Is naruto een beetje te spelen eigenlijk, aangezien het in het japans is? Volg namelijk die serie ook al enige tijd en zo'n game lijkt me best wel leuk. Op IGN staat geen release datum voor VS en EU en op de boards van IGN weet men te vertellen dat Naruto (de serie) waarschijnlijk eerst moet worden verkocht aan een tv station in de VS/EU voordat de beginnen met de hele merchandising er om heen zoals games of poppetjes oid. Is het dus een import waard?
Ik ben net een week op vakantie geweest en heb nu geen tijd om het hele topic door te lezen, dus mijn vraag is of er al mensen zijn die de Zelda Collection Edition disc al hebben ontvangen?
Ik heb namelijk net mijn gegevens doorgegeven en een mailtje gekregen dat ie wordt opgestuurd.
Ik heb namelijk net mijn gegevens doorgegeven en een mailtje gekregen dat ie wordt opgestuurd.
Er zijn berichten van mensen die hem op 3 december hebben besteld en inmiddels hebben ontvangen. De mensen die 2 games ervoor hebben geregistreerd hebben olnags hetzelfde mailtje gehad. Ze schijnen dus wel aan te komen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
ik heb op 3 december allebei de codes ingevoerd, ik heb vorige week zo'n mailtje gehad dat ik mijn adres moest mailen, maar nog niets ontvangen, ik hoop een dezer dagen though
Anoniem: 44947
Ik heb op 1 december meteen de disk besteld voor 4500 punten. Nooit een bevestigingsmailtje gehad, terwijl de punten wel afgeschreven waren en in de lijst met recent gekochte produkten de disk wel erbij stond.
Ik begon me dus al zorgen te maken maar gisteren lag er een envelop in de brievenbus met de disk.
Ik begon me dus al zorgen te maken maar gisteren lag er een envelop in de brievenbus met de disk.
Heel stom misschien, maar aangezien ik nog niet zo lang een gamecube heb, weet ik niet op welke manier jullie die bonusdisc hebben besteld?
Dat gaat via Nintendo zelf neem ik aan? Als iemand me ff meer kan vertellen, heel graag!
Dat gaat via Nintendo zelf neem ik aan? Als iemand me ff meer kan vertellen, heel graag!
Het is perfect te spelen!Anoniem: 54938 schreef op 28 december 2003 @ 09:20:
Is naruto een beetje te spelen eigenlijk, aangezien het in het japans is? Volg namelijk die serie ook al enige tijd en zo'n game lijkt me best wel leuk. Op IGN staat geen release datum voor VS en EU en op de boards van IGN weet men te vertellen dat Naruto (de serie) waarschijnlijk eerst moet worden verkocht aan een tv station in de VS/EU voordat de beginnen met de hele merchandising er om heen zoals games of poppetjes oid. Is het dus een import waard?
bij het menutje sataan ook plaatjes die aangeven wat het ongeveer is: zo zie je bij survival mode, naruto doodmoe neervallen naast kakashi. en zie je bij time attack mode een klokje.
Bij story mode hoor je ''Story mododa''(zo klinkt het)
en bij options: ''Game settings'' (met japans accent
Het spelen spreekt allemaal voorzich, en opties staan vaak gewoon engels aangeven met ON/OF (dus alleen ff proberen wat het is)
Het enige waar ik eerst moeite mee had was de shop, waar je levels, characters en andere dingen kan kopen. Dat was nogal onduidelijk (alhoewel: character = blauw icon met hoofdje, level oranje met vierkantje)
Maar er zijn genoeg translations (ik heb hier zelfs een filmpje waarin alles is vertaald (hij gaat rustig even langs alle menus')
This space is occupied
Anoniem: 44947
Op de site van Nintendo Nederland kan je kijken hoe dat werkt. Bij een aantal produkten krijg je zogenaamde 24:7 VIP punten. Ook als je inlogt op de site, enquetes invult of andere mensen refereert kan je punten verdienen. Die kan je dan weer inwisselen voor screensavers of wallpapers, en af en toe zit er iets in de catalogus dat echt de moeite waard is zoals die bonusdisk. Die zat overigens ook in een speciaal GameCube pakket en je kon hem ook krijgen als je een bepaalde combinatie van 3 spellen kocht.kingnbajam schreef op 28 december 2003 @ 13:26:
Heel stom misschien, maar aangezien ik nog niet zo lang een gamecube heb, weet ik niet op welke manier jullie die bonusdisc hebben besteld?
Zijn er trouwens al mensen die bij NOM de "billy the hatcher" demodisk hebben gespot ?
ik zag twee beren fout parkeren....
Is dat de NOM met die rode pokemon aan de voorkant? Of is dat de editie met de opblaas gevallen? Aangezien ik hem gister wel in de winkel zag liggen, mooi met de plastic eraf en totaal geen extra inhoud dus

Anoniem: 5577
Nope nog niet gezien , wil hem wel erg erg graag hebben dus houd de winkels wel goed in de gaten.kaspur schreef op 28 december 2003 @ 14:32:
Zijn er trouwens al mensen die bij NOM de "billy the hatcher" demodisk hebben gespot ?
Heb zelfs de nieuwe NOM nog niet gezienkaspur schreef op 28 december 2003 @ 14:32:
-Xbox Gamertag: Dbongers
Ik heb net de Hulk gekocht. Ik had bedacht dat BG&E nog wel even ging duren (wordt nog steeds ingepakt...) en dus vond ik dit het wel waard om 20 euro aan te besteden!
Ik heb zelf alleen de pc demo van de hulk gespeeld en ik vond hem wel grappig, beetje final fight in 3d, of hoe heet de ene recentere beat em up ook al weer, fighting force ofzo? Daar deed het me aan denken. Ik weet nog wel dat ze hem bij gamekings bespraken en dat de hulk levels in hun ogen wel heftig waren, maar de bruce banner stealth missies minder, maar goed. Vind je het concept enigzinds aantrekkelijk dan zou ik er voor 20 euro zeker voor gaan.
Ik ben trouwens weer is verder gegaan met zelda maar ik geloof dat ik inderdaad bij het 'irritante' stuk ben aanbeland. Hoewel hij natuurlijk al weer enige tijd uit is zal ik voor de nieuwe cube eigenaren en de andere luie zelda spelers het stukkie maar ff in spoilertags zetten
Ik ben trouwens weer is verder gegaan met zelda maar ik geloof dat ik inderdaad bij het 'irritante' stuk ben aanbeland. Hoewel hij natuurlijk al weer enige tijd uit is zal ik voor de nieuwe cube eigenaren en de andere luie zelda spelers het stukkie maar ff in spoilertags zetten
Ik heb net Tetra in Zelda zien veranderen en moet nu de triforce gaan ophalen...2 locaties worden zichtbaar op de kaart. Ik kies noord omdat de wind al zo staat, daar aangekomen verteld de navigatie vis me dat ik om het eiland op te kunnen weer naar het zuiden moet. Ik daar weer heen. Daar aanbeland hoor ik dat ik fijn weer naar noord west mag! Aargh. Toen ben ik dus maar die kant op gegaan en wat eilandjes bezocht, maar toen was inmiddels mijn visvoer weer op *zucht* toch maar wat eilandjes bezocht en ik vermoed dat ik mother daughter moet hebben, maar daar kan je alleen komen via de orkaan.........die me dus weer x vakjes naar achteren pleurt.....ok toen had ik er wel weer ff genoeg van Eigenlijk het enige wat ik ff wil weten is, of dit 'het' irritante stukkie is, voor de rest puzzel ik het zelf wel uit. |
10 second ninja DONE
Lekker lomp als je met je controller gaat gooien.RedruM schreef op 27 december 2003 @ 19:32:
[...]
die dingen van mij hebben ook alle hoeken van de kamer gezien.. ze rammelen nu wel een beetje maar doen het verder prima.
@Sagat
Dat stukje om in het eiland te komen is de mooiste puzzel.
Die Triforce zoeken is inderdaad het saaiste van het hele spel.
[ Voor 19% gewijzigd door Vanitas op 28-12-2003 16:22 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Lucht serieus op hoor. Maar ja, als ze er van verrot gaan is het een beetje jammer. Vroeger was alles beter (nog nooit een kapotte (S)NES controller gezien bijv.)Vanitas schreef op 28 december 2003 @ 16:12:
[...]
Lekker lomp als je met je controller gaat gooien.
Hahaha, yup dat is waar, moet tot op heden heb ik gelukkig nog nooit met mijn cube controller gegooid. Een andere oplossing die voormij goed werkt is ff cube (danwel andere console/pc) uit en naar buiten. Eventueel met hond. Hoewel met dit weer dat toch niet altijd even fijn isAikon schreef op 28 december 2003 @ 16:19:
[...]
Lucht serieus op hoor. Maar ja, als ze er van verrot gaan is het een beetje jammer. Vroeger was alles beter (nog nooit een kapotte (S)NES controller gezien bijv.)
10 second ninja DONE
zal best, maar om 35 euro tegen de muur kapot te gooien, dat vind ik toch een beetje zonde.Aikon schreef op 28 december 2003 @ 16:19:
[...]
Lucht serieus op hoor. Maar ja, als ze er van verrot gaan is het een beetje jammer. Vroeger was alles beter (nog nooit een kapotte (S)NES controller gezien bijv.)
En de (S)NES controllers waren echt super sterk.
Maar die hadden dan er ook niet echt veel technologie in, tov de GC-controller.
En geen pookjes.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik heb THUG gekocht...
ziet er best goed uit alleen wat makkelijk, ik weet nog niet cker of ik uhm hou ...
ziet er best goed uit alleen wat makkelijk, ik weet nog niet cker of ik uhm hou ...
This is the Way.
ipv gooien is er in bijten ook een goede oplossing.
Ik gooi die wavebird altijd te ver, dus dan bijt ik er soms maar in
Ik gooi die wavebird altijd te ver, dus dan bijt ik er soms maar in
Ik weet niet wat je met "het irritante stuk" bedoelt, maar ik heb wel een vraag voor je:Sagat schreef op 28 december 2003 @ 16:11:
Ik heb zelf alleen de pc demo van de hulk gespeeld en ik vond hem wel grappig, beetje final fight in 3d, of hoe heet de ene recentere beat em up ook al weer, fighting force ofzo? Daar deed het me aan denken. Ik weet nog wel dat ze hem bij gamekings bespraken en dat de hulk levels in hun ogen wel heftig waren, maar de bruce banner stealth missies minder, maar goed. Vind je het concept enigzinds aantrekkelijk dan zou ik er voor 20 euro zeker voor gaan.
Ik heb net Tetra in Zelda zien veranderen en moet nu de triforce gaan ophalen...2 locaties worden zichtbaar op de kaart. Ik kies noord omdat de wind al zo staat, daar aangekomen verteld de navigatie vis me dat ik om het eiland op te kunnen weer naar het zuiden moet. Ik daar weer heen. Daar aanbeland hoor ik dat ik fijn weer naar noord west mag! Aargh. Toen ben ik dus maar die kant op gegaan en wat eilandjes bezocht, maar toen was inmiddels mijn visvoer weer op *zucht* toch maar wat eilandjes bezocht en ik vermoed dat ik mother daughter moet hebben, maar daar kan je alleen komen via de orkaan.........die me dus weer x vakjes naar achteren pleurt.....ok toen had ik er wel weer ff genoeg van
Eigenlijk het enige wat ik ff wil weten is, of dit 'het' irritante stukkie is, voor de rest puzzel ik het zelf wel uit.
Hoe bedoel je dat door die orkaan x vakjes naar achteren wordt gepleurd? Met die orkaan zou je namelijk makkelijk op Mother / Daughter moeten kunnen komen. (ik zeg nog niet hoe, omdat ik denk dat je dat nog niet hebt ontdekt. |
Als je iets doet, doe het dan goed.
Probeer jij ff F-Zero story mode op very hard uit te spelen?Vanitas schreef op 28 december 2003 @ 16:12:
[...]
Lekker lomp als je met je controller gaat gooien.
Dan praten we verder
Net ff Hulk gespeeld en het is wel grappig. Erg veel button bashen en daardoor wel leuk voor tussendoor. Maar ik denk dat BG&E mij beter zal kunnen boeien!
Hopelijk krijg ik met een beetje geluk BG&E morgen a overmorgen binnen.Deddiekoel schreef op 28 december 2003 @ 18:16:
Net ff Hulk gespeeld en het is wel grappig. Erg veel button bashen en daardoor wel leuk voor tussendoor. Maar ik denk dat BG&E mij beter zal kunnen boeien!
En als ik mijn loon weer heb gehad dan ben ik van plan om mijn Logitech Z640 set in te ruilen voor een Z680 aangezien die DPLII, DTS, DD etc kan decoden en dat is ook wel leuk voor mijn dvd speler.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb dus hetzelfde hè met Zelda... wordt elke keer door die orkaan een paar hokjes verder neergezet... ben er ook al doorheen gezwommen, maar dat hielp dus ook niet.... ga morgen wel weer ff verder-Mous- schreef op 28 december 2003 @ 17:25:
[...]
Ik weet niet wat je met "het irritante stuk" bedoelt, maar ik heb wel een vraag voor je:
Hoe bedoel je dat door die orkaan x vakjes naar achteren wordt gepleurd? Met die orkaan zou je namelijk makkelijk op Mother / Daughter moeten kunnen komen. (ik zeg nog niet hoe, omdat ik denk dat je dat nog niet hebt ontdekt.
Ik zie nu Zelda:vier zwaarden bij lik-sang staan.
Maar is dat gewoon net zoals de SNES dus compleet van bovenaf? Maar verder wel een compleet nieuw spel?
Dat lijkt me wel extreem vet dan
Maar is dat gewoon net zoals de SNES dus compleet van bovenaf? Maar verder wel een compleet nieuw spel?
Nee, het is wel een nieuw spel in de stijl van LTTP MAARAikon schreef op 28 december 2003 @ 19:21:
Ik zie nu Zelda:vier zwaarden bij lik-sang staan.
MULITPLAYER only! dus geen singleplayer ofzo.
This space is occupied
Anoniem: 2856
Ja net als alle andere Zelda spellen...Aikon schreef op 28 december 2003 @ 19:27:
Wat een kut spel dan.

Trouwens hier een vraagje voor Elroy/Phusebox.
Ik wil namelijk ook een Logitech Z680 setje gaan kopen maar nu de belangerijke vraag:
Hoe kan je die aansluiten op je GC? Ik maak dus gebruik van zo'n modded RGB kabel met van die tulpjes erop.
Ik kreeg bij de Z640 een adapter waarop je die 2 tulpjes aan kon sluiten en zo op je GC. Maar hoe moet dit bij de Z680?
Hoe kan je die aansluiten op je GC? Ik maak dus gebruik van zo'n modded RGB kabel met van die tulpjes erop.
Ik kreeg bij de Z640 een adapter waarop je die 2 tulpjes aan kon sluiten en zo op je GC. Maar hoe moet dit bij de Z680?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nou das heel simpel.
Ik heb geen GBA, dus wat kan ik met dit spel? Helemaal niks. Ja als ik 100euro uitgeef aan een GB en kabeltje. En dan nog moet ik met vrienden zijn om het te spelen aangezien het geen singleplayer is.
Daarom vind ik het een kut spel.
Ik heb geen GBA, dus wat kan ik met dit spel? Helemaal niks. Ja als ik 100euro uitgeef aan een GB en kabeltje. En dan nog moet ik met vrienden zijn om het te spelen aangezien het geen singleplayer is.
Ik denk dat je vergeet dat het spel er als multiplayer bonus is bijgedaan. Bij a link to the past dus, wat toch wel een heel fijn spel is. Ik heb em toevallig gister zelf gekocht. Kan alleen nog niet zeggen of conversie goed of slecht is omdat de gameboy players uitverkocht waren.Aikon schreef op 28 december 2003 @ 19:41:
Nou das heel simpel.
@Mous
Antwoord is ja. Ik ga zo ff een film kijken en dan probeer ik het nog wel ff
10 second ninja DONE
Je bedoeld de GB versie, dat dat een bonus is? Maar ik neem aan dat je daar weinig tot niks aan hebt zonder de GC versie (waar ik het over had)?
Laat het me weten als je er vanaf wilt voor een zacht prijsjeHIValicious schreef op 28 december 2003 @ 16:37:
ik heb THUG gekocht...
Ennuh, nu snap ik nix meer van die zelda 4 swords, is t nou alleen gba-link multiplayer of zit er toch een singleplayer optie in??
De GBA game was een leuke bonus. Maar Het Cube spel is gewoon een compleet stand alone ding (wat zowel grafisch en qua controlls hetzelfde is als de GBA versie.Aikon schreef op 28 december 2003 @ 20:14:
Je bedoeld de GB versie, dat dat een bonus is? Maar ik neem aan dat je daar weinig tot niks aan hebt zonder de GC versie (waar ik het over had)?
Het wel een supervet spel, waar je echt helemaal doodgaat van het lachen met zn vieren (zelfs met zn 2en al)
Ik weet trouwens niet eens zeker of ze dat spel wel gaan VERKOPEN als spel, of dat ze het gaan weggeven als bonus (net als PAC-MAN cube)
En ik weet ook niet of die GBA verplicht is.
This space is occupied
Anoniem: 23844
Nee, das niet 'het' irritante stuk.. Daar ben je voorlopig nog nietSagat schreef op 28 december 2003 @ 16:11:
heheAikon schreef op 28 december 2003 @ 20:14:
Four Swords voor de Gameboy heeft niks te maken met Four Swords Plus voor de GameCube. Bovendien heb je voor Four Swords Plus voor de Gamecube geen gameboy nodig.
Four Swords plus bestaat trouwens uit 3 games namelijk:
- Hyrule Adventure
- Shadow Battle
- Navi Trackers
Elk spel kan je alleen en maximaal met vier personen spelen. Zie ook dit filmpje: http://img.gameonline.jp/movie/gc/zelda4ken/zelda_jf2004.wmv
edit:
Four Swords + (GC) is stand-alone. Waarschijnlijk kost ie gewoon 60 euro in Europa.
Anyway, ik kan weer een spelletje toevoegen aan mijn lijst van uitgespeelde gespellen: Skies of Arcadia. In totaal 56.13 uur over gedaan. Super mooi avontuur
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 28-12-2003 20:38 ]
Resident Evil is toch wel vrij pittig vind ik, maar volgens mij ben ik er gewoon heel erg slecht in. Ik wil graag rustig de tijd kunnen nemen en alles lekker chill kunnen onderzoeken zoals bij Eternal Darkness. Maar de combinatie van dat je 1) niet onbeperkt kunt saven, 2) erg weinig ammo hebt, 3) het moet doen met een beperkte voorraad healing-spul en 4) die klote zombies weer tot leven komen als je ze niet in de hens steekt, maakt het toch wel heel opgejaagd allemaal. Ik heb nu nog maar 1 herb en 15 bullets over, en ik ben nog niet bepaald ver volgens mij...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
OK, ik snap er idd weinig meer van 
Ik wacht wel totdat het uit is en dan kijk ik wel of het leuk is of niet
Het idee om gewoon weer LTTP-stijl te doen vind ik iig geweldig. Dat geouwehoer met de GBA-link haat ik (alleen maar geldklopperij).
Ben benieuwd
Het idee om gewoon weer LTTP-stijl te doen vind ik iig geweldig. Dat geouwehoer met de GBA-link haat ik (alleen maar geldklopperij).
Ben benieuwd
Anoniem: 23844
Resident Evil heeft ook niet voor niks als genre: Survival Horror 
Over RE gesproken. RE4 heeft een datum.
200X is veranderd in 2004 en het verhaal zal zich ook afspelen in 2004 (5 jaar na RE2 dus).
nieuwe pic:
Oh enne, er zijn ook nieuwe Metal Gear Solid filmpjes:
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS01.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS02.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS03.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS04.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS05.mpg
Over RE gesproken. RE4 heeft een datum.
200X is veranderd in 2004 en het verhaal zal zich ook afspelen in 2004 (5 jaar na RE2 dus).
Misschien nog een nieuwe RE ookThe whole story will play in 2004...
Well Re2 was in 1999(game timeline) so all the characters will be 5 years older..(Well that little girl Cherie must be a full grown lady by now..)
And I think Capcom will release a game that plays between 1999~2004(There was a rumored RE gaiden for GC)
Well.. some rumors say that the game is mainly on a Mountain... that means you`re struggling for survival in woods and rocks to escape from the zombies.. It is also rumored that the place is sheena island..(You see that name in RE0)
which will be some kind of Island with a mountain on it...
Its also rumored that you are a zombie yourself.. well infested to be exact... you will see illusions (in the E3 video you see a shadow monster... and a Deer head that was moving around... and this should be a illusion since resident evil is not a ghost story...)
About controls it is rumored that RE will use the C-stick for cameras.. and since its full-poligon it will use the DMC control system
nieuwe pic:

Oh enne, er zijn ook nieuwe Metal Gear Solid filmpjes:
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS01.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS02.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS03.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS04.mpg
http://www.g-freaks.de/Trailer/MGSTTS05.mpg
Gewoon dit kabeltje gebruiken :schnumi schreef op 28 december 2003 @ 19:41:
Trouwens hier een vraagje voor Elroy/Phusebox.Ik wil namelijk ook een Logitech Z680 setje gaan kopen maar nu de belangerijke vraag:

Sluit de mini-jack aan in de front van de decoder en de 2 tulpjes in de modded rgb kabel en je hebt perfecte DPL:2
Resident evil is ook best moeilijk als je alles rustig aan wilt doen, want zombies komen weer na 1 uur tot leven ofzoEcco schreef op 28 december 2003 @ 20:38:
Resident Evil is toch wel vrij pittig vind ik, maar volgens mij ben ik er gewoon heel erg slecht in. Ik wil graag rustig de tijd kunnen nemen en alles lekker chill kunnen onderzoeken zoals bij Eternal Darkness. Maar de combinatie van dat je 1) niet onbeperkt kunt saven, 2) erg weinig ammo hebt, 3) het moet doen met een beperkte voorraad healing-spul en 4) die klote zombies weer tot leven komen als je ze niet in de hens steekt, maakt het toch wel heel opgejaagd allemaal. Ik heb nu nog maar 1 herb en 15 bullets over, en ik ben nog niet bepaald ver volgens mij...

Het beste is om het zo snel mogelijk uit te spelen ( zoals dit

edit:
Woei resident evil 4 in 2004
Goed nieuws dat RE4 volgend jaar al komt. Ik heb het RE virus weer helemaal te pakken en kan echt niet meer wachten. Door de tijdsprong ontstaat er een mogelijkheid voor een hoop extra games. RE gaiden bestaat al, alleen is deze voor de GBC ontwikkeld (ik twijfel nu wel of deze ook daadwerkelijk is uitgebracht).
Ik denk dat Capcom er een spetterende game van gaat maken. Ze hebben duidelijk vertrouwen in de Cube en de game is al een hele tijd in ontwikkeling. Ik hoop echt op een huzarenstukje en kan ECHT niet meer wachten. Feit is wel dat ik met een game als RE:CV (met betere graphics) al blij ben. Ik hoop wel dat ze de 3D engine goed gaan gebruiken en niet geforceerd gaan proberen daarmee extra gameplay grapjes uit te halen.
Ik denk dat Capcom er een spetterende game van gaat maken. Ze hebben duidelijk vertrouwen in de Cube en de game is al een hele tijd in ontwikkeling. Ik hoop echt op een huzarenstukje en kan ECHT niet meer wachten. Feit is wel dat ik met een game als RE:CV (met betere graphics) al blij ben. Ik hoop wel dat ze de 3D engine goed gaan gebruiken en niet geforceerd gaan proberen daarmee extra gameplay grapjes uit te halen.
Ik vond dat wel meevallen met de ammo schaarste in REmake, had op het eind over de 200 bullets ofzo onder het motto 'als je het niet neerschiet komt het later ook niet weer tot leven'
Was wel op easy 

Nu leen je hem zeker aan mij uit?Anoniem: 23844 schreef op 28 december 2003 @ 20:36:
Anyway, ik kan weer een spelletje toevoegen aan mijn lijst van uitgespeelde gespellen: Skies of Arcadia. In totaal 56.13 uur over gedaan. Super mooi avontuur
Weet jij of er misschien Speed Run filmpjes van RE zijn (liefst REmake) á la die 1:37 Metroid Prime run?Elroy schreef op 28 december 2003 @ 20:57:
Resident evil is ook best moeilijk als je alles rustig aan wilt doen, want zombies komen weer na 1 uur tot leven ofzo
Het beste is om het zo snel mogelijk uit te spelen ( zoals dit![]()
)
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
hartstikke bedankt.Elroy schreef op 28 december 2003 @ 20:57:
[...]
Gewoon dit kabeltje gebruiken :
[afbeelding]
Sluit de mini-jack aan in de front van de decoder en de 2 tulpjes in de modded rgb kabel en je hebt perfecte DPL:2
[...]
Resident evil is ook best moeilijk als je alles rustig aan wilt doen, want zombies komen weer na 1 uur tot leven ofzo
Het beste is om het zo snel mogelijk uit te spelen ( zoals dit![]()
)
edit:
Heb er nu al zin in morgen zal ik wel eens rondbellen kijken of ze hem nog ergens hebben staan.
Na het zien van die MGSTTS filmpjes weet ik zeker dat ik hem niet hoef te preorderen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hoezo?D³ schreef op 28 december 2003 @ 21:57:
Na het zien van die MGSTTS filmpjes weet ik zeker dat ik hem niet hoef te preorderen
This space is occupied
is re4 een exclusive voor de cube?
@philipnorth: hoeveel wil je er voor geven?
This is the Way.
Ja, Resident Evil 4 is 100% exclusive (hoort bij die Capcom 5)HIValicious schreef op 28 december 2003 @ 22:42:
[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 28-12-2003 22:49 ]
This space is occupied
Nee, volgens mij niet.D³ schreef op 28 december 2003 @ 21:12:
[...]
Weet jij of er misschien Speed Run filmpjes van RE zijn (liefst REmake) á la die 1:37 Metroid Prime run?
Resident Evil Remake is ook niet zo'n uitdaging zoals metroid prime.
Ik vind btw zoiezo maar bar weinig speed runs op internet

En, nee ik ga het niet opnemen. Ik kan die tijd vast niet meer halen
YepHIValicious schreef op 28 december 2003 @ 22:42:
thnx theevilcuber
uhm d3 why geen mgs?
ikke wel hoor
uhm d3 why geen mgs?
ikke wel hoor
This is the Way.
Ik heb Bio Hazard 3 en die ziet er zeer slecht uit. Dat is volgens mij gewoon overgezet van de PS en geen remake. Ik vond deel 0 en 1 super, maar 3 is zeer slecht. Grafisch is het heel blokkerig. Ik was teleurgesteld.
Hebben jullie deel 2 al gespeeld? Ik vraag me af of dat een remake of port is...
Hebben jullie deel 2 al gespeeld? Ik vraag me af of dat een remake of port is...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Resident Evil 2 en 3 zijn portsari3 schreef op 28 december 2003 @ 22:53:
Ik heb Bio Hazard 3 en die ziet er zeer slecht uit. Dat is volgens mij gewoon overgezet van de PS en geen remake. Ik vond deel 0 en 1 super, maar 3 is zeer slecht. Grafisch is het heel blokkerig. Ik was teleurgesteld.
RE 2 is poort van de PSX
en RE is een poort van de Dreamcast (is dus wel wat mooier dan de psx versie
Alleen 1 was een Remake en 0 is nieuw
This space is occupied
Voor hoeveel wil/moet je m kwijt?HIValicious schreef op 28 december 2003 @ 22:42:
Heb btw geen idee wat ie nu precies overal kost, € of 60 lijkt mij?
Aan (iemand) die bij die duitse cd-wow heeft besteld, zijn de boekjes duits? Ben je al tegen een duitse versie aangelopen? (zijn die er eigenlijk??) want t scheelt aardig wat bij hun idd, +/-45€ voor de nieuwe spellen is echt niet slecht
Ik ben van plan om een wireless controller te gaan kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen de wavebird van nintendo, of deze van 4gamers (BigBen). Een groot voordeel van deze controller tov de wavebird is dat deze wel een rumble feature heeft die je ook uit kunt zetten.
Ik kan helaas nog bijna geen reviews vinden van deze controller. Heeft iemand hier er al ervaringen mee?
Ik kan helaas nog bijna geen reviews vinden van deze controller. Heeft iemand hier er al ervaringen mee?
[ Voor 16% gewijzigd door TaZz op 29-12-2003 08:33 ]
Zag NOM staan vanochtend bij AKO, geen demo-cd gezien.
Wel zag ik achterin staan dat volgende maand (16 januari) er een SSB:M OST CD bij zal zitten.
Wel zag ik achterin staan dat volgende maand (16 januari) er een SSB:M OST CD bij zal zitten.
Anoniem: 86074
Geen ervaringen ermee, wel ervaringen met controlers van andere merken ....1 ding .... nooit meer!TaZz schreef op 29 december 2003 @ 08:19:
Ik ben van plan om een wireless controller te gaan kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen de wavebird van nintendo, of deze van 4gamers (BigBen). Een groot voordeel van deze controller tov de wavebird is dat deze wel een rumble feature heeft die je ook uit kunt zetten.
same hereAnoniem: 86074 schreef op 29 december 2003 @ 09:27:
[...]
Geen ervaringen ermee, wel ervaringen met controlers van andere merken ....1 ding .... nooit meer!
el cheapo controller gekocht bij aanschaf cube, ding was binnen 5 minuten naar de kloten, rumble dinges bleef hangen.
ninty controllers all the way
Heb via marktplaats 2 Wavebirds gekocht voor 25 euro per stuk... echt hele relaxte controllers hoor!!!
Merkt het echt niet dat ze groter zijn en als pluspunt kan ik nu via de video ook op mijn tv boven het cube signaal ontvangen... en met die wavebird kan ik dan daar gamen
Merkt het echt niet dat ze groter zijn en als pluspunt kan ik nu via de video ook op mijn tv boven het cube signaal ontvangen... en met die wavebird kan ik dan daar gamen
Arrgghh ik wil die demo disc, waar slaat het nu weer op om te zeggen dat je een demo disc bij het blad gaat doen en vervolgens hem er niet bij doenphilipnorth schreef op 29 december 2003 @ 08:57:
Zag NOM staan vanochtend bij AKO, geen demo-cd gezien.
Anoniem: 86074
Zo een titel die ik net tegen kwam:
Knights of the Temple.
Leek mij wel aardig. Komt nog begin volgend jaar ergens.
Knights of the Temple.
Leek mij wel aardig. Komt nog begin volgend jaar ergens.
Nou vanmiddag maar eens opbellen naar een paar winkels in zwolle kijken of ze de Z680 nog hebben staan anders moet ik hem via internet bestellen. 
edit: mediamarkt valt af.
Nog 2 winkels te gaan, zal wel weer niet mee zitten.
edit: mediamarkt valt af.
[ Voor 24% gewijzigd door schnumi op 29-12-2003 12:04 ]
Sinds kort heb ik dus een gamecube, en heb ik avalanche 1080 gespeeld.. erg cool spel.
Maar nu heb ik bij de videoland resident evil 0 gehaald, om te kijken of het wat voor mij is.
En ik kan zeggen ik vind em cool... de sfeer prachtig.. is mijn eerste console dus ik ben nog niet zoveel gewend
Maar bij videoland stoppen ze nooit het boekje erbij, wat ik mij nu afvraag.. :
hoe moet ik saven?
Maar nu heb ik bij de videoland resident evil 0 gehaald, om te kijken of het wat voor mij is.
En ik kan zeggen ik vind em cool... de sfeer prachtig.. is mijn eerste console dus ik ben nog niet zoveel gewend
hoe moet ik saven?
If it bleeds, it can be killed!
Ik zie op gamerelease.nl dat ze een paar aanbiedingen hebben die wel interessant zijn. Zo hebben ze DBZ budokai voor 30 euro en Mario Party 5 voor 39 euro, zijn er nog maar een paar over! Staat in de linkerkolom...
In welke stad als ik vragen magAnoniem: 34169 schreef op 27 december 2003 @ 23:00:
Oja, over de doorloopsnelheid van games gesproken, iemand bekend met de nieuwe prijs van MK:DD!! bij de MediaMarkt? Nee? 40 eurotjes
Als het goed is kom je af en toe Typewriters tegen en stukjes Ink ribbon.Logic schreef op 29 december 2003 @ 11:23:
hoe moet ik saven?
daarmee kan je saven (bij een typewriter)
This space is occupied
Woot in apeldoorn hebben ze nog 1 set staan!
Maar nu is mijn ma weg met de auto dus hopelijk komt ze snel terug!
Anoniem: 2856
Als je LTTP voor de gba koopt, krijg je daar als bonus de multiplayer game Four Swords bij. Aangezien dit spel erg gewaardeerd werd heeft Nintendo nu een cube versie bedacht voor nog meer fun. Je speelt met zijn allen op de tv (tot 4 spelers) en als je een huisje/grot/etc in gaat en je dus niet meer in beeld bent, speel je verder op je gameboy. Als andere ook dat huisje ingaan zie je ze ook op je gameboy. Zo kan je ieder dus aparte opdrachten uitvoeren om een gezamelijk doel te bereiken. Aangezien je de ander niet meer ziet op de tv moet je raden waar hij is en ook echt met elkaar praten/schreeuwen/gillen/lachen om dingen op te lossen. Ik vind dat concept geweldig, dit is het eerste spel wat echt op een goede manier van de mogelijkheden gebruik maakt om een gameboy aan te sluiten op cube.Aikon schreef op 28 december 2003 @ 20:40:
OK, ik snap er idd weinig meer van
Ben benieuwd
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 2856 op 29-12-2003 12:51 . Reden: te laat ]
Ja en het grote nadeel is vind maar eens genoeg mensen in je vriendenkring met een GBA , ik kom er echt niet aan 4Anoniem: 2856 schreef op 29 december 2003 @ 12:50:
[...]
Als je LTTP voor de gba koopt, krijg je daar als bonus de multiplayer game Four Swords bij. Aangezien dit spel erg gewaardeerd werd heeft Nintendo nu een cube versie bedacht voor nog meer fun. Je speelt met zijn allen op de tv (tot 4 spelers) en als je een huisje/grot/etc in gaat en je dus niet meer in beeld bent, speel je verder op je gameboy. Als andere ook dat huisje ingaan zie je ze ook op je gameboy. Zo kan je ieder dus aparte opdrachten uitvoeren om een gezamelijk doel te bereiken. Aangezien je de ander niet meer ziet op de tv moet je raden waar hij is en ook echt met elkaar praten/schreeuwen/gillen/lachen om dingen op te lossen. Ik vind dat concept geweldig, dit is het eerste spel wat echt op een goede manier van de mogelijkheden gebruik maakt om een gameboy aan te sluiten op cube.
Anoniem: 60967
die gba connectivity is niet meer verplicht. Tis nu ook te spelen met gewone controllers, aldus een nieuwsbericht paar weken geleden
Denk dat ik dan sowieso nog steeds er niks aan heb, speel eigenlijk altijd alleen , een enkele keer met mijn broer een potje SSB:M of MK:DD maar dan houd het dan ook wel mee op.Anoniem: 60967 schreef op 29 december 2003 @ 13:33:
die gba connectivity is niet meer verplicht. Tis nu ook te spelen met gewone controllers, aldus een nieuwsbericht paar weken geleden
Nou heb hem net gehaalt en aangesloten en damn wat een geluid!
!!!
En die subwoofer alleen al.
Trouwens wel een erg zware doos zeg moest ik ook nog zo'n eind lopen.
Morgen maar eens een coaxkabel kopen en dan de dvd erop aansluiten. 
btw: moet je die kabel aan de voorkant van je Pod aansluiten of aan de achterkant? Ik krijg namelijk als ik hem aan de voorkant aansluit geluid maar aan de achterkant ook.
Oh ja en die coax kabel moet dat nog iets aparts zijn?
En die subwoofer alleen al.
btw: moet je die kabel aan de voorkant van je Pod aansluiten of aan de achterkant? Ik krijg namelijk als ik hem aan de voorkant aansluit geluid maar aan de achterkant ook.
Oh ja en die coax kabel moet dat nog iets aparts zijn?
[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 29-12-2003 16:38 ]
Alle spellen op de Four Swords+ disc hebben een single-player mode. De meest interessante daarvan is Hyrule Adventure, die schijnt in single-player mode een volwaardige 2D-Zelda te zijn met een eigen verhaal.Anoniem: 5577 schreef op 29 december 2003 @ 15:49:
[...]
Denk dat ik dan sowieso nog steeds er niks aan heb, speel eigenlijk altijd alleen , een enkele keer met mijn broer een potje SSB:M of MK:DD maar dan houd het dan ook wel mee op.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik was zaterdag wezen zoeken naar ED (omdat het spel door iedereen werd aangeraden), maar nergens te vinden. Alle winkels die ik kon bedenken waren bijna door hun cube games heen. Die zijn er natuurlijk allemaal uitgevlogen wegens de feestdagen.
Maargoed ik wist dat ED bij bart smit maar 15 € koste en dat ze er dus doorheen waren. Bedacht ik slim: dan bestel ik hem wel op bartsmit.com, maar daar moest je minimaal €17,50 besteden voordat ze het zouden verzenden, had ik dus ook nix aan.
Vandaag terug naar bartsmit en ze hadden hem hoor, meteen Luigi's Mansion voor de lol erbij gekocht.
Heb nu 5470 sterren, denk dat ik de gameboy player maar bestel als ik de kans krijg
Maargoed ik wist dat ED bij bart smit maar 15 € koste en dat ze er dus doorheen waren. Bedacht ik slim: dan bestel ik hem wel op bartsmit.com, maar daar moest je minimaal €17,50 besteden voordat ze het zouden verzenden, had ik dus ook nix aan.
Vandaag terug naar bartsmit en ze hadden hem hoor, meteen Luigi's Mansion voor de lol erbij gekocht.
Heb nu 5470 sterren, denk dat ik de gameboy player maar bestel als ik de kans krijg
Anoniem: 24674
is Luigi's Mansion nog steeds 30 euro bij BS? of issie misschien in de aanbieding voor 15 euroGrote Smurf schreef op 29 december 2003 @ 16:48:
Ik was zaterdag wezen zoeken naar ED (omdat het spel door iedereen werd aangeraden), maar nergens te vinden. Alle winkels die ik kon bedenken waren bijna door hun cube games heen. Die zijn er natuurlijk allemaal uitgevlogen wegens de feestdagen.
ALS je de kans krijgtGrote Smurf schreef op 29 december 2003 @ 16:48:
This space is occupied
Neej hij was nog steeds iets van 30 euro. Wel jammer dat er zo'n vieze vuile goze grijze player's choice rand omheen zit... Verpest meteen heel het hoesjeAnoniem: 24674 schreef op 29 december 2003 @ 16:49:
[...]
is Luigi's Mansion nog steeds 30 euro bij BS? of issie misschien in de aanbieding voor 15 euro
Vandaag ff langs geweest en er lagen er nog stuk of 6. Dus nu heb ik ook Zelda voor 25euroAnoniem: 42097 schreef op 24 december 2003 @ 20:15:
[...]
Helaas was deze de laatste. En volgens mij was het ook niet de bedoeling dat die 25 euro kostte. Ik heb van vrienden gehoord dat Media Markt soms fouten maakt met de prijzen, dan zijn er verkeerde labels erop geplakt.
Viewtiful Joe ligt er ook weer trouwens.
En Resident Evil Zero is 14euro, ook leuk prijsje
Bij die Zelda van mij zitten trouwens 400 sterren, en kheb ook een Zelda van iemand anders (met die bonus-disc) geregistreert en die pakt die ook erbij. Dus 2x Zelda
[ Voor 20% gewijzigd door Aikon op 29-12-2003 17:38 ]
Die Zelda voor €25 is dus gewoon de versie zonder bonus disc? Wel relaxed dat je beide Zelda's kan registreren!Aikon schreef op 29 december 2003 @ 17:34:
[...]
Vandaag ff langs geweest en er lagen er nog stuk of 6. Dus nu heb ik ook Zelda voor 25euro
Viewtiful Joe ligt er ook weer trouwens.
En Resident Evil Zero is 14euro, ook leuk prijsje
Bij die Zelda van mij zitten trouwens 400 sterren, en kheb ook een Zelda van iemand anders (met die bonus-disc) geregistreert en die pakt die ook erbij. Dus 2x Zelda
De limited edition Zelda werd inderdaad ook los verkocht. De eerste oplage was geloof ik met bonusdisc, daarna niet meer. En hij zat natuurlijk ook bij de limited edition Zelda pack.Aikon schreef op 29 december 2003 @ 19:14:
Is zonder Bonus Disc ja. Kan je die Zelda met BD dan kopen (zonder cube dus)?
Weird, bij mijn Zelda (met bonusdisc) zaten maar 250 sterren.Bij die Zelda van mij zitten trouwens 400 sterren, en kheb ook een Zelda van iemand anders (met die bonus-disc) geregistreert en die pakt die ook erbij. Dus 2x Zelda
[ Voor 30% gewijzigd door -Mous- op 29-12-2003 19:25 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Welke MM is dat?Aikon schreef op 29 december 2003 @ 17:34:
[...]
Vandaag ff langs geweest en er lagen er nog stuk of 6. Dus nu heb ik ook Zelda voor 25euro
ennuh, Grote Smurf, bij welke Bart Smit? Waar?
Bagger BS hier in gouda gaat dus om 17.30 dicht, red ik niet na mijn werk
[ Voor 5% gewijzigd door philipnorth op 29-12-2003 19:55 ]
R'dam - Centrum
[ Voor 68% gewijzigd door Aikon op 29-12-2003 20:00 ]
De Bart Shit in Almere
[ Voor 9% gewijzigd door Grote Smurf op 29-12-2003 20:19 ]
hmmmm vrijdag eens kijken in utrecht (dan ben ik er toch)
ALmere.....net iets te ver
Dan maar hopen dat ze m hier ook snel weer hebben voor 15€
ALmere.....net iets te ver
Dan maar hopen dat ze m hier ook snel weer hebben voor 15€
Ik las dat ze in RE4 eindelijk van die klote controls afstappen, dan gaat dit de eerste RE worden die mij echt geweldig lijkt.
Overgens heb ik vanochtend Pikmin gekocht en in de achtermiddag was ie al uitgespeeld
Overgens heb ik vanochtend Pikmin gekocht en in de achtermiddag was ie al uitgespeeld
Nou, ik heb vandaag maar een Wavebird gekocht.... en ik moet zeggen, super!
Echt relaxed om lekker lui op de bank te cuben
Zo snel?Thelema schreef op 29 december 2003 @ 20:20:
Ik deed er 3 weken over (23 pikmin dagen) en had alle onderdelen (minstends 1 onderdeel per dag)
This space is occupied
Pikmin is een erg leuke game maar echt veel te kort. Ze hadden eigenlijk Luigi's mansion en Pikmin bij de Cube moeten stoppen. Het zijn wel 2 games die mensen denk ik wel kunnen prikkelen door hun vernieuwende gameplay.
Ik hoop dat Pikmin 2 langer spelplezier kan bieden. Wellicht dat daarbij een LAN/Internet optie goed kan werken.
Ik hoop dat Pikmin 2 langer spelplezier kan bieden. Wellicht dat daarbij een LAN/Internet optie goed kan werken.
Ik ga daalijk ook een gamecube kopen, met een paar spellen (De mario kart pack met zelda, super mario sunshine, en nog een spel).
Nu wil ik er nog een vechtspel of iets dergelijks bij hebben, welke kunnen jullie me aanraden? Vroeger was ik altijd een mortal kombat fan, maar als dat tegenwoordig meer van hetzelfde is hoeft het natuurlijk niet. Ook las ik iets over Soul Calibur II, die schijnt ook best goed te zijn.
Nu wil ik er nog een vechtspel of iets dergelijks bij hebben, welke kunnen jullie me aanraden? Vroeger was ik altijd een mortal kombat fan, maar als dat tegenwoordig meer van hetzelfde is hoeft het natuurlijk niet. Ook las ik iets over Soul Calibur II, die schijnt ook best goed te zijn.
Duidelijk gaan voor Soul Calibur II. Is met afstand de beste vechtgame voor de Cube...
Nou zijn er nog mensen hier met True Crime?
Om heel eerlijk te zijn.. het valt me tegen :\
Graphics:
+ mooie animaties
+ gezichten zijn echt goed gedaan
- framedrops
- de lucht is maar 1 kleur
- veel clipping problemen
- camera is soms heel erg irritant
- viewdistance klopt niet, opeens schieten gebouwen, bomen, etc uit het niets omhoog
Geluid:
+ lekkere soundtrack
+ leuke oneliners
- omgevingsgeluiden komen niet realistisch over
Gameplay:
+ leuk en goed verhaal
+ niet bepaald linear ook al moet je bepaalde opdrachten doen, je bepaalt zelf wanneer je eraan begint (tussentijd kan je 'little' crimes oplossen)
- als je met een auto vooruit rijdt kan je bijna geen bocht maken, rij je daarentegen achteruit dan is je auto zo wendbaar als wat
- AI is niet bepaald uitdagend (als je in 'little' crimes in pursuit gaat dan rijden de auto's constant hetzelfde rondje)
Ik had echt t gevoel alsof ik een beta versie van t spel aan t spelen was.
De gameplay is best aardig en t verhaal is best goed uitgewerkt. Ook de vrijheid die je wordt gegeven is echt heel goed en draagt wat bij aan t spel.
Maar het zijn gewoon de (kleine) minpunten die het spel niet meer leuk maken.
Dus ik ga t vandaag denk maar omruilen voor SC2 of THUG
Heeft iemand trouwens een id wanneer PoP uitkomt in NL?
Graphics:
+ mooie animaties
+ gezichten zijn echt goed gedaan
- framedrops
- de lucht is maar 1 kleur
- veel clipping problemen
- camera is soms heel erg irritant
- viewdistance klopt niet, opeens schieten gebouwen, bomen, etc uit het niets omhoog
Geluid:
+ lekkere soundtrack
+ leuke oneliners
- omgevingsgeluiden komen niet realistisch over
Gameplay:
+ leuk en goed verhaal
+ niet bepaald linear ook al moet je bepaalde opdrachten doen, je bepaalt zelf wanneer je eraan begint (tussentijd kan je 'little' crimes oplossen)
- als je met een auto vooruit rijdt kan je bijna geen bocht maken, rij je daarentegen achteruit dan is je auto zo wendbaar als wat
- AI is niet bepaald uitdagend (als je in 'little' crimes in pursuit gaat dan rijden de auto's constant hetzelfde rondje)
Ik had echt t gevoel alsof ik een beta versie van t spel aan t spelen was.
De gameplay is best aardig en t verhaal is best goed uitgewerkt. Ook de vrijheid die je wordt gegeven is echt heel goed en draagt wat bij aan t spel.
Maar het zijn gewoon de (kleine) minpunten die het spel niet meer leuk maken.
Dus ik ga t vandaag denk maar omruilen voor SC2 of THUG
Heb m niet, lijkt me ook niet echt wat, maar ik hou sowieso niet zo van dat soort spellen echt.Glorix Jim schreef op 30 december 2003 @ 08:32:
Nou zijn er nog mensen hier met True Crime?
PoP komt volgens mij februari ongeveer? ZOu je ff de release lijst moeten checken
volgens cubezone release lijst gepland voor eerste helft 2004....kan me herinneren dat ik ergens februari heb gelezen, maar dat kan ook aan mij liggen iig
Aangezien het nu echt bijna 2004 is, op welk spel wat in 2004 uitkomt kun je eigenlijk niet wachten?
voor mij spellen waar ik erg benieuwd naar ben/die ik wel zou willen hebben:
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Star Fox 2 (1e star fox op de SNES was zooooo gaaf)(zijn er hier ook al filmpjes oid van btw?)(lama, al een filmpje gevonden op de ninty site, damn die ziet er vet uit)
Mario Golf
Prince of Persia
Tales of symphonia
Legend of Zelda four swords (maar eigenlijk alleen als er idd een soort van singeplayer versie inzit)
En vast nog wel meer
[ Voor 4% gewijzigd door philipnorth op 30-12-2003 09:23 ]
Ik vond GTA namelijk heel erg tof en ik dacht dat dit beter zou zijn dan GTA, maar helaas...philipnorth schreef op 30 december 2003 @ 08:51:
[...]
Heb m niet, lijkt me ook niet echt wat, maar ik hou sowieso niet zo van dat soort spellen echt.
PoP komt volgens mij februari ongeveer? ZOu je ff de release lijst moeten checken
volgens cubezone release lijst gepland voor eerste helft 2004....kan me herinneren dat ik ergens februari heb gelezen, maar dat kan ook aan mij liggen iig
Aangezien het nu echt bijna 2004 is, op welk spel wat in 2004 uitkomt kun je eigenlijk niet wachten?
voor mij spellen waar ik erg benieuwd naar ben/die ik wel zou willen hebben:
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Star Fox 2 (1e star fox op de SNES was zooooo gaaf)(zijn er hier ook al filmpjes oid van btw?)
Mario Golf
Prince of Persia
Tales of symphonia
Legend of Zelda four swords (maar eigenlijk alleen als er idd een soort van singeplayer versie inzit)
En vast nog wel meer
Ik ben zeer benieuwd naar :
RE4
PoP
StarFox2 (ja er zijn filmpjes van, moet je maar eens loeren op cube.ign.com volgens mij)
MGS:TT
Final Fantasy:CC
Nieuwe Zelda (ala Windwaker)
Killer 7
btw, niemand hier die ook THUG heeft?
Zo, ik heb de boel gekocht 
Zonder vechtspel, werd te duur anders.
Zelda heb ik bij de FRS in Helmond gekocht, en volgens mij is dat een versie die uit zo'n pack komt, er staat namelijk op met grote letters "Game not to be sold separately". En er zit zo'n bonus disc bij, die ik nu dubbel heb.

*clickable*
Zonder vechtspel, werd te duur anders.
Zelda heb ik bij de FRS in Helmond gekocht, en volgens mij is dat een versie die uit zo'n pack komt, er staat namelijk op met grote letters "Game not to be sold separately". En er zit zo'n bonus disc bij, die ik nu dubbel heb.

*clickable*
[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 30-12-2003 10:54 ]
Je hebt de bonusdisk nu niet dubbel, hoor.
Die bij de Zelda Pack zat was d'r een met Ocarina of Time ( en masterquest, een moeilijkere versie ). En die bij het MK:DD pakket is d'r een met 4 zelda games ( waaronder OoT )
Die bij de Zelda Pack zat was d'r een met Ocarina of Time ( en masterquest, een moeilijkere versie ). En die bij het MK:DD pakket is d'r een met 4 zelda games ( waaronder OoT )
offtopic:
Als ik me niet vreselijk vergis
Als ik me niet vreselijk vergis

I've got a feeling...
Gister F-Zero story mode chapter 7 gehaald op very hard na dagen proberen..pfoei, wat is die moeilijk zeg.
Ik heb gisteren ook maar is mijn sterren ingeruild, uiteindelijk toch maar voor de zelda bonusdisc gegaan. Die gbplayer die ik eerst wilde heb ik maar gekocht om zo aan de laatste sterren voor de disc te komen. Volgens mij heb ik nu alle zeldaspellen buiten de cdi versies (en die hoef ik niet) En de 2 gameboycolor versies (te weten oracle of ages en oracle of seasons) maar die schijnen voor weinig bij de frs te liggen, binnenkort maar is kijken 
Verder in 2004......Ik hoop dat we nog wat (meer) goede rpg's op de cube gaan krijgen. Baiten kaitos, tales of symphonia en FF chrystal chronicles (of is die al uit hier
)
Oh en Pikmin 2 en een eventuele mario128 lijken me ook heel stoer.
Verder ga ik ook maar is een wavebirdje halen. Oh en ik ben van plan toch is wat spellen daadwerkelijk uit te gaan spelen
Verder in 2004......Ik hoop dat we nog wat (meer) goede rpg's op de cube gaan krijgen. Baiten kaitos, tales of symphonia en FF chrystal chronicles (of is die al uit hier
Verder ga ik ook maar is een wavebirdje halen. Oh en ik ben van plan toch is wat spellen daadwerkelijk uit te gaan spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 30-12-2003 11:41 ]
10 second ninja DONE
Offtopic:Sagat schreef op 30 december 2003 @ 11:39:
Ik heb gisteren ook maar is mijn sterren ingeruild, uiteindelijk toch maar voor de zelda bonusdisc gegaan. Die gbplayer die ik eerst wilde heb ik maar gekocht om zo aan de laatste sterren voor de disc te komen. Volgens mij heb ik nu alle zeldaspellen buiten de cdi versies (en die hoef ik niet) En de 2 gameboycolor versies maar die schijnen voor weinig bij de frs te liggen, binnenkort maar is kijken
Verder in 2004......Ik hoop dat we nog wat (meer) goede rpg's op de cube gaan krijgen. Baiten kaitos, tales of symphonia en FF chrystal chronicles (of is die al uit hier)
Voor de GBC versies van Zelda kan je beter kijken bij BS of Intertoys, daar liggen ze voor 20 a 25 euro. Opzich nog wel prijzig natuurlijk maar zover ik weet en uit eigen ervaring heeft de FRS die Zelda's helemaal niet meer.
Ontopic:
In het vorige topic of begin van deze hadden een paar mensen een mooi lijstje gemaakt voor most wanted in 2004

NIet te groot, maar kostte wel een hoop centjes al die spellenKoffiezuiper schreef op 30 december 2003 @ 11:43:
[...]
In het vorige topic of begin van deze hadden een paar mensen een mooi lijstje gemaakt voor most wanted in 2004Mijn lijstje was in ieder geval te groot
Dit topic is gesloten.