Goederen betalen via beltegoed GSM

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 151.756 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJapie schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:50:
@Rrob, ook al cash je op nummers die ook voor legitieme doeleinden gebruikt worden, providers kunnen vrij goed cashgedrag identificeren. De providers hebben speciale teams zitten die o.a. dit soort dingen monitoren. En als het ze te veel wordt, blokkeren ze gewoon het bellen naar 0900 voor jouw abonnement. Mag dat? Nee. Doen ze dat? Ja. En je doet er weinig tegen. Ja, je kan ze bellen, maar leg je 0900 belgedrag dan maar eens uit aan de afdeling fraude van de desbetreffende provider. Kijk, als het om kleine bedragen gaat zullen ze niet snel iets doen. Maar als jij even in een uurtje 100 euro verbelt naar 0900 dan gaan er echt wel bellen rinkelen :Y)

En inderdaad hebben wij dit onderwerp verboden op ons forum, simpelweg omdat cashen een vorm van uitmelken van providers is, en daar staan wij als TV niet achter.
En de reden was dat er ontiegelijk veel gespamd werd ;) Dat was de aanleiding van het verbod :)

Verder moet je je gewoon gedeist houden en je beperken tot max 10 calls per dag, het liefst ook nog wat verspreid. Geen haan die er dan naar kraait.En een mollie.nl gaat echt niet geblockt worden (al was het 0,80e p/m nr wel geblokkeerd..), maar het 090x nummer van een hobbyistje wordt zonder pardon geblockt.
Gewoon verder zoeken dan, er is altijd nog wel een 090x-nummer over.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10-2012
@ boland...oom orange heeft mijn nummer voor alle 0900 en 0906 enz geblokeerd. wil ik het ongedaan krijgen moet ik contact opnemen met afdeling fraude.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 11:19
lemmings schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:37:
@ boland...oom orange heeft mijn nummer voor alle 0900 en 0906 enz geblokeerd. wil ik het ongedaan krijgen moet ik contact opnemen met afdeling fraude.
das lullig :P die wil je liever niet aan de lijn krijgen geloof ik ;)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:22:
[...]
Wat natuurlijk te belachelijk voor woorden is, je hebt er tenslotte voor betaald.
om die zelfde reden mag een iris cheque of andere bon nooit een verloopdatum hebben.
als die er wel opstaat, dan mag de bon nogsteeds niet geweigerd worden.
Dit is niet waar, een tegoedbon mag prima een vervaldatum hebben. Als er geen datum opstaat is-ie wel wettelijk minimaal x jaar geldig.

Ik belde pas 0900, waarna ik helemaal *niets* hoorde, geen beltoon, geen tariefmelding, niks. Maar m'n bundel was wel lager! Geintje van Orange? Wellicht... Of gewoon een foutje. Lijkt me in strijd met de tariefmelding-regels, maar bewijs voor die anderhalve euro maar eens dat je niks hoorde :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Subtiele kick

Ik heb nu ongeveer 250 euro op mijn abbo over (orange)
Nu had ik de site Budson gevonden en dacht zo mijn bundel op te maken.
Nu blijkt na een middagje smsen dat die smsjes niet van mijn bundel afgaan :'(
op de orange site staat het volgende.

Tarieven Servicenummers

Voor het bellen naar servicenummers uit de reeks 0900, 0906, 0909 en nummerinformatiediensten beginnend met de cijfers 18 betaal je het tarief van het betreffende service nummer (per minuut of per oproep, afhankelijk van de gekozen informatiedienst) plus het verkeerstarief van Orange buiten de bundel . Dit tarief bedraagt € 0,22 per minuut. Je betaalt per seconde met een starttarief van € 0,06 per gesprek. Dit verkeerstarief loopt door als je wordt doorverbonden door een nummerinformatiedienst beginnende met de cijfers 18.

Heeft er iemand nog ideeen wat ik met me bundel kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wat heeft een lapje tekst over 090x-nummers met smskosten te maken? ;)
Bij abonnementen wordt je tegoed 1 tot 3 dagen later bijgewerkt, als je 1244 belt voor saldoinfo. "Probeert u het later nog eens" :D

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Bij Orange gaat alles uit je bundel, totdat deze op is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Hugo__Boss schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:03:
Bij Orange gaat alles uit je bundel, totdat deze op is ;)
Behalve de 090x nummers dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als het goed is niet. Alle kosten gaan uit de buldel. Wellicht hebben ze de voorwaarden aangepast, maar een paar maanden geleden was dit echt zo.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmings
alle kosten gaan nog steeds uit de bundel, iig bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik heb 2 orange-aansluitingen en het schijnt (TV-site) dat tussen nu en 2 maanden de meeste aansluitingen gemigreerd worden naar een bijna gelijkwaardig T-mobile Flex-abo. Berekeningen laten zien dat je 11 tot 66% (!) duurder uit bent.

