Goederen betalen via beltegoed GSM

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 151.271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Speedy-Andre schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:00:
Het tegoed van 123enz is bijgeschreven, maar er zit geen beloofde bonus bij :z
Mijn beloofde bonus stond in de vorm van wat tegoed op mijn account voor de volgende uitkering.
Kijk daar eens.

Helaas valt Orange weg dus kan ik het ook niet laten uitkeren omdat ik geen 10 euro heb.
Maar ehh, zijn jullie nou echt zulke centenneukers. Denk je nou echt dat je 10 euro bonus krijgt ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door BARACUS op 03-11-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

tomic

Smexylittlebabe!

Zeg, met kpn of Telfort werkt het cashen van je telefoon toch niet?

Ik kan me voorstellen dat 0900 nummers apart worden berekend. (ipv. van alles uit 1 belbundel te halen ala orange?)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:45
Wordt inderdaad apart berekend.. Cashen kan alleen bij Orange en T-Mobile Flex abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:49

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

BARACUS schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:58:
[...]

Maar ehh, zijn jullie nou echt zulke centenneukers. Denk je nou echt dat je 10 euro bonus krijgt ofzo.
Misschien staat het bij mij op het 3e gedeelte waar na een maand wordt uitbetaald, volgens mij kan je dat gedeelte nu niet meer bereiken en het saldo kon je zowiezo al niet zien.
Het gaat mij niet om het bedrag maar meer om de communicatie, als die bonus ergens op de website staat, vermeld het dan ff als je toch een email stuurt 8)7
Nu lijkt het alsof er niets is gebeurd en weet ik niet hoeveel ik moet bellen om boven de €10,- te komen :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
We praten hier dus over 10 euro en een bonus van 1 euro ofzo. Gewoon 13 keer bellen en dan zie je vanzelf wel wat er op je rekening komt te staan. Je maakt je echt druk om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

BARACUS schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:39:
We praten hier dus over 10 euro en een bonus van 1 euro ofzo. Gewoon 13 keer bellen en dan zie je vanzelf wel wat er op je rekening komt te staan. Je maakt je echt druk om niks.
Misschien heb ik helemaal geen behoefte meer om te cashen en had ik die bonus (hoe klein ook) liever bij de laatste en 2 maanden vertraagde uitbetaling gehad.
Overigens is die bonus eigenlijk uit eigen zak omdat ik eerst opnieuw moet opwaarderen voordat ik iets gestort krijg.
Nogmaals, het gaat niet om die bonus maar om de ontbrekende informatie die ik nu via het forum aan het binnen harken ben |:(
Ik heb eenmalig een prepaid die ik ging opzeggen gecasht en meer hoef ik niet.
Maar goed die ene euro mag hij houden, ik heb nuttiger dingen te doen dan dit uitspitten :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChemRikki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-05 17:21
Aangezien Orange-beltegoed cashen (hopelijk tijdelijk) niet mogelijk is bij 123beltegoed.nl, vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met CashJeBeltegoed.nl? Ziet er ook niet heel jofel uit, maar hetzelfde kun je van 123beltegoed zeggen.
Vergoeding E0.70 per gesprek - kan hoger maar op dit moment misschien het beste alternatief?

Edit: Hmmm, heb het net geprobeerd, maar zowel met een prepaidSIM en een aboSIM krijg ik de Orange-melding dat de dienst gedeactiveerd is. Jammer...

Edit2: Ok, hetzelfde geldt voor beltegoedencashen.nl - een kloon van cashjebeltegoed.nl. Was uiteraard wel een ander nummer, maar het mocht niet baten.

Edit3: ... en hetzelfde verhaal voor beltegoedteveel.nl. Ook een kloon, same result.

Edit4: bla bla zelfde verhaal bla bla beltegoedover.nl bla

[ Voor 58% gewijzigd door ChemRikki op 04-11-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 23:44
Mij is per mail ook een bonus toegezegd, alleen niet eentje van een euro. Heb ik echter niet op mn openstaande tegoed kunnen vinden. Maar goed, koektrommeltje is geduldig dus wacht wel af.

Vooralsnog vertrouw ik die toko wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Iemand een idee wat ik met mijn 246 euro aan orange beltegoed kan doen, ik bedoel alle nummers die ik nu heb om eea te cashen, werken niet. IS er een goed doel of is er iets wat ik ermee kan betalen anders dan condooms?!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222584

sjolmers schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:11:
Iemand een idee wat ik met mijn 246 euro aan orange beltegoed kan doen, ik bedoel alle nummers die ik nu heb om eea te cashen, werken niet. IS er een goed doel of is er iets wat ik ermee kan betalen anders dan condooms?!
als je orange prepaid hebt kun je http://prepaidteveel.nl uitproberen er staat dat alleen orange abbonnees zijn uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:07

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Je kan er ook op verschillende sites mee gokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
ChemRikki schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:36:
Aangezien Orange-beltegoed cashen (hopelijk tijdelijk) niet mogelijk is bij 123beltegoed.nl, vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met CashJeBeltegoed.nl? Ziet er ook niet heel jofel uit, maar hetzelfde kun je van 123beltegoed zeggen.
Vergoeding E0.70 per gesprek - kan hoger maar op dit moment misschien het beste alternatief?
sjolmers schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:11:
Als je even de moeite neemt om even de posts van de laatste week door te nemen...zucht.

[ Voor 34% gewijzigd door BARACUS op 05-11-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChemRikki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-05 17:21
Als je even de moeite neemt om even de posts van de laatste week door te nemen...zucht.
Ok ok - SMScity is een goeie tip. Helaas kan ik ze alleen met m'n aboSIM bellen, niet met prepaid. Maar goed, dat levert nog steeds wat op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

Orange is toch nog niet geblokkeerd bij Mollie?? Daar kun je ook cashen, of is dat laatste maanden aangepast? Cashte daar een half jaar terug ook wel eens (wel de 1,30p/g lijn, niet de 0,80 p/m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
BARACUS schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:58:
[...]

Ik persoonlijk ga daar wel vanuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
IEFtm schreef op donderdag 23 september 2004 @ 01:08:
ga naar www.eurocazino.com :)

werkt wel lekker..

net ook weer 20 euro gewonnen :D

oh en die betalen ook echt uit ja :)
been there before.. altijd netjes betaald
wel pas vanaf 10 euri
Ik heb die ook overwogen, maar eenmaal op de site vond ik het maar vaag.

Betalen ze uit na 10 euro winst? Of moet je in totaal 10 euro hebben gewonnen aan credits, voodat ze tot betaling kunnen overgaan?

Dus wat als je voor 100 euro verbeld, flink gokt ermee en bijv. na een uur te hebben gespeeld na ups en downs op 80 euro staat en het zat bent? Kun je het dan laten terugstorten, of moet je eerst over de 110 euro tegoed heen (middels winst) voordat ze tot uitbetaling kunnen overgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36

Japie.G

Colour Classic

nou, heb een tientje verbeld naar 123beltegoed.nl. Eens kijken of ze echt betalen volgende maand! Er staat dat er automatisch uitbetaald wordt aan het einde van de maand. Ik zie het wel!

Als ze echt betalen verbel ik de rest er ook maar heen.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Hmmm, nog geen uitbetaling gekregen, terwijl in de mail stond dat er tussen 7 en 9 november tot uitbetaling over zou gaan :(

Had toch wel verwacht dat er dan in het weekend overgemaakt zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja bij mij zelfde probleem hij zou mij tussen de 8e en 10e van deze maand uitbetalen heeft ie dus niet gedaan, op mails reageert ie ook niet meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand al uitbetaald gekregen of iets gehoord ? tevens weet ik dat ie expres niet op mijn mails reageert aangezien hij vandaag nog online is geweest op een profielen site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Hij heeft gewoon geen geld om uit te betalen, je bent niet de enigste klant.
Het zal wel goed komen maar zoals je ziet stijgt het een beetje boven zijn hoofd. Het snelle uitbetalen is nu alleen per maand geworden.

Misschien dat hij iets te gretig de winsten van de afgelopen maanden heeft uitgegeven aan leuke dingen. Dat had beter in de spaarpot gekund en de vruchten voor later bewaren om de cashflow op orde te houden.

Wat mij betreft een reden om naar een andere te gaan kijken, het rammelt teveel.
Dagelijks 100 mails ontvangen dan ga je vanzelf niet meer reageren, kost teveel tijd ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BARACUS op 13-11-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Ik heb vandaag een mail gekregen dat het geld overgemaakt is.
Zou dus betekenen dat het morgen op mn rekening moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
koektrommeltje schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:17:
Ik heb vandaag een mail gekregen dat het geld overgemaakt is.
Zou dus betekenen dat het morgen op mn rekening moet staan.
En staat nu dus inderdaad op mn rekening. Alleen geen toegezegde bonus van 10 euro.
Ook op mn account is daar niets van terug te vinden :(

Dus toch nog maar even een mailtje sturen. Verder best tevreden over deze toko, dus de kans is aannemelijk dat ik nog meer ga cashen via hen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb uitbetaald gekregen en het staat al op mijn rekening, het is wel de laatste keer dat ik bij hun beltegoed heb gecasht ik vertrouw het allemaal niet meer uitbetalingen duren steeds langer ik zoek wel
een ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

hoe rekent men bij die toko eigenlijk die 1.30E om naar SMSjes/belminuten?
als in: ik heb een gewoon vodafone abo en heb vrij veel minuten over, maar snap niet hoeveel E die nou waard zijn :)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
koektrommeltje schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:27:
[...]

En staat nu dus inderdaad op mn rekening. Alleen geen toegezegde bonus van 10 euro.
Ook op mn account is daar niets van terug te vinden :(

Dus toch nog maar even een mailtje sturen. Verder best tevreden over deze toko, dus de kans is aannemelijk dat ik nog meer ga cashen via hen!
Keurig maar bovenal snel opgelost per mail en inmiddels staat het extra bonustegoed op mn account te wachten op uitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Boudewijn schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:50:
als in: ik heb een gewoon vodafone abo en heb vrij veel minuten over, maar snap niet hoeveel E die nou waard zijn :)
Als die smsjes buiten je bundel om gaan is het niks waard.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boudewijn schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:50:
Vodafone kun je niet cashen, omdat dat premium-sms en 090x niet uit de bundel gaan. Gewoon veel bellen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

tijd voor een schopje.
is er dan nog een andere methode om beltegoed te cashen bij vodafone? (al dan niet via het betalen van goederen)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 20:13
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boudewijn, hoe zou je dat willen doen? Alleen bellen/smsen binnen NL gaan uit de bundel.. Geen 090x-diensten dus.

Enige manier is de bundelcasher: http://www.bundelcasher.nl/nl/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 12:57
Anoniem: 88197 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:02:
Boudewijn, hoe zou je dat willen doen? Alleen bellen/smsen binnen NL gaan uit de bundel.. Geen 090x-diensten dus.

Enige manier is de bundelcasher: http://www.bundelcasher.nl/nl/index.htm
Helaas hebben we onder druk van de OPTA onze services moeten stoppen. Momenteel zijn onze nummers niet bereikbaar.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmms... Oke, ja ik wist dat ze er +- 2 jaar geleden mee kapten, maar toen was de hele site offline. Had dat stukje tekst niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:56
Iemand recente ervaring met de huidige t-mobile sim only flex?
Gaan de 0900 nrs daar ook echt uit de bundel?
Zo betaal je maar de helft van de bundel voor een simonly.
bij de flex 45 (die je maar 22.5 kost) betaal je 15 cent/minuut
Aan 1.45€ beltegoed (je betaalt maar 0.725) kan je dus 0.84 cashen of 1.04 naar bvb voipbuster zetten.
Op jaarbasis betaal je 12x22.5 = 270€
Daarvoor cash je 310 (winst 40€ )
Of heb je 385 beltegoed bij bvb voipbuster (winst 115€)
Zo kan je ook voor vrienden, even 50 euro op hun voipbuster zetten.

Mijn gewone flex loopt over 3 maanden af, en ik kan nu alle bovenstaande dingen doen.
De vraag is dus als dit met de flex-simonly gaat lukken.

Bij orange namelijk, is de verdubbeling van beltgoed voor de simonly, maar 1 maand houdbaar en niet voor 0900 nrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zelf een regulier TM abo, cashen is daarbij geen enkel probleem. Weet niet hoe het zit met simonly, zou even de voorwaarden checken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
Daar kan ik niks vinden.
Maar ook niet bij de orange simonly, en toch werkt het daar niet
Anoniem: 88197 schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:11:
Heb zelf een regulier TM abo, cashen is daarbij geen enkel probleem. Weet niet hoe het zit met simonly, zou even de voorwaarden checken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36314

account aanmaken op www.smsusenet.nl sms mobile kiezen en credits verzamelen om nieuwsgroepen te kunnen gebruiken, ik weet niet of dit idee er al tussen stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:28
Japie.G schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:52:
nou, heb een tientje verbeld naar 123beltegoed.nl. Eens kijken of ze echt betalen volgende maand! Er staat dat er automatisch uitbetaald wordt aan het einde van de maand. Ik zie het wel!

Als ze echt betalen verbel ik de rest er ook maar heen.
En een maand minus een dag later hebben ze ook weer uitbetaald. Ik had 2 weken geleden een uurtje of 2 uitgetrokken om zo'n 170 euro beltegoed te verbellen bij deze jongens en er is vandaag 120 euro gestort. Het bevalt me wel, dat 123beltegoed :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
Anoniem: 36314 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:02:
account aanmaken op www.smsusenet.nl sms mobile kiezen en credits verzamelen om nieuwsgroepen te kunnen gebruiken, ik weet niet of dit idee er al tussen stond :P
Heb ik ook geprobeerd, werkt goed maar is wel duur.
Nu deel ik eweka met 2 vrienden.Met 3 threads heb ik voldoende (1.3Mb).
Dat voor 2.5/maand.

Leuk om kennis te maken met nieuwsgroepen, dat wel. Maar er zijn ook gratis proefabo van een paar dagen tot een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

is het nog mogelijk bij winkels spullen te kopen met je gsm?
ik kan er op www.frs.nl niets meer over vinden bijvoorbeeld.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

berns schreef op woensdag 12 december 2007 @ 07:58:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, werkt goed maar is wel duur.
Nu deel ik eweka met 2 vrienden.Met 3 threads heb ik voldoende (1.3Mb).
Dat voor 2.5/maand.

Leuk om kennis te maken met nieuwsgroepen, dat wel. Maar er zijn ook gratis proefabo van een paar dagen tot een paar weken.
Of gratis via @home :) (wel met limiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79532

casht er iemand via SMScity zijn/haar Orange abo? Wat zijn de effectieve kosten (rekening houdend met kosten voor mobiel bellen etc.)?

SMScity geeft zelf aan:
input: 1,30 euro + kosten mobiel gebruik
output: 0,75 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-07-2024
Anoniem: 79532 schreef op maandag 17 december 2007 @ 07:57:
casht er iemand via SMScity zijn/haar Orange abo? Wat zijn de effectieve kosten (rekening houdend met kosten voor mobiel bellen etc.)?

SMScity geeft zelf aan:
input: 1,30 euro + kosten mobiel gebruik
output: 0,75 euro
Oh... kun je bij SMScity je beltegoed terugkrijgen in keiharde euro's? Net ff gekeken maar kon het niet vinden.
Als het kan zal het nummer in de nabije toekomst worden geblokkeerd door Orange... Net als alle andere nummers zoals 123beltegoed.nl etc.

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79532

DaLuca schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:56:
[...]

Oh... kun je bij SMScity je beltegoed terugkrijgen in keiharde euro's? Net ff gekeken maar kon het niet vinden.
Als het kan zal het nummer in de nabije toekomst worden geblokkeerd door Orange... Net als alle andere nummers zoals 123beltegoed.nl etc.
je kan SMS credits kopen via 0900 nummer en vervolgens je SMS credits cashen via de cash optie (moet je wel ingelogd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:48

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Het is nu natuurlijk ook mogelijk één, maar nog beter meer, smsjes te sturen naar 3fm. Ze zitten in het glazen huis geld in te zamelen voor schoon water. Het kabinet, minister van ontwikkelingszaken, heeft beloofd al het geld dat binnenkomt te verdubbelen dus:

Kosten: 0,90 euro
Opbrengst: 1,80 euro
Hoe: sms TV + bericht naar 3333; het bericht wordt dan ook getoond op tv

Ik hoorde gister tijdens de uitzending dat FOK allerlei acties had om de Serious Request te steunen, laten we als tweakers niet achterblijven!

Ik ben alleen maar een sympatisant van de actie, ik probeer geen reclame te maken oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
SandaX schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:37:
Het is nu natuurlijk ook mogelijk één, maar nog beter meer, smsjes te sturen naar 3fm. Ze zitten in het glazen huis geld in te zamelen voor schoon water. Het kabinet, minister van ontwikkelingszaken, heeft beloofd al het geld dat binnenkomt te verdubbelen dus:
Om even offtopic te blijven: ik heb hier zo'n hekel aan he!! Een minister die besluit "populair te doen" met belastinggeld, dat gaat werkelijk helemaal nergens over! Laat-ie dat van z'n eigen salaris doen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:05
kan een tweaker niet even een 0900 nummer opzetten en een uitbetaalbedrijfje beginnen? Kunnen de orangenaars ook weer cashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:07
Via de website mollie.nl kan je een 0900 nummer beginnen. Ik heb dit zelf ook het kost niks (ze houden natuurlijk wel een bedrag in maar je hoeft niks bij te betalen)

Je belt bijvoorbeeld naar je 0900 nummer dit kost dan €1,30 en hier krijg je dan 80 cent van terug.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 11:34
na lang overwegen heb ik ook maar besloten om vandaag te beginnen met het verbellen van 200 euro beltegoed naar 123beltegoed.

Ben benieuwd wanneer het wordt bijgeschreven.
Houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
heeft iemand trouwens enig idee wanneer er word uitbetaald als je alles 30 december 07 hebt gecashed?
Op de site staat dat het de volgende maand rond de 8e/10e word uitbetaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan wacht je daar toch ff op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:31
maarud schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:58:
kan een tweaker niet even een 0900 nummer opzetten en een uitbetaalbedrijfje beginnen? Kunnen de orangenaars ook weer cashen :P
Dat kan toch via 123beltegoed.nl? Het is niet zo snel rendabel: als je Mollie gebruikt (in mijn ogen de meest betrouwbare micropayment provider), dan vang je €1,- als je een KVK nummer hebt of €0,84 zonder KVK nummer. Bij een uitkering van €0,80 vang je dus €0,04 of €0,20 per gesprek; daarin zit dan je winst na aftrek van kosten (hosting, website, administratiekosten (tijd is geld) en KVK-inschrijving).

Pas bij echt grote volumes wordt dit leuk en ik zie op dit moment geen gat in de markt, gezien de prima service van 123beltegoed.nl.

Ik heb nu €473,- beltegoed om te cashen (en in de toekomst nog wel meer); als je dat in een overzichtje giet krijg je dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Mollie       btg   gsprk verg   aant x belln  uitbetaling   vaste k eindbedrag    verschil KVK      
zonder KVK   473   1,3   0,84   363,8461538   305,6307692   00,00   305,6307692 
met KVK      473   1,3   1,00   363,8461538   363,8461538   51,21   312,6361538   7,005384615

TargetPay
zonder KVK   473   1,3   0,930   363,8461538   338,3769231   00,00   338,3769231    
met KVK      473   1,3   1,107   363,8461538   402,7776923   51,21   351,5676923   13,19076923

Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan cashen of een paar euro meer vangen en een gratis KVK-nummer gebruiken?

Dan nog een andere vraag: is er niet een manier om te cashen zónder een toegangscode in te toetsen? Ik moet meer dan 360 keer bellen; het zou flink wat tijd schelen als ik alleen moest bellen (groene knopje op m'n telefoon twee keer indrukken, rode knopje indrukken en weer opnieuw) en niet ook nog een toegangscode moest invullen. Als je één of ander belspel belt hoef je toch ook geen toegangscode in te toetsen? Of komt dat omdat de nummers van Mollie gedeeld zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door roel-online op 18-01-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
roel-online schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:18:
Nu zit ik toch heel even te twijfelen: hoe lastig is het aanvragen van een KVK nummer? Het levert niet gek veel meer op, maar is zo'n KVK misschien niet heel handig voor de toekomst? Makro-pasje, BTW-vrij spullen kopen op naam van bedrijf? Op deze manier beredeneerd krijg ik een KVK-nummer gratis en €7,- meer opbrengsten... Meer is altijd beter; niet?

Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan cashen of een paar euro meer vangen en een gratis KVK-nummer gebruiken?
KvK-inschrijving voor dit doel lijkt me NIET handig!
Om te beginnen: KvK (eenmanszaak?) kost je jaarlijks geld. De belastingdienst moet je ook nog zien als ondernemer, want je wil een BTW-nummer. Dat krijg je niet als je enige plannen zijn "een Makro-pas en beltegoed cashen". Daarbij krijg je extra administratie te verwerken, een jaarlijkse digitale bedrijfsbelastingaangifte (kan alleen onder Windows, een van de redenen dat ik me nog niet heb ingeschreven bij de KvK), etc.
Los hiervan is "BTW-vrij spullen kopen op naam van bedrijf" als je geen omzet hebt en de spullen alleen prive wilt gebruiken simpelweg fraude...
Kort antwoord: Nee, niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:31
RemcoDelft schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:44:
[...]

KvK-inschrijving voor dit doel lijkt me NIET handig!
Om te beginnen: KvK (eenmanszaak?) kost je jaarlijks geld. De belastingdienst moet je ook nog zien als ondernemer, want je wil een BTW-nummer. Dat krijg je niet als je enige plannen zijn "een Makro-pas en beltegoed cashen". Daarbij krijg je extra administratie te verwerken, een jaarlijkse digitale bedrijfsbelastingaangifte (kan alleen onder Windows, een van de redenen dat ik me nog niet heb ingeschreven bij de KvK), etc.
Los hiervan is "BTW-vrij spullen kopen op naam van bedrijf" als je geen omzet hebt en de spullen alleen prive wilt gebruiken simpelweg fraude...
Kort antwoord: Nee, niet doen.
Duidelijk verhaal. Ik ben weer even wakker geschud, stom idee ook eigenlijk. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
nou ze hebben keurig uitbetaald hoor.
ben zeker tespreken over deze site. ga deze maand weer cashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Wow, wel een goed idee om eigenlijk zo'n site te beginnen... als je het meeste uitbetaald dan gaat iedereen naar jou en ben je binnen een jaar miljonair :+

* Dennahz droomt verder..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
site staat te koop op tbforum.nl... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Laatst online: 07-06 08:40
Ik zou ook graag mijn beltegoed willen cashen

Welke site is er betrouwbaar en kan ik hier 't beste voor gebruiken? Met welke site hebben jullie ervaring en word er ook daarwerkelijk gecashed?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

werkt mollie nog bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Zijn er nog mensen die gecashed hebben bij 123beltegoed.nl, maar voor de maand februari nog niet uitbetaald zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ja, ik heb nog niets ontvangen van 123beltegoed deze maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:15
roel-online schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:18:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
Mollie       btg   gsprk verg   aant x belln  uitbetaling   vaste k eindbedrag    verschil KVK      
zonder KVK   473   1,3   0,84   363,8461538   305,6307692   00,00   305,6307692 
met KVK      473   1,3   1,00   363,8461538   363,8461538   51,21   312,6361538   7,005384615

TargetPay
zonder KVK   473   1,3   0,930   363,8461538   338,3769231   00,00   338,3769231    
met KVK      473   1,3   1,107   363,8461538   402,7776923   51,21   351,5676923   13,19076923

Dan nog een andere vraag: is er niet een manier om te cashen zónder een toegangscode in te toetsen? Ik moet meer dan 360 keer bellen; het zou flink wat tijd schelen als ik alleen moest bellen (groene knopje op m'n telefoon twee keer indrukken, rode knopje indrukken en weer opnieuw) en niet ook nog een toegangscode moest invullen. Als je één of ander belspel belt hoef je toch ook geen toegangscode in te toetsen? Of komt dat omdat de nummers van Mollie gedeeld zijn?
Ja dat komt omdat de nummers gedeeld zijn. Vergeet ook niet het starttarief van elk gesprek + de mobiele kosten van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
schaduw schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:46:
Ja, ik heb nog niets ontvangen van 123beltegoed deze maand...
Bleek een vertraging te zijn, gisteren had ik het gestort gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door MajinChaos op 15-02-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb nog niets, volgens mij heb ik 5 februari een hoop verbeld. Ik hoopte het dan alsnog deze maand te krijgen, maar helaas heb ik nog niets ontvangen. Ik zal vanmiddag maar even gaan mailen.

Edit: heeft iemand een contactadres, ik kan niets vinden op de site van 123beltegoed...

[ Voor 19% gewijzigd door schaduw op 15-02-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
schaduw schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:27:
Ik heb nog niets, volgens mij heb ik 5 februari een hoop verbeld. Ik hoopte het dan alsnog deze maand te krijgen, maar helaas heb ik nog niets ontvangen. Ik zal vanmiddag maar even gaan mailen.

Edit: heeft iemand een contactadres, ik kan niets vinden op de site van 123beltegoed...
info (apenstaart) 123Beltegoed (Punt) nl

succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb enkele dagen geleden gemaild, maar nog niets gehoord. Hopelijk hoor ik nog wat, of krijg ik mijn geld komende maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Laatst online: 07-06 12:57
Gewoon volgende maand, als zij aan het einde van de maand geld krijgen van de providers voor het bellen naar hun nummer, dan hebben ze nu nog geen geld ontvangen voor jouw telefoontjes. Dus ze betalen jou ook nog niet uit. Had je maar een paar dagen eerder moeten bellen. ;)

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Ik heb ook nog wat beltegoed op 2 Orange abo's staan (totaal >800euro).
Had al 2 abo's lopen maar gebruikte zelf altijd T-Mobile, nu dus maar eens over gestapt naar Orange en ik heb echt bagger bereik, bij nogal veel gebouwen heb ik gewoon bij binnenkomst geen bereik meer (me werk, bioscoop, casino etc.etc.). Dus ik wil hier eigenlijk vanaf, en de medewerker bij Orange tipte me over het beltegoed cashen via goksites oid. Even gezocht ik toen kwam ik hier uit.

Mijn vader heeft meerdere KvK nummers en mollie.nl keert dan ook de btw uit. Weet iemand of dit nog nadelige gevolgen heeft voor mijn vader? Is het bij mollie nog mogelijk met een Orange abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 16:07

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Je weet dat je qua bereik straks weer op T-Mobile niveau zit? Zie Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Ja daar ben ik van op de hoogte, gisteren in de Orange winkel wist de medewerker mij niet te vertellen wanneer de samenvoeging van bereik ging plaats vinden.
Met T-Mobile had ik ook geen topbereik, maar met Orange is het echt veel stappen slechter gegaan. Het liefst dus zo vlug mogelijk van Orange af (abo's zijn contractvrij) en met wat cash naar Vodafone of KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
  • Laatst online: 13-05 09:32
iemand recentelijk nog uitbetaald gekregen van 123beltegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ja ik, +/- 12 maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Bij 123beltegoed staat nu dit: * De provider Orange is geblokkeerd, je kan dus niet met een Orange abonnement/prepaid cashen.

Heeft dit ook nog gevolgen voor T-mobile? Aangezien het 1 bedrijf is geworden?
Is er iemand die recentelijk nog via 123beltegoed & tmobile flex uitgekeerd heeft gekregen?

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-07-2024
Def_P schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:19:
Bij 123beltegoed staat nu dit: * De provider Orange is geblokkeerd, je kan dus niet met een Orange abonnement/prepaid cashen.

Heeft dit ook nog gevolgen voor T-mobile? Aangezien het 1 bedrijf is geworden?
Is er iemand die recentelijk nog via 123beltegoed & tmobile flex uitgekeerd heeft gekregen?
Nee... Orange heeft het nummer geblokkeerd.

via SMScity.nl is je beltegoed nog wel te cashen!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257241

Ik zag net op www.beltegoedover.nl dat ze 85ct betalen

wel alleen als je wat grotere bedragen uit wil cashen
Voor ieder belletje krijg je 75 eurocent op je bankrekening gestort.
Na 50 x bellen wordt de vergoeding 80 eurocent
Na 100 x bellen wordt de vergoeding 85 eurocent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 15:18
DaLuca schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:01:
[...]
via SMScity.nl is je beltegoed nog wel te cashen!
Daar heb ik ooit eens hele slechte ervaringen mee gehad...
Toen ik nog erg klein was dacht ik een manier te hebben gevonden veel geld te verdienen door met pa's mobiel van het werk daar zowat een miljoen keer naar te bellen... Heel fout dus, hoe kon ik zo naïef zijn.. Na 200 keer bellen ofzo en 2 keer uitbetaald te hebben gekregen (was in totaal 100 euro ofzo) zette ze de uitbetaal status in onderzoek. Dus ze vonden het vreemd dat er zoveel tegelijk vanaf 1 nummer was gebeld. :z

Uiteindelijk allemaal gezeik en moest ik de rekening betalen.. Enkel toen m'n ma mailde over terug gave van het gebelde bedrag (om vervolgens te betalen aan die baas) zeiden ze dat ze maar 25% ofzo terug konden geven omdat de rest kpn kosten waren... De rekening was wel mooi 1500 euro..

Mja van zoveel bellen wordt je ook niet goed hoor.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb via beltegoedcashen.eu mijn resterende beltegoed opgemaakt. Dit omdat met enkele dagen mijn Orange abonnement komt te vervallen en daarmee ook het tegoed. Ik heb 7 euro overgemaakt gekregen. Bellen kost 1,30 waarbij Orange er ongeveer 0,17 euro bovenop gooit. Ze keren 0,70 euro uit en zodra je boven de 2 euro zit keren ze uit. Dus ik mijn laatste 15 euro verbeld. En warempel, een week later kreeg ik netjes 7 euro bijgeschreven :) Als ik dit eerder had ontdekt dan had ik niet mijn eerdere 15 euro opgemaakt via eurocazino lol. Maarja, hij werkt dus wel! I.t.t. beltegoedover/beltegoedteveel enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Joosie200 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:34:
Ik heb via beltegoedcashen.eu mijn resterende beltegoed opgemaakt. Dit omdat met enkele dagen mijn Orange abonnement komt te vervallen en daarmee ook het tegoed. Ik heb 7 euro overgemaakt gekregen. Bellen kost 1,30 waarbij Orange er ongeveer 0,17 euro bovenop gooit. Ze keren 0,70 euro uit en zodra je boven de 2 euro zit keren ze uit. Dus ik mijn laatste 15 euro verbeld. En warempel, een week later kreeg ik netjes 7 euro bijgeschreven :) Als ik dit eerder had ontdekt dan had ik niet mijn eerdere 15 euro opgemaakt via eurocazino lol. Maarja, hij werkt dus wel! I.t.t. beltegoedover/beltegoedteveel enzovoort.
Eh... die site is nu offline? Ik heb gisteren 10 euro zitten op te maken. Krijg ik dat nog overgemaakt? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-06 15:48
greatchampion schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:26:
[...]

Eh... die site is nu offline? Ik heb gisteren 10 euro zitten op te maken. Krijg ik dat nog overgemaakt? ;(
Zelfde hier :S... Dag nadat ik voor 15 euro heb verbeld is de site offline |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol....

Maar waarom cashen jullie niet gewoon bij Mollie? Dat kan toch nog steeds gewoon?? Heb er, toen ik er nog cashte, nooit problemen gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Sunnie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 21:55:
[...]

Zelfde hier :S... Dag nadat ik voor 15 euro heb verbeld is de site offline |:(
Ik heb m'n geld teruggekregen nadat ik ze heb gemaild over dit probleem. Ze beantwoorden de mail redelijk snel (1-2 dagen).

Mail van de beheerder van site (5euroweb)
contact at 5euroweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-06 15:48
greatchampion schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:48:
[...]

Ik heb m'n geld teruggekregen nadat ik ze heb gemaild over dit probleem. Ze beantwoorden de mail redelijk snel (1-2 dagen).

Mail van de beheerder van site (5euroweb)
contact at 5euroweb.nl
Bedankt, ik ben ook zeer snel geholpen nadat ik ze gemailt had. Binnen een dag op m'n rekening gestort gekregen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Hebben jullie ook dit mailtje gekregen:
Het verschuldigde saldo wordt morgenavond (maandag) overgemaakt naar je bankrekening.
Onze excuses voor de wat latere uitbetaling, het apparaatje om betalingen te verwerken is defect en morgen wordt een nieuw apparaatje ontvangen.

Je hoeft je dus totaal geen zorgen te maken!

Met vriendelijke groet,
123Beltegoed
Het geld is ondertussen gestort!

[ Voor 4% gewijzigd door Def_P op 16-04-2008 07:48 ]

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mollie.nl bevalt me nog steeds wel prima.

[ Voor 185% gewijzigd door Anoniem: 88197 op 17-04-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251095

iemand recentelijk nog uitbetaald gekregen van 123beltegoed?
ik heb nog niets ontvangen van 123beltegoed vorige maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik probeer zon 50 euro aan beltegoed bij orange om te zetten in geld.

Ik heb nu een account bij mollie.nl maar ik snap er heel weinig van... Wat moet ik nu bellen ? Hoe werkt het ? Waar moet ik nu op drukken ?

Moet ik wappen of via telefoon naar die site (kan ik namelijk niet..)

Graag wat hulp. Jurian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zero_cool89 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:51:
Ik probeer zon 50 euro aan beltegoed bij orange om te zetten in geld.

Ik heb nu een account bij mollie.nl maar ik snap er heel weinig van... Wat moet ik nu bellen ? Hoe werkt het ? Waar moet ik nu op drukken ?

Moet ik wappen of via telefoon naar die site (kan ik namelijk niet..)

Graag wat hulp. Jurian
Micropayment aanmaken.... En dan de voorbeeldlink aanklikken en bellen maar. Let op dat je wel als tarief instelt 1,30euro/gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 20:13
Boland gooit zn eigen glazen in, het is nu puur wachten hoe lang zijn manier ook niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:28:
Boland gooit zn eigen glazen in, het is nu puur wachten hoe lang zijn manier ook niet meer kan.
Heb je een beter idee dan? Ik ben echt niet de enige die het op deze manier gedaan heeft, geloof mij maar...
En Orange heeft het 80ct/min nummer al afgesloten trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
Anoniem: 88197 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:28:
[...]

Heb je een beter idee dan? Ik ben echt niet de enige die het op deze manier gedaan heeft, geloof mij maar...
En Orange heeft het 80ct/min nummer al afgesloten trouwens.
We zijn gelukkig niet met zoveel.Het is vaak te ingewikkeld voor de snelle kleine casher.
Daarnaast worden de nrs van mollie voor ook veel andere diensten gebruikt.
Targetmedia zou nog ietsjes meer betalen, maar ik heb hier geen ervaring mee.
Mollie gaat al lang goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
Anoniem: 257241 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:00:
Ik zag net op www.beltegoedover.nl dat ze 85ct betalen

wel alleen als je wat grotere bedragen uit wil cashen

[...]
ik zou hier nooit aan beginnen.
kijk eens naar de voorwaarden van hun..

tot op heden gebruik ik 123beltegoed.nl en ben daar goed over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:19
Kan dit ook met Hi? Ik kan niet vinden op de site of 0900 nummers ook uit de bundel gaan of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCIxX schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:58:
Kan dit ook met Hi? Ik kan niet vinden op de site of 0900 nummers ook uit de bundel gaan of niet..
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 10:21

Thooomas

Thoorn.nl

[ Voor 183% gewijzigd door Thooomas op 04-12-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Thooomas schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:42:
[...]
Op deze site zijn hele hoge uitbetalingen:
*knip*

Succes ermee!
Thomas Hoornstra
Soort van spam voor je eigen site, en overigens ook geen revolutionaire uitbetalingsratio :/

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 02-05-2008 09:35 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 10:21

Thooomas

Thoorn.nl

Hmm, okee, ik zat inderdaad fout. Excuses. :)

[ Voor 95% gewijzigd door Thooomas op 15-07-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Thooomas schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:42:
[mbr]En ten tweede is beltegoed cashen bij abo's verboden. Bij prepaid is dit onduidelijk, echter abo's is dit uit den bozen![/]
Sommige providers zien het cashen met zowel prepaid als abo op grote schaal (meer dan gemiddeld gebruik) als een frauduleuze handeling. Zij sluiten ook sommige 0900 nummers af. Er zijn echter meer providers, die nooit aantoonbaar hebben gemaakt dat ze cashen als een frauduleuze handeling zien (dit zijn over het algemeen de providers waar 0900 nummers niet uit de bundel gaan). Bij wet is cashen niet verboden, en dus niet illegaal. De providers die cashen als een frauduleuze handeling zien, hebben zelfs des te meer problemen met de prepaid-simkaarten. Daar zit voor hun het probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door robert-630 op 02-05-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog een prepaid sim liggen van t-mobile , maar ik kan het via 0900 nr niet cashen is geblokkeerd, weet iemand of je ergens beltegoed kan cashen via sms ? anders zit ik met een hoop tegoed waar ik niks aan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Anoniem: 222584 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:59:
ik heb nog een prepaid sim liggen van t-mobile , maar ik kan het via 0900 nr niet cashen is geblokkeerd, weet iemand of je ergens beltegoed kan cashen via sms ? anders zit ik met een hoop tegoed waar ik niks aan heb
Bij Mollie! Alleen is het rendement vrij laag, nog geen 40%.

[ Voor 6% gewijzigd door RemcoDelft op 02-05-2008 17:18 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste