Aww yeah!
Misschien herinneren jullie je dat ik een paar dagen geleden liep te mekkeren op Nintendo die 3000 van m'n sterren had kwijtgemaakt... Nou! Hun support afdeling reageert misschien wat langzaam op de mailtjes, maar ze doen uiteindelijk wel hun best voor je
Vanmiddag lag m'n mooie lieven Zelda Bonus dics (de oude) op de mat! Nu alleen als de sodemieter een nieuwe mem-card kopen, want die 59 blocks van ons zitten allang vol!
Misschien herinneren jullie je dat ik een paar dagen geleden liep te mekkeren op Nintendo die 3000 van m'n sterren had kwijtgemaakt... Nou! Hun support afdeling reageert misschien wat langzaam op de mailtjes, maar ze doen uiteindelijk wel hun best voor je
Als het hoesje net zo is als die van de andere Zelda Disc, dan waarschijnlijk in een kleine bubbelenvelop die gewoon door de bus wordt gedeponeerd.Iemand vroeg hoe de Zelda Collectors Disc wordt verzonden
Als je hiermee bedoeld: "ik houd van stevige vrouwen!" dan ga ik helemaal met je mee[b][message=19536740,noline]Fragz schreef
offtopic:
HOORAY FOR BIG-BONEDPEOPLE!!!!
Liege, liege, liegebeest!