Nou gebruik ik de abo's tot ze aflopen eind dit jaar en volgend jaar deels voor bellen/sms, maar vooral voor bellen in buitenland, premium-sms of 0909-nummers. En bij Flex vallen kennelijk sinds kort of voor vernieuwingen/migraties deze nummers buiten je bundel/beltegoed!
Voor het bellen naar servicenummers uit de reeks 0900, 0906, 0909 en nummerinformatiediensten beginnend met de cijfers 18 betaal je het tarief van het betreffende servicenummer (per minuut of per oproep, afhankelijk van de gekozen informatiedienst) plus het verkeerstarief van T-Mobile. Dit betreft een tarief buiten de bundel. Het verkeerstarief loopt door als je wordt doorverbonden door een nummerinformatiedienst beginnend met de cijfers 18.
(bron: T-site)

Dat je het even weet... Kennelijk blijft buitenland en (betaal)sms nog wel in de bundel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Dat het het buiten-de-bundel-tarief wordt aangehouden wil niet zeggen dat het niet van de bundel af gaat :)

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

tweaktubbie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:37:
Ik heb 2 orange-aansluitingen en het schijnt (TV-site) dat tussen nu en 2 maanden de meeste aansluitingen gemigreerd worden naar een bijna gelijkwaardig T-mobile Flex-abo. Berekeningen laten zien dat je 11 tot 66% (!) duurder uit bent.

Nou gebruik ik de abo's tot ze aflopen eind dit jaar en volgend jaar deels voor bellen/sms, maar vooral voor bellen in buitenland, premium-sms of 0909-nummers. En bij Flex vallen kennelijk sinds kort of voor vernieuwingen/migraties deze nummers buiten je bundel/beltegoed!

[...]
(bron: T-site)

Dat je het even weet... Kennelijk blijft buitenland en (betaal)sms nog wel in de bundel...
En onder de alinea die jij quote staat even voor het gemak het verhaal dat dan ook over flex gaat.
Als je een Flex-abonnement hebt, betaal je het tarief van het servicenummer (per minuut of per oproep, afhankelijk van de gekozen dienst) plus het gebruikelijke verkeerstarief van je Flex-abonnement.
Als het tarief per minuut van een 0900-servicenummer hoger is dan € 0,15 per minuut dan geldt er een maximumtarief per oproep dat je aan het begin van het gesprek hoort. Mocht de dienstaanbieder onverhoopt een bedrag in rekening brengen dat dit maximum overschrijdt, neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice.
Zie: https://www.t-mobile.nl/p...ie/abonnementen/flex.aspx de "wat kost het?" tab

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ook ik heb een sloot tegoed opgebouwd met mijn Flex abo. Heb zonet ook Thoorn geprobeerd, 2 belletjes (1,50 tegoed opgebouwd) waardoor ik even ter test een uitbetalingsverzoek kan doen. Tot nu toe werkt het snel en goed, dus ik wacht even de uitbetaling af en dan ga ik verder cashen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
en? hoe zijn de recentere ervaringen met Thoorn?

Zit ook met Orange vervalt en ze willen je een duurdere T-Mobile Flex aansmeren (abo kosten gelijk maar spectaculair hogere tarieven) en wil m'n restant voor portering nog even nuttig maken om m'n 10 euro entree kosten bij Ben terug te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Laatst online: 09-09 08:53
sambalbaj schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:14:
en? hoe zijn de recentere ervaringen met Thoorn?

Zit ook met Orange vervalt en ze willen je een duurdere T-Mobile Flex aansmeren (abo kosten gelijk maar spectaculair hogere tarieven) en wil m'n restant voor portering nog even nuttig maken om m'n 10 euro entree kosten bij Ben terug te verdienen.
Ik heb als proef deze site geprobeert en iets van 35 euro gecashed. 2 dagen na de uit betalings verzoek had ik het binnen.
Ik heb mijn tegoed gecontroleerd en het is gewoon van mijn bundel afgegaan. Heb dezelfde abbo prov als sambalaj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kan helaas mijn tegoed niet checken (tmobile's beltegoed gedeelte @ site is al tijden stuk) maar heb na de eerste test a 1,50 nog 2x het minimum voor de 0,85 cent lijn wat er uit te betalen viel gebeld (25,50): dag erna geld op mijn rekening. Netjes dus, vind het zeker een aanrader: alles werkt vlot en helder.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Mijn ervaring met beltegoedover.nl is inmiddels bijgesteld.
Door late(uiteindelijk ongeveer 7 weken) maar toch een correcte uitbetaling.
Met als reden "Op dinsdag 13 Augustus ben ik wederom vader geworden :)
in alle consternatie heb ik niet eerder tijd gehad om uit te betalen, Excuses daarvoor."

Het vertrouwen in de site was door de late uitbetaling was klein geworden, maar als je met je hoofd in de wolken loopt door vaderschap valt er wel nog een klein beetje begrip voor op te brengen.

[ Voor 74% gewijzigd door thethe2010 op 27-08-2009 12:27 . Reden: toch een uitbetaling maar wel een zeer late. ]

• lemmings
T-mob heeft mijn betaalde sms-en geblokkerd. Heeft iemand anders ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
het thoorn 0900 nummer werkt bij mij niet met t-mob flex. Iemand nog een ander adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Laatst online: 09-09 08:53
bartos88 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:33:
het thoorn 0900 nummer werkt bij mij niet met t-mob flex. Iemand nog een ander adresje?
Bij thoorn kun je ook een 0909 nummer gebruiken.
Naar de 0900 nummer staat oko ene link voor als deze geblokkeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Iemand ervaring met www.buy2gether.eu?

