Vervolg op vorige bericht:
Waar kan ik het beste op gamen op de 2001 of de 2012??
Neem dan de 2012, 2023 zit radeon 9700 in. In de 2001 zit slot in cd eter en in de 2012 een gewone en de display mist in de 2012.. Ach ik mis het niet vond alleen de slot in erg kwel maar kan nie alles hebbenVerwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 20:44:
Vervolg op vorige bericht:
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Verwijderd
Dat is zeker mooi om te horenregmaster schreef op 05 juni 2004 @ 10:06:
Nog even een tip voor degenen met een Aspire 2001 notebook die graag Bleutooth ingebouwd willen hebben, het is vrij simpel.
Het Compaq/HP NX7010 notebook is technisch gelijk aan de Aspire 2001/2003.
In de NX7010 zit onder de accu een miniscuul BT klein kaartje, type BTM200. Op de Aspire zit op exact dezelfde plaats niets maar wel een plugje en twee schroefbusjes.
Ik heb op de site van HP naar de module gezocht en als spare part gevonden.
Koste me incl. verzenden 98 euri, hoop centen maar tis het waard.
Het moduultje zit er binnen een minuut in. Je moet alleen wel de BT driver ff bij Compaq vandaan halen.
Bereik van de module is super, veel beter dan welke BT Dongle ik ook geprobeerd heb.
Tis maar een weetje, misschien ook voor de Aspire 2012.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
True, tis inderdaad een hoop geld. Gelukkig hoef ik niet op m'n geld te zitten.418O2 schreef op 06 juni 2004 @ 02:24:
2012 0wnz en de 2023 dus wss ook wel
en over die dongle, leuk en aardig, maar voor 22.50 heb je een USB dongle. IMHO is het het niet waard om daar 4 keer meer voor uit te geven
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heeft de 2012 niet een subwoofer en goeie tft-scherm en arcade bootoptie??IceOnFire schreef op 06 juni 2004 @ 16:41:
Voor de mensen die zich afvragen wat de verschillen zijn tussen de 2001 en de 2012 en er tussen twijfelen:
pluspunten 2001:
- aluminium chassis ipv plastic
- arcade-bootoptie met knop en lcd aan de voorkant (minilinuxversie op de hdd om direct film, foto en muziek te bekijken/beluisteren). kan bij de 2012 alleen onder windows, ook mist hij de knoppen en lcdschermpje
- speakers met subwoofer ipv alleen twee speakertjes
- slot-in dvd/cdrw drive ipv normale cvd/cdrw met een cdlade
- betere kwaliteit breedbeeld TFT-scherm
pluspunten 2012:
- op het moment net iets voordeliger dan de 2001
- Radeon 9700 mobile ipv 9200 mobile
- wireless B & G ipv alleen B
- iets snellere Centrino processor
Verwijderd
Verwijderd
nee dus... daarom, is wel wat om rekening mee te houden... de 2023 heeft die opties overigens welVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:06:
[...]
Heeft de 2012 niet een subwoofer en goeie tft-scherm en arcade bootoptie??
[ Voor 8% gewijzigd door IceOnFire op 06-06-2004 22:02 ]
Ik heb dus de 2012 .. maar die subwoofer heb ik nog niet kunnen vinden. Kan iemand mij uitleggen waar ie zit en hoe ik hem aan en uit krijg?Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:06:
[...]
Heeft de 2012 niet een subwoofer en goeie tft-scherm en arcade bootoptie??
Op de 2012 zit geen subwoofer is wel een ander geluid systeem als je bij de specs kijkt als de 2001.. Er zit bij de 2012 wel een raar speakertje onder de laptop lijkt wel voor surround ofzo.. Of zal dat de subwoofer zijn maar dan weer leegThe Real Falcon schreef op 07 juni 2004 @ 08:16:
[...]
Ik heb dus de 2012 .. maar die subwoofer heb ik nog niet kunnen vinden. Kan iemand mij uitleggen waar ie zit en hoe ik hem aan en uit krijg?
[ Voor 6% gewijzigd door _MaLa_ op 07-06-2004 08:56 ]
Verwijderd
Ook de jewel diamont 2000 oid heeft een hoog resolutie breedbeeld.Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 20:44:
Voor breedbeeld WUXGA en hoger zal je bij Dell moeten aankloppen denkik, namelijk de Inspiron 8600c.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 16:42 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Verwijderd
Dat snap ik ook. Maar ik vroeg hoe het kan hoe die 6 gb zonder x-tra schijfruimte vrij daar komt te staan. Is dit standaard als er geen harde schijf in zit ofzo?GreenFury schreef op 07 juni 2004 @ 17:32:
Gewoon ffe opnieuw pationeren lijkt mij ??
