[Ervaringen] Acer Aspire 20xx(WLCi)

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij UT2k4 loopt alles super als ik texture detail op normal zet. En character details ook. De rest op high en het loopt lekker en ziet er goed uit.

Weet iemand hoe ik de extra knoppen instel op het toetsenbord zoals p1 en p2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Het notebook wat ik nu heb heeft maar 1 usb poort en dat is altijd te weinig.
Nu heeft de 2012WLMi er 3, dat is ook niet echt ruim.
Een notebook zou er minstens 4 of 5 moeten hebben,
of hebben jullie nooit usb poorten tekort?
Een hub is een mogelijkheid, tenminste als je thuis werkt zoals ik.

Nog een ander vraagje, de 2012WLMi heeft 1 RJ-45 poort,
betekent dit dat er een netwerkkaart in zit?
En dat ik niet afhankelijk ben van wireless wil ik een bestandje van de ene pc naar de andere verhuizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de 2012 weet ik het niet, maar in de 2023 steekt gigabit lan :)
Ik denk dat dit wel hetzelfde is bij de 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

ikzelf vind dat 3 usbpoorten meer dan genoeg is. ik gebruik alleen een usb-muis, en printen doe ik via het netwerk. als je toch alleen thuis werkt is het misschien een optie om een dockingstation te kopen? (ik weet als die er zijn voor de 2012wlci, zou je moeten kijken)

in de 2012 zit een rj45 aansluiting, dat wil dus zeggen een netwerkaansluiting. bij de 2012wlci is dit een 10/100mbit aansluiting. je kunt dus gewoon bestanden overzetten via een netwerkje.

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
de 2012 WLMi heeft 10/100 Mbit LAN buiten het wireless gedeelte, je hebt dus niet persé een WLAN AP nodig. Verder kom ik eigenlijk nooit USB poorten tekort, ik gebruik 1 voor de draadloze muis (Logitech Cordless Click Plus Optical, zeer tevreden over) en af en toe een USB voor een USB-stick.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb nogal wat dingen met een usb aansluiting al gebruik ik ze zelden tegelijkertijd, dus het moet op zich te doen zijn.
En mooi dat er een gewone netwerkkaart in zit want ik heb nog niks draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:49:
Bij de 2012 weet ik het niet, maar in de 2023 steekt gigabit lan :)
Ik denk dat dit wel hetzelfde is bij de 2012.
De 2012 heeft geen Gbit , enkel 10/100 Mbit :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom duurt het bij mij soms zo lang voordat hij zich verbind met de wireless network als ik de computer opstart?

Wordt de onderkant van de laptop bij jullie ook gloeiend heet tijdens het gamen? Is dat wel gezond? Kan ik niet beter een warmte geleidende bodem eronder zetten?

En nogmaals hoe stel ik die extra toetsenbord functies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 16:24:
Wordt de onderkant van de laptop bij jullie ook gloeiend heet tijdens het gamen? Is dat wel gezond? Kan ik niet beter een warmte geleidende bodem eronder zetten?

En nogmaals hoe stel ik die extra toetsenbord functies in?
bij mij word hij ook wel heet, maar niet gloeiend. kan hem nog gewoon op mijn schoot houden hoor. ter indicatie kun je in speedfan eens de temp van je hdd checken, dan weet je ongeveer hoe heet het in het gebakje is. (waarom heeft de 2012 geen temp sensor bij de cpu trouwens?)

die extra toetsen, p1 en p2 bedoel je denk ik, kun je instellen bij launch manager. daar selecteer je de toets en dan de .exe of website die je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja misschien is gloeiend ook niet het goede woord. Maar als ik het met mijn vingers aanraak vind ik het niet bepaald aangenaam. Maar dat maakt dus niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Heb ik ook Cream... maar ik vind het nog net acceptabel.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
The Real Falcon schreef op 21 juli 2004 @ 18:34:
Heb ik ook Cream... maar ik vind het nog net acceptabel.
is toch normaal voor een laptop?!
heb nu ook een aspire 2012 en bij mijn vorige (medion P4 2gig) werd het nog veel warmer zelfs. al het vermogen dat je verbruikt wordt in warmte omgezet.....

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In lineage2 heb ik performance problemen. Is het slim als ik deze patch probeer met de catalyst drivers? Als het goed is voorkomt die dat je systeem wordt tegengehouden ivm oververhitting enz. maar dan krijg je als het goed is wel meer performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 22:48:
In lineage2 heb ik performance problemen. Is het slim als ik deze patch probeer met de catalyst drivers? Als het goed is voorkomt die dat je systeem wordt tegengehouden ivm oververhitting enz. maar dan krijg je als het goed is wel meer performance.
die beveiliging zit er natuurlijk niet voor niets op he :+. ik zou het risico niet nemen, straks zit je met een kapotte laptop. wat je wel kunt doen, klinkt gek, is een ventilator richten op de ventilatiegaten.

ik heb dat een keer gedaan bij een medion laptop die te heet werd, en daardoor zichzelf uitschakelde. de ventilator loste het op :P.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.