Daar kun je namelijk in één keer 40 euro cashen, en dat spreekt mij wel aan i.p.v. 200 keer dezelfde procedure volgen...

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 10:21

Thooomas

Thoorn.nl

royjn schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 07:44:
[...]

Bij thoorn kun je ook een 0909 nummer gebruiken.
Naar de 0900 nummer staat oko ene link voor als deze geblokkeerd word.
Er wordt aangewerkt om de blokkade van T-Mobile eraf te krijgen. Echter wil T-Mobile dat er naast het beltegoed cashen ook een andere dienst op het 0900-nummer plaatsvindt voordat ze de blokkade eraf willen halen. Deze andere dienst is nog in aanbouw.

Voorlopig valt het, zoals royjn al aangaf, te omzeilen, door op de link naast het 0900-nummer te klikken. Dan krijg je een 0909-nummer te zien, die niet geblokkeerd is.
Stormbringer schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:30:
Iemand ervaring met www.buy2gether.eu?

Daar kun je namelijk in één keer 40 euro cashen, en dat spreekt mij wel aan i.p.v. 200 keer dezelfde procedure volgen...
Ik heb wel iemand gehoord die het bellen daar heeft geprobeerd. Diegene heeft alleen nog niet verteld of hij is uitbetaald, omdat uitbetalen daar na 15 dagen gebeurt, en toen heeft hij geen bericht meer geplaatst.
Op meer plekken vind je dat soort systemen waar je in een keer 40 euro kan bellen (of een ander willekeurig bedrag, het komt er op neer dat je automatisch betaalt zolang je aan de lijn blijft). Dit is onder andere ook bij ons mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik heb het al bij buy2gether geprobeerd.

Maar wat is "bij ons", ik kan het niet zo snel terugvinden? Heb namelijk nog genoeg geld over! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Ah, excuses, ik had wat duidelijker moeten zijn. "Ons" is Thoorn.nl, waar zonet over gesproken werd. Meestal wordt je bij ons dezelfde dag uitbetaald, dus dan weet je meteen of het wat is.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ok, het ziet er inderdaad goed uit. Maar mijn geld is al (van mijn bundel afgeschreven), dus ik wacht op de uitbetaling van buy2gether.

En bij nader inzien wil ik misschien toch wel per keer bellen, scheelt zo'n 10-15 euro voor mijn saldo. En daarbij is buy2gether wel wat goedkoper (87ct) ten opzichte van jullie (85ct).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Dat is inderdaad waar. Het voordeel van Thoorn.nl is dat je je geld een stuk sneller hebt, en dat het bellen een makkelijker gaat (je belt namelijk steeds met dezelfde pincode).

Als je een account hebt aangemaakt, en een mailtje stuurt wat je account is, zorg ik dat je ook een uitbetaling van 87 cent krijgt. Zo heb je optimaal voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Thooomas schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:39:
Dat is inderdaad waar. Het voordeel van Thoorn.nl is dat je je geld een stuk sneller hebt, en dat het bellen een makkelijker gaat (je belt namelijk steeds met dezelfde pincode).

Als je een account hebt aangemaakt, en een mailtje stuurt wat je account is, zorg ik dat je ook een uitbetaling van 87 cent krijgt. Zo heb je optimaal voordeel.
Nou dan wil ik dat ook wel, want ik cash bij jou al een paar keer. De uitbetaling is altijd heel vlot. Daar heb ik niets over te klagen.

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 11-10-2009 19:50 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Thooomas schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:39:

Top, zal ik zeker doen! Bedankt! :)

Ik wacht wel even op de uitbetaling van buy2gether...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

pinokkia schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:49:
[...]

Nou dan wil ik dat ook wel, want ik cash bij jou al een paar keer. De uitbetaling is altijd heel vlot. Daar heb ik niets over te klagen.
Bij deze heb je nu ook een hogere uitbetaling. Je bent hier ook via de email op de hoogte van gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Bij deze is het bij mij goed geregeld, want 1 mailtje naar www.thoorn.nl was al goed genoeg. Binnen 5 minuten na de mail was het al aangepast. _/-\o_ Thoomas ga zo door. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 11-10-2009 20:09 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Laatste uitbetaling van Thoorn binnen 12 uur na bellen binnen, ben dus weer heel tevreden.

Helaas ben ik (denk ik) wel genoodzaakt om het 0909 nummer te gebruiken. Of heeft T-Mobile dit niet bij iedereen geblokkeerd? Op dit moment de uitbetaling van 80ct gebruikt, omdat de ander niet verder gaat dan 82ct. Maar voor 85 of 87ct (via ander nummer o.i.d) houd ik mij aanbevolen.

[ Voor 12% gewijzigd door robert-630 op 12-10-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Net uitbetaling van Buy2gether gekregen! (Y)

De komende dagen kom ik met het overige beltegoed bij jullie terecht Thomas! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Goed om te horen dat je uiteindelijk toch door hen bent uitbetaald!

Hartstikke mooi dat je naar ons komt, het zal je zeker bevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

bartos88 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:33:
Goed nieuws, de blokkade van T-Mobile is van het nummer eraf. Het is dus weer mogelijk om gebruik te maken van de dienst met het normale 0900-nummer. Bij deze betaallijn kan je steeds dezelfde (zelf op de website te kiezen) pincode gebruiken.

Veel plezier allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:13
Kan iemand duidelijkheid geven in het volgende:

Als ik nu, een nieuwe Flex 30 abonnement afsluit. Kan ik dan doormiddel van een 09xx nummer mijn niet gebruikte beltegoed 'cashen'? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten, de een zegt dat 09xx niet in de Flex-bundel zit, de andere zegt weer van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
Ik heb nog 14 uur aan beltegoed over bij T-Mobile.

Nu heb ik even bij http://www.thoorn.nl/ gekeken, maar ik snap niet precies hoe het werkt.

Ik zie dat ik moet bellen naar een 0900 nummer voor 80 cent per minuut en krijg daar 48 cent per minuut voor gestort.

Dan draai ik toch 32 cent per minuut verlies of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
Werewolf336 schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:58:
Ik heb nog 14 uur aan beltegoed over bij T-Mobile.

Nu heb ik even bij http://www.thoorn.nl/ gekeken, maar ik snap niet precies hoe het werkt.

Ik zie dat ik moet bellen naar een 0900 nummer voor 80 cent per minuut en krijg daar 48 cent per minuut voor gestort.

Dan draai ik toch 32 cent per minuut verlies of niet?
Mja, zo kun je het ook bekijken. Maar meestal gaat het om beltegoed dat je toch niet meer kunt gebruiken omdat je contract bv eindigt. Dan vervalt het en ben je het helemaal kwijt, dus op deze manier kun je nog een deel van de schade weer terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
PhilipsFan schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:08:
[...]

Mja, zo kun je het ook bekijken. Maar meestal gaat het om beltegoed dat je toch niet meer kunt gebruiken omdat je contract bv eindigt. Dan vervalt het en ben je het helemaal kwijt, dus op deze manier kun je nog een deel van de schade weer terug krijgen.
Als ik het laat verlopen kost het me niks, maar verdien ik er ook niets mee.
En bij deze constructie kost het me 80 cent/minuut en brengt het 48 cent/minuut op.
Dan verdien ik er toch niets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
@werewolf.
Heb je 14 uur relax tegoed of flex tegoed?
Het genoemde is namelijk alleen handig als je flex tegoed over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
Relax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Bij Relax vallen 0900-nummers sowieso buiten de bundel, dus helaas kan je geen gebruik maken van deze dienst. Je kan er alleen gebruik van maken als 0900-nummers (of betaalde SMSjes) in je belbundel vallen, en bij T-Mobile Relax is dit niet zo.

Een verklaring hiervoor is dat T-Mobile Relax met belminuten rekent, in plaats van beltegoed (zoals bij T-Mobile Flex). Rekent je provider met belminuten, vallen 0900-nummers ook automatisch buiten je bundel, omdat deze minuten alleen voor bellen naar 06-nummers en vaste lijnen gelden.

Verwijderd

Bij flex gaat het idd uit de bundel,
Paar dagen geleden een klein bedrag geprobeert, en zie het idd gewoon van mn tegoed af gaan.

Ik lees her en der ook dat dit niet mag.
Ik heb in de algemene voorwaarden (en ja die heb ik daadwerkelijk gelezen toen ik dit abonnement afsloot) nergens iets kunnen vinden over 'cashen' wat niet mag.
Dus waar is dit op gebaseerd? Voor zover ik weet is er ook geen wet die het tegenhoud. Of heb ik toch een passage gemist in de voorwaarden? En wat zijn de mogelijke consequenties?
En wat is essentieel het verschil of ik het omzet naar een extra zakcentje of het vergok bij Eurocasino o.i.d? Of mag ook dat niet?
In dat laatste geval moet T-Mobile iig niet moeilijk doen, want dan hebben ze me een oor aangenaaid bij de verkoop van dit abonnement.
"alles gaat uit de bundel?" ja, "echt alles? ook sexlijnen?" *gelach* ook die.

Verwijderd

Thooomas schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:29:
[...]

Goed nieuws, de blokkade van T-Mobile is van het nummer eraf. Het is dus weer mogelijk om gebruik te maken van de dienst met het normale 0900-nummer. Bij deze betaallijn kan je steeds dezelfde (zelf op de website te kiezen) pincode gebruiken.

Veel plezier allemaal! :)
Ik probeerde het een paar dagen terug met het normale nummer maar dit gaat toch echt niet ben ik bang.
Kreeg vrij duidelijk het bericht dat die oproep niet was toegestaan. (wat ik een rare manier van handelen vind, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Dat komt omdat je het normale nummer voor het bellen per minuut belde (van 80ct per minuut), en niet het normale nummer voor 1,30 per gesprek. Er wordt nog aan gewerkt om ook van het nummer per minuut de blokkade eraf te halen, maar tot nu toe is alleen de blokkade van het normale nummer voor 1,30 per gesprek eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmings
@ Thomas: jou quote; "Dat komt omdat je het normale nummer voor het bellen per minuut belde (van 80ct per minuut), en niet het normale nummer voor 1,30 per gesprek. Er wordt nog aan gewerkt om ook van het nummer per minuut de blokkade eraf te halen, maar tot nu toe is alleen de blokkade van het normale nummer voor 1,30 per gesprek eraf."

bij mij helaas niet weer vrij gegeven, dwz je gewone nummer en je 80 cent nummer.Wij (jij en ik) hebben geregeld over gemaild maar helaas.....mag ik ook 0,87 ontvangen? Alle beetjes helpen!

ps, ik weet niet je een licht blok krijg om iemand anders quote te laten zien, op deze manier dus, excuse hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Kleine tip: via Targetpay of Mollie kan je € 0,94 per gesprek van € 1,30 "cashen" ... Lijkt me iets voordeliger dan Thoorn :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmings
@ Pinokkio TV, Ik zie bij Mollie 0,84 ex BTW en 1,00 inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

lemmings schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:52:
bij mij helaas niet weer vrij gegeven, dwz je gewone nummer en je 80 cent nummer.Wij (jij en ik) hebben geregeld over gemaild maar helaas.....mag ik ook 0,87 ontvangen? Alle beetjes helpen!

ps, ik weet niet je een licht blok krijg om iemand anders quote te laten zien, op deze manier dus, excuse hiervoor.
Klopt, maar bij jouw abonnement ben je helemaal afgesloten om 0900-nummers te bellen, dus dan klopt het dan je dit nummer inderdaad ook niet kan bellen. Dus áls 0900-nummers niet geblokkeerd zijn, hoort het 1,30 euro p/g nummer van Thoorn.nl ook niet geblokkeerd te zijn. Dat was vroeger namelijk nog anders.

Bij deze heb je ook een uitbetaling van 87 cent, maar wellicht is het handig om dit soort vragen in de toekomst gewoon via de mail te vragen, i.p.v. via dit forum ;)

TargetPay biedt inderdaad als enige een iets hogere uitbetaling, nadeel is alleen dat de uitbetaling daar een stuk langer duurt. Daar wordt je namelijk 30 dagen na het einde van de maand uitbetaald, dus als je aan het begin van de maand belt, kan het dus 2 x 30 = max. 60 dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
lemmings schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:44:
@ Pinokkio TV, Ik zie bij Mollie 0,84 ex BTW en 1,00 inc.
Dan is dat wellicht veranderd :) Ik gebruik zelf Targetpay, bevalt me erg goed.
TargetPay biedt inderdaad als enige een iets hogere uitbetaling, nadeel is alleen dat de uitbetaling daar een stuk langer duurt. Daar wordt je namelijk 30 dagen na het einde van de maand uitbetaald, dus als je aan het begin van de maand belt, kan het dus 2 x 30 = max. 60 dagen duren.
Ik vind het niet erg om even te wachten op m'n centjes ...

€ 20,00 (of meer) aan tegoed op te bouwen: € 0,86 per belletje! Kosten: € 1,30 per gesprek.
Vanaf een tegoed van € 20,00 (24x bellen) is er de mogelijkheid om het volledige bedrag uit te laten betalen.

€ 5,00 (of meer) aan tegoed op te bouwen: € 0,80 per belletje! Kosten: € 1,30 per gesprek.
Vanaf een tegoed van € 5,00 (7x bellen) is er de mogelijkheid om het volledige bedrag uit te laten betalen.

€ 0,75 (of meer) aan tegoed op te bouwen: € 0,75 per belletje! Kosten: € 1,30 per gesprek.
Vanaf een tegoed van € 0,75 (1x bellen) is er de mogelijkheid om het volledige bedrag uit te laten betalen.

Cashen per minuut: Je betaalt zolang je aan de lijn blijft. Hang je op, dan stopt de betaling.
Je krijgt € 0,48 per minuut! Kosten: € 0,80 per minuut. Vanaf een tegoed van € 5,00 (± 11 min. bellen) is er de mogelijkheid om het volledige bedrag uit te laten betalen.

Ik vind het nogal een verschil, (max) € 0,86 of € 0,94. Dat is (minimaal) 8 cent per call, bijna 10%.

Lijstje concurrenten Thoorn

Niet erg transparant dat Targetpay hier niet tussen staat, andere sites met een lagere uitbetaling wel ...

[ Voor 81% gewijzigd door PinokkioTV op 14-11-2009 17:52 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf ben erg tevreden met de site van thoorn , geld word heel snel overgemaakt , wat een hele grote pluspunt is. Maar dat van targetpay wist ik eerlijk gezegd niet . . . Is toch best een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:39:
Ik zelf ben erg tevreden met de site van thoorn , geld word heel snel overgemaakt , wat een hele grote pluspunt is. Maar dat van targetpay wist ik eerlijk gezegd niet . . . Is toch best een groot verschil.
Ik twijfel niet aan de dienstverlening, maar deze heeft inderdaad wel een prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:54
Wel even je nummerherkenning aanzetten, dat was ik ff vergeten :X

-Edit-
Naar aanleiding van deze post heeft Thomas van Thoorn.nl persoonlijk contact met mij gezocht, om de gemaakte telefoontjes alsnog uit te betalen. Ik kan iedereen die per ongeluk heeft gebeld zonder nummerherkenning aanraden om contact op te nemen. Prima service!
Je belde met geheim nummer! Helaas kunnen belletjes die met een geheim nummer zijn gedaan, niet uitbetaald worden. Zet nummerherkenning aan om verder te kunnen bellen. Neem contact met ons op om belletjes die zonder nummerherkenning zijn gedaan, alsnog uitbetaald te kunnen krijgen. Klik hier om deze melding weg te halen.

[ Voor 84% gewijzigd door Puch-Maxi op 17-11-2009 03:49 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik heb mijn 115 belletjes net afgerond, en heb je een mailtje via de contactformulier van je site verstuurd. Alvast bedankt Thomas! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik zit ff snel te rekenen maar je kan volgens mij zelfs winst maken door te cashen.

Voorbeeld:
T-Mobile Flex 15 sim-only kost 7,50 per maand (je krijg 15 euro beltegoed)
Een gesprek kost 1,30 dus dat word 15/1,30 = 11 gesprekken afgerond.
11 * 0,80 = 8,80 euro, oftewel 1,30 euro winst.

Nu zal de provider dit niet leuk vinden en vast snel doorhebben, ik raad dus ook geen mensen aan dit te proberen. Maar het kan wel, of heb ik iets verkeerd gerekend?

En kan ik met mijn Flex abbo gebruik maken van de dienst op Thoorn.nl? (0900 nummer)
Heb namelijk nog 85,- euro beltegoed staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Vinze op 23-11-2009 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

Bij T-Mobile Flex komen er bij het nummer van 1,30 euro nog gesprekskosten van 5 cent bij.

[ Voor 21% gewijzigd door Thooomas op 23-11-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik zou op GoT en bv op telecomvergelijker.nl eens kijken waar het de opmerking betreft dat het je per saldo geld oplevert; volgens de AV van T-mobile is het niet toestaan om financieel voordeel uit je aansluiting te halen; mensen die honderden euri 'cashen' en dan afgesloten worden of alleen voor 090x-nummers... Overigens is het ook interessant om te denken over een 'eigen' dienst in vergelijking met die Thoorn-dienst. De ene staat op jouw naam, ook voor de belasting, de andere niet.

Deze discussie dreigt in elk geval weer over het toegestane randje te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik heb het topic verder niet gevolgd, maar indien dit niet toegestaan is dan wijzig ik me vorige bericht wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Thanks Thomas, geld staat er op! :)

Even voor de duidelijkheid, ik heb 's avonds laat de belletjes gedaan, de volgende dag stond het geld op mijn rekening! De goede en snelle communicatie meegenomen denk ik niet dat er betere service mogelijk is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 15:04
weet iemand of er usenet providers bestaan die je kan betalen met sms / 0900 nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
gassiepaart schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:48:
weet iemand of er usenet providers bestaan die je kan betalen met sms / 0900 nummers?
Probeer deze eens www.smsusenet.nl, is al vaker genoemd in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

Lulukai

God's gift to women

Zijn er nog interessante nieuwe diensten of gebruikt iedereen nog altijd naar volle tevredenheid Thoorn.nl ?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ruyckske schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:14:
Zijn er nog interessante nieuwe diensten of gebruikt iedereen nog altijd naar volle tevredenheid Thoorn.nl ?
Thoorn gebruik ik nog regelmatig. 2 weken terug voor het laatst gebruikt. Werkt nog helemaal prima. Uitbetalen gaat nu ook automatisch en erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

Lulukai

God's gift to women

Is het eigenlijk illegaal? Kan je hiervoor gestraft worden of is het ergste dat ze je sim blokkeren?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ruyckske schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:26:
Is het eigenlijk illegaal? Kan je hiervoor gestraft worden of is het ergste dat ze je sim blokkeren?
Ik weet wel dat telecombedrijven het niet leuk vinden en vaak ook die 0900-nummers blokkeren. Illegaal is het sowieso niet, hooguit dat de telecomaanbieder het verbied. Illegaal zou zijn dat het per wet verboden is en dat is zeker niet zo.

Ik maak al een behoorlijk lange tijd gebruik van Thoorn en heb nog nooit iets van mijn provider gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 15:09

S2K

T-Mobile heeft helaas alle 0900-nummers bij thoorn.nl afgesloten. Ik zit met nog 180 Euro aan beltegoed die ik nog even op wil maken voor einde van de maand. Zijn er nog van dit soort sites waar je nog wel je overtollig T-Mobile Flex-geld kunt opgebruiken of heeft T-Mobile die ook al afgesloten?

Dit is nog een extra reden waarom ik blij ben bij T-Mobile weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Heeft T-Mobile die nummers geblokkeerd of hebben ze specifiek jou geblokkeerd voor het bellen van die nummers? Is nogal een verschil namelijk. Een aangezien je anders 180 euro had willen verbellen voor het einde van de maand, verbaast het me niks dat je een blokkade krijgt. 10 calls per dag maximaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 15:09

S2K

Nee, heel thoorn.nl is afgesloten sinds afgelopen week, ik maakte er af en toe gebruik van. Alle 0900 nummers zijn geblokkeerd. Ik heb nu wel een andere gevonden, maar die keert maar 80 cent per keer bellen uit. Het lijkt er op dat T-Mobile al deze partijen wil afsluiten. De laatste actieve Flex abonnementen zijn nu tegen eind van looptijd van contract en denk dat er veel mensen nu gebruik van maken om het tegoed te gelde te maken. Tsja T-Mobile zal daar niet blij mee zijn, tsja moeten ze maar een fatsoenlijke deal bieden om dat geld te gebruiken, bv een korting op een toestel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmings
mail thorn en vraag over zijn sms mogelijkheden. Dit levert minder op maar altijd beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Apart. Ik heb nog geen last gehad van geblokkeerde nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
S2K schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:32:
T-Mobile heeft helaas alle 0900-nummers bij thoorn.nl afgesloten. Ik zit met nog 180 Euro aan beltegoed die ik nog even op wil maken voor einde van de maand. Zijn er nog van dit soort sites waar je nog wel je overtollig T-Mobile Flex-geld kunt opgebruiken of heeft T-Mobile die ook al afgesloten?
Mollie! Als het niet meer via 0900 kan, werkt het wel via SMS. Gezien de enorme winsten die ze daar via TVspelletjes mee maken zullen ze dat niet snel afsluiten. Het rendement is wel lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit valt onder de noemer spam, en dat willen we niet zien. Zie ook Het algemeen beleid

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 04-02-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
S2K schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:32:

Dit is nog een extra reden waarom ik blij ben bij T-Mobile weg te gaan.
ze hebben toch alleen maar de "per gesprek" 0900 nummers geblokkeerd?
de 80 ct. per minuut lijn doet het in elk geval nog gewoon.
sterker nog, mijn abbonement loopt bijna af en ik zit nog met wat overtollig beltegoed die ik nu op dit moment zit te cashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thooomas

Thooomas

Thoorn.nl

shameete schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:18:
ze hebben toch alleen maar de "per gesprek" 0900 nummers geblokkeerd?
Goed nieuws, er is nu een nieuw nummer gekomen voor de 86ct-per-gesprek betaallijn waar je het over had. Dit nieuwe nummer is niet door T-Mobile geblokkeerd. Het nummer kan via de website aangevraagd worden (het nummer zelf staat standaard namelijk niet op de website vermeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig Thooomas :+

Vrees wel dat je bijverdienste binnenkort afgelopen is sinds T-Mobile FLEX aan het uitfaseren is. Heb zelf vorig jaar nog kunnen verlengen, maar vanaf volgende maand ook RELAX..

Overstappen leverde een mooi toestel,10 euro minder vaste lasten en sneller internet op.
Tegoed wordt overgezet naar belminuten, maar aangezien ik die belminuten niet op ga krijgen ga ik je bellen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Thooomas schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:32:
[...]

Goed nieuws, er is nu een nieuw nummer gekomen voor de 86ct-per-gesprek betaallijn waar je het over had. Dit nieuwe nummer is niet door T-Mobile geblokkeerd. Het nummer kan via de website aangevraagd worden (het nummer zelf staat standaard namelijk niet op de website vermeld).
Dit werkt bij abbo's? werkt dit enkel voor T-mobile of ook andere providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:18:
[...]

Dit werkt bij abbo's? werkt dit enkel voor T-mobile of ook andere providers?
Het werkt alleen in je voordeel als 0900 nummers uit de bundel gaan.
Vallen deze nummers buiten je bundel kan je beter eurobiljetten gaan verbranden in de open haard 8)

Service van Thoorn.nl is prima in orde, meer dan 50% rendement op de minutenlijn en saldo staat de eerstvolgende werkdag op je bankrekening _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:57

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

TM is weer vervelend bezig met het blokkeren van het nieuwe nummer. Wanneer (als O+) er een vervangend nummer komt moet ik maar een wat groter deel van het tegoed wegbellen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 13:32
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:43:
Vrees wel dat je bijverdienste binnenkort afgelopen is sinds T-Mobile FLEX aan het uitfaseren is. Heb zelf vorig jaar nog kunnen verlengen, maar vanaf volgende maand ook RELAX.
Je kunt toch gewoon je bestaande FLEX laten doorlopen? Ik heb al jaren een FLEX sim-only en wil ook niets anders, met name omdat ik met FLEX ook internet op m'n mobiel (gebruik ik toch maar zeer zelden) of bellen in het buitenland uit m'n bundel kan betalen.

Verlengen kan inderdaad niet meer, maar als je niets doet blijft je FLEX gewoon doorlopen (en is dan per maand opzegbaar). Wel alleen zinnig als je sim-only hebt natuurlijk, anders betaal je het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
klopt. Met andere woorden komt T-mobile bestaande klanten nog tegemoet om FLEX te blijven gebruiken, maar de meeste abbonnee's schakelen naar mate van tijd toch over naar de nieuwe pakketten vanwege de subsidies op toestellen (abo's+ toestel)..

Ik hou dit topic in de gaten! Aangezien ik nog wat beltegoed kwijt wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

'Tegemoetkomen' is denk ik niet de motivatie van TM. Wanneer ze het abonnementstype ook voor bestaande klanten opschorten, plegen ze contractbreuk en zullen ze waarschijnlijk het complete tegoed moeten uitbetalen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Dat zou ik niet erg vinden.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Voor de betaallijn van € 0,86 per gesprek wordt geen berekening getoond, omdat het nummer niet door T-Mobile-klanten kan worden gebeld. Helaas komt die mogelijkheid ook niet meer terug.
Tegenvaller -O-
Dit voor T-Mobile-klanten geschikte betaalnummer is helaas op 24 mei door T-Mobile geblokkeerd.
:(

[ Voor 21% gewijzigd door Nextron op 24-05-2011 12:43 ]

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
Mijn abbonement is reeds over zijn contracts duur en wordt helaas nog steeds telkens een maand verlengd waar ik binnenkort eindelijk een punt achter zet. Ik wil ook over enkele dagen iets met mijn T-Mobile beltegoed van iets meer dan 100,00 doen. Ik heb per telefoon gevraagd of zij het kunnen omzetten naar een prepaid sim en dat het tegoed wordt omgezet maar hun zeiden dat ik bij het omzetten al mijn beltegoed zal kwijt raken!! :(

Wat kan ik nu met die 100,00 doen? Cashen bij Thoorn zou leuk zijn maar die is nu weer geblocked by TM lees ik zo? Kan ik anders misschien een telefoon kopen van dit tegoed bij TM? het idee van 100,00 wegspoelen door de WC zie ik niet zo zitten...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Sir_Hendro schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:18:
Wat kan ik nu met die 100,00 doen? Cashen bij Thoorn zou leuk zijn maar die is nu weer geblocked by TM lees ik zo? Kan ik anders misschien een telefoon kopen van dit tegoed bij TM? het idee van 100,00 wegspoelen door de WC zie ik niet zo zitten...
Als je dat lukt, geef me dan even (al is het via DM) een seintje, heb meer dan 5 keer zoveel beltegoed nog staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Lol, ik had ook zoiets bij Orange, heb toen een paar keer zo'n nummer gebeld en het gebruikt voor usenet en dergelijke. Omzetten naar prepaid kon toen al niet meer (wel in de begintijd van die abo's).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Dit nummer is door T-Mobile geblokkeerd. Vooralsnog komt er voorlopig geen nieuwe oplossing.
Dus Thoorn ondersteunt geen TM meer. Dat wordt zoeken naar een alternatief en/of abo binnenkort opzeggen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guppiebugs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09-2024
snap ik niet, zojuist een concurrent geprobeerd en dat werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Laatst online: 21:42

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

guppiebugs schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:37:
snap ik niet, zojuist een concurrent geprobeerd en dat werkt wel
En wie is het concurrent? Thx

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag heb ik cashjebeltegoed geprobeerd, bij de 10 euro keren ze uit dus ik heb tot dat bedrag gebeld.. tot op heden heb ik nog niks ontvangen dus ik blijf nog even wachten maar goed, lekker zit het me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_b
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06-2022
Ben al bijna 2 maanden bezig om bij T-Mobile m'n abonnement te verlengen. (Eerste e-mail: 20 juni, uiteindelijk antwoord 16 augustus).
De vraag was of er iets gedaan kan worden met het opgebouwde Flex tegoed wanneer ik een nieuw abonnement aanschaf i.c.m. een nieuwe telefoon.

Vandaag eindelijk contact met de verkoop afdeling.
Antwoord:
- Het abonnement type (Flex en Relax) bestaat niet meer. We kunnen hier niets mee doen.
Sinds wanneer bestaat het dan niet meer?
- Sinds gisteren...
Dus je wacht bijna twee maanden met antwoorden en belt de eerste dag dat het niets meer mogelijk is?
- We zijn wat onderbezet.

En dan het nog raar vinden dat ik me niet juist behandeld vind worden.
Ik vertrek bij deze oplichters club. Helaas van het opgebouwde tegoed (zo'n € 260) dat op geen enkele wijze verlengd/meegenomen kan worden.
Maar dan draag ik ook wel zorg dat ik hierna nooit meer een cent aan T-Mobile spendeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jingietjai
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06 10:13
Spam, dus weg.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 16-09-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam is niet toegestaan, dus weg.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 12-09-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Mijn praktijkervaring: onlangs ruim 600 euro beltegoed uit een T-mobile FLEX abo omgezet naar ruim 300 echte euro's via Thoorn. Ik kon zonder problemen 160 euro op 1 dag cashen.

Ook nog wat vergokt via een goksite, wat gewonnen en uit laten betalen maar rendement was nogal laag. Als je je erin verdiept dan kan je vast het rendement verhogen maar dan moet je uiteraard weten wat je doet. Het viel mij bv. op dat je je eigen tegoed niet kan cashen, alleen dat wat je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52

netblade

Sunrise

Hm thoorn.nl kan geen t-mobile klanten meer helpen. Zijn er nog wel bedrijven waarbij ik mijn flex spaarpot op kan maken? Want dit abo gaat namelijk over enkele maanden de deur uit...

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemmings
@ netblade...stuur mij een pb, groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een Relax-abo (nog) lopen, met 200 euro opgespaard beltegoed. Kan ik dat nog ergens laten omzetten? Of misschien om laten zetten naar een pre-paid? Hoe zou dat evt. werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ik een Flex met bijna vier keer zoveel :X
En wil als ik kan verlengen (maart) over naar sim-only of prepaid (krijg maandag een gsm van de zaak).

Hoe kan ik nog ietwat cashen / "nuttig" inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel erg nieuwsgierig. Ik heb een sim-only abonnement van t-mobile met ondertussen 846 euro beltegoed...
Vergeten simkaartje zeg maar en de rekening slecht in de gaten gehouden...
Iemand enig idee wat je er nog mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:18:

Iemand enig idee wat je er nog mee kan?
Inderdaad, al moet ik er sokken van kopen. Alles beter dan laten "verdampen"...

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste