Goederen betalen via beltegoed GSM

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 151.277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440824

Ja helemaal gelijk Coach... Verschrikkelijk wat een geldklopperij he... Tandenborstels is ook goed voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

netblade

Sunrise

lemmings schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:47:
@ netblade...stuur mij een pb, groet
Hm ik kan je geen DM sturen om de een of andere manier :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:44
@ coach4all zie pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het schijnt dat je bij een Flex abonnement wel kan cashen bij Thoorn.nl
Echter, of het betrouwbaar is, is een tweede natuurlijk...
Nog steeds op zoek naar ervaringen dus... En andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
netblade schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:54:
[...]
Hm ik kan je geen DM sturen om de een of andere manier :(
Omdat lemmings zo te zien zijn DM niet heeft aangevinkt, zodat de functie uitgeschakeld is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

netblade

Sunrise

Anoniem: 440824 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:02:
Het schijnt dat je bij een Flex abonnement wel kan cashen bij Thoorn.nl
Echter, of het betrouwbaar is, is een tweede natuurlijk...
Nog steeds op zoek naar ervaringen dus... En andere opties.
Hm nou alle nummers die ik geprobeerd heb zijn geblokkeerd, maar wel ff lekker de starttik incasseren.
Ik snap niet waarom T-Mobile zo moeilijk doet, die centen krijgen ze toch wel

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Sunrise,
Ja belachelijk he, het schijnt wel dat ze bij Thoorn.nl bezig zijn om een nieuw nummer op te richten zodat het wel kan. Ze verwachten dit begin Februari te hebben.
Eerst zien, dan geloven.
Ik had me er ook eerst aangemeld, maar overal zag ik t-mobile blocked. dus een mail gestuurd naar de moderator om mijn profiel weer te verwijderen en toen kreeg ik dat antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428231

Ik hoop idd dat thoorn.nl snel met een nieuwe mogelijkheid komt, ik heb ook nog een spaarpot bij t-mobile staan. Wordt er in de shop doodleuk gezegd dat ik maar vaker mobiel moet bellen om het op te maken ...

Ik las nog wel op het forum van t-mobile dat er iemand zijn relax abbo per maart laat verlagen en zijn tegoed behoud, deze persoon had in eerste instantie zijn abbo verlengd en kwam er toen achter dat het tegoed zou vervallen. Vreemd niet? De enige mogelijkheid is dat het een zakelijk abbo was, daar bestaat de relax nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442066

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Flex Account van T-Mobile. Heb daar iets van 350 euro op staan en contract verloopt in maart. Wil dit dus nog graag opmaken/cashen. Misschien is het mogelijk om van flex naar sim-only te gaan waarbij het beltegoed mee kan worden genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428231

Ik denk het haast niet, bij elke verandering naar een ander abbo vervalt je beltegoed.
De enige mogelijkheid is om het abbo onveranderd te laten langzaam op te maken, tenzij die mogelijkheid om je tegoed te cashen dus aangeboden gaat worden.

Misschien dat Deetie ons op de hoogte kan houden hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Als iemand een mij een DM kan sturen met een site waar ik nog wel T-Mobile Flex tegoed kan cashen dan graag. heb hier nog 2 abo's liggen met meer dan 100E aan tegoed.

[ Voor 21% gewijzigd door Quintus op 28-01-2012 18:09 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Quintus schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:08:
Als iemand een mij een DM kan sturen met een site waar ik nog wel T-Mobile Flex tegoed kan cashen dan graag. heb hier nog 2 abo's liggen met meer dan 100E aan tegoed.
Probeer deze eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:34

Lulukai

God's gift to women

Is Thoorn eigenlijk niet bang van juridische acties? Want als de providers beslissen om niet meer uit te betalen aan zijn dienst, en hij heeft het geld al voorgeschoten aan zijn klanten, dan zit hij dik in de shit.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ruyckske schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:04:
Is Thoorn eigenlijk niet bang van juridische acties? Want als de providers beslissen om niet meer uit te betalen aan zijn dienst, en hij heeft het geld al voorgeschoten aan zijn klanten, dan zit hij dik in de shit.
Waarvoor zou hij bang moeten zijn? Hij doet niks illegaal. Hij laat gewoon mensen naar een telefoonnummer bellen. Meer niet. Dat hij daarvoor zijn bellers betaalt, is niet verboden.
Als een provider het hier niet mee eens is, kunnen ze gewoon het telefoonnummer blokkeren. Als Thoorn het hier op zijn beurt niet mee eens is, zou hij zelf juridische stappen kunnen nemen. Vanwege de rompslomp, zal hij dit waarschijnlijk niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:15

iichel

Gazoooo

Beste mensen,

Mijn abbonnement loopt 28 februari af. Ik heb nog een paar honderd erop staan, in de bundel.
Het gaat om een abbonement van KPN.
Wat is de beste manier om hier wat leuks mee te doen?
Ik heb begrepen dat 0900 nummers niet gaan werken?

Het liefst heb ik het gewoon zoveel mogelijk terug naar de bankrekening.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iichel schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:40:
Ik heb begrepen dat 0900 nummers niet gaan werken?
Heb je het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:15

iichel

Gazoooo

Nee, maar die vallen niet binne de bundel.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06-2022
Hi all, same here, paar honderd € beltegoed T-mobile...
Ik hou dit draadje in de gaten, en mocht ik tegen een oplossing aanlopen, post ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsinke
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19
Werkt SMS'en ook niet meer? Kan via cashjebeltegoed.nl nog wel steeds SMS'en en tegoed wordt in ieder geval opgewaardeerd (of het ook uitbetaald wordt is natuurlijk andere vraag....). In verleden wel goede ervaringen gehad met deze site bij cashen per gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Ik heb een Relax 25 bundel, en heb nog 90euro staan wat zsm op moet.
Kan ik met dit geld gewoon online dingen betalen, en gaat dat dan van die 90 euro af.
En niet als extra kosten bovenop me abonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 23:39

Shuriken

Life is all about priorities

Let op. De meeste abo werken met een belbundel en niet met minuten. Hierdoor vallen de 0900 nummers erbuiten en gaat dit dus alleen extra kosten veroorzaken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlukvaP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-01-2024
Ook ik heb nog bijna 800 euro ex BTW op een T-mobile Flex abo. Thoorn werkt helaas niet meer voor TM, iemand een goed en snel ander alternatief? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 14:44

The_Duke

ho gek!

Razzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:15:
Ik heb een Relax 25 bundel, en heb nog 90euro staan wat zsm op moet.
Kan ik met dit geld gewoon online dingen betalen, en gaat dat dan van die 90 euro af.
En niet als extra kosten bovenop me abonement
Ik zit precies met hetzelfde, heb ook nog 100 beltegoed, 0900 nummers bellen is geen optie want die brengen ze los in rekening. Ik ben bang dat we naar dit geld kunnen fluiten of heeft iemand nog een idee hoe er vanaf te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06 11:32

Mist

Een gevaar op de weg

Het is mij eind februari gelukt om mijn Flex restant te cashen bij beltegoedover.nl
Hun tweede per-gespreknummer was niet geblokkeerd. Het geld werd half maart overgemaakt.
Per minuut heb ik niet geprobeerd; mijn restant was rond de 100 euro dus ben op safe gegaan met per gesprek.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Helaas heb ik met mijn Relax bundel nog geen alternatief gevonden om alsnog een deel (ook al is het maar de helft van 350 euro) terug te krijgen.

Op elke website staat nadrukkelijk vermeldt dat het alleen werkt als het 090x nummer binnen je bundel valt. In de praktijk zijn er maar weinig providers met abbo's die deze abonnementsvormen hebben gehanteerd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 22:06
Royeboi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:29:
Helaas heb ik met mijn Relax bundel nog geen alternatief gevonden om alsnog een deel (ook al is het maar de helft van 350 euro) terug te krijgen.

Op elke website staat nadrukkelijk vermeldt dat het alleen werkt als het 090x nummer binnen je bundel valt. In de praktijk zijn er maar weinig providers met abbo's die deze abonnementsvormen hebben gehanteerd.
Ik ben nu dit aan het proberen: TweakersOnly in "\[T-Mobile] Oud flex abonnement met veel tegoed - en nu?"

Ik weet volgende week meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214413

En? Hoe is het gegaan? Ben wel benieuwd ( Heb zelf 5400 minuten over 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Anoniem: 214413 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:13:
[...]

En? Hoe is het gegaan? Ben wel benieuwd ( Heb zelf 5400 minuten over 8)7 )
Zie DiMacho in "\[T-Mobile] Oud flex abonnement met veel tegoed - en nu?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 23:57
Hmm, als je een relax bundel hebt, werkt dit dus niet. Beetje jammer. Ik zelf heb ook nog wat beltegoed. Wat ik raar vindt van t-mobile is, dat ze al die mensen die nog zoveel beltegoed hebben niet willen helpen. Als ze dat zouden doen door bijvoorbeeld een regeling te maken dat je 75% van je beltegoed mag inzetten voor b.v. een nieuwe telefoon bij een verlenging. Dat zou ideaal zijn en een boel mensen over de streep trekken om bij t-mobile te blijven. Zelf met die 25% die ze dan overhouden verdienen ze nog megaveel.
Nu vertrekken veel mensen bij T-mobile ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Dakdoef schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:13:
Hmm, als je een relax bundel hebt, werkt dit dus niet. Beetje jammer. Ik zelf heb ook nog wat beltegoed. Wat ik raar vindt van t-mobile is, dat ze al die mensen die nog zoveel beltegoed hebben niet willen helpen. Als ze dat zouden doen door bijvoorbeeld een regeling te maken dat je 75% van je beltegoed mag inzetten voor b.v. een nieuwe telefoon bij een verlenging. Dat zou ideaal zijn en een boel mensen over de streep trekken om bij t-mobile te blijven. Zelf met die 25% die ze dan overhouden verdienen ze nog megaveel.
Nu vertrekken veel mensen bij T-mobile ben ik bang.
Het enige wat je zou kunnen doen is je abonnement veranderen naar het laagst mogelijke, Relax15. Dan kan je het opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Heeft er al iemand een oplossing gevonden?
Ik zit zelf ook met een Relax 30 '10 abo met nog veel te veel beltegoed over.
Omdat de nieuwe iPhone er aan zit te komen wil ik bijna gaan verlengen maar ben er nog niet zo zeker van dat ik dit bij T-mobile ga doen.
Vooral omdat de internetsnelheid en het bereik (hoe origineel) mij tegenvallan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481345

Hallo
Ik zit met een abo bij Tmobile. Nu kan ik niet terugvinden welke ik heb, flex of relax. Ik wil mijn tegoed van 150 minuten graag cashen.
Dit staat er dus 8)7 Tariefplan Voordeelsim 150+100, 2 jaar wie kan me verder wat vertellen en of cashen hiermee mogelijk is.
Vast bedankt voor de moeite. margriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:23
Anoniem: 481345 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:52:
Hallo
Ik zit met een abo bij Tmobile. Nu kan ik niet terugvinden welke ik heb, flex of relax. Ik wil mijn tegoed van 150 minuten graag cashen.
Dit staat er dus 8)7 Tariefplan Voordeelsim 150+100, 2 jaar wie kan me verder wat vertellen en of cashen hiermee mogelijk is.
Vast bedankt voor de moeite. margriet
Helaas, voordeelsim abonnement is geen Flex,bestaat alleen uit belminuten en sms-jes, dus gewoon opbellen, niets te cashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:49

WTM

Heb een Flex Zakelijk 45 (verlening in 2011 geweest).

Dus via Thoorn.nl kun je ook shaken want het 0909 nummer wat je moet bellen is een service nummer.

Zie voorwaarden/prijslijst van T-mobile
"Alle variabele verbruikskosten worden met uw bundeltegoed verrekend, met uitzondering van de kosten voor het gebruik van
servicenummers en betaalde Sms diensten. Bundeltegoed kunt u onbeperkt meenemen naar volgende maanden binnen uw Flex Zakelijk (Sim Only) abonnement. Indien u in een maand meer dan uw
maandbedrag verbruikt, dan blijven de tarieven van uw gekozen prijsplan gelden."

http://www.t-mobile.nl/za...jslijst-flex-zakelijk.pdf

Bagger dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06 13:26
Ik wilde maar even laten weten dat ik zojuist vie thoorn.nl €30 aan tegoed heb opgebouwd met een uur bellen. Mijn abonnement is T-Mobile Flex 20 Sim-Only. Dit is er dus één waar je €10 per maand betaald en €20 aan beltegoed krijgt.

Van de twee nummers aangegeven (0909–0400256 of 0909–6060909) was de eerste geblokkeerd en de tweede werkte gewoon. Heb nog niet kunnen checken hoeveel tegoed er met de 0909 kosten meegerekend nog over is omdat het nog niet is geupdate. Ik edit dat later wel als dat verassend blijkt.

[Edit] Zojuist 150 gestort gekregen. Werkt dus nog prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Notlupus op 25-01-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook hier nog een succesverhaal met thoorn.nl; vele honderden euro's aan beltegoed van t-mobile flex 20 opgebeld , en 58% hiervan uitgekeerd gekregen. Enige mogelijkheid die werkt met t-mobile is de 2e per-minuut lijn.

Niet ontevreden :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Even upje, ik heb net Thoorn.nl gebruikt, met mijn belgisch nummer.

Had bijna 100€ belwaarde en ben bij Mobile Vikings waarbije na 6 maand telkens je belwaarde vervalt.

Dus in maand 7 zal de 15euro van maand 1 'vervallen'.

Heb iets van een 42€ gebeld naar dit nummer, dus een 21 minuten ongeveer en zou nu dus 20,XX€ moeten ontvangen op mijn rekening.

Ben benieuwd :)

EDIT: deze ochtend stond de 20EUR netjes op mijn rekening :)

[ Voor 7% gewijzigd door killerbie op 15-01-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclingboy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-06-2014
*knip*. Referall

[ Voor 85% gewijzigd door rens-br op 22-12-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 649716

Knip, spam

[ Voor 81% gewijzigd door The Wizard op 14-01-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-06 21:45
Ik zit bij orange Belgium en zit met €67 op mijn belwaarde en vroeger koopte ik games op psn ps3 ,maar werkt niet meer verkopen aan anderen ook nog gedaan, maar werkt niet , busticketjes heb ik niet nodig en betaalijn.be betaalt in cryptomunt daar ken ik niets van ,iemand een idee?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste