[Ervaringen] Acer Aspire 20xx(WLCi)

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 2.996 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervolg op vorige bericht:

Waar kan ik het beste op gamen op de 2001 of de 2012??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 20:44:
Vervolg op vorige bericht:

Waar kan ik het beste op gamen op de 2001 of de 2012??
Neem dan de 2012, 2023 zit radeon 9700 in. In de 2001 zit slot in cd eter en in de 2012 een gewone en de display mist in de 2012.. Ach ik mis het niet vond alleen de slot in erg kwel maar kan nie alles hebben :>

Edit de volgende keer je vorige bericht en post er niet 2 achter elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ja het is jammer dat de cdrom/dvd combo niet zoals de 2001 slotin is. Dus zonder laatje die eerst open gaat... maar een gleuf waar je hem in stopt... (doet denken aan iets anders :))

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met http://www.pczaak.nl

Wil het graag weten want dan koop ik mijn 2012 daar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59

Priet

To boldly do what no one has..

Heb er reeds een aantal dingen besteld. Service is prima, aanradertje hoor :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, first post (naja 2e, 1e ging wat mis geloof ik.)

Eens kijken hoeveel jullie me verder kunnen helpen:

Ik ben (net als vele anderen) ook op zoek naar een laptop. De eisen die ik voor mezelf had gesteld:

Intel Pentium M processor 1.6 Ghz
Intel 855 PM chipset
512 MB DDR SDRAM
400-Mhz front-side bus met 2 MB L2 Cache
6 (liefst 8) cels high capacity Lithium-ion batterij.
60Gb HD
ATI MOBILITY RADEON 9700 128MB(iig een ATI 128mb, heb wat moeite met versie)
Beveiliging bij opladen als de batterij weer vol is. (i.v.m. levensduur batterij)

Totale kosten: Liefst onder de 1600,- (inc. btw)

Bij mijn zoektocht kwam ik op de volgende 2 pc's:

1 - Acer Aspire 2012WLCi notebook
Processor Intel Mobile Centrino 1.5 Ghz
Scherm 15.4 TFT WXGA
VGA ATI 9700 64MB
Sound onboard
Geheugen 512MB DDR (2x256)
Harde schijf 40Gb harde schijf
CD/DVD CDRW/DVD-combo
Prijs: € 1.539,- (inc. btw)

2 - Acer Aspire 2003WLMi
Processor Intel Mobile Centrino 1.6 Ghz
Scherm 15.4 TFT UWXGA
VGA ATI 9200 64MB
Sound onboard
Geheugen 512MB DDR (2x256)
Harde schijf 60Gb harde schijf
CD/DVD CDRW/DVD-combo
Prijs: € 1.570,- (inc. btw)

Beide lijken wel wat op de hier besproken 2001 wlci, dus ik wilde eigenlijk vragen welke van de twee nu beter past bij mijn eisen.

Levensduur is voor mij vrij belangrijk, en ook wil ik goede 3d opties openhouden. De betere processor spreekt mij wel aan, maar de 9200 is volgens mij een mindere videokaart. wel heeft de 2003 een grotere harde schijf en vermoed ik dat hij ook zuiniger is met de batterij. (misschien juist door de 9200).

Een laatste vraag die ik ook nog heb is wat het verschil is tussen UWXGA en WXGA. (Ultra Wide?)

p.s; de prijzen zijn van 2 verschillende winkels, aangezien de 2012 bij mij in de buurt verkrijgbaar is en de 2003 niet. Ze zijn derhalve ook alleen maar een indicatie.

Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nog even een tip voor degenen met een Aspire 2001 notebook die graag Bleutooth ingebouwd willen hebben, het is vrij simpel.
Het Compaq/HP NX7010 notebook is technisch gelijk aan de Aspire 2001/2003.
In de NX7010 zit onder de accu een miniscuul BT klein kaartje, type BTM200. Op de Aspire zit op exact dezelfde plaats niets maar wel een plugje en twee schroefbusjes.
Ik heb op de site van HP naar de module gezocht en als spare part gevonden.
Koste me incl. verzenden 98 euri, hoop centen maar tis het waard.
Het moduultje zit er binnen een minuut in. Je moet alleen wel de BT driver ff bij Compaq vandaan halen.
Bereik van de module is super, veel beter dan welke BT Dongle ik ook geprobeerd heb.

Tis maar een weetje, misschien ook voor de Aspire 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-08 09:44
regmaster schreef op 05 juni 2004 @ 10:06:
Nog even een tip voor degenen met een Aspire 2001 notebook die graag Bleutooth ingebouwd willen hebben, het is vrij simpel.
Het Compaq/HP NX7010 notebook is technisch gelijk aan de Aspire 2001/2003.
In de NX7010 zit onder de accu een miniscuul BT klein kaartje, type BTM200. Op de Aspire zit op exact dezelfde plaats niets maar wel een plugje en twee schroefbusjes.
Ik heb op de site van HP naar de module gezocht en als spare part gevonden.
Koste me incl. verzenden 98 euri, hoop centen maar tis het waard.
Het moduultje zit er binnen een minuut in. Je moet alleen wel de BT driver ff bij Compaq vandaan halen.
Bereik van de module is super, veel beter dan welke BT Dongle ik ook geprobeerd heb.

Tis maar een weetje, misschien ook voor de Aspire 2012.
Dat is zeker mooi om te horen :D _/-\o_

Heeft hier iemand toevallig een 2000 serie met dothan processor erin? Wil namelijk wel eens weten hoe het zit met aanslaan van de fan bij deze serie. De 8000 serie heeft hier namelijk problemen mee, daar slaat de fan iets te regelmatig aan.

Zouden jullie het de moeite vinden om te wachten op een dothan versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik heb de knoop doorgehakt en heb zonet een Aspire 2023WLMi besteld. De levertijd is 1 tot 2 werkdagen, dus ik heb hem uiterlijk woensdag. :) Ik heb als extratjes een pixel garantie een een 5400 rpm (ipv 4200) HD er bij gedaan. Jullie horen nog wel hoe hij bevalt :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:29
2012 0wnz en de 2023 dus wss ook wel

en over die dongle, leuk en aardig, maar voor 22.50 heb je een USB dongle. IMHO is het het niet waard om daar 4 keer meer voor uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
418O2 schreef op 06 juni 2004 @ 02:24:
2012 0wnz en de 2023 dus wss ook wel

en over die dongle, leuk en aardig, maar voor 22.50 heb je een USB dongle. IMHO is het het niet waard om daar 4 keer meer voor uit te geven
True, tis inderdaad een hoop geld. Gelukkig hoef ik niet op m'n geld te zitten.
Maar het geeft wel een hoop flexibiliteit terug, zeker als je veel met je notebook reist.
Dan is zo'n dongle erg onpraktisch. Bovendien vind ik de kwaliteit van de meeste dongles erg slecht. Het bereik is over het algemeen bedroevend, uitzonderingen daargelaten.
Bovendien snap ik niet waarom zo'n dongle, in verhouding, zo'n fors ding moet zijn.
Dat kan vast kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik morgen maar de Acer aspire 2012 ga kopen :*) :*) Hij is op voorraad dus heb hem binnen 2 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook even aan het zoeken geweest i.v.m. de Bluetooth op de 2023 WLMi. Bij mij is er ook een loos kabeltje onder de accu, net als bij die andere modellen. Op de compaq site is het partnummer : 338134-001 de bluetooth card

338134-001
CARD,WIRELESS BLUETOOTH
(PC'S) EUR 84.00

Ik weet niet of dit onderdeel hetzelfde is als de Actiontec Btm-200, maar alles wijst erop. Actiontec BTM-200 heb ik er niet kunnen vinden. Er staat ook geen foto bij (om de grote te controleren).

Weet iemand anders of dit het zelfde onderdeel is!!! Hieronder de site voor het bestellen in nederland.

http://h71021.www7.hp.com...ode=NL&FromTemplate=DUMMY

(even knippen en plakken, hij is nogal lang)

mvg,

Sebastian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
[url=http://h71021.www7.hp.com.../E10/Storefront-Start;sid=6pT3zvTVmpxUzrQWskM1voZ0V7C-CIjHq1k=?selCountry=E10@NL@N@nl@Y@null&FromRegionalSettings=Y&hidCountryCode=NL&FromTemplate=DUMMY]Zo kan het ook :)[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor de mensen die zich afvragen wat de verschillen zijn tussen de 2001 en de 2012 en er tussen twijfelen:

pluspunten 2001:

- aluminium chassis ipv plastic
- arcade-bootoptie met knop en lcd aan de voorkant (minilinuxversie op de hdd om direct film, foto en muziek te bekijken/beluisteren). kan bij de 2012 alleen onder windows, ook mist hij de knoppen en lcdschermpje
- speakers met subwoofer ipv alleen twee speakertjes
- slot-in dvd/cdrw drive ipv normale cvd/cdrw met een cdlade
- betere kwaliteit breedbeeld TFT-scherm

pluspunten 2012:

- op het moment net iets voordeliger dan de 2001
- Radeon 9700 mobile ipv 9200 mobile
- wireless B & G ipv alleen B
- iets snellere Centrino processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceOnFire schreef op 06 juni 2004 @ 16:41:
Voor de mensen die zich afvragen wat de verschillen zijn tussen de 2001 en de 2012 en er tussen twijfelen:

pluspunten 2001:

- arcade-bootoptie met knop en lcd aan de voorkant (minilinuxversie op de hdd om direct film, foto en muziek te bekijken/beluisteren). kan bij de 2012 alleen onder windows, ook mist hij de knoppen en lcdschermpje

pluspunten 2012:

Heeft de 2012 niet een subwoofer en goeie tft-scherm en arcade bootoptie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk nu op een 17" CRT met 1280 x 1024. Zo`n wxga scherm is 1280 X 800. En ook nog eens fysiek kleiner.

Denken jullie dat ik er op achteruit ga om 224 pixels in hoogte in te leveren?

Ik wil wel een breedbeeld maar dan het liefst een WUXGA, heeft acer ook zulke schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor breedbeeld WUXGA en hoger zal je bij Dell moeten aankloppen denkik, namelijk de Inspiron 8600c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:06:
[...]
nee dus... daarom, is wel wat om rekening mee te houden... de 2023 heeft die opties overigens wel

[ Voor 8% gewijzigd door IceOnFire op 06-06-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:06:
[...]

Ik heb dus de 2012 .. maar die subwoofer heb ik nog niet kunnen vinden. Kan iemand mij uitleggen waar ie zit en hoe ik hem aan en uit krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
The Real Falcon schreef op 07 juni 2004 @ 08:16:
[...]

Ik heb dus de 2012 .. maar die subwoofer heb ik nog niet kunnen vinden. Kan iemand mij uitleggen waar ie zit en hoe ik hem aan en uit krijg?
Op de 2012 zit geen subwoofer is wel een ander geluid systeem als je bij de specs kijkt als de 2001.. Er zit bij de 2012 wel een raar speakertje onder de laptop lijkt wel voor surround ofzo.. Of zal dat de subwoofer zijn maar dan weer leeg :D

[ Voor 6% gewijzigd door _MaLa_ op 07-06-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:44:
Voor breedbeeld WUXGA en hoger zal je bij Dell moeten aankloppen denkik, namelijk de Inspiron 8600c.
Ook de jewel diamont 2000 oid heeft een hoog resolutie breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start net mijn laptop op en er gebeurt niets. Alleen een knipperend wit streepje. Dus ik denk windows verrot. Dus ik windows xp prof cd erin omg windows opnieuw te installeren kijk ik, heb ik een partitie van 6 gb.

Dit kan nooit ik had eerste een partitie van 90mb een van 15 gb en een van 24 gb. Hoe is het mogelijk dat deze partitie van 6 gb ineens tevoorschijn komt?

Ik had eest windows xp home van de recovery cd's.

edit:
ik heb een acer aspire 2001

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 19-09 13:30

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Gewoon ffe opnieuw pationeren lijkt mij ??

