Goederen betalen via beltegoed GSM

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 151.275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Als je het uurloon gaat uitrekenen schiet het vaak niet op, het is de sport van de zuinige Nederlander :P

Ik wil wel een afspraak maken, alle sexlijn reclames van de buis en dan betaal ik netjes voor mijn telefoon :r Alle ringtone shit ook, al die sms shit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

berns schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:02:
Ik cash zelf meerdere nummers per maand.
Op sommige verdien ik zelfs nog 1-2 euro/maand met gratis telefoon (150-250€).
Wel elke maand 1 uurtje werk. Niet alle bundels sparen onbeperkt op, dus elke maand opmaken.
Als je aankopen doet bvb bij Voipbuster, krijg je vaak +1€ voor je 1.3 (met mobiele kosten afgerond 1.5€ /gesprek).

Mijn geweten doet hier niet moeilijk over. Hoe vaak worden (werden) we niet genaaid door de telco`s?
Als je belt naar of in het buitenland verdienen ze al snel 80 cent per minuut aan je.
En wat dacht je van die SMSjes aan 15-18 cent! 600€ voor 1 MB aan transfer.
Via SMSdiscount(voipbuster) betaal je voor 60 landen 1 cent per bericht, en de rest 5-8 cent. (NL ook 1 cent)

Geen medelijden met de Telco`s.
Er zit gewoon een gat in hun constructies maar dat komt puur doordat ze zelf te veel toestelkorting geven en bellen te duur houden. Hierdoor kun je met Simonly abonnementen en genoeg vrije tijd een hoop bijverdienen. Het hele probleem zou er niet zijn als ze gewoon de echte kosten voor het bellen zouden doorberekenen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Marzman schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:49:
[...]

Er zit gewoon een gat in hun constructies maar dat komt puur doordat ze zelf te veel toestelkorting geven en bellen te duur houden. Hierdoor kun je met Simonly abonnementen en genoeg vrije tijd een hoop bijverdienen. Het hele probleem zou er niet zijn als ze gewoon de echte kosten voor het bellen zouden doorberekenen.
Wat bedoel je, welk probleem <+:)

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:56
Ja :) Welk probleem

Er zit er maar bij 1 een echt gat. Dat is Orange ( T-Mobile straks)
Ze zijn er weer, de sim-only met gratis toestel.
Hoe verzin je het , sim-only met toestel.
Dit jaar het dubbele beltegoed niet onbeperkt meenemen.
M.a.w. het is nog steeds winstgevend, en genoeg "domme" bellers.

1 uurtje per maand, van het dagelijks PC uurtje `s morgens voelt niet echt als werken aan.
Ik heb zeker wel een dag per maand waar ik geen email heb en eigelijk niet weet wat te doen bij het ontwaken. Even wat terug recht trekken lijkt me dat.

** Je mag 3 abo `s nemen bij Orange.
De goedkeuring gaat via dezelfde software, die je ook afsluit als je een rekening van 1 € niet zou betalen.
Anders gezegd, domme software, zonder menselijke beoordeling.
Over een paar jaar is die software al wat intelligenter, en bekijkt die het belgedrag alvorens het goedkeuren van een 2de, 3de abo. (of voor het afsluiten door een betaalachterstand van 1€ ofzo)

Enjoy while it lasts.
Lets make things better.

[ Voor 30% gewijzigd door berns op 01-06-2007 21:45 . Reden: Orange ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisMoore
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 22:11

DennisMoore

Alles went...

Hmm, dat 123beltegoed.nl maar 's proberen dan. Wel een hoop werk... :{.

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
DennisMoore schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:47:
Hmm, dat 123beltegoed.nl maar 's proberen dan. Wel een hoop werk... :{.
Dan doe je het niet, simpel toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisMoore
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 22:11

DennisMoore

Alles went...

BARACUS schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:56:

Dan doe je het niet, simpel toch :)
Daar gaat het waarschijnlijk wel op neerkomen ja. :').

Kwam nu www.smsusenet.nl tegen, en da's wel iets dat ik écht ga gebruiken, gaat sneller dan m'n geknepen casema-newsserver! :Y.

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:57
berns schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:06:
Ja :) Welk probleem

Er zit er maar bij 1 een echt gat. Dat is Orange ( T-Mobile straks)
Ze zijn er weer, de sim-only met gratis toestel.
Hoe verzin je het , sim-only met toestel.
Dit jaar het dubbele beltegoed niet onbeperkt meenemen.
M.a.w. het is nog steeds winstgevend, en genoeg "domme" bellers.

1 uurtje per maand, van het dagelijks PC uurtje `s morgens voelt niet echt als werken aan.
Ik heb zeker wel een dag per maand waar ik geen email heb en eigelijk niet weet wat te doen bij het ontwaken. Even wat terug recht trekken lijkt me dat.

** Je mag 3 abo `s nemen bij Orange.
De goedkeuring gaat via dezelfde software, die je ook afsluit als je een rekening van 1 € niet zou betalen.
Anders gezegd, domme software, zonder menselijke beoordeling.
Over een paar jaar is die software al wat intelligenter, en bekijkt die het belgedrag alvorens het goedkeuren van een 2de, 3de abo. (of voor het afsluiten door een betaalachterstand van 1€ ofzo)

Enjoy while it lasts.
Lets make things better.
Waar vind je deze Sim-Only incl. Toestel ?
Ik heb gezocht, maar kom er niks over tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Iig bedankt.. Op deze site ben ik natuurlijk al geweest, maar niet bij deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222584

ik heb gister naar 123beltegoed.nl gebeld om beltegoed techashen heb toen vervolgens op uitbetalen geklikt maar heb daarna helemaal geen bevestegings mail gehad, ik had begrepen dat ze dat wel doen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Soms duurt het even, je krijgt pas een mailtje als ze de betaling hebben verricht.
Druk nog maar eens op de knop, heb ik ook een keer moeten doen na 3 dagen. Dan zal het wel niet zijn doorgekomen ofzo. De site is soms een beetje buggy, 2 keer gehad dat de site vastliep en mijn geld/nummer dus kwijt was.

Wel jammer van de 90 cent aktie, heb ik net mijn sim leeggemaakt de laatste weken :P

[ Voor 15% gewijzigd door BARACUS op 15-06-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 13:07

SeatRider

Hips don't lie

Heb nu 123beltegoed enkele keren gebruikt en sta versteld van de snelheid. Het enige jammere is dat je blijft bellen als je 50-100 euro op moet maken. Jammer dat je niet gewoon een nummer kan bellen en dan "de hoorn er een half uur naast legt". Of nog netter, dat je een 0906 nummer belt en dan opgeeft na hoeveel minuten de verbinding verbroken mag worden.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

ligt het aan mij of kan je met die aanbieding gewoon geld verdinenen?

• je betaalt 24x 15 = 360 euro aan abbonementsgeld
• je krijgt een gratis telefoon van zo'n 100-150 euro 2ehands waarde
• je krijgt 24x30 = 720 euro beltegoed wat je kan cashen tegen zo'n 434 euro (123beltegoed tarief)

stel je verkoopt de telefoon voor maar 100 euro dan krijg je dus al:
100+434-360 = 174 euro winst..

doe ik iets fout?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 17-06-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Er is iemand wakker geworden *O*
Ik denk dat het niet echt nuttig is om dit voor geld te doen, wel voor een goedkope manier van bellen met een nieuwe telefoon. Als je alle arbeid erbij neemt is het een schraal uurloon.

Je kunt een nieuwe luxe telefoon hebben + 3.75 verbellen per maand voor noppes <+:)
En hele volksstammen die prepaid pakketen kopen voor 150-200 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Anoniem: 63813 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:18:
[...]

• je krijgt 24x30 = 720 euro beltegoed wat je kan cashen tegen zo'n 434 euro (123beltegoed tarief)

doe ik iets fout?
Dat is dan wel verdeeld over 2jaar .. Als je het nu direct kon cashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Laatst online: 03-06 17:56
Anoniem: 63813 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:18:
[...]

doe ik iets fout?
De huidige simonly`s krijgen geen dubbel beltegoed voor 0900
Je betaalt gewoon de helft bij binnenlandse gesprekken.
Misleidende informatie op hun site.

