Het Grote Gamecube topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.053 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

philipnorth schreef op 11 december 2003 @ 10:40:
[...]

Ook nog een Wario Ware op de cube volgens mij...

Iemand hier die een fysieke winkel in NL kent (randstad bijv.) die import games heeft en/of waar ik een freeloader zou kunnen vinden?
Dus geen inet shops, maar zo'n echte winkel, met mensen en een toonbank enzo :)
De freeloader is sowieso bij elke fatsoenlijke gameshop te krijgen en vaak ook wel wat import games maar die zijn hier gewoon zooo duur zeg 80-100e dat je die echt niet in nederland moet kopen.

Koop die als je slim bent bij zaken als dvdboxoffice,lik-sang etc...

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
daFubar schreef op 11 december 2003 @ 11:17:
[...]

discovery bestaat al een tijdje niet meer.
de future zone onderin de koopgoot heeft hem wel.
Ja, die bedoel ik, zat al te twijfelen tussen deze 2 namen :P

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:26:
[...]

De freeloader is sowieso bij elke fatsoenlijke gameshop te krijgen en vaak ook wel wat import games maar die zijn hier gewoon zooo duur zeg 80-100e dat je die echt niet in nederland moet kopen.

Koop die als je slim bent bij zaken als dvdboxoffice,lik-sang etc...
Ja ok,

fatsoenlijke gameshops in Gouda is wel een probleem hoor :)
Maar future-zone in rdam ken ik wel, die zit toch in dat stukje van de koopgoot naar de V&D? En anders maar via i-net bestellen bij dimplus ofzo :)

En ik vind t shoppen in een echte winkel een stuk leuker dan via inet, zeker als je het spel nog niet echt kent :) Kun je t evt eens proberen, en sowieso t doosje eens bekijken enzo :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
en 30 euro meer betalen niet te vergeten :P

• MartialArd830
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 17:12

MartialArd830

Pure Ownage!

@Roolio:

Helaas heb ik hem nog niet gespeeld, wel gezien, maar ik denk dat als je een snowboard game wilt hebben, dit wel de meest realistische is. Ik vond en vind persoonlijk dat ssx3 wel leuk en uitdagend is maar qua "moves"die mogelijk zijn het al gauw een button basher cq draai maar raak game is. Ik heb dit van meerdere mensen gehoord, maar ik weet dat ik geen fan ben van dat soort spellen. Dus vandaar dit misschien wat harde oordeel.

De fans van tricky kwijlden absoluut bij het zien van deze game (SSX3 dan)! Ik merk wel dat 1080 totaal niet loopt :( (op gamegod en jouw na dan) :P.

Ik heb al van meer mensen gehoord dat ie wat kort was, en deze mensen hebben hem nog niet op extreme gespeeld... dus daar kan ik weinig over zeggen.

Jammer voor jou dat je het spel wel terug kunt brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt, maar niet je geld terug kunt krijgen >:) . Maar ach ook daar kom je wel weer overheen! :P

PS. 1080 komt ook niet voor in de ELSPA charts tot 6 december...

The genepool could use a little chlorine...

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
MartialArd schreef op 11 december 2003 @ 12:08:
@Roolio:

Helaas heb ik hem nog niet gespeeld, wel gezien, maar ik denk dat als je een snowboard game wilt hebben, dit wel de meest realistische is. Ik vond en vind persoonlijk dat ssx3 wel leuk en uitdagend is maar qua "moves"die mogelijk zijn het al gauw een button basher cq draai maar raak game is. Ik heb dit van meerdere mensen gehoord, maar ik weet dat ik geen fan ben van dat soort spellen. Dus vandaar dit misschien wat harde oordeel.

De fans van tricky kwijlden absoluut bij het zien van deze game (SSX3 dan)! Ik merk wel dat 1080 totaal niet loopt :( (op gamegod en jouw na dan) :P.

Ik heb al van meer mensen gehoord dat ie wat kort was, en deze mensen hebben hem nog niet op extreme gespeeld... dus daar kan ik weinig over zeggen.

Jammer voor jou dat je het spel wel terug kunt brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt, maar niet je geld terug kunt krijgen >:) . Maar ach ook daar kom je wel weer overheen! :P

PS. 1080 komt ook niet voor in de ELSPA charts tot 6 december...
Nou, persoonlijk vond ik 1080 op de N64 een rasechte button basher. Je moest tientallen toetsen indrukken en je analoge stick helemaal suf draaien voor een mooi 900 of een 1080. Ik weet niet hoe dit is geregeld met Avanlanche.
Bij SSX3 is het zeker een stuk minder button bashen. Je moet goed opletten welke knoppen je indrukt voor de mooiste combo's en de hoogste punten iig!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Volgens mij verwissel je die namen een beetje :P 1080 en een button smasher en SSX3 niet? Bij SSX3 draait het alleen maar om te smashen?

• CyberTijn
Koffiezuiper schreef op 11 december 2003 @ 12:28:
Volgens mij verwissel je die namen een beetje :P 1080 en een button smasher en SSX3 niet? Bij SSX3 draait het alleen maar om te smashen?
Ik verwissel helemaal niks hoor...

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

CyberTijn schreef op 11 december 2003 @ 12:31:
[...]

Ik verwissel helemaal niks hoor...
Dat je veel moet indrukken (om een truckje te doen) is wat anders dan button bashen.

in 1080 moet je echt een combo indrukken om wat te krijgen (en wel in de goede volgorde enzo) terwijl SSX veel meer, druk en draai maar raak is. (imo)

This space is occupied

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Als ik nou vandaag nog 1080 koop en registreer, krijg ik dan de Zelda bonusdisc/collectors disc?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• CyberTijn
TheEvilCuber schreef op 11 december 2003 @ 12:51:
[...]

Dat je veel moet indrukken (om een truckje te doen) is wat anders dan button bashen.

in 1080 moet je echt een combo indrukken om wat te krijgen (en wel in de goede volgorde enzo) terwijl SSX veel meer, druk en draai maar raak is. (imo)
Mjah ok, wat jij wil joh ;)

by the way, is die site lik-sang niet helemaal lekker ofzo ? Als ik klik op GameCube games PAL, krijg ik alleen maar wat tekst te zien over een of andere lame nieuwsbrief :S

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Reignman schreef op 10 december 2003 @ 18:03:
tussen de 5 en 8 dagen...

wat heb je besteld?? :9
damn da's lang, uit canada had ik laatst iets binnen 3 dagen thuis (weekend niet meegerekend)

ik dacht dat vanuit engeland ook wel in 3-4 dagen moest lukken

geen cube spel besteld overigens, een dvd

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

CyberTijn schreef op 11 december 2003 @ 13:01:
[...]

Mjah ok, wat jij wil joh ;)

by the way, is die site lik-sang niet helemaal lekker ofzo ? Als ik klik op GameCube games PAL, krijg ik alleen maar wat tekst te zien over een of andere lame nieuwsbrief :S
Had ik gister idd ook
Geen idee waardoor, of ze hebben geen PAL games meer :)

• CyberTijn
philipnorth schreef op 11 december 2003 @ 13:20:
[...]

Had ik gister idd ook
Geen idee waardoor, of ze hebben geen PAL games meer :)
Nou als ik de rest van die site zo bekijk zou ik het wel denken ja... voornamelijk japanse en amerikaanse games en consoles daaro.
Verder ziet het er wel netjes uit! Aantrekkelijke producten voor aantrekkelijke prijzen, daar hou ik wel van O-)

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Camera in PoP is prima. Soms blijft ie even hangen maar dat gebeurt zelden. Verder issie met de c-stick helemaal te besturen. Game rokt. Ik hoop he vandaag nog uit te spelen, dan ben ik er vanaf ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

CyberTijn schreef op 11 december 2003 @ 13:40:
[...]

Nou als ik de rest van die site zo bekijk zou ik het wel denken ja... voornamelijk japanse en amerikaanse games en consoles daaro.
Verder ziet het er wel netjes uit! Aantrekkelijke producten voor aantrekkelijke prijzen, daar hou ik wel van O-)
Houd alleen wel ff rekening met de import kosten bij lik-sang want hun pakketjes worden er vaak uit gevist bij mij gem 1 op de 5 pakjes en dan is het wel 20% extra + douane kosten van een euro of 5 :(

Maar niks dan tevredenheid over lik-sang qua prijzen,helpdesk , en altijd zeer goed verpakt, alleen niet bijster snel, goedkoopste airmail optie is 10-14 dagen :(

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 15:02:
[...]

Houd alleen wel ff rekening met de import kosten bij lik-sang want hun pakketjes worden er vaak uit gevist bij mij gem 1 op de 5 pakjes en dan is het wel 20% extra + douane kosten van een euro of 5 :(

Maar niks dan tevredenheid over lik-sang qua prijzen,helpdesk , en altijd zeer goed verpakt, alleen niet bijster snel, goedkoopste airmail optie is 10-14 dagen :(
Lik sang heeft free shipping op alle games he!
en ik hoorde dat liksang bijna altijd ''toy sample'' of ''gift'' op hun pakketjes zetten (of een waarde lager dan 50$) want dan maken ze het niet open.

This space is occupied

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
schnumi schreef op 10 december 2003 @ 11:27:
Goed dat je dat zegt had ik het laatst nog over op de irc chat. :) Wanneer is de volgende en waar percies? :)
Er is nog geen volgende geplanned voor zover ik weet.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• CyberTijn
Hoe zit het met die Mission Impossible game ? Zijn daar al reviews van en is ie al uit ? Heb er net ff een filmpie van gezien maar dat ziet er wel kicken uit opzich :D

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

CyberTijn schreef op 11 december 2003 @ 15:35:
Hoe zit het met die Mission Impossible game ? Zijn daar al reviews van en is ie al uit ? Heb er net ff een filmpie van gezien maar dat ziet er wel kicken uit opzich :D
Mission: Impossible - PS2

--------------------------------------------------------------------------------

Avg Ratio: 64%
;( :O

This space is occupied

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 11 december 2003 @ 15:07:
[...]

Lik sang heeft free shipping op alle games he!
en ik hoorde dat liksang bijna altijd ''toy sample'' of ''gift'' op hun pakketjes zetten (of een waarde lager dan 50$) want dan maken ze het niet open.
Dat Gift zetten ze niet meer op hun pakketjes, kheb ze net gemaild :)
Als je ze emailt willen ze wel een lagere prijs (15% van de prijs) op het pakket vermelden, zodat je ws toch geen importkosten hoeft te betalen.

Edit:
NOM geeft demo disc weg bij het volgende blad!
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5862
Niet veel speciaals, maar wel leuk om Billy Hatcher uit te proberen.

En dit vind ik er nog interessanter uitzien :)
NOM UK is committed to giving value for money to our readers, and we can guarantee that items bundled with the magazine will always be desireable and valuable. For example, our February issue comes with a free, highly collectible Super Smash Bros. Melee music CD, which until now has only been available in Japan.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:17:
[...]
Dat Gift zetten ze niet meer op hun pakketjes, kheb ze net gemaild :)
Als je ze emailt willen ze wel een lagere prijs (15% van de prijs) op het pakket vermelden, zodat je ws toch geen importkosten hoeft te betalen.

Edit:

[...]
Dat tijdschrift is hier gewon te koop bij de beter tijdschrift handel ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:23:
[...]

Dat tijdschrift is hier gewon te koop bij de beter tijdschrift handel ?
Ja hoor, elke boekelier/bruna heeft 'm wel liggen geloof ik. Nintendo Official Magazine UK is het

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:40

Logic

SmartOS:Love at First Boot

ik ben aan het overwegen om ook een cube te kopen, wat ik mij afvraag en niet zo goed op inet kan vinden:
Welke kabels krijg je er standaard bij? ik heb een wat oudere tv maar wel een scart aansluiting. zitten de benodigde kabels er standaard bij ? of moet je die er dan nog bij kopen?

If it bleeds, it can be killed!

• CyberTijn
Logic schreef op 11 december 2003 @ 16:33:
ik ben aan het overwegen om ook een cube te kopen, wat ik mij afvraag en niet zo goed op inet kan vinden:
Welke kabels krijg je er standaard bij? ik heb een wat oudere tv maar wel een scart aansluiting. zitten de benodigde kabels er standaard bij ? of moet je die er dan nog bij kopen?
Wat je bij je cube krijgt is een kabel met 3 tulp aansluitingen. Meeste moderne TV's bieden de mogelijkheid om aan de voor of zijkant die tulp stekkers direct in de TV te prikken. Als je hem via een SCART blokje aan wil sluiten, zal je die even los erbij moeten kopen.

Ohja, en vergeet er geen memory card bij te kopen als je wilt saven! Ik denk, ik zeg het er maar even bij, dan maak je niet dezelfde fout als die ik gemaakt heb ;)

En nu snel naar de winkel rennen jij! halen die cube! :P

[ Voor 16% gewijzigd door CyberTijn op 11-12-2003 16:42 ]

Verwijderd

Logic schreef op 11 december 2003 @ 16:33:
Je krijgt er een scart kabel en voeding bij, behalve een memory card en leuke spellen hoef je dus niet veel te halen.

Edit: Ik kreeg er netjes een scart blok bij hoor Tijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:38 ]

• Deddiekoel
Weet iemand waar N-Gamer nummertje 2 te koop is? Ik kon nummer 1 maar met moeite vinden maar dat was in een hele andere stad.

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:17:
[...]

Edit:

[...]
Kewl :)

Was het net van plan om het te vragen, of mensen een blad wisten dat tevens evt Demo discs meelevert :)

Wat is nu trouwens echt een goed Nintendo blad qua (p)reviews enzo?
Deddiekoel schreef op 11 december 2003 @ 16:38:
Weet iemand waar N-Gamer nummertje 2 te koop is? Ik kon nummer 1 maar met moeite vinden maar dat was in een hele andere stad.
Ako op t station had m ook
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:37:
[...]
Je krijgt er een scart kabel en voeding bij, behalve een memory card en leuke spellen hoef je dus niet veel te halen.

Same here, SCART-blokje zat gewoon in de doos :)

[ Voor 39% gewijzigd door philipnorth op 11-12-2003 16:53 ]

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 11 december 2003 @ 16:38:
Heb de mijne gewoon bij de bruna gehaald, tís wel een leuk tijdschrift , zeker 1 die ik wel vaker ga kopen
philipnorth schreef op 11 december 2003 @ 16:47:
[...]

Was het net van plan om het te vragen, of mensen een blad wisten dat tevens evt Demo discs meelevert :)

Famitsu maare dan moet je wel naar japan toe ;) :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:48 ]

Verwijderd

philipnorth schreef op 11 december 2003 @ 16:47:
[...]

[...]
Ik koop meestal NGC, kvind NOM en CUBE wat minder. [n]gamer vind ik ook best leuk, maar ik lees liever Engels.

• Reignman
Net even een enquete ingevuld op www.nintendo.nl.... krijg je 50 sterren voor :D

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:11
FF snel vraagje: Controllers, memory cards etc zijn toch niet regiogebonden? Maw als ik een controller bij liksang of zo koop werkt ie ook op mijn PAL cube?

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 10:22

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 16:37:
True! Zit er gewoon bij (staat ook op doos van Cube zelf). Een RGB-snoer zul je zelf moeten kopen, maar gezien de specs die je noemt van je TV hoeft dat niet. :)

... en oranje! :P

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Kentut schreef op 11 december 2003 @ 17:07:
FF snel vraagje: Controllers, memory cards etc zijn toch niet regiogebonden? Maw als ik een controller bij liksang of zo koop werkt ie ook op mijn PAL cube?
Dat kan gewoon :)

This space is occupied

• Reignman
nu het dan toch weer over controllers gaat :P

waar kun je (evt. incl verzendkosten) de ORIGINELE nintendo cube controller het goedkoopste halen??

maakt niet uit in binnen of buitenland en of het een i-net shop is ja of nee...

Verwijderd

Reignman schreef op 11 december 2003 @ 17:02:
Net even een enquete ingevuld op www.nintendo.nl.... krijg je 50 sterren voor :D
Ik heb een poging gedaan tot maar die site is zooooooooo sloom dat ik na 4 vragen en 100x refresh het wel voor gezien hield dan maar geen 50 sterren , hadden ze wel in die enquete mogen zetten , wat vinden jullie van de bagger snelheid van deze site. :(

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:40

Logic

SmartOS:Love at First Boot

die site is inderdaad heel vaak super sloom.. erg jammer
Nou vd week maar een gamecube halen :P thanx for the answers

If it bleeds, it can be killed!

• Kentut
thanks! :)

• Kentut
Reignman schreef op 11 december 2003 @ 17:21:
nu het dan toch weer over controllers gaat :P

waar kun je (evt. incl verzendkosten) de ORIGINELE nintendo cube controller het goedkoopste halen??

maakt niet uit in binnen of buitenland en of het een i-net shop is ja of nee...
Ik was toch al aan het kijken ;) :

dvdboxoffice CAD 40.95 = €26.12
lik-sang USD 24.90 = €20.55
+nog verzendkosten (volgens mij is dit bij dvdboxoffice gratis)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik wil nog een koel vechtspel halen, is Soul Calibur II een aanrader?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Booth schreef op 11 december 2003 @ 19:07:
Ik wil nog een koel vechtspel halen, is Soul Calibur II een aanrader?
Can you say: ''beste vechtspel ooit?''

I can ;)
Er is zo ongelovelijk veel te unlocken in die game, daar ben je echt wel een tijdje mee zoet.

This space is occupied

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 11 december 2003 @ 19:15:
[...]

Can you say: ''beste vechtspel ooit?''

I can ;)
Er is zo ongelovelijk veel te unlocken in die game, daar ben je echt wel een tijdje mee zoet.
/me agrees

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ok :) Dan ga ik die iig nog halen. Verder nog aanraders?
Zal ik Mario Party 4 halen of op MP5 wachten?

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wie heeft R: Racing Evolution al binnen? Nog een paar daagjes en de mijne komt binnen! Dit wordt gewoon het beste spel van 2003!

Afbeeldingslocatie: http://www.namco-ch.net/r/img/r_logo.jpg

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ari3 schreef op 11 december 2003 @ 20:36:
Wie heeft R: Racing Evolution al binnen? Nog een paar daagjes en de mijne komt binnen! Dit wordt gewoon het beste spel van 2003!

[afbeelding]
hmm kreeg een 6,8 op IGN. :/ Maarja dat zegt ook weinig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Heeft iemand trouwens nog een goeie tip voor een worstelspel? :)
Is Wrestlemania XIX goed?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Zijn er hier nog mensen die NFS:U spelen of hebben ? Ik heb hem gespeeld en vind het een gewoon een goed spel waar je vrij lang mee bezig kunt zijn van wat ik er tot zover van heb gezien. Ik vind het wel de aanschaf waard. Nu alleen nog ff het geld bij elkaar sprokkelen om hem origineel te kopen. (vandeweek ff hopen op een gebruikte versie bij replay :P )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Reignman
Booth schreef op 11 december 2003 @ 20:35:
Ok :) Dan ga ik die iig nog halen. Verder nog aanraders?
Zal ik Mario Party 4 halen of op MP5 wachten?
Op MP5 hoef je in ieder geval niet meer te wachten... die is al uit en overal al volop verkrijgbaar :P

Verwijderd

schnumi schreef op 11 december 2003 @ 20:42:
[...]

hmm kreeg een 6,8 op IGN. :/ Maarja dat zegt ook weinig.
Heb de PS2 versie gespeeld, t'is wel een leuk spel maar ik heb gewoon totaal geen gevoel van snelheid zeg maar grand tourismo 3 idee (300 op de teller en het gevoel dat je oma met rolator nog sneller is)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:17:
[...]

Heb de PS2 versie gespeeld, t'is wel een leuk spel maar ik heb gewoon totaal geen gevoel van snelheid zeg maar grand tourismo 3 idee (300 op de teller en het gevoel dat je oma met rolator nog sneller is)
Camera binnen of buiten de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op 11 december 2003 @ 20:51:
Heeft iemand trouwens nog een goeie tip voor een worstelspel? :)
Is Wrestlemania XIX goed?
Def Jam Vendetta. Worstelen zonder enge mannen in panties, leuk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 17-09 13:23
jee, dit topic gaat meven niet opletten en weer posts erbij. Maar ok, Rebel Strike. Wat is dat forrest racer level godsgeklaagd moeilijk! Of mis ik iets? Na 5 minuten (als ik dat al haal) rondraggen en mannetjes afschieten lijkt er nogsteeds niks te veranderen en crash ik tegen mijn laatste fatale boom aan. Dan weer tig keer a rammen en nog een keer proberen. Maar na drie kwartier is het toch wel hoogst irritant aan't worden. Help?

En zijn al die cube spellen zo lastig? F-zero is ookal zo super moeilijk, misschien maar weer terug naar mijn oude mannen consule de ps2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 00:11:
[...]
Wel met enge gangsterrappers .. dan maar gespierde mannen in hotpants als je 't mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
mca2 schreef op 12 december 2003 @ 00:23:
jee, dit topic gaat meven niet opletten en weer posts erbij. Maar ok, Rebel Strike. Wat is dat forrest racer level godsgeklaagd moeilijk! Of mis ik iets? Na 5 minuten (als ik dat al haal) rondraggen en mannetjes afschieten lijkt er nogsteeds niks te veranderen en crash ik tegen mijn laatste fatale boom aan. Dan weer tig keer a rammen en nog een keer proberen. Maar na drie kwartier is het toch wel hoogst irritant aan't worden. Help?
DIe heb ik maar 1 keer gedaan maar die viel mij idd ook tegen. Niet alleen qua moeilijkheid. Ook vind ik hem er niet zo goed uitzien als ik had gehoopt....
Ik heb Rebel Strike sowieso al een tijdje niet meer gespeeld...eerst PoP!

Ik kan trouwens helemaal geen enquete vinden op Nintendo.nl...

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 12-12-2003 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:19:
[...]

Camera binnen of buiten de auto?
Buiten de auto
Deddiekoel schreef op 12 december 2003 @ 07:23:
[...]

DIe heb ik maar 1 keer gedaan maar die viel mij idd ook tegen. Niet alleen qua moeilijkheid. Ook vind ik hem er niet zo goed uitzien als ik had gehoopt....
Ik heb Rebel Strike sowieso al een tijdje niet meer gespeeld...eerst PoP!

Ik kan trouwens helemaal geen enquete vinden op Nintendo.nl...
Ik kreeg een mail van nintendo of in een enquette wou invullen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ik raak niet eens ingelogged op de nintendo site?

en heb ook geen mail gehad.
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 17:00:
[...]
Ik koop meestal NGC, kvind NOM en CUBE wat minder. [n]gamer vind ik ook best leuk, maar ik lees liever Engels.
NGC?

[n]gamer is wel leuk, maar vind m een beetje dun :) Maar de reviews zien er wel ok uit.
NOM ziet er wel beter uit, zal m eens kopen met die disc erbij :)

Weet iemand toevallig sites van magazines? Om gewoon eens te kijken naar prijzen abo evt.
Vind t namelijk zo belachelijk duur die bladen om ze hier te kopen, zie je een blad van 3,50 pond, moet je bijna 10€ betalen :?

[ Voor 105% gewijzigd door philipnorth op 12-12-2003 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Reignman schreef op 11 december 2003 @ 21:46:
[...]

Op MP5 hoef je in ieder geval niet meer te wachten... die is al uit en overal al volop verkrijgbaar :P
Oeh :D Ok, bedankt :)
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 00:11:
[...]
Heb zelf een WWF spel voor de N64 en die enge mannen maken me niet zoveel uit hoor ;) En met gangsta rappahs worstelen is opzich wel een leuk idee, maar ik wil het bij WWE houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zooooooo, PoP:SoT mag bij het "uitgespeeld" rijtje. Wat een heerlijke game zeg. IGN vond het einde een beetje een anticlimax maar die mening deel ik allerminst. Toppertje!
Laat nu RE:VC maar komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik geloof dat ie NGC heet (engels blad)... Die koop ik wel eens, maar voornamelijk wanneer er leuke CDs op de cover zitten. Volgens mij zitten er normaal twee discs bij: 1 dvd met filmpjes en 1 GC cd met cheats enzo. Ligt voor ong tien euro in de winkel...

Verder heb ik een abo op Games(TM)... Een uitstekend blad voor de volwassen gamer zeg maar. Bij de ako voor tien euro per stuk, met abo ben je voor ong vijftig euro per jaar klaar :D Mooiste feature is dat ze _elke_ maand een stevig retro gedeelte in het blad hebben zitten...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:21

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Hebben jullie dat nu ook, dat je gewoon tijd tekort komt om alle games te spelen. Ben nu met MP/SMS/SF/FZO/SCII bezig en dan heb ik ook nog de volgende pc games NFSU/XIII waar ik mee bezig ben. Daarnaast heb ik ook nog verplichtingen. Zoals naar m'n schoonouders enz :( En dan heb ik nog andere hobby's die vooral in het weekend plaatsvinden. Stappen/Ajax...

Was ik maar weer student. Toen had ik tijd teveel :P

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Boely schreef op 12 december 2003 @ 12:02:
Hebben jullie dat nu ook, dat je gewoon tijd tekort komt om alle games te spelen. Ben nu met MP/SMS/SF/FZO/SCII bezig en dan heb ik ook nog de volgende pc games NFSU/XIII waar ik mee bezig ben. Daarnaast heb ik ook nog verplichtingen. Zoals naar m'n schoonouders enz :( En dan heb ik nog andere hobby's die vooral in het weekend plaatsvinden. Stappen/Ajax...

Was ik maar weer student. Toen had ik tijd teveel :P
Ik ken het, en dan heb ik niet eens echt veel games die ik speel ofzo :)
Maar elke avond zo'n beetje wel een uurtje SSX 3 tegen mijn vriendin :)
cailin_coilleach schreef op 12 december 2003 @ 11:54:
[...]

Ik geloof dat ie NGC heet (engels blad)... Die koop ik wel eens, maar voornamelijk wanneer er leuke CDs op de cover zitten. Volgens mij zitten er normaal twee discs bij: 1 dvd met filmpjes en 1 GC cd met cheats enzo. Ligt voor ong tien euro in de winkel...

Verder heb ik een abo op Games(TM)... Een uitstekend blad voor de volwassen gamer zeg maar. Bij de ako voor tien euro per stuk, met abo ben je voor ong vijftig euro per jaar klaar :D Mooiste feature is dat ze _elke_ maand een stevig retro gedeelte in het blad hebben zitten...
Moet maar eens de stad in duiken en bij de boekhandel gaan kijken denk ik :)

Die cheats enzo...zijn dat idd alleen cheats enzo? of ook wat interactiever?
En waarom zie je idd eigenlijk nooit echt demo-discs? elke PS2 magazine heeft zo'n beetje demo-discs, en bijna geen een cube blad?

[ Voor 43% gewijzigd door philipnorth op 12-12-2003 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

cailin_coilleach schreef op 12 december 2003 @ 11:54:
[...]

Je bedoeld CUBE Magazine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Japanse release datum MGS: TTS bekend
Metal Gear Solid: The Twin Snakes, een remake van het origineel dus, werd vlak voor E3 met veel bombarie aangekondigd door Konami en Nintendo. Maar op E3 bleek niet iedereen even enthousiast. Metal Gear Solid 3: Snake Eater stal alle aandacht en The Twin Snakes zag er ook niet bepaald indrukwekkend uit, tot teleurstelling van de aanwezige pers. Stukje bij beetje lijkt The Twin Snakes echter toch uit te groeien tot een topper van formaat. Silicon Knights, de ontwikkelaar van de game, doet er alles aan om die ontwikkeling onder de aandacht van het publiek te brengen.

Vandaag werd namelijk de Japanse releasedatum voor de game bekend: 11 maart 2004. We zullen dus in ieder geval niet voor deze datum ermee in Europa kunnen spelen... Wij verwachten dat de game vlak voor of vlak na de zomer ons continent zal bereiken.
bron: cubezone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat je bij Liksang de Zelda bonus disck apart kan bestellen voor maar 32 euro! Werkt de freeloader ook met dit spel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:01:
Ik zag dat je bij Liksang de Zelda bonus disck apart kan bestellen voor maar 32 euro! Werkt de freeloader ook met dit spel of niet?
Uhm.. duuur :X 8)7
[Nieuws] Starcraft Ghost komt gewoon naar Cube

Na recente geruchten over het einde van Starcraft Ghost voor de GameCube, maakt developer Blizzard korte metten met die geruchten...

Na aanvankelijke geruchten dat Blizzard's Starcraft Ghost niet meer op de GameCube zou verschijnen of dat de Xbox versie eerder zou komen, heeft Blizzard deze geruchten ontkrachtigd. Een woordvoerder van Blizzard bevestigde tegenover IGN dat de game nog gewoon volgens planning op alle drie de consoles tegelijk uit zal komen. 10 februari aanstaande zal de game voor Xbox, Playstation 2 en GameCube gewoon te koop zijn in Amerika, enkele maanden later zal Europa volgen.

De hele verklaring van Blizzard over de geruchten:

"Our plans are, and have always been, to ship StarCraft: Ghost on all three platforms at the same time. The game is up and running nicely on all of the platforms, Nova's abilities are all in, and we're refining the levels and vehicle mechanics at this point."

"We will not ship the game for Xbox before we do for PlayStation and GameCube, and we won't incorporate any console-specific exclusives in terms of in-game content. We wouldn't want anyone to feel like they're missing out on something just because they own one console and not another."

Voor de volledigheid nog wat oude informatie over Starcraft Ghost. Je speelt met een vrouwlijke Ghost Trooper, genaamd Nova, en moet verschillende missies uitvoeren. Natuurlijk heb je een flink aantal wapens en onder andere speciale vaardigheden zoals Cloaking en Lockdown. Door te cloaken ben je een bepaalde tijd onzichtbaar en kan je langs een guard sneaken of ongezien ergens binnen komen. Met Lockdown kan je mechanische units voor een korte tijd uitschakelen.

Door: Olivier de Neve op 12-12-2003
waarom nou weer enkele maanden later? bij zon soort game is dat toch helemaal niet logisch? :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvilCuber, waar heb jij hem dan los goedkoper gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:41:
Nintendo geeft hem weg :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik ook wel!! Maar ik heb nog nooit eerder een gamecube product gekocht, dus ik heb geen sterren. Daarnaast wil ik niet de Mario Kart Pack kopen omdat ik geen interesse heb ik dit spel. Dus blijft mijn vraag of je de bonus disk los kan krijgen voor een goedkopere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:46:
Dat weet ik ook wel!! Maar ik heb nog nooit eerder een gamecube product gekocht, dus ik heb geen sterren. Daarnaast wil ik niet de Mario Kart Pack kopen omdat ik geen interesse heb ik dit spel. Dus blijft mijn vraag of je de bonus disk los kan krijgen voor een goedkopere prijs?
over een maandje op ebay/marktplaats, dan heeft iedereen er al een en kosten ze geen fuck meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 12 december 2003 @ 14:47:
[...]

over een maandje op ebay/marktplaats, dan heeft iedereen er al een en kosten ze geen fuck meer
ja een gebruikte spel is altijd goedkoper en ben er lang niet zeker van of ze dan goedkoper zijn aangezien alle zelda liefhebbers er veel meer voor willen betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:41:
Daar gaat het nog niet eens om, t is gewoon duur, 32 euro voor oude spelletjes die sommige mensen juist al op die console hebben.

Met een beetje mazzel brengen ze de prijs over een paar maandjes wat omlaag :)
En anders idd zoeken naar een 2ehandsje

Of als mensen een extra exemplaar hebben en er echt vanaf willen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is prince of persia nou al uit in nederland of spelen jullie import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Koop anders dat MKDD pack en verpats dan Mario Kart voor 50 euro. Dat zal toch wel moeten lukken lijkt me.

Net DVDSoon getjekt en ook RE:CV is onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:35:
Is prince of persia nou al uit in nederland of spelen jullie import?
import lijkt me. Hij komt pas in 2004 naar de EU voor de GC/Xbox aangezien Sony de exclusieve rechten voor 2003 heeft gekocht. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:01:
Hé tnx voor de link, voor de US zelda bonus disc. :)
Ik wilde namelijk het spel erg graag hebben maar aangezien ik een US cube heb, is het best wel moeilijk om daar aan te komen.
En €32 vind ik niet duur voor al die top spellen.
En ik moet ook eens een keer Zelda : MM spelen, dat spel heb ik nog nooit gespeeld. 8)7

Trouwens ik heb via dvdbox ook de platinum wavebird gekocht. :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
Virtua Fighter- Cyber Generation streaming
http://asx.pod.tv/sega/free/movie/vfcg_pr1_500.asx
http://asx.pod.tv/sega/free/movie/vfcg_pr1_56.asx
downloadable version (mpg)
http://www.sega-am2.co.jp/img/download/mv/vfcg/vfcg.mpg

Judge Dread vs. Judge Death
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_judgedredd_dvd_3.wmv

Crouching Tiger Hidden Dragon
http://www.gametrailers.c...ouchingtiger_leimubai.wmv
http://www.gametrailers.c.../t_crouchingtiger_jen.wmv
Making of...
http://www.gametrailers.c.../t_crouchingtiger_doc.wmv
Trailer
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_crouchingtiger.wmv

Baten Kaitos
http://streamingmovies.ig...itos_121103_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_02_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_03_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_04_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_05_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_06_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_07_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_08_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...itos_121103_09_wmvlow.wmv
of voor Quicktime
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_01_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_02_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_03_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_04_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_05_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_06_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_07_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_08_qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com...aitos_121103_09_qtlow.mov
intro
ftp://anonymous.ftp.ovh.net/playersa/bkintro.avi
exploring
ftp://anonymous.ftp.ovh.net/playersa/expandbat.avi

Mario Kart: Double Dash!! intro
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mariokart_dd_gi.wmv

The Sims Bustin' Out
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_sims_bo_stream.wvx

Viewtiful Joe
http://gametrailers.com/gt_vault/ft_vr_viewtifuljoe.wmv

Wax Mario ceremony
http://media.planetgamecube.com/waxmario.avi

Go! Go! Hypergrind GCN exclusive
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_gogohype_gi.wmv

1080: Avalanche
Kemen
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_1080_av_kemen.wmv
Akari
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_1080_av_akari.wmv
Ricky
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_1080_av_ricky.wmv
Rob
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_1080_av_rob.wmv
Tara
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_1080_av_tara.wmv
Trailer
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_1080_av_gp.wmv
Reclame
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_1080_av_tv.wmv

Mario Party 5 trailer
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_marioparty5_gp.wmv

Harvest Moon- Friends of Mineral Town: For Girls -GBA-
http://www.mmv-i.co.jp/bo...nus/movie/gba_girl_cm.wmv
Afbeeldingslocatie: http://www.mmv-i.co.jp/bokumono/series/cube_gba_girl/gba/img/bonus/hear.jpg

Metal Gear Solid - The Twin Snakes
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xtwinsnakes_121203_xin2.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door BrbZrk op 13-12-2003 04:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net aantal dingen via Liksang gaan bestellen maar lees daar wat over invoerrechten. Weet iemand of je invoerrechten moet betalen en zo ja hoeveel als je iets bestelt bij Liksanf of DVD Box Office?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 00:32:
Ik wilde net aantal dingen via Liksang gaan bestellen maar lees daar wat over invoerrechten. Weet iemand of je invoerrechten moet betalen en zo ja hoeveel als je iets bestelt bij Liksanf of DVD Box Office?
Mijn ervaring met lik-sang is dat bij mij 1 op de 5 keer dat ik iets bestel er wel een keer de douane tussenkomt en dan is het 20% erbij + een euro of 7 duane kosten , gewoon een risico wat je moet nemen aangezien shipping nu gratis is @ lik-sang voor games. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 09:25:
[...]

Mijn ervaring met lik-sang is dat bij mij 1 op de 5 keer dat ik iets bestel er wel een keer de douane tussenkomt en dan is het 20% erbij + een euro of 7 duane kosten , gewoon een risico wat je moet nemen aangezien shipping nu gratis is @ lik-sang voor games. :P
Mijn bestellingen tot nu toe hebben meestal als verzendadres duitsland (nee, niet besteld via liksang europe). Vanaf duitsland (EU) geen douane heffing.

Ik heb nog nooit (+-60 bestellingen) douane heffing gehad (ebay, liksang, boxoffice ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 12 december 2003 @ 19:04:
[...]

Hé tnx voor de link, voor de US zelda bonus disc. :)
Ik wilde namelijk het spel erg graag hebben maar aangezien ik een US cube heb, is het best wel moeilijk om daar aan te komen.
En €32 vind ik niet duur voor al die top spellen.
En ik moet ook eens een keer Zelda : MM spelen, dat spel heb ik nog nooit gespeeld. 8)7

Trouwens ik heb via dvdbox ook de platinum wavebird gekocht. :)
MM nooit gespeeld? Je zult m zeker wel leuk vinden, de dungeons zijn über moeilijk _/-\o_ althans dat vond ik toen ik het speelde een paar jaar terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen was ik helemaal vergeten te melden. :P Heb gisteren voor de 2de keer afgereden en ben nu wel geslaagt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:43

NoTimeRemains

I know

gefeli :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeli Schnumi.

Heb vandaag de budget bakken van de intertoys door gezocht en heb weer wat cube titels erbij:

Waverace en Tony hawk 4, voor 14,99 per game kon ik het niet laten eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 16:19:
Gefeli Schnumi.

Heb vandaag de budget bakken van de intertoys door gezocht en heb weer wat cube titels erbij:

idd dan kun je haast geen miskoop doen. :) Of het moet die universal studios game zijn. :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik las ergens dat er bij PoP:SoT als extra een 3D versie van een level uit het orgineel zat. Op IGN maken ze er geen melding van en weet niet meer waar ik het gelezen had. Weet iemand of dit ook nog klopt en hoe ik erbij kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 13 december 2003 @ 16:37:
Ik las ergens dat er bij PoP:SoT als extra een 3D versie van een level uit het orgineel zat. Op IGN maken ze er geen melding van en weet niet meer waar ik het gelezen had. Weet iemand of dit ook nog klopt en hoe ik erbij kan komen!
Klopt dacht ik wel. Heb het idd ook ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 16:19:
Gefeli Schnumi.

Bij welke Intertoys lag die?? en zouden ze die bij alle Intertoys in NL ook voor dezelfde prijs hebben?? (Wave Race wil ik nog wel hebben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Waverace lijkt mij ook nog wel een soepele aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
Ik vond wave race echt waardeloos.. brakke besturing en gewoon zuigende gameplay.. maar dat is mijn mening :Y)
Geef mij maar F-Zero of MK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 13 december 2003 @ 18:31:
Ik vond wave race echt waardeloos.. brakke besturing en gewoon zuigende gameplay.. maar dat is mijn mening :Y)
Geef mij maar F-Zero of MK :)
Je moet er wel aan wennen. Maar de besturing is juist megastrak gedaan. Waverace zou je nooit met een andere joypad (Xbox/PS2) kunnen besturen omdat de analoge bediening zo percies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 12 december 2003 @ 16:56:
[...]

import lijkt me. Hij komt pas in 2004 naar de EU voor de GC/Xbox aangezien Sony de exclusieve rechten voor 2003 heeft gekocht. :)
tering ik speel hem al een dikke maand op me xbox :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 19:23:
[...]

tering ik speel hem al een dikke maand op me xbox :D
PAL, NTSC? Of bedoel je iets minder legaal? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 13 december 2003 @ 19:34:
[...]

PAL, NTSC? Of bedoel je iets minder legaal? O-)
NTSC dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk dat bedoel ik. :) Ik zei ook dat sony de exclusieve 2003 rechten had gekocht voor de PAL versies.

In amerika komt het spel idd wel gewoon in 2003 uit (net zoals POP:Sands of Time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moest ook wennen aan de controls van Waverace. Ik heb hem ooit een keer van iemand geleend. In het begin vond ik het ook maar nix maar na verloop van tijd begin je het erg te waarderen. Het is gewoon niet een normale racer. Maar de game is een goede weerspiegeling van het racen op water!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Er zijn vast wel een paar mensen hier die DBZ Budokai op de gamecube hebben. Ik heb het zelf ook en vind het een kewl spel. Leuke acties etc.

Nu weet ik dat DBZ Budokai 2 op de Playstation 2 uit is. Heeft iemand enig idee of ze van plan zijn dit spel ook uit te brengen of zal dit niet gebeuren? Ik kan er namelijk niets over vinden :(

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Deddiekoel schreef op 13 december 2003 @ 20:54:
Ik moest ook wennen aan de controls van Waverace. Ik heb hem ooit een keer van iemand geleend. In het begin vond ik het ook maar nix maar na verloop van tijd begin je het erg te waarderen. Het is gewoon niet een normale racer. Maar de game is een goede weerspiegeling van het racen op water!
Ik heb hem al een tijdje maar ik kan er niet aan wennen, ik vind het niet echt mijn soort spel bovendien. Misschien zet ik hem maar te ruil.

Ik heb trouwens toch maar een wavebird in NL gehaald, bij de makro was ie iets van 41 euro. Echt een aanrader, geen snoertjes meer.

En het is voor het eerst gelukt om bij f-zero de sapphire cup te halen door die serial gaps level (laatste)...dat is een pittig level. F-zero bevalt steeds beter, echt een topspel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Maakt F-Zero ook gebruik van het (door mij zo gehate) Catch-Up systeem? Zoals in MK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 22-09 16:49

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Booth schreef op 14 december 2003 @ 11:03:
Maakt F-Zero ook gebruik van het (door mij zo gehate) Catch-Up systeem? Zoals in MK?
Nee, in de GP mode is er iedere keer wel iemand anders die wint.
Tenzij je het zelf bent natuurlijk 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.