,voor de 3e keer heeft iemand de cd brander al aan de gang van de 2012wlci ?? (die zit er toch echt in??)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus op die partitie van 6 gb (zonder andere schijfruimte, er zit toch echt een 40 gb schijf in) windows geprobeerd te installeren. Windows zei dat dit niet kon.

Er waren twee opties:
- De harde schijf is kappot
- De harde schij is niet goed aangesloten

Ik wil nu graag controleren of mijn harde schijf niet goed is aangesloten. Kan ik zonder garantie verlies het klepje van de hd eraf schoeven? of verlies ik dan mijn garantie?

Is het klepje alleen voldoende of moet ik de hele kast losschroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op 07 juni 2004 @ 17:32:

,voor de 3e keer heeft iemand de cd brander al aan de gang van de 2012wlci ?? (die zit er toch echt in??)
Dat snap ik ook. Maar ik vroeg hoe het kan hoe die 6 gb zonder x-tra schijfruimte vrij daar komt te staan. Is dit standaard als er geen harde schijf in zit ofzo?

thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
GreenFury schreef op 07 juni 2004 @ 17:32:

Ik kijk even voor je, als ik een CDRW vinden kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

_MaLa_ schreef op 07 juni 2004 @ 08:52:
[...]

Op de 2012 zit geen subwoofer is wel een ander geluid systeem als je bij de specs kijkt als de 2001.. Er zit bij de 2012 wel een raar speakertje onder de laptop lijkt wel voor surround ofzo.. Of zal dat de subwoofer zijn maar dan weer leeg :D
Het rare speakertje onderop is (iig voor de 2023) de subwoofer. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heeft iemand de proset util. op zijn 2012 aan de praat gekregen? Of een Ad-hoc connectie kunnen maken met de 2012? Ik krijg het *niet* voorelkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gisteren de 2012 en moet zeggen dat het een van de mooiste laptops is die ik ooit gezien heb. Had nog wel een vraagje, heb gisteren net zoals in de handleiding stond de accu opgeladen met de laptop uit, na een kwartiertje ging het lampje van de accu echter al op blauw staan, ik hoorde andere mensen zeggen dat het wel 2 uur zou moeten duren, in de handleiding kan ik ook niet direct iets vinden. Hoort dat zo of denkt ie dan dat de accu vol is terwijl hij dat eigenlijk niet helemaal is??

nog een vraagje, ik wil graag xp pro erop, is opzich geen probleem, heb alle drivers al van de acer website, alleen zit er op de 2012 (op de 20** waarschijnlijk ook) windows aspire arcade, dat programma draait gewoon in windows en is dus niet voor films te kijken ofzo zonder windows (dit kan de 2012 ook niet, toch?) Mijn probleem is dus dat ik dat programma toch zou willen behouden, weet iemand waar ik dat kan halen??

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:46:
ik heb sinds gisteren de 2012 en moet zeggen dat het een van de mooiste laptops is die ik ooit gezien heb. Had nog wel een vraagje, heb gisteren net zoals in de handleiding stond de accu opgeladen met de laptop uit, na een kwartiertje ging het lampje van de accu echter al op blauw staan, ik hoorde andere mensen zeggen dat het wel 2 uur zou moeten duren, in de handleiding kan ik ook niet direct iets vinden. Hoort dat zo of denkt ie dan dat de accu vol is terwijl hij dat eigenlijk niet helemaal is??

nog een vraagje, ik wil graag xp pro erop, is opzich geen probleem, heb alle drivers al van de acer website, alleen zit er op de 2012 (op de 20** waarschijnlijk ook) windows aspire arcade, dat programma draait gewoon in windows en is dus niet voor films te kijken ofzo zonder windows (dit kan de 2012 ook niet, toch?) Mijn probleem is dus dat ik dat programma toch zou willen behouden, weet iemand waar ik dat kan halen??
Maybe zat ie iets vol toen je hem kreeg heb er zelf niet echt op gelet maybe word ie zo afgeleverd of hebben ze er al mee gewerkt ter controle.. Kijk gewoon effe de aankomende keer hoe lang het duurt voordat ie weer vol is.. Kijk als je drivers wil effe op de ftp site van acer staan wat nieuwere versies van alle drivers d8 ik.

Op de 2012 zit geen arcade knop dus je kan het progje alleen in windows gebruiken vernam ik een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 08:43

pluspunten 2001: *snip*
Kun je me uitleggen waar dit vandaan komt? Hebben ze niet allebei hetzelfde scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

Bij www.de-laptopper.nl hebben ze de 2001 en de 2012 gewoon dezelfde specs gegeven :?

http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2448
http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1939

Maarja, als de 2012 echt een minder scherm heeft, een andere behuizing en geen subwoofer gaat mijn keuze toch weer veranderen denk ik. En heeft de 2012 nou wel of geen DVD?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 10:47
hallow luitjes.. ik ben van plan om binnenkort een acer aspre 2023WLMI te kopen.. maar ik heb eigelijk een vraagje want ik zoek eigelijk naar meer fotos van deze laptop. :P op internet kan ik het niet vinden.. jah 1tje maar die staat ook op de-laptopper.nl en acer.nl

maybe dat jullie wat hbben gemaakt ofzo?? :P

En voor lui die deze laptop hebben.. bevalt ie geod?? word ie niet erg heet en geeft ie nie te veel lawaai? en knu je dr ook erg goed op gamen.? bij mij gaat het vooral dat ie het goed doet als ik Call of Duty speel of AA :P :9~ :D

of kan ik dan beter een aldi/lidl laptop kopen?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

over de acer arcade he, ik de-laptopper staat dat ze het beiden wel hebben, maar volgens MaLa niet? wie kan uitsluiting geven, ben toch wel benieuwd eigenlijk. en volgens de laptopper heeft de 2012 ook een subwoofer, dus wat is het nou?

* newpegasus heeft zelf gister de 2012Wlci besteld

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
albert04 schreef op 10 juni 2004 @ 12:20:
hallow luitjes.. ik ben van plan om binnenkort een acer aspre 2023WLMI te kopen.. maar ik heb eigelijk een vraagje want ik zoek eigelijk naar meer fotos van deze laptop. :P op internet kan ik het niet vinden.. jah 1tje maar die staat ook op de-laptopper.nl en acer.nl

maybe dat jullie wat hbben gemaakt ofzo?? :P

En voor lui die deze laptop hebben.. bevalt ie geod?? word ie niet erg heet en geeft ie nie te veel lawaai? en knu je dr ook erg goed op gamen.? bij mij gaat het vooral dat ie het goed doet als ik Call of Duty speel of AA :P :9~ :D

of kan ik dan beter een aldi/lidl laptop kopen?? :S
Hij maakt bij surfgebruik en tikwerk geen lawaai, je hoort hem dan in een compleet stille kamer heeeeeeeeeeeeel zachtjes zoemen.

Als je gaat gamen of energiebeheer op altijd aan zet (en de cpu dus op 1.6 ghz gaat draaien) wordt hij wel warm tot heet en gaat de koeler aan, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk. Op dat moment maakt de koeler wel geluid, maar niet echt veel omdat je bij fiks cpu-gebruik meestal toch ook iets met geluid doet.

Conclusie: Bij gamen of zware zaken de laptop op een tafel zetten, anders is het echt te warm. Bij alle andere zaken gewoon het ding op schoot :) Geluid is meestal niet storend.

Denk er aan dat Aldi-medions vrijwel altijd een hete desktopproc hebben en dus meer lawaai maken en heter worden.

Gamen gaat trouwens vlotter en beter dan op m'n p4-1800@2000 met een radeon 9700 pro...

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 10-06-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Haha owhke .. thnx voor je info..
dat wou ik dus ff weten.. Ik wil ook weer niet dat mn schoot straks verbrand is ik in een trein zit ofzo :P..

Ik vind hem echt een te gek ding dus wil hem zo snel mogelijk hebbe haha :9~ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
newpegasus schreef op 10 juni 2004 @ 12:25:
over de acer arcade he, ik de-laptopper staat dat ze het beiden wel hebben, maar volgens MaLa niet? wie kan uitsluiting geven, ben toch wel benieuwd eigenlijk. en volgens de laptopper heeft de 2012 ook een subwoofer, dus wat is het nou?

* newpegasus heeft zelf gister de 2012Wlci besteld
Dat subwoofertje zit er wel alleen is loos en er komt geen geluid uit.. Maar het is geluid is super hoor. Verder hoorde ik over die arcade knop dat je bij de 2012 alleen via windows er mee kon werken etc... heb zelf nog niks geprobeerd omdat ik het niet echt gebruik. Bij de 2001 zal er wel standaard een klein deel van de schijf opgedeeld zijn om het spulletje te lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

ok, bedankt voor de verheldering. maar het lijkt me toch dat die arcade knop er niet voor niets is, evenals die subwoofer :P. ik zie het vanzelf als ik hem binnen krijg :D

ik heb hem trouwens op de laptopper.nl besteld met:

Centrino 1.5
40 Gb 5400rpm
512 Mb ram
dvd/cdrw combo
15.4" WXGA

ik heb trouwens ook maar gelijk een jaar pick up & return gekocht ipv een jaar carry in. anders zou ik hem naar wijk en aalburg moeten brengen als er iets mee zou zijn, en daar heb ik geen zin in :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
newpegasus schreef op 10 juni 2004 @ 14:30:
ok, bedankt voor de verheldering. maar het lijkt me toch dat die arcade knop er niet voor niets is, evenals die subwoofer :P. ik zie het vanzelf als ik hem binnen krijg :D

ik heb hem trouwens op de laptopper.nl besteld met:

Centrino 1.5
40 Gb 5400rpm
512 Mb ram
dvd/cdrw combo
15.4" WXGA

ik heb trouwens ook maar gelijk een jaar pick up & return gekocht ipv een jaar carry in. anders zou ik hem naar wijk en aalburg moeten brengen als er iets mee zou zijn, en daar heb ik geen zin in :+.
Super zaak heb hem zelf daar ook vandaan ze hebben veel extra's qua garantie en extra hardware en pixel garantie...

Ze hebben gewoon wat goedkopere spullen toegepast en loos gelaten ga ik vanuit maar maybe zit er toch een woofertje ik hoor het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke tas kopen jullie bij deze laptop? Moeten wel paar schoolboeken in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Ik heb er eentje van CaseLogic, gehaald bij de MediaMarkt. 't is wel een beetje een grote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Nou, ik dacht hem vandaag binnen te hebben, blijkt dat ze hem pas over twee weken konden leveren :( Metteen maar even geannuleerd en bij een andere winkel (de laptopper) opnieuw besteld. De laptopper kan hem waarschijnlijk begin volgende week leveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik heb de laptop bij Dynabyte gekocht en daarbij een Laptop-rugtas.

http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=

Ik kreeg ook nog korting op de rugtas! (20 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
The Real Falcon schreef op 10 juni 2004 @ 21:03:
Ik heb de laptop bij Dynabyte gekocht en daarbij een Laptop-rugtas.

http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=

Ik kreeg ook nog korting op de rugtas! (20 euro)
Mooie tas zeg zag laatst ook ergens van die tassen staan met van die hardtop achterkanten in verschillende kleuren etc in een topic die waren ook kwel maar waren volgens mij niet specifiek voor laptops ontworpen maar waren er wel goed voor.. Ik heb zelf een hp rugtas van de hcc uit een grabbelbak wel oude serie maar ideaal ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds kort de 2012, heb ook meteen een draadloze router gekocht, asus wl500g. Nu heb ik alleen een probleem, als ik dichtbij de router ben is het signaal uitstekend, vanzelfsprekend. Als ik naar boven ga, blijft het signaal uitstekend, heel mooi, maar dan oppeens is het weg en komt het ook niet meer terug tenzij ik een beetje rond ga lopen. Ik heb dus zo'n programmatje gedownload waarmee je de signaalsterke grafisch kunt weergeven en dit toont aan dat het signaal steeds relatief sterk blijft maar dat het wel af en toe, als ik verder weg ga, heel kort wegvalt. Windows zegt dan direct dan hij het signaal kwijt is, en vind het niet meer terug, terwijl het eigenlijk wel sterk is. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen, de router, de laptop??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
klaas321: Ik denk dat je hiervoor beter een topic kan openen in Network Troubleshooting, daar zitten de experts op het gebied van wlan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Laurent op 11-06-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Nee Aikeleer, wou net hetzelfde probleem melden, maar dan met een 2023 en een asus w300g...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
johnnyv.nl schreef op 11 juni 2004 @ 21:54:
Nee Aikeleer, wou net hetzelfde probleem melden, maar dan met een 2023 en een asus w300g...
Ik heb alleen dan de 2012 met 300g ik heb overal goed bereik in huis maar raak het signaal niet helemaal kwijt soms is ie wel wat minder maar is logisch.. Klapt er bij jullie gewoon uit en zegt ie wireless netwerk niet beschikbaar ?
Let er wel op dat je goede driver instaleerd je hebt een pakketje alleen voor b en voor b/g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoeveel mb draadloos netwerk in een Aspire 2012 zit??

al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
802.11g

54 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

NOu ik heb de brander van de 2012wlci ook al aan de gang, Nero6 (ipv5) was de oplossing hij brand op 24x :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las in het boekje van acer advantage dat je ook extra garantie kunt bijkopen en dat je dat kunt regelen op internet. Naar acer advantage gesurft, uiteindelijk kwam ik op deze http://www.aceradvantage.com/advantage/page1.do pagina terecht. Daar moet je een code en een paswoord invullen, er staat dat die in het acer advantage boekje staat. maar daar vind ik niets in, wie weet hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Ik ga nu ook een laptop kopen voor de studie (Ti). Ik zit te twijfelen tussen de Aspire 2012 en de Aspire 2023. Zijn de verschillen wel het geld waard?
Ga je ook verschil merken tussen een 5400rpm hdd en een 7200rpm?

[ Voor 19% gewijzigd door PcFer op 13-06-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt he!! ik heb daar nog niet zoveel verstand van maar nu weet ik het! ;) ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

zijn die 2023's nog wel te koop? salland en de laptopper hebben ze van de site gehaald en de meeste andere shops hebben een voorraad van 0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

sds schreef op 13 juni 2004 @ 17:42:
zijn die 2023's nog wel te koop? salland en de laptopper hebben ze van de site gehaald en de meeste andere shops hebben een voorraad van 0 :?
Dat is dus inderdaad vreemd. Ik heb hem besteld bij de laptopper, en die zelfde middag hadden ze hem van hun site gehaald. Maar ik heb wel een bevestiging van bestelling. Ga ik ze maandag even over lastig vallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 21:25:
Wie weet hoeveel mb draadloos netwerk in een Aspire 2012 zit??

al vast bedankt
2012 heeft built in 802.11g en kan dus b en g wifi aan op 2.4ghz band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 21:28
Misschien dat Acer dan toch met een nieuwe versie komt, een Dothan misschien? Van mij mogen ze trouwens een goede AMD64 erin zetten en verder die Radeon 9700 128 MB etc. behouden evenals 15.4 scherm, maar dan met 1024 DDR en 60 GB hd 7200 rpm. Dan een redelijk prijsje en ik koop hem meteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

pluspunten 2001:

pluspunten 2012:

In de officiele specs hebben beide hetzelfde scherm.
Ook heeft de 2012 wireless B&G.
Waar is dat te vinden van die verschillende chassis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 10:02
Ik heb de 2012 gekocht. Echt een prachtlaptop. Vooral het scherm is echt goed. Je kan er in de felle zon nog steeds goed mee werken. En breedbeeld vind ik ook erg handig.
Maar weet iemand hoe het zit dat als ik de batterij 'snachts oplaad en de batterij is vol, stopt ie dan vanzelf met laden of wordt ie dan overladen waardoor de levensduur van de batterij wordt verminderd?
En als de laptop gewoon op de adapter zit en hij staat uit, moet ik die adapter dan uit het stopcontact halen of kan het geen kwaad als er gewoon stroom op de laptop blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Rct124 schreef op 13 juni 2004 @ 23:24:
Ik heb de 2012 gekocht...
Hoe zit het met het geluid van de koeler, slaat deze vaak aan en maakt deze veel lawaai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:29
valt op zich wel mee, hij heeft d8 ik 3 standen (als ik het goed gehoord heb) uit, half en vol.
Uit hoor je logischer wijs niet, wanneer half aanslaat weet ik niet precies, maar die hoor je ook niet echt en vol hoor je wel, echter doetie dat (bij mij iig) alleen op full load, en vaak is er dan is er dan wel ander geluid (film, game oid) dat je dat geluid toch niet hoort

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
Slaat inderdaad heel weinig aan. Hij is echt heel stil. Als je een tijdje op deze laptop hebt gewerkt en je gaat op een desktop werken dan denk je van: wat een lawaaibak zeg ik ga weer terug op de laptop.

Bij een beetje internetten ed gaat de fan bijna nooit aan (zelfs niet toen ik buiten zat met 30 graden). Als je bijv programma's gaat installeren muziek afspelen met windows mediaplayer gaat de fan af en toe zachtjes aan. Maar het fangeluid is eigenlijk nooit hinderlijk.

Vanaf dat ik de laptop heb werk ik eigenlijk nooit meer op de desktop pc. De laptop werkt veel lekkerder ook door het goede scherm. En na eventjes wennen kan je ook net zo goed werken met het touchpad als met de muis. Dus mijn advies is als je de laptop hebt nog even geen muis aansluiten omdat je misschien niet met het touchpad kan werken maar gewoon wennen en dan lukt dat vanzelf wel :)

Maar weet iemand hoe dat met de batterijen zit?
Rct124 schreef op 13 juni 2004 @ 23:24:
Maar weet iemand hoe het zit dat als ik de batterij 'snachts oplaad en de batterij is vol, stopt ie dan vanzelf met laden of wordt ie dan overladen waardoor de levensduur van de batterij wordt verminderd?
En als de laptop gewoon op de adapter zit en hij staat uit, moet ik die adapter dan uit het stopcontact halen of kan het geen kwaad als er gewoon stroom op de laptop blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Nou ik weet wel dat ik gisteren iets raars mee maakte. Namelijk ik had hem gisteren afgesloten (helemaal uit.. geen hibernate of wat anders) en liet mijn accu er aan hangen. Volgende ochtend wou ik hem aandoen en hij liet even de lampjes links onder branden van dat hij aanstaat (gloeilampje) en de hd. Maar daarna ging hij net zo hard weer uit.

Ik schrok even want dit verwacht je natuurlijk niet van een nieuwe laptop. Dus toen bedacht ik om de accu er uit te trekken en nog een keer te proberen (nadat ik het 3x keer had geprobeerd met hem er in) en toen deed hij het weer as usual!

Nu weet ik niet of dit een probleem is met mijn laptop of dat dit een algemeen probleem is met de 2012 Wlci.. of zelfs over de hele 20XX lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 16:49:
las in het boekje van acer advantage dat je ook extra garantie kunt bijkopen en dat je dat kunt regelen op internet. Naar acer advantage gesurft, uiteindelijk kwam ik op deze http://www.aceradvantage.com/advantage/page1.do pagina terecht. Daar moet je een code en een paswoord invullen, er staat dat die in het acer advantage boekje staat. maar daar vind ik niets in, wie weet hoe dit moet?
Ik heb ook zo'n Acer Advantage garantie gekocht. Deze heb ik tegelijkertijd gekocht met mijn laptop, gewoon bij dezelfde winkel. Ik kreeg zo'n papiertje mee waarop twee keer een stickertje was geplakt. Een van die stickertjes moet je opsturen naar Acer (Italië) binnen 6 weken ofzoiets. Na een heel aantal weken krijg je bericht terug, een certificaat waarop staat dat je recht op garantie hebt.

Je moest ook nog ergens een code op internet invullen, maar ik weet niet meer waar dat nou van toepassing was. Moest dat nou ná dat je het certificaat van Acer hebt ontvangen of erna?

Dan nog een vraag aan iedereen die met dit heerlijke weer met z'n Aspire buiten in de tuin zit: blijft het scherm bij jullie wel goed zichtbaar? Ik moet de brightness voluit zetten (daar gaaaaaat je accu) en dan nog zie ik amper wat. Ik moet echt in de schaduw gaan zitten en als 't ff kan het zonnescherm naar beneden, en dán gaat het goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Priet schreef op 14 juni 2004 @ 12:34:
[...]

Ik heb ook zo'n Acer Advantage garantie gekocht. Deze heb ik tegelijkertijd gekocht met mijn laptop, gewoon bij dezelfde winkel. Ik kreeg zo'n papiertje mee waarop twee keer een stickertje was geplakt. Een van die stickertjes moet je opsturen naar Acer (Italië) binnen 6 weken ofzoiets. Na een heel aantal weken krijg je bericht terug, een certificaat waarop staat dat je recht op garantie hebt.

Je moest ook nog ergens een code op internet invullen, maar ik weet niet meer waar dat nou van toepassing was. Moest dat nou ná dat je het certificaat van Acer hebt ontvangen of erna?

Dan nog een vraag aan iedereen die met dit heerlijke weer met z'n Aspire buiten in de tuin zit: blijft het scherm bij jullie wel goed zichtbaar? Ik moet de brightness voluit zetten (daar gaaaaaat je accu) en dan nog zie ik amper wat. Ik moet echt in de schaduw gaan zitten en als 't ff kan het zonnescherm naar beneden, en dán gaat het goed...
Ik zie buiten ook echt heel slecht in de zon ik moet ook gewoon in de schaduw gaan zitten en dan zie ik het nog slecht, heb overigens niks aangepast qua brightnes etc.. zal wel werken met die FN toetsen :? De contrast ratio is al laag als ik het vergelijk met een normale tft die zijn veel lichter maar jah dat gaat qua koste van je accu duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Uuh jongens.. word de serie 2023WLCI uit de markt gehaald ofzo?.. Je kunt hem nergens meer bestellen.. :S :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

greenlizzard schreef op 13 juni 2004 @ 18:16:
Misschien dat Acer dan toch met een nieuwe versie komt, een Dothan misschien? Van mij mogen ze trouwens een goede AMD64 erin zetten en verder die Radeon 9700 128 MB etc. behouden evenals 15.4 scherm, maar dan met 1024 DDR en 60 GB hd 7200 rpm. Dan een redelijk prijsje en ik koop hem meteen ;)
Over dothan gesproken, Als ik met Speedswitchxp bij systeeminfo kijk staat er 1500mhz(dothan) 8)7 (2012wlci)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Ik heb ff een review gezocht: http://www6.tomshardware.com/mobile/20031031/index.html
Er zit wel een groot verschil tussen 4200rpm en 5400rpm, maar tussen 7200 en 5400 zit niet zo'n groot verschil. Ik denk dat ik een 5400 neem, omdat een 7200 al gauw zo'n 80 euro duurder is. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mijn gedacht ook. 5400rpm levert een mooie snelheidswinst op, terwijl het niet veel meer kost, en de warmteproductie en lawaai blijft ook binnen de perken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

idd, dat heb ik ook gedaan: een 5400 rpm 40GB ipv 4200rpm 40Gb. ik heb mn laptop alleen nog steeds niet binnen :(. en het kostte maar 15 euro meer!

[ Voor 13% gewijzigd door newpegasus op 14-06-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Dan neem ik een 5400rpm hdd. Ik kan ook nog kiezen voor pixelgarantie. Dat kost 50 euro en dan ben je zeker dat je geen dode pixels hebt. Komt het vaak voor dat je een dode pixel hebt?
Is het ook verstandig om extra garantie te nemen?
btw zijn er ook ergens mooie foto's van de 2012? Ik kan namenlijk nergens foto's vinden :'(

[ Voor 33% gewijzigd door PcFer op 14-06-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rct124
The Real Falcon schreef op 14 juni 2004 @ 11:45:
Nou ik weet wel dat ik gisteren iets raars mee maakte. Namelijk ik had hem gisteren afgesloten (helemaal uit.. geen hibernate of wat anders) en liet mijn accu er aan hangen. Volgende ochtend wou ik hem aandoen en hij liet even de lampjes links onder branden van dat hij aanstaat (gloeilampje) en de hd. Maar daarna ging hij net zo hard weer uit.

Ik schrok even want dit verwacht je natuurlijk niet van een nieuwe laptop. Dus toen bedacht ik om de accu er uit te trekken en nog een keer te proberen (nadat ik het 3x keer had geprobeerd met hem er in) en toen deed hij het weer as usual!

Nu weet ik niet of dit een probleem is met mijn laptop of dat dit een algemeen probleem is met de 2012 Wlci.. of zelfs over de hele 20XX lijn.
Als je batterij bijna leeg is (10% of lager..) gaat hij inderdaad niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
PcFer schreef op 14 juni 2004 @ 18:13:
Dan neem ik een 5400rpm hdd. Ik kan ook nog kiezen voor pixelgarantie. Dat kost 50 euro en dan ben je zeker dat je geen dode pixels hebt. Komt het vaak voor dat je een dode pixel hebt?
Is het ook verstandig om extra garantie te nemen?
btw zijn er ook ergens mooie foto's van de 2012? Ik kan namenlijk nergens foto's vinden :'(
Jah neem gewoon 5400 is veel snelheids winst en een leuke prijs. Verder zal ik ook gewoon pixelgarantie nemen heb ik ook gedaan en je bent dan verzekerd dat je niet tegen rare pitten zit aan te kijken, ik koop niks meer zonder zon garantie heb het wel afgeleerd. Extra garantie moet je zelf weten natuurlijk of doe de standaard 1 jaar naar carry in ofzo maar als je voor langere tijd service wil hebben en garantie natuulijk neem dan van acer de extra garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
albert04 schreef op 14 juni 2004 @ 15:57:
Uuh jongens.. word de serie 2023WLCI uit de markt gehaald ofzo?.. Je kunt hem nergens meer bestellen.. :S :( :'(
Zwijg me ervan... heb al 3 acer laptops willen bestellen. 3x niet meer te verkrijgen.
Het was iedere keer 1 met een oneven cijfer. de TM 291ALCi en de aspire 2001WLCi.

Ik ben nu aan het twijfelen tss de TM 292LMi of de AS 2012WLCi.
Jammer van die 2.1 boxjes en extra functietoetsen, maar so be it...

Heeft de 2012 die arcade knop niet mss?
Kent er iemand een goede site met review van de 2012, met foto's van alle hoeken en kanten...

[ Voor 13% gewijzigd door Gizmoke op 14-06-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MaLa_ schreef op 14 juni 2004 @ 19:03:
[...]

Jah neem gewoon 5400 is veel snelheids winst en een leuke prijs. Verder zal ik ook gewoon pixelgarantie nemen heb ik ook gedaan en je bent dan verzekerd dat je niet tegen rare pitten zit aan te kijken, ik koop niks meer zonder zon garantie heb het wel afgeleerd. Extra garantie moet je zelf weten natuurlijk of doe de standaard 1 jaar naar carry in ofzo maar als je voor langere tijd service wil hebben en garantie natuulijk neem dan van acer de extra garantie..
wat is de kans nou dat zo'n laptop kapot gaat? Als je hem laat donderen is het toch geen garantie meer en voor 130 euro onderdelen die toch amper kapot gaan extra te verzekeren zie ik het nut niet van in of doe ik er toch verstandig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:18:
[...]

wat is de kans nou dat zo'n laptop kapot gaat? Als je hem laat donderen is het toch geen garantie meer en voor 130 euro onderdelen die toch amper kapot gaan extra te verzekeren zie ik het nut niet van in of doe ik er toch verstandig aan?
offtopic:
HOIIIIIIIIIIIIIII :+

[ Voor 4% gewijzigd door PcFer op 14-06-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

[...]

Het is wel degelijk verstandig om een extra garantie af te sluiten. Sommige leveranciers geven zelfs garantie over defecten die door de gebruiker zelf zijn veroorzaakt. Laat jij hem vallen, dan repareren ze hem alsnog. Ook is het handig om gezeur te voorkomen. Als er toch onderdelen onverhoop kapot gaan, dan repareren ze hem zonder dat jij er over hoeft te zeuren. Dan denk ik met aan dingen als: ventilator begeeft het, processor/grafische chip wordt hierdoor te warm, gaat kapot en jij zit met een defecte notebook. Zonder garantie zul je waarschijnlijk zelf voor de kosten op mogen draven, met de garantie zullen ze hem moeten repareren voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
[...]

Ach voor normaal gebruik zal ik zelf niet zon garantie nemen, maar wanneer je je laptop echt super vaak gebruikt en verplaatst dan zal ik zeker zon garantie nemen. Het is maar net waar je van houd of gewend bent en waar je hem voor gaat gebruiken... Als je veel op reis bent is zon garantie wel lekker maar voor een vakantie neem ik liever een reis verzekering :o

[ Voor 3% gewijzigd door _MaLa_ op 14-06-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Gizmoke schreef op 14 juni 2004 @ 19:53:
[...]

[knip]
Kent er iemand een goede site met review van de 2012, met foto's van alle hoeken en kanten...
Ik ben op zich ook wel benieuwd naar een review over de 2012 en wat foto's maar die schijnen er niet echt te zijn :/

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

Is het nou zo dat de serie 2023WLCI uit de markt is of gewoon tijdelijk niet leverbaar is (vanwege groot succes ofzo)?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
alwinh schreef op 14 juni 2004 @ 21:48:
[...]

Ik ben op zich ook wel benieuwd naar een review over de 2012 en wat foto's maar die schijnen er niet echt te zijn :/
Yep ik vind dat er over het algemeen zeer weinig reviews zijn van laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de 2023WLMi te kopen. Heeft er iemand een foto van een Acer AZERTY toetsenbord? Of verschilt dit niet veel van het QWERTY bord wat indeling betreft?

Ik ben een Belg zie je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Acer Aspire 2023wmli gekocht vorige week.
Hier zijn een aantal foto's:

Card Reader
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/PICTURES/notebook/acer-01.jpg

Wifi en Bleutooth
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/PICTURES/notebook/acer-02.jpg

Keyboard en touchpad
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/PICTURES/notebook/acer-03.jpg

16:10 scherm
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/PICTURES/notebook/acer-04.jpg

Superdrive slot load (DVD-RW) en PCMCIA slot
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/PICTURES/notebook/acer-05.jpg

Achterkant van het scherm
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/PICTURES/notebook/acer-06.jpg

Poorten aan de achterkant.
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Pikachu/PICTURES/notebook/acer-07.jpg

Mja... keyboard is niet echt duidelijk te zien op die foto's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 09:33:
Ik heb een Acer Aspire 2023wmli gekocht vorige week.
Hier zijn een aantal foto's:

Card Reader
[afbeelding]

Wifi en Bleutooth
[afbeelding]

Keyboard en touchpad
[afbeelding]

16:10 scherm
[afbeelding]

Superdrive slot load (DVD-RW) en PCMCIA slot
[afbeelding]

Achterkant van het scherm
[afbeelding]

Poorten aan de achterkant.
[afbeelding]

Mja... keyboard is niet echt duidelijk te zien op die foto's :/
Bedankt, heb je ook enig idee of er zeer veel verschil is met de 2012WLCi, want eigenlijk wou ik de 2001WLCi, maar deze is niet meer te verkrijgen.
Ik bedoel dus op de bouw, stevigheid en die arcade knop? ....

Ik denk van niet want ze zijn nogal identiek op enkele specs na.

edit...

WTF? Ik ga zojuist naar de site van acer belgië en de 2001, 2003 en 2023 zijn van de site gehaald. Niet meer verkrijgbaar dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Gizmoke op 15-06-2004 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap man... straks betekent dat dat er eentje uitkomt met Dothan en dat ik de volle pot heb betaald >.<

Die 200x hebben die niet een gewoon 15" tft in 4:3 ipv 16:10 ?
Qua specs zullen die verschillen, qua model niet zozeer. Behalve de CD-R misschien. Bij de 2023 is dat slot load ipv tray load bij de 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de foto's!

Hij is idd verdwenen op de site :(

En wat is Dothan? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dothan is het vervolg op de Banias.
Een nieuwe Pentium-M dus, met dubbel zoveel cache geheugen (2mb L2 ipv 1mb L2), en binnenkort een hogere FSB (533mhz ipv 400mhz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Gizmoke schreef op 14 juni 2004 @ 19:53:
[...]

Zwijg me ervan... heb al 3 acer laptops willen bestellen. 3x niet meer te verkrijgen.
Het was iedere keer 1 met een oneven cijfer. de TM 291ALCi en de aspire 2001WLCi.

Ik ben nu aan het twijfelen tss de TM 292LMi of de AS 2012WLCi.
Jammer van die 2.1 boxjes en extra functietoetsen, maar so be it...

Heeft de 2012 die arcade knop niet mss?
Neeh.. zou dan voor een diabloo V3000 gaan denk ik... maar tis echt jammer dan de 2023WLCI er uit hebben gehaald 8)7 :( was eigelijk ook van plan om zo lappie te halen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
albert04 schreef op 15 juni 2004 @ 12:10:
[...]

Neeh.. zou dan voor een diabloo V3000 gaan denk ik... maar tis echt jammer dan de 2023WLCI er uit hebben gehaald 8)7 :( was eigelijk ook van plan om zo lappie te halen... :'(
Diable V3000 :?

Het hangt ervan af welke ze me het snelst kunnen leveren. Mag em bestellen 28juni als ik mijn uitslag van examens heb. En ik moet em tegen vrijdag 2juli dan zeker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
albert04 schreef op 15 juni 2004 @ 12:10:
[...]

Maybe hebben ze die handel net zo lang door verkocht tot de importeur helemaal los er van was en wachten nu op de nieuwe range maar hoeft natuulijk niet gelijk te komen..

Als er nog mensen zijn die high reso pics willen van een 2012 geef effe een seintje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Gizmoke schreef op 15 juni 2004 @ 12:19:
[...]

Diable V3000 :?

Het hangt ervan af welke ze me het snelst kunnen leveren. Mag em bestellen 28juni als ik mijn uitslag van examens heb. En ik moet em tegen vrijdag 2juli dan zeker hebben.
Jah kijk maar op www.de-laptopper.nl.. als ik het goed heb ljikt ie wel een beetje op de aspire 2012 / 2001? (instellingen) hij is iets duurder.. maar heeft wel een SXGA scherm en design ziet er ook goed uit.. (Vind ik dan) :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

_MaLa_ schreef op 15 juni 2004 @ 12:41:
[...]
Als er nog mensen zijn die high reso pics willen van een 2012 geef effe een seintje..
ik zou heel graag een paar goede high res pics van de 2012 willen zien! bij voorbaat dank. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
_MaLa_ schreef op 15 juni 2004 @ 12:41:
[...]

Maybe hebben ze die handel net zo lang door verkocht tot de importeur helemaal los er van was en wachten nu op de nieuwe range maar hoeft natuulijk niet gelijk te komen..

Ik zou er ook wel willen, want het gaat deze worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er waren er nog 15 bij de importeur in België. Ik heb hem besteld en misschien heb ik hem morgen al :)

Wat is de reden dat ze hem uit de handel nemen? Wordt hij vervangen of komt ie nog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:40:
Er waren er nog 15 bij de importeur in België. Ik heb hem besteld en misschien heb ik hem morgen al :)

Wat is de reden dat ze hem uit de handel nemen? Wordt hij vervangen of komt ie nog terug?
Ik denkt vervangen. Alle modellen die eindigen op een oneven cijfer gaan eruit heb ik gemerkt. De 2001, 2003, 2023, TM 291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

de 2023 is nu ook van de nederlandse site gehaald, deze zal dus wel niet meer opnieuw geleverd worden dus als hij nog ergen is word dat op=op.

Ik had op sommige winkelsites gelezen dat de 2012 een model was dat eruit ging, maar dat valt dus nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Op de belgische sites van bekendere winkels zoals Tones en loveno is de aspire 2012 nog de enige aspire die met een 2 begint.

Bij sommige nog enkele 2023modellen
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.