Het Grote Gamecube topic deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.046 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Pikmin is een erg leuke game maar echt veel te kort. Ze hadden eigenlijk Luigi's mansion en Pikmin bij de Cube moeten stoppen. Het zijn wel 2 games die mensen denk ik wel kunnen prikkelen door hun vernieuwende gameplay.

Ik hoop dat Pikmin 2 langer spelplezier kan bieden. Wellicht dat daarbij een LAN/Internet optie goed kan werken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 09-09 19:33
Ik ga daalijk ook een gamecube kopen, met een paar spellen (De mario kart pack met zelda, super mario sunshine, en nog een spel).

Nu wil ik er nog een vechtspel of iets dergelijks bij hebben, welke kunnen jullie me aanraden? Vroeger was ik altijd een mortal kombat fan, maar als dat tegenwoordig meer van hetzelfde is hoeft het natuurlijk niet. Ook las ik iets over Soul Calibur II, die schijnt ook best goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Duidelijk gaan voor Soul Calibur II. Is met afstand de beste vechtgame voor de Cube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Nou zijn er nog mensen hier met True Crime?

Om heel eerlijk te zijn.. het valt me tegen :\

Graphics:
+ mooie animaties
+ gezichten zijn echt goed gedaan
- framedrops
- de lucht is maar 1 kleur
- veel clipping problemen
- camera is soms heel erg irritant
- viewdistance klopt niet, opeens schieten gebouwen, bomen, etc uit het niets omhoog

Geluid:
+ lekkere soundtrack
+ leuke oneliners
- omgevingsgeluiden komen niet realistisch over

Gameplay:
+ leuk en goed verhaal
+ niet bepaald linear ook al moet je bepaalde opdrachten doen, je bepaalt zelf wanneer je eraan begint (tussentijd kan je 'little' crimes oplossen)
- als je met een auto vooruit rijdt kan je bijna geen bocht maken, rij je daarentegen achteruit dan is je auto zo wendbaar als wat
- AI is niet bepaald uitdagend (als je in 'little' crimes in pursuit gaat dan rijden de auto's constant hetzelfde rondje)

Ik had echt t gevoel alsof ik een beta versie van t spel aan t spelen was.
De gameplay is best aardig en t verhaal is best goed uitgewerkt. Ook de vrijheid die je wordt gegeven is echt heel goed en draagt wat bij aan t spel.
Maar het zijn gewoon de (kleine) minpunten die het spel niet meer leuk maken.
Dus ik ga t vandaag denk maar omruilen voor SC2 of THUG :)

Heeft iemand trouwens een id wanneer PoP uitkomt in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Glorix Jim schreef op 30 december 2003 @ 08:32:
Nou zijn er nog mensen hier met True Crime?

Om heel eerlijk te zijn.. het valt me tegen :\
Heeft iemand trouwens een id wanneer PoP uitkomt in NL?
Heb m niet, lijkt me ook niet echt wat, maar ik hou sowieso niet zo van dat soort spellen echt.

PoP komt volgens mij februari ongeveer? ZOu je ff de release lijst moeten checken :)

volgens cubezone release lijst gepland voor eerste helft 2004....kan me herinneren dat ik ergens februari heb gelezen, maar dat kan ook aan mij liggen iig :)

Aangezien het nu echt bijna 2004 is, op welk spel wat in 2004 uitkomt kun je eigenlijk niet wachten?

voor mij spellen waar ik erg benieuwd naar ben/die ik wel zou willen hebben:

Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Star Fox 2 (1e star fox op de SNES was zooooo gaaf)(zijn er hier ook al filmpjes oid van btw?)(lama, al een filmpje gevonden op de ninty site, damn die ziet er vet uit)
Mario Golf
Prince of Persia
Tales of symphonia
Legend of Zelda four swords (maar eigenlijk alleen als er idd een soort van singeplayer versie inzit)

En vast nog wel meer :)

[ Voor 4% gewijzigd door philipnorth op 30-12-2003 09:23 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
philipnorth schreef op 30 december 2003 @ 08:51:
[...]

Heb m niet, lijkt me ook niet echt wat, maar ik hou sowieso niet zo van dat soort spellen echt.

PoP komt volgens mij februari ongeveer? ZOu je ff de release lijst moeten checken :)

volgens cubezone release lijst gepland voor eerste helft 2004....kan me herinneren dat ik ergens februari heb gelezen, maar dat kan ook aan mij liggen iig :)

Aangezien het nu echt bijna 2004 is, op welk spel wat in 2004 uitkomt kun je eigenlijk niet wachten?

voor mij spellen waar ik erg benieuwd naar ben/die ik wel zou willen hebben:

Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Star Fox 2 (1e star fox op de SNES was zooooo gaaf)(zijn er hier ook al filmpjes oid van btw?)
Mario Golf
Prince of Persia
Tales of symphonia
Legend of Zelda four swords (maar eigenlijk alleen als er idd een soort van singeplayer versie inzit)

En vast nog wel meer :)
Ik vond GTA namelijk heel erg tof en ik dacht dat dit beter zou zijn dan GTA, maar helaas...

Ik ben zeer benieuwd naar :
RE4
PoP
StarFox2 (ja er zijn filmpjes van, moet je maar eens loeren op cube.ign.com volgens mij)
MGS:TT
Final Fantasy:CC
Nieuwe Zelda (ala Windwaker)
Killer 7

btw, niemand hier die ook THUG heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Zo, ik heb de boel gekocht :)
Zonder vechtspel, werd te duur anders.

Zelda heb ik bij de FRS in Helmond gekocht, en volgens mij is dat een versie die uit zo'n pack komt, er staat namelijk op met grote letters "Game not to be sold separately". En er zit zo'n bonus disc bij, die ik nu dubbel heb.

Afbeeldingslocatie: http://212.61.71.6/~marc/cubezooi_klein.jpg

*clickable*

[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 30-12-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-08 13:02

Wekkie

Yeah

Je hebt de bonusdisk nu niet dubbel, hoor.
Die bij de Zelda Pack zat was d'r een met Ocarina of Time ( en masterquest, een moeilijkere versie ). En die bij het MK:DD pakket is d'r een met 4 zelda games ( waaronder OoT )

offtopic:
Als ik me niet vreselijk vergis :z

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Idd, ik zie het nu.

Mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 18:58
LOL, "Game not to be sold separately" en dan doodleuk voor €59.99 verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Gister F-Zero story mode chapter 7 gehaald op very hard na dagen proberen..pfoei, wat is die moeilijk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:33

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb gisteren ook maar is mijn sterren ingeruild, uiteindelijk toch maar voor de zelda bonusdisc gegaan. Die gbplayer die ik eerst wilde heb ik maar gekocht om zo aan de laatste sterren voor de disc te komen. Volgens mij heb ik nu alle zeldaspellen buiten de cdi versies (en die hoef ik niet) En de 2 gameboycolor versies (te weten oracle of ages en oracle of seasons) maar die schijnen voor weinig bij de frs te liggen, binnenkort maar is kijken :)

Verder in 2004......Ik hoop dat we nog wat (meer) goede rpg's op de cube gaan krijgen. Baiten kaitos, tales of symphonia en FF chrystal chronicles (of is die al uit hier :? )
Oh en Pikmin 2 en een eventuele mario128 lijken me ook heel stoer.

Verder ga ik ook maar is een wavebirdje halen. Oh en ik ben van plan toch is wat spellen daadwerkelijk uit te gaan spelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 30-12-2003 11:41 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Sagat schreef op 30 december 2003 @ 11:39:
Ik heb gisteren ook maar is mijn sterren ingeruild, uiteindelijk toch maar voor de zelda bonusdisc gegaan. Die gbplayer die ik eerst wilde heb ik maar gekocht om zo aan de laatste sterren voor de disc te komen. Volgens mij heb ik nu alle zeldaspellen buiten de cdi versies (en die hoef ik niet) En de 2 gameboycolor versies maar die schijnen voor weinig bij de frs te liggen, binnenkort maar is kijken :)

Verder in 2004......Ik hoop dat we nog wat (meer) goede rpg's op de cube gaan krijgen. Baiten kaitos, tales of symphonia en FF chrystal chronicles (of is die al uit hier :? )
Oh en Pikmin 2 en een eventuele mario128 lijken me ook heel stoer.

Verder ga ik ook maar is een wavebirdje halen. Oh en ik ben van plan toch is wat spellen daadwerkelijk uit te gaan spelen :P
Offtopic:
Voor de GBC versies van Zelda kan je beter kijken bij BS of Intertoys, daar liggen ze voor 20 a 25 euro. Opzich nog wel prijzig natuurlijk maar zover ik weet en uit eigen ervaring heeft de FRS die Zelda's helemaal niet meer.

Ontopic:
In het vorige topic of begin van deze hadden een paar mensen een mooi lijstje gemaakt voor most wanted in 2004 :) Mijn lijstje was in ieder geval te groot :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Koffiezuiper schreef op 30 december 2003 @ 11:43:
[...]

In het vorige topic of begin van deze hadden een paar mensen een mooi lijstje gemaakt voor most wanted in 2004 :) Mijn lijstje was in ieder geval te groot :{
NIet te groot, maar kostte wel een hoop centjes al die spellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
True :) En dat geld heb ik ook totaal niet. Ik maak meestal een selectie van spellen die me aanspreken, die ik in ieder geval echt wil hebben. Maar exclusieve games hebben voorrang dus dan kan ik er met gemak een bundel wegstrepen :) Als het echt niet lukt streep ik de games weg die mij mogelijk niet meer kunnen boeien na een paar maanden :P

Wat ik zeker weet voor volgend jaar is dat ik echt op koopjes af ga en vooral ga proberen om online te bestellen. Scheelt toch af en toe weer wat centjes.

Hopelijk komt RE0 vandaag binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb True Crime uitgespeeld. Het spel wordt beter naar gelang je verder komt (autorijden met name wordt beter). Maar de grafische minpunten zijn wel erg irritant. Op zich wel een leuke game maar als iemand hem wil hebben dan staat hij bij deze in de aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn vandaag weer geen BG&E. ;(

Zal wel met de kerst etc te maken hebben hopelijk morgen dan maar (of komt er morgen geen post?). btw heb vandaag de z680 via coax op mijn dvd speler aangesloten en een paar films via DTS bekeken en damn wat een geluid! _/-\o_ _/-\o_ :9~

Echt 1 van mijn beste aankopen ooit. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Woei bonusdisk is hier net binnengekomen :)

Maar ff een vraagje. Er waren hier toch meerdere personen die meer dan 1 bonusdisk hadden besteldt :? Hebben die al wat van hun 2e (of 3e >:) ) disk gehoord :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 30 december 2003 @ 12:47:
Echt 1 van mijn beste aankopen ooit. 8)
Ik wil hem ook, maar hij is zo duur!
is 4 maanden werken voor mij :'(
toch?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 13:15:
[...]

toch?
tsja weet niet hoeveel jij per maand verdient. :P Ik heb hem voor 378 gehaalt bij de Funprice.

Hij is wel goedkoper te krijgen check pricewatch maar eens maar dat zijn volgens mij allemaal internetshops. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 13:15:
[...]

toch?
Ligt eraan wat voor een werk je doet...
Ze zijn wel duurder geworden, goedkoopste nu is 365 euro... ik had em nog voor 300 euro... :)

Maar moet te doen zijn... en je cube is het waard... (en je dvd, pc, enz...)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Hm, das vreemd.. als ik mijn zelda bij nintendo wil registreren krijg ik de melding dat die code al geregistreerd is. En dit terwijl er zo'n kras laagje op de code zat.

Iemand dit al eens eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Phantom schreef op 30 december 2003 @ 13:32:
Hm, das vreemd.. als ik mijn zelda bij nintendo wil registreren krijg ik de melding dat die code al geregistreerd is. En dit terwijl er zo'n kras laagje op de code zat.

Iemand dit al eens eerder gehad?
Oops, of inderdaad al gebruikt.. wat me sterk lijkt... kan ook een niet geactiveerd code zijn (op de site zelf)... Dus even een mail richting de club daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 30 december 2003 @ 13:20:
[...]

tsja weet niet hoeveel jij per maand verdient. :P Ik heb hem voor 378 gehaalt bij de Funprice.

Hij is wel goedkoper te krijgen check pricewatch maar eens maar dat zijn volgens mij allemaal internetshops. :)
ik verdien meestal 80 euro per maand :( met vakken en vleesvullen bij de AH (3 FOKKING EURO per uur en dan gaat er nog belasting af :X)
En al zou ik sparen, dan zou ik 3/4 maanden niks kunnen kopen :X en dat overleeft mijn cube niet ( >:) :X )
Dus ik hou het maar bij mijn Z-640 met 5.1 (dvd) of DPL1 (cube)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week ga ik ook aan de Cube! :D
Koop er een memkaart bij (251) en een 2ehands game. (Weet iemand een leuke)
Dan ben ik voorlopig wel ff blut hehe, maarja kan nog games lenen van vrienden.

offtopic:
@TheEvilCuber: Zoek een andere baan man, pure kinderarbeit , 3 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 14:22:
Deze week ga ik ook aan de Cube! :D
Koop er een memkaart bij (251) en een 2ehands game. (Weet iemand een leuke)
Dan ben ik voorlopig wel ff blut hehe, maarja kan nog games lenen van vrienden.

offtopic:
@TheEvilCuber: Zoek een andere baan man, pure kinderarbeit , 3 euro :P
Welkom bij de club iig!!
Misschine kun je in plaats van ene 2ehands game een Nieuwe 'Player's Choice' kopen? Niet dat er iets mis is met 2ehands... Metroid Prime/ Zelda TWW... allemal spellen waar je wel even mee vooruit kan.. ligt er ook een beetjeaan wat je wilt natuurlijk...

offtopic:
3 euro is toch redelijk voor zn leeftijd... of ligt dat nou aan mij :) is meer dan fl.6.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 23:12
Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe dat zit met die RGB kabel ? Ik heb een paar weken geleden ook een cube gekocht, en die met de gewone aangeleverde kabel aangesloten op een vrij nieuwe philips TV. De beeldkwaliteit valt af en toe een beetje tegen, vooral bij de overgang van kleuren is het duidelijk te zien.
Nu lees ik het een en ander over zo'n RGB-kabel, maar wat is dat ? en wat heeft het voor nut ? waar koop ik het ? Ik lees er ook niks over in de startpost (misschien verstandig om in het volgende topic erin te verwerken).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 13:54:
ik verdien meestal 80 euro per maand :( met vakken en vleesvullen bij de AH (3 FOKKING EURO per uur en dan gaat er nog belasting af :X)
Pssst...belasting kan je terugvragen he ;)
TJ-biljet downloaden, kan misschien nog wel met terugwerkende kracht ook :*
CyberTijn schreef op 30 december 2003 @ 14:33:
Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe dat zit met die RGB kabel ? Ik heb een paar weken geleden ook een cube gekocht, en die met de gewone aangeleverde kabel aangesloten op een vrij nieuwe philips TV. De beeldkwaliteit valt af en toe een beetje, vooral bij de overgang van kleuren is het duidelijk te zien.
Nu lees ik het een en ander over zo'n RGB-kabel, maar wat is dat ? en wat heeft het voor nut ? waar koop ik het ? Ik lees er ook niks over in de startpost (misschien verstandig om in het volgende topic erin te verwerken).

Alvast bedankt!
Als je nou ff had gezocht, is al zo vaak langs gekomen. Of in de handleiding v/d cube had gekeken.

Maar beknopt:
Wat is het? Een kabel.
Wat is het nut? Betere beeldkwaliteit.
Waar koop je het? Overal behalve de konmar ongeveer.

[ Voor 56% gewijzigd door Aikon op 30-12-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem bij die eerste zelda op de bonus disk
ik heb dus de eerste kerker ofzo uitgespeelt en een boog gehad... maar hoe kan ik die equipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 13:54:
[...]
En al zou ik sparen, dan zou ik 3/4 maanden niks kunnen kopen :X en dat overleeft mijn cube niet ( >:) :X )
Dus ik hou het maar bij mijn Z-640 met 5.1 (dvd) of DPL1 (cube)
Kun jeje Z-640 niet te koop zetten? Zal toch ook wel wat euro's moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 14:50:
Ik heb een probleem bij die eerste zelda op de bonus disk
ik heb dus de eerste kerker ofzo uitgespeelt en een boog gehad... maar hoe kan ik die equipen?
Start > je menu in en dan onder 1 van de knoppen zetten, door er heen te bewegen en dan een knop in te drukken (y of x bijv.)
Volgens mij :)
Oh, ik bedenk me dus net dat je het misschien niet over OoT hebt 8)7
Gaat dit over die nieuwe bonusdisc? Nja, de menus in de LoZs werken ongeveer hetzelfde, meestal kan je btw een pagina verder met r en l :)

[ Voor 22% gewijzigd door Okyah op 30-12-2003 16:42 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op 30 december 2003 @ 14:28:
[...]

Welkom bij de club iig!!
Misschine kun je in plaats van ene 2ehands game een Nieuwe 'Player's Choice' kopen? Niet dat er iets mis is met 2ehands... Metroid Prime/ Zelda TWW... allemal spellen waar je wel even mee vooruit kan.. ligt er ook een beetjeaan wat je wilt natuurlijk...

offtopic:
3 euro is toch redelijk voor zn leeftijd... of ligt dat nou aan mij :) is meer dan fl.6.60
Bedankt!:)
Ja ik zou wel een nieuwe game willen kopen, alleen weet niet of ik daar nog geld voor heb ;)

offtopic:
Hmm ja zit wat in, met die euro lijkt het zo weinig hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
kan iemand mij ff een HINT geven..?? Ben bij Zelda TWW bij dat stuk waarbij je van boven naar beneden en weer terug naar boven wordt gestuurdt...

Ik moet op dat Mother Daughter eiland zijn ... die tornado moet mij erin gooien... maar dat doet ie niet.. hij gooit me verder weg...

Wat ik eigenlijk wil weten is ofdat ik een voorwerp nodig heb om hier verder te kunnen.. alleen erin zwemmen helpt bij mij nl. ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 30 december 2003 @ 15:01:
kan iemand mij ff een HINT geven..?? Ben bij Zelda TWW bij dat stuk waarbij je van boven naar beneden en weer terug naar boven wordt gestuurdt...

Ik moet op dat Mother Daughter eiland zijn ... die tornado moet mij erin gooien... maar dat doet ie niet.. hij gooit me verder weg...

Wat ik eigenlijk wil weten is ofdat ik een voorwerp nodig heb om hier verder te kunnen.. alleen erin zwemmen helpt bij mij nl. ook niet....
Het voorwerp dat je nodig hebt, heb je al. T'is een wapen. Volgens mij staat op de steen bij Dragon Roost island instructies wat je moet doen, zo niet, dan weet een vis die een paar hokjes verderop zwemt ook wel wat je moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Weleens van spoilerboxen gehoord?
Zo niet, lees de OP :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Aikon schreef op 30 december 2003 @ 14:34:
Pssst...belasting kan je terugvragen he ;)
TJ-biljet downloaden, kan misschien nog wel met terugwerkende kracht ook :*
Ik weet het, mijn moeder is belastingconsulente, en had het er ook al over. Dat ga ik dus ook doen volgend jaar.
Maar het heeft voor 2002 geen zin (verdiende ik niet veel(
Dit jaar moet het wel wat meer worden :)
Als je nou ff had gezocht, is al zo vaak langs gekomen. Of in de handleiding v/d cube had gekeken.

Maar beknopt:
Wat is het? Een kabel.
Wat is het nut? Betere beeldkwaliteit.
Waar koop je het? Overal behalve de konmar ongeveer.
Idd. scherper beeld, en mooiere kleurovergangen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Aikon schreef op 30 december 2003 @ 15:15:
Weleens van spoilerboxen gehoord?
Zo niet, lees de OP :Z
Alsof ds dat niet weet ;)

Maaruh ik vond het wel een subtiele hint... en nie echt spoilerwaardig :D

Ik wil trouwens VJ nog steeds kopen!!! Maar nog nooit in een winkel gezien
of uberhaupt in het echt zien draaien... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ReCreator schreef op 30 december 2003 @ 15:18:
[...]

Alsof ds dat niet weet ;)

Maaruh ik vond het wel een subtiele hint... en nie echt spoilerwaardig :D

Ik wil trouwens VJ nog steeds kopen!!! Maar nog nooit in een winkel gezien
of uberhaupt in het echt zien draaien... :(
Kom jij eens gouw naar amsterdam (media markt) ;) daar liggen er genoeg :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 15:20:
[...]

Kom jij eens gouw naar amsterdam (media markt) ;) daar liggen er genoeg :)
Aaah echt waar? Nou ik ga er dan weer niet voor naar A'dam, maar aangezien ik binnenkort weer een keer naar school mag... En dat is in Utrecht, en daar hebben ze sinds kort ook een Media Markt, kijk ik daar wel ffkes :)

Maar er is veel mis gegaan met de distributie van VJ... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Voor DVD is zo'n z680 heel leuk ja, maar voor de Gamecube lijkt het me nogal weinig nut hebben.

Hier staat de Gamecube uiteraard wel op mn geluidsinstallatie van behoorlijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Thelema schreef op 30 december 2003 @ 15:32:
Voor DVD is zo'n z680 heel leuk ja, maar voor de Gamecube lijkt het me nogal weinig nut hebben.

Hier staat de Gamecube uiteraard wel op mn geluidsinstallatie van behoorlijke kwaliteit.
Wat is weinig nut? Optimaal benutenvan PL2 geluid vind ik vrij nuttig?
En tegelijkertijd ook je DVD en PC erop aan kunnen sluiten en eventueel je MD via de voorkant vind ik heel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd nu kun je gewoon DPLII draaien. :) Lijkt me toch wel een stukje beter als DPL I of gewoon stereo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Zoals ik al zei, VJ is weer 'volop' verkrijgbaar. O.a. MM in R'dam en Future Zone. Iedere winkel zal wel wat exemplaren hebben gekregen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberTijn schreef op 30 december 2003 @ 14:33:
Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe dat zit met die RGB kabel ? Ik heb een paar weken geleden ook een cube gekocht, en die met de gewone aangeleverde kabel aangesloten op een vrij nieuwe philips TV. De beeldkwaliteit valt af en toe een beetje tegen, vooral bij de overgang van kleuren is het duidelijk te zien.
De kabel die er standaard bij zit geeft composite video af, als het goed is zit er wel zo'n RGB/Scart blokje bij maar het signaal blijft composite.

Er is dus een echte RGB kabel te koop, als je een goede TV hebt raad ik je die zeker aan. RGB is het beste signaal wat je kan hebben (daarna s-video en dan composite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Waar was de RGB kabel nou ook alweer 19,99 :?
Ik dacht bij gamerelease maar daar hebben ze geen hardware, of ik kan het niet vinden 8)7

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Ecco schreef op 30 december 2003 @ 16:39:
Waar was de RGB kabel nou ook alweer 19,99 :?
Ik dacht bij gamerelease maar daar hebben ze geen hardware, of ik kan het niet vinden 8)7
dimplus misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Nope, die zijn duur :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 15:04:
[...]
Het voorwerp dat je nodig hebt, heb je al. T'is een wapen. Volgens mij staat op de steen bij Dragon Roost island instructies wat je moet doen, zo niet, dan weet een vis die een paar hokjes verderop zwemt ook wel wat je moet doen ;)

mooi.... nu kan ik tenminste warpen :P :P gaat het allemaal wat sneller dat varen :*)

zit ik nu trouwens op de helft ofzo... of ben ik al 3 kwart?? heb dus net dat liedje gekregen om te warpen van dat lieve feetje.... (volgens mij had ze een oogje op me :P)

heb nu ook meteen maar de power bracelets gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... ik kreeg vandaag de Zelda Collector's Edition binnen (voor m'n VIP-sterren). Wel nep, heel groot voorop "PROMOTIONELE DISK! Niet voor de verkoop". Maar goed, wie biedt? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ik bied €1,56 incl verzendkosten!

Sonic Heroes hands-on + veel filmpjes, al moet je voor de vids erg veel geduld hebben.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
edit: nevermind :+

[ Voor 101% gewijzigd door Mior op 30-12-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 30 december 2003 @ 18:52:

Sonic Heroes hands-on + veel filmpjes, al moet je voor de vids erg veel geduld hebben.
Idd wel 625 bytes/sec woei mijn 8 Mbit ADSL maakt overuren :+

Man kan niet wachten totdat de game te krijgen is, en ik zie aan de release date dat het de moeite ook niet is om hem uit de states te importeren aangezien er max een maandje tussen zit.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 09-09 15:11

ddZ

D³ schreef op 30 december 2003 @ 18:52:

Net eventjes doorgelezen en voor een Sonic-addict als mij een absolute must-have :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 30 december 2003 @ 18:09:
Hmm... ik kreeg vandaag de Zelda Collector's Edition binnen (voor m'n VIP-sterren). Wel nep, heel groot voorop "PROMOTIONELE DISK! Niet voor de verkoop". Maar goed, wie biedt? :)
Cool heb hem ook besteld :) hoe lang duurde het voordat je hem kreeg? hoop niet te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 20:19:
[...]

Cool heb hem ook besteld :) hoe lang duurde het voordat je hem kreeg? hoop niet te lang :P
Vrij lang. Ik heb 'm 2 december besteld. Vandaag (30 december) in huis. Er stond ook "geef ons 28 dagen de tijd..." En verrek, het zijn er precies 28... (misschien i.v.m. kerst, maar verwacht niet dat je 'm met een weekje hebt dus.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Ik heb vandaag de US Zelda Collector's Edition binnengekregen :)
Nu kan ik eindelijk weer zelda 1 spelen, zonder de NES tevoorschijn te halen.
Ik had trouwens net even Zelda: MM gespeeld en het viel me op dat er best wel veel framedrops in zitten :/
Ik heb het orgineel (N64) nog nooit gespeeld, kan iemand mij vertellen of dat al zo was, of is het gewoon een slechte port 8)7
schnumi schreef op 30 december 2003 @ 16:09:
Idd nu kun je gewoon DPLII draaien. :) Lijkt me toch wel een stukje beter als DPL I of gewoon stereo. :)
En, hoe bevalt DLP:2, bij mij staat hij altijd op die stand (mp3's,games, etc (behalve DVD's ;)) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zeer goed. :) Werkt echt perfect een stuk beter als gewoon stereo etc. :)

En idd voor dvd's gebruik ik ook gewoon DD of DTS dat is toch net effe iets lekkerder. :P

btw: De zelda's hebben ze gewoon gepoort en dus ook alle framedrops etc, niets aan verandert wel jammer maarja. :)

[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 30-12-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Het zijn geen ports, ze worden geëmuleerd.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

D³ schreef op 30 december 2003 @ 22:36:
idd, dus daarom zijn zware stukken extra zwaar voor je cubeje

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

En dat vind ik dan wel jammer eigenlijk, vind ik ook storend op sommige momenten in Ocarina of Time op de TWW bonusdisc.

Maar je moet een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken. ;) Gratis is gratis, en het blijven geweldige spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

10€ + verzendkosten :)

Iemand hier die toevallig onlangs bij MM utrecht is geweest? Zo ja, lag er nog wat leuks/goedkoops? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 30 december 2003 @ 22:36:
ah foutje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
mijn 2 gamecubes liggen echt in coma de laatste paar maanden, behalve een multiplayer potje mariokart gebeurt er niks meer mee...
tijd dat er eens nieuwe games komen, fatsoenlijke games... ik hoop dat MGS:TTS daar een van is, verder heb ik niks op mijn verlanglijstje staan wat binnenkort uitkomt...

Tales of Symphonia staat nog steeds op mijn nummer 1 qua desirability

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lange tijd nix van me te hebben laten horen, hier ff mn opstelling (ben verhuisd vandaar :) )

misschien ook leuk voor andere mensen, om hun opstelling van consoles te showen hier :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Pics/000_gangsta_sjoerd.jpg

mn halfbroertje die denkt dat hij gangster is ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Pics/000_gangsta_sjoerd_wen.jpg

opnieuw mn broertje, en mijn vriendin :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Pics/000_opstelling.jpg

en hier draait het allemaal om natuurlijk ;) gamecube staat normaal in het kastje, maar die draden van dat ding zijn altijd zo kort :(

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/martbijl/Pics/000_opstelling2.jpg

gezien vanaf de andere kant

*me spoort andere mensen aan om ook hun shit te posten :P

edit ; feck de layout behoorlijk geupfucked :( sorry

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:05

NoTimeRemains

I know

ik zal morgen me huidige domme opstelling posten :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 30 december 2003 @ 23:23:
mijn 2 gamecubes liggen echt in coma de laatste paar maanden, behalve een multiplayer potje mariokart gebeurt er niks meer mee...
tijd dat er eens nieuwe games komen, fatsoenlijke games... ik hoop dat MGS:TTS daar een van is, verder heb ik niks op mijn verlanglijstje staan wat binnenkort uitkomt...

Tales of Symphonia staat nog steeds op mijn nummer 1 qua desirability
Mag ik dan iig PoP:SoT aanraden. Echt een sublieme game. Voor 40 euro heb je hem bij DVDsoon.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Mijn voorlopige verlanglijstje:

- Beyond Good and Evil (Was er mee bezig op de pc en hij is echt ongelovelijk mooi)
- Prince of Persia: Sands of Time
- Metroid Prime 2 (Uiteraard)
- Tales of Symphonia
- Baaten Kaitos
- De volgende Zelda

Dit lijstje zal binnenkort wel weer flink uitbreiden, dat gebeurt steeds. Nog altijd meer mooie spellen dan deze tweaker kan betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij de FRS Mario Party 5 gekocht.
Ik heb 4 ook, maar vanavond gaan we zeker met een aantal mensen even gamen. :)

Volgens mij is het er flink op vooruitgegaan, maar dat weet ik pas na flink wat spelen. Weer complimenten voor de FRS: eerst de 10% korting gekregen, daarna pas een bon van 7,50 er af trekken. E47,00 voor MP5; erg netjes.
Ik blijf me verbazen dat het bij deze winkels op die manier kan, ivm een Dixons bijvoorbeeld.

Ook gameshops in de buurt van eindhoven komen vaak niet in de buurt van de prijzen van FRS / Bart Smit / (soms intertoys).
Ik moet alleen eens aan die disc met de oude zelda's zien te komen.

Mooie cubetijden op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Zo.. gister maar even True Crime omgeruild voor THUG (Tony Hawk's UnderGround)
Enne ik moet zeggen dat dit spel toch wel wat lekkerder speelt dan True Crime (ook al zijn het natuurlijk twee heel erg verschillende games). Ben je fan van THPS dan moet je dees zeker kopen. Ik vond THPS4 best wel slecht in tegen stelling tot THPS2 en 3 maar met THUG zijn ze weer de goeie richting opgegaan.

Graphics zijn zeer goed en de gameplay roelt gewoon. Het is alleen ff wennen als je het spel nog nooit heb gespeeld zoals mn vriendin die niet precies weet wanneer en waarom ze nou welke knop moet indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 08:58:
Gisteren bij de FRS Mario Party 5 gekocht.
Ik heb 4 ook, maar vanavond gaan we zeker met een aantal mensen even gamen. :)

Volgens mij is het er flink op vooruitgegaan, maar dat weet ik pas na flink wat spelen. Weer complimenten voor de FRS: eerst de 10% korting gekregen, daarna pas een bon van 7,50 er af trekken. E47,00 voor MP5; erg netjes.
Ik blijf me verbazen dat het bij deze winkels op die manier kan, ivm een Dixons bijvoorbeeld.

Ook gameshops in de buurt van eindhoven komen vaak niet in de buurt van de prijzen van FRS / Bart Smit / (soms intertoys).
Ik moet alleen eens aan die disc met de oude zelda's zien te komen.

Mooie cubetijden op het moment.
Zoals gezegd, ik heb 'm te koop (die Collector's Edition dus, dat is met Zelda, Zelda 2, OoT en MM), de hierboven geboden 10E vind ik net te weinig, maar hij blijft wel te koop. De bonus-disc bij m'n Wind Waker verkoop ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

spaceboy schreef op 31 december 2003 @ 10:25:
[...]

Zoals gezegd, ik heb 'm te koop (die Collector's Edition dus, dat is met Zelda, Zelda 2, OoT en MM), de hierboven geboden 10E vind ik net te weinig, maar hij blijft wel te koop. De bonus-disc bij m'n Wind Waker verkoop ik niet. :)
15 incl verzenden dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Yo D3, dit topic is bijna vol. Ik ben erg benieuwd naar die openingspost van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NEEE vandaag is de ergste ramp gebeurt! Ik krijg dus een pakketje van dvdboxoffice ik blij want dat was dus BG&E.

Dus niet. :( Blijkt er helemaal niks in te zitten!! Alleen een rekening! Damn ik baal echt flink. ;( Het pakje was ook al open dus ik vermoed dat hij er ergens uit is gevallen of gehaalt. ;(

[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 31-12-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

schnumi schreef op 31 december 2003 @ 10:59:
NEEE vandaag is de ergste ramp gebeurt! Ik krijg dus een pakketje van dvdboxoffice ik blij want dat was dus BG&E.

Dus niet. :( Blijkt er helemaal niks in te zitten!! Alleen een rekening! Damn ik baal echt flink. ;( Het pakje was ook al open dus ik vermoed dat hij er ergens uit is gevallen of gehaalt. ;(
Awwww man dat zuigt!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dat is ff lekker waardeloos, je zou ze kunnen mailen mischien dat er bij hun iets mis is gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 31 december 2003 @ 10:25:
[...]

20 euro of zo?
Waar woon je trouwens, wie weet kan ik hem komen halen. Woon zelf in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als we dan toch gaan patsen :D

klik op de images voor grotere pics

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/overview.jpg

overview van het geheel (gameroom, pc staat ergens anders)

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/games.jpg

de games

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/consoles.jpg

de consoles. note: de oude consoles liggen in een kist :D

tv is overigens een JVC InteriArt, en MTV|2 rules :D

[/pats post]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 23:30:
Na lange tijd nix van me te hebben laten horen, hier ff mn opstelling (ben verhuisd vandaar :) )

misschien ook leuk voor andere mensen, om hun opstelling van consoles te showen hier :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

en hier draait het allemaal om natuurlijk ;) gamecube staat normaal in het kastje, maar die draden van dat ding zijn altijd zo kort :(

[afbeelding]

Is het bij jou thuis zo koud omdat iedereen een muts draagt?! ;)

Ik heb helaas geen digicam, maar wel een GC, XBOX, PS2, SNES & DC onder mn tv staan. De NES en N64 staan veilig opgeborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 23:30:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

*me spoort andere mensen aan om ook hun shit te posten :P

edit ; feck de layout behoorlijk geupfucked :( sorry
Leuke opstelling maar dat Westside gedoe slaat natuurlijk nergens op als je een White Boy bent en het komt echt niet stoerder over ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 12:08:
[...]

Leuke opstelling maar dat Westside gedoe slaat natuurlijk nergens op als je een White Boy bent en het komt echt niet stoerder over ofzo.
Vertel dat zn broertje en de rest van breezer nederland maar hehe :P maarja laten we maar ontopic blijven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

€20,= (+ verz. kosten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

w00t!

Cube gekocht, met RGB Kabel, 251 blocks memcard, WaveBird, Mario Kart Pak, Metroid Prime, Zelda en Resident Evil Remake :)

Metroid is best wel heel vet zeg!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 11:09:
[...]

20 euro of zo?
Waar woon je trouwens, wie weet kan ik hem komen halen. Woon zelf in Eindhoven.
Woon in Apeldoorn, zal over die 20E nadenken, komt wel in de buurt wat ik ervoor wil hebben ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Heb m'n setje in een ander topic tijdje terug gepost, hier het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.erno.demon.nl/setje.jpg

(voor een uitleg wat elk ding voor moet stellen: zie hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

spaceboy schreef op 31 december 2003 @ 13:37:
[...]

Woon in Apeldoorn, zal over die 20E nadenken, komt wel in de buurt wat ik ervoor wil hebben ja.
....
€25,= geboden :)

rsp (at) home (dot) nl
mail me maar, het hoeft niet via 't forum opgelost te worden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
De digicam is weer eens kapot, dan maar met de phone cam 8)7

TV/GC/DVD/Z680 setup :

Afbeeldingslocatie: http://kamphuis.dyndns.org/~elroy/tweakers/opst1.jpg

GC tft gaming 8)7 :

Afbeeldingslocatie: http://kamphuis.dyndns.org/~elroy/tweakers/opst2.jpg

US Zelda collection :

Afbeeldingslocatie: http://kamphuis.dyndns.org/~elroy/tweakers/zp.jpg

De pics zien er best nog wel aardig uit 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Deddiekoel schreef op 31 december 2003 @ 10:50:
Yo D3, dit topic is bijna vol. Ik ben erg benieuwd naar die openingspost van je!
Ik hoop dat ie jouw goedkeuring kan wegdragen ;)

Argh, moet er niet aan denken. Flink balen schnuum, meer kan ik er ook niet van maken :(

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nu aan mij of hebben de meeste mensen hier geld teveel, ik zie overal breedbeelds en thuisbioscopen bij iedereen in de slaapkamer staan 8)7

Ik heb me helemaal suf gespaard voor een 55cm Samsung Flatscreen tv :(

Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/collectie/tvsetup.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 14:44:
Ligt het nu aan mij of hebben de meeste mensen hier geld teveel, ik zie overal breedbeelds en thuisbioscopen bij iedereen in de slaapkamer staan 8)7

Ik heb me helemaal suf gespaard voor een 55cm Flatscreen tv :(

[afbeelding]
Maak je geen zorgen, heb ik ook niet hoor :)

Komt nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

[afbeelding]
Het ligt niet aan jou. Ik heb geld teveel. :) En dan vind ik dat ik 't met m'n 82cm tv'tje nog netjes heb gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RSP schreef op 31 december 2003 @ 13:47:
[...]

....
€25,= geboden :)

rsp (at) home (dot) nl
mail me maar, het hoeft niet via 't forum opgelost te worden denk ik :)
eenmaal andermaal? ;) (sorry RSP, ik probeer er het beste uit te halen, maar als er voor 18:00u vandaag niemand overheen gaat krijg je een mailtje!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Hmpf, mn opening is 28,152 bytes te groot }:O

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Ik speel nog braaf op een tv uit het stenen tijdperk met wel een scart-ingang maar geen ondersteuning voor s-video en waarschijnlijk ook niet voor RGB.
Ben al ruim een jaar van plan een 82cm JVC flatscreen iets te gaan kopen, maar m'n bankrekening vindt van niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:05

NoTimeRemains

I know

oew ik wordt al geil bij de gedachte dat d3 de openeing maakt ... gelukkig heb ik niet zo'n heel hoge verwachtingen ;) :+

damn THUG is egt makkelijk sinds zaterdag in huis en nu bij 80%

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

[afbeelding]
nou nee zeker geen geld teveel,

maar ik heb volgens mij bijna 3x zoveel uitgegeven aan games als wat die tv heeft gekost, heb er ook hard voor moeten sparen

sowieso denk ik dat de leeftijd ook meespeelt:
toen ik onder de 18 was had ik hier ook echt geen geld voor,

nu ik 24 ben kan ik het me net veroorloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
* Noedelsupke meldt zich ook eens aan bij het cube frikko topic.....

heb eens een cube gekocht...misschien laat maar beter laat dan nooit
heb er SSX3 en REzero bij gekocht......

RE omdat ik daar zwaar gek van was op de PSX....1, 2 en 3 veel gespeeld maar nog altijd baal ik dat RE '1.5' (voor de kenners) nooit is uitgebracht :(

RE zero verder nog niet echt gespeeld, zag wel dat je nu constant van partner kunt wisselen....zag er ingewikkeld uit, eens kijken wat t wordt

SSX3 aangezien ik SSX1 bij mn broer op de XBox vaker had gespeeld en dat erg cool vond....SSX3 heeft weer precies dezelfde sfeer, maar ben nog niet begonnen aan championships ofzo

als ik eindelijk mn subwoofer binnenheb, post ik misschien eens een foto van mn setup.....maar kan nog ff duren.....hoop wel wat vaker in dit topic rond te hangen vanaf nu :)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb alles min of meer mazzel bij elkaar gekregen. TV (82cm breedbeeld) heb ik betaald toen ik een jaar veel belasting terug kreeg. De rest is stukje bij beetje bij elkaar gesprokkeld. Ik wil alleen nu eigenlijk wel een receiver die DPL2 snapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag: Is de nieuwe Mario Golf leuk? (de mario golf op de N64 vond ik namelijk een beetje tegen vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Hij kan hoor: Het Grote GameCube Topic deel 40

Maar in 2-en gedeeld, nog wel ff wat kleurtjes aanpassen :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:07

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste