[Ervaringen] Acer Aspire 20xx(WLCi)

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.990 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Mag ik vragen wat jullie reden is om voor de wlMi te gaan ipv van voor de wlCi?

Branden doe je toch op je workstation, accu is zo leeg als je dvd'd gaat branden. Verder heeft hij alleen een iets grotere harde schijf wat me ook overbodig lijkt me, opslag doe je ook vooral op je workstation denk ik. De M kost toch een hoop meer dan de C en ik weet niet waarom ik dat extra geld zou uitgeven.

PS: Erasior heeft het al gemeld maar dat geld niet bij elke winkel neem ik aan.
Ik ging voor de 2012WLCi maar die was door het succes (zo zei de verkoper) niet meer leverbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door Blaz0r op 07-07-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Blaz0r schreef op 07 juli 2004 @ 18:00:
Mag ik vragen wat jullie reden is om voor de wlMi te gaan ipv van voor de wlCi?

Branden doe je toch op je workstation, accu is zo leeg als je dvd'd gaat branden. Verder heeft hij alleen een iets grotere harde schijf wat me ook overbodig lijkt me, opslag doe je ook vooral op je workstation denk ik. De M kost toch een hoop meer dan de C en ik weet niet waarom ik dat extra geld zou uitgeven.

PS: Erasior heeft het al gemeld maar dat geld niet bij elke winkel neem ik aan.

[...]
Jij neemt zo te horen een laptop om mobiel te kunnen werken. In dat geval is een Aspire 20xx een beetje overkill. Ik heb de 2023WLMi aangeschaft omdat hij mijn (5 jaar oude) workstation vervangt. Ik heb voor een laptop gekozen omdat ik op kamers ga en in het weekend vaak thuis zal zijn. Ik wil op beide locaties kunnen gamen én ik had een laptop nodig. Een goede laptop met Centrino ( +/- 5 uur batterij duur) was voor mij de beste keus, ook omdat ik per weekend heen en terug 1.5 uur in de trein zit.

De laptop die jij zo te horen zoekt is een laptop van een jaar geleden. Deze laptops zijn nu namelijk een stuk goedkoper en hebben mindere specs, maar jij stelt zo te horen toch niet al te hoge eisen aan je laptop wat hardware betreft. Sommigen willen een desktop vervanger die meer dan 2 uur op 1 accu kan doen, anderen willen mobiel werken. Jij bent de mobiele werker, ik (en meer met mij) wil de desktop vervanger. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een desktop vervanger, of eerder alternatief. Mijn desktop heeft geen DVD brander dus is dat een vereiste in mijn laptop. En opslagruimte is zeer belangrijk. Mijn 80gig van mijn desktop is altijd vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:34

DSK

boeiend...

Heb sinds zaterdag een Aspire 2012WLMi en ben er uiterst tevreden mee:

nog enkele foto's:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/jdware/tmp/got/laptop1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/jdware/tmp/got/laptop2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/jdware/tmp/got/laptop3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/jdware/tmp/got/laptop4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/jdware/tmp/got/laptop5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/jdware/tmp/got/laptop6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/jdware/tmp/got/laptop7.jpg
]

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

ik begin wanhopig te worden, de laptopper heeft hem nog steeds niet uitgeleverd aan mij. ze zeggen dat de 2012wlci leveringsproblemen heeft op het moment, daarom duurt het langer.

en dan ook nog zon mooie foto's hierboven, word bijna groen van jaloezi. en als klap op de vuurpijl liet mijn oom (die hem vorige week besteld heeft!) mij even genieten van zijn 2023Wlmi. :( wat kan het leven hard zijn soms. ik wacht nog steeds met smart op mijn 2012wlci.

jensd, bedankt voor de pics!

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
mooie foto's Jensd !!! :)

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 11:34

faraway

Dank U...

Jensd schreef op 07 juli 2004 @ 20:44:
Heb sinds zaterdag een Aspire 2012WLMi en ben er uiterst tevreden mee:
Grappig, ik heb hem ook sinds zaterdag :). Die sticker met specs heb ik er wel direct vanaf getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 13:30

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hebben jullie ook (in de geval de 2012wlci) dat als je opstart met een usb muis hij werkt, Maar als je em inplugt als ie aanstaat hij em niet eens vind :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:11:
Ik wil ook een desktop vervanger, of eerder alternatief. Mijn desktop heeft geen DVD brander dus is dat een vereiste in mijn laptop. En opslagruimte is zeer belangrijk. Mijn 80gig van mijn desktop is altijd vol.
Dan vind 250 euro voor een dvd brander en 20 gig opslag nog aardig veel, daarvoor kan je in je desktop een dvd brander en 250Gb stoppen. Maar als je een 5 jaar oude desktop hebt zou het kunnen dat je dit dan doet als hoofdcomputer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 00:29

mark9534

Ondertitel ?

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:06:
[...]
Aspire 2026WLMi

Intel® Centrino™ Mobiltechnologie mit Intel® Pentium® M 755 2.0GHz (2M) Prozessor, Microsoft® Windows® XP Professional Edition, Intel® 855GME Chipsatz - Intel® PRO/Wireless 2200BG (802.11g), 15.4" WXGA TFT Display, ATI® Mobility Radeon® 9700 mit dezidierten 128MB VRAM, 60GB HDD, 512MB (2*256)DDR, 56Kbps Modem, 10/100/1000 LAN Adapter 802.11g, DVD-Supermulti, Li-Ion Batterie
Wow deze is erg intressant. Wordt deze laptop ook in Nederland geleverd ?
Die cpu is dat het nieuwste model in de Centrino serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
mark9534 schreef op 08 juli 2004 @ 10:41:
[...]

De 2026 zal denk ik over een maandje ook in NL geleverd worden denk ik
Die CPU is het nieuwe type Pentium-M met de codenaam 'Dothan' (2MB cache) en is de opvolger van de 'Banias'. Review Banias vs. Dothan @ THG: http://www.tomshardware.com/mobile/20040510/index.html

waaruit naar mijn mening blijkt dat je voor die 15% die je meer betaald dan een Banias in theorie een CPU krijgt die 10% sneller is. Kwa gevoel zal hij niet echt super veel sneller zijn verwacht ik.

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

10% sneller en nog wat zuiniger dus toch best interesant.
zou er ook een wlci uitkomen?
Of komt er mischien een 2016wlci waar ook niet de arcade en subwoofer in zitten.

(de 2.0 Dothan t.o.v. de 1.5 Banias zal overigens meer dan 10% schelen maar ook wel wat meer in geld neem ik aan, niet te hopen:P)
Mr.CeeJay schreef op 08 juli 2004 @ 11:30:
[...]

De 2026 zal denk ik over een maandje ook in NL geleverd worden denk ik
Die CPU is het nieuwe type Pentium-M met de codenaam 'Dothan' (2MB cache) en is de opvolger van de 'Banias'. Review Banias vs. Dothan @ THG: http://www.tomshardware.com/mobile/20040510/index.html

waaruit naar mijn mening blijkt dat je voor die 15% die je meer betaald dan een Banias in theorie een CPU krijgt die 10% sneller is. Kwa gevoel zal hij niet echt super veel sneller zijn verwacht ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Blaz0r op 08-07-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
Ik vergelijk net als THG een Banias 1.7 met Dothan 1.7 of 2.0 en heb het over Centrino in het algemeen, niet over een Acer 2012 in dat geval ;)

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 13:33
mark9534 schreef op 08 juli 2004 @ 10:41:
[...]

nee hij wordt nog niet in nederland geleverd, in deutsland daarentgeen kost ie meer dan 2300 euro...

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

respect voor alex van de laptopper! :D

hij zei dat mijn laptop morgen geleverd zou worden, maar dan ben ik op vakantie. aangezien hij in de buurt woonde zou hij hem persoonlijk langs komen brengen omdat hij het zo erg vond dat ik lang moest wachten.

vanavond zou ik hem moeten hebben! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 21:28
newpegasus schreef op 08 juli 2004 @ 14:33:

hij zei dat mijn laptop morgen geleverd zou worden, maar dan ben ik op vakantie. aangezien hij in de buurt woonde zou hij hem persoonlijk langs komen brengen omdat hij het zo erg vond dat ik lang moest wachten.

Kijk dat is nou eens service, daar kunnen sommige zaken nog een hoop van leren.
_/-\o_ "de-laptopper" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

newpegasus schreef op 08 juli 2004 @ 14:33:

En welke heb je dan besteld? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

ik heb, schrik niet, 6 weken geleden de 2012wlci besteld via het pc-prive plan van mijn moeders werk. (daardoor zal het ook wel langer geduurt hebben denk ik.) en de laptopper had leveringsproblemen..maar nu hadden ze er weer 15 op voorraad.

ik heb dus de 2012wlci besteld met een 5400rpm 40gb schijf ipv 4200rpm, en ook nog 1 jaar pick-up & return garantie ipv 1 jaar carry-in.

ben benieuwd vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopen jullie er ook extra garantie bij? Ik vind dat wel heel duur. Die standaard eerste jaar garantie moet toch genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

ik vind een jaar op zich wel genoeg, ik heb alleen 45 euro betaald om het door hun op te laten komen halen als er iets is. anders moet ik het zelf naar wijk en aalburg brengen, en daar heb ik geen zin in.

maar 2/3 jaar garantie lijkt me overbodig, en ook nog eens kei duur. je moet gewoon zorgvuldig met je spullen omgaan. ik heb zelf eerst een andere laptop gehad, en daar heb ik bijna 2 jaar mee gewerkt zonder dat er iets mee was. natuurlijk moet je daar ook geluk mee hebben, maar over de 150 euro betalen voor meer garantie vind ik wat overdreven IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 21:12

The.Force

*Bauer Addict

Dat vind ik juist een groot voordeel van Acer die extra garantiemogelijkheid van drie jaar voor maar 150 euro!

Kijk mocht je 'backlight' of whatever kapotgaan (toch éen van de dingen die vaker bij laptops stuk gaan), en dat valt buiten dat ene jaar, dan heb je dat dus dik en dubbel terugbetaald...

En als jullie dit duur vinden, kijk dan maar es naar Dell , daar betaal je rond 420 euro ex. btw voor dezelfde 3 jaar.

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 17:06:
Kopen jullie er ook extra garantie bij? Ik vind dat wel heel duur. Die standaard eerste jaar garantie moet toch genoeg zijn?
Ik heb één jaar collect en return garantie van de laptopper genomen. Ik ben redelijk zuinig op m'n spullen en ben dus ook niet iemand die half met z'n laptop gooit. Als er na 1 jaar nog niets kapot is, dan weet je zeker dat er geen fabrikage fouten zitten in de hardware en dus kan je met een redelijk gerust hart zeggen dat hij goed is. Mochten er later nog dingen kapot gaan, tsja dat is vervelend, maar dan is het gewoon betalen. 150 euro voor iets wat ik misschien niet ga gebreuken is nog al veel. Het argument van: met 2 reparaties heb je het er al uit, gaat niet op, ik ben niet van plan m'n laptop 2 x te laten repareren 8)7

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

150 euro voor 2 reparaties? Voor 150 euro heb je misschien net een nieuw toetsenbordje, maar als er iets anders stuk gaat praat je al over hele andere bedragen hoor. Die notebookfabrikanten rekenen wat ze willen voor die reparaties...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

woesh, eindelijk heb ik mijn 2012wlci. ik bedank de laptopper alex voor zijn sociale gebaar! en omdat ik zo lang moest wachten kreeg ik ipv xp home xp prof :D. enige nadeel was dat de laptop nog niet geinstallerd was toen ik hem kreeg. was dat bij jullie ook? en acer heeft een foutje gemaak met de recovery cd's: ik kreeg namelijk 4 setjes :P. misschien kan ik die verpatsen??

nu alleen nog even de sticker fatsoenlijk verwijderen, er zitten nu nog lijmresten. beetje alcohol zal wonderen doen.

nog iets: ik heb alleen maar een partitie acer, klopt dit? en de standaard recovery neemt gelijk 4 Gb schijruimte in gebruik, beetje veel als het aan mij ligt...maar verder alleen maar lof over dit apparaat!

/edit

ik heb een 3dmark03 gedraaid en niet slecht, 2496 marks. hier is de url naar mij projecen. http://service.futuremark...ageid=/orb/projectmanager

/edit2

of ik ben scheel of heeft de 2012 geen volumeknoppen? dat is best lastig...

[ Voor 18% gewijzigd door newpegasus op 08-07-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Nou gister is één van de minder logische dingen gebeurt, ik heb een dode pixel :( Dat gebeurt dus normaal niet na de eerste week intensief gebruik, maar bij mij dus wel :( En de pixelgarantie van De Laptopper is maar voor de eerste 8 dagen :(

Ik moet nog zien hoe ik ga oplossen, het is namelijk een dode groene sub-pixel. Je ziet hem bij gebruik amper, maar heb je een andere kleur dan wit op die plaats, dan zie je hem wel degelijk. Ik vraag me af hoe "aardig" ze zijn met het repareren van het scherm. Ik weet niet hoeveel geld het gaat kosten, maar ik weet wel dat ik niet idioot hoog wil gaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:03:
Ik ben ook even aan het zoeken geweest i.v.m. de Bluetooth op de 2023 WLMi. Bij mij is er ook een loos kabeltje onder de accu, net als bij die andere modellen. Op de compaq site is het partnummer : 338134-001 de bluetooth card

338134-001
CARD,WIRELESS BLUETOOTH
(PC'S) EUR 84.00

Ik weet niet of dit onderdeel hetzelfde is als de Actiontec Btm-200, maar alles wijst erop. Actiontec BTM-200 heb ik er niet kunnen vinden. Er staat ook geen foto bij (om de grote te controleren).

Weet iemand anders of dit het zelfde onderdeel is!!! Hieronder de site voor het bestellen in nederland.

http://h71021.www7.hp.com...ode=NL&FromTemplate=DUMMY

(even knippen en plakken, hij is nogal lang)

mvg,

Sebastian
Ik heb em besteld en ingebouwd. De module doet het goed na enig puzzelwerk. Na de hadware computer aan doen. als windows is opgestart BT aanzetten dmv de knop op de voorkant. Nieuwe hardware gevonden -> alleen de driver van de acer cd halen, maar niet de bij behorende software!! Software bij HP downloaden en die installeren (niet de HP-driver) en klaar ben je. Totale kosten incl. verzending €99,95. Duurder dan een dongle maar een mooiere oplossing :)

mvg,

Sebastian 2023

PS zit er ook z'n kabeltje in de 2012 WLMi ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:37
the_shadow schreef op 09 juli 2004 @ 10:50:
En de pixelgarantie van De Laptopper is maar voor de eerste 8 dagen :(
Pixelgarantie is de eerste 8 werkdagen, dus in de praktijk ongeveer 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
ik vraag me nou af he, merk je duidelijk verschil tussen 64mb videogeheugen of 128 mb geheugen als de videokaart een radeon 9700 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
donald_dick schreef op 09 juli 2004 @ 20:08:
ik vraag me nou af he, merk je duidelijk verschil tussen 64mb videogeheugen of 128 mb geheugen als de videokaart een radeon 9700 is?
Het antwoord is ja, Far Cry bijvoorbeeld, draait onder 128MB veel beter dan onder 64MB video-geheugen. Ook voor toekomstige games is het eigenlijk een must. Je kunt beter voor een goeie radeon 9600 128MB gaan dan voor een 9700 met 64MB, wil je het beste op notebook gebied van dat moment op graphics gebied, ga dan voor de 9700 128MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
greenlizzard schreef op 09 juli 2004 @ 22:06:
[...]

Het antwoord is ja, Far Cry bijvoorbeeld, draait onder 128MB veel beter dan onder 64MB video-geheugen. Ook voor toekomstige games is het eigenlijk een must. Je kunt beter voor een goeie radeon 9600 128MB gaan dan voor een 9700 met 64MB, wil je het beste op notebook gebied van dat moment op graphics gebied, ga dan voor de 9700 128MB.
nou het verschil tussen een radeon 9600 met 128 mb en een radeon 9700 met 64 mb was te merken, in het voordeel van de radeon 9700....

bron http://notebookforums.com/archive/index.php/t-28553.html

dus zo zeker ben ik er niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 13:37

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:55:
[...]
mvg,

Sebastian 2023

PS zit er ook z'n kabeltje in de 2012 WLMi ????
Ik heb even achter de batterij van mijn 2012 WLCi gekeken, klopt het dat het om 1 kabeltje gaat dat achter een transparant stukje plastic zit? Zo ja, dan zit er dus ook zo'n kabeltje in de 2010 series.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
weet iemand wanneer de acer 2025 serie hier in europa komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copyman schreef op 10 juli 2004 @ 10:43:
[...]

Ik heb even achter de batterij van mijn 2012 WLCi gekeken, klopt het dat het om 1 kabeltje gaat dat achter een transparant stukje plastic zit? Zo ja, dan zit er dus ook zo'n kabeltje in de 2010 series.
Mooi, dan kan ik de 2012 van mijn pa ook ook upgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_shadow schreef op 09 juli 2004 @ 10:50:
Nou gister is één van de minder logische dingen gebeurt, ik heb een dode pixel :( Dat gebeurt dus normaal niet na de eerste week intensief gebruik, maar bij mij dus wel :( En de pixelgarantie van De Laptopper is maar voor de eerste 8 dagen :(

Ik moet nog zien hoe ik ga oplossen, het is namelijk een dode groene sub-pixel. Je ziet hem bij gebruik amper, maar heb je een andere kleur dan wit op die plaats, dan zie je hem wel degelijk. Ik vraag me af hoe "aardig" ze zijn met het repareren van het scherm. Ik weet niet hoeveel geld het gaat kosten, maar ik weet wel dat ik niet idioot hoog wil gaan ;(
Hallo, zit met identiek hetzelfde probleem, groene pixel in het midden van het scherm. Enig idee al hoe dat op te lossen? Zit met Acer Advantage (3-year warranty extension from Notebook purchase date at our repair Centers, with accidental damages coverage), maar 'k weet niet of dat veel zal helpen.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:42

Metalrick

tcpdump ninja

mmz ik zet m vanochtend aan (2012 wlci) heb ik ineens 18 dode pixels :/ mail naar laptopper is al onderweg k had ook pixelgarantie en idd ook 8 dagen zit nu op 11 dagen maar ik neem aan dat ze daar niet moeilijk over mogen doen het zijn van die pixels die je alleen op wit ziet (en andere lichte kleuren) dan zijn ze alle kleuren behalve die je nodig hebt :s maja ik houd jullie op de hoogte hoe de laptopper dit oplost.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 13:30

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

WRXSTI schreef op 11 juli 2004 @ 15:57:
mmz ik zet m vanochtend aan (2012 wlci) heb ik ineens 18 dode pixels :/ mail naar laptopper is al onderweg k had ook pixelgarantie en idd ook 8 dagen zit nu op 11 dagen maar ik neem aan dat ze daar niet moeilijk over mogen doen het zijn van die pixels die je alleen op wit ziet (en andere lichte kleuren) dan zijn ze alle kleuren behalve die je nodig hebt :s maja ik houd jullie op de hoogte hoe de laptopper dit oplost.....
Heb je niet tehard van de buitenkant op je display gedrukt en hem daarmee kapotgemaakt :? :/

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

GreenFury schreef op 11 juli 2004 @ 16:12:
[...]

Heb je niet tehard van de buitenkant op je display gedrukt en hem daarmee kapotgemaakt :? :/
nope hij is in 11 dagen nog geen 1 keer van zijn plek geweest staat gewoon op kastje nog nooit tegen geschopt/geslagen/gegooid etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 12:29:
[...]

Hallo, zit met identiek hetzelfde probleem, groene pixel in het midden van het scherm. Enig idee al hoe dat op te lossen? Zit met Acer Advantage (3-year warranty extension from Notebook purchase date at our repair Centers, with accidental damages coverage), maar 'k weet niet of dat veel zal helpen.
Iemand enig idee?
De Laptopper lost het bij mij in ieder geval niet op. Nou is het zo dat het dus gaat om een dode sub-pixel en ik het alleen maar kan zien als op die plaats een donker kleur is. Maar het valt amper op, omdat er ook stofjes op het scherm zitten die je dus ook ziet. Als je dus die Acer Advantage hebt, zou je zelfs kunnen overwegen om het scherm "per ongeluk" kapot te maken, omdat ze "accidental damages" dus repareren. Je zou ze op kunnen bellen met de mededeling dat je scherm kapot is gegaan doordat je hem hebt laten vallen en vragen of dat dus ook onder de garantie valt ( voordat je het scherm zelf kapot hebt gemaakt :P ). Zo ja, dan zou je kunnen overwegen om hem te laten vallen. Zo nee, dan moet overwegen om het complete scherm te laten vervangen, wat volgens De Laptopper ongeveer even veel kost als een compleet nieuwe laptop.

Zelf heb ik geen extra Acer garantie, maar omdat ik de dode pixel vanaf 1 meter afstand (ik zit met een extern toetsenbord) niet zie, heb ik er dus ook geen last van.

Disclaimer: het zelf kapot maken van het scherm komt redelijk in de buurt van Acer oplichten, omdat je het met opzet doet. Ik raad deze methode dus niet aan

Ik heb zelf ook een vraagje: kan ik de C: partitie gewoon converteren naar NTFS en dat Aspire Arcade het nog gewoon doet? (dus niet via windows het nog doet, maar dmv de Arcade-knop) Het is dus een 2023WLMi

[ Voor 8% gewijzigd door the_shadow op 12-07-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_shadow schreef op 12 juli 2004 @ 13:21:
[...]
[sub] Disclaimer: het zelf kapot maken van het scherm komt redelijk in de buurt van Acer oplichten, omdat je het met opzet doet. Ik raad deze methode dus niet aan
Ik vind eerder dat zei jou oplichten want een dode pixel die uit zichzelf ontstaat is gewoon een defect. Dus ik zou het ze gewoon opdringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
Mijn Acer Aspire 2012 WLMi is binnen :9

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
WRXSTI schreef op 11 juli 2004 @ 16:24:
[...]

nope hij is in 11 dagen nog geen 1 keer van zijn plek geweest staat gewoon op kastje nog nooit tegen geschopt/geslagen/gegooid etc.....
Ze moeten je wel helpen bij Acer of kosteloos repareren, want volgens het consumentenrecht hebben ze je blijkbaar geen volwaardig betrouwbaar produkt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 2012 en heb de laatste tijd geprobeerd om met de infra rood poort signalen van een afstandbediening te ontvangen. Ik heb hier o.a. dit topic : [rml][ IrDA] Computer bedienen met afstandsbediening toch mogelijk[/rml] voor gebruikt. Ik heb de instructies opgevolgd maar ik komt niet echt verder. Is er iemand die dit al voor elkaar heeft gekregen op deze laptop en zo ja hoe heb je dit dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Ik vind eerder dat zei jou oplichten want een dode pixel die uit zichzelf ontstaat is gewoon een defect. Dus ik zou het ze gewoon opdringen.
Zij leveren een product af waar geen fouten in zitten. Fouten die later ontstaan, kunnen zij niets aan doen. Jij kan de fabrikant van je harde schijf toch ook niet verantwoordelijk stellen voor het kapot gaan er van? Je zou om een vervangend model kunnen vragen of ze er toe dwingen, maar of het lukt is een tweede. Door zelf het scherm kapot te maken, forceer je eigenlijk een ongeluk en daar is de garantie niet voor bedoeld (voor opzettelijke kapot gemaakte dingen). Het gaat bij mij om 1 pixel en ik kan er mee leven, dit is nog te overzien, wat WRXSTI heeft is inderdaad onaanvaardbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door the_shadow op 12-07-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 18:30:
ik heb de 2012 en heb de laatste tijd geprobeerd om met de infra rood poort signalen van een afstandbediening te ontvangen. Ik heb hier o.a. dit topic : [rml][ IrDA] Computer bedienen met afstandsbediening toch mogelijk[/rml] voor gebruikt. Ik heb de instructies opgevolgd maar ik komt niet echt verder. Is er iemand die dit al voor elkaar heeft gekregen op deze laptop en zo ja hoe heb je dit dan gedaan?
ik had hetzelfde probleem totdat ik ff in het bios keek daar stond infrarood gewoon uitgeschakeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een voor mij goeie laptop...
Ik plaats het topic hier omdat mijn voorkeur al erg uitgaat naar de acer 20** serie.

De laptop moet geschikt zijn voor het gebruikelijke werk (internet, tekstverwerking,...) en voor wat gaming (maar dat is niet de hoofdbedoeling)

- Draagbaar en lange tijd op batterij... Dus een Centrino
- Een goed scherm vind ik een erg groot pluspunt (liefst breedbeeld)
- Dvd+-R /CDRW + DVD

kortom de 2000 serie nu vind ik de 2012 op sommige vlakken wat mager

De 60gb en 64mb Graphics card bvb

De 2020 serie was dan ideaal maar blijkbaar wordt die hier niet verdeeld (belgie) ??!!

Welke van de laptops heeft nu dat LCD schermpje en welke niet ??

Hebben jullie nog suggesties die wel aan mijn wensen voldoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook jammer dat 2020 serie niet te koop is in België. Misschien zijn ze niet van plan in België te verkopen, dat is heel jammer, heel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WRXSTI schreef op 12 juli 2004 @ 20:32:
[...]

ik had hetzelfde probleem totdat ik ff in het bios keek daar stond infrarood gewoon uitgeschakeld :/
ja, dat staat bij mij al gewoon aan, ik heb ook gezien dat je het op vier verschillende standen kunt zetten (infrarood bedoel ik dan), waar staat ie bij jou op dan. Is het je overigens gelukt om een standaard tv of hifi afstandsbedining te gebruikenin bijv winamp??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 22:19:
[...]

ja, dat staat bij mij al gewoon aan, ik heb ook gezien dat je het op vier verschillende standen kunt zetten (infrarood bedoel ik dan), waar staat ie bij jou op dan. Is het je overigens gelukt om een standaard tv of hifi afstandsbedining te gebruikenin bijv winamp??
ik heb dat nog nooit geprobeerd.... heb het ook niet nodig

[ Voor 3% gewijzigd door Metalrick op 12-07-2004 23:33 . Reden: meer toevoegen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Infrarood moet je op Fast-irda zetten .. dan doet iet het bij mij gewoon goed.. (mail checken via GSM owned af en toe best wel :P)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Even een vraagje heeft iemand al de ATI Catalyst 7 drivers geprobeerd op de 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

The Real Falcon schreef op 13 juli 2004 @ 01:29:
Even een vraagje heeft iemand al de ATI Catalyst 7 drivers geprobeerd op de 2012?
Het probleem is dat de originele Catalyst drivers de mobility chip niet ondersteunen. De aangepaste Omega drivers weer wel. ;)
En ik neem aan dat je Catalyst 4.7 bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

The Real Falcon schreef op 13 juli 2004 @ 01:29:
Drivers moet je bij Acer vandaan halen. Quote van de ATi website:

[quote]
ATI Mobile Graphics products in notebooks

Display drivers and multimedia applications for notebooks with ATI graphics solutions are available for download from your Notebook manufacturer.

[..]

The display driver supplied with a given notebook has been customized for:

• the built-in flat panel display
• any other graphics or video options installed in that specific computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat zeggen ze altijd hoor... |:(

ik heb hier de omega-drivers er perfect op draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dus die Acer Advantage hebt, zou je zelfs kunnen overwegen om het scherm "per ongeluk" kapot te maken, omdat ze "accidental damages" dus repareren. Je zou ze op kunnen bellen met de mededeling dat je scherm kapot is gegaan doordat je hem hebt laten vallen en vragen of dat dus ook onder de garantie valt ( voordat je het scherm zelf kapot hebt gemaakt :P ). Zo ja, dan zou je kunnen overwegen om hem te laten vallen.
Voor de vervanging van het scherm betaal je SOWIESO 125 euro, wat er ook gebeurd is... (dit is zowat het enige dat niet gedekt is) Die oplossing is dus niet echt aan te raden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:39:
[...]

Voor de vervanging van het scherm betaal je SOWIESO 125 euro, wat er ook gebeurd is... (dit is zowat het enige dat niet gedekt is) Die oplossing is dus niet echt aan te raden...
Dat is altijd nog goedkoper dan zelf een nieuw scherm aanschaffen. Dat kost namelijk ongeveer het 10 voudige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar voor een dode pixel zou ik zoiets wel niet doen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
Ik heb na aanschaf van mijn 2012 WLMi direct een eigen WinXP Pro erop geïnstalleerd en toen met de driver CD die erbij zat alles geïnstalleerd (USB vond ik nergens en ging alleen na wat aanklooien). Nu zie ik bij de batterijstatus alleen een percentage en geen resterende tijd, weet iemand hoe ik dat aanzet ? Verder vind ik dat hij best snel leeg raakt voor een centrino, ik heb dan ook alles standaard ingesteld kwa energiegebruik. Waar kan ik dergelijke instellingen vinden buiten 'energiebeheer' in het configuratiescherm ? In het bios kom ik namelijk niet bijster veel tegen.

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Mr.CeeJay schreef op 14 juli 2004 @ 12:04:
Ik heb na aanschaf van mijn 2012 WLMi direct een eigen WinXP Pro erop geïnstalleerd en toen met de driver CD die erbij zat alles geïnstalleerd (USB vond ik nergens en ging alleen na wat aanklooien). Nu zie ik bij de batterijstatus alleen een percentage en geen resterende tijd, weet iemand hoe ik dat aanzet ? Verder vind ik dat hij best snel leeg raakt voor een centrino, ik heb dan ook alles standaard ingesteld kwa energiegebruik. Waar kan ik dergelijke instellingen vinden buiten 'energiebeheer' in het configuratiescherm ? In het bios kom ik namelijk niet bijster veel tegen.
Zelf gebruik ik SpeedswitchXP. Hier kan je erg veel instellen, ook bijvoorbeeld wat er moet gebeuren als het scherm dicht wordt geklapt (standby, uit, slaapstand, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 23:22:
Sinds kort hoor ik soms zo'n irritante hoge toon :( ,..toontje komt van ongeveer rechtsboven van de keyboard. Las ergens dat je de energiestand op laptop moest zetten..

Maar ik hoor het nog steeds :'( Ik wordt er horendsdol van..

Ben ik de enige die zo'n gevoelig oor heeft of zijn er meerdere lotgenoten?
Dit heb ik ook :( :( wat gaan julie er aan doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Mr.CeeJay schreef op 14 juli 2004 @ 12:04:
Dat USB verhaal komt doordat het USB2.0 is, dat alleen wordt gezien nadat je Service Pack 1 hebt geïnstalleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Even een vraagje aan degenen die de Acer Aspire 20xx al een paar maanden hebben:
is ie stevig en degelijk genoeg, vliegen er geen toesten af of gaan er snel dingetjes stuk?
(Want dat is het geval met mijn huidige laptop na 3 jaar gebruik).
Ik ga er niet mee reizen, ik wil hem voor (thuis)werk gebruiken maar ook voor films, downloaden, surfen, ben niet zo'n gamer.

Daarnaast heb ik ook de Toshiba p10-211 in gedachten, ook met widescreen,
maar het lukt me nog niet goed om te kiezen.
Ze zijn alle twee mooi, er zit alles op wat ik nodig heb, alleen is de Toshiba wat duurder.

Iemand goede argumenten om wel de Acer te kopen of juist niet?
Ik hoor het graag :)

Zoekertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drienties
  • Laatst online: 19-09 13:45
hij voelt zeer zeker stevig aan, alleen een minpunt dat ik heb kunnen ontdekken is dat de zilvere laklaag vrij snel beschadigd kan worden als je em inje (laptop)tas/rugzak stopt.

maar voor de rest en mooi ding, heb zelf de 2012WLMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Niet online
Hij is supermooi, ik heb h'm al even bekeken en bevoeld bij de pc shop
en ik had h'm het liefste zo mee willen nemen.
Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of de processor erg warm wordt tijdens gebruik,
want je hebt van die notebooks die na een tijdje amper zijn aan te raken ;)

Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

zoekertje schreef op 15 juli 2004 @ 16:22:
Hij is supermooi, ik heb h'm al even bekeken en bevoeld bij de pc shop
en ik had h'm het liefste zo mee willen nemen.
Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of de processor erg warm wordt tijdens gebruik,
want je hebt van die notebooks die na een tijdje amper zijn aan te raken ;)

Bedankt voor je antwoord.
De voledige 20xx serie heeft een Pentium-M Centrino processor deze worden dus echt niet warm, de ventilator hoeft zelfs niet altijd aan zo koel blijven ze, ze gebruiken ook niet veel watt en daardoor gaat de batterij extra lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Niet online
Dit klinkt echt super, nu nog even op m'n geld wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

ik heb hem hier 24/7 op d2ol draaien (dan wordt de cpu constand voor een goed doel 100% gebruikt) dan is ie best wel warm maar niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
Ik heb ook eens D2OL geprobeerd maar de fan bleef me toch teveel draaien en die wil ik toch wat meer sparen.

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Mr.CeeJay schreef op 16 juli 2004 @ 03:39:
Ik heb ook eens D2OL geprobeerd maar de fan bleef me toch teveel draaien en die wil ik toch wat meer sparen.
zo'n fan is er voor gemaakt om te blazen dus daar gebruik ik hem ook voor :) ljikt mij niet dat ie er kapot van gaat in je pc zitten ook fans die constand draaien. heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de videokaart (ati 9700 mobile) te flashen naar hoger ik heb hem al lichtelijk ge oc't ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik wil hem ook bestellen voor school. Mijn vraag aan jullie, is hij daar geschikt voor?(kwa stevigheid enz..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r

Blaz0r

WRXSTI schreef op 16 juli 2004 @ 17:02:
[...]

heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de videokaart (ati 9700 mobile) te flashen naar hoger ik heb hem al lichtelijk ge oc't ;)
De 9700 is nu het hoogste mobile model het lijkt me dus niet mogelijk om hem hoger te flashen als er geen hoger model is, hij is niet hetzelfde als de desktop variant dus daar kan je hem ook niet naar flashen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij de 2023 je ervoor kan zorgen dat de pixel niet uitgerokken worden bij niet-16:10 resoluties ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 18:34:
Weet iemand of je bij de 2023 je ervoor kan zorgen dat de pixel niet uitgerokken worden bij niet-16:10 resoluties ?
Dan moet je deze post even bekijken:

[rml]M1lamb3r in "[ Ervaringen] Acer Aspire 20xx(WLCi)"[/rml]

Succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
arg die prijzen zijn ex btw bij de laptopper |:(

Word dan denk ik toch maar een dell 510(nog lichter ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net wat ik zocht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Is er al iemand die z'n aspire' tje volledig gedemonteerd heeft gehad?
Het zal me helemaal niks verbazen als de borden van de aspire 2000 gelijk zijn aan de aspire 2012 of 2020 series, afgezien de video kaart. Volgens mij zijn zowel de HP/Compaq 7000 series, Acer's Aspire 20xx series en de Asus M68xx series qua mainbord basically allemaal hetzelfde, gewoon een Compal bordje dus.
Ik gok erop dat de cpu ' los' in z'n socket zit dus gewoon upgradeble is.
Voor de Aspire 2000 serie is al eens een Bios Update voorbij gekomen dat een Dothan cpu string bevatte, staat ergens eerder in dit topic.
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de 2012 WLMI en ik ben zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

ik heb de 2012wlci die verder perfect werkt op de infrarood na dan. hij staat niet in apparaatbeheer en met hardware zoeken komt hij hem ook niet tegen. de driver van acer.nl heeft ook geen zin omdat het apparaat niet bestaat volgens de setp...

meer mensen problemen gehad met de ir? en hoe heb je het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
newpegasus schreef op 18 juli 2004 @ 16:50:
ik heb de 2012wlci die verder perfect werkt op de infrarood na dan. hij staat niet in apparaatbeheer en met hardware zoeken komt hij hem ook niet tegen. de driver van acer.nl heeft ook geen zin omdat het apparaat niet bestaat volgens de setp...

meer mensen problemen gehad met de ir? en hoe heb je het opgelost?
Je moet de ir effe activeren via het bios dan ziet ie hem wel is standaard namelijk disabled :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

ok, waarom denk ik daar nu weer niet aan??? vast bedankt, ik probeer het daalek.

/edit

bedankt, dat deed het hem inderdaad.

[ Voor 24% gewijzigd door newpegasus op 18-07-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag een gekocht product toch binnen 7 dagen zonder reden weer retourneren? Waarom zou ik dan een pixel garantie nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de wireless lan functie gebruik? Ik heb de drivers geinstalleerd maar hoe verbind ik me nu? Moet ik niet een soort zender en ontvanger hebben ipv een kabel? En kan ik met wireless in mijn hele huis zitten of moet ik ergens dichtbij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 22:10:
Weet iemand hoe ik de wireless lan functie gebruik? Ik heb de drivers geinstalleerd maar hoe verbind ik me nu? Moet ik niet een soort zender en ontvanger hebben ipv een kabel? En kan ik met wireless in mijn hele huis zitten of moet ik ergens dichtbij zijn?
Je hebt een access point of een wireless lan router nodig waarmee je laptop contact maakt. Beide apparaten kun je op je bedraadde thuisnetwerk aansluiten en de laatste kun je direct op je internet-verbinding aansluiten. De afstand die je kunt overbruggen hangt af van de kwaliteit van je hardware en de obstakels tussen je laptop en het accesspoint of de w-lan-router, maar 1 muur of plafond hoort wel te overbruggen zijn zonder problemen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 2012 wlci aangeschaft, en heb nu Farcry geinstalleerd. Is het bij jullie ook zo dat als je de video instellingen laat autodetecten hij alles op low zet?

Als ik hem daarna op medium of high zet loopt het inderdaad allemaal een stuk minder soepel. (beeld gaat schokken, of blijft even hangen).

Is het zo dat je hem inderdaad op low moet spelen, of valt er nog wat te tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 17:59:
Je mag een gekocht product toch binnen 7 dagen zonder reden weer retourneren? Waarom zou ik dan een pixel garantie nemen?
Als je hem retourneerd, dan annuleer je als het ware de koop en moet je hem opnieuw bestellen, met al het wachten van dien. Als je een pixelgarantie neemt, dan sturen ze (als het goed is) direct een vervanger.
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 09:25:
Heb de 2012 wlci aangeschaft, en heb nu Farcry geinstalleerd. Is het bij jullie ook zo dat als je de video instellingen laat autodetecten hij alles op low zet?

Als ik hem daarna op medium of high zet loopt het inderdaad allemaal een stuk minder soepel. (beeld gaat schokken, of blijft even hangen).

Is het zo dat je hem inderdaad op low moet spelen, of valt er nog wat te tweaken?
Ik heb de demo geïnstalleerd en deze vind inderdaad ook dat alles op low moet staan. Door alles op medium te zettenen een paar dingen die je onbelangrijk vind lager te zetten, loopt alles bij mij als een tierelier. :)

[ Voor 46% gewijzigd door the_shadow op 19-07-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke dingen zijn nou effectief om uit (of lager) te zetten?

Heb je nog drivers vervangen of iets dergelijks, of iets aan je virtueel geheugen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij UT2k4 loopt alles super als ik texture detail op normal zet. En character details ook. De rest op high en het loopt lekker en ziet er goed uit.

Weet iemand hoe ik de extra knoppen instel op het toetsenbord zoals p1 en p2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Niet online
Het notebook wat ik nu heb heeft maar 1 usb poort en dat is altijd te weinig.
Nu heeft de 2012WLMi er 3, dat is ook niet echt ruim.
Een notebook zou er minstens 4 of 5 moeten hebben,
of hebben jullie nooit usb poorten tekort?
Een hub is een mogelijkheid, tenminste als je thuis werkt zoals ik.

Nog een ander vraagje, de 2012WLMi heeft 1 RJ-45 poort,
betekent dit dat er een netwerkkaart in zit?
En dat ik niet afhankelijk ben van wireless wil ik een bestandje van de ene pc naar de andere verhuizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de 2012 weet ik het niet, maar in de 2023 steekt gigabit lan :)
Ik denk dat dit wel hetzelfde is bij de 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

ikzelf vind dat 3 usbpoorten meer dan genoeg is. ik gebruik alleen een usb-muis, en printen doe ik via het netwerk. als je toch alleen thuis werkt is het misschien een optie om een dockingstation te kopen? (ik weet als die er zijn voor de 2012wlci, zou je moeten kijken)

in de 2012 zit een rj45 aansluiting, dat wil dus zeggen een netwerkaansluiting. bij de 2012wlci is dit een 10/100mbit aansluiting. je kunt dus gewoon bestanden overzetten via een netwerkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
de 2012 WLMi heeft 10/100 Mbit LAN buiten het wireless gedeelte, je hebt dus niet persé een WLAN AP nodig. Verder kom ik eigenlijk nooit USB poorten tekort, ik gebruik 1 voor de draadloze muis (Logitech Cordless Click Plus Optical, zeer tevreden over) en af en toe een USB voor een USB-stick.

@echo off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Niet online
Ik heb nogal wat dingen met een usb aansluiting al gebruik ik ze zelden tegelijkertijd, dus het moet op zich te doen zijn.
En mooi dat er een gewone netwerkkaart in zit want ik heb nog niks draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:49:
Bij de 2012 weet ik het niet, maar in de 2023 steekt gigabit lan :)
Ik denk dat dit wel hetzelfde is bij de 2012.
De 2012 heeft geen Gbit , enkel 10/100 Mbit :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom duurt het bij mij soms zo lang voordat hij zich verbind met de wireless network als ik de computer opstart?

Wordt de onderkant van de laptop bij jullie ook gloeiend heet tijdens het gamen? Is dat wel gezond? Kan ik niet beter een warmte geleidende bodem eronder zetten?

En nogmaals hoe stel ik die extra toetsenbord functies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:24:
Wordt de onderkant van de laptop bij jullie ook gloeiend heet tijdens het gamen? Is dat wel gezond? Kan ik niet beter een warmte geleidende bodem eronder zetten?

En nogmaals hoe stel ik die extra toetsenbord functies in?
bij mij word hij ook wel heet, maar niet gloeiend. kan hem nog gewoon op mijn schoot houden hoor. ter indicatie kun je in speedfan eens de temp van je hdd checken, dan weet je ongeveer hoe heet het in het gebakje is. (waarom heeft de 2012 geen temp sensor bij de cpu trouwens?)

die extra toetsen, p1 en p2 bedoel je denk ik, kun je instellen bij launch manager. daar selecteer je de toets en dan de .exe of website die je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja misschien is gloeiend ook niet het goede woord. Maar als ik het met mijn vingers aanraak vind ik het niet bepaald aangenaam. Maar dat maakt dus niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Heb ik ook Cream... maar ik vind het nog net acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
The Real Falcon schreef op 21 juli 2004 @ 18:34:
Heb ik ook Cream... maar ik vind het nog net acceptabel.
is toch normaal voor een laptop?!
heb nu ook een aspire 2012 en bij mijn vorige (medion P4 2gig) werd het nog veel warmer zelfs. al het vermogen dat je verbruikt wordt in warmte omgezet.....

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In lineage2 heb ik performance problemen. Is het slim als ik deze patch probeer met de catalyst drivers? Als het goed is voorkomt die dat je systeem wordt tegengehouden ivm oververhitting enz. maar dan krijg je als het goed is wel meer performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 22:48:
In lineage2 heb ik performance problemen. Is het slim als ik deze patch probeer met de catalyst drivers? Als het goed is voorkomt die dat je systeem wordt tegengehouden ivm oververhitting enz. maar dan krijg je als het goed is wel meer performance.
die beveiliging zit er natuurlijk niet voor niets op he :+. ik zou het risico niet nemen, straks zit je met een kapotte laptop. wat je wel kunt doen, klinkt gek, is een ventilator richten op de ventilatiegaten.

ik heb dat een keer gedaan bij een medion laptop die te heet werd, en daardoor zichzelf uitschakelde. de ventilator loste het op :P.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.