Vorige abo`s hadden dit niet.
Mijn laatste simonly was dus niet zo een hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

nogal vreemd: er staat dat ze je beltegoed verdubllen.... niet je kosten/minuut halveren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Als ik het goed begrepen heb, werkt het niet bij Telfort en Vodafone omdat de 0900 nummers buiten de belbundel vallen.
Of zijn daar andere trucs voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:31
bob1324 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:39:
Als ik het goed begrepen heb, werkt het niet bij Telfort en Vodafone omdat de 0900 nummers buiten de belbundel vallen.
Of zijn daar andere trucs voor?
Nee, als het buiten de bundel valt schiet je er niets mee op. Je casht dan niet je beltegoed, maar het gaat gewoon direct van je rekening af. Misschien kan je het wel met sms proberen! Die gaan misschien wel uit de bundel. Wellicht kan Mollie je verder helpen. Weet iemand of bij KPN / Hi en T-Mobile de betaalnummers wel uit de bundel betaald worden?

Zo te zien heeft 123beltegoed.nl wat problemen met betalen, quote van de website:
Let op: 123Beltegoed kan de eerst komende dagen niet uitbetalen omdat het budget op is. Zonder enig idee dat 123Beltegoed een succes zou worden. Je kan gewoon blijven cashen, de uitbetaling zal alleen iets langer moeten wachten. We houden je op de hoogte via e-mail. Onze excuses hiervoor.
Weet iemand trouwens hoe het zit met de nieuwe Orange abbonementen?

Die strenge dame aan het begin van elk gesprek roept altijd: "Dit betaalnummer kost één euro dertig per gesprek plus het gebruik van uw mobiele telefoon." Maar wat zijn de kosten voor het gebruik van mijn mobiele telefoon dan? Hoeveel kost een telefoontje nou precies? Ik heb het eens even afgeluisterd aan mijn beltegoed (1244) en daar kan je aan opmaken dat het echt maar €1,30 per gesprek is. Geen kosten voor gebruik van mobiele telefoon dus. Maar dat is een Orange prepaid van jáááren geleden. Hoe zit dat tegenwoordig? Hoeveel zijn jullie nou echt kwijt per gesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De kosten die je extra maakt zijn voor Orange het starttarief (vast) en het bellen met je gsm naar een gewoon nummer (dat betaal je per seconde). De tarieven kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik zat ook al te denken straks is 123beltegoed door de buffer heen als het echt popi wordt. Omdat de site een beetje amateuristisch is opgezet had ik al een vermoeden dat er geen grote speler achter zit. Daarom zal Mollie ook wel 1 keer per maand uitbetalen, dat zal de telco ook doen en zo hoef je niet alles te bufferen.

Bij Mollie betaalde ik geen extra belkosten, met 123beltegoed en smscity wel. Dan komt het op 1.40 uit per belletje met een free 20 bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226130

Ik wil mijn opgespaarde bundeltjes ook eens op gaan maken, maar helaas is deze thread een beetje dood :'( Zijn er nog mensen die wachten op een uitbetaling van 123beltegoed.nl?

Vroeger regelde ik mijn zaakjes via Mollie, maar daar krijg ik nu de volgende melding:
Deze dienst wordt niet meer aangeboden. Wij zijn ook niet van plan deze dienst weer aan te gaan bieden. Dit omdat de operators te veel tegenwerken om deze dienst nog aan te kunnen bieden.
Mollie werkt dus (op mijn manier) niet meer, of kan het ook nog op andere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Het geld komt aan het eind van de maand op de simkaart, dus zo dood is het niet. Alleen wachten op het einde van de maand ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 12-07-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Id3ntityX
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 19:52
Anoniem: 226130 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:46:
Ik wil mijn opgespaarde bundeltjes ook eens op gaan maken, maar helaas is deze thread een beetje dood :'( Zijn er nog mensen die wachten op een uitbetaling van 123beltegoed.nl?

Vroeger regelde ik mijn zaakjes via Mollie, maar daar krijg ik nu de volgende melding:
Deze dienst wordt niet meer aangeboden. Wij zijn ook niet van plan deze dienst weer aan te gaan bieden. Dit omdat de operators te veel tegenwerken om deze dienst nog aan te kunnen bieden.
Mollie werkt dus (op mijn manier) niet meer, of kan het ook nog op andere manieren?
na het lezen van dit topic ook maar is bij 123beltegoed geprobeerd eind vorige week, 11 juli op de uitbetaal button geklikt, 14 juli bevestigingsmailtje, stond vandaag op m'n rekening. Zoals door hun aangegeven iets langzamer, maar 't staat er gewoon netjes op dus niets te klagen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227102

Modbreak:*knip* Reclame maken / spammen op GoT is niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 22-07-2007 01:23 . Reden: o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
  • Laatst online: 13-05 09:32
hebben jullie recentelijk nog uitbetaald gekregen, heb 2 weken geleden al op uitbetalen geklikt, niks gekregen, toen een week geleden nog een keer en tot op heden niks ontvangen, zag ook via google dat hij zijn site probeert te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

trazz schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:29:
hebben jullie recentelijk nog uitbetaald gekregen, heb 2 weken geleden al op uitbetalen geklikt, niks gekregen, toen een week geleden nog een keer en tot op heden niks ontvangen, zag ook via google dat hij zijn site probeert te verkopen
Wie is hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

De eigenaar van 123beltegoed heeft in juni zijn site aangeboden, aldus tbforum: http://www.tbforum.nl/thread/90858.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Wat een grapjas, na 1 maand mooie cijfers laten zien.
Als je kijkt naar de mensen hier op tweakers zijn die cijfers gebaseerd op opgespaard beltegoed, dat vliegt er in 1 keer door. Daarna is het tientjes werk. Mollie heeft ook niet voor niks gezeik gekregen, zo'n site ligt na een tijdje plat zoals tal van sites in het verleden. Mollie is zover ik begrijp een behoorlijk grote speler dus moet je nagaan wat zo'n enkelvoudige cashsite te wachten staat.
Als je mailtjes moet rondsturen dat de oorlogskas leeg is dus betalingen langzamer gaan lijkt het dus niet "10 minuten = rijk zijn" werk. Wel slim om te verkopen natuurlijk, hij weet zelf ook wel dat het snel is afgelopen met het circus.

Trazz, heb je al een mailtje gestuurd hoe en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 19:50

ikbenwouter

! w t R

Mollie had toch hele andere problemen? De telco's zijn Mollie gaan tegenwerken en voor zover ik heb begrepen sloot KPN steeds de betaalnummers van Mollie af omdat ze voor beltegoed cashen worden gebruikt.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Dat zeg ik toch, ondanks de diverse diensten van Mollie krijgen ze al problemen door cash nummers. Dan krijgt een enkelvoudige cash site gegarandeerd een keer een flinke douw, moet je vooral 1000+ euro gaan betalen om zoiets over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Nog niet, kan nergens op de site een mailadres vinden of een contact formulier. Dus nog even afwachten. Heeft iemand hier niet een mailtje gekregen dat het geld overgemaakt wordt, die mij het mailadres kan geven van 123beltegoed?

[ Voor 3% gewijzigd door trazz op 27-07-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:12
heb er twee:
- info@123..........nl of
- support@123... nl

had er 14.07. de laatste mail (en uitbetaling) en daar werd geschreven dat de volgende uitbetalingen over 2 weken zouden gebeuren. Dus ik denk dat het gewoon goedkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
referentie of referenties@123beltegoed.nl

Die zal ook aan moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Ok bedankt, zal wel goedkomen dan. Toch maar ff een mailtje gestuurd om te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Laatst online: 06-06 14:41
Iemand http://beltegoedteveel.nl/ al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Heb vandaag mijn betaling van 123beltegoed ontvangen, lijkt er dus op dat ze werken met 2 wekelijkse termijnen wat betreft het uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226130

Same here. Heb ook vandaag de betaling bijgeschreven gekregen, na twee dagen geleden een betalingsmailtje ontvangen te hebben. Gaat prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sites zoals deze zullen zeker niet verdwijnen er zijn er inderdaad wel die inmiddels verdwenen zijn.
Dat heeft te maken dat orange dreigt een rechtzaak te beginnen tegen cash sites omdat het in hun voorwaarden staat dat hun klant verboden is om beltegoed om te zetten in contanten.
Vandaar dat meerdere cash sites zijn aangeschreven door orange met een dreigbrief dat ze voor de rechter gesleept zullen worden.

Mijn conclusie is echter (en dit geld voor meerdere cash sites die dit nu lezen) laat je niet bang maken

1. Jij als eigenaar hebt geen contracten met Orange die de voorwaarden heeft voor hun eigen klanten.(gelukkig ben ik daar geen klant)
2 KPN geeft aan dat het gebeurt maar neemt geen akties tegen cash sites (lichtelijke goedkeuring dus)
3 Geen enkele rechter zal Jou verbieden om een cash site te hebben omdat orange niet uitmaakt of klanten van KPN, T-Mobile, Vodafone en Telfort niet mogen cashen op diverse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Je hebt gelijk, echter kan orange wel bepaalde 0900 nummers blokkeren, dus ook die van een cash site, en heb je er als nog niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kunnen ze zeker doen alleen nu gebeurt het te veel dat een cash site een brief van orange krijgt en meteen de site offline haalt vervolgens niemmand meer uitbetaald etc. voorbeeldje is beltegoedcashen.nl bedrijf is zelfs uitgeschreven bij de kvk en dat is wel jammer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
123beltegoed werkt nog steeds prima, het geld snel binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 07-08-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:02

Sa1

maar begrijp ik het nu goed dat je belt, der 1,10 euro van je tegoed wordt afgeschreven en daar 80 cent van wordt gestord?

ik heb dus 6x 20 euro staan = 120 euro, daarvoor moet ik 109 x voor bellen en ik hou er 85 euro aan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Ja zo werkt het idd, maar er wordt 1.3 van je tegoed afgeschreven, tenminste bij 123beltegoed, dus je houd er bijna 74 euro aan over (92 keer bellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:02

Sa1

trazz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:01:
Ja zo werkt het idd, maar er wordt 1.3 van je tegoed afgeschreven, tenminste bij 123beltegoed, dus je houd er bijna 74 euro aan over (92 keer bellen).
jemig wat een klus voor 74 euro :( noujah, toch nog maar ff over nadenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Ja je moet er wat voor over hebben, maarja beter dan dat je tegoed vervalt of blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Ze zijn trouwens wel snel bij 123beltegoed, uurtje geleden beltegoed gecashed, nu al een email dat het is overgeschreven, en idd staat het op mijn rekening

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 12:00
werkt 123 cash met orange ?

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

De laatste keer dat ik t probeerde (2 maanden terug) nog wel. Probeer het eens, kan niks fout gaan toch?

• warchaser
ik bedoel abbo, voorheen zaten 0900 nummers er altijd in en laatst bij mollie ging het nog goed,

het kan me dus geld van me abbo kosten :P

[ Voor 6% gewijzigd door warchaser op 16-08-2007 16:14 ]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Het gaat uit je belbundel, als je dat bedoelt.

• warchaser
ok dus ik hoef niet bang te zijn dati k straks nog met al me geld zit op me telefoon en nog es extra bij moet betalen omdat het niet in me bundel zat

bednakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 17:44

Jimbolino

troep.com

weet niet of iemand er iets aan heeft, maar kwam toevallig deze site tegen:
http://www.condoomfabriek.nl/?p=betalen

condooms enzo bestellen via beltegoed... handig, hoef je niet meer naar de winkel :)
heb btw nog niet geprobeert of het werkt...

ps. ik kan niks op de site van mollie vinden waar staat dat ze niet meer aan micropayments doen?
(de tarieven van mollie zijn volgens mij de beste)
http://www.mollie.nl/uitbetalingen/micropayments/

[ Voor 32% gewijzigd door Jimbolino op 19-08-2007 03:45 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:45
De tarieven van targetpay zijn beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:31
JJapie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:08:
De tarieven van targetpay zijn beter :)
Die tarieven zijn inderdaad beter! Heb je ervaring met TargetPay? Ik gebruik nu Mollie en dat werkt uit de kunst. De website van TargetPay komt niet zo betrouwbaar over als Mollie. Maar als TargetPay prima blijkt te werken, dan is het de overstap wel waard. Scheelt toch weer een paar cent per gesprek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
is het bij targetpay en mollie de bedoeling dat je een eigen website maakt, of kun je ook naar een nummer bellen en cashen zoals bij 123beltegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:45
Eigen website in principe, maar die kan heel simpel (en lokaal ;)) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ervaring met targetpay en is zeer betrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Anoniem: 227102 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:45:
Ik heb ervaring met targetpay en is zeer betrouwbaar
Is dat toevallig je eigen website?? Ik kijk namelijk even naar je GoT username....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt is mijn site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
Het is nu ook mogelijk bij 123beltegoed om per minuut te cashen, dus niet elke keer opnieuw bellen maar gewoon aan de lijn blijven. Positieve ontwikkeling moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Vind je het heel erg als ik dan je eerdere review niet als onpartijdig bestempel?

Je laat ook de kalkoen het kerstmenu niet samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

trazz schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:21:
Het is nu ook mogelijk bij 123beltegoed om per minuut te cashen, dus niet elke keer opnieuw bellen maar gewoon aan de lijn blijven. Positieve ontwikkeling moet ik zeggen.
Al levert dat wel minder op, 80 ct per minut (excl gebruik van je mobiele telefoon denk ik) en je krijgt er 40ct per minut voor terug.
trazz schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:01:
Is dat zo ja? Heb je geen starttarief en kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon bij Orange bij het bellen naar dit soort nr's?

Wel balen dat het relatief zo weinig opleverd (bij constant bellen) of zoveel moeite kost (bij elke keer bellen). Ik heb op verschillende orange kaarten nog een kleine 700 euro aan beltegoed staan waar ik eigenlijk niks mee doe...

[ Voor 12% gewijzigd door Bobbert op 05-09-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:07

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Kan iemand bevestigen wat nou de kosten zijn per minuut en wat je terug krijgt bij 123beltegoed? En is het zo dat je dan nog eens kosten van je mobiele telefoon moet betalen? Of is het gewoon zoals hierboven staat: kosten 80 cent, opbrengst 40 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:58:
Kan iemand bevestigen wat nou de kosten zijn per minuut en wat je terug krijgt bij 123beltegoed? En is het zo dat je dan nog eens kosten van je mobiele telefoon moet betalen? Of is het gewoon zoals hierboven staat: kosten 80 cent, opbrengst 40 cent.
Je krijgt 40 cent en je betaald 80 cent + de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.
Hoeveel die kosten zijn kun je op de website van je provider vast wel vinden.
Bij Orange betaal je bijvoorbeeld 12 of 10 cent per minuut binnen je bundel (afhankelijk van je abbonement) , plus nog een starttarief van 0,06 eurocent per gesprek.

[ Voor 5% gewijzigd door sunoke op 07-09-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bobbert schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:13:
[...]

Al levert dat wel minder op, 80 ct per minut (excl gebruik van je mobiele telefoon denk ik) en je krijgt er 40ct per minut voor terug.

Is dat zo ja? Heb je geen starttarief en kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon bij Orange bij het bellen naar dit soort nr's?

Wel balen dat het relatief zo weinig opleverd (bij constant bellen) of zoveel moeite kost (bij elke keer bellen). Ik heb op verschillende orange kaarten nog een kleine 700 euro aan beltegoed staan waar ik eigenlijk niks mee doe...
24 euro per uur levert het je op als je er verder niks mee doet. Het is maar wat je niks noemt ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
sunoke schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:23:
[...]

... plus nog een starttarief van 0,06 6 cent per gesprek.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Marzman schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:49:
[...]

24 euro per uur levert het je op als je er verder niks mee doet. Het is maar wat je niks noemt ;)
Hehe ik schreef relatief weinig tov per keer bellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 23:44
MOet ook nog het nodige cashen; over 2 weken loopt mn orange abo af en ik ga m niet verlengen.

Wat zijn de actuele werkende en betrouwbare sites die ik ka gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Ik heb nog 538,49 euro op mijn Orange Free SIM staan. Ik moet nodig cashen. Net als koektrommel ben ik op zoek naar betrouwbare en actuele middelen om te betalen per mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Anoniem: 74288 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:53:
Ik heb nog 538,49 euro op mijn Orange Free SIM staan. Ik moet nodig cashen. Net als koektrommel ben ik op zoek naar betrouwbare en actuele middelen om te betalen per mobiel.
Al wat gevonden?

[ Voor 23% gewijzigd door koektrommeltje op 09-10-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ook ik heb nog een klein kapitaal op mijn orange sim...helaas kan ik momenteel ook geen goede sites vinden waar ik eea op een leuke of nuttige manier te gelde kan maken.... ;(

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 22:46
De laatste keer heb ik toch een set condooms en wat nog meer besteld via mijn beltegoed. Zit bij Orange en als ze toch volledig als T-mobile verder gaan met andere voorwaarden, dan zeg ik mijn abo op, maar eerst ga ik dan toch daar weer bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

123beltegoed.nl heeft mij deze maand nog steeds niet uitbetaald en de site werkt ook niet meer bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trazz
bij mij doet hij het gewoon, en op de beginpagina staat "Deze maand kan er alleen aan het eind van deze maand uitbetaald worden" Dit hebben ze ook gemaild. Ik heb dit vaker gehad bij hun, dat ze pas aan het eind van de maand betaalden, en tot nu toe altijd mijn geld gehad, even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de site werkt inderdaad weer, maar het einde van de maand is nou toch al bereikt het is inmiddels al 30 okt maar goed ik wacht nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Aan het einde van de maand wil niet zeggen dat het ook perse aan het einde van de maand op jouw rekening moet staan. Wil nog wel eens een dagje duren voor het van de ene naar de andere rekening is gestuurd.

Geduld is een schone zaak. Ik ben ook in afwachting op een uitbetaling maar vertrouw erop dat dat gewoon goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koektrommeltje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:30:
Aan het einde van de maand wil niet zeggen dat het ook perse aan het einde van de maand op jouw rekening moet staan. Wil nog wel eens een dagje duren voor het van de ene naar de andere rekening is gestuurd.

Geduld is een schone zaak. Ik ben ook in afwachting op een uitbetaling maar vertrouw erop dat dat gewoon goed gaat komen.
dat begrijp ik maar hun sturen altijd een mail als ze het hebben overgemaakt en ik heb die niet ontvangen, dus ze hebben nog niks overgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Vandaag is het pas officieel de laatste dag van de maand, dus zo rond deze datum zou er geld overgemaakt moeten worden.

Ben benieuwd wanneer dat gaat komen. Heb nog meerdere simmetjes liggen met btg erop die ik dan ook maar ga cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 11:25
Is het niet handig om gewoon te minderen op je simmetjes? Kost uiteindelijk minder, toch?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Is het momenteel nog mogelijk om op een of andere manier beltegoed van orange te cashen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
123 beltegoed had afgelopen maand problemen met betaling door de bank ofzo. Ik kreeg via een andere persoon het geld binnen dus wellicht heeft hij het kunnen verkopen. Je moet een behoorlijke oorlogskas hebben om als drukke cashsite snel uit te kunnen betalen. Eind van de maand krijgen ze cash van het telefoonbedrijf, vrij logisch dus. Maak je niet druk ze betalen wel uit, eind van de maand zal eerder 5 november zijn ;)

Smscity werkt nog met Orange. Dat is ook geen volledige cashsite, die blokkeren ze niet zo snel lijkt mij. Even aanmelden en linksboven zie je een cashbutton staan, minimaal 10 euro dat staat gelijk aan uhhh 2000 punten ofzo? Komt neer op 75 cent per 1.30 belletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij heeft mij gemaild dat het vandaag word ovegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou begin ik mijn twijfels wel tekrijgen, hij had belooft het vandaag over temaken maar heb nog geen euro gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Anoniem: 222584 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:55:
nou begin ik mijn twijfels wel tekrijgen, hij had belooft het vandaag over temaken maar heb nog geen euro gezien.
Geef je bank even de tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is het hem nou juist remco, hij heeft niks overgemaakt want dan krijg je altijd een mail van 123beltegoed dat het overgemaakt is en die heb ik niet gehad dus ik kan de bank wel tijd geven maar als er niks is overgemaakt komt er ook niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik denk dat we naar onze centen kunnen fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Anoniem: 222584 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:18:
nou ik denk dat we naar onze centen kunnen fluiten.
Volledig volgens verwachting dus eigenlijk, bij de introductie van 123beltegoed.nl in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RemcoDelft schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:27:
[...]

Volledig volgens verwachting dus eigenlijk, bij de introductie van 123beltegoed.nl in dit topic...
iemand stuurde mij een berichtje dat ik eens info moest zoeken over de persoon achter de website, en wat ik heb gevonden op internet is nou niet bepaald positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 07-06 19:50

ikbenwouter

! w t R

Anoniem: 222584 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:51:
[...]

en wat ik heb gevonden op internet is nou niet bepaald positief
Concreet?

Ik vind dat je wel weinig geduld hebt nog, maar goed misschien heb je gelijk, we zullen zien (uiteraard hoop ik voor je dat je centen nog aankomen).

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238738

"nou ik denk dat we naar onze centen kunnen fluiten."

Nee hoor, maak je maar geen zorgen. Wegens drukte is het later dan gepland, onze excuses hiervoor. De leden met een openstaand saldo ontvangen vandaag een e-mail dat het saldo is overgemaakt. Wij zullen altijd uitbetalen, misschien niet altijd op tijd.. Maar wij betalen uit!
BARACUS schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:27:
123 beltegoed had afgelopen maand problemen met betaling door de bank ofzo. Ik kreeg via een andere persoon het geld binnen dus wellicht heeft hij het kunnen verkopen. Je moet een behoorlijke oorlogskas hebben om als drukke cashsite snel uit te kunnen betalen. Eind van de maand krijgen ze cash van het telefoonbedrijf, vrij logisch dus. Maak je niet druk ze betalen wel uit, eind van de maand zal eerder 5 november zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik heb gevonden ga ik niet hier bekend maken vooral niet als het inorde word gemaakt hij zelf weet denk ik wel wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Laatst online: 23:18
vandaag netjes op m'n rekening gestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:49

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb idd een mailtje gehad, omdat het van Postbank naar een andere bank is zal het even duren, ik ben ook wel benieuwd of de beloofde bonus (vanwege de vertraging) erbij zit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-11-2007 14:26 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Af en toe komen hier wel wat broekpoepers langs die echt op 1 dag kijken ;)

Als je even google gebruikt en alles mag geloven moet er zo'n 400 euro per dag worden uitgekeerd als ik de winstcijfers terug reken. Dat is een behoorlijk pak geld en je bent afhankelijk van de bank en het bedrijf achter dat nr. om het op tijd binnen te krijgen. Dat kan soms wat traag gaan. Met je maandwinst kun je een week uitkeren en dan is het weer op.

Dat kun je waarschijnlijk wel regelen met een doorlopend krediet bij de bank maar dan gaat die 80 cent omlaag door extra kosten. Misschien dat ze het wat beter moeten aangeven voor schrikachtige klanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik had wel pech trouwens, eind augustus had ik een prepaid sim leeg gecasht op de 'speciale' webpage die na een maand uitbetaalt, maar wel €0,85 per belletje.
Eind september ging het mis en ik kon m'n tegoed niet zien.
In een mailtje waarin de problemen werden gemeld stond ook nog eens dat m'n tegoed 0,- was 8)7
Dus zelf ff gemaild en toen bleek mijn tegoed er nog te zijn, maar voor mij dus niet zichtbaar.
Het zou leuk zijn als iig ergens je tegoed terug te vinden is, ondanks dat het een maand later wordt uitbetaald ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:21

Q-bone

Dusss...

waarom lees ik hier totaal niets over eurobellen? betaald 0,85 uit met 1,30. Ook erg leuk om op je eigen website te zetten. Betalen voor een link ofzo 8)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het tegoed van 123enz is bijgeschreven, maar er zit geen beloofde bonus bij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het nog niet op mijn rekening staan, heb wel mailtje ontvangen dat 123beltegoed het heeft overgemaakt, het zijn ook wel trage rukkers bij de rabo
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste