Het Grote Gamecube topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens zag net dat Metal Arms: Glitch in the System helemaal niet tussen het rijtje toppers staat bij de startpost.

Volgens mij verdient dat spel ook een plekje. :) Het schijnt echt superlekker te spelen en ook multiplayer schijnt heel goed in mekaar te steken.

Krijgt ook overall goede cijfers (gemiddelt 8,5 bij gamerankings dacht ik).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

pff

heeeeel veel posts gelezen, ben ik of het alweer vergeten, of ik heb het gemist, of ik onderdruk het, maar: als ik een spel koop, dan moet ik letten op.. ? Ik wil wel bestellen bij www.cdwow.de (da's de tot nu toe goedkoopste cdwow ;-)) maar ik weet dus niet of dat gaat werken.

Verder, goed topic, ga zo door (gaat alleen zo snel!! :D)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
schnumi schreef op 14 december 2003 @ 12:43:
Trouwens zag net dat Metal Arms: Glitch in the System helemaal niet tussen het rijtje toppers staat bij de startpost.

Volgens mij verdient dat spel ook een plekje. :) Het schijnt echt superlekker te spelen en ook multiplayer schijnt heel goed in mekaar te steken.

Krijgt ook overall goede cijfers (gemiddelt 8,5 bij gamerankings dacht ik).
Zodra ik tijd heb zal ik die er ook wel even tussen gooien. Metal Arms is inderdaad een topper, hij is al uit als ik het goed heb maar heb hem nog nergens gezien eigenlijk. De Soundtrack is echt geweldig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
pjottum schreef op 14 december 2003 @ 13:16:
pff

heeeeel veel posts gelezen, ben ik of het alweer vergeten, of ik heb het gemist, of ik onderdruk het, maar: als ik een spel koop, dan moet ik letten op.. ? Ik wil wel bestellen bij www.cdwow.de (da's de tot nu toe goedkoopste cdwow ;-)) maar ik weet dus niet of dat gaat werken.

Verder, goed topic, ga zo door (gaat alleen zo snel!! :D)
duitse spellen zijn vaak duits :+
dus de tekst in het spel/boekje is ook vaak in het duits...
soms worden ook de titels van de spellen vertaald. hehe een mogelijk voorbeeld zou zijn: Lust für Geschwindigkeit : Unterirdisch

hehe maar PAL games (ook UK dus) werken gewoon op je nederlands cube, alleen is de vraag of het spel duits is of niet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Mensen, ga weer eens F-Zero spelen en doe mee aan de compo of zo.. 't wordt wel erg saai als alleen Blacksash en ik nog tijden neerzetten :/

Nieuwe tijd @ Mute City - Serial Gaps: 1.28:443

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/SerialGapsPAL.png
GOT F-ZERO GX Competitie

[ Voor 43% gewijzigd door RedruM op 14-12-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logic schreef op 11 december 2003 @ 16:33:
ik ben aan het overwegen om ook een cube te kopen, wat ik mij afvraag en niet zo goed op inet kan vinden:
Welke kabels krijg je er standaard bij? ik heb een wat oudere tv maar wel een scart aansluiting. zitten de benodigde kabels er standaard bij ? of moet je die er dan nog bij kopen?
Ik heb nog een cube te koop, + 2 conrollers + 4 spellem,

Meel maar als je intresse hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Booth schreef op 14 december 2003 @ 11:03:
Maakt F-Zero ook gebruik van het (door mij zo gehate) Catch-Up systeem? Zoals in MK?
Wat is het Catch-Up systeem?? :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Vanitas schreef op 14 december 2003 @ 19:01:
[...]

Wat is het Catch-Up systeem?? :?
Dat spelers die achterop liggen worden geholpen (bijv doordat die harder gaan rijden) zodat die niet hopeloos achter hoeven te komen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb dit weekend gespendeerd aan het uitproberen van een hele batterij cube games, om te kijken of er nog wat bij zat wat de moeite waard is. Zal binnenkort eens wat indrukken hier posten, als daar interesse in is. Heb hier nu liggen:

1080 Avalanche
Billy Hatcher
XIII
True Crime
The Hobbit
Mario Kart DD
P.N. 03
F-Zero GX
Lord of the Rings; Return of the King
Need for Speed Underground
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike

Voorlopige korte indruk: echte toppers zoals Zelda, Metroid Prime of Eternal Darkness zitten hier naar mijn mening niet bij. F-Zero en Mario Kart zijn nog 't beste, the Hobbit valt niet eens tegen, de rest is minder tot matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 13 december 2003 @ 16:57:
[...]

Bij welke Intertoys lag die?? en zouden ze die bij alle Intertoys in NL ook voor dezelfde prijs hebben?? (Wave Race wil ik nog wel hebben :P)
Deze keer de intertoys in groningen vlakbij de media markt, die in hengelo heb ik super monket ball voor 14,99 gehaald en tag-speedy heeft er resident evil weg voor 14,99 :P

Oftewel cubers gaat naar de intertoys en gij zult mooie games voor 15e scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catch-Up systeem
Een beetje wel. Een tegenstander die voor ligt zal geen boosts gebruiken, maar als ie wordt ingehaald wel. Maar normaal gesproken kan je niet sneller gaan als je achter ligt. Je moet dan zelf veel boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Een tijdje terug vroeg ik of er mensen interesse hadden om ook Japanse spellen te importeren. De vragen die rezen welke spellen en waar vandaan te halen (ik meen Silverbolt). Nou, ik ben vooral geinteresseert in deze titel bij Lik-Sang:

http://www.lik-sang.com/i...gory=79&products_id=4068&

Volgens mij bestaan er echt wel Japanse juweeltjes die hier nooit het daglicht zien. (Zie Power Stone 2 op de DC). En voor de prijs die erbij staat vind ik het het proberen wel waard voor dit spel. Slechts 32 Euro. Probleem is alleen dat ik geen CC heb. ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Phusebox schreef op 14 december 2003 @ 13:46:
[...]

duitse spellen zijn vaak duits :+
dus de tekst in het spel/boekje is ook vaak in het duits...
soms worden ook de titels van de spellen vertaald. hehe een mogelijk voorbeeld zou zijn: Lust für Geschwindigkeit : Unterirdisch

hehe maar PAL games (ook UK dus) werken gewoon op je nederlands cube, alleen is de vraag of het spel duits is of niet
thnx.
Volgens mij hebben ze bij cd-wow maar 1 taalset, dus dat komt wel goed. (is allicht het risico waard. Wordt er trouwens meer vertaald dan het boekje?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vandaag, eigenlijk gisteren, moeten de BBA's weer in de winkels verschijnen. :)
Dadelijk maar gelijk ff wat winkels af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:43
pjottum schreef op 15 december 2003 @ 09:38:
[...]

thnx.
Volgens mij hebben ze bij cd-wow maar 1 taalset, dus dat komt wel goed. (is allicht het risico waard. Wordt er trouwens meer vertaald dan het boekje?
Verschilt, Super Smash Bros Melee is compleet duits stond op het doosje (mooi laten liggen dus :D), maar heb hier een Wave Race liggen uit duitsland en die heeft alleen een duitstalige handleiding. Oppassen dus :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 11:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kheb monkey ball van de week gekocht maar kvin het een beetje tegenvallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Super Monkey Ball 2 is leuker (moeilijker, uitgebreider en meer minigames)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Naja het spel moet je ook wel aanspreken. Ik zelf vind het ook minder leuk dan veel mensen hier.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Volgens mij bestaan er echt wel Japanse juweeltjes die hier nooit het daglicht zien. (Zie Power Stone 2 op de DC).
* Liegebeest pakt zijn PAL PowerStone 2 (DC) uit de kast en kijkt nog eens aandachtig
Die heeft hier toch al meerdere dagen in het licht van de Dag Ster door mogen brengen hoor :9

Enne: wat voor spel is dat in hemelsnaam wat je wilt bestellen? :D Ziet er wel geinig uit... Een beetje alsof Osamu Tezuka het characterdesign heeft gedaan...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Ik heb monkeyball2 en ik ben inderdaad helemaal verslaafd, vooral aan monkey target 2 met 2 (of meer) spelers. Dikke lol hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

cailin_coilleach schreef op 15 december 2003 @ 11:05:
[...]

* GZ pakt zijn PAL PowerStone 2 (DC) uit de kast en kijkt nog eens aandachtig
Die heeft hier toch al meerdere dagen in het licht van de Dag Ster door mogen brengen hoor :9

Enne: wat voor spel is dat in hemelsnaam wat je wilt bestellen? :D Ziet er wel geinig uit... Een beetje alsof Osamu Tezuka het characterdesign heeft gedaan...
PAL Power Stone2? Dat is nieuw voor mij...

Dat aspel is een worstelspel. Stond als filmpje op de Japanse Zelda bonus disc. Ben erg nieuwsgierig daarnaar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

kan iemand me eens uitleggen wat nou het idee van Super Monkey Ball is?
Want het lijkt me aan de ene kant wel grappig, en aan de andere kant heb ik zoiets van: wtf is dit? beetje met een aap in een bal rondrollen??

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ff een vraagje, ik heb het nog niet kunnen vinden. Werkt Pokémon Colosseum ook nog met Red/Blue Version?

Van Stadium heb ik erg genoten met mn eigen getrainde team dat ik in Red heb opgebouwd. Echter nooit de behoefte gehad om dat weer helemaal opnieuw te doen in Gold, Sliver, Ruby of Sapphire. Wat ik ook zo vervelend vond: in Red had ik mn Pokédex compleet, inclusief nr 151 Mew. Bedenken die #$%#% er rustig 100 van %^9%$# beesten bij :) En Stadium/Colosseum is toch het leukst met je 'eigen' Pokémon :)

Damn, zie nu dat ik 59 uur op Red heb staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Heeft iemand toevallig een linkje naar wat Burnout 2 filmpjes die je gewoon gratizz kunt downen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Nu online
GolbeZeromus schreef op 15 december 2003 @ 11:16:
[...]
PAL Power Stone2? Dat is nieuw voor mij...

Dat aspel is een worstelspel. Stond als filmpje op de Japanse Zelda bonus disc. Ben erg nieuwsgierig daarnaar.
Als ik thuis zat had ik wel een mooie foto van een blije mij met m'n PS2 disc gemaakt :D Maar helaas niet dus...

Maar ik heb'm echt hoor... Gewoon een Europese release van geweest... Heb het voor de zekerheid nog even gecontroleerd adh screenshots op Gamefaqs.com

Maarueh... Wat is een "wortelspel"?? :9

EDIT:
Zo ook op Ebay verkrijgbaar. Wees gerust: geen spam ofzo; is geen veiling van mij (zou gek zijn als ik'm weg deed!)...

[ Voor 18% gewijzigd door Liegebeest op 15-12-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

philipnorth schreef op 15 december 2003 @ 11:34:
kan iemand me eens uitleggen wat nou het idee van Super Monkey Ball is?
Want het lijkt me aan de ene kant wel grappig, en aan de andere kant heb ik zoiets van: wtf is dit? beetje met een aap in een bal rondrollen??
Dr zijn gewoon een heleboel verschillende levels met bananen
je moet gewoon wat bananen pakken en naar de finish lopen

dan heb je nog wat minigames en je kan het nog met zn 2en doen..
ik ben dr niet echt zo over te spreken :(

geef mij maar mario kart dd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monkey ball is een van de beste nieuwe franchises deze generatie. De single player velden zijn lastig en uitdagend, en zijn ook met meerdere mensen te doen (omstebeurt) Voor de rest zijn er nog een hoop minigames, wat meer in 2 dan in 1. die maken het spel echt geweldig. Uren en uren multiplayer fun zit hierin, monkey target, monkey football, monkey tennis, monkey fight. allemaal geweldig :)

super titels naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 15 december 2003 @ 12:02:
Heeft iemand toevallig een linkje naar wat Burnout 2 filmpjes die je gewoon gratizz kunt downen??
Deze zijn te vinden op GameTrailers

Dit had je eigenlijk ook zelf kunnen vinden als je Google had gebruikt. Gelijk eerste hit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Woohooo schreef op 15 december 2003 @ 13:16:
[...]

Dr zijn gewoon een heleboel verschillende levels met bananen
je moet gewoon wat bananen pakken en naar de finish lopen

dan heb je nog wat minigames en je kan het nog met zn 2en doen..
ik ben dr niet echt zo over te spreken :(

geef mij maar mario kart dd 8)
Das wel erg kort door de bocht ;)

Je beweegt als het ware de omgeving en dan moet je zorgen dat die bal met die aap erin een bepaalde route aflegt, en dus niet v/d omgeving afvalt. Vrij moeilijk soms. En je kan ook bananen pakken, daar krijg je levens voor ofzo.
Erg leuk spel, maar je moet er wel van houden uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Aikon schreef op 15 december 2003 @ 13:58:
[...]

Das wel erg kort door de bocht ;)

Je beweegt als het ware de omgeving en dan moet je zorgen dat die bal met die aap erin een bepaalde route aflegt, en dus niet v/d omgeving afvalt. Vrij moeilijk soms. En je kan ook bananen pakken, daar krijg je levens voor ofzo.
Erg leuk spel, maar je moet er wel van houden uiteraard.
idd, want op basis van de 1e omschrijving had ik sowieso al zoiets van.. errrr k, rondrollen en bananen pakken dus :?

Ik weet t nog steeds niet, heb paar filmpjes gezien, ook die zijn niet overtuigend :)
Maar wil m best eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch schreef op 15 december 2003 @ 11:46:
Ff een vraagje, ik heb het nog niet kunnen vinden. Werkt Pokémon Colosseum ook nog met Red/Blue Version?

Van Stadium heb ik erg genoten met mn eigen getrainde team dat ik in Red heb opgebouwd. Echter nooit de behoefte gehad om dat weer helemaal opnieuw te doen in Gold, Sliver, Ruby of Sapphire. Wat ik ook zo vervelend vond: in Red had ik mn Pokédex compleet, inclusief nr 151 Mew. Bedenken die #$%#% er rustig 100 van %^9%$# beesten bij :) En Stadium/Colosseum is toch het leukst met je 'eigen' Pokémon :)

Damn, zie nu dat ik 59 uur op Red heb staan :D
Pokémon Colleseum zal niet met Red/Blue/Yellow/Gold/Silver/Crystal werken omdat dit GB(C) spellen zijn, en de GC werkt alleen met GBA spellen. Dus wel met Ruby/Sapphire/Flame Red en Leaf Green (wanneer die uit zijn) :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 14:32 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Oké... ik ben nu super aan het twijfelen...
welke van de 2 is beter..!!!

Burnout 2

of

Need for Speed: Underground

Laat ff wat meningen horen aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb alleen NFSU gespeeld en ik denk dat voor lange termijn deze game een aanrader is. Maar puur voor het spelgenot lijkt Burnout 2 me de betere game. Ik heb hem echter nog nooit gespeeld maar de recensies zijn erg goed. Ik vind bij NFSU de weergave irritant, je ziet moeilijk de weg die je moet volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 15 december 2003 @ 16:34:

Burnout 2

of

Check ondertussen ook even het een en ander aan reviews :)

Van wat ik van NFS:U gezien heb op de Gameexpo, paar weken geleden, is de graphics slecht zijn. Het gebruikt duidelijk niet de mogelijkheden van de Gamecube.

Burnout 2 ken ik verder alleen van de Xbox. De crash mode is erg leuk, maar ik weet niet hoe het normale racen is (en of dat lang houdbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 22-09 18:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Burnout 2

of

Definitly Burnout 2. NFS: U speel je 1 keer uit en daarna doe je hem nooit meer. De Splitscreen optie van Burnout 2 is echt te gek. De verschillende modus in Burnout 2 zijn echt de moeite waard. Vooral de crash-mode >:)

Ik denk dat, als je ze allebei in je bezit hebt, je vaker en langer Burnout 2 speelt in plaats van NFS: U. Toen ik Burnout 1 voor de eerste keer speelde op de Cube was ik al gelijk verkocht, echt een topgame die veel te weinig waardering heeft gekregen imo. Nu ben ik wel een echte race-game fan maar toch...

[ Voor 25% gewijzigd door Techno Overlord op 15-12-2003 16:56 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
CaptainM schreef op 15 december 2003 @ 16:52:
[...]

Definitly Burnout 2. NFS: U speel je 1 keer uit en daarna doe je hem nooit meer. De Splitscreen optie van Burnout 2 is echt te gek. De verschillende modus in Burnout 2 zijn echt de moeite waard. Vooral de crash-mode >:)

Ik denk dat, als je ze allebei in je bezit hebt, je vaker en langer Burnout 2 speelt in plaats van NFS: U. Toen ik Burnout 1 voor de eerste keer speelde op de Cube was ik al gelijk verkocht, echt een topgame die veel te weinig waardering heeft gekregen imo. Nu ben ik wel een echte race-game fan maar toch...
Ik sluit me hier bij aan.. burnout2 roelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Maar wat las ik nou op de frontpage onder het bericht over de xbox tegen kopiëren dat het mogelijk was om bij de gamecube illegale spellen af te spelen :? Waar vind ik artikelen waar dit bevestigt is? Vraag niet om het moet, maar waar het staat dat het mogelijk is.

Edit staat ook in openingspost :)

[ Voor 7% gewijzigd door StephanL op 15-12-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnout 2

of

Ik zat met hetzelfde probleem. Net een Cube bezitter en toch graag mag racen. Ik heb namelijk nu NFS: Hot Pursuit 2 te leen, wat er cool is. Maar moet hem toch weer eens in leveren.

Nu ik toch weer een racegame wil, moet ik kiezen tussen NFS:Underground of Burnout2.

Ik heb beide nog niet gespeeld maar na het zien van de trailer van Burnout, ga ik toch voor deze game.

Trouwens weet iemand van jullie ook of Colin McRea ook naar de cube komt. Want ik wil graag toch ook rally's doen. Of iemand anders een goed idee voor een Rally game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Burnout 2 is en totaal ander racespel dan NFS:U. Ik zelf heb NFS:U alleen op de PC en Burnout 2 op de GC. NFS:U ook op de xbox gespeeld en die is zooo traag enzo... dus verschil met GC zal er wel nie veel zijn.
Burnout 2 heb ik me eigen goed mee vermaakt! Ook is het gewoon kewl als je crasht enzo, hele auto klapt uit elkaar :P Ook de crash mode is leuk, niet al te moeilijk :)
Als je wat verder in het spel komt krijg je ook een aantal getunede auto's met stickers... maar vooral een pluspunt van Burnout 2 is snelheid!!!
NFS:U op de PC is wel leuk.. upgraden enzo.. maar ik heb meer lol gehad aan Burnout 2 op de GC.

Ow nogiets over Burnout 2... de besturing is een van de beste voor een racegame die ik ooit heb gehad! en het driften door een bocht is gewoon lekker, je krijgt er gewoon echt een goed gevoel bij... sterker nog.. nu ik eraan denk ga ik em maar even spelen!!!

Ennuh, Collin komt volgens mij wel naar de GC jah.. zie niet in waarom niet, en heb er van gehoord :)

[ Voor 24% gewijzigd door ReCreator op 15-12-2003 18:39 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Colin mcrea 3 was destijds volgens mij toen gecancelled, binnenkort komt natuurlijk wel R Racing daar zet ik mijn geld op :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nieuwe Gamefront @ Metal Gear Solid: The Twin Snakes pics :

Afbeeldingslocatie: http://www.themanandhischeese.pwp.blueyonder.co.uk/mgstts-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.themanandhischeese.pwp.blueyonder.co.uk/mgstts-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.themanandhischeese.pwp.blueyonder.co.uk/mgstts-3.jpg

Famitsu sales's, December 8-14 :
# platform title publisher this week total shipment sold

1 GBA Rockman EXE 4 Capcom 236,584 236,584 64.1%
2 PS2 Biohazard Outbreak Capcom 233,728 233,728 83.3%
3 PS2 One Piece Grand Battle 3 Bandai 135,884 135,884 56.9%
4 PS2 Z Gundam AEUG vs Titans Bandai 123,968 438,476 74.1%
5 PS2 Minna no Golf 4 SCE 96,943 734,883 91.1%
6 PS2 Momotaro Dentetsu 12 Hudson 81,103 81,103 35.0%
7 GC Mario Party 5 Nintendo 59,231 217,297 57.5%
8 GC One Piece Grand Battle 3 Bandai 53,629 53,629 51.9%
9 GC Naruto: Fighting Ninja Wars! 2 Tomy 48,239 119,932 65.2%

10 PS2 Ratchet & Clank 2 SCE 48,218 48,218 80.6%
11 GC Donkey Konga Nintendo 47,339 47,339 30.4%
12 PS2 Winning Eleven Tactics Konami 40,399 40,399 59.1%
13 GC Pokemon Colosseum Nintendo 37,259 285,755 71.9%
14 GC Mario Kart Double Dash!! Nintendo 34,046 393,740 82.3%

15 PS2 Evangelion: Ayanami's Training Schedule Broccoli 31,573 31,573 71.7%
16 GBA Gold Gashbell Banpresto 31,501 31,501 42.4%
17 GBA Power Pro Pocket-kun 6 Konami 31,464 86,893 48.6%

18 PS2 Let's make a Derby Horse! 3 Sega 28,020 28,020 67.0%
19 PS2 Taiko no Tatsujin: 3rd Namco 25,974 240,416 64.3%
20 GBA Super Donkey Kong Nintendo 23,907 23,907 18.3%
21 PS2 Medal of Honor: Rising Sun EA 23,452 76,833 69.8%
22 PS2 Wild Arms Alter Code: F SCE 20,696 143,729 81.2%
23 GBA Mario & Luigi RPG Nintendo 20,380 147,822 64.0%
24 GBA Korokke 3: Mystery of Granew Kingdom Konami 19,751 19,751 20.0%

25 PS2 Kunoichi Sega 18,183 40,163 45.0%
26 GC Baten Kaitos Namco 16,749 63,809 55.6%
27 PS2 R: Racing Evolution Namco 16,246 78,511 46.9%
28 GBA Slime Mori Mori Dragon Quest Square-Enix 12,918 155,146 66.5%
29 GBA Pokemon Ruby & Sapphire Nintendo 12,252 4,789,610 98.9%
30 GBA Harvest Moon: Inhabitants of Mineral Town for girls Marvellous 10,717 10,717 29.4%

Hardware:

# platform this week last week
1 PlayStation2 104,795 81,209
2 Gameboy Advance SP 62,836 32,638
3 Gamecube 40,039 28,591
4 Gameboy Advance 6,558 8,379

5 Xbox 1,598 1,200
6 SwanCrystal 321 412
7 PSone 205 205
Filmpje gc mishandeling. Hij is al oud maar voor degene die hem nog niet gezien hebben :) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 15-12-2003 19:25 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaspur schreef op 15 december 2003 @ 19:04:
Colin mcrea 3 was destijds volgens mij toen gecancelled, binnenkort komt natuurlijk wel R Racing daar zet ik mijn geld op :)
Daar had ik ook al wat van gelezen ja. Dan maar nog maar ff wachten met een race spel kopen.

De plaatjes zien er goed uit moet ik zeggen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart:Double Dash!! online server:

http://www.chelloo.com/mk/

Op deze pagina kun je kijken of er iemand wilt spelen. Dit moet het iets makkelijker maken om iets af te spreken, je kan namelijk zelf aangeven wanneer je de server gaat starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 10:52
Doen er nog mensen mee aan de F-Zero compo? Het is er zo stil de laatste tijd. :'(
(Hoewel de strijd met RedruM wel goed is voor mijn tijden ;) )

Nieuwe tijd @ Mute City - Serial Gaps: 1.32:710

bewijs: http://yamauchi.selwerd.n...lackSashSerialGapsPAL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/SerialGapsPAL.png
GOT F-ZERO GX Competitie

En nog iets, waar kan ik een losse 115v adapter bestellen voor mijn cube? Met dit ding kan ik straks natuurlijk niks op de Bahamas :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 15-12-2003 22:07 ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
BlackSash schreef op 15 december 2003 @ 22:06:
Doen er nog mensen mee aan de F-Zero compo? Het is er zo stil de laatste tijd. :'(
(Hoewel de strijd met RedruM wel goed is voor mijn tijden ;) )

Nieuwe tijd @ Mute City - Serial Gaps: 1.32:710

bewijs: http://yamauchi.selwerd.n...lackSashSerialGapsPAL.jpg

[afbeelding]
GOT F-ZERO GX Competitie

En nog iets, waar kan ik een losse 115v adapter bestellen voor mijn cube? Met dit ding kan ik straks natuurlijk niks op de Bahamas :)
Omg, je gaat toch niet serieus je cube meenemen daar heen? :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
F-Zero Legend Of Falcon GBA
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_fzero_fd_jp.wmv
gameplay
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_fzero_fd_gp.wmv

MTX: Mototrax
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mtxmototrax_live.wmv
Trailer
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mtxmototrax.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mtxmototrax_2.wmv
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mtxmototrax_3.wmv

Tales Of Symphonia
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_talesofsymphonia.html
http://www.gametrailers.c..._talesofsymphonia_jp2.wmv
gameplay
http://www.gametrailers.c..._talesofsymphonia_gp.html

Ys 6 (PC footage)
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ys6_aon.wmv

Pokemon Colosseum
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pokemoncol-1.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pokemoncol-2.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-pokemoncol-3.wmv

"Megaton2004"
special featuring some 2004 releases
ftp://ftp.filmshooting.co...ompressed/Megaton2004.zip

Donkey Konga
http://streamingmovies.ig...onga_121503_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...onga_121503_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...onga_121503_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...onga_121503_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...onga_121503_05_wmvlow.wmv

Resident Evil - Code Veronica X
http://streamingmovies.ig...egcn_121503_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...egcn_121503_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...egcn_121503_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...egcn_121503_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...egcn_121503_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...egcn_121503_06_wmvlow.wmv

Baten Kaitos
http://streamingmovies.ig...itos_121503_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121503_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121503_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121503_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121503_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121503_06_wmvlow.wmv

USA Hardware Sales updated
november
1. GameBoy Advance - 1,323,000
2. PlayStation 2 - 849,000
3. GameCube - 754,000
4. Xbox - 491,000

4.th Quartal sales
1. Game Boy Advance: 1.724.000 St.
2. PlayStation2: 1.149.000 St.
3. Gamecube: 1.008.000 St.
4. Xbox: 667.000 St.

[ Voor 83% gewijzigd door BrbZrk op 17-12-2003 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
BrbZrk schreef op 16 december 2003 @ 02:19:

USA Hardware Sales November 2003
-------october----november---2003 total
GC--- 254,000--1,325,108-- 6,273,108
PS2-- 300,000--- 1,123,167--20,562,167
Xbox--176,000--- 775,897--- 6,953,897
GBA--401,000--2,124,690--18,434,690
Die sales zien er goed uit zeg. Ik hoop dat Nintendo een goede kerst zal draaien en voor het totaal van 2003 boven de Xbox uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

yey! in november zelfs over de ps2 heen! :)
Ik weet niet waar die cijfers vandaan komen, maar is aan te geven wat het aandeel in boxed setjes is? Dus met MK bijvoorbeeld?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Nu online
Nou! Lekker dan! Ben ik mooi klaar mee... :(

Een tijd geleden 3000 punten ingeleverd bij de Sterren Catalogus voor de oude Zelda Bonus disc. Bij het bevestigen ging de website hangen, maar een paar dagen later zag ik wel dat de punten waren afgeboekt... Ik had echter geen bevestigings mailtje gehad ofzo...

Nu, na een week of drie, nog niets in huis dus ik ben maar gaan mailen met Nintendo... Wat krijg ik terug?
Beste Thomas,

Wij hebben op 1 december op je mail geantwoord. Het antwoord luidde dat
wij een bestelling niet meer terug kunnen draaien, omdat het hier om een
geautomatiseerd proces gaat dat via ons hoofdkantoor en een fullfillment
house loopt. Het is voor ons onmogelijk om je bestelling te traceren.
Dus u ontvangt geen spel en u ontvangt geen 3000 punten. Ga niet langs Start en vergeet het maar verder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

cailin_coilleach schreef op 16 december 2003 @ 08:57:
Nou! Lekker dan! Ben ik mooi klaar mee... :(

Een tijd geleden 3000 punten ingeleverd bij de Sterren Catalogus voor de oude Zelda Bonus disc. Bij het bevestigen ging de website hangen, maar een paar dagen later zag ik wel dat de punten waren afgeboekt... Ik had echter geen bevestigings mailtje gehad ofzo...

Nu, na een week of drie, nog niets in huis dus ik ben maar gaan mailen met Nintendo... Wat krijg ik terug?

[...]

Dus u ontvangt geen spel en u ontvangt geen 3000 punten. Ga niet langs Start en vergeet het maar verder :'(
Da's klote :(

Filmpjes zien er goed uit :)

Bij Pokemon begin ik me af te vragen of er nu wel of geen RPG deel inzit (zoek de pokemon zeg maar)

En is bij Tales of Symphonia nu wel of geen realtime gevechten? :)

Ziet er wel weer mooi uit.

En die plaatjes van MGS:TTS _/-\o_ :9 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
cailin_coilleach schreef op 16 december 2003 @ 08:57:
Gewoon e-mail sturen en nogmaals uitleggen. Bla bla fout op uw website, bla bla in gebreke bla bla uw fout bla bla ik wil mijn cd alsnog! Wel netjes natuurlijk :)

[edit]vergeet 'vaste klant' niet btw ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Aikon op 16-12-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 21:39
Heeft iemand Mario Party 5 al? Ik speel best wel vaak met een groepje mensen en we hebben dan erg veel lol met MP4. Wat ik me dus logischerwijs afvraag is of het de moeite waard is om ook voor deel 5 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
JeroenB schreef op 16 december 2003 @ 10:25:
Heeft iemand Mario Party 5 al? Ik speel best wel vaak met een groepje mensen en we hebben dan erg veel lol met MP4. Wat ik me dus logischerwijs afvraag is of het de moeite waard is om ook voor deel 5 te gaan.
Persoonlijk denk ik dat MP5 'meer van hetzelfde' is. Als je mario party 4 al heb, denk ik dat het zonde van je geld is om MP5 te kopen. Het is nu wel een redelijk uitgemolken concept namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn god. Ik ben echt helemaal fan van DVDSoon. Net als met PoP:SoT vorige week lad vandaag RE:CV in mijn postvak. Deze was (net als PoP) afgelopen vrijdag op de post gegaan! Vier dagen (inc weekend) vind ik echt een top levertijd vanuit Canada. In 2004 gaan ze weer verzendkosten rekenen maar met hun prijzen ben je dan nog steeds goedkoper uit!

Ik ga vanmiddag eerst mijn scriptie verdedigen en daarna zuipen. Morgen met mijn brakke harses lekker RE:CV spelen. Mijn RE verzameling is hiermee compleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Deddiekoel schreef op 16 december 2003 @ 11:09:
Mijn god. Ik ben echt helemaal fan van DVDSoon. Net als met PoP:SoT vorige week lad vandaag RE:CV in mijn postvak. Deze was (net als PoP) afgelopen vrijdag op de post gegaan! Vier dagen (inc weekend) vind ik echt een top levertijd vanuit Canada. In 2004 gaan ze weer verzendkosten rekenen maar met hun prijzen ben je dan nog steeds goedkoper uit!

Ik ga vanmiddag eerst mijn scriptie verdedigen en daarna zuipen. Morgen met mijn brakke harses lekker RE:CV spelen. Mijn RE verzameling is hiermee compleet :D
klinkt idd erg netjes :)

succes met verdediging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
same here met dvdsoon: finding nemo dvd besteld... donderdag verstuurd, maandag in huis...

play.com: vrijdag verstuurd (niet afgelopen maar de week daarvoor) en nu nog steeds niet in huis... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
JeroenB schreef op 16 december 2003 @ 10:25:
Vind van wel.. de minigames zijn weer top en er zijn een hele hoop nieuwe.. 70 oid.. Ook heb je een hele hoop nieuwe game modes..
Voor de rest heb je veel meer items in de vorm van capsules die het spel nog onvoorspelbaarder maken (lees n00b vriendelijker)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
BrbZrk schreef op 16 december 2003 @ 02:19:
USA Hardware Sales November 2003
-------october----november---2003 total
GC--- 254,000--1,325,108-- 6,273,108
PS2-- 300,000--- 1,123,167--20,562,167
Xbox--176,000--- 775,897--- 6,953,897
GBA--401,000--2,124,690--18,434,690
Die zijn fake.

MKDD is overigens wel de best verkochte game van nov met 527,742 exemplaren.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag eindelijk NFS U gehaald (na examens) en ik moet zeggen dat ik in feite op het eerste zicht wel teleurgesteld ben in de graphics. Vooral als ik vergelijk met Burnout 2 (game dat ik meer dan 50 uur gespeeld heb). Waren jullie ook niet teleurgesteld? Ook als ik dan eens kijk op het speciale NFSU topic zie ik daar prachtige svreenshots :(
Ben echt wel beetje teleurgesteld hoor, niet in de prachtige achtergrond, maar wel in de pixeligere auto's
Of komt dat allemaal goed......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Vandaag Metroid Prime gehaald voor €29,- :) Vet spel, helemaal voor dat geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 15:49:
Ik heb vandaag eindelijk NFS U gehaald (na examens) en ik moet zeggen dat ik in feite op het eerste zicht wel teleurgesteld ben in de graphics. Vooral als ik vergelijk met Burnout 2 (game dat ik meer dan 50 uur gespeeld heb). Waren jullie ook niet teleurgesteld? Ook als ik dan eens kijk op het speciale NFSU topic zie ik daar prachtige svreenshots :(
Ben echt wel beetje teleurgesteld hoor, niet in de prachtige achtergrond, maar wel in de pixeligere auto's
Of komt dat allemaal goed......?
Die screens zijn van de PC, denk dat het daardoor komt :) Ik heb m ook op de PC en aangezien ik niet zo'n hele goeie kaart heb, ziet het er bij mij ook niet zo uit als op de screens aldaar :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
heb nfsu op de xbox gedaan en ook daar zuigen de graphics hard, dus denk dat gamecube niet veel beter zal zijn ja...

niet alleen zuigen de graphics, ook de gameplay is totaal ruk naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 16 december 2003 @ 19:04:
heb nfsu op de xbox gedaan en ook daar zuigen de graphics hard, dus denk dat gamecube niet veel beter zal zijn ja...

niet alleen zuigen de graphics, ook de gameplay is totaal ruk naar mijn mening
Idd heb het spel op de cube maar tot nu toe ook niet echt onder de indruk. Grafisch had ik veel beter verwacht en ook de framerate is veel te laag (30fps met slowdown) waardoor je totaal geen gevoel van snelheid krijgt.

Ik denk dat burnout2 toch een heel stuk beter is.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook al ondervonden. Wel teleurgesteld bij een spel waar ik 6 maand op wachtte. Burnout blijft beste !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:56:
Dat heb ik ook al ondervonden. Wel teleurgesteld bij een spel waar ik 6 maand op wachtte. Burnout blijft beste !!!
Tsja racing games zijn helaas een ondervertegenwoordigd genre op de cube, ik zou zelf ook graag veel meer racing games zien maar heb daarvoor gelukkig al mijn toevlucht genomen in mijn PS2 met CMR3 en 4, WRC , DTM racer , GT3 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Tja, als je racing en/of fighting games erg cool vind, dan moet je daar gewoon een PS2 voor hebben. Ik heb er zelf eentje voor de fighting games. Al moet ik overigens toegeven dat Nintendo met F-Zeroo GX een racing game heeft dat meekan aan de top, al hechten veel racing games waarschijnlijk juist nogal aan semi-realisme, zoals GT3 e.d. Op dat gebied gaat F-Zero GX natuurlijk nergens over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
OMG! Ik ben gister eens ff flink zelda gaan spelen (The Wind Waker), maar wat een ongelooflijk vet spel zeg! Die wereld is zo gigantisch, en die dungeons zijn zo goed uitgedacht. Bovendien is de herkenbaarheid heel erg groot! Ik heb Ocarina of Time gespeeld, en al die dingen komen terug :P De grappling hook, de boomerang. Maar ook nieuwe dingen zoals de Deku Leaf.
Het is wel duidelijk dat dit absoluut geen kinderspelletje is! Goed nadenken is een vereiste om verder te komen in een dungeon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deddiekoel schreef op 14 december 2003 @ 19:30:
[...]

Dat spelers die achterop liggen worden geholpen (bijv doordat die harder gaan rijden) zodat die niet hopeloos achter hoeven te komen!
Dat slaat ook nergens op!

Dan kunnen ze net zo goed een muur voor de finish maken, die alleen weg gaat als iedereen dicht bij je zit. 8)7

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deddiekoel schreef op 16 december 2003 @ 11:09:

Lucky Basterd!!

Ik ga morgens RE:0 bij de FRS voor 20 euro.
Dan heb ik 0 + 1.
Mijn verzameling is dus nog lang niet kompleet, maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
CyberTijn schreef op 17 december 2003 @ 09:46:
OMG! Ik ben gister eens ff flink zelda gaan spelen (The Wind Waker), maar wat een ongelooflijk vet spel zeg! Die wereld is zo gigantisch, en die dungeons zijn zo goed uitgedacht. Bovendien is de herkenbaarheid heel erg groot! Ik heb Ocarina of Time gespeeld, en al die dingen komen terug :P De grappling hook, de boomerang. Maar ook nieuwe dingen zoals de Deku Leaf.
Het is wel duidelijk dat dit absoluut geen kinderspelletje is! Goed nadenken is een vereiste om verder te komen in een dungeon!
Mee eens, alleen jammer dat het grootste gedeelte van die gigantische wereld uit kale vlaktes aan water bestaat. Al met al ben je iets te snel door het spel heen als je het zeilen niet meetelt.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heeft iemand al de 'Zelda Collector's Item' bonus disc binnen? Die is besteld via de NintendoVIP voor 4.500 sterren?

Ikke nog niet :'( wacht alweer een poos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:57
Ik vind de puzzels eigenlijk maar makkelijk op te lossen :/ Misschien komt dit wel doordat ik ouder ben ofzo( en wijzer :? B) ) want ik kom redelijk snel uit met de puzzels. Dat was met ocarina of time wel anders vond ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik moet zeggen dat zelda een van de weinige spellen van de laatste tijd is waar ik me helemaal in heb gestort en waar ik nu met een glimlach aan terug denk...

meesterwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
daFubar schreef op 17 december 2003 @ 11:03:
[...]

ik moet zeggen dat zelda een van de weinige spellen van de laatste tijd is waar ik me helemaal in heb gestort en waar ik nu met een glimlach aan terug denk...

meesterwerk.
Ik vond Zelda ook super. Dat maakte voor mij de pil ook extra bitter dat er blijkbaar in is gesneden. Ik hoop dat het vervolg veel groter wordt en nog op de Cube uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
ReCreator schreef op 17 december 2003 @ 10:54:
Heeft iemand al de 'Zelda Collector's Item' bonus disc binnen? Die is besteld via de NintendoVIP voor 4.500 sterren?

Ikke nog niet :'( wacht alweer een poos...
Op zo bestelling kan je lang wachten hoor, dat varieert wel van 4 a 5 weken lang.
Mijn GBA player is ook nog steeds niet binnen maar deze week verwacht ik hem wel, vestuurd rond 15 november. Als die dan niet binnenkomt ga ik eens mailen :)

Hebben mensen die door het registreren van 2 spellen (1080,MP5 of MKDD) al een tweede emailtje gehad? De eerste had ik niet gekregen maar ze zeiden dat ik snel een andere zou krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Koffiezuiper op 17-12-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

daFubar schreef op 17 december 2003 @ 11:03:
[...]

meesterwerk.
Daar ben ik het zeker niet mee eens.
Ik vond de dungeons maar saai (telkens hetzelfde, met dat kleine mannetje), en het triforce gedeelte simpelweg lame (komop man, over tijd rekken gesproken)

de sfeer was wel leuk en het speelt soepel, maar om het nou een meesterwerk te noemen?
Nee, doe maar maar Metroid Prime of Eternal Darkness

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 22:52
ReCreator schreef op 17 december 2003 @ 10:54:
uit het bevestigingsmailtje dat je (als het goed is) hebt gehad :
We hebben een enorme stapel producten te verzenden dus geef ons tot 28 dagen de tijd voordat je product wordt geleverd. Als het dan nog niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar sterrencatalogus@nintendo.nl waarna we het probleem onmiddellijk zullen onderzoeken.
ik heb 'm 1 december besteld, dus dit jaar zal 't wel niet meer worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TheEvilCuber schreef op 17 december 2003 @ 12:02:
[...]

Daar ben ik het zeker niet mee eens.
Ik vond de dungeons maar saai (telkens hetzelfde, met dat kleine mannetje), en het triforce gedeelte simpelweg lame (komop man, over tijd rekken gesproken)

de sfeer was wel leuk en het speelt soepel, maar om het nou een meesterwerk te noemen?
Nee, doe maar maar Metroid Prime of Eternal Darkness
Hoe is Eternal Darkness? Beetje een aanrader toch?
Al enig idee wanneer je Naruto krijgt evilcuber? :) Ben benieuwd naar je bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22-09 21:27
foutje... echte reply zie beneden

[ Voor 93% gewijzigd door Fred_Perry op 17-12-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

tiz ook een prachtig spel ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

ff een vraag voornamelijk aan deddiekoel.

Hoe speelt RECV met de freeloader? Is het helemaal normaal?
Ik ben namelijk vreselijk aan het twijfelen om em ook te gaan bestellen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22-09 21:27
Hier dan maar gelijk de echte ;)
code:
1
2
3
4
5
6
Pos. System           November 2003  Oktober 2003   September 2003
----------------------------------------------------------------------
1   Game Boy Advance    1.323.000     401.000       410.000
2   PlayStation2        849.000     300.000        334.000
3   Gamecube            754.000     254.000     165.000
4   Xbox                491.000     176.000     172.000
code:
1
2
3
4
5
6
Pos.  System               Einheiten
---------------------------------------------
1   PlayStation2        20.288.000
2   Game Boy Advance    17.633.000
3   Xbox                6.669.000 
4   Gamecube            5.702.000

[ Voor 3% gewijzigd door Fred_Perry op 17-12-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

De cube doet het erg goed zeg.
Ik denk wel dat big N hier een hoop van op kan steken. En het beste voor ons cube-bezitters zou natuurlijk zijn als grote developers door dit soort cijfers weer meer games op la cube uit gaan brengen :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 17 december 2003 @ 12:47:
[...]

Al enig idee wanneer je Naruto krijgt evilcuber? :) Ben benieuwd naar je bevindingen :)
Eternal Darkness is een flinke aanrader. Heel sfeervol en de Sanity effects zijn erg goed, kost nog eens geen drol ook dus gewoon proberen :)

Naruto 2 komt hopelijk snel binnen, heeft EvilCuber met mij besteld, vast deze of volgende week ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

philipnorth schreef op 17 december 2003 @ 12:47:
[...]

Eternal Darkness.. whaaa! dat vind ik echt zon fantastisch spel!

De sfeer is gewoon zo creepy
voorbeeld:

Je loopt door je huis... ineens zie je een zombie lopen, jij kijkt hem recht aan.. en zit vol angst.... (je SANITY meter gaat omlaag)

Na een stuk of 3 zombies/monsters tegen te zijn gekomen staat je Sanity meter zo laag, dat je Insane word!

Je hoort dan huilende kinderen, rinkelende telefoons, en piepende deuren.

Je zou denken dat het je niks doet, maar als je 'snachts ineens een huilend kind, of een scrheeuwende vrouw hoort schrik je toch echt wel :X

(zelfs als je normaal echt niks eng vind is dit freaky)

Het is gelukkig ook niet zo dat je na een paar levels steeds dezelfde geluiden krijgt!
(dan is het niet meer eng natuurlijk)

Maar telkens komen er weer nieuwe dingen bij (word steeds erger ;( )

De sound effects zijn trouwens ook in Dolby Pro Logic 2 en zijn dus echt super creapy. (+breedbeeld support! :P)

Verder is het verhaal ook wel stoer te noemen (het lijkt heel standaard maar is het niet):

Voor dat de mensen bestonden liepen de Ancients over de aarde, door de opkomst van de mens zijn zij verbannen van de aarde en dacht iedereen dat ze verdwenen en vergeten waren.
maar als sinds eeuwen zijn zij bezig om hun terugkeer te maken, dmv. magie
om dat te doen moeten ze een oude goed oproepen, die hun de kracht zal geven.

Dit proces om de god op de roepen en te helen duurt zeer lang (paar duizend jaar)
en al zolang er mensen bezig zijn de Ancients terug te halen, zijn er al mensen bezig om ze te stoppen.

Al vele generaties is de familie Roivas (doe eens achterstevoren en je krijgt..... O-) ) ook uitverkoren om te vechten tegen het kwaad, en met allemaal is het niet goed afgelopen.

Nu speel je met de nieuwste generatie (een vrouw) , waarvan haar opa is vermoord in zijn landhuis.

Ze gaat naar het huis en vind daar een boek, gevonden is vlees en botten.
Als ze dit boek leest, leest ze over haar voorvaderen en over hoe die ook hebben geprobeerd het kwaad te stoppen.

De geest van haar overleden opa verteld haar dat zei is uitverkoren om het kwaad te stoppen, en dat het boek haar magische krachten geeft (nu kan je vette 1337 spells doen)

(Iedereen die het boek in bezit heeft krijgt de krachten van het boek, en is uitverkoren)

Nu leest ze telkens een hoofdstuk uit het boek, en die mag je dan gaan spelen (dus allemaal verschillende characters en tijden >middeleeuwen >WW2 >Romeinse tijd)

en dat dan van vroeger naar nu (het laatste hoofdstuk ben jij natuurlijk :P)
Nog geen idee ( via Lamsh) maar ik kan niet wachten! _/-\o_

Edit:
Lamsh dus :z

Ohja en nog iets.

Toen ik die Bonusdisc van de Nintendosite kocht met mijn VIP punten zijn ze wel afgeboekt, maar heb ik geen mailtje gehad :? Kan dat? of is er dan iets fout (niks fout gegaan tijdens het bestellen trouwens)

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 17-12-2003 14:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TheEvilCuber schreef op 17 december 2003 @ 14:46:
[...]
Samenvatting om een idee te krijgen van Eternal Darkness
Klinkt idd erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Jep geweldig sfeervol spel.. vooral het huis en de kathedraal zijn ongelooflijk eng..
Vind het ook een redelijk origineel en cool verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tech-no-logical schreef op 17 december 2003 @ 12:24:
[...]

uit het bevestigingsmailtje dat je (als het goed is) hebt gehad :
TheEvilCuber schreef op 17 december 2003 @ 14:46:
Toen ik die Bonusdisc van de Nintendosite kocht met mijn VIP punten zijn ze wel afgeboekt, maar heb ik geen mailtje gehad Kan dat? of is er dan iets fout (niks fout gegaan tijdens het bestellen trouwens)
Ik heb ook géén bevestigingsmailtje gehad. Punten zijn wel afgeschreven en in de lijst met "meest recent gekochte spullen" staat de disk wel vermeld.
Moet ik me nu zorgen gaan maken?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 15:38 . Reden: toevoeging quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Eternal Darkness is erg onder gewaardeerd! Een van mijn fav games op cube!

Plaats:

1- Metroid Prime
2- Eternal Darkness
3- F-zero GX
4- Zelda WW
5- Soul Calibur 2
6- Mariokart
7- 1080
8- Roque Leader

ED heeft me eigenlijk weer echt aan het game-en gebracht nadat ik al in jaren geen game meer had uitgespeeld. Maar ik moest en zou van deze game het einde zien! Ik vindt het dan ook jammer dat de meeste denken dat het een soort RE is!

ED is de shite kopen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:34:
[...]

[...]

Ik heb ook géén bevestigingsmailtje gehad. Punten zijn wel afgeschreven en in de lijst met "meest recent gekochte spullen" staat de disk wel vermeld.
Moet ik me nu zorgen gaan maken?
Had ik ook. Kheb Nintendo gemaild. Kreeg na 2 dagen antwoord:
Beste Nintendo-fan,

Bedankt voor je e-mail. We zullen het aan ons hoofdkantoor doorgeven.
Controleer of de sterren van je account zijn afgeschreven. Als dit het
geval is dan is de bestelling in orde en zul je de bonusdisk ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Zit wel goed dus lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dus ik heb nog even wachttijd te gaan :Z ...
Gelukkig is de GC sneller dan de service/site... maar dat is natuurlijk iets heel anders dan developers/ontwerpers GC.... Nintendo 0wnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Iemand al F-Zero story mode 9 op very hard gehaald?
Die ghost cheat lijkt het wel.. ookal heb ik een halve seconde voorsprong, bij de springstukken haalt ie me altijd weer makkelijk in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op 17 december 2003 @ 13:16:
ff een vraag voornamelijk aan deddiekoel.

Hoe speelt RECV met de freeloader? Is het helemaal normaal?
Ik ben namelijk vreselijk aan het twijfelen om em ook te gaan bestellen.
Ik moet tot mijn grote spijt bekennen dat ik hem nog niet heb gespeeld. Maar ik heb hem net even erin gegooid om te testen. Wat me nu opvalt is dat het 2 discs zijn. Maar verder lijkt alles perfect te werken. More as it breaks...

Ik heb inmiddels een stuk gespeeld (zit alweer vast) maar alles werkt als een zonnetje!

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 17-12-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Resident Evil 4? Ik zit hier te checken op IGN, maar daar zag ik alleen maar wat footage uit maart (dacht ik)

Ze mogen wel wat vaart erachter zetten, na de genialiteit van de remake, en de teleurstelling van zero kan ik wel wat nieuw bloed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 13:51
Soul Calibur 2

hoe haal ik het mannetje linksonder naast het random ?,
heb nu als het goed is alles gehaald, weaponmaster uitgespeeld etc. maar ik mis nog steeds 1 mannetje, volgens mij lizardman.

Hoe haal ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ooh Eternal Darkness als je met Maximillian in die oude koloniale mansion speelt.
De muziek alleen al :9~

Man wat heb ik een plezier gehad van dat spel _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Ik hoop eigenlijk nog steeds op een vervolg van eternal darkness, het spel is voor mij een van de sfeervolste spellen op de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
buzz schreef op 17 december 2003 @ 17:23:
Soul Calibur 2

hoe haal ik het mannetje linksonder naast het random ?,
heb nu als het goed is alles gehaald, weaponmaster uitgespeeld etc. maar ik mis nog steeds 1 mannetje, volgens mij lizardman.

Hoe haal ik die?
Je moet *alle* missies in Weapon Master Mode compleet hebben om Lizardman te unlocken. De missie die veel mensen missen is sub-chapter 2, die zit boven chapter 4 op de kaart en kan je pas doen als je level 76 (Platinum Edgemaster) of hoger bent, waar je dus minimaal 380.000 XP voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Veel nieuwe Europese releasedates!

Wil je weten wanneer de toppers van volgend jaar verschijnen op de GameCube in Europa? Kijk dan snel verder!

Nintendo stuurde vandaag een persbericht rond waarin bekend is gemaakt op welke dagen enkele topgames voor de Nintendo GameCube gaan verschijnen. Zo zijn er onder andere exacte data vrijgegeven van Harvest Moon: A Wonderful Life, Kirby's Air Ride en nog vele andere games. We hebben de namen van de games en hun releasedates hieronder voor je neergezet! Uiteraard worden deze data binnenkort ook in de CubeZone Releaselijst verwerkt.

World Racing: Januari 2004

James Bond 007: Everything or Nothing: 20 Februari 2004

Harvest Moon: A Wonderful Life: 15 Februari 2004

Kirby's Air Ride: 26 Februari 2004

Final Fantasy: Crystal Chronicles: 11 Maart 2004

Spawn Armageddon: 5 Maart 2004

R: Racing: 19 Maart 2004

Metal Gear Solid: The Twin Snakes: Maart 2004

Scooby Doo: Mystery Mayhem: Maart 2004

Sonic Heroes: 1e kwartaal 2004

Puyo Pop Fever: 1e kwartaal 2004

Pokémon Channel: April 2004

Mario Golf: Toadstool Tour: 2e kwartaal 2004

Pokémon Colosseum: 2e kwartaal 2004

Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution: 2e kwartaal 2004

Tot zover deze interessante nieuwe Europese releasedata. Stay tuned voor nieuwe data de komende tijd...

Door: Olivier de Neve op 17-12-2003
klinkt mooi :D

EDIT:
en:
Closing Comments
We're sure that you've surmised by now that Goblin Commander isn't without its own big list of flaws. From its unimpressive character models and camera issues to its small set of maps and lack of online play, it's definitely a product with room to grow. On the other side of the coin, however, there are plenty of positive aspects to the game as well. Be it the responsive controls and cleverly-balanced units that catch your fancy or the ability to take control of a single unit in smartly-designed maps that sound more like your speed, it's all a matter of what factors you find most important that will ultimately influence your buying decision. It's also worth noting that even with the two month delay for the GameCube version, Jaleco has left the game unchanged.
As for us, we're more than happy to except the game's flaws in exchange for a stellar RTS experience. Though it certainly hasn't reached the same level of excellence as its forbearers from the 16-bit era (or matched the complex brilliance of its PC counterparts for that matter), Unleash the Horde is still the best of its kind to hit consoles in a very long time. We remain optimistic that Jaleco will take the ball and run with it to further the series sometime in the future; because with the right tweaks and additions in all the right places it could definitely be big. We'll keep our fingers crossed.

-- Jeremy Dunha

7.8 Presentation

Load times are pretty solid all the way around and the overall design of the game world are quite good. The menu system and game options, however, are as basic and as limited as they come.

6.6 Graphics
Despite the fact that we like the bright colors and big models during the zooms, the abundance of camera problems and frequent slowdown mars the visual presentation quite a bit.

7.5 Sound
The fictional dialect that the Goblins speak is a nice touch and the soundtrack is also worth mentioning. It could have been so much better with high-end encoding and additional audio effects, though.

8.4 Gameplay
Responsive and overly intuitive when playing outside of your units, the controls are even better once you take control of individuals. What's more, the maps are smart and the units balanced.

7.3 Lasting Appeal
Commander offers five chapters in the campaign mode and 12 multiplayer maps, but is in dire need of online and system link capability. Additional single player missions would have been good too.

8.0 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Voor de fans

[ Voor 48% gewijzigd door Collaborator op 17-12-2003 18:47 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
een vriend heeft een 'streek' uitgehaald door me op m'n verjaardag Metroid Prime cadeau te doen, terwijl ik geen gamecube had! 8) Hij dwong me dus om er één te halen en wist dat ik echt dolgraag Metroid Prime wilde spelen. :9~

Ik heb er nu eindelijk dus één! Naast m'n xbox nu ook een cube, erg tof moet ik zeggen.

Ik heb alleen een vraag. M'n xbox heb ik aangesloten op m'n surround receiver en nu weet ik ook dat de gamecube Dolby Surround Prologic II ondersteunt. Hoe kan ik m'n cube aansluiten op m'n receiver?? Ik ben een leek op dit gebied helaas... :/

Ook heb ik nog geen RGB kabel, maar dat ga ik binnenkort fixen.

Ik ga ook maar eens Eternal Darkness checken, ik ben lekker gemaakt door deze posts hier. 8)7 _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.