zelf ook al aan te denken en Zelda.. tsja.. kweenie. Misschien als ik de demo heb gespeeld die op de bonus disc staat dat ik enthousiast word. Zowiezo nog een hoop lees werk te doen over welke games leuk zijn en zo.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

RSP schreef op 19 december 2003 @ 23:56:
[...]

Hoe is die game eigenlijk? ik vind 'm wel heel tof enzo maar ik twijfel toch 'n beetje, de actie lijkt me toch een beetje te veel smash brothers maar dan met naruto characters... ik wilde de game aan m'n vriendin geven voor d'r verjaardag maar ik twijfel nu 'n beetje tussen Naruto en Baten Kaitos

zou je 'n beetje meer info kunnen geven over gameplay e.d.?
De gameplay is zeker net als Melee, heel simpel, elk character heeft een beperkt aantal moves, en detruc is hem juist om de goede op het juiste moment te gebruiken.

B = schoppen ( +richting)
A is slaan/ werpster gooien
X is Super gebruiken (elke character heeft 1 eigen super move, die uit de serie komt)
Y is gooien, alhoewel ik nog niet helemaal het nut ervan zie, want door het gooien doe je geen damage, en het is moeilijk om het uit de lucht te schoppen.

Het speelt allemaal heerlijk snel (ala DOAmet heellijke 20 hit combos enzo) en bestuurt ala SSBM (simpel, waardoor strategie nodig is)
de combo's zijn vaak allemaal zoiets:

BBBAABB
BBAABBBBB
BABBBBB
ABBBBB

meestal dus erg simpel, maar ze doen wel allemaal wat anders.

ook is het zo, dat als je tijdens een combo van iemand dus helemaal verrot word gekickt, je (als je genoeg KI hebt) kan weg teleporteren, en hem van achter te kicken (kost een halve KI balk, maar vermeid wel een dikke combo)
Je ki balk vult zich bij elke klap die je geeft (snel of ontvang (langzaam) en gaat op door Jutsu's of teleports (soort counters zijn het)
Of natuurlijk de vette Supers, zoals Desert Coffin >:) met gaara of Primary Lotus met Rock-Lee

Ik zit nu zelf vast in de story mode tegen Gaara met Rock lee.
Gaara block echt alles en zijn combo's halen echt bijna mijn halve levensbalkje weg
:'(

De menu's zijn gewoon duidelijk, ookal is bijna alles japans.
bij VS mode zie je bijvoorbeeld 2 of 4 staan (duidelijk dus multiplayer)
en bij story mode, zegt hij ''story mode )*$# (=japans gelul)''

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Japans is niet de grootste drempel. anders had ik baten kaitos niet als vervanger gezien :) de smash bros manier van vechten is wel leuk voor haar maar niet voor mij. ik hou meer van de streetfighter alpha / killer instinct gevechten (ingewikkelde combo's die je lang moet trainen voordat je ze onder de knie hebt) dus in dat aspect twijfel ik nog een beetje.

aan de andere kant krijg je er wel zo'n leuke heuptas bij :p

maargoed bedankt voor de info, ik had al een paar filmpjes gezien maar die leken me net wat te hectisch. als je 't op deze manier uitlegt denk ik toch dat een beetje tactisch te werk gaan wel z'n vruchten zal afwerpen. Hoe staat het trouwens met de muziek? die vind ik in de serie ERG gaaf dus ik hoop eigenlijk dat ze ingame wel terug te horen zijn (de originele tracks)

Misschien moet ik Ninja Taisen 2 nog wel afwegen tegen zijn PS2 tegenhanger maar ik laat 't wel weten wat de keuze is geworden.

ff iets heel anders...
Afbeeldingslocatie: http://www.mdt.tech.nhl.nl/users/rooij100/tww.jpg
Zelda: The Wind Waker

juist, Zelda. ik ben al voor de 5e keer door het spel heen aan het spelen en 't wordt gewoon elke keer beter. de kleine details op de gezichten, het meezwieren van het gras op de wind. de kleine geluidjes van de houten stokken op de grond. de wazige beelden als je door de hitte loopt.

elke seconde van het spel druipt gewoon van de sfeer. daarom wil ik de mensen hier oproepen om zowel the wind waker te halen als je 'm nog niet hebt (desnoods leen je 'm een weekje van 'n maat want om eerlijk te zijn is ie niet erg lang...) of ga 'm uitspelen als je dat nog niet hebt gedaan.

Zelda: The Wind Waker is voor mij hét next-gen spel van het moment en dat zal het voorlopig nog wel even blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een boel Naruto fans hier :)

anyways, welke RPG voor de NGC gaat het maken in 2004 volgens jullie?
Ik ben een groot fan van RPG's.

offtopic:
HOORAY FOR BIG-BONEDPEOPLE!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 01:32:
wat een boel Naruto fans hier :)

anyways, welke RPG voor de NGC gaat het maken in 2004 volgens jullie?
Ik ben een groot fan van RPG's.

offtopic:
HOORAY FOR BIG-BONEDPEOPLE!!!! ;)
-Final Fantasy: Crystal Cronicles
-Baten Kaitos
-Tales Of Symphonia

3 rasechte toppers :D allemaal volgend jaar, beginnend met Final Fantasy CC.

/offtopic
huh?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben dus op zoek gegaan naar die wesker reports. Eentje schijnt een filmpje te zijn de tweede is hier te vinden:
http://www.capcom.com/Res...report_2/html/launch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Leejow(saait) schreef op 19 december 2003 @ 22:12:
Eindelijk het einde gezien van Metroid prime, lekker open mooi voor een 2e deel :)
Welk einde?? D'r zijn er namelijk drie, afhankelijk van het aantal item scans.
1-74% (tja, das wel erg weinig en een aardig einde)
75-99% (is goed te doen een beter einde)
100% (de almachtige eindfilm)

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebel Strike rules :p Net ff een Filmpje gemaakt.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.