"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Moet je ign effe checke en dan de filmpjes.HIValicious schreef op 09 december 2003 @ 21:23:
Damn ik sta erin![]()
2 topics geopend...![]()
Maar idd D3 jij gaat maar eens fijn het volgende topic openen met je l33t3 table SKiLLZz![]()
Maar goed ik wil een goede single player game ... wie weet wat voor me?
Anders koop ik binnenkort wel een GBA Player. Kan ik daar wat games op spelen.![]()
Mario & Luigi Superstar Saga, etcLeuk spul die GBA games
![]()
Baten Kaitos is tog een soort van cardgame of niet? Kan iemand me wat meer info geven?
Trouwens de postbode bracht net 1080 Avalanche en ik vind het best een vet spel.
En ook de graphics etc zijn gewoon zeer goed.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
- Harvest Moon: A Wonderful LIfe
- Final Fantasy: Crystal Chronicles
- Kirby's Air Ride
- Mario Golf: Toadstool Tour
- Pokemon Colosseum
- The Legend of Zelda: Four Swords Plus
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes
- Gotcha Force
- Mario Tennis
- Star Fox 2
- Wario Ware
- Goblin Commander: Unleash The Horde
- Paper Mario (Misschien
- Pikmin 2
- Tales of Symphonia
- GEIST
- Killer 7
- Resident Evil 4
- Starcraft: Ghost
- Metroid 2
- Baten Kaitos
- Contra: Shattered Soldier (Hoop dat die nog wel komt..)
- Ghouls n' Ghosts Online Zero
- Too Human (Er is hoop
- Animal Crossing 2 (De zou uitkomen in 2004)
- Custom Robo
- Giftpia
- Mr. Driller Drill Land (Geweldig spel op de DC)
- Mario 128 (N5 is onzin)
Op sommige titels zal ik nog wel een tijd moeten wachten en een paar zullen wel niet zeker zijn maar ik heb goede hoop
En Baten Kaitos staat bij mij op nummero uno!
[ Voor 9% gewijzigd door Koffiezuiper op 10-12-2003 11:42 ]
Ik vind de muziek van SSX3 dus juist supervet, lekkere remixes van bekende nummers, bekende artiesten etc, en je eigen playlistje makenschnumi schreef op 10 december 2003 @ 11:31:
[...]
Trouwens de postbode bracht net 1080 Avalanche en ik vind het best een vet spel.Tot nu toe weinigs positiefs over gelezen maar de muziek bijv vind ik weer stukken beter als die van SSX3.
Maar ja, komen we weer in die 1080 vs SSX3 discussie
Zal 1080 eens huren als ik die kans krijg ofzo
Koffiezuiper schreef op 10 december 2003 @ 11:40:
Mijn verlanglijstje voor volgend jaar ziet er een beetje zoals dit uit:
Insert belachelijk grote lijst die bakken met geld kost hier
Er staan er zeker een aantal tussen die ik wel wil (proberen) maar damn, da's een boel centjes
[ Voor 25% gewijzigd door philipnorth op 10-12-2003 11:44 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Het schijnt trouwens dat 1080 dus steeds beter word. In het begin is het misschien een beetje raar maar later schijnt het gewoon steeds beter te worden (naarmate je andere boards krijgt).philipnorth schreef op 10 december 2003 @ 11:41:
[...]
Ik vind de muziek van SSX3 dus juist supervet, lekkere remixes van bekende nummers, bekende artiesten etc, en je eigen playlistje maken
Maar ja, komen we weer in die 1080 vs SSX3 discussie
Zal 1080 eens huren als ik die kans krijg ofzo
Dus je moet het wel een goede kans geven.
voor mij wordt het een goedkoop jaar op Nintendo gebied:Koffiezuiper schreef op 10 december 2003 @ 11:40:
- 2 much
Op sommige titels zal ik nog wel een tijd moeten wachten en een paar zullen wel niet zeker zijn maar ik heb goede hoopEn ook denk ik dat Nintendo nog wat geheime dingen voor ons in petto heeft, kijk maar is naar MKDD die onverwacht om de hoek kwam kijken
En Baten Kaitos staat bij mij op nummero uno!
- Metal Gear Solid : Twin Snakes
- Tales of Symphonia
[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2003 11:51 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
- Star Fox 2
- Tales of Symphonia
- Killer 7
- Metroid 2
Zo te zien een goedkoop cube jaartje voor mij
Eerst maar even wachten tot Naruto gekitou taisen 2 binnen isTheEvilCuber schreef op 10 december 2003 @ 11:40:
- Pokemon Colosseum
- Tales of Symphonia
- GEIST
- Killer 7
- Resident Evil 4
- Metroid Prime 2
- Baten Kaitos
Op sommige titels zal ik nog wel een tijd moeten wachten en een paar zullen wel niet zeker zijn maar ik heb goede hoopEn ook denk ik dat Nintendo nog wat geheime dingen voor ons in petto heeft, kijk maar is naar MKDD die onverwacht om de hoek kwam kijken
En Metal Gear Solid The Twin Snakes staat bij mij op nummero uno!
This space is occupied
Dat zal ik dan zeker doenschnumi schreef op 10 december 2003 @ 11:48:
[...]
Het schijnt trouwens dat 1080 dus steeds beter word. In het begin is het misschien een beetje raar maar later schijnt het gewoon steeds beter te worden (naarmate je andere boards krijgt).
Dus je moet het wel een goede kans geven.
Je hebt m dus besteld neem ik aan?TheEvilCuber schreef op 10 december 2003 @ 11:53:
[...]
Eerst maar even wachten tot Naruto gekitou taisen 2 binnen is
Ben benieuwd wat je er van vind en dat wil ik dan dus ook zeeer zeker horen
Mijn lijstje voor het komende jaar:
Eigenlijk vanalles, heb de cube net een weekje, dus zijn er nog zat spellen die ik wil.
Must Haves:
Tony Hawk Underground
Een leuk party spel (Mario Party oid)
Een leuke beta m up (SCII of Naruto)
Een leuke uitdagende single player game (MP misschien, of een zelda achtig iets, evt FF zelfs)
En verder alles wat me leuk lijkt en niet te duur is (teveel andere dure hobbies (films enzo))
Dus: Tips zijn altijd welkom
(met name voor de wat goedkopere games)
Monkey ball...15€...tempting tempting
Ja, Naruto misschienGolbeZeromus schreef op 10 december 2003 @ 12:00:
Zijn er hier mensen die net als ik interesse hebben in een of meerdere JAP spellen op de GC?
En dan eerst zo'n freeloader scoren etc etc
grrr so much to do, so little time/money
[ Voor 65% gewijzigd door philipnorth op 10-12-2003 12:02 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
zoals? welke spellen?GolbeZeromus schreef op 10 december 2003 @ 12:00:
Zijn er hier mensen die net als ik interesse hebben in een of meerdere JAP spellen op de GC?
Naruto 2 is ook japansGolbeZeromus schreef op 10 december 2003 @ 12:00:
maar japanse spellen zijn vaak onspeelbaar (taal) behalve bij fighters
This space is occupied
adventures/rpg's zijn zeker een uitdagingTheEvilCuber schreef op 10 december 2003 @ 12:03:
[...]
Naruto 2 is ook japans
maar japanse spellen zijn vaak onspeelbaar (taal) behalve bij fighters
denk idd dat alleen fighters/sportspellen/shooters een optie zijn
Op Lik-sang staat 4.5mm GameBit, en die is ook voor de SNES/N64 etc. Maar daaronder staat weer 3.8mm en die zou ook voor de N64 zijn...
[edit]o ik zie het al, die 3.8mm is voor de cartrigdes.
Nette openingspost btw, Hot Games gedeelte is een stuk beter geworden
[ Voor 11% gewijzigd door Aikon op 10-12-2003 12:38 ]
Waarom wil je m open maken dan?Aikon schreef op 10 december 2003 @ 12:36:
Wie weet wat voor schroevendraaier je nodig hebt voor de GameCube?
Op Lik-sang staat 4.5mm GameBit, en die is ook voor de SNES/N64 etc. Maar daaronder staat weer 3.8mm en die zou ook voor de N64 zijn...
Op de achterkant van die doos staat dat dat niet kan...
Dat kan met een zogeheten freeloaderWoohooo schreef op 10 december 2003 @ 12:58:
Hoe kan die Japanse en Amerikaanse spellen op je gc spelen?
Soort bootdisk, dan prop je het spel erin en voila
Dus geen geklooi met solderen van chips enzo, gewoon met een speciale disk booten.
op www.dimensionplus.nl staat ie ook
met een freeloader (boot-disc) of een import gamecubeWoohooo schreef op 10 december 2003 @ 12:58:
Hoe kan die Japanse en Amerikaanse spellen op je gc spelen?
volgens mij waren beide posts ongeveer tegelijk anders had ik het heus niet nog een keer gepost...
Verwijderd
Hangt er vanaf hoeveel het gaat kosten en waar je ze besteltGolbeZeromus schreef op 10 december 2003 @ 12:00:
Verwijderd
Verwijderd
Ik ieg niet!GolbeZeromus schreef op 10 december 2003 @ 12:00:
KA-TSJING!! Sjees man, al heb je het geld, waar moet je de tijd vandaan halen? Je koopt toch alleen de games die je echt top vind?Koffiezuiper schreef op 10 december 2003 @ 11:40:
[diarree aan titels]
Kijk, zo zie ik ze graag. Deze staat dus ook smeulend en rokend op no 1 van mijn wishlist- Goblin Commander: Unleash The Horde
Als je samen wilt bestellen dan hoor ik t wel via mijn e-mail:philipnorth schreef op 10 december 2003 @ 08:38:
Wil misschien bij lik-sang bestellen, maar zou graag ervaringen horen van mensen hier, met name over die invoerrechten
sl1pknot (at) home (.) nl
We'll work something out ...
t gaat mij wel om PAL games evt om US games maar dan moet er nog een freeloadertje aangeschaft worden ...
mijn want list:
- Harvest Moon: A Wonderful LIfe
- Goblin Commander: Unleash The Horde
- Pikmin 2
- Tales of Symphonia
- GEIST
- Killer 7
- Resident Evil 4
- Metroid 2
- Baten Kaitos
[ Voor 30% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-12-2003 13:43 ]
This is the Way.
Wat voor soort game is dit? klinkt wel spannend....
Filmpjes?
hmmmm strategy....ben benieuwd....vind dat meer een pc iets
[ Voor 13% gewijzigd door philipnorth op 10-12-2003 13:50 ]
Verwijderd
hihiVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 10:18:
moet je eens smash brothers doen tegen nog 3 man die het echt goed kunnen. Dan heb je echt wel techniek en taktiek nodig hoor. Ik werd de laatste yamlan trouwens hard ingemaakt met smash brothers door Lamsh, Lamsh zijn broertje en nog wat mensen, ik voelde me echt totaal machteloos tegenover hun.
Dat wordt volgende keer alleen maar erger helaas. Mn broertje had vorige keer al een half jaar ofzo geen cube meer, nu heeftie weer een cube met smash brothers en heeft gelijk alle events enzo weer gehaald. Vervelend ventje
Verwijderd
Hehe, er worden mensen wakker.philipnorth schreef op 10 december 2003 @ 13:48:
Wat voor soort game is dit? klinkt wel spannend....
Filmpjes?
Dit moet dus worden wat Warcraft ][ op de PC was!
Is ook van dezelfde makers (D-uh).
De site :Goblin Commander
en wat screenies:

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 13:54 ]
Verwijderd
Iemand idee waneer ie in de US te krijgen is ? dan import ik hem wel.
Hmmm voor de ps2 en x-box is ie al te krijgen , beiden krijgen op ign een 8/10
En ik die ook al dat ie voor europa voor early 2004 staat en de us release staat november dus de cube versie zou dan al uit moeten zijn ?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 14:02 ]
Heeft iemand nog enig idee waar je WrestleMania X8 voor een leuk prijsje kan kopen?
Volgens IGN komt hij 16 december in de US uit.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:59:
Ok goblin commander must have dus, met stip op nr1 van mijn wish list.
Iemand idee waneer ie in de US te krijgen is ? dan import ik hem wel.
Hmmm voor de ps2 en x-box is ie al te krijgen , beiden krijgen op ign een 8/10
En ik die ook al dat ie voor europa voor early 2004 staat en de us release staat november dus de cube versie zou dan al uit moeten zijn ?

Ben alleen echt superbenieuwd naar de controls...
Ik lees wel op IGN dat ze de controls wel zo hebben gemaakt dat het geschikter is op een controller, en dat ze het mining principe eruit hebben gehaald, en dat je max 10 mannetjes hebt.
Maar staat zeker op het verlanglijstje
Zeker nog geen EU release bekend?
Damn zo'n freeloader wordt steeds maar interessanter
[ Voor 27% gewijzigd door philipnorth op 10-12-2003 15:10 ]
Hoop dat het wel echt voor consoles wordt ontwikkeld, want een gewone WC game op een console spelen lijkt me echt niks.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
uuh nee?Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:28:
Je koopt toch alleen de games die je echt top vind?
Aan deze soort instelling gaat Nintendo een beetje bijna ten onder.
de grootste groep cube bezitters is slim en koopt bijna alleen maar de 9+ games.
en laten dat nou net bijna altijd de Nintendo games zijn (mario zelda metroid)
en dus verkopen games van third party's weer veel slechter (immers mensen kopen alleen nintendo games omdat ze alleen de toppers willen) en kopen zo nooit de NET wat mindere games (enter the matrix, billy hatcher, P.N.0.3 bijvoorbeeld)
deze games zouden veel beter verkopen op de xbox en ps2 omdat er daar minder concurentie is van betere games.
De third party merkt dat zijn games kut verkopen op de cube, en stopt met de support van de cube.
resultaat, veel games komen niet op de cube, en daardoor daalt de cube verkoop weer.
doordat de verkoop daalt, daalt de support ook.
enz enz.
Dit was volgends mij vooral het geval met de N64 en in Mindere mate op de cube.
zelf koop ik dus ook altijd de niet nintendo games ook gewoon, dus niet alleen de topper, want daarmee verpest je het een beetje voor iedereen eigenlijk (klinkt heel gek maar is echt zo)
nofi enzo maar zo denk ik erover.
This space is occupied
Verwijderd
Ik bedoel dus meer: alleen de spellen die je gaaf vind. Ik ga echt niet 90% van wat er uit komt lopen harvesten.TheEvilCuber schreef op 10 december 2003 @ 14:58:
[...]
uuh nee?
[..]
Je woede begrijp ik wel en ik ben het tot zekere hoogte met je eens (hey waarom denk je dat ik een GC heb gekocht
Maar ik heb ook niet de tijd (geld wel op zich) om alles te spelen, dus ben ik selectief. Heb nog maar 2 spellen, maar Worms 3D haha 3rd party! heb ik meteen gekocht toen die uitkwam en voor het volle pond. Hetzelfde gaat straks voor GC:UtH gebeuren, read-my-lips
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Nou een developer kiest er niet voor om kut games te maken hoorDeddiekoel schreef op 10 december 2003 @ 15:06:
Ik ben het hierin wel met je eens. Maar ik vrees dat dit altijd zal blijven of Nintendo moet besluiten ruk-games te gaan maken...
..en daar zijn ze volgens sommige al hard mee bezig: (Luigi's mansionDeddiekoel schreef op 10 december 2003 @ 15:06:
Ik ben het hierin wel met je eens. Maar ik vrees dat dit altijd zal blijven of Nintendo moet besluiten ruk-games te gaan maken...

This space is occupied
De cube versie heeft de H2H gewonnen op IGN.
De cube heeft btw wel de langste! laadtijden van alle versies.Features:
1 GC/Xbox (4 player)
2 PS2 (2 player)
Control:
1 GC/Xbox
2 Playstation 2
(difference between 1 and 2: medium)
Sound:
1 Xbox
2 GC
3 PS2
(difference between 1 and 2: minor)
(difference between 2 and 3: medium)
Graphics:
1 GC
2 Xbox
3 PS2
(difference between 2 and 3: medium)
Presentation:
1 Xbox
2 PS2
3 GC
(difference between 2 and 3: minor)
Overall:
1 GC
2 Xbox
3 PS2
Die was erg simpel maar compleet ruk nou ook weer niet. Wel 1 van de slechtere games van deze generatie Nintendo spellen dat zeker.TheEvilCuber schreef op 10 december 2003 @ 15:19:
[...]
..en daar zijn ze volgens sommige al hard mee bezig: (Luigi's mansion)
Volgens mij was de game meer bedoelt als een soort techdemo om te laten zien wat de cube kon. Ik bedoel de graphics waren absoluut niet lelijk (lichteffecten, spoken etc).
[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 10-12-2003 15:25 ]
Verwijderd
Ik begrijp je instelling helemaal, was ook zeker te merken op de N64 maar helaas geld voor mij eigenlijk bijna altijd dat de games die ik leuk vind de 9+ games zijn van nintendo of van de beter partners zoals sega/namco. (zelfde voor x-box en PS2 koop ik eigenlijk ook alleen maar de AAA titels van)TheEvilCuber schreef op 10 december 2003 @ 14:58:
[...]
uuh nee?
de grootste groep cube bezitters is slim en koopt bijna alleen maar de 9+ games.
en laten dat nou net bijna altijd de Nintendo games zijn (mario zelda metroid)
en dus verkopen games van third party's weer veel slechter (immers mensen kopen alleen nintendo games omdat ze alleen de toppers willen) en kopen zo nooit de NET wat mindere games (enter the matrix, billy hatcher, P.N.0.3 bijvoorbeeld)
deze games zouden veel beter verkopen op de xbox en ps2 omdat er daar minder concurentie is van betere games.
De third party merkt dat zijn games kut verkopen op de cube, en stopt met de support van de cube.
resultaat, veel games komen niet op de cube, en daardoor daalt de cube verkoop weer.
doordat de verkoop daalt, daalt de support ook.
enz enz.
Dit was volgends mij vooral het geval met de N64 en in Mindere mate op de cube.
zelf koop ik dus ook altijd de niet nintendo games ook gewoon, dus niet alleen de topper, want daarmee verpest je het een beetje voor iedereen eigenlijk (klinkt heel gek maar is echt zo)
90% van alle cube games die er nu zijn zijn total crap het is slechts een klein deel dat goed is en dat zijn toch praktisch altijd de games van nintendo zelf en de 2nd party games alla sega/namco.
Oftewel terecht dat die games niet goed verkopen , als ze crap zijn zijn ze crap moeten ze maar harder werken aan beter games.
Dat men verwacht dat kun butt games die op de ps2 verkopen ook op de cube verkopen hebben het gewoon fout maak kwaliteit dan is de verkoop er ook naar.
Jammer dan van de terug trekking van 3rd party bedrijven maar ik hoef geen butt games naar de cube te hebben zodat de cube langer meegaat dan krijgen we hetzelfde kut assortiment als bij de PS2 1000000 games en 50 die echt de moeite waard zijn.
Kwaliteit boven kwantiteit en daar is helaas alleen nintendo goed in op de cube.
VInd t wel ver gaan om te zeggen dat er geen goede 3rd/2nd party spellen zouden zijn...SilverBolt schreef op 10 december 2003 @ 15:25 onder andere::
[...]
Kwaliteit boven kwantiteit en daar is helaas alleen nintendo goed in op de cube.
hmm alle RUK nintendo spellen niet meegerekend zeker?Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 15:25:
[...]
- mariokart : DD > in weze ruk
- mario sunshine > ruk
- mario golf > ruk
- zelda > 50% ruk
- luigi's mansion > 200% ruk
need i say more?
Verwijderd
volgens mij is dat ook een tikje overdrevenPhusebox schreef op 10 december 2003 @ 15:57:
hmm alle RUK nintendo spellen niet meegerekend zeker?
- mario sunshine > ruk
- mario golf > ruk
- zelda > 50% ruk
need i say more?
Jah, en als jij zo gaat reviewen zijn er geen goede spellen meer over op deze wereld.Phusebox schreef op 10 december 2003 @ 15:57:
[...]
hmm alle RUK nintendo spellen niet meegerekend zeker?
- mario sunshine > ruk
- mario golf > ruk
- zelda > 50% ruk
need i say more?
jij houd alleen maar van kinderlijk simpele spellen, die NOOIT irriteren van moeilijkheid anders is het > RUK
nofi maar dat gaf je een tijd geleden zelf aan de je Starfox wel leuk vond, terwijl die kinderlijk simpel was en nooit echt irriteerde (van moeilijkheid ofzo)
Maar dat is onze Phusebox en wij houden van hem
[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 10-12-2003 16:06 ]
This space is occupied
dan zou ik luigi's mansion en zelda ook meesterlijk vinden, want die waren ook ontzettend simpel... (not to mention kleuter-niveau uitstraling/verhaal/graphics)TheEvilCuber schreef op 10 december 2003 @ 15:59:
[...]
Jah, en als jij zo gaat reviewen zijn er geen goede spellen meer over op deze wereld.
jij houd alleen maar van kinderlijk simpele spellen, die NOOIT irriteren van moeilijkheid anders is het > RUK![]()
nofi maar dat gaf je een tijd geleden zelf aan de je Starfox wel leuk vond, terwijl die kinderlijk simpel was en nooit echt irriteerde (van moeilijkheid ofzo)
nou zeg ik niet dat zelda zoog en dat ik het te kinderlijk vond:
ik vond het een leuke game tot het saaie "rek-de-speltijd-op" stuk kwam
dat ik hier geen complete reviews bij al die spellen ga plaatsen is logisch
overigens is dat mijn mening, voordat iemand gaat zeggen dat ik beweer dat het slechte spellen ZIJN, nee IK VIND het slechte spellen... excuses
Verwijderd
Als je goed lees zie je ook dat ik vooral zit te zeuren over de 3rd party developers, 2nd party gaat het perfect kijk maar naar f-zero, en metroid prime, soul calibur 2 etc..philipnorth schreef op 10 december 2003 @ 15:41:
[...]
VInd t wel ver gaan om te zeggen dat er geen goede 3rd/2nd party spellen zouden zijn...
Alleen daar staan helaas teveel ruk games van ruk 3rd party devolpers tegenover
- Metroid Prime 2
Als die uitkomt sterf ik een gelukkig man
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
-- Altijd blijven prutsen --
In Pikmin 2 heb je wel een paar nieuwe soorten pikmins en ook kun je tegen elkaar spelen (multiplayer). Ook is de engine geupdate en dus gewoon grafisch beter en de omgevingen zijn groter etc.FoggyFreek schreef op 10 december 2003 @ 16:11:
wat is pikmin trouwens? Ik hoorde dat Pikmin 2 binnenkort (lees Q2 2004) uitkomt. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Zijn er mensen hier die het hebben gespeeld?
En dan het belangerijkste wat er is verandert: geen tijdslimiet meer!
[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 10-12-2003 16:19 ]
Verwijderd
Dat was idd de grootste ergernis aan het spel, gewoon een dag een paar keer moeten doen om te weten hoe en wat je moest doenschnumi schreef op 10 december 2003 @ 16:17:
[...]
In Pikmin 2 heb je wel een paar nieuwe soorten pikmins en ook kun je tegen elkaar spelen (multiplayer). Ook is de engine geupdate en dus gewoon grafisch beter en de omgevingen zijn groter etc.
En dan het belangerijkste wat er is verandert: geen tijdslimiet meer!
Deel 2 lijkt me toch wel erg leuk worden maar eerst wil ik starfox
Ik kan je wrestlemania X8 niet aanraden, echt slecht uitgewerkte gameplay en besturing. De opvolger WX9 is stukken beter op de revenge mode na. Ook heeft X9 heeft een zeer uitgebreide create a player mode.Godjira schreef op 10 december 2003 @ 14:04:
offtopic:
Heeft iemand nog enig idee waar je WrestleMania X8 voor een leuk prijsje kan kopen?
Op gamerelease.nl is W X9 €41,50 incl verz kst
[ Voor 3% gewijzigd door Slurpie Blauw op 10-12-2003 16:28 ]
Verwijderd
Als een 3rd party bedrijf een spel maakt dat wat minder leuk is is het toch terecht dat het minder verkoopt? Ik koop ook alleen spellen die ik erg leuk vind, zitten flink wat 3rd party titels bij.
Nog even over Luigi's Mansion, ik heb me flink vermaakt met dat spel. Hij was wat korter dan de meeste spellen, maar tijdens het spelen had ik niks te klagen. Ik krijg het idee dat ik de enige ben hier die het niet een slecht spel vindt, vind ik toch een beetje maf...
Als je wil worstelen moet je Def Jam: Vendetta eens proberen, dies wel erg leuk.Goudstof schreef op 10 december 2003 @ 16:27:
[...]
Ik kan je wrestlemania X8 niet aanraden, echt slecht uitgewerkte gameplay en besturing. De opvolger WX9 is stukken beter op de revenge mode na. Ook heeft X9 heeft een zeer uitgebreide create a player mode.
Op gamerelease.nl is W X9 €41,50 incl verz kst
Hetzelfde is waar voor wie Super Mario Kart op de SNES en Mario Kart 64 op de N64 heeft gespeeld. Misschien was het wat karten aangaat na de SNES al een beetje afgelopen
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenB op 10-12-2003 16:59 ]
Ik vind Luigi's Mansion ook een leuk spel hoor
Mijn vriendin is er helemaal weg van vooral (zij heeft 'm ook aangeschaft).
Luigi's Mansion.. ik heb eigenlijk geen slechter spel gespeeld op de gamecube, ik vond em echt zoo kut.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:45:
Nog even over Luigi's Mansion, ik heb me flink vermaakt met dat spel. Hij was wat korter dan de meeste spellen, maar tijdens het spelen had ik niks te klagen. Ik krijg het idee dat ik de enige ben hier die het niet een slecht spel vindt, vind ik toch een beetje maf...
[...]
Als je wil worstelen moet je Def Jam: Vendetta eens proberen, dies wel erg leuk.
Deff jam vendetta is zeker erg vet, vooral met 4 players
This space is occupied
nog 1 hier hoor.Nog even over Luigi's Mansion, ik heb me flink vermaakt met dat spel. Hij was wat korter dan de meeste spellen, maar tijdens het spelen had ik niks te klagen. Ik krijg het idee dat ik de enige ben hier die het niet een slecht spel vindt, vind ik toch een beetje maf...
Trouwens over 3rd party titels: volgens mij zijn er in lange tijd niet zoveel goede 3rd party titels uitgekomen voor een nintendo console. Ik heb ook een redelijk aantal 3rd party titels nu en er komen er ook weer wat leuke aan.
[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 10-12-2003 17:02 ]
[ Voor 11% gewijzigd door udenjpg op 10-12-2003 17:05 ]
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Klopt WouterVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:45:
Als je wil worstelen moet je Def Jam: Vendetta eens proberen, dies wel erg leuk.
Die was ik ff vergeten, Def Jam is toch wel de beste worstel titel op de cube, maar dan heb je wel rappers ipv die gasten van de WWE show. Dat kan sommige wrestling fans tegenhouden.
als je ff doorrekend is hij pas rond deze tijd van het jaar hier (als ze nog moeten vertalen naar frans duits, spaans, italiaans, en wat wat talen[Nieuws] Tales of Symphonia krijgt een datum
De veelbelovende Japanse RPG van Namco komt in ieder geval uit in de Verenigde Staten. Ze hebben aan de andere kant van de oceaan ook altijd geluk!
Tales of Symphonia is een van die titels waarvan wij al tijden hopen dat 'ie naar Europa komt. Namco is erg huiverig met het uitbrengen van RPGs in Europa, maar met wat hulp van Nintendo zouden ook wij van dit pareltje kunnen genieten.
De gelukkige bezitters van een Freeloader of Action Replay zijn sowieso verzekerd van Tales of Symphonia, want Namco en Nintendo hebben bekend gemaakt dat het op 30 juni bij de Amerikaanse spellenboeren te koop moet zijn.
In dit Cube-exclusiefje is het de bedoeling dat je met Lloyd Irving en z'n maatjes Collet Brunel en Genius Sage de wereld Symphonia (de wereld waar dit alles zich afspeelt) intrekt om deze te redden. Namco brengt naast de game nog een exclusieve mintgroene GameCube uit, maar dit is alleen in gelimiteerde oplage en alleen in Japan beschikbaar.

This space is occupied
Wat ik gedaan heb is een setje bic balpennen halen. Let op ze moeten echt van bic zijn, die hebben de goede vorm.Aikon schreef op 10 december 2003 @ 12:36:
Wie weet wat voor schroevendraaier je nodig hebt voor de GameCube?
vervolgens haal je het pennetje eruit en brand je het gedeelte waar de pen uit komt een beetje. Dan wordt dat dus zacht. Dan druk je em in het holletje en wacht je even tot ie koud is geworden. Vervolgens ff goed naar beneden drukken en draaien. Als het goed is komt ie dan los.
Heb et zelf ook gedaan toen m'n jap naar jap/usa cube in jap mode vast zat. Toen had ik maar besloten om em in usa mode vast te zetten.
Ik had eerst geprobeerd om zelf een schroevendraaier te fixen/veilen. Maar aangezien ik niet precies de maten en vorm wist heb ik dat veilen na een par uur maar opgegeven.
Op zich moet het ook wle met andere pennen werken denk ik, maar op een of andere manier kreeg ik het alleen met die bic pennen voor elkaar
succes!
admiral in "Het Grote Gamecube topic deel 34"
Nee, die brengen ze opnieuw op de GBA voor € 50,- p/sudenjpg schreef op 10 december 2003 @ 17:04:
Ik denk dat de leukste Mario game die ze kunnen maken een Compilatie is van alle oude NES / SNES mario's (inclusief yoshi's Island), net zoals ze bij Sonic gedaan hebben. Daar zou ik best 60 euro's voor over hebben.
Vandaag Resident Evil opgepikt voor 15 euro (thx SilverBolt voor de tip
Net bij zo'n klein rokerig elektronica winkeltje geweest en daar wisten ze het ook niet (had m'n cube mee genomen dus ze probeerder vanalles erop uit).
Ga zo maar eens jouw methode proberen dan
Eigenlijk zouden ze een soort 2e player moeten maken, maar dan voor (S)NES cartrigdes. Dat zou echt geweldig zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Aikon op 10-12-2003 17:55 ]
De verzameling is een obsessie en al die games zijn over het jaar verspreid, sommige zullen vast en zeker wel afvallen maar voor de rest zie ik ze graag in me verzameling staan. Elke game spreekt me gewoon enorm aan. Alleen de financieen zullen me tegen houden somsVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:28:
[...]
Ik ieg niet!
[...]
KA-TSJING!! Sjees man, al heb je het geld, waar moet je de tijd vandaan halen? Je koopt toch alleen de games die je echt top vind?
[...]
Kijk, zo zie ik ze graag. Deze staat dus ook smeulend en rokend op no 1 van mijn wishlist
En de games die ik op dit moment bezit zijn in mijn mening echte classics. Ik kijk niet naar wat het kon worden of hoe het beter kon, ik geniet gewoon van het spel en probleem er gewoon zoveel mogelijke uren eruit te halen. Ik vind dat de mening tegenwoordig van veel gamers te snel te kort door de bocht is. Wat je veel leest tegenwoordig is wanneer een spel een cijfer krijgt van 7 a 8 dan is het meteen onzin en kut, waarom is dat zo? Moet het meteen uber zijn en een 10 krijgen?
Ik heb nu een paar dagen Billy Hatcher en het spel is echt geweldig, een hele simpele platformer en hij verdiend ook een 7 of 8. Het kon beter,mooier en langer maar dat is die niet. Maar daardoor vermaak ik me niet minder erdoor.
Games vergelijken met die van vroeger is gewoon onzin, toen zat alles anders in elkaar. Je mening baseerde je met andere invalshoeken. Leuk wanneer men zegt dat ze The Windwaker realistisch moesten maken zoals OoT...uhm waar zit je dan met je hoofd? Heb je wel de art wel is goed bekeken van OoT?! OoT heeft naar mijn mening precies dezelfde sfeer en is net zo kinderachtig als WW. Models zijn allemaal erg anime achtig.
Luigi mansion te kort? 10 uur niet genoeg? Vroeger speelde je Mario Bros (1,2 en 3) veel sneller uit. Ik vind het prima als iemand zijn mening geeft over een spel en bijvoorbeeld zegt dat Windwaker of Sunshine een kak spel is omdat het naar hun mening niet is wat ze ervan hadden verwacht en dat het te makkelijk was.
Mijn mening is dat bijna alle spellen van Nintendo zelf echt toppers en instant classics zijn, en over een paar jaar zullen meer mensen dit inzien als ze klagen over Mario Bros 10 en ze zullen dan zeggen dat ze de classics missen zoals Sunshine.
[ Voor 57% gewijzigd door Koffiezuiper op 10-12-2003 18:17 ]
wat heb je besteld??
[ Voor 36% gewijzigd door Reignman op 10-12-2003 18:05 ]
60 misschien niet, maar wel wat iigudenjpg schreef op 10 december 2003 @ 17:04:
Ik denk dat de leukste Mario game die ze kunnen maken een Compilatie is van alle oude NES / SNES mario's (inclusief yoshi's Island), net zoals ze bij Sonic gedaan hebben. Daar zou ik best 60 euro's voor over hebben.
vind t ook erg flauw dat de gba dit dus wel krijgt (mario 3 als ik t goed heb?)
Mario Advance 4 is al uit, dus dat wordt complexphilipnorth schreef op 10 december 2003 @ 18:11:
[...]
60 misschien niet, maar wel wat iig
vind t ook erg flauw dat de gba dit dus wel krijgt (mario 3 als ik t goed heb?)
Verwijderd
Your welcome en vind je hem niks dan neem ik hem wel van je over voor 10eTAG_Speedy schreef op 10 december 2003 @ 17:50:
[...]
Nee, die brengen ze opnieuw op de GBA voor € 50,- p/s
Vandaag Resident Evil opgepikt voor 15 euro (thx SilverBolt voor de tip), hou eigenlijk helemaal niet van dat soort spellen maar voor deze prijs wil ik me er nog wel is in proberen te verdiepen. Licht uit, Cube aan!
Als je eerste staat krijg je alleen maar van die nepblokjes, bananen en groene schildjes, sta je 2e t/m 8e dan krijg je de rest.. Bovendien ga je dan ook sneller enzo, dit werkt teveel op mijn zenuwen
Nee, gewoon wat meer oefenen op een lager niveau, en daarna nog eens proberen
dan je groene schildje naar achter pleuren en voila...
dus ben maar blij met dat groene schildje en schiet hem niet meteen weg
Meestal krijg ik ook 3/4 rode schildjes op me dak ofzo, vlak voor de finish, kan ik niet tegen
Verwijderd
Ik vraag me af of iedereen toen Mario 1 op de snes uitkwam ook ging zeuren dat Donkey Kong veel beter was en dat je na Pong toch geen betere spellen meer kon makenKoffiezuiper schreef op 10 december 2003 @ 17:56:
[...]
verhaal waar ik het redelijk mee eens ben
[...]
We leven in gamers-heaven! Een overvloed aan keuze! En naast allemaal vernieuwende, vooruitstrevende spellen krijgen we ook nog eens vernieuwde versies van oude klassiekers van Nintendo, als 'cherry on top'!
* Ecco is een blij biggetje
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
* Booth agrees.Ecco schreef op 10 december 2003 @ 19:31:
Ik kan echt niet geloven dat mensen zo sip en nostalgisch zijn naar "de goeie ouwe tijd, toen je mario's pixels nog op één hand kon tellen".
We leven in gamers-heaven! Een overvloed aan keuze! En naast allemaal vernieuwende, vooruitstrevende spellen krijgen we ook nog eens vernieuwde versies van oude klassiekers van Nintendo, als 'cherry on top'!
Genoeg leuks te verkrijgen, als men zo erg naar de 'goeie oude tijd' verlangt kopen ze toch gewoon weer leuk een (S)NES ofzo
en wat ik zo van advance 4 zie lijkt t mij een beetje op Super Mario Bros 3 op de NES
Remake van de oude MArio's lijkt mij top, vond dit altijd leuke spellen.Ecco schreef op 10 december 2003 @ 19:31:
Ik kan echt niet geloven dat mensen zo sip en nostalgisch zijn naar "de goeie ouwe tijd, toen je mario's pixels nog op één hand kon tellen".
En ik klaag zeker niet over t aanbod, kan zo tig spellen verzinnen die ik wel gaaf vind/mij gaaf lijken en die ik wil hebben
Gezocht: Sponsors
[ Voor 59% gewijzigd door philipnorth op 10-12-2003 19:39 ]
Verwijderd
Dat klopt, en je ziet ook steeds meer 'oude' spellen in een nieuw jasje. Zoals de meeste Nintendo-games op de GBA.Ecco schreef op 10 december 2003 @ 19:31:
Maar ook de nieuwe klasiekers zij leuk. Golden Sun, etc. En de nieuwere versies van games op de GC: The Legend of Zelda, F-Zero, MarioKart zijn ook leuk.
En ook de nieuwe titels op de GC (bv SCII) zijn mooi.
Ik hoop dat wanneer ik hem uitspeel dat er nog iets extra's in zit. PoP:SoT is ogeveer wat Enter the Matrix had kunnen zijn!
Verwijderd
Hmm ff kijken ze hebben mario 2,3 en super mario world geport +super saga dus zou heeeeel mischien weer een nieuwe originele mario 2d platformer kunnen zijn.Leejow(saait) schreef op 10 december 2003 @ 20:18:
ik las ergens dat er iets van 5 Mario en Luigi games op de GBA uit zouden komen, nu hebben we dus 4 delen gehad en superstar saga, zijn we nu al klaar met alle M&L GBA games of komt er nog een super mario advance 5 en zo ja zou dat een port zijn of een hele nieuwe game?
Je vergeet 'Super Mario World 2: Yoshi's Island'.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:01:
[...]
Hmm ff kijken ze hebben mario 2,3 en super mario world geport +super saga dus zou heeeeel mischien weer een nieuwe originele mario 2d platformer kunnen zijn.
Maar ik hoop ook heel erg op een nieuwe 2D mario!!
Overgens vind ik zowat alle GC spellen die Nintendo zelf heeft ontwikkeld en uitgebracht wel goed. Behalve Wave Race, dat vond ik toch wel zo ongelofelijk kut heh, heb em daarom maar snel geruild tegen Super Smash Bros Melee.
Wat phuse zegt over dat gedeelte in TWW waarin je 8 triforce shards moet zoeken ben ik het wel behoorlijk mee eens. Toen ik daar mee bezig was was ik het op een gegeven moment zo beu dat ik het spel 2 maanden heb laten liggen, later toch weer opgepakt en even flink doorgebeteren en toch uitgespeeld.
Verwijderd
Je vergeet super mario world 2, dus het zijn er al 5Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:01:
[...]
Hmm ff kijken ze hebben mario 2,3 en super mario world geport +super saga dus zou heeeeel mischien weer een nieuwe originele mario 2d platformer kunnen zijn.
Verwijderd
Vind 'm ook wel geinig, was mijn eerste spel bij de GC. Maar misschien telt mijn mening niet echt want ik had daarvoor nog nooit op een console gespeeld (ieg niet de laatste 10 jaar)Ik vind Luigi's Mansion ook een leuk spel hoor![]()
Mijn vriendin is er helemaal weg van vooral (zij heeft 'm ook aangeschaft).

/me gaat wat verloren tijd inhalen de komende periode
Verwijderd
Ik ben wel nostalgisch en sipEcco schreef op 10 december 2003 @ 19:31:
Want ik zie graag een Mario wel 3d, maar dan met die gouwe ouwe vijanden erin.
Zoals Koopa Troopers enzo.
En dat je naar in het eind van elk level een trap op moet en naar een vlag springen.
Zulke geintjes, maar dan wel 3d en met alle moderne technieken erin.
Of een mario met van die zwevende tapijtjes enzo, in de sfeer van Mario Bros 2 dus.
En dat je ook met toat en princess kan spelen.
Zulke games had ik graag gezien, en ik denk wel meer mensen.
Ik wil niet zeggen dat Mario Sunshine niet goed is!!
Dat is 1 van de beste mario games vind ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 23:10 ]
Wat hetzelfde dus is, ook te kort!Deddiekoel schreef op 10 december 2003 @ 19:55:
Even een update over PoP:SoT. Game rokt nog steeds maar ik vrees dat ik hem zo heb uitgespeeld...Ik zit nu al boven de 30% na een flinke speelsessie...
Ik hoop dat wanneer ik hem uitspeel dat er nog iets extra's in zit. PoP:SoT is ogeveer wat Enter the Matrix had kunnen zijn!
En ook ik heb nu een schijthekel aan dat mariokart double dash (jah ik speel het al 2 dagen
* Zeus

Achja, wel vet zo'n gamebcube van je broertje van 8, staat elke avond wanneer ie in bed ligt op mijn kamer dus, dat snap je wel !
Zelf vind ik die zelda games die erbij zitten ultra vet. Heb ze nooit gespeeld maar ben wel die graphics gewent, mijn inkomen als 17 jarige levert te weinig op om een goede gamepc te kopen, het sparen duurt erg lang.
Speel nu dus die N64 Zelda games, zijn echt goed opgebouwd en niet eens zo anders als de windwaker.
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
NESVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:36:
[...]
Je vergeet super mario world 2, dus het zijn er al 5
Super Mario Bros.
Super Mario Bros. 2
Super Mario Bros. 3
Gameboy
Super Mario Land
Super Mario Land 2 (heb ik)
Super Mario Land 3: Wario Land
Wario Land 2
Gameboy Color
Super Mario Bros. DX
Wario Land 2
Wario Land 3
Super NES
Super Mario World
Super Mario World 2: Yoshi's Island
N64
Super Mario 64
Gameboy Advance
Super Mario Advance 1: Super Mario Bros. 2 (heb ik)
Super Mario Advance 2: Super Mario World (heb ik)
Super Mario Advance 3: Super Mario World 2: Yoshi's Island
Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
Mario & Luigi Superstar saga
Wario Land 4
Wario Ware Inc.
Gamecube
Luigi's Mansion
Super Mario Sunshine (heb ik)
Wario World
Meer weet ik er niet
[ Voor 54% gewijzigd door -Mous- op 11-12-2003 01:31 . Reden: ff lijst compleet gemaakt ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Ik zit nu op 50% en heb net de originele PoP unlocked! Game rokt...
Ook nog een Wario Ware op de cube volgens mij...-Mous- schreef op 11 december 2003 @ 01:19:
[...]
Gamecube
Luigi's Mansion
Super Mario Sunshine (heb ik)
Wario World
Meer weet ik er niet
Iemand hier die een fysieke winkel in NL kent (randstad bijv.) die import games heeft en/of waar ik een freeloader zou kunnen vinden?
Dus geen inet shops, maar zo'n echte winkel, met mensen en een toonbank enzo
Discovery in R'dam geloof ik. Elke goede gameswinkel heeft dat wel eigenlijk.philipnorth schreef op 11 december 2003 @ 10:40:
[...]
Ook nog een Wario Ware op de cube volgens mij...
Iemand hier die een fysieke winkel in NL kent (randstad bijv.) die import games heeft en/of waar ik een freeloader zou kunnen vinden?
Dus geen inet shops, maar zo'n echte winkel, met mensen en een toonbank enzo
Is de camera besturing een beetje goed in de cube-versie ? Ik heb hem namelijk al een tijdje op de PC, inderdaad vette game alleen de camera control is beroerd. Vrij duidelijk dat het een port is van de consoleDeddiekoel schreef op 11 december 2003 @ 02:48:
Net toch even de schrik van mijn leven gehad. Ik wil weer vrolijk verder gaan met PoP, maar opeens deed hij raar. Als ik verder wilde in een level kwam er opeens te staan dat ik dood was. Elke keer weer! Ik snap er echt geen reet van. Nu heb ik een oude savegame helemaal weer door moeten spelen. Maar ik ben gelukkig nu wel voorbij dat gevreesde punt!
Ik zit nu op 50% en heb net de originele PoP unlocked! Game rokt...
discovery bestaat al een tijdje niet meer.Aikon schreef op 11 december 2003 @ 10:56:
[...]
Discovery in R'dam geloof ik. Elke goede gameswinkel heeft dat wel eigenlijk.
de future zone onderin de koopgoot heeft hem wel.
Dat zie je de laatste tijd wel meer.Deddiekoel schreef op 10 december 2003 @ 19:55:
Even een update over PoP:SoT. Game rokt nog steeds maar ik vrees dat ik hem zo heb uitgespeeld...Ik zit nu al boven de 30% na een flinke speelsessie...
Echt heel zwak dat ze niet wat meer tijd nemen om het langer te maken.
Ok, Pop speelt wel heel erg lekker, wat natuurlijk ook heel belangrijk is.
Maar als je hem ze uit hebt dan is het niet echt leuk.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dit topic is gesloten.