,voor de 3e keer heeft iemand de cd brander al aan de gang van de 2012wlci ?? (die zit er toch echt in??)
Ik kijk even voor je, als ik een CDRW vinden kanGreenFury schreef op 07 juni 2004 @ 17:32:
Gewoon ffe opnieuw pationeren lijkt mij ??
,voor de 3e keer heeft iemand de cd brander al aan de gang van de 2012wlci ?? (die zit er toch echt in??)
Het rare speakertje onderop is (iig voor de 2023) de subwoofer._MaLa_ schreef op 07 juni 2004 @ 08:52:
[...]
Op de 2012 zit geen subwoofer is wel een ander geluid systeem als je bij de specs kijkt als de 2001.. Er zit bij de 2012 wel een raar speakertje onder de laptop lijkt wel voor surround ofzo.. Of zal dat de subwoofer zijn maar dan weer leeg
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 09:18 ]
Maybe zat ie iets vol toen je hem kreeg heb er zelf niet echt op gelet maybe word ie zo afgeleverd of hebben ze er al mee gewerkt ter controle.. Kijk gewoon effe de aankomende keer hoe lang het duurt voordat ie weer vol is.. Kijk als je drivers wil effe op de ftp site van acer staan wat nieuwere versies van alle drivers d8 ik.Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 08:46:
ik heb sinds gisteren de 2012 en moet zeggen dat het een van de mooiste laptops is die ik ooit gezien heb. Had nog wel een vraagje, heb gisteren net zoals in de handleiding stond de accu opgeladen met de laptop uit, na een kwartiertje ging het lampje van de accu echter al op blauw staan, ik hoorde andere mensen zeggen dat het wel 2 uur zou moeten duren, in de handleiding kan ik ook niet direct iets vinden. Hoort dat zo of denkt ie dan dat de accu vol is terwijl hij dat eigenlijk niet helemaal is??
nog een vraagje, ik wil graag xp pro erop, is opzich geen probleem, heb alle drivers al van de acer website, alleen zit er op de 2012 (op de 20** waarschijnlijk ook) windows aspire arcade, dat programma draait gewoon in windows en is dus niet voor films te kijken ofzo zonder windows (dit kan de 2012 ook niet, toch?) Mijn probleem is dus dat ik dat programma toch zou willen behouden, weet iemand waar ik dat kan halen??
Kun je me uitleggen waar dit vandaan komt? Hebben ze niet allebei hetzelfde scherm?IceOnFire schreef op 06 juni 2004 @ 16:41:
Voor de mensen die zich afvragen wat de verschillen zijn tussen de 2001 en de 2012 en er tussen twijfelen:
pluspunten 2001: *snip*
Arrived anxious, left bored
Hij maakt bij surfgebruik en tikwerk geen lawaai, je hoort hem dan in een compleet stille kamer heeeeeeeeeeeeel zachtjes zoemen.albert04 schreef op 10 juni 2004 @ 12:20:
hallow luitjes.. ik ben van plan om binnenkort een acer aspre 2023WLMI te kopen.. maar ik heb eigelijk een vraagje want ik zoek eigelijk naar meer fotos van deze laptop.op internet kan ik het niet vinden.. jah 1tje maar die staat ook op de-laptopper.nl en acer.nl
maybe dat jullie wat hbben gemaakt ofzo??
En voor lui die deze laptop hebben.. bevalt ie geod?? word ie niet erg heet en geeft ie nie te veel lawaai? en knu je dr ook erg goed op gamen.? bij mij gaat het vooral dat ie het goed doet als ik Call of Duty speel of AA![]()
![]()
![]()
of kan ik dan beter een aldi/lidl laptop kopen??
[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 10-06-2004 12:45 ]
Dat subwoofertje zit er wel alleen is loos en er komt geen geluid uit.. Maar het is geluid is super hoor. Verder hoorde ik over die arcade knop dat je bij de 2012 alleen via windows er mee kon werken etc... heb zelf nog niks geprobeerd omdat ik het niet echt gebruik. Bij de 2001 zal er wel standaard een klein deel van de schijf opgedeeld zijn om het spulletje te lanceren.newpegasus schreef op 10 juni 2004 @ 12:25:
over de acer arcade he, ik de-laptopper staat dat ze het beiden wel hebben, maar volgens MaLa niet? wie kan uitsluiting geven, ben toch wel benieuwd eigenlijk. en volgens de laptopper heeft de 2012 ook een subwoofer, dus wat is het nou?
* newpegasus heeft zelf gister de 2012Wlci besteld
Super zaak heb hem zelf daar ook vandaan ze hebben veel extra's qua garantie en extra hardware en pixel garantie...newpegasus schreef op 10 juni 2004 @ 14:30:
ok, bedankt voor de verheldering. maar het lijkt me toch dat die arcade knop er niet voor niets is, evenals die subwoofer. ik zie het vanzelf als ik hem binnen krijg
ik heb hem trouwens op de laptopper.nl besteld met:
Centrino 1.5
40 Gb 5400rpm
512 Mb ram
dvd/cdrw combo
15.4" WXGA
ik heb trouwens ook maar gelijk een jaar pick up & return gekocht ipv een jaar carry in. anders zou ik hem naar wijk en aalburg moeten brengen als er iets mee zou zijn, en daar heb ik geen zin in.
Mooie tas zeg zag laatst ook ergens van die tassen staan met van die hardtop achterkanten in verschillende kleuren etc in een topic die waren ook kwel maar waren volgens mij niet specifiek voor laptops ontworpen maar waren er wel goed voor.. Ik heb zelf een hp rugtas van de hcc uit een grabbelbak wel oude serie maar ideaal ervoor.The Real Falcon schreef op 10 juni 2004 @ 21:03:
Ik heb de laptop bij Dynabyte gekocht en daarbij een Laptop-rugtas.
http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=
Ik kreeg ook nog korting op de rugtas! (20 euro)
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Laurent op 11-06-2004 18:15 ]
Ik heb alleen dan de 2012 met 300g ik heb overal goed bereik in huis maar raak het signaal niet helemaal kwijt soms is ie wel wat minder maar is logisch.. Klapt er bij jullie gewoon uit en zegt ie wireless netwerk niet beschikbaar ?johnnyv.nl schreef op 11 juni 2004 @ 21:54:
Nee Aikeleer, wou net hetzelfde probleem melden, maar dan met een 2023 en een asus w300g...
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door PcFer op 13-06-2004 20:18 ]
Dat is dus inderdaad vreemd. Ik heb hem besteld bij de laptopper, en die zelfde middag hadden ze hem van hun site gehaald. Maar ik heb wel een bevestiging van bestelling. Ga ik ze maandag even over lastig vallensds schreef op 13 juni 2004 @ 17:42:
zijn die 2023's nog wel te koop? salland en de laptopper hebben ze van de site gehaald en de meeste andere shops hebben een voorraad van 0
2012 heeft built in 802.11g en kan dus b en g wifi aan op 2.4ghz band.Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 21:25:
Wie weet hoeveel mb draadloos netwerk in een Aspire 2012 zit??
al vast bedankt
In de officiele specs hebben beide hetzelfde scherm.IceOnFire schreef op 06 juni 2004 @ 16:41:
pluspunten 2001:
- aluminium chassis ipv plastic
- arcade-bootoptie met knop en lcd aan de voorkant (minilinuxversie op de hdd om direct film, foto en muziek te bekijken/beluisteren). kan bij de 2012 alleen onder windows, ook mist hij de knoppen en lcdschermpje
- speakers met subwoofer ipv alleen twee speakertjes
- slot-in dvd/cdrw drive ipv normale cvd/cdrw met een cdlade
pluspunten 2012:
- op het moment net iets voordeliger dan de 2001
- Radeon 9700 mobile ipv 9200 mobile
- wireless B & G ipv alleen B
- iets snellere Centrino processor
Hoe zit het met het geluid van de koeler, slaat deze vaak aan en maakt deze veel lawaai?Rct124 schreef op 13 juni 2004 @ 23:24:
Ik heb de 2012 gekocht...
Rct124 schreef op 13 juni 2004 @ 23:24:
Maar weet iemand hoe het zit dat als ik de batterij 'snachts oplaad en de batterij is vol, stopt ie dan vanzelf met laden of wordt ie dan overladen waardoor de levensduur van de batterij wordt verminderd?
En als de laptop gewoon op de adapter zit en hij staat uit, moet ik die adapter dan uit het stopcontact halen of kan het geen kwaad als er gewoon stroom op de laptop blijft staan?
Ik heb ook zo'n Acer Advantage garantie gekocht. Deze heb ik tegelijkertijd gekocht met mijn laptop, gewoon bij dezelfde winkel. Ik kreeg zo'n papiertje mee waarop twee keer een stickertje was geplakt. Een van die stickertjes moet je opsturen naar Acer (Italië) binnen 6 weken ofzoiets. Na een heel aantal weken krijg je bericht terug, een certificaat waarop staat dat je recht op garantie hebt.Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 16:49:
las in het boekje van acer advantage dat je ook extra garantie kunt bijkopen en dat je dat kunt regelen op internet. Naar acer advantage gesurft, uiteindelijk kwam ik op deze http://www.aceradvantage.com/advantage/page1.do pagina terecht. Daar moet je een code en een paswoord invullen, er staat dat die in het acer advantage boekje staat. maar daar vind ik niets in, wie weet hoe dit moet?
Ik zie buiten ook echt heel slecht in de zon ik moet ook gewoon in de schaduw gaan zitten en dan zie ik het nog slecht, heb overigens niks aangepast qua brightnes etc.. zal wel werken met die FN toetsenPriet schreef op 14 juni 2004 @ 12:34:
[...]
Ik heb ook zo'n Acer Advantage garantie gekocht. Deze heb ik tegelijkertijd gekocht met mijn laptop, gewoon bij dezelfde winkel. Ik kreeg zo'n papiertje mee waarop twee keer een stickertje was geplakt. Een van die stickertjes moet je opsturen naar Acer (Italië) binnen 6 weken ofzoiets. Na een heel aantal weken krijg je bericht terug, een certificaat waarop staat dat je recht op garantie hebt.
Je moest ook nog ergens een code op internet invullen, maar ik weet niet meer waar dat nou van toepassing was. Moest dat nou ná dat je het certificaat van Acer hebt ontvangen of erna?
Dan nog een vraag aan iedereen die met dit heerlijke weer met z'n Aspire buiten in de tuin zit: blijft het scherm bij jullie wel goed zichtbaar? Ik moet de brightness voluit zetten (daar gaaaaaat je accu) en dan nog zie ik amper wat. Ik moet echt in de schaduw gaan zitten en als 't ff kan het zonnescherm naar beneden, en dán gaat het goed...
Over dothan gesproken, Als ik met Speedswitchxp bij systeeminfo kijk staat er 1500mhz(dothan)greenlizzard schreef op 13 juni 2004 @ 18:16:
Misschien dat Acer dan toch met een nieuwe versie komt, een Dothan misschien? Van mij mogen ze trouwens een goede AMD64 erin zetten en verder die Radeon 9700 128 MB etc. behouden evenals 15.4 scherm, maar dan met 1024 DDR en 60 GB hd 7200 rpm. Dan een redelijk prijsje en ik koop hem meteen
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door newpegasus op 14-06-2004 18:00 ]
[ Voor 33% gewijzigd door PcFer op 14-06-2004 18:58 ]
Als je batterij bijna leeg is (10% of lager..) gaat hij inderdaad niet meer aan.The Real Falcon schreef op 14 juni 2004 @ 11:45:
Nou ik weet wel dat ik gisteren iets raars mee maakte. Namelijk ik had hem gisteren afgesloten (helemaal uit.. geen hibernate of wat anders) en liet mijn accu er aan hangen. Volgende ochtend wou ik hem aandoen en hij liet even de lampjes links onder branden van dat hij aanstaat (gloeilampje) en de hd. Maar daarna ging hij net zo hard weer uit.
Ik schrok even want dit verwacht je natuurlijk niet van een nieuwe laptop. Dus toen bedacht ik om de accu er uit te trekken en nog een keer te proberen (nadat ik het 3x keer had geprobeerd met hem er in) en toen deed hij het weer as usual!
Nu weet ik niet of dit een probleem is met mijn laptop of dat dit een algemeen probleem is met de 2012 Wlci.. of zelfs over de hele 20XX lijn.
Jah neem gewoon 5400 is veel snelheids winst en een leuke prijs. Verder zal ik ook gewoon pixelgarantie nemen heb ik ook gedaan en je bent dan verzekerd dat je niet tegen rare pitten zit aan te kijken, ik koop niks meer zonder zon garantie heb het wel afgeleerd. Extra garantie moet je zelf weten natuurlijk of doe de standaard 1 jaar naar carry in ofzo maar als je voor langere tijd service wil hebben en garantie natuulijk neem dan van acer de extra garantie..PcFer schreef op 14 juni 2004 @ 18:13:
Dan neem ik een 5400rpm hdd. Ik kan ook nog kiezen voor pixelgarantie. Dat kost 50 euro en dan ben je zeker dat je geen dode pixels hebt. Komt het vaak voor dat je een dode pixel hebt?
Is het ook verstandig om extra garantie te nemen?
btw zijn er ook ergens mooie foto's van de 2012? Ik kan namenlijk nergens foto's vinden
Zwijg me ervan... heb al 3 acer laptops willen bestellen. 3x niet meer te verkrijgen.albert04 schreef op 14 juni 2004 @ 15:57:
Uuh jongens.. word de serie 2023WLCI uit de markt gehaald ofzo?.. Je kunt hem nergens meer bestellen..![]()
![]()
[ Voor 13% gewijzigd door Gizmoke op 14-06-2004 19:55 ]
Verwijderd
wat is de kans nou dat zo'n laptop kapot gaat? Als je hem laat donderen is het toch geen garantie meer en voor 130 euro onderdelen die toch amper kapot gaan extra te verzekeren zie ik het nut niet van in of doe ik er toch verstandig aan?_MaLa_ schreef op 14 juni 2004 @ 19:03:
[...]
Jah neem gewoon 5400 is veel snelheids winst en een leuke prijs. Verder zal ik ook gewoon pixelgarantie nemen heb ik ook gedaan en je bent dan verzekerd dat je niet tegen rare pitten zit aan te kijken, ik koop niks meer zonder zon garantie heb het wel afgeleerd. Extra garantie moet je zelf weten natuurlijk of doe de standaard 1 jaar naar carry in ofzo maar als je voor langere tijd service wil hebben en garantie natuulijk neem dan van acer de extra garantie..
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:18:
[...]
wat is de kans nou dat zo'n laptop kapot gaat? Als je hem laat donderen is het toch geen garantie meer en voor 130 euro onderdelen die toch amper kapot gaan extra te verzekeren zie ik het nut niet van in of doe ik er toch verstandig aan?
[ Voor 4% gewijzigd door PcFer op 14-06-2004 21:26 ]
Het is wel degelijk verstandig om een extra garantie af te sluiten. Sommige leveranciers geven zelfs garantie over defecten die door de gebruiker zelf zijn veroorzaakt. Laat jij hem vallen, dan repareren ze hem alsnog. Ook is het handig om gezeur te voorkomen. Als er toch onderdelen onverhoop kapot gaan, dan repareren ze hem zonder dat jij er over hoeft te zeuren. Dan denk ik met aan dingen als: ventilator begeeft het, processor/grafische chip wordt hierdoor te warm, gaat kapot en jij zit met een defecte notebook. Zonder garantie zul je waarschijnlijk zelf voor de kosten op mogen draven, met de garantie zullen ze hem moeten repareren voor je.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:18:
[...]
wat is de kans nou dat zo'n laptop kapot gaat? Als je hem laat donderen is het toch geen garantie meer en voor 130 euro onderdelen die toch amper kapot gaan extra te verzekeren zie ik het nut niet van in of doe ik er toch verstandig aan?
Ach voor normaal gebruik zal ik zelf niet zon garantie nemen, maar wanneer je je laptop echt super vaak gebruikt en verplaatst dan zal ik zeker zon garantie nemen. Het is maar net waar je van houd of gewend bent en waar je hem voor gaat gebruiken... Als je veel op reis bent is zon garantie wel lekker maar voor een vakantie neem ik liever een reis verzekeringVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:18:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door _MaLa_ op 14-06-2004 21:45 ]
Ik ben op zich ook wel benieuwd naar een review over de 2012 en wat foto's maar die schijnen er niet echt te zijnGizmoke schreef op 14 juni 2004 @ 19:53:
[...]
[knip]
Kent er iemand een goede site met review van de 2012, met foto's van alle hoeken en kanten...
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Arrived anxious, left bored
Yep ik vind dat er over het algemeen zeer weinig reviews zijn van laptops.alwinh schreef op 14 juni 2004 @ 21:48:
[...]
Ik ben op zich ook wel benieuwd naar een review over de 2012 en wat foto's maar die schijnen er niet echt te zijn
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt, heb je ook enig idee of er zeer veel verschil is met de 2012WLCi, want eigenlijk wou ik de 2001WLCi, maar deze is niet meer te verkrijgen.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 09:33:
Ik heb een Acer Aspire 2023wmli gekocht vorige week.
Hier zijn een aantal foto's:
Card Reader
[afbeelding]
Wifi en Bleutooth
[afbeelding]
Keyboard en touchpad
[afbeelding]
16:10 scherm
[afbeelding]
Superdrive slot load (DVD-RW) en PCMCIA slot
[afbeelding]
Achterkant van het scherm
[afbeelding]
Poorten aan de achterkant.
[afbeelding]
Mja... keyboard is niet echt duidelijk te zien op die foto's
[ Voor 8% gewijzigd door Gizmoke op 15-06-2004 10:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 11:42 ]
Verwijderd
Neeh.. zou dan voor een diabloo V3000 gaan denk ik... maar tis echt jammer dan de 2023WLCI er uit hebben gehaaldGizmoke schreef op 14 juni 2004 @ 19:53:
[...]
Zwijg me ervan... heb al 3 acer laptops willen bestellen. 3x niet meer te verkrijgen.
Het was iedere keer 1 met een oneven cijfer. de TM 291ALCi en de aspire 2001WLCi.
Ik ben nu aan het twijfelen tss de TM 292LMi of de AS 2012WLCi.
Jammer van die 2.1 boxjes en extra functietoetsen, maar so be it...
Heeft de 2012 die arcade knop niet mss?
Kent er iemand een goede site met review van de 2012, met foto's van alle hoeken en kanten...
Diable V3000albert04 schreef op 15 juni 2004 @ 12:10:
[...]
Neeh.. zou dan voor een diabloo V3000 gaan denk ik... maar tis echt jammer dan de 2023WLCI er uit hebben gehaald![]()
was eigelijk ook van plan om zo lappie te halen...
Maybe hebben ze die handel net zo lang door verkocht tot de importeur helemaal los er van was en wachten nu op de nieuwe range maar hoeft natuulijk niet gelijk te komen..albert04 schreef op 15 juni 2004 @ 12:10:
[...]
Neeh.. zou dan voor een diabloo V3000 gaan denk ik... maar tis echt jammer dan de 2023WLCI er uit hebben gehaald![]()
was eigelijk ook van plan om zo lappie te halen...
Jah kijk maar op www.de-laptopper.nl.. als ik het goed heb ljikt ie wel een beetje op de aspire 2012 / 2001? (instellingen) hij is iets duurder.. maar heeft wel een SXGA scherm en design ziet er ook goed uit.. (Vind ik dan)Gizmoke schreef op 15 juni 2004 @ 12:19:
[...]
Diable V3000![]()
Het hangt ervan af welke ze me het snelst kunnen leveren. Mag em bestellen 28juni als ik mijn uitslag van examens heb. En ik moet em tegen vrijdag 2juli dan zeker hebben.
ik zou heel graag een paar goede high res pics van de 2012 willen zien! bij voorbaat dank._MaLa_ schreef op 15 juni 2004 @ 12:41:
[...]
Als er nog mensen zijn die high reso pics willen van een 2012 geef effe een seintje..
Ik zou er ook wel willen, want het gaat deze worden denk ik._MaLa_ schreef op 15 juni 2004 @ 12:41:
[...]
Maybe hebben ze die handel net zo lang door verkocht tot de importeur helemaal los er van was en wachten nu op de nieuwe range maar hoeft natuulijk niet gelijk te komen..
Als er nog mensen zijn die high reso pics willen van een 2012 geef effe een seintje..
Verwijderd
Ik denkt vervangen. Alle modellen die eindigen op een oneven cijfer gaan eruit heb ik gemerkt. De 2001, 2003, 2023, TM 291Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:40:
Er waren er nog 15 bij de importeur in België. Ik heb hem besteld en misschien heb ik hem morgen al![]()
Wat is de reden dat ze hem uit de handel nemen? Wordt hij vervangen of komt ie nog